• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:25
FabianNL schreef op donderdag 20 december 2012 @ 13:15:
Telefoon is nu ongeveer een zeven uur van de lader, nauwelijks gebruikt (half uurtje wellicht) en batterij stond al op 60%! Probleem bleek Maps te zijn, XDA staat er ook redelijk vol mee, dus wat instellingen veranderend en kijken of het nu beter gaat.

[...]
Na 7u op 60% zou ik met mijn huidige SGS blij mee zijn :D.
Dus dat zou voor mij nog niet eens het grootste probleem zijn.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:46

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
FabianNL schreef op donderdag 20 december 2012 @ 13:15:
Telefoon is nu ongeveer een zeven uur van de lader, nauwelijks gebruikt (half uurtje wellicht) en batterij stond al op 60%! Probleem bleek Maps te zijn, XDA staat er ook redelijk vol mee, dus wat instellingen veranderend en kijken of het nu beter gaat.
En wat als je Latitude o.i.d. wilt gebruiken? Dan ben je gewoon de sjaak?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• pietschiet
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-09 16:59
Is het normaal dat de Gesture Typing in android 4.2(.1) nog niet beschikbaar is in het Nederlands? Indien ik hem op Engels zet werkt het wel... Maar toch vreemd, want in de review van tweakers is een screenshot te zien waar in de spatiebalk 'Nederlands' vermeld staat en je kan zien dat de Gesture Typing werkt

• C4D
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-09 20:21

C4D

werkt gewoon hier in het Nederlandsch.

psn: lupusergo

• pietschiet
Tis toch wel raar, want het verschil lijkt mij zuiver softwarematisch.. Na de update deed ik een factory reset maar nog steeds niets bij Nederlands. Ook bij Zweeds, Bulgaars etc. doet ie geen Gesture, in het Duits en Engels bijvoorbeeld wel. Raar dat die ondersteuning er dan in andere toestellen wel in zit.. Zou ik andere updates doorkrijgen omdat ik in België woon? Andere Belgische tweakers met dit toestel, hebben jullie dit ook?
C4D schreef op donderdag 20 december 2012 @ 14:08:
werkt gewoon hier in het Nederlandsch.

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:23
Pino112 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 13:21:
[...]

Na 7u op 60% zou ik met mijn huidige SGS blij mee zijn :D.
Dus dat zou voor mij nog niet eens het grootste probleem zijn.
Ook als de telefoon gewoon in standby staat? Dan is ie inderdaad wel echt snel leeg... :/
Gonadan schreef op donderdag 20 december 2012 @ 13:40:
[...]

En wat als je Latitude o.i.d. wilt gebruiken? Dan ben je gewoon de sjaak?
Als ik het goed begrijp, is Latitude weer een andere optie. Deze staat ook apart in Google maps. Geen idee dan ook wat ik nu precies heb uitgezet om eerlijk te zijn. Maar andere applicaties hebben in ieder geval nog steeds toegang tot mijn locatie. Waarschijnlijk heeft Maps alleen nu langer nodig om mijn locatie te gebruiken als ik hem opstart?

[ Voor 9% gewijzigd door FabianNL op 20-12-2012 14:56 ]

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:01
pieternoyens schreef op donderdag 20 december 2012 @ 13:54:
Is het normaal dat de Gesture Typing in android 4.2(.1) nog niet beschikbaar is in het Nederlands? Indien ik hem op Engels zet werkt het wel... Maar toch vreemd, want in de review van tweakers is een screenshot te zien waar in de spatiebalk 'Nederlands' vermeld staat en je kan zien dat de Gesture Typing werkt
Je moet Nederlands als taal apart toevoegen in het instellingenmenu. Wanneer alleen Engels als taal geïnstalleerd is dan kun je niet via de spatiebalk ingedrukt houden wisselen tussen talen. Ik had hetzelfde met mijn Nexus 7 die initieel alleen Nederlands als taal had, terwijl ik ook in het Engels berichtjes wilde kunnen 'swipen'. Dus ff Engels (UK) toegevoegd en toen kon ik via de spatiebalk wisselen. :)

• pietschiet
Wisselen is geen probleem, het is gewoon dat ik alleen kan swipen als de taal is ingesteld op Engels, Duits... En dus niet in het Nederlands... Terwijl dit bij sommige mensen wel mogelijk is
Haay schreef op donderdag 20 december 2012 @ 15:13:
[...]

Je moet Nederlands als taal apart toevoegen in het instellingenmenu. Wanneer alleen Engels als taal geïnstalleerd is dan kun je niet via de spatiebalk ingedrukt houden wisselen tussen talen. Ik had hetzelfde met mijn Nexus 7 die initieel alleen Nederlands als taal had, terwijl ik ook in het Engels berichtjes wilde kunnen 'swipen'. Dus ff Engels (UK) toegevoegd en toen kon ik via de spatiebalk wisselen. :)

• FabianNL
pieternoyens schreef op donderdag 20 december 2012 @ 15:29:
Wisselen is geen probleem, het is gewoon dat ik alleen kan swipen als de taal is ingesteld op Engels, Duits... En dus niet in het Nederlands... Terwijl dit bij sommige mensen wel mogelijk is

[...]
Ook ik kan bevestigen dat ik gewoon in het Nederlands kan swipen. Type nu zelfs dit berichtje op deze manier ;) Ben geen Belg voor de duidelijkheid, maar dat zou toch niks hoeven uit te maken.

• pietschiet
Nee het ligt niet aan mijn locatie, het zit echt in de firmware die bij mij draait, echt vreemd. Dan maar wachten en hopen dat er bij een volgende grote firmware release wel Nederlandse ondersteuning bijkomt, want bijvoorbeeld spellingscorrectie werkt ook niet in het Nederlands. Hij duidt elk woord dat ik typ aan met een rode lijn, enkel woorden uit mijn contactenlijst zijn goed..

Edit: Ok, heel vreemd, maar na enkele keren factory resetten zonder resultaat kreeg ik plots random een foutmeldingetje over een fout in het interne systeembestand, het werd gecorrigeerd via de play store en momenteel werkt het volledig inclusief spellingscorrectie! Ik blijf versteld staan van Google :)
Btw, ik weet niet of ik het mag zeggen, maar vandaag probeerde ik samen met wat klasgenoten de spraakherkenning wat uit in tekstberichten. We zeiden (voor de grap uiteraard) "... is een hoer", hij herkende het, en, zonder dat iemand het ook maar heel zacht gezegd had of iets dat er op leek, voegde android er spontaan 'wil je neuken' aan toe :D Ik kon mijn ogen niet geloven. De smeerlap. :)
FabianNL schreef op donderdag 20 december 2012 @ 16:27:
[...]

Ook ik kan bevestigen dat ik gewoon in het Nederlands kan swipen. Type nu zelfs dit berichtje op deze manier ;) Ben geen Belg voor de duidelijkheid, maar dat zou toch niks hoeven uit te maken.

[ Voor 33% gewijzigd door pietschiet op 20-12-2012 19:03 ]

• Natsu
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-09 09:32
Ik heb mijn Nexus 4 ook vandaag opgehaald bij Mediamarkt duitsland. Ben nu nog van alles aan het installeren, dus kan er nog niet zoveel over zeggen. Maar tot nu toe geweldig blij mee :D
Dat swypen werkte bij mij eerst ook niet in het Nederlands, na een update installeren en opnieuw opstarten werkt het wel in het Nederlands (default input language) maar niet meer in het engels.

Verwijderd

hoe hebben jullie die nexus dan besteld op de duitse mediamarkt site? gewoon een fake adres ingegeven ?

• Brackpc
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-09 20:54
Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2012 @ 22:21:
hoe hebben jullie die nexus dan besteld op de duitse mediamarkt site? gewoon een fake adres ingegeven ?
kijk ff in het andere topic

• Pino112
FabianNL schreef op donderdag 20 december 2012 @ 14:54:
[...]

Ook als de telefoon gewoon in standby staat? Dan is ie inderdaad wel echt snel leeg... :/

[...]
Ja, Custom Firmware :+. Maar dat maakt me niet uit, ik zit continu bij een oplader in de buurt.

Verwijderd

welke andere?

• Brackpc
[Google Nexus 4/LG Nexus] levertijden- en abonnemententopic

zie ook de topicwaarschuwing daar staat de link gewoon

om je vraag te beantwoorden vul gewoon het adres in van de mediamarkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga vanmiddag even proberen of ik een fatsoenlijke topicstart kan maken voor het custom roms/firmware kan maken.
Heb zelf mijn Nexus na amper 2 uur bezit alweer voorzien van Cyanogenmod 10.1, maar ik kan me voorstellen dat anderen wel eens wat hulp nodig zouden kunnen hebben.
Is er nog iemand die wil helpen bij de TS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -EvoLution-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:35
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 07:57:
Ik ga vanmiddag even proberen of ik een fatsoenlijke topicstart kan maken voor het custom roms/firmware kan maken.
Heb zelf mijn Nexus na amper 2 uur bezit alweer voorzien van Cyanogenmod 10.1, maar ik kan me voorstellen dat anderen wel eens wat hulp nodig zouden kunnen hebben.
Ik wil je wel helpen. Ben deze week al bezig geweest en heb al behoorlijk veel klaar. Stuur maar dm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
  • Laatst online: 07-09 10:36
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 07:57:
Goed bezig, ga die van mij zo ophalen en ben dan meteen van plan te flashen.. :*) Bij de Nexus 7 ook gedaan.
Maar het zou inderdaad voor veel mensen denk ik fijn zijn om hier een topicje voor te hebben.
Mocht je hulp nodig hebben ben ik natuurlijk altijd bereid te helpen voor zover mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:37
Vandaag mn Nexus gehaald. Vet ding! Maar merk dat m'n volume knop een beetje los in de behuizing zit.
Hebben jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 12:59
Laten de mensen hier ook eens weten of ze last hebben van dat gezoem/ruis in de speaker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daflux schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 15:23:
Laten de mensen hier ook eens weten of ze last hebben van dat gezoem/ruis in de speaker...
Bedoelt u bij het bellen?
Geen last van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:04

Convoy

g44p

Nope, geen last van....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:37
Ik hoor het ook niet. Gelukkig!

Wel vervelend dat er iets speling op door volume knop zit.
Maar zou ook kunnen zijn dat het zo hoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

KiTsEr schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 15:42:
[...]

Wel vervelend dat er iets speling op door volume knop zit.
ook geen last van gelukkig, ding zit strak in de behuizing.

btw, iemand een goeie tv series widget? of is daar een ander toic voor?:)

[ Voor 13% gewijzigd door Convoy op 21-12-2012 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruinbaard
  • Laatst online: 21-08 19:11
Convoy schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 15:45:
[...]

ook geen last van gelukkig, ding zit strak in de behuizing.

btw, iemand een goeie tv series widget? of is daar een ander toic voor?:)
SeriesGuide X vind ik erg fijn! werkt met trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gouwden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-09 10:34
Even een Android-noob vraagje.. ik heb nu een sim-kaart erin die geen internetabbo heeft, dus ik wel alle verbindingen met internet uitzetten. Dus ook Apps updaten en dat soort dingen, waar kan ik dat aan/uitvinken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gouwden schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 20:09:
Even een Android-noob vraagje.. ik heb nu een sim-kaart erin die geen internetabbo heeft, dus ik wel alle verbindingen met internet uitzetten. Dus ook Apps updaten en dat soort dingen, waar kan ik dat aan/uitvinken?
Onder: Instellingen>Datagebruik> vinkje mobiele gegevens uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanderwufu
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21:41
Ook ik heb hem dan eindelijk, ik moet wel zeggen dat de kale android dan ook echt kaal aanvoelt! Ik ben namelijk CM gewend en daar zit net wat meer opties in, binnenkort maar eens kijken of er degelijke Custom Roms zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toniii
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-05 20:14
Lekker hor zojuist opgehaald! kom vanaf een desire Z dus wel ff wennen zonder toetsenbord, maar alles draait wel rete snel moet ik zeggen.
Weet iemand of die search balk bovenaan elk scherm te verwijderen is? Of moet ik de n4 dan rooten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:43
Toniii schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 21:44:
Weet iemand of die search balk bovenaan elk scherm te verwijderen is? Of moet ik de n4 dan rooten??
Volgens mij zit dat standaard ingebakken in 4.2, maar met root toegang is dat inderdaad vast wel te verwijderen.

Erg mooi toestel, kom van een Desire en dan is hij vooral dunner, lichter en grooooter. Het is geen AMOLED, maar wel een hele fijne LCD. De kijkhoeken zijn natuurlijk wat minder maar storend is het niet, verre van. Het is een perfect scherp display en de kleurweergave van voren is super. 100% Brightness is echt too much voor binnenshuis in de avond :*)

Ik merk overigens wel dat - waarschijnlijk - mijn trilmotortje wat losjes zit o.i.d., als ik het toestel op de tafel leg of overpak in mijn hand hoor je nog net een na-tikje van het gewichtje wat daar aan zit. De trilfunctie werkt verder perfect, vraag me af of het iets exemplarisch is of dat ik er gewoon aan moet wennen.

[Edit] Ik merk dat mijn Desire eigenlijk hetzelfde geluidje heeft, maar met een iets lagere pitch. Vandaar dat het me nu opviel bij die Nexus, niets bijzonders dus waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwlian
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:04
Ik heb die kunnen verwijderen door Nova Launcher te gebruiken.
Kun je meteen het aantal iconen op je scherm aanpassen enz.

[ Voor 32% gewijzigd door Bwlian op 21-12-2012 21:58 ]

This space was intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Vandaag ook eindelijk mijn Nexus 4 binnen gekregen. Kom net als Toniii af van een Desire-Z, maar was op mijn Nexus 7 al gewend aan het swipen over het toetsenbord en dus al bezig om een fysiek toetsenbord af te leren. ;)

Wat een prachtige telefoon zeg! Voelt super-premium in je handen. Heel solide en stevig, hoewel het natuurlijk wel glas is aan beide kanten. De achterkant zit trouwens binnen de korste keren onder de vette vinger vegen merk ik.

De speaker is harder dan wat ik van mijn Desire-Z gewend was, en dat is erg prettig. Bij de Desire-Z heb ik regelmatig telefoontjes gemist simpelweg omdat ik hem niet hoorde rinkelen terwijl hij in m'n broekzak zat.

Ik ben er in ieder geval ERG blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauritzzz
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 11:17
Hoor het heel zacht uit de frontspeaker (die je gebruikt met bellen dus). Het komt zowel met het scherm aan of uit voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
Ook hier heel zacht gezoem, niet te horen in normale omgeving.
(gezoem gaat weg enkele minuten nadat het scherm uit is, verder is het ook niet altijd aanwezig)

Ben echt wel tevreden met de accu, heb de matr1x kernel erop gezet verder alles stock, zit nu op 12 uur gebruik met 4.5 uur screen on time en heb nog 23% accu.

[ Voor 17% gewijzigd door Brackpc op 21-12-2012 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -EvoLution-
Het kan aan mij liggen, maar ik hoor bij die van mij helemaal niks! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi|IA2
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-10-2018
8< knip >8
verplaatst naar het accessoires topic

[ Voor 94% gewijzigd door Yoshi|IA2 op 22-12-2012 11:08 . Reden: move to relevant topic ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Yoshi schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 10:22:
Zijn er al mensen die screen protectors of andere accesoires gekocht hebben?

...
Accessoires voor de Google Nexus 4 - LG Nexus

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi|IA2
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-10-2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Hier in huis heb ik een Wifi-router in de meterkast bij de voordeur en een Wifi-repeater op zolder. Maar mijn Nexus 4 verliest regelmatig spontaan z'n Wifi verbinding. Best wel vervelend! Hebben anderen dit ook gemerkt of hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben mijn nexus 4 ook gaan ophalen in duitsland en ik moet zeggen dat het toch een stuk sneller is dan mijn galaxy nexus, het scherm is ook veel mooier. Alles lijkt zuiverder en helderder.
Ook fijn is dat mijn accessoires nog steeds passen, zoals mijn crumena leather case en brodit autohouder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -EvoLution-
Het Rooten & Custom ROM's topic is aangemaakt, hier vind je 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
-EvoLution- schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 16:51:
Het Rooten & Custom ROM's topic is aangemaakt, hier vind je 'm!
Top, zal hem aan [Google Nexus 4/LG Nexus] levertijden- en abonnemententopic OP toevoegen..

Edit Done, en je was me al voor met een dm. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Gohan040 op 22-12-2012 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcor2000
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:06
Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 14:21:
ik ben mijn nexus 4 ook gaan ophalen in duitsland en ik moet zeggen dat het toch een stuk sneller is dan mijn galaxy nexus, het scherm is ook veel mooier. Alles lijkt zuiverder en helderder.
Ook fijn is dat mijn accessoires nog steeds passen, zoals mijn crumena leather case en brodit autohouder
Past de Brodit exact? Of is beter om te wachten op de speciaal voor Nexus 4 uitgevoerde houder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenCows
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20:34
Vandaag Nexus 4 ook binnengekregen. Een probleem. Toen net installeerde ik de 'energiewidget' op het bureaublad. Toen klikt ik op de 'A'. Sindsdien is mijn scherm uit en dit krijg ik niet meer aan. Ik kan het toestel verder bedienen en aan/uit zetten. Maar na de brandende X gaat het scherm weer uit. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:33
Als je met twee vingers naar beneden swiped krijg ik het quick setting menu.....maar nu is mijn vraag kun je hier ook dingen toevoegen?....zou bijvoorbeeld screen rotatie lock hierin willen hebben zit namelijk wel op mijn Nexus 7.

ik zag dit ook nog voorbij komen op xda......als je nu een "box" (soort dropbox) op je nexus 4 installeert krijg je 50gb gratis ruimte for ever!!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1996888

[ Voor 31% gewijzigd door Michel242186 op 22-12-2012 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je nog geen brodit hebt zou ik nog wachten ja, hij past niet perfect, maar totaal niet de moeite om die van mij weg te doen en een nieuwe te kopen. Ik krijg hem niet helemaal meer tot onder in de brodit geduwd, maar zo werkt het ook heel goed.
die crumena pouch is nu perfect voor de nexus 4. die was altijd te los voor mijn galaxy nexus en nu zit ze lekker strak rond de nexus 4. ideaal dus

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2012 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@koencows ik denk een hardreset doen
powerknop + volume down inhouden terwijl je opstart

ik vind het jammer dat die + en - op die plastiek staan waar de nexus 4 mee geleverd wordt, want dit is de perfecte screenprotector ;)
hij zit er nog altijd op bij mij

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2012 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 23:20:
@koencows ik denk een hardreset doen
powerknop + volume down inhouden terwijl je opstart

ik vind het jammer dat die + en - op die plastiek staan waar de nexus 4 mee geleverd wordt, want dit is de perfecte screenprotector ;)
hij zit er nog altijd op bij mij
Ik heb precies hetzelfde wacht eerst op een fatsoenlijke screenprotector en zolang blijft deze zitten eigenlijk zou een screen protector standaard erop moeten zitten als je het mij vraagt....ik heb ook het plastic op de achterkant laten zitten ter bescherming....hoewel ik nu wel een case gebruik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja de achterkant zit er ook nog op bij mij, kga da laten zitten, zie je toch amper dat die erop zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostefa
  • Laatst online: 16-09 19:12
Altijd die onzin met screen protectors, bumpers en hoesjes. Het is een gebruiksvoorwerp over 2 a 3 jaar is het toestel niks meer waard. En dan barst je achterkantje een keer, zet je er een nieuwe op voor 20 euro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Laatst online: 14:43
De achterkant protector laat ik ook mooi zitten voorlopig, daar heb ik geen last van en het ziet er prima uit. Aan de voorkant vind ik het wel een ander verhaal, de bediening vond ik minder responsief en er zit natuurlijk plaatselijk een opdruk op.

Verder al een paar keer gehad dat ik de telefoon ondersteboven vast had, omdat hij zo symmetrisch ontworpen is. Moet er nog een beetje aan wennen dat je geen richel of buttons ter referentie hebt voor de positie van het scherm :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
Haay schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 13:08:
Hier in huis heb ik een Wifi-router in de meterkast bij de voordeur en een Wifi-repeater op zolder. Maar mijn Nexus 4 verliest regelmatig spontaan z'n Wifi verbinding. Best wel vervelend! Hebben anderen dit ook gemerkt of hier last van?
Verloor ook regelmatig de verbinding, heb nu wat instellingen aangepast in de router, en ga nu testen of dit effect heeft. (Channel en Channel Width vastgezet, in plaats van automatisch.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Is het trouwens tegenwoordig standaard dat er geen oortjes worden bijgeleverd?

Ik vind hem grooooot :D En snel, en mooi :9.
Jammer dat ie op Mac niet als opslag zichtbaar is, maar via dat gare Android File Transfer-programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat android file transer programma vind ik veel handiger dan als opslag... dan moet ge hem ook niet ejecten als je hem eruit haalt en je hebt dadelijk een verkenner ter beschikking.
En waarom zou ik mijn gsm niet ontzien? verkoopswaarde is veel hoger dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Pino112 schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 23:57:
Is het trouwens tegenwoordig standaard dat er geen oortjes worden bijgeleverd?

Ik vind hem grooooot :D En snel, en mooi :9.
Jammer dat ie op Mac niet als opslag zichtbaar is, maar via dat gare Android File Transfer-programma.
Met Windows 8 geen problemen hoor...plug land play.
Voor mij is het wel belangrijk dat het toestel mooi blijft ben meestal na een paar maanden uitgekeken op een toestel en dan verkoop ik hem weer....wel handig als hij er nog goed uit ziet dus daarom wel een screen protector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Laatst online: 16-09 16:13
Michel242186 schreef op zondag 23 december 2012 @ 00:13:
[...]

Met Windows 8 geen problemen hoor...plug land play.
Nee met Windows 8 niet nee, maar daar heeft ie het toch ook niet over. Ik vind het ook knap waardeloos dat OSx het MTP protocol niet fatsoenlijk ondersteund. Mac gebruikers zitten vast aan 'Android file transfer'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Laatst online: 28-08 13:38
Ik heb hem ook sedert gisterenavond :-)
Prachtig toestel, voelt erg premium aan. Vooral de breedte van het scherm bevalt me erg tov mijn oude S2.

Die stock screenprotectors heb ik er direct afgehaald. Het glas voelt zoveel beter aan als dat plastic... Veel minder vingerafdrukken ook.

Op eerste zicht/hoor heb ik geen last van het geruis, maar dat moet ik nog eens beter testen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Mijn oh zo fijne Samsung-oordopjes passen dus niet goed, het geluid is heel raar en hij start automatisch de Spraakbesturing steeds op. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:47

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Cyclonist schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 23:49:
De achterkant protector laat ik ook mooi zitten voorlopig, daar heb ik geen last van en het ziet er prima uit. Aan de voorkant vind ik het wel een ander verhaal, de bediening vond ik minder responsief en er zit natuurlijk plaatselijk een opdruk op.
Die op de achterkant laat ik hier ook mooi zitten. Ben best blij met die protector. Op de voorkant heb ik hem er nog op zitten. Op zich denk ik wel dat het nut heeft om er voor een op te hebben omdat er geen opstaande randen zijn aan de voorkant.
Qua responsiviteit merk ik er maar weinig van, hij is iig voldoende voor me op dit moment.
Maar testen zonder protector komt in de toekomst wel een keertje, want die + - en aan/uit knop iconen er op zijn toch wel een beetje storend.
Verder al een paar keer gehad dat ik de telefoon ondersteboven vast had, omdat hij zo symmetrisch ontworpen is. Moet er nog een beetje aan wennen dat je geen richel of buttons ter referentie hebt voor de positie van het scherm :Y)
Herkenbaar :+

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gouwden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-09 10:34
Heeft iemand al GTA3 op de Nexus4? Heb deze vanochtend gedownload maar krijg hem niet werkend. Als ik hem aanklik is het scherm even zwart en dan schiet die weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Werelds
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 12:58
stijnos1991 schreef op zondag 23 december 2012 @ 07:52:
Nee met Windows 8 niet nee, maar daar heeft ie het toch ook niet over. Ik vind het ook knap waardeloos dat OSx het MTP protocol niet fatsoenlijk ondersteund. Mac gebruikers zitten vast aan 'Android file transfer'.
Je kunt altijd nog dingen als AirDroid gebruiken. Ook niet optimaal natuurlijk, maar wellicht vinden sommigen dat alsnog prettiger. Is hetzelfde als met iOS, daar zit je in principe ook vast aan iTunes (of iFunBox). Doen we helaas niets aan, tenzij er eens een bestandssysteem beter dan FAT komt dat op alle platformen ondersteund wordt of een Apple besluit om toch eens met de markt mee te gaan. MTP is immers open tegenwoordig en Samba hebben ze uiteindelijk toch ook opgepikt..:p

Van mij mogen "ze" wel eens allemaal samen gaan werken en een bestandssysteem kiezen dat ze allemaal ondersteunen. Of twee, een voor mobiele apparaten en een voor overige apparaten. Ik zou maar wat graag zonder problemen tussen OS X, Ubuntu en Windows kunnen switchen met een enkele gedeelde schijf zonder daarbij het risico te lopen op corrupte bestanden..:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb altijd een beetje moeite met accessoires zoals cases en screen protectors. Het nut van een case is dat als je 'm laat vallen, je telefoon niet stuk gaat. Maar als je er een case om hebt zitten, zie je de achterkant toch niet? Stel, de achterkant was al stuk? Met een case eromheen merk je daar toch niks van.

Hetzelfde geldt voor screen protectors. In plaats van dat er krassen op je scherm komen, komen er krassen op de protector. Tuurlijk; als je 'm er afhaalt dan heb je een mooie telefoon zonder krassen. Maar wat heb je daar nou aan, als je er niet van kan genieten? Het enige nut dat ik zie is dat je de telefoon later voor meer geld kan verkopen.

Ook vind ik dat cases het mooie design van veel telefoons niet ten goede komt. Ze doen hun best om het toestel lekker in de hand te laten liggen, en dan gooi je er een case overheen. Meestal voelen die cases ook prima, maar toch.

De beste oplossing die ik heb gevonden is het gebruiken van een pouch, bijvoorbeeld zo'n ding waarmee je je smartphone makkelijk omhoog kan trekken. Dit beschermt 'm in ieder geval tegen krassen die hij eventueel had kunnen krijgen in je broekzak. Als je 'm gebruikt is ie gewoon helemaal kaal, wat ik erg prettig vind. Natuurlijk komen er alsnog krassen op bij gebruik, maar de meeste krassen komen bij mij bij het leggen op oppervlaktes en in mijn broekzak (een beetje zand/stof en er komen al gauw krasjes op). Een pouch helpt alleen niet bij het laten vallen van je telefoon. Het helpt wel, maar meestal laat je 'm vallen als hij nou juist niet in de pouch zit. Maar ik heb nog nooit een mobiel laten vallen, dus hopelijk houd ik dat zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-07 17:10
Super apparaat alleen heb ik één issue. Mijn mobiele internet werkt niet.
Wifi werkt prima en bellen kan ik ook maar hij weigert me data(3g, H) te geven. Data roaming staat al aan.
Ik zit bij Tele2 en heb de telefoon in Duitsland gehaald. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zet uw mobiele data ens uit en opnieuw aan. Reboot de telefoon ne keer. Normaal moet je dan terug data ontvangst hebben. Vliegtuigmodes aan en uit zetten

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2012 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-
Dat heb ik allemaal al meerdere keren gedaan. Sinds vrijdag nog geen mobiel internet gezien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
Alpha- schreef op zondag 23 december 2012 @ 13:59:
Dat heb ik allemaal al meerdere keren gedaan. Sinds vrijdag nog geen mobiel internet gezien..
je kan wel bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Zijn de internetinstellingen wel juist geconfigureerd?
Vaak kun je die middels SMS laten toesturen. Dat gebeurd doorgaans vanzelf wanneer je voor het eerst het netwerk op komt met de telefoon. Maar kan zijn dat dat er tussendoor is geglipt.
Meestal moet je het in die richting zoeken..

Wat ook kan is dat de SIM kaart zelf niet helemaal in orde is en simpelweg geruild moet worden.

Neem even contact op met Tele2, of kijk even op diens website. Vaak zijn op die manier wel instructies te vinden om dit op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik denk ook eerder dat het dan aan je provider ligt dan aan de telefoon zelf. Heb je toevallig geen simkaart van iemand anders die je ff kan proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Verwijderd schreef op zondag 23 december 2012 @ 13:27:
Ik heb altijd een beetje moeite met accessoires zoals cases en screen protectors. Het nut van een case is dat als je 'm laat vallen, je telefoon niet stuk gaat. Maar als je er een case om hebt zitten, zie je de achterkant toch niet? Stel, de achterkant was al stuk? Met een case eromheen merk je daar toch niks van.
Een complete case ben ik ook geen voorstander van. Extra bulk om je telefoon die er doorgaans ook niet mooi uit ziet. Ieder zijn eigen keus, maar het is ook niks voor mij.
Hetzelfde geldt voor screen protectors. In plaats van dat er krassen op je scherm komen, komen er krassen op de protector. Tuurlijk; als je 'm er afhaalt dan heb je een mooie telefoon zonder krassen. Maar wat heb je daar nou aan, als je er niet van kan genieten? Het enige nut dat ik zie is dat je de telefoon later voor meer geld kan verkopen.
Daar ben ik het minder met je eens.
Ik heb mijn Desire Z zonder enige protectors gebruikt. Ding heeft her en der een schrammetje, daar ontkom je niet aan. Maar ik heb er geen spijt van hoor, het ding ziet er voor twee jaar oud nog prima uit.

Om te beginnen bij de achterkant van de Nexus 4. Daar vind ik een protector zeker nuttig en ik heb de originele er dan ook nog op zitten. Die dekt voor 99% zo'n beetje en je ziet hem nauwelijks zitten.
De achterkant is de kant waar je de meeste krassen krijgt en zo'n protectortje kun je zo vervangen.
Is dus heel makkelijk weer netjes te maken als je er krasjes in hebt zitten. Het glas vervangen is wat meer werk.

Wat de voorkant betreft begrijp ik veel beter waar je vandaan komt en ben ik het in zekere zin ook met je eens. Zonder protector aan de voorkant is de telefoon mooier. Maar de Nexus4 heeft, itt tot mijn Desire Z, geen opstaande randen langs het scherm. Je hebt wat meer kans op krassen zo.
Op de voorkant denk ik er dus over om de originele protector er een keer af te halen en mogelijk te vervangen voor een andere.
Maar uit esthetisch oogpunt wil je die liever kaal ja.
Wat het verder voor de gevoeligheid doet is mij nog onbekend.
Ook vind ik dat cases het mooie design van veel telefoons niet ten goede komt. Ze doen hun best om het toestel lekker in de hand te laten liggen, en dan gooi je er een case overheen. Meestal voelen die cases ook prima, maar toch.
Eens. De Bumper Case lost dit echter best goed op. Die heeft dezelfde styling als de telefoon en valt zo veel minder op. Ziet nog steeds goed uit vind ik :)
De beste oplossing die ik heb gevonden is het gebruiken van een pouch, bijvoorbeeld zo'n ding waarmee je je smartphone makkelijk omhoog kan trekken. [..]
Pouch vond ik bij mijn Desire Z ook wel handig. Een tijd gebruikt tot ik wa verkleuring in het plastic ging zien en sindsdien heb ik hem gewoon "naakt" met mij meegenomen, ruim een jaar.
Pouch is best een goede oplossing als je een goede scoort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankje voor je input Ultraman! Het probleem bij een protector op de achterkant is je de achterkant wel mooi houdt, maar wat is het nut ervan als je er niet van kan genieten? Het moment dat je 'm eraf haalt en dus een achterkant hebt zonder enige krassen, krijg je juist krassen. Als je 'm erop laat zitten blijft de achterkant wel mooi, maar de protector krijgt evengoed krassen en dus is het nut een beetje weg.

Ik snap het wel hoor. Als je een protector gebruikt, heb je tenminste nog het gevoel dat je, als je zou willen, het eraf zou kunnen halen en een prachtige achterkant zonder krassen kan hebben. Maar veel meer dan dit gevoel zal het niet worden, want als je 'm er echt afhaalt, krijg je weer krassen.

Dit geldt ook voor cases en screen protectors natuurlijk. Bij een back protector zou je 'm er nog op kunnen doen, aangezien je 'm toch niet opmerkt. Maar nogmaals: het behouden van voor of achterkant lijkt mij vrij nutteloos als je er niet van kan genieten. Da's hetzelfde als plastic over je meubels doen. Blijven ze wel mooi van, maar ja...

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2012 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Csharp
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22-04-2022
Ik probeer nu al een tijdje het notificatieled aan de praat te krijgen, maar noch LightFlow noch Display -> Pulse Notification Light lijkt te werken. Heeft iemand anders hetzelfde probleem ondervonden?

Zenbook UX31A | Nexus 4 | Pipo M9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Csharp schreef op zondag 23 december 2012 @ 14:50:
Ik probeer nu al een tijdje het notificatieled aan de praat te krijgen, maar noch LightFlow noch Display -> Pulse Notification Light lijkt te werken. Heeft iemand anders hetzelfde probleem ondervonden?
Staat het in de instellingen van de applicaties zelf misschien niet actief? Ik heb bij diverse applicaties in hun settings ingesteld dat de led kan knipperen bij nieuwe notificaties, en dat werkt. Kon zelfs ergens instellen met welke kleur de LED knippert, en hoe snel/langzaam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
Haay schreef op zondag 23 december 2012 @ 14:57:
[...]

Staat het in de instellingen van de applicaties zelf misschien niet actief? Ik heb bij diverse applicaties in hun settings ingesteld dat de led kan knipperen bij nieuwe notificaties, en dat werkt. Kon zelfs ergens instellen met welke kleur de LED knippert, en hoe snel/langzaam...
Whatsapp b.v. hier moet je naar instellingen en dan meldingen.....

[ Voor 5% gewijzigd door Gohan040 op 23-12-2012 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Csharp
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22-04-2022
Haay schreef op zondag 23 december 2012 @ 14:57:
[...]

Light Flow vraagt zelf om toegang tot eventuele events, dus ik vermoed dat dit niet nog eens expliciet in de applicatie zelf moet gebeuren? De stock Messaging app heeft hier geen instellingen voor, al staan Notifications daar wel aan. Ik vind het ook trouwens al raar dat ik geen enkele indicator krijg bij het opladen etc. Blijft gewoon een donkere voorkant.

Zenbook UX31A | Nexus 4 | Pipo M9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-
Thanks, ik zal even rond zoeken bij Tele2 en een andere sim kaart proberen is ook een goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik me nexus handmatig in slaapstand zet, dan lijkt het wel net of ik een oude tv uitzet.
is dit normaal of is dit een animatie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Verwijderd schreef op zondag 23 december 2012 @ 16:09:
Als ik me nexus handmatig in slaapstand zet, dan lijkt het wel net of ik een oude tv uitzet.
Dit klopt er zit nog een oude beeldbuis in.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 december 2012 @ 16:09:
Je bedoelt dat een animatie NIET normaal is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenCows
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20:34
Mijn screen problem van de Nexus 4 is helaas nog niet opgelost. Weet niet meer wat ik moet doen. Na het opstarten van de telefoon wordt het scherm zwart. Een hard reset doen lukt niet omdat er 'geen opdracht staat'. Ik heb deze twee afzonderlijke problemen gefilmd en op youtube geplaatst. Iemand enig idee wat ik op afstand zou kunnen doen om dit op te lossen?

Scherm probleem:
YouTube: Nexus 4 screen problem

Recovery fail:
YouTube: Nexus 4 recovery issue.mp4

Zit er toch aan te denken morgen terug te gaan naar MM Aachen in de hoop dat ik ander werkend toestel krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Werelds
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 12:58
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1995688

Gebruik dat eens (optie #9). Gewoon de stock ROM er overheen flashen en daarna zorgen dat je hem netjes door laat booten - kan even duren. Je toestel is niet bricked, er zit gewoon ergens iets mis in z'n opstartprocedure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 december 2012 @ 16:16:
[...]

Je bedoelt dat een animatie NIET normaal is?
Nee indien het een animatie is kan je het uitzetten. Indien het normaal is niet of misschien is het een fabrieksfout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
Dat is normaal, het is een animatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daflux schreef op zondag 23 december 2012 @ 16:32:
Het is dus toch beide!

Jammer trouwens dat de Nexus 4 geen USB OTG support. Waarschijnlijk zelfs een hardware probleem, geen software. Zal dus ook nooit mogelijk worden. De mogelijkheid om externe opslagruimte te gebruiken is toch wel handig bijvoorbeeld op vakantie. Maar ik kan niet zeggen dat ik er ooit naar verlangd heb met m'n Nexus S, en die heeft ook maar 16GB aan opslagruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daflux schreef op zondag 23 december 2012 @ 16:32:
Weet je toevallig waar ik dat kan veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol die animatie kun je niet veranderen, waarom zou je wel

en degene met dat driehoek probleem
google dat even, er staan tal van oplossingen, probeer er eens een paar
en btw je kan de nexus toch gewoon als externe opslag gebruiken, zie het probleem niet

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2012 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 december 2012 @ 19:07:
lol die animatie kun je niet veranderen, waarom zou je wel

en degene met dat driehoek probleem
google dat even, er staan tal van oplossingen, probeer er eens een paar
en btw je kan de nexus toch gewoon als externe opslag gebruiken, zie het probleem niet
Dat bedoel ik niet. Google maar eens wat USB OTG of USB Host is. Kan je bijvoorbeeld toetsenbordjes in je smartphone pluggen, of usb sticks (en die dan ook echt gebruiken). Hiervoor moet de aansluiting wel 5V hebben, wat de N4 niet schijnt te hebben. Dus is dit niet alleen een softwarematig probleem, maar ook een hardware probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is nog altijd een gsm he. Wie wilt nu een externe hdd of toetsenbord erop aansluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 december 2012 @ 21:19:
Het is nog altijd een gsm he. Wie wilt nu een externe hdd of toetsenbord erop aansluiten
Denk aan zoiets (je hebt natuurlijk wel een omwisseldingetje nodig of hoe dat ook mag heten):

Afbeeldingslocatie: http://www.autoshopdetijger.nl/images/producten/gin-4gb.jpg

Ja, dat zie ik mezelf wel doen. Zeker op een lange reis is het handig als je je storage kan verdubbelen.

Maar, zoals ik al zei, ik kan niet zeggen dat ik er ooit naar verlangd heb met m'n Nexus S, en die heeft ook maar 16GB aan opslagruimte.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2012 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom moet je je storage verdubbelen op reis ?
om films ofzo op te zetten? dat kijk je toch niet op zo een klein scherm ?
dan neem je je tablet mee :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Natsu
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-09 09:32
Gouwden schreef op zondag 23 december 2012 @ 12:42:
Heeft iemand al GTA3 op de Nexus4? Heb deze vanochtend gedownload maar krijg hem niet werkend. Als ik hem aanklik is het scherm even zwart en dan schiet die weer weg.
Werkt prima bij mij :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
Verwijderd schreef op zondag 23 december 2012 @ 17:28:
[...]

Weet je toevallig waar ik dat kan veranderen?
Je zou een andere ROM er kunnen opzetten, of misschien dat het wel lukt met een andere launcher?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 december 2012 @ 23:57:
waarom moet je je storage verdubbelen op reis ?
om films ofzo op te zetten? dat kijk je toch niet op zo een klein scherm ?
dan neem je je tablet mee :p
Je moet niet vreemd opkijken van mijn verzoek naar meer opslagruimte. Mensen vonden het dom bij de Nexus S, en ze vinden het dom dat de N4 ook maar 16GB heeft. Ik deel die mening geeneens, kan prima overweg met maar 16GB. Maar als dan USB OTG ook niet werkt. Op vakantie heb ik soms wel veel muziek bij me, of ja, zelfs een film of TV serie.

En niet iedereen heeft een tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slujje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:21
Alpha- schreef op zondag 23 december 2012 @ 15:04:
Thanks, ik zal even rond zoeken bij Tele2 en een andere sim kaart proberen is ook een goed idee.
Bij de galaxy nexus van mijn vriendin had ik dit probleem ook met Tele2 internet, weet niet of dit precies vergelijkbaar is, maar daar heb ik het probleem opgelost door het veld APN-type (in de instellingen) leeg te laten.

Zie dit topic: https://forum.tele2.nl/mo...us-i9250-9142/index4.html

Nogmaals ik weet niet of het vergelijkbaar is, maar je kan het proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beeman
  • Laatst online: 02-07-2022
Ik ben maar zeer matig te spreken over de batterijduur van dit mooie toestel... Op dit moment heb ik 93% batterij en pas 1h 43 minuten van de lader... Ik heb even zitten spelen met die nieuwe panoramaoptie en verder een stuk of 10 berichtjes via Whatsapp verstuurd... :(

Hopelijk wordt dit nog verder geoptimaliseerd in volgende updates want ik vind het erg vervelend dat ik nogsteeds moet opletten of ik het einde van de dag wel haal met m'n mobiel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

beeman schreef op maandag 24 december 2012 @ 15:02:
Ik ben maar zeer matig te spreken over de batterijduur van dit mooie toestel... Op dit moment heb ik 93% batterij en pas 1h 43 minuten van de lader... Ik heb even zitten spelen met die nieuwe panoramaoptie en verder een stuk of 10 berichtjes via Whatsapp verstuurd... :(

Hopelijk wordt dit nog verder geoptimaliseerd in volgende updates want ik vind het erg vervelend dat ik nogsteeds moet opletten of ik het einde van de dag wel haal met m'n mobiel....
je bent niet de enige zo te lezen:

http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=40660

volgens google zou dit opgelost worden in update 4.2.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4zzup
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-05 15:36
beeman schreef op maandag 24 december 2012 @ 15:02:

Had hier ook last van en gekeken naar de apps die de batterij leegtrokken, stond Google Maps met 70% op nummer 1. Rare was dat ik Maps nauwelijks gebruikt heb, dus zelf even gegoogled. Uiteindelijk erachter gekomen dat Google Now uitzetten dit verhelpt. Batterijduur is nu een stuk beter!

Google Now is in het menu in Now uit te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beeman
Google Now stond al uit, heb wel wat andere dingen uitgezet zoals Wifi, haptic feedback, scherm op de laagste brightness gezet, background data en alle Location toegang uit... Daarna weer helemaal opgeladen en zit nu na 4 uur 41 op 96%, dat lijkt er meer op dus!

Ben wel erg benieuwd of ik met 4.2.2 de telefoon wat minder hoef te beperken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peunage
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 23:22
Hoe goed/handig werkt google now eigenlijk hier in Nederland? Ik kan me voorstellen dat niet alles werkt zoals in de VS, maar vinden jullie het een handige functie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beeman
Het weer stond bij mij continue in de notificatiebalk en af en toe geeft hij een verkeersupdate in het scherm maar dat is in mijn geval niet echt relevant aangezien ik maar één dag in de week buiten mijn woonplaats werk, de rest van de tijd loop ik of werk ik thuis. Al met al denk ik dat het veel potentie heeft maar nog niet in Nederland...
Pagina: 1 ... 9 ... 63 Laatste

Let op:
~~~[html]Berichten met prijsinformatie en/of levertijd hebben een eigen topic, <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1531584/last">~~~[Google Nexus 4/LG Nexus] levertijden- en abonnemententopic</a> en horen niet in dit topic.<br>

Alles over accessoires voor de Nexus 4 hoort thuis in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1526439/last">Accessoires voor de Google Nexus 4 - LG Nexus</a>.~~~[/html]