Top Gear, Fifth Gear, Grand Tour en andere Car Shows, Deel 9

Pagina: 1 ... 15 ... 47 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dat komt door de omstandigheden, ik zeg alleen maar dat het stoppen van Top Gear (in het algemeen) helemaal niet zo heel erg is. Het begint echt wel een beetje sleets te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Dan spreek je natuurlijk wel voor jezelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

PolarBear schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 09:42:
Het begint echt wel een beetje sleets te worden.
Je kan inderdaad sommige grappen/uitspraken maar zo vaak herhalen voordat het minder leuk wordt. Neemt niet weg dat ik persoonlijk vind dat Top Gear zo ongeveer de beste autoshow ter wereld is als het aankomt in het laten zien/rijden in ontzettend nieuwe & exclusieve auto's die jij en ik waarschijnlijk nooit zullen kunnen betalen of zien.

Desondanks haal ik er persoonlijk wel een klein stukje educatie uit; ben niet dom als het aankomt op auto's en techniek maar "waarom" een mechanisch of electronisch differentieel zo reageert, dat lees je toch echt niet op Autoweek of andere bekende sites.

Top Gear heeft me de afgelopen jaren toch genoeg verteld (zeker in vergelijkende tests) waardoor ik de afgelopen jaren auto's heb kunnen kopen op basis van prijs, prestatie en techniek en niet op basis van de verkoper in de showroom.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Alphalorne schreef op maandag 16 maart 2015 @ 20:10:
Dit hadden we gisteren anders wel zien:

"Grow a beard and grab a pint of real ale because this week, the boys are driving classic cars. Jeremy has a Fiat 124 Spyder, James has a Peugeot 304 Cabriolet and Richard will be spending a lot of time, at the side of the road, looking at his (broken and probably steaming) MGB GT. If they can navigate the country roads of England, they plan to take the cars for a track day.

Richard also drives the more reliable Subaru WRX STi and Volkswagen Golf R on the track.

Gary Lineker is the Star in the Reasonably Priced Car."
Dit doet wel pijn, zelfs de star vind ik interessant :'( (Kijk altijd Match of the Day:))

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 19:57

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 17:48:
Fifth gear seizoen 24 is ook begonnen trouwens weet iemand waar ik hem in 720 of 1080 resoluties kan bekijken?
De enige legale manier is om te wachten tot het wordt uitgezonden door een televisiezender of on demand service die in Nederland verkrijgbaar is. De producerende zender (Channel 5) is dat in ieder geval niet.

Verder kan hier niet op in worden gegaan.

@hieronder: bedankt voor de nuttige toevoeging! d:)b

[ Voor 5% gewijzigd door Mx. Alba op 17-03-2015 12:09 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

Mx. Alba schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 11:46:
[mbr]Verder kan hier niet op in worden gegaan.[/]
Nou, voor de volledigheid toch dit: Channel five kan je via de satelliet FTA zien (legaal), maar niet in HD (abo nodig). De UK beam is in Nederland nog prima te ontvangen, maar richting Duitsland/Limburg begint die wel zwakker te worden. Alleen is Fifth Gear verkast naar History Channel. Het lijkt erop dat Fifth Gear op dit moment niet is te zien op de Nederlandse versie van History. (maar dat kan natuurlijk nog komen)

Is dus inderdaad onwaarschijnlijk dat je het ergens legaal zou kunnen zien. (afgezien van een abonnement op Sky UK)

Vage streamingsites die geen rechten afdragen hier linken is natuurlijk niet de bedoeling.
Ik heb het fragment niet gezien (zal ook wel niet kunnen?), maar Paul Walker is nog geen anderhalf jaar overleden en veel te jong ook nog. Ik geloof niet dat Jeff Ross enige werkelijke aanklacht heeft gekregen (althans dat staat niet in het bericht), alleen die grap knippen ze eruit. En dat kan ik ook wel begrijpen.

Ik ben prima te porren voor zwarte humor, maar als je nu grappen gaat maken over de slachtoffers van de monstertruck in Haaksbergen dan gaat dat ook niet goed vallen.

[ Voor 42% gewijzigd door Mentalist op 17-03-2015 12:08 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

Nieuwe presentator :
It's not Jeremy Clarkson but it is Jeremy Clarkson's politically correct cousin!

* heuveltje zijn stem gaat voor topgeardog als presentator !

In other news :
IEmand enig idee uit welke aflevering dit komt ?
Afbeeldingslocatie: https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/v/t1.0-9/10945048_828121997262566_7610760699215537515_n.png?oh=d6b1e203ddea6adbe72542e7b63bebec&oe=557BCCA7

[ Voor 40% gewijzigd door heuveltje op 20-03-2015 13:17 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:55

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

heuveltje schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 13:14:
Nieuwe presentator :
It's not Jeremy Clarkson but it is Jeremy Clarkson's politically correct cousin!

* heuveltje zijn stem gaat voor topgeardog als presentator !

In other news :
IEmand enig idee uit welke aflevering dit komt ?
[afbeelding]
Dat is de aflevering met een Mitsubishi Evo vs het leger, Seizoen 13 Ep 4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:49

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Hoe zit t eigenlijk met het Top Gear commentaar bij de Forza spellen.
Forza 6 komt tegen het einde van dit jaar uit.
Hoop toch wel dat JC, JM en RH daar weer in zitten voor commentaar.
Maar als TG stopt (of iig stopt in de huidige vorm) dan is de kans denk ik klein dat ze er in zitten :(

Iemand hier een idee over?

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Alphalorne schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 14:52:
BBC1 pilots motoring format

:O

""BBC1 is to pilot a motoring format in which members of the public travel abroad to take part in a series of driving challenges.

A non-TX pilot for the show, dubbed The Getaway Car, will be produced by the broadcaster’s in-house production division.

The format has been in development for some time and is not being lined up as a replacement for the embattled BBC2 show Top Gear, but the pilot indicates the broadcaster is keen to find success with other car projects.

The Getaway Car will set pairs of married couples, grandparents and grandchildren, brothers and sisters, friends and work colleagues a series of “hilarious” driving challenges.

“Anything goes as long as you know each other pretty well and think you would make great TV together,” said the BBC casting call.

The Getaway Car is being developed by BBC’s entertainment commissioning team, which is run by Mark Linsey.

The pilot will be filmed later this spring in a “very glamorous” location."
* ToolkiT moet zich maar opgeven :)

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:25
Ik zit nu al een tijdje naar de Amerikaanse versie van Top Gear te kijken op Veronica, maar dat is dus echt niet my cup of tea. :S Het typische Amerikaanse druipt er vanaf; zelfs aan het camerawerk kun je zien dat je naar een Amerikaans televisieprogramma kijkt. En, naar mijn mening, heerst er dus he-le-maal geen chemie tussen de presentatoren. Het voelt allemaal zo gewoontjes.

Ik wil mijn Top Gear terug! Get your sh*t together BBC! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-09 23:24
Yonix schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 00:38:
Ik zit nu al een tijdje naar de Amerikaanse versie van Top Gear te kijken op Veronica, maar dat is dus echt niet my cup of tea. :S Het typische Amerikaanse druipt er vanaf; zelfs aan het camerawerk kun je zien dat je naar een Amerikaans televisieprogramma kijkt. En, naar mijn mening, heerst er dus he-le-maal geen chemie tussen de presentatoren. Het voelt allemaal zo gewoontjes.

Ik wil mijn Top Gear terug! Get your sh*t together BBC! :(
Amen to that

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obelink
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-11-2020
Ik heb dat filmpje moeten zien waarop hij het over f****** BBC heeft en ik vond dat erg genant.

[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Laatst online: 13-09 19:49

vooghel

Cunning linguist

Antiques Roadshow om 21u *O*

Afbeeldingslocatie: http://kindofnormal.com/img/wumo/2015/03/06.jpg

:+

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Martinspire schreef op zondag 22 maart 2015 @ 14:30:
[...]

Haha, nouja ik denk dat het geen groot probleem is om het hem aan te leren. Hij kan in ieder geval presenteren en heeft humor die ook wel bij Top Gear past volgens mij.
Hij had in ieder geval al zitten geinen: http://www.mirror.co.uk/t...nded-dara-obriain-5373719
Kennis over auto's is wel te leren, een echte 'petrolhead' worden niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

mark-k schreef op zondag 22 maart 2015 @ 19:05:
dan kan het hier tenminste weer over auto's op de televisie gaan.
Aangezien er over TG dan weinig meer te zeggen valt bij gebrek aan nieuws of nieuwe afleveringen (of we moeten oude afleveringen gaan oprakelen), hebben we een lijstje van andere autoprogramma's die hier te zien zijn?

Uit mijn hoofd:

Fifth Gear, op History. Het "oude" Top Gear format, minder comedy, serieuzer en gericht op petrolheads.
Discovery:
American Chopper: als je minder wielen wil. Techniek maar vooral drama/reality.
Die Ludolfs: het wel en wee van vier broers die samen een garage hebben. Reality.
Scrapheap Challenge: twee teams bouwen een machine (niet noodzakelijk een voertuig) uit schroot en nemen het tegen elkaar op.
Wheeler Dealers. Sleutelen en restaureren van auto's met Edd China en Mike Brewer. Gericht op de techniek en handel.

Verder op Discovery: Car Warriors, Chasing Classic Cars, Classic Car Rescue, Extreme Car Hoarders, Fast N' Loud, Fat N' Furious, Misfit Garage, Overhaulin', Street outlaws, Supercar Superbuild, The Amazing Race en Ultimate Car Build Off. Durf ik niet te beschrijven zonder me er verder in te verdiepen. ;)

Veronica: Dumbest stuff on wheels. Een "America's funniest home videos" programma met voertuigen als thema.

RTL:
Autovisie
Autowereld

Dan mis ik nog vanalles, bij de NPO heb ik ook nog niet gezocht. (is lastiger met alle losse omroepen) Een goede Top Gear vervanger zit er niet echt bij. ;(

[ Voor 8% gewijzigd door Mentalist op 22-03-2015 20:00 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obelink
Op de Duitse satellietzenders zitten ook autoprogramma's.

[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Youtube heeft ook genoeg autoshows van fatsoenlijke kwaliteit. Kijk die altijd veel liever dan die op TV.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Recent nog deze scene gezien, wat een auto blijft het toch :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

Touchdomex schreef op zondag 22 maart 2015 @ 20:31:
Youtube heeft ook genoeg autoshows van fatsoenlijke kwaliteit. Kijk die altijd veel liever dan die op TV.
Zoals? Lijkt me lastig om daar onafhankelijk te zijn

[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 22-03-2015 21:30 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 07:52
Totaal anders dan Top Gear, maar Roadkill is een leuke maandelijkse show.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MightyCarMods is ook een hele leuke vind ik zelf. En natuurlijk Hotversion of Best Motoring International maar dat is hetzelfde:
YouTube: HotVersionGT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Roadkill en MCM zijn beide vrij vermakelijk inderdaad, maar die zijn meer op het prutsen aan auto's gericht dan op nieuws cq tests van auto's.

Net wel de 'perfecte' vervanger voor Clarkson gevonden. Ik zat net Uitzonderlijk Vervoer te kijken, daar was Bert Visscher in te gast. Die lijkt eigenlijk qua looks toch best veel op Clarkson. Van achteren zie je in elk geval helemaal geen verschil.

Misschien een idee voor de BBC, alleen van achter filmen en de stem maken van alle fragmenten door de jaren heen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 20:39

Ethirty

Who...me?

iPodKiller schreef op zondag 22 maart 2015 @ 20:34:
Recent nog deze scene gezien, wat een auto blijft het toch :9~

[video]
O+

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Martinspire schreef op zondag 22 maart 2015 @ 21:29:
[...]

Zoals? Lijkt me lastig om daar onafhankelijk te zijn
We hebben Drive nog als degelijke autoshow en inderdaad MCM en Roadkill voor het aankloten met auto's.

en in navolging op Drive heb je nog gewoon de filmpjes van Chris Harris.

Oh en Regular Car Reviews maar die moet je al helemaal niet serieus nemen :+

[YouTube: http://youtu.be/tHukut7XKw0]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
mark-k schreef op zondag 22 maart 2015 @ 23:31:
Roadkill en MCM zijn beide vrij vermakelijk inderdaad, maar die zijn meer op het prutsen aan auto's gericht dan op nieuws cq tests van auto's.

Net wel de 'perfecte' vervanger voor Clarkson gevonden. Ik zat net Uitzonderlijk Vervoer te kijken, daar was Bert Visscher in te gast. Die lijkt eigenlijk qua looks toch best veel op Clarkson. Van achteren zie je in elk geval helemaal geen verschil.

Misschien een idee voor de BBC, alleen van achter filmen en de stem maken van alle fragmenten door de jaren heen :p
visscher die een auto programma doet, waar kan ik me inschrijven? :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-08-2024
"Top Gear Live regrets to inform ticket holders for next week's shows in Stavanger, Norway that we will be postponing all 4 performances, with rescheduled dates for later this year to be confirmed within the next fortnight.

"We sincerely apologise for the inconvenience this will cause fans and we will endeavour to contact all ticket holders directly to inform them of the change of dates.

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Compleet te verwachten dus :) Erg jammer, maar ja, weinig aan te doen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
De overige shows blijven dus vooralsnog ingepland, alleen Noorwegen wordt vooruit geschoven.

Verder hebben we gisteren moeten missen:

Top Gear tonight; episode 9 of series 22; should have seen Clarkson, Hammond and May in second-hand SUVs, Jeremy on Luxury Limos and Henry Cavill as SIARPC.

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
Vond de aflevering dat ze hun eigen brandstof gingen kweken wel erg vermakelijk.

On a side note, niemand minder dan Snoop Dogg heeft zich uitgesproken over de hele jezza-affaire:

"The BBC got to be crazy to even think about firing Jeremy Clarkson. He isn't part of Top Gear; he IS Top Gear. If they even think about firing him, Britain needs to boycott the BBC until he is reinstated. It don't matter what country I am in, I know if I stick the TV on in a hotel room then I am gonna get CNN and I am gonna get Top Gear. The reason it is syndicated all over the world is because of Jeremy and the BBC have gotta get that."

Nou, klaar dan he :+

[ Voor 5% gewijzigd door Alphalorne op 23-03-2015 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 19:57

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Modbreak:Ik ben bezig om alles aangaande Jeremy Clarkson te verplaatsen naar Jeremy Clarkson vs BBC maar dat is een hels karwij dus please bear with me...

En nu hier in dit topic graag weer ON TOPIC verder.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
*knip* Over moderatie wordt in het topic niet gediscussieerd. Daar is het terugkoppelingstopic voor of een DM naar de moderator(s).

[ Voor 80% gewijzigd door Mx. Alba op 23-03-2015 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

*knip*

[ Voor 92% gewijzigd door Mx. Alba op 23-03-2015 15:17 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
*knip* Dit is al helemaal niet de bedoeling...

[ Voor 100% gewijzigd door Mx. Alba op 23-03-2015 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 12:17

DaRoot

Some say...

Alphalorne schreef op maandag 23 maart 2015 @ 13:06:
Vond de aflevering dat ze hun eigen brandstof gingen kweken wel erg vermakelijk.
En de aflevering die daaruit voortvloeide, met de BMW 330d een 24 uurs race gaan rijden was ook erg cool!
Maar ook die Boeing 747 vooruitslepen met een trekker.. nice!
Fifth Gear heeft dat samen met VW eens met een Touareg gedaan.. 155 ton slepen met een personenauto..

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

*knip* In het topic dient niet over het moderatiebeleid gediscussieerd te worden. Dat kan in het Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic

[ Voor 90% gewijzigd door Mx. Alba op 24-03-2015 07:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Verkeerde topic

[ Voor 93% gewijzigd door corset op 25-03-2015 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Modbreak:Even opletten mensen, JC heeft een eigen topic: Jeremy Clarkson vs BBC

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Het is niet helemaal gerelateerd aan beide programma's maar dit is wel machtig om een keer te zien. Het is overigens wel een half uur lang specs-porn voor er iets spannends gebeurd.

• 1000mp/h
• bijna 8 ton
• Eurofighter jet engine, raket en een V8 voor de brandstofpomp van die raket

Om over de prijzen van de verschillende onderdelen nog maar te zwijgen :o

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

YouTube: 2015 McLaren P1 vs. 2015 Porsche 918 Spyder! - Head 2 Head Ep. 64

leuk filmpje. Mis wel een auto.
Toch benieuwd wat er zou gebeuren als TG ze alle drie zou krijgen

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:38

steveman

Comfortabel ten onder

Laguna Seca O+

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RewQHjs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fr4FX30l.jpg

Fijn ook dat het hek alleen maar gemaakt was om de XL-medemens tegen te houden ;)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik ben benieuwd (ook wanneer ze dat dan nog zouden willen uitzenden, het seizoen is nu natuurlijk voorbij), schijnbaarbaar zijn de resterende afleveringen nog wel opgenomen zonder Clarkson (artikel verscheen opeens in mijn Google Now)

http://www.mirror.co.uk/t...k-richard-hammond-5825266

[ Voor 17% gewijzigd door Marzman op 07-06-2015 17:58 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
Chris Evans heeft gezegd dat hij bezig was met een Top Gear film met in samenwerking met een independant production company. Die tweets refereren naar programma's die door Evans gepresenteerd worden :)

http://www.theladbible.co...ting-at-new-top-gear-film

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

De laatste afleveringen worden samengevoegd tot 1 special, helaas nog geen datum, wel een trailer:
http://www.autojunk.nl/20...e-allerlaatste-aflevering

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Het zal nooit meer hetzelfde zijn :-(

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-07 16:31
Humma Kavula schreef op maandag 08 juni 2015 @ 21:51:
De laatste afleveringen worden samengevoegd tot 1 special, helaas nog geen datum, wel een trailer:
http://www.autojunk.nl/20...e-allerlaatste-aflevering
http://www.theverge.com/2...final-episode-bbc-june-28

28 Juni zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:58
Duidelijk dus; Chris Evans.

Geen interesse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:50

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Met 2 nieuwe sidekicks. Oftewel: niet meer interessant.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:32

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik geef het weinig kans, maar ben toch benieuwd. Hij heeft het autohart op de juiste plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Ja allicht, maar dat is niet waarom we met z'n allen Top Gear keken.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Prima keus. Vriend van m'n baas, heb op een feestje wel eens een biertje met m gedronken. Gast is volkomen autogek en sowieso wel een mooie vent.

Enige logische keus wmb. Let's see. :)

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Meh, TG US en TG Australië konden mij ook niet boeien. Het was het trio dat de show maakte.

Ik wil best een aflevering proberen, maar denk niet dat ik fan van die beste man zal worden.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:32

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

CyBeR schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 21:53:
Ja allicht, maar dat is niet waarom we met z'n allen Top Gear keken.
Nee, maar wel een basis voor alledrie. Het had net zo goed gekund dat ze een komediant zonder autoliefde hadden gekozen.
Geloof dat Russell Brand onlangs nog een open sollicitatie heeft gedaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:27

Damian

Insane Obtrusion

Snappen die lui bij BBC nou niet dat Top Gear helemaal niets met auto's te maken had, maar gewoon met 3 eikels die fun hebben met auto's? En snappen ze nou niet dat die 3 gewoon niet te vervangen zijn? Kijk naar de verschillende spinoffs in de US en Australie.

Mijn vriendin keek zelfs naar Top Gear, en die heeft echt niets met auto's hoor...

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Jep, mn moeder keek het ook vaker 'vanwege de humor'. Die auto's boeide dr niks, de interactie tussen de presentatoren deste meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Huh, Captain America (die andere Chris Evans) is niet meer te vinden op de eerste pagina van [google=Chris Evans]. Behalve bij de foto's, blijkbaar is de Brit minder fotogeniek :+

Ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen / hoe zij het gaan doen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Het kan natuurlijk blijken dat een ander trio ook leuk is, wat frisser is (want TG werd echt wel een beetje sleets, sommige grappen zag je al van mijlenver aankomen). Ik geef het toch voordeel van de twijfel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ben benieuwd naar hoe het er uit gaat zien met Chris Evans

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:27
Chris vertelde net bij The One Show dat mensen audities mogen doen (morgen op radio worden details bekend gemaakt) om samen met hem programma te maken.

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
DDX schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 20:29:
Chris vertelde net bij The One Show dat mensen audities mogen doen (morgen op radio worden details bekend gemaakt) om samen met hem programma te maken.
Ah.. ze proberen er dus nog een seizoen talentenjacht uit te slaan.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
En volgens autoblog komt er 100% zeker een vrouw in... wat dat betreft niet erg, maar laat het er alsjeblieft een zijn met verstand van zaken. Anders gaat het een Cringe Gear worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ik vind het aparte keuzes maar ga ze niet op voorhand afkraken. Ik vraag me alleen af of ze het redden als Clarkson/Hammond/May een nieuw programma op concurrerend platform gaan uitzenden.

Ik ken de 3 genoemden in ieder geval niet, maar met een prima productie en team erachter verwacht ik dat het toch wel prima te kijken zal zijn. Of het zo episch wordt als vroegah vraag ik me af, maar ik ga er gewoon objectief in. En als het een Top Gear US achtige insteek wordt, dan heb ik daar ook vrede mee. Die kijk ik ook nog met plezier, ondanks dat ik weet dat het niet door iedereen gewaardeerd wordt. Zolang ik me ermee kan vermaken, zal het me echter een worst zijn wat anderen ervan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Laatst online: 13-09 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

Martinspire schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 21:53:
Ik vind het aparte keuzes maar ga ze niet op voorhand afkraken. Ik vraag me alleen af of ze het redden als Clarkson/Hammond/May een nieuw programma op concurrerend platform gaan uitzenden.

Ik ken de 3 genoemden in ieder geval niet, maar met een prima productie en team erachter verwacht ik dat het toch wel prima te kijken zal zijn. Of het zo episch wordt als vroegah vraag ik me af, maar ik ga er gewoon objectief in. En als het een Top Gear US achtige insteek wordt, dan heb ik daar ook vrede mee. Die kijk ik ook nog met plezier, ondanks dat ik weet dat het niet door iedereen gewaardeerd wordt. Zolang ik me ermee kan vermaken, zal het me echter een worst zijn wat anderen ervan vinden.
Ik denk dat er best wel ruimte is voor 2 autoshows :P
En ik haat de overdreven USA tintjes, maar misschien dat de Beeb het wel goed krijgt
Afterall, produceren is een vak apart, en het grootste deel daarvan werd volgens mij door bbc gedaan :P

We zullen wel zien :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

heuveltje schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 22:11:
[...]

Ik denk dat er best wel ruimte is voor 2 autoshows :P
En ik haat de overdreven USA tintjes, maar misschien dat de Beeb het wel goed krijgt
Afterall, produceren is een vak apart, en het grootste deel daarvan werd volgens mij door bbc gedaan :P

We zullen wel zien :)
Oh er is zeker plaats. Ze zenden tenslotte maar een aantal afleveringen per jaar uit, wat moet je de overige weken doen :P
En bij de US zit wonderbaarlijk (lol) een US-tintje overheen, maar de challenges zijn wel gaaf en kunnen volgens mij nergens anders ter wereld. Plus de omgeving is beeldschoon en de auto's vaak erg bruut. Ik hoef ze niet te hebben, maar vind ze wel gaaf om te zien. En die Tanner is gewoon een hele goede coureur. Misschien ook iets te goed ivm de 2 anderen die ze erbij hebben getrokken, maar toch nog vermakelijk.

Qua productie vind ik hem vergelijkbaar met de BBC, het is alleen een ander script en andere karakters die je eventueel niet kunnen liggen. Maar de negativiteit van sommigen vind ik vaak wel overdreven. Goed, dan vind je het niets, dan kijk je toch gewoon niet maar laat de rest gewoon genieten.

[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 17-06-2015 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Nu online

Reinier

\o/

Chris Evans... is dat niet die knakker met een collectie witte Ferrari's t.w.v. een paar miljoen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snikker
  • Niet online
Lachen als Clarkson et al bij een andere omroep aan de slag gaan die een evt. nieuwe Topgear recht tegenover de BBC Topgear programmeert :)

Lijflied = CryptoMo - Hodl, Hodl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:04

wontcachme

You catch me? No you wont

Reinier schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 22:29:
Chris Evans... is dat niet die knakker met een collectie witte Ferrari's t.w.v. een paar miljoen? :D
Jep. En waar James May die extreem zeldzame Ferrari mocht lenen.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
FiXeR.nl schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 21:19:
En volgens autoblog komt er 100% zeker een vrouw in... wat dat betreft niet erg, maar laat het er alsjeblieft een zijn met verstand van zaken. Anders gaat het een Cringe Gear worden.
Die Duitse (o.a.) van de ring... _/-\o_
Ze heeft zelfs humor (voor een Duitse)

Deze dus: Wikipedia: Sabine Schmitz

Oh, en een combinatie van deze 2 posts zie ik ook wel zitten:
DDX schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 20:29:
+
Snikker schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 22:31:
Lachen als Clarkson et al bij een andere omroep aan de slag gaan die een evt. nieuwe Topgear recht tegenover de BBC Topgear programmeert :)
Dus gewoon bij BBC een talentenjacht waar Clarkson (en May en Hammond) ook meedoen als deelnemer (of in de jury zitten). 8)7

[ Voor 45% gewijzigd door ralph075 op 18-06-2015 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 19:12

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

ralph075 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 11:57:
[...]

Die Duitse (o.a.) van de ring... _/-\o_
Ze heeft zelfs humor (voor een Duitse)

Deze dus: Wikipedia: Sabine Schmitz
Nou, dat toch zeker Cringe Gear worden. Het accent gecombineerd met haar voorkomen op TV vind ik nu niet bepaald iets waar ik wekelijks naar wil kijken. Het is ongetwijfeld een leuke meid en ze kan goed autorijden, maar niks voor een autoshow.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

ralph075 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 11:57:
[...]

Dus gewoon bij BBC een talentenjacht waar Clarkson (en May en Hammond) ook meedoen als deelnemer (of in de jury zitten). 8)7
Haha, ik zie al helemaal voor me dat ze komen opdraven met nepsnor en vermomming >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Reinier schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 22:29:
yup en (bijna) allemaal in het wit:

Afbeeldingslocatie: http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/03/07/article-2111686-120FEC78000005DC-691_634x286.jpg
Afbeeldingslocatie: http://oi44.tinypic.com/20p353.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.topgear.com/uk/assets/cms/269ff4d8-4cb6-485b-a78b-5d56b820d4d7/670x377Image.jpg?p=090930_02%3A27
Afbeeldingslocatie: https://c1.staticflickr.com/3/2438/3684750692_03a7500ef7.jpg

http://www.topgear.com/uk/photos/chris-evans-ferrari
http://www.topgear.com/uk/videos/1700728396001

[ Voor 7% gewijzigd door ToolkiT op 18-06-2015 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Hij heeft zo te zien nog wel meer mooi spul (gehad).
http://www.telegraph.co.u...llection-in-pictures.html

Het is in ieder geval een petrolhead, dat scheelt alvast.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obelink
Het succes hangt er van af of ze er in slagen een nieuwe draai aan TopGear te geven in plaats van op het oude stramien voort te borduren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obelink
BBC heeft een aktie opgezet waarbij iedereen kan reageren om mee te doen aan het nieuwe TopGear met Chris Evans. Je hoeft alleen maar een filmpje van 30 seconden van jezelf in te sturen. Lees hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Obelink schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 19:55:
Het succes hangt er van af of ze er in slagen een nieuwe draai aan TopGear te geven in plaats van op het oude stramien voort te borduren.
Wat is het oude stramien? De humor was imho bij de oudere seizoenen stukken minder voorspelbaar.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B64
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08:12

B64

Chris Evans lijkt me niet het figuur die zich laat dwingen om het oude Top Gear format ongewijzigd voort te zetten. En ook bij de BBC zijn ze oud en wijs genoeg om in te zien dat dat niet gaat werken. Hij zal er echt wel zijn eigen invulling aan geven.
Ik meen ook ergens gelezen te hebben dat hij naast presentatie ook de productie gedeeltelijk op zich gaat nemen, wat natuurlijk zou betekenen dat er meer gaat veranderen dan alleen het presentatieteam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Weet Chris overigens ook wat van autotechniek af? Of is ie net zo'n lichtgewicht als Jezza "Magic happens, and you have more powerrrr" :')

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ik heb gehoord dat ze op Netflix verder gaan met een nieuw progr. House of Cars.

Evans zou dus tot nu alleen zijn, ben echt benieuwd

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Vanavond is de extended episode van de laatste 2 onuitgezonden afleveringen op BBC om 21u00 !

http://www.topgear.com/uk...pisode-trailer-2015-06-08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

There will be an elephant in the room when the last Top Gear show to feature presenters Jeremy Clarkson, James May and Richard Hammond is aired tonight.
Nice :D
http://www.telegraph.co.u...laced-by-an-elephant.html

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-09 13:51
Phuncz schreef op zondag 28 juni 2015 @ 11:48:
Vanavond is de extended episode van de laatste 2 onuitgezonden afleveringen op BBC om 21u00 !

Bedankt voor de reminder! Gaan we kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Wat heb ik dit gemist. O+

En wat zal ik dit straks missen. ;(

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 13:37
Ik zou zeggen schakel naar BBC 2 en kijk

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

winwiz schreef op zondag 28 juni 2015 @ 21:27:
Ik zou zeggen schakel naar BBC 2 en kijk
Wees niet bang, ik zit weer hardop te lachen _O-

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik zit op mijn werk helaas, maar als ik thuis kom vanacht dan ga ik meteen kijken.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
Toch nog hun grote liefde: Caravans :)

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moofnor
  • Registratie: April 2010
  • Nu online

Moofnor

King of my castle

"I hate working on top gear!"
Hij wist het toen al :+

- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:28
Absoluut! Want het is een voice over die ingrsproken is toen het al bekend was. Wel subtiel gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozevkwa
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-09 18:58

Bozevkwa

The Falcons have landed

Één woord: brilliant

En een waardig afscheid. En er was wel een olifant in de ruimte :D

"What day is it?" asked Pooh. "It's today" squeaked Piglet. "My favorite day" said Pooh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

May met die modder in z'n gezicht :D
GENETX schreef op zondag 28 juni 2015 @ 22:17:
Absoluut! Want het is rrn voice over die ingrsproken is toen het al bekend was. Wel subtiel gedaan ;)
Was geen voice over, maar geschreeuw in de ootoo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obelink
Phuncz schreef op zondag 28 juni 2015 @ 11:48:

Maandenlang word elk wissewasje om TopGear breed uitgemeten in de pers, en nou komt die laatste aflevering, en lees je er niets over! Heb ik de eerste 3 kwartier gemist! In de geschiedenis van die serie TopGear is me dat de derde keer dat ik het gemist heb !$&%@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Je merkte wel duidelijk het verschil met andere afleveringen: geen gasten, geen dikke wagens, minder humor, geen publiek, etc etc.
Wel het bekende gestuntel en gepruts gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

Was weer super. Alleen jammer dat het met top gear nu klaar is. Ik ga ook niet naar de reboot kijken met andere mensen. Ik keek top gear voor jeremy richard en may.
Dus laat dat netflix programma maar komen ik ben van de partij!!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Obelink schreef op zondag 28 juni 2015 @ 22:18:
[...]
Maandenlang word elk wissewasje om TopGear breed uitgemeten in de pers, en nou komt die laatste aflevering, en lees je er niets over! Heb ik de eerste 3 kwartier gemist! In de geschiedenis van die serie TopGear is me dat de derde keer dat ik het gemist heb !$&%@
Zelfs de aankondiging op de BBC een paar tellen vooraf zei geen woord over de laatste aflevering in deze format.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obelink
Ik zie ook nog geen herhaling in de BBC gids ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Wel erg chaotisch, twee van die "cocking about" sessies achter elkaar :+. Maar goed, wat normale reviews van nieuwe wagens zouden ook niet op hun plek zijn geweest. Het idee was denk ik om zoveel mogelijk van de Top Gear vibe nog op de buis te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
Nou ja, alles wat ze al hadden opgenomen. Het eerste onderwerp was niet echt af had ik het idee.

Pagina: 1 ... 15 ... 47 Laatste