Toon posts:

Top Gear, Fifth Gear, Grand Tour en andere Car Shows, Deel 9

Pagina: 1 2 3 ... 45 Laatste
Acties:

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:29

Top Gear deel 9

http://news.leoprieto.com/2006/03/topgear-bugatti-veyron.jpg

En hier al deeltje 9 van het topic over het beste autoprogramma op de televisie, Top Gear.

Gepresenteerd door:

Jeremy Clarkson:
http://static.bbci.co.uk/programmeimages/528xn/images/live/p00nd8f3.jpg

Jeremy's irreverent style turned the motoring industry on its head when he first appeared on Top Gear and now he's set to do it all over again with this series.

A few things have changed over the years. The hair's a bit thinner, the cowboy boots have gone and the Ferrari has been replaced by a Mercedes. Thankfully, though, JC is still more than capable of reducing car manufacturers to floods of tears with nothing more than a long pause and a few well considered words.

James May:
http://static.bbci.co.uk/programmeimages/528xn/images/live/p00nd8dq.jpg

James has been writing for car magazines - including Top Gear - for many years. Over that time he's developed a keen interest in cars that are either very posh or very basic.

He admits that he's not so good on the stuff in between and, as a bachelor, is 'very poorly placed' to comment on family motoring. 'Jeremy can do that,' he says. 'He's got a wife, hundreds of children, and a dog.' He also likes motorbikes.

Richard (Hamster) Hammond:

http://static.bbci.co.uk/programmeimages/528xn/images/live/p00nd8fh.jpg

Richard, like so many before him, launched his TV career at Britain’s premier breeding-ground for fresh talent: Radio Cumbria.

He eventually landed his dream job as a TV presenter on a motoring show but, alas, the show was on cable TV where the cameramen regularly outnumbered the viewers. We thought it daft to waste all that genuine petrolhead enthusiasm, so we gave him a job on proper telly.

De websites:
http://www.topgear.com/
http://www.bbc.co.uk/topgear/
Wikipedia
En waar gaat de volgende aflevering over?
BBC Legale distributie via Youtube

Nieuwe afleveringen zijn vaak te zien op BBC2 en BBC HD, iedere zondagavond om 21.00 uur, herhalingen woensdagavond om 20.00. Ondertiteling btw is nog steeds beschikbaar op pagina 888

Aanrader: Ga zelf eens kijken

http://velocity.discovery.com/tv/fifth-gear/fifth-gear-416x234.jpg

Grotendeels gebaseerd op de crew van het "oude" BBC Top Gear, is Fifth Gear wordt uitgezonden op Discovery.

Gepresenteerd door:

Tiff Needell
Vicki Butler-Henderson
Jason Plato
Jonny Smith

Website
Fifth Gear Online

www.finalgear.com

Vorige delen van dit topic:

De vorige delen:
[rml][ BBC] Top gear nieuwe afl.[/rml]
Top Gear deel 2
Top Gear - deel 3
Top Gear Deel 4
Top Gear Deel 5
Top Gear Deel 6
Top Gear deel 7
Top Gear deel 8

https://www.strava.com/athletes/2323035

• DDX
Topicstart even aangepast ivm niet werkende links en dat Fifth Gear nu bij Discovery te zien is.
Mocht ik wat gemist hebben laat even weten ;)

Volgende week maandag is er op de BBC2 en BBC HD een James Bond special te zien :

http://www.topgear.com/uk...s-bond-special-2012-10-15

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

DDX schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 20:18:
Volgende week maandag is er op de BBC2 een James Bond special te zien :

idd, trailer:

http://youtu.be/sWhIn3OEXpo

Ik ga er wel voor zitten ondanks dat het een "halve" top gear is zonder May en Clarkson.

Wear Sunscreen!

• DDX
Hmms volgens link die ik poste is de uizending om 9pm (uk time), maar volgens mij epg is het om 21:00 (nl tijd).
Of is dit iets van wintertijd issue met mijn epg ?

[Voor 6% gewijzigd door DDX op 23-10-2012 23:22]

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:38

Mentalist

[avdD]

DDX, lijkt me een wintertijd issue.

Voor wie geen BBC Two heeft of NL subs nodig heeft: vrijdag komt deze aflevering ook op Veronica.

Verstuurd vanaf mijn Computer®
Thomas Edison was een stuk uitschot.

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:28
Nice dat er een bond special komt.

Heb hem geprogrammeerd in me recorder van Ziggo.
Hoop dat het goed gaat met de winter tijd. Anders maar ff downloaden.

Jammer dat het zo lang wachten is op de reguliere uitzendingen.

• S401
  • Laatst online: 15:38
DDX schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 20:18:
Topicstart even aangepast ivm niet werkende links en dat Fifth Gear nu bij Discovery te zien is.
Mocht ik wat gemist hebben laat even weten ;)

Volgende week maandag is er op de BBC2 en BBC HD een James Bond special te zien :

Hoort Top Gear US ook niet in de Topicstart te staan. Want heb me zeker ook weer met het laatste seizoen van Top Gear US prima vermaakt. Ze hebben gelukkig dat stukje big star, small car (of iets in die trant) er uit gehaald want dat skipte ik toch altijd.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-03 15:26

DJSmiley

Moderator Internet & Netwerken
Nu de 007-bond aflevering @ BBC2

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01:20

Fiber

Beaches are for storming.

DJSmiley schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 22:14:
Net gezien, erg leuk inderdaad. Typische Richard Hammond style Top Gear special. Zeker de moeite waard om nog eens een keer te gaan zien op een druilerige maandagavond. :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
DJSmiley schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 22:14:
Thanks voor de reminder, vanavond even de HD instellen voor vrijdagavond als dezelfde uitzending hier is (VOO, 21:30 uur).

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:00
Vond het alleen een beetje jammer dat ze al dingen vertelde over de achtervolgingen in de nieuwe film terwijl hij nog niet uit is, had namelijk graag zo "leeg" mogelijk naar de film gegaan. Verder wel een leuke aflevering en ook nog wat nieuwe dingen gehoord dus was wel vermakelijk.

• S401
Pompi schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:20:
Vond het alleen een beetje jammer dat ze al dingen vertelde over de achtervolgingen in de nieuwe film terwijl hij nog niet uit is, had namelijk graag zo "leeg" mogelijk naar de film gegaan. Verder wel een leuke aflevering en ook nog wat nieuwe dingen gehoord dus was wel vermakelijk.
Vond hem ook zeer vermakelijk. Heb de tv uitgezet toen ze het nieuwe deel gingen spoilen.

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:36

steveman

Comfortabel ten onder

Ben Colins met een "I am the Stig"-shirtje...

Richard: "You should write a book..."

Oh oh oh

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:54

Phyxion

_/-\o_

Leuke aflevering inderdaad :D 007 helpt natuurlijk ook een stuk mee ;)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• mathy_
Leuke special, alleen jammer dat ze het laatste stuk te veel vertellen over de nieuwe film...

• S401
Het valt gelukkig mee, want heb ongeveer een minuut of 7 gezien waar ze de nieuwe film spoileren, maar dat is allemaal aan het begin van de film (eerste tien minuten), het valt dus mee.

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Wat ziet Richard er trouwens eng uit in de foto uit de startpost :X

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• DJSmiley

DJSmiley

Nu de NL-ondertitelde versie @ Veronica

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
En wat waren James en Jeremy dan aan het doen?

Kan niet wachten. :)

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

DVD and Blue Ray :+

Ouderwets wagens afzeiken, *zin in*

• Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:25

Fisico

by Fabian

steveman schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 19:55:
Ben Colins met een "I am the Stig"-shirtje...

Richard: "You should write a book..."

Oh oh oh
Wel mooi dat die twee een britse woordenstrijd hadden, erg sportief van beide kanten vooral. Ik denk dat Jezza er meer moeite mee had gehad. Zoveel auto's zitten er eigenlijk niet in de bond-serie, dat viel me begin dit jaar ook al op toen ik ze allemaal nog een keertje bekeek.

Jammer van die nieuwe film, maar je ze hadden een kapstok nodig. Dat een lotus bekend staat om zijn waterdichte aard, dat weet ik helaas ook maar al te goed ;) Zelfs als duikboot dus niet helemaal waterdicht te krijgen.

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Gisteravond Skyfall gezien, en blij dat ik het Skyfall stukje uit de special nu pas kijk.

Te veel verklapt als je het mij vraagt (al heb ik ook zo min mogelijk de trailers en zo gekeken).

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Roamor schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 21:45:
[video]

Heb hem gekeken, hij is redelijk. De DVD is vermakkelijk, maar gaat eigenlijk 60% over mooie en goede bakken, 15% onzin en dan is er nog 25% van de tijd om de titel te rechtvaardigen, de slechtste auto ooit.

Om bijvoorbeeld 1 deelnemer te introduceren, rijden ze 7 minuten met de Lexus LFA (geweldig), 6 minuten met de Toyota GT86 (subliem), en dan 3 minuten met het wanproduct, de SC430.

De titel doet vermoeden dat het een heerlijke afzeik dvd gaat worden, maar dat is het niet. Het had zo in een normale TG aflevering gepast.

Toch de moeite waard om te kijken ;)

• Phyxion

Phyxion

_/-\o_

Ik heb het gisteren ook even gezien, erg vermakelijk :)

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-12-2022
Zeker de moeite waard om te kijken. Gewoon vanouds Top Gear. Jeremy en May die mekaar zitten te fucken, in gave auto's rijden of slechte auto's tot de grond afkraken, accompanied met de mooie beelden die we gewend zijn.

• mathy_
Roamor schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 21:45:
[video]

ohh nice, ik haal hem ook maar even binnen

*edit

Hij is zeker het kijken waard!
Heerlijk kijken zonder de show er omheen.

[Voor 86% gewijzigd door mathy_ op 28-11-2012 18:00]

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Heb gemist dat er een nieuwe DVD is, ook maar eens kijken en dan wachten tot januari :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Roamor
  • Niet online
Mooie edits:

Which reminds me; geen kerstspecial dus? En op hun schema ook nog niet veel nieuws helaas.....

• Sijhtam
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-03 15:11
Roamor schreef op zondag 30 december 2012 @ 20:01:
Mooie edits:
[video]

Which reminds me; geen kerstspecial dus? En op hun schema ook nog niet veel nieuws helaas.....
De kerstspecial is een winterspecial geworden, in februari begint het nieuwe seizoen duurt alleen maar zes afleveringen.

http://www.inautonews.com...arts-filming#.UOCRJHy9KK0

huidige opstelling

• S401
Mcdeath schreef op zondag 30 december 2012 @ 20:08:
[...]

De kerstspecial is een winterspecial geworden, in februari begint het nieuwe seizoen duurt alleen maar zes afleveringen.

Is dat inclusief de winterspecial? Laten we hopen dat het dan maar 6 top Top Gear afleveringen worden.

• Phyxion

Phyxion

_/-\o_

Jefrim schreef op zondag 30 december 2012 @ 23:24:
[...]

Is dat inclusief de winterspecial? Laten we hopen dat het dan maar 6 top Top Gear afleveringen worden.
5 + 1 winter special.

• Roamor
  • Niet online
Mcdeath schreef op zondag 30 december 2012 @ 20:08:
[...]

Ah, vandaar. En toch vind ik het een beetje raar om het jubileumjaar zo mager door te komen. Zie ook dit:

Best bekeken programma ter wereld; daar kan toch wel op zijn minst een awards-uitzending vanaf? Beetje bloopers van dit seizoen; beetje bakkeleien over beroerdste en de beste auto's van het jaar en ze hebben de meeste fans alweer tevreden gesteld.

Dan maar hopen dat het nieuwe seizoen een hoop goedmaakt. :)

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01:20

Fiber

Beaches are for storming.

Volgens mij doen ze nog precies genoeg om niet vergeten te worden... Het geld wordt verdient met al de merchandise, tijdschriften, etc. En Richard en James zijn druk genoeg met eigen tv programma's en JC is al jaren 'binnen' natuurlijk. In het kort, ze hoeven niet zo nodig meer en een echt goede show maken kost ook nog eens erg veel geld en tijd.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• S401
Nog iets meer dan een weekje en dan begint Top Gear. :D

Haha die trailer voor het nieuwe seizoen. :)

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-03 14:56

Gutteguttegut

CEO of TFD

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Heads up voor vanavond, 21.00 uur Nederlandse tijd op BBC2.

Hoi!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:05
Zat gisteravond een film te kijken, The Sweeney.
Komt daar die achtervolgingscene die ze bij Top Gear hebben gedaan in voor, met die focus en jaguar.

Leuk om te zien dat die dus ook echt in een film is gekomen. Film is verder ook trouwens wel leuk om te zien.

• bartjas
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-08-2022

bartjas

Ook Bekend met EPO

JeroenV_ schreef op zondag 27 januari 2013 @ 11:56:
Zat gisteravond een film te kijken, The Sweeney.
Komt daar die achtervolgingscene die ze bij Top Gear hebben gedaan in voor, met die focus en jaguar.

Leuk om te zien dat die dus ook echt in een film is gekomen. Film is verder ook trouwens wel leuk om te zien.
Hehe... zal je wel even uit de droom helpen... er is helemaal niets uit die afl. van Top Gear in die film terecht gekomen... een hoop materiaal was al geschoten!! Ze moesten 2 stunt scene's doen, waarvan Hammond er een verknalde met die lancering oid. en vervolgens het halve trailerpark opblies... en Clarkson moest een achtervolging doen die, kan zijn dat ze daar nog een klein stukje van hebben gepakt maar verders zit er niks in!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-03 17:07
Dat van Hammond was natuurlijk ook dikke BS, maar de shots van Jeremy zijn wel degelijk gebruikt.

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-03 22:20
Oef die Bentley. Dit had ik niet verwacht

PSN: djmurcielago

• PWM
  • Niet online
Ik heb eens naast een rally rijder (hoog niveau) mogen rijden. Elk idee wat je ooit had over je rijkwaliteiten zijn dan weg. Wat dit soort jongens kunnen is onbeschrijfelijk. Op TV ziet het er snel en moeilijk uit, maar het is 15x erger dan je je voor kan stellen. Top is dat, en die Bentley kon het flink bijbenen :)

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:06
Haha, dat rondje van Damian Lewis :D

• DDX
Nice hoor laatste 15 minuten en dan helemaal stukje met dragons' den :)

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:16
Vermakelijk, maar hoopte dat de Urugay special werdt uitgezonden. Iemand een idee wanneer die komt?

"At vindicta bonum vita jucundius ipsa nempe hoc indocti." | Intel I5-3570K @3.9 Ghz | Samsung EVO 120GB | Strix GTX1070 8GB | 20GB DDR3 | Windows 10.1 |

• S401
Was een prima begin van een nieuw seizoen. Paar keer weer flink moeten lachen. En potverdomme wat zitten er weer mooie beelden tussen :9~ . En respect voor die rally rijder in de Bentley.

• harmz
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-03 14:56
Is deze aflevering al ergens terug te kijken. Heb het helaas gemist...

• Satch
  • Niet online
Check de link uit de openingpost eens: www.finalgear.com ;)

[Voor 6% gewijzigd door Satch op 27-01-2013 23:39]

• Xessive
  • Laatst online: 18-10-2022
Hmmm, lees net dat ik vanavond TG gemist heb... Damn. D'r gebeurt ook altijd weer wat waardoor ik TG moet missen. Is het niet op vrijdagavond dan gebeurt er wel weer iets op Zondag.
De aflevering staat nu te downloaden, morgen lekker kijken!!

[Voor 0% gewijzigd door Xessive op 27-01-2013 23:56. Reden: typo]

Seriously? Nope, not a bit...

• bartjas
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-08-2022

bartjas

Ook Bekend met EPO

NoFearCreations schreef op zondag 27 januari 2013 @ 22:07:
Vermakelijk, maar hoopte dat de Urugay special werdt uitgezonden. Iemand een idee wanneer die komt?
En dat had de christmas special moeten zijn.... geen idee, maar niet volgende week! Ik denk de laatste episode dus dat wordt wachten tot eind feb. begin maart!!

• Satch
  • Niet online
Volgens mij had het TG trio het laatst op twitter over de kerstmis special, hij zou eind februari uitgezonden worden als ik het me goed herinner. :)

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Moest me kapot lachen om dat 'P45' geval, in de bieb stroom uitgevallen en echte motor aan!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Uitstekende aflevering weer. Die gast in die bentley was wel hoogst impressive :D

Wanneer komt de "kerst"special ook weer?

[Voor 26% gewijzigd door CyBeR op 28-01-2013 01:35]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Abbadon
  • Laatst online: 23:02
Leuk, vooral dat stuk met die Bentley vond ik cool. Mijn god wat zo'n kerel met zo'n huis op wielen kan doen, ze zaten al boven de 240km/h op een grindpad, does not compute :P

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:30

ToolkiT

brit-tweaker

iPodKiller schreef op maandag 28 januari 2013 @ 00:16:
Moest me kapot lachen om dat 'P45' geval, in de bieb stroom uitgevallen en echte motor aan!
Voor de niet britten, het type nummer was ook een grap, als je je P45 krijgt betekend dat dat je ontslagen bent (of ontslag genomen hebt):
Wikipedia: P45 (tax)

[Voor 10% gewijzigd door ToolkiT op 28-01-2013 12:52]

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• ArnoAG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-10-2022
(jarig!)
Die huayra is toch ook een brok engineering! Wauw! een apparaat met alleen achterwiel aandrijving, sneller dan de atom V8 en de MP4 12C!
Vergeet de Veyron, Huayra is de nieuwe koning!

[Voor 23% gewijzigd door ArnoAG op 28-01-2013 21:39]

Incompl te

• Sagaris
  • Laatst online: 28-12-2022
Tweet van Bentley:
Bentley Motors PR
Here's the @BBC_TopGear, @krismeeke, @MrJamesMay #GTSpeed. Driven straight from the stage back to the factory - pic.twitter.com/Q9DPG7MT

• guReMcO
  • Laatst online: 19:35

guReMcO

Ooga-booga!

Ik wil wel eens horen hoe die auto er aan toe is want zo rijden en vooral die jumps kunnen niet goed zijn. Maar samen met de Huayra ( O+ ) het meest indrukwekkende item van de aflevering.
Met het "nieuws" en de grapjes tussen de items door ben ik onderhand wel een beetje klaar trouwens.

I wish we could get Wi-Fi signals from a tree. Then everyone would plant 'em and we'd probably save the planet for free. Too bad we only need 'em to breathe.

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik heb weer echt genoten van deze aflevering!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
bij de aflevering met dat kleine autotje van jeremy kon ik alleen maar hier aan denken:

• Marzman
  • Niet online

Marzman

guReMcO schreef op maandag 28 januari 2013 @ 13:08:
Ik wil wel eens horen hoe die auto er aan toe is want zo rijden en vooral die jumps kunnen niet goed zijn. Maar samen met de Huayra ( O+ ) het meest indrukwekkende item van de aflevering.
Met het "nieuws" en de grapjes tussen de items door ben ik onderhand wel een beetje klaar trouwens.
Alles is al wel eerder gedaan eigenlijk, maar ik denk dat veel mensen juist kijken voor de grapjes. Anders blijft gewoon een standaard autoproramma over.

/▌

• PWM
  • Niet online
Net de Amerikaanse Top Gear weer gekeken. De eerste anderhalve seizoen vond ik erg goed, inmiddels kom je er niet meer doorheen. Op 1 of andere manier is besloten om elke aflevering volledig te besteden aan een challenge. Nou zijn de TG challenges erg leuk, maar elke week? Ze zijn van de week weer begonnen, en hup een challange. Achtervolginkje, beetje ergens tegenaan rijden, nog een gek aanpassing aan de auto, en klaar.

Week na week :+

• Marzman
  • Niet online

Marzman

De meeste Amerikaanse series hebben zo'n formule. CSI, er is een moord gepleegd, iemand is verdacht, iemand is toch niet verdacht, iemand anders heeft het gedaan. Week na week.

/▌

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-03 12:24

Martinspire

Awesomeness

Ik vind de US-show nog steeds erg leuk om te zien. Het is misschien wel jammer dat ze nu verder geen reviews of ster op de baan hebben, maar daar zijn in de US ook zat alternatieven voor. Dat stukje met de ster vond ik altijd wel minder (ondanks dat het toch wel redelijke namen waren). Denk dat het ook niet goed scoorde aldaar.

In ieder geval zijn de challenges gek genoeg om te bekijken en zit er voldoende humor in om me bezig te houden. Vooral de beelden van het landschap en wat ze daar wel niet allemaal mogen uithalen verbaasd me altijd enorm. Zoals in het eerste seizoen met die helikopter over zo'n stadje heen gaan of met die Porsche door zo'n grote stad heen scheuren.

De Engelse variant heeft overigens ook altijd wel een dergelijke indeling: mooie autoreview, challenge part 1, star, challenge part 2, rondje stig. Soms wat omgedraaid, maar niet vaak. Niet dat het uitmaakt, want ik vermaak me prima.

Martinspire - PC, PS4, X1

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-03 22:57

Snippertje

Light up your life

Top gear US aflevering 8 is dat de nieuwste? Die heb ik namelijk al gezien vorig jaar(met de toughest cars). Of zie ik iets over het hoofd?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:10

Ethirty

Who...me?

Vandaag was weer briljant. Weer een heerlijke roadtrip met machtig mooie auto's.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Die Vanquish en LFA zagen er magistraal mooi uit zeg! Op het eerste gezicht toen ik die Viper zag, dacht ik het dat het een Corvette was haha. Wat lijken ze zo erg op elkaar.. jammer dat hij nog niet uit is.

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:30

ToolkiT

brit-tweaker

iPodKiller schreef op zondag 03 februari 2013 @ 23:19:
Die Vanquish en LFA zagen er magistraal mooi uit zeg! Op het eerste gezicht toen ik die Viper zag, dacht ik het dat het een Corvette was haha. Wat lijken ze zo erg op elkaar.. jammer dat hij nog niet uit is.
Grappig dat dacht ik bij het zien van de voorkant van de Viper ook al..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• guReMcO
  • Laatst online: 19:35

guReMcO

Ooga-booga!

De huidige Viper was er eerder dan de nieuwe Corvette dus voor mij is de Corvette de dief en krijgt dus geen love van mij. :+

Helaas de aflevering wel gemist. Doen ze nog steeds een doordeweekse herhaling?

I wish we could get Wi-Fi signals from a tree. Then everyone would plant 'em and we'd probably save the planet for free. Too bad we only need 'em to breathe.

• Anoniem: 93986
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik vind het tot nog toe erg tegenvallen. Geforceerd zelfs. Het vluchten na nadat ze die penix hadden neergezet. Niemand in de buurt te bekennen. Grapje met de navigatie in de LFA is na 1 keer wel gezien. De interactie die er voorheen was en elkaar in de zeik zetten is er niet meer of overduidelijk gescript.

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:38
ArnoAG schreef op maandag 28 januari 2013 @ 13:00:
Die huayra is toch ook een brok engineering! Wauw! een apparaat met alleen achterwiel aandrijving, sneller dan de atom V8 en de MP4 12C!
Vergeet de Veyron, Huayra is de nieuwe koning!

[afbeelding]
Ja, dit was toch wel even een moment voor mij dat ik zowat met een open mond toekeek. Vind het niet de mooiste auto, maar wat een techniek en wat een snelheid. Gewoon 2 seconden sneller dan de eerst volgende uit de ranglijst, en dit is nog eens een auto waar je ook gewoon in kunt rijden, met enig comfort. Hetzelfde kun je niet over de Atom zeggen denk ik zo ;). Ook erg mooi om te zien met die flaps, zeer indrukwekkend :).

Nu eens kijken of ik ergens aflevering 2 kan bekijken :).

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik vond de aflevering... saai... anderen ook last van? Alsof er te weinig echt gebeurde vergeleken met de vorige challenges die in Amerika plaats vonden. Verder weinig inhoud. Ga hem nog wel een keer kijken, misschien had ik iets te hoge verwachtingen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Dit was dan ook de "Oh ja we zijn een autoshow.. Laten we voor de gein eens met auto's rijden en zeggen wat we er van vinden"-show :P Een normale show zou dat dan met de nieuwe Peugeot ofzo doen maar daar kijken we geen TG voor natuurlijk ;)

[Voor 28% gewijzigd door CyBeR op 04-02-2013 23:38]

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Tsurany schreef op maandag 04 februari 2013 @ 23:22:
Ik vond de aflevering... saai... anderen ook last van? Alsof er te weinig echt gebeurde vergeleken met de vorige challenges die in Amerika plaats vonden. Verder weinig inhoud. Ga hem nog wel een keer kijken, misschien had ik iets te hoge verwachtingen.
Eensch.
Vooral ten opzichte van vorige week was het een stuk minder interessant.
Ik ben niet zo van de lange roadtrips, daarnaast was het deze keer gewoon niet echt spectaculair.
Af en toe wel grappig (55mph) maar verder niet.

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:05

3DDude

I void warranty's

Gutteguttegut schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 01:20:
[...]
Eensch.
Vooral ten opzichte van vorige week was het een stuk minder interessant.
Ik ben niet zo van de lange roadtrips, daarnaast was het deze keer gewoon niet echt spectaculair.
Af en toe wel grappig (55mph) maar verder niet.
Helemaal mee eens, saaiste ep ooit.

Met die vliegtuigjes was ook tsjah.
Met hammond z'n auto saboteren, juist dat is nog nooit eerder gebeurt.

Originaliteit 0.0 dus.. :(

Vroeger mocht dit niet; goh waarom nu wel?

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Er gebeurde inderdaad niet zo veel. De vliegtuigjes hadden misschien spectaculairder in beeld gebracht moeten worden ofzo :p De dragrace was grappig, maar meestal halen ze wel meer uit zoiets. Dat Jeremy praat met de eigenaar van zo'n pickup en dan een race tegen James script ofzo. Nu was het net of ze daar hooguit een halfuurtje gefilmd hebben (misschien was het ook wel sneller in elkaar gezet, overal wordt bezuinigd).

/▌

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Die vliegtuigjes waren helemaal idioot. Dat is gewoon auto's op de grond die rondjes rijden, vliegtuigjes in de lucht en af en toe hoor je wat piepjes en dat is het dan. Leuk hoor, maar doe dan een paar passes en vlieg dan weer op.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Abbadon
  • Laatst online: 23:02
Ik mis met name de spontaniteit en originaliteit die ze tot ca. twee, drie jaar terug nog hadden jaren, het komt nu allemaal veel meer als een filmscript over, en de heren zijn slechte acteurs. Voor visuele bombast kijk ik wel wat anders; dat met die vliegtuigen duurde idd véél te lang. Had wat meer tijd ingeruimd om echt wat serieus over de auto's te vertellen, dan worden het weer oprechte enthousiaste jongetjes. Nu weet ik alleen dat b.v. Clarkson die LFA de beste auto ooit vindt, maar ik heb geen idee waarom, vrij zinloos dus.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Abbadon schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 12:43:
Ik mis met name de spontaniteit en originaliteit die ze tot ca. twee, drie jaar terug nog hadden jaren, het komt nu allemaal veel meer als een filmscript over, en de heren zijn slechte acteurs. Voor visuele bombast kijk ik wel wat anders; dat met die vliegtuigen duurde idd véél te lang. Had wat meer tijd ingeruimd om echt wat serieus over de auto's te vertellen, dan worden het weer oprechte enthousiaste jongetjes. Nu weet ik alleen dat b.v. Clarkson die LFA de beste auto ooit vindt, maar ik heb geen idee waarom, vrij zinloos dus.
Daarom kijk ik Fifth Gear voor de serieuze reviews van Tiff Needell en Jason Plato, en top gear voor Britse humor. Tiff en Jason kunnen pas rijden zeg, niet voor niks coureurs.

• driedees
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:01
Vond deze roadtrip ook niet zo boeiend eigenlijk, viel me zelfs wat tegen na de eerste aflevering van vorige week (die Pagani en crossen met de Bentley!!!!).

Kan het altijd wel waarderen als ze in elkaars auto rijden tijdens zo'n roadtrip, deden ze nu niet. Toch ook jammer dat de Stig die wagens niet mocht besturen. Gedoe met die vliegtuigen duurde me te lang, het voegde ook weinig toe vond ik. Er zijn w.m.b. veel leukere en meer vermakelijke challenges geweest.

Moest uiteraard wel lachen om gentleman sausage en beat the heat/meat :P

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:16
Vind het dit seizoen ook 3x niks. Neem nou het autonieuws, waar ze afgelopen aflevering 1 auto in voor lieten komen. Volgens mij zitten ze daar zelf ook zonder inspiratie. Alleen de Uganda special kijk ik naar uit, maar dat is ook omdat er een Volvo in meedoet. :)

Moet zeggen dat ik Top Gear US op dit moment leuker vind.

"At vindicta bonum vita jucundius ipsa nempe hoc indocti." | Intel I5-3570K @3.9 Ghz | Samsung EVO 120GB | Strix GTX1070 8GB | 20GB DDR3 | Windows 10.1 |

• DDX
Toffe aflevering weer, mooie om die van vorige week te vergeten :)

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Amy O+

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

• S401
Het accent van Amy was ongeveer wel het hoogte punt van de aflevering O+

• DJSmiley

DJSmiley

• DDX
http://i48.tinypic.com/2jbuyc3.jpg

[Voor 12% gewijzigd door DDX op 10-02-2013 22:18]

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:15

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Vrouw die een R8 4.2, 5.2 en GT verslijt naast een ("PS3") GT-R nu een 458 rijdt, ik zou haar direct ten huwelijk vragen :P. Ze kan zowaar nog rijden (met een auto) ook!.

[Voor 6% gewijzigd door Tortelli op 11-02-2013 00:06]

22x330Wp Oost-Zuid-West, 24x360Wp Oost-West, Total 15.900Wp

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Niet vergeten, hij begon zijn verhaal dat ze een Bentley en een Range Rover had en ze wil graag een Veyron. Hell, ik zou er nog ten huwelijk vragen als ze een minger was :P Zo is het gewoon dubbelbonus ;)

[Voor 6% gewijzigd door Ethirty op 11-02-2013 00:35]

#team_UTC+1

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-03 00:44
Ik heb geen moeite met engels, en ook niet zoveel met schots, maar bij haar moest ik toch even teletekst er bij halen voor de ondertiteling.. Niet dat het uitmaakt, want Amy vergeef je toch alles O+

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Mwah geen probleem met haar niet eens écht heel zware accent hier.

Anyway is 't echt tien jaar geleden dat ze voor 't laatst een auto-versus-OV-race deden? Hmm, mischien heb ik 't recenter gezien omdat ik op een gegeven moment gewoon alle oude afleveringen ben gaan kijken :P

Also die fiets zag ik niet aankomen :)

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-03 14:02
CyBeR schreef op maandag 11 februari 2013 @ 01:24:
Mwah geen probleem met haar niet eens écht heel zware accent hier.

Anyway is 't echt tien jaar geleden dat ze voor 't laatst een auto-versus-OV-race deden? Hmm, mischien heb ik 't recenter gezien omdat ik op een gegeven moment gewoon alle oude afleveringen ben gaan kijken :P

Also die fiets zag ik niet aankomen :)
Tegen OV misschien wel, maar vergeet niet dat ze in de tussentijd wel een race tegen een klein vliegtuigje hebben gehouden.

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Nee joh, iets meer dan 10 jaar geleden begon het nieuwe format pas. De laatste was tegen de Bullet Train in 2008.

• Tijntje
  • Laatst online: 24-03 10:25

Tijntje

Hello?!

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

• Anoniem: 93986
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
De eerste leuke aflevering van het seizoen tot nu toe. Weer eens hardop moeten lachen tijdens een aflevering. Leukste onderdeel blijft toch ' The news' voor mij moet ik zeggen.

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-03 15:20
En zelfs in het behind-the-scenes filmpje is Amy ontzettend cute:
http://transmission.blogs...cenes-with-amy-macdonald/

Punctuality is the politeness of kings

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:08

krvabo

MATERIALISE!

Deze aflevering vond ik dan juist weer heel erg saai. Een heel hoog been there, done that-gehalte. De vorige aflevering vond ik dan toch echt leuker. Schijnbaar ben ik hier in de minderheid met die gedachte :+

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Nee hoor, vond gister overall ook wat lafjes. Geniet meer van een over-the-top road-trip zonder consumenten info. Lekker simpel vermaak voor een zondag avond. Versterker op 110 en genieten ;)

#team_UTC+1

• Krusher
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Krusher

Alizée

CyBeR schreef op maandag 11 februari 2013 @ 01:24:
Mwah geen probleem met haar niet eens écht heel zware accent hier....
Ze sprak zo rustig dat ik in slaap zou kunnen vallen al zou ze een telefoonboek oplezen :+

Best een leuke ep overall.

:+

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? DM me

Net Top Gear US gekeken. Blijft toch ook wel vermakelijk. Alle afleveringen zijn gewoon 1 grote challenge. Lekker simpel maar wel vermakelijk.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

• Jorn1986
  • Laatst online: 23:47
In Korea ging het met filmen toch even goed fout: Helicopter crashes during Top Gear (Korea?) recording

• Roamor
  • Niet online
Moby schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 08:44:
Net Top Gear US gekeken. Blijft toch ook wel vermakelijk. Alle afleveringen zijn gewoon 1 grote challenge. Lekker simpel maar wel vermakelijk.
Beetje remix van 2 UK afleveringen maar wel leuk idd.

Van dat item van de Subaru en Toyota kreeg ik trouwens spontaan flashbacks naar de good old Impreza vs Evo discussie; ook precies de goede kleuren. :)
Pagina: 1 2 3 ... 45 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee