Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:00
Tegenvaller vanavond. Eerst een Astra saai noemen en daarna in twee lange items een Cee'd de hemel in prijzen. Dat Kia er een flinke bak geld voor heeft betaald lijkt me duidelijk.

Oke, de SIARPC met Lewis Hamilton was wel leuk.

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 21:28

Ethirty

Who...me?

Ik vond de stukjes van de CEE'D wel vermakelijk, ondanks de overduidelijke sponsoring. Toch Matt LeBlanc, Eric Clapton en Bruce 'still not dead' Willis er geinig in verwerkt.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:26
Prima aflevering, flink loop lachen weer :)

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Die auto rugby was erg grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:54

Reinier

\o/

Mjah aangezien ze het ook al eens met voetbal hadden gedaan vond ik het weer een herhaling van eerdere ideeën.

Die celebs die even langskwamen vond ik wel weer leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Beetje een 'meh' aflevering dit, met een 6.5 houdt het wel op.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Vuvuzela

My spire is forming

Reinier schreef op zondag 17 februari 2013 @ 22:42:
Mjah aangezien ze het ook al eens met voetbal hadden gedaan vond ik het weer een herhaling van eerdere ideeën.

Die celebs die even langskwamen vond ik wel weer leuk :)
En ook al eens ijshocky met Swifts :o

Het laatste gedeelte was imo een dieptepunt.. pure kia reclame. Lewis, Clapton, Willis en Leblanc is dan wel weer cool :P

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Ethirty schreef op zondag 17 februari 2013 @ 22:18:
Ik vond de stukjes van de CEE'D wel vermakelijk, ondanks de overduidelijke sponsoring. Toch Matt LeBlanc, Eric Clapton en Bruce 'still not dead' Willis er geinig in verwerkt.
Ik vraag me af hoe dat zit met die sponsoring.. dat ze de KIA's voor de rugby leveren is geen probleem, maar als ze positieve reviews kopen gaat dat tegen de BBC guidelines in lijkt me..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik gok dat KIA gewoon de auto's leverde na dat ze van Top Gear te horen kregen wat ze gingen doen. Zo van we willen een auto voor een roadtest en we willen een paar auto's voor rugby oh en ze gaan wel kapot.
Denk dat er geen afspraken gemaakt worden, gewoon een kwestie van leveren want die paar vernielde auto's zijn de goedkoopste reclame die ze krijgen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Denk ik inderdaad ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Tsurany schreef op maandag 18 februari 2013 @ 11:40:
Ik gok dat KIA gewoon de auto's leverde na dat ze van Top Gear te horen kregen wat ze gingen doen. Zo van we willen een auto voor een roadtest en we willen een paar auto's voor rugby oh en ze gaan wel kapot.
Denk dat er geen afspraken gemaakt worden, gewoon een kwestie van leveren want die paar vernielde auto's zijn de goedkoopste reclame die ze krijgen.
Dat was idd zo bij de suzuki swift voetbal variant, maar nu was er wel een heel lang item over een relatief saaie auto die toevallig ook dezelfde is als de RPC en werd gebruikt voor de rugby... dat mensen daar vraagtekens bij zetten snap ik wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:27
Vond hem eigenlijk wel weer erg vermakelijk. Dat ze een hele lading auto's krijgen en die eigenlijk compleet vernielen is niks nieuws natuurlijk. Dit is al de, 3e? keer dat ze auto's inzetten op een manier als deze als ik het me goed herinner. Maar toch was hij weer leuk deze keer :).

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

ToolkiT schreef op maandag 18 februari 2013 @ 12:02:
[...]

Dat was idd zo bij de suzuki swift voetbal variant, maar nu was er wel een heel lang item over een relatief saaie auto die toevallig ook dezelfde is als de RPC en werd gebruikt voor de rugby... dat mensen daar vraagtekens bij zetten snap ik wel..
Gok dat ze dat deden omdat deze auto ook hun reasonably priced car is en er nu een opvolger van is. Ze hebben zo ook een keer een Fiesta uitgebreid getest inclusief landingsactie met het leger, maar kan me niet voorstellen dat Ford daar geld voor betaald.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 15:09
Tsurany schreef op maandag 18 februari 2013 @ 15:09:
[...]

Gok dat ze dat deden omdat deze auto ook hun reasonably priced car is en er nu een opvolger van is. Ze hebben zo ook een keer een Fiesta uitgebreid getest inclusief landingsactie met het leger, maar kan me niet voorstellen dat Ford daar geld voor betaald.
Waarschijnlijk niet direct geld, maar ze leveren wel een aantal auto's die ze mogen afschrijven.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Natuurlijk, dat is logisch. Top Gear stelt dat ze voor een item een bepaald type auto nodig hebben of vraagt voor een bepaalde termijn een aantal auto's en de fabrikant stelt ze al dan niet beschikbaar. In deze overeenkomst zal ook staan of de auto's heel terug moeten, beschadigd mogen zijn of total loss gereden mogen worden. Maar Top Gear krijgt geen geld om voor Kia te kiezen in plaats van voor Ford of welke andere fabrikant. Wellicht dat bepaalde fabrikanten niet willen leveren, maar Top gear houdt er niks aan over om voor een bepaalde fabrikant te kiezen. Ergo, geen omkoping of betaalde reclame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:35
Onderbuikgevoel? Feiten? In het geval van het laatste: bron please :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Geen directe bron, maar tijdens het programma hebben ze diverse malen aangegeven dat ze voor auto's gewoon opbellen en het nooit een probleem is een auto te krijgen. Bovendien zal het beleid van de BBC niet toestaan dat een bedrijf Top Gear betaald om bepaalde auto's te laten zien en bepaalde zaken mee te verrichten.
Je ziet het zelfs met de Tesla rechtzaak, Top Gear liet zien dat de auto een garage ingeduwd werd en Tesla spande een rechtszaak aan wegens "malicious falsehood". Dat zou echt niet gebeuren als Top Gear betaald werdt om tests uit te voeren, het laat in mijn ogen zien dat Tesla in goed vertrouwen zo'n auto uit leent zonder te weten wat er precies mee gebeurt. Zelfde met de Nissan Leaf, ook Nissan was niet blij met het resultaat en liet weten dat Top Gear bewust onzuinig met de auto om ging.

Nee, geen directe bronnen maar genoeg informatie tijdens shows en buiten de shows om wat mij overduidelijk laat zien dat de fabrikanten niet weten wat er met auto's gedaan wordt en dat er niet betaald wordt om een auto in de show te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:49
Je brengt het overtuigend, maar het is grotendeels wat jij ervan maakt en dus allesbehalve feitelijk. Dat Tesla en Nissan niet tevreden waren, wil misschien zeggen dat zij niet betaald hebben om die auto's te laten testen, maar dat zegt helemaal niks over andere merken/auto's.

En natuurlijk zeggen ze in de show zelf dat het geen enkel probleem is om een auto te krijgen, zij zijn het almachtige Top Gear en ze weten zelf ook wel hoe ze door de buitenwereld gezien worden.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

True, ik heb ook geen bronnen, maar op basis van alle informatie die ik heb neem ik aan dat het min of meer in elkaar steekt zoals ik eerder genoemd heb en ik ben er van overtuigd dat er in de verste verte geen geld binnen geharkt wordt van fabrikanten. Top Gear heeft zijn reputatie, de BBC heeft zijn reputatie en het is simpelweg niet nodig voor Top Gear om zulk geld te accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:35
Wat ook de waarheid is, vond deze aflevering wel degelijk véél en véél te erg KIA minded en zou voor een gemiddelde eerste-keer-kijker zomaar kunnen worden gezien als een gesponsorde show, net zoals de meeste/alle Nederlandse auto-programma's dat zijn. Vond het deze keer echt een van de minste ooit.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

De BBC zou zoiets inderdaad echt nooit van hun lang-zal-ze-leven toestaan. Dat Top Gear überhaubt merken mag noemen op de manier die ze doen is al een uitzondering op het normale beleid (wat uiteraard noodzakelijk is vanwege het soort programma.)

Volgens mij was dit gewoon de consumer-adviceaflevering, top-gear-style. De rest van de afleveringen gaat weer over snelle auto's die niemand kan betalen.

[ Voor 24% gewijzigd door CyBeR op 18-02-2013 16:55 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:00
Nou prima, dan is er niet voor betaald. Maar dan heeft Kia gewoon gezegd: "Prima jongens, dan lullen we niet over geld. Hier, jullie krijgen een lading Cee'ds voor je rugby-dingetje, maar dan willen we wel dat je die nieuwe Cee'd even goed laat zien. Inclusief dat o zo handige bakje onder de vloer van de kofferbak. Laat vooral even zien hoe handig het is dat dat bakje een tussenschot heeft!"

En dan heb je zonder dat er een rekening betaald wordt, toch extra promo. Voor Kia zeker niet erg, maar ik vond het naar Top Gear-maatstaven te veel promo.

[ Voor 16% gewijzigd door dreamscape op 18-02-2013 16:58 ]

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 22:37
@Dreamscape
och kom op :P ze hebben daar toch _letterlijk_ belachelijk gemaakt die scheiding.. kijk wat voor een voorbeeld ze moesten aanhalen voor een "nut" te bedenken.. ;-)

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-08 21:51
Je kan alles zeggen over dat KIA veel geld gestoken heeft in de aflevering van gisteravond. Wat ik wel heel vet vond was de manier van filmen en de auto show die ze op dat gladde gras gaven. Heerlijk om te kijken en goed gefilmd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Camerawerk is sowieso fenomenaal van Top Gear!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Tsurany schreef op maandag 18 februari 2013 @ 18:09:
Camerawerk is sowieso fenomenaal van Top Gear!
Bij de BBC in het algemeen, als je ziet hoe Brian Cox wetenschapprogramma's gefilmd zijn dan vind ik knap hoe ze van droge theorie zulke mooie beelden kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

@Kia dicussie: als je goed hebt opgelet is de reasonably priced car helemaal niet meer zo "reasonably priced".

Kan me goed voorstellen dat ze meerdere fabrikanten vragen of ze voor een item 10 auto's mogen afschrijven en dat niet elke fabrikant dan vooraan staat. In een van de eerste voetbal items ging het nog om kleine autotjes (Aygo's geloof ik), staat niet helemaal in verhouding tot Cee'ds en Sportages. Daar staat dan tegenover dat ze met die auto "reclame" maken door het voor de volgende seizoenen te gebruiken voor hun celebrity races.

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vuvuzela schreef op maandag 18 februari 2013 @ 01:24:
[...]

En ook al eens ijshocky met Swifts :o

Het laatste gedeelte was imo een dieptepunt.. pure kia reclame. Lewis, Clapton, Willis en Leblanc is dan wel weer cool :P
Vooral dat Clapton even een stukje Sunshine Of Your Love speelde kon mij wel bekoren, maakt dan niet uit via welke auto dat gebeurd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silasje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-08 16:54

Silasje

www.Entjes.eu

@ Rugby discussie..
Waarom gaan jullie hierboven er allemaal van uit dat de auto's na het potje rugby volledig afgeschreven worden? ik denk dat je met 30.000 pond aan schade herstel, alle auto's weer piekgaaf hebt ,en ze alszijnde een schade auto 2de hans verkocht worden.

Op die manier zal de betalende partij pak hem weg 80.000 pond betalen aan schade + afschrijving.
Stel dat KIA de betalende partij geweest, dan was dat een zeer goedkoop, veel besproken reclame spotje, welke op youtube en zo nog lang door zou spelen.

Stel dat de BBC de betalende partij was, dan was dit een schrijntje van wat een hele aflevering kost. Top Gear is misschien wel het best internationale bekeken programma van de BBC, en zal daarom ook een flink budget per aflevering hebben. laten we zeggen dat 80.000 pond hooguit 5% van 1 afleverings budget is..

Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Voor KIA gok ik dat al die auto's samen ongeveer een a mischien anderhalve ton kosten. Publicitair echter is de hoeveelheid zendtijd waarin ze in beeld waren een veelvoud waard daarvan. Goedkope reklame dus en geen enkele reden voor KIA om niet mee te doen (en dus de BBC om ze zelf te kopen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:02

wontcachme

You catch me? No you wont

Wie zegt dat het ook goede auto's zijn? Misschien wel een lading afgekeurde auto's die met een fout of iets uit de fabriek zijn komen rollen en nu gebruikt zijn.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silasje schreef op maandag 18 februari 2013 @ 20:41:
... ik denk dat je met 30.000 pond aan schade herstel, alle auto's weer piekgaaf hebt ,en ze alszijnde een schade auto 2de hans verkocht worden....
Gewoon verkopen as is met een certificaat: Vakkundig misbruikt door Top Gear :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeronimo
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:21
CyBeR schreef op maandag 18 februari 2013 @ 20:49:
Voor KIA gok ik dat al die auto's samen ongeveer een a mischien anderhalve ton kosten. Publicitair echter is de hoeveelheid zendtijd waarin ze in beeld waren een veelvoud waard daarvan. Goedkope reklame dus en geen enkele reden voor KIA om niet mee te doen (en dus de BBC om ze zelf te kopen.)
Als de wiki een beetje klopt "The programme is estimated to have around 350 million views per week in 170 different countries." dan staan ze inderdaad echt wel in de rij om een 10 tal auto's te leveren.
De hoeveelheid exposure t.o.v. de kosten maakt dit een no brainer. Ik heb even bij de ster gekeken, een spotje van 30 seconden moet daar op prime time tussen de 3000 en 5600 euro kosten. Dit was een reklamespot van pakweg 30 minuten. En dat is dan alleen nog maar Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:52

Martinspire

Awesomeness

Grote kans dat ze uit de 0-serie komen. Ofwel wagens waar vooral in getest is en waar daarna nog aanpassingen op zijn gemaakt. Of die aan auto-reviewers zijn meegegeven. Misschien worden ze nog even opgelapt en in crash-tests gebruikt voor certificatie oid.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
Ik zie net op facebook en twitter voorbij komen dat de Stig op zandvoort is voor opnames van Top Gear :D

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 14:47
Vond de afgelopen aflevering wel vermakelijk. Soms iets te veel Cee'd misschien, maar ik vind het niet erg als ze af en toe een normale auto uitgebreid in het licht zetten. Niet te vaak doen antuurlijk, want ik onbetaalbare wagens zien er natuurlijk wel het leukst uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Het was inderdaad een volle Kia aflevering, net iets teveel

[ Voor 88% gewijzigd door Fietsbel op 19-02-2013 13:52 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
Fietsbel schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 13:51:
Het was inderdaad een volle Kia aflevering, net iets teveel
Tja, hang ook van het merk af, want als ze dit met Mercedes of Ferrari hadden gedaan had je niemand horen klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SnowDude schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 11:57:
Ik zie net op facebook en twitter voorbij komen dat de Stig op zandvoort is voor opnames van Top Gear :D
Net wat beelden van de Stig bij RTL Boulevard :D

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik heb nu de eerste twee afleveringen van Top Gear USA van dit jaar gekeken en de eerste (Springbreak '13) zat erg slecht in elkaar, ik irriteerde me op een gegeven moment alleen nog maar aan de slechte montage. Auto's onder het stof terwijl ze pas later de woestijn in duiken en een gave auto die vlak daarvoor een paar keer frontaal op en andere auto botste.... :(

De tweede aflevering (sterkste auto en daarna de Mercedes G 6.3 AMG) was wel aardig maar vooral dat met de. Mercedes pure propaganda voor het amerikaans leger...dus zo suf nep.

Het kan nog steeds lang niet tippen aan Top Gear UK...

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-09 15:35
Goede aflevering was het vanavond. Echt goed moeten lachen om die bejaardenauto. En sommige opties waren nog niet eens zo heel gek bedacht.

En die reportage over de land rover was ook best leuk. Wat een vet ding was die truck!

En volgende week en de week daarop de Kermis special Eindelijk :D

[ Voor 13% gewijzigd door S401 op 24-02-2013 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

SnowDude schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 13:54:
[...]

Tja, hang ook van het merk af, want als ze dit met Mercedes of Ferrari hadden gedaan had je niemand horen klagen.
Dat kan best zo zijn, maar dat doet niks af aan mijn mening

Dit keer was het weer een leuke TG aflevering :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Waar ik me al een tijdje aan stoor: waarom zijn bij sommige externe shots de ramen geblurred? Met performance auto's snap ik nog dat ze extreme scenes door een coureur laten doen, maar een beige bejaardenauto?

Verder weer vermakelijk :)

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:28

-tom-562

Oliesjeik

Haha die airbagin de bumper, ik kreeg er de slappe lach van, En Jeremy daarna met zn opmerking 'Have you ever experienced such banging as this', of iets in die trant :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Was leuke aflevering :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Ethirty schreef op zondag 24 februari 2013 @ 22:12:
Waar ik me al een tijdje aan stoor: waarom zijn bij sommige externe shots de ramen geblurred? Met performance auto's snap ik nog dat ze extreme scenes door een coureur laten doen, maar een beige bejaardenauto?
In welke scenes zag jij ramen die geblurred waren? Ik heb het laatste stuk van vanavond nog eens bekeken (in HD), het deel waarin ze met die auto rondrijden, maar ik zag geen geblurde ramen. Soms wel iets wat erop leek maar in de binnenopnames in die auto waren er dan ook beregende of beslagen ramen te zien.

Verder vind ik dit maar een matig seizoen. Ik kijk er nog wel met plezier naar maar het is verre van verrassend. Ze hebben alles al een keer eerder gedaan - en vaak meer dan eens. Het programma lijkt weer aan een reboot toe te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Ergens in de tweede helft toen ze door een dorpje reden. Ze doen het wel goed, het valt vaak niet echt op maar ik let er kennelijk nogal op.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Omdat 't in die shots heel duidelijk is dat jeremy en hammond in werkelijkheid niet in die auto zaten. D'r zijn nog wel wat plekken waar je dat kunt zien maar minder goed. Het lijkt erop dat ze een of twee (varieert) andere gasten ook af en toe hebben laten rijden om gewoon wat 'we rijden met de auto door het dorpje heen' shots tussendoor te kunnen monteren.

47:36 zie je heel goed dat 't blurred is. En door de blur heen zie je dan dat de passagier een wit overhemd aanheeft terwijl hammond een geruit overhemd draagt.

[ Voor 52% gewijzigd door CyBeR op 25-02-2013 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Dat snap ik, maar ik vroeg me af waarom. Het is niet zo dat ze in een peperdure auto aan het powersliden zijn ;)

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Ethirty schreef op maandag 25 februari 2013 @ 00:49:
Dat snap ik, maar ik vroeg me af waarom. Het is niet zo dat ze in een peperdure auto aan het powersliden zijn ;)
De meest voor de hand liggende reden lijkt mij dat ze gewoon wat extra shots nodig hebben terwijl de presentatoren niet beschikbaar zijn. Die jongens hebben een drukke agenda, met allerlei schnabbels ernaast, en zullen dus niet altijd beschikbaar zijn als er later toch wat extra opnames nodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Omdat 't niet echt noodzakelijk is, als blijkt dat je te weinig externe shots hebt, om je duurbetaalde presentatoren met een auto rond te laten rijden door een of ander kutdorpje als een goedkopere productieman dat ook kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Jefrim schreef op zondag 24 februari 2013 @ 22:06:

En volgende week en de week daarop de Kermis special Eindelijk :D
Afbeeldingslocatie: http://www.nederland-web.nl/fotogallery/pictures/groningen/DSCN0825.JPG

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Laatst online: 14:27
Weet inderdaad ook niet wat ik me daar nou bij moet voorstellen? Auto's op het crazy mouse traject?

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als mij oren mij niet in de steek laten, werd er gesproken over de "christmas special" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

timovd

Voorsprong door techniek

Inderdaad de "Christmas" special naar de oorsprong van de Nijl. Ik ben erg beniewd, aangezien ik daar een tweetal keer ben geweest.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:41
Wow, James May heeft ballen van staal toen hij voor de autonoom rijdende truck ging staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Laatst online: 31-07 16:31
Ethirty schreef op zondag 24 februari 2013 @ 22:12:

Verder weer vermakelijk :)
Het zal inderdaad met het budget en nog wat extra shots nodig te maken hebben.
Overigens was de truck die terwijl die door de rivier reed ook geblurred, want toen zat er wel iemand achter het stuur. Blijkbaar kan die nog niet alles zelfstandig, maar toch wel een erg vet apparaat.
CyBeR schreef op maandag 25 februari 2013 @ 13:15:
Daar zie ik alleen maar beslagen ruiten terwijl 'ie door die rivier rijdt. Maar er werd ook verteld dat 'ie niet voor de volle 100% zelfstandig reed: de boffins in de control center kunnen de controle op afstand overnemen.
30:05min t/m 30:10min. Bij het tweede stukje is het zelfde zwart geblurred. Daar zit echt wel iemand achter het stuur.

[ Voor 26% gewijzigd door -DG- op 25-02-2013 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Daar zie ik alleen maar beslagen ruiten terwijl 'ie door die rivier rijdt. Maar er werd ook verteld dat 'ie niet voor de volle 100% zelfstandig reed: de boffins in de control center kunnen de controle op afstand overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
AquaSheep schreef op maandag 25 februari 2013 @ 13:06:
Wow, James May heeft ballen van staal toen hij voor de autonoom rijdende truck ging staan.
Naast of achter de camera stond echt wel iemand met de hand bij de noodstop knop natuurlijk. Maar wel een gaaf stukje techniek die truck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DIe A-Team muziek :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-09 15:35
Oeps type bedoelde natuurlijk de Kerst special. :+

Afbeeldingslocatie: http://3.bp.blogspot.com/_cNMGcUju8JI/SVFI1tLZk2I/AAAAAAAAEc4/czkpK_VpHYc/s400/smart-christmas1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel iets voor Red Nose Day :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:11
In Fifthgear s22e03 rijden ze in deze dikke auto, op het circuit van Assen. Het schijnt een auto te zijn die gemaakt is in Den Haag, weet iemand hier meer van? Het kenteken wordt niet gevonden..
Edit: Kenteken zal wel bullshit zijn, toevallig dat het "GTR" bevat, en in een ander shot is het kenteken: sa-vag-3 :o
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UVNb7eZ.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bt1xlnZ.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YYNkbHD.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AFkxUl4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YRSdXVX.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NyNgMCJ.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tW9JfOr.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/K6MFIuV.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HtrrmP7.png

[ Voor 31% gewijzigd door Dacuuu op 27-02-2013 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Dat is de Savage Rivale GTR

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Wel een vette bak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:52
Is niet streetlegal, dus wss vandaar het neppe kenteken de GTR-S wel :) maar daar zijn er maar 5 van, "normale" GTR zijn er 69 van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Heb hun GTS wel eens staan bekijken op Zandvoort bij een auto event, maar vond de afwerking van die auto maar matig. Wel mooi dat er weer een nederlandse fabrikant opstaat. Hopelijk gaan ze het redden.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Het staat zelfs met grote letters op de zijkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ethirty schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:39:
Heb hun GTS wel eens staan bekijken op Zandvoort bij een auto event, maar vond de afwerking van die auto maar matig. Wel mooi dat er weer een nederlandse fabrikant opstaat. Hopelijk gaan ze het redden.
Dat hoop ik ook, vind het schitterende wagen! :9~

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024
Net even het stuk gekeken en meneer Plato laat geen spaan heel van de Rivale. Bottom line: als hij exterieur buiten beschouwing liet zou hij denken dat hij in een pickup reed. Ouch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Sagaris schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 20:44:
Net even het stuk gekeken en meneer Plato laat geen spaan heel van de Rivale. Bottom line: als hij exterieur buiten beschouwing liet zou hij denken dat hij in een pickup reed. Ouch.
Heel veel onderstuur he, vind hem er mooi uitzien. Maar een supercar moet ook goed rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:21
iPodKiller schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 13:53:
[...]

Daarom kijk ik Fifth Gear voor de serieuze reviews van Tiff Needell en Jason Plato, en top gear voor Britse humor. Tiff en Jason kunnen pas rijden zeg, niet voor niks coureurs.
Ben ook maar eens de eerste 3 afleveringen van Fifth Gear gaan bekijken, die tot nu toe van het nieuwe seizoen (nummer 22) zijn verschenen. Fifth Gear vindt ik qua challenges, originaliteit, beargumentering (goed/slecht van een auto) en een betere mix van soorten auto's die gemixt worden in verschillende afleveringen tot nu toe de betere serie uit de U.K.
Ben daarom eigenlijk op dit moment meer te spreken over Fifth Gear dan Top Gear eigenlijk. Neem nou van Fifth Gear:
In aflevering 1 naar Noorwegen met de nieuwe Focus ST om een bergpas te rijden: daar komt zo'n auto tot zijn recht, maar ze zijn weer heel eerlijk waarom ze hem minder leuk vinden dan soortgelijke auto's in die klasse.
Een challenge van een Porsche Boxter S tegenover een stuntvlieger: dit is naar mijn idee niet scripted en niemand wist wat er qua uitkomst uit zou komen: leuk!
De zeer uitgebreide rapportage over de nieuwe Pagani Huayra: hoe dat ding wordt gemaakt, de techniek, hoe het rijdt, topsnelheid proberen...
Wie had er verwacht dat een Audi S8 een Audi R8 er uit zou trekken in een sprintje? Interessante feitjes.

Daarentegen komt Top Gear mij op dit moment zeer geforceerd over dit seizoen (nummer 19), en de challenges zijn flauw en al eerder gedaan. Met de trein naar een voetbalwedstrijd in Milaan, en kijken wat er sneller is: de auto of het OV... Seen that before.
3 sportauto's berijden in Amerika en mooie beelden laten zien, maar niet vertellen wat er goed wordt bevonden, en wat er slecht wordt bevonden, op een paar kleine dingetjes na dan.
En we weten onderhand ook wel waar de voorkeuren van de presentatoren liggen qua auto's, dus dat biedt tegenwoordig ook weinig verrassing meer.
De humor van sommige dingetjes van Top Gear is in veel gevallen ook al eerder gedaan in eerdere challenges van vorige seizoenen, maar daarentegen is het natuurlijk moeilijk om met iets unieks te blijven komen in een programma als Top Gear.
Maar het spelen van American Football met Kia's was dan wel weer echt uniek en gaaf gedaan.

[ Voor 4% gewijzigd door Jorn1986 op 03-03-2013 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Laatst online: 10:20
Dat is ook het grote probleem van Top Gear UK op dit moment, ze hebben "alles" al zo goed als gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Jorn1986 schreef op zondag 03 maart 2013 @ 12:01:
[...]

Ben ook maar eens de eerste 3 afleveringen van Fifth Gear gaan bekijken, die tot nu toe van het nieuwe seizoen (nummer 22) zijn verschenen. Fifth Gear vindt ik qua challenges, originaliteit, beargumentering (goed/slecht van een auto) en een betere mix van soorten auto's die gemixt worden in verschillende afleveringen tot nu toe de betere serie uit de U.K.
Ben daarom eigenlijk op dit moment meer te spreken over Fifth Gear dan Top Gear eigenlijk. Neem nou van Fifth Gear:
In aflevering 1 naar Noorwegen met de nieuwe Focus ST om een bergpas te rijden: daar komt zo'n auto tot zijn recht, maar ze zijn weer heel eerlijk waarom ze hem minder leuk vinden dan soortgelijke auto's in die klasse.
Een challenge van een Porsche Boxter S tegenover een stuntvlieger: dit is naar mijn idee niet scripted en niemand wist wat er qua uitkomst uit zou komen: leuk!
De zeer uitgebreide rapportage over de nieuwe Pagani Huayra: hoe dat ding wordt gemaakt, de techniek, hoe het rijdt, topsnelheid proberen...
Wie had er verwacht dat een Audi S8 een Audi R8 er uit zou trekken in een sprintje? Interessante feitjes.

Daarentegen komt Top Gear mij op dit moment zeer geforceerd over dit seizoen (nummer 19), en de challenges zijn flauw en al eerder gedaan. Met de trein naar een voetbalwedstrijd in Milaan, en kijken wat er sneller is: de auto of het OV... Seen that before.
3 sportauto's berijden in Amerika en mooie beelden laten zien, maar niet vertellen wat er goed wordt bevonden, en wat er slecht wordt bevonden, op een paar kleine dingetjes na dan.
En we weten onderhand ook wel waar de voorkeuren van de presentatoren liggen qua auto's, dus dat biedt tegenwoordig ook weinig verrassing meer.
De humor van sommige dingetjes van Top Gear is in veel gevallen ook al eerder gedaan in eerdere challenges van vorige seizoenen, maar daarentegen is het natuurlijk moeilijk om met iets unieks te blijven komen in een programma als Top Gear.
Maar het spelen van American Football met Kia's was dan wel weer echt uniek en gaaf gedaan.
Precies mijn gevoel, Fifthgear meer een echt auto programma. Top gear amusement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jorn1986 schreef op zondag 03 maart 2013 @ 12:01:
[...]

Yup helemaal mee eens. Ik geniet meer van Fifth gear als het echt op auto's zelf komt. Bovendien weet Tiff Needell wel beter als het op auto's aankomt. Straks even de vorige aflevering van fifth gear terugkijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
Was weer nice, alleen jammer dat ze het in 2 delen hebben opgeknipt ipv gewoon lekker achter elkaar uitzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Ach naja dan hebben we volgende week weer om iets naar uit te kijken, wel zo fijn altijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Er zaten een paar erg mooie beelden tussen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Was leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Degelijke aflevering, 9/10 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Ik heb weer flink gelachen :)
Vooral die verbouwde auto's en Richard die steeds die anderen uit de modder trekt. _/-\o_

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:02

wontcachme

You catch me? No you wont

Zeer leuke ep. Leek ook veel minder geforceerd de meeste grappen dan tijdens de vorige special (India). Ze leken er ook meer plezier in te hebben deze keer.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:26

Aight!

'A toy robot...'

Ja erg leuk idd! Snap alleen niet dat je voor 1500 pond een 850R en een Impreza WRX kan kopen, lijkt me erg goedkoop.

Volgens mij gaan ze de auto's ook nog een beetje aanpassen, je ziet op het einde namelijk dat James zijn motorkap heeft aangepakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Leuke aflevering idd, alleen geloof ik dus nooit dat ze idd een 850R en een WRX voor 1500 pond hebben gekocht :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

timovd

Voorsprong door techniek

We hebben weer gelachen. Ook weer grappige herinneringen van Uganda. De drukte is niet overdreven; zeker bij het taxiplein staat het 24/7 vast. (daarom zijn er ook zoveel brommertjes (met boxermotor)
Hammond kocht een flesje water aan de straat. Nooit doen!! De seals worden vaak gebroken en gevuld met goedkoper water. Dat suikerriet (stengels) is ook niet handig om te eten als Westerling.

En de auto's... Waarom een Volvo R-design in Afrika?? Ik ben geen fan van Subaru, maar in deze aflevering is het wel mijn favoriet.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

-tom-562 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 09:53:
Leuke aflevering idd, alleen geloof ik dus nooit dat ze idd een 850R en een WRX voor 1500 pond hebben gekocht :P
Is het echt een WRX? Of een look-a-like?

http://www.pistonheads.co...a-44s-gx-awd-2001/1086911

http://www.pistonheads.co...volvo-850-t5r1996/1057700

Valt mee. 1500 is haalbaar als je goed zoekt dus..... Al is het de vraag hoe goed ze het hebben gedaan...

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Auto's zijn hier veel goedkoper dan in NL.
Ze hebben zeker geen belachelijk goede deals gekregen omdat het op TG ging:
http://www.autotrader.co....ad/used%2Cnearlynew%2Cnew

http://www.autotrader.co..../default/body-type/estate

http://www.autotrader.co....type/petrol/sort/priceasc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

In de UK zijn auto's ook veel goedkoper dan in NL. Als je goed zoekt vind je echt wel een WRX voor 1700 pond.

Voor 8000 pond heb je daar al een M3.

http://www.carsite.co.uk/...eries/tde_100823_1223557#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

iPodKiller schreef op maandag 04 maart 2013 @ 11:23:
[...]

In de UK zijn auto's ook veel goedkoper dan in NL. Als je goed zoekt vind je echt wel een WRX voor 1700 pond.

Voor 8000 pond heb je daar al een M3.

http://www.carsite.co.uk/...eries/tde_100823_1223557#
voor minder al:
http://www.autotrader.co....rt/priceasc/price-to/5000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
WRX lukt best wel onder de 1500 :

http://www.pistonheads.co...o-300bhp--bargain/1062965

De WRX die ze hadden, had bijvoorbeeld op de motorkap een nieuw laklaagje nodig.

[ Voor 20% gewijzigd door DDX op 04-03-2013 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:26

Aight!

'A toy robot...'

Alleen jammer dat de BMW geen M versie was, had je drie snelle stations in Afrika gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Aight! schreef op maandag 04 maart 2013 @ 12:55:
Alleen jammer dat de BMW geen M versie was, had je drie snelle stations in Afrika gehad!
528 is ook niet traag hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Waar sliep de hele crew?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/F2SFjUH.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WJfbMw9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3VStnCz.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Vermoedelijk in het Hilton om de hoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:41
Ik gok buiten in een tentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

En waar reden ze in? (ik gok een toyota landcruiser... met daktent?)
Ik vermoed dat ze allemaal gewoon in een net hotel sliepen en dat sloeberhotel en camperen alleen voor de show was.. maar je weet nooit..

[ Voor 3% gewijzigd door ToolkiT op 04-03-2013 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ze zullen gewoon kamperen waar dat mogelijk is lijkt mij. Gewoon een reizend tentenkamp dat achter de presentatoren aan gaat of juist alvast voorop rijd om alvast alles voor te bereiden. Een hotel lijkt mij een stuk lastiger gezien de omgeving en de hoeveelheid crew.
Neem aan dat ze gewoon in offroad wagens rijden die lachen om al die troep waar die estates niet doorheen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Mja de camera crew rijdt meestal in zwarte range rovers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024
Zou me niks verbazen als ze een sloot Defenders van Land Rover gekregen/tot hun beschikking hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

In Nederland koop je een normale 850 ook voor een paar knaken, maar nog geen 850R :P

Vaak bu'j te bang!

Pagina: 1 2 ... 47 Laatste