Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Top Gear, Fifth Gear, Grand Tour en andere Car Shows, Deel 9

Pagina: 1 ... 38 39 40 Laatste
Acties:

• Chiron
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 22:37

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• DarkSide
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 21:27

DarkSide

theres no place like ::1

Stukje behind the scenes >:)

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Heatonme
  • Registratie: juni 2008
  • Niet online

Heatonme

Nick not weather related

En deel 2:
...we can be here to 6, 7 at night doing this and then back in at half ten next morning. 5 days a week.... i think there needs to be a bit of a moment for the unsung heroes who struggle in this place..
_O-

Cyanide & Happiness - Facebook & Privacy - Wear Sunscreen!

• Marzman
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Spookelo schreef op donderdag 18 april 2019 @ 13:03:
[...]

Heeft Clarkson daar nou gefietst? :o Die vrouw zit op een fiets en hij heeft een fietshelm in zijn hand op de laatste foto.
Dat kan in Vietnam ook een motorhelm zijn. Mijn vrouw reed toen ze daar woonde zonder rijbewijs op een motor met een petje met wat hard plastic erin als helm. Toen ik vroeg of het wel veilig was was het antwoord dat het goed genoeg was voor de politie.

- edit: filmpje gekeken, het is een fietshelm :)

Marzman wijzigde deze reactie 22-05-2019 22:42 (4%)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Ome Ernst
  • Registratie: november 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Ome Ernst schreef op maandag 18 maart 2019 @ 23:12:
Vandaag besloten dat ik stop met TG. Na 30+ jaar, kan het me niet meer bekoren. Hoe mooi het ook gefilmt is.
En dan...

Seizoen 27 start aankomende zondag. Dan begint het toch wel weer een beetje te jeuken.

Laten we het een haat-liefde verhouding noemen. :9

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

• albino71
  • Registratie: augustus 2006
  • Niet online
Ome Ernst schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 18:00:
[...]

En dan...

Seizoen 27 start aankomende zondag. Dan begint het toch wel weer een beetje te jeuken.

Net als ik, niet vergelijken met de oude tg, dan is het best te pruimen. ;)

Te koop....

• JohanKupers
  • Registratie: juli 2018
  • Niet online
Alleen het seizoen met Chris Evans heb ik geskipped, die daarna wel weer bekeken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 22:31
Even kickje, het begint nu :)

tja... Ferrari stukje was leuk (maar dan niet het Stig rondje uitzenden...), maar verder niet echt boeiende aflevering.

DDX wijzigde deze reactie 16-06-2019 22:01 (73%)

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bitzer
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 15:51
Ik las een artikel in The Daily Telegraph over de nieuwe serie met de nieuwe presentator. Maar helaas kan het me geheel niet boeien. Het is niet dat ze niet hun best doen, maar ze blijven doorgaan op de oude formule. Dat werkt niet.

• B64
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 20:36
Beetje platvloerse humor met deze presentatoren, niet helemaal mijn kopje thee.

• Jeltel
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
@b64 hou je wel van de dickjokes van The Grand Tour?

• Brilsmurfffje
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Om een tegengeluid te geven aan alle negatieve reviews van het nieuwe seizoen vond ik het best vermakelijk. Zoals altijd was het camerawerk top-notch, draait het programma in de hoofdzaak om de auto's en zaten er leuke grapjes in tussen de presentatoren. Ook vond ik de "reis" verfrissend gedaan, waar vorige Top Gear afleveringen het altijd was laten we de ander in de steek laten, hielpen ze elkaar nu.

Ik ben benieuwd naar de rest van het seizoen!

• NoFearCreations
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 17-10 20:59
Ik vond het niet veel aan, maar vooral omdat de 2 nieuwe presentatoren niet de moeite willen nemen om normaal engels te praten. Chris Harris blijft wel altijd goed!

"At vindicta bonum vita jucundius ipsa nempe hoc indocti." | Intel I5-3570K @3.9 Ghz | Samsung EVO 120GB | RoG R280 Platinum 3GB | 12GB DDR3 | Windows 10.1 |

Acties:
  • +1Henk 'm!

• B64
Jeltel schreef op maandag 17 juni 2019 @ 07:30:
@b64 hou je wel van de dickjokes van The Grand Tour?
Geen idee, ik heb TGT nog nooit gezien (geen Amazon Prime en geen zin om heel veel moeite te doen om het op een andere manier te kijken).

Maar ik zat gisteravond ook een stukje van een oude TG te kijken, waarin Clarkson wel heel flauw en bot kan zijn, maar de grappen ook veel vaker autogerelateerd zijn en vaak ook veel dieper gaan.

In TG van gisteravond heb ik minutenlang zitten kijken naar een presentator die over de walkietalkie een onsamenhangend verhaal zat te vertellen over... Ja waarover eigenlijk? Het was ongetwijfeld grappig bedoeld maar zelfs de andere presentatoren konden er amper om lachen.

En ter kennismaking een trip in je 'eerste auto' is een leuk gegeven, maar waarom die rit in Ethiopië gereden moest worden? Geen idee, werd ook niet uitgelegd.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 18-10 19:30

ToolkiT

brit-tweaker

NoFearCreations schreef op maandag 17 juni 2019 @ 15:48:
Ik vond het niet veel aan, maar vooral omdat de 2 nieuwe presentatoren niet de moeite willen nemen om normaal engels te praten. Chris Harris blijft wel altijd goed!
dat was normaal engels hoor..miljoenen engelsen spreken zo..het is alleen niet Received Pronunciation..
Chris Harris maakt er zelf ook een grap over.. wat hij is een southerner..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• B64
NoFearCreations schreef op maandag 17 juni 2019 @ 15:48:
Die noordelijke tongval (met overduidelijke Ierse roots in het geval van Paddy MacGuiness) kun je ze niet kwalijk nemen natuurlijk. Dat sommige Hollanders moeite hebben het te verstaan is dan jammer, met een beetje mazzel kun je de aflevering deze week al op Spike zien met ondertiteling.

Chris Harris is inderdaad erg goed, de andere twee wil ik niet op basis van één aflevering afbranden, bij het vorige drietal duurde het ook een seizoen voordat ze zo op elkaar waren ingespeeld dat het niet op een toneelstuk leek.

Wel jammer dat Rory Reid er niet meer bij is, die kon ik ook wel waarderen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NoFearCreations
B64 schreef op maandag 17 juni 2019 @ 20:00:
[...]

Die noordelijke tongval (met overduidelijke Ierse roots in het geval van Paddy MacGuiness) kun je ze niet kwalijk nemen natuurlijk. Dat sommige Hollanders moeite hebben het te verstaan is dan jammer, met een beetje mazzel kun je de aflevering deze week al op Spike zien met ondertiteling.

Chris Harris is inderdaad erg goed, de andere twee wil ik niet op basis van één aflevering afbranden, bij het vorige drietal duurde het ook een seizoen voordat ze zo op elkaar waren ingespeeld dat het niet op een toneelstuk leek.

Wel jammer dat Rory Reid er niet meer bij is, die kon ik ook wel waarderen.
Vond Rory het ook heel aardig doen, jammer dat hij altijd maar de wat simpelere auto's mocht rijden.

"At vindicta bonum vita jucundius ipsa nempe hoc indocti." | Intel I5-3570K @3.9 Ghz | Samsung EVO 120GB | RoG R280 Platinum 3GB | 12GB DDR3 | Windows 10.1 |

• asing
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 21:41
Ik moet er nog aan wennen. Ze proberen te dicht bij het origineel te blijven. Een Chris Harris als Hamster, Freddie Flintoff zie ik meer als Jeremy, een beetje lomp en nu al de foute auto keuze en McGuiness zou dan Captain Slow moeten zijn. Ik kan regelmatig enorm lachen om James zijn uitspraken. Dus dat klopt dan wel. Maar goed, eens zien waar het strand.

Voorlopig hoor ik niemand over de afwezigheid van de gast.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jeltel
  • Niet online
Ik vond het prima om me even te vermaken. Missie geslaagd dus.

Fijn dat het standaard skipmoment er niet in zat. Of eigenlijk niet, daarmee duurde het langer ;)

• B64
asing schreef op maandag 17 juni 2019 @ 22:04:
Ik moet er nog aan wennen. Ze proberen te dicht bij het origineel te blijven. Een Chris Harris als Hamster, Freddie Flintoff zie ik meer als Jeremy, een beetje lomp en nu al de foute auto keuze en McGuiness zou dan Captain Slow moeten zijn. Ik kan regelmatig enorm lachen om James zijn uitspraken. Dus dat klopt dan wel. Maar goed, eens zien waar het strand.

Nee, de gast mis ik niet, de laatste paar seizoenen was dat een onderdeel dat er een beetje bij de haren bijgesleept was, terwijl de andere studio-onderdelen (bespreken van het nieuws, dingen als de cool wall en zo) al weg waren. Plus dat ze er niet heel erg interessante gasten meer voor konden vinden.

• sambalbaj
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online
Ok, dat was even wennen maar op zich wel ok.
En normaal Engels, tsja wat is normaal Engels. Juist in de UK heb je zoveel tongvallen. Moest even 2 minuten schakelen, maar verder is die Paddy prima te verstaan. Beetje de joker en die cricketer de categorie dom, lomp & famous. Het echte autowerk lijkt van Harris te moeten komen, mis nog wel een beetje de serieuze noot.

Verder een zeer veilige aflevering. Ethiopië ok, en twee supercars. De gast was al jaren het plasmoment in TG. Wel jammer dat er een nieuwe snelste ronde was en die zat niet in de uitzending. Dat vond ik echt een misser.

• alexbl69
  • Registratie: maart 2001
  • Nu online
B64 schreef op maandag 17 juni 2019 @ 22:26:
[...]
Nee, de gast mis ik niet, de laatste paar seizoenen was dat een onderdeel dat er een beetje bij de haren bijgesleept was, terwijl de andere studio-onderdelen (bespreken van het nieuws, dingen als de cool wall en zo) al weg waren. Plus dat ze er niet heel erg interessante gasten meer voor konden vinden.
Dat is het punt... Het oude TG was ook wel klaar. Ze zijn nog redelijk op een hoogtepunt (gedwongen) gestopt, en hadden het daar mijns inziens bij moeten laten. Dan was er een soort 'mythe' in stand gehouden.

Wat die heren in die 15(?) jaar hebben gemaakt was simpelweg uniek, maar ook een trucje dat na al die jaren grijze haren begon te krijgen.

Er is geen enkele groep die dit kan kopiëren, waarbij de oorspronkelijk chemie weer naar boven komt. Ook de originele 3 niet meer.

Top Gear was fantastisch, het heeft ons prachtige filmpjes opgeleverd (en tijdloos, want het ging niet echt om de auto's), maar het boek is gesloten. Tijd voor een nieuw concept met nieuwe mensen, geen oude wijn in nieuwe zakken.

iRacing Profiel

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 07:52

rens-br

Moderator Mobile & IN
Gisteren ook de eerste TG aflevering zitten kijken van het nieuwe seizoen. Ik had mijzelf niet ingelezen / voorbereid, dus ik was enigszins verbaasd dat er nieuwe presentatoren waren. Dat was even wennen, zeker de accenten, zoals andere ook al aangeven. Maar heb mij op zich wel weer goed vermaakt, ze moeten alleen nog duidelijk op elkaar inspelen. We blijven dit voorlopig kijken, ook omdat het een serie is waarbij verstand op 0 en kijken maar prima werkt.
asing schreef op maandag 17 juni 2019 @ 22:04:
Gelukkig hebben ze dat weggelaten. Bij bekende gasten wilde ik dat stukje nog wel eens kijken, maar bij onbekende gasten werd het standaard doorgespoeld.

rens-br wijzigde deze reactie 18-06-2019 08:40 (7%)

• kraats
  • Registratie: januari 2004
  • Nu online

kraats

Ik rol

Grappig dat het hier nu telkens gaat over dat er geen gast was en dat eind van de aflevering gewoon werd aangekondigd dat er volgende aflevering twee gasten zijn. Het is dus niet weggelaten uit de serie, maar alleen uit deze aflevering/special

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

• LordSinclair
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 22:45
kraats schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 08:56:
Grappig dat het hier nu telkens gaat over dat er geen gast was en dat eind van de aflevering gewoon werd aangekondigd dat er volgende aflevering twee gasten zijn. Het is dus niet weggelaten uit de serie, maar alleen uit deze aflevering/special
Toen had ik de aflevering al uitgezet waarschijnlijk omdat de kinderen, sorry ik bedoel presentators, weer met de trui bezig gingen.

Het gastmoment is verder altijd een doorspoel moment. Sinds Clarkson, Hammond en May weg zijn is er überhaupt geen bekend persoon meer langs gekomen.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Ome Ernst schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 18:00:
[...]

En dan...

De jeuk blijkt van een hardnekkige uitslag te komen. Heb hem na 25 minuten uit gezet op zondagavond.
Ik kon het niet meer aanzien. Twee dagen later nog het stuk over Ferrari gekeken, dat was wel redelijk,
Of ik me nog kan zetten tot het kijken van het 2e deel van Ethiopie heb ik geen idee.

Geen klik met de nieuwe presentatoren, die mijns inzien beter in StucTV en SportSunday passen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• asing
kraats schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 08:56:
LordSinclair schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 09:15:
[...]

Toen had ik de aflevering al uitgezet waarschijnlijk omdat de kinderen, sorry ik bedoel presentators, weer met de trui bezig gingen.

Het gastmoment is verder altijd een doorspoel moment. Sinds Clarkson, Hammond en May weg zijn is er überhaupt geen bekend persoon meer langs gekomen.
Toen ze eenmaal op die vlakte waren en elkaar hadden aangereden heb ik ook doorgespoeld.

Dat ze die hotlaps niet lieten zien is ook jammer, zeker nu de Ferrari Pista de snelste is. Wat ik ook jammer vond was dat toen ze de McLaren en de Ferrari achter elkaar hadden rijden, de Ferrari nog steeds in drift mode stond. En zoals bekend is dwars een bocht door gaan niet de snelste manier. Het was waarschijnlijk om te verbloemen dat de McLaren zou worden afgedroogd door de Ferrari.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

[...]

Dat is natuurlijk onzin.. misschien ken jij ze niet maar er zijn zeker bekenden geweest..
zie Wikipedia: List of Top Gear episodes
Als ik de mensen die iedereen wel zo'n beetje kent bolt maak, de lui die in de UK bekend zijn in italalic en de (voor mij) onbekenden strikethrough, dan krijg je:
Jesse Eisenberg • Gordon RamsayAlistair Brownlee • Jonathan Brownlee[13]
Jenson ButtonDamian LewisSeasick SteveTinie TempahSharleen Spiteri
Ken BlockAnthony JoshuaKevin Hart
Bear Grylls • [Brian Cox
Jennifer SaundersPaul HollywoodNorman Dewis
Patrick DempseyGreg Davies
James McAvoy
David Tennant
Tamsin Greig
Tinie Tempah
Chris Hoy
Ross Noble
Jay Kay
Rob BrydonKen Block
Lee Mack
Dara Ó Briain • Ed Byrne
Vicky McClure
Jason Manford
James Marsden
Professor Green
Gregory Porter
Matt Baker
Stephen Mangan

• LordSinclair
ToolkiT schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 10:33:
[...]

Dat is natuurlijk onzin.. misschien ken jij ze niet maar er zijn zeker bekenden geweest..
Als ik de mensen die iedereen wel zo'n beetje kent bolt maak, de lui die in de UK bekend zijn in italalic en de (voor mij) onbekenden strikethrough, dan krijg je:
[...]
Mooie lijst. Van naam ken ik er 2 (Gordon Ramsay en Bear Grylls). Van de oude Top Gear ken ik Ken Block.

Voor mij zijn bekende namen grote namen als Tom Cruise, Cameron Diaz, Will Smith, Margot Robbie, Rowan Atkinson etc. Dat zijn voor mij gasten die ook nog wat toevoegen aan de show.

Maar het zal ook aan mijn persoonlijke interesse liggen :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

LordSinclair schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 10:44:
[...]

Mooie lijst. Van naam ken ik er 2 (Gordon Ramsay en Bear Grylls). Van de oude Top Gear ken ik Ken Block.

Voor mij zijn bekende namen grote namen als Tom Cruise, Cameron Diaz, Will Smith, Margot Robbie, Rowan Atkinson etc. Dat zijn voor mij gasten die ook nog wat toevoegen aan de show.

Maar het zal ook aan mijn persoonlijke interesse liggen :)
Wikipedia: Jesse Eisenberg
Wikipedia: Jenson Button
Wikipedia: Kevin Hart
Wikipedia: Jennifer Saunders
Wikipedia: Patrick Dempsey
Wikipedia: James McAvoy
Wikipedia: David Tennant
Wikipedia: Jay Kay
zijn toch echt wel A-listers hoor..

Het ligt idd aan jou denk ik :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• asing
Het ligt denk ik inderdaad aan His Lordship.

Je bent een paar gasten vergeten :

Mark Webber
Sebastian Vettel
Rubens Barichello
Nigel Mansell
Damon Hill

En dan vergeet iedereen Amber Heard

asing wijzigde deze reactie 18-06-2019 19:33 (17%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LordSinclair
asing schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 19:30:
[...]

Het ligt denk ik inderdaad aan His Lordship.

Je bent een paar gasten vergeten :

Mark Webber
Sebastian Vettel
Rubens Barichello
Nigel Mansell
Damon Hill

En dan vergeet iedereen Amber Heard

[Afbeelding]
Grappig, als ik snel google zitten al deze gasten op de bekende groene bank van het trio Clarkson, Hammond en May, daarmee bevestig je mijn punt. Die hebben zeker veel bekende gasten over de vloer gehad. Alleen de nieuwe trio's na dit 'originele' trio niet meer zoveel. ;)
Je had dat stukje over het hoofd gezien denk ik ;)

@Ome Ernst Amy Macdonald was ook in de originele Top Gear. Niet in de vernieuwde variant.

LordSinclair wijzigde deze reactie 18-06-2019 21:37 (24%)

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

ToolkiT schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 10:33:
[...]

Damian Lewis
Damian Lewis, das wel een redelijke wereldster.

Band of Brothers
Homeland
Billions

En, ik kon haar niet, maar het is een schatje, Amy McDonald.

• steveman
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 20:42

steveman

"Be curious"

offtopic:
Ross Noble, vorig jaar een Airbnb gehad met een host die PRECIES zo klonk als hij. Ik lag haast automatisch in een scheur :D

Ik vind die 2 nieuwe hosts maar niets. Ik kende alleen Paddy van gezicht (van een panelshowdeelname of zo?) Zijn meer lui die het tof vinden om geld aan auto's uit te geven als statussymbool of zo. The Holy Trinity leeft en ademt auto's.

Chris is de enige waarvan ik zoiets heb van "ja, hij is op zich wel logisch". En Ik vond dat ie het leuk deed met Joey Matt, al zag je bij die laatste de autocue haast in z'n ogen langsscrollen.

Blijf het wel kijken... op m'n telefoon of zo tijdens het indutten :+

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dreamscape
  • Laatst online: 23:05
En deze week weer, met een Tesla model 3. Fijn dat 'ie snel rond de 'Top Gear test track' gaat, maar laat die ronde nou eens zien...

Punctuality is the politeness of kings

• LordSinclair
dreamscape schreef op zondag 23 juni 2019 @ 21:43:
En deze week weer, met een Tesla model 3. Fijn dat 'ie snel rond de 'Top Gear test track' gaat, maar laat die ronde nou eens zien...
Een Nederlandse Tesla, dat dan weer wel.

Verder blijft het trio aardig tenenkrommend.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Mercatres
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 18-10 16:09
Op dit moment is het iets té veel 'bashing for fun', en gaat 't te weinig om de auto's. Bij de Oude Top Gear (en de Grand Tour als verlengde) merk je dat die drie gewoon goede vrienden zijn. En daar hoort af en toe ongein bij. Maar je merkt vooral ze passie hebben voor auto's. Dat merk je bij deze drie (nuja, bij Chris nog wel) absoluut niet. En dat is jammer.

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

Mercatres schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 16:56:
Op dit moment is het iets té veel 'bashing for fun', en gaat 't te weinig om de auto's. Bij de Oude Top Gear (en de Grand Tour als verlengde) merk je dat die drie gewoon goede vrienden zijn. En daar hoort af en toe ongein bij. Maar je merkt vooral ze passie hebben voor auto's. Dat merk je bij deze drie (nuja, bij Chris nog wel) absoluut niet. En dat is jammer.
Mee eens, ze zijn nog te geforceerd bezig 'matey' te doen..
Hopelijk gaat dat wat normaler worden..

Ook jammer dat Harris telkens de pispaal is, want hij hoort juist de hoofdpresentator te zijn IMHO..

Desalniettemin was het een aardige aflevering, niet geweldig maar wel OK..

Acties:
  • +3Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 20:45

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mercatres schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 16:56:
Denk eerder dat het de chemie an sich is, de doorlopende grapjes van crashes van Hammond, captain slow, de af en toe toch haat naar elkaar, maar ook de 'oude mannen' grapjes, zeker Clarkson is volgens mij precies zoals hij daar is, als in het 'echte' leven. May heeft ook nog zo'n apart youtube programma gehad, merk je dat hij daar precies hetzelfde doet, het is geen geforceerde/gemaakte humor, maar grotendeels gewoon wie ze zijn.

Al denk ik dat ze soms te snel mensen weer wisselen, deels de reden achter het trio, die doen dit al zo belachelijk lang samen.. TG wisselt nu zo'n beetje elk seizoen van mensen, dus echt chemie kan je ook niet kweken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Phuncz
  • Registratie: december 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ze zijn net zoals Fifth Gear destijds dringend op zoek naar een formule die werkt, maar hebben geen idee hoezo ze vroeger succesvol waren. We weten ook niet hoe het management er achter de schermen aan toe gaat.

• alexbl69
  • Nu online
Phuncz schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 07:29:
Ze zijn net zoals Fifth Gear destijds dringend op zoek naar een formule die werkt, maar hebben geen idee hoezo ze vroeger succesvol waren. We weten ook niet hoe het management er achter de schermen aan toe gaat.
Ze zullen hem niet vinden. En wel om twee redenen.

Ten eerste is succes niet eeuwigdurend. Zelfs als het oude TopGear nog had bestaan was het succes waarschijnlijk langzaam minder geworden. Ze moesten gedwongen op het hoogtepunt stoppen, en daardoor heeft het een soort iconische waarde gekregen.

Ten tweede is de wereld de afgelopen jaren veranderd. TopGear was vrij politiek incorrect (was ook mede de basis voor het succes), iets dat in 2019 helaas niet meer mogelijk is. Grapjes over vrouwen, denigrerende opmerkingen over eigenaren van bepaalde merken, sexueel getinte grapjes ('you've given me the baby, now get in the back') zouden tegenwoordig op de montagetafel al sneuvelen.

iRacing Profiel

• B64
alexbl69 schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 09:01:
[...]

Ze zullen hem niet vinden. En wel om twee redenen.

Ten eerste is succes niet eeuwigdurend. Zelfs als het oude TopGear nog had bestaan was het succes waarschijnlijk langzaam minder geworden. Ze moesten gedwongen op het hoogtepunt stoppen, en daardoor heeft het een soort iconische waarde gekregen.

Ten tweede is de wereld de afgelopen jaren veranderd. TopGear was vrij politiek incorrect (was ook mede de basis voor het succes), iets dat in 2019 helaas niet meer mogelijk is. Grapjes over vrouwen, denigrerende opmerkingen over eigenaren van bepaalde merken, sexueel getinte grapjes ('you've given me the baby, now get in the back') zouden tegenwoordig op de montagetafel al sneuvelen.
Ik denk dat de werkelijkheid iets gecompliceerder is dan dat.

Succes is inderdaad niet eeuwigdurend, maar The Grand Tour (hoewel ik het nog nooit gezien heb) is nog steeds populair. De laatste paar 'Clarkson-jaren' bij Top Gear kon je wel al merken dat het moeilijker werd originele uitdagingen te vinden, het werd allemaal wat vergezocht en voorspelbaar. En dat is met de nieuwe presentatoren niet echt beter geworden.

De wereld is veranderd, maar dat wil niet zeggen dat foute opmerkingen niet meer kunnen. Er zijn legio actualiteitenquizjes op de BBC waarin gasten hun uiterste best doen om de meest idiote dingen te roepen. Daar wordt inderdaad rijkelijk in geknipt, maar er blijven meer dan genoeg grappen over die op of over het randje zijn. Het mooie van met name Clarkson en May is juist dat die twee als een soort van apropos hele rake grappen kunnen maken zonder dat het meteen heel grof, bot of platvloers wordt (hoewel ze dat óók kunnen). En bovendien had Clarkson wel zo'n grote vinger in de pap dat heel wat van zijn ongepaste grappen de montagetafel overleefden.

Persoonlijk denk ik dat het format op zich nog best kan werken, maar het de kunst is een presentatorstrio te vinden dat lol heeft in autorijden, dat grappig is (en niet grappig doet omdat dat in het script staat) en waar onderling een hechte chemie kan ontstaan. En juist dat laatste is nou zo moeilijk...

Ook het 'oude' Top Gear stond niet meteen als een dijk, ook toen waren er een aantal seizoenen voor nodig voordat de drie presentatoren goed op elkaar waren ingewerkt, en het format zodanig ontwikkeld was dat het echt werkte. Met name de chemie die zich na 2-3 seizoenen ontwikkelde tussen Clarkson, Hammond en May zorgde ervoor dat het format goed werkte.

Het trio Matt LeBlanc, Rory Reid en Chris Harris begon ook net lekker op elkaar ingewerkt te raken na 3 seizoenen. De humor was anders als voorheen, maar je kon zien dat ze er lol in hadden om op hun eigen manier met de auto's aan de gang te zijn, en het werd al steeds minder een toneelstukje. Ook die drie hadden heel geloofwaardig een houten brug over een rivier in zuid-oost Azië kunnen bouwen, bij wijze van spreken.

Nu beginnen we dus weer van voor af aan, maar zoals ik al eerder opmerkte zijn de grappen vaak veel platvloerser, en ik kan me niet helemaal voorstellen dat dat op de lange duur houdbaar is. Ook komen Flintoff en McGuinness nogal schreeuwerig over, nog niet op het niveau van Chris Evans (gelukkig), maar nog steeds vrij vermoeiend om naar te luisteren. Even afwachten dus hoe het zich gaat ontwikkelen met dit trio, Matt LeBlanc was in zijn eerste TG-serie bij tijd en wijle ook tenenkrommend dus wie weet wordt het nog wat.

• asing
dreamscape schreef op zondag 23 juni 2019 @ 21:43:
Daar missen ze echt even de boot. De gast kan me gestolen worden, tenzij het een echt bekende is. Ik wil zien hoe hard het gaat, ik wil er commentaar bij zoals Jeremy dat kan en niet dat ze gewoon een plaatje op het bord duwen van : zo hard ging het.
LordSinclair schreef op maandag 24 juni 2019 @ 18:43:
[...]

Een Nederlandse Tesla, dat dan weer wel.
[Afbeelding]

Verder blijft het trio aardig tenenkrommend.
Het is persdemo van Tesla voor de Europese release. Je ziet deze auto in ieder autoprogramma terug komen. Wel leuk dat ze er aandacht aan besteden. Heel leuk dat ze de Giulia Q erbij pakken (ik heb de diesel), maar het is weer incompleet. Wel een dragrace met alle 4, de slalomtest gaat met 2.

En zag ik het nou goed dat Chris Harris een kopstoot kreeg van zijn collega? :o

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NoFearCreations
Gisteravond bedacht ik me ineens dat er nog een aflevering stond. Tesla stuk met Harris was wederom prima te kijken, maar de rest was bijzonder slecht. Kan geen enkel positief iets vinden in de 2 andere hosts. Denk dat dit voortaan een skip wordt, hoop dat het nieuwe TGT format leuk wordt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

[b]NoFearCreations schreef op zondag 30 juni 2019 @ 08:53:
Hoop dat het nieuwe TGT format leuk wordt.
Inderdaad.
Je zou bijna voorstellen :

TGT, Deel 1
Top Gear, Fifth Gear en andere Car Shows, Deel 9

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MrMonkE
  • Laatst online: 18-10 10:07

MrMonkE

★☆Bananarama fan☆★

SinergyX schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 17:45:
[...]

Denk eerder dat het de chemie an sich is, de doorlopende grapjes van crashes van Hammond, captain slow, de af en toe toch haat naar elkaar, maar ook de 'oude mannen' grapjes, zeker Clarkson is volgens mij precies zoals hij daar is, als in het 'echte' leven. May heeft ook nog zo'n apart youtube programma gehad, merk je dat hij daar precies hetzelfde doet, het is geen geforceerde/gemaakte humor, maar grotendeels gewoon wie ze zijn.

Al denk ik dat ze soms te snel mensen weer wisselen, deels de reden achter het trio, die doen dit al zo belachelijk lang samen.. TG wisselt nu zo'n beetje elk seizoen van mensen, dus echt chemie kan je ook niet kweken.
Chemie met Chris Evans? Al had hij er 10.000 jaar gepresenteerd was het niets geworden. Seizoenen met LeBlanc waren te te doen. Maar nu weer dramatisch met die 2 nieuwe gasten.. ik vaag me af of de BBC hun eigen format begrijpt. Gewoon honderden miljoenen weg.. smelten doordat ze verkeerde mensen kiezen.
Nu 2 gasten waarvan ik verwacht dat de helft van de wereld die engels een beetje verstaan geen woord kan volgen. Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat ze Top Gear saboteren en dat het inhuren van Matt LeBlanc per ongeluk een success bleek.

Als ik het zie denk ik, wat zijn ze nu aan het doen? Gewoon gebrekkig je eigen format na-apen.
Seizoen met Evans heb ik niet eens gekeken, alleen ep01 tot ik wist hoe laat het was.
Lijkt wel vrouwenvoetbal.

MrMonkE wijzigde deze reactie 30-06-2019 11:25 (7%)

If you can't win an argument with facts just continue arguing and use opinions instead.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Het lijkt anders dat het volk van de U.K. het beter vind dan de afgelopen seizoenen: https://www.bbc.com/news/entertainment-arts-48660623

"There was likeability as the hosts opened the show," reported Digital Spy's Alistair McGeorge.

The Telegraph's Michael Hogan said the presenters' "chemistry was immediate, their camaraderie warm".

Geen idee welke show deze mensen gezien hebben, maar het is dan ook de U.K. Soms hebben ze per ongeluk internationaal succes. Soms snapt niemand het buiten henzelf.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bitzer
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 15:51
MrMonkE schreef op zondag 30 juni 2019 @ 11:22:
[...]

Chemie met Chris Evans? Al had hij er 10.000 jaar gepresenteerd was het niets geworden. Seizoenen met LeBlanc waren te te doen. Maar nu weer dramatisch met die 2 nieuwe gasten.. ik vaag me af of de BBC hun eigen format begrijpt. Gewoon honderden miljoenen weg.. smelten doordat ze verkeerde mensen kiezen.
Nu 2 gasten waarvan ik verwacht dat de helft van de wereld die engels een beetje verstaan geen woord kan volgen. Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat ze Top Gear saboteren en dat het inhuren van Matt LeBlanc per ongeluk een success bleek.

Als ik het zie denk ik, wat zijn ze nu aan het doen? Gewoon gebrekkig je eigen format na-apen.
Seizoen met Evans heb ik niet eens gekeken, alleen ep01 tot ik wist hoe laat het was.
Lijkt wel vrouwenvoetbal.
Ik zie liever Chris Evans terug dan deze pijnlijke bedoening. Ik heb het niet afgekeken en heb het nu wel gezien met flop gear.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Bitzer schreef op maandag 1 juli 2019 @ 22:03:
[...]
Ik heb het niet afgekeken en heb het nu wel gezien met flop gear.
Same. Ik kijk alleen nog maar voor Chris Harris, de enige persoon die er nog staat omdat auto's zijn passie zijn. De show lijkt alleen maar te draaien rond twee pestkoppen die zich vervelen en dan maar Chris Harris lastig vallen. Waar trok dat stuk van Damon Hill op trouwens ? De hele show lacht zichzelf uit, het trekt op geen hol meer.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★☆Bananarama fan☆★

Bitzer schreef op maandag 1 juli 2019 @ 22:03:
[...]
Ik zie liever Chris Evans terug dan deze pijnlijke bedoening. Ik heb het niet afgekeken en heb het nu wel gezien met flop gear.
Ja, ik heb met stijgende verbazing de meest recente aflevering in 3 zittingen -met skippen- bekeken. Het meest dodelijk is dat ze exact dezelfde dynamiek proberen te recreëren met andere mensen. En het is gewoon heel raar. Het klopt niet. Het heeft een heel sterk imitatie gehalte. Ook het treiteren is een stuk extremer.

Een beetje als iemand die nooit spontaan is denkt "Ik ga iets spontaans doen." en dan iets doet waarvan wel duidelijk is dat het niet zijn ding is. Gelukkig is Grand Tour er nog. Maar van die dynamiek is de glans ook wel een beetje af als ik eerlijk moet zijn maar de oude rotten zijn wel veel gevatter.

If you can't win an argument with facts just continue arguing and use opinions instead.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

Phuncz schreef op maandag 1 juli 2019 @ 22:21:
[...]

Same. Ik kijk alleen nog maar voor Chris Harris, de enige persoon die er nog staat omdat auto's zijn passie zijn. De show lijkt alleen maar te draaien rond twee pestkoppen die zich vervelen en dan maar Chris Harris lastig vallen. Waar trok dat stuk van Damon Hill op trouwens ? De hele show lacht zichzelf uit, het trekt op geen hol meer.
Mee eens, het Chris pesten gaat veel te ver.. niet leuk meer en lijkt verdacht veel op bullying..
Erg jammer...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Ik heb na het vertrek van Clarkson, Hammond en May alleen de eerste aflevering van series 23 gezien, en het enige dat ik nog een beetje grappig vond was het einde. LeBlanc (als ik me niet vergis..) wilde de show afsluiten met "And on that bombshell" en halverwege de zin werd hij onderbroken "NOO! We're not doing that" oid. Maar verder...

Ik ben benieuwd wat het nieuwe format TGT moet gaan worden. De specials zijn vaak wel goed, maar het zal ook wel weer heel veel reizen betekenen.. Ik had de indruk dat de heren (met name May) daar juist een beetje genoeg van hadden? Het is sowieso de vraag hoelang ze nog door willen en kunnen, volgens mij lopen Clarkson en May ook al tegen de 60 aan..

Ford Focus Wagon 1.6 16v '03 | Honda CBR600F '91 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• LordSinclair
ToolkiT schreef op maandag 1 juli 2019 @ 23:49:
[...]

Mee eens, het Chris pesten gaat veel te ver.. niet leuk meer en lijkt verdacht veel op bullying..
Erg jammer...
Heel erg jammer. Ze kunnen de show nu beter "Take a piss on Chris" noemen. Ik heb er bijna voor de aflevering weer uit gezet.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik kijk eigenlijk alleen nog TGT, TG Ben ik mee gestopt omdat ze gewoon te veel hosts hadden. Niet eens per seizoen maar per aflevering.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 22:19

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

ToolkiT schreef op maandag 1 juli 2019 @ 23:49:
[...]

Erg jammer...
Tussenstukjes van Chris kijken als die alleen is en de rest doorspoelen is het nu :')

Jammer dat wel. Online dingen die niet in de show komen? zijn wel nog leuk.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ~politiek incorrect~ _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jeltel
  • Niet online
Tot nu toe kon ik het nieuwe top Gear wel verdedigen. Maar dit gaat inderdaad te ver. Hoezo altijd dezelfde pesten? Duidelijk geval van we nemen de kleinste te pakken.

De delen met alleen Chris zijn nog steeds tof, maar de rest?

Edit, hij zegt dat hij er geen probleem mee heeft...
https://twitter.com/harrismonkey/status/1145723585887166464

Jeltel wijzigde deze reactie 03-07-2019 21:46 (20%)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• LordSinclair
Dat had ik ook niet verwacht. Maar het is gewoon niet leuk om te kijken omdat je toch bepaalde sympathy voor bepaalde mensen hebt. Dan hoop je dat ze het ook eens goed kunnen doen zonder dat het op basisschool niveau gesaboteerd wordt.

• rens-br

rens-br

Moderator Mobile & IN
Gisteren ook aflevering 3 gekeken (2 moet ik nog), maar ik heb er een beetje hetzelfde gevoel bij als hierboven. De auto test van Chris was weer puur Top Gear. De Challenge sloeg weer nergens op -> dus puur Top Gear, echter het saboteren door de auto maar volledige weer leeg te trekken, sloeg echt helemaal nergens op.

Het lijkt nu meer op Chris die een redelijk serieuze autoshow wilt houden en twee pubers die daar geen zin in hebben en daardoor maar alles gaan verzieken.

On de positieve note. De 'Challenge' met de gasten vond ik wel een origineel idee / uitvoering. Het gesprek daarna heb ik echter, zoals gebruikelijk, geskipt.

rens-br wijzigde deze reactie 04-07-2019 09:30 (14%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jeltel
  • Niet online
LordSinclair schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 08:11:
[...]

Dat had ik ook niet verwacht. Maar het is gewoon niet leuk om te kijken omdat je toch bepaalde sympathy voor bepaalde mensen hebt. Dan hoop je dat ze het ook eens goed kunnen doen zonder dat het op basisschool niveau gesaboteerd wordt.
Dat niet alleen, maar hoe kunnen we als normale kijker weten dat het ok is tussen die drie. Op basis van deze drie beelden wordt er gewoon iemand stelselmatig gepest. En zelfs kinderen hebben dan direct door. Het lijkt me niet de bedoeling dat de BBC dit promoot.

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Heeft TopGear trouwens al meer dan één seizoen dezelfde presentatoren gehad, sinds onze favorieten weg zijn?

Ford Focus Wagon 1.6 16v '03 | Honda CBR600F '91 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 11-08 22:36

dodge_911

test wel 'ns wat

Destruction schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 12:20:
Heeft TopGear trouwens al meer dan één seizoen dezelfde presentatoren gehad, sinds onze favorieten weg zijn?
Yep, S24 en S25 waren Harris, Reid en LeBlanc aldus wikipedia.

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Moderator Mobile & IN
dodge_911 schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 12:40:
[...]

Yep, S24 en S25 waren Harris, Reid en LeBlanc aldus wikipedia.
En vond dat opzich een prima trio, erg jammer dat ze nu weer nieuwe presentatoren hebben.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• asing
Was aflevering 3 echt zo tenenkrommend slecht dat jullie het doodzwijgen of is het toeval en ben ik de enige?

Acties:
  • +3Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 18:10

heuveltje

KoelkastFilosoof

TBH afgehaakt na deel 2. Ik vind die 2 nieuwe gewoon iritant, zowel in gedrag, als door het accent waar ik maar niet aan kan wennen.

Tell me where is gandalf? for i much desire to speak with him!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 20:45

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik kreeg echt medelijden met Harris, dit is echt een zielige ripoff van de May/Clarkson die Hammond pesten, of de grappen naar cap Slow, dit doet me echt denken aan 'moderne kiddies humor' die ik iets te vaak online zie langskomen. Gok dat ze met die show nu echt die kiddies als 'doelgroep' hebben gepakt, hopelijk dat het daar mogelijk aanslaat, want al de overige doelgroepen hebben ze blijkbaar al verloren.

'It takes years to get a loyal audience, it takes a second to loose them'.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jeltel
  • Niet online
Ep 4 alleen de rols Royce gekeken met Chris. Ik hoef die twee in Borneo niet te zien.
Dit wordt niets.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Nogmaals, heren dames en heren, de TGT een eigen topic ? })

Of TG eruit. O-)

Ome Ernst wijzigde deze reactie 09-07-2019 21:53 (33%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jeronimo
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 21:01
TG is wat mij betreft toch al overleden. Beter geen woorden meer aan verspillen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

Jeltel schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 21:46:
Ep 4 alleen de rols Royce gekeken met Chris. Ik hoef die twee in Borneo niet te zien.
Dit wordt niets.
Ik keek het met mijn dochter van 12, haar reactie op het borneo item: is this a show for 8year olds?

Dat vond ik wel een mooie conclussie..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Jeltel schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 21:46:
Dit wordt niets.
Idem, deze aflevering duurde niet zo lang voor me. Ik hoop dat de Engelsmannen het naar hun zin hebben, want het lijkt enkel voor hun nog grappig te zijn...

• Brilsmurfffje
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Vroeger was het een show gemaakt door autoliefhebbers, dat was ook zo met die Leblanc en Rory, nu is het een show zonder autoliefhebbers op Harris na..

• asing
En zelfs die autoliefhebber kraakt een Rolls Royce tot zijn veters toe af. Je kon van het oude trio zeggen wat je wil maar de liefde voor Engels blik zat heel erg diep. Als je Chris zijn filmpje van de Cullinan vergelijkt met die van Matt over de Dawn dan snap je wat ik bedoel.

We zitten nu met 2 rauwdouwers die constant Chris te grazen moeten nemen, niet behoren tot echte petrolheads, de gast spoel ik al tijden door, en de hotlaps van The Stig laten ze ook niet meer zien. Er is ook geen nieuws rubriek meer, geen cool wall etc.

De vorige keer met die hearse was nog wel vermakelijk maar dit was het aangluren niet meer waard.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

De herhalingen op Spike met het oude team zijn al tot in den treuren de afgelopen weken gerecycled.
Dan NOG kijk ik liever voor de zoveelste keer dan maar weer zo'n aflevering, dan de nieuwe TG.

Ja, zo diep zijn ze gezonken.

En hier laat ik het voor de rest bij. Het azijn is op, de stemming tav TG gaat niet beter worden.
Time to move on. Nothing to see here.

Ome Ernst wijzigde deze reactie 10-07-2019 09:59 (23%)

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 18-10 23:15
Het valt mij wel op dat op de Top Gear facebook posts de reacties veel positiever zijn dan bij de voorgaande seizoenen...

Ikzelf moet de laatste ep nog bekijken, maar ik vind het nog lang niet op het niveau van old-TG of TGT. Sure, ze lijken er wel plezier in te hebben en Chris mag zich op twitter dan wel verdedigen en zeggen dat hij het niet erg vindt hoe hij behandeld wordt, en zoveel te beter voor hem, maar ik vind het gedrag van Freddie & Paddy toch (vaak) eerder pestgedrag en ik moet moeite doen om dat dan nog grappig te vinden.

Kaas op de radiator raspen en lappen vlees in de motor verstoppen en de volumeknop van de radio vastlijmen en de afstandsbediening stelen, da's onschuldig en imho hilarisch, maar iemand met geweld tegen z'n zin in een lijkwagen steken en een stuk meloen op z'n hoofd neerslaan, ik vond dat segment vrij beschamend eerlijk gezegd en ik kan me niet herinneren dat Jeremy, James & Richard ooit zo laag zijn moeten zakken...

Buzz_Fuzz wijzigde deze reactie 12-07-2019 17:05 (0%)
Reden: dt

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • +1Henk 'm!

• asing
Dat moment met die radio is gewoon episch. Hebben we niet allemaal wel eens geprobeerd zo stil mogelijk thuis te komen :+. En dan zo te grazen genomen worden _/-\o_

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

Buzz_Fuzz schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 00:44:
Het valt mij wel op dat op de Top Gear facebook posts de reacties veel positiever zijn dan bij de voorgaande seizoenen...

Ikzelf moet de laatste ep nog bekijken, maar ik vind het nog lang niet op het niveau van old-TG of TGT. Sure, ze lijken er wel plezier in te hebben en Chris mag zich op twitter dan wel verdedigen en zeggen dat hij het niet erg vind hoe hij behandeld wordt, en zoveel te beter voor hem, maar ik vind het gedrag van Freddie & Paddy toch (vaak) eerder pestgedrag en ik moet moeite doen om dat dan nog grappig te vinden.

Kaas op de radiator raspen en lappen vlees in de motor verstoppen en de volumeknop van de radio vastlijmen en de afstandsbediening stelen, da's onschuldig en imho hilarisch, maar iemand met geweld tegen z'n zin in een lijkwagen steken en een stuk meloen op z'n hoofd neerslaan, ik vond dat segment vrij beschamend eerlijk gezegd en ik kan me niet herinneren dat Jeremy, James & Richard ooit zo laag zijn moeten zakken...
Ik ben er een discussie over begonnen op FB..
De eerste reacties waren: maar May werd ook gepest.. 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Investig8or
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 20:29

Investig8or

It's not rocket science, is it

Ik moet er duidelijk nog aan wennen... De sons, boys, lads en sunshines vliegen heen en weer plus het gaat over "rur" cars. Misschien is het met oog op de Brexit wel express meer Engels gemaakt...

Idiocracy: it is real!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

De laatste aflevering van deze season (5 dit season) was wel OK, of toch door alles te skippen behalve de car review en het stuk met de Lotus F1 wagen. Hopelijk volgende season verrassend beter.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

MicGlou schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 23:14:
[...]

Ook interessant inderdaad... hij heeft veel humor en neemt zichzelf niet te serieus.
Ik kwam Alex vanochtend tegen op Heathrow, hij zat in hetzelfde vliegtuig als ik (hij ging naar een BMW launch event, ik helaas niet ;) ).
Dus ik sprak hem aan met: 'hey Alex' en hij bleek IRL net zo te zijn al in zijn filmpjes.. leuke kerel zelfs nog grapjes gemaakt over zijn lengte.. wat IRL trouwens enorm meevalt..

Hot tip: zijn volgende filmpje is een £250 challange waarin hij voor £170 een Volvo V40 koopt... :)

• Damian
  • Laatst online: 18-10 12:00

Damian

Insane Obtrusion

Ik vond TG juist erg leuk :X Ik moest wel ff wennen aan de nieuwe cast, en het pesten is inderdaad wellicht net iets teveel van het goede, maar gewoon weer heerlijk ouderwets Top Gear, ik vind het prima zo!

• Maasluip
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 11:59

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Ik heb het een keer gezien en ik kwam niet door dat vreemde accent van die gasten heen. Instant turn-off.

Dat slof sigaretten met de pak melk - D/T-regels
Open Source landkaart

• dreamscape
Maasluip schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 09:16:
Ik heb het een keer gezien en ik kwam niet door dat vreemde accent van die gasten heen. Instant turn-off.
Bij jou ligt het wellicht anders, maar de wijsneuzerige kop van Hammond, de grijze kop van May en de vadsige bierpens van Clarkson waren voor mij ook niet echt een instant turn-on.

Of was het 'instant turn off the telly'...? ;)

• Maasluip
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 11:59

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Ik heb TGT ook niet meer gevolgd omdat ik geen Amazon heb, maar toen ik Clarkson laatst ergens in een youtube video zag vond ik hem ook oud geworden zeg.

En je kunt het inderdaad tweeledig opvatten, bij mij was het de TV die uit ging ;)

Dat slof sigaretten met de pak melk - D/T-regels
Open Source landkaart

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

dreamscape schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 09:49:
[...]

Bij jou ligt het wellicht anders, maar de wijsneuzerige kop van Hammond, de grijze kop van May en de vadsige bierpens van Clarkson waren voor mij ook niet echt een instant turn-on.

Of was het 'instant turn off the telly'...? ;)
Ik dacht even dat ik in het brexit topic zat.. wijsneuzerige kop van Hammond, de grijze kop van May.. klopt.. Clarkson.. huh wacht even :+

• dreamscape
Er zijn wel parallellen tussen de voortslepende Brexit-misère waar nu weer een andere mafkees de boel voor elkaar mag gaan krijgen en Top Gear, waar nu weer twee andere mafkezen .... well, you catch my drift ;)

• ToolkiT

ToolkiT

brit-tweaker

ToolkiT schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 21:49:
[...]

Ik kwam Alex vanochtend tegen op Heathrow, hij zat in hetzelfde vliegtuig als ik (hij ging naar een BMW launch event, ik helaas niet ;) ).
Dus ik sprak hem aan met: 'hey Alex' en hij bleek IRL net zo te zijn al in zijn filmpjes.. leuke kerel zelfs nog grapjes gemaakt over zijn lengte.. wat IRL trouwens enorm meevalt..

Hot tip: zijn volgende filmpje is een £250 challange waarin hij voor £170 een Volvo V40 koopt... :)
Called it ;)
YouTube: £250 Cheap Car Challenge
Ok, was geen £170 maar bleek £195, maar toch..

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

ToolkiT schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 20:11:
[...]

Called it ;)
YouTube: £250 Cheap Car Challenge
Ok, was geen £170 maar bleek £195, maar toch..
Heb 'm gezien inderdaad, weinig mis met CarThrottle. In ieder geval leuker dan het huidige TG :P

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 21:07
In de uitzending van Top Gear van vandaag (op Veronica) reed Rory Reid in een Focus RS door een prachtig landschap. Smalle wegen, mooi uitzicht. Iemand die weet wáár dat is?

Overigens, wel een bizar grote handrem (denk ik?) in de auto van Ken Block.

Jorgen wijzigde deze reactie 19-08-2019 23:27 (18%)

• CaptJackSparrow
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Jorgen schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 23:18:
In de uitzending van Top Gear van vandaag (op Veronica) reed Rory Reid in een Focus RS door een prachtig landschap. Smalle wegen, mooi uitzicht. Iemand die weet wáár dat is?

Overigens, wel een bizar grote handrem (denk ik?) in de auto van Ken Block.
In principe alle auto's van meneer Ken Block hebben zo'n handrem. Dat helpt als je er zo'n rijstijl op na houdt als hij. :P

https://www.hoonigan.com/blogs/films/gymkhana

Als je je handrem gebruikt om hoekjes om te gaan dan wil je die wat beter kunnen doseren dan met zo'n kort pookje kan. En hij zit ook wat dichter bij het stuur dus je hoeft niet van die grote afstanden af te leggen met je hand.

Het zal de aflevering zijn geweest waarvan hier de 'Director's Cut' van Hoonigan Ken's capriolen staat neem ik aan.

YouTube: Ken Block Drifts London – EXTENDED Director's Cut | Top Gear | BBC

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Jorgen schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 23:18:
Focus RS door een prachtig landschap. Smalle wegen, mooi uitzicht. Iemand die weet wáár dat is?
Dat is in Wales. Prachtige wegen, maar twee nadelen. Ze rijden aan de verkeerde kant van de weg,
en de prachtige "English Summers."

Ome Ernst wijzigde deze reactie 20-08-2019 11:41 (20%)

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 21:07
Zag in Hyperdrive (Netflix) ook veel coureurs zo'n grote handrem gebruiken inderdaad. Alleen Ken heeft er een met de naam van zijn sponsors erop. De andere rijders die ik zag gebruikten normalere.

• Damian
  • Laatst online: 18-10 12:00

Damian

Insane Obtrusion

If drifthok then grote handrem.

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Geen TGT

Geen TG.

Hoe komen we de (na-)zomer door ?

Dan maar even een reclame van Shell.

Iemand zegt, "Who's Oliver ?"

Ome Ernst wijzigde deze reactie 15-09-2019 11:16 (26%)

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ken je Doug Demuro al op YouTube ? Niet bepaald TG of TGT maar ik vind het een leuke aanvulling doordat hij ingaat op details die deze shows niet doen, maar wel ook een passie voor wagens heeft.

Phuncz wijzigde deze reactie 15-09-2019 19:15 (22%)

• MrMonkE

MrMonkE

★☆Bananarama fan☆★

Phuncz schreef op zondag 15 september 2019 @ 13:34:
Ken je Doug Demuro al op YouTube ? Niet bepaald TG of TGT maar ik vind het een leuke aanvulling doordat hij ingaat op details die deze shows niet doen, maar wel ook een passie voor wagens heeft.
Ik zie TG en GT dan ook meer als en soort sitcom waar de situatie een autoshow is. :)
Het 'com' is helaas in verval maar hopelijk pakken ze weer een opwaartse lijn.
De nieuwe line-up van TP en de intenracties voelen allemaal heel geforceerd en onnatuurlijk met hoog bully gehalte en geen 'mates messing about with eachother' gehalte. Althans zo zie ik het. TG lomt een beetje onsympathiek overop mij. Maar dat is prima, ik interesseer me alleen bovengemiddeld voor auto's wanneer ik er een moet kopen dus die grappen en grollen zijn voor mij sowieso de hoofdmoot.

Lol.. zijn stem is beetje irritant en hij is een beetje druk. Hou ik niet zo van :)
Sowieso bij veel amerikanen, altijd half schreeuwen bij communiceren.
Maar verder wel goeie filmpjes. Niet van die clickbait.
Zelfs wat hullands glury: YouTube: The Spyker C8 Is the Quirkiest $250,000 Exotic Car in History
Prachtige -subjectief- auto, jammer -subjectief- van de velgen. O-)

-lol: edit: Geen airbag in het stuur.. wth.

MrMonkE wijzigde deze reactie 15-09-2019 13:55 (1%)
Reden: AIrbag

• MEN-O
  • Laatst online: 19:25
Phuncz schreef op zondag 15 september 2019 @ 13:34:
Ja leuke video's van Doug, maar Hoovie's garage vindt ik eigenlijk leuker.

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Ja, ik ken hem, en deel de mening van @MrMonkE over hem. Prima reviews, hoewel soms belang hechtend
aan futuliteiten, maar dat is natuurlijk ook zijn persoonlijke smaak, maar voor de rest niets mis mee.

Ook geen gefundeerde kritiek, maar auto's review je imho niet in je korte broek. :N

Ome Ernst wijzigde deze reactie 15-09-2019 21:08 (15%)

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Tiff Needell niet meer in Fifth gear ?

https://lovecars.com/watch-tiff-needell-at-lovecars/

Dan zeg ik, hem in TG en een van die "Bro's" weg.

• sambalbaj
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online
Flintoff is dus de nieuwe Hammond.

https://www.bbc.com/news/entertainment-arts-49670478

• steveman
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 20:42

steveman

"Be curious"

Nou eh, voor hem ga ik niet naar de drukker hoor :w

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Pagina: 1 ... 38 39 40 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True