Damian schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 09:37:
[...]
Kijk je de serie wel? Die boerderij en het hele gedoe eromheen kosten alleen maar geld

Ik denk dat Amazon daar een grote aanvulling in is. T'is ook niet dat ie heel veel doet nog naast Clarkson's Farm wat geld in het laatje brengt. Dus ik denk dat zolang ie nog kan ze het gewoon lekker door blijven filmen.
Clarkson's Farm is gewoon fantastische tv. Ik kijk het echt met heel veel plezier. Het komt heel natuurlijk en echt over allemaal, al moet ik zeggen dat toen ik zag hoeveel crew er rondliep tijdens een willekeurige wandeling van Jeremy en Kaleb in een weiland (ik denk wel een mannetje of 15) het toch allemaal meteen wat minder "natuurlijk" aanvoelde, maargoed

Clarkson heeft natuurlijk meerdere inkomsten bronnen..
“The farmer and author, made around £1million in 2025 according to accounts filed at Companies House this week.
Around £800,000 of that came from his media and TV work while £100,000 came from the sale of top quality meat via his Cooper Livestock Ltd products.
On top of this he made £60,000 from merchandise - selling rugby shorts, hoodies and shirts for prices ranging from £32 to £60 via K. Cooper Retail Ltd.
And another £85,000 came from his farming and contracting work, reports The Sun.”
En als je hem boekt voor een after dinner speech kost dat ook £20000 per keer..https://www.speakers.co.uk/speakers/jeremy-clarkson/
Buiten dat zal hij vast ook een ruime investment portfolio hebben van het geld uit de TopGear tijd..
Geld is zijn minste probleem denk ik.. maar ik denk dat hij gewoon door wil gaan omdat dat in zijn bloed zit en zijn ego graag gestreeld word met aandacht..