Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Top Gear, Fifth Gear, Grand Tour en andere Car Shows, Deel 9

Pagina: 1 2 3 ... 6
Acties:

• DDX
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 22:52

Top Gear deel 9

http://news.leoprieto.com/2006/03/topgear-bugatti-veyron.jpg

En hier al deeltje 9 van het topic over het beste autoprogramma op de televisie, Top Gear.

Gepresenteerd door:

Jeremy Clarkson:
http://static.bbci.co.uk/programmeimages/528xn/images/live/p00nd8f3.jpg

Jeremy's irreverent style turned the motoring industry on its head when he first appeared on Top Gear and now he's set to do it all over again with this series.

A few things have changed over the years. The hair's a bit thinner, the cowboy boots have gone and the Ferrari has been replaced by a Mercedes. Thankfully, though, JC is still more than capable of reducing car manufacturers to floods of tears with nothing more than a long pause and a few well considered words.

James May:
http://static.bbci.co.uk/programmeimages/528xn/images/live/p00nd8dq.jpg

James has been writing for car magazines - including Top Gear - for many years. Over that time he's developed a keen interest in cars that are either very posh or very basic.

He admits that he's not so good on the stuff in between and, as a bachelor, is 'very poorly placed' to comment on family motoring. 'Jeremy can do that,' he says. 'He's got a wife, hundreds of children, and a dog.' He also likes motorbikes.

Richard (Hamster) Hammond:

http://static.bbci.co.uk/programmeimages/528xn/images/live/p00nd8fh.jpg

Richard, like so many before him, launched his TV career at Britain’s premier breeding-ground for fresh talent: Radio Cumbria.

He eventually landed his dream job as a TV presenter on a motoring show but, alas, the show was on cable TV where the cameramen regularly outnumbered the viewers. We thought it daft to waste all that genuine petrolhead enthusiasm, so we gave him a job on proper telly.

De websites:
http://www.topgear.com/
http://www.bbc.co.uk/topgear/
Wikipedia
En waar gaat de volgende aflevering over?
BBC Legale distributie via Youtube

Nieuwe afleveringen zijn vaak te zien op BBC2 en BBC HD, iedere zondagavond om 21.00 uur, herhalingen woensdagavond om 20.00. Ondertiteling btw is nog steeds beschikbaar op pagina 888

Aanrader: Ga zelf eens kijken

http://velocity.discovery.com/tv/fifth-gear/fifth-gear-416x234.jpg

Grotendeels gebaseerd op de crew van het "oude" BBC Top Gear, is Fifth Gear wordt uitgezonden op Discovery.

Gepresenteerd door:

Tiff Needell
Vicki Butler-Henderson
Jason Plato
Jonny Smith

Website
Fifth Gear Online

www.finalgear.com

Vorige delen van dit topic:

De vorige delen:
[BBC] Top gear nieuwe afl.
Top Gear deel 2
Top Gear - deel 3
Top Gear Deel 4
Top Gear Deel 5
Top Gear Deel 6
Top Gear deel 7
Top Gear deel 8

https://www.strava.com/athletes/2323035

• steveman
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 22:02

steveman

"Be curious"

Een paar butt hurt figuren stappen naar de rechter != hele land zit ongemakkelijk.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• dodge_911
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 00:01

dodge_911

test wel 'ns wat

Iemand dit al gehoord?
The Smoking Tire podcast met Richard Porter, oud script-editor van TG met wat leuke behind the scenes stuff.

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• MegaTronics
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 16-07-2018

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Gaat lekker daar:

Opnieuw gedonder bij Top Gear http://nos.nl/l/2089433

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 16:05
Misschien niet helemaal Top Gear-gerelateerd, maar wel James May-gerelateerd:

James May heeft op dit moment een AMA op Reddit:
https://www.reddit.com/r/...bhnq4/iama_james_may_ama/

Ter promotie van zijn nieuwe programma The Reassembler:

• CaptJackSparrow
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Melkunie

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Leo1010
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 21-05 16:34

Leo1010

Let's get dangerous

Clarkson, Hammond & May Brainstorm Names for Their New Amazon Prime Show

Leo1010 wijzigde deze reactie 09-04-2016 03:22 (51%)

2x Fujitsu RX300 S7 | 1x Dell 720xd | Whitebox Unraid

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Heerlijk die reliant robin voor de deur, toon is direct weer gezet :D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 23:15
quote:
heuveltje schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 15:20:
Zou de eerste uitzending van "de echte topgear" trouwens niet in mei zijn ? want dat is nu al !
http://www.topgear.com/ca...ear-back-your-tv-29th-may

Nog even geduld dus :)

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 22-05 14:19

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
Draaide dat nog dan? Ik zat alleen maar oude afleveringen te kijken, met de gedachte dat ze al jaren geleden gestopt waren :P

Edit, laatste seizoen kwam zomer vorig jaar uit.

SinergyX wijzigde deze reactie 25-05-2016 09:38 (6%)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 22:55

mark-k

AKA markkNL

Nou ja dat is dan vergelijkbaar met Giel Beelen hier en als ik die ooit op een zebrapad zie lopen geef ik toch ook gas bij hoor.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Melkunie
Over die laatste link, iemand op Reddit was bij de opnames en had daar het volgende over te zeggen:
quote:
I was there at the recording, and it's all being blown out of proportion. Every time he swore was all in jest, just bantering in his own way with the crowd - judging by the audience reaction I highly doubt anyone felt offended
https://www.reddit.com/r/...ed_i_was_in_the_audience/

Ik ben trouwens momenteel het boek And on that bombshell: Inside the madness and genius of Top Gear aan het lezen. Het is geschreven door Richard Porter, de script editor van alle 22 seizoenen van (de nieuwe) Top Gear. Dikke aanrader, geeft een leuke inkijk in hoe het er achter de schermen aan toe ging, en hoe/waarom bepaalde keuzes zijn gemaakt. Ook in hoeverre Clarkson, Hammond en May invloed hebben gehad op het programma wordt goed duidelijk gemaakt. Aanrader!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 22:08

Ethirty

Who...me?

Ben zijn stem nu al zat. :-(

Mooie beelden, maar dan wel het geluid uit. En dan blijft er weinig van over. ;(

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 2 32GB  iPhone 8 64GB

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 22:38

Nakebod

Nope.

Show is eigenlijk precies hetzelfde als voorheen, alleen dan met zeer matige en irritant schreeuwende presentatie.

Blog items | Last song played: The Last Internationale - I'll Be Alright

Acties:
  • +1Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Het lijkt wel of de hele aflevering door de marketing-department van de BBC geschreven is: Amerikaanse presentator, Amerikaanse supercars, Nevada, Amerikaanse marine, Amerikaanse gast en een Brit die een show op Amerikaanse TV heeft. Ziet iemand het thema hier?

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: september 2009
  • Nu online
quote:
Over-the-top-gear thema volgens mij.

Meer publiek (volgens mij), Reliant stukje (toch wel een 'oude' bekende), luidruchtiger en alles moet harder/beter/grappiger.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: maart 2012
  • Niet online
quote:
FiXeR.nl schreef op zondag 29 mei 2016 @ 21:32:
Ik ben met goede moed gaan kijken, maar het is nog erg matig. Chris Evans is echt net een irritante muppet, Matt LeBlanc is beter dan verwacht. Verder nog erg geforceerd en te overduidelijk gescript.
Bij Clarkson, May en Hammond is er een natuurlijke klik, volgens mij trekken die gasten ook privé wel met elkaar op. Dat soort kameraadschap krijg je echt niet zomaar weer door wat "bekende" namen bij elkaar te gooien. Ik zie dat nu in ieder geval niet terug. Ik vind het een beetje 5th Gear op steroïden maar een schim van wat TG was. Hoezeer ze ook proberen het te kopiëren. Ik ga dit programma niet volgen in ieder geval.

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 22-05 15:42

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Ik denk, zet maar even op. Helaas ga je (ik tenminste) al met een negatief beeld de aflevering in, en het is gewoon echt niet om aan te zien.

Je merkt gewoon echt veel te goed dat alles gescript is, Chris Evans is nog irritanter dan ik me had kunnen voorstellen, ze maken gebruik van inside jokes zoals die Reliant Robin's en de muziek zoals nu is echt om te huilen (sunshine).

Nee, ik heb het een eerlijke kans gegeven, maar dit is het gewoon niet. Het publiek lacht geforceerd, "video evidence of me cheating huhuhuhuhuhu hurr durr look huw funnie ai em mate!" En dan die bombshell grap :'(

i7 6700K - GTX1080 - Kever '74 - 5,025kWp (15x SunPower X21-335BLK & SolarEdge SE5000HD)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 23:09

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
Martinspire schreef op zondag 29 mei 2016 @ 22:12:
Van mij mogen de topics eigenlijk wel opgesplitst worden, want je kunt nu al op je klompen aanvoelen dat de komende aflevering weer veel gepost wordt over hoe kut het allemaal wel niet is. Prima, kijk dan gewoon niet.
Welkom op het internet.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 22:47

Yonix

Gamertag: Yonix360

Ook ik ben met goede moed en een 'frisse blik' gaan kijken, maar deel de ongenoegen die hierboven al zijn geuit. Die Evans is echt een schreeuwlelijk die leuk probeert te doen, maar daar niet in slaagt. Matt LeBlanc vind ik een leuke toevoeging, ondanks zijn geforceerde presentatiestijl. Echter, LeBlanc en Evans hebben samen op het scherm totaal geen chemie.

Jammer, jammer en nog eens jammer! :'(

Dat 'Grand Tour' maar snel op TV mag verschijnen. :*)

AMD Ryzen 2700X | ASUS Crosshair VII Hero | Gigabyte AORUS GTX 1080Ti | Corsair LPX DDR4 (16GB) | Samsung 850 EVO (120+500GB) | Seagate Barracuda (1TB) | Asus ROG Swift PG278Q | Oculus Rift + Touch | Fractal Design Define R5 | Xbox One X | PS4 Pro

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Moofnor
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 00:40
He, een positieve reactie. Ik dacht al dat ik hier de enige was^^
Ik heb opzich best genoten, ja de stem van evans is wennen, maar daar kon ik best omheen luisteren.

Over het scripted aanvoelen, daar heb ik me bij het vorige trio ook erg lang aan geergerd. ik weet niet of het later beter is geworden, of dat ik er aan gewend raakte, maar het hoort een beetje bij Top Gear.

Wel amusant dat er hier, en ook op facebook, een voornamelijk negatieve stemmig hangt. De vrienden waarvan ik wist dat ze zouden kijken, waren allemaal positief.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• swv
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 23:54
Het is toch leuker als iemand overtuigend een grap uit z'n hoofd vertelt dan iemand die een grap voorleest?

Een B of C film waarin tenenkrommend geacteerd wordt zet je toch ook weer het liefst uit?

Een voorheen goed restaurant met een nieuwe kok die slecht kookt laat je in het vervolg toch ook links liggen?

Alles natuurlijk persoonlijk maar dit is toch niet azijnzeiken? Gewoon een constatering van velen. Ik vond deze aflevering niet slecht maar ook niet overtuigend. Wie weet wat er nog meer komt ;) Het oude TG had ook saaiere afleveringen...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• asing
  • Laatst online: 19:19
Ik heb het uitgezeten. Die ginger heeft niet alleen een hoge schreeuwerige piepstem maar hij moet ook nog eens om zichzelf lachen. Kloppen op de auto's etc. Het is gewoon teveel een kind met ADHD in een ballenbak.

De leuke stukken vond ik die met Matt alleen. Hij is nog wat stroef en stijfjes, maar ik heb in ieder geval moeten lachen.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +1Henk 'm!

• klaw
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 22:49
Het is een beetje vroeg om de show meteen af te branden, Top-gear had zelf ook wat minder leukere afleveringen, (incluis sommige specials)

Al ik vind de nieuwe (hoofd) presentator ietwat te druk in het studio gedeelte maar dat kan natuurlijk wel worden bijgedraaid. We zullen zien...

I do not forgive and I do not forget.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 21-05 18:04
quote:
klaw schreef op zondag 29 mei 2016 @ 23:09:
Het is een beetje vroeg om de show meteen af te branden, Top-gear had zelf ook wat minder leukere afleveringen, (incluis sommige specials)

Al ik vind de nieuwe (hoofd) presentator ietwat te druk in het studio gedeelte maar dat kan natuurlijk wel worden bijgedraaid. We zullen zien...
Snap het sentiment wel, Maar denk dat het hele eerste seizoen al zo is. Meeste mits niet alles al opgenomen is.

Veel dingen out of place juist omdat ze nog teveel van het oude format/trio trekken zonder dat iedereen echt op mekaar in is gespeelt.

Gok dat volgend seizoen beter word ( Hopelijk)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Erwin
  • Laatst online: 22:34
Ik heb het naast de Indy500 opgezet en qua beelden zag het er leuk uit, na de race toch even TG afgekeken en vond het wel leuk eigenlijk. Volgende aflevering ga ik zeker weer kijken!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 22:02

steveman

"Be curious"

Leuke aflevering van Top Gear... USA :+

Flauw natuurlijk, vond het leuker dan verwacht. En de vanouds mooie beelden maken uiteraard veel goed!

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Obelink
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 26-01-2017
quote:
Jammer.
quote:
Psyonara schreef op zondag 29 mei 2016 @ 22:58:...Ze proberen nog teveel vast te houden aan het oude format inplaats van dat ze dat opnieuw opbouwen. Voelt heel erg geforceerd. ...
Precies. Ik had gehoopt dat ze een nieuwe weg zouden inslaan, maar zelfs het meubilair is nog hetzelfde.

Verder vind ik wat de meesten hier vinden. Maar ik heb niet met tegenzin gekeken en kijk volgende keer weer.

[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: december 2013
  • Niet online
quote:
Martinspire schreef op zondag 29 mei 2016 @ 22:12:
Wat een azijnpissers hier allemaal.

Ik heb hem zitten kijken en vond het eigenlijk wel prima. Genoeg gekkigheid, originele wijzigingen (offroad stuk bij TG-baan, dat aankondigen van de challenges e.d.) en genoeg gave beelden gezien. Sure die stem is niet fantastisch maar ga je je daar dan zo op zitten ergeren? Of ben je gewoon op zoek naar iets om hem af te kraken
Dit, dit en dit. Ik denk dat er zoveel mensen zo bevooroordeeld zijn dat ze het bij voorbaat al niets vinden. Of zijn ze gewoon boos omdat hun held JC door de Beeb werd gedumped (om valide redenen overigens)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 23:41
quote:
Friespeuk schreef op maandag 30 mei 2016 @ 10:48:
[...]

Ik kan wel mensen vinden die dat ook van JC vinden denk ik :)
Maar kijken die mensen naar TopGear?

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Erwin
Begrijp me niet verkeerd, ik gaf ze vooraf ook geen cent kans met die Evans. En ondanks dat ik het een flapdrol blijf vinden ga ik mezelf er niet aan storen, zonde van je humeur. Ik ga liever opzoek naar de leuke zaken maar ook de kleine plaagstootjes richting het oude TG vond ik erg vermakelijk; voogdij over The Stig en "on that bombshe....... No!".

Bottomline; zeggen dat je het niet vindt, prima. Dat het niets is, onterecht.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Heatonme
  • Registratie: juni 2008
  • Niet online
quote:
Ik denk dat Heer Jordan alleen dit seizoen een paar keer komt kijken, ik begreep dat hij volgend jaar naar Channel 4 gaat voor de F1.
Maar om toch even mijn mening te geven betreffende de eerste Flop Gear...
Eens met alles wat al eerder is gezegd, het wordt alleen nooit meer "mijn" programma. Ik heb het gezien en dat gaat geen vervolg krijgen.
Vreselijk hoe die Evans presenteert en alle items waren al uitgekauwd toen het trio er nog zat alleen die konden door hun chemie de boel verbloemen zodat het toch weer goed te pruimen was.
Ik vond trouwens de foto van AB wel treffend:

Cyanide & Happiness - Facebook & Privacy - Wear Sunscreen!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• corset
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 18:02
quote:
Tsurany schreef op maandag 30 mei 2016 @ 14:10:
[...]

Maar als je dan op zoek bent moet je niet de afleveringen gaan maken alsof die klik er al heel lang is. Met geforceerde grapjes en geforceerd met elkaar omgaan alsof je de beste vrienden bent.
Ach, zo is de originele topgear trio ook begonnen. Dat was ook aardig cringe worthy :) Mensen vergeten snel dat de chemie van de laatste paar seizoenen er niet instantly was.
Ik vond het niet zo, maar geef het nog wel een kans. Alles beter dan de ego maniak volgen naar Amazon :X

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +1Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 21-05 09:18

HeatWave

Back to my tweakersroots!

quote:
corset schreef op maandag 30 mei 2016 @ 16:14:
[...]

Ach, zo is de originele topgear trio ook begonnen. Dat was ook aardig cringe worthy :) Mensen vergeten snel dat de chemie van de laatste paar seizoenen er niet instantly was.
Ik vond het niet zo, maar geef het nog wel een kans. Alles beter dan de ego maniak volgen naar Amazon :X
Grappig, denk dat je zo'n beetje de enige anti-Clarkson persoon bent hier :P.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• corset
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 18:02
Daarom haat ik hem ook niet ;) dat is een leuke gedachte maar nee, klopt niet.

Ik vind wel dat hij veel voor top gear heeft gedaan, alleen de fans hebben hetzelfde probleem als de Undertale fans, Max verstappen fans etc. Er is geen kritiek mogelijk op hem, als je kritiek hebt ben je gelijk een "hater" of "anti". Je kan gewoon niet ontkennen dat die gast een gigantisch ego heeft :p

Met alleen Clarkson was er niks geweest. Top Gear draaide echt om de chemie tussen de presentatoren. Natuurlijk was Clarkson geinig, maar mensen moeten niet doen alsof hij de weg, de waarheid en het licht was voor Top Gear. Natuurlijk wel in het begin, maar was de serie echt zo goed geweest zonder een Hammond? zonder May? Ik denk het echt niet.

Dat is juist ook het probleem met de serie nu. Mensen verwachten een Top Gear niveau, maar dat draaide al jaren. De mensen werkten al jaren samen, dat krijg je gewoon niet werkend in een paar maanden. De kans is groot dat de nieuwe Top Gear in het begin ook zal teleurstellen, iedereen moet toch zijn/haar plek vinden.

corset wijzigde deze reactie 30-05-2016 17:07 (8%)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 21:57
Is het ook, comment van iemand die daadwerkelijk in het publiek stond, zegt dat er niks van waar is. Blijkbaar ligt de nieuwe TG bij de engelse pers een beetje slecht.

"At vindicta bonum vita jucundius ipsa nempe hoc indocti." | Intel I5-3570K @3.9 Ghz | Samsung EVO 120GB | RoG R280 Platinum 3GB | 12GB DDR3 | Windows 10.1 |

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Dirkxke
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 11-01 18:56
Ik vind Chris Evans niet de juiste persoon om zo een prominente rol te spelen binnen Top Gear.
Het was allemaal wat te gemaakt en te hyper en als ze het publiek filmden zag ik niet echt enthousiaste mensen in het publiek.
Extra Gear vond ik dan wel weer vermakelijk, maar dat gaat waarschijnlijk ook zijn omdat ik Chris Harris een toffe pee vind. Zijn chemie met Rory vond ik dan persoonlijk weer veel beter werken. Een beetje een "We hebben niks te verliezen en proberen er zoveel mogelijk uit te halen" mentaliteit.
Het stuk met Rory en Sabine in Duitsland was gewoon leuk om naar te kijken.

Liefste zou ik een aflevering willen zonder Evans, maar met Chris Harris en Rorry Reid naast Matt Le Blanc.
Sabine haar engels is niet goed genoeg om regelmatig in beeld te komen, laat staan een grote rol binnen Top Gear te spelen. Voor de rest heb ik alle respect voor haar en haar rijkunsten.

Eddie Jordan zijn kwaliteiten zullen we wel beoordelen als hij eens in beeld is gekomen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dirkxke
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 11-01 18:56
quote:
SinergyX schreef op maandag 30 mei 2016 @ 18:35:
[...]

Raar dat ik het zou zeggen, maar had liever Vicky en Plato gezien van Fifth gear, die hadden imho altijd leuke babbel erin zitten.

Snap alleen nog niet de keuze van de Robin's, niet alleen was het geen race maar saai stukje rijden, maar iedereen zal toch wel oude TG Robin scene kennen.
Inderdaad, zij schamen zich er ook niet voor om een goed geplaatste sneer naar elkaar te geven.

De keuze voor de Robin's is inderdaad vreemd te noemen.
We kennen allemaal de scene met Clarckson die op zijn zij die berg af kwam gegleden. (Het kon op dat moment niet grappiger worden als dat!)
Dat overtreffen is bijna niet mogelijk...

Dirkxke wijzigde deze reactie 30-05-2016 18:47 (3%)
Reden: Filmpje geplaatst

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Hoe zit dat eigenlijk met dat Extra Gear? Staat dat nou op Youtube of komt dat ook echt op de BBC.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 18:33

heuveltje

KoelkastFilosoof

Voorzichtige 7/10

joey matt vond ik een stuk beter dan verwacht.
Dat ietwat droge commentaar in die rustige stijl vond ik eigenlijk er best wel bij passen !

Evans kan ik echt niet warm voor worden, te druk, en te geforceerd.
De race tussen die vond ik dan ook ik niet echt grappig, en het werd ook niet echt spannend in beeld gebracht.

het stuk van joey in die opgevoerde buggy beviel goed, en deed me weer een beetje aan het oude TG denken. Meer van dat em het komt nog wel goed.

Overall vond ik het voornamelijk veel te braaf en geposeerd.

Al met al, leuk genoeg om de volgende keer nog een keer te kijken, maar echt enthousiast ben ik er nog niet over.

Tell me where is gandalf? for i much desire to speak with him!

Acties:
  • +3Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 22-05 13:21
Ik vond het gister eigenlijk best wel te doen. Ja, het is niet het trio. Ja, de stem is even wennen. Ja, het is wel gescript.

Maar toch, zeker niet onaardig en daarbij eigenlijk al direct veel beter te pruimen als Top Gear US eigenlijk. Die was in het begin nog veel minder, maar kijk ik tegenwoordig ook lekker weg eigenlijk. Alleen daar is Tanner Faust wat te irritant voor mijn mening, maar heeft als pro wel toegevoegde waarde in het programma eigenlijk. Ook TG US was in het begin een aardige kloon van TG GB, maar is later wel veranderd, de presentatoren zijn wat los gekomen, en heeft daarmee wel iets.

Hetzelfde verwacht ik eigenlijk ook hier. Eerst het oude format recyclen, dan na een seizoen eens kijken wat er uit moet en wat nieuwe elementen toevoegen. En ja, de chemie moet nog komen. De eerste 2 seizoenen gaan zeker niet super worden, maar ik zie wel potentie eerlijk gezegd. De lat ligt ook gewoon ontzettend hoog na Clarkson, Hammond en May. Ik snap dat iedereen daar de meetlat naast wil leggen, maar dat gaat niet. Doe je dat niet, dan is deze TG best te doen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Daanieyel
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 22:11
Beter dan verwacht, ik vind dat mensen wel erg zuur zijn hier. Evans is wel de zwakste schakel, ik hoop dat hij nog wat beter wordt.

I5 3570K @ 4.5 Ghz - MSI GTX 660 TI OC

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Richh
  • Laatst online: 23:33

Richh

HODL

Matt was prima. Dat item over die Ariel buggy was gewoon goed en best grappig. Niet de Top Gear zoals we het kenden, maar een prima vervanger als je bedenkt dat het nog maar de eerste keer was.
Evans vond ik gewoon irritant. Veel te hyped en overpositief terwijl hij imo eerst wel wat te bewijzen heeft :P ik vond 'm zowel met de Robin als met die Corvette niet echt veel toevoegen.

Wat er vooral mistte is natuurlijk de herkenbaarheid. Waar Hammond, May en Clarkson allemaal een eigen 'stereotype' hebben, hebben Matt en Chris eigenlijk (nog) niks. Het trio maakte een opmerking, waar dan nummer 2 of 3 op door kon blijven grappen. Matt en Chris werken nog volledig los van elkaar.
En wat ook mistte, is het gevloek. Als je alle gaat wegpiepen inclusief blur over de mond, nodig dan geen Gordon Ramsey uit.
Ander irritatiepuntje: waarom Reliant Robins? Alsof ze ooit het geniale stuk van Clarkson konden evenaren, hierdoor lijkt het zelfs beschamend. Ook de race tegen een vliegtuig is eerder geweest.

Wat wel geniaal blijft, zijn de prachtige beelden van omgeving en supercars. Het camerawerk is weer prima in orde.
Ik denk wel dat ik het seizoen ga volgen, maar ik kan niet wachten op The Grand Tour.

Mijn PC

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 03:05

Kenzi

Scientia potentia est

quote:
mark-k schreef op maandag 30 mei 2016 @ 21:26:
Die Chris Evans heeft echt een complex volgens mij, kan niet eens een bericht typen zonder te SCHREEUWEN

[afbeelding]

Buiten dat het geen feiten zijn, viewers aantal nam af van 4.7 naar 4.3 miljoen. Nu al roepen dat het een hit is omdat veel mensen gekeken hebben is natuurlijk ook onzin. Top Gear was mega populair, natuurlijk dat veel mensen gaan kijken of de nieuwe show iets is. Pas over een aflevering of 2 kun je zien of het nog steeds een hit is.

Ik denk nog steeds dat het best een prima show kan worden, op één voorwaarde: Doei Chris Evans. Zelfs als hij stopt met schreeuwen en een pilletje pakt om wat normaler te doen kan ik die kop niet aanzien.
Waarom zijn het geen feiten? Alles wat hij daar zegt klopt gewoon. (de cijfers dan).
Wat jij zegt klopt juist niet. Bij aanvang van de uitzending waren het er 4,4 miljoen, tegen het einde van de aflevering 4,7 miljoen.

Als je zo nodig Chris Evans wil afzeiken doe het dan wel goed.

(vond het zelf niet zo geslaagd, Evans moet wat minder red bull drinken, Matt is wel leuk)

Staying alive in China

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 22-05 14:05

TommyGun

Stik er maar in!

quote:
Daanieyel schreef op maandag 30 mei 2016 @ 21:51:
Beter dan verwacht, ik vind dat mensen wel erg zuur zijn hier. Evans is wel de zwakste schakel, ik hoop dat hij nog wat beter wordt.
Mee eens. Men moet nog aan elkaar wennen, de chemie ontbreekt nog een beetje, maar verder is het best te doen. Ik ga het wel volgen verwacht ik :)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 26-03 23:39
Ik vond het best ok, heb zelf een paar keer hardop moeten lachen (ja, echt!). Er vanuit gaande dat het ietwat ongemakkelijke van de eerste aflevering langzaamaan verdwijnt wordt het best wel een leuk programma denk ik. :)

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

quote:
heuveltje schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 10:49:
[...]

Maar Leblanc heeft toch geen radio show ?
Ongeacht dat het al eerder is gedaan. Je hebt een driewieler met rolbeugen, en dan laat je hem niet omvallen :(
Hoe heb ik dat nou weer kunnen typen. Ik bedoel natuurlijk Evans.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: februari 2005
  • Niet online
quote:
Def1ant schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 21:09:
[...]

Die gast is ook niet om aan te zien in de Mission Impossible films, toch blijft hij zoals hij is...
Volgens mij ben je in de war met Simon Pegg _O- , die overigens wel grappig is.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DarkSide
  • Laatst online: 18:25

DarkSide

theres no place like ::1

of bedoel je chris evans 8)

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Imbus-sleutel in Tbird

Tsjah, wat kun je verwachten. TopGear met CMH was natuurlijk een wereldwijd fenomeen. Dat vervang je niet zomaar. Ben uiteindelijk wel positief!

Ik kan me de discussies voor het schieten van de serie op kantoor wel voorstellen. Allemaal wilde ideeën over wat ze nu met de show aanmoeten. Maar ze zijn redelijk dicht bij de succesformule gebleven. Het stuur is zeg maar...niet helemaal om en daar ben ik blij mee.

Ik vond Matt super. Veel is natuurlijk gescript, en wellicht zie je hier gewoon de betere acteur maar hij viel me positief op. Evans moet echter z'n redbull laten staan voor de show. De helft minder energie en volume en dat valt dan een stuk beter. Ik ga lekker het seizoen gewoon kijken.

CPU's en GPU's ontleed!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 22-05 11:09

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

quote:
heuveltje schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 10:44:
[...]

Niet alleen geen bewijs, maar ik heb zelfs geen theorien gehoord dat dit vals zou zijn ?
afaik zijn ze echt belaagd, en ontkent niemand dat ?
Theorieën genoeg op Google te vinden, maar Hammond kan dan wel goed liegen in dit interview:
YouTube: Top Gear UK 60 Minutes US Segment CBS

Ik twijfel eerlijk gezegd ook hoor, het is wel zo standaard 'Murica in de media dat het ongeloofwaardig is :P

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

quote:
heuveltje schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 10:52:
[...]

Ah wacht even, Ik had het over zuid Amerika/argentinie, waar ze toen uit weggejaagd zijn :)
jij hebt het denk ik over noord Amerika.

Dat zou inderdaad best kunnen, weet ik verder neits vanaf :P
Wow, toch mooi dat je eerst duidelijk moet aangeven over welke belaging het ging. Dat kan alleen bij Top Gear :D

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 00:37

Fiber

Beaches are for storming.

Kom op jongens, jullie weten toch ook wel dat je niet alles moet geloven wat je op tv ziet? Zeker niet als het niet live is. Natuurlijk is alles in scene gezet en is er geknipt en geplakt en bewerkt etc. net zo lang tot ze het beeld hadden dat ze wilden uitzenden. Boeit allemaal niks, als het maar leuke tv oplevert. (En ons beeld van het diepe zuiden van de VS bevestigt...)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• vooghel
  • Laatst online: 22:00

vooghel

Cunning linguist

Net eindelijk de aflevering gekeken, en de meeste kritiek is wel herkenbaar.
Ik denk dat Chris Evans nog moet doorkrijgen dat tv heel anders is dan 'radio met plaatjes'. Waar je op de radio alle dynamiek uit je stem moet halen, is dat op tv niet nodig en zelfs al snel 'too much'. Matt LeBlanc heeft juist een tv-achtergrond en hoewel hij nog nooit gepresenteerd heeft weet hij duidelijk wel beter hoe het werkt met stem, beeld etc. Ook zit Chris half het publiek te enthousiasmeren, half voor de camera's te presenteren, en dat werkt ook niet.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: december 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

quote:
Onbekend schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 23:09:
Het gaat toch om de "show" die ze elke keer weer neerzetten? Het gaat echt niet om de kwaliteit van de auto's zelf!
Ook het gescripte verhaal hoort ook bij de show, en aangezien we ons daarmee vermaken is dat prima. :)
Persoonlijk keek ik naar Top Gear voor de auto's. Nieuwe, exotische wagens met een gedetailleerde kijk naar eigenaardigheden en ontwerpthema's, zonder de techniek te vergeten. Maar anderzijds zie je ook oude, vergeten wagens gebruikt worden en waar men hun passie voor deze vergane zielen blootgeeft. De geënsceneerde stukken waren dan steeds "toevallig" competitief en ik geloofde er ook niets van, maar het was wel zeer boeiend neergezet. Vaak was ik meer geïnteresseerd in de omgeving en de wagen dan de fictieve races.

De typisch Britse humor die in het Top Gear van vroegah erin zat was een belachelijk hoog niveau en je merkte dat het een "gang of three bumbling idiots" waren/acteerden.

Het meest saaie stuk van old Top Gear vond ik The Star In Our Reasonably Priced Car omdat dit niet altijd mensen waren die ik kende of die me boeide. Maar Clarkson wist wel een boeiend gesprek ervan te maken vaak, het saaiste was meestal de lap zien :z

Top Gear season 23 episode 1*: niets maar echt niets komt van bovenstaande erin voor. Geen diepe kijk in de nieuwe wagens (duh Chris Harris doet niet mee en wat weten die anderen ?), geen passie, geen interesse. De oude wagens hebben maar één opzichtelijk doel en dat is trollen. De stukken in scene zijn zo overduidelijk gescript dat het me verwonderd dat je ze niet regelmatig ziet rondlopen met scriptboeken en stunt doubles in de achtergrond die een pruik opzetten.

Van Britse humor valt geen spoor te bekennen, ik vermoed dat we de humor van Matt moeten verwachten en dan kunnen we hem beter bij Top Gear USA bundelen. En wat doen ze met "The Star in... Car" ? Gooi twee totaal willekeurige celebrities bij elkaar, vraag hun absoluut geen interessante vragen, verknoei minuten aan een spelletje "nietus nietus nietus ... wellus" voor wie de dikste lu...auto heeft en laat ze met een "rally car" (stock Mini Cooper ? :X ) over een rally parcours rijden. Misschien hadden ze beter rechtstreeks zoiets gedaan:

*speciaal voor Mr. Letterlijk.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Pardon my imperfectness, speciaal voor jou heb ik het rechtgezet. Het spijt me als mijn post je zoveel persoonlijk grieven bezorgde, blijkbaar heb ik iets dierbaars voor jou beledigd.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Dit zijn eigenlijk de soort scenes waarom ik geniet van topGear. En als die in scene zijn gezet, doen ze dat toch verdomd goed ;P

Ik ben benieuwd of de nieuwe topgear wat meer zo gaat voelen in de toekomst.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Moofnor
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 00:40
Ik ga wel weer positief doen^^
Chris schreeuwt nog steeds teveel, matt doet het soepel, en Eddie + aanhang was gewoon leuk om de accenten.
Je merkt in sommige delen wel dat de chemie er nog niet helemaal is, maar dat is ook iets wat moet groeien.
Ik vind het rondje met off-road element wel leuk, maar rating the cars is wel echt verschrikkelijk. Daarentegen vond ik de celeb interviews van JC soms ook tenenkrommend.

Nee, het is niet Top Gear zoals het was. En het zal een lange weg moeten gaan om daar in de buurt te komen. Maar ik zal het wel elke week kijken, het is alsnog 1 van de betere tvshows tegenwoordig op tv

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 22:50
Zoals hierboven al gezegd, een hoop geschreeuw en veel teveel mensen. Maar het deel in Zuid-Afrika zag er wel echt onwijs mooi uit, geweldig landschap, fantastische laatste weg en leuke opdrachten zoals met de achteruitrijd camera wild spotten.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: juli 2006
  • Niet online
Vond het deze week stukken beter te pruimen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Deze aflevering vond ik heel wat beter te pruimen. De McClaren test was goed en entertainend, zonder dat Chris stuiterde of schreeuwerig klonk. Het hele gedoe in de zaal trok dan op weinig, ik vind het veel tijdverlies met veel BS om niets. De Afrika-rit was dan wel weer als vanouds. Dit doet me al meer terug aan Top Gear denken, maar ik vrees dat de serie het momenteel alleen van Matt moet hebben, evenals de regisseur, filmcrew en editor.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Laatst online: 21:57
Vond deze aflevering ook al beter te doen dan vorige week.

"At vindicta bonum vita jucundius ipsa nempe hoc indocti." | Intel I5-3570K @3.9 Ghz | Samsung EVO 120GB | RoG R280 Platinum 3GB | 12GB DDR3 | Windows 10.1 |

Acties:
  • +1Henk 'm!

• swv
Mee eens, deze aflevering vond ik al leuker om te kijken. Maar Chris heb ik nog steeds niet hoog zitten.

Net als toen vind ik die challenges het leukste van Top Gear. Sowieso heb ik dat studiogedoe meestal al matig gevonden tenzij er echt eens een leuke gast was. Dus wat mij betreft moet er vooral nog aan de studio opnames gesleuteld worden.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Erwin
Prima TV op de zondagavond, alsof we in Nederland een beter programma kunnen maken (op de commercieel, waar ze telkens hetzelfde blik figuranten opentrekken). Vrij luchtig allemaal en voordat ik weer op mijn klokje keek was het al 21:44! Ik wens iedereen veel plezier met het plempen van hun bezwaren en commentaren tegen het heerschap Evans & Co, ik kijk volgende week graag weer!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• swv
quote:
LordSinclair schreef op maandag 06 juni 2016 @ 08:07:
Ook speelde Chris weer overduidelijk kinderlijk vals (al 2 afleveringen achter elkaar), een soort vals spelen zonder humor want ze zonden geen eens uit waarom zijn glas opeens weer vol zat.
Uhm, Chris vulde die cocktail bij met een flesje Spa? Was een shot van 3 seconden vlak voor het einde van die race.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 22-05 15:12
Mijn indruk na de eerste twee aflevering even beknopt in een paar punten:

-Cinematisch: Prima. zoals vanouds
-Chris Evans: Te gemaakte humor, irritante stem en voorkomen
-Mat LeBlanc: Prima, lekker droge humor en goede uitstraling
-Presentatoren samen: geen natuurlijke chemie, de gemaakte vriendschap ligt er duimendik bovenop
-Nieuwe Star in a reasonably...: grappig, het is weer wat anders.
-Algemene indruk: mweh, er zit geen chemie in het programma en ze proberen veel te veel het origineel te kopiëren, het was beter geweest als ze met een meer aangepaste formule waren gekomen.

Het is wat mij betreft geen 'Top Gear' meer zonder het trio... zij waren Top Gear en de rest eromheen eigenlijk pure aanvulling.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RobPete89
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 21-05 15:46
Ik ben oude Top Gear fan van het eerste uur.

Is het van het niveau als vroeger? Nee!
Maar dat kan je ook niet verwachten. De drie heren hadden een natuurlijke chemie en dat spatte van het scherm af. Ik kijk dan ook uit naar Grand Tour.

Ik heb me echter al 2 afleveringen prima vermaakt met de nieuwe Top Gear. 2e aflevering wat meer dan de eerste. Matt LeBlanc is zeer sterk als presentator. Ja, Chris Evans is wat irritant maar die zal nog wel zijn eigen stijl vinden. Het productieniveau van de afleveringen is zeer hoog, net zoals het entertainment gehalte. Ik denk dat je deze afleveringen ook niet moet benaderen alsof je naar de oude Top Gear gaat kijken, dat mag dalijk in de herft bij The Grand Tour. Ik zie het als een compleet nieuw programma met bekende concepten en dan is het zeer goed te kijken. In Nederland komt er geen enkel programma in de buurt van deze Top Gear.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 21:06

Touchdomex

Plunder with Thunder.

quote:
ToolkiT schreef op maandag 06 juni 2016 @ 19:14:
[...]

Volgens mij is Evans in de studio gewoon supernerveus... zijn radio show is namelijk wel leuk, daar is hij veel relaxeder..
Alle begin is moeilijk en ik moet het hun nageven dat ze in de schoenen van het oude trio stappen..
Maar Evans is nog wel te druk en de chemie is er nog niet helemaal.. maar bij afrika filmpje zag je al wel wat ontstaan, dus ik hou hoop..
Evans komt op TV en als ik op twitter lees mij een beetje over als Giel Beelen en dat vind ik ook niet echt een tof persoon.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ~politiek incorrect~ _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 21-05 19:53

Major_ton

Shoot!

De eerste aflevering wat niet zo best. Mijn vriendin ging halverwege naar bed en ik heb het uitgekeken just for the sake of it. Zoals al vaker voorbij gekomen is viel het mij ook op dat er teveel werd vastgehouden aan de oude formule en dat pakte niet erg lekker uit. Ik had dan ook zeker gehoopt op dat de BBC er veel meer een nieuwe wending aan had gegeven. Vanmiddag heb ik echter tijdens werk de tweede aflevering gezien en dat was echt een heel stuk beter! De items waren leuker qua onderwerp, maar vooral ook beter gepresenteerd en uitgevoerd. Evans vond ik al een stuk minder interessant al heeft hij gewoon (nog) niet de entertainmentfactor zoals een Clarkson die kan hebben (mits je daar van hield). Le Blanc verwachtte ik helemaal niets van, maar die blijkt het eigenlijk bijzonder leuk te presenteren. Jammer dat er op het internet zoveel gehaat wordt 'omdat het kan' en omdat mensen elkaar nou eenmaal zo graag napraten. Als ze dit niveau aanhouden blijft het precies leuk genoeg om elke week een uurtje te kijken, wordt het beter en leuker, dan is dat mooi meegenomen!

Website | DJI Mavic Pro - Fuji X-Pro1, X-Pro2, X-T2 - 23mm/2 - 35mm/2 - 56mm/1.2 - 10-24mm/4 - 16-55mm/2.8 - 50-140mm/2.8 - LG 65B6 OLED - Sony 75XF9005 FALD LCD - Asus ROG G751JT - Asus UX430

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 12-05 13:06
Deze aflevering vond ik zeker vermakelijker dan de vorige. Alleen zouden ze beter Matt alle voice-overs laten doen en niet Chris... Clarkson was daar ook fantastisch in, niet alleen owv z'n diepe stem, maar ook owv hetgeen hij zei. Chris, not so much........

Chris is duidelijk meer in zijn element in de studio dan Matt, die daar nogal stijf overkomt, maar in de reportages zie (en hoor) ik veel liever Matt bezig..

SUV stuk was wel tof, maar ik hoopte meer op een roadtrip waar er wat kameraderie kon opgebouwd worden tussen louter 3 presentatoren. Nu was het meer een halve klasuitstap...

En het meest hatelijke stuk van Old Top Gear hebben ze nu nog meer verneukt. De "wie heeft de beste auto applaus wedstrijd" uit de eerste ep is gebleven, waar ik al voor vreesde, en ipv 1, hooguit 2 sterren, zitten ze er nu met 4... En die moeten natuurlijk elk hun zegje doen. Ben blij dat ik met time-shift keek en veel kon skippen. Heel dat segment duurde zomaar even 14 minuten (!) ffs.

En ik mis de typisch Britse humor; of gewoon meer droge opmerkingen.
En een aanstekelijke lach... die Chris niet heeft...

Good times :)

PS: waarom moet heel dat publiek nu meeroepen "all we know is, he's called... THE STIGGGG!"? Beetje kinderlijk...
PS2: waarom moet Chris altijd naar iedereen toelópen en ze in de armen vliegen? (Matt vorige keer, Seasick Steve deze keer)

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Moderator General Chat
quote:
Kenzi schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 10:07:
[...]

Hij zegt toch ook nu weer "never been less relevant" ... oftewel belangrijk .. FACT ..
Never been less relevant, lijkt mij onbelangrijk ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online
quote:
GENETX schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 09:23:
Sinds wanneer is het gebrek aan focus over de auto's een probleem bij Top Gear? Alsof het gouden trio zo diep in ging op de auto.. 8)7 . Top Gear is geen autoprogramma zoals RTL Autowereld. Het is een show met daarin toevallig ook auto's :+
Als ze met auto's ergens heen gingen stonden ze zeker centraal. Het ging er juist om dat ze iets met die auto's deden en daar de aandacht aan besteden. Nu kom je vrijwel niks te weten over die auto's en lijkt alle aandacht te gaan naar de presentatoren en hun reisgenoten. En zo interessant zijn die presentatoren helaas niet.

Je merkt dat ze geen echte passie hebben voor dit vak en dat is jammer.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TommyGun
  • Laatst online: 22-05 14:05

TommyGun

Stik er maar in!

quote:
Brilsmurfffje schreef op maandag 06 juni 2016 @ 22:36:
Vond het stuk in Afrika erg vermakelijk om naar te kijken. Ja het is niet het oude maar als ze er vanaf hier een leuke draai aan weten te geven hebben we straks allicht 2 leuke auto programma's :)
Precies :) Ep2 was al een stuk beter dan Ep1 vind ik.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Krizzie
  • Laatst online: 21-05 22:52

Krizzie

Progressive Music \o/

Evans vind ik helemaal niets, die probeert teveel iets te zijn wat'ie niet is. Matt daarentegen, pluim voor hem!

Laat Evans maar lekker Extra Gear presenteren en dan mag Chris Harris samen met Matt de supercars en roadtrips doen.

Geluidswolk

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online
quote:
Ceejay schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 08:32:
May is een abominabel slechte coureur!
Onzin, hij is een stuk beter dan je zou denken op basis van een aantal afleveringen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

quote:
mark-k schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 13:45:
[...]

Waarschijnlijk klink jij net zo slecht als je Engels praat, ze is Duits he...
Ik hoop het niet, maar gelukkig presenteer ik geen programma op de Engelse Prime time tv.
Ik snap haar accent ook best, maar ik snap mensen die slissen ook, dan kan ik het nog wel vervelend vinden. :p
Sowieso vraag ik me af of je met die language barrier ooit een echte chemie gaat krijgen. Bepaalde Engelse uitdrukkingen zal ze echt niet snappen. Al zal dat voor Matt ook gelden.

Afvalzak wijzigde deze reactie 08-06-2016 13:57 (18%)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 21:49

Martinspire

Awesomeness

quote:
SomerenV schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 13:50:
[...]

Ze kán best een aardig woordje Engels spreken ;)

[video]
Toch, hoe meer ik van haar zie, des te saaier vind ik haar. Ja ze kan snel rijden en ja de ring is een mooie baan, maar daarbuiten is ze gewoon niet zo bijzonder. Ze is echt zo'n type die in een grote groep niet opvalt. Jordan viel me ook op die manier wel tegen. Hij is zo gek als een deur, maar daarbij wel erg stil. Al zullen ze vast veel hebben geknipt uit de aflevering. Ik geef hem in ieder geval nog wel een kans in een ander item. Hopelijk 1 die wel op asfalt plaatsvindt.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

quote:
archie2012 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 20:02:
Meerdere afleveringen van TG had ik nog niet gezien, o.a. de Argentinië special. Kan iemand mij hier iets meer over vertellen?
Wat verteld google je?

In het kort: Ze gaan naar Argentinië. Hebben allemaal een auto en rijden van punt A naar punt B al komen ze uiteindelijk niet bij punt B uit.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Fiber

Fiber

quote:
Tom schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 13:33:
Jeremy Clarkson Assembling A Box Video More Popular Than New Top Gear

http://www.theladbible.co...arkson-ages-on-box-070616
Omdat het zo leuk is gewoon nog een keer hetzelfde verhaal:
quote:
Wat moet Jeremy Clarkson doen om saaier te zijn dan Top Gear?

De tweede aflevering van het nieuwe Top Gear was beter dan de eerste. Maar goed. Daags erna zette Jeremy Clarkson een DHL-doos in elkaar, faalde, maar zegevierde toch toen het internet ontplofte en zijn gestuntel grappiger vond dan Top Gear.
Een doos van DHL in elkaar laten zetten door de mannen van Top Gear. Op verzoek van DHL zelf, reclame enzo. Dat klinkt leuk als je May vraagt. Of Hammond, maar toen Clarkson na drie minuten rommelen, vloeken, schreeuwen en hamer-zoeken nog niet klaar was, leek die doos best een kutding. Dat was het beeld trouwens niet. Vermoedelijk door James May gefilmd en vervolgens teruggezet in VVS-formaat voor Extra Echte Waarheid, zien we de inverse van een hersenchirurg kankeren tegen karton.

Clarkson met een stuk karton werd zo goed ontvangen, dat het filmpje viral ging (joh). Wat weer leidde tot hilarische koppen in Engelse kwaliteitscouranten. Zoals deze: "Video of Jeremy Clarkson assembling a BOX deemed 'more entertaining' than new Top Gear". Het gruwelijk vernederende voor de makers van een bepaald autoprogramma, is dat dit waar is. Leuker kunnen we het niet maken.

Mocht het nieuwe SCHREEUWERIGE EN KAPOTINCLUSIEVE Top Gear zich nog afvragen waarom het oude programma zo ontzettend goed was, dan moet u even onderstaand filmpje kijken. Het is unseen footage dat zelfs ons pas vandaag opviel. Hier betalen mensen normaliter geld voor en het was gewoon op tv. Mensen van vlees en bloed vinden dit grappig, Guardian-lezers niet. En dat is precies het enige wat Clarkson kan doen om saai gevonden te worden, een rancuneuze Guardian-lul worden.
https://www.autobahn.eu/1...ier-te-zijn-dan-top-gear/

En gelukkig zendt Veronica nog gewoon klassiek Top Gear afleveringen uit...

Fiber wijzigde deze reactie 10-06-2016 21:53 (66%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Moest toch even grinniken

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 12-05 13:06
Net hopen cut-scenes van Old Top Gear ontdekt. Zoek op youtube naar "unseen footage" & "top gear", plaats alles in een playlist, en kijk elke zondagavond een uur. Veel aangenamer dan het nieuwe seizoen imo...

God, I miss The News...

Ik denk dat het nog een tijd zal duren voor Matt & Chris zo close worden dat ze zo spontaan kunnen zitten zeveren... Vermoedelijk ook de reden waarom dat segment nu gewoon niet meer wordt opgenomen... Spijtig.

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 22-05 14:19

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

quote:
Buzz_Fuzz schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 17:00:
Net hopen cut-scenes van Old Top Gear ontdekt. Zoek op youtube naar "unseen footage" & "top gear", plaats alles in een playlist, en kijk elke zondagavond een uur. Veel aangenamer dan het nieuwe seizoen imo...
Mijn homepage van youtube staat nu vol met stukjes en episodes van TG :P

Maar regelmatig vind ik die sterren te gast helemaal niets, maar de E10 met Will smit, geweldig. Gewoon ongescripte humor, leuke momenten, gewoon makkelijk naar te kijken.
YouTube: Top Gear 720p - Season 22 Episode 10 S22#E10

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Dit was een prima aflevering. Ik ben inmiddels aan de nieuwe gezichten gewend alleen het schreeuwen van die Radio man vond ik nog wat storend.

Verder is Chris Harris eigenlijk altijd Fijn om te kijken, ook het stukje met Ken Block beviel me prima.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Die cast is wel overdreven groot. Ik zie de toegevoegde waarde van Sabine ook niet. Ze is nu weinig meer dan een Stig met een paar regels tekst. En wat ze zegt heeft niet veel om het lijf omdat haar accent zo in de weg zit. Ik zou tien keer liever Vicki Butler-Henderson terug zien.

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Fiber

Fiber

quote:
kuusj98 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:17:
[...]

Ik vond deze aflevering wel best te pruimen, gelukkig heel weinig van die Chris Evans, en gelukkig veel Matt Leblanc en Chris Harris. De meneer die de Focus RS review deed (Rory Reid?) vond ik niet goed. Zegt dat dit "de beste hot hatch is, period" en heeft nog geen enkele vergelijking gemaakt met de "normale" en "oer" hot-hatches zoals de GTI, R, S3, Cupra enz. Het lijkt alsof dat de eerste auto met 300 PK is waar hij in heeft gereden, vandaar dat hij vervolgens geen ervaringen met andere auto's heeft gehad en bij een sales-talk voor Ford doet (wat Matt dan ook zegt achteraf) (Granted, er zullen maar bar weinig mensen op deze aardkloot in een auto van zeg 250pk+ hebben gereden maar toch, ik verwacht dat je als presentator van dergelijk programma een beetje weet hoe deze auto's voelen)
Moet je voor de gein eens vergelijken met deze twee stukjes 'oude' Top Gear..."

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Fiber wijzigde deze reactie 13-06-2016 16:43 (3%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tijntje
  • Laatst online: 22:42

Tijntje

Hello?!

quote:
kuusj98 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 17:04:

Wat wel nooit klopt zijn de prijzen van auto's in TopGear, maar goed daar kunnen zij niks aan doen, dat is onze regering schuld. Zo zal die Golf die wij met bijna dezelfde opties als in deze video op de oprit hebben staan in Nederland zo'n 44.000 Euro kosten en zal die BWM nog een stuk forser geprijsd zijn. Vanuit Nederlands perspectief zou die BWM dan echt weinig bestaansrecht hebben.
Als we dat toch nog eens ooit de nek kunnen omdraaien :(

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Obelink
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 26-01-2017
offtopic:
Dat kan. Trek massaal op naar Den Haag en het kabinet heeft het nakijken. Maar dat doen de Hollanders niet. Niet voor de BPM, niet voor de huurverhogingen, niet voor de zorgpremie, niet voor de verhoging van de energiebelasting met 33%, niet voor de verplichte vingerafdrukken in het paspoort, niet voor ....

[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij

Acties:
  • +1Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Niet dat ik het zo geweldig vind.
Waarom willen mensen hier de nieuwe TG zo graag zien falen ?
(Als in bloed willen zien)

Ik ben zelf tot de conclusie gekomen dat ik het maar zie als een betere versie van 5th gear, terwijl ik op GT wacht.
quote:
Fiber schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:04:
Eigenlijk is dit ook wel een vreemde periode om een nieuwe tv serie te laten starten. Veel nieuwe series beginnen traditioneel toch meestal in september of zo, als het nieuwe 'tv seizoen' weer begint.
Das US die hebben lange seizoenen (20 afleveringen), en die beginnen meestal rond maart of september.
Uk heeft meestal kortere seizoenen(6-10 afleveringen) die beginnen wanneer het uitkomt :P

heuveltje wijzigde deze reactie 14-06-2016 10:31 (50%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jeltel
  • Niet online
Waarom vinden jullie die Rory en zijn hot hatch review zo slecht? Het komt juist het dichts bij het kinderachtige gedrag van Clarkson. Vond het juist wel leuk dat hij zei:"Zelfs een kind kan dit ding driften" en dan vervolgens dat ook laten zien.
Vond dit item meer persoonlijker en leuker dan die Ferrari. Daar vond ik Chris Harris juist wat tam en saai vertellen. De emotie kwam niet bij mij over.

Stukje met Ken Block en Matt had zo in het Top Gear 2.0 gekund, hilarisch _/-\o_

Kortom, wat mij betreft gaat het de goede kant op getuige bovenstaande punten.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• janneman1979v2
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 07-01 16:24
quote:
Jeltel schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:48:
Waarom vinden jullie die Rory en zijn hot hatch review zo slecht? Het komt juist het dichts bij het kinderachtige gedrag van Clarkson. Vond het juist wel leuk dat hij zei:"Zelfs een kind kan dit ding driften" en dan vervolgens dat ook laten zien.
Vond dit item meer persoonlijker en leuker dan die Ferrari. Daar vond ik Chris Harris juist wat tam en saai vertellen. De emotie kwam niet bij mij over.

Stukje met Ken Block en Matt had zo in het Top Gear 2.0 gekund, hilarisch _/-\o_

Kortom, wat mij betreft gaat het de goede kant op getuige bovenstaande punten.
Sluit me hier helemaal bij aan. Rory doet het echt wel leuk in mijn beleving. Zelfde geldt voor Matt; Laat me ff dat rode knopje indrukken.. PATS! Afblijven, lachen.
Chris Harris was ook prima, al merk je dat het wat minder natuurlijk was, wellicht vanwege dat hij in de main show zat. Toch spannend wellicht.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• _matt_
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 17-05 17:25

_matt_

Never forget T6

Thinkpad T470 | HP N54L

Acties:
  • +1Henk 'm!

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

quote:
Reinier schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 19:43:
BWM, seriously? :)

Over Evans: in TG Magazine druipt de arrogantie er ook vanaf. In zijn review van de Aston Martin DB11 moest hij natuurlijk eerst vertellen dat hij een DB4 GT Zagato, DB5 Cabrio, DB5 Coupé en een DB6 heeft. En een V12 Vantage en nog een paar V12's. Why?
Wat is daar arrogant aan? Hij heeft een heel goed inkomen en een passie voor auto's. Moet ie daar nu een geheim van maken om een handvol calvinistische Nederlanders te plezieren? Niet elk land heeft zo'n zure jaloezie-cultuur als wij.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 22:55

mark-k

AKA markkNL

Het deel in de rallycar is prima, het gezeik ervoor duurt veel te lang. Stemmen over auto's, gasten die een autocue moeten gaan lezen....

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Drastisch betere aflevering, het stukje met de Aston Martin Vulcan en Tesla Model X waren zéér goed, deze keer was Rory Reid ook wat interessanter als reviewer, maar Chris Harris is geboren voor deze job. Zeer goede episode, maar Chris Evans mag gewoon verdwijnen van mijn part.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 22:47

Yonix

Gamertag: Yonix360

quote:
Phuncz schreef op zondag 19 juni 2016 @ 22:03:
Drastisch betere aflevering, het stukje met de Aston Martin Vulcan en Tesla Model X waren zéér goed, deze keer was Rory Reid ook wat interessanter als reviewer, maar Chris Harris is geboren voor deze job. Zeer goede episode, maar Chris Evans mag gewoon verdwijnen van mijn part.
^Hier sluit ik mij graag bij aan. _/-\o_

Chris en Rory stralen in hun rol als autojournalisten. Zij praten met een soortgelijke passie over auto's, zoals James, Jeremy en Richard dat deden; ze nemen je mee in een verhaal en dat vind ik mooi. Ik wil als kijker niet alleen woorden als 'Power!' en 'Speed!' horen, maar ik wil meegenomen worden in de romantiek achter de auto. :)

Het stuk in de studio is nu té onsamenhangend en geforceerd. Door het gebrek aan chemie tussen de (vele) presentatoren komen grappen niet aan en ontstaat er een ongemakkelijke, tenenkrommende sfeer. Met name dat (lange) stuk met de gasten mag nu gewoon in zijn geheel geschrapt worden of teruggebracht worden naar de essentie: 'a star in a reasonably-priced car'. Nu kan ik steeds zo'n 20 minuten skippen van een uur durend programma!

Matt LeBlanc wil ik nog wel een kans geven als presentator, want zijn nuchtere, Amerikaanse en humorvolle blik op dingen is een leuke toevoeging (met name tijdens de challenges). En Sabine zie ik graag auto's tot het uiterste drijven, zoals we dat gewend zijn van de Stig, want ze is 'one hell of a German driver', maar niet geschikt voor studiowerk als presentator.

Als je dan kijkt naar de bovenstaande cast, dan heb je een zéér diverse club mensen die elk hun eigen talenten hebben en die kun je zo goed gebruiken bij een programma als Top Gear. Je ziet dat ook gebeuren bij Fift Gear, want die cast is net zo divers en daar werkt het al jaren prima! Dus kom op BBC en pak die kans(en)! _/-\o_

Wat betreft Chris Evans en Eddy Jordan? Die zal ik niet gaan missen. ;)

AMD Ryzen 2700X | ASUS Crosshair VII Hero | Gigabyte AORUS GTX 1080Ti | Corsair LPX DDR4 (16GB) | Samsung 850 EVO (120+500GB) | Seagate Barracuda (1TB) | Asus ROG Swift PG278Q | Oculus Rift + Touch | Fractal Design Define R5 | Xbox One X | PS4 Pro

Acties:
  • +1Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

quote:
FunFair schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 12:53:
De challenge deze keer vond ik nou niet echt ergens op slaan. Train versus Car is vaker gedaan, maar er zat dit keer erg weinig spanning in. Ik snapte ook niet waarom de voertuigen nog een aanvullende challenge kregen, terwijl de trein gewoon door rijdt. En de enige momenten dat je wist of de trein of de auto's/motor voorlagen was als er een kaartje werd getoond.
Omdat er blijkbaar elke week een qouta gehaald moet worden van bekende britten.
Tenminste zo lijkt het wel

Ik ben er even klaar, het voelt nu meer aan als high budget 5th gear dan Top gear.
En die show vond ik niet goed genoeg om bewust op te zetten.
Ik denk dat ik daar gewoon niet genoeg auto-fanaat voor ben.

Ik ga volgend seizoen wel weer eens kijken of het beter word ;P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 21-05 19:53

Major_ton

Shoot!

Zoals velen hier al gemeld hebben zit er een duidelijke lijn van verbetering in. Chris Harris volgde ik al een paar jaar en ik ben blij dat de BBC hem meer gaat betrekken bij de afleveringen. Het praat met passie over auto's en dat werkt aanstekelijk op mij als kijker. Verder merk je dat het een nuchtere jongen is die duidelijk nog de presentator in zich moet vinden. Wanneer dit lukt zou er zomaar een rol als frontman voor hem weggelegd kunnen zijn.

Matt en Rory zijn voor mij positieve verrassingen. Matt omdat ik daar een bepaald (niet zo positief) beeld bij had, maar hij doet het verrassend goed en leuk. Niet zo'n blaaskaak als ik van tevoren had gedacht. Rory blijkt erg enthousiast te zijn en kan prima presenteren.

Eddy... Prima kerel met een sterke eigen mening. Moet oppassen geen karikatuur van zichzelf te gaan worden en moet niet teveel erbij betrokken worden. Zo af en toe meedoen is precies leuk.

Sabine mag van mij een heel stuk minder screentime krijgen. Volgens mij is het een hele lieve vrouw die daarnaast érg goed kan sturen, maar presenteren is niet voor haar weggelegd. Ik zit tenenkrommend naar haar te luisteren. Laat haar maar lekker hard rijden in speciaal daarvoor bedoelde items.

En dan Mr. Chris Evans... Wat heeft hij al een hoop om zijn oren gekregen zeg. Terecht? Mogelijk, maar helemaal eerlijk vind ik het niet. Ga er maar aanstaan om even in de voetsporen van J.C. te stappen (of je hem nu mocht of niet...). Het is ook niet favoriete presentator en kritiek geven mag zeker. Maar kritiek moet niet afzeiken worden, want dat is te makkelijk.

Wat nu nog vooral mist is de chemie tussen de presentatoren. Hoe gescript TG altijd al was, je zag duidelijk dat het voorgaande trio er veel lol in in had en ze erg snappy op elkaar inspeelde. De huidige afleveringen mogen wat meer tijd voor 'character building' krijgen. Voorheen gingen ze bij een challenge waar ze auto's moesten kopen eerst elkaar ontmoeten en over hun keuze en de auto's praten. Dat was er nu in zijn geheel niet, maar zoiets zorgt er juist voor dat je als kijker meer betrokken bent bij de rest van het verhaal. Ook zag je vaak dat de voorgaande heren vaak echt vroeg opstonden om weer verder te gaan. Je zag dan van die 'ik ben net wakker' koppies en meteen begonnen ze elkaar weer het leven zuur te maken. Prachtig.

Tot slot duurt het stuk met de interviews echt te lang. Niemand boeit het volgens mij, tenzij ze formule 1 coureurs uitnodigen. Maar volgens mij levert het flink wat geld op. Jammer maar helaas.

Website | DJI Mavic Pro - Fuji X-Pro1, X-Pro2, X-T2 - 23mm/2 - 35mm/2 - 56mm/1.2 - 10-24mm/4 - 16-55mm/2.8 - 50-140mm/2.8 - LG 65B6 OLED - Sony 75XF9005 FALD LCD - Asus ROG G751JT - Asus UX430

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 21:18

ToolkiT

brit-tweaker

quote:
Fiber schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 23:10:
[...]
Of echte internationale sterren zoals Tom Cruise, Cameron Diaz, Amber Heart, Jeff Goldblum, Rowan Atkinson, Joss Stone, Boris Becker, etc...

Maar goed, die had het oude trio ook lang niet altijd.

Ik heb ook het gevoel dat ze veel te veel onderwerpen, gasten, presentators, auto's, etc. in een uitzending proberen te proppen, die dan allemaal net te weinig tijd en aandacht krijgen.
Bear Grills is best wel internationaal bekend zeg maar.. het filmpje met Obama zegt genoeg..

En Brian Cox is een held..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Pagina: 1 2 3 ... 6

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Google

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True