Het is 5 euro per maand, dat maakt me niet zoveel uit eigenlijk. Maar inderdaad, ik heb begrepen dat na het volgende seizoen Clarkson's Farm even de ijskast in gaat en dat is dan wel het moment dat ik Prime op zeg. En dan is er inderdaad een kans dat ik TGT 2.0 niet ga zien omdat ik dan geen lid meer ben
In het verleden met TGT deed ik 't wel trouwens, als het seizoen uit was lid worden, kijken en dan weer opzeggen. Maar zomaar ff je abonnement opzeggen is (of was toen) niet ff in 5 minuten geregeld en dan zat ik weer een of andere klantenservice medewerker te stalken... Ook niet zo'n zin in eigenlijk. Als dat nu wel via de website te regelen is zou dat de zaak nog wel veranderen natuurlijk.
Maar ja, al met al werd ik Prime lid vanwege Clarkson, Hammond en May. Aangezien ik verder geen films of series kijk heb ik buiten die 3 eigenlijk geen reden om lid te zijn. Hammond heeft nu zijn show bij Discovery, May doet volgens mij ook niks meer voor Amazon en als Clarkson's Farm stopt is dat wmb ook het einde van een Prime lidmaatschap.
@
RobertMe hieronder: Na het posten heb ik nog even gekeken, en je kunt nu inderdaad via de website opzeggen. CF seizoen 5 schijnt rond Mei uit te komen, dus ik ga dat nu nog niet doen. Die paar maandjes a 5 euro per stuk maakt voor mij niet uit. Maar na dit seizoen misschien nog wel 2 of 3 jaar lid blijven terwijl ik het dan niet gebruik is van een andere orde. Van 60 euro op jaarbasis kan ik de verzekering van mijn motorscooter bijna betalen. Ik bedoel maar
[
Voor 35% gewijzigd door
Destruction op 05-02-2026 22:03
]
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.