Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Top Gear, Fifth Gear, Grand Tour en andere Car Shows, Deel 9

Pagina: 1 2 3 ... 40 Laatste
Acties:

• Touchdomex
  • Registratie: april 2005
  • Nu online

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

en er zal vast wel wat geld zijn om er IETS aan te knutselen van tevoren. In ieder geval netjes poetsen.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ~politiek incorrect~ _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Brad Pitt
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 19-11 23:59
quote:
Da's een T5R en geen R, maar ook weer een geheel andere, off-topic, discussie ;)

Nickname does not reflect reality

• triesvan
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 19-11 14:29
Ik vond het weer een heerlijke aflevering. Die ongeschoren blikken na die hotelovernachting waren geweldig :P

• iPodKiller
  • Registratie: september 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

• Metalfreak
  • Registratie: april 2003
  • Nu online

Metalfreak

Hoije woh!

quote:
timovd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 10:51:
We hebben weer gelachen. Ook weer grappige herinneringen van Uganda. De drukte is niet overdreven; zeker bij het taxiplein staat het 24/7 vast. (daarom zijn er ook zoveel brommertjes (met boxermotor)
Hammond kocht een flesje water aan de straat. Nooit doen!! De seals worden vaak gebroken en gevuld met goedkoper water. Dat suikerriet (stengels) is ook niet handig om te eten als Westerling.

En de auto's... Waarom een Volvo R-design in Afrika?? Ik ben geen fan van Subaru, maar in deze aflevering is het wel mijn favoriet.
Inderdaad, een feest van herkenning was het gisteren. In Old Taxi Park moet je nooit in een busje stappen dat leeg is, dan weet je namelijk nooit wanneer het zal vetrekken, dat kan net zo goed de dag erna pas zijn... Maar inderdaad, mijn vriendin en ik zeiden al: niet verstandig om ook het vlees aan een stok zo te kopen naast de weg. Als je kunt zien waar het is klaargemaakt en meteen vanaf de grill komt, zou je het nog kunnen overwegen, maar niet als ze er al de halve dag mee rond lopen. (alhoewel onze gids er geen moeite mee had...) En flesjes water inderdaad nooit zomaar willekeurig kopen, maar er worden ook gewoon goede flesjes die nog gesealed zijn verkocht hoor ;)

Die drempels ken ik ook nog wel, gelukkig voel je ze in een Toyota Super Custom wat minder dan in zo'n verlaagde 850R (volgens mij hebben ze nog nooit een Volvo gezien in Uganda...)

• Krizzie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 12-08 10:25

Krizzie

Progressive Music \o/

Vond het een zeer vermakelijke aflevering!

Heb meerdere malen hardop moeten lachen, vooral toen Jeremy er achter kwam dat er een stuk uit zijn deur miste. :+ Wat toen toch al een behoorlijke tijd bekend was voor de kijkers. :P

Geluidswolk

• Brad Pitt
quote:
Krizzie schreef op maandag 04 maart 2013 @ 17:04:
Wat toen toch al een behoorlijke tijd bekend was voor de kijkers. :P
Ik denk niet alleen voor ons hoor, maar het is wel een leuke show zo ja ;)

• downtime
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

quote:
triesvan schreef op maandag 04 maart 2013 @ 15:24:
Ik vond het weer een heerlijke aflevering. Die ongeschoren blikken na die hotelovernachting waren geweldig :P
Waarbij ik dan sterke twijfels heb of er inderdaad daar overnacht is. Of dat er stiekem toch een keurig hotel voor de heren geregeld is.

• triesvan
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 19-11 14:29
quote:
downtime schreef op maandag 04 maart 2013 @ 17:10:
[...]

Waarbij ik dan sterke twijfels heb of er inderdaad daar overnacht is. Of dat er stiekem toch een keurig hotel voor de heren geregeld is.
Waarschijnlijk in een goed hotel, maar dat maakte de blikken niet minder leuk.

Top gear is natuurlijk niets spontaans aan, maar de manier waarop ze het in beeld brengen is wel leuk _/-\o_

• S401
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 13:26
Die taxi van Tanner is echt gruwelijk. _/-\o_. Het is sowieso genieten als hij achter het stuur zit! Een van de beste top gear us afleveringen!

S401 wijzigde deze reactie 04-03-2013 21:44 (27%)

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

quote:
Jefrim schreef op maandag 04 maart 2013 @ 21:42:
Die taxi van Tanner is echt gruwelijk. _/-\o_. Het is sowieso genieten als hij achter het stuur zit! Een van de beste top gear us afleveringen!
Sowieso vind ik de lompheid van US veel gaver. Het is niet zo subtiel en gewoon balls-out. Het is niet een kopie van Top Gear UK maar op de basis van dat programma iets anders neerzetten wat wel hetzelfde idee heeft maar een heel andere sfeer.

Niets kan tippen aan UK maar US is een leuke afwisseling.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ~politiek incorrect~ _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Metalfreak
  • Nu online

Metalfreak

Hoije woh!

quote:
downtime schreef op maandag 04 maart 2013 @ 17:10:
[...]

Uganda en keurige hotels _O-

Alleen het Sheraton in Kampala komt dan in aanmerking, maar voor de rest moet je niet heel veel luxe verwachten. Natuurlijk wel beter dan het hotel dat werd getoond, zo'n hotels worden meestal alleen door de locals gebruikt, maar het viel me dan wel weer mee dat ze daar nog een klamboe boven het bed hadden hangen. Warm water wordt daar in elk geval als een luxe beschouwd en heb je echt niet overal, zelfs in de hoofdstad niet.

Dat overnachten in de auto lijkt me zo slecht nog niet, het houdt wilde beesten en insecten buiten en je ligt nog best comfortabel volgens mij.

• vooghel
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 19-11 23:27

vooghel

Cunning linguist

quote:
Metalfreak schreef op maandag 04 maart 2013 @ 22:50:
[...]

Dat overnachten in de auto lijkt me zo slecht nog niet, het houdt wilde beesten en insecten buiten en je ligt nog best comfortabel volgens mij.
Zeker met een donzen dekbed in egyptisch katoenen overtrek :D

Nederlands is makkelijker als je denkt.

• Ethirty
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 12:06

Ethirty

Who...me?

quote:
vooghel schreef op maandag 04 maart 2013 @ 23:00:
[...]

Zeker met een donzen dekbed in egyptisch katoenen overtrek :D
Dat zag er zelfs comfortabeler uit dan mijn eigen bed :P

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone 8 64GB

• CyBeR
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

quote:
Touchdomex schreef op maandag 04 maart 2013 @ 21:48:
[...]

Sowieso vind ik de lompheid van US veel gaver. Het is niet zo subtiel en gewoon balls-out. Het is niet een kopie van Top Gear UK maar op de basis van dat programma iets anders neerzetten wat wel hetzelfde idee heeft maar een heel andere sfeer.

Niets kan tippen aan UK maar US is een leuke afwisseling.
Dat stukje achteraan met die McLaren tegen die NASCAR dude was wel mooi.

Maarr nu een NASCAR bak tegen een échte F1 auto ;)

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Viccers
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 19-11 22:40
Vond Hammonds aversie tegen insecten nog steeds leuk; al die zappers rondom z'n auto 's avonds :P

Zeer vermakelijke aflevering; kijk uit naar volgend weekend!

• Metalfreak
  • Nu online

Metalfreak

Hoije woh!

quote:
Viccers schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:56:
Vond Hammonds aversie tegen insecten nog steeds leuk; al die zappers rondom z'n auto 's avonds :P

Zeer vermakelijke aflevering; kijk uit naar volgend weekend!
Nou ja, met malariamuggen daar is dat ook zo gek niet. Ik heb daar mensen gezien die malaria hadden, daar voel je je echt niet heel lekker door... ;)

• Marxje1981
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 18-11 12:48
Ook ik vond hem ubervermakelijk, ik vermoed dat de subaru de enige is die de reis ongeschonden kan maken, die heeft de rest al lostgetrokken.

Die bananen was een giller, en ook die soldaten die de auto hielpen vrijmaken. Er stond er een te hakken in de modder op zo'n 20 cm naast zijn blote voeten... gekkenhuis..

I have the body of a god, shame it's a buddha......

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

quote:
CyBeR schreef op maandag 04 maart 2013 @ 23:35:
[...]

Dat stukje achteraan met die McLaren tegen die NASCAR dude was wel mooi.

Maarr nu een NASCAR bak tegen een échte F1 auto ;)
Indycar zou het dan eerder zijn want US.

Vorige week of die week ervoor met die Veyron was ook mooi :D

• seninha
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 11:40

seninha

god's right foot

Even wat anders,lees net bij Ziggo dat ze vanaf eind maart stoppen met BBC HD.
Dat betekend dat we verplicht zijn om naar SD BBC te kijken als we Top Gear willen blijven volgen :-(

https://www.ziggo.nl/#pro...e=TXT_BDY_ZNL_SLS_RTV_DTV

seninha wijzigde deze reactie 07-03-2013 10:38 (46%)

iRacing Profile Flickr

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

quote:
Touchdomex schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:53:
[...]

Indycar zou het dan eerder zijn want US.
In de VS doen ze ook F1 :) Ik weet niet of dat circuit nu nog in de roulatie zit maar 't is er iig wel.
quote:
seninha schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 10:37:
Dat betekend dat we verplicht zijn om naar SD BBC te kijken als we Top Gear willen blijven volgen :-(

*kuch*torrent*kuch*

CyBeR wijzigde deze reactie 07-03-2013 10:38 (54%)

• Brad Pitt
quote:
Zo, goed om te weten! Wilde juist vanwége BBC HD m'n pakket uitbreiden. Dat gaat dus niet door, thx!

• Dacuuu
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 12:52
quote:

Jammer hoor..

Mijn Youtube reviews: https://www.youtube.com/user/BartjuhB/videos

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

quote:
CyBeR schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 10:38:
[...]

In de VS doen ze ook F1 :) Ik weet niet of dat circuit nu nog in de roulatie zit maar 't is er iig wel.
Hebben ze niet daar net een circuit gemaakt in texas voor de F1? Ben niet zo thuis in die sport maar volgens mij bij Drive op youtube zoiets gezien.

Alleen wel jammer dat de aflevering van gisteravond voor US spontaan van trakt.tv is verdwenen... Op wiki staat die wel dat hij gisteravond is uitgezonden maar niet te vinden dus...

• seninha
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 11:40

seninha

god's right foot

Austin, Texas :)

Ben afgelopen november zelf aanwezig geweest tijden de eerste F1 weekend _/-\o_

iRacing Profile Flickr

• timovd
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 13:51

timovd

Voorsprong door techniek

*knip*

Brons wijzigde deze reactie 08-03-2013 13:42 (90%)

Gasloos huis 7kW Panasonic WH-UD07HE5-1 | 3,5kWp PV-systeem

• alex3305
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 19-11 20:12
quote:

Dat klopt, want de BBC stopt met BBC HD, deze wordt namelijk vervangen door BBC Two HD, welke naast BBC One HD moet gaan bestaan. Ik ben benieuwd wat Ziggo daarmee gaat doen.

• iPodKiller
  • Registratie: september 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Om nog even terug te komen op Fifth gear, De review van Jason Plato over de Huayra is gewoon veel beter dan die van Top gear, hier heb je gewoon echt iets aan dan een Hammond die een verhaaltje staat te vertellen(kanaal is erg handig btw, staan meerdere afleveringen tussen)

kijken vanaf 1:23 :

• Sagaris
  • Registratie: juni 2006
  • Nu online
Beter... het zijn gewoon twee verschillende programma's. Fifth Gear is een stuk informatiever dan Top Gear. Dat is al jaren zo. Het merendeel van het publiek van Top Gear zal het een worst wezen van hoeveel verschillende lagen carbon fibre die Huuuaaaa gemaakt is, die willen in woorden en beelden uitgelegd krijgen hoe batshit crazy die auto is. Specifieke informatie over een auto kun je vandaag de dag binnen 5 seconden op internet vinden. Ik kan niet zeggen dat de een beter dan de ander is, het zijn gewoon reviews aangepast op het format van de show.

Sagaris wijzigde deze reactie 08-03-2013 21:21 (3%)

• Phyxion
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 19-11 12:43

Phyxion

_/-\o_

Precies, ik kijk beide shows met veel plezier. Het huidige seizoen van Fifth Gear is echt een goed seizoen, leuke items, leuke informatie ook, en het komt geloofwaardig over. Dat laatste heeft er wel eens wat aan bij Top Gear. Tot nu toe een aardig seizoen, maar zeker niet spectaculair. Geef mij maar gewoon wat challenges of zeer goede items over een auto (en ja, wat informatie mag best, dat lukte vroeger ook gewoon). Ze hoeven in eens echt niet te doen alsof ze tegen kleuters aan het spreken zijn, en daar lijkt het helaas soms wel wat op.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• nXXt
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 19-11 21:11

nXXt

Carpe omnia

Fifth Gear kijk ik persoonlijk al niet. Objectieve informatie kan me gestolen worden, Top Gear is vooral vermaak met dure auto's en maffe challenges. Fifth Gear is inderdaad een stuk informatiever, wat dat betreft.

Sterker nog, op het moment dat er iets van autotechniek besproken wordt, maakt men meestal een opmerking in de trant van 'James would tell you …'

nXXt wijzigde deze reactie 10-03-2013 02:05 (26%)

• Brad Pitt
quote:
nXXt schreef op zondag 10 maart 2013 @ 02:04:
Fifth Gear kijk ik persoonlijk al niet. Objectieve informatie kan me gestolen worden
Objectiviteit is op tv een ruim begrip als het gaat om advertentiegeld en kijkertjes trekken ;)

• Phyxion

Phyxion

_/-\o_

quote:
nXXt schreef op zondag 10 maart 2013 @ 02:04:
Fifth Gear kijk ik persoonlijk al niet. Objectieve informatie kan me gestolen worden, Top Gear is vooral vermaak met dure auto's en maffe challenges. Fifth Gear is inderdaad een stuk informatiever, wat dat betreft.

Sterker nog, op het moment dat er iets van autotechniek besproken wordt, maakt men meestal een opmerking in de trant van 'James would tell you …'
En dat is precies wat er totaal fout is aan de laatste paar seizoenen van Top Gear. Dit zat er eerst niet in en is gewoon erg flauw. Clarkson en Hammond weten ook prima wat het betekent en kunnen het ook prima uitleggen.

• Sijhtam
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 12:07
quote:
alex3305 schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 13:21:
[...]

Dat klopt, want de BBC stopt met BBC HD, deze wordt namelijk vervangen door BBC Two HD, welke naast BBC One HD moet gaan bestaan. Ik ben benieuwd wat Ziggo daarmee gaat doen.
Heb het bij de webcare op twitter gevraagd, aangezien ik zat te denken over een duurder pakket.

huidige opstelling

• nXXt
  • Laatst online: 19-11 21:11

nXXt

Carpe omnia

quote:
Phyxion schreef op zondag 10 maart 2013 @ 09:43:
[...]
En dat is precies wat er totaal fout is aan de laatste paar seizoenen van Top Gear. Dit zat er eerst niet in en is gewoon erg flauw. Clarkson en Hammond weten ook prima wat het betekent en kunnen het ook prima uitleggen.
Mwa, 'fout' is misschien een te groot woord. Wel betrap ik me er langzamerhand op dat ik bepaalde stukjes te gemaakt vind overkomen en dat sommige grapjes te obligaat en voorspelbaar worden.

Bij het eerste deel van Afrikaspecial bijvoorbeeld was de auto van James tamelijk voorspelbaar en waren de 'verbeteringen' die ze aanbrachten ook nogal voorspelbaar (inclusief de gevolgen). Wat ik dan wel weer enorm grappig vond, was de opmerking van Clarkson over de show van Hammond – vooral de reactie daarop van Hammond. Dat was gewoon leuk en kwam spontaan over.

• Icekiller2k6
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 13:24
Doctor May, I Presume xD

Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be

• dreamscape
  • Laatst online: 13:46
En Dr. Clarkson, en Dr. Hammond en eigenlijk wel iedereen in de aftiteling :)

Punctuality is the politeness of kings

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Zedbra.

• apollo13
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 13:27
quote:
Nope the cameracrew mised the sebra. :)

Heb vanavond genoten van die drie stuntels. Hebben zij even mazzel met de crew die meereist.
Was lachen met die reis door Afrika, en dat is precies waar TopGerar zo goed in is.
Hier en daar wat echte info, veel fun voor de rest van de show.

apollo13

• Aight!
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 00:10

Aight!

'A toy robot...'

Vooral met die ford scorpio :P

Te koop CANON EF 70-200 F/4 : https://tweakers.net/aanbod/1937148/canon-ef-70-200mm-f-4l-usm.html

• Sijhtam
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 12:07
quote:
Ik vond dat eigenlijk het meest orginele stukje uit de hele aflevering / serie.
Ook dat juichen, want volgens mij, ondanks dat het scripted was, waren ze wel blij dat dat lelijke ding op de bodem lag.

Ook leuk dat het duidelijk was dat er een supporttruck mee rijdt met een hele voorraad aan banden en velgen.

huidige opstelling

• Megamind
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 29-10 19:11
Het leukste vond ik nog met die achterruit, dat Richard en May kwamen aanlopen en het in eerste instantie niet zagen.

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

quote:
Megamind schreef op maandag 11 maart 2013 @ 11:01:
Het leukste vond ik nog met die achterruit, dat Richard en May kwamen aanlopen en het in eerste instantie niet zagen.
Ze zagen 't wel maar de realisatie van waar 't door kwam duurde even.

• Mercatres
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 17-11 19:20
Het tweede deel vond ik stukken beter dan het eerste deel. Zeker dat met die raft was leuk, maar ook naar het einde toe, werd het echt "spannend". En dan ondertussen nog genoeg grapjes zoals dat onderdelen wisselen.

• AquaSheep
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 19-11 22:02
Ik vond het eerste deel juist leuker. Het tweede deel had voor mijn gevoel veel meer (niet leuke) gescripte gebeurtenissen. Wel weer mooie beelden.

• Gekkenhuis
  • Registratie: november 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Are you ready?

Wat voor een horloge heeft Hammond om? Dacht even aan een Nautica maar dat is het niet volgens mij.

rMBP 13" 2015  iPhone 11 (Red)  Watch S3 42mm Stainless Steel  TV 4

• wontcachme
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 14:00

wontcachme

You catch me? No you wont

Samsung Galaxy S7 | Custom Game PC (Intel i5 3570k - MSI GTX970 GAMING 4G - Gigabyte GA-Z77X-D3H - Samsung 840 EVO 250GB - Samsung 850 EVO 500GB - Corsair Carbide 500R - 2x Dell U2412M - Logitech G502)

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Of voor over 17 dagen...

• Jurgen
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 11:22
quote:
wat is er dan? 8)

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

De officiele aankondiging van deze limo. O-)

• Mr_x007
  • Laatst online: 13:01
Ben ik de enige die zich irriteert aan de manier van lap timen bij Fifth Gear?
Bij de meeste vergelijkingen gaat het om verschillen van een seconde of minder soms maar een tiende seconde, wat makkelijk de afwijking kan zijn van niet op exact het juiste moment op de knop van de stopwatch (op een smartphone) drukken. Waarom niet een fatsoenlijke laptimer gebruiken die de resultaten naar een smartphone stuurt ofzo.

Mr_x007 wijzigde deze reactie 17-03-2013 16:41 (1%)
Reden: hele zinnen maken is soms lastig

• Phyxion

Phyxion

_/-\o_

"Ben ik de enige die zich aan de manier van lap timen bij Fifth Gear?"

:?

• Brad Pitt
quote:
Phyxion schreef op zondag 17 maart 2013 @ 11:33:
"Ben ik de enige die zich STOORT / IRRITEERT aan de manier van lap timen bij Fifth Gear?"

:?
Zo lastig kan niet zijn toch...

• PWM
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online

PWM

Moderator General Chat
Was de Pagani Huayra al geweest dan :? Wel afgrijselijk lelijke auto :p Van binnen wel vet, maar buiten is het niets. Functie boven vorm.

EDIT: Ja, dus, blijkbaar gemist.

PWM wijzigde deze reactie 17-03-2013 21:10 (11%)

• wesleytjuh
  • Laatst online: 08:06
1e aflevering, geen prachtige auto maar zit een knap staaltje techniek in :), en een enorm indrukwekkende tijd neergezet

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

• 503431
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 25-03-2013
Wat gaat voor, snelheid of uiterlijk? Is dan de vraag ;)

• Regilio
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 25-07-2013
quote:
PWM schreef op zondag 17 maart 2013 @ 21:09:
Was de Pagani Huayra al geweest dan :? Wel afgrijselijk lelijke auto :p Van binnen wel vet, maar buiten is het niets. Functie boven vorm.

EDIT: Ja, dus, blijkbaar gemist.
Een typische bak waar je van moet houden of echt meteen een hekel aan hebt denk ik :P

• S401
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 13:26
Episode 15 van Top Gear US is echt weer super tof. Echt een leuke aflevering in de sneeuw! En wat een toffe auto is die nieuwe Bentley Continental GT, Auto porno in de sneeuw. Ze zetten de auto wel goed in de markt door eerst de auto een rally te laten rijden en daarna vanaf de piste.

• steveman
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 00:59

steveman

"Be curious"

WTF? Vicky schijtsbenauwd tijdens offroadrijden.. valt me een beetje boel van d'r tegen zeg!

Alsof je ook maar iets kan overkomen in zo'n landrovergevaarte :z

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Gutteguttegut
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 12:39

Gutteguttegut

CEO of TFD

quote:
Jefrim schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:45:
Episode 15 van Top Gear US is echt weer super tof. Echt een leuke aflevering in de sneeuw! En wat een toffe auto is die nieuwe Bentley Continental GT, Auto porno in de sneeuw. Ze zetten de auto wel goed in de markt door eerst de auto een rally te laten rijden en daarna vanaf de piste.
En vooral weer de piste op!

The birds turned into The Flying Dutchmen!

http://www.autoblog.nl/ni...velgen-tijdens-race-58361
quote:
Top Gear fucks it up for everyone. Every car they touch comes back WRECKED, (and I know, I’ve now tested 3 cars immediately after they were done with them). Top Gear, especially in James’ Range Rover film, implies things are totally possible that aren’t possible without a support truck and a massive budget for cracking 11 rims in a single day, which would have left any normal person stranded. It’s not that I don’t like Top Gear, it’s great as entertainment, but it desensitizes the audience to the difference between what is possible and what is not possible in a car if you don’t have an entire support team and a dozen backup rims laying around.

https://www.strava.com/athletes/2323035

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Volgens mij maakten ze geen geheim van het hebben van een support truck met o.a. een zooi extra velgen, bij die afrika special iig. Enneuh, als May 't zelfs met het 11x vervangen van een velg nog won van die übertruck… :P

CyBeR wijzigde deze reactie 11-04-2013 20:18 (37%)

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Matt moet zijn mond houden en de auto normaal testen. Laat TopGear maar voor het zinloze vermaak zorgen :)

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone 8 64GB

• Tsurany
  • Niet online
Inderdaad, Top Gear is senseless entertainment. Dan moet je niet kijken naar wat achter de schermen gebeurt, geniet van de mooie beelden en de humor.

• Sagaris
  • Nu online
En reactie van Top Gear en Land Rover, niks van waar:

http://jalopnik.com/james...p-gears-range-r-471836901
quote:
UPDATE: Top Gear responded to us, insisting that May only punctured five tires, not 11 wheels.

James didn't bust 11 rims during filming. In fact, during the actual race when it was run for real as you saw on the TV, he broke nothing on the car at all. During subsequent filming for cutaway and beauty shots the Range Rover picked up a few punctures, about five in all, as did several of the crew cars.

UPDATE 2: We spoke with Land Rover, who also insist that no wheels were broken in the Top Gear test.

I was aware of tire punctures during Top Gear shoot which is not uncommon during heavy duty offroading with standard M&S tires which we always use (we like using customer tires instead of special usage off road tires as its more realistic).
Wheels getting scuffed and gauged by media is a daily occurrence. Saying they were destroyed was simply hyperbole. Nothing unusual occurred with the Top Gear shoot. Much ado about nothing.

• Dipsausje
  • Registratie: februari 2006
  • Niet online
En als het goed is kunnen we vanaf 30 juni weer van nieuw seizoen Top Gear genieten: http://www.finalgear.com/...-least-a-six-episode-run/ :D

• Melkunie
  • Nu online
Jep. Wel zonder de Kia Cee-apostrof-d :'(
http://transmission.blogs...ew-reasonably-priced-car/

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Woot.

Maarja de cee-apostrophe-dee heeft z'n beste tijd gehad. Tijd voor iets met een nieuwe belachelijke naam.

(Ik zet m'n geld in op een electrische Smart overigens.)

CyBeR wijzigde deze reactie 12-06-2013 23:59 (21%)

• Tsurany
  • Niet online
Dacia Sandero?

• Krizzie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 12-08 10:25

Krizzie

Progressive Music \o/

Een Chevrolet (Daewoo) modelletje gok ik. :P

Geluidswolk

• Phyxion

Phyxion

_/-\o_

Vauxhall Astra is het.

• XM86BX
  • Laatst online: 24-08-2016
quote:
Jeremy heeft toch een hekel aan Vauxhalls? :P

• Marzman
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

quote:
Dipsausje schreef op maandag 10 juni 2013 @ 18:12:
En als het goed is kunnen we vanaf 30 juni weer van nieuw seizoen Top Gear genieten: http://www.finalgear.com/...-least-a-six-episode-run/ :D
Voor mijn gevoelg had het huidige seizoen maar 2 of 3 afleveringen. Zes vind ik ook niet echt veel trouwens.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

quote:
Ik betwijfel het. Een mainstream merk als Vauxhall (Opel) gaat zich daar niet aan branden. De reden dat ze vorige keer een Kia kozen was omdat Kia een onbekend merk was en niks te verliezen had met deelname aan het programma. Andere merken wilden simpelweg niet meedoen.

• Phyxion

Phyxion

_/-\o_

De nieuwe RPC:

Vauxhall Astra:

• Marzman
  • Niet online

Marzman

quote:
downtime schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 17:37:
[...]

Ik betwijfel het. Een mainstream merk als Vauxhall (Opel) gaat zich daar niet aan branden. De reden dat ze vorige keer een Kia kozen was omdat Kia een onbekend merk was en niks te verliezen had met deelname aan het programma. Andere merken wilden simpelweg niet meedoen.
Ik denk dat bijna elk merk wel in Top Gear wil als RPC. Tuurlijk slijt zo'n auto dan wat harder maar kom op zeg. Er zijn zes afleveringen in een seizoen, zes keer een middagje over een vliegveldje scheuren. Die slijtageslag kan elke nieuwe auto wel aan. Zelfs als ze drie auto's afschrijven in zes afleveringen is het trouwens een koopje met de publiciteit die het oplevert :)

/▌

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

quote:
Marzman schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 21:23:
Ik denk dat bijna elk merk wel in Top Gear wil als RPC. Tuurlijk slijt zo'n auto dan wat harder maar kom op zeg. Er zijn zes afleveringen in een seizoen, zes keer een middagje over een vliegveldje scheuren. Die slijtageslag kan elke nieuwe auto wel aan. Zelfs als ze drie auto's afschrijven in zes afleveringen is het trouwens een koopje met de publiciteit die het oplevert :)
Ze hebben 't volgens mij ooit uitgelegd. De auto's die ze gebruiken zijn vaak de simpele instapmodellen, met suffe vormgeving en slome motoren, en veel fabrikanten zien liever niet dat er teveel aandacht aan die types besteed wordt omdat ze liever pronken met hun high-end modellen. Maar die zijn weer te krachtig en daardoor te gevaarlijk voor de "sterren" die ermee gaan racen. De kosten spelen niet echt een rol.

Kia had er indertijd minder problemen mee omdat zij in Engeland al een reputatie hadden als fabrikant van oubollige bejaardenautootjes. Door aan Top Gear mee te doen hoopten ze juist het imago van hun autootjes wat op te krikken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phyxion

Phyxion

_/-\o_

quote:
Marzman schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 21:23:
[...]

BBC betaalt de auto's overigens zelf volgens Clarkson dus ik zou sowieso geen reden zien waarom dit niet kan :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

quote:
Phyxion schreef op zondag 16 juni 2013 @ 00:03:
[...]

BBC betaalt de auto's overigens zelf volgens Clarkson dus ik zou sowieso geen reden zien waarom dit niet kan :)
Om te voorkomen dat je een schadeclaim aan je broek krijgt als de verkoop van die auto door het programma inzakt en de fabrikant imagoschade en verlies van omzet claimt? Ik weet niet hoe reëel dat risico is maar de Top Gear producers zullen geen ruzie met (de advocaten van) Opel willen zolang er andere fabrikanten zijn die wel aan het programma mee willen werken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Phyxion

Phyxion

_/-\o_

quote:
downtime schreef op zondag 16 juni 2013 @ 00:45:
[...]

Om te voorkomen dat je een schadeclaim aan je broek krijgt als de verkoop van die auto door het programma inzakt en de fabrikant imagoschade en verlies van omzet claimt? Ik weet niet hoe reëel dat risico is maar de Top Gear producers zullen geen ruzie met (de advocaten van) Opel willen zolang er andere fabrikanten zijn die wel aan het programma mee willen werken.
Waarom zou dat gebeuren dan? Ze zeiken toch veel meer auto's af? Daarnaast had de Suzuki Liana een aardige boost in sales door Top Gear dus ik weet redelijk zeker dat ze dat niet erg vinden. Meewerken maakt ook niks uit, Top Gear koopt gewoon zelf de auto en dan kan je ermee doen wat je wilt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AquaSheep
  • Laatst online: 19-11 22:02
Moet de BBC dan niet de merknamen afplakken van de auto?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Volgens mij heeft Opel net als de Koreanen niks te vrezen als ze gepromoot worden als RPC. Zulke merken moeten het juist hebben van dat soort modellen. Opel is nooit een hip merk geweest, en tja imagoschade. De Volvo stationwagon heeft Youp gewoon overleeft en is zelfs enigzins statussymbool geworden.

/▌

Acties:
  • 0Henk 'm!

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

quote:
Phyxion schreef op zondag 16 juni 2013 @ 11:32:
Waarom zou dat gebeuren dan? Ze zeiken toch veel meer auto's af? Daarnaast had de Suzuki Liana een aardige boost in sales door Top Gear dus ik weet redelijk zeker dat ze dat niet erg vinden.
Suzuki vond het niet erg. Kia ook niet. Waarom zou je dan een auto nemen van een merk wat niet mee wil doen omdat ze bang zijn voor imagoschade? De BBC gaat echt geen ruzie met een autofabrikant maken alleen maar omdat het kan.

En dat auto's afgezeken worden voor een test, da's risico van het vak, maar wel een risico wat fabrikanten zelf nemen als ze die auto's aanbieden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

quote:
AquaSheep schreef op zondag 16 juni 2013 @ 11:33:
Moet de BBC dan niet de merknamen afplakken van de auto?
Voor programma's als top gear niet, nee.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
quote:
Marzman schreef op zondag 16 juni 2013 @ 11:39:
De Volvo stationwagon heeft Youp gewoon overleeft en is zelfs enigzins statussymbool geworden.
Volvo toevallig wel, Buckler dan weer niet...

Mi Notebook Air 13" 7200U --- Pocophone F1 --- Synology DS213 --- RPi3 met LibreElec --- Nvidia Shield Tablet

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

quote:
Smultie schreef op zondag 16 juni 2013 @ 13:55:
[...]

Volvo toevallig wel, Buckler dan weer niet...
Ik denk dat Youp te veel eer krijgt daar voor. Tjolk, Daf, Sport 7 zijn nooit door Youp aangepakt. Buckler is gewoon door Bavaria uit de markt gedrukt.

/▌

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

quote:
Marzman schreef op zondag 16 juni 2013 @ 14:17:
[...]

Ik denk dat Youp te veel eer krijgt daar voor. Tjolk, Daf, Sport 7 zijn nooit door Youp aangepakt. Buckler is gewoon door Bavaria uit de markt gedrukt.
Ook alleen de Nederlandse markt. Andere landen zijn ze er nog jaren mee doorgegaan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 10:20

Martinspire

Awesomeness

Twee mooie tweets van Jeremy Clarkson:

@JeremyClarkson
Top Gear's most ambitious shoot yet pic.twitter.com/cSXPI8lgSd

@JeremyClarkson
The Mall, this morning. pic.twitter.com/ZK2bNsRov1

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 00:59

steveman

"Be curious"

Lol, nou dat wordt weer een mooi over-the-top patriotistisch stukje zo te zien :D

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• YNhuis
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 08:49
quote:
steveman schreef op zondag 23 juni 2013 @ 14:25:
Lol, nou dat wordt weer een mooi over-the-top patriotistisch stukje zo te zien :D
De Amerikanen zullen dan ook wel te sprake komen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 12:01

Donstil

Grab them by the 🐈.

Shit hè zat heel de week al met "aanstaande zondag" in mijn Hoofd (vandaag dus) blijkt het volgende week pas te beginnen 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• ToolkiT
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 13:28

ToolkiT

brit-tweaker

quote:
Martinspire schreef op zondag 23 juni 2013 @ 12:47:
Twee mooie tweets van Jeremy Clarkson:
[afbeelding]
@JeremyClarkson
Top Gear's most ambitious shoot yet pic.twitter.com/cSXPI8lgSd

[afbeelding]
@JeremyClarkson
The Mall, this morning. pic.twitter.com/ZK2bNsRov1
ook een video hierover:
http://jalo.ps/d1AyAJ4

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Daanieyel
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 19-11 15:54
Even een reminder, vanavond om 9 uur begint seizoen 20 te zien op BBC 2. *O*

Daanieyel wijzigde deze reactie 30-06-2013 16:52 (18%)

I5 3570K @ 4.5 Ghz - MSI GTX 660 TI OC

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kez
  • Registratie: maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Met een race in _/-\o_ Nieuw Zeeland _/-\o_

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Thanks voor de reminder. Zou het bijna vergeten zijn.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 10:20

Martinspire

Awesomeness

Gezien de GP van Silverstone is geweest, welke F1 coureur verwachten jullie? Ergens denk ik dat het Perez gaat worden (gezien er erg veel McLaren rijders zijn geweest), maar een Alonso of Di Resta geef ik ook nog wel een kans.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online

PWM

Moderator General Chat
Mooi om die Fiesta ST even een veer in de kont te steken :) Ford doet een hele hoop fout (kijk even naar het interieur van de Fiesta of de (zou ik niet doen als je al misselijk bent) de Focus. Maar 1 ding kunnen ze wel: Rijdersmachines maken :)

Voor mijn Audi A4 S-Line had ik een Mondeo Wagon (huidige generatie). Die Mondeo rijd rondjes om de A4 heen. Niet qua snelheid, wel het gevoel, de lol en het plakken aan de weg. Kan geen vermogen (140 t.o.v 200pk) tegenop.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Astra :o Dat ik dat nog mag meemaken :P

Joss <3

#team_UTC+1

Pagina: 1 2 3 ... 40 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True