"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
En leuke gasten met Joss Stone
Redline? Niet met je eigen auto

"Don't be gentle, it's a rental"
"You don't change oil in a rental car"
etc...
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Vooral die race was mooi, geweldig hoe zo'n boot scheef op het water staat.
Ryzen 3600 - GTX1060
Aha op die manier. Hij was er inderdaad niet echt zuinig opsteveman schreef op zondag 30 juni 2013 @ 22:07:
Een huurauto is de snelste auto ter wereld, want je bent er niet zuinig op
Redline? Niet met je eigen auto
"Don't be gentle, it's a rental"
"You don't change oil in a rental car"
etc...
Totaal onverwacht ook die veerPWM schreef op zondag 30 juni 2013 @ 21:14:
Mooi om die Fiesta ST even een veer in de kont te stekenFord doet een hele hoop fout (kijk even naar het interieur van de Fiesta of de (zou ik niet doen als je al misselijk bent) de Focus. Maar 1 ding kunnen ze wel: Rijdersmachines maken
Voor mijn Audi A4 S-Line had ik een Mondeo Wagon (huidige generatie). Die Mondeo rijd rondjes om de A4 heen. Niet qua snelheid, wel het gevoel, de lol en het plakken aan de weg. Kan geen vermogen (140 t.o.v 200pk) tegenop.

Verder wel een geslaagde aflevering, vraag me wel af of het echt een huurauto was....
Told you so
Leuke ep, 7.5/10, RPC gedeelte was wat minder.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Niks in Top Gear is ooit echt.3p0x schreef op zondag 30 juni 2013 @ 22:34:
Verder wel een geslaagde aflevering, vraag me wel af of het echt een huurauto was....
Die voorkant vind ik juist heel erg mooi. Beter dan zo ongeveer alles in dat segment. In elk geval beter dan die twee Franse gebakjes die er tegenover stonden.3p0x schreef op zondag 30 juni 2013 @ 22:34:
[...]
Totaal onverwacht ook die veerWel jammer dat er geen sper diff in de fiesta zit en dat de voorkant zo lelijk is geworden
Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
+1Metalfreak schreef op maandag 01 juli 2013 @ 10:24:
[...]
Die voorkant vind ik juist heel erg mooi. Beter dan zo ongeveer alles in dat segment. In elk geval beter dan die twee Franse gebakjes die er tegenover stonden.
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Door Nieuw Zeeland crossen was wel weer leuk, maar ik denk dat ze daar toch wel wat mooiers voor hadden kunnen verzinnen.
Het stuk aan het begin met Hammond was niet verkeerd, maar ook niet echt hoogstaand. Al was het fijn om te zien dat ze wel begonnen met auto's
Ze kunnen het nu de rest van het seizoen over alles hebben behalve auto'sMartinspire schreef op maandag 01 juli 2013 @ 11:07:
Hoewel ik het geen slechte aflevering vond, was het ook niet echt een topper. Een nieuwe RPC is leuk, maar de manier waarop is al eerder gedaan (met meer gasten ook). Verder was de wedstrijd ook niet echt heel boeiend. Ik vind dat je het maar moeilijk een zeilboot kunt noemen (eerder een catamaran), maar verder was dat ook niet echt boeiend om naar te kijken.
Door Nieuw Zeeland crossen was wel weer leuk, maar ik denk dat ze daar toch wel wat mooiers voor hadden kunnen verzinnen.
Het stuk aan het begin met Hammond was niet verkeerd, maar ook niet echt hoogstaand. Al was het fijn om te zien dat ze wel begonnen met auto's
Dat was me ook al opgevallen. Maar kwam er de vorige keer uberhaupt een celebrity opdagen? Volgens mij waren dat toen wat derderangs bekenden (nep Angelina Jolie etc). Nu hadden ze toch wel wat grote namen.Martinspire schreef op maandag 01 juli 2013 @ 11:07:
Een nieuwe RPC is leuk, maar de manier waarop is al eerder gedaan (met meer gasten ook).
Ik lag in ieder geval dubbel toen ze Warwick in die auto stopten. Met zakken brood als kussen en een rol koekjes voor de koppeling. Succes met rijden!

#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Erg leuk met "the hand of the king".
Verder was die race ook weinig spannend, het lag er vanaf het begin al dik op dat die auto stuk zou gaan maar hoe was toch wel grappig. (Ik heb een aantal keer een auto gehuurd in de vs en het gaat alles precies zo, als je hem inlevert met All-Risk dekking kijken ze hem niet eens na

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Die tekst ook toen hij die blauwe inleverde. Dat een of andere idiote trekker hem met 70mph van de weg had gereden

#team_UTC+1
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Catamaran = zeilboot. Alles wat met de wind aangedreven wordt en zich op het water voortbeweegt, ervan uitgaande dat het zeil vastzit aan de boot dmv een mast, is een zeilboot. Vond het zeker spectaculair te noemen. Ook mooi om te zien dat de nieuwe rpc qua rondetijden vrij vergelijkbaar is met de cee'dMartinspire schreef op maandag 01 juli 2013 @ 11:07:
Hoewel ik het geen slechte aflevering vond, was het ook niet echt een topper. Een nieuwe RPC is leuk, maar de manier waarop is al eerder gedaan (met meer gasten ook). Verder was de wedstrijd ook niet echt heel boeiend. Ik vind dat je het maar moeilijk een zeilboot kunt noemen (eerder een catamaran), maar verder was dat ook niet echt boeiend om naar te kijken.
member of Los Alcoholicos ban dhmo
Ik denk dat wat ze nu hebben gedaan iets puur Top Gear is. Qua entertainment bedoel ik dan. Want qua auto was het inderdaad niet heel erg hoogstaand. Maar dat verwacht ik ook niet elke keer bij Top Gear..Martinspire schreef op maandag 01 juli 2013 @ 11:07:
+ wat "reclame" voor de Ford Fiesta. Lag er veel te dik op dat ze enthousiast moesten zijn over die auto.Tsurany schreef op maandag 01 juli 2013 @ 16:42:
Top Gear is gewoon pure entertainment, niks meer. En daar is het gewoon verdomd goed in
Is dat publiek daar btw helemaal naar toe gegaan om 3/4 filmpjes te kijken en alleen "the news" live te zien?
I served in a company of heroes.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Waarom zouden ze dat moeten?Vuvuzela schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 11:44:
[...]
Lag er veel te dik op dat ze enthousiast moesten zijn over die auto.
Ben flinke tijd bezig geweest om bij de opnames te zijn, maar van wat ik begrepen heb is het 1 aflevering die opgenomen wordt. Overigens is het als niet inwoner van de UK praktisch onmogelijk er bij te zijn. Ik sta op een wachtlijst, maar UK krijgt sowieso voorrang.CyBeR schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 14:05:
Nemen ze er niet wel 's twee of drie achter elkaar op? Anders is 't voor het publiek bij specials (met 1x een aankondiging) helemaal zo kut
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Dat lijkt me ook niet. Ze moeten wat "normale auto's" laten zien, dat hebben ze nu gedaan met die huur corrola en die hot hatches. Ik geloof wel dat die Fiesta goed rijdt, Ford is erg goed in onderstellen maken en voor de rest zijn het allemaal auto's met veel PK's. Dat motorgeluid over de speakers van die clio daar verbaasde ik me meer over. Compleet belachelijke functie.
/▌
Zoals Hammond ook al zei, het is leuk voor de kinderen..Marzman schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 15:26:
[...]
Dat lijkt me ook niet. Ze moeten wat "normale auto's" laten zien, dat hebben ze nu gedaan met die huur corrola en die hot hatches. Ik geloof wel dat die Fiesta goed rijdt, Ford is erg goed in onderstellen maken en voor de rest zijn het allemaal auto's met veel PK's. Dat motorgeluid over de speakers van die clio daar verbaasde ik me meer over. Compleet belachelijke functie.
Ik weet dat er een paar jaar geleden wel voorstellen zijn gedaan om electrische auto's met luidsprekers (aan de buitenkant) uit te rusten zodat fietsers en voetgangers die auto's beter kunnen horen. Zo'n luidspreker kun je natuurlijk gewoon motorgeluiden laten produceren en dat geluid kan in principe alles zijn wat je maar wilt. Wil je je Leaf laten klinken als een Ferrari? Geen probleem.afvalzak schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 10:49:
Zouden ze in de Nissan Leaf / Tesla's van de wereld moeten doen:P
Ik heb van een collega begrepen die een Opel *iets elektrisch* rijdt, dat er ook vogeltjes ipv een claxon kan worden gebruikt om mensen te laten weten dat je er langs wil..downtime schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 10:57:
[...]
Ik weet dat er een paar jaar geleden wel voorstellen zijn gedaan om electrische auto's met luidsprekers (aan de buitenkant) uit te rusten zodat fietsers en voetgangers die auto's beter kunnen horen. Zo'n luidspreker kun je natuurlijk gewoon motorgeluiden laten produceren en dat geluid kan in principe alles zijn wat je maar wilt. Wil je je Leaf laten klinken als een Ferrari? Geen probleem.
Klopt idd, gaat helemaal nergens over, de Ampera heeft namelijk gewoon een motor die je kunt horen.Guusjee schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 11:50:
[...]
Ik heb van een collega begrepen die een Opel *iets elektrisch* rijdt, dat er ook vogeltjes ipv een claxon kan worden gebruikt om mensen te laten weten dat je er langs wil..
Die motor fungeert als een soort van aggregaat zeg maar, leuk voor je bijtelling maar elektrisch rijden is het eigenlijk niet echt. Omgerekend ook niet super zuinig trouwens.
Er was toch ook zo een facebook pagina of iets dergelijks opgericht voor de vrouwen die altijd in beeld komen bij de Top Gear shows?
Ik kan wel dit vindenAight! schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 12:45:
Wel weer mooie vrouwen die vooraan staan, toch typisch dat ze dat altijd doen.
Er was toch ook zo een facebook pagina of iets dergelijks opgericht voor de vrouwen die altijd in beeld komen bij de Top Gear shows?
Ook gelijk bewijs dat het niet alleen maar mooie vrouwen zijn. Ik denk dat er gewoon zelf-selectie aan het werk is. Mooie vrouwen willen wel vooraan staan. De minder mooie hoeven niet zonodig in beeld.
Ik denk dat de regisseur ook wel regelt wie er voor en wie er achter staat... het zal vast geen toeval zijn de de knapste vrouwen van het publiek achter de presentatoren staan..downtime schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 13:48:
[...]
Ook gelijk bewijs dat het niet alleen maar mooie vrouwen zijn. Ik denk dat er gewoon zelf-selectie aan het werk is. Mooie vrouwen willen wel vooraan staan. De minder mooie hoeven niet zonodig in beeld.
http://www.hetmeisjeachtermatthijs.nl/Smultie schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 13:56:
Da's overigens bij DWDD vaak niet anders.
iets met een merk logo erop gok ik.. maar wat, geen idee..
Top Gear volgt na de Tennis.Entity schreef op zondag 07 juli 2013 @ 21:01:
Hmmm Tennis ipv Top Gear op BBC2??
Dan kunnen we nog wel effe wachten ben ik bang..
Ze zijn wel erg patriottisch nadat een Schot het Engelse Wimbeldon heeft gewonnen
[ Voor 49% gewijzigd door Humma Kavula op 07-07-2013 21:20 ]
Verstuurd vanaf mijn Computer®
#team_UTC+1
Letchworth had ik inderdaad gehoord alleen kan ik me niet voorstellen dat het gebergte zo dichtbij is.
Weet niet wat ik het eerste stukje gemist heb, maar vond het weer vermakelijk
#team_UTC+1
Pitlochry, Perthshire, Schotland!J-M-T schreef op zondag 07 juli 2013 @ 22:19:
Weet iemand welke wegen dat zijn in het Ferrari segment?
Geen idee waarom Jeremy zei: Hertfordshire
Had het toevallig net gevonden via Pistonheads inderdaad, maar bedanktFunkyPunky schreef op zondag 07 juli 2013 @ 22:58:
[...]
Pitlochry, Perthshire, Schotland!
https://maps.google.nl/ma...Dsg&cbp=12,270.86,,0,3.16
zoiets, geweldig!
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Hopelijk beter volgende week.
Het stukje met de motor en de two young ones, was helemaal gecast je zag overal remsporen van die motor omdat hij daar al een keer eerder had gereden.
Hetzelfde met die taxi cabin waar Hammond doorreed met z'n taxi, allemaal heel toevallig...
Die laatste was wel heel duidelijk, als je met volle snelheid door een limo heen rijdt loopt die man er echt niet zo kwiek uit.Baggeraar schreef op maandag 08 juli 2013 @ 12:30:
Ik erger me eigenlijk altijd meer en meer aan top gear. Haast niks is (nog) toevallig en daardoor gaat de geloofwaardigheid zwaar naar beneden.
Het stukje met de motor en de two young ones, was helemaal gecast je zag overal remsporen van die motor omdat hij daar al een keer eerder had gereden.
Hetzelfde met die taxi cabin waar Hammond doorreed met z'n taxi, allemaal heel toevallig...
Mee eens.Baggeraar schreef op maandag 08 juli 2013 @ 12:30:
Ik erger me eigenlijk altijd meer en meer aan top gear. Haast niks is (nog) toevallig en daardoor gaat de geloofwaardigheid zwaar naar beneden.
Alle actiemomenten in de taxirace waren zo overdreven waardoor het overduidelijk in scene is gezet. Als ze er gewoon een soort van derbyrace zonder van te voren alles in te plannen van gemaakt hadden was het vermakelijker geweest.
Ik kon me al niet voorstellen dat er dichtbij Londen zulke bergen zouden zijn. Maar de heren van Top Gear doen niet zo moeilijk over de feiten.FunkyPunky schreef op zondag 07 juli 2013 @ 22:58:
Zulke mooie plaatjes maak je niet bij toeval. Er worden eindeloos retakes gedaan net zolang tot het precies goed is. Zou me niks verbazen als zo'n race meerdere dagen kost om te filmen. Een paar seconden filmen, beelden bekijken, overdoen als het niet goed is, en als het goed is dan de cameraploeg verplaatsen naar een andere plek en daar begint het weer overnieuw.Baggeraar schreef op maandag 08 juli 2013 @ 12:30:
En toevallig is er ook een camera in die cabin gemonteerd? Dacht het niet.Hetzelfde met die taxi cabin waar Hammond doorreed met z'n taxi, allemaal heel toevallig...
Maar als ik het terugluister zegt ie inderdaad lompweg Hertfortshire

Sinds de googlekar is langsgereden is het hotel van eigenaar gewisseld zo te zien
[ Voor 28% gewijzigd door steveman op 08-07-2013 22:30 ]
Ik vond het al vreemd want ik werk in Hertfordshire en ofschoon het daar mooi is, ziet het er zeker niet zo uit.. maar aangezien het landschap hier snel omkan slaan dacht ik dat het misschien wel waar zou kunnen zijn...FunkyPunky schreef op zondag 07 juli 2013 @ 22:58:
[...]
Maar helaas...
Het landschap deed me al verdacht schot aan (hoewel in Wales heb je ook zulke stukken..)
Ik neem aan dat het nogal tongue in cheek bedoeld was.. maar zelfs naar 8 jaar UK misde ik de grap..
Wellicht was het gewoon de plaats waar de briefschrijver vandaan kwam of een verwijzing naar een recente gebeurtenis.ToolkiT schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 00:08:
Ik neem aan dat het nogal tongue in cheek bedoeld was.. maar zelfs naar 8 jaar UK misde ik de grap..
Dat vind ik altijd het enige jammere aan TG. Veel van de humor die ze erin stoppen komt niet aan, omdat we veel inside jokes simpelweg niet begrijpen.
#team_UTC+1
Ze geven in de aflevering gewoon aan dat dit absoluut geen toeval is en juist hiervoor is neergezet.Baggeraar schreef op maandag 08 juli 2013 @ 12:30:
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Waar is dat lege stuk Spanje precies? Dat is vast leuk om eens rond te rijden op de motor.
[ Voor 54% gewijzigd door Chakotay op 14-07-2013 21:28 ]
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
#team_UTC+1
ScotlandshireMelkunie schreef op zondag 14 juli 2013 @ 21:31:
Rectificatie dus over dat 'Hertfordshire' van vorige week
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Je bedoelt Buckinghamshire
#team_UTC+1
Niet teveel lachen, je hebt het zelf betaald, uit EU potjes.
Die lege gebouwen staan daar echt overal. Ben er toevallig 4 weken geleden geweest. Het is ongelooflijk om te zien. Gewoon vliegen op Malaga, en binnen 15 minuten kan je de eerste plekken al tegenkomen.
Werkelijk overal dus. De lege projecten zie je zo van de snelweg staan. Niet 1, maar tientallen achter elkaar. Er ligt ergens een halve stad (letterlijk), inclusief zwembaden en alles, met 1 groot hek er omheenChakotay schreef op zondag 14 juli 2013 @ 21:27:
Waar is dat lege stuk Spanje precies? Dat is vast leuk om eens rond te rijden op de motor.

EDIT: Lol, rijden ze nu doorheen
[ Voor 33% gewijzigd door PWM op 14-07-2013 21:51 ]
#team_UTC+1
[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij

Lol dat is gewoon waar ik woon in Ciudad Real (het vliegveld) had ze nog gezien met de shoot daar.PWM schreef op zondag 14 juli 2013 @ 21:42:
Hier veel meer info over dat vliegveld
Niet teveel lachen, je hebt het zelf betaald, uit EU potjes.
Die lege gebouwen staan daar echt overal. Ben er toevallig 4 weken geleden geweest. Het is ongelooflijk om te zien. Gewoon vliegen op Malaga, en binnen 15 minuten kan je de eerste plekken al tegenkomen.
[...]
Werkelijk overal dus. De lege projecten zie je zo van de snelweg staan. Niet 1, maar tientallen achter elkaar. Er ligt ergens een halve stad (letterlijk), inclusief zwembaden en alles, met 1 groot hek er omheen
EDIT: Lol, rijden ze nu doorheen
PSN: Alvanosa
Ze doen alles gewoon over inderdaad voor de mooie beelden en die drie zijn te duur geworden om ze een hele dag bezet te houden voor zoietsTsurany schreef op maandag 15 juli 2013 @ 01:17:
Achteraf is het altijd makkelijker om de juiste shots te maken. Ze willen vanuit zoveel hoeken filmen, dat kan niet in een enkele run.
/▌
http://nos.nl/video/204021-spookvliegveld-in-spanje.html
Verder is ALLES bij topgear scripted. Maar daar kijk ik maar doorheen.
Ja dat is inderdaad het vliegveld waar ze waren.Dacuuu schreef op maandag 15 juli 2013 @ 09:51:
Dit is toch het vliegveld waar ze waren?
http://nos.nl/video/204021-spookvliegveld-in-spanje.html
Verder is ALLES bij topgear scripted. Maar daar kijk ik maar doorheen.
PSN: Alvanosa
Maar reken er maar op dat er security rondloopt als het vliegveld verlaten is. Elk gebouw wat leeg staat wordt volledig gestript anders..Alvanosa schreef op maandag 15 juli 2013 @ 09:57:
[...]
Ja dat is inderdaad het vliegveld waar ze waren.
Jij woont elke dag in een ander huis?Alvanosa schreef op maandag 15 juli 2013 @ 08:53:
[...]
Lol dat is gewoon waar ik woon in Ciudad Real (het vliegveld) had ze nog gezien met de shoot daar.
#team_UTC+1
Ik kan me een keer een helikopter shot herinneren van de Afsluitdijk, was volgens mij met die race van auto vs boot richting Oslo. En hoe wel ze richting noorden reden zag je op dat shot dat de auto vanuit Friesland richting Noordholland reedTsurany schreef op maandag 15 juli 2013 @ 01:17:
Achteraf is het altijd makkelijker om de juiste shots te maken. Ze willen vanuit zoveel hoeken filmen, dat kan niet in een enkele run.
Maar goed ik kan me er niet echt aan ergeren
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
In die zelfde aflevering zeiden ze ook dat ze Nederland inreden terwijl goed zichtbaar was dat ze nog ergens op de Franse peage zatenSnowDude schreef op maandag 15 juli 2013 @ 11:32:
[...]
Ik kan me een keer een helikopter shot herinneren van de Afsluitdijk, was volgens mij met die race van auto vs boot richting Oslo. En hoe wel ze richting noorden reden zag je op dat shot dat de auto vanuit Friesland richting Noordholland reed![]()
Maar goed ik kan me er niet echt aan ergeren
#team_UTC+1
Elke aflevering is een grote knip festijn. Maar dit is bij elke tv show/serie zo. Soms vallen ze iets meer op omdat je zelf de omgeving kent. Altijd wel jammer, maar de mensen willen nu eenmaal spectaculaire beelden.Ethirty schreef op maandag 15 juli 2013 @ 11:52:
[...]
In die zelfde aflevering zeiden ze ook dat ze Nederland inreden terwijl goed zichtbaar was dat ze nog ergens op de Franse peage zaten
#team_UTC+1
Ja en stel je voor dat de mannen dan zelf nog een keer moeten rijdenTsurany schreef op maandag 15 juli 2013 @ 01:17:

Stel je voor dat ze die dure presentatoren nog 2 dagen moeten in huren. Die presentatoren worden ook gewoon per uur ingehuurd.Donstil schreef op maandag 15 juli 2013 @ 15:00:
[...]
Ja en stel je voor dat de mannen dan zelf nog een keer moeten rijden
Die bergwegen worden vaak voor een dag afgezet, en dan rijden niet alleen de 3 presentatoren over de weg, maar vaak worden een aantal journalisten van het blad Top Gear ook uitgenodigd voor dit soort trips. Die rijden dan ook een aantal keer op en neer.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Idd, ik reed er op dat moment langs wist alleen niet dat het voor top gear was. Maar zag een helicopter met die ferrari staan. Is echt een prachtig stuk weg! Maar dat is een groot deel van schotland, Prachtig!!FunkyPunky schreef op zondag 07 juli 2013 @ 22:58:
[...]
Ik heb vorig jaar een poging gedaan om hun rit van SF naar Bonneville te doen omdat ik toch van SF naar SLC wilde rijden. Ik ben gelukkig niet blind gevaren op hun routebeschrijving want dan had ik de route waar ze werkelijk gefilmd hebben nooit gevonden. En zelfs nu weet ik van delen van die route nog niet waar ze werkelijk gereden hebben.SnowDude schreef op maandag 15 juli 2013 @ 11:32:
Ik kan me een keer een helikopter shot herinneren van de Afsluitdijk, was volgens mij met die race van auto vs boot richting Oslo. En hoe wel ze richting noorden reden zag je op dat shot dat de auto vanuit Friesland richting Noordholland reed
Meh, "rectificatie".Melkunie schreef op zondag 14 juli 2013 @ 21:31:
Rectificatie dus over dat 'Hertfordshire' van vorige week
Als je niet doorhad dat dat een dikke "JE SNAPTE DE GRAP NIET LUL" was, dan ben je wel precies dat

Dat is ook ruwweg wat er gebeurt als je met 280km/h over een niet-onderhouden landingsbaan ragt. De omgeving gezien? Die baan ligt vól met zand en dergelijke.