Top Gear, Fifth Gear, Grand Tour en andere Car Shows, Deel 9

Pagina: 1 ... 4 ... 47 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:26

steveman

Comfortabel ten onder

Classic Jimmy :')

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-09 15:35
Was een leuke episode, niet helemaal vanaf het begin gezien, wat bedoelde hij nou precies met de fastest car in the world steeds.

En leuke gasten met Joss Stone O+ en Jimmy Carr _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Een huurauto is de snelste auto ter wereld, want je bent er niet zuinig op :D

Redline? Niet met je eigen auto :N

"Don't be gentle, it's a rental"

"You don't change oil in a rental car"

etc...

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Hij was weer leuk :)
Vooral die race was mooi, geweldig hoe zo'n boot scheef op het water staat.

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Laatst online: 09-09 15:35
steveman schreef op zondag 30 juni 2013 @ 22:07:
Een huurauto is de snelste auto ter wereld, want je bent er niet zuinig op :D

Redline? Niet met je eigen auto :N

"Don't be gentle, it's a rental"

"You don't change oil in a rental car"

etc...
Aha op die manier. Hij was er inderdaad niet echt zuinig op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3p0x
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:46
PWM schreef op zondag 30 juni 2013 @ 21:14:
Mooi om die Fiesta ST even een veer in de kont te steken :) Ford doet een hele hoop fout (kijk even naar het interieur van de Fiesta of de (zou ik niet doen als je al misselijk bent) de Focus. Maar 1 ding kunnen ze wel: Rijdersmachines maken :)

Voor mijn Audi A4 S-Line had ik een Mondeo Wagon (huidige generatie). Die Mondeo rijd rondjes om de A4 heen. Niet qua snelheid, wel het gevoel, de lol en het plakken aan de weg. Kan geen vermogen (140 t.o.v 200pk) tegenop.
Totaal onverwacht ook die veer :+ Wel jammer dat er geen sper diff in de fiesta zit en dat de voorkant zo lelijk is geworden :X

Verder wel een geslaagde aflevering, vraag me wel af of het echt een huurauto was....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ethirty schreef op zondag 30 juni 2013 @ 21:42:
Astra :o Dat ik dat nog mag meemaken :P

Joss <3
Told you so :P

Leuke ep, 7.5/10, RPC gedeelte was wat minder.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

3p0x schreef op zondag 30 juni 2013 @ 22:34:
Verder wel een geslaagde aflevering, vraag me wel af of het echt een huurauto was....
Niks in Top Gear is ooit echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-09 20:25

Metalfreak

Hoije woh!

3p0x schreef op zondag 30 juni 2013 @ 22:34:
[...]

Totaal onverwacht ook die veer :+ Wel jammer dat er geen sper diff in de fiesta zit en dat de voorkant zo lelijk is geworden :X
Die voorkant vind ik juist heel erg mooi. Beter dan zo ongeveer alles in dat segment. In elk geval beter dan die twee Franse gebakjes die er tegenover stonden.

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

De gewone Fiesta vind ik ook erg mooi, volgens mij krijg je veel meer auto als bij concurrenten in dat segment. Ik heb alleen zelf erg weinig met Ford.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Metalfreak schreef op maandag 01 juli 2013 @ 10:24:
[...]

Die voorkant vind ik juist heel erg mooi. Beter dan zo ongeveer alles in dat segment. In elk geval beter dan die twee Franse gebakjes die er tegenover stonden.
+1

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ja, copy-paste van een Aston Martin grille ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:41
Warwick Davis die Richard Hammond zat te dissen over zijn lengte bij het plaatsen van Joss Stone haar rondetijd :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Joss stone <3 O+

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:43

Martinspire

Awesomeness

Hoewel ik het geen slechte aflevering vond, was het ook niet echt een topper. Een nieuwe RPC is leuk, maar de manier waarop is al eerder gedaan (met meer gasten ook). Verder was de wedstrijd ook niet echt heel boeiend. Ik vind dat je het maar moeilijk een zeilboot kunt noemen (eerder een catamaran), maar verder was dat ook niet echt boeiend om naar te kijken.
Door Nieuw Zeeland crossen was wel weer leuk, maar ik denk dat ze daar toch wel wat mooiers voor hadden kunnen verzinnen.
Het stuk aan het begin met Hammond was niet verkeerd, maar ook niet echt hoogstaand. Al was het fijn om te zien dat ze wel begonnen met auto's :+

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Martinspire schreef op maandag 01 juli 2013 @ 11:07:
Hoewel ik het geen slechte aflevering vond, was het ook niet echt een topper. Een nieuwe RPC is leuk, maar de manier waarop is al eerder gedaan (met meer gasten ook). Verder was de wedstrijd ook niet echt heel boeiend. Ik vind dat je het maar moeilijk een zeilboot kunt noemen (eerder een catamaran), maar verder was dat ook niet echt boeiend om naar te kijken.
Door Nieuw Zeeland crossen was wel weer leuk, maar ik denk dat ze daar toch wel wat mooiers voor hadden kunnen verzinnen.
Het stuk aan het begin met Hammond was niet verkeerd, maar ook niet echt hoogstaand. Al was het fijn om te zien dat ze wel begonnen met auto's :+
Ze kunnen het nu de rest van het seizoen over alles hebben behalve auto's ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 21:28

Ethirty

Who...me?

Een nieuwe RPC is leuk, maar de manier waarop is al eerder gedaan (met meer gasten ook).
Dat was me ook al opgevallen. Maar kwam er de vorige keer uberhaupt een celebrity opdagen? Volgens mij waren dat toen wat derderangs bekenden (nep Angelina Jolie etc). Nu hadden ze toch wel wat grote namen.

Ik lag in ieder geval dubbel toen ze Warwick in die auto stopten. Met zakken brood als kussen en een rol koekjes voor de koppeling. Succes met rijden! :P En dan die kop van hem als hij uit de bocht ging vliegen _O-

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Toch wel weer leuk de laatste aflevering, een van de eerste keren dat ik de RPC helemaal bekeken heb.
Erg leuk met "the hand of the king".

Verder was die race ook weinig spannend, het lag er vanaf het begin al dik op dat die auto stuk zou gaan maar hoe was toch wel grappig. (Ik heb een aantal keer een auto gehuurd in de vs en het gaat alles precies zo, als je hem inlevert met All-Risk dekking kijken ze hem niet eens na 8)7)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Ik lag toch wel even dubbel toen hij hem eerst in de vangrail zette en later klem reed tussen die trekker en dat muurtje. Tuurlijk, je weet dat het zo gescript is, maar je verwacht het niet op het moment dat je zit te kijken.

Die tekst ook toen hij die blauwe inleverde. Dat een of andere idiote trekker hem met 70mph van de weg had gereden _O-

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Top Gear is gewoon pure entertainment, niks meer. En daar is het gewoon verdomd goed in :D

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:27

jpiwf

licenced pepernootaddict

Catamaran = zeilboot. Alles wat met de wind aangedreven wordt en zich op het water voortbeweegt, ervan uitgaande dat het zeil vastzit aan de boot dmv een mast, is een zeilboot. Vond het zeker spectaculair te noemen. Ook mooi om te zien dat de nieuwe rpc qua rondetijden vrij vergelijkbaar is met de cee'd

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guusjee
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 13:23

Guusjee

Omdat ik groot ben..

Gisteren de eerste aflevering van het nieuwe seizoen gekeken, en man o man wat heb ik me weer zitten vermaken! Heerlijk om naar te kijken.
Ik denk dat wat ze nu hebben gedaan iets puur Top Gear is. Qua entertainment bedoel ik dan. Want qua auto was het inderdaad niet heel erg hoogstaand. Maar dat verwacht ik ook niet elke keer bij Top Gear..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:06

Vuvuzela

My spire is forming

Tsurany schreef op maandag 01 juli 2013 @ 16:42:
Top Gear is gewoon pure entertainment, niks meer. En daar is het gewoon verdomd goed in :D
+ wat "reclame" voor de Ford Fiesta. Lag er veel te dik op dat ze enthousiast moesten zijn over die auto.

Is dat publiek daar btw helemaal naar toe gegaan om 3/4 filmpjes te kijken en alleen "the news" live te zien?

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Kan me voorstellen dat daar nog wat extra's omheen zit? Maar het lijkt mij ook niet geweldig om daar een uur te staan voor een paar filmpjes die je thuis ook kan zien :P

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Nemen ze er niet wel 's twee of drie achter elkaar op? Anders is 't voor het publiek bij specials (met 1x een aankondiging) helemaal zo kut :P

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:16

Reinier

\o/

Vuvuzela schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 11:44:
[...]

Lag er veel te dik op dat ze enthousiast moesten zijn over die auto.
Waarom zouden ze dat moeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:43

Wom

CyBeR schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 14:05:
Nemen ze er niet wel 's twee of drie achter elkaar op? Anders is 't voor het publiek bij specials (met 1x een aankondiging) helemaal zo kut :P
Ben flinke tijd bezig geweest om bij de opnames te zijn, maar van wat ik begrepen heb is het 1 aflevering die opgenomen wordt. Overigens is het als niet inwoner van de UK praktisch onmogelijk er bij te zijn. Ik sta op een wachtlijst, maar UK krijgt sowieso voorrang.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Reinier schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 14:21:
[...]

Waarom zouden ze dat moeten?
Dat lijkt me ook niet. Ze moeten wat "normale auto's" laten zien, dat hebben ze nu gedaan met die huur corrola en die hot hatches. Ik geloof wel dat die Fiesta goed rijdt, Ford is erg goed in onderstellen maken en voor de rest zijn het allemaal auto's met veel PK's. Dat motorgeluid over de speakers van die clio daar verbaasde ik me meer over. Compleet belachelijke functie.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guusjee

Guusjee

Omdat ik groot ben..

Marzman schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 15:26:
[...]

Dat lijkt me ook niet. Ze moeten wat "normale auto's" laten zien, dat hebben ze nu gedaan met die huur corrola en die hot hatches. Ik geloof wel dat die Fiesta goed rijdt, Ford is erg goed in onderstellen maken en voor de rest zijn het allemaal auto's met veel PK's. Dat motorgeluid over de speakers van die clio daar verbaasde ik me meer over. Compleet belachelijke functie.
Zoals Hammond ook al zei, het is leuk voor de kinderen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Zouden ze in de Nissan Leaf / Tesla's van de wereld moeten doen:P

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

afvalzak schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 10:49:
Zouden ze in de Nissan Leaf / Tesla's van de wereld moeten doen:P
Ik weet dat er een paar jaar geleden wel voorstellen zijn gedaan om electrische auto's met luidsprekers (aan de buitenkant) uit te rusten zodat fietsers en voetgangers die auto's beter kunnen horen. Zo'n luidspreker kun je natuurlijk gewoon motorgeluiden laten produceren en dat geluid kan in principe alles zijn wat je maar wilt. Wil je je Leaf laten klinken als een Ferrari? Geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guusjee

Guusjee

Omdat ik groot ben..

downtime schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 10:57:
[...]

Ik weet dat er een paar jaar geleden wel voorstellen zijn gedaan om electrische auto's met luidsprekers (aan de buitenkant) uit te rusten zodat fietsers en voetgangers die auto's beter kunnen horen. Zo'n luidspreker kun je natuurlijk gewoon motorgeluiden laten produceren en dat geluid kan in principe alles zijn wat je maar wilt. Wil je je Leaf laten klinken als een Ferrari? Geen probleem.
Ik heb van een collega begrepen die een Opel *iets elektrisch* rijdt, dat er ook vogeltjes ipv een claxon kan worden gebruikt om mensen te laten weten dat je er langs wil..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Guusjee schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 11:50:
[...]

Ik heb van een collega begrepen die een Opel *iets elektrisch* rijdt, dat er ook vogeltjes ipv een claxon kan worden gebruikt om mensen te laten weten dat je er langs wil..
Klopt idd, gaat helemaal nergens over, de Ampera heeft namelijk gewoon een motor die je kunt horen.
Die motor fungeert als een soort van aggregaat zeg maar, leuk voor je bijtelling maar elektrisch rijden is het eigenlijk niet echt. Omgerekend ook niet super zuinig trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:26

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

Wel weer mooie vrouwen die vooraan staan, toch typisch dat ze dat altijd doen.

Er was toch ook zo een facebook pagina of iets dergelijks opgericht voor de vrouwen die altijd in beeld komen bij de Top Gear shows?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guusjee

Guusjee

Omdat ik groot ben..

Aight! schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 12:45:
Wel weer mooie vrouwen die vooraan staan, toch typisch dat ze dat altijd doen.

Er was toch ook zo een facebook pagina of iets dergelijks opgericht voor de vrouwen die altijd in beeld komen bij de Top Gear shows?
Ik kan wel dit vinden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Ook gelijk bewijs dat het niet alleen maar mooie vrouwen zijn. Ik denk dat er gewoon zelf-selectie aan het werk is. Mooie vrouwen willen wel vooraan staan. De minder mooie hoeven niet zonodig in beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

downtime schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 13:48:
[...]

Ook gelijk bewijs dat het niet alleen maar mooie vrouwen zijn. Ik denk dat er gewoon zelf-selectie aan het werk is. Mooie vrouwen willen wel vooraan staan. De minder mooie hoeven niet zonodig in beeld.
Ik denk dat de regisseur ook wel regelt wie er voor en wie er achter staat... het zal vast geen toeval zijn de de knapste vrouwen van het publiek achter de presentatoren staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Da's overigens bij DWDD vaak niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Wat staat er op tafel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

iets met een merk logo erop gok ik.. maar wat, geen idee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:21

Entity

9000rpm

Hmmm Tennis ipv Top Gear op BBC2??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-M-T
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16:33
Entity schreef op zondag 07 juli 2013 @ 21:01:
Hmmm Tennis ipv Top Gear op BBC2??
Top Gear volgt na de Tennis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:52
J-M-T schreef op zondag 07 juli 2013 @ 21:03:
[...]

Top Gear volgt na de Tennis.
Dan kunnen we nog wel effe wachten ben ik bang..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

BBC is aan het trollen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Staat idd net in beeld, "Top Gear will follow tennis" :(

Ze zijn wel erg patriottisch nadat een Schot het Engelse Wimbeldon heeft gewonnen :P

[ Voor 49% gewijzigd door Humma Kavula op 07-07-2013 21:20 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Laatst online: 13:21

Entity

9000rpm

Klaar, dus kom maar op met TG :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

Meer tennis. :( Oh wacht, Clarkson speelt tennis. :P

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Stomme tennis, nu heb ik de eerste minuten gemist :(

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ooh shit als de scene dat maar gezien heeft, vaak nemen die met timers op en dat betekend dan nog wel eens dat ze niet de hele aflevering hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-M-T
Weet iemand welke wegen dat zijn in het Ferrari segment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Hmmhmm-shire :+, 40 mijl vanuit Londen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-M-T
steveman schreef op zondag 07 juli 2013 @ 22:22:
Hmmhmm-shire :+, 40 mijl vanuit Londen.
Letchworth had ik inderdaad gehoord alleen kan ik me niet voorstellen dat het gebergte zo dichtbij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Morgen is de standaard rerun al, die zal neem ik aan wel op tijd beginnen. Dus hooguit een dagje verlaat.

Weet niet wat ik het eerste stukje gemist heb, maar vond het weer vermakelijk :)

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 17:58
J-M-T schreef op zondag 07 juli 2013 @ 22:19:
Weet iemand welke wegen dat zijn in het Ferrari segment?
Pitlochry, Perthshire, Schotland!

Geen idee waarom Jeremy zei: Hertfordshire :?

http://miagaming.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-M-T
FunkyPunky schreef op zondag 07 juli 2013 @ 22:58:
[...]

Had het toevallig net gevonden via Pistonheads inderdaad, maar bedankt :)

https://maps.google.nl/ma...Dsg&cbp=12,270.86,,0,3.16

zoiets, geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
De Scene had het door. Rip is keurig vanaf het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Erg matige aflevering, het stukje van Hammond was gewoon bedroevend. Alleen the ferarri the ferrari was wel ok, en het motor stukje was ook wel aardig maar niks wat we niet gezien hebben.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ben blij dat er inderdaad nog een Ferrari aan te pas kwam, anders was er eigenlijk helemaal niets geweest wat met een normale straatauto te maken heeft. Dat item in het begin is natuurlijk prima, maar dat het ding een kenteken heeft, maakt het nog geen normale straatauto.

Hopelijk beter volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:13

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Jammer dat ze die ferrari niet rond het circuit gestuurd hebben. Misschien volgende week? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baggeraar
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:14

Baggeraar

Wat een gebagger..

Ik erger me eigenlijk altijd meer en meer aan top gear. Haast niks is (nog) toevallig en daardoor gaat de geloofwaardigheid zwaar naar beneden.

Het stukje met de motor en de two young ones, was helemaal gecast je zag overal remsporen van die motor omdat hij daar al een keer eerder had gereden.
Hetzelfde met die taxi cabin waar Hammond doorreed met z'n taxi, allemaal heel toevallig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-09 19:08
Begint een beetje af te zakken naar het niveau van Top Gear US idd. Dat is niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Baggeraar schreef op maandag 08 juli 2013 @ 12:30:
Ik erger me eigenlijk altijd meer en meer aan top gear. Haast niks is (nog) toevallig en daardoor gaat de geloofwaardigheid zwaar naar beneden.

Het stukje met de motor en de two young ones, was helemaal gecast je zag overal remsporen van die motor omdat hij daar al een keer eerder had gereden.
Hetzelfde met die taxi cabin waar Hammond doorreed met z'n taxi, allemaal heel toevallig...
Die laatste was wel heel duidelijk, als je met volle snelheid door een limo heen rijdt loopt die man er echt niet zo kwiek uit. :P

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online

Mee eens.

Alle actiemomenten in de taxirace waren zo overdreven waardoor het overduidelijk in scene is gezet. Als ze er gewoon een soort van derbyrace zonder van te voren alles in te plannen van gemaakt hadden was het vermakelijker geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Ik kon me al niet voorstellen dat er dichtbij Londen zulke bergen zouden zijn. Maar de heren van Top Gear doen niet zo moeilijk over de feiten.

Zulke mooie plaatjes maak je niet bij toeval. Er worden eindeloos retakes gedaan net zolang tot het precies goed is. Zou me niks verbazen als zo'n race meerdere dagen kost om te filmen. Een paar seconden filmen, beelden bekijken, overdoen als het niet goed is, en als het goed is dan de cameraploeg verplaatsen naar een andere plek en daar begint het weer overnieuw.
En toevallig is er ook een camera in die cabin gemonteerd? Dacht het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Oh grappig, ik ben zowel in Pitlochry geweest (kun je leuk canyonen en raften (voor JK Rowlings huis langs) btw) en in Hertfordkutshire :)

Maar als ik het terugluister zegt ie inderdaad lompweg Hertfortshire :F

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kDheVXCl.jpg

Sinds de googlekar is langsgereden is het hotel van eigenaar gewisseld zo te zien :)

[ Voor 28% gewijzigd door steveman op 08-07-2013 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

[...]

Ik vond het al vreemd want ik werk in Hertfordshire en ofschoon het daar mooi is, ziet het er zeker niet zo uit.. maar aangezien het landschap hier snel omkan slaan dacht ik dat het misschien wel waar zou kunnen zijn...
Maar helaas...
Het landschap deed me al verdacht schot aan (hoewel in Wales heb je ook zulke stukken..)

Ik neem aan dat het nogal tongue in cheek bedoeld was.. maar zelfs naar 8 jaar UK misde ik de grap..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

ToolkiT schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 00:08:
Ik neem aan dat het nogal tongue in cheek bedoeld was.. maar zelfs naar 8 jaar UK misde ik de grap..
Wellicht was het gewoon de plaats waar de briefschrijver vandaan kwam of een verwijzing naar een recente gebeurtenis.

Dat vind ik altijd het enige jammere aan TG. Veel van de humor die ze erin stoppen komt niet aan, omdat we veel inside jokes simpelweg niet begrijpen.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Mjah dat heb je als je een buitenlandse serie kijkt, ook veel grappen over bekende Engelsen snap ik niet, maar dat is met Family Guy ook met bekende Amerikanen, ik stoor me er niet echt aan, maar soms is het jammer dat je de grap daardoor mist.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ze geven in de aflevering gewoon aan dat dit absoluut geen toeval is en juist hiervoor is neergezet.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 09:12

Chakotay

Lick here to continue

Mooie 'budget convertables' hebben ze :P

Waar is dat lege stuk Spanje precies? Dat is vast leuk om eens rond te rijden op de motor.

[ Voor 54% gewijzigd door Chakotay op 14-07-2013 21:28 ]

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Geen wonder dat Spanje een beetje failliet aan het gaan is. Dat vliegveld :o

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:49
Rectificatie dus over dat 'Hertfordshire' van vorige week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 09:12

Chakotay

Lick here to continue

Melkunie schreef op zondag 14 juli 2013 @ 21:31:
Scotlandshire :P

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Je bedoelt Buckinghamshire :P

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Hier veel meer info over dat vliegveld

Niet teveel lachen, je hebt het zelf betaald, uit EU potjes.

Die lege gebouwen staan daar echt overal. Ben er toevallig 4 weken geleden geweest. Het is ongelooflijk om te zien. Gewoon vliegen op Malaga, en binnen 15 minuten kan je de eerste plekken al tegenkomen.
Chakotay schreef op zondag 14 juli 2013 @ 21:27:

Waar is dat lege stuk Spanje precies? Dat is vast leuk om eens rond te rijden op de motor.
Werkelijk overal dus. De lege projecten zie je zo van de snelweg staan. Niet 1, maar tientallen achter elkaar. Er ligt ergens een halve stad (letterlijk), inclusief zwembaden en alles, met 1 groot hek er omheen 8)7

EDIT: Lol, rijden ze nu doorheen :p

[ Voor 33% gewijzigd door PWM op 14-07-2013 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Leuke aflevering tot dus ver, zulke avonturen vind ik altijd de leukste afleveringen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ja, goede ouderwetse Top Gear :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Zouden ze nog een extra co-star zoeken? Die jongens doen de vetste dingen! Ik hoef er geeneens geld voor te hebben :P

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obelink
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-11-2020
Goed gevonden locaties in Spanje. Die race in de verlaten stad is net een computerspelletje in het echt.

[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nu wist ik wel dat alles scripted is bij Top Gear maar het valt me eigenlijk nu pas op dat de heren niet zelf rijden in bepaalde shots.

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/x58qxe.png

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/o6jnn9.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Achteraf is het altijd makkelijker om de juiste shots te maken. Ze willen vanuit zoveel hoeken filmen, dat kan niet in een enkele run.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
PWM schreef op zondag 14 juli 2013 @ 21:42:
Hier veel meer info over dat vliegveld

Niet teveel lachen, je hebt het zelf betaald, uit EU potjes.

Die lege gebouwen staan daar echt overal. Ben er toevallig 4 weken geleden geweest. Het is ongelooflijk om te zien. Gewoon vliegen op Malaga, en binnen 15 minuten kan je de eerste plekken al tegenkomen.

[...]

Werkelijk overal dus. De lege projecten zie je zo van de snelweg staan. Niet 1, maar tientallen achter elkaar. Er ligt ergens een halve stad (letterlijk), inclusief zwembaden en alles, met 1 groot hek er omheen 8)7

EDIT: Lol, rijden ze nu doorheen :p
Lol dat is gewoon waar ik woon in Ciudad Real (het vliegveld) had ze nog gezien met de shoot daar.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Tsurany schreef op maandag 15 juli 2013 @ 01:17:
Achteraf is het altijd makkelijker om de juiste shots te maken. Ze willen vanuit zoveel hoeken filmen, dat kan niet in een enkele run.
Ze doen alles gewoon over inderdaad voor de mooie beelden en die drie zijn te duur geworden om ze een hele dag bezet te houden voor zoiets :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:11
Dit is toch het vliegveld waar ze waren?

http://nos.nl/video/204021-spookvliegveld-in-spanje.html

Verder is ALLES bij topgear scripted. Maar daar kijk ik maar doorheen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
Dacuuu schreef op maandag 15 juli 2013 @ 09:51:
Dit is toch het vliegveld waar ze waren?

http://nos.nl/video/204021-spookvliegveld-in-spanje.html

Verder is ALLES bij topgear scripted. Maar daar kijk ik maar doorheen. :9
Ja dat is inderdaad het vliegveld waar ze waren.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Alvanosa schreef op maandag 15 juli 2013 @ 09:57:
[...]

Ja dat is inderdaad het vliegveld waar ze waren.
Maar reken er maar op dat er security rondloopt als het vliegveld verlaten is. Elk gebouw wat leeg staat wordt volledig gestript anders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Alvanosa schreef op maandag 15 juli 2013 @ 08:53:
[...]

Lol dat is gewoon waar ik woon in Ciudad Real (het vliegveld) had ze nog gezien met de shoot daar.
Jij woont elke dag in een ander huis? :o :P

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Laatst online: 11-09 15:09
Ik kan me een keer een helikopter shot herinneren van de Afsluitdijk, was volgens mij met die race van auto vs boot richting Oslo. En hoe wel ze richting noorden reden zag je op dat shot dat de auto vanuit Friesland richting Noordholland reed :o

Maar goed ik kan me er niet echt aan ergeren

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

SnowDude schreef op maandag 15 juli 2013 @ 11:32:
[...]

Ik kan me een keer een helikopter shot herinneren van de Afsluitdijk, was volgens mij met die race van auto vs boot richting Oslo. En hoe wel ze richting noorden reden zag je op dat shot dat de auto vanuit Friesland richting Noordholland reed :o

Maar goed ik kan me er niet echt aan ergeren
In die zelfde aflevering zeiden ze ook dat ze Nederland inreden terwijl goed zichtbaar was dat ze nog ergens op de Franse peage zaten ;)

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Ethirty schreef op maandag 15 juli 2013 @ 11:52:
[...]

In die zelfde aflevering zeiden ze ook dat ze Nederland inreden terwijl goed zichtbaar was dat ze nog ergens op de Franse peage zaten ;)
Elke aflevering is een grote knip festijn. Maar dit is bij elke tv show/serie zo. Soms vallen ze iets meer op omdat je zelf de omgeving kent. Altijd wel jammer, maar de mensen willen nu eenmaal spectaculaire beelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Ik heb ook liever spectaculaire beelden dan een feitelijk juist, maar suf, autoprogramma. Dat is nou net waarom ik (en velen met mij) juist naar TG kijken.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ja en stel je voor dat de mannen dan zelf nog een keer moeten rijden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Laatst online: 11-09 15:09
Donstil schreef op maandag 15 juli 2013 @ 15:00:
[...]

Ja en stel je voor dat de mannen dan zelf nog een keer moeten rijden 8)7
Stel je voor dat ze die dure presentatoren nog 2 dagen moeten in huren. Die presentatoren worden ook gewoon per uur ingehuurd.

Die bergwegen worden vaak voor een dag afgezet, en dan rijden niet alleen de 3 presentatoren over de weg, maar vaak worden een aantal journalisten van het blad Top Gear ook uitgenodigd voor dit soort trips. Die rijden dan ook een aantal keer op en neer.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:14
[...]

Idd, ik reed er op dat moment langs wist alleen niet dat het voor top gear was. Maar zag een helicopter met die ferrari staan. Is echt een prachtig stuk weg! Maar dat is een groot deel van schotland, Prachtig!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

SnowDude schreef op maandag 15 juli 2013 @ 11:32:
Ik heb vorig jaar een poging gedaan om hun rit van SF naar Bonneville te doen omdat ik toch van SF naar SLC wilde rijden. Ik ben gelukkig niet blind gevaren op hun routebeschrijving want dan had ik de route waar ze werkelijk gefilmd hebben nooit gevonden. En zelfs nu weet ik van delen van die route nog niet waar ze werkelijk gereden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Melkunie schreef op zondag 14 juli 2013 @ 21:31:
Meh, "rectificatie".

Als je niet doorhad dat dat een dikke "JE SNAPTE DE GRAP NIET LUL" was, dan ben je wel precies dat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Leuke aflevering; maar zitten die Ferrari's nu echt zo slecht in hun lak? Misschien zijn de auto's bij zo'n shoot aan wat meer steenslag etc onderhevig zijn dan normaal, maar als je bij normaal gebruik een jaar verder bent, ben je net zover heen denk ik? Die onderkant leek wel gezandstraald. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Roamor schreef op maandag 15 juli 2013 @ 23:26:
Die onderkant leek wel gezandstraald. :X
Dat is ook ruwweg wat er gebeurt als je met 280km/h over een niet-onderhouden landingsbaan ragt. De omgeving gezien? Die baan ligt vól met zand en dergelijke.

Pagina: 1 ... 4 ... 47 Laatste