#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Dat van de lak kan ik dan nog wel begrijpen ik vond het eerder bijzonder dat die Mp12 er velgschade van had opgelopen.Roamor schreef op maandag 15 juli 2013 @ 23:26:
Leuke aflevering; maar zitten die Ferrari's nu echt zo slecht in hun lak? Misschien zijn de auto's bij zo'n shoot aan wat meer steenslag etc onderhevig zijn dan normaal, maar als je bij normaal gebruik een jaar verder bent, ben je net zover heen denk ik? Die onderkant leek wel gezandstraald.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
:Ethirty schreef op maandag 15 juli 2013 @ 23:45:
Die onderkant zag er uit alsof er wel wat meer weg was dan de verf. Was dat geen gat?
Velgen beschadigd, gat in de body, sterretjes in de voorruiten. Dat zijn al met al dure ritjes geweest. Maar wel weer een leuke aflevering.
Ook kwam ik wederom tot de conclusie dat ik dit programma met veel plezier volg en kijk. Waarom? Top Gear has the 'full package'. Het zijn de drie deugnieten van presentatoren, de collectie gave auto's die telkens weer de revue passeren, maar het zijn vooral de visuals en het geluid. Dat is elke aflevering weer 'fingerlicking good'.
Neem het onderstaande als voorbeeld. Jeremy's review van de Ferrari F12 Berlinetta:
- klik
Trouwens, wil je graag weten welke muziek er tijdens een aflevering op de achtergrond te horen is?
Bij FinalGear.com zoeken ze het voor je uit!
Rijdt eens een jaartje over de E34, E19, 280 haal je niet eens maar mijn motorkap ziet er niet meer uit, mijn voorruit is vervangen en mijn onderstel heeft ook een rammel.Roamor schreef op maandag 15 juli 2013 @ 23:26:
Leuke aflevering; maar zitten die Ferrari's nu echt zo slecht in hun lak? Misschien zijn de auto's bij zo'n shoot aan wat meer steenslag etc onderhevig zijn dan normaal, maar als je bij normaal gebruik een jaar verder bent, ben je net zover heen denk ik? Die onderkant leek wel gezandstraald.
Dan zijn in Nederland de wegen wel mooi en schoon. Ik kom bij Leuven in de buurt ook steeds dezelfde bandstukken tegen op de vluchtstrook en verdrijvingsvakken. Het ligt er al meer dan een maand en wordt gewoon niet opgeruimd.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

(althans, de stukken die ik af en toe rij)
#team_UTC+1
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Laat het weten zodra je hier bent, ik krijg aan het eind van de week een aantal weken vakantie.RBH schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 21:27:
Zojuist aflevering van zondag gekeken. Erg leuke Top Gear weer imho. Dat vliegveld ga ik hoogstwaarschijnlijk over een aantal weken opzoeken. Ben erg benieuwd..
PSN: Alvanosa
Ook de auto's die ze behandelen is weer vrij standaard. Mooie beelden nog steeds, dat wel, maar ze lijken zelf ook niet echt meer te weten wat ze nou willen. Voor een auto-programma heb je vaak wat weinig auto's (die wedstrijd in het BBC gebouw bv), voor een entertainment-programma hebben ze nu wat weinig humor. Veel flauwere grapjes en opgezette momenten.
Ze zijn nu gewoon minder aan het aankloten en meer bezig met wat voor grap ze dadelijk weer gaan uitvoeren.
[ Voor 35% gewijzigd door Martinspire op 17-07-2013 08:17 ]
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
O, die met dat korte truitje en navelpiercing.Wildfire schreef op maandag 22 juli 2013 @ 01:58:
Cutey rechtsachter bij het interview met Hugh Jackman
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Ik ben wat anders gaan kijken
Vond hem ook niet geweldig. Vind een roadtrip met 3 oude sedans een stuk leuker dan dit soort nutteloze "uitvindingen" moest wel even grinniken af en toe maar écht top vond ik het niet.meintje schreef op maandag 22 juli 2013 @ 10:54:
Ik vond vooral dat stuk van de Hoovervan echt verschrikkelijk slecht. Het idee dat ze zo'n ding bouwen is leuk, maar je weet dat er allemaal van die verwachte, flauwe slechte grappen komen. Er gaat wat stuk, ze varen maar snel verder en Clarkson die vreselijk lomp gaat doen met alles.
Ik ben wat anders gaan kijken
Was Hugh Jackman er ja?Wildfire schreef op maandag 22 juli 2013 @ 01:58:
Cutey rechtsachter bij het interview met Hugh Jackman
Verwijderd
Volgende week alweer de een na laatste aflevering en
toch niet alweer een 'caravan rant'?Jeremy Clarkson and James May investigate an increasingly popular type of tall hatchback often referred to as a 'crossover'. After deducing that these cars are designed entirely to appeal to caravanners, the pair pick examples from Mazda and Volkswagen then use them to spend a couple of days living like the kind of person who would buy one.
[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij
Crap interview IMHO. Als je dan toch een acteur in een autoprogramma interviewt, vraag dan Patrick Dempsey ofzoRBH schreef op maandag 22 juli 2013 @ 11:44:
Vond hem ook wat minder deze week. Ben wél benieuwd naar volgende week!![]()
[...]
Was Hugh Jackman er ja?![]()
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Het was geen fantastische gast nee, maar heb hartelijk gelachen toen hij zijn assistent er bij riep.
En euh ... " due to the unique way the BBC is funded" .... neem ik aan dat de BBC redelijk onafhankelijk is daarvan, dus dan zie/hoor ik toch liever iemand die wel iets met auto's heeft ipv een grote ster te strikken. Patrick Dempsey hoeft ook niet perse, maar ze hadden vroeger wel gasten met mooie verhalen iig.
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Die gaan gewoon door tot aan hun pensioen, zolang er mensen blijven kijken.downtime schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 02:48:
Gezien de neergang van TG wordt het misschien weer tijd voor een reboot van het programma. Nieuw concept, nieuwe schrijvers, nieuwe presentatoren, en hopen dat vers bloed ook nieuwe ideeën met zich meebrengt.
Of tot ze een keer een crash niet overleven natuurlijk.
Uiteindelijk is het aan de BBC om te bepalen of ze ermee door gaan. Programma wordt door een productiemaatschappij gemaakt maar de BBC betaalt ervoor en is eigenaar van de naam Top Gear. Daardoor kan de BBC ook zomaar de stekker eruit trekken.RocketKoen schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 02:59:
Die gaan gewoon door tot aan hun pensioen, zolang er mensen blijven kijken.
Of tot ze een keer een crash niet overleven natuurlijk.
Het zou niet de eerste reboot voor de show zijn. Top Gear is al eerder een keer gecancelled en heeft daarna een doorstart gemaakt waarbij de hele crew, op Clarkson na, vervangen is. De rest van de crew is toen verder gegaan met Fifth Gear.
Ze doen nu 6 afleveringen in een seizoen, in het begin deden ze er 20 ofzo. Ik denk niet dat ze voor die 6 afleveringen minder geld krijgen.
Ik vond het wel leuk trouwens met die Hooverbus al heeft dat ook weer weinig met auto's te maken, de gast heb ik geskipped.
[ Voor 12% gewijzigd door Marzman op 23-07-2013 08:37 ]
/▌
Ze zijn natuurlijk alle drie al lang en breed miljonair, met Clarkson nog makkelijk 10-15x zoveel als de andere twee, dus daar hoeven ze inderdaad helaas niet veel meer dan 6 afleveringen meer voor te doen, nog net genoeg om de kijkers vast te houden.Marzman schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 08:36:
De reden dat ze een crew vervangen zijn toch de kijkcijfers en volgens mij zijn die nog steeds goed. Kan wel zijn dat ze op een gegeven moment te oud zijn inderdaad en vervangen worden door jongere presentatoren maar tegen die tijd zijn de drie heren al lang binnen en hebben ze genoeg pensioen.
Ze doen nu 6 afleveringen in een seizoen, in het begin deden ze er 20 ofzo. Ik denk niet dat ze voor die 6 afleveringen minder geld krijgen.
Ik vond het wel leuk trouwens met die Hooverbus al heeft dat ook weer weinig met auto's te maken, de gast heb ik geskipped.
Anyhoe, zondag gemist en maandag geen herhaling. Net dus maar even e4 binnen gelurked. Tv maar eens even aanslingeren. Ben met deze warmte toch niet echt gemotiveerd te werken
Edit: ik vond het toch weer vermakelijk. Toch weer regelmatig gelachen met die klunzen
[ Voor 13% gewijzigd door Ethirty op 23-07-2013 13:52 ]
#team_UTC+1
Dat heb ik nou ook elke keer. Misschien is de kwaliteit van het programma qua auto's niet geweldig, maar de amusementswaarde is elke keer weer hoog!Ethirty schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 12:43:
Edit: ik vond het toch weer vermakelijk. Toch weer regelmatig gelachen met die klunzen
The devil is in the details.
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Verwijderd
#team_UTC+1
En de Liana, Lacetti en Cee'd waren opwindende scheurmonsters?Verwijderd schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 14:36:
Ik vind die nieuwe "reasonably priced car" die astra echt supers saai om naar te kijken...
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Verwijderd
Nou die hadden nog wat dunnere bandjes dan leek het net alsof ze snel gingen met die piepende banden. Maar die stomme astra heeft gewoon rubber eronder zitten van een ferrari enzo of de tractie controle staat altijd aan. Zooo lamevooghel schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 15:27:
[...]
En de Liana, Lacetti en Cee'd waren opwindende scheurmonsters?
Nergens op wachten, die kleur is gewoon op elke "normale" SLS te bestellenEthirty schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 14:42:
Nou ik heb anders weer genoeg info op gedaan. Als de olie op is wil ik een SLS met veiligheidsjasje en als het water komt wil ik een hovervan

(en is fucking COOL)
Verwijderd
Maak jij het geld over?Donstil schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 15:55:
[...]
Nergens op wachten, die kleur is gewoon op elke "normale" SLS te bestellen
[afbeelding]
(en is fucking COOL)
Trouwens, ik heb al een auto met oranje jasje. Bijna net zo opvallend en een stuk betaalbaarder
#team_UTC+1
Mm ik ga dat net niet redden denk ik, misschien als ik mijn appartement verkoop en dat niet aan de bank door geefEthirty schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 17:03:
[...]
Maak jij het geld over?
Trouwens, ik heb al een auto met oranje jasje. Bijna net zo opvallend en een stuk betaalbaarder

(Dude looks like a lady!
http://www.topgear.com/uk...-week-Top-Gear-2013-07-23
[ Voor 31% gewijzigd door ToolkiT op 26-07-2013 15:39 ]
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

#team_UTC+1
/▌
#team_UTC+1
Verwijderd
Dit meen je toch niet serieus? Wat is Top Gear zonder Clarkson, Hammond en May? Niet echt Top Gear meer imo. Het succes is vooral dankzij dit trio. Neem nu bijvoorbeeld Top Gear America of Australia. Een paar afleveringen gezien en daarna nooit meer.downtime schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 02:48:
Gezien de neergang van TG wordt het misschien weer tijd voor een reboot van het programma.......
nieuwe presentatoren
......
Waarom zou je überhaubt de gast skippen?
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Ze mogen van mij ook gerust blijven maar er zal wel iets moeten gebeuren om het programma weer leven in te blazen. Je kan niet eeuwig dezelfde dingen blijven doen.Verwijderd schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 20:46:
Dit meen je toch niet serieus? Wat is Top Gear zonder Clarkson, Hammond en May? Niet echt Top Gear meer imo. Het succes is vooral dankzij dit trio. Neem nu bijvoorbeeld Top Gear America of Australia. Een paar afleveringen gezien en daarna nooit meer.
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Ik heb dat onderhand wel gezien. Alleen als ik de gast ken kijk ik het nog wel eens.
/▌
Omdat het vaak saaie, niet interessante praatjes zijn.
Ik kijk de afleveringen altijd in z'n geheel, maar de gasten zijn toch meestal wel het minst boeiend. Ze lullen een beetje over welke auto ze hebben gehad, ze laten een trailer oid zien (want daarvoor zijn die gasten daar, ze hebben wat te promoten) en vervolgens laten ze hun reasonably-priced-car-track zien, wat er ontiegelijk traag uitziet, waardoor het helemaal niet interessant is om te zien (imo)
Waarom niet? Never change a winning teamdowntime schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 21:20:
[...]
Ze mogen van mij ook gerust blijven maar er zal wel iets moeten gebeuren om het programma weer leven in te blazen. Je kan niet eeuwig dezelfde dingen blijven doen.
Heb je ook echt harde feiten voor "de neergang van TG", bijvoorbeeld kijkcijfers die hard teruglopen? Of vind je het zelf gewoon niet zo boeiend meer?
The devil is in the details.
En over de neergang van TG. Ik krijg nooit genoeg van de huidige format. Van mij mogen ze het wekelijks op de buis brengen. Duurt altijd veel te lang voor er weer een nieuw seizoen begint. Sure, sommige afleveringen zijn wat minder, maar dat wordt in een andere vaak meer dan goed gemaakt.
#team_UTC+1
En die opmerking over de show

2 nieren afstaan is wat lastig leven. Misschien een nier voor de Singer en een long voor de Sesto Elemento? Wie heeft er nog wat organen nodig? Hebben jullie ook wel eens zo'n weemoedig gevoel dat je anders nooit in zulk moois zal rijden?
Interview vond ik weer eens vermakelijk. Caravanitem wel gelachen, maar volledig voorspelbaar.
[ Voor 62% gewijzigd door Ethirty op 28-07-2013 22:07 ]
#team_UTC+1
YouTube: The Singer 911: All You Ever Wanted to Know - /CHRIS HARRIS ON CARS
Erg vet ding!. Was me alleen niet helemaal duidelijk wat hij exact koste volgens Top Gear?.
Leuke aflevering trouwens, caravan deel viel me nieteens tegen!.
#team_UTC+1
280.000 pond zeiden ze, geloof ikEthirty schreef op zondag 28 juli 2013 @ 22:33:
Volgens mij hadden ze het over $280k?
Smakelijk kunnen lachen met het stukje met de caravans.
[ Voor 13% gewijzigd door Th1x4nG op 29-07-2013 00:03 ]
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Precies. Ik ken ze ook niet altijd maar ik vind 't praatje toch altijd wel vermakelijk. De een is beter dan de ander maar dat weet je niet voor je 't ziet natuurlijk.Ethirty schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 01:02:
Ik ben juist wel benieuwd wat die gast te zeggen heeft. Net als met Slash. Je kent dit soort artiesten vaak alleen maar op 1 manier, wel eens leuk om ze van een andere kant te zien. En sommige interviews zijn serieus leuk, anderen zijn erg matig.
[ Voor 8% gewijzigd door CyBeR op 29-07-2013 01:06 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Volgende keer toch maar als eis stellen dat minstens 50% van de caravan op de camping aan moet komen
En the stig is ook een crashdummie deze aflevering. Alhoewel hij het wel heel knap deed dat hij die caravans zo lang op de weg hield
[ Voor 36% gewijzigd door RocketKoen op 29-07-2013 01:55 ]
Het persifleren van het caravan-rijdende volk, heel goed gezien en gedaan. De caravan race was voor mij overbodig.
[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Mijn pa heeft zelf een CX-5, dus wel leuk dat die redelijk goed uit verf kwam (op de intercooler na dan)
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Die Porsche en Lamborghini waren 2 brute machines.
Ik heb een tijdje terug proef gereden in zo'n CX-5, bij terugkomst bij de dealer mocht ik de noodstop testen. Met 2 balen glaswol, maar het werkte wel.
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Die Lambo begreep ik niet helemaal, behalve dat hij niet echt fraai is in mijn ogen is hij bovenal erg nutteloos, natuurlijk maakt het niets uit als je 150 miljoen op je rekening hebt maar voor nu snap ik hem niet zo, zeker niet met die specs, auto's net boven de 1000pk met 570pk zijn er toch wel meer? Althans voor op een track dan.
Veronica is vrij snel met het uitzenden van het meest recente seizoen, dus gewoon even de zender in de gaten houden wanneer dit seizoen is afgelopen.dude88 schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 10:25:
Iemand een idee wanneer het weer op de Nederlandse TV komt?
Die Lambo bestaat dan ook al een tijdje. Als ik zo even terug zoek in 2010 gepresenteerd en vorig jaar 20 van 20 stuks verkocht. Voor dit soort exclusieve speeltjes is altijd een markt onder de allerrijksten der aarde. Als sjeik kan je moeilijk op komen dagen in dezelfde trackcar als de vorige keerDonstil schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 10:02:
Die Singer vond ik echt fantastisch. Wat een ding zeg, details erin, new meets old enz. Prachtig.
Die Lambo begreep ik niet helemaal, behalve dat hij niet echt fraai is in mijn ogen is hij bovenal erg nutteloos, natuurlijk maakt het niets uit als je 150 miljoen op je rekening hebt maar voor nu snap ik hem niet zo, zeker niet met die specs, auto's net boven de 1000pk met 570pk zijn er toch wel meer? Althans voor op een track dan.
Je kan je ook afvragen wat het nut is van een nog snellere Veyron of Zonda. En toch worden die gemaakt en verkocht.
#team_UTC+1

gezien?
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
[ Voor 47% gewijzigd door Raven op 30-07-2013 14:47 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
#team_UTC+1
Als ze die ook in de astra zetten is het niet helemaal eerlijk
Daarvoor hebben ze toch een aparte lijst? Eigen top 10 geloof ik..RocketKoen schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 23:29:
[...]
Als ze die ook in de astra zetten is het niet helemaal eerlijk
Die laten ze nog rijden met de liana geloof ikAight! schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 23:30:
[...]
Daarvoor hebben ze toch een aparte lijst? Eigen top 10 geloof ik..
[ Voor 3% gewijzigd door jpiwf op 31-07-2013 23:56 ]
member of Los Alcoholicos ban dhmo
Ligt die niet ergens onder een schoorsteen?jpiwf schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 23:32:
[...]
Die laten ze nog rijden met de liana geloof ik

#team_UTC+1
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?
@Ethirty: vrijwel geen van de auto's die daar stonden opgesteld wordt in het VK geproduceerd, maar stonden daar wel bij elkaar om het beeld te versterken dat het huidige Britse ingenieurskunde hoogstaand is en iets om trots op te zijn. De Britten leveren nog wel veel onderdelen, maar de feitelijke eigenaren van de merken zijn nu vrijwel allemaal buitenlands. De conclusie van het tweede programma was ook ietsje anders: dankzij de Duitsers hadden duizenden mensen nu een baan (met de productie van de Mini's in het VK) en in feite zijn de Britten nu aan het produceren voor hun vroegere concurrenten, wat de geschetste trots van Clarkson toch een beetje neerhaalt. Des te opvallender van de BBC om het zo direct achter elkaar uit te zenden.
[ Voor 51% gewijzigd door CaptainPanda op 05-08-2013 00:38 ]
#team_UTC+1
@timovd: die Lambo word niet geleverd met straat banden en kun je ook niet inschrijven want Lambo geeft geen gelijkvormigheidsattest
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Wel een beetje flauw. In principe kun je elke auto modificeren of compleet zelf ontwerpen en toegelaten worden op de openbare weg. Moet je alleen een keuring doorstaan.Damic schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 02:46:
@timovd: die Lambo word niet geleverd met straat banden en kun je ook niet inschrijven want Lambo geeft geen gelijkvormigheidsattest
Autofabrikanten moeten aan veel strengere eisen voldoen. Daar tegenover staat dan weer dat niet elke auto gekeurd hoeft te worden. Zolang je maar kan aantonen dat elke auto die van je lopende band af rolt ongeveer hetzelfde is.
Dat ze die lambo niet volgens de laatste methode keuren kan ik begrijpen vanwege de lage oplage. Maar waarom kun je zo'n auto dan niet voorzien van andere bandjes en zelf laten keuren?
Volgens mij assembleren RR en Bentley in de VK, worden er Mini's, Honda's en Morgan's gebouwd in fabrieken en schuren. En volgens mij die F1 wagens ook. Ik heb het verder niet over eigenaren of waar de onderdelen vandaan komen, maar er wordt wel degelijk geproduceerd.CaptainPanda schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 23:31:
@Ethirty: vrijwel geen van de auto's die daar stonden opgesteld wordt in het VK geproduceerd, maar stonden daar wel bij elkaar om het beeld te versterken dat het huidige Britse ingenieurskunde hoogstaand is en iets om trots op te zijn.
De docu erna heb ik niet gezien trouwens, kan me voorstellen dat feiten daarin wat waarheidsgetrouwer zijn
#team_UTC+1
En helemaal leuk als je ook snapt wat er grappig was aan het klooien met het binnenlichtje en de koplampen in het donker: Wikipedia: Dogging
Nederlands is makkelijker als je denkt.
/▌