Top Gear, Fifth Gear, Grand Tour en andere Car Shows, Deel 9

Pagina: 1 ... 14 ... 47 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Het is wel spot on inderdaad (alleen wat langdradig, punt was na een halve minuut ook wel gemaakt), ook met het bochten nemen enzo, al is dat vaak eerder te krap als te ruim zodat ze je bijna schampen met hun zijkant. Ik denk dat het niet alleen voor Peogeot rijders geld maar voor iedereen in een grijze MPV :p

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb helemaal krom gelegen omdat het peugeot stukje. Je zag alle grappen al van mijlenver aankomen maar dat maakte het nou net mooi. maniac!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Het duurde gewoon veel te lang en was veel te voorspelbaar. Ik had liever meer beeld van de LaFerrari gezien. :)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 13-09 08:02
Señor Sjon schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 09:35:
Het duurde gewoon veel te lang en was veel te voorspelbaar. Ik had liever meer beeld van de LaFerrari gezien. :)
Waarschijnlijk hadden ze de aflevering liever gevuld met 3 rondjes van The Stig. Maar dat ging niet door.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Zo'n gast die ik niet ken die minutenlang bralt en dan een rondje doet in een auto die me niet boeit. _Dat_ is pas langdradig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 19:12

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Gelukkig had ik het opgenomen. Die gast boeide me ook echt totaal niet. Na het tweede woord ging ik al naar de zapknop en toen het over One Direction ging en hij met dat ongelofelijk stupide accent verder ging (Geordi shore of zo?) was het helemaal voorbij.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 11:43
Kaasplank schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 09:38:
Zo'n gast die ik niet ken die minutenlang bralt en dan een rondje doet in een auto die me niet boeit. _Dat_ is pas langdradig :P
Van die jonge artiestjes of muzikantjes, die net komen kijken en dan gaan praten met "my whole life" of "my entire life" alsof ze de oorlog hebben meegemaakt. Zo'n ontiegelijke hekel aan. Dan heb ik echt de neiging om de televisie in tweeën te slaan. Zo interessant gaan lopen doen. Vind het vaker irritant dan leuk (afhankelijk van de gast). Rijke mensen die interessant gaan lopen over hun dure auto's en altijd een sterk ophangen over wat ze meegemaakt hebben op de filmset of studio. Laat gewoon alledaagse mensen in die auto of mensen met een ziekte of met een speciaal verhaal of wat dan ook, maar die sterren hoeft van mij niet. Die hebben alles al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

RocketKoen schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 09:37:
[...]

Waarschijnlijk hadden ze de aflevering liever gevuld met 3 rondjes van The Stig. Maar dat ging niet door.
Dat is waar, ze hadden wat zendtijd over :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

Maasluip schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 09:42:
Gelukkig had ik het opgenomen. Die gast boeide me ook echt totaal niet. Na het tweede woord ging ik al naar de zapknop en toen het over One Direction ging en hij met dat ongelofelijk stupide accent verder ging (Geordi shore of zo?) was het helemaal voorbij.
Ik vind die ster 9 van de 10 keer niet, ik zap die dan ook altijd voorbij tenzij de ster me meteen interessant lijkt. (Die roodhoofd uit harry potter was grappig, met zijn ijscotruck en hovercraft :P )

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

chim0 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 10:47:
[...]

Van die jonge artiestjes of muzikantjes, die net komen kijken en dan gaan praten met "my whole life" of "my entire life" alsof ze de oorlog hebben meegemaakt. Zo'n ontiegelijke hekel aan. Dan heb ik echt de neiging om de televisie in tweeën te slaan. Zo interessant gaan lopen doen. Vind het vaker irritant dan leuk (afhankelijk van de gast). Rijke mensen die interessant gaan lopen over hun dure auto's en altijd een sterk ophangen over wat ze meegemaakt hebben op de filmset of studio. Laat gewoon alledaagse mensen in die auto of mensen met een ziekte of met een speciaal verhaal of wat dan ook, maar die sterren hoeft van mij niet. Die hebben alles al.
Als er één ding is waar ik niet naar wil kijken is 't wel een of andere kankerpatient die rondjes tuft over een circuit. Doe mij maar gewoon een star. En als die dan een keer wat minder bekend is, soit. De meeste ken ik overigens wel.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ze zijn niet allemaal multimiljonair hoor ;)

Maar goed, het is een Engels programma dus er komen (af en toe) Engelse gasten. Net zoals ze in het nieuws allemaal auto's bij politici hebben verzonnen waar ik er maar 2 van kon, al moest ik wel lachen om McClaren bij de schotse minister 8)7
Soms boeien de gasten je niet, soms snap je referenties niet helemaal, hoort erbij imho.

[ Voor 47% gewijzigd door Afvalzak op 24-02-2015 11:16 ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
CyBeR schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:11:
[...]

Als er één ding is waar ik niet naar wil kijken is 't wel een of andere kankerpatient die rondjes tuft over een circuit. Doe mij maar gewoon een star. En als die dan een keer wat minder bekend is, soit. De meeste ken ik overigens wel.
Nee, ik zit te wachten op Ed Sheeran. :X
offtopic:
Overigens een beetje respectloos om te zeggen "e.o.a. kankerpatiënt"
Afvalzak schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:14:
[...]

Ze zijn niet allemaal multimiljonair hoor ;)
Nee, maar ze kunnen wel allemaal een Porsche kopen (of twee). ;)
Maar goed, het is een Engels programma dus er komen (af en toe) Engelse gasten. Net zoals ze in het nieuws allemaal auto's bij politici hebben verzonnen waar ik er maar 2 van kon, al moest ik wel lachen om McClaren bij de schotse minister 8)7
Soms boeien de gasten je niet, soms snap je referenties niet helemaal, hoort erbij imho.
Je moet inderdaad wel de namen en de situaties kennen, wil je erom lachen. De McLaren/Minister grap snapte ik daarom ook niet. Maar Will Smith of Tom Cruise vond ik wel leuk, omdat ik die in het dagelijks leven ook leuk vind, maar echt van die acteurtjes en muzikantjes die net komen kijken en dan beginnen met "my entire life" pffff... Maar idd wat je zegt, het is een Engels programma dus misschien vind het Engelse publiek het wel prachtig. Engelsen hebben wel typisch altijd van die sterke verhalen en vertellen het dan op een overdreven manier alsof het heel wat is. Soms is dat irritant. Beetje interessant lopen doen vind ik dat altijd.

[ Voor 4% gewijzigd door chim0 op 24-02-2015 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

chim0 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:55:
[...]

offtopic:

[...]

Nee, maar ze kunnen wel allemaal een Porsche kopen (of twee). ;)

[...]

Je moet inderdaad wel de namen en de situaties kennen, wil je erom lachen. De McLaren/Minister grap snapte ik daarom ook niet. Maar Will Smith of Tom Cruise vond ik wel leuk, omdat ik die in het dagelijks leven ook leuk vind, maar echt van die acteurtjes en muzikantjes die net komen kijken en dan beginnen met "my entire life" pffff... Maar idd wat je zegt, het is een Engels programma dus misschien vind het Engelse publiek het wel prachtig. Engelsen hebben wel typisch altijd van die sterke verhalen en vertellen het dan op een overdreven manier alsof het heel wat is. Soms is dat irritant. Beetje interessant lopen doen vind ik dat altijd.
Het is een Schotse minister dus als hij een McClaren rijdt zou het wel grappig zijn. :+

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

chim0 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:55:
[...]

offtopic:
Helemaal niet? Ik bedoel letterlijk een patient met kanker. Dat is net zoiets als vinden dat het zeggen dat een neger zwart is, racistisch is.

Of val je over 'een of andere' en wil je dat ik er een opzoek en 'm bij naam noem ofzo?

[ Voor 10% gewijzigd door CyBeR op 24-02-2015 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

Het is logisch dat sommige zaken ons voorbij gaan omdat wij de BE-ers (bekende Engelse) niet allemaal kennen. En natuurlijk ook niet op de hoogte zijn wat politiek Engeland allemaal uitvoert etc

Wij kunnen ons makkelijker identificeren met Stars die we kennen. Maar soms kan ik me toch ook wel vermaken met mensen die ik totaal niet ken.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Afvalzak schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 12:31:
[...]

Het is een Schotse minister dus als hij een McClaren rijdt zou het wel grappig zijn. :+
Ach so! :)
CyBeR schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 12:37:
[...]

Of val je over 'een of andere' en wil je dat ik er een opzoek en 'm bij naam noem ofzo?
Beetje wel ja, maar maakt verder ook niet uit. :)

Rij overigens zelf geen auto, dus het afzeiken van Peugeot rijders kan ik niet over oordelen. Zag laatst wel een reclame voor de 308 GT op televisie. Best wel een bruut bakkie! Lijkt een beetje op de Audi A3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

chim0 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 13:41:
[...]

Ach so! :)

[...]

Beetje wel ja, maar maakt verder ook niet uit. :)

Rij overigens zelf geen auto, dus het afzeiken van Peugeot rijders kan ik niet over oordelen. Zag laatst wel een reclame voor de 308 GT op televisie. Best wel een bruut bakkie! Lijkt een beetje op de Audi A3.
Kruising tussen een Golf GTI en een Audi A3 idd maar Frans dus je komt er nooit ver mee. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Afvalzak op 24-02-2015 13:58 ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmauG
  • Laatst online: 11-01-2022
De laatste peugeot 308 lijkt (gelukkig) meer op de 306 (sentiment) dan de latere uitvoeringen van Peugeots belangrijke compacte middenklasser.
Ik ben iig zeer te spreken over de 308 qua uiterlijk.

Overigens is het nemen van bochten waar de heren in epp5 mee spotten niet enkel aan de peugeotrijder toe te bedelen. Man man man wat rijden er een hoop mensen rond in Nederland die geen idee hebben hoe ze een bocht in en uit moeten rijden zonder de richting te veranderen. Stukje voertuigkennis hoort hier wel bij natuurlijk.

Voorbeelden:
Remmend de bocht in.
Gas los de bocht uit.
Bijsturen wanneer onderstuur optreedt (gokje, 99% van de voertuigen op de Nederlandse weg) Niet te verwarren met slip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Laatst online: 22:06

Cheezus

Luiaard

SmauG schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 16:10:
Man man man wat rijden er een hoop mensen rond in Nederland die geen idee hebben hoe ze een bocht in en uit moeten rijden zonder de richting te veranderen.
Bij mij is het altijd de bedoeling om van richting te veranderen in een bocht.. anders heet het toch rechtdoor?
Voorbeelden:
Remmend de bocht in.
Gas los de bocht uit.
Bijsturen wanneer onderstuur optreedt (gokje, 99% van de voertuigen op de Nederlandse weg) Niet te verwarren met slip.
Bij 99.9% van de mensen treedt er geen onderstuur op omdat ze niet als een coureur over de openbare weg rijden? Al die andere punten idem, het gaat erom (veilig) van A naar B te komen, niet om de snelste rondetijd neer te zetten..
Voor de bocht remmen, de bocht uit acceleren, de bocht ruim maken (buiten-binnen-buiten) zorgen er wel voor dat je ook onder normale snelheden comfortabeler kan rijden maar ik zie het niet echt als noodzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmauG
Cheezus schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 17:33:
[...]

Bij mij is het altijd de bedoeling om van richting te veranderen in een bocht.. anders heet het toch rechtdoor?
Ik denk dat je dondersgoed begrijpt wat ik bedoel ;)
[...]

Bij 99.9% van de mensen treedt er geen onderstuur op omdat ze niet als een coureur over de openbare weg rijden? Al die andere punten idem, het gaat erom (veilig) van A naar B te komen, niet om de snelste rondetijd neer te zetten..
Voor de bocht remmen, de bocht uit acceleren, de bocht ruim maken (buiten-binnen-buiten) zorgen er wel voor dat je ook onder normale snelheden comfortabeler kan rijden maar ik zie het niet echt als noodzaak.
Niet alleen comfortabeler, Ook energiezuiniger en treed er minder slijtage op. Daarnaast is het ook nog minder irritant voor het overige verkeer dat zich aanpassen moet aan deze bestuurders. De nadelen/voordelen welke hierboven worden genoemd dus vermenigvuldigd met het aantal voertuigen dat zich erop moet aanpassen.

Voordat dit topic compleet overhoop dreigt te gaan (het gaat tenslotte over top-gear en co).
Ik ben geen circuitracer of wat dan ook. Ik heb bij mijn rijlessen wel geleerd met een ideale lijn door bochten te rijden om eerder genoemde redenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Als ik met de 'ideale lijn' bochten ga nemen betekent het dat ik op de andere weghelft moet rijden. Ik ken jouw rijinstructeur niet, maar die van mij heeft me geleerd vooral niet te gaan spookrijden en gewoon op je eigen weghelft te blijven (inhalen daargelaten).

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
McBoom schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 20:47:
Als ik met de 'ideale lijn' bochten ga nemen betekent het dat ik op de andere weghelft moet rijden. Ik ken jouw rijinstructeur niet, maar die van mij heeft me geleerd vooral niet te gaan spookrijden en gewoon op je eigen weghelft te blijven (inhalen daargelaten).
De mijne hoefde me dat niet te leren. het leek me direct al geen slim plan ;)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Donstil schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 21:02:
[...]

De mijne hoefde me dat niet te leren. het leek me direct al geen slim plan ;)
Hij heeft me i.i.g. niet geleerd om buiten-binnen-buiten de bochten te nemen ;)

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmauG
Rijbaan/rijstrook iemand?
We dwalen af mannen.

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

McBoom schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 20:47:
Als je "ideale lijn" vertaalt als "racelijn" wel ja. Maar er is een verschil tussen blind een bocht ingaan en vloeiend sturen. Dat heeft mijn rijinstructeur mij op een van de eerste lessen ook laten zien.
Wat dat betreft is er meer dan alleen maar sturen en is de ideale lijn die SmauG bedoelt echt niet wat racecoureurs doen en wat jij bedoelt.

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:39

Ethirty

Who...me?

Maasluip schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 08:10:
[...]

Als je "ideale lijn" vertaalt als "racelijn" wel ja. Maar er is een verschil tussen blind een bocht ingaan en vloeiend sturen. Dat heeft mijn rijinstructeur mij op een van de eerste lessen ook laten zien.
Wat dat betreft is er meer dan alleen maar sturen en is de ideale lijn die SmauG bedoelt echt niet wat racecoureurs doen en wat jij bedoelt.
Je kan inderdaad ook gewoon de "ideale lijn" rijden op je eigen weghelft. Veel rijbanen heb je makkelijk een halve tot een hele meter aan "speling" waarbinnen je optimaler kan sturen.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

• Cheezus
  • Laatst online: 22:06

Cheezus

Luiaard

Het is ook af te raden om de 'curb-stones' mee te nemen op de openbare weg:
Afbeeldingslocatie: http://files.utopis-platform.net/vdboschbeton-nl/image/?file=files/public/entities/products/schrikblok-zonder-voet/images/03_boston%20schrikblok%20groot%203.jpg&maxwidth=600

Tenzij je een Peugeot hebt natuurlijk, die kunnen daar gewoon tegen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:15

Polycom

Poes van goud

Heb erg gelachen om dat Peugeot stuk. Heb dan ook pest hekel aan Peugeot (vrijwel alle Franse auto's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-09 13:52

steveman

Comfortabel ten onder

Aaargh, na het gehaper van vorige keren nu helemaal geen beeld op BBC2... En Top Gear nou letterlijk het enige dat ik op TV kijk :') (Totdat 't MotoGP-seizoen begint dan)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:18

jpiwf

licenced pepernootaddict

je hebt nog een kwartier om bij de buurman aan te bellen :+

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Echt raar om Gillian met blond haar te zien :D

Moet wel zeggen dat ze er wel nog bijzonder jong uitziet zeg chapeau make up.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Laatst online: 20:23
BBC in HD.. finally :)

en (tijdelijk) ook FTA, dus kan met mn upc lijntje nu gewoon in HD kijken @ slaapkamer. Dat FTA mag van mij wel blijven, heb geen CI in die TV. Maar ach...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Eindelijk weer eens een leuke uitzending. :)

En Gillian heeft een aanstekelijke lach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:10
Toffe aflevering weer! Wat een wagen die Ford F-150 Velociraptor. :*) Toch wel de mooiere van de twee, want voor een wagen van deze tijd was het design van de Chevrolet toch wel aardig achterhaald.

En Gillian Anderson mag er zeker nog zijn; wat een mooie vrouw. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Er zat ook wel een bak licht op die Velociraptor zeg! Jammer dat dat soort auto's bij ons schunnig duur zijn, soms zou ik best wel wat meer van die monsters zien. Ik heb me in ieder geval weer vermaakt. :)

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

IN THE COCK! HA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Dat daar geen piep overheen is gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

There are cougars there. Well that's not so bad _O-

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obelink
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-11-2020
Ze beginnen altijd wel strak op tijd zeg. Kom ik om 21u bij de TV is het al bezig met die Lexus.

Maar ik vond het thema rond 'Wolf Mountain' niet geslaagd. Het is natuurlijk opzet maar de houding van Clarkson en May stond me niet aan. Dit is geen reclame voor die rescue watches. Ik geloof niet dat Hammond het leuk had daar boven. Ook al was de temperatuurmaar liefst -10, is daar mooi weer, het kan er veel kouder zijn.

[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Ethirty schreef op zondag 01 maart 2015 @ 22:43:
Er zat ook wel een bak licht op die Velociraptor zeg! Jammer dat dat soort auto's bij ons schunnig duur zijn, soms zou ik best wel wat meer van die monsters zien. Ik heb me in ieder geval weer vermaakt. :)
Eerlijk gezegd zie ik ze liever op TV dan bij mij in de straat. Ik heb ze in de VS veel gezien en de lol is er snel af als je ze overal ziet. Groot, lomp, vierkant en lelijk, daarmee is het wel gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Ik zie dat soort dingen wel 's rijden, en dan denk ik eigenlijk alleen "wat the vaderzuigende fuck moet je met zo'n enorm ding hier in de niet te ruim-bemeten grachtengordel".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Fantastische dingen die Raptors. (Dit is nog de oude)
Ik heb een klant die ze importeert.

Leuk ook dat ze hier met de zelfde lampen reden. Hij monteerd die dingen ook, is een bak met duizende ledjes erin, vooral "verstopt" achter de grill is dat dikke pret.
Obelink schreef op maandag 02 maart 2015 @ 00:40:
ik geloof niet dat Hammond het leuk had daar boven. Ook al was de temperatuurmaar liefst -10, is daar mooi weer, het kan er veel kouder zijn.
Hehe nee joh. Dat is opgenomen in een daggie draaien. Die heeft daar echt niet geslapen hoor, gewoon na de shots weer keurig opgehaald met de helikopter waar hij mee kwam.

[ Voor 48% gewijzigd door Donstil op 02-03-2015 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door Donstil op 02-03-2015 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Donstil schreef op maandag 02 maart 2015 @ 01:18:
Leuk ook dat ze hier met de zelfde lampen reden.
Is dat niet dik illegaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
CyBeR schreef op maandag 02 maart 2015 @ 01:29:
[...]

Is dat niet dik illegaal?
Absoluut :)
Je moet er niet mee rijden terwijl ze aan zijn.

Ze worden gemonteerd onder de noemer "Voor als het schemerig wordt op de bouwplaats" 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-09 09:00
Obelink schreef op maandag 02 maart 2015 @ 00:40:
Ze beginnen altijd wel strak op tijd zeg. Kom ik om 21u bij de TV is het al bezig met die Lexus.

Maar ik vond het thema rond 'Wolf Mountain' niet geslaagd. Het is natuurlijk opzet maar de houding van Clarkson en May stond me niet aan. Dit is geen reclame voor die rescue watches. Ik geloof niet dat Hammond het leuk had daar boven. Ook al was de temperatuurmaar liefst -10, is daar mooi weer, het kan er veel kouder zijn.
Ik denk wel dat het -10 graden Fahrenheit was, wat overeenkomt met -23 graden Celcius. Dat is toch net een stukje minder comfortabel.

Ik vond het jammer om te zien hoe ze met die "reddingsmissie" om gingen. Het was mooie televisie zo door de sneeuw ploegen met die wagens, maar het verhaal er om heen was wat tenenkrommend.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

LordSinclair schreef op maandag 02 maart 2015 @ 07:47:
[...]

Ik denk wel dat het -10 graden Fahrenheit was, wat overeenkomt met -23 graden Celcius. Dat is toch net een stukje minder comfortabel.

Ik vond het jammer om te zien hoe ze met die "reddingsmissie" om gingen. Het was mooie televisie zo door de sneeuw ploegen met die wagens, maar het verhaal er om heen was wat tenenkrommend.
top gear / hammond zijn engels, dus ik neem aan dat het wel degelijk 'c was.
Maar voor de rest ben ik het met je eens, ik ben er grotendeels doorheengezapt omdat ik geen zin had in dat geklaag van hammond

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Cheezus schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 09:30:
Het is ook af te raden om de 'curb-stones' mee te nemen op de openbare weg:
[afbeelding]

Tenzij je een Peugeot hebt natuurlijk, die kunnen daar gewoon tegen 8)
rondje spollen en glijden in de sneeuw (5jr geleden - lag er goed pak) heel die fat-curbs onzichtbaar geworden. Ineens worden we de lucht in gelanceerd, landen op 2 wielen .... motor loopt nog, niemand auw, peugeot van die stenen afgeduwd; werkte nog - toen maar naar huis gereden :+ (verder zijn maar frot bakken :X))

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

steveman schreef op zondag 01 maart 2015 @ 20:29:
Aaargh, na het gehaper van vorige keren nu helemaal geen beeld op BBC2... En Top Gear nou letterlijk het enige dat ik op TV kijk :') (Totdat 't MotoGP-seizoen begint dan)
Vanavond om 20:00 herhaling op BBC2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Maasluip schreef op maandag 02 maart 2015 @ 08:22:
[...]

Vanavond om 20:00 herhaling op BBC2!
Thx, maar op de Wilde Weide Warboel staat ie dezelfde avond al in 1080p ;)

Al moet ik zeggen dat ik dit keer niet het gevoel heb iets te hebben gemist met de lage kwaliteit, er waren nou niet echt veel mooie shots van supercars of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Moet het nu in spoilertags dan?
spoiler:
Zo'n pickup is wel leuk, maar hier redelijk onpractisch afgezien van die ene keer dat je iets gaat verhuizen. Verder was het wel te verwachten dat Hammond niet door hun gered ging worden van die berg :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Marzman schreef op maandag 02 maart 2015 @ 10:47:
Moet het nu in spoilertags dan?
spoiler:
Zo'n pickup is wel leuk, maar hier redelijk onpractisch afgezien van die ene keer dat je iets gaat verhuizen. Verder was het wel te verwachten dat Hammond niet door hun gered ging worden van die berg :)
Alstublieft niet 8)7

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Donstil schreef op maandag 02 maart 2015 @ 01:31:
[...]

Absoluut :)
Je moet er niet mee rijden terwijl ze aan zijn.

Ze worden gemonteerd onder de noemer "Voor als het schemerig wordt op de bouwplaats" 8)7
Ben ik niet geheel met je eens; die lichtbalken zijn in sommige staten legaal te monteren i.p.v. standaard AUX-verlichting. Daarnaast zijn er ook DOT-approved lightbars te vinden in de USA en die zou je dus mogen voeren als normale verlichting.

Er zijn ook HID-uitvoeringen te verkrijgen en aangezien de HIDs per definitie een goedkeuring moeten krijgen in bijna de gehele USA, is er dus een kans dat een lightbar bestaande uit HIDs (zelfs met 9000K) ook legaal te monteren en gebruiken zijn.

Maar ja, Clarkson kennende zal het wel een extraatje van de producers zijn geweest uit de lokale RadioShack ofzo en dus niet legaal. ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Laatst online: 20:24

Entity

9000rpm

Die lichtbalk zit er standaard op bij de Hennessey (althans, wel op hun demomodel waarschijnlijk):
http://www.hennesseyperformance.com/raptor62.html

[ Voor 18% gewijzigd door Entity op 02-03-2015 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

MAX3400 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 13:41:
[...]

Ben ik niet geheel met je eens; die lichtbalken zijn in sommige staten legaal te monteren i.p.v. standaard AUX-verlichting. Daarnaast zijn er ook DOT-approved lightbars te vinden in de USA en die zou je dus mogen voeren als normale verlichting.

Er zijn ook HID-uitvoeringen te verkrijgen en aangezien de HIDs per definitie een goedkeuring moeten krijgen in bijna de gehele USA, is er dus een kans dat een lightbar bestaande uit HIDs (zelfs met 9000K) ook legaal te monteren en gebruiken zijn.

Maar ja, Clarkson kennende zal het wel een extraatje van de producers zijn geweest uit de lokale RadioShack ofzo en dus niet legaal. ;)
In de VS mag je allerlei shit doen. Ik bedoelde hier in Nederland waar we iets hogere standaarden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Als je ergens alleen offroad in the middle of nowhere rijdt, maakt het natuurlijk niet uit dat je zo'n lichtbalk hebt, alleen maar praktisch. Maar je moet hem inderdaad niet op de openbare weg gebruiken. :P

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Laatst online: 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

vond dit echt een mindere aflevering.
Ook over de lexus. Heb op internet ook head 2 heads gezin tussen de lexus en de bmw.
En ook daar wel geklaag over de zwaarlijvigheid van de lexus. Maar ook lof voor de motor.
En in een timed lap was de BMW welliswaar sneller, maar kwam de lexus nog behoorlijk dichtbij.
Ik was dus wel benieuwd naar een rondje en de tijd van de lexus.

En de soap op de berg. Tenenkrommend vond ik dat. TG is staged en dat is niet erg. Maar wat een onzinnige inval om 2 auto's te testen.
Had er gewoon met 2 autos na toe gereden omdat er boven aan de berg een blikje koud bier stond oid.
Laat de 3 heren elkaars auto "afmaken" en hun eigen auto de hemel in prijzen en dan had het nog wel iets kunnen worden.
Want het waren wel brute auto's. Zeker die velociraptor.
Maar dit stuk......Nee.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

DarkSide schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 17:16:
En de soap op de berg. Tenenkrommend vond ik dat. TG is staged en dat is niet erg. Maar wat een onzinnige inval om 2 auto's te testen.
Had er gewoon met 2 autos na toe gereden omdat er boven aan de berg een blikje koud bier stond oid.
Laat de 3 heren elkaars auto "afmaken" en hun eigen auto de hemel in prijzen en dan had het nog wel iets kunnen worden.
Je zou haast denken dat ze stevig gesponsord zijn door Breitling om deze episode te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

downtime schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 17:42:
[...]

Je zou haast denken dat ze stevig gesponsord zijn door Breitling om deze episode te doen.
Zou je denken? Ze hebben ook al een keer dat item gedaan over die vliegende Zwitser met zijn jetpack. Daar was Breitling ook zichtbaar vertegenwoordigd :P

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2012/05/rossy-flies-over-rio-de-janeiro.jpg

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Sanction schreef op zondag 01 maart 2015 @ 23:55:
[...]

Dat daar geen piep overheen is gezet.
Cock mag voor de watershed gezegd worden want het betekend immers ook haan..
May was daar een paar seizoenen al achter gekomen en zegt continue 'Oh Cock'...

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-M-T
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 00:40
Leuke episode dit, die Eagle is fantastisch. Ik had wel verwacht dat ze de Regera zouden noemen bij "the News", wie weet komt dat nog eens. RallyX wil ik nog eens gaan kijken, was vorig jaar eigenlijk de bedoeling in Belgie, dit jaar komen ze er niet helaas.

Ik vind Richard Hammond's stem apart klinken dit seizoen, lager en rasperig. Ik was recent ziek en heb allerlei eerdere afleveringen gekeken om de tijd wat te overbruggen waardoor me dit nu nog meer opvalt. Merkt iemand hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Oeh die protoype E-type O+ O+

* heuveltje gaat tussen de bank opzoek naar E850.000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Fijn om te horen dat er nog vakmanschap is die glas voor zulke auto's kan maken (en daarmee ook andere zeldzame klassiekers), maar wat een geld :o

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:17

Wildfire

Joy to the world!

Wel €30.000 voor de voor- en achterruit samen. Met dat soort bedragen tik je de €850.000 voor de volledige auto wel snel aan ja :P

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Haha er kan weer een Dragrace in het boekje "Appels met peren vergelijken zodat ons Engelse product beter uitkomt."

200 Pk tegen 345pk
Maar vooral £25.000 tegen £850.000

Doe mij dan die F-Type maar.
Als V6s (klinkt beter) en Cabrio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Donstil schreef op maandag 09 maart 2015 @ 00:47:
Haha er kan weer een Dragrace in het boekje "Appels met peren vergelijken zodat ons Engelse product beter uitkomt."
Wat maakt het uit. Die drie mensen die £850.000 voor een auto neer kunnen tellen moeten daar maar doorheen prikken. Voor de rest tellen alleen de mooie plaatjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
downtime schreef op maandag 09 maart 2015 @ 01:55:
Wat maakt het uit. Die drie mensen die £850.000 voor een auto neer kunnen tellen moeten daar maar doorheen prikken. Voor de rest tellen alleen de mooie plaatjes.
Een race tegen een Regera was ook mooi geweest maar dan had iedereen kunnen zien wat voor een POS die E-Type is.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
downtime schreef op maandag 09 maart 2015 @ 01:55:
[...]

Die drie mensen die £850.000 voor een auto neer kunnen tellen kijken waarschijnlijk geen Top Gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-09 09:00
Gelukkig kon James May de avond nog redden met Tanner Foust, die laatste kan wel rijden hoor! Het was verder een aflevering met veel gepraat in de studio. Het item met de gast leek ook uren te duren.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Donstil schreef op maandag 09 maart 2015 @ 00:47:

200 Pk tegen 345pk
Maar vooral £25.000 tegen £850.000

Doe mij dan die F-Type maar.
Als V6s (klinkt beter) en Cabrio.
Erm jaguar VS jaguar. Hoe kun je daar geen engels product beter uit laten komen :?
En die F-type zal vast beter zijn in practisch alles, maar dan nog krijgt ie op looks een 3 i.v.m die E-type

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

LordSinclair schreef op maandag 09 maart 2015 @ 10:40:
Gelukkig kon James May de avond nog redden met Tanner Foust, die laatste kan wel rijden hoor! Het was verder een aflevering met veel gepraat in de studio. Het item met de gast leek ook uren te duren.
Ik skip dat toch altijd :+ Leuke aflevering verder :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Laatst online: 12-09 16:54
heuveltje schreef op maandag 09 maart 2015 @ 10:43:
[...]

Erm jaguar VS jaguar. Hoe kun je daar geen engels product beter uit laten komen :?
En die F-type zal vast beter zijn in practisch alles, maar dan nog krijgt ie op looks een 3 i.v.m die E-type
De dragrace was niet Jaguar vs Jaguar, maar Jaguar vs Toyota :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Tankiej schreef op maandag 09 maart 2015 @ 10:48:
[...]

De dragrace was niet Jaguar vs Jaguar, maar Jaguar vs Toyota :)
Wel ?
Ow dan heb ik niks gezegd.
Ze hadden een topless kate upton in een veyron kunnen neerzetten op die andere baan, dan nog had ik alleen die E-type gezien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

heuveltje schreef op maandag 09 maart 2015 @ 10:43:
[...]

Tegenwoordig is het een Indiaas merk, eigendom van Tata Motors. Net als dat Mini tegenwoordig van BMW (Duits) is. Die E-type is inderdaad erg mooi, als kind had ik daar een schaalmodel van en ik vond het best een tegenvaller toen die auto in Top Gear zo afgekraakt werd (schijnbaar heel onbetrouwbaar)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Laatst online: 12-09 16:54
heuveltje schreef op maandag 09 maart 2015 @ 10:50:
[...]

Wel ?
Ow dan heb ik niks gezegd.
Ze hadden een topless kate upton in een veyron kunnen neerzetten op die andere baan, dan nog had ik alleen die E-type gezien :P
Ja, een GT86. Beetje belachelijke dragrace wel, GT86 tegenover die E-type :')
Ik had het leuker gevonden als ze de E-type tegenover de F-type hadden gezet, ben wel benieuwd welke dan zou winnnen. Ik gok de F-type :P

Als ik mocht kiezen zou ik toch wel voor de F-type gaan. Hoewel het bij zo'n E-type natuurlijk volledig om de looks gaat, vind ik toch wel dat een auto een beetje praktisch mag zijn. Alhoewel ik daar misschien anders over zou denken als ik 8,5 ton aan een auto zou kunnen besteden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Marzman schreef op maandag 09 maart 2015 @ 10:51:
[...]

Tegenwoordig is het een Indiaas merk, eigendom van Tata Motors. Net als dat Mini tegenwoordig van BMW (Duits) is. Die E-type is inderdaad erg mooi, als kind had ik daar een schaalmodel van en ik vond het best een tegenvaller toen die auto in Top Gear zo afgekraakt werd (schijnbaar heel onbetrouwbaar)
je weet dat topgear alles overdrijft, zowel in het goede als het slechte he :)
Maar het is een engelse auto uit de jaren 60, dus wat verwacht je anders :P

Iedereen is het er wel over eens dat het een van de mooiste auto's ooit is.
(de cabrio dan :P, de gewone vind ik iets minder)

[ Voor 12% gewijzigd door heuveltje op 09-03-2015 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obelink
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-11-2020
LordSinclair schreef op maandag 09 maart 2015 @ 10:40:
James had zich best voorbereid. Hij kon toch maar deelnemen aan een echte race met een hele echte race-auto. Een item waar dus het nodige tijd en geld in gestopt is. E ik vind het een beste prestatie dat hij zijn rondjes heeft kunnen rijden zonder ergens buiten de baan te belanden.
Dat dan Clarkson en Hammond als twee lagere school ettertjes lullig moeten gaan doen is dan wel storend.

[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Obelink schreef op maandag 09 maart 2015 @ 14:02:
[...]
James had zich best voorbereid. Hij kon toch maar deelnemen aan een echte race met een hele echte race-auto. Een item waar dus het nodige tijd en geld in gestopt is. E ik vind het een beste prestatie dat hij zijn rondjes heeft kunnen rijden zonder ergens buiten de baan te belanden.
Dat dan Clarkson en Hammond als twee lagere school ettertjes lullig moeten gaan doen is dan wel storend.
En dat laatste is (waarschijnlijk) hartstikke nep en zag je al van mijlenver aankomen toen ze het erover hadden dat er een man moest komen die overzicht moest bewaren. ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josje94
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 21:29
Obelink schreef op maandag 09 maart 2015 @ 14:02:
[...]
Ik zat mij daar ook al aan te storen. Hoewel ik weet dat het waarschijnlijk nep is komt het alsnog zo geforceerd over. Waarom laten ze hem niet gewoon die race rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Omdat 'ie toch met geen mogelijkheid zou winnen. En dan is 't nog de vraag of ze écht in z'n headset uitkwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-08-2024
Top Gear in Argentina: what really happened

Geschreven door Andrew Wilman, Executive producer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Omdat TG ze niet samen op een circuit kreeg en wij in Assen wel, wat tussendoor vermaak :)

http://www.abhd.nl/video/...pyder-koenigsegg-agera-r/

:9

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Helaas, TG wilde een Porsche 918. :p

Maar supervet die 3 op Assen, kan me alleen niet voorstellen dat ze volle bak reden met zijn 3-en ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Porsche even gemist? Ik zie er namelijk 4. Dat is TG +1'en :P

Het was zeiknat en het waren niet verzekerde prive-auto's, dus ze rijden een beetje lafjes. Maar toch.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ethirty schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 11:03:
Porsche even gemist? Ik zie er namelijk 4. Dat is TG +1'en :P

Het was zeiknat en het waren niet verzekerde prive-auto's, dus ze rijden een beetje lafjes. Maar toch.
Oh wow, met mijn ogen dicht gekeken, pas maar dat je geen miljoenenclaims van Ferrari/McLaren krijgt ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

MEN-O schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 16:14:
[...]

Kan toeval zijn,. maar gisteren zou de herhaling zijn van vorige week, maar leverde bij mij zwart beeld op.. (Kan ook de schuld van UPC/Ziggo/Mijn bekabeling zijn ). Maar een uurtje later deed BBC2 het weer..
Heb hetzelfde met de One Show; dan krijg ik een mooie rode banner dat het programma niet in mijn regio kan worden uitgezonden (iets met de Red Button optie). Vraag me soms wel af of kabelaar Ziggo wel alle rechten/mogelijkheden heeft om uit te zenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:59

SomerenV

It's something!

Gisteren op zoek gegaan naar een Spotify-playlist van seizoen 22 van Top Gear maar niet kunnen dus zelf maar even in elkaar gezet. Als video-editor is het een heerlijke inspiratiebron omdat ze vaak echt perfecte muziek hebben! Dus voor wie wil, hier is de Top Gear Season 22 playlist op Spotify!

Overigens staat niet alle muziek erin omdat niet alles op Spotify staat. Maar 182 nummers, goed voor 12 uur aan audio is wel voldoende lijkt me zo :+

[ Voor 16% gewijzigd door SomerenV op 13-03-2015 20:21 ]

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Oeh! Fijn :D

Heb je er nog meer? Als ik zoek in Spotify vind ik helemaal niks, zelfs die van jou niet :(

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:59

SomerenV

It's something!

Ethirty schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 20:50:
Oeh! Fijn :D

Heb je er nog meer? Als ik zoek in Spotify vind ik helemaal niks, zelfs die van jou niet :(
Zelf niet nee. Heb alleen deze bij gebrek aan content. Sowieso is die zoekfunctie van Spotify zelf totaal waardeloos :+

Seizoen 21
Seizoen 20
Seizoen 19

Van seizoen 18 niks te vinden (zo 1,2,3) en van seizoen 17 alleen wat losse afleveringen. Maar als je op zoek bent naar bepaalde nummers kun hier kijken. Daar heb ik ook alle nummers vandaan :)

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

SomerenV schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 21:00:
[...]

Zelf niet nee. Heb alleen deze bij gebrek aan content. Sowieso is die zoekfunctie van Spotify zelf totaal waardeloos :+

Seizoen 21
Seizoen 20
Seizoen 19

Van seizoen 18 niks te vinden (zo 1,2,3) en van seizoen 17 alleen wat losse afleveringen. Maar als je op zoek bent naar bepaalde nummers kun hier kijken. Daar heb ik ook alle nummers vandaan :)
Top, maar 3 seizoenen aan muziek is voorlopig wel genoeg voor in de auto :)

Valt wel op, TG probeert op Facebook gewoon door te gaan met de normale gang van zaken, maar alle reacties gaan alleen maar over Jezza. Een beetje als: "Dit is een nieuwe diesel station" - "We don't care, bring Clarkson back".
Vraag me toch af hoe de directie zich daar nu voelt, of dat het ze überhaupt scheelt.

[ Voor 13% gewijzigd door Ethirty op 13-03-2015 22:34 ]

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
SomerenV schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 20:20:
Gisteren op zoek gegaan naar een Spotify-playlist van seizoen 22 van Top Gear maar niet kunnen dus zelf maar even in elkaar gezet. Als video-editor is het een heerlijke inspiratiebron omdat ze vaak echt perfecte muziek hebben! Dus voor wie wil, hier is de Top Gear Season 22 playlist op Spotify!

Overigens staat niet alle muziek erin omdat niet alles op Spotify staat. Maar 182 nummers, goed voor 12 uur aan audio is wel voldoende lijkt me zo :+
Hey, top! Thnx! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 00:10
SomerenV schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 21:00:
[...]

Seizoen 21
Seizoen 20
Seizoen 19

Fantastisch! _/-\o_ Ik bezoek het forum van FinalGear al een aantal jaren, omdat ik altijd benieuwd ben naar de muziek die gebruikt is in de afleveringen van Top Gear. Echter, ik heb er nooit aan gedacht om binnen de bibliotheek van Spotify opzoek te gaan naar Top Gear. :p

Dus bedankt voor het idee! Nu ben ik heel wat uren fijne muziek rijker! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
Overigens schijnt BBCWW de Italy 'special' internationaal als goedmaker naar voren te schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
Dan komen ze toch nog steeds een aflevering te kort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Alphalorne schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:10:
Overigens schijnt BBCWW de Italy 'special' internationaal als goedmaker naar voren te schuiven.
+
LOTG schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:12:
Dan komen ze toch nog steeds een aflevering te kort?
Dan komen ze dus nog steeds alle resterende afleveringen van dit seizoen te kort; "Road Trip Italy" hebben we al in 2013 gezien (tenminste, ik wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fifth gear seizoen 24 is ook begonnen trouwens weet iemand waar ik hem in 720 of 1080 resoluties kan bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
Dit hadden we gisteren anders wel zien:

"Grow a beard and grab a pint of real ale because this week, the boys are driving classic cars. Jeremy has a Fiat 124 Spyder, James has a Peugeot 304 Cabriolet and Richard will be spending a lot of time, at the side of the road, looking at his (broken and probably steaming) MGB GT. If they can navigate the country roads of England, they plan to take the cars for a track day.

Richard also drives the more reliable Subaru WRX STi and Volkswagen Golf R on the track.

Gary Lineker is the Star in the Reasonably Priced Car."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Ergens is het ook wel goed dat Top Gear stopt in de huidige vorm. We hebben alle soorten challenges bijna wel een keer gezien, alle soorten gasten zijn langs geweest. Het is geen mooie manier om te stoppen maar als je kijkt dat veel legendarische BBC series (wel andere categorie maar bijvoorbeeld Fawlty Towers en the Office) veel minder seizoenen kennen is dat ook niet per se erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:00
[verwijderd]

[ Voor 92% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

PolarBear schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 09:34:
Ergens is het ook wel goed dat Top Gear stopt in de huidige vorm. We hebben alle soorten challenges bijna wel een keer gezien, alle soorten gasten zijn langs geweest. Het is geen mooie manier om te stoppen maar als je kijkt dat veel legendarische BBC series (wel andere categorie maar bijvoorbeeld Fawlty Towers en the Office) veel minder seizoenen kennen is dat ook niet per se erg.
Als je er mee wil stoppen, doe dat dan aan het einde van het seizoen. Honderdduizenden hebben maanden zitten wachten op een nieuw seizoen en dan kap je er halverwege mee? Does not compute.

#team_UTC+1

Pagina: 1 ... 14 ... 47 Laatste