☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Waarschijnlijk hadden ze de aflevering liever gevuld met 3 rondjes van The Stig. Maar dat ging niet door.Señor Sjon schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 09:35:
Het duurde gewoon veel te lang en was veel te voorspelbaar. Ik had liever meer beeld van de LaFerrari gezien.
Signatures zijn voor boomers.
Van die jonge artiestjes of muzikantjes, die net komen kijken en dan gaan praten met "my whole life" of "my entire life" alsof ze de oorlog hebben meegemaakt. Zo'n ontiegelijke hekel aan. Dan heb ik echt de neiging om de televisie in tweeën te slaan. Zo interessant gaan lopen doen. Vind het vaker irritant dan leuk (afhankelijk van de gast). Rijke mensen die interessant gaan lopen over hun dure auto's en altijd een sterk ophangen over wat ze meegemaakt hebben op de filmset of studio. Laat gewoon alledaagse mensen in die auto of mensen met een ziekte of met een speciaal verhaal of wat dan ook, maar die sterren hoeft van mij niet. Die hebben alles al.Kaasplank schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 09:38:
Zo'n gast die ik niet ken die minutenlang bralt en dan een rondje doet in een auto die me niet boeit. _Dat_ is pas langdradig
Dat is waar, ze hadden wat zendtijd overRocketKoen schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 09:37:
[...]
Waarschijnlijk hadden ze de aflevering liever gevuld met 3 rondjes van The Stig. Maar dat ging niet door.
/▌
Ik vind die ster 9 van de 10 keer niet, ik zap die dan ook altijd voorbij tenzij de ster me meteen interessant lijkt. (Die roodhoofd uit harry potter was grappig, met zijn ijscotruck en hovercraftMaasluip schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 09:42:
Gelukkig had ik het opgenomen. Die gast boeide me ook echt totaal niet. Na het tweede woord ging ik al naar de zapknop en toen het over One Direction ging en hij met dat ongelofelijk stupide accent verder ging (Geordi shore of zo?) was het helemaal voorbij.
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Als er één ding is waar ik niet naar wil kijken is 't wel een of andere kankerpatient die rondjes tuft over een circuit. Doe mij maar gewoon een star. En als die dan een keer wat minder bekend is, soit. De meeste ken ik overigens wel.chim0 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 10:47:
[...]
Van die jonge artiestjes of muzikantjes, die net komen kijken en dan gaan praten met "my whole life" of "my entire life" alsof ze de oorlog hebben meegemaakt. Zo'n ontiegelijke hekel aan. Dan heb ik echt de neiging om de televisie in tweeën te slaan. Zo interessant gaan lopen doen. Vind het vaker irritant dan leuk (afhankelijk van de gast). Rijke mensen die interessant gaan lopen over hun dure auto's en altijd een sterk ophangen over wat ze meegemaakt hebben op de filmset of studio. Laat gewoon alledaagse mensen in die auto of mensen met een ziekte of met een speciaal verhaal of wat dan ook, maar die sterren hoeft van mij niet. Die hebben alles al.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Ze zijn niet allemaal multimiljonair hoor
Maar goed, het is een Engels programma dus er komen (af en toe) Engelse gasten. Net zoals ze in het nieuws allemaal auto's bij politici hebben verzonnen waar ik er maar 2 van kon, al moest ik wel lachen om McClaren bij de schotse minister

Soms boeien de gasten je niet, soms snap je referenties niet helemaal, hoort erbij imho.
[ Voor 47% gewijzigd door Afvalzak op 24-02-2015 11:16 ]
Nee, ik zit te wachten op Ed Sheeran.CyBeR schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:11:
[...]
Als er één ding is waar ik niet naar wil kijken is 't wel een of andere kankerpatient die rondjes tuft over een circuit. Doe mij maar gewoon een star. En als die dan een keer wat minder bekend is, soit. De meeste ken ik overigens wel.

Overigens een beetje respectloos om te zeggen "e.o.a. kankerpatiënt"
Nee, maar ze kunnen wel allemaal een Porsche kopen (of twee).Afvalzak schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:14:
[...]
Ze zijn niet allemaal multimiljonair hoor
Je moet inderdaad wel de namen en de situaties kennen, wil je erom lachen. De McLaren/Minister grap snapte ik daarom ook niet. Maar Will Smith of Tom Cruise vond ik wel leuk, omdat ik die in het dagelijks leven ook leuk vind, maar echt van die acteurtjes en muzikantjes die net komen kijken en dan beginnen met "my entire life" pffff... Maar idd wat je zegt, het is een Engels programma dus misschien vind het Engelse publiek het wel prachtig. Engelsen hebben wel typisch altijd van die sterke verhalen en vertellen het dan op een overdreven manier alsof het heel wat is. Soms is dat irritant. Beetje interessant lopen doen vind ik dat altijd.Maar goed, het is een Engels programma dus er komen (af en toe) Engelse gasten. Net zoals ze in het nieuws allemaal auto's bij politici hebben verzonnen waar ik er maar 2 van kon, al moest ik wel lachen om McClaren bij de schotse minister![]()
Soms boeien de gasten je niet, soms snap je referenties niet helemaal, hoort erbij imho.
[ Voor 4% gewijzigd door chim0 op 24-02-2015 11:57 ]
Het is een Schotse minister dus als hij een McClaren rijdt zou het wel grappig zijn.chim0 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:55:
[...]
Nee, ik zit te wachten op Ed Sheeran.
offtopic:
[...]
Nee, maar ze kunnen wel allemaal een Porsche kopen (of twee).
[...]
Je moet inderdaad wel de namen en de situaties kennen, wil je erom lachen. De McLaren/Minister grap snapte ik daarom ook niet. Maar Will Smith of Tom Cruise vond ik wel leuk, omdat ik die in het dagelijks leven ook leuk vind, maar echt van die acteurtjes en muzikantjes die net komen kijken en dan beginnen met "my entire life" pffff... Maar idd wat je zegt, het is een Engels programma dus misschien vind het Engelse publiek het wel prachtig. Engelsen hebben wel typisch altijd van die sterke verhalen en vertellen het dan op een overdreven manier alsof het heel wat is. Soms is dat irritant. Beetje interessant lopen doen vind ik dat altijd.
Helemaal niet? Ik bedoel letterlijk een patient met kanker. Dat is net zoiets als vinden dat het zeggen dat een neger zwart is, racistisch is.chim0 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:55:
[...]
Nee, ik zit te wachten op Ed Sheeran.
offtopic:
Of val je over 'een of andere' en wil je dat ik er een opzoek en 'm bij naam noem ofzo?
[ Voor 10% gewijzigd door CyBeR op 24-02-2015 12:39 ]
Wij kunnen ons makkelijker identificeren met Stars die we kennen. Maar soms kan ik me toch ook wel vermaken met mensen die ik totaal niet ken.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ach so!Afvalzak schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 12:31:
[...]
Het is een Schotse minister dus als hij een McClaren rijdt zou het wel grappig zijn.
Beetje wel ja, maar maakt verder ook niet uit.CyBeR schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 12:37:
[...]
Of val je over 'een of andere' en wil je dat ik er een opzoek en 'm bij naam noem ofzo?
Rij overigens zelf geen auto, dus het afzeiken van Peugeot rijders kan ik niet over oordelen. Zag laatst wel een reclame voor de 308 GT op televisie. Best wel een bruut bakkie! Lijkt een beetje op de Audi A3.
Kruising tussen een Golf GTI en een Audi A3 idd maar Frans dus je komt er nooit ver mee.chim0 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 13:41:
[...]
Ach so!
[...]
Beetje wel ja, maar maakt verder ook niet uit.
Rij overigens zelf geen auto, dus het afzeiken van Peugeot rijders kan ik niet over oordelen. Zag laatst wel een reclame voor de 308 GT op televisie. Best wel een bruut bakkie! Lijkt een beetje op de Audi A3.
[ Voor 4% gewijzigd door Afvalzak op 24-02-2015 13:58 ]
Ik ben iig zeer te spreken over de 308 qua uiterlijk.
Overigens is het nemen van bochten waar de heren in epp5 mee spotten niet enkel aan de peugeotrijder toe te bedelen. Man man man wat rijden er een hoop mensen rond in Nederland die geen idee hebben hoe ze een bocht in en uit moeten rijden zonder de richting te veranderen. Stukje voertuigkennis hoort hier wel bij natuurlijk.
Voorbeelden:
Remmend de bocht in.
Gas los de bocht uit.
Bijsturen wanneer onderstuur optreedt (gokje, 99% van de voertuigen op de Nederlandse weg) Niet te verwarren met slip.
Bij mij is het altijd de bedoeling om van richting te veranderen in een bocht.. anders heet het toch rechtdoor?SmauG schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 16:10:
Man man man wat rijden er een hoop mensen rond in Nederland die geen idee hebben hoe ze een bocht in en uit moeten rijden zonder de richting te veranderen.
Bij 99.9% van de mensen treedt er geen onderstuur op omdat ze niet als een coureur over de openbare weg rijden? Al die andere punten idem, het gaat erom (veilig) van A naar B te komen, niet om de snelste rondetijd neer te zetten..Voorbeelden:
Remmend de bocht in.
Gas los de bocht uit.
Bijsturen wanneer onderstuur optreedt (gokje, 99% van de voertuigen op de Nederlandse weg) Niet te verwarren met slip.
Voor de bocht remmen, de bocht uit acceleren, de bocht ruim maken (buiten-binnen-buiten) zorgen er wel voor dat je ook onder normale snelheden comfortabeler kan rijden maar ik zie het niet echt als noodzaak.
Ik denk dat je dondersgoed begrijpt wat ik bedoelCheezus schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 17:33:
[...]
Bij mij is het altijd de bedoeling om van richting te veranderen in een bocht.. anders heet het toch rechtdoor?
Niet alleen comfortabeler, Ook energiezuiniger en treed er minder slijtage op. Daarnaast is het ook nog minder irritant voor het overige verkeer dat zich aanpassen moet aan deze bestuurders. De nadelen/voordelen welke hierboven worden genoemd dus vermenigvuldigd met het aantal voertuigen dat zich erop moet aanpassen.[...]
Bij 99.9% van de mensen treedt er geen onderstuur op omdat ze niet als een coureur over de openbare weg rijden? Al die andere punten idem, het gaat erom (veilig) van A naar B te komen, niet om de snelste rondetijd neer te zetten..
Voor de bocht remmen, de bocht uit acceleren, de bocht ruim maken (buiten-binnen-buiten) zorgen er wel voor dat je ook onder normale snelheden comfortabeler kan rijden maar ik zie het niet echt als noodzaak.
Voordat dit topic compleet overhoop dreigt te gaan (het gaat tenslotte over top-gear en co).
Ik ben geen circuitracer of wat dan ook. Ik heb bij mijn rijlessen wel geleerd met een ideale lijn door bochten te rijden om eerder genoemde redenen.
The ramblings of an idiot
De mijne hoefde me dat niet te leren. het leek me direct al geen slim planMcBoom schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 20:47:
Als ik met de 'ideale lijn' bochten ga nemen betekent het dat ik op de andere weghelft moet rijden. Ik ken jouw rijinstructeur niet, maar die van mij heeft me geleerd vooral niet te gaan spookrijden en gewoon op je eigen weghelft te blijven (inhalen daargelaten).
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Hij heeft me i.i.g. niet geleerd om buiten-binnen-buiten de bochten te nemenDonstil schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 21:02:
[...]
De mijne hoefde me dat niet te leren. het leek me direct al geen slim plan
The ramblings of an idiot
We dwalen af mannen.
Als je "ideale lijn" vertaalt als "racelijn" wel ja. Maar er is een verschil tussen blind een bocht ingaan en vloeiend sturen. Dat heeft mijn rijinstructeur mij op een van de eerste lessen ook laten zien.McBoom schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 20:47:
Als ik met de 'ideale lijn' bochten ga nemen betekent het dat ik op de andere weghelft moet rijden. Ik ken jouw rijinstructeur niet, maar die van mij heeft me geleerd vooral niet te gaan spookrijden en gewoon op je eigen weghelft te blijven (inhalen daargelaten).
Wat dat betreft is er meer dan alleen maar sturen en is de ideale lijn die SmauG bedoelt echt niet wat racecoureurs doen en wat jij bedoelt.
Je kan inderdaad ook gewoon de "ideale lijn" rijden op je eigen weghelft. Veel rijbanen heb je makkelijk een halve tot een hele meter aan "speling" waarbinnen je optimaler kan sturen.Maasluip schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 08:10:
[...]
Als je "ideale lijn" vertaalt als "racelijn" wel ja. Maar er is een verschil tussen blind een bocht ingaan en vloeiend sturen. Dat heeft mijn rijinstructeur mij op een van de eerste lessen ook laten zien.
Wat dat betreft is er meer dan alleen maar sturen en is de ideale lijn die SmauG bedoelt echt niet wat racecoureurs doen en wat jij bedoelt.
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB

Tenzij je een Peugeot hebt natuurlijk, die kunnen daar gewoon tegen
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
member of Los Alcoholicos ban dhmo
Moet wel zeggen dat ze er wel nog bijzonder jong uitziet zeg chapeau make up.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
en (tijdelijk) ook FTA, dus kan met mn upc lijntje nu gewoon in HD kijken @ slaapkamer. Dat FTA mag van mij wel blijven, heb geen CI in die TV. Maar ach...
En Gillian Anderson mag er zeker nog zijn; wat een mooie vrouw.
#team_UTC+1
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Dat daar geen piep overheen is gezet.CyBeR schreef op zondag 01 maart 2015 @ 23:50:
IN THE COCK! HA!

#team_UTC+1
Maar ik vond het thema rond 'Wolf Mountain' niet geslaagd. Het is natuurlijk opzet maar de houding van Clarkson en May stond me niet aan. Dit is geen reclame voor die rescue watches. Ik geloof niet dat Hammond het leuk had daar boven. Ook al was de temperatuurmaar liefst -10, is daar mooi weer, het kan er veel kouder zijn.
[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij
Eerlijk gezegd zie ik ze liever op TV dan bij mij in de straat. Ik heb ze in de VS veel gezien en de lol is er snel af als je ze overal ziet. Groot, lomp, vierkant en lelijk, daarmee is het wel gezegd.Ethirty schreef op zondag 01 maart 2015 @ 22:43:
Er zat ook wel een bak licht op die Velociraptor zeg! Jammer dat dat soort auto's bij ons schunnig duur zijn, soms zou ik best wel wat meer van die monsters zien. Ik heb me in ieder geval weer vermaakt.
Ik heb een klant die ze importeert.
Leuk ook dat ze hier met de zelfde lampen reden. Hij monteerd die dingen ook, is een bak met duizende ledjes erin, vooral "verstopt" achter de grill is dat dikke pret.
Hehe nee joh. Dat is opgenomen in een daggie draaien. Die heeft daar echt niet geslapen hoor, gewoon na de shots weer keurig opgehaald met de helikopter waar hij mee kwam.Obelink schreef op maandag 02 maart 2015 @ 00:40:
ik geloof niet dat Hammond het leuk had daar boven. Ook al was de temperatuurmaar liefst -10, is daar mooi weer, het kan er veel kouder zijn.
[ Voor 48% gewijzigd door Donstil op 02-03-2015 01:24 ]
[ Voor 98% gewijzigd door Donstil op 02-03-2015 01:24 ]
Is dat niet dik illegaal?Donstil schreef op maandag 02 maart 2015 @ 01:18:
Leuk ook dat ze hier met de zelfde lampen reden.
Absoluut
Je moet er niet mee rijden terwijl ze aan zijn.
Ze worden gemonteerd onder de noemer "Voor als het schemerig wordt op de bouwplaats"

Ik denk wel dat het -10 graden Fahrenheit was, wat overeenkomt met -23 graden Celcius. Dat is toch net een stukje minder comfortabel.Obelink schreef op maandag 02 maart 2015 @ 00:40:
Ze beginnen altijd wel strak op tijd zeg. Kom ik om 21u bij de TV is het al bezig met die Lexus.
Maar ik vond het thema rond 'Wolf Mountain' niet geslaagd. Het is natuurlijk opzet maar de houding van Clarkson en May stond me niet aan. Dit is geen reclame voor die rescue watches. Ik geloof niet dat Hammond het leuk had daar boven. Ook al was de temperatuurmaar liefst -10, is daar mooi weer, het kan er veel kouder zijn.
Ik vond het jammer om te zien hoe ze met die "reddingsmissie" om gingen. Het was mooie televisie zo door de sneeuw ploegen met die wagens, maar het verhaal er om heen was wat tenenkrommend.
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
top gear / hammond zijn engels, dus ik neem aan dat het wel degelijk 'c was.LordSinclair schreef op maandag 02 maart 2015 @ 07:47:
[...]
Ik denk wel dat het -10 graden Fahrenheit was, wat overeenkomt met -23 graden Celcius. Dat is toch net een stukje minder comfortabel.
Ik vond het jammer om te zien hoe ze met die "reddingsmissie" om gingen. Het was mooie televisie zo door de sneeuw ploegen met die wagens, maar het verhaal er om heen was wat tenenkrommend.
Maar voor de rest ben ik het met je eens, ik ben er grotendeels doorheengezapt omdat ik geen zin had in dat geklaag van hammond
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
rondje spollen en glijden in de sneeuw (5jr geleden - lag er goed pak) heel die fat-curbs onzichtbaar geworden. Ineens worden we de lucht in gelanceerd, landen op 2 wielen .... motor loopt nog, niemand auw, peugeot van die stenen afgeduwd; werkte nog - toen maar naar huis geredenCheezus schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 09:30:
Het is ook af te raden om de 'curb-stones' mee te nemen op de openbare weg:
[afbeelding]
Tenzij je een Peugeot hebt natuurlijk, die kunnen daar gewoon tegen

Vanavond om 20:00 herhaling op BBC2!steveman schreef op zondag 01 maart 2015 @ 20:29:
Aaargh, na het gehaper van vorige keren nu helemaal geen beeld op BBC2... En Top Gear nou letterlijk het enige dat ik op TV kijk(Totdat 't MotoGP-seizoen begint dan)
Thx, maar op de Wilde Weide Warboel staat ie dezelfde avond al in 1080p
Al moet ik zeggen dat ik dit keer niet het gevoel heb iets te hebben gemist met de lage kwaliteit, er waren nou niet echt veel mooie shots van supercars of zo.
/▌
Alstublieft nietMarzman schreef op maandag 02 maart 2015 @ 10:47:
Moet het nu in spoilertags dan?
spoiler:Zo'n pickup is wel leuk, maar hier redelijk onpractisch afgezien van die ene keer dat je iets gaat verhuizen. Verder was het wel te verwachten dat Hammond niet door hun gered ging worden van die berg

Ben ik niet geheel met je eens; die lichtbalken zijn in sommige staten legaal te monteren i.p.v. standaard AUX-verlichting. Daarnaast zijn er ook DOT-approved lightbars te vinden in de USA en die zou je dus mogen voeren als normale verlichting.Donstil schreef op maandag 02 maart 2015 @ 01:31:
[...]
Absoluut![]()
Je moet er niet mee rijden terwijl ze aan zijn.
Ze worden gemonteerd onder de noemer "Voor als het schemerig wordt op de bouwplaats"
Er zijn ook HID-uitvoeringen te verkrijgen en aangezien de HIDs per definitie een goedkeuring moeten krijgen in bijna de gehele USA, is er dus een kans dat een lightbar bestaande uit HIDs (zelfs met 9000K) ook legaal te monteren en gebruiken zijn.
Maar ja, Clarkson kennende zal het wel een extraatje van de producers zijn geweest uit de lokale RadioShack ofzo en dus niet legaal.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
http://www.hennesseyperformance.com/raptor62.html
[ Voor 18% gewijzigd door Entity op 02-03-2015 14:23 ]
In de VS mag je allerlei shit doen. Ik bedoelde hier in Nederland waar we iets hogere standaarden hebben.MAX3400 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 13:41:
[...]
Ben ik niet geheel met je eens; die lichtbalken zijn in sommige staten legaal te monteren i.p.v. standaard AUX-verlichting. Daarnaast zijn er ook DOT-approved lightbars te vinden in de USA en die zou je dus mogen voeren als normale verlichting.
Er zijn ook HID-uitvoeringen te verkrijgen en aangezien de HIDs per definitie een goedkeuring moeten krijgen in bijna de gehele USA, is er dus een kans dat een lightbar bestaande uit HIDs (zelfs met 9000K) ook legaal te monteren en gebruiken zijn.
Maar ja, Clarkson kennende zal het wel een extraatje van de producers zijn geweest uit de lokale RadioShack ofzo en dus niet legaal.
#team_UTC+1
Ook over de lexus. Heb op internet ook head 2 heads gezin tussen de lexus en de bmw.
En ook daar wel geklaag over de zwaarlijvigheid van de lexus. Maar ook lof voor de motor.
En in een timed lap was de BMW welliswaar sneller, maar kwam de lexus nog behoorlijk dichtbij.
Ik was dus wel benieuwd naar een rondje en de tijd van de lexus.
En de soap op de berg. Tenenkrommend vond ik dat. TG is staged en dat is niet erg. Maar wat een onzinnige inval om 2 auto's te testen.
Had er gewoon met 2 autos na toe gereden omdat er boven aan de berg een blikje koud bier stond oid.
Laat de 3 heren elkaars auto "afmaken" en hun eigen auto de hemel in prijzen en dan had het nog wel iets kunnen worden.
Want het waren wel brute auto's. Zeker die velociraptor.
Maar dit stuk......Nee.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Je zou haast denken dat ze stevig gesponsord zijn door Breitling om deze episode te doen.DarkSide schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 17:16:
En de soap op de berg. Tenenkrommend vond ik dat. TG is staged en dat is niet erg. Maar wat een onzinnige inval om 2 auto's te testen.
Had er gewoon met 2 autos na toe gereden omdat er boven aan de berg een blikje koud bier stond oid.
Laat de 3 heren elkaars auto "afmaken" en hun eigen auto de hemel in prijzen en dan had het nog wel iets kunnen worden.
Zou je denken? Ze hebben ook al een keer dat item gedaan over die vliegende Zwitser met zijn jetpack. Daar was Breitling ook zichtbaar vertegenwoordigddowntime schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 17:42:
[...]
Je zou haast denken dat ze stevig gesponsord zijn door Breitling om deze episode te doen.

#team_UTC+1
Cock mag voor de watershed gezegd worden want het betekend immers ook haan..
May was daar een paar seizoenen al achter gekomen en zegt continue 'Oh Cock'...
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Ik vind Richard Hammond's stem apart klinken dit seizoen, lager en rasperig. Ik was recent ziek en heb allerlei eerdere afleveringen gekeken om de tijd wat te overbruggen waardoor me dit nu nog meer opvalt. Merkt iemand hetzelfde?
* heuveltje gaat tussen de bank opzoek naar E850.000
#team_UTC+1
200 Pk tegen 345pk
Maar vooral £25.000 tegen £850.000
Doe mij dan die F-Type maar.
Als V6s (klinkt beter) en Cabrio.
Wat maakt het uit. Die drie mensen die £850.000 voor een auto neer kunnen tellen moeten daar maar doorheen prikken. Voor de rest tellen alleen de mooie plaatjes.Donstil schreef op maandag 09 maart 2015 @ 00:47:
Haha er kan weer een Dragrace in het boekje "Appels met peren vergelijken zodat ons Engelse product beter uitkomt."
Een race tegen een Regera was ook mooi geweest maar dan had iedereen kunnen zien wat voor een POS die E-Type is.downtime schreef op maandag 09 maart 2015 @ 01:55:
Wat maakt het uit. Die drie mensen die £850.000 voor een auto neer kunnen tellen moeten daar maar doorheen prikken. Voor de rest tellen alleen de mooie plaatjes.
Nickname does not reflect reality
Die drie mensen die £850.000 voor een auto neer kunnen tellen kijken waarschijnlijk geen Top Gear.downtime schreef op maandag 09 maart 2015 @ 01:55:
[...]
Wat maakt het uit. Die drie mensen die £850.000 voor een auto neer kunnen tellen moeten daar maar doorheen prikken. Voor de rest tellen alleen de mooie plaatjes.
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
Erm jaguar VS jaguar. Hoe kun je daar geen engels product beter uit laten komenDonstil schreef op maandag 09 maart 2015 @ 00:47:
Haha er kan weer een Dragrace in het boekje "Appels met peren vergelijken zodat ons Engelse product beter uitkomt."
200 Pk tegen 345pk
Maar vooral £25.000 tegen £850.000
Doe mij dan die F-Type maar.
Als V6s (klinkt beter) en Cabrio.
En die F-type zal vast beter zijn in practisch alles, maar dan nog krijgt ie op looks een 3 i.v.m die E-type
Ik skip dat toch altijdLordSinclair schreef op maandag 09 maart 2015 @ 10:40:
Gelukkig kon James May de avond nog redden met Tanner Foust, die laatste kan wel rijden hoor! Het was verder een aflevering met veel gepraat in de studio. Het item met de gast leek ook uren te duren.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
De dragrace was niet Jaguar vs Jaguar, maar Jaguar vs Toyotaheuveltje schreef op maandag 09 maart 2015 @ 10:43:
[...]
Erm jaguar VS jaguar. Hoe kun je daar geen engels product beter uit laten komen
En die F-type zal vast beter zijn in practisch alles, maar dan nog krijgt ie op looks een 3 i.v.m die E-type
Wel ?Tankiej schreef op maandag 09 maart 2015 @ 10:48:
[...]
De dragrace was niet Jaguar vs Jaguar, maar Jaguar vs Toyota
Ow dan heb ik niks gezegd.
Ze hadden een topless kate upton in een veyron kunnen neerzetten op die andere baan, dan nog had ik alleen die E-type gezien
Tegenwoordig is het een Indiaas merk, eigendom van Tata Motors. Net als dat Mini tegenwoordig van BMW (Duits) is. Die E-type is inderdaad erg mooi, als kind had ik daar een schaalmodel van en ik vond het best een tegenvaller toen die auto in Top Gear zo afgekraakt werd (schijnbaar heel onbetrouwbaar)heuveltje schreef op maandag 09 maart 2015 @ 10:43:
[...]
Erm jaguar VS jaguar. Hoe kun je daar geen engels product beter uit laten komen
/▌
Ja, een GT86. Beetje belachelijke dragrace wel, GT86 tegenover die E-typeheuveltje schreef op maandag 09 maart 2015 @ 10:50:
[...]
Wel ?
Ow dan heb ik niks gezegd.
Ze hadden een topless kate upton in een veyron kunnen neerzetten op die andere baan, dan nog had ik alleen die E-type gezien
Ik had het leuker gevonden als ze de E-type tegenover de F-type hadden gezet, ben wel benieuwd welke dan zou winnnen. Ik gok de F-type
Als ik mocht kiezen zou ik toch wel voor de F-type gaan. Hoewel het bij zo'n E-type natuurlijk volledig om de looks gaat, vind ik toch wel dat een auto een beetje praktisch mag zijn. Alhoewel ik daar misschien anders over zou denken als ik 8,5 ton aan een auto zou kunnen besteden
je weet dat topgear alles overdrijft, zowel in het goede als het slechte heMarzman schreef op maandag 09 maart 2015 @ 10:51:
[...]
Tegenwoordig is het een Indiaas merk, eigendom van Tata Motors. Net als dat Mini tegenwoordig van BMW (Duits) is. Die E-type is inderdaad erg mooi, als kind had ik daar een schaalmodel van en ik vond het best een tegenvaller toen die auto in Top Gear zo afgekraakt werd (schijnbaar heel onbetrouwbaar)
Maar het is een engelse auto uit de jaren 60, dus wat verwacht je anders
Iedereen is het er wel over eens dat het een van de mooiste auto's ooit is.
(de cabrio dan
[ Voor 12% gewijzigd door heuveltje op 09-03-2015 11:36 ]
James had zich best voorbereid. Hij kon toch maar deelnemen aan een echte race met een hele echte race-auto. Een item waar dus het nodige tijd en geld in gestopt is. E ik vind het een beste prestatie dat hij zijn rondjes heeft kunnen rijden zonder ergens buiten de baan te belanden.LordSinclair schreef op maandag 09 maart 2015 @ 10:40:
Gelukkig kon James May de avond nog redden met Tanner Foust, die laatste kan wel rijden hoor! Het was verder een aflevering met veel gepraat in de studio. Het item met de gast leek ook uren te duren.
Dat dan Clarkson en Hammond als twee lagere school ettertjes lullig moeten gaan doen is dan wel storend.
[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij
En dat laatste is (waarschijnlijk) hartstikke nep en zag je al van mijlenver aankomen toen ze het erover hadden dat er een man moest komen die overzicht moest bewaren.Obelink schreef op maandag 09 maart 2015 @ 14:02:
[...]
James had zich best voorbereid. Hij kon toch maar deelnemen aan een echte race met een hele echte race-auto. Een item waar dus het nodige tijd en geld in gestopt is. E ik vind het een beste prestatie dat hij zijn rondjes heeft kunnen rijden zonder ergens buiten de baan te belanden.
Dat dan Clarkson en Hammond als twee lagere school ettertjes lullig moeten gaan doen is dan wel storend.
Ik zat mij daar ook al aan te storen. Hoewel ik weet dat het waarschijnlijk nep is komt het alsnog zo geforceerd over. Waarom laten ze hem niet gewoon die race rijden?Obelink schreef op maandag 09 maart 2015 @ 14:02:
[...]
http://www.abhd.nl/video/...pyder-koenigsegg-agera-r/
#team_UTC+1
Maar supervet die 3 op Assen, kan me alleen niet voorstellen dat ze volle bak reden met zijn 3-en
Het was zeiknat en het waren niet verzekerde prive-auto's, dus ze rijden een beetje lafjes. Maar toch.
#team_UTC+1
Oh wow, met mijn ogen dicht gekeken, pas maar dat je geen miljoenenclaims van Ferrari/McLaren krijgtEthirty schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 11:03:
Porsche even gemist? Ik zie er namelijk 4. Dat is TG +1'en
Het was zeiknat en het waren niet verzekerde prive-auto's, dus ze rijden een beetje lafjes. Maar toch.
Heb hetzelfde met de One Show; dan krijg ik een mooie rode banner dat het programma niet in mijn regio kan worden uitgezonden (iets met de Red Button optie). Vraag me soms wel af of kabelaar Ziggo wel alle rechten/mogelijkheden heeft om uit te zenden.MEN-O schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 16:14:
[...]
Kan toeval zijn,. maar gisteren zou de herhaling zijn van vorige week, maar leverde bij mij zwart beeld op.. (Kan ook de schuld van UPC/Ziggo/Mijn bekabeling zijn ). Maar een uurtje later deed BBC2 het weer..
Overigens staat niet alle muziek erin omdat niet alles op Spotify staat. Maar 182 nummers, goed voor 12 uur aan audio is wel voldoende lijkt me zo
[ Voor 16% gewijzigd door SomerenV op 13-03-2015 20:21 ]
Heb je er nog meer? Als ik zoek in Spotify vind ik helemaal niks, zelfs die van jou niet
#team_UTC+1
Zelf niet nee. Heb alleen deze bij gebrek aan content. Sowieso is die zoekfunctie van Spotify zelf totaal waardeloosEthirty schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 20:50:
Oeh! Fijn
Heb je er nog meer? Als ik zoek in Spotify vind ik helemaal niks, zelfs die van jou niet
Seizoen 21
Seizoen 20
Seizoen 19
Van seizoen 18 niks te vinden (zo 1,2,3) en van seizoen 17 alleen wat losse afleveringen. Maar als je op zoek bent naar bepaalde nummers kun hier kijken. Daar heb ik ook alle nummers vandaan
Top, maar 3 seizoenen aan muziek is voorlopig wel genoeg voor in de autoSomerenV schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 21:00:
[...]
Zelf niet nee. Heb alleen deze bij gebrek aan content. Sowieso is die zoekfunctie van Spotify zelf totaal waardeloos![]()
Seizoen 21
Seizoen 20
Seizoen 19
Van seizoen 18 niks te vinden (zo 1,2,3) en van seizoen 17 alleen wat losse afleveringen. Maar als je op zoek bent naar bepaalde nummers kun hier kijken. Daar heb ik ook alle nummers vandaan
Valt wel op, TG probeert op Facebook gewoon door te gaan met de normale gang van zaken, maar alle reacties gaan alleen maar over Jezza. Een beetje als: "Dit is een nieuwe diesel station" - "We don't care, bring Clarkson back".
Vraag me toch af hoe de directie zich daar nu voelt, of dat het ze überhaupt scheelt.
[ Voor 13% gewijzigd door Ethirty op 13-03-2015 22:34 ]
#team_UTC+1
Hey, top! Thnx!SomerenV schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 20:20:
Gisteren op zoek gegaan naar een Spotify-playlist van seizoen 22 van Top Gear maar niet kunnen dus zelf maar even in elkaar gezet. Als video-editor is het een heerlijke inspiratiebron omdat ze vaak echt perfecte muziek hebben! Dus voor wie wil, hier is de Top Gear Season 22 playlist op Spotify!
Overigens staat niet alle muziek erin omdat niet alles op Spotify staat. Maar 182 nummers, goed voor 12 uur aan audio is wel voldoende lijkt me zo
Fantastisch!SomerenV schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 21:00:
[...]
Zelf niet nee. Heb alleen deze bij gebrek aan content. Sowieso is die zoekfunctie van Spotify zelf totaal waardeloos![]()
Seizoen 21
Seizoen 20
Seizoen 19
Dus bedankt voor het idee! Nu ben ik heel wat uren fijne muziek rijker!
+Alphalorne schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:10:
Overigens schijnt BBCWW de Italy 'special' internationaal als goedmaker naar voren te schuiven.
Dan komen ze dus nog steeds alle resterende afleveringen van dit seizoen te kort; "Road Trip Italy" hebben we al in 2013 gezien (tenminste, ik wel).LOTG schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:12:
Dan komen ze toch nog steeds een aflevering te kort?
Verwijderd
"Grow a beard and grab a pint of real ale because this week, the boys are driving classic cars. Jeremy has a Fiat 124 Spyder, James has a Peugeot 304 Cabriolet and Richard will be spending a lot of time, at the side of the road, looking at his (broken and probably steaming) MGB GT. If they can navigate the country roads of England, they plan to take the cars for a track day.
Richard also drives the more reliable Subaru WRX STi and Volkswagen Golf R on the track.
Gary Lineker is the Star in the Reasonably Priced Car."
[ Voor 92% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:49 ]
Als je er mee wil stoppen, doe dat dan aan het einde van het seizoen. Honderdduizenden hebben maanden zitten wachten op een nieuw seizoen en dan kap je er halverwege mee? Does not compute.PolarBear schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 09:34:
Ergens is het ook wel goed dat Top Gear stopt in de huidige vorm. We hebben alle soorten challenges bijna wel een keer gezien, alle soorten gasten zijn langs geweest. Het is geen mooie manier om te stoppen maar als je kijkt dat veel legendarische BBC series (wel andere categorie maar bijvoorbeeld Fawlty Towers en the Office) veel minder seizoenen kennen is dat ook niet per se erg.
#team_UTC+1