[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij
[ Voor 52% gewijzigd door Mx. Alba op 28-06-2015 23:29 ]
NDH Automotive: https://ndh.nu/
Het is nu aan de drie heren om iets nieuws en vooral verfrissends te bedenken.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dat is aan de BBCDonstil schreef op maandag 29 juni 2015 @ 01:08:
De drie heren mogen vooral lekker zo verder gaan, heerlijk stukje zondagavond TV wat mij betreft.
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
https://twitter.com/TopGearNL/status/615406853401391104 -> zaterdag 4 juli om 22.30 uur op BBC2!Obelink schreef op zondag 28 juni 2015 @ 22:26:
Ik zie ook nog geen herhaling in de BBC gids ....
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
De regie was inderdaad niet helemaal wat we gewend zijn, ik vraag me af of de BBC dat expres zo doet (zou me ook niet verbazen). Toch leuk dat het nog is uitgezonden.steveman schreef op zondag 28 juni 2015 @ 22:34:
Wel erg chaotisch, twee van die "cocking about" sessies achter elkaar. Maar goed, wat normale reviews van nieuwe wagens zouden ook niet op hun plek zijn geweest. Het idee was denk ik om zoveel mogelijk van de Top Gear vibe nog op de buis te brengen.
Ik ben benieuwd waar het drietal straks mee gaat komen.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ik vind persoonlijk dat er nog meer dan rek genoeg in zit/zat. Beter dan het vorige seizoen imoDonstil schreef op maandag 29 juni 2015 @ 01:08:
Als je twee van deze "Roadtrip" items achter elkaar ziet valt wel heel erg op hoe erg de rek eruit is/was.
Verwijderd
Ze hebben twee episodes in 1 gepropt, dan krijg je dit.Marzman schreef op maandag 29 juni 2015 @ 10:01:
[...]
De regie was inderdaad niet helemaal wat we gewend zijn, ik vraag me af of de BBC dat expres zo doet (zou me ook niet verbazen). Toch leuk dat het nog is uitgezonden.
...
/▌
Marzman schreef op maandag 29 juni 2015 @ 15:06:
James en Richard hebben nog wat opgenomen in de studio om het aan elkaar te praten, maar inderdaad zonder gasten, zonder publiek en zonder autonieuws.

En "there was an elefant in the room"
[ Voor 8% gewijzigd door LordSinclair op 29-06-2015 21:23 ]
/▌
Volgens mij wel, dacht ik iig ook toen de tweet voorbij kwam.Marzman schreef op maandag 29 juni 2015 @ 20:10:
Misschien bedoelde Jeremy dat met 'een van de twee is leuk' ?
Mwa, dat weet ik niet. Gedane zaken en dat alles.. Vond zelf de aflevering toch een vervelend gevoel met zich mee dragen. Kan de combinatie zijn van het knip en plak werk van 2 dingen die niet af waren zoals iemand hier opmerkte, maar vond het geen waardig afscheid. Als er zoiets bestaat. Don't get me wrong, paar keer hartelijk gelachten (May face-first in de modder bv), maar het was als geheel nogal awkward. Ach, beter iets dan niets..Melkunie schreef op maandag 29 juni 2015 @ 20:17:
Ja, dat vermoeden had ik ook al. Er was dus eigenlijk niets aan de hand geweest als Clarkson z'n eigen auto béter tot boot omgebouwd had

Benieuwd wanneer de complete BR-box komt..
Doelde er meer op dat als zijn auto echt had kunnen varen hij zo aan de overkant van die sloot was geweest, terwijl het nog licht was. Had ie op tijd kunnen eten
Ik had ook een vreemd gevoel bij het kijken. Toch de 'laatste' aflevering, en niet op een geplande manier. Er zaten zeker leuke stukjes tussen, maar het was duidelijk bedoeld voor een reguliere aflevering allemaal.
Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Natuurlijk best leuke stukjes maar het had nogal iets van een verplicht nummer waar nieman nog zin in had.
Betrapte me erop dat ik een paar keer gewoon drinken ben gaan pakken zonder het op pauze te zetten en ook een of twee keer heb gekeken hoe lang het nog duurde. Dat wil wel genoeg zeggen.
[ Voor 37% gewijzigd door Skimovic op 29-06-2015 22:57 ]
Abit nf7-s, Amd xp 2800+ Barton, 1024mb DDR400 Dualchannel (2*512), 200gb 7200rpm 8 mb cache + 2* 120gb 7200rpm 8 mb cache
You and I have memories longer than the road ahead
Wel zonder geluid kijkenCaptain Planet schreef op maandag 29 juni 2015 @ 23:04:
Een hommage filmpje wat ik tegen kwam op Auto Junk, komen alleen niet alle leuke scenes voorbereid. Maar slecht is het niet
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
BBC iPlayer doet het hier gewoon en aangezien je op T.net kon posten, denk ik niet dat timeouts het hele internet hebben platgelegd voor een retry. Je kent verder ook niemand met een PVR of anderzins apparaat wat kan opnemen op basis van de EPG zaterdag? De enige andere optie is dan je ongenoegen uiten via http://www.bbc.co.uk/complaints/Destruction schreef op maandag 29 juni 2015 @ 21:54:
Iemand een idee hoe ik deze uitzending terug kan zien? De gebruikelijke middelen (waar ik nu nadrukkelijk niet om vraag) geven timeouts.. Als de herhaling uitgezonden wordt ben ik ook al niet thuis

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

De challenges waren leuk. De rest was inderdaad overduidelijk "nog ff snel, het moet maar". Het einde was ook wat magertjes, we praten tenslotte over het einde van een tijdperk. Ben benieuwd waar de heren in de toekomst mee komen.
Het "nieuwe" TopGear, ik zal er misschien 1 keer naar kijken (ik wil weten waar ik over oordeel), maar het ook weer actief gaan volgen.. Nee. Ik denk het niet. Lets face it, het gaat het nooit meer halen bij het oude.

.....

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ben ik btw de enige die eraan begon te wennen dat er geen TopGear meer was, deze laatste gekeken heeft en nu denkt "Volgende week w.... Ohnee, crap :/"?
Hier was het meer: "Oh, de laatste aflevering! :D" Wel eens met de meesten dat het niet echt een waardige afsluiter had. Had wel een epische montage verwacht aan het einde. Wel grappig hoe ze omgingen met 'the elephant in the room'Destruction schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 22:37:
Daar krijgt de BBC vast nog wel een klacht over, dat Clarkson weer te ver is gegaan en.... Oh, wait![]()
Ben ik btw de enige die eraan begon te wennen dat er geen TopGear meer was, deze laatste gekeken heeft en nu denkt "Volgende week w.... Ohnee, crap :/"?
Tja, het was dan ook nooit opgenomen als afsluiter.SomerenV schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 00:34:
[...]
Hier was het meer: "Oh, de laatste aflevering! :D" Wel eens met de meesten dat het niet echt een waardige afsluiter had. Had wel een epische montage verwacht aan het einde. Wel grappig hoe ze omgingen met 'the elephant in the room'
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
I.C.M. met jouw avatar is ie nog veel fouter
[ Voor 0% gewijzigd door heuveltje op 01-07-2015 10:25 . Reden: A dirty mind is a joy forever :) ]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Het stukje van Hammond en May natuurlijk wel, daar had wel een mooie compilatie bijgepast.Ethirty schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 10:18:
[...]
Tja, het was dan ook nooit opgenomen als afsluiter.
Maar het is een beetje raar een "eerbetoon" te doen aan een gozer die op zo'n manier is weggegaan
Het waas geen eerbetoon, maar gewoon airen van wat er nog op de plank lag met minimale effort van alle partijen.Afvalzak schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 10:28:
[...]
Het stukje van Hammond en May natuurlijk wel, daar had wel een mooie compilatie bijgepast.
Maar het is een beetje raar een "eerbetoon" te doen aan een gozer die op zo'n manier is weggegaan
/▌
Nee, dat snap ik, maar het had mooi geweest als er een soort afscheidscompilatie was aan het eind zoals BBC dat zo goed kan doen.Marzman schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 12:38:
[...]
Het waas geen eerbetoon, maar gewoon airen van wat er nog op de plank lag met minimale effort van alle partijen.
Een soort snelle "best moments" van de 3 presentatoren.
Maar zoals ik al zei, dat zou raar zijn met de manier dat 1/3 weggegaan is.
Combo van die aflsuiter over 'de laatste V12' icm dat item waar ze op de klippen staan met heel veel Jag's, en dat item over 'British built' zou echt mooi geweest zijn als afsluiter.Afvalzak schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 12:41:
[...]
Nee, dat snap ik, maar het had mooi geweest als er een soort afscheidscompilatie was aan het eind zoals BBC dat zo goed kan doen.
Een soort snelle "best moments" van de 3 presentatoren.
Maar zoals ik al zei, dat zou raar zijn met de manier dat 1/3 weggegaan is.
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Ja, maar ik gok dat er een hoop juristen bij betrokken zijn geweest bij deze laatste aflevering en dat een epic finale zonder Jeremy toch niet leuk was geweest.dodge_911 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 13:09:
[...]
Combo van die aflsuiter over 'de laatste V12' icm dat item waar ze op de klippen staan met heel veel Jag's, en dat item over 'British built' zou echt mooi geweest zijn als afsluiter.
En voor de BBC is TG ook helemaal niet afgelopen, er komen gewoon nieuwe presentatoren die dezelfde formule gaan proberen voort te zetten.
#team_UTC+1
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
volgens mij was het hier (maar ben niet 100% zeker)
https://www.google.co.uk/...e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
/▌
Het wordt ook pas interessant als ze voor $300 een auto moeten kopenMarzman schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 15:35:
Heb vanmiddag eens een Amerikaanse Topgear gekeken. Het idee is een beetje hetzelfde, het was een challenge dat ze in 24 uur een route door 14 staten moesten rijden. Best een toffe challenge, maar de uitvoering vond ik minder grappig als de UK versie. Ze moesten ieder een auto kopen van 5000 dollar en komen aanzetten met een dikke benz, een jag en een of andere Nissan Jeep. Allen in goede staat, en allen reden moeiteloos de challenge uit. Ik ga Top Gear UK missen
€5000 is meer dan 2x wat ik voor mijn auto kwijt was. En daar verwacht ik nog wel 100kkm in te kunnen rijden als het moet.
Geen nieuwe content dus, maar wel leuk om te zien want het was een goed seizoen.
Ik heb er nog twee gekeken en het was weer een auto van 5000 euroRocketKoen schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 20:24:
[...]
Het wordt ook pas interessant als ze voor $300 een auto moeten kopen
€5000 is meer dan 2x wat ik voor mijn auto kwijt was. En daar verwacht ik nog wel 100kkm in te kunnen rijden als het moet.
En nog eentje dat ze naar Duitsland gingen naar de Autobahn en de Nurburchring met een Lambo, een Porsche en een snelle Golf, misschien voor Amerikanen een natte droom, maar voor ons toch iets wat we elk weekend zouden kunnen doen als we wilden. Het zijn ook alleen maar Challenges, niks meer. Volgens mij hebben ze niet eens een studio?
/▌
There is no place like 127.0.0.1
IK heb toch niet elke dag een Lambo tot mijn beschikkingMarzman schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 09:06:
[...]
En nog eentje dat ze naar Duitsland gingen naar de Autobahn en de Nurburchring met een Lambo, een Porsche en een snelle Golf, misschien voor Amerikanen een natte droom, maar voor ons toch iets wat we elk weekend zouden kunnen doen als we wilden. Het zijn ook alleen maar Challenges, niks meer. Volgens mij hebben ze niet eens een studio?
Maar idd ik heb 2 afleveringen gekeken, en ik zie de lol er ook niet van in.
Toch ben ik wel benieuwd in top-gear nieuwe stijl.
Het zal anders zijn, maar ik denk toch dat ze er nog wel iets leuks van maken
Ben wel benieuwd of ze de echt clarksonesque stukken er ook in houden (denk aan de coolwall, en clarkson die een camera op de buslaan van de M4 zet om te zien of er ook echt bussen op rijden.)
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
In het begin wel. Toen was het een 1 op 1 kopie (studio wel buiten dacht ik), en was het meer dan goed te pruimen eigenlijk. Als TG een 10 was, was TG US imho wel een 8 waard.Marzman schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 09:06:
[...] Het zijn ook alleen maar Challenges, niks meer. Volgens mij hebben ze niet eens een studio?
Toen kwamen er challenges tussendoor. Daarna kwamen er items tussen challenges door en nu zijn het inderdaad alleen nog maar challenges. De lol is er daarmee inderdaad wel af.
Ik geloof dat ik meer heb met de australische no worry's mentaliteit dan de amerikaanse "alles moet zo dramatisch mogenlijk gebracht worden school"
Verwijderd
Volgens autobild (duitse variant autoweek) zou er ook een Top Gear Germany komen. is mij allemaal beetje teveel top-gear....
de beste van deze top gears worldwide is altijd nog HET top gear UK. je zag de trio gewoon opgroeien. vanaf season 2 toen Richard hammond er bij kwam begon het pas leuk te worden. het begin leek het in mijn ogen dat het gewoon arbeids collega's zijn die na de opnames gewoon naar huis gingen en niks met elkaar hadden te maken. in de later episodes werden ze veel hechter.
dan natuurlijk de challenges. toch het leukste van de hele serie.
top gear US was in het begin enigzins leuk. maar de grappen leken geforceerd. terwijl het bij UK meer spontaan leek dan opzet.
de later US top gear afleveringen kunnen mij ook niet meer boeien.
wat de nieuwe top gear voor mij gaat betekenen is afwachten. nu kan ik nog niet zeggen of het een slecht of een goed show gaat worden. eerst 1 a 2 afleveringen bekijken voor ik mijn mening kan plaatsen. wel denk ik dat het een saaie show gaat worden. simpele inhoud van autoreviews. strak volgens plan productie. net zoals de top gear UK 1977 afleveringen. dus na de trio zal het ''nieuwe'' concept een stille dood tegemoet gaan vrees ik
Dat lijkt me onwaarschijnlijk aangezien BBC natuurlijk dondersgoed weet dat TG nieuwe stijl heel veel populairder is dat oude TG of bijvoorbeeld fith gear..Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2015 @ 12:27:
Wat de nieuwe top gear voor mij gaat betekenen is afwachten. nu kan ik nog niet zeggen of het een slecht of een goed show gaat worden. eerst 1 a 2 afleveringen bekijken voor ik mijn mening kan plaatsen. wel denk ik dat het een saaie show gaat worden. simpele inhoud van autoreviews. strak volgens plan productie. net zoals de top gear UK 1977 afleveringen. dus na de trio zal het ''nieuwe'' concept een stille dood tegemoet gaan vrees ik
Klopt, vanaf seizoen 2 begon het pas echt leuk te worden. Gouden combinatie tussen persoonlijkheden, dat heb je echt nodig. Mythbusters zou ook niks zijn zonder Jamie en Adam. Dat hele bouwteam dat erbij kwam was ook niet echt een succes.Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2015 @ 12:27:
de beste van deze top gears worldwide is altijd nog HET top gear UK. je zag de trio gewoon opgroeien. vanaf season 2 toen Richard hammond James May er bij kwam begon het pas leuk te worden.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Persoonlijk vond ik die best leuk, het waren alleen vaak teveel dingen in 1 show, maar het team opzich vond ik best wel aardigTsurany schreef op maandag 06 juli 2015 @ 12:42:
[...]
Klopt, vanaf seizoen 2 begon het pas echt leuk te worden. Gouden combinatie tussen persoonlijkheden, dat heb je echt nodig. Mythbusters zou ook niks zijn zonder Jamie en Adam. Dat hele bouwteam dat erbij kwam was ook niet echt een succes.
Maar ze zijn 11 jaar een groot onderdeel geweest van MB, dat kun je toch moeilijk geen succes noemen.
Weinig shows die het zo lang volhouden.
[ Voor 4% gewijzigd door heuveltje op 06-07-2015 13:31 ]
Heb nu de eerste aflevering aangezet en die is inderdaad heel anders. Ze vertellen leukere dingen, beter camerawerk, meer snelheid. De montage is zoals Top Gear UK. Jammer dat ze dat niet hebben volgehouden.PWM schreef op maandag 06 juli 2015 @ 09:59:
[...]
In het begin wel. Toen was het een 1 op 1 kopie (studio wel buiten dacht ik), en was het meer dan goed te pruimen eigenlijk. Als TG een 10 was, was TG US imho wel een 8 waard.
Toen kwamen er challenges tussendoor. Daarna kwamen er items tussen challenges door en nu zijn het inderdaad alleen nog maar challenges. De lol is er daarmee inderdaad wel af.
/▌
Vaak heb je je kwaliteiten als je ergens in uitblinkt op 1 vlak liggen, dat hij goed kan rijden is wel redelijk zeker, maar of hij ook goed kan presenteren..Hogader schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:47:
Een meesterzet van de BBC?
http://www.nu.nl/media/40...presentator-top-gear.html
TopGear UK 3.0 bedoel je.Brilsmurfffje schreef op maandag 13 juli 2015 @ 09:37:
Ik ben ansisch ook wel benieuwd hoe TopGear UK 2.0 eruit gaat zien, want de challenges waren zo leuk door het samenspel van de 3 presentatoren. Als ze dit gaan proberen te imiteren dan wordt het echt een heel slap aftreksel..
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Zie Youtube
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Dat weet je nooit zeker.. de vorige 3 waren ook niet gelijk de messiahs van topgear in het begin.. zoiets kost tijd, maar ben wel benieuwd, toen hij te gast was, was het wel leukLordSinclair schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:54:
[...]
Vaak heb je je kwaliteiten als je ergens in uitblinkt op 1 vlak liggen, dat hij goed kan rijden is wel redelijk zeker, maar of hij ook goed kan presenteren..
[ Voor 9% gewijzigd door corset op 29-07-2015 14:55 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Hmm crap, dan moet ik het wel kijken. Jenson is een goede gast!Hogader schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:47:
Een meesterzet van de BBC?
http://www.nu.nl/media/40...presentator-top-gear.html
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
/▌
Press Release van Amazon
Amazon wins race to sign Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May for new car show available exclusively for Amazon Prime membersGlobal deal sees trio reunite with first season scheduled to premiere in 2016
New car show joins Prime Video stable of critically-acclaimed and award-winning Amazon Original Series, adding to the largest selection of movies and TV shows of any video streaming service in the UK
Prime Video
London - 30 July 2015 – Amazon today announced that Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May will reunite to make a new car show available exclusively to Amazon Prime members. The show will be produced by the trio's long time executive producer Andy Wilman.
The award-winning team have committed to three seasons as part of this landmark global TV deal. The first season will go into production soon and is scheduled to premiere for Prime members in 2016.
On working with Amazon, Jeremy Clarkson said: "I feel like I've climbed out of a bi-plane and into a spaceship."
Richard Hammond added: "Amazon? Oh yes. I have already been there. I got bitten by a bullet ant."
James May said: "We have become part of the new age of smart TV. Ironic, isn't it?"
"Customers told us they wanted to see the team back on screen, and we are excited to make that happen," said Jay Marine, Vice President of Amazon Prime Video EU. "Millions of Prime members are already enjoying our ground-breaking original shows. We can't wait to see what Jeremy, Richard, James and the team will create in what is sure to be one of the most globally anticipated shows of 2016."
Customers can sign up to receive the latest news on this new show by visiting www.amazon.co.uk/GuessWhosBack
Clarkson, Hammond and May will join top talent making Amazon Original Series that will premiere on Prime Video in 2015 and early 2016. These include Hand of God starring Ron Perlman (Sons of Anarchy) and Dana Delany (Body of Proof), Red Oaks starring Craig Roberts (Submarine) and Paul Reiser (Mad About You), The Man in the High Castle from Executive Producer of The X-Files Frank Spotnitz and Executive Producer Ridley Scott (Blade Runner), the company's first docu-series, The New Yorker Presents, as well as second seasons of the multi-Golden Globe-winning comedy Transparent, Mozart in the Jungle starring Gael Garcia Bernal (Rosewater) and Bernadette Peters (Smash), and Bosch, from Michael Connelly and starring Titus Welliver (Lost).
Amazon also resurrected hit British drama Ripper Street, starring Matthew Macfadyen (Spooks), Jerome Flynn (Game of Thrones), Adam Rothenberg (The Divide) and MyAnna Buring (The Twilight Saga). Amazon produced third series of the Victorian crime drama launched in November 2014 to critical and customer acclaim; a fourth season of the show is now in production.
"This is a golden age of television, a great time for TV makers and storytellers," added Jay Marine. "Our approach is to give programme makers creative freedom to be innovative and make the shows they want to make. This is just the start, you should expect to see more world-leading talent and the biggest shows on Prime Video."
Prime members can enjoy Amazon Original Series and other Prime Video movies and TV shows using the Amazon Video app. The Amazon Video app is available on hundreds of devices including Amazon Fire TV, Fire TV Stick, Roku, smart TVs and Blu-ray players from Samsung, Sony, LG, and Panasonic, the Xbox, PlayStation, and Wii game consoles, as well as on mobile devices like Fire tablets, Fire phone, iPhone, iPad, and Android tablets and phones. Customers can also watch online at www.amazon.co.uk/primevideo.
Amazon is de rechtstreekse concurrent van Netflix, dus verwacht de serie niet daarop te zien.
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Hoe kom je tot die conclusievooghel schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 18:11:
Dus voorlopig geen legale manier om de Clarkson/Hammond/May-serie in Nederland te kijken, da's dan wel weer jammer...
Door ervoor te betalen ?Phuncz schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 19:02:
Hoe wil je Amazon dan legaal kijken in Nederland of België ?
Ik zie nog nergens staan dat ze een region lock op hun eigen productie gaan zetten.
Wikipedia: Amazon Instant VideoAmazon Instant Video (formerly Amazon Video On Demand) is an Internet video on demand service by Amazon in the United States, United Kingdom, Japan, Austria, Germany and soon India.
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Ideaal moment om uit te breiden toch?!Joost1991 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 19:14:
Behalve dat je alleen een abonnement kan afsluiten in een bepaald aantal landen.
[...]
Wikipedia: Amazon Instant Video
Omdat Amazon Video momenteel niet in Nederland verkrijgbaar is, en er voorlopig ook geen plannen bekend zijn om deze kant op uit te breiden.
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Netflix was by far de betere keuze geweest puur naar de klant kijkende puur omdat het in meer landen beschikbaar is. Amazon is in mijn ogen toch net iets te Amerikaans terwijl Netflix dat wat mij betreft totaal niet heeft (ook al komt dat ook uit de VS). Online wordt er ook niet heel erg positief gereageerd op de bekendmaking als ik her en der op wat websites kijk. Ook puur over de dienst van Amazon is niet iedereen te spreken.
Sowieso heb ik er een hekel aan dat je binnenkort tig diensten af moet nemen om aan je trekken te komen. Voor Top Gear dus Amazon, voor bijvoorbeeld House of Cards, Orange Is the New Black of puur het aanbod aan films en andere series Netflix. Voor Game of Thrones heb je HBO nodig. Dan wil je ook nog Formule 1 kijken en dat moet bij Sport1 en voor de Eredivisie Fox Sports.
Beter was het geweest als het trio zelfstandig aan de slag was gegaan op de een of andere manier en de rechten hadden verkocht aan diverse partijen zoals Netflix en Amazon, maar ook normale televisiezenders.
Niet live te kijken oke, maar half uurtje later en ze staan op nieuwsgroepen en torrentsites dus tjah
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !
Ik zie ze nu al racen tegen een Amazon Drone over het Amazon circuit. Of een nieuwe Ford testen in een Amazone warehouse. Of breng 20 pakketjes weg met een auto van maximaal 500 pond.
Mx. Alba in "Film, TV & Muziek - Terugkoppelingtopic"
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Wat is die Viki toch eigenlijk een bange schijtert zeg! Heuveltje rijden in een huge ass tank, DIKKE paniek! Ja okay, Tiff zat aan het stuur...
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Fifth Gearsteveman schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 12:20:
Door het overlijden van een RSS torrentfeed was me het nieuwe seizoen van Fifth Gear me totaal ontgaan!
Wat is die Viki toch eigenlijk een bange schijtert zeg! Heuveltje rijden in een huge ass tank, DIKKE paniek! Ja okay, Tiff zat aan het stuur...
Het is maar hoe je het bekijkt. Ik vind het een meesterlijke zet van Amazon. Ze zetten hun betaalkanaal hiermee in 1x vol op de kaart. Al moet het dan nog wel even beschikbaar komen natuurlijk...FiXeR.nl schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 10:33:
Als Amazon slim is verkoopt ze ook gewoon de rechten aan TV-zenders in andere landen. Stoppen ze er een beetje reclame in en hebben ze dubbel winst.
Ik zie ze nu al racen tegen een Amazon Drone over het Amazon circuit. Of een nieuwe Ford testen in een Amazone warehouse. Of breng 20 pakketjes weg met een auto van maximaal 500 pond.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Idd, ik zit nu wel te overwegen om toch maar een Amazon Prime abbo te nemen..Rossi46 schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 13:06:
[...]
Het is maar hoe je het bekijkt. Ik vind het een meesterlijke zet van Amazon. Ze zetten hun betaalkanaal hiermee in 1x vol op de kaart. Al moet het dan nog wel even beschikbaar komen natuurlijk...
Mede omdat daar meerdere diensten bij zitten (boeken bieb, gratis 1 day delivery, Amazon video).
Enige nadeel is dat er geen app is voor de apple TV.. als die er native zou zijn (via ipad/iphone met airplay kan het ook maar is wat minder stabiel/makkelijk) zou ik denk ik wel een abbo nemen..
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Prosecutors seek three-year jail sentence for former Top Gear host for alleged illegal switching of car number plates
An appeals court in Argentina has ordered a judge to reopen a criminal investigation into Jeremy Clarkson’s infamous drive through the country for Top Gear with a number plate apparently referring to the Falklands war, with prosecutors seeking a three-year sentence.
[...]
[ Voor 73% gewijzigd door Orion84 op 19-01-2016 09:35 . Reden: Hele artikel quoten is niet zo netjes. ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
#team_UTC+1
Maar blijft een vaag verhaal; was het nou het originele kenteken van de porsche of hebben ze lopen klooien?
Dat zou wel heel toevallig zijn.MikeyMan schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 10:33:
Alsof ze uitgeleverd gaan worden...
Maar blijft een vaag verhaal; was het nou het originele kenteken van de porsche of hebben ze lopen klooien?
Maar wat een uiterst opgeblazen zaak. Begrijpelijk dat mensen raar opkijken of zelfs boos worden, maar mensen fysiek bedreigen en het land uitjagen om een nummer plaat?
Alsof Interpol hier ook maar een seconde aandacht aan besteed.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Ze blijven bij hoog en bij laag beweren dat het een originele is. Maar het was wel echt een TG-dingetje om zoiets juist wel te faken.MikeyMan schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 10:33:
De waarheid zal wel boven komen als het verjaard is.
#team_UTC+1
Signatures zijn voor boomers.
Helemaal niet zo onwaarschijnlijk. Ik verwacht geen moment dat de Britten hun eigen onderdanen voor zoiets uitleveren maar het kan wel eens betekenen dat reizen een stuk lastiger wordt voor Clarkson. Tripje naar het buitenland? Eerst controleren of dat buitenland toevallig een uitleveringsverdrag met Argentinië heeft.MikeyMan schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 10:33:
Het beste voor Clarkson is misschien wel om gewoon het vliegtuig naar Argentinië te nemen, met een camerateam erbij, en zich daar gewoon bij justitie te melden. Dat kan eigenlijk alleen maar een hele genante episode voor de Argentijnse overheid opleveren.
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
klopt dat kan, maar dan heb je wel een log van nummerplaat verandering bij de DVLA. Wat ik ervan begreep was die porsche oorsprongelijk op die plaat gezet...Maasluip schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 10:55:
In het VK kun je een gepersonaliseerd kenteken aanvragen. H982 FKL past in de vorm "prefix" (A000 AAA) en kan heel goed gewoon gekocht zijn bij het DVLA. Dat maakt het een geldig kenteken, maar dan kan het natuurlijk ook heel goed zijn dat ze specifiek dat kenteken gekocht hebben om het een beetje interessant te houden.
Buiten dat zijn er allerlij regels waarbij je nummerplaat niet de indruk mag wekken dat de auto nieuwer is (normale platen kan je het half jaar van uitgifte aan aflezen http://www.theaa.com/moto...ide/cbg_numberplates.html ook kan je de regio eruit aflezen (vroeger teminste) Wikipedia: Vehicle registration plates of the United Kingdom, Crown dependencies and overseas territories)
En of ze daar op gezocht hebben? lijkt me niet.. je kan niet zo makkelijk een plaat zoeken samen met een type auto en dan de eigenaars gegevens zoeken..
Zouden ze hem per toeval gevonden hebben en de link gezien hebben en dat wel grappig gevonden hebben? zou kunnen, maar het is niet echt een link die super obvious dus ik vermoed dat het zoals ze zeggen gewoon toeval/overgevoeligheid bij argentijnen is..
[ Voor 21% gewijzigd door ToolkiT op 30-10-2015 13:27 ]
Het kentekenregistratiesysteem waarmee je de regio van registratie kan aflezen en ook het half jaar van uitgifte bestaat pas sinds 2001. Het kenteken H982 FKL is van vóór die tijd - toen kon aan de hand van het kenteken wel de leeftijd bepaald worden, ongeveer gelijk aan de manier waarop dat in Nederland gebeurt. Kentekens met een prefix H zijn geregistreerd tussen 1-aug-'90 en 31-jul-'91.ToolkiT schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 13:22:
[...]
Buiten dat zijn er allerlij regels waarbij je nummerplaat niet de indruk mag wekken dat de auto nieuwer is (normale platen kan je het half jaar van uitgifte aan aflezen http://www.theaa.com/moto...ide/cbg_numberplates.html ook kan je de regio eruit aflezen (vroeger teminste) Wikipedia: Vehicle registration plates of the United Kingdom, Crown dependencies and overseas territories)
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

[ Voor 5% gewijzigd door Phuncz op 31-10-2015 08:08 ]
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Had toch stiekem wat gehoopt op een kerst special, lijkt het dan niet te worden
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
De porsche kwam met die platen, (of was er iig al een tiental jaar eerder op gezet), dat was zeker.Ethirty schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 10:39:
[...]
Ze blijven bij hoog en bij laag beweren dat het een originele is. Maar het was wel echt een TG-dingetje om zoiets juist wel te faken.
De waarheid zal wel boven komen als het verjaard is.
Alleen nu is de vraag of ze een porsche 924 hebben gezocht en toevallig op dat nrbord uitkwamen. Of dat ze op een specifiek nrbord gezocht hebben en toevallig bij die porsche uitkwamen.
Gevoelsmatig is dat veel te veel werk en jezelf beperkingen opleggen, voor een zeer slechte grap. en geloof ik dus niet dat dat gebeurd is. Temeer vanwege de vele verhalen dat jeremy die wagen niet zelf uitgezocht heeft.
[ Voor 3% gewijzigd door heuveltje op 31-10-2015 13:39 ]
http://www.dailymail.co.u...limpse-new-Gear-show.html
Nee, Chris gaat het alleen doen. De reden is dat hij (bijna) net zo'n enfant terrible is als Jeremy en hij accepteert niemand. Dit is de Evans Showhimlims_ schreef op maandag 23 november 2015 @ 12:41:
riep het half jaar terug al; button gaat topgear doen
http://www.dailymail.co.u...limpse-new-Gear-show.html
Of dat een goed teken is weet ik niet. Jenson zal ongetwijfeld in een aflevering zitten, of ze doen iets met coureurs en een bepaalde auto. Jenson rijdt voor McLaren volgend seizoen en heeft hier dus geen tijd voor.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Ik geloof ook nooit dat de nieuwe Top Gear een succes gaat worden. Top Gear is toch alleen Top Gear met Jeremy, Richard en James.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Dat had ik ook ergens gelezen. Die Chris Evans schijnt nogal een grote ego te hebben (er past daardoor niemand meer bij).asing schreef op maandag 23 november 2015 @ 18:09:
[...]
Nee, Chris gaat het alleen doen. De reden is dat hij (bijna) net zo'n enfant terrible is als Jeremy en hij accepteert niemand. Dit is de Evans Show.
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services