PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Vond het altijd wel leuk als 'achtergrond'-tv. Maar met wat ik tot nu toe van die Evans gezien heb houdt dat binnenkort wel op. Die vent neemt zichzelf veel te serieus.Lasmibalsingh schreef op maandag 23 november 2015 @ 21:54:
Gelukkig interesseert mij top gear geen ene moer.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Zelfs de US en AU Top Gear zijn niet Top Gear. Stunten met auto's en onzinnige dingen doen heeft Fifth Gear ook geprobeerd en dat trok op niets.MegaTronics schreef op maandag 23 november 2015 @ 18:27:
offtopic:
Ik geloof ook nooit dat de nieuwe Top Gear een succes gaat worden. Top Gear is toch alleen Top Gear met Jeremy, Richard en James.
Exact. We wachten wel op de nieuwe show van het trioPhuncz schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 17:41:
[...]
Zelfs de US en AU Top Gear zijn niet Top Gear. Stunten met auto's en onzinnige dingen doen heeft Fifth Gear ook geprobeerd en dat trok op niets.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
En lastig dat hij blijkbaar niet kan rijden en presenteren tegelijk...:MrSleeves schreef op maandag 23 november 2015 @ 21:52:
[...]
Dat had ik ook ergens gelezen. Die Chris Evans schijnt nogal een grote ego te hebben (er past daardoor niemand meer bij).
http://www.nu.nl/media/41...ijk-praten-en-rijden.html
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Nieuw Top Gear-gezicht wagenziek
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Als het geouwehoer tussen de 3 hetzelfde blijft zal het wel een top programma worden. Dat is toch de charme van Top Gear UK, de 3 bij elkaar.FiXeR.nl schreef op maandag 18 januari 2016 @ 11:58:
Ik ben eerder benieuwd naar de versie van Amazon, ik heb zo'n gevoel (juist door de stilte er om heen) dat het enorm goed gaat worden.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
"Chris heeft inmiddels twee co-presentatoren voor Top Gear: de Duitse autocoureur Sabine Schmitz en de Britse journalist Chris Harris."wontcachme schreef op maandag 18 januari 2016 @ 11:36:
Zal dit een Top Gear gaan worden waarbij de presentator maar gewoon in de studio gaat blijven staan![]()
![]()
Nieuw Top Gear-gezicht wagenziek
Heb ik wat gemist? ik wist niet de de co-presentatoren al bekend waren..
Sabine zal waarschijnlijk best had gegaan zijn..
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Hopelijk gaan ze die versie dan ook in NL uitzenden. In het 'nieuwe' TopGear is toch niemand geïnteresseerd.FiXeR.nl schreef op maandag 18 januari 2016 @ 11:58:
Ik ben eerder benieuwd naar de versie van Amazon, ik heb zo'n gevoel (juist door de stilte er om heen) dat het enorm goed gaat worden.
Dat weet ik niet.. hangt er helemaal vanaf hoe het resultaat is.. TG met de oude 3 kon best wel een oppepper gebruiken vond ik.. nu op amazon hebben ze daar iig het budget voor..alexbl69 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 15:22:
[...]
Hopelijk gaan ze die versie dan ook in NL uitzenden. In het 'nieuwe' TopGear is toch niemand geïnteresseerd.
De BBC versie ben ik erg benieuwd naar, kunnen ze de sfeer goed krijgen of niet..
Kijk naar 5th gear, die zaten bijna elke aflevering wel met z'n 4en in de auto, nooit 1 die ergens last van had, zelfs niet achterin.Viper® schreef op maandag 18 januari 2016 @ 11:40:
Overigens is het verschil tussen zelf rijden of bijrijder zijn enorm m.b.t. wagenziekte.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zelf vind ik chris harris erg goed. En kan genieten van zijn YT kanaal. Of hij ook in een TG past? Geen idee.
Zelf had ik zoiets van laat hem maar lekker verder gaan met zijn YT kanaal.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
IMHO enige manier om TG te redden is om het roer compleet om te gooien. Gaan ze proberen met 3 nieuwe gasten op dezelfde voet verder te gaan word het nog sneller gecanceled dan die Futurama aflevering waar de nieuwe show van Matt Groening al gecanceld werd bij de presentatie.ToolkiT schreef op maandag 18 januari 2016 @ 15:24:
De BBC versie ben ik erg benieuwd naar, kunnen ze de sfeer goed krijgen of niet..
Fans zullen het gewoon niet slikken.
Gaan ze echter over op een serieus programma met serieuze reviews en serieuze challanges dan heeft het een kansje.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ik vermoed ook dat ze het een nieuwe twist zullen geven.. anders is het idd grote kans dat het maar 1 seizoen red..L1nt schreef op maandag 18 januari 2016 @ 15:33:
[...]
IMHO enige manier om TG te redden is om het roer compleet om te gooien. Gaan ze proberen met 3 nieuwe gasten op dezelfde voet verder te gaan word het nog sneller gecanceled dan die Futurama aflevering waar de nieuwe show van Matt Groening al gecanceld werd bij de presentatie.
Fans zullen het gewoon niet slikken.
Gaan ze echter over op een serieus programma met serieuze reviews en serieuze challanges dan heeft het een kansje.
Sabine was altijd wel leuk als gast en coureur. Vooral die afleveringen op de Nürburgring. Of ze ook leuk is als vaste presentator wordt afwachten.ToolkiT schreef op maandag 18 januari 2016 @ 15:19:
[...]
"Chris heeft inmiddels twee co-presentatoren voor Top Gear: de Duitse autocoureur Sabine Schmitz en de Britse journalist Chris Harris."
Heb ik wat gemist? ik wist niet de de co-presentatoren al bekend waren..
Sabine zal waarschijnlijk best had gegaan zijn..
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Dan ben ik toch wel heel benieuwd of ze haar engels flink verbeterd heeft.Fiber schreef op maandag 18 januari 2016 @ 17:10:
[...]
Sabine was altijd wel leuk als gast en coureur. Vooral die afleveringen op de Nürburgring. Of ze ook leuk is als vaste presentator wordt afwachten.
In die stukjes met jeremy, was ze inderdaad grappig. Maar haar engels was toen zo belabberd dat langere stukken tekst echt vermoeiend zouden zijn.
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij
Ja, makkelijke journalistiek.Obelink schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 08:04:
Een hoop gossip om Chris af te branden want wie in de voetsporen van Jeremy, James en Richard treedt kan het natuurlijk nooit goed doen.
Zelf vind ik het wel jammer dat mensen er zo negatief over doen. In feite houd je oude format Top Gear via Amazon met een nieuwe naam en krijgen we er een nieuw auto programma bij. Ik zie daar weinig mis mee en kijk uit naar beide.
http://www.autoblog.nl/ni...top-gear-83946#post-83946
hoop niet dat hij stopt. (of is het een vorm van publicity).
Ben toch wel benieuwd naar de show.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Het nieuwe TG wordt precies dat. Die Evens zal best kwaliteiten hebben, maar het zijn geen kwaliteiten die het traditionele TG publiek aanspreken. En het TG publiek is het enige publiek dat talrijk genoeg is om er überhaupt nog een autoshow voor te maken.
Overigens verwacht ik dat de nieuwe show van de 'oude' 3 het ook niet gaat maken.
Ik geef het 2 seizoenen. Tenzij Amazon echt bereid is te bloeden om Amazon Prime te groeien.alexbl69 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 21:06:
Overigens verwacht ik dat de nieuwe show van de 'oude' 3 het ook niet gaat maken.
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Punctuality is the politeness of kings
Zijn er nieuwe afleveringen dan? Ik heb daar dacht ik 3 afleveringen van gezien, toch maar eens kijken of Wikipedia wat vind..dreamscape schreef op maandag 25 januari 2016 @ 23:24:
In de tussentijd is James May wel weer even terug op BBC met James May's Cars of the People. Met daarin een erg leuke verwijzing naar een niet nader te noemen populair tv-programma dat ineens stopt.
Wikipedia: James May's Cars of the People
Blijkbaar wel
[ Voor 20% gewijzigd door Kuusj op 25-01-2016 23:35 ]
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
verder dit nieuws gezien vandaag?
http://www.autowereld.com...esenteert-nieuwe-top-gear
En als Sabine Schmitz nog meedoet, helpt dat ook niet. Dat is een Duitse, dus die haal je er ook niet echt bij voor de humor

Het compleet nieuwe team is bekend gemaakt: http://www.autoblog.nl/ni...plete-top-gear-team-84438
Het is nu lekker politiek correct, van alles wat

[ Voor 12% gewijzigd door LordSinclair op 11-02-2016 11:40 ]
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
Oké, ik weet op voorhand dat het waarschijnlijk niet zo leuk wordt als TG was, maar wie weet is het goed te kijken.
5th gear haalde het ook niet bij de oude top gear w.m.b., maar ik keek het af en toe wel en dat was geen straf of zo. Wel ietsje vriendelijker naar de fabrikanten/merken toe, maar ach....
Daarnaast krijgen we straks gewoon de oude drie die 200.000.000,- mogen opmaken aan een nieuwe show. Dat worden dus de nodige reisjes, gesloopte bussen, gelaste platen en geplette caravans.
F1 begint weer straks, en deze series komen er aan.
Helemaal top, dus laat allemaal maar komen
Ook nu weer een kleine grap naar Clarkson er in verwerkt. Ergens in het begin wil James laten zien hoe makkelijk tegenwoordig de bediening in de auto kan zijn en wil zijn bellen op basis van voice commando's. Vrij vertaald zegt May iets tegen het dashboard als "Bel de grootste mafketel" (engelse tekst weet ik niet meer uit mijn hoofd). Om een of andere reden wil het bellen (uiteraard) niet lukken en dan mompelt May daarop iets als "Ach, ik hoef Jeremy eigenlijk ook niet te spreken" en gaat verder met zijn echte verhaal.Afvalzak schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 16:22:
(James May's Cars of the People)
Ja deze waren ook weer leuk
Ik had een voorspellende blik. Sabine had ik in juni al aangekondigd:LordSinclair schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:39:
[afbeelding]
Het compleet nieuwe team is bekend gemaakt: http://www.autoblog.nl/ni...plete-top-gear-team-84438
ralph075 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 11:57:
[...]
Die Duitse (o.a.) van de ring...![]()
Ze heeft zelfs humor (voor een Duitse)
Deze dus: Wikipedia: Sabine Schmitz
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Op een groepsfoto staan waarbij het lijkt alsof zijn benen vastgelijmd zijn aan de grond en hij daarna uitgerekt is
Iets klopt er niet aan hoe hij daar op die foto staat....
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Onderdelen met Chris Harris kunnen vermakelijk worden. De rest is zeer twijfelachtig.LordSinclair schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:39:
[afbeelding]
Ga het wel proberen uiteraard maar alsnog heb ik er mijn twijfels bij hoe dit gaat uitwerken.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat komt omdat het hele zooitje geshopt is. Wedden dat deze personen nog nooit tegelijk bij elkaar zijn geweest? Zoals al eerder beschreven; dit programma is al dood voordat het begint. Ze willen het alleen zelf nog niet beseffen.wontcachme schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 13:02:
[...]
Iets klopt er niet aan hoe hij daar op die foto staat....
Dat het geshopt was is duidelijk. Maar hij staat daar naar mijn gevoel zo vreemd. De anderen staan een stuk natuurlijk en relaxed.alexbl69 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 13:56:
[...]
Dat komt omdat het hele zooitje geshopt is. Wedden dat deze personen nog nooit tegelijk bij elkaar zijn geweest? Zoals al eerder beschreven; dit programma is al dood voordat het begint. Ze willen het alleen zelf nog niet beseffen.
Coulthard, niet Irvine. En Sabine Schmitz zat niet in 5th Gear, dat was Vicki Butler-Henderson. Sabine is hoogstens een keer te gast geweest bij 5th Gear, evenals bij TG.SinergyX schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 13:50:
Eddy Jordan.. heb al een hekel aan die gast tijdens de F1 samen met Irvine en die dame van 5th gear, nee.. dank je.
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Chris is volgens mij niet zo groot... dus die zal vast geëist hebben dat er lengte bij werd gefotoshopt, aangezien hij als eerste presentator wel boven de rest uit moet steken...wontcachme schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 15:08:
[...]
Dat het geshopt was is duidelijk. Maar hij staat daar naar mijn gevoel zo vreemd. De anderen staan een stuk natuurlijk en relaxed.
Vraag me ook af hoe lang die samenwerking met Chris en de rest stand gaat houden. Mijn verwachtingen zijn laag, wat dat betreft.
Goedemorgen, zat ik even flink te goochelen met die namen, dacht toch echt dat het die Vicky was.vooghel schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 15:35:
[...]
Coulthard, niet Irvine. En Sabine Schmitz zat niet in 5th Gear, dat was Vicki Butler-Henderson. Sabina is hoogstens een keer te gast geweest bij 5th Gear, evenals bij TG.
Zolang ze die wedstrijdjes er in houden, maakt het mij niet helemaal veel uit wie er mee doen, als er maar wat humor in zit.
Joey an sich vond ik nog wel grappig, maar hoe lang moet hij nog dat typetje blijven doen? Je kan ook grappig zijn zonder je bekendste typetje te blijven naspelen. Zet er dan nog een soort van wannabe rapper bij, wagen zieke, oude glorie.. Tja, wordt nog even zien hoe dat gaatdreamscape schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 16:24:
Maar als je dus Joey uit Friends (flauw) en een Duitse vrouw (da's dus 'niet grappig' in het kwadraat) erbij haalt, dan maak ik me zorgen om die 'humor'.
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Een vrouw, een neger, een homo, een ouwe man, een Amerikaan en een spierbundel.LordSinclair schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:39:
[afbeelding]
Overigens is Harris een briljante presentator, hopelijk kan hij zichzelf een beetje blijven.
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Met dat verschil dat LeBlanc best wel een partijtje kan sturen, iets waar ik Ferrara nog nooit op heb kunnen betrappen.dreamscape schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 16:36:
Waarschijnlijk zal dat typetje ook wel meevallen, al verwacht ik toch dat het een kopie wordt van Adam Ferrara uit de Amerikaanse TG. En met Schmitz zal het ook wel meevallen. Helaas zullen ze altijd in de schaduw staan van Clarkson, Hammond en May - en de chemie van dat trio evenaren, dat is echt heel lastig...
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Klopt, maar daar hebben ze ook Foust voor, helaas "verzinnen" ze daarvoor wel allerlei rare dingen als challenges, omdat Foust Wood en Ferrara compleet zoek zou rijden.Marc H schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 01:17:
[...]
Met dat verschil dat LeBlanc best wel een partijtje kan sturen, iets waar ik Ferrara nog nooit op heb kunnen betrappen.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Van de groep vind ik eigenlijk alleen Chris Harris echt geschikt, Sabine een goede tweede al hoef ik die niet een complete aflevering aan het woord te horen.
De rest heb ik mijn twijfels over..
Ik had al niet het idee dat een nieuw TopGear zou gaan werken, maar dit oogt als een dusdanig bij elkaar geraapte bende dat ik het absoluut niet goed zie komen. Benieuwd of ze uberhaubt één seizoen volmaken, mede gezien de geruchten mbt Evans.
De BBC had er waarschijnlijk verstandiger aan gedaan als ze hadden geprobeerd TG te verkopen aan Clarkson, Hammond en May en het mee hadden laten nemen naar een andere omroep.
[ Voor 24% gewijzigd door Destruction op 12-02-2016 21:49 ]
Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Jeremy draait zich om in z'n gr... bed.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Enige wat mij boeit van die nieuwe Top Gear is Chris Harris. Voor de rest ben vooral fan van James May dus als ze op de Top Gear manier doorgaan bij Amazon dan wil ik die kijkenPhuncz schreef op zondag 28 februari 2016 @ 21:20:
Het blijven natuurlijk roddels maar er zit misschien toch wel een kern van waarheid in. Eigenlijk kan me de show van BBC toch niet boeien als de spirituele opvolger nu bij Amazon zit.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Iets zegt me dat het een zooitje gaat worden daar. Het feit dat ze nu 5(!) presentatoren hebben aangenomen geeft ook wel een beetje aan dat ze nadat ze Clarkson op de straat hadden geschopt een gedachtengang van "oh crap, now what?!" hadden. Ik hoorde zaterdag hier al over op de radio, daar werd ook geclaimd dat Lisa zou hebben gezegd dat Evans 10x erger is dan Clarkson ooit was. Als ze dat echt gezegd heeft, dan is dat natuurlijk nogal wat..MegaTronics schreef op zondag 28 februari 2016 @ 20:41:
Gaat lekker daar:
Opnieuw gedonder bij Top Gear http://nos.nl/l/2089433
Ik was er sowieso al wel over uit, ik ga dat nieuwe TopGear 1 keer kijken om te weten waar ik over oordeel, maar ik vermoed dat het dan daarbij blijft en ik toch de nieuwe show van Clarkson&Co ga/blijf kijken.
Nou moet ik ook wel zeggen, het lijkt me niet makkelijk om in de voetsporen van Clarkson&Co te moeten treden, de heren die TG zo groot gemaakt hebben. Immers TG was ten dode opgeschreven voor Clarkson ermee aan de haal ging.
[ Voor 10% gewijzigd door Destruction op 29-02-2016 02:11 ]
Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Tja er is natuurlijk verschil tussen een ongemanierde boer en een diva.Destruction schreef op maandag 29 februari 2016 @ 02:04:
Ik hoorde zaterdag hier al over op de radio, daar werd ook geclaimd dat Lisa zou hebben gezegd dat Evans 10x erger is dan Clarkson ooit was. Als ze dat echt gezegd heeft, dan is dat natuurlijk nogal wat..
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Signatures zijn voor boomers.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Denk dat je ze juist nu paniek methode gebruiken om in ieder geval de eerste 1-2 afleveringen goed neer te zetten, maar dat ze amper/flut materiaal hebben voor de latere afleveringen. Ik blijf er een hard hoofd in hebben, maar zal zeker de eerste aflevering kijken.Destruction schreef op maandag 29 februari 2016 @ 02:04:
Ik was er sowieso al wel over uit, ik ga dat nieuwe TopGear 1 keer kijken om te weten waar ik over oordeel, maar ik vermoed dat het dan daarbij blijft en ik toch de nieuwe show van Clarkson&Co ga/blijf kijken.
Nou moet ik ook wel zeggen, het lijkt me niet makkelijk om in de voetsporen van Clarkson&Co te moeten treden, de heren die TG zo groot gemaakt hebben. Immers TG was ten dode opgeschreven voor Clarkson ermee aan de haal ging.
toch jammer, hoe ze zon succesvolle (meest succesvolle uit de geschiedenis van bbc?) serie omzeep geholpen wordt. maar goed, ik heb de BBC al niet erg hoog zitten... iets met kindermisbruik enzoSinergyX schreef op maandag 29 februari 2016 @ 11:52:
[...]
Denk dat je ze juist nu paniek methode gebruiken om in ieder geval de eerste 1-2 afleveringen goed neer te zetten, maar dat ze amper/flut materiaal hebben voor de latere afleveringen. Ik blijf er een hard hoofd in hebben, maar zal zeker de eerste aflevering kijken.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Verwijderd
Die Chris Evans roept dan dat LeBlanc oud is maar wat is eigenlijk Evan's "competentie" om te functioneren als Top Gear presentator? Ik ken hem niet. Clarkson ambities?MegaTronics schreef op zondag 28 februari 2016 @ 20:41:
Gaat lekker daar:
Opnieuw gedonder bij Top Gear http://nos.nl/l/2089433
Ik denk dat dat merk sowieso te vastgeroest zit aan de hoofden van de bekende drie, maar even los daarvan.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2016 12:57 ]
Wat dat betreft heeft hij niet veel betere qualificaties dan Hamster.
Ik kan me ook niet indenken dat hij direkt gezegd heeft dat LeBlanc te oud is. Evans is ruim een jaar ouder dan LeBlanc. Hij heeft gezegd "old hat" (volgens The Telegraph), dat betekent meer iets van "oninteressant, niet populair".
[ Voor 18% gewijzigd door Maasluip op 29-02-2016 13:36 ]
Beetje zoals het oude Top Gear dus...SinergyX schreef op maandag 29 februari 2016 @ 11:52:
[...]
Denk dat je ze juist nu paniek methode gebruiken om in ieder geval de eerste 1-2 afleveringen goed neer te zetten, maar dat ze amper/flut materiaal hebben voor de latere afleveringen. Ik blijf er een hard hoofd in hebben, maar zal zeker de eerste aflevering kijken.

Dat wordt nu heilig verklaard, maar daar zaten ook genoeg matige afleveringen bij...

James May heeft op dit moment een AMA op Reddit:
https://www.reddit.com/r/...bhnq4/iama_james_may_ama/
Ter promotie van zijn nieuwe programma The Reassembler:
http://www.autoblog.nl/ni...-in-nieuw-interview-85682
Iemand die het hele interview beschikbaar kan stellen?
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen...
De productie is inderdaad van hoog niveau, helaas houd je als show niet lang stand op enkel die pijler, dus ik hoop dat de show uiteindelijk meer te bieden heeft dan enkel dat, maar dat zullen we binnenkort dus weten.Vitamine schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 13:41:
Ik moet zeggen dat het camerawerk productie van Top Gear onovertroffen is.
Als je mooie filmpjes over auto's wil zien, kan je ook bijv. naar www.petrolicious.com of de fabrikanten hun eigen websites gaan.
[ Voor 51% gewijzigd door Shamalamadindon op 09-04-2016 03:22 ]
"Currently UnNamed Tv Show"
Je bedoelt Reliant Robins, meervoud, er staan er vierBrilsmurfffje schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 09:51:
Heerlijk die reliant robin voor de deur, toon is direct weer gezet
-- Edit: zien er wel wat verschillend uit. Vooruit dan, vier verschillende soorten Reliant Robin-achtige karretjes.
[ Voor 19% gewijzigd door Wildfire op 10-04-2016 23:00 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Het zijn gewoon 4 Robins hoor. Twee hatchbacks en twee stations.Wildfire schreef op zondag 10 april 2016 @ 22:59:
[...]
Je bedoelt Reliant Robins, meervoud, er staan er vier
-- Edit: zien er wel wat verschillend uit. Vooruit dan, vier verschillende soorten Reliant Robin-achtige karretjes.
Kan het hier alleen in slecht beeld zonder geluid zien, maar het lijkt wel cool.Melkunie schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 12:59:
En de eerste trailer is er!
[video]
YouTube: New Top Gear Series Trailer! - Top Gear
-Reliant robins.
-jet vs car dragrace ?
-Dragrace met iets van een cat - frontloader
-auto met een paintbal gun op het dak
-Stig
-Mooie beelden.
Klinkt nog redelijk top gear
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
http://nl.motorsport.com/...tionaal-uitzenden-686634/
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Dat doen ze toch al jaren ?RadioAir schreef op woensdag 13 april 2016 @ 12:55:
Waarom gaat Top Gear dat met publiek geld betaald wordt ineens uitzenden op een commercieel medium? Haha ik zie de reactie van de Britse Licence Fee betalers al voor me..
Veronica moet ook gewoon betalen om de afleveringen in NL uit te zenden.
Jij denkt zeker dat de commercielen het gratis krijgen? Zie het zo: De License Fee-betaler krijgt een prachtig (en heel erg duur) autoprogramma wat waarschijnlijk zonder de financiele bijdrages van de commercielen helemaal niet zou bestaan.RadioAir schreef op woensdag 13 april 2016 @ 12:55:
Waarom gaat Top Gear dat met publiek geld betaald wordt ineens uitzenden op een commercieel medium? Haha ik zie de reactie van de Britse Licence Fee betalers al voor me..
En ergens ook wel een beetje de doodsteek voor BBC Brit waar TG eerst wereldwijd op gesimulcast zou worden met BBC2 HD. Dat dat kanaal bestaat (samen met BBC First) is ook de reden dat bijvoorbeeld bij KPN BBC 3 en 4 verdwenen zijn (3 was toen nog niet gestopt).
Nederlands is makkelijker als je denkt.

En ondanks de humor vergezocht is en de samenwerking alles behalve spontaan is blijven het toch mooie beelden om naar te kijken.
In aflevering 1 gaan ze zogenaamd voor Google Maps een off-road route op beeld vastleggen.
In aflevering 2 gaan ze Europese auto's testen, natuurlijk moet een Amerikaanse als snelst uit de bus komen.. (ohja en als Tanner zijn stoel versteld wordt "even" een heel parcours verbouwd).
[ Voor 7% gewijzigd door LordSinclair op 28-04-2016 08:02 ]
Ik neem aan dat het het Amerikaanse format is? (dus elke aflevering zoals de specials van de UK top gear, en niks in een studio of met gasten). Van het vorig seizoen heb ik er een paar gekeken maar dan doen ze van die 'challenges' met 'barrels' van 5000 dollar. Dat zijn geen barrels, voor 5000 euro koop je tegenwoordig gewoon een goede auto waar je de wereld mee rond kunt rijden zonder problemen.LordSinclair schreef op donderdag 28 april 2016 @ 07:58:
Top Gear USA is ook weer begonnen. De eerste twee afleveringen zijn al te bekijken.
[afbeelding]
En ondanks de humor vergezocht is en de samenwerking alles behalve spontaan is blijven het toch mooie beelden om naar te kijken.
In aflevering 1 gaan ze zogenaamd voor Google Maps een off-road route op beeld vastleggen.
In aflevering 2 gaan ze Europese auto's testen, natuurlijk moet een Amerikaanse als snelst uit de bus komen.. (ohja en als Tanner zijn stoel versteld wordt "even" een heel parcours verbouwd).
Maar ik ga het wel weer toevoegen aan mijn subscriptions
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Klopt.Marzman schreef op donderdag 28 april 2016 @ 14:44:
[...]
Ik neem aan dat het het Amerikaanse format is? (dus elke aflevering zoals de specials van de UK top gear, en niks in een studio of met gasten).
Amazon’s new motoring show starring Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May will be called The Grand Tour.
Lijkt ook een nieuw concept te gaan worden, mooi! Ben benieuwd
De serie van Clarkson, Hammond en May gaat heten: The Grand Tour
edit; Damn you above me. Damn you
[ Voor 14% gewijzigd door wontcachme op 11-05-2016 15:07 ]
Zag al een goede:wontcachme schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 15:06:
En er is een naam bekend voor de nieuwe show
De serie van Clarkson, Hammond en May gaat heten: The Grand Tour
edit; Damn you above me. Damn you
The Grand Tour
Top Gear Two
/conspiracy