Top Gear, Fifth Gear, Grand Tour en andere Car Shows, Deel 9

Pagina: 1 ... 17 ... 47 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23:06
Gelukkig interesseert mij top gear geen ene moer.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:12
Lasmibalsingh schreef op maandag 23 november 2015 @ 21:54:
Gelukkig interesseert mij top gear geen ene moer.
Vond het altijd wel leuk als 'achtergrond'-tv. Maar met wat ik tot nu toe van die Evans gezien heb houdt dat binnenkort wel op. Die vent neemt zichzelf veel te serieus.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

MegaTronics schreef op maandag 23 november 2015 @ 18:27:
offtopic:
Ik geloof ook nooit dat de nieuwe Top Gear een succes gaat worden. Top Gear is toch alleen Top Gear met Jeremy, Richard en James.
Zelfs de US en AU Top Gear zijn niet Top Gear. Stunten met auto's en onzinnige dingen doen heeft Fifth Gear ook geprobeerd en dat trok op niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Phuncz schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 17:41:
[...]

Zelfs de US en AU Top Gear zijn niet Top Gear. Stunten met auto's en onzinnige dingen doen heeft Fifth Gear ook geprobeerd en dat trok op niets.
Exact. We wachten wel op de nieuwe show van het trio

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:08

Fiber

Beaches are for storming.

MrSleeves schreef op maandag 23 november 2015 @ 21:52:
[...]

Dat had ik ook ergens gelezen. Die Chris Evans schijnt nogal een grote ego te hebben (er past daardoor niemand meer bij).
En lastig dat hij blijkbaar niet kan rijden en presenteren tegelijk...:

http://www.nu.nl/media/41...ijk-praten-en-rijden.html

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:22

wontcachme

You catch me? No you wont

Zal dit een Top Gear gaan worden waarbij de presentator maar gewoon in de studio gaat blijven staan :+ :+

Nieuw Top Gear-gezicht wagenziek

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Wat een drama, gaat zo toch niks worden

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
_O-

Overigens is het verschil tussen zelf rijden of bijrijder zijn enorm m.b.t. wagenziekte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik ben eerder benieuwd naar de versie van Amazon, ik heb zo'n gevoel (juist door de stilte er om heen) dat het enorm goed gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 14-09 08:27

Damian

Insane Obtrusion

FiXeR.nl schreef op maandag 18 januari 2016 @ 11:58:
Ik ben eerder benieuwd naar de versie van Amazon, ik heb zo'n gevoel (juist door de stilte er om heen) dat het enorm goed gaat worden.
Als het geouwehoer tussen de 3 hetzelfde blijft zal het wel een top programma worden. Dat is toch de charme van Top Gear UK, de 3 bij elkaar.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

wontcachme schreef op maandag 18 januari 2016 @ 11:36:
Zal dit een Top Gear gaan worden waarbij de presentator maar gewoon in de studio gaat blijven staan :+ :+

Nieuw Top Gear-gezicht wagenziek
"Chris heeft inmiddels twee co-presentatoren voor Top Gear: de Duitse autocoureur Sabine Schmitz en de Britse journalist Chris Harris."
Heb ik wat gemist? ik wist niet de de co-presentatoren al bekend waren..

Sabine zal waarschijnlijk best had gegaan zijn..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
FiXeR.nl schreef op maandag 18 januari 2016 @ 11:58:
Hopelijk gaan ze die versie dan ook in NL uitzenden. In het 'nieuwe' TopGear is toch niemand geïnteresseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

alexbl69 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 15:22:
[...]

Hopelijk gaan ze die versie dan ook in NL uitzenden. In het 'nieuwe' TopGear is toch niemand geïnteresseerd.
Dat weet ik niet.. hangt er helemaal vanaf hoe het resultaat is.. TG met de oude 3 kon best wel een oppepper gebruiken vond ik.. nu op amazon hebben ze daar iig het budget voor..

De BBC versie ben ik erg benieuwd naar, kunnen ze de sfeer goed krijgen of niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Viper® schreef op maandag 18 januari 2016 @ 11:40:
_O-

Overigens is het verschil tussen zelf rijden of bijrijder zijn enorm m.b.t. wagenziekte.
Kijk naar 5th gear, die zaten bijna elke aflevering wel met z'n 4en in de auto, nooit 1 die ergens last van had, zelfs niet achterin.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

na beide versies ben ik benieuwd.
Zelf vind ik chris harris erg goed. En kan genieten van zijn YT kanaal. Of hij ook in een TG past? Geen idee.
Zelf had ik zoiets van laat hem maar lekker verder gaan met zijn YT kanaal.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Laatst online: 13:59

Player1S

Probably out in the dark

ToolkiT schreef op maandag 18 januari 2016 @ 15:24:

De BBC versie ben ik erg benieuwd naar, kunnen ze de sfeer goed krijgen of niet..
IMHO enige manier om TG te redden is om het roer compleet om te gooien. Gaan ze proberen met 3 nieuwe gasten op dezelfde voet verder te gaan word het nog sneller gecanceled dan die Futurama aflevering waar de nieuwe show van Matt Groening al gecanceld werd bij de presentatie.

Fans zullen het gewoon niet slikken.
Gaan ze echter over op een serieus programma met serieuze reviews en serieuze challanges dan heeft het een kansje.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

L1nt schreef op maandag 18 januari 2016 @ 15:33:
[...]

IMHO enige manier om TG te redden is om het roer compleet om te gooien. Gaan ze proberen met 3 nieuwe gasten op dezelfde voet verder te gaan word het nog sneller gecanceled dan die Futurama aflevering waar de nieuwe show van Matt Groening al gecanceld werd bij de presentatie.

Fans zullen het gewoon niet slikken.
Gaan ze echter over op een serieus programma met serieuze reviews en serieuze challanges dan heeft het een kansje.
Ik vermoed ook dat ze het een nieuwe twist zullen geven.. anders is het idd grote kans dat het maar 1 seizoen red..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

ToolkiT schreef op maandag 18 januari 2016 @ 15:19:
[...]

"Chris heeft inmiddels twee co-presentatoren voor Top Gear: de Duitse autocoureur Sabine Schmitz en de Britse journalist Chris Harris."
Heb ik wat gemist? ik wist niet de de co-presentatoren al bekend waren..

Sabine zal waarschijnlijk best had gegaan zijn..
Sabine was altijd wel leuk als gast en coureur. Vooral die afleveringen op de Nürburgring. Of ze ook leuk is als vaste presentator wordt afwachten.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

Fiber schreef op maandag 18 januari 2016 @ 17:10:
[...]

Sabine was altijd wel leuk als gast en coureur. Vooral die afleveringen op de Nürburgring. Of ze ook leuk is als vaste presentator wordt afwachten.
Dan ben ik toch wel heel benieuwd of ze haar engels flink verbeterd heeft.
In die stukjes met jeremy, was ze inderdaad grappig. Maar haar engels was toen zo belabberd dat langere stukken tekst echt vermoeiend zouden zijn.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obelink
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-11-2020
Een hoop gossip om Chris af te branden want wie in de voetsporen van Jeremy, James en Richard treedt kan het natuurlijk nooit goed doen.

[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-M-T
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22:27
Obelink schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 08:04:
Een hoop gossip om Chris af te branden want wie in de voetsporen van Jeremy, James en Richard treedt kan het natuurlijk nooit goed doen.
Ja, makkelijke journalistiek.

Zelf vind ik het wel jammer dat mensen er zo negatief over doen. In feite houd je oude format Top Gear via Amazon met een nieuwe naam en krijgen we er een nieuw auto programma bij. Ik zie daar weinig mis mee en kijk uit naar beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

TG over voor het begint?
http://www.autoblog.nl/ni...top-gear-83946#post-83946

hoop niet dat hij stopt. (of is het een vorm van publicity).
Ben toch wel benieuwd naar de show.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
Af en toe heb je dat gevoel, dat je gewoon 'weet' dat iets het gewoon niet gaat worden. Beetje het Sport 7 syndroom. De hele wereld weet het al behalve degenen die het bedacht hebben.

Het nieuwe TG wordt precies dat. Die Evens zal best kwaliteiten hebben, maar het zijn geen kwaliteiten die het traditionele TG publiek aanspreken. En het TG publiek is het enige publiek dat talrijk genoeg is om er überhaupt nog een autoshow voor te maken.

Overigens verwacht ik dat de nieuwe show van de 'oude' 3 het ook niet gaat maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
alexbl69 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 21:06:
Overigens verwacht ik dat de nieuwe show van de 'oude' 3 het ook niet gaat maken.
Ik geef het 2 seizoenen. Tenzij Amazon echt bereid is te bloeden om Amazon Prime te groeien.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 16:06
In de tussentijd is James May wel weer even terug op BBC met James May's Cars of the People. Met daarin een erg leuke verwijzing naar een niet nader te noemen populair tv-programma dat ineens stopt. :)

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

dreamscape schreef op maandag 25 januari 2016 @ 23:24:
In de tussentijd is James May wel weer even terug op BBC met James May's Cars of the People. Met daarin een erg leuke verwijzing naar een niet nader te noemen populair tv-programma dat ineens stopt. :)
Zijn er nieuwe afleveringen dan? Ik heb daar dacht ik 3 afleveringen van gezien, toch maar eens kijken of Wikipedia wat vind..

Wikipedia: James May's Cars of the People
Blijkbaar wel :D Ik vond de eerste 3 echt geniaal, vraag me wel af wat hij nu nog te vertellen heeft.

[ Voor 20% gewijzigd door Kuusj op 25-01-2016 23:35 ]

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ja deze waren ook weer leuk :)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Ahh cool Die serie van JM was top.

verder dit nieuws gezien vandaag?
http://www.autowereld.com...esenteert-nieuwe-top-gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
Ja. Zorgwekkend. Top Gear moest het vooral hebben van de dynamiek van het trio en de humor. Maar dan wel de droge Britse humor. Nou denk ik meteen aan de flauwe grappen van Joey Tribbiani als ik de naam Matt LeBlanc, dus het kan meevallen, maar ik vraag me toch af of hij nou wel bij Top Gear past.

En als Sabine Schmitz nog meedoet, helpt dat ook niet. Dat is een Duitse, dus die haal je er ook niet echt bij voor de humor :)

• LordSinclair
  • Laatst online: 15:24
Afbeeldingslocatie: http://static.autoblog.nl/images/wp2016/topgear-trio-pres.jpg
Het compleet nieuwe team is bekend gemaakt: http://www.autoblog.nl/ni...plete-top-gear-team-84438

Het is nu lekker politiek correct, van alles wat :z

[ Voor 12% gewijzigd door LordSinclair op 11-02-2016 11:40 ]

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Ik ga de nieuwe TG een kans geven. Vind het wel leuk om Matt le Blanc te zien en de vreemde Eddie Jordan er bij staat garant voor gepeperde uitspraken. Prima...

Oké, ik weet op voorhand dat het waarschijnlijk niet zo leuk wordt als TG was, maar wie weet is het goed te kijken.

5th gear haalde het ook niet bij de oude top gear w.m.b., maar ik keek het af en toe wel en dat was geen straf of zo. Wel ietsje vriendelijker naar de fabrikanten/merken toe, maar ach....

Daarnaast krijgen we straks gewoon de oude drie die 200.000.000,- mogen opmaken aan een nieuwe show. Dat worden dus de nodige reisjes, gesloopte bussen, gelaste platen en geplette caravans.

F1 begint weer straks, en deze series komen er aan.
Helemaal top, dus laat allemaal maar komen :)

Te koop....

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Afvalzak schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 16:22:
(James May's Cars of the People)

Ja deze waren ook weer leuk :)
Ook nu weer een kleine grap naar Clarkson er in verwerkt. Ergens in het begin wil James laten zien hoe makkelijk tegenwoordig de bediening in de auto kan zijn en wil zijn bellen op basis van voice commando's. Vrij vertaald zegt May iets tegen het dashboard als "Bel de grootste mafketel" (engelse tekst weet ik niet meer uit mijn hoofd). Om een of andere reden wil het bellen (uiteraard) niet lukken en dan mompelt May daarop iets als "Ach, ik hoef Jeremy eigenlijk ook niet te spreken" en gaat verder met zijn echte verhaal.

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
LordSinclair schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:39:
[afbeelding]
Het compleet nieuwe team is bekend gemaakt: http://www.autoblog.nl/ni...plete-top-gear-team-84438

Ik had een voorspellende blik. Sabine had ik in juni al aangekondigd:
ralph075 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 11:57:
[...]
Die Duitse (o.a.) van de ring... _/-\o_
Ze heeft zelfs humor (voor een Duitse)

Deze dus: Wikipedia: Sabine Schmitz
8)

• MrSleeves
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

Wel handig voor Evans; hoeft hij niet misselijk in een auto te zitten. En kan hij de teksten voor in de auto ook aan anderen over laten... wat is de functie eigenlijk nog van hem. ;)

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

• wontcachme

wontcachme

MrSleeves schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 12:55:
wat is de functie eigenlijk nog van hem. ;)
Op een groepsfoto staan waarbij het lijkt alsof zijn benen vastgelijmd zijn aan de grond en hij daarna uitgerekt is :+

Iets klopt er niet aan hoe hij daar op die foto staat....

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:04

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

[afbeelding]

Onderdelen met Chris Harris kunnen vermakelijk worden. De rest is zeer twijfelachtig.

Ga het wel proberen uiteraard maar alsnog heb ik er mijn twijfels bij hoe dit gaat uitwerken.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Eddy Jordan.. heb al een hekel aan die gast tijdens de F1 samen met Irvine en die dame van 5th gear, nee.. dank je.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• alexbl69
wontcachme schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 13:02:
[...]
Iets klopt er niet aan hoe hij daar op die foto staat....
Dat komt omdat het hele zooitje geshopt is. Wedden dat deze personen nog nooit tegelijk bij elkaar zijn geweest? Zoals al eerder beschreven; dit programma is al dood voordat het begint. Ze willen het alleen zelf nog niet beseffen.

• Fiber

Fiber

Ach, als je het oude Top Gear terug kijkt dan was ook lang niet elke aflevering top... En de kritiek hier was ook lang niet altijd mals.

• wontcachme

wontcachme

alexbl69 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 13:56:
[...]

Dat komt omdat het hele zooitje geshopt is. Wedden dat deze personen nog nooit tegelijk bij elkaar zijn geweest? Zoals al eerder beschreven; dit programma is al dood voordat het begint. Ze willen het alleen zelf nog niet beseffen.
Dat het geshopt was is duidelijk. Maar hij staat daar naar mijn gevoel zo vreemd. De anderen staan een stuk natuurlijk en relaxed.

• vooghel
  • Laatst online: 22:26

vooghel

Cunning linguist

SinergyX schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 13:50:
Eddy Jordan.. heb al een hekel aan die gast tijdens de F1 samen met Irvine en die dame van 5th gear, nee.. dank je.
Coulthard, niet Irvine. En Sabine Schmitz zat niet in 5th Gear, dat was Vicki Butler-Henderson. Sabine is hoogstens een keer te gast geweest bij 5th Gear, evenals bij TG.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
wontcachme schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 15:08:
[...]

Dat het geshopt was is duidelijk. Maar hij staat daar naar mijn gevoel zo vreemd. De anderen staan een stuk natuurlijk en relaxed.
Chris is volgens mij niet zo groot... dus die zal vast geëist hebben dat er lengte bij werd gefotoshopt, aangezien hij als eerste presentator wel boven de rest uit moet steken...
Vraag me ook af hoe lang die samenwerking met Chris en de rest stand gaat houden. Mijn verwachtingen zijn laag, wat dat betreft.

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

vooghel schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 15:35:
[...]

Coulthard, niet Irvine. En Sabine Schmitz zat niet in 5th Gear, dat was Vicki Butler-Henderson. Sabina is hoogstens een keer te gast geweest bij 5th Gear, evenals bij TG.
Goedemorgen, zat ik even flink te goochelen met die namen, dacht toch echt dat het die Vicky was.

Zolang ze die wedstrijdjes er in houden, maakt het mij niet helemaal veel uit wie er mee doen, als er maar wat humor in zit.

• dreamscape
Maar als je dus Joey uit Friends (flauw) en een Duitse vrouw (da's dus 'niet grappig' in het kwadraat) erbij haalt, dan maak ik me zorgen om die 'humor'. :)

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

dreamscape schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 16:24:
Maar als je dus Joey uit Friends (flauw) en een Duitse vrouw (da's dus 'niet grappig' in het kwadraat) erbij haalt, dan maak ik me zorgen om die 'humor'. :)
Joey an sich vond ik nog wel grappig, maar hoe lang moet hij nog dat typetje blijven doen? Je kan ook grappig zijn zonder je bekendste typetje te blijven naspelen. Zet er dan nog een soort van wannabe rapper bij, wagen zieke, oude glorie.. Tja, wordt nog even zien hoe dat gaat :P

• dreamscape
Waarschijnlijk zal dat typetje ook wel meevallen, al verwacht ik toch dat het een kopie wordt van Adam Ferrara uit de Amerikaanse TG. En met Schmitz zal het ook wel meevallen. Helaas zullen ze altijd in de schaduw staan van Clarkson, Hammond en May - en de chemie van dat trio evenaren, dat is echt heel lastig...

• MrSleeves
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

Wat er niet klopt is de hoogte van zijn middel t.o.v. de rest, vooral Matt LeBlanc en die gaat rechts van hem. Ook lijkt o.a. LeBlanc van een hogere positie gefotografeerd dan Evans (bij LeBlanc lijkt de camera op ooghoogte gestaan te hebben, terwijl Evans meer op 1 meter hoogte stond).

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:31

Ethirty

Who...me?

[afbeelding]

Een vrouw, een neger, een homo, een ouwe man, een Amerikaan en een spierbundel. :+

Overigens is Harris een briljante presentator, hopelijk kan hij zichzelf een beetje blijven.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:11

Marc H

- - Is wakker - -

dreamscape schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 16:36:
Waarschijnlijk zal dat typetje ook wel meevallen, al verwacht ik toch dat het een kopie wordt van Adam Ferrara uit de Amerikaanse TG. En met Schmitz zal het ook wel meevallen. Helaas zullen ze altijd in de schaduw staan van Clarkson, Hammond en May - en de chemie van dat trio evenaren, dat is echt heel lastig...
Met dat verschil dat LeBlanc best wel een partijtje kan sturen, iets waar ik Ferrara nog nooit op heb kunnen betrappen.

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Marc H schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 01:17:
[...]

Met dat verschil dat LeBlanc best wel een partijtje kan sturen, iets waar ik Ferrara nog nooit op heb kunnen betrappen.
Klopt, maar daar hebben ze ook Foust voor, helaas "verzinnen" ze daarvoor wel allerlei rare dingen als challenges, omdat Foust Wood en Ferrara compleet zoek zou rijden.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 17:07

Krizzie

Progressive Music \o/

Ik ben echt reuze benieuwd naar wat er gaat komen!

Van de groep vind ik eigenlijk alleen Chris Harris echt geschikt, Sabine een goede tweede al hoef ik die niet een complete aflevering aan het woord te horen. :P

De rest heb ik mijn twijfels over..

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:56

Destruction

(ex-)Automonteur

Van 3 naar 5 hosts? OMG?

Ik had al niet het idee dat een nieuw TopGear zou gaan werken, maar dit oogt als een dusdanig bij elkaar geraapte bende dat ik het absoluut niet goed zie komen. Benieuwd of ze uberhaubt één seizoen volmaken, mede gezien de geruchten mbt Evans.

De BBC had er waarschijnlijk verstandiger aan gedaan als ze hadden geprobeerd TG te verkopen aan Clarkson, Hammond en May en het mee hadden laten nemen naar een andere omroep.

[ Voor 24% gewijzigd door Destruction op 12-02-2016 21:49 ]

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:21

steveman

Comfortabel ten onder

LeBlanc... wtf, dat is een motorliefhebber!

Jeremy draait zich om in z'n gr... bed.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Iemand dit al gehoord?
The Smoking Tire podcast met Richard Porter, oud script-editor van TG met wat leuke behind the scenes stuff.

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Gaat lekker daar:

Opnieuw gedonder bij Top Gear http://nos.nl/l/2089433

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Het blijven natuurlijk roddels maar er zit misschien toch wel een kern van waarheid in. Eigenlijk kan me de show van BBC toch niet boeien als de spirituele opvolger nu bij Amazon zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Phuncz schreef op zondag 28 februari 2016 @ 21:20:
Het blijven natuurlijk roddels maar er zit misschien toch wel een kern van waarheid in. Eigenlijk kan me de show van BBC toch niet boeien als de spirituele opvolger nu bij Amazon zit.
Enige wat mij boeit van die nieuwe Top Gear is Chris Harris. Voor de rest ben vooral fan van James May dus als ze op de Top Gear manier doorgaan bij Amazon dan wil ik die kijken :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Laatst online: 23:56

Destruction

(ex-)Automonteur

Iets zegt me dat het een zooitje gaat worden daar. Het feit dat ze nu 5(!) presentatoren hebben aangenomen geeft ook wel een beetje aan dat ze nadat ze Clarkson op de straat hadden geschopt een gedachtengang van "oh crap, now what?!" hadden. Ik hoorde zaterdag hier al over op de radio, daar werd ook geclaimd dat Lisa zou hebben gezegd dat Evans 10x erger is dan Clarkson ooit was. Als ze dat echt gezegd heeft, dan is dat natuurlijk nogal wat..

Ik was er sowieso al wel over uit, ik ga dat nieuwe TopGear 1 keer kijken om te weten waar ik over oordeel, maar ik vermoed dat het dan daarbij blijft en ik toch de nieuwe show van Clarkson&Co ga/blijf kijken.

Nou moet ik ook wel zeggen, het lijkt me niet makkelijk om in de voetsporen van Clarkson&Co te moeten treden, de heren die TG zo groot gemaakt hebben. Immers TG was ten dode opgeschreven voor Clarkson ermee aan de haal ging.

[ Voor 10% gewijzigd door Destruction op 29-02-2016 02:11 ]

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Destruction schreef op maandag 29 februari 2016 @ 02:04:
Ik hoorde zaterdag hier al over op de radio, daar werd ook geclaimd dat Lisa zou hebben gezegd dat Evans 10x erger is dan Clarkson ooit was. Als ze dat echt gezegd heeft, dan is dat natuurlijk nogal wat..
Tja er is natuurlijk verschil tussen een ongemanierde boer en een diva.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:08

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Een ongemanierde boer krijg je rustig door hem eten te geven. Een diva krijg je niet rustig. Ja, hem een Mars geven, maar dat werkt alleen in de reclames.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Snickers ;)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Destruction schreef op maandag 29 februari 2016 @ 02:04:
Ik was er sowieso al wel over uit, ik ga dat nieuwe TopGear 1 keer kijken om te weten waar ik over oordeel, maar ik vermoed dat het dan daarbij blijft en ik toch de nieuwe show van Clarkson&Co ga/blijf kijken.

Nou moet ik ook wel zeggen, het lijkt me niet makkelijk om in de voetsporen van Clarkson&Co te moeten treden, de heren die TG zo groot gemaakt hebben. Immers TG was ten dode opgeschreven voor Clarkson ermee aan de haal ging.
Denk dat je ze juist nu paniek methode gebruiken om in ieder geval de eerste 1-2 afleveringen goed neer te zetten, maar dat ze amper/flut materiaal hebben voor de latere afleveringen. Ik blijf er een hard hoofd in hebben, maar zal zeker de eerste aflevering kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

SinergyX schreef op maandag 29 februari 2016 @ 11:52:
[...]

Denk dat je ze juist nu paniek methode gebruiken om in ieder geval de eerste 1-2 afleveringen goed neer te zetten, maar dat ze amper/flut materiaal hebben voor de latere afleveringen. Ik blijf er een hard hoofd in hebben, maar zal zeker de eerste aflevering kijken.
toch jammer, hoe ze zon succesvolle (meest succesvolle uit de geschiedenis van bbc?) serie omzeep geholpen wordt. maar goed, ik heb de BBC al niet erg hoog zitten... iets met kindermisbruik enzo :F

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Dus ze hebben de ene ingeruild voor de ander. Ben benieuwd hoe dat verder gaat. Denk niet dat ze de rechten wereldwijd voor hetzelfde bedrag kunnen slijten.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Chris Evans roept dan dat LeBlanc oud is maar wat is eigenlijk Evan's "competentie" om te functioneren als Top Gear presentator? Ik ken hem niet. Clarkson ambities?

Ik denk dat dat merk sowieso te vastgeroest zit aan de hoofden van de bekende drie, maar even los daarvan.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2016 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Chris Evans is een presentator en heeft tig Ferrari's en is een (of twee) keer op Top Gear geweest.
Wat dat betreft heeft hij niet veel betere qualificaties dan Hamster.
Ik kan me ook niet indenken dat hij direkt gezegd heeft dat LeBlanc te oud is. Evans is ruim een jaar ouder dan LeBlanc. Hij heeft gezegd "old hat" (volgens The Telegraph), dat betekent meer iets van "oninteressant, niet populair".

[ Voor 18% gewijzigd door Maasluip op 29-02-2016 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

SinergyX schreef op maandag 29 februari 2016 @ 11:52:
[...]

Beetje zoals het oude Top Gear dus... :z

Dat wordt nu heilig verklaard, maar daar zaten ook genoeg matige afleveringen bij... O-)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:14
Misschien niet helemaal Top Gear-gerelateerd, maar wel James May-gerelateerd:

James May heeft op dit moment een AMA op Reddit:
https://www.reddit.com/r/...bhnq4/iama_james_may_ama/

Ter promotie van zijn nieuwe programma The Reassembler:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:06
Kwam vandaag deze tegen:

http://www.autoblog.nl/ni...-in-nieuw-interview-85682

Iemand die het hele interview beschikbaar kan stellen? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Melkunie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik moest gniffelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitamine
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-09 16:59
Ik moet zeggen dat het camerawerk van Top Gear onovertroffen is.

Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Ik dacht eerst dat het een April fool's joke van het oude team zou zijn met een trailer met gewoon hun erin :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Niet online
Ik kan hem nu niet met geluid kijken maar ziet er helemaal niet slecht uit. Ben wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Vitamine schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 13:41:
Ik moet zeggen dat het camerawerk productie van Top Gear onovertroffen is.
De productie is inderdaad van hoog niveau, helaas houd je als show niet lang stand op enkel die pijler, dus ik hoop dat de show uiteindelijk meer te bieden heeft dan enkel dat, maar dat zullen we binnenkort dus weten.
Als je mooie filmpjes over auto's wil zien, kan je ook bijv. naar www.petrolicious.com of de fabrikanten hun eigen websites gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Jezus, wat heeft die Chris Evans een ontzettende easy-to-hate bakkes/uitstraling.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Clarkson, Hammond & May Brainstorm Names for Their New Amazon Prime Show

[ Voor 51% gewijzigd door Shamalamadindon op 09-04-2016 03:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Heerlijk die reliant robin voor de deur, toon is direct weer gezet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Uit de YouTube comments:
"Currently UnNamed Tv Show"
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:19

Wildfire

Joy to the world!

Brilsmurfffje schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 09:51:
Heerlijk die reliant robin voor de deur, toon is direct weer gezet :D
Je bedoelt Reliant Robins, meervoud, er staan er vier :P

-- Edit: zien er wel wat verschillend uit. Vooruit dan, vier verschillende soorten Reliant Robin-achtige karretjes.

[ Voor 19% gewijzigd door Wildfire op 10-04-2016 23:00 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik vond automates eigenlijk best wel geinig verzonnen :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Wildfire schreef op zondag 10 april 2016 @ 22:59:
[...]

Je bedoelt Reliant Robins, meervoud, er staan er vier :P

-- Edit: zien er wel wat verschillend uit. Vooruit dan, vier verschillende soorten Reliant Robin-achtige karretjes.
Het zijn gewoon 4 Robins hoor. Twee hatchbacks en twee stations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Kan het hier alleen in slecht beeld zonder geluid zien, maar het lijkt wel cool.

-Reliant robins.
-jet vs car dragrace ?
-Dragrace met iets van een cat - frontloader
-auto met een paintbal gun op het dak
-Stig
-Mooie beelden.

Klinkt nog redelijk top gear :P

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

De BBC Top Gear komt naar Netflix!
http://nl.motorsport.com/...tionaal-uitzenden-686634/

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik denk dat we gewoon twee leuke autoprogramma's krijgen :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-09 09:57
Waarom gaat Top Gear dat met publiek geld betaald wordt ineens uitzenden op een commercieel medium? Haha ik zie de reactie van de Britse Licence Fee betalers al voor me..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

RadioAir schreef op woensdag 13 april 2016 @ 12:55:
Waarom gaat Top Gear dat met publiek geld betaald wordt ineens uitzenden op een commercieel medium? Haha ik zie de reactie van de Britse Licence Fee betalers al voor me..
Dat doen ze toch al jaren ?
Veronica moet ook gewoon betalen om de afleveringen in NL uit te zenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CubicQ
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:17
BBC bestaat uit meerdere gedeeltes, en een aantal van die gedeeltes zijn gewoon for-profit organisaties. Zo hebben ze bijv. een tijd geleden de lonely planet overgenomen. Wikipedia: BBC Worldwide is de for-profit tak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

RadioAir schreef op woensdag 13 april 2016 @ 12:55:
Jij denkt zeker dat de commercielen het gratis krijgen? Zie het zo: De License Fee-betaler krijgt een prachtig (en heel erg duur) autoprogramma wat waarschijnlijk zonder de financiele bijdrages van de commercielen helemaal niet zou bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-09 09:57
Klopt allemaal! Echter de vergelijking was in het verleden altijd dat de BBC zelf eerst aan uitzenden deed en later pas de overige landen. Als ze nu gaan simulcasten met Netflix is het een hele andere discussie.

En ergens ook wel een beetje de doodsteek voor BBC Brit waar TG eerst wereldwijd op gesimulcast zou worden met BBC2 HD. Dat dat kanaal bestaat (samen met BBC First) is ook de reden dat bijvoorbeeld bij KPN BBC 3 en 4 verdwenen zijn (3 was toen nog niet gestopt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Laatst online: 22:26

vooghel

Cunning linguist

Wel handig voor als ik de reguliere uitzending op de BBC net mis, dan hoef ik niet terug te kijken via torrents (of een VPN voor iPlayer) maar kan dat gewoon via Netflix :). Nu Amazon Prime nog voor The Still Very Much Untitled Clarkson Hammond­ May Amazon Prime Show Coming Autumn 2016.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
Top Gear USA is ook weer begonnen. De eerste twee afleveringen zijn al te bekijken.
Afbeeldingslocatie: https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--WZdcoZK1--/c_scale,fl_progressive,q_80,w_800/tmpzmuqxw5b8ccy3zlnc.png

En ondanks de humor vergezocht is en de samenwerking alles behalve spontaan is blijven het toch mooie beelden om naar te kijken.

In aflevering 1 gaan ze zogenaamd voor Google Maps een off-road route op beeld vastleggen.
In aflevering 2 gaan ze Europese auto's testen, natuurlijk moet een Amerikaanse als snelst uit de bus komen.. (ohja en als Tanner zijn stoel versteld wordt "even" een heel parcours verbouwd).

[ Voor 7% gewijzigd door LordSinclair op 28-04-2016 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

LordSinclair schreef op donderdag 28 april 2016 @ 07:58:
Top Gear USA is ook weer begonnen. De eerste twee afleveringen zijn al te bekijken.
[afbeelding]

En ondanks de humor vergezocht is en de samenwerking alles behalve spontaan is blijven het toch mooie beelden om naar te kijken.

In aflevering 1 gaan ze zogenaamd voor Google Maps een off-road route op beeld vastleggen.
In aflevering 2 gaan ze Europese auto's testen, natuurlijk moet een Amerikaanse als snelst uit de bus komen.. (ohja en als Tanner zijn stoel versteld wordt "even" een heel parcours verbouwd).
Ik neem aan dat het het Amerikaanse format is? (dus elke aflevering zoals de specials van de UK top gear, en niks in een studio of met gasten). Van het vorig seizoen heb ik er een paar gekeken maar dan doen ze van die 'challenges' met 'barrels' van 5000 dollar. Dat zijn geen barrels, voor 5000 euro koop je tegenwoordig gewoon een goede auto waar je de wereld mee rond kunt rijden zonder problemen.

Maar ik ga het wel weer toevoegen aan mijn subscriptions :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
Marzman schreef op donderdag 28 april 2016 @ 14:44:
[...]

Ik neem aan dat het het Amerikaanse format is? (dus elke aflevering zoals de specials van de UK top gear, en niks in een studio of met gasten).
Klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Neemt niet weg dat het bijzonder vermakelijk kan zijn. Ik vermaak mij er prima bij. Het is geen May of Hammond maar het kijkt wel lekker weg. Niets hoogstaands maar een leuke amerikaanse uitvoering van het oude Top Gear (challenges) Leuk verhaaltje + sausje eromheen. Klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Dit topic kan een namechange krijgen... Naam van de nieuwe show is bekend!

Amazon’s new motoring show starring Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May will be called The Grand Tour.

Lijkt ook een nieuw concept te gaan worden, mooi! Ben benieuwd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

En er is een naam bekend voor de nieuwe show :)

De serie van Clarkson, Hammond en May gaat heten: The Grand Tour

edit; Damn you above me. Damn you :+

[ Voor 14% gewijzigd door wontcachme op 11-05-2016 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

wontcachme schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 15:06:
En er is een naam bekend voor de nieuwe show :)

De serie van Clarkson, Hammond en May gaat heten: The Grand Tour

edit; Damn you above me. Damn you :+
Zag al een goede:
The Grand Tour
Top Gear Two

/conspiracy ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Zou de eerste uitzending van "de echte topgear" trouwens niet in mei zijn ? want dat is nu al !

Pagina: 1 ... 17 ... 47 Laatste