Punctuality is the politeness of kings
Je bent me net te snel af, ik zag het net of FBdreamscape schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 15:22:
[...]
http://www.topgear.com/ca...ear-back-your-tv-29th-may
Nog even geduld dus
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
En Top Gear wordt meestal afgekort tot TG, en hun nieuwe programma ongetwijfeld tot GT.Afvalzak schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 15:09:
[...]
Zag al een goede:
The Grand Tour
Top Gear Two
/conspiracy
Nederlands is makkelijker als je denkt.
oeh !dreamscape schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 15:22:
[...]
http://www.topgear.com/ca...ear-back-your-tv-29th-may
Nog even geduld dus
meteen in de agenda gezet
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Er zijn ontzettend veel (passende) woorden met een G en een T, voor als men niet zelf iets gaat toevoegen (Two). En als ze woorden met andere letters hadden gekozen, was er ook wel weer een nep-gedachte voor te bedenken...
Anyway, ben erg benieuwd naar The Grand Tour en binnenkort Top Gear.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Ja dat had Clarkson ook al op twitter gezegt (GT in short)vooghel schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 15:45:
[...]
En Top Gear wordt meestal afgekort tot TG, en hun nieuwe programma ongetwijfeld tot GT.
http://www.topgear.com/ca...pisode-1-all-details-here
Schmidt op Laguna SecaToolkiT schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 15:40:
TG EP1 is aangekondigd:
http://www.topgear.com/ca...pisode-1-all-details-here

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
De mannen van Top Gear hebben de hint ook binnengekregen. Op Facebook hebben ze het nu steevast over TGTV ipv TG.ToolkiT schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 17:46:
[...]
Ja dat had Clarkson ook al op twitter gezegt (GT in short)
Of Three, want TG heeft al eerder een herstart meegemaakt.Afvalzak schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 15:09:
[...]
Zag al een goede:
The Grand Tour
Top Gear Two
/conspiracy
Me2, ga de eerste paar afleveringen van TG wel kijken maar ik vrees ervoor dat ik toch het gouden trio ga missen.VincentG schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 16:20:
Anyway, ben erg benieuwd naar The Grand Tour en binnenkort Top Gear.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Joey!!
Ik wacht met smart op de eerste eps van het good old trio
Dat zal hopelijk wel mee vallen zodra zij met hun eigen show komen. Dan is het net alsof dat de nieuwe Top Gear is en de echte Top Gear gewoon een alternatief is zoals Top Gear USA dat was.jeronimo schreef op zondag 22 mei 2016 @ 17:00:
Ik ben bang dat ik het met o.a. Wildfire eens ga worden. Ik zal zeker de eerste afleveringen kijken, maar ik ben bang dat ik elke keer zal denken hoeveel beter het met het good old trio zou zijn.
Ik ga het wel kijken want het zal volgens mij zeker vermakelijk worden.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Top Gear was geweldige Britse humor van het Britse trio, met interessante onderwerpen/thema's en steeds evoluerende cinematografie. Sowieso valt het eerste weg, het tweede ben ik nog naar benieuwd en het derde lijkt de enige zekere factor te zijn. The Grand Tour heeft alvast het eerste, maar de andere twee zijn grote vraagtekens.
Echter heb ik het gevoel dat het Britse trio tot een meer interessant geheel kan zorgen dan een samenraapsel van bekende mensen met een goede video editing afdeling.
Het is niet alleen de Nieuwe presentatoren maar het is ook het gebrek aan het oude team achter de schermen. Als je de berichtgeving leest dan zijn er een hoop medewerkers over gegaan naar Amazon of naar andere projecten binnen de BBC.
Ik ga eigenlijk alleen kijken voor Chris Harris. Ik mis zijn YouTube filmpjes dus hoop dat hij hier elke aflevering een minuut of tien over een nieuwe auto mag vertellen.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Volgens mij hebben ze nu zeker het budget voor het derde.Phuncz schreef op zondag 22 mei 2016 @ 17:18:
Top Gear USA had elke andere naam kunnen hebben, maar met Top Gear had het weinig te maken buiten de geleende formule. Dat heeft Fifth Gear ook deels geprobeerd met nutteloze stunt tests en het lukte ze ook niet.
Top Gear was geweldige Britse humor van het Britse trio, met interessante onderwerpen/thema's en steeds evoluerende cinematografie. Sowieso valt het eerste weg, het tweede ben ik nog naar benieuwd en het derde lijkt de enige zekere factor te zijn. The Grand Tour heeft alvast het eerste, maar de andere twee zijn grote vraagtekens.
Echter heb ik het gevoel dat het Britse trio tot een meer interessant geheel kan zorgen dan een samenraapsel van bekende mensen met een goede video editing afdeling.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Draaide dat nog dan? Ik zat alleen maar oude afleveringen te kijken, met de gedachte dat ze al jaren geleden gestopt warenMelkunie schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 09:27:
BREAKING NEWS.
Fifth Gear stopt er mee.
http://www.roadandtrack.c...ell-fifth-gear-cancelled/
Edit, laatste seizoen kwam zomer vorig jaar uit.
[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 25-05-2016 09:38 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wel jammer, dat was op zich toch nog best een goedgemaakt programma.Melkunie schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 09:27:
BREAKING NEWS.
Fifth Gear stopt er mee.
Kwam een tijdje op discovey. Niet echt iets om voor thuis te blijven, maar leuk genoeg om te kijke als het toch opstond
Dat heb ik dus ookmark-k schreef op zondag 22 mei 2016 @ 18:20:
Nou de trailer van Top Gear ziet er enigszins acceptabel uit, op één ding na: Chris Evans. Ik vind het maar een zwaar vervelende kerel, met een stem waar ik echt geen 5 minuten naar kan luisteren en verder ook totaal niet bij een autoprogramma of een programma met humor vind passen. Als ze hem eruit schoppen zou ik het nog interessant kunnen vinden, maar anders gok ik dat de stukjes met hem heel snel doorgespoeld gaan worden, als ik het überhaupt nog ga kijken.
Maar aan de andere kant is het 1 van Engelands meest populaire radio presentators, en dat zal toch ook niet onverdiend zijn. Dus ik hoop dat dat na wat gewenning nog goedkomt ;P
[ Voor 22% gewijzigd door heuveltje op 25-05-2016 09:52 ]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
http://www.bbc.co.uk/prog..._linkname=radio_and_music
zie ook:
https://www.theguardian.c...MP=twt_a-media_b-gdnmedia
http://www.independent.co...leblanc-bbc-a7041921.html
[ Voor 34% gewijzigd door ToolkiT op 25-05-2016 11:44 ]
https://www.reddit.com/r/...ed_i_was_in_the_audience/I was there at the recording, and it's all being blown out of proportion. Every time he swore was all in jest, just bantering in his own way with the crowd - judging by the audience reaction I highly doubt anyone felt offended
Ik ben trouwens momenteel het boek And on that bombshell: Inside the madness and genius of Top Gear aan het lezen. Het is geschreven door Richard Porter, de script editor van alle 22 seizoenen van (de nieuwe) Top Gear. Dikke aanrader, geeft een leuke inkijk in hoe het er achter de schermen aan toe ging, en hoe/waarom bepaalde keuzes zijn gemaakt. Ook in hoeverre Clarkson, Hammond en May invloed hebben gehad op het programma wordt goed duidelijk gemaakt. Aanrader!

Verwijderd
Dat die t zo lang hebben volgehouden heb ik nooit begrepen hahaMelkunie schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 09:27:
BREAKING NEWS.
Fifth Gear stopt er mee.
Ik denk dat het cinematografisch wel snor zal zitten, maar ik denk dat het hééél lang zal duren voor het publiek, althans het buitenlandse zoals wij, een klik kan maken met de presentatoren (en -trice).
Geen enkele trailer van het nieuwe seizoen de laatste weken heeft mij eigenlijk kunnen boeien. Ja, veel luid geweld, maar het is gewoon niet grappig om een paar onbekende mensen lol te zien hebben in hun auto's en met elkaar... Ik had bij die trailers echt een "meh" gevoel. Dat zal tijd nodig hebben...
Het feit dat er zoveel presentatoren zijn, voorspelt ook niet veel goeds. Hoeveel screen time krijgen die dan elk? Bij het oude TG zaten er geregeld segmenten tussen waar 2 of zelfs amper 1 iemand de reportage bracht, en dat was ok. Maar nu? Die minst bekende presentatoren zullen imo maar weinig opgevoerd worden, waardoor het opbouwen van een "band" tussen kijker & presentator, er gewoon nooit echt gaat komen, en dat "meh" gevoel zal blijven...
Ik kijk maw veel meer uit naar GT en ben ook benieuwd naar het nieuwe concept daar (traveling studio, de indruk dat elke ep een special wordt, ...)
Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Helaas zit Chris Harris niet in de eerstel show.
[ Voor 52% gewijzigd door Rivanov op 29-05-2016 20:31 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Mooie beelden, maar dan wel het geluid uit. En dan blijft er weinig van over.
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Ben benieuwd naar grand tour, maar hier zit ik wel weer in^^
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
#team_UTC+1
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Liever hem dan Chris jaMoofnor schreef op zondag 29 mei 2016 @ 21:21:
Oke, Matt is wel een goede toevoeging^^
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Geluid bij jullie ook erg zacht overigens?. (ziggo)
Het zal voor de nieuwe crew ook wennen zijn natuurlijk zo'n eerste aflevering. Wellicht zijn ze over een paar afleveringen beter op elkaar ingespeeld.
Dit dus.Tsurany schreef op zondag 29 mei 2016 @ 21:27:
Het voelt erg geforceerd aan. Te hard proberen leuk gevonden te worden. En dat schreeuwen is echt irritant.
Ja hier is het geluid ook zachter nu je het zegt. Had de ontvanger en soundbar al op hoger volume moeten zetten.Tortelli schreef op zondag 29 mei 2016 @ 21:30:
Chris Evans heeft gewoon een vervelende stem, met dat geschreeuw word het er niet beter van.
[ Voor 38% gewijzigd door swv op 29-05-2016 21:32 ]
Was allemaal zeer gescript en niet leuk genoeg om daarmee weg te kunnen komen.
★ What does that mean? ★
Stemvolume van TG was altijd bagger, maar het is dat geschreeuw dat het nóg erger maakt.Tortelli schreef op zondag 29 mei 2016 @ 21:30:
Chris Evans heeft gewoon een vervelende stem, met dat geschreeuw word het er niet beter van.
En het overduidelijk gescripte maakt het niet beter. De oude serie was ook duidelijk gescript, maar dat wisten ze mooi te verpakken met hun persoonlijkheden.
#team_UTC+1
Maar die Chris Evans is echt niet om aan te zien en te horen.
[ Voor 61% gewijzigd door iPodKiller op 29-05-2016 21:39 ]
Over-the-top-gear thema volgens mij.downtime schreef op zondag 29 mei 2016 @ 21:38:
Ziet iemand het thema hier?
Meer publiek (volgens mij), Reliant stukje (toch wel een 'oude' bekende), luidruchtiger en alles moet harder/beter/grappiger.
Dat is Clarkson niet.MvandeK schreef op zondag 29 mei 2016 @ 21:40:
Clarkson tweet ondertussen via @FailGear over deze aflevering en het is best leuk om te lezen!
Hoe weet je of dit Clarkson is?MvandeK schreef op zondag 29 mei 2016 @ 21:40:
Clarkson tweet ondertussen via @FailGear over deze aflevering en het is best leuk om te lezen!
#team_UTC+1
Deze zegt wel wat ik ook denk:
Chris Evans voice is more whining than a ford anglia gearbox and louder than a broken exhaust ... Matt is flat as a battery and as interesting as a reliant robin with a football on the back seat.
This relationship is going to last as long as a thimble full of petrol in a Bugatti Veyron.
#team_UTC+1
Bij Clarkson, May en Hammond is er een natuurlijke klik, volgens mij trekken die gasten ook privé wel met elkaar op. Dat soort kameraadschap krijg je echt niet zomaar weer door wat "bekende" namen bij elkaar te gooien. Ik zie dat nu in ieder geval niet terug. Ik vind het een beetje 5th Gear op steroïden maar een schim van wat TG was. Hoezeer ze ook proberen het te kopiëren. Ik ga dit programma niet volgen in ieder geval.FiXeR.nl schreef op zondag 29 mei 2016 @ 21:32:
Ik ben met goede moed gaan kijken, maar het is nog erg matig. Chris Evans is echt net een irritante muppet, Matt LeBlanc is beter dan verwacht. Verder nog erg geforceerd en te overduidelijk gescript.
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Vind het tot nu toe erg Amerikaans en hoor ik doorgaans alleen geschreeuw (niet alleen van die presentator) en niet echt rust momenten, zoals 'It's time to do the news!'.
Denk dat ik langzaam ga afhaken, wil het zeker eens kans geven, maar vind het niet echt grappig en erg geforceerd.
[ Voor 5% gewijzigd door HollowGamer op 29-05-2016 22:02 ]
Je merkt gewoon echt veel te goed dat alles gescript is, Chris Evans is nog irritanter dan ik me had kunnen voorstellen, ze maken gebruik van inside jokes zoals die Reliant Robin's en de muziek zoals nu is echt om te huilen (sunshine).
Nee, ik heb het een eerlijke kans gegeven, maar dit is het gewoon niet. Het publiek lacht geforceerd, "video evidence of me cheating huhuhuhuhuhu hurr durr look huw funnie ai em mate!" En dan die bombshell grap
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Matt is 'geen natuurlijke' presentator, bedoel daarmee dat hij nog steeds acteert, terwijl de vorige presentators toch echt een eigen soort humor/kenmerken hadden.Magic666 schreef op zondag 29 mei 2016 @ 21:56:
Matt is prima, die Chris is echt drama
Maar Matt is wel de beste van de twee.

#team_UTC+1
[ Voor 3% gewijzigd door Phuncz op 29-05-2016 22:07 ]
Ik ga er niet meer voor thuis blijven.
Volgens mij waren ze bij BBC een beetje vergeten waarom de serie op sterven na dood was rond de eeuwwisseling.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ik heb hem zitten kijken en vond het eigenlijk wel prima. Genoeg gekkigheid, originele wijzigingen (offroad stuk bij TG-baan, dat aankondigen van de challenges e.d.) en genoeg gave beelden gezien. Sure die stem is niet fantastisch maar ga je je daar dan zo op zitten ergeren? Of ben je gewoon op zoek naar iets om hem af te kraken. Zet je TV dan niet zo hard... Ik vond de humor nog wel prima eigenlijk en tuurlijk is het gescript, maar dat was eerst ook. Kijk anders voor de gein 1 van de afleveringen van 2002 of 2003 terug. Dat heeft gewoon tijd nodig net als de interactie onderling.
En voor de haters: er is voorlopig toch geen GT, dus als opwarmertje voor later vind ik dit gewoon prima.
Van mij mogen de topics eigenlijk wel opgesplitst worden, want je kunt nu al op je klompen aanvoelen dat de komende aflevering weer veel gepost wordt over hoe kut het allemaal wel niet is. Prima, kijk dan gewoon niet.
[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 29-05-2016 22:13 ]
Wachten op dit dus.Leo1010 schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 03:21:
Clarkson, Hammond & May Brainstorm Names for Their New Amazon Prime Show
[video]
[ Voor 10% gewijzigd door iPodKiller op 29-05-2016 22:15 ]
Welkom op het internet.Martinspire schreef op zondag 29 mei 2016 @ 22:12:
Van mij mogen de topics eigenlijk wel opgesplitst worden, want je kunt nu al op je klompen aanvoelen dat de komende aflevering weer veel gepost wordt over hoe kut het allemaal wel niet is. Prima, kijk dan gewoon niet.
Jammer, jammer en nog eens jammer!
Dat 'Grand Tour' maar snel op TV mag verschijnen.
Ik heb opzich best genoten, ja de stem van evans is wennen, maar daar kon ik best omheen luisteren.
Over het scripted aanvoelen, daar heb ik me bij het vorige trio ook erg lang aan geergerd. ik weet niet of het later beter is geworden, of dat ik er aan gewend raakte, maar het hoort een beetje bij Top Gear.
Wel amusant dat er hier, en ook op facebook, een voornamelijk negatieve stemmig hangt. De vrienden waarvan ik wist dat ze zouden kijken, waren allemaal positief.
Eens. En het is ook nog eens beter dan alles wat er verder op de Nederlandse TV wordt uitgezonden. Al ligt die lat tegenwoordig niet hoog meer.Moofnor schreef op zondag 29 mei 2016 @ 22:17:
He, een positieve reactie. Ik dacht al dat ik hier de enige was^^
Ik heb opzich best genoten, ja de stem van evans is wennen, maar daar kon ik best omheen luisteren.
Over het scripted aanvoelen, daar heb ik me bij het vorige trio ook erg lang aan geergerd. ik weet niet of het later beter is geworden, of dat ik er aan gewend raakte, maar het hoort een beetje bij Top Gear.
Wel amusant dat er hier, en ook op facebook, een voornamelijk negatieve stemmig hangt. De vrienden waarvan ik wist dat ze zouden kijken, waren allemaal positief.
Je ziet overigens op meer plekken dat de oude TG-fans zich manifesteren om alles maar af te kraken ongeacht wat er getoond wordt en dat vind ik gewoon jammer. Zo'n show heeft gewoon tijd nodig, maar wat mij betreft heeft het wel potentie. Ik vind het alleen wel kinderachtig om overal meteen zo negatief uit te laten en te denken dat youtube-votes van enige waarde zijn voor de BBC directie
Het feit dat we in ieder geval nog een autoshow hebben, vind ik prima. Van de Grand Tour zullen ook maar weinig afleveringen gemaakt worden in het eerste seizoen, en daarbuiten moet je toch wat anders gaan kijken (en of dat dan deze TG is laat ik in het midden).
[ Voor 35% gewijzigd door Martinspire op 29-05-2016 22:25 ]
Nou nee, het is hier geen Twitter gelukkig, daar waar er al reacties zijn terwijl de meeste de show niet eens op hadden staan of allemaal 'grappige' GIF's van de originele cast.Martinspire schreef op zondag 29 mei 2016 @ 22:12:
Wat een azijnpissers hier allemaal.
Ik heb hem zitten kijken en vond het eigenlijk wel prima. Genoeg gekkigheid, originele wijzigingen (offroad stuk bij TG-baan, dat aankondigen van de challenges e.d.) en genoeg gave beelden gezien. Sure die stem is niet fantastisch maar ga je je daar dan zo op zitten ergeren? Of ben je gewoon op zoek naar iets om hem af te kraken. Zet je TV dan niet zo hard... Ik vond de humor nog wel prima eigenlijk en tuurlijk is het gescript, maar dat was eerst ook. Kijk anders voor de gein 1 van de afleveringen van 2002 of 2003 terug. Dat heeft gewoon tijd nodig net als de interactie onderling.
En voor de haters: er is voorlopig toch geen GT, dus als opwarmertje voor later vind ik dit gewoon prima.
Denk dat de meeste toch echt wel met een frisse blik zijn gaan kijken. Ik had er ook echt zin en verheugde mij al op de nieuwe show. Denk dat je best wat kritiek mag hebben, zeker omdat in mijn ogen het format wat is omgegooid. Voor mij is het allemaal te Amerikaans geworden, en vond ik veel dingen te forceert.
Een B of C film waarin tenenkrommend geacteerd wordt zet je toch ook weer het liefst uit?
Een voorheen goed restaurant met een nieuwe kok die slecht kookt laat je in het vervolg toch ook links liggen?
Alles natuurlijk persoonlijk maar dit is toch niet azijnzeiken? Gewoon een constatering van velen. Ik vond deze aflevering niet slecht maar ook niet overtuigend. Wie weet wat er nog meer komt
De leuke stukken vond ik die met Matt alleen. Hij is nog wat stroef en stijfjes, maar ik heb in ieder geval moeten lachen.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Wat asing zegt dus.
Matt vond ik het wel prima doen als presentator.
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
Waarschijnlijk wel. Ze hebben volgens mij nu ook geen studio meer met dus ook geen "the news" of een gast in de auto. Dus dat kan allemaal al vooraf opgenomen worden.Donstil schreef op zondag 29 mei 2016 @ 22:33:
Hoe zit dat eigenlijk met het nieuwe TopGear op Amazon. Komt dat hele seizoen in 1x beschikbaar zoals al de Amazon series?
Al vraag ik me af of dit echt een show is die je gaat bingewatchen. Vond altijd een heel uur best lang.
Maar het studio-werk was altijd scripted als de pest. Hele challenges waren volledig scripted (zoals nu ook bij die Amerikaanse bakken). Als je dat eerst niet zag, zat je ook niet op te letten. Maar goed, na een seizoen of 15 moet je dat natuurlijk wel redelijk overtuigend kunnen doen. Chris en Matt komen allebei van iets heel anders af, dus dan is dat even onwennig. Maar ik vond het verder niet heel storend. Nooit gevonden ook, hoorde er een beetje bij.sww89 schreef op zondag 29 mei 2016 @ 22:29:
Het is toch leuker als iemand overtuigend een grap uit z'n hoofd vertelt dan iemand die een grap voorleest?
Een B of C film waarin tenenkrommend geacteerd wordt zet je toch ook weer het liefst uit?
Een voorheen goed restaurant met een nieuwe kok die slecht kookt laat je in het vervolg toch ook links liggen?
Alles natuurlijk persoonlijk maar dit is toch niet azijnzeiken? Gewoon een constatering van velen. Ik vond deze aflevering niet slecht maar ook niet overtuigend. Wie weet wat er nog meer komtHet oude TG had ook saaiere afleveringen...
En ik reageerde op de gehele lijst aan reacties voor me, niet specifiek op 1 punt en 1 reden. De algemene stemming in het topic was vrij negatief en niet altijd terecht. Dus ja, dan zeg ik dat.
Mja ach, het Amerikaanse leger (of Britse leger) werkte vroeger ook graag mee met de show. En met Matt was een UK vs US item ook wel te verwachten natuurlijk. Maar dat hebben ze nu gehad. Komt vast nog wel wat anders aan.HollowGamer schreef op zondag 29 mei 2016 @ 22:28:
[...]
Nou nee, het is hier geen Twitter gelukkig, daar waar er al reacties zijn terwijl de meeste de show niet eens op hadden staan of allemaal 'grappige' GIF's van de originele cast.
Denk dat de meeste toch echt wel met een frisse blik zijn gaan kijken. Ik had er ook echt zin en verheugde mij al op de nieuwe show. Denk dat je best wat kritiek mag hebben, zeker omdat in mijn ogen het format wat is omgegooid. Voor mij is het allemaal te Amerikaans geworden, en vond ik veel dingen te forceert.
En begrijp me niet verkeerd, kritiek is prima maar meteen de eerste afbranden omdat er geen klik is bij de cast, is natuurlijk volkomen bullshit. Dan doe je het er gewoon om. En omdat er verder niemand anders in het topic zat met een tegengeluid, vond ik dat ik daar wel wat van moest zeggen. Excuus als je je aangesproken voelde
[ Voor 71% gewijzigd door Martinspire op 29-05-2016 22:40 ]
Ben de naam alweer kwijt..Donstil schreef op zondag 29 mei 2016 @ 22:33:
Hoe zit dat eigenlijk met het nieuwe TopGear op Amazon. Komt dat hele seizoen in 1x beschikbaar zoals al de Amazon series?

Begint ergens in de herfst als het goed is, en dan elke week een aflevering.
Denk dus niet het seizoen er al in zijn geheel opstaat, of bedoel je het anders?
Ooh toch niet. Normaal komen Amazon series in zijn geheel beschikbaar op de release date. Zoals bij Netflix ook het geval is.HollowGamer schreef op zondag 29 mei 2016 @ 22:36:
[...]
Ben de naam alweer kwijt..
Begint ergens in de herfst als het goed is, en dan elke week een aflevering.
Denk dus niet het seizoen er al in zijn geheel opstaat, of bedoel je het anders?
Ja dat is ook zo. Misschien niet alles op een zondagje. Maar elke twee dagen een aflevering ofz.Martinspire schreef op zondag 29 mei 2016 @ 22:34:
[...]
Waarschijnlijk wel. Ze hebben volgens mij nu ook geen studio meer met dus ook geen "the news" of een gast in de auto. Dus dat kan allemaal al vooraf opgenomen worden.
Al vraag ik me af of dit echt een show is die je gaat bingewatchen. Vond altijd een heel uur best lang.
Verwijderd
Ik ga alleen voor de echte drie, niet dit werk.
Dat zou mooi zijn, meen ergens gelezen te hebben dat het wekelijks werd uitgezonden.Donstil schreef op zondag 29 mei 2016 @ 22:39:
[...]
Ooh toch niet. Normaal komen Amazon series in zijn geheel beschikbaar op de release date.
Hoe zit dat eigenlijk, mag Veronica bijvoorbeeld een sublicentie aanvragen? Of hoe kunnen 'wij' Nederlanders het legaal kijken? Heb mij nog niet verdiept in Amazone, maar denk dat er spraken is van Geo-blocking.
[ Voor 9% gewijzigd door HollowGamer op 29-05-2016 22:53 ]
De intro Zet gelijk de toon, Evans als een kind naar Leblanc rent. Evans is veel te druk en heeft teveel de leiding. Leblanc heeft me nog aardig verrast, meer geschikt dan ik dacht dat die zou zijn, en mag ook zeker wel wat meer zijn woordje doen.
Jammer dat Sabine zo'n kleine rol heeft in de Pilot ep, die had wel deel mogen zijn van het nieuwe trio, maar heeft wel wat moeite engels te spreken tenminste on the fly. Dat heeft gewoon tijd nodig.
Ze proberen nog teveel vast te houden aan het oude format inplaats van dat ze dat opnieuw opbouwen. Voelt heel erg geforceerd. Ook mekaar backstabbing heeft tijd nodig ze moeten elkaar nog allemaal leren kennen voor dat ook wat natuurlijk overkomt.
Nieuwe productie team voelt alsof ze bij een Discovery Reality show vandaan komen.
Voelt ook heel erg amerikaans aan allemaal snap wel dat dat een van de grootste doelgroepen is maar het oude format deed het ook heel erg goed zonder daar op in te spelen.
Reasonably priced car segment heeft veel werk nodig weet niet of het offroad een leuke toevoeging is voor de gasten maakt het allemaal weer een stukje moeilijker. Juist wat het orginele concept zo goed maakte is dat het juist zo toegankelijk is.
De gasten tsja een Gordon die naast Eisenberg rare mix. En Evanst gooit (zegt) het publiek op ze af van they shall judge you....((Niet in die woorden maar subtiel is anders) Heel erg afgerafeld en heel erg eigenaardig zonde.
En de reden waar ik naar uitkeek was Harris, en dat blijkt dus nu extra gear te zijn. Als het Support format straks beter is dan de kern format hebben ze daar zichzelf ook in de voet geschoten.
Had wel gehoopt dat ze iedereen in de eerste aflevering hadden ge-introduceerd.
Kijk het eerste seizoen nog uit maar denk dat dat allemaal al zo goed is is opgenomen en dat het seizoen hierna veel verbeteringen met zich mee brengt.
Ik viel even over het woord azijnzeiken, en niet aangesproken over het tegengeluid.Martinspire schreef op zondag 29 mei 2016 @ 22:34:
En begrijp me niet verkeerd, kritiek is prima maar meteen de eerste afbranden omdat er geen klik is bij de cast, is natuurlijk volkomen bullshit. Dan doe je het er gewoon om. En omdat er verder niemand anders in het topic zat met een tegengeluid, vond ik dat ik daar wel wat van moest zeggen. Excuus als je je aangesproken voelde
Gescript vind ik prima, dat zijn films ook. Ik zie ook wel dat elke zogenaamde spontane invalshoek in een scene die humor moet brengen ook gescript is. Het gaat dan om de manier waarop de presentator het brengt en in het oude top gear ging dat wat mij betreft heerlijk. Nu echter snap ik echt niet hoe ze Chris ooit gecast hebben. Matt snap ik wel en dat is ook wel de algemene tendens in de reacties dat hij het wel in zich heeft een grappige presentator te zijn. Nu nog een beetje onwennig wellicht en wat vlakjes. Vergelijk bijvoorbeeld dat driewieler gedoe met het stuk dat Matt alleen met die buggy bezig is. Dat laatste vond ik persoonlijk veel vermakelijker.
Als ik er aan denk kijk ik wel naar aflevering 2. Ik snap ook wel dat aflevering 1 totaal niet overeen zou komen met het oude vertrouwde en dat er gewenning nodig is. Maar dan kan het toch wel helpen als je op z'n minst een leuk duo/trio hebt. Die Chris is gewoon waardeloos. Als ik een irritante stem hoor bij een schreeuwerige reclame dan gaat het geluid ook per direct uit. Logisch want daarmee willen reclamemakers opvallen. Ik heb het idee dat de BBC het opvallen op deze manier ook wilde bereiken
Zit 'The Stig' er nog in of is die ontslagen? En de 'Reasonably Priced Car'...? Hoeveel caravans zijn er gesloopt? Iemand een wat meer inhoudelijk verslag over welke onderwerpen en auto's dan alleen dat de stem van Chris niet deugt, er nog geen chemie is en de humor nog niet over komt...?
Het oude Top Gear wisselde in mijn ogen trouwens ook soms zeer matige afleveringen af met fantastische afleveringen. Dat was ook altijd maar weer afwachten.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Al ik vind de nieuwe (hoofd) presentator ietwat te druk in het studio gedeelte maar dat kan natuurlijk wel worden bijgedraaid. We zullen zien...
Volgens mij heb je liggen te slapenSanction schreef op zondag 29 mei 2016 @ 23:10:
Heb ik het gemist of was er geen introductie-filmpje voor de nieuwe serie?
Snap het sentiment wel, Maar denk dat het hele eerste seizoen al zo is. Meeste mits niet alles al opgenomen is.klaw schreef op zondag 29 mei 2016 @ 23:09:
Het is een beetje vroeg om de show meteen af te branden, Top-gear had zelf ook wat minder leukere afleveringen, (incluis sommige specials)
Al ik vind de nieuwe (hoofd) presentator ietwat te druk in het studio gedeelte maar dat kan natuurlijk wel worden bijgedraaid. We zullen zien...
Veel dingen out of place juist omdat ze nog teveel van het oude format/trio trekken zonder dat iedereen echt op mekaar in is gespeelt.
Gok dat volgend seizoen beter word ( Hopelijk)
Flauw natuurlijk, vond het leuker dan verwacht. En de vanouds mooie beelden maken uiteraard veel goed!
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Jammer.Melkunie schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 09:27:
BREAKING NEWS.
Fifth Gear stopt er mee.
Precies. Ik had gehoopt dat ze een nieuwe weg zouden inslaan, maar zelfs het meubilair is nog hetzelfde.Psyonara schreef op zondag 29 mei 2016 @ 22:58:...Ze proberen nog teveel vast te houden aan het oude format inplaats van dat ze dat opnieuw opbouwen. Voelt heel erg geforceerd. ...
Verder vind ik wat de meesten hier vinden. Maar ik heb niet met tegenzin gekeken en kijk volgende keer weer.
[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij
Ook dit was niet perfect maar 10x beter als de TG uitzending zelf.
Het lijkt qua show wel erg veel op TG USA!. Alleen maar specials en geen normale tests oid.steveman schreef op zondag 29 mei 2016 @ 23:41:
Leuke aflevering van Top Gear... USA
Flauw natuurlijk, vond het leuker dan verwacht. En de vanouds mooie beelden maken uiteraard veel goed!
Die Rally track voor de gasten is wel cool, samen met de Mini. Alleen wat gaan ze nu met de supercars doen?, niet over die rally track neem ik aan

[ Voor 52% gewijzigd door Tortelli op 29-05-2016 23:50 ]