Top Gear, Fifth Gear, Grand Tour en andere Car Shows, Deel 9

Pagina: 1 ... 19 ... 47 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moofnor
  • Registratie: April 2010
  • Nu online

Moofnor

King of my castle

Tortelli schreef op zondag 29 mei 2016 @ 23:49:

[...]

Het lijkt qua show wel erg veel op TG USA!. Alleen maar specials en geen normale tests oid.
Die Rally track voor de gasten is wel cool, samen met de Mini. Alleen wat gaan ze nu met de supercars doen?, niet over die rally track neem ik aan 8)7.
Ik gok dat de normale testen nog wel komen. De oude Top Gear had ook wel eens afleveringen met alleen maar gekkigheid, vooral aan het begin en eind van een seizoen.

Ik ben er nog niet uit wat ik van de nieuwe reasonably priced car opzet vind, laten we het er op houden dat het vernieuwend is.
In deze aflevering hebben ze de viper al over het circuit laten rijden, gewoon over de normale layout ;)
Wat me wel opviel is dat ze zover ik kon zien gewoon alle oude tijden er ook nog bij hadden hangen, miste alleen de kooooeeeennnnigsegggg oid^^

- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prOnorama2
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 23:35
Dit was vooral erg geforceerd. Ik denk dat ze bij de BBC veel moeite hebben gehad om überhaupt mensen te vinden die in de voetsporen van de oude presentatoren durfden te treden. Dan is Matt Leblanc nog wel OK als goeiige Amerikaan maar dan moet er wel iemand met pit en/of venijn a la Rowan Atkinson of zo tegenover worden gezet. Ze lijken elkaar niet zo te mogen -maar goed die Chris Evans komt ook niet erg likeable over :P - en als dat zo is dan moeten ze dat gewoon uitbuiten, dat zou de spontaniteit zeker ten goede komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:38
Rowan Atkinson.... Dat was inderdaad een goede keuze! Ik weet nog dat hij als gast was en de Rolls Phantom met V16 had meegenomen. Deze dus :

Afbeeldingslocatie: http://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/Rowan-Atkinson-Top-Gear1.jpg

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:44
Obelink schreef op zondag 29 mei 2016 @ 23:45:
[...]
Jammer.

[...]
Precies. Ik had gehoopt dat ze een nieuwe weg zouden inslaan, maar zelfs het meubilair is nog hetzelfde.

Verder vind ik wat de meesten hier vinden. Maar ik heb niet met tegenzin gekeken en kijk volgende keer weer.
Ik ben wel aardig teleur gesteld, had meer gehoopt dat ze wat lieten zien van de hele cast, Kijk nu toevallig Extra Gear, en ben best fan van Chris Harris on Cars. Zelfs benieuwd na Rory waavan ik nooit iets had gehoord.

De reden dat ik uitkijk na het nieuwe Format, maar ze zijn niet eens deel van van de main kern. Ook het probleem van wat ze nu proberen. Star Power comes first :( en het echte auto talent zit erbij als support. Terwijl daar al betere Chemie is. Hoewel ik denk dat Leblanc het daar nog goed mee kan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Martinspire schreef op zondag 29 mei 2016 @ 22:12:
Wat een azijnpissers hier allemaal.

Ik heb hem zitten kijken en vond het eigenlijk wel prima. Genoeg gekkigheid, originele wijzigingen (offroad stuk bij TG-baan, dat aankondigen van de challenges e.d.) en genoeg gave beelden gezien. Sure die stem is niet fantastisch maar ga je je daar dan zo op zitten ergeren? Of ben je gewoon op zoek naar iets om hem af te kraken
Dit, dit en dit. Ik denk dat er zoveel mensen zo bevooroordeeld zijn dat ze het bij voorbaat al niets vinden. Of zijn ze gewoon boos omdat hun held JC door de Beeb werd gedumped (om valide redenen overigens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik zie wel waarom ze die kerel gecast hebben. Hij is schijnbaar populair in de UK en zijn persoonlijkheid en ego heeft wel wat van Clarkson (hij zal dus de rol van het Alpha mannetje moeten spelen).

Je moet het een paar afleveringen geven denk ik. Momenteel vind ik vooral Matt leuk. Dat met die driewielers was erg suf, het is al gedaan en het kwam allemaal erg nep over (de gescripte grappen), maar andere stukjes (Matt die offroad ging) waren wel vermakelijk. Het interview bij de bekende UK mensen was wel OK (bij Clarkson vond ik dat in elk geval zeker niet beter)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-09 08:47
Friespeuk schreef op maandag 30 mei 2016 @ 09:00:
[...]

Dit, dit en dit. Ik denk dat er zoveel mensen zo bevooroordeeld zijn dat ze het bij voorbaat al niets vinden. Of zijn ze gewoon boos omdat hun held JC door de Beeb werd gedumped (om valide redenen overigens)
Ik wil het zeker een kans geven en ga dan ook zeker nog een paar afleveringen bekijken, maar het moet zeker nog een stukje beter worden dan gisteravond, wil ik het blijven kijken. Maar van zo'n 1e aflevering kan je niet teveel verwachten, dat ben ik me ook wel bewust. Chris Evans is alleen wel een erg irritant mannetje, hopelijk maakt de rest van de show dit goed.
Marzman schreef op maandag 30 mei 2016 @ 10:16:
Ik zie wel waarom ze die kerel gecast hebben. Hij is schijnbaar populair in de UK en zijn persoonlijkheid en ego heeft wel wat van Clarkson (hij zal dus de rol van het Alpha mannetje moeten spelen).

Je moet het een paar afleveringen geven denk ik. Momenteel vind ik vooral Matt leuk. Dat met die driewielers was erg suf, het is al gedaan en het kwam allemaal erg nep over (de gescripte grappen), maar andere stukjes (Matt die offroad ging) waren wel vermakelijk. Het interview bij de bekende UK mensen was wel OK (bij Clarkson vond ik dat in elk geval zeker niet beter)
Ik vond Jeremy vaak juist erg vermakelijke interviews neerzetten eigenlijk.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

sww89 schreef op zondag 29 mei 2016 @ 23:02:
[...]

Gescript vind ik prima, dat zijn films ook. Ik zie ook wel dat elke zogenaamde spontane invalshoek in een scene die humor moet brengen ook gescript is. Het gaat dan om de manier waarop de presentator het brengt en in het oude top gear ging dat wat mij betreft heerlijk. Nu echter snap ik echt niet hoe ze Chris ooit gecast hebben. Matt snap ik wel en dat is ook wel de algemene tendens in de reacties dat hij het wel in zich heeft een grappige presentator te zijn. Nu nog een beetje onwennig wellicht en wat vlakjes. Vergelijk bijvoorbeeld dat driewieler gedoe met het stuk dat Matt alleen met die buggy bezig is. Dat laatste vond ik persoonlijk veel vermakelijker.

Als ik er aan denk kijk ik wel naar aflevering 2. Ik snap ook wel dat aflevering 1 totaal niet overeen zou komen met het oude vertrouwde en dat er gewenning nodig is. Maar dan kan het toch wel helpen als je op z'n minst een leuk duo/trio hebt. Die Chris is gewoon waardeloos. Als ik een irritante stem hoor bij een schreeuwerige reclame dan gaat het geluid ook per direct uit. Logisch want daarmee willen reclamemakers opvallen. Ik heb het idee dat de BBC het opvallen op deze manier ook wilde bereiken :p
Mja Chris is inderdaad (nog) geen topper, al heb ik er ook niet echt een hekel aan. Maar we krijgen straks ook nog Jenson Button en Eddy Jordan erbij. Die lijken me ook nog wel leuk. Sabine lijkt me eigenlijk niks. Leuk dat ze hard kan rijden maar als persoon is ze zo 1-dimensionaal. Als Chris misschien wat meer naar de achtergrond gaat (wat ik eigenlijk niet verwacht, maar wie weet), dan kan het op zich nog wel aardig worden denk ik. Stel Chris is vooral in de studio en de rest gaat op pad, dan lijkt me dat prima. Ook het interview zelf vond ik nog wel prima, vooral die Jesse was op dreef.

Verder was inderdaad de Atom review gewoon top. En ik denk dat dat ook wel de algemene tendens is. Het stuk met de Reliants kwam sowieso niet echt uit de verf (saaie challenge verder en het weer hielp ook niet mee om de sfeer nog wat te verbeteren). Al kon ik het gedoe met de lekkende olie en "When they asked me to join Top Gear..." stuk ook wel waarderen.

En als niet bijna iedereen er met gestrekt been ingaat, maar de beebs waardevolle feedback geeft, dan zie ik dit programma nog best leuk worden in de toekomst.

En die stem tja. Ben zelf slechthorend plus heb vroeger veel naar The Nanny gekeken (niet geheel met elkaar in verband lol), dus ben wel wat gewend :+

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:20

Fiber

Beaches are for storming.

wesleytjuh schreef op maandag 30 mei 2016 @ 10:30:
[...]

Ik wil het zeker een kans geven en ga dan ook zeker nog een paar afleveringen bekijken, maar het moet zeker nog een stukje beter worden dan gisteravond...
Probleem daarbij is dat bijna alles al opgenomen is, dus als het al gaat groeien merk je daar waarschijnlijk pas volgend seizoen echt wat van. Je weet zelfs niet of de aflevering van gisteren ook als eerste is opgenomen. O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
Chris Evans is alleen wel een erg irritant mannetje, hopelijk maakt de rest van de show dit goed.
Ik kan wel mensen vinden die dat ook van JC vinden denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Snap de vergelijking tussen Evans en Clarkson niet zo. Zie wel dat Evans zijn stick over probeert te nemen maar hij is ongelovelijk Neurotisch. En Clarkson is een baksteen met nog enigzins wat witt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-09 08:47
Friespeuk schreef op maandag 30 mei 2016 @ 10:48:
[...]

Ik kan wel mensen vinden die dat ook van JC vinden denk ik :)
Maar kijken die mensen naar TopGear?

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Ik (en vele anderen) vond(en) eigenlijk dat beetje 'foute', niet zo 'politiek correcte' van Clarkson en co juist zo leuk en juist dat is de reden dat ze weggestuurd zijn... En daarom hebben we (nog) zoveel moeite met hun opvolgers.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Friespeuk schreef op maandag 30 mei 2016 @ 09:00:
[...]

Heeft niet zozeer te maken met bevooroordeling of het feit dat JC het niet meer doet maar dat ze met Top Gear een weg ingeslagen zijn met bepaalde stukjes content die enkel werken als je twee of drie personages hebt die echt een klik hebben.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Oh god wat was dit slecht. Crappy auto's, slechte reviews, tenenkrommende challenge, slechte acteer prestaties bij het script, crappy guest-challenge. Uiteraard wel mooie beelden.
Daarbij vond ik de extra gear ook vrij amateuristisch. Ik ben een groot fan van Chris Harris, maar ook dit ging vrij moeizaam.

Achja volgende week krijgen ze een nieuwe kans.

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
Tsurany schreef op maandag 30 mei 2016 @ 11:27:
[...]

Heeft niet zozeer te maken met bevooroordeling of het feit dat JC het niet meer doet maar dat ze met Top Gear een weg ingeslagen zijn met bepaalde stukjes content die enkel werken als je twee of drie personages hebt die echt een klik hebben.
Dit is de eerste aflevering. Logisch dat ze nog op zoek zijn naar 'de klik'. Maar toch zijn er al zat die ze daar nu al op veroordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper_4111
  • Laatst online: 13-09 16:29
Mooie beelden, best leuke auto's om eerlijk te zijn maar het 'Fighter Jet' stuk was te gescript en Matt is, zoals meer mensen het aangeven, nog niet echt een presentator. Laten we hopen dat het in de komende afleveringen beter gaat worden!

Geen informatie beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
k1n9_n01z3 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 11:29:
Oh god wat was dit slecht. Crappy auto's, slechte reviews, tenenkrommende challenge, slechte acteer prestaties bij het script, crappy guest-challenge. Uiteraard wel mooie beelden.
Daarbij vond ik de extra gear ook vrij amateuristisch. Ik ben een groot fan van Chris Harris, maar ook dit ging vrij moeizaam.

Achja volgende week krijgen ze een nieuwe kans.
Dat ligt niet zozeer aan Harris zelf, zijn stuk is wat te snel af gekapt, op zijn YT heb je nog wat leuke after shots als afsluiter. En in Extra gear zit je ineens weer in de studio. En het was een stuk ge-nuanceerder dan de Pilot.

Heb me meer vermaakt met Extra gear dan wat het nieuwe Top gear moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
wesleytjuh schreef op maandag 30 mei 2016 @ 10:58:
[...]

Maar kijken die mensen naar TopGear?
Dit is een belangrijke opmerking.
Het gaat er niet om of het op zichzelf staand vermakelijk is of niet. Waar het om gaat is het verwachtingspatroon van het bestaande publiek.

De BBC had mijn inziens Top Gear moeten afschrijven en eventueel een nieuw autoprogramma gemaakt met een ander, desnoods afgeleid format. Daarmee geven ze het dezelfde kans die Top Gear in seizoen 1 had.

[ Voor 15% gewijzigd door Dysmael op 30-05-2016 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Psyonara schreef op maandag 30 mei 2016 @ 11:59:
[...]

Dat ligt niet zozeer aan Harris zelf, zijn stuk is wat te snel af gekapt, op zijn YT heb je nog wat leuke after shots als afsluiter. En in Extra gear zit je ineens weer in de studio. En het was een stuk ge-nuanceerder dan de Pilot.

Heb me meer vermaakt met Extra gear dan wat het nieuwe Top gear moet zijn.
Ja dit bedoel ik ook, hij heeft gewoon te weinig focus gehad in EG. Als je hem ziet rev matchen in die ariel vraag ik me serieus af waarom ze matt die auto laten testen in TG zelf aangezien CH er veel meer verstand van heeft.

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
RolfLobker schreef op maandag 30 mei 2016 @ 12:07:
[...]De BBC had mijn inziens Top Gear moeten afschrijven en eventueel een nieuw autoprogramma gemaakt met een ander, desnoods afgeleid format. Daarmee geven ze het dezelfde kans die Top Gear in seizoen 1 had.
Ik denk dat er meer bij komt kijken.

Ze verkopen nu "Top Gear" aan buitenlandse zenders om uit te zenden. Als je met een nieuwe naam komt zou het zomaar kunnen dat een deel afhaakt.

Vergeet ook niet dat er een publiek is dat veel minder met dit onderwerp bezig is. Ze kijken af en toe Top Gear, maar niet bij iedereen zal het JC verhaal zo leven.
Deze groep gaat gewoon aan het kijken en zal opeens een nieuw team zien, ze gaan er vanzelf in mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
Die buitenlandse zenders had ik gisteren ook in gedachten toen ik Chris Evans niet kon verstaan en ook moeite had met de andere stemmen.
Vorige drie presentatoren kon ik prima verstaan. Hoefde ik weinig moeite voor te doen.

Zelfde heb ik met 8 out of 10 cats. Vind ik een leuke serie maar de eerste 4 seizoenen hebben Dave Spikey als Team captain die ik gewoon niet kan verstaan. De lol gaat er snel af als het teveel energie kost om iemand te kunnen verstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Bij de meeste zenders zullen ze ondertiteling plaatsen. En in veel landen zelfs vertaald, wat denk ik erg jammer is, er gaat dan een hoop humor verloren "lost in translation"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
k1n9_n01z3 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 12:25:
[...]

Ja dit bedoel ik ook, hij heeft gewoon te weinig focus gehad in EG. Als je hem ziet rev matchen in die ariel vraag ik me serieus af waarom ze matt die auto laten testen in TG zelf aangezien CH er veel meer verstand van heeft.
Zullen vast wel een aantal factors mee spelen, Bbc zelf en of Evans will de serie met Star power promoten hence Leblanc. Leblanc is zeker niet slecht en had niet voor niks de snelste tijd, maar idd wel een amateur.

Harris is helaas een kleine naam op TV en (hooguit een gast rol of 2 gehad in 5th Gear) En nog op Drive in de US op TV geweest, waar helaas ook veel gecut is YT materiaal op Drive is beter dan wat ze van hem op TV daar hebben uit gezonden.

Harris is groot bij bepaalde Auto websites en op YT natuurlijk maar daarom heen heeft hij niet zoveel exposure/bekendheid.
Daarnaast zijn er ook veel sponsors die nog aardig achterlopen op het web en die zullen hun zegje ook wel doen van Matt en Evans op de voorste rij. Mits er ook nog andere beleiden zijn die daar deel van maken.

Daarnaast was de laatste 10 plus jaar TG een heel toegankelijk programma niet alleen voor autoliefhebbers, maar het was vermakelijk voor iedereen. Hence ook weer de Star Power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 14:20

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik ben er ook nog niet erg over te spreken, het is heel erg wennen. Vind Evans inderdaad ook gruwelijk irritant, en hij probeert het veel te hard, maar Joey :) maakt een boel goed. Jammer ook dat Harris in het hoofd programma niet aan het woord komt. Hoop dat ze nog wat beter op elkaar ingespeeld raken in de rest van de afleveringen.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

[...]

Ik vond Jeremy vaak juist erg vermakelijke interviews neerzetten eigenlijk.
Het is denk ik meer dat ik vaak de gasten niet altijd ken.

Het interview was nu ook niet slecht, al was het denk ik leuker als ze de volgorde met de gasten andersom hadden gedaan (en de grap was dan hetzelfde geweest maar minder awkward). Wat moet je in hemelsnaam voor verhalen vertellen over je beste auto als de gast voor je net heeft zitten vertellen over zijn LaFerrari en Laferrari Spider.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06:32

swv

Voor wie het nog wil lezen http://www.nu.nl/media/42...-en-niet-vernieuwend.html

Ik vind dit wel een mooie quote "Een heleboel mensen zien Chris Evans het liefste crashen. Niet zo zeer om wie hij is, maar om wie hij niet is."

En de rode draad is toch wel het niet durven veranderen van het merk Top Gear en dus krampachtig vasthouden aan het oude.

Toch wel mooi eigenlijk dat haast iedereen dezelfde kritiekpuntjes deelt. Daarmee impliceren we dat het vinden van een nieuw boegbeeld nog niet meevalt. Eigenlijk is dat het enige waar het aan schort, want de format en de achterliggende crew zijn meer dan prima.

Aan de andere kant: Ik weet niet of ik Top Gear zoals het was ook tot seizoen 50 vol zou houden. Uiteindelijk heb je alles wel gehad. We hebben maar één Noordpool. En na een vulkaanbezoek heb je niet de behoefte naar een ander pruttelend gat te kijken. Met je auto het Kanaal over varen ook. Een grasmat omploegen met een Land Rover, een koe op je auto voor het avondeten, al die kampeergeintjes... Moet ik doorgaan?

Bedenk dat 22 seizoenen al onwijs veel is. BBC hoeft zich niet te schamen als de 23e het niet meer redt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Boh, wat is die Chris Evans gruwelijk irritant. Ik heb geprobeerd om er neutraal naar te kijken maar in de eerste seconden werd het al meteen bevestigd. Ten eerste vind ik zn gezicht al vervelend om naar te kijken maar daar kan hij zelf ook niet zo veel aan doen. Zijn stem is daarnaast ook echt niet om aan te horen zodra hij weer eens grappig of extravagant probeert te doen, hij probeert ook soms echt om de oude Top Gear na te doen met uitlatingen etc.

Verder vind ik hem echt te kinderachtig, hij gedraagt zich de helft van de tijd als een kleuter. Echt totaal niet geschikt voor televisie (en ik denk dat ik hem op de radio ook zwaar vervelend zou vinden).

LeBlanc daarentegen vond ik het goed doen. Je merkt dat hij nog niet echt ervaring heeft met presenteren, maar hij probeert het goed en ik denk dat hij na een paar afleveringen vanzelf wat meer erin komt. Stuk met de Ariel vond ik het beste deel van de aflevering. Mochten ze Chris ontslaan zou ik het wel gaan volgen denk ik, het heeft wel potentie om een interessante show te worden zolang je het niet met het vroegere Top Gear gaat vergelijken. Vergelijking met Top Gear USA vind ik een beetje krom, het is echt wel van hoger niveau dan dat. Jammer dat ik dan toch moeite moest doen om het niet af te zetten door die hyperactieve kleuter met zijn piepstem.

Mocht iemand zin hebben om van elke aflevering te noteren welke tijden Evans aan het woord is dan hoor ik het graag, kan ik dat doorspoelen.

Edit: Oh en ik vond het wel jammer om te zien dat ze dezelfde stoelen gehouden hadden, daar hadden ze toch wel wat nieuws voor kunnen vinden. En in het begin leek het wel alsof het publiek onder dreiging werd verteld dat ze moesten juichen of "ooeehh" moesten roepen, zo fake en overdreven.

[ Voor 9% gewijzigd door mark-k op 30-05-2016 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik had het opgenomen, later even gekeken. Eerste minpunt, wat is er ziekelijk veel gescript. De races van de Dodge vs Chevy, Jeep race, geluk over die auto's met die 2 gasten, zelfs het publiek geklap zijn gewoon losse stukjes, die onzin in de woestijn met die Nomad.. Bij oude TG was natuurlijk ook wel wat gescript, maar een bizar stuk minder 'opvallend' dan dit.

Leblanc doet het leuk, maar soms iets te 'joey' gehalte, maar ik heb nu al een $#&*#(@ aan die stem van Evans. Overdreven, irritant, te hard, verplichte one-liners, ik kreeg meteen een flashback naar die Marc Huijbrechts.

Mag hopen dat de volgende afleveringen beter zijn, want dit was echt niets.

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 30-05-2016 13:21 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:40
Begrijp me niet verkeerd, ik gaf ze vooraf ook geen cent kans met die Evans. En ondanks dat ik het een flapdrol blijf vinden ga ik mezelf er niet aan storen, zonde van je humeur. Ik ga liever opzoek naar de leuke zaken maar ook de kleine plaagstootjes richting het oude TG vond ik erg vermakelijk; voogdij over The Stig en "on that bombshe....... No!".

Bottomline; zeggen dat je het niet vindt, prima. Dat het niets is, onterecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 20:22

wontcachme

You catch me? No you wont

Nog even over de Grand Tour discussie eerder: Als het goed is komt het wekelijks (12x per jaar) en wel met een soort van publiek. Ze gingen volgens mij met een soort tent de wereld rond en presenteren vanuit dat ding.

[ Voor 4% gewijzigd door wontcachme op 30-05-2016 13:34 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:19
Fiber schreef op maandag 30 mei 2016 @ 11:18:
Ik (en vele anderen) vond(en) eigenlijk dat beetje 'foute', niet zo 'politiek correcte' van Clarkson en co juist zo leuk en juist dat is de reden dat ze weggestuurd zijn... En daarom hebben we (nog) zoveel moeite met hun opvolgers.
Klopt, dit is het waarschijnlijk. Zat al een tijdje te denken waarom de 'oude' TG me meer aanspreekt dan de nieuwe. Maar het is dit. Het heerlijke generaliseren (Modern Peugeot Driver _/-\o_ ). Zo over de top dat niet meer beledigend is.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Ik moet zeggen dat ik het best wel het kijken waard vond, ben benieuwd hoe het zich in de rest van de afleveringen ontwikkeld. Heeft iemand extra gear gezien? Is dat de moeite waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Friespeuk schreef op maandag 30 mei 2016 @ 11:45:
[...]

Dit is de eerste aflevering. Logisch dat ze nog op zoek zijn naar 'de klik'. Maar toch zijn er al zat die ze daar nu al op veroordelen.
Maar als je dan op zoek bent moet je niet de afleveringen gaan maken alsof die klik er al heel lang is. Met geforceerde grapjes en geforceerd met elkaar omgaan alsof je de beste vrienden bent.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8hJ3z7w.jpg

Steam Inventaris

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Ik denk dat Heer Jordan alleen dit seizoen een paar keer komt kijken, ik begreep dat hij volgend jaar naar Channel 4 gaat voor de F1.
Maar om toch even mijn mening te geven betreffende de eerste Flop Gear...
Eens met alles wat al eerder is gezegd, het wordt alleen nooit meer "mijn" programma. Ik heb het gezien en dat gaat geen vervolg krijgen.
Vreselijk hoe die Evans presenteert en alle items waren al uitgekauwd toen het trio er nog zat alleen die konden door hun chemie de boel verbloemen zodat het toch weer goed te pruimen was.
Ik vond trouwens de foto van AB wel treffend:Beaker

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Tsurany schreef op maandag 30 mei 2016 @ 14:10:
[...]

Maar als je dan op zoek bent moet je niet de afleveringen gaan maken alsof die klik er al heel lang is. Met geforceerde grapjes en geforceerd met elkaar omgaan alsof je de beste vrienden bent.
Ach, zo is de originele topgear trio ook begonnen. Dat was ook aardig cringe worthy :) Mensen vergeten snel dat de chemie van de laatste paar seizoenen er niet instantly was.
Ik vond het niet zo, maar geef het nog wel een kans. Alles beter dan de ego maniak volgen naar Amazon :X

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

corset schreef op maandag 30 mei 2016 @ 16:14:
[...]

Ach, zo is de originele topgear trio ook begonnen. Dat was ook aardig cringe worthy :) Mensen vergeten snel dat de chemie van de laatste paar seizoenen er niet instantly was.
Ik vond het niet zo, maar geef het nog wel een kans. Alles beter dan de ego maniak volgen naar Amazon :X
Grappig, denk dat je zo'n beetje de enige anti-Clarkson persoon bent hier :P.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Terwijl zonder Clarkson Top Gear nooit zo ver was gekomen, hij was wel de grote drijvende factor achter TG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Daarom haat ik hem ook niet ;) dat is een leuke gedachte maar nee, klopt niet.

Ik vind wel dat hij veel voor top gear heeft gedaan, alleen de fans hebben hetzelfde probleem als de Undertale fans, Max verstappen fans etc. Er is geen kritiek mogelijk op hem, als je kritiek hebt ben je gelijk een "hater" of "anti". Je kan gewoon niet ontkennen dat die gast een gigantisch ego heeft :p

Met alleen Clarkson was er niks geweest. Top Gear draaide echt om de chemie tussen de presentatoren. Natuurlijk was Clarkson geinig, maar mensen moeten niet doen alsof hij de weg, de waarheid en het licht was voor Top Gear. Natuurlijk wel in het begin, maar was de serie echt zo goed geweest zonder een Hammond? zonder May? Ik denk het echt niet.

Dat is juist ook het probleem met de serie nu. Mensen verwachten een Top Gear niveau, maar dat draaide al jaren. De mensen werkten al jaren samen, dat krijg je gewoon niet werkend in een paar maanden. De kans is groot dat de nieuwe Top Gear in het begin ook zal teleurstellen, iedereen moet toch zijn/haar plek vinden.

[ Voor 8% gewijzigd door corset op 30-05-2016 17:07 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Wellicht dat ook het feit dat ze maar met z'n tweeën presenteren niet helpt. Een deel van de Top Gear lol zat ook vaak in de twee tegen één 'kongsies'. En in het feit dat ze zo verschillend waren: James de romanticus en pietje precies, Richard, de boerenpummel die niks lust met voorliefde voor de Porsche 911, JC de rouwdouwer die alles met een hamer doet en denkt dat groter altijd beter is, etc.

Anyway, voor de liefhebbers, vanavond een herhaling op BBC 2, 20:00 uur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

mark-k schreef op maandag 30 mei 2016 @ 13:19: En in het begin leek het wel alsof het publiek onder dreiging werd verteld dat ze moesten juichen of "ooeehh" moesten roepen, zo fake en overdreven.
http://www.dailymail.co.u...-t-laugh-loud-enough.html

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Aan de ene kant kan ik het me wel voorstellen, maar aan de andere kant lijkt me dit ook een fake bericht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Is het ook, comment van iemand die daadwerkelijk in het publiek stond, zegt dat er niks van waar is. Blijkbaar ligt de nieuwe TG bij de engelse pers een beetje slecht.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Psyonara schreef op maandag 30 mei 2016 @ 17:25:
[...]

Aan de ene kant kan ik het me wel voorstellen, maar aan de andere kant lijkt me dit ook een fake bericht.
Tja,blijft DM natuurlijk...

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Nou ik vond het toch wel echt mega fake klinken allemaal. Bijvoorbeeld als Evans zegt "Here it is, the new Viper...", die mensen reageren alsof er iemand uit de dood is opgestaan.

Maar als het bericht waar is bewijst het wel dat die jolige joker nog een grotere eikel is dan Clarkson, alleen Jeremy weet het van zichzelf en geeft het ook toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:48

IceStorm

This place is GoT-like!!!

corset schreef op maandag 30 mei 2016 @ 16:14:
Ach, zo is de originele topgear trio ook begonnen. Dat was ook aardig cringe worthy :)
Mee eens, maar als je de eerste paar seizoenen Top Gear kijkt (of nou ja, de reboot) dan staat daar 30 man publiek in een gare studio.
Met 700 man publiek en volle bak spektakel creer je ook verwachtingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Dat is in hindsight, ik kan me nog wel heugen dat net voor May er in kwam hadden ze nog een andere gast van het TG format ervoor nog over leuke 2de hands auto's e.d. waar je naar op zoek kon etc.

Hammond en Clarkson waren er al, Toen waren er al interessante features met auto's en het bij behorende sterke praat.

Toen was de bal al aan het rollen, en het was zeker niet slecht nog geen echte specials en zelfs nog niet eens echt challenges. Vond het zeer vermakelijk, maat van mij er nog aan ge-introduceerd rond die tijd en hij vond het zelfs top. En toen May erbij kwam misschien een half seizoen geduurd maar toen ging het wel snel los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:19
In de comments staat een reactie van iemand die zegt erbij te zijn geweest, en dat er niks van waar is. Maar goed, dat kan natuurlijk ook wel weer fake zijn. You never know these days.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dirkxke
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-03 15:59
Ik vind Chris Evans niet de juiste persoon om zo een prominente rol te spelen binnen Top Gear.
Het was allemaal wat te gemaakt en te hyper en als ze het publiek filmden zag ik niet echt enthousiaste mensen in het publiek.
Extra Gear vond ik dan wel weer vermakelijk, maar dat gaat waarschijnlijk ook zijn omdat ik Chris Harris een toffe pee vind. Zijn chemie met Rory vond ik dan persoonlijk weer veel beter werken. Een beetje een "We hebben niks te verliezen en proberen er zoveel mogelijk uit te halen" mentaliteit.
Het stuk met Rory en Sabine in Duitsland was gewoon leuk om naar te kijken.

Liefste zou ik een aflevering willen zonder Evans, maar met Chris Harris en Rorry Reid naast Matt Le Blanc.
Sabine haar engels is niet goed genoeg om regelmatig in beeld te komen, laat staan een grote rol binnen Top Gear te spelen. Voor de rest heb ik alle respect voor haar en haar rijkunsten.

Eddie Jordan zijn kwaliteiten zullen we wel beoordelen als hij eens in beeld is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dirkxke schreef op maandag 30 mei 2016 @ 18:19:
Liefste zou ik een aflevering willen zonder Evans, maar met Chris Harris en Rorry Reid naast Matt Le Blanc.
Sabine haar engels is niet goed genoeg om regelmatig in beeld te komen, laat staan een grote rol binnen Top Gear te spelen. Voor de rest heb ik alle respect voor haar en haar rijkunsten.

Eddie Jordan zijn kwaliteiten zullen we wel beoordelen als hij eens in beeld is gekomen.
Raar dat ik het zou zeggen, maar had liever Vicky en Plato gezien van Fifth gear, die hadden imho altijd leuke babbel erin zitten.

Snap alleen nog niet de keuze van de Robin's, niet alleen was het geen race maar saai stukje rijden, maar iedereen zal toch wel oude TG Robin scene kennen.

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 30-05-2016 18:36 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirkxke
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-03 15:59
SinergyX schreef op maandag 30 mei 2016 @ 18:35:
[...]

Raar dat ik het zou zeggen, maar had liever Vicky en Plato gezien van Fifth gear, die hadden imho altijd leuke babbel erin zitten.

Snap alleen nog niet de keuze van de Robin's, niet alleen was het geen race maar saai stukje rijden, maar iedereen zal toch wel oude TG Robin scene kennen.
Inderdaad, zij schamen zich er ook niet voor om een goed geplaatste sneer naar elkaar te geven.

De keuze voor de Robin's is inderdaad vreemd te noemen.
We kennen allemaal de scene met Clarckson die op zijn zij die berg af kwam gegleden. (Het kon op dat moment niet grappiger worden als dat!)
Dat overtreffen is bijna niet mogelijk...

[ Voor 3% gewijzigd door Dirkxke op 30-05-2016 18:47 . Reden: Filmpje geplaatst ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Laatst online: 23:56

kingfriko

100 % BULLY

ik snap eerlijk gezegd niet waarom ze niet iemand als gordon Ramsey gevraagd hebben als presentator , die vind ik er nou echt bij passen (hoewel die het al druk zat heeft en zeker niet voor niks zal komen)
vond hem gelijk grappig 8)

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

kingfriko schreef op maandag 30 mei 2016 @ 18:52:
ik snap eerlijk gezegd niet waarom ze niet iemand als gordon Ramsey gevraagd hebben als presentator , die vind ik er nou echt bij passen (hoewel die het al druk zat heeft en zeker niet voor niks zal komen)
vond hem gelijk grappig 8)
Omdat hij al een 'karakter' heeft, you love him or hate him, precies ook met de oude trio (May en Hammond waren ook precies zo in hun eigen shows). Ik heb geen idee hoe die Evans is op de radio of was in andere shows, LeBlanc is voor mij nog steeds een 'ik moet Joey spelen' mannetje (zoals Servranckx enkel nog maar Urbanus kon zijn).

Ramsey zo'n auto horen afzeiken in z'n 'keuken style', best wel humor :P

Miste trouwens ook het informatieve aspect, steeds die 'scripted oneliners', maar weinig interessante weetjes over de auto waarin ze rijden (ok LeBlanc in z'n Nomad verstond ik ook niet echt).

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 30-05-2016 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:40
Evans een drama..

LeBlanc doet het verrassend leuk....heeft een soort rust over zich wat hem bijzonder prettig maakt..

Maar die rust kan ook een illussie zijn veroorzaakt door die andere schreeuwlelijk...

[ Voor 58% gewijzigd door Devian op 30-05-2016 19:46 ]

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik vond het leuk, verwachte er eigenlijk niks van en heb me meer vermaakt dan van te voren gedacht. Nog genoeg verbeter puntjes maar wel positief.

Belangrijkste is dat Evans iets zachter mag praten en gewoon iets minder zijn best doen en dan word na een matig eerste seizoen volgend seizoen helemaal top.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Hoe zit dat eigenlijk met dat Extra Gear? Staat dat nou op Youtube of komt dat ook echt op de BBC.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• heuveltje
  • Laatst online: 13-09 17:56

heuveltje

KoelkastFilosoof

Voorzichtige 7/10

joey matt vond ik een stuk beter dan verwacht.
Dat ietwat droge commentaar in die rustige stijl vond ik eigenlijk er best wel bij passen !

Evans kan ik echt niet warm voor worden, te druk, en te geforceerd.
De race tussen die vond ik dan ook ik niet echt grappig, en het werd ook niet echt spannend in beeld gebracht.

het stuk van joey in die opgevoerde buggy beviel goed, en deed me weer een beetje aan het oude TG denken. Meer van dat em het komt nog wel goed.

Overall vond ik het voornamelijk veel te braaf en geposeerd.

Al met al, leuk genoeg om de volgende keer nog een keer te kijken, maar echt enthousiast ben ik er nog niet over.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:23
Ik vond het gister eigenlijk best wel te doen. Ja, het is niet het trio. Ja, de stem is even wennen. Ja, het is wel gescript.

Maar toch, zeker niet onaardig en daarbij eigenlijk al direct veel beter te pruimen als Top Gear US eigenlijk. Die was in het begin nog veel minder, maar kijk ik tegenwoordig ook lekker weg eigenlijk. Alleen daar is Tanner Faust wat te irritant voor mijn mening, maar heeft als pro wel toegevoegde waarde in het programma eigenlijk. Ook TG US was in het begin een aardige kloon van TG GB, maar is later wel veranderd, de presentatoren zijn wat los gekomen, en heeft daarmee wel iets.

Hetzelfde verwacht ik eigenlijk ook hier. Eerst het oude format recyclen, dan na een seizoen eens kijken wat er uit moet en wat nieuwe elementen toevoegen. En ja, de chemie moet nog komen. De eerste 2 seizoenen gaan zeker niet super worden, maar ik zie wel potentie eerlijk gezegd. De lat ligt ook gewoon ontzettend hoog na Clarkson, Hammond en May. Ik snap dat iedereen daar de meetlat naast wil leggen, maar dat gaat niet. Doe je dat niet, dan is deze TG best te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Die Chris Evans heeft echt een complex volgens mij, kan niet eens een bericht typen zonder te SCHREEUWEN

Afbeeldingslocatie: http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2016/05/30/18/34C571AF00000578-3616514-image-a-7_1464629745176.jpg

Buiten dat het geen feiten zijn, viewers aantal nam af van 4.7 naar 4.3 miljoen. Nu al roepen dat het een hit is omdat veel mensen gekeken hebben is natuurlijk ook onzin. Top Gear was mega populair, natuurlijk dat veel mensen gaan kijken of de nieuwe show iets is. Pas over een aflevering of 2 kun je zien of het nog steeds een hit is.

Ik denk nog steeds dat het best een prima show kan worden, op één voorwaarde: Doei Chris Evans. Zelfs als hij stopt met schreeuwen en een pilletje pakt om wat normaler te doen kan ik die kop niet aanzien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daanieyel
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Beter dan verwacht, ik vind dat mensen wel erg zuur zijn hier. Evans is wel de zwakste schakel, ik hoop dat hij nog wat beter wordt.

Ryzen 3600 - GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion
  • Laatst online: 22:34

Felyrion

goodgoan!

Dirkxke schreef op maandag 30 mei 2016 @ 18:19:
Dat zou mij inderdaad ook de moeite waard lijken om te proberen.

Ik vond de aflevering best te doen, maar ik irriteerde mij echt aan Evans. Veel te try-hard naar mijn mening.
Van Matt had ik weinig verwacht maar die viel me heel erg mee, daar kan ik wel aan wennen, zeker als hij wat meer handigheid in het presenteren krijgt. Echt een eigen stijl, waar ik bij Evans het gevoel krijg dat hij echt de rol van Jeremy probeert de spelen.

Zou dan inderdaad liever bovenstaande proberen, dus wellicht zonder zo'n alpha-hyper-ego type erin. Dan heb je in ieder geval een eigen stijl en durf je als programma te laten zien dat je ook wat anders kunt.

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
  • Laatst online: 11-09 11:48
Matt was prima. Dat item over die Ariel buggy was gewoon goed en best grappig. Niet de Top Gear zoals we het kenden, maar een prima vervanger als je bedenkt dat het nog maar de eerste keer was.
Evans vond ik gewoon irritant. Veel te hyped en overpositief terwijl hij imo eerst wel wat te bewijzen heeft :P ik vond 'm zowel met de Robin als met die Corvette niet echt veel toevoegen.

Wat er vooral mistte is natuurlijk de herkenbaarheid. Waar Hammond, May en Clarkson allemaal een eigen 'stereotype' hebben, hebben Matt en Chris eigenlijk (nog) niks. Het trio maakte een opmerking, waar dan nummer 2 of 3 op door kon blijven grappen. Matt en Chris werken nog volledig los van elkaar.
En wat ook mistte, is het gevloek. Als je alle gaat wegpiepen inclusief blur over de mond, nodig dan geen Gordon Ramsey uit.
Ander irritatiepuntje: waarom Reliant Robins? Alsof ze ooit het geniale stuk van Clarkson konden evenaren, hierdoor lijkt het zelfs beschamend. Ook de race tegen een vliegtuig is eerder geweest.

Wat wel geniaal blijft, zijn de prachtige beelden van omgeving en supercars. Het camerawerk is weer prima in orde.
Ik denk wel dat ik het seizoen ga volgen, maar ik kan niet wachten op The Grand Tour.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

mark-k schreef op maandag 30 mei 2016 @ 21:26:
Die Chris Evans heeft echt een complex volgens mij, kan niet eens een bericht typen zonder te SCHREEUWEN

[afbeelding]

Buiten dat het geen feiten zijn, viewers aantal nam af van 4.7 naar 4.3 miljoen. Nu al roepen dat het een hit is omdat veel mensen gekeken hebben is natuurlijk ook onzin. Top Gear was mega populair, natuurlijk dat veel mensen gaan kijken of de nieuwe show iets is. Pas over een aflevering of 2 kun je zien of het nog steeds een hit is.

Ik denk nog steeds dat het best een prima show kan worden, op één voorwaarde: Doei Chris Evans. Zelfs als hij stopt met schreeuwen en een pilletje pakt om wat normaler te doen kan ik die kop niet aanzien.
Waarom zijn het geen feiten? Alles wat hij daar zegt klopt gewoon. (de cijfers dan).
Wat jij zegt klopt juist niet. Bij aanvang van de uitzending waren het er 4,4 miljoen, tegen het einde van de aflevering 4,7 miljoen.

Als je zo nodig Chris Evans wil afzeiken doe het dan wel goed.

(vond het zelf niet zo geslaagd, Evans moet wat minder red bull drinken, Matt is wel leuk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Hmm je hebt gelijk, my bad. Ik meende het toch echt andersom gelezen te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 20:00

TommyGun

Stik er maar in!

Daanieyel schreef op maandag 30 mei 2016 @ 21:51:
Beter dan verwacht, ik vind dat mensen wel erg zuur zijn hier. Evans is wel de zwakste schakel, ik hoop dat hij nog wat beter wordt.
Mee eens. Men moet nog aan elkaar wennen, de chemie ontbreekt nog een beetje, maar verder is het best te doen. Ik ga het wel volgen verwacht ik :)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-08 16:51
Ik vond het best ok, heb zelf een paar keer hardop moeten lachen (ja, echt!). Er vanuit gaande dat het ietwat ongemakkelijke van de eerste aflevering langzaamaan verdwijnt wordt het best wel een leuk programma denk ik. :)

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 08:17

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Het viel me -ook na de berichten hier- nieteens tegen hoor.

Je merkt wel dat die Evans absoluut niet kan rijden (Hoorde hem volgens mij in de Viper een keer vol in de begrenzing kleunen), en hij is inderdaad best irritant.

Matt vind ik inderdaad ook wel geinig.

Het stuk met de Nomad; was dat opgenomen in Marokko?

[ Voor 9% gewijzigd door MikeyMan op 31-05-2016 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Hebben ze d'r niet bij gezegd maar is wel aannemelijk.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 20:39
Vond het best vermakelijk. Heel erg Top Gear, wat op zich niet gek is.
Maar het komt nu te geforceerd over. Chris Evans die wanhopig probeert alle aandacht naar zich toe te trekken. Vind hem enorm vervelend en hoopt dat ie de komende tijd wat 'dimt' om wat meer balans in de presentatie te brengen. Vind Matt LeBlanc wel ok, niet zo overdreven ADHD style. Merk alleen dat ie er nog een beetje in moet komen, oogde in het begin wat ongemakkelijk, of te snel (zacht) praten terwijl publiek nog staat te juichen. En iets te veel het woord aan Chris geven, alsof Matt op de tweede rij zit.
Met wat meer balans kan het een stuk vermakelijker en 'natuurlijker' worden, maar dat zal gewoon wat tijd nodig hebben.
En Schmids, tja, ook niet zo een fan van.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 08:17

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Overigens; het leek erop alsof ze die defender en willys in 2wd hadden staan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

MikeyMan schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:52:
Overigens; het leek erop alsof ze die defender en willys in 2wd hadden staan ?
Dat leek mij ook al :P
Maar volgens mij konden die oude jeeps niet eens in 2d.

Ik denk doordat de jeeps met de achterkant aan elkaar zaten, daardoor er meer druk op de achterbanden stond waardoor hij zich ingroef.

Daarnaast vraag ik me af waarom ze zo nodig die 2 rugby teams en wazige co-piloten nodig hadden in die Race.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Hoe zit het nou met Top Gear en Netflix? Ik dacht dat je elke week de aflevering ook via Netflix kon volgen net als The Grand Tour. Wellicht een misinterpretatie. Zullen de afleveringen dan na elk seizoen op Netflix komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Laatst online: 14-09 19:31

Ethirty

Who...me?

MikeyMan schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:42:
CyBeR schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:44:
Hebben ze d'r niet bij gezegd maar is wel aannemelijk.
Ze maakten een grapje over de grens met Algerije, dus ik denk het wel.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08:23
sww89 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 10:05:
Hoe zit het nou met Top Gear en Netflix? Ik dacht dat je elke week de aflevering ook via Netflix kon volgen net als The Grand Tour. Wellicht een misinterpretatie. Zullen de afleveringen dan na elk seizoen op Netflix komen?
Nee je zal het via Amazon Primetime moeten volgen. Netflix was een partij waar over gespeculeerd werd toen de heren de BBC verlaten hadden (House of Cars).

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

LordSinclair schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 10:18:
[...]

Nee je zal het via Amazon Primetime moeten volgen. Netflix was een partij waar over gespeculeerd werd toen de heren de BBC verlaten hadden (House of Cars).
Mijn vraag komt niet helemaal goed uit de verf zie ik. Het moet zijn:
Hoe zit het nou met Top Gear en Netflix? Ik dacht dat je elke week de Top Gear afleveringen ook via Netflix kon volgen net als The Grand Tour bij Amazon. Wellicht een misinterpretatie. Zullen de afleveringen dan na elk seizoen op Netflix komen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

Ik vond het wel vermakkelijk, zeker de review van de Nomad vond ik leuk gedaan door LeBlanc, had zo in de oude serie kunnen gebeuren/gepast. Evans is wel oke, maar veel te druk en probeert veel te leuk te zijn en teveel op JC te lijken.

Wat er zo goed was aan de drie was dat het geen zak uitmaakte wat ze moesten doen, of het scripted was of niet, ze hadden lol met elkaar en om elkaar. Gewoon 3 kornuiten die allerlei avonturen beleefden en wat jij ook zo zou kunnen doen met jouw vrienden. Die "klik" is er nog niet echt met LeBlanc en Evans samen, dat is nog teveel geforceerd en leuk doen van Evans.

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pooh
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

sww89 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 10:29:
[...]

Mijn vraag komt niet helemaal goed uit de verf zie ik. Het moet zijn:

[...]
Volgens mij zit de BBC alleen op de UK netflix, niet op de NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

LeBlanc praat schijnbaar op de radio heel anders, schijnbaar heeft hij dat voor het programma aangepast aan de stijl van JC 'met ......... veel ........... pauzes' tussen zijn woorden (op de radio schijnt hij heel druk te zijn). Dat zal denk ik nog wel veranderen. Ik snap niet helemaal waarom ze die keuze met die Robins hebben gemaakt. Ja dat was een van de leukere stukjes met JC, maar dat ga je dan toch niet overdoen met een andere host :p

Top Gear USA was in het begin ook een 1:1 kopie met de typetjes en de onderdelen. Al die onderdelen zijn er uitgesloopt en die typetjes hebben zich ontwikkeld tot iets anders.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Marzman schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 10:40:
LeBlanc praat schijnbaar op de radio heel anders, schijnbaar heeft hij dat voor het programma aangepast aan de stijl van JC 'met ......... veel ........... pauzes' tussen zijn woorden (op de radio schijnt hij heel druk te zijn). Dat zal denk ik nog wel veranderen. Ik snap niet helemaal waarom ze die keuze met die Robins hebben gemaakt. Ja dat was een van de leukere stukjes met JC, maar dat ga je dan toch niet overdoen met een andere host :p

Top Gear USA was in het begin ook een 1:1 kopie met de typetjes en de onderdelen. Al die onderdelen zijn er uitgesloopt en die typetjes hebben zich ontwikkeld tot iets anders.
Maar Leblanc heeft toch geen radio show ?
Ongeacht dat het al eerder is gedaan. Je hebt een driewieler met rolbeugen, en dan laat je hem niet omvallen :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

heuveltje schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 10:49:
[...]

Maar Leblanc heeft toch geen radio show ?
Ongeacht dat het al eerder is gedaan. Je hebt een driewieler met rolbeugen, en dan laat je hem niet omvallen :(
Hoe heb ik dat nou weer kunnen typen. Ik bedoel natuurlijk Evans.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik ging er open in, echt.

Maar Chris Evans, man man man. Niet om aan te luisteren, zelfs te druk om naar te kijken.

Matt was wel goed. Ik kijk halverwege nog wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SgjEK1l.png

Steam Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Laatst online: 13-09 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

Ik vond de show wel OK.
Was erg benieuwd en bang dat het erg ging tegenvallen. Maar TopGear = TopGear.
Eigenlijk is de opzet nog steeds hetzelfde als vroeger met C, H & M. En op zich vind ik dat jammer. Was een mooi moment om iets anders te doen. Maar wie weet komt dat nog.

Evens vind ik wel een beetje vervelend. Kijkt niet lekker weg op de een of andere manier.
En ik heb geen "connectie" met hem. Qua battles hoop ik dan ook dat hij veel gaat verliezen.
Matt was een verrassing. Was bang dat die niets zou toevoegen, dan alleen een bekende naam, maar dat viel alles mee. Kijkt goed weg en presenteert lekker.
Er is nog geen chemie tussen die twee. En dat is op zich logisch.
Sabine neemt een beetje de roll van Tiff in als rij-expert lijkt het. Ben benieuwd of zij ook eigen challenges gaat krijgen.
Miste Chris Harris. Hij heeft geen nieuwe YT videos meer uitgebracht en hoopte op een leuk stukje van hem. Ben benieuwd of hij niet beter gewoon bij zijn YT kanaal kan blijven

Al met al wel met plezier gekeken. Het is gewoon mooi gefilmd etc. Maar mis de humor van vroeger wel.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09 20:47
DarkSide schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 12:03:
...
Miste Chris Harris. Hij heeft geen nieuwe YT videos meer uitgebracht en hoopte op een leuk stukje van hem. Ben benieuwd of hij niet beter gewoon bij zijn YT kanaal kan blijven
...
Chris Harris zit niet in Top Gear maar in Extra Gear, wat direct na Top Gear komt.

http://www.topgear.com/ca...straight-after-all-new-tg

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Wat doet Terry Crews in dat plaatje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:04

Major_ton

Shoot!

mark-k schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 12:21:
[...]

Boos zijn.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Laatst online: 22:26

vooghel

Cunning linguist

mark-k schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 12:21:
[...]

Chris haten, net als iedereen.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Joost1991 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 12:08:
[...]

Chris Harris zit niet in Top Gear maar in Extra Gear, wat direct na Top Gear komt.

http://www.topgear.com/ca...straight-after-all-new-tg
Ahh ok. Die had ik gemist. Dacht dat hij onderdeel van TP zou zijn.
Eens kijken of ik EG kan vinden......

Hmm EG niet echt toegevoegde waarde. Vindt die "extra" after specials sowieso niets.
Doe gewoon binnen de eigen show. En neem een aantal extreem shows op.

[ Voor 16% gewijzigd door DarkSide op 31-05-2016 15:25 ]

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-09 20:25

Metalfreak

Hoije woh!

Marzman schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 10:40:
Ik snap niet helemaal waarom ze die keuze met die Robins hebben gemaakt. Ja dat was een van de leukere stukjes met JC, maar dat ga je dan toch niet overdoen met een andere host :p
Dan heb je waarschijnlijk de clou gemist: dat waren geen Reliant Robins, maar Reliant Rialto's, of zoals ze al zeiden "de opvolger van" met een subtiele verwijzing dat zij de opvolgers waren van... ;)
Eerlijk gezegd vond ik 'm ook niet zo goed uit de verf komen, maar waarschijnlijk was dat wel de bedoeling.

Ik vond het overigens nog best goed te doen, had eerst de reacties hier en op andere plaatsen gelezen, dus verwachtte er niet veel van, maar het viel me 100% mee. Ja, Evans probeert iets teveel om Clarkson na te doen met zijn "the fastest car..................in the world", "some say" bij de aankondiging van the Stig en de welbekende Clarkson uitspraak "and on that bombshell". Vooral het gedoe in de studio kwam wat geforceerd over en was redelijk overbodig, maar de filmpjes vond ik nog best prima gedaan :)

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Dat zal wel de ondergang worden. Het intro was hetzelfde, de stukjes waren hard gescript en slecht gespeeld en alles kwam veel te geforceerd over.

Matt is gewoon een mellow gast geworden die niet geassocieerd wilt worden met Joey, maar de meesten zullen het wel verwachten.

Als ze niet hun eigen persoonlijkheid ontwikkelen en het script een draai geven dan denk ik dat het eerder zal sterven dan doorstarten.

Net het boek gelezen On That Bombshell, maar jammer dat ie duidelijk sommige dingen verdraait, weglaat of gewoon over liegt.

[ Voor 13% gewijzigd door Megamind op 31-05-2016 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
MikeyMan schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:42:
[...]
Ja, ik herkende Ait Ben Haddou

En ik heb me goed vermaakt bij het kijken. Betrapte me erop dat ik eigenlijk de hele tijd met een glimlach op aan het kijken was. En dat was bij de oude Top Gear ook zo. En daar kijk ik het voor, prima dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ben benieuwd hoe die Evans reageert op het negatieve commentaar wereldwijd, wat voornamelijk op hem gericht is. Komt over als zo'n type wat daar echt niet tegen kan.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Extra Gear vond ik best te pruimen eigenlijk. Beetje een basic versie van de originele Top Gear. Slap lullen over auto's en bijbehorende verhalen met goede footage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:36
NoFearCreations schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 21:05:
Ben benieuwd hoe die Evans reageert op het negatieve commentaar wereldwijd, wat voornamelijk op hem gericht is. Komt over als zo'n type wat daar echt niet tegen kan.
Die gast is ook niet om aan te zien in de Mission Impossible films, toch blijft hij zoals hij is...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Def1ant schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 21:09:
[...]

Die gast is ook niet om aan te zien in de Mission Impossible films, toch blijft hij zoals hij is...
Volgens mij ben je in de war met Simon Pegg _O- , die overigens wel grappig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:36
FiXeR.nl schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 21:10:
[...]

Volgens mij ben je in de war met Simon Pegg _O- , die overigens wel grappig is.
lol, je hebt helemaal gelijk :) - tijd om t werk af te sluiten maar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

of bedoel je chris evans 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Tsjah, wat kun je verwachten. TopGear met CMH was natuurlijk een wereldwijd fenomeen. Dat vervang je niet zomaar. Ben uiteindelijk wel positief!

Ik kan me de discussies voor het schieten van de serie op kantoor wel voorstellen. Allemaal wilde ideeën over wat ze nu met de show aanmoeten. Maar ze zijn redelijk dicht bij de succesformule gebleven. Het stuur is zeg maar...niet helemaal om en daar ben ik blij mee.

Ik vond Matt super. Veel is natuurlijk gescript, en wellicht zie je hier gewoon de betere acteur maar hij viel me positief op. Evans moet echter z'n redbull laten staan voor de show. De helft minder energie en volume en dat valt dan een stuk beter. Ik ga lekker het seizoen gewoon kijken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:10
Megamind schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 15:28:
Net het boek gelezen On That Bombshell, maar jammer dat ie duidelijk sommige dingen verdraait, weglaat of gewoon over liegt.
Ik ben iets over de helft, maar kan je oordeel tot nu toe niet echt plaatsen. Komt dat nog?
Pagina: 1 ... 19 ... 47 Laatste