Top Gear, Fifth Gear, Grand Tour en andere Car Shows, Deel 9

Pagina: 1 ... 20 ... 47 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Melkunie schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 22:02:
[...]

Ik ben iets over de helft, maar kan je oordeel tot nu toe niet echt plaatsen. Komt dat nog?
Toen hij begon over de Amerika special waar ze heus geen acteurs hadden ingehuurd had ik wel zoiets van, uhuh, het bewijs is toch wel overduidelijk aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:16
Megamind schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 22:24:
[...]

Toen hij begon over de Amerika special waar ze heus geen acteurs hadden ingehuurd had ik wel zoiets van, uhuh, het bewijs is toch wel overduidelijk aanwezig.
Ah, als dat alles is. Overtuigend 'bewijs' heb ik daarvoor nog nooit gezien namelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Melkunie schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 22:49:
[...]

Ah, als dat alles is. Overtuigend 'bewijs' heb ik daarvoor nog nooit gezien namelijk ;)
Het ging er meer om dat hij het er dik oplegde terwijl er verder bijna niks verteld wordt over de special. Jammer dat ie niet dieper ingaat op specials e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-09 20:25

Metalfreak

Hoije woh!

[...]

Welk bewijs dan :?

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:31

swv

Pooh schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 10:35:
[...]

Volgens mij zit de BBC alleen op de UK netflix, niet op de NL.
BBC programma's, of eigenlijk vooral docu's, zitten ook op NL Netflix. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het aanbod 1:1 is. Netflix of geen Netflix, BBC2 gaat ook prima. Tip: Ik doe dan wel met Engelse ondertiteling. Kan je instellen op je Ziggo mediabox en ik neem aan ook via Teletekst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:49

heuveltje

KoelkastFilosoof

Niet alleen geen bewijs, maar ik heb zelfs geen theorien gehoord dat dit vals zou zijn ?
afaik zijn ze echt belaagd, en ontkent niemand dat ?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

heuveltje schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 10:44:
[...]

Niet alleen geen bewijs, maar ik heb zelfs geen theorien gehoord dat dit vals zou zijn ?
afaik zijn ze echt belaagd, en ontkent niemand dat ?
Theorieën genoeg op Google te vinden, maar Hammond kan dan wel goed liegen in dit interview:
YouTube: Top Gear UK 60 Minutes US Segment CBS

Ik twijfel eerlijk gezegd ook hoor, het is wel zo standaard 'Murica in de media dat het ongeloofwaardig is :P

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Afvalzak schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 10:49:
[...]

Theorieën genoeg op Google te vinden, maar Hammond kan dan wel goed liegen in dit interview:
YouTube: Top Gear UK 60 Minutes US Segment CBS

Ik twijfel eerlijk gezegd ook hoor, het is wel zo standaard 'Murica in de media dat het ongeloofwaardig is :P
Ah wacht even, Ik had het over zuid Amerika/argentinie, waar ze toen uit weggejaagd zijn :)
jij hebt het denk ik over noord Amerika.

Dat zou inderdaad best kunnen, weet ik verder neits vanaf :P

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

heuveltje schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 10:52:
[...]

Ah wacht even, Ik had het over zuid Amerika/argentinie, waar ze toen uit weggejaagd zijn :)
jij hebt het denk ik over noord Amerika.

Dat zou inderdaad best kunnen, weet ik verder neits vanaf :P
Wow, toch mooi dat je eerst duidelijk moet aangeven over welke belaging het ging. Dat kan alleen bij Top Gear :D

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:16
Haha dat is inderdaad wel mooi :P

Zoals ik het zie nept Top Gear de boel wel vaker. Maar buiten het programma om zijn ze daar altijd eerlijk en open over geweest. In het geval van de America Special blijven alle partijen echter al jaren voet bij stuk houden, plus alle argumenten tegen die ik gezien heb zijn te weerleggen of geven geen hard uitsluitsel. Ga er daarom van uit dat het echt was, mogelijk wat aangedikt met wat editor-magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Melkunie schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 11:15:
Haha dat is inderdaad wel mooi :P

Zoals ik het zie nept Top Gear de boel wel vaker. Maar buiten het programma om zijn ze daar altijd eerlijk en open over geweest. In het geval van de America Special blijven alle partijen echter al jaren voet bij stuk houden, plus alle argumenten tegen die ik gezien heb zijn te weerleggen of geven geen hard uitsluitsel. Ga er daarom van uit dat het echt was, mogelijk wat aangedikt met wat editor-magic.
Buiten de programma's
ik vind het heerlijk hoe ze dat binnen de programma's doen :P

Gister dat Reliant robin stuk nog een keer gezien.
Rolt om, vraag aan "toevallige voorbijganger" om te helpen : Ow hello Bill oddy
20 meter verder rolt ie weer om, "Ow hello voorbijganger, ow thats the drummer of acdc"
30 meter verder rolt ie om terwijl een andere nieuwsploeg daar verslag doet "ow hello, mister bekende brit., what a coincedence _/-\o_"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

[...]

Welk bewijs, precies?

Ik begrijp dat 't voor ons Europeanen onbestaanbaar is dat zoiets gebeurt maar Amerikanen zijn niet zo nuchter als wij. Hier met dergelijke slogans rondrijden maakt dat je hoogstens een beetje raar aangekeken wordt. In de VS zijn mensen wat meer van het zich met elkaar bemoeien.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
CyBeR schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 11:51:
[...]

Welk bewijs, precies?

Ik begrijp dat 't voor ons Europeanen onbestaanbaar is dat zoiets gebeurt maar Amerikanen zijn niet zo nuchter als wij. Hier met dergelijke slogans rondrijden maakt dat je hoogstens een beetje raar aangekeken wordt. In de VS zijn mensen wat meer van het zich met elkaar bemoeien.
Ik heb in Alabama gewoond en die mensen zijn echt niet zo snel op hun tegen getrapt.

Kan zo snel geen screencaps vinden, maar je ziet in het begin die 4 gastjes die zogenaamd "de boys" zijn bij het tankstation de cameracrew filmen.Daarnaast zou May ook niet gaan lopen fucken met startkabels als z'n leven op het spel staat, dan had ie wel bij Hammond in de auto gesprongen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:34

Martinspire

Awesomeness

Megamind schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 14:16:
[...]

Ik heb in Alabama gewoond en die mensen zijn echt niet zo snel op hun tegen getrapt.
Dat dachten we van Argentinië ook }:O

En tuurlijk, 99,99% van de bevolking zal zich er ook niet mee bemoeien, maar we weten allemaal dat die 0,01% er wel degelijk is ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:30

Fiber

Beaches are for storming.

Kom op jongens, jullie weten toch ook wel dat je niet alles moet geloven wat je op tv ziet? Zeker niet als het niet live is. Natuurlijk is alles in scene gezet en is er geknipt en geplakt en bewerkt etc. net zo lang tot ze het beeld hadden dat ze wilden uitzenden. Boeit allemaal niks, als het maar leuke tv oplevert. (En ons beeld van het diepe zuiden van de VS bevestigt...)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:35
Was het niet interessanter geweest om Gordon Ramsey en Jaykay naast elkaar op te zettten? beide petrolheads en laferrari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wat is de hele fuzz over wel of niet in scene gezet? Er zijn veel meer dingen scripted en pre-build (river quai bv), maar ze zetten het wel entertainend neer. Wat die Joey deed in z'n Nomad met die 3 gasten, was ronduit dom, om maar over die race van die viper/chevy te zwijgen.. complete onzin.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Megamind schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 14:16:
[...]

Oh dat zal best, maar je hoeft maar pech te hebben en 1 groepje malloten tegen te komen. Als je hier in NL door Rotterdam gaat rijden met een bordje "Marokkanen zijn geitenn*kers" oid dan ga je denk ik ook het einde van de dag niet halen. Dat betekent niet dat je meteen door de eerste de beste Marokkaan gelyncht gaat worden, maar je hoeft maar net een achterlijke tegen te komen.*

*disclaimer: situatie toepasbaar op meerdere etniciteiten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Dat is zeker waar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:40
Ik vond de stukjes met Matt eigenlijk net wat zwakker. Zijn auto valt in panne, en hij doet zelf nog niet eens de moeite om de motorkap open te doen. Blijkbaar waren ze ook een goede mecanicien vergeten mee te brengen in de crew. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat ze zo snel al een auto hadden getakeld in de oude Top Gear (Op 1 of andere manier bleven ze die aan de praat krijgen).

Ook dat race stuk met die Nomad was erg zwak. Mij maak je echt niet wijs dat je zo gemakkelijk een drone laat crashen. Die gast op zijn moto was ook 2 keer op de perfecte plaats, maar lukt het door 1 of ander wonder niet om een goede foto te maken. Ik weet dat het allemaal gescript is, maar toch, een kleine poging om het wat geloofwaardiger te maken zou niet verkeerd zijn.

Ik zal zeker de komende aflevering nog kijken, maar ik vrees dat de toon gezet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik denk dat al die incidenten al min of meer voorspeld waren en het script zal vast gezegd hebben dat die auto op de takelwagen moest eindigen. Kwestie van een zo slecht mogelijke auto kopen. Wat dat betreft is het gewoon erg duidelijk dat het allemaal scripted is.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-09 09:36
Ik vond Matt het wel leuk doen, hij is een rustmoment naast dat hyperactieve gedoe van Chris. Chris moet gewoon iets normaler doen, dan is ie nog wel te pruimen denk ik.
Ze moeten wel snel een derde presentator erin zetten (in ieder geval bij de challenges). Ik denk dat de interactie tussen Chris en Matt alleen al snel verveeld. Zet die Sabine er maar bij, vond haar wel grappig met haar niet perfecte Engels. Met drie personen heb je veel meer dynamiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Ik moet eigenlijk toegeven dat ik het wel ok-ish vond. Je moet het gewoon niet vergelijken met de oude TG en dan is het best een redelijke show. Ik had de hele tijd wel een gevoel van, er klopt iets niet, maar das ook deels gewoon omdat het hele andere mensen zijn. Je moet gewoon wennen.

En wat maakt het ook uit, ik zal zeker naar de Amazonshow gaan kijken, maar dit is vermakelijk genoeg om ook gewoon te checken voorlopig. En Extra Gear was ook wel grappig.

Er zijn gewoon 2 shows nu, prima :P.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb hem gisteravond zitten kijken, denk dat we allemaal vrij biased zijn omdat we opgegroeid zijn met de oude Top Gear.

Nieuwe studio, nieuwe presentatie, eigenlijk nieuw programma maar dan met dezelfde naam.
Opnames van geluid en beeld blijven mooi, maar goed dat team zal wel niet veranderd zijn en heeft veel ervaring.
Wel heb ik soms stukjes doorgespoeld, wat ik bij het oude programma eigenlijk alleen deed bij star in a reasonable car.
Vond de stukjes van 'and now the news' bij het oude programma toch wel het mooiste. Opgezet of niet, het sarcasme en de humor van die 3 deed het gewoon super.

Ik zie de nieuwe top gear nu meer als informatief programma over auto's, beetje fifth gear idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

crazyx schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 09:46:
Ik vond de stukjes met Matt eigenlijk net wat zwakker. Zijn auto valt in panne, en hij doet zelf nog niet eens de moeite om de motorkap open te doen. Blijkbaar waren ze ook een goede mecanicien vergeten mee te brengen in de crew. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat ze zo snel al een auto hadden getakeld in de oude Top Gear (Op 1 of andere manier bleven ze die aan de praat krijgen).
Sommige lekkages zijn gewoon lastig te fixen, en al helemaal niet langs de snelweg. Ik denk dat ze er aardig wat olie e.d. doorheen hebben gegooid en het op een gegeven moment gewoon op was. Plus ze moesten niet al te laat in Blackpool aankomen omdat ze daar die volgende dag een heleboel dingen hadden voorbereid. Ik kan me voorstellen dat je dan het besluit neemt om zo'n truck te pakken. Ik had daarbij niet echt het idee dat dit vooraf al het plan was. De vraag is ook: hoeveel van die Reliants zijn er eigenlijk nog en hoeveel werken daarvan die ook nog eens te koop staan?
Maar al met al was het gewoon geen fantastisch item. Waarom ze helemaal in Londen begonnen en dan daarheen rijden, dat was vragen om problemen. En te lang en te oninteressant. Maar goed, komende week weer wat anders. En dan ook met Button en Jordon erbij. Dat lijken me wel 2 gasten die prima lol kunnen maken zonder een script nodig te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
  • Laatst online: 14-08-2024
Het is officieel; Eerste stop GT zal zijn in Z.Afrika. Johannesburg om precies te zijn. Zie net een tweet voorbij komen.

[ Voor 15% gewijzigd door Alphalorne op 02-06-2016 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:10
Martinspire schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 11:51:
Ik had daarbij niet echt het idee dat dit vooraf al het plan was.
Dan zijn ze in hun opzet geslaagd: scripted entertainment maken waarbij de kijker niet echt het idee heeft dat het vooraf gepland is.

Want natuurlijk is dat wel het geval :)

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak
  • Laatst online: 11-09 20:25

Metalfreak

Hoije woh!

crazyx schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 09:46:

Ook dat race stuk met die Nomad was erg zwak. Mij maak je echt niet wijs dat je zo gemakkelijk een drone laat crashen. Die gast op zijn moto was ook 2 keer op de perfecte plaats, maar lukt het door 1 of ander wonder niet om een goede foto te maken. Ik weet dat het allemaal gescript is, maar toch, een kleine poging om het wat geloofwaardiger te maken zou niet verkeerd zijn.

Ik zal zeker de komende aflevering nog kijken, maar ik vrees dat de toon gezet is.
En op welke manier was dit allemaal anders dan in de vorige seizoenen met Clarkson, May en Hammond :? Alsof dat allemaal zo geloofwaardig was altijd :')

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

dreamscape schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 13:52:
[...]

Dan zijn ze in hun opzet geslaagd: scripted entertainment maken waarbij de kijker niet echt het idee heeft dat het vooraf gepland is.

Je kan het niet weten gewoon. Je weet zelfs niet of alles in één dag is opgenomen of verspreid over een maand. Voor hetzelfde geld hebben die auto's driekwart van de route op een oplegger gestaan en hebben ze hier en daar even een stukje gereden om te filmen...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:23
dreamscape schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 13:52:
[...]
Dat maakt niet uit, het gaat erom of het effect bereikt wordt. Puur theoretisch zou je anders geen film of serie meer kunnen kijken; je weet immers toch dat het 'nep' is.

De clou is of je je publiek de illusie kunt geven dat het echt is, en daar waren de 'oude 3' meesters in. En dat terwijl veel van hun 'tests' natuurlijk volslagen onzinnig zijn/waren. Of is iemand oprecht geïnteresseerd welk gepantserd voertuig het best een lading C4 kan doorstaan?

Beide TG's (zowel de oude als de nieuwe) zijn uiteraard ge-script. Verschil is dat je bij de oude al snel werd ondergedompeld in het verhaal (zoals bij een film), terwijl ze dat bij de nieuwe (nog) niet lukt.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sand0rf
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:51
Je kan kaartjes + reis winnen voor Johannesburg: https://www.amazon.co.uk/b?node=10314456031

Ik ben dan op vakantie ;(

[ Voor 65% gewijzigd door Sand0rf op 02-06-2016 16:27 ]

/post

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vooghel
  • Laatst online: 22:17

vooghel

Cunning linguist

Net eindelijk de aflevering gekeken, en de meeste kritiek is wel herkenbaar.
Ik denk dat Chris Evans nog moet doorkrijgen dat tv heel anders is dan 'radio met plaatjes'. Waar je op de radio alle dynamiek uit je stem moet halen, is dat op tv niet nodig en zelfs al snel 'too much'. Matt LeBlanc heeft juist een tv-achtergrond en hoewel hij nog nooit gepresenteerd heeft weet hij duidelijk wel beter hoe het werkt met stem, beeld etc. Ook zit Chris half het publiek te enthousiasmeren, half voor de camera's te presenteren, en dat werkt ook niet.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphalorne
  • Laatst online: 14-08-2024
vooghel schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 17:03:
Ook zit Chris half het publiek te enthousiasmeren, half voor de camera's te presenteren, en dat werkt ook niet.
Ja, daar kon ik me dus ook enorm aan ergeren! Ik wil niet continu vergelijk maken, maar de aandacht was in de vorige opzet veel beter verdeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Lijkt me dat er wel een afleving in zit om van die Madmax achtige voertuigen te maken waar IS mee rondrijdt. Testen of die manier van bepantsering gebruiken werkt of het gewoon een beetje belachelijk maken.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obelink
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-11-2020
CyBeR schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 11:51:
[...]

Welk bewijs, precies?

Ik heb dat filmpje indertijd aan een Amerikaanse vriend uit Los Angeles laten zien. (Los Angeles is een stad met de nodige 'no-go areas' -wijken en plaatsen waar je je niet moet begeven in het belang van je eigen veiligheid.) "Ja zo is het in de VS." was zijn reactie. "Je moet altijd oppassen want je kan zo een idioot tegen komen die je een kogel door je kop schiet." Dus artistieke vrijheid of niet, het is een realistische weergave van de werkelijk van de VS.

[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Obelink schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 21:22:
[...]
Ik heb dat filmpje indertijd aan een Amerikaanse vriend uit Los Angeles laten zien. (Los Angeles is een stad met de nodige 'no-go areas' -wijken en plaatsen waar je je niet moet begeven in het belang van je eigen veiligheid.) "Ja zo is het in de VS." was zijn reactie. "Je moet altijd oppassen want je kan zo een idioot tegen komen die je een kogel door je kop schiet." Dus artistieke vrijheid of niet, het is een realistische weergave van de werkelijk van de VS.
n=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Tja, de mensen die hier roepen dat het fake is hebben een pool van n=0, aangezien ik nog nergens bewijs heb gezien dat het fake zou zijn, alles onderschrijft tot nu toe dat het wel degelijk echt was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
mark-k schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 22:37:
[...]

Tja, de mensen die hier roepen dat het fake is hebben een pool van n=0, aangezien ik nog nergens bewijs heb gezien dat het fake zou zijn, alles onderschrijft tot nu toe dat het wel degelijk echt was.
Wat wil je dan? Dat clarkson het publiek gaat roepen? Het zal inderdaad speculatie blijven.

Of geloof je ook nog dat Schumacher de Stig was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

Alphalorne schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 17:20:
[...]

Ja, daar kon ik me dus ook enorm aan ergeren! Ik wil niet continu vergelijk maken, maar de aandacht was in de vorige opzet veel beter verdeeld.
En een ander dingetje waarvan ik pas later doorkreeg waarom ik me er aan stoorde: de UK-US Reliant Rialto race, vooral de eerste helft. De gezellige buddy-sfeer die je met een goede kennis zou hebben, in plaats van de nietsontziende competitie die je met je beste vrienden hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel

vooghel

Cunning linguist

Megamind schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 22:54:
[...]

Wat wil je dan? Dat clarkson het publiek gaat roepen? Het zal inderdaad speculatie blijven.
In je vorige post had je het over 'overduidelijk aanwezig bewijs'. Maar je bedoelde daarmee dus 'onbewezen speculaties'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
vooghel schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 23:01:
[...]

In je vorige post had je het over 'overduidelijk aanwezig bewijs'. Maar je bedoelde daarmee dus 'onbewezen speculaties'?
Ik heb geen zin om alle screencaps erbij te zoeken, maar waar ik mij wel in kan vinden is dat die dame misschien wat dingen roept, maar ze heeft het nooit over "de boys", en het stenengooien is overduidelijk nep. Dat zegt die gozer zelfs in z'n boek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:00

Onbekend

...

Het gaat toch om de "show" die ze elke keer weer neerzetten? Het gaat echt niet om de kwaliteit van de auto's zelf!
Ook het gescripte verhaal hoort ook bij de show, en aangezien we ons daarmee vermaken is dat prima. :)

[ Voor 31% gewijzigd door Onbekend op 03-06-2016 23:10 ]

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
  • Laatst online: 22-02-2023
By the way, de allereerste afleveringen van het trio hammond, may en clarkson, met nog een paar andere gasten die al snel verdwenen
zaten ook vol tenenkrommende niet grappige grappen en momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Megamind schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 22:54:
[...]

Of geloof je ook nog dat Schumacher de Stig was?
Tuurlijk was Schumacher de stig niet...

Maar bij dit zijn ze er al vaker over ondervraagd en dan ga ik er niet van uit dat ze zo glashard zouden gaan liegen. Zoals ik al zei, je hoeft maar 1 keer pech te hebben, en dat kan best met zo veel afleveringen.

Maar je mag het best een keertje uitproberen hoor, een dagje rondrijden tussen de rednecks met een stel homo-uitlatingen etc op je auto, als je het zonder enige woordenwisseling doorbrengt wil ik je best gaan geloven.

[ Voor 17% gewijzigd door mark-k op 03-06-2016 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
mark-k schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 23:40:
[...]

Tuurlijk was Schumacher de stig niet...

Maar bij dit zijn ze er al vaker over ondervraagd en dan ga ik er niet van uit dat ze zo glashard zouden gaan liegen. Zoals ik al zei, je hoeft maar 1 keer pech te hebben, en dat kan best met zo veel afleveringen.

Maar je mag het best een keertje uitproberen hoor, een dagje rondrijden tussen de rednecks met een stel homo-uitlatingen etc op je auto, als je het zonder enige woordenwisseling doorbrengt wil ik je best gaan geloven.
Ok prima, blijkbaar zijn sommige behoorlijk goedgelovig. Ik nodig je uit het stuk nog even te kijken, en dan vooral kijken wat de "rednecks" doen en wat erbij ge-edit is.

Laten we dan maar niet de H982 FKL discussie houden dan :P

[ Voor 3% gewijzigd door Megamind op 03-06-2016 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Megamind schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 23:52:
[...]

Ok prima, blijkbaar zijn sommige behoorlijk goedgelovig. Ik nodig je uit het stuk nog even te kijken, en dan vooral kijken wat de "rednecks" doen en wat erbij ge-edit is.

Laten we dan maar niet de H982 FKL discussie houden dan :P
Wat wil je over de Falkland-zwik zeggen? Dat de plaat niet per ongeluk op de auto zat? Of dat het gegooi met stenen etc fake was?

Ik ben niet goedgelovig, ik ga uit dat de mensen die erbij waren en totaal geen baat hebben hij het liegen hierover gewoon de waarheid vertellen. Jij komt met allerlei alu-hoedje theorieen over hoe het allemaal fake zou zijn zonder dat er ook maar een verklaring is van iemand die erbij was die zegt dat het fake was. Is het 100% accuraat, waarschijnlijk niet. Is er in ge-edit, vast en zeker. Maar tot nu toe zijn alle getuigenverklaringen erop gericht dat het echt was, en geen enkele dat het fake zou zijn. Ik sta gewoon aan de kant van het meeste bewijs, en aangezien er nergens bewijs is behalve de verklaringen dat het echt zou zijn ga ik daarvan uit. Toon mij een persoon die erbij was (dus niet weer zon complottheorieschrijver) die verklaart dat het nep was, het liefst met enig bewijs (participerende redneck die wel vaker op tv verschijnt bijvoorbeeld), en ik zal je geloven, maar anders is er geen reden om het niet te geloven.

Verder ben ik ook wel klaar met deze discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
mark-k schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 00:02:
[...]

Wat wil je over de Falkland-zwik zeggen? Dat de plaat niet per ongeluk op de auto zat? Of dat het gegooi met stenen etc fake was?
Mja, dat was al bekend:
http://www.dailymail.co.u...e-think-casual-thing.html
http://www.telegraph.co.u...ate-before-buying-it.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Jelte schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 04:13:
[...]
ja, echt onweerlegbaar bewijs :X
Een heel research team dat daar al 15 jaar werkt en niemand die het doorheeft? :') Als je echt geloofd dat dat toeval is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Megamind schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 06:08:
[...]

Een heel research team dat daar al 15 jaar werkt en niemand die het doorheeft? :') Als je echt geloofd dat dat toeval is...
nee, dat geloof ik niet. Maar het is ook geen onweerlegbaar bewijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Onbekend schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 23:09:
Het gaat toch om de "show" die ze elke keer weer neerzetten? Het gaat echt niet om de kwaliteit van de auto's zelf!
Ook het gescripte verhaal hoort ook bij de show, en aangezien we ons daarmee vermaken is dat prima. :)
Persoonlijk keek ik naar Top Gear voor de auto's. Nieuwe, exotische wagens met een gedetailleerde kijk naar eigenaardigheden en ontwerpthema's, zonder de techniek te vergeten. Maar anderzijds zie je ook oude, vergeten wagens gebruikt worden en waar men hun passie voor deze vergane zielen blootgeeft. De geënsceneerde stukken waren dan steeds "toevallig" competitief en ik geloofde er ook niets van, maar het was wel zeer boeiend neergezet. Vaak was ik meer geïnteresseerd in de omgeving en de wagen dan de fictieve races.

De typisch Britse humor die in het Top Gear van vroegah erin zat was een belachelijk hoog niveau en je merkte dat het een "gang of three bumbling idiots" waren/acteerden.

Het meest saaie stuk van old Top Gear vond ik The Star In Our Reasonably Priced Car omdat dit niet altijd mensen waren die ik kende of die me boeide. Maar Clarkson wist wel een boeiend gesprek ervan te maken vaak, het saaiste was meestal de lap zien :z

Top Gear season 23 episode 1*: niets maar echt niets komt van bovenstaande erin voor. Geen diepe kijk in de nieuwe wagens (duh Chris Harris doet niet mee en wat weten die anderen ?), geen passie, geen interesse. De oude wagens hebben maar één opzichtelijk doel en dat is trollen. De stukken in scene zijn zo overduidelijk gescript dat het me verwonderd dat je ze niet regelmatig ziet rondlopen met scriptboeken en stunt doubles in de achtergrond die een pruik opzetten.

Van Britse humor valt geen spoor te bekennen, ik vermoed dat we de humor van Matt moeten verwachten en dan kunnen we hem beter bij Top Gear USA bundelen. En wat doen ze met "The Star in... Car" ? Gooi twee totaal willekeurige celebrities bij elkaar, vraag hun absoluut geen interessante vragen, verknoei minuten aan een spelletje "nietus nietus nietus ... wellus" voor wie de dikste lu...auto heeft en laat ze met een "rally car" (stock Mini Cooper ? :X ) over een rally parcours rijden. Misschien hadden ze beter rechtstreeks zoiets gedaan:

Afbeeldingslocatie: http://eastcoastgraffitiwalls.com/wp-content/uploads/2016/05/Dunk-Tank.jpg

*speciaal voor Mr. Letterlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flip75
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-08 21:21
Ik geef ze gewoon wat tijd, is het na x afleveringen niet beter dan kijk ik het niet meer. Ga de schoenen van het voorgaande trio maar eens vullen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Phuncz schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 08:55:
[...]

Het meest saaie stuk van old Top Gear vond ik The Star In Our Reasonably Priced Car omdat dit niet altijd mensen waren die ik kende of die me boeide. Maar Clarkson wist wel een boeiend gesprek ervan te maken vaak, het saaiste was meestal de lap zien... :z
Dat vond ik heel wisselend. Bij sommige gasten was het het hoogtepunt van de aflevering, bij andere gasten juist weer helemaal niet...

http://topgear.wikia.com/...n_a_Reasonably-Priced_Car

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:12

kraats

Ik rol

Phuncz schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 08:55:
Top Gear season 23: niets maar echt niets komt van bovenstaande erin voor.
WAUW!! heb jij alle afleveringen van dit seizoen al gezien?!?!?!?!
Ze hebben verdorie nog maar één aflevering uitgezonden! Ze proberen zich op een bepaalde manier te profileren en ik ben persoonlijk ook nog niet overtuigd dat dat de juiste weg is voor de rest van het seizoen. Maar ze zullen echt wel kijken naar wat wel en niet goed ontvangen wordt en daar langzaamaan het programma naar toe bewegen. Net zoals de eerdere seizoenen van Top Gear langzaamaan veel minder over auto's gingen en steeds meer over 'mucking about'

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Pardon my imperfectness, speciaal voor jou heb ik het rechtgezet. Het spijt me als mijn post je zoveel persoonlijk grieven bezorgde, blijkbaar heb ik iets dierbaars voor jou beledigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Laatst online: 22:12

kraats

Ik rol

Phuncz schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 12:36:
Pardon my imperfectness, speciaal voor jou heb ik het rechtgezet. Het spijt me als mijn post je zoveel persoonlijk grieven bezorgde, blijkbaar heb ik iets dierbaars voor jou beledigd.
;) d:)b

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=IKLr_eY-eGs]

Dit zijn eigenlijk de soort scenes waarom ik geniet van topGear. En als die in scene zijn gezet, doen ze dat toch verdomd goed ;P

Ik ben benieuwd of de nieuwe topgear wat meer zo gaat voelen in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Toch maar weer inschakelen voor TG.. even een herinnering (misschien onnodig :P): BBC2 HD is beschikbaar op Horizon.tv

Update: en het geschreeuw is weer begonnen, hopelijk wordt het iets meer 'fun' zoals de reacties hierboven al aangaven.

[ Voor 34% gewijzigd door HollowGamer op 05-06-2016 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Eerste indruk : Chris is verschrikkelijk. Matt weer prima. Zelfde als vorige week dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
PWM schreef op zondag 05 juni 2016 @ 21:18:
Eerste indruk : Chris is verschrikkelijk. Matt weer prima. Zelfde als vorige week dus.
Heb het afgezet.. ik hou niet zo van celebs.. vond die in de vorige TG ook altijd vervelend. :/
Chris schreeuwt weer lekker, en vind eigenlijk dat Matt alleen moet presenteren.

Misschien dat ik het later nog terugkijk.

[ Voor 12% gewijzigd door HollowGamer op 05-06-2016 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:17

v8power67

Psn: Mausosaurus

Pff die celebs zijn echt matig....
Zeer saai en dat nieuwe Rally gedoe ben ik ook geen fan van.
Die Chris ofzo met dat irritante stemmetje, damn annoying...
Matt is leuke dude maar presenteert niet echt goed maar 100x beter dan die Chris...

Het voelt allemaal nogal akward aan... geen sfeer geen chemie tussen de mensen.
Het is gewoon geen top gear.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Ze zouden niet zoveel celebs erbij moeten halen. Elk op zich zijn dat best leuke mensen maar in zo'n grote groep sneeuwen ze allemaal onder. Het enige wat dan overblijft zijn drie mensen die zitten wachten op hun kans om even twee woorden toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ies Sabine al ontschlagen? :P

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Nee, was weer niet best. Volgende week maar gewoon door de week kijken en doorspoelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moofnor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:07

Moofnor

King of my castle

Ik ga wel weer positief doen^^
Chris schreeuwt nog steeds teveel, matt doet het soepel, en Eddie + aanhang was gewoon leuk om de accenten.
Je merkt in sommige delen wel dat de chemie er nog niet helemaal is, maar dat is ook iets wat moet groeien.
Ik vind het rondje met off-road element wel leuk, maar rating the cars is wel echt verschrikkelijk. Daarentegen vond ik de celeb interviews van JC soms ook tenenkrommend.

Nee, het is niet Top Gear zoals het was. En het zal een lange weg moeten gaan om daar in de buurt te komen. Maar ik zal het wel elke week kijken, het is alsnog 1 van de betere tvshows tegenwoordig op tv

- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:45
Zoals hierboven al gezegd, een hoop geschreeuw en veel teveel mensen. Maar het deel in Zuid-Afrika zag er wel echt onwijs mooi uit, geweldig landschap, fantastische laatste weg en leuke opdrachten zoals met de achteruitrijd camera wild spotten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Vond het deze week stukken beter te pruimen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Deze aflevering vond ik heel wat beter te pruimen. De McClaren test was goed en entertainend, zonder dat Chris stuiterde of schreeuwerig klonk. Het hele gedoe in de zaal trok dan op weinig, ik vind het veel tijdverlies met veel BS om niets. De Afrika-rit was dan wel weer als vanouds. Dit doet me al meer terug aan Top Gear denken, maar ik vrees dat de serie het momenteel alleen van Matt moet hebben, evenals de regisseur, filmcrew en editor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moofnor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:07

Moofnor

King of my castle

Nog terzijde, zei Chris nou dat volgende week Rory Reid en Chris Harris er bij zouden zijn? Of heb ik dat verkeerd begrepen en bedoelde hij extra gear.

- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 14:20

NoFearCreations

3DPrint the world!

Vond deze aflevering ook al beter te doen dan vorige week.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv

swv

Mee eens, deze aflevering vond ik al leuker om te kijken. Maar Chris heb ik nog steeds niet hoog zitten.

Net als toen vind ik die challenges het leukste van Top Gear. Sowieso heb ik dat studiogedoe meestal al matig gevonden tenzij er echt eens een leuke gast was. Dus wat mij betreft moet er vooral nog aan de studio opnames gesleuteld worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erwin
  • Laatst online: 22:15
Prima TV op de zondagavond, alsof we in Nederland een beter programma kunnen maken (op de commercieel, waar ze telkens hetzelfde blik figuranten opentrekken). Vrij luchtig allemaal en voordat ik weer op mijn klokje keek was het al 21:44! Ik wens iedereen veel plezier met het plempen van hun bezwaren en commentaren tegen het heerschap Evans & Co, ik kijk volgende week graag weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Aardige aflevering. Inderdaad wat veel gasten. Vooral Jordan kreeg weinig screentime (en ik vond ze wat harsh, al was het wel een domme actie). Matt kan trouwens aardig rijden, die Chris heeft gewoon zo'n McLaren besteld :o en die is ook echt supersnel zeg. 1:13! Wow. Button was ook wel aardig, maar vrij kort.
Moofnor schreef op zondag 05 juni 2016 @ 22:08:
Nog terzijde, zei Chris nou dat volgende week Rory Reid en Chris Harris er bij zouden zijn? Of heb ik dat verkeerd begrepen en bedoelde hij extra gear.
Was dat niet een tweedelige aankondiging? Van de volgende show en van extra gear?

Edit: nee dus:
Episode 3 of 6: The latest installment of the world's biggest motoring show sees Chris Evans struggling to keep his lunch down as he rides with Sabine Schmitz in the new Audi R8.

Elsewhere, Rory Reid tests the new Ford Focus RS, Chris Harris attempts to tame Ferrari's savage F12 TDF and Matt LeBlanc gets a whistle-stop tour of London in Ken Block's fearsome 'Hoonicorn'.

Boxer Anthony Joshua and comedian Kevin Hart are this week's Stars in a Rally Cross Car.
Kan nog interessant worden?

[ Voor 15% gewijzigd door Martinspire op 06-06-2016 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Martinspire schreef op maandag 06 juni 2016 @ 00:01:
die Chris heeft gewoon zo'n McLaren besteld
Ik dacht dat hij alleen maar witte Ferrari's verzamelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20:19
Het nieuwe Top Gear team kon zo goed rijden dat voor mijn gevoel de gasten het grootste deel van de Afrika "challenge" gereden hebben. Ook speelde Chris weer overduidelijk kinderlijk vals (al 2 afleveringen achter elkaar), een soort vals spelen zonder humor want ze zonden geen eens uit waarom zijn glas opeens weer vol zat.

En dat hele geschreeuw in de studio over de beste auto spreek mij ook niet heel erg aan. Maar aangezien er niks van nieuws in de studio wordt opgenomen zal dat dit seizoen niet meer veranderen, alles is al opgenomen.

Met de beelden is niks mis, dat doet de crew nog steeds geweldig. Maar je hele presentatie ziet op het niveau van TG USA.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv

swv

LordSinclair schreef op maandag 06 juni 2016 @ 08:07:
Ook speelde Chris weer overduidelijk kinderlijk vals (al 2 afleveringen achter elkaar), een soort vals spelen zonder humor want ze zonden geen eens uit waarom zijn glas opeens weer vol zat.
Uhm, Chris vulde die cocktail bij met een flesje Spa? Was een shot van 3 seconden vlak voor het einde van die race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
sww89 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 08:11:
[...]

Uhm, Chris vulde die cocktail bij met een flesje Spa? Was een shot van 3 seconden vlak voor het einde van die race.
Ah dan was mijn aandacht even weg |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

LordSinclair schreef op maandag 06 juni 2016 @ 08:13:
[...]

Ah dan was mijn aandacht even weg |:(
Neemt niet weg dat je de humor er dan nog van in moet zien. Ik vond het zelf ook jammer hoor. Net als dat andere team welke de cocktail afdekte. Maar ja, ik heb er op dat moment niet echt bewust bij stil gestaan wat ik er van vond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik vond hem een stuk beter als de eerste. challenges waren leuk, de gasten ook (inderdaad wat veel). Dat valsspelen had het oude trio ook gedaan, niks om je boos over te maken :-p Die Chris moeten we nog een beetje leren kennen denk ik.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
Marzman schreef op maandag 06 juni 2016 @ 09:09:
Ik vond hem een stuk beter als de eerste. challenges waren leuk, de gasten ook (inderdaad wat veel). Dat valsspelen had het oude trio ook gedaan, niks om je boos over te maken :-p Die Chris moeten we nog een beetje leren kennen denk ik.
Klopt, alleen het oude niveau van valsspelen vond ik leuker dan het niveau van Chris. Zo vond ik het afdekken met het gekregen plastic origineler valsspelen dan het bijvullen. Ook vond ik een stukje auto mee naar de top nemen in de eerste episode erg treurig i.c.m. het overdreven "ik heb gewonnen" gejuich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obelink
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-11-2020
Het zal nooit worden als de vorige serie Top Gear waarvan ik gisterenavond nog een paar fragmenten heb teruggekeken. Dat ging ook al een paar jaar 'over the top'.
Als je de huidige serie ziet als gewoon een autoprogramma is het best te pruimen. Dat oeverloze gelulpraat in de studio hoeft voor mij niet en ook de Minirace kan me geheel niet bekoren en mist voor mij ook elk element van spanning.

[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Het is allemaal toch ook gewoon persoonlijk...

Sommige cabaretiers kan ik niet uitstaan, anderen vind ik geweldig... Soms heb je een klik met een bepaald persoon, soms gewoon niet... Zelfde met een sitcom, óf je vindt het leuk óf niet. En natuurlijk zal er best wel eens een grappig stuk in elke sitcom zitten, maar over het algemeen gaat die vlieger gewoon op. Zelf vind ik ze beide niet goed bij het programma passen, voor Matt hadden ze een echte Engelsman neer moeten zetten. Tijdens die challenge is die Matt zichzelf nog wel, in de studio lijkt het maar een matige acteur.

Mijn vrouw wilde gisteren nog een serie kijken en ik kon me niet motiveren om Top Gear daarboven te verkiezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Mwah ik vond matt best aardig in de stukjes.
In de studio idd niet, maar dat komt ook meer door heel de setting.
(toen ze met dat bed binnenkwamen had ik al zo iets van "laat maar" )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Was wel een 'ok' aflevering, mis nog behoorlijk wat chemie, maar mis ook veel info tussen door.

Enkel kort even over de auto's qua motor inhoud, maar had daarna even korte impressie gedaan over 0-100, topsnelheid, maar buiten wat kort geblaat over de dual-clutch zijn ze niet gekomen.

Imho hadden ze dit Fifth gear moeten noemen, geen top gear. Ze moeten zich meten en in de voetsporen van de originele setup, wat imho niet te evenaren is, zeker niet met deze gasten.

Dus ik kijk het nu maar als 'niet top gear', dan valt het wel mee.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:35
LordSinclair schreef op maandag 06 juni 2016 @ 08:07:
Het nieuwe Top Gear team kon zo goed rijden dat voor mijn gevoel de gasten het grootste deel van de Afrika "challenge" gereden hebben. Ook speelde Chris weer overduidelijk kinderlijk vals (al 2 afleveringen achter elkaar), een soort vals spelen zonder humor want ze zonden geen eens uit waarom zijn glas opeens weer vol zat.

En dat hele geschreeuw in de studio over de beste auto spreek mij ook niet heel erg aan. Maar aangezien er niks van nieuws in de studio wordt opgenomen zal dat dit seizoen niet meer veranderen, alles is al opgenomen.

Met de beelden is niks mis, dat doet de crew nog steeds geweldig. Maar je hele presentatie ziet op het niveau van TG USA.
Net of het vorige trio nooit vals speelde :P Maar met Evans komt het wel wat meer wezelachtig over. Het Orginele trio deden het meer gewoon subtieler leek gewoon ook sterker op een of andere manier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:36
Mijn indruk na de eerste twee aflevering even beknopt in een paar punten:

-Cinematisch: Prima. zoals vanouds
-Chris Evans: Te gemaakte humor, irritante stem en voorkomen
-Mat LeBlanc: Prima, lekker droge humor en goede uitstraling
-Presentatoren samen: geen natuurlijke chemie, de gemaakte vriendschap ligt er duimendik bovenop
-Nieuwe Star in a reasonably...: grappig, het is weer wat anders.
-Algemene indruk: mweh, er zit geen chemie in het programma en ze proberen veel te veel het origineel te kopiëren, het was beter geweest als ze met een meer aangepaste formule waren gekomen.

Het is wat mij betreft geen 'Top Gear' meer zonder het trio... zij waren Top Gear en de rest eromheen eigenlijk pure aanvulling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Ik heb het nog een tweede kans gegeven maar ben na 10 minuten maar weggezapt naar "How it's made" :')

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobPete89
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09-2022
Ik ben oude Top Gear fan van het eerste uur.

Is het van het niveau als vroeger? Nee!
Maar dat kan je ook niet verwachten. De drie heren hadden een natuurlijke chemie en dat spatte van het scherm af. Ik kijk dan ook uit naar Grand Tour.

Ik heb me echter al 2 afleveringen prima vermaakt met de nieuwe Top Gear. 2e aflevering wat meer dan de eerste. Matt LeBlanc is zeer sterk als presentator. Ja, Chris Evans is wat irritant maar die zal nog wel zijn eigen stijl vinden. Het productieniveau van de afleveringen is zeer hoog, net zoals het entertainment gehalte. Ik denk dat je deze afleveringen ook niet moet benaderen alsof je naar de oude Top Gear gaat kijken, dat mag dalijk in de herft bij The Grand Tour. Ik zie het als een compleet nieuw programma met bekende concepten en dan is het zeer goed te kijken. In Nederland komt er geen enkel programma in de buurt van deze Top Gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:21

Nemesizz

Untouchable

Heb nog een beetje mixed feelings met de nieuwe Top Gear.

't Is wel een leuk auto programma, maar het kan niet tippen aan hoe Clarkson & Co het deden.
Het is wat moeilijk uit te leggen, maar dat liep allemaal lekkerder, nu voelt het vaak tja...stroef aan, het is het allemaal nét niet.

Maar Top Gear USA en Australië kon me ook niet echt boeien. Zelfde idee, maar had ook niks met de presentators.

En dingen zoals die interviews met die sterren (was er al niet zo dol op bij het 'oude' Top Gear, op de DVD's skip ik meestal dat stuk) is nu nog vervelender geworden vind ik. En vond de lap rond het gewone circuit toch leuker.

Achja, blijf wel kijken, maar heb tot nu toe nog niet de feeling erbij die ik met de oude Top Gear wel had, en dat is erg jammer.

Ben wel benieuwd hoe het nieuwe programma van Clarkson, Hammand en May. Hoop wel dat het net zo leuk is als wat Top Gear was (challenges, road trips, enz), en dat de afleveringen ook op dvd/bluray uitkomen. Dat laatste maak ik me nog de meeste zorgen over, zou jammer zijn als het alleen videodienst online zou zijn (misschien is het al eens vermeld of het wel of niet op schijf te koop is later, maar zit ook niet altijd op dat soort nieuws te zoeken dus mis nog wel eens wat :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:41
Ik heb de 2e aflevering nog niet bekeken, maar dit zal allicht niet positief werken -> http://www.bbc.com/news/entertainment-arts-36458510

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Ik vond het ook allemaal best wel te pruimen eigenlijk. Nogmaals, gewoon niet vergelijken met de "oude" TG en het is best een aardige show :).

Het stuk in Afrika was natuurlijk best een coole trip zo, als je nog nooit een TG gezien zou hebben was het toch echt een mooi stuk televisie hoor.

En ik stoor me niet eens aan Chris Evans eigenlijk, tuurlijk is het een beetje druk en luidruchtig, maar ik vind het wel meevallen.

Maar......... Grand Tour zal denk ik toch wel leuker worden :P.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Laatst online: 15:10
Ik vond Evans alleen irritant druk en luidruchtig aan boord van die F1. De rest van de tijd was hij 'aanwezig' en in de studio met publiek iets te populair aan het doen, maar al met al vond ik het allemaal wel te doen.

* dreamscape is zelf ook druk en luidruchtig dus kan het daarom misschien wel goed hebben :)

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Psyonara schreef op maandag 06 juni 2016 @ 10:43:
[...]

Net of het vorige trio nooit vals speelde :P Maar met Evans komt het wel wat meer wezelachtig over. Het Orginele trio deden het meer gewoon subtieler leek gewoon ook sterker op een of andere manier.
De oude top gear ging voor mijn gevoel ook meer over de ander saboteren dan zichzelf te verheerlijken om te winnen.(bananen in de uitlaat, airco saboteren, bougiekabels lostrekken etc.)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

nieuwe setting van topgear; ik blijf/ga wel kijken MITS die evans eruit gaat , man man man :+, stoor ik me aan die gast.

le blanc, is best interresant qua spraak en comments; weet er geen fuck van, maar dat maakt het wel smakelijk

die duitse (?) chick heeft wel input en kennis

maar die evens ... als die echt niet vervnagne wordt is het :w topgear > zet jason plato daar neer, die zit toch zonder werk

[ Voor 6% gewijzigd door himlims_ op 06-06-2016 16:01 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Plato zou er wel goed tussen passen, Evans eruit, Plato erin, probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:21

Nemesizz

Untouchable

Suicyder schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:20:
Ik heb de 2e aflevering nog niet bekeken, maar dit zal allicht niet positief werken -> http://www.bbc.com/news/entertainment-arts-36458510
Denk ook dat bij de 1e episode iedereen nieuwsgierig was van wat Top Gear geworden is, en dat heel veel toen al iets hadden van "meh" en dus de 2e keer niet meer kijken, dan kakken de kijkcijfers finaal in.

@ Evans discussie:
Vind hem nog niets een het grootste probleem, ja iets te druk en schreeuwerig, maar dat is niet het grootste probleem van de nieuwe TG. Er mist gewoon 'iets' (ja, buiten de bekende presentators :+ ).

Vind Sabine en Eddy overigens niet zo geschikt als presentator, te serieus misschien?
(Eddy kon wel goed commentaar geven bij Formule 1 en zo, maar bij TG hoop je op entertainment, en daar is die denk ik minder geschikt voor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Moofnor schreef op zondag 05 juni 2016 @ 22:05:

Je merkt in sommige delen wel dat de chemie er nog niet helemaal is, maar dat is ook iets wat moet groeien.
Alles is vooraf al opgenomen, met uitzondering van de opnamen in de studio. De afleveringen die we nu gezien hebben kunnen dus prima als laatste zijn opgenomen. Die chemie zal over meerdere seizoenen vast nog groeien, maar ik heb niet het idee dat het heel veel beter gaat worden dan dit.

Ik vond er (weer) weinig aan. De tweede aflevering was ietsje beter, maar als show komt het over als een soort slechte cover van het origineel. Die hele Chris Evans kan ik niet uitstaan, verschrikkelijk figuur. Ik heb serieus moeite om niet verder te zappen als ik z'n kop zie of z'n stem hoor. Matt Leblanc is wel okay. Rustig persoon, doet het wel aardig. Maar als de hele show van zijn aanwezigheid afhankelijk moet zijn kom je er ook niet ben ik bang.

En ik heb nog weinig informatie over auto's gehad. De oude Top Gear was ook vooral entertainment, maar dat werd gebracht door petrolheads. Die informatie brachten ze niet letterlijk zoals andere autoprogramma's (ook het sterke punt van Top Gear), maar was subtiel aanwezig tussen de zinnen door of juist extreem uitvergroot middels idiote vergelijkingen. Elke autoliefhebber wist dat je het niet letterlijk moest nemen, maar als je een beetje op de hoogte was van andere reviews kon je wel conclusies trekken. Sowieso zaten er vaak kleine feitjes in het verhaal verpakt.

Maar gister; is die Jaguar F-Pace nou een goede auto? Geen idee.
Kortom: de presentatie is kut, de humor is niet leuk en als autoprogramma brengt het weinig (tenzij Chris Harris naar de voorgrond treed). Blijven over de mooie beelden.

[ Voor 5% gewijzigd door Tom op 06-06-2016 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Nemesizz schreef op maandag 06 juni 2016 @ 17:12:
[...]

@ Evans discussie:
Vind hem nog niets een het grootste probleem, ja iets te druk en schreeuwerig, maar dat is niet het grootste probleem van de nieuwe TG. Er mist gewoon 'iets' (ja, buiten de bekende presentators :+ ).
Humor ?
het is nu meer 5th gear dan topgear :)

En WMB zijn ze ook te veel gefocussed op al die celebreties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfriko
  • Laatst online: 21:39

kingfriko

100 % BULLY

kingfriko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Laatst online: 14:15
Wat ik vervelend vind is dat het format exact hetzelfde is gebleven, tot en met details als de intro, dat herinnert mij er constant aan dat JC & Co er niet bij zijn. Daardoor voelt het allemaal als een slap aftreksel (ik vind JC dan ook nog eens met afstand de beste autoreviewer. Daarbij vergeleken is een Evans een kind dat voor het eerst probeert te lopen).
Ondanks dat heb ik gisteren toch wel een paar maal gelachen :) En het camera- en editwerk is als vanouds steengoed.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1 ... 20 ... 47 Laatste