Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Volgens mij is Evans in de studio gewoon supernerveus... zijn radio show is namelijk wel leuk, daar is hij veel relaxeder..dreamscape schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:33:
Ik vond Evans alleen irritant druk en luidruchtig aan boord van die F1. De rest van de tijd was hij 'aanwezig' en in de studio met publiek iets te populair aan het doen, maar al met al vond ik het allemaal wel te doen.
* dreamscape is zelf ook druk en luidruchtig dus kan het daarom misschien wel goed hebben
Alle begin is moeilijk en ik moet het hun nageven dat ze in de schoenen van het oude trio stappen..
Maar Evans is nog wel te druk en de chemie is er nog niet helemaal.. maar bij afrika filmpje zag je al wel wat ontstaan, dus ik hou hoop..
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Evans komt op TV en als ik op twitter lees mij een beetje over als Giel Beelen en dat vind ik ook niet echt een tof persoon.ToolkiT schreef op maandag 06 juni 2016 @ 19:14:
[...]
Volgens mij is Evans in de studio gewoon supernerveus... zijn radio show is namelijk wel leuk, daar is hij veel relaxeder..
Alle begin is moeilijk en ik moet het hun nageven dat ze in de schoenen van het oude trio stappen..
Maar Evans is nog wel te druk en de chemie is er nog niet helemaal.. maar bij afrika filmpje zag je al wel wat ontstaan, dus ik hou hoop..
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Evans zat ook nog in een stukje extra gear en daar was hij al een stukje rustiger en dan maakt naar hem luisteren ook meer dragelijk.ToolkiT schreef op maandag 06 juni 2016 @ 19:14:
[...]
Volgens mij is Evans in de studio gewoon supernerveus... zijn radio show is namelijk wel leuk, daar is hij veel relaxeder..
Tweede episode vond ik al een stukje beter dan de eerste. Het is ook erg lastig om de oude Top Gear te overtreffen, maar de show heeft denk ik nog de tijd nodig om zich verder te ontwikkelen op het gebied van chemie en eigen identiteit.
Rory Reid vind ik trouwens wel leuk en enthousiast presenteren, maar ze proberen te veel in die korte tijd van Extra Gear te proppen wat zonde is.
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Chris is duidelijk meer in zijn element in de studio dan Matt, die daar nogal stijf overkomt, maar in de reportages zie (en hoor) ik veel liever Matt bezig..
SUV stuk was wel tof, maar ik hoopte meer op een roadtrip waar er wat kameraderie kon opgebouwd worden tussen louter 3 presentatoren. Nu was het meer een halve klasuitstap...
En het meest hatelijke stuk van Old Top Gear hebben ze nu nog meer verneukt. De "wie heeft de beste auto applaus wedstrijd" uit de eerste ep is gebleven, waar ik al voor vreesde, en ipv 1, hooguit 2 sterren, zitten ze er nu met 4... En die moeten natuurlijk elk hun zegje doen. Ben blij dat ik met time-shift keek en veel kon skippen. Heel dat segment duurde zomaar even 14 minuten (!) ffs.
En ik mis de typisch Britse humor; of gewoon meer droge opmerkingen.
En een aanstekelijke lach... die Chris niet heeft...
Good times
PS: waarom moet heel dat publiek nu meeroepen "all we know is, he's called... THE STIGGGG!"? Beetje kinderlijk...
PS2: waarom moet Chris altijd naar iedereen toelópen en ze in de armen vliegen? (Matt vorige keer, Seasick Steve deze keer)
Heb zelf ook pas vandaag Extra Gear gekeken (ook de eerste) en blijf die er wel bij kijken.
Ik denk dat het huidige seizoen niet veel gaat aanpassen en niet iedereen zal blijven kijken, maar ze gaan zeker wel wat dingen veranderen voor seizoen 2. Ik ben al lang blij dat er uberhaupt weer een autoprogramma verder gaat, maar GT wordt natuurlijk het hoogtepunt.
[ Voor 25% gewijzigd door Martinspire op 06-06-2016 21:14 ]
En inderdaad weinig info over de auto's waarin ze rijden gedurende de Afrika trip. Bij de Clarkson en co ging het vaak over hoe de auto's zich hielden en wat ze er fijn aan vonden of wat er belachelijk gemaakt kon worden. De spelletjes waren een secundaire manier om hier richting aan te geven. Hier is het meer de spelletjes afwerken om de winst, en gedurende de rit bijna geen commentaar over de auto's.
Ook geen beelden van hoe ze in die tent lagen bijvoorbeeld, of wakker worden en ontbijten. Dan geloof je al helemaal niet dat ze er echt in geslapen hebben. En na de finish geen commentaar waarom juist die auto nou gewonnen had, maar meteen naar het feestje.
Juich-competitie tussen twee plaatjes van auto's van de gasten tijdens de interviews slaat ook nergens op.
Maar ja is er ook veel productie crew meeverhuisd volgens mij dus we moeten de nieuwelingen bij Top Gear wel een seizoen of twee de kans geven.
[ Voor 6% gewijzigd door Goron op 06-06-2016 21:32 ]
Verwijderd
Chris Evans doet me niet zo veel. LeBlanc vind ik ondanks het feit dat het een amerikaan is (die m.i. eigenlijk niets in zo'n typisch brits programma te zoeken heeft) een stuk sterker. Scoort bij mij vooral goed als narrator. Hij moet gewoon alles gaan inpraten.
En doe meer met Sabine Schmitz! Eindbaas.
Dat stars in een whatever dat is mag er w.m.b. gewoon uit.
Stukjes waar ze shit gingen doen waren leuk.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2016 22:34 ]
Stukje in de LT was gewoon puur TopGear en het rondje door Afrika kan me ook wel boeien eigenlijk.
Geeft weer wat hoop
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
Ik kijk er met een vrij open blik naar en vind tot nu toe Matt le Blanc het enorm leuk doen, in tegenstelling tot Chris Evans (de BBC versie van Giel Beelen)
Wel apart dat je nu White Gear (de normale op BBC) en Black Gear (Extra Gear) hebt...
White Gear is wat meer algeheel vermaak voor het hele gezin, terwijl Black Gear meer over auto's gaat.
Wanneer ik de 1e aflevering van beide bekijk vind ik Extra Gear stukken beter, net de 2e van beide bekeken en zie dat Extra Gear nu als een leuke aanvulling.
Hoewel de kijkcijfers nogal omlaag gegaan zijn, wat ook wel te verwachten was, vraag ik mij af hoe die zullen zijn voor Grand Tour.
Ik ben in ieder geval benieuwd wat de oude 3 presentatoren er van gaan maken, hun vaste truukje begon ook wel een beetje belegen te worden dus ben wel nieuwsgierig wat die bij Amazon gaan doen.
Staat er toch gewoon.SinergyX schreef op maandag 06 juni 2016 @ 19:13:
[...]
Waar is die nu met z'n tweets, FACT THIS FACT THAT?
Van mij part nemen ze zelfs Needel of erger.. die gast van Wheeler Dealers, zolang ze maar die Evans vervangen.
Wat betreft kijkcijfers heeft hij gewoon gelijk. In vergelijking met de het laatste seizoen van de 'oude' Top Gear kijken er meer mensen. Alleen de verdeling van live kijkers en on-demand kijkers is verschoven naar meer on demand. Logisch aangezien on-demand een grote vlucht heeft genomen. Neemt niet weg dat ze nu gewoon meer kijkers hebben, of je de serie nu leuk of niet vind.He tweeted: "Overnight television viewing figures for Top Gear have never been less relevant. Obviously some newspapers prefer to live in the past.
"The way Top Gear is being viewed is repositioning the way television is consumed. Last week 9 million viewers. This week we shall see."
[ Voor 10% gewijzigd door Marzman op 07-06-2016 07:40 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

In vergelijking met de nieuwe Top Gear ging Top Gear met het gouden trio heel diep in op de auto's. De nieuwe rijden er in, praten over het aantal cilinders en that's it.GENETX schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 09:23:
Sinds wanneer is het gebrek aan focus over de auto's een probleem bij Top Gear? Alsof het gouden trio zo diep in ging op de auto... Top Gear is geen autoprogramma zoals RTL Autowereld. Het is een show met daarin toevallig ook auto's
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
Ben bang dat wij dezelfde fout maken als de programmamakers... we willen teveel het oude TG terugzien. En dat gaat niet lukken, want het oude TG werd voor 80% bepaald door de presentatoren.LordSinclair schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 09:29:
[...]
In vergelijking met de nieuwe Top Gear ging Top Gear met het gouden trio heel diep in op de auto's. De nieuwe rijden er in, praten over het aantal cilinders en that's it.
Het is voor de BBC nu helaas te laat, maar het was beter geweest als ze de hele format hadden omgegooid. Men vraagt van de nieuwe presentatoren eigenlijk iets wat ze nooit zullen kunnen zijn, namelijk een kopie van Jeremy, Richard en James. Die voelden zich als een vis in het water in het TG format, en er niet snel iemand zijn (en zeker niet 3 tegelijk) die dat na kunnen doen.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Blijf Evans een overdreven, vervelend mannetje vinden.
De introductie van The Stig vond ik altijd al niks en nu nog steeds niet. Die 10sec skip ik.
Het einde mag ook weg. On that bombshell, oh no wait, bla bla.
Voor die dingen hadden ze best wat nieuws mogen bedenken, ipv geforceerd eraan vast blijven houden.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Vorige week gebruikte hij de cijfers nog in zijn voordeel en vond hij ze wel relevant. FACTKenzi schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 04:40:
[...]
Staat er toch gewoon.
[...]
Wat betreft kijkcijfers heeft hij gewoon gelijk. In vergelijking met de het laatste seizoen van de 'oude' Top Gear kijken er meer mensen. Alleen de verdeling van live kijkers en on-demand kijkers is verschoven naar meer on demand. Logisch aangezien on-demand een grote vlucht heeft genomen. Neemt niet weg dat ze nu gewoon meer kijkers hebben, of je de serie nu leuk of niet vind.
Hij zegt toch ook nu weer "never been less relevant" ... oftewel belangrijk .. FACT ..PWM schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 10:02:
[...]
Vorige week gebruikte hij de cijfers nog in zijn voordeel en vond hij ze wel relevant. FACT
kom op zeg,
Hij is een controversieel figuur en met zulke illustere voorgangers is het love or hate. Maar de 'hate' mensen gaan soms wel erg ver in het zoeken naar dingen om mee te gooien.
Never been less relevant, lijkt mij onbelangrijkKenzi schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 10:07:
[...]
Hij zegt toch ook nu weer "never been less relevant" ... oftewel belangrijk .. FACT ..
Daarnaast... Matt LeBlanc, ik zie hier meerdere tweakers zeggen dat die het best wel aardig doet. Nou, ik vind er geen moer aan...
The Grand Tour, kom maar op.
Als ze met auto's ergens heen gingen stonden ze zeker centraal. Het ging er juist om dat ze iets met die auto's deden en daar de aandacht aan besteden. Nu kom je vrijwel niks te weten over die auto's en lijkt alle aandacht te gaan naar de presentatoren en hun reisgenoten. En zo interessant zijn die presentatoren helaas niet.GENETX schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 09:23:
Sinds wanneer is het gebrek aan focus over de auto's een probleem bij Top Gear? Alsof het gouden trio zo diep in ging op de auto... Top Gear is geen autoprogramma zoals RTL Autowereld. Het is een show met daarin toevallig ook auto's
Je merkt dat ze geen echte passie hebben voor dit vak en dat is jammer.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Dat was bij old new top gear toch beter. Ik denk dat dit vooral de producers aan te rekenen is en ik hoop dat dit nog verbetert in volgende seizoenen.
Bij nader inzien: de reis was welgeteld één dag rijden. Geen wonder dat er weinig 'reis' te zien was.
Ja, dikke facepalm toen ze begonnen over "How much power does your have", en dan praten over cilinders en inhoudLordSinclair schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 09:29:
[...]
In vergelijking met de nieuwe Top Gear ging Top Gear met het gouden trio heel diep in op de auto's. De nieuwe rijden er in, praten over het aantal cilinders en that's it.

Nederlands is makkelijker als je denkt.
geen passie voor dit vak? Chris Evans is een mega petrolhead en presenteerd al jaren..Tsurany schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 10:50:
[...]
Als ze met auto's ergens heen gingen stonden ze zeker centraal. Het ging er juist om dat ze iets met die auto's deden en daar de aandacht aan besteden. Nu kom je vrijwel niks te weten over die auto's en lijkt alle aandacht te gaan naar de presentatoren en hun reisgenoten. En zo interessant zijn die presentatoren helaas niet.
Je merkt dat ze geen echte passie hebben voor dit vak en dat is jammer.
Wikipedia: Chris Evans (presenter)
Toch zie ik bij hem totaal geen passie. Misschien is het er wel en toont hij het niet, geen idee.ToolkiT schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 16:21:
[...]
geen passie voor dit vak? Chris Evans is een mega petrolhead en presenteerd al jaren..
Wikipedia: Chris Evans (presenter)
http://www.bbc.co.uk/ipla...gear-extra-gear-episode-2Tsurany schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 16:33:
[...]
Toch zie ik bij hem totaal geen passie. Misschien is het er wel en toont hij het niet, geen idee.
Niet gezien zeker?
Nope. Maar als hij die passie wel heeft moet hij die in de "normale" Top Gear ook eens tonenToolkiT schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 17:17:
[...]
http://www.bbc.co.uk/ipla...gear-extra-gear-episode-2
Niet gezien zeker?
Laten we wel wezen: Clarkson wilde altijd alleen maar laten zien hoe goed ie kon driften, en als dat niet goed ging was de (super)auto slecht.
May is een abominabel slechte coureur!
Matt is lekker droog, Evans gaat ook wel eens ophouden hysterisch te doen (hoop ik)
Ik kijk het nog even aan, het gaat vast wel beter worden (en ik moet aflevering 2 nog zien!)
PreciesBrilsmurfffje schreef op maandag 06 juni 2016 @ 22:36:
Vond het stuk in Afrika erg vermakelijk om naar te kijken. Ja het is niet het oude maar als ze er vanaf hier een leuke draai aan weten te geven hebben we straks allicht 2 leuke auto programma's
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Laat Evans maar lekker Extra Gear presenteren en dan mag Chris Harris samen met Matt de supercars en roadtrips doen.
Onzin, hij is een stuk beter dan je zou denken op basis van een aantal afleveringen.Ceejay schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 08:32:
May is een abominabel slechte coureur!
Ze hadden een kans om iets nieuws te doen, maar wat ze nu doen is proberen een paar nieuwe presentatoren precies hetzelfde te laten doen. Hetzelfde praten, dezelfde grapjes, alleen dat werkt niet als het iemand anders is.
En die Joey... die is helemaal niet grappig! Hij had letterlijk 1 truc: een grappig gezicht trekken. Zeg maar zoals Zoolander, slechts 1 gezichtsuitdrukking. En de rest moet van de script schrijvers komen. En dat lukt hier niet, hij is geen presentator.
Laat maar dus!
Captain SlowTsurany schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 09:21:
[...]
Onzin, hij is een stuk beter dan je zou denken op basis van een aantal afleveringen.
Leuke nick name inderdaad omdat hij vaak het langzaamst rijdt van de drie heren. Maar een leuke manier van saaie feiten presenteren. En als het moet kan hij ook best vlot doorrijden:
Chris is verschrikkelijk, al dan niet autokenner. Met schreeuwen vorm je geen team en er is duidelijk weinig chemie tussen hem en Matt.
De volgende aflevering gaan we ook Sabine en Chris Harriss terug zien bij de show, wie weet trekt dat de boel weer een beetje recht.
Props voor de Afrika special by the way, alhoewel ik alleen van Eddie Jordan kon genieten (die andere twee waren nauwelijks te verstaan)
Deze plek is te koop.
Alleen dit clipje is al tig keer beter dan de laatste twee afleveringen bij elkaar...LordSinclair schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 09:53:
[...]
Leuke nick name inderdaad omdat hij vaak het langzaamst rijdt van de drie heren. Maar een leuke manier van saaie feiten presenteren. En als het moet kan hij ook best vlot doorrijden:
[video]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
zie:RemcoDelft schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 09:27:
Geen idee wie die Evans is, misschien is-ie bekend in de UK, maar hij ziet er nogal debiel uit.
ToolkiT in "Top Gear, Fifth Gear, Grand Tour en andere Car Shows, Deel 9"
En Eddie zij dan weer net 3 woorden heel dat stukKeeZ schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 09:53:
Matt leblanc = fantastisch. Zachtaardige kerel, kan best een endje sturen en ik identificeer (al dan niet vanuit een vorig level als Friends fanatic) me enorm met hem.
Props voor de Afrika special by the way, alhoewel ik alleen van Eddie Jordan kon genieten (die andere twee waren nauwelijks te verstaan)
Grappig hoe meningen toch verschillen. Ik vond juist matt en die rapper het enige leuke "koppeltje"
Die hadden er tenminste nog duidelijk lol in. De rest was allemaal maar saai en te serieus.
Over Chris evans. Vanmorgen toevallig nog dat stukje over de Ferrari 250 California gezien.
Voor iemand zonder passie heeft ie toch een garage waar een autogek toch graag een paar uur zou willen rondkijken en uittesten
(al krijgt ie meteen 5 minpunten voor het witverven van die F40)
[ Voor 17% gewijzigd door heuveltje op 08-06-2016 10:51 ]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Des Top Gears is: Onder "valse" voorwendselen je gast meenemen en die blootstellen aan je aan rijkunsten.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Slecht Engels wat gecorrigeerd wordt door te schelden, geen humor etc.
Maar misschien wordt het beter als ze een iets minder adrenaline vullende opname gaat doen.
http://www.theladbible.co...arkson-ages-on-box-070616
Waarschijnlijk klink jij net zo slecht als je Engels praat, ze is Duits he...Afvalzak schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 12:43:
Dat stukje met Sabine uit aflevering 1 (met die guns op de auto geloof ik) vond ik echt tenenkrommend.
Slecht Engels wat gecorrigeerd wordt door te schelden, geen humor etc.
Maar misschien wordt het beter als ze een iets minder adrenaline vullende opname gaat doen.
Dat zou nog best wel eens tegen kunnen, haar accent is echt zwaar.mark-k schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 13:45:
[...]
Waarschijnlijk klink jij net zo slecht als je Engels praat, ze is Duits he...
Maar dat ze prima duits praat en minder engels is prima, en ze zal ook prima kunnen rijden.
Alleen waarom huur je haar dan in voor een programma wat het moet hebben van de ENGELSE dialogen ?
[ Voor 4% gewijzigd door heuveltje op 08-06-2016 13:49 ]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Ze kán best een aardig woordje Engels sprekenheuveltje schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 13:48:
[...]
Dat zou nog best wel eens tegen kunnen, haar accent is echt zwaar.
Maar dat ze prima duits praat en minder engels is prima, en ze zal ook prima kunnen rijden.
Alleen waarom huur je haar dan in voor een programma wat het moet hebben van de ENGELSE dialogen ?
Ik hoop het niet, maar gelukkig presenteer ik geen programma op de Engelse Prime time tv.mark-k schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 13:45:
[...]
Waarschijnlijk klink jij net zo slecht als je Engels praat, ze is Duits he...
Ik snap haar accent ook best, maar ik snap mensen die slissen ook, dan kan ik het nog wel vervelend vinden.
Sowieso vraag ik me af of je met die language barrier ooit een echte chemie gaat krijgen. Bepaalde Engelse uitdrukkingen zal ze echt niet snappen. Al zal dat voor Matt ook gelden.
[ Voor 18% gewijzigd door Afvalzak op 08-06-2016 13:57 ]
Toch, hoe meer ik van haar zie, des te saaier vind ik haar. Ja ze kan snel rijden en ja de ring is een mooie baan, maar daarbuiten is ze gewoon niet zo bijzonder. Ze is echt zo'n type die in een grote groep niet opvalt. Jordan viel me ook op die manier wel tegen. Hij is zo gek als een deur, maar daarbij wel erg stil. Al zullen ze vast veel hebben geknipt uit de aflevering. Ik geef hem in ieder geval nog wel een kans in een ander item. Hopelijk 1 die wel op asfalt plaatsvindt.SomerenV schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 13:50:
[...]
Ze kán best een aardig woordje Engels spreken
[video]
/▌
[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij
Een van mijn top 3 afleveringen. Captain Slow doet 400+ km/h.LordSinclair schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 09:53:
[...]
[video]
En dat is wat ik mis in de huidige TG. Er is geen chemie tussen de presentatoren. Naar mijn gevoel hadden ze veel meer kunnen maken van de trip naar Zuid Afrika.
And on that bombshell, Chris Evans mag dan wel een petrolhead zijn, qua presenteren vind ik hem zwaar iritant.
Gelukkig was Chris -iets- minder schreeuwerig, maar daar mag nog steeds nog een hoop vanaf.
Al die zaken zullen nu overkomen als "na-aperij", als ze ze ook proberen.
Al de typisch Britse humor valt ook weg (toch nog niet veel van gezien), want Matt kan die toch niet volgen.
De politiek incorrecte opmerkingen heb ik ook nog niet gehoord.
Benieuwd wat ep3 brengt...
(Ik besef nu dat ik vroeger uitkeek naar Top Gear op zondagavond, omdat ik wist dat het grappig en entertaining zou zijn, en om te zien welke avonturen ze nu weer zouden gaan beleven, maar nu kijk ik eigenlijk enkel maar uit naar Top Gear om te zien of ze verbeteren tov de vorige eps of niet, omdat ik ze wel wil zien slagen (2 goede auto shows zijn beter dan 1) ... Maar ik ben eigenlijk niet meer benieuwd naar de auto's of avonturen op dit moment ...
De 3 oude presentatoren hebben elkaar anders ook altijd op dezelfde manier neergezet. May de trage, oude, slecht geklede; JC de aap met de hamer; en Hammond de Amerikaan met te witte tandenMarzman schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 18:48:
Dan hoop ik toch dat ze Eddie niet steeds als oude man neer gaan zetten want zo kwam het nu wel een beetje over.
Vreemd genoeg zat die wel op de gastenbank bij het (ellenlange) SIARPC segment...Afvalzak schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 18:34:
Wow, dacht dat Eddie een gast was, maar het is echt een presentator.
Trouwens, ben ik de enige die zich stoort aan die hatelijke reverb van de stemmen bij de studio segmenten? Dat was in de oude studio toch niet zo? Hebben ze de audio-technicus ook mee ontslaan?
[ Voor 0% gewijzigd door Buzz_Fuzz op 09-06-2016 13:23 . Reden: typo ]
Ze zullen inderdaad hun eigen grapjes moeten ontwikkelen.Buzz_Fuzz schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:02:
Er zijn zoveel zaken die nu nooit meer gaan werken eigenlijk. Bijvoorbeeld, het was bijna standaard dat op roadtrips met oude wrakken iemand zijn deur ging opslaan tegen de auto van een ander. Hoe afgezaagd en vaak voorspelbaar dat dat was, ik lag er toch keer op keer strijk mee![]()
Al die zaken zullen nu overkomen als "na-aperij", als ze ze ook proberen.
Al de typisch Britse humor valt ook weg (toch nog niet veel van gezien), want Matt kan die toch niet volgen.
De politiek incorrecte opmerkingen heb ik ook nog niet gehoord.
Benieuwd wat ep3 brengt...
Ik heb me eigenlijk ook afgevraagd of de presentatoren van de Amerikaanse Top Gear zich zorgen moeten maken met deze minder Britse opzet. In Nederland en Belgie heb je ook vaak programma's met zowel Nederlandse als Vlaamse mensen er in. Het idee is dat het programma dan gemakkelijk in beide landen uitgezonden kan worden en er niet twee keer hetzelfde programma moet worden opgenomen met andere presentatoren of kandidaten.
/▌
Nee, je bent niet de enige. Voor mij is dit echt waarbij ze het meest op kwaliteit hebben ingeboet. Ik vind ook dat de stem van Chris daardoor nog vervelender overkomt, terwijl dat niet zou hoeven.Buzz_Fuzz schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:02:
Trouwens, ben ik de enige die zich stoort aan die hatelijke reverb van de stemmen bij de studio segmenten? Dat was in de oude studio toch niet zo? Hebben ze de audio-technicus ook mee ontslaan?
Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?
Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
En dan klagen wij allemaal dat het niks met het vorige Top Gear te maken heeftNeus schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 15:11:
Jammer dat Chris en Matt niet alleen de show-format kopiëren, zelfs Clarkson's uitspraken als 'our tame racing driver' en 'some say...' hebben ze gewoon klakkeloos overgenomen. Een klein beetje originaliteit zou niet misstaan.
Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?
Ze zijn gewoon dom bezig als ze werkelijk alles proberen na te doen, dan is het niet meer dan logisch dat je gaat vergelijken met hoe het trio dit deed. Wil je losbreken van de oude club, zal je dus je format zo moeten aanpassen dat je niet zo snel gaat vergelijken. En dan nog elke keer dom grappen 'on that b.. NO DONT', als je toch al 99% kopieert, waarom dat dan ook niet?kraats schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 16:18:
[...]
En dan klagen wij allemaal dat het niks met het vorige Top Gear te maken heeft
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wat de kwaliteit er niet altijd beter op maakt. Wat mij betreft sturen ze Matt naar de USA versie en Sabine naar de Duitse versie (Bestaat die? Anders mag ze hem zelf beginnen.) En dan gewoon Engelsen die Top Gear UK maken. En inderdaad met een eigen stijl. Niet proberen het oude trio in alles na te doen. Dat gaat toch niet lukken.Marzman schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:48:
[...]
Ze zullen inderdaad hun eigen grapjes moeten ontwikkelen.
Ik heb me eigenlijk ook afgevraagd of de presentatoren van de Amerikaanse Top Gear zich zorgen moeten maken met deze minder Britse opzet. In Nederland en Belgie heb je ook vaak programma's met zowel Nederlandse als Vlaamse mensen er in. Het idee is dat het programma dan gemakkelijk in beide landen uitgezonden kan worden en er niet twee keer hetzelfde programma moet worden opgenomen met andere presentatoren of kandidaten.
En als je de moeite neemt om naar Zuid Afrika te gaan, maak daar dan een echte special van, van minstens een uur, desnoods anderhalf uur.
Ik irriteer me overigens niet zo zeer aan Chris en andere dingen. Het is bij mij meer dat ik niet geboeid raak en dus 'andere dingen' er naast ga doen en dus drie kwart niet eens zie...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik begrijp het hele verhaal niet zo heel goed, schijnbaar was de nummerplaat offensive, en was de TG crew hier van de hoogte. Althans krijg ik het idee dat ze het wat onzin vonden (mee eens als dat zo zou zijn), en dus wel zouden veranderen op hun eindbestemming.
Alleen is de rechtzaak weer geopend en kan zelfs Jermeny, TG, BBC worden aangeklaagd. Geld dit dan? Ze (Brit) gaan toch niet serieus over op uitlevering ofzo?

Zijn er updates over de zaak?
Thanks.
Wat verteld google je?HollowGamer schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 20:02:
Meerdere afleveringen van TG had ik nog niet gezien, o.a. de Argentinië special. Kan iemand mij hier iets meer over vertellen?
In het kort: Ze gaan naar Argentinië. Hebben allemaal een auto en rijden van punt A naar punt B al komen ze uiteindelijk niet bij punt B uit.
Nou, zo simpel ligt het dus allemaal niet.Martinspire schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 20:14:
[...]
Wat verteld google je?
In het kort: Ze gaan naar Argentinië. Hebben allemaal een auto en rijden van punt A naar punt B al komen ze uiteindelijk niet bij punt B uit.
En ja, ik heb gegoogled voordat ik hier poste.
Wil gewoon weten of er al een update over de zaak is.
Want schijnbaar is niet alleen Clarkson aangeklaagd, maar ook de BBC.
Dat er al een zaak is, geeft toch aan dat het niet simpelweg van A => B is, zoals jij beschrijft.
/▌
YouTube: 360° Stig Ariel Nomad - Top Gear
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Verwijderd
US zijn al 2 seizoenen best prima bezig. Het allereerste en tweede seizoen waren ruk omdat ze teveel op de UK wouden lijken met studio en een slow car ding.LordSinclair schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 08:12:
Ik zag gisteren de nieuwe episode van Top Gear USA en die vond ik zelfs beter dan de laatste UK Top Gear's. Nou dat zegt wel wat.. want die Top Gear was altijd een stuk slechter dan de UK versie.
Nu leuke challenges en een leuk team maar dat heeft wel moeten cristaliseren vooral omdat het UK concept niet past bij een amerikaanse stijl
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Omdat het zo leuk is gewoon nog een keer hetzelfde verhaal:Tom schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 13:33:
Jeremy Clarkson Assembling A Box Video More Popular Than New Top Gear
http://www.theladbible.co...arkson-ages-on-box-070616
https://www.autobahn.eu/1...ier-te-zijn-dan-top-gear/Wat moet Jeremy Clarkson doen om saaier te zijn dan Top Gear?
De tweede aflevering van het nieuwe Top Gear was beter dan de eerste. Maar goed. Daags erna zette Jeremy Clarkson een DHL-doos in elkaar, faalde, maar zegevierde toch toen het internet ontplofte en zijn gestuntel grappiger vond dan Top Gear.
Een doos van DHL in elkaar laten zetten door de mannen van Top Gear. Op verzoek van DHL zelf, reclame enzo. Dat klinkt leuk als je May vraagt. Of Hammond, maar toen Clarkson na drie minuten rommelen, vloeken, schreeuwen en hamer-zoeken nog niet klaar was, leek die doos best een kutding. Dat was het beeld trouwens niet. Vermoedelijk door James May gefilmd en vervolgens teruggezet in VVS-formaat voor Extra Echte Waarheid, zien we de inverse van een hersenchirurg kankeren tegen karton.
Clarkson met een stuk karton werd zo goed ontvangen, dat het filmpje viral ging (joh). Wat weer leidde tot hilarische koppen in Engelse kwaliteitscouranten. Zoals deze: "Video of Jeremy Clarkson assembling a BOX deemed 'more entertaining' than new Top Gear". Het gruwelijk vernederende voor de makers van een bepaald autoprogramma, is dat dit waar is. Leuker kunnen we het niet maken.
Mocht het nieuwe SCHREEUWERIGE EN KAPOTINCLUSIEVE Top Gear zich nog afvragen waarom het oude programma zo ontzettend goed was, dan moet u even onderstaand filmpje kijken. Het is unseen footage dat zelfs ons pas vandaag opviel. Hier betalen mensen normaliter geld voor en het was gewoon op tv. Mensen van vlees en bloed vinden dit grappig, Guardian-lezers niet. En dat is precies het enige wat Clarkson kan doen om saai gevonden te worden, een rancuneuze Guardian-lul worden.
[YouTube: https://youtu.be/IRvycvQJnbs]
En gelukkig zendt Veronica nog gewoon klassiek Top Gear afleveringen uit...
[ Voor 66% gewijzigd door Fiber op 10-06-2016 21:53 ]
God, I miss The News...
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Z1hyct2jZ6g]
Ik denk dat het nog een tijd zal duren voor Matt & Chris zo close worden dat ze zo spontaan kunnen zitten zeveren... Vermoedelijk ook de reden waarom dat segment nu gewoon niet meer wordt opgenomen... Spijtig.
Mijn homepage van youtube staat nu vol met stukjes en episodes van TGBuzz_Fuzz schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 17:00:
Net hopen cut-scenes van Old Top Gear ontdekt. Zoek op youtube naar "unseen footage" & "top gear", plaats alles in een playlist, en kijk elke zondagavond een uur. Veel aangenamer dan het nieuwe seizoen imo...
Maar regelmatig vind ik die sterren te gast helemaal niets, maar de E10 met Will smit, geweldig. Gewoon ongescripte humor, leuke momenten, gewoon makkelijk naar te kijken.
YouTube: Top Gear 720p - Season 22 Episode 10 S22#E10
Goed idee, zit nu Family Guy op CC te kijken. Paar keer gezapt naar TG, maar nee. Wat een droevenisBuzz_Fuzz schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 17:00:
Net hopen cut-scenes van Old Top Gear ontdekt. Zoek op youtube naar "unseen footage" & "top gear", plaats alles in een playlist, en kijk elke zondagavond een uur. Veel aangenamer dan het nieuwe seizoen imo...
God, I miss The News...
[video]
Ik denk dat het nog een tijd zal duren voor Matt & Chris zo close worden dat ze zo spontaan kunnen zitten zeveren... Vermoedelijk ook de reden waarom dat segment nu gewoon niet meer wordt opgenomen... Spijtig.
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
Verder is Chris Harris eigenlijk altijd Fijn om te kijken, ook het stukje met Ken Block beviel me prima.
Motor Trend is idd wel een lekker kanaal, vooral de Head to Heads kijk ik altijd met plezier.anessie schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:07:
YouTube: Motor Trend Channel
100x beter dan die nieuwe topgear.
Zelfde geld voor Autocar trouwens. Ook een prima kanaal.
Chris Harris was online ook altijd wel prima te pruimen trouwens (Eerst alleen, toen via Drive, toen weer alleen)
Het is wel een leuke auto show, deze keer iets meer details en info over de auto's die getest werden, maar het kan nog steeds niet tippen aan old top gear.
Nouja, dat zal ook wel zo blijven, misschien heeft het ook tijd nodig voordat ze hun draai kunnen vinden.
Er is wel duidelijk meer vertrokken dan alleen de 3 presentators, en dat merk je echt terug in het programma.
[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij
Ik heb ook wel het gevoel dat ze een beetje aan het aftasten zijn wie het goed doet bij verschillende onderdelen. Al met al vond ik het geen slechte aflevering. Komt nog steeds niet in de buurt van de oude TG wat mij betreft, maar dat zal het ook wel niet komendowntime schreef op maandag 13 juni 2016 @ 00:08:
Die cast is wel overdreven groot. Ik zie de toegevoegde waarde van Sabine ook niet. Ze is nu weinig meer dan een Stig met een paar regels tekst. En wat ze zegt heeft niet veel om het lijf omdat haar accent zo in de weg zit. Ik zou tien keer liever Vicki Butler-Henderson terug zien.
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Dit. Heeft wel iemand met ervaring deze mensen gecast ? Buiten Chris Harris en Matt LeBlanc mag van mij het hele veld ruimen. Ook die persoon die de Ford Focus RS reviewde is me iets teveel "oy oy oy mate boom explosions wheeeewww" voor Top Gear, die hoort in een tiener programma.downtime schreef op maandag 13 juni 2016 @ 00:08:
Die cast is wel overdreven groot. Ik zie de toegevoegde waarde van Sabine ook niet. Ze is nu weinig meer dan een Stig met een paar regels tekst.
Als autoprogramma was deze aflevering niet slecht.
/▌
Waarom was deze aflevering prettiger om naar te kijken? Minder Chris die druk aan het doen is om niks.
Mar Rory wel,Phuncz schreef op maandag 13 juni 2016 @ 07:30:
[...]
Dit. Heeft wel iemand met ervaring deze mensen gecast ? Buiten Chris Harris en Matt LeBlanc mag van mij het hele veld ruimen. Ook die persoon die de Ford Focus RS reviewde is me iets teveel "oy oy oy mate boom explosions wheeeewww" voor Top Gear, die hoort in een tiener programma.
Maar viel me op zowel bij Rory en Harris. Het hele stuk hoe ze de auto beschreven voelde meer geforceerd aan.
Harris praat normaal totaal anders over de auto's die hij heeft gereden. Kreeg sterk het idee dat hij de Stick van Hammond moet overnemen.
Dus ze zitten zeker aan bepaalde scripten vast zonder dat ze hun normale ding mogen doen.
Wel de beste aflevering tot nu toe Evans sterk op de achtergrond volgens mij ook alleen de Intro/Rally car en het einde.
Harris is leuk maar mis zijn eigen materiaal.
Ken Block komt later het seizoen nog terug heb ik het idee. Mogelijk ook stiekum een extra member. Hopelijk gaat hij het nog opnemen tegen de Stig.
Extra gear is ook wel fijn maar het is allemaal nog teveel.
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
En vanavond zenden ze hem nog een keer uit, dan is er geen F1 en zitten ze net voor het voetballen...
[ Voor 23% gewijzigd door Fiber op 13-06-2016 14:24 ]
Ik moet zeggen dat 2.4 miljoen niet dramatisch zijn. Wel in verhouding maar het programma is allerminst slecht bekeken.HeatWave schreef op maandag 13 juni 2016 @ 14:08:
Kijkcijfers zijn dramatisch, 2.4 miljoen. Als het zo doorgaat is het snel voorbij...
Voor Nederland zou dat aardig wat zijn, voor het VK vind ik het ook niet heel veel. Maar tegenwoordig moet je geloof ik ook naar het totaalplaatje na een paar weken kijken...Touchdomex schreef op maandag 13 juni 2016 @ 14:24:
[...]
Ik moet zeggen dat 2.4 miljoen niet dramatisch zijn. Wel in verhouding maar het programma is allerminst slecht bekeken.
Denk voor daar en al helemaal voor een autoprogramma dat de scores niet slecht zijn. Je moet het in perspectief zetten.Fiber schreef op maandag 13 juni 2016 @ 14:29:
[...]
Voor Nederland zou dat aardig wat zijn, voor het VK vind ik het ook niet heel veel. Maar tegenwoordig moet je geloof ik ook naar het totaalplaatje na een paar weken kijken...
Top Gear was de laatste jaren geen autoprogramma meer. Zelfs mijn moeder vond het leuk om naar te kijken. Het was een komisch programma dat rond auto's zich afspeelde. Auto's waren niet meer het doel maar het middel.Touchdomex schreef op maandag 13 juni 2016 @ 14:37:
[...]
Denk voor daar en al helemaal voor een autoprogramma dat de scores niet slecht zijn. Je moet het in perspectief zetten.
Mee eens, deze aflevering was beter dan de vorige.. en die was weer beter dan de eerste.. CH mag wel vaste hoofd presentator worden van mij..Phuncz schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:02:
Deze aflevering was al heel wat meer on-topic, ook zeer leuk om Chris Harris eindelijk te zien in de (hoofd)show. Alleen dat gedeelte met de gasten... Ik kan het maar moeilijk waarderen. Ze mogen wel eens iets anders doen.
Ik vermoed dat ze Rory erin hebben om ook wat jonger publiek aan te trekken...Phuncz schreef op maandag 13 juni 2016 @ 07:30:
[...]
Dit. Heeft wel iemand met ervaring deze mensen gecast ? Buiten Chris Harris en Matt LeBlanc mag van mij het hele veld ruimen. Ook die persoon die de Ford Focus RS reviewde is me iets teveel "oy oy oy mate boom explosions wheeeewww" voor Top Gear, die hoort in een tiener programma.
De oude TG was natuurlijk erg middle-class white male...
[ Voor 36% gewijzigd door ToolkiT op 13-06-2016 15:14 ]
Pfffft, "in perspectief zetten".Touchdomex schreef op maandag 13 juni 2016 @ 14:37:
[...]
Denk voor daar en al helemaal voor een autoprogramma dat de scores niet slecht zijn. Je moet het in perspectief zetten.
Als je vergelijkt met de oude kijkcijfers dan is het gewoon slecht.