Top Gear, Fifth Gear, Grand Tour en andere Car Shows, Deel 9

Pagina: 1 ... 22 ... 47 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:25

Fiber

Beaches are for storming.

Eigenlijk is dit ook wel een vreemde periode om een nieuwe tv serie te laten starten. Veel nieuwe series beginnen traditioneel toch meestal in september of zo, als het nieuwe 'tv seizoen' weer begint.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:05

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Fiber schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:04:
Eigenlijk is dit ook wel een vreemde periode om een nieuwe tv serie te laten starten. Veel nieuwe series beginnen traditioneel toch meestal in september of zo, als het nieuwe 'tv seizoen' weer begint.
Ook voor de UK? Volgens mij beginnen ze daar vaker random in een periode :+
Wildfire schreef op maandag 13 juni 2016 @ 15:59:
[...]

Pfffft, "in perspectief zetten".

Als je vergelijkt met de oude kijkcijfers dan is het gewoon slecht.
Dat klopt maar weet niet of het eerlijk is om dat te vergelijken. Dat kun je pas straks wanneer GT ook uit is.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Phuncz schreef op maandag 13 juni 2016 @ 07:30:
[...]

Dit. Heeft wel iemand met ervaring deze mensen gecast ? Buiten Chris Harris en Matt LeBlanc mag van mij het hele veld ruimen. Ook die persoon die de Ford Focus RS reviewde is me iets teveel "oy oy oy mate boom explosions wheeeewww" voor Top Gear, die hoort in een tiener programma.
Ik vond deze aflevering wel best te pruimen, gelukkig heel weinig van die Chris Evans, en gelukkig veel Matt Leblanc en Chris Harris. De meneer die de Focus RS review deed (Rory Reid?) vond ik niet goed. Zegt dat dit "de beste hot hatch is, period" en heeft nog geen enkele vergelijking gemaakt met de "normale" en "oer" hot-hatches zoals de GTI, R, S3, Cupra enz. Het lijkt alsof dat de eerste auto met 300 PK is waar hij in heeft gereden, vandaar dat hij vervolgens geen ervaringen met andere auto's heeft gehad en bij een sales-talk voor Ford doet (wat Matt dan ook zegt achteraf) (Granted, er zullen maar bar weinig mensen op deze aardkloot in een auto van zeg 250pk+ hebben gereden maar toch, ik verwacht dat je als presentator van dergelijk programma een beetje weet hoe deze auto's voelen)

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
downtime schreef op maandag 13 juni 2016 @ 00:08:
Die cast is wel overdreven groot. Ik zie de toegevoegde waarde van Sabine ook niet. Ze is nu weinig meer dan een Stig met een paar regels tekst. En wat ze zegt heeft niet veel om het lijf omdat haar accent zo in de weg zit. Ik zou tien keer liever Vicki Butler-Henderson terug zien.
Sabine kan goed autorijden maar presenteren is niet helemaal haar ding.
Als het allemaal lekker zou lopen en ze is niet in haar eentje voor de camera valt het nog mee maar dit programma loopt niet lekker en ze zit teveel alleen voor de camera.

In Duitsland heeft ze meegedaan aan een soort van (goedkope) Top Gear kopie.
Ze deed het niet slecht maar je kon zien dat het niet echt haar ding was, het viel grotendeels mee omdat de 2 andere presentatoren zo slecht waren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

kuusj98 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:17:
[...]

Ik vond deze aflevering wel best te pruimen, gelukkig heel weinig van die Chris Evans, en gelukkig veel Matt Leblanc en Chris Harris. De meneer die de Focus RS review deed (Rory Reid?) vond ik niet goed. Zegt dat dit "de beste hot hatch is, period" en heeft nog geen enkele vergelijking gemaakt met de "normale" en "oer" hot-hatches zoals de GTI, R, S3, Cupra enz. Het lijkt alsof dat de eerste auto met 300 PK is waar hij in heeft gereden, vandaar dat hij vervolgens geen ervaringen met andere auto's heeft gehad en bij een sales-talk voor Ford doet (wat Matt dan ook zegt achteraf) (Granted, er zullen maar bar weinig mensen op deze aardkloot in een auto van zeg 250pk+ hebben gereden maar toch, ik verwacht dat je als presentator van dergelijk programma een beetje weet hoe deze auto's voelen)
Moet je voor de gein eens vergelijken met deze twee stukjes 'oude' Top Gear..."

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Fiber op 13-06-2016 16:43 ]

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Fiber schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:43:
[...]

Moet je voor de gein eens vergelijken met deze twee stukjes 'oude' Top Gear..."

[video]

[video]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Yup, geweldig haha!

Als ik trouwens moest samenvatten waarom de oude TopGear zo idioot geweldig was en de nieuwe dit (begrijpelijk) nooit zal worden moet ik toch deze video kiezen:

Kleine hints:
- De dragrace
- De kofferbakruimte
- Op humoristische wijze beschrijven waarom de Golf dan toch beter is
- "The one is brilliant is every way, the other? It tried to kill me"
Wat wel nooit klopt zijn de prijzen van auto's in TopGear, maar goed daar kunnen zij niks aan doen, dat is onze regering schuld. Zo zal die Golf die wij met bijna dezelfde opties als in deze video op de oprit hebben staan in Nederland zo'n 44.000 Euro kosten en zal die BWM nog een stuk forser geprijsd zijn. Vanuit Nederlands perspectief zou die BWM dan echt weinig bestaansrecht hebben.

Maar goed, om eerlijk te zijn ga ik echt niet Amazon Prime afnemen omdat de nieuwe TopGear erop komt, daar heb ik geen 11,99$ per maand voor over. Ik geef de nieuwe nog wel een paar kansen, als Chris Evans niet meer zo veel zijn mond mag opentrekken is het voor mij wel prima.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 07:40

Tijntje

Hello?!

kuusj98 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 17:04:

Wat wel nooit klopt zijn de prijzen van auto's in TopGear, maar goed daar kunnen zij niks aan doen, dat is onze regering schuld. Zo zal die Golf die wij met bijna dezelfde opties als in deze video op de oprit hebben staan in Nederland zo'n 44.000 Euro kosten en zal die BWM nog een stuk forser geprijsd zijn. Vanuit Nederlands perspectief zou die BWM dan echt weinig bestaansrecht hebben.
Als we dat toch nog eens ooit de nek kunnen omdraaien :(

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Obelink
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-11-2020
offtopic:
Dat kan. Trek massaal op naar Den Haag en het kabinet heeft het nakijken. Maar dat doen de Hollanders niet. Niet voor de BPM, niet voor de huurverhogingen, niet voor de zorgpremie, niet voor de verhoging van de energiebelasting met 33%, niet voor de verplichte vingerafdrukken in het paspoort, niet voor ....

[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07:26
Aflevering 3 was niet echt veel beter... behalve het stukje met Chris Harris in de F12 tdf, de waarde schoot direct omhoog, wat mij betreft Evans eruit en Harris erin...

Kevin Hart er misschien in, moest toch best lachen om hem, ondanks dat het soms een irritant druk mannetje is moet ik toch altijd om hem lachen met die uitbarstingen van hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Ik heb al eerder gemeld dat ik niet meer kijk naar de huidige top gear maar kon het niet laten om toch weer even een van de eerste top gear 2.0 stukjes te kijken... en daarna de rest..
Man wat een chemie, en nee in de eerste series is die nog niet nadrukkelijk aanwezig maar je proeft de ondertoon al, gezien de huidige recensies van de laatste TG 3.0 weiger ik gewoon te gaan kijken.
Ik ga mij alleen maar ergeren. ( wat ik bij de eerste aflevering al deed )
Mocht het soort Britse humor wat TG 2.0 had daadwerkelijk terugkeren dan geef ik het weer een kans.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeronimo
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
@Fiber In de aflevering van de Ford Focus ST zat ook de roadtrip naar het Millau Viaduct. Revenge voor Captain Slow. >:)
En dan de achtervolging door het winkelcentrum, wie weet hoe lang ze wel niet bezig zijn geweest om alle bandensporen weer uit te wissen. En is het toeval dat de route langs Wilsford cum Lake loopt?

En om niet te vergeten, imho een van de beste scenes. Ik geef niet zo veel om auto's, daarom keek ik TG.

"Is that your car, its the wrong way up"

[ Voor 6% gewijzigd door jeronimo op 14-06-2016 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:26
Even los van het feit dat TG nieuwe stijl niet kan tippen aan het oude TG, moet ik zeggen dat Extra Gear wel een fijne toevoeging is. Bij e03 ook weer erg gave behind the scenes van het hele opnameproces. Toch erg cool om te zien.

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:20

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

http://www.nu.nl/media/42...n-meer-dan-tien-jaar.html
FACT.. is wel nu.nl, maar FACT

Waar is die Evans.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heuveltje
  • Laatst online: 09:31

heuveltje

KoelkastFilosoof

Niet dat ik het zo geweldig vind.
Waarom willen mensen hier de nieuwe TG zo graag zien falen ?
(Als in bloed willen zien)

Ik ben zelf tot de conclusie gekomen dat ik het maar zie als een betere versie van 5th gear, terwijl ik op GT wacht.
Fiber schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:04:
Das US die hebben lange seizoenen (20 afleveringen), en die beginnen meestal rond maart of september.
Uk heeft meestal kortere seizoenen(6-10 afleveringen) die beginnen wanneer het uitkomt :P

[ Voor 50% gewijzigd door heuveltje op 14-06-2016 10:31 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

heuveltje schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:29:
Absoluut niet, wil alleen wat presentatoren vervangen zien worden, dat is alles :P

En gezien de kijkcijfers, ik niet alleen. Ze hebben het ergens gewoon aan zichzelf te danken, de naam, de stig, de opzet, het is bijna alsof je Mythbusters opnieuw gaat doen met 2 wacko's op hetzelfde concept.. mensen zullen altijd kijken naar het origineel, wat met Hyneman en Savage vrij moeilijk is om te vervangen.

[ Voor 35% gewijzigd door SinergyX op 14-06-2016 10:33 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Waarom vinden jullie die Rory en zijn hot hatch review zo slecht? Het komt juist het dichts bij het kinderachtige gedrag van Clarkson. Vond het juist wel leuk dat hij zei:"Zelfs een kind kan dit ding driften" en dan vervolgens dat ook laten zien.
Vond dit item meer persoonlijker en leuker dan die Ferrari. Daar vond ik Chris Harris juist wat tam en saai vertellen. De emotie kwam niet bij mij over.

Stukje met Ken Block en Matt had zo in het Top Gear 2.0 gekund, hilarisch _/-\o_

Kortom, wat mij betreft gaat het de goede kant op getuige bovenstaande punten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alphalorne
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-08-2024
Jelte schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:48:
Waarom vinden jullie die Rory en zijn hot hatch review zo slecht? Het komt juist het dichts bij het kinderachtige gedrag van Clarkson. Vond het juist wel leuk dat hij zei:"Zelfs een kind kan dit ding driften" en dan vervolgens dat ook laten zien.
Vond dit item meer persoonlijker en leuker dan die Ferrari. Daar vond ik Chris Harris juist wat tam en saai vertellen. De emotie kwam niet bij mij over.

Stukje met Ken Block en Matt had zo in het Top Gear 2.0 gekund, hilarisch _/-\o_

Kortom, wat mij betreft gaat het de goede kant op getuige bovenstaande punten.
Sluit me hier helemaal bij aan. Rory doet het echt wel leuk in mijn beleving. Zelfde geldt voor Matt; Laat me ff dat rode knopje indrukken.. PATS! Afblijven, lachen.
Chris Harris was ook prima, al merk je dat het wat minder natuurlijk was, wellicht vanwege dat hij in de main show zat. Toch spannend wellicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

Vindt het ook nog wel meevallen allemaal.
De hele wereld kijkt er met een vergrootglas na. En dat levert een hoge druk op. Die niet echt nodig is denk ik.
Evens persoonlijk nog geen fan van.
Maar deze aflevering was verder gewoon goed. Mis wel de chemie tussen iedereen.
En nu deed harris mee, en volgende week weer Eddie. Zo bouw je ook weinig chemie op.
En zijn het gewoon losse presentatie stukken.
Dat maakte de oude TG juist leuk.
Maar neemt niet weg dat ik toch wel lekker heb kunnen genieten van deze TG.
En ben benieuwd wat de oude drie straks op amazon gaan doen. (want ook daar wordt alles onder de loep genomen, en moeten ze het nog maar waar zien te maken)

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-09 08:47
Vond de afgelopen aflevering ook een stuk beter, ik heb hem in ieder geval deze keer wel helemaal afgekeken :).

Matt deed het inderdaad prima, leuk stukje met Ken Block, maar dat zijn al zijn "Gymkana" filmpjes wel.
Chris Harris ben ik een grote fan van, deed het ook prima maar duidelijk geforceerder dan zijn Youtube kanaal, daar verteld hij het met veel meer passie, erg jammer dat dit bij Top Gear niet goed kan/mag/over kwam.
Ben het wel eens met het stuk over Rory, zeker leuk gedaan, maar wel iets te gespeeld. Leek iets te veel op een goed gesponsord commercieel plaatje.
Evans gelukkig niet al te veel van gezien, dus prima :).

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

heuveltje schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 10:29:
(Als in bloed willen zien)
De mensen willen juist bloed zien omdat de serie zo geliefd is maar nu gewoon niet meer (of minder) leuk is om naar te kijken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _matt_
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online

_matt_

Never forget T6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Leuk nieuws, ik hoop dat het snel effect heeft !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
het is duidelijk dat ze van plan zijn om het geheel (presentatoren én format) continu bij te schaven. Goed nieuws wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Laatst online: 07:51

Reinier

\o/

kuusj98 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 17:04:
[...]

die BWM nog een stuk forser geprijsd zijn. Vanuit Nederlands perspectief zou die BWM dan echt weinig bestaansrecht hebben.
BWM, seriously? :)

Over Evans: in TG Magazine druipt de arrogantie er ook vanaf. In zijn review van de Aston Martin DB11 moest hij natuurlijk eerst vertellen dat hij een DB4 GT Zagato, DB5 Cabrio, DB5 Coupé en een DB6 heeft. En een V12 Vantage en nog een paar V12's. Why?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Omdat ie geen tijd wil verliezen niet serieus genomen te worden, want waarschijnlijk had hij ook gehoord dat als ie het niet gered krijgt in de eerste paar eps, dat er stuff gaat schuiven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Reinier schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 19:43:
BWM, seriously? :)

Over Evans: in TG Magazine druipt de arrogantie er ook vanaf. In zijn review van de Aston Martin DB11 moest hij natuurlijk eerst vertellen dat hij een DB4 GT Zagato, DB5 Cabrio, DB5 Coupé en een DB6 heeft. En een V12 Vantage en nog een paar V12's. Why?
Wat is daar arrogant aan? Hij heeft een heel goed inkomen en een passie voor auto's. Moet ie daar nu een geheim van maken om een handvol calvinistische Nederlanders te plezieren? Niet elk land heeft zo'n zure jaloezie-cultuur als wij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Laatst online: 07:51

Reinier

\o/

Mwah okee, zo kwam het niet op mij over. Hij laat in TG magazine nergens zien verstand van auto's te hebben, maar alleen dat hij alles kan kopen wat hij wil. Ik vind het niet sympathiek. Maar misschien komt dat ook omdat het allemaal humorloos is.
Overigens voel ik me niet persoonlijk aangesproken wat betreft jaloers, zuur en Calvinistisch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obelink
Reid en Harris zijn de favorieten bij het publiek...
Wie?

[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Reinier schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 20:01:
Overigens voel ik me niet persoonlijk aangesproken wat betreft jaloers, zuur en Calvinistisch ;)
Dat hoeft ook niet. Ik wou alleen benadrukken dat het typisch Nederlands is om erover te struikelen als iemand vertelt wat voor leuke dingen hij met z'n geld doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:28
Die 2 dudes die Extra gear presenteren.

Ik moest het ook Googlen :+

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Die kerels van het Ferrari F12 en Ford Focus stuk van de vorige aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:51

Wildfire

Joy to the world!

Nou, ep 3 net gezien. En net zoals bij de vorige twee aflevering had ik na afloop een "het zal wel"-gevoel. Een schouderophalen dus.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03 20:38
downtime schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 19:56:
[...]

Wat is daar arrogant aan? Hij heeft een heel goed inkomen en een passie voor auto's. Moet ie daar nu een geheim van maken om een handvol calvinistische Nederlanders te plezieren? Niet elk land heeft zo'n zure jaloezie-cultuur als wij.
Je ziet het wat mij betreft verkeerd om. De filmpjes van de oude TG waren zo leuk omdat het auto liefhebbers waren die in den beginne niet verwend waren met hun eigen dikke bakken. Iemand met een hele collectie oude Aston Martins heeft nog niet per sé verstand van auto's, en juist iemand die een Fiat Panda rijdt (May) heeft een leuke kijk op een dikke Pagani. Daar voldoet Chris Harris overigens prachtig aan, hij heeft ooit een jaar een Ferrari (volgens mij 599) gehad waar hij extra hypotheek voor moest nemen of iets dergelijks. Als je van je zuurverdiende centen één mooie dikke bak kunt kopen, heb je een hele andere kijk op die auto dan wanneer je je 10e auto van een miljoen plus koopt.

De hele lol van oude TG was dat ze elkaar constant zaten te zieken met hun dikke bakken die ze uiteindelijk kochten. Porsche pannenlappen voor Hammond omdat zijn type Porsche bij anderen constant in de fik ging, grappen maken over de 'oude' F430 van May na de introductie van de nieuwe, grappen over de Ford GT van Clarkson die niet op één tank op en neer kon en het nooit deed, etc etc. Dat was wel scripted (de t-shirts van uitgefikte Ferrari's moeten natuurlijk ook gemaakt worden) maar aan de snuutjes van de twee die de grap uithaalden kon je geen acteerwerk zien maar échte lol. Zeker niet allemaal zelf verzonnen, maar wel voor een flink deel. Dát is Britse humor, cynisch en scherp met veel zelfspot, en daarom keek ik in ieder geval Top Gear.

Daarnaast moeten de beelden vet zijn, en dat deel is als vanouds. De beelden van Matt in Marokko en Londen en van Chris met de Ferrari waren prachtig, niets op aan te merken.

[ Voor 9% gewijzigd door ybastiaans op 15-06-2016 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-09 17:01

TommyGun

Stik er maar in!

Aflevering 3 vond ik eigenlijk ouderwets genieten, ik heb me nergens aan gestoord. Erg leuk interview ook! En de (voor mij) nieuwe 'presentators' vond ik ook goed.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Prima autoshow. Evans was ook beter.
Niveau en chemie oude topgear? Nee, absoluut (nog) niet, maar prima te pruimen hoor.

Straks TGT er bij en we hebben 2 goeie autoshows. Mooi toch?

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:14

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Sluit me aan bij de positievere berichten. Chris Harris doet het prima. Rory Reid ook.
Vond het stukje tussen Sabine en Matt wel awkward in de studio.
Star in a rallycar wat mij betreft wel echt veel te lang.

Matt ook heerlijk relaxed in de auto bij ken Block. Bizar dat ze heel londen afgezet hebben ook.

[ Voor 19% gewijzigd door MikeyMan op 15-06-2016 09:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Het deel in de rallycar is prima, het gezeik ervoor duurt veel te lang. Stemmen over auto's, gasten die een autocue moeten gaan lezen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online

steveman

Comfortabel ten onder

MikeyMan schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 09:30:
Sluit me aan bij de positievere berichten. Chris Harris doet het prima. Rory Reid ook.
Vond het stukje tussen Sabine en Matt wel awkward in de studio.
Star in a rallycar wat mij betreft wel echt veel te lang.

Matt ook heerlijk relaxed in de auto bij ken Block. Bizar dat ze heel londen afgezet hebben ook.
Dhr Block heeft een hele reeks steden bereden op deze manier, ik denk dat Londen nu aan de beurt was in z'n tour. Pikte TG mooi een graantje mee.

Hmm, mss ook niet...

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:46

Ethirty

Who...me?

steveman schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 17:49:
[...]

Dhr Block heeft een hele reeks steden bereden op deze manier, ik denk dat Londen nu aan de beurt was in z'n tour. Pikte TG mooi een graantje mee.

Hmm, mss ook niet...
Ghymkana bedoel je? Voor zover ik weet in ieder geval Frisco, LA en Dubai. Normaal elke stad met een andere auto. De Hoonicorn is voor het eerst gebruikt in LA. Naar mijn idee was het dus wel speciaal voor TG.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Wellicht gewoon in losse stukken gedaan. Dan hoeven ze een paar straten maar voor een paar minuten af te zetten.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 20:39
Vond het stukje met Block niet eens zo heel speciaal. Was te veel geforceerd om Matt ertussen te laten praten en het 'stunten' was ook niet zo bijzonder. De 'normale' ghymkana filmpjes vond ik veel toffer.
Anyway, Sabine en Evans, blijf hun niks vinden.
De twee anderen (van Extra Gear lees ik) vond ik wel fijn presenteren in de auto's die ze reden. Die mogen vaker in de mainshow komen.
Liever dat dan een petrolhead die zogenaamd moet braken.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

albino71 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 08:46:
Straks TGT er bij en we hebben 1 goeie autoshow en 1 om te kijken als je echt niets te doen hebt. Mooi toch?
Fixed that for you :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 16:54
Heb nu 3 afleveringen gezien. Voor mij redelijk standaard Top Gear. Het team is duidelijk nog niet zo op elkaar ingespeeld als het oude Trio, maar dat was ook niet direct te verwachten.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VincentG schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 09:30:

Liever dat dan een petrolhead die zogenaamd moet braken.
Dat geloof ik dus echt wel :)

Heb zelf weleens iemand in zijn eigen Civic over een bochtenweggetje laten ervaren waar zijn auto toe in staat was, dat was een klein kilometertje enorm hoeken, remmen en accelereren maar hij ging ook over zijn nek...
Zelf sturen of bijrijder zijn maakt een enorm verschil, en dan kom ik in de verste verte nog niet in de buurt van mevrouw S.S. (pun intended) op Laguna Seca in een supercar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercatres
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-09 12:23
Het is nog even wennen, de nieuwe Top Gear. Ben wel al fan van LeBlanc, lekker nuchter en al die grappen/opmerkingen over het VK geven hem nog meer karakter. Evans is net iets te aanwezig, ik heb ook niet meteen een gevoel van kennis van zaken bij die man. Ik probeer het ook niet te vergelijken met het vorige team, dat is gewoon niet eerlijk. Ze zijn nu elkaar nog aan het aftasten, maar vooral aan het kijken wat ze wel en niet kunnen doen binnen dit format.

De laatste ep keek heel aardig weg, zeker het stukje over de Ferrari tdf en het stuk met Ken Block waren heel leuk gedaan.

Laat hen maar vrolijk stukjes doen over auto's en ondertussen de formule bijschaven. Dan kan ondertussen het oude team lekker de wereld rondrijden met allemaal epische beelden en hun typische cocking about.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Drastisch betere aflevering, het stukje met de Aston Martin Vulcan en Tesla Model X waren zéér goed, deze keer was Rory Reid ook wat interessanter als reviewer, maar Chris Harris is geboren voor deze job. Zeer goede episode, maar Chris Evans mag gewoon verdwijnen van mijn part.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Laatst online: 15-09 21:04
Heb me deze keer weer behoorlijk geamuseerd. Evans had duidelijk gehoor gegeven aan de kritiek en was een stuk minder met z'n radiostem te horen. Overall, als dit de kwaliteit blijft, zal ik weer met plezier naar dit programma kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obelink
Die Aston Martin Vulcan was ondanks alles bepaald niet de snelste auto op het Top Gear circuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Gemist. Zal morgen wel eens kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Nu online

steveman

Comfortabel ten onder

Paar keer flink gelachen, vond hem leuk!

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Obelink schreef op zondag 19 juni 2016 @ 23:55:
Die Aston Martin Vulcan was ondanks alles bepaald niet de snelste auto op het Top Gear circuit.
Er stond ook wel een (D) achter de tijd, niet voor niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obelink
Een (D) voor wat? Mij zegt het niets.

[ Voor 8% gewijzigd door Obelink op 20-06-2016 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09 20:12

FlipFluitketel

Frontpage Admin
(D)amp, vochtig

Deze aflevering vond ik ook wat beter dan de vorige, het "star in a rallycross car" boeit me niet maar dat kan ook aan de gasten liggen. :P

[ Voor 82% gewijzigd door FlipFluitketel op 20-06-2016 08:34 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
Is het ook niet zo dat op het TopGear circuit de Vulcan niet zijn volledige vermogen mag gebruiken?

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Nu online

steveman

Comfortabel ten onder

wesleytjuh schreef op maandag 20 juni 2016 @ 08:57:
[...]

Is het ook niet zo dat op het TopGear circuit de Vulcan niet zijn volledige vermogen mag gebruiken?
Chris zei schreeuwde nog dat ie nu natuurlijk op vol vermogen stond :P

Leuk trouwens dat Matt op een, soort van, motorfiets reed :) Hij blijft immers een tweewielerliefhebber!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
steveman schreef op maandag 20 juni 2016 @ 10:42:
[...]

Chris zei schreeuwde nog dat ie nu natuurlijk op vol vermogen stond :P

Leuk trouwens dat Matt op een, soort van, motorfiets reed :) Hij blijft immers een tweewielerliefhebber!
Ah, moet bekennen dat ik de aflevering zelf nog niet gezien heb. Erg jammer, want ik verheugde me juist op het Vulcan stuk met Chris Harris. Wat ik van een ander filmpje begrepen had is dat de Vulcan een full power modus heeft die niet overal beschikbaar is.

[ Voor 3% gewijzigd door wesleytjuh op 20-06-2016 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Nu online

steveman

Comfortabel ten onder

wesleytjuh schreef op maandag 20 juni 2016 @ 11:39:
[...]

Ah, moet bekennen dat ik de aflevering zelf nog niet gezien heb. Erg jammer, want ik verheugde me juist op het Vulcan stuk met Chris Harris. Wat ik van een ander filmpje begrepen had is dat de Vulcan een full power modus heeft die niet overal beschikbaar is.
mini-spoiler:

Ze deden het voordoen alsof het een simpele draai aan een knopje was

Leuke glazen wankel trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08:32
Goede aflevering. Er zit duidelijk verbetering in. Dat Harris en Reid ruimte krijgen is ook erg leuk om te zien. Deze challenge vond ik beter dan die in Zuid-Afrika. Duidelijk geïnspireerd op de van oudsher bekende car vs. public transport challenges, maar met een leuke twist van luxe.

Ik blijf toch merken dat het productieniveau net iets minder is dan ik van old new top gear gewend ben, maar dat is begrijpelijk gezien het productieteam geloof ik ook nieuw is. Paar azijnpispuntjes als voorbeeld: Op het moment dat ze door de Alpen rijden roept iedereen dat het uitzicht zo mooi is, maar de kijker ziet alleen de hoofden van de presentators. Misschien een tiende van een seconde een shot van een berg (niet eens zo'n mooi shot) en weer terug naar de presentators. Het compleet ontbreken van de start met de auto's is ook een rare keuze. De valse start valt nog enigszins te verdedigen, maar laat het tenminste zien, denk ik dan.

Maargoed, dat is echt muggenziften. De beste stuurlui... etc. Vond het vermakelijk en als deze kwaliteit behouden blijft zal ik trouw blijven kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Tsurany schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 19:47:
Wellicht gewoon in losse stukken gedaan. Dan hoeven ze een paar straten maar voor een paar minuten af te zetten.
klopt.. en er was ook een mini relletje over 1 van de locaties:
http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-london-35800187

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Duesenberg J schreef op maandag 20 juni 2016 @ 14:23:
Op het moment dat ze door de Alpen rijden roept iedereen dat het uitzicht zo mooi is, maar de kijker ziet alleen de hoofden van de presentators. Misschien een tiende van een seconde een shot van een berg (niet eens zo'n mooi shot) en weer terug naar de presentators. Het compleet ontbreken van de start met de auto's is ook een rare keuze. De valse start valt nog enigszins te verdedigen, maar laat het tenminste zien, denk ik dan.
Terechte punten in mijn ogen, Top Gear 2.0 deed wat meer aan sfeer opbouwen tov. Top Gear 3.0, waarschijnlijk omdat Chris Evans er teveel een Chris Evans Show van wou maken met zoveel mogelijk aandacht op hem. Maar de serie is al redelijk bijgetrokken op die paar afleveringen, wie weet !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:58
Phuncz schreef op zondag 19 juni 2016 @ 22:03:
Drastisch betere aflevering, het stukje met de Aston Martin Vulcan en Tesla Model X waren zéér goed, deze keer was Rory Reid ook wat interessanter als reviewer, maar Chris Harris is geboren voor deze job. Zeer goede episode, maar Chris Evans mag gewoon verdwijnen van mijn part.
^Hier sluit ik mij graag bij aan. _/-\o_

Chris en Rory stralen in hun rol als autojournalisten. Zij praten met een soortgelijke passie over auto's, zoals James, Jeremy en Richard dat deden; ze nemen je mee in een verhaal en dat vind ik mooi. Ik wil als kijker niet alleen woorden als 'Power!' en 'Speed!' horen, maar ik wil meegenomen worden in de romantiek achter de auto. :)

Het stuk in de studio is nu té onsamenhangend en geforceerd. Door het gebrek aan chemie tussen de (vele) presentatoren komen grappen niet aan en ontstaat er een ongemakkelijke, tenenkrommende sfeer. Met name dat (lange) stuk met de gasten mag nu gewoon in zijn geheel geschrapt worden of teruggebracht worden naar de essentie: 'a star in a reasonably-priced car'. Nu kan ik steeds zo'n 20 minuten skippen van een uur durend programma!

Matt LeBlanc wil ik nog wel een kans geven als presentator, want zijn nuchtere, Amerikaanse en humorvolle blik op dingen is een leuke toevoeging (met name tijdens de challenges). En Sabine zie ik graag auto's tot het uiterste drijven, zoals we dat gewend zijn van de Stig, want ze is 'one hell of a German driver', maar niet geschikt voor studiowerk als presentator.

Als je dan kijkt naar de bovenstaande cast, dan heb je een zéér diverse club mensen die elk hun eigen talenten hebben en die kun je zo goed gebruiken bij een programma als Top Gear. Je ziet dat ook gebeuren bij Fift Gear, want die cast is net zo divers en daar werkt het al jaren prima! Dus kom op BBC en pak die kans(en)! _/-\o_

Wat betreft Chris Evans en Eddy Jordan? Die zal ik niet gaan missen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Ik vond Eddy best leuk. Wat betreft Sabine wel mee eens.
  • Die Aston: Niet mijn ding...
  • De race: Best leuk. Ik miste ook de start....
  • Gasten: Even weggezapt...
  • Tesla: Leuk!

[ Voor 15% gewijzigd door Fiber op 20-06-2016 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Klopt. Het circuit is niet heel groot met redelijk wat bochten. Veelal lichte auto's staan in de top, atom, bac mono.

Ook de Aston Vulcan, Pagani en Mcclaren zijn niet 'zwaar'. 1300 tot 1450 kg

Wikipedia: List of Top Gear test track Power Lap Times

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Leuke aflevering die laatste. Ik heb er gewoon van genoten dit keer.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 20:39
Die gast interviews (en vaak het nieuws) sloeg ik voorheen bijna altijd over. Duurde me toen te lang.
Vind ze er nu best vlot doorheen gaan. Even een snelle introductie, auto's bespreken en rondje rijden.
Moet wel zeggen, dat het op den duur ook wel afgezaagd kan worden (maar dat vond ik bij oude format dus ook).
Evans, zal hem nooit wat vinden. LeBlanc, lekker rustig en kalm. Schmitz, leuk koppie om af en toe eens te zien, maar het accent ligt me niet. Jordan, heb ook niets met hem. Reid en Harris, prima gasten om stukken in de auto's te doen. Met passie erover praten en wat nuttigs kunnen zeggen, ipv 'waaaaaah, powerrrr, speed, waaaaah'.
Bij de 'specials' heb ik nu het idee dat tijd een issue is en daardoor af en toe wat ongelukkig gemonteerd is. Met wat challenges erbij hou je niet veel tijd over.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Wat me wel opvalt in TG nieuwe stijl is dat ze veel positiever over de autos zijn.. bij JC was het vaak: geweldige auto but..... en dan een heel verhaal waarom het eigenlijk niks is.. of andersom..
Bij nieuwe TG heb je dat helemaal niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:14

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ook hier steeds positiever aan het worden. Wel meer het autohart dan het stiff-upper-lip-humor gevoel wat overheerst, maargoed, zo begon het ook.

Sabine en Eddie inderdaad minpunten deze keer. Kan er nog niet aan wennen.
En met Chris mag het snel afgelopen zijn, hoewel hij wat in begint te dimmen.

De interviews Mogen echt een heel stuk korter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06:18
Die Eddy vind ik maar irritant met zijn lepels. Dat blije, die houding hoeft van mij niet zo. Sabine, tja...
Evans laten vervangen Harris. Evans dus eruit en het programma wordt steeds beter O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Pannekoek81 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 12:35:
Die Eddy vind ik maar irritant met zijn lepels. Dat blije, die houding hoeft van mij niet zo. Sabine, tja...
Evans laten vervangen Harris. Evans dus eruit en het programma wordt steeds beter O-)
het zou me ook niet verbazen als de BBC Evans vervangt met Harris...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
De challenge deze keer vond ik nou niet echt ergens op slaan. Train versus Car is vaker gedaan, maar er zat dit keer erg weinig spanning in. Ik snapte ook niet waarom de voertuigen nog een aanvullende challenge kregen, terwijl de trein gewoon door rijdt. En de enige momenten dat je wist of de trein of de auto's/motor voorlagen was als er een kaartje werd getoond.

Sabine en Eddy moeten daar ook niet aan mee doen. De een heeft geen humor (duidelijk gescript) en de ander probeert even lollig te doen als 'die ene oom met de slechte grappen' waar niemand om moet lachen. Laat Sabine lekker high-performance auto's testen waar ze een echte mening over kan geven en schop Eddy eruit.

Matt gaat er op vooruit, hoewel het ook erg ingestudeerd is allemaal, lijkt hij wat losser te komen.
Chris moet het 'enthousiasme' wat weten te dimmen. De humor en het enthousiasme komen gewoon niet oprecht over.

Desalniettemin kijk ik er wel naar, maar hopelijk verbeterd het snel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

FunFair schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 12:53:
De challenge deze keer vond ik nou niet echt ergens op slaan. Train versus Car is vaker gedaan, maar er zat dit keer erg weinig spanning in. Ik snapte ook niet waarom de voertuigen nog een aanvullende challenge kregen, terwijl de trein gewoon door rijdt. En de enige momenten dat je wist of de trein of de auto's/motor voorlagen was als er een kaartje werd getoond.
Omdat er blijkbaar elke week een qouta gehaald moet worden van bekende britten.
Tenminste zo lijkt het wel

Ik ben er even klaar, het voelt nu meer aan als high budget 5th gear dan Top gear.
En die show vond ik niet goed genoeg om bewust op te zetten.
Ik denk dat ik daar gewoon niet genoeg auto-fanaat voor ben.

Ik ga volgend seizoen wel weer eens kijken of het beter word ;P

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

FunFair schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 12:53:
Eddie had een of ander chique diner dat werd klaargemaakt in de trein en daarom moesten zij dat ook op de auto en op de motor doen.
Sabine en Eddy moeten daar ook niet aan mee doen. De een heeft geen humor (duidelijk gescript) en de ander probeert even lollig te doen als 'die ene oom met de slechte grappen' waar niemand om moet lachen. Laat Sabine lekker high-performance auto's testen waar ze een echte mening over kan geven en schop Eddy eruit.

Matt gaat er op vooruit, hoewel het ook erg ingestudeerd is allemaal, lijkt hij wat losser te komen.
Chris moet het 'enthousiasme' wat weten te dimmen. De humor en het enthousiasme komen gewoon niet oprecht over.

Desalniettemin kijk ik er wel naar, maar hopelijk verbeterd het snel.
Ach ja die ene oom met slechte grappen. Als dat zijn ding is kan dat ook nog best groeien in iets leuks. Je hebt zo veel series met ooms met slechte grappen gehad (Uncle Joey uit Full House en dat soort types). Ik vond het een leuke aflevering, je kan wel op alle slakken zout leggen maar het zijn andere personen waar het programma nu mee gemaakt moet worden. En het was ook niet zo dat van de drie eerdere heren elke minuut briljant was als je gaat over-analyseren. Ik vond het een leuk entertaintment/autoprogramma op deze manier.
ToolkiT schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 09:43:
Wat me wel opvalt in TG nieuwe stijl is dat ze veel positiever over de autos zijn.. bij JC was het vaak: geweldige auto but..... en dan een heel verhaal waarom het eigenlijk niks is.. of andersom..
Bij nieuwe TG heb je dat helemaal niet..
En sommige auto's werden helemaal afgekraakt en andere lelijke hokken werden de hemel in geprezen (een of andere renault combi daar was hij toen superenthousiast over). En het woord cock horen we ook meer. Maar het is ook niet dat ze dit na kunnen gaan doen, dat zou ook nergens op slaan.

[ Voor 15% gewijzigd door Marzman op 21-06-2016 13:53 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Marzman schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 13:49:
[...]
Eddie had een of ander chique diner dat werd klaargemaakt in de trein en daarom moesten zij dat ook op de auto en op de motor doen.
klopt, maar ging hij door Nice/Lyon (details vergeten) en werd hij door de jury gekeurt?
Nope, dus niet echt eerlijk idd.. maar ja het blijft natuurlijk simpel vermaak het is niet de olympische spelen..
Marzman schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 13:49:

Ach ja die ene oom met slechte grappen. Als dat zijn ding is kan dat ook nog best groeien in iets leuks. Je hebt zo veel series met ooms met slechte grappen gehad (Uncle Joey uit Full House en dat soort types). Ik vond het een leuke aflevering, je kan wel op alle slakken zout leggen maar het zijn andere personen waar het programma nu mee gemaakt moet worden. En het was ook niet zo dat van de drie eerdere heren elke minuut briljant was als je gaat over-analyseren. Ik vond het een leuk entertaintment/autoprogramma op deze manier.
Grappige, de oom met slechte grappen was ookhet beeld dat ik ervan kreeg. Terwijl Eddy wel goed uit de hoek kan komen...script was gewoon matig en OTT.. hopelijk groeit dat nog naar iets wat grappiger is.. maar een goede flauwe running gag kan ook leuk worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 21:21
Ik snap het lof van sommigen voor de 4e aflevering eigenlijk niet zo goed. De vorige waren "relatief" goed, daarom dat ik nu ook weer keek, maar ik vond deze terug op het niveau van ep 1 ongeveer...

Sabine, laat die een vrouwelijke Stig oid spelen, iemand die ze maar heel af en toe eens nodig hebben als extra chauffeur bij een dragrace oid, maar please, laat haar niet meer deelnemen aan studio werk, laat staan road-trips & challenges. Dat Duits-Engels is cringeworthy. Haar beschrijving van die Audi tijdens de race leek meer op een slecht gemaakte Duitse commercial...

De train-vs-car. Tjah, ik snap niet goed waarom ze nu met 4 moesten zijn... Zeker niet, als het dan toch een race was, als die 3 80% van de rit tesamen bleven. Ik miste spanning & ik miste humor. Ik miste droge opmerkingen, op Matt z'n smelly-fields opmerking na. Ik miste het elkaar irriteren zoals het oude trio dat maar al te graag deed.

Goed dat Matt de studio fragmenten doet, maar opnieuw, please zonder Sabine. Zo'n geforceerde interactie heb ik nog maar weinig gezien op tv.

Gast interviews: nog steeds geforceerde aankondigingen van elkaar, nog steeds dat idioot "best first car" spel. Nog steeds saaie rondjes in de auto. Met anderen woorden, nog steeds fast-forward, nog meer dan bij old-TG.

Vulcan & Harris: lekker
Tesla & Reid: lekker
Lekker, maar het wordt vrij "steriel" gebracht. Ik miste die absurde metaforen waar het oude trio zo heer & meester over was. Misschien was het omdat de rest van de aflevering zo saai & humor-loos was, dat ik ook hier gewoon wat humor miste...

PS: werd er vroeger ook zo gecensureerd als nu, op "naughy words"?
Pannekoek81 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 12:35:
Die Eddy vind ik maar irritant met zijn lepels.
ik denk dat dat de bedoeling was...

[ Voor 3% gewijzigd door Buzz_Fuzz op 21-06-2016 17:16 ]

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06:18
Buzz_Fuzz schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 17:13:

[...]

ik denk dat dat de bedoeling was...
Snap ik. Maar vond enorm irritant hoe hij erbij keek. Weet niet. Gewoon irritante kerel voor mij persoonlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Buzz_Fuzz schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 17:13:

PS: werd er vroeger ook zo gecensureerd als nu, op "naughy words"?
Ja want: Wikipedia: Watershed (broadcasting)

oh cock! was een loophole die ze gevonden hadden want cock is ook 'haan'... :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

ToolkiT schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 18:44:
[...]

Ja want: Wikipedia: Watershed (broadcasting)

oh cock! was een loophole die ze gevonden hadden want cock is ook 'haan'... :7
May vroeg het toch ook altijd netjes? "Permission to say; oh cock" :D

Ik heb van de laatste aflevering alleen een klein stukje van de Tesla gezien en dat viel inderdaad mee. Maar de kijkcijfers wat ik zo lees niet, wederom 100k minder kijkers.
Zal mij benieuwen wat ze volgend seizoen gaan doen eerlijk gezegd al zal ik ook daar niet veel van zien, ik ga wel naar het trio kijken zodra dat verkrijgbaar is.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:34

Martinspire

Awesomeness

Ik vond de naughty laptimes ook wel een prima toevoeging. Over de jaren hebben ze vaker auto's gehad met snelle tijden die dan niet op het bord mochten en daardoor een beetje in de vergetelheid raakten. Nu blijft het toch wat makkelijker hangen.
Verder viel de tijd van de Aston me wel wat tegen als je ziet hoe enthousiast ze erover waren

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Martinspire schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 20:16:
Ik vond de naughty laptimes ook wel een prima toevoeging. Over de jaren hebben ze vaker auto's gehad met snelle tijden die dan niet op het bord mochten en daardoor een beetje in de vergetelheid raakten. Nu blijft het toch wat makkelijker hangen.
Verder viel de tijd van de Aston me wel wat tegen als je ziet hoe enthousiast ze erover waren
Niet geheel gek.

2.3 Miljoen, niet road legal. Zelfs niet eens te gebruiken op de meeste racetracks i.v.m. geluidsoverschrijding.

Ding klonk wel pwnage bruut zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 21:29

Major_ton

Shoot!

Zoals velen hier al gemeld hebben zit er een duidelijke lijn van verbetering in. Chris Harris volgde ik al een paar jaar en ik ben blij dat de BBC hem meer gaat betrekken bij de afleveringen. Het praat met passie over auto's en dat werkt aanstekelijk op mij als kijker. Verder merk je dat het een nuchtere jongen is die duidelijk nog de presentator in zich moet vinden. Wanneer dit lukt zou er zomaar een rol als frontman voor hem weggelegd kunnen zijn.

Matt en Rory zijn voor mij positieve verrassingen. Matt omdat ik daar een bepaald (niet zo positief) beeld bij had, maar hij doet het verrassend goed en leuk. Niet zo'n blaaskaak als ik van tevoren had gedacht. Rory blijkt erg enthousiast te zijn en kan prima presenteren.

Eddy... Prima kerel met een sterke eigen mening. Moet oppassen geen karikatuur van zichzelf te gaan worden en moet niet teveel erbij betrokken worden. Zo af en toe meedoen is precies leuk.

Sabine mag van mij een heel stuk minder screentime krijgen. Volgens mij is het een hele lieve vrouw die daarnaast érg goed kan sturen, maar presenteren is niet voor haar weggelegd. Ik zit tenenkrommend naar haar te luisteren. Laat haar maar lekker hard rijden in speciaal daarvoor bedoelde items.

En dan Mr. Chris Evans... Wat heeft hij al een hoop om zijn oren gekregen zeg. Terecht? Mogelijk, maar helemaal eerlijk vind ik het niet. Ga er maar aanstaan om even in de voetsporen van J.C. te stappen (of je hem nu mocht of niet...). Het is ook niet favoriete presentator en kritiek geven mag zeker. Maar kritiek moet niet afzeiken worden, want dat is te makkelijk.

Wat nu nog vooral mist is de chemie tussen de presentatoren. Hoe gescript TG altijd al was, je zag duidelijk dat het voorgaande trio er veel lol in in had en ze erg snappy op elkaar inspeelde. De huidige afleveringen mogen wat meer tijd voor 'character building' krijgen. Voorheen gingen ze bij een challenge waar ze auto's moesten kopen eerst elkaar ontmoeten en over hun keuze en de auto's praten. Dat was er nu in zijn geheel niet, maar zoiets zorgt er juist voor dat je als kijker meer betrokken bent bij de rest van het verhaal. Ook zag je vaak dat de voorgaande heren vaak echt vroeg opstonden om weer verder te gaan. Je zag dan van die 'ik ben net wakker' koppies en meteen begonnen ze elkaar weer het leven zuur te maken. Prachtig.

Tot slot duurt het stuk met de interviews echt te lang. Niemand boeit het volgens mij, tenzij ze formule 1 coureurs uitnodigen. Maar volgens mij levert het flink wat geld op. Jammer maar helaas.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Martinspire schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 20:16:
De naam 'Naughty laps' vind ik dan wel echt weer cringe-worthy, helemaal als die ginger het uitspreekt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Major_ton schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 20:31:
[...]

Wat nu nog vooral mist is de chemie tussen de presentatoren. Hoe gescript TG altijd al was, je zag duidelijk dat het voorgaande trio er veel lol in in had en ze erg snappy op elkaar inspeelde. De huidige afleveringen mogen wat meer tijd voor 'character building' krijgen. Voorheen gingen ze bij een challenge waar ze auto's moesten kopen eerst elkaar ontmoeten en over hun keuze en de auto's praten. Dat was er nu in zijn geheel niet, maar zoiets zorgt er juist voor dat je als kijker meer betrokken bent bij de rest van het verhaal. Ook zag je vaak dat de voorgaande heren vaak echt vroeg opstonden om weer verder te gaan. Je zag dan van die 'ik ben net wakker' koppies en meteen begonnen ze elkaar weer het leven zuur te maken. Prachtig.
Zeer mee eens. James die altijd te laat kwam, de min of meer voorspelbare keuzes, of juist niet, elkaars auto's uitlachen, niet wachten bij pech, of juist wel, The Stig in een vreselijke volg auto, etc En ik vond dit eigenlijk best interessante auto's, Die Goldwing is ook een soort auto. Die heb ik liever in beeld dan een paar koks die een kunstje doen. Als je dat laatste al doet moet je die auto's ook over een kasseienstrook sturen of zo om het comfort en de vering te testen
Tot slot duurt het stuk met de interviews echt te lang. Niemand boeit het volgens mij, tenzij ze formule 1 coureurs uitnodigen. Maar volgens mij levert het flink wat geld op. Jammer maar helaas.
Of echte internationale sterren zoals Tom Cruise, Cameron Diaz, Amber Heart, Jeff Goldblum, Rowan Atkinson, Joss Stone, Boris Becker, etc...

Maar goed, die had het oude trio ook lang niet altijd.

Ik heb ook het gevoel dat ze veel te veel onderwerpen, gasten, presentators, auto's, etc. in een uitzending proberen te proppen, die dan allemaal net te weinig tijd en aandacht krijgen.

[ Voor 6% gewijzigd door Fiber op 21-06-2016 23:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Fiber schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 23:10:
[...]
Of echte internationale sterren zoals Tom Cruise, Cameron Diaz, Amber Heart, Jeff Goldblum, Rowan Atkinson, Joss Stone, Boris Becker, etc...

Maar goed, die had het oude trio ook lang niet altijd.

Ik heb ook het gevoel dat ze veel te veel onderwerpen, gasten, presentators, auto's, etc. in een uitzending proberen te proppen, die dan allemaal net te weinig tijd en aandacht krijgen.
Bear Grills is best wel internationaal bekend zeg maar.. het filmpje met Obama zegt genoeg..

En Brian Cox is een held..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Ik zal wel niet genoeg Discovery kijken... ;)

Op zich heb je gelijk, maar dan nog hoef ik ze niet samen te zien maar deze week één van beiden en volgende week de ander...

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Ik had willen zeggen, als je Bear Grills niet kent heb je onder een steen geleefd, maar dan was je hem waarschijnlijk tegen gekomen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

Fiber schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 23:10:
[...]

Zeer mee eens. James die altijd te laat kwam, de min of meer voorspelbare keuzes, of juist niet, elkaars auto's uitlachen, niet wachten bij pech, of juist wel, The Stig in een vreselijke volg auto, etc En ik vond dit eigenlijk best interessante auto's, Die Goldwing is ook een soort auto. Die heb ik liever in beeld dan een paar koks die een kunstje doen. Als je dat laatste al doet moet je die auto's ook over een kasseienstrook sturen of zo om het comfort en de vering te testen
Ja, Hammond werd altijd wel uitgelachen als hij weer eens een motor koos.

Eigenlijk: als ze nu Chris Evans eruit halen, dan is het best een aardig programma. :)

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

MrSleeves schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 17:14:
[...]

Ja, Hammond werd altijd wel uitgelachen als hij weer eens een motor koos.
May is ook vervent motorrijder hoor, alleen Clarkson is nogal anti-motor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightdestroyer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-08 20:37
De laatste aflevering die bij de meesten hier blijkbaar weer beter werd onthaald geeft voor de BBC toch (nog maar eens) problemen qua kijkcijfers...

Standaard: Kopzorgen voor ‘Top gear’, geldzorgen voor de BBC

HLN: Opnieuw dramatische kijkcijfers voor Top Gear

Tziet er naar uit dat ze de "oude" top gear bonus volledig hebben weggewerkt in 3-4 afleveringen daar ze nu aan hetzelfde kijkcijferaantal zitten als top gear 1.0.

Wat dus de discussie aanwakkert of de BBC wel nog een volgende seizoen zal draaien (top gear 1.0 werd namelijk stop gezet wegens te weinig succes )

Financieel lijkt het momenteel toch een groot fiasco te worden (andere omroepen betalen nu eenmaal afhankelijk van de (te verwachten) kijkcijfers). Momenteel mag de BBC al gelukkig zijn als ze een derde van de prijzen van de vorige jaren kan krijgen. ALS ze al het nieuwe seizoen verkocht krijgen. (Sowieso bij tv zenders waarbij er veel re-runs worden gedaan is een nieuw "top gear" seizoen met andere omroepers niet echt populair daar ze een paar weken later weer lekker een re-run doen met de oude ..
Grappig dat de jaloersheid op de "te dure" contracten met de 3 oude presentatoren de BBC nu nog veel meer geld zal verliezen. Blijkbaar waren ze hun contracten meer dan waard 8). Dat wist de BBC wellicht ook wel daar ze de twee overblijvende een veel beter contract hebben aangeboden, maar toch de druk van verschillende (politieke) kanten dat zo'n dure contracten niet konden bij de BBC heeft er wel voor gezorgd dat als je niet oplet de BBC nog véél meer zal moeten besparen ofwel de overheid een stuk meer met geld over de brug zal mogen komen.

Ook is de BBC zijn strategie om zeker voor GT hun nieuw seizoen te broadcasten en zodoende de wind uit de zeilen van GT te nemen geen succes geworden. Integendeel het ziet er naar uit dat dankzij het zwakke top gear GT plot alle kansen zal krijgen. Te veel gerushed ?
Uw tijd nemen en pas beginnen opnemen als het script/scenario/ideëen voldoende op punt staan levert nu éénmaal beter resultaten op zo blijkt nogmaal eens. (Indien ze een deftige camera ploeg bij elkaar hebben kunnen scharrelen tenminste .. )
Eigenlijk hoop ik stiekem dat 1 of andere belgische zender de rechten van GT zal opkopen en net zoals bij de oude top gear met een paar dagen of een week delay de episodes direct zal uitzenden. Tis toch niet dat er hier echt een amazon aanbod is :+
Momenteel zenden ze toch maar specials uit, klasseer GT onder een serie van specials en problem solved :D

Vraagje: waarom spreken sommige nog over fifth gear alsof deze serie nog steeds lopende is? Ik dacht dat die momenteel (definitief?) gestopt was ? Is er nog steeds hoop dat 1 of ander broadcaster deze serie zal overnemen (wie weet back to BBC om top gear te vervangen :o )

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:05

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ze hebben ook leveringsplicht tegenover andere landen waar ze de afleveringen van Top Gear al aan hebben verkocht.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lightdestroyer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-08 20:37
Touchdomex schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 15:53:
Ze hebben ook leveringsplicht tegenover andere landen waar ze de afleveringen van Top Gear al aan hebben verkocht.
Hier in België heeft de BBC dit al opgelost met een hele hoop specials die mochten uitgezonden worden ipv laatste deel van voorgaande afgekapte seizoen en de optie op de volgende reeks.
Geen idee hoe andere zenders dit hebben opgelost natuurlijk.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

lightdestroyer schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 15:51:
Vraagje: waarom spreken sommige nog over fifth gear alsof deze serie nog steeds lopende is? Ik dacht dat die momenteel (definitief?) gestopt was ? Is er nog steeds hoop dat 1 of ander broadcaster deze serie zal overnemen (wie weet back to BBC om top gear te vervangen :o )
Die is recent definitief afgezegd door Needell, dacht vorige maand.

Wel grappig dat de eerste reboot van Fifth gear oude cast van Top Gear heeft, hadden ze misschien nu ook moeten overwegen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Obelink
Dat kenteken op die Corniche, BRX522T.
Maar ik vond dit niet zo'n sterke aflevering, zat me hier en daar te irriteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik vond dit wel weer een prima aflevering eigenlijk, merk dat ik er inmiddels wel aan gewend ben en er nu weer met plezier naar kijk.

Althans het stukje met de bekende mensen spoel ik wel door maar de "films" zijn ook met de nieuwe mensen van een hoog niveau. Hoger dan de andere auto programma's in ieder geval.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Obelink schreef op zondag 26 juni 2016 @ 22:17:
Dat kenteken op die Corniche, BRX522T.
Maar ik vond dit niet zo'n sterke aflevering, zat me hier en daar te irriteren.
.... think alike ;)

Moest ook gniffelen, waarschijnlijk heeft hij ook nog wel ergens een kentekenplaatje met "0FF5H0R3" er op (P4N4M4 lijkt mij ook wel een eerlijke voor op een Panamera mocht hij die bezitten hehehe ;)

Hier en daar wel wat "schoonheidsfoutjes" en dan wel letterlijk want wanneer je naar Geneve rijdt zonder een mug te raken ben je voor mij een held :) (ik ben dan ook van de gezouten slakken, gezifte muggen en gen**kte mieren)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2016 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

In de Britse tabloids geruchten dat Matt LeBlanc overhoop ligt met Chris Evans en dreigt te vertrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08:32
downtime schreef op maandag 27 juni 2016 @ 01:40:
In de Britse tabloids geruchten dat Matt LeBlanc overhoop ligt met Chris Evans en dreigt te vertrekken.
Tja. Tabloids. Die waren al een tijdje bezig met een Chris Evans haatcampagne.

Vond de aflevering weer minder. Ligt misschien aan mij, maar ik kon mijn hoofd er niet bij houden. Ik vond de editing van de zenos irritant (epilepsiewaarschuwing waardig). Rory's apple watch te prominent in beeld (product placement? Ik dacht dat dat ding een enorme flop was?) en de rit in de Jaguar oninteressant. Verder was Harris in de M2 erg eentonig.

Het beste item van deze aflevering was zonder meer de review van de Rolls-Royce Dawn, al kwam de tekst van LeBlanc erg over als ingestudeerd en pretentieus.

Ik weet niet wat het is. Misschien heb ik gewoon slaap nodig. :O

Normaal probeer ik te zien hoe het beter kan. Nu kan ik kennelijk alleen zeiken over hoe slecht het is. Jammer, want ik wil zo graag dat het een leuke show wordt/blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat LeBlanc wat professioneler en prettiger is om mee samen te werken dan Evans voor de BBC.
Clarkson tankte nogal vaak meer alcohol dan benzine en Evans heeft ook nogal een bedenkelijke reputatie op dat vlak maar heeft voorlopig wel een 3 jarig contract getekend.
Indien hij niet bevalt is dat met een paar tactisch aangeboden flessen en de daaruit voortvloeiende rel prima te ontbinden...

Qua internationale verkoopwaarde van TG hebben ze meer aan "Joey" dan aan die schreeuwende en alleen voor het UK publiek bekende ginger.
Voor het serieuzere autogebeuren hebben ze de youtubejournalisten Reid en Harris, mevr. S.S. als echte coureur en EJ als grappig orakel zie echt wel hersens/vakkennis heeft en wat gepresteerd heeft in zijn leven.

Blijft de Britse Giel Beelen over die met zijn radiohoofd de kijkcijfers drukt en internationaal niks toevoegt aan de marktwaarde van TG.
Op zich vind ik de nieuwe formule nog niet zo verkeerd, je moet het natuurlijk niet gaan vergelijken met de vorige 3 persoonlijkheden maar voordat Clarkson hoogstpersoonlijk het format TG herschreef was het pas echt een totaal ander programma...en knap bagger.

Samen met Extra Gear (waar blijft die trouwens deze keer?) is het echt geen slecht format en best aardig zondagavond vermaak alleen zie ik Evans waarschijnlijk volgend seizoen (Br)exit gaan. Vrij veel is al opgenomen maar er kan hooguit iets anders afgemonteerd worden al denk ik niet dat ze nu nog veel gaan veranderen.
Gewoon eerst eens kijken hoe dit seizoen aanslaat/verloopt/verkoopt. Voor een compleet nieuw team op zo'n belangrijk programma voor de Beeb doen ze het best goed, kijkcijferkastjes en tabloids zeggen niet zoveel.
Apple watches moeten ook in beeld want verder heb je daar niet zoveel aan ;) en qua camerapositie in een Britse auto zit je al snel tegen een polsklok aan te kijken, dat was bij JC en Hammond ook al zo al hadden die meestal flinke glimmende analoge exemplaren om hun pols, generatiedingetje denk ik...

Heb ook slaap nodig... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
Gisteren ook gekeken. Onze krijsende ginger bleef mega irritant. Hij kan gewoon geen moment serieus doen. Matt daarentegen komt echt bovendrijven. Hoe hij de Dawn presenteerde was gewoon goed. Hij weet het Top Gear gevoel echt goed te vangen.

Chris Harris was weer net iets te serieus, Rory was vermakelijk om naar te kijken hoewel de rit naar Geneve niet klopte. Voor iemand die een nacht heeft doorgehaald zag hij er wel erg fris en fruitig uit. Jeremy was gewoon gesloopt na zo'n nacht en dat zag je ook gewoon. Rory was halverwege de nacht ook gesloopt en volgens mij hebben ze hem in een hotel gestopt. Een flater vind ik dat hij nét op tijd is, en voor de presentatie is de auto ineens zonder camera's en volledig gepoetst. Het was ook nergens spannend, in vergelijking met de rit van Jeremy in de Jag tegen de zon.

Als ze dit recht willen trekken dan moeten ze Chris Evans eruit zetten en zijn rol laten overnemen door Rowan Atkinson. Dan wil ik er echt geen moment van missen.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

asing schreef op maandag 27 juni 2016 @ 08:26:
[...]

Als ze dit recht willen trekken dan moeten ze Chris Evans eruit zetten en zijn rol laten overnemen door Rowan Atkinson. Dan wil ik er echt geen moment van missen.
Zeker!

Of Jay Leno...

Of Jerry Seinfeld...

:)

Pagina: 1 ... 22 ... 47 Laatste