Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Gekke gedachte trouwens, die me net na het verzendknopje te binnen schiet. Brian Johnson heeft voor Discovery zo'n autoserie gedaan, daar straalde het enthousiasme echt van af.
Nu hij niet meer kan touren met AC/DC, zou hij geen tijd over hebben?
Hij is weliswaar geen Brit, maar dat lijkt tegenwoordig geen vereiste meer te zijn. <- Wat een onzin.

Hij neemt geen blad voor de mond, heeft zijn contacten, en heeft ook genoeg humor. En hij kan sturen.
Hij lijkt mij echt een geschikte kandidaat.

[ Voor 72% gewijzigd door DrivinUCrazy op 27-06-2016 10:33 ]
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Cumberbatch zou mij wel kunnen bekoren, heeft imho wel wat trekjes van Clarkson met z'n monotome stem en ze soms vage britse humor. Gast heeft alleen 0,0 auto kennis heb ik het ideeViccers schreef op maandag 27 juni 2016 @ 10:02:
Rowan Atkinson zou wel geniaal zijn. Die man heeft humor en een geweldige mimiek (wat Jeremy ook wel had) waardoor hij zonder veel te zeggen toch de lachers op de hand heeft.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Géén brit??DrivinUCrazy schreef op maandag 27 juni 2016 @ 10:15:
Ik zou Jay Leno nog wel eens als gast willen zien. "laten we eens even je autohistorie doornemen...oh wacht"
Gekke gedachte trouwens, die me net na het verzendknopje te binnen schiet. Brian Johnson heeft voor Discovery zo'n autoserie gedaan, daar straalde het enthousiasme echt van af.
Nu hij niet meer kan touren met AC/DC, zou hij geen tijd over hebben?
Hij is weliswaar geen Brit, maar dat lijkt tegenwoordig geen vereiste meer te zijn. Hij neemt geen blad voor de mond, heeft zijn contacten, en heeft ook genoeg humor.
Hij lijkt mij echt een geschikte kandidaat.
Ga eens zoeken op internet waar hij is geboren
Hoe kom ik erbij om te schrijven dat 'ie geen Brit zou zijn. Koffie!!!

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Rowan Atkinson zou geniaal zijn, maar denk niet dat hij dat zelf wil. Meen altijd begrepen te hebben dat hij niet zo nodig in de spotlights hoeft te staan, en zijn projecten en momenten het liefst zelf uitkiest. En niet al te frequent.Viccers schreef op maandag 27 juni 2016 @ 10:02:
Rowan Atkinson zou wel geniaal zijn. Die man heeft humor en een geweldige mimiek (wat Jeremy ook wel had) waardoor hij zonder veel te zeggen toch de lachers op de hand heeft.
Een druk opnameschema a la Top Gear is denk ik niet echt zijn ding.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Jay heeft momenteel andere zaken aan z'n hoofd..DrivinUCrazy schreef op maandag 27 juni 2016 @ 10:15:
Ik zou Jay Leno nog wel eens als gast willen zien. "laten we eens even je autohistorie doornemen...oh wacht"
Ik stel voor dat we met zijn allen niet gaan zoeken maar dat je gewoon het linkje hier post?Kaasplank schreef op maandag 27 juni 2016 @ 11:40:
zoek het filmpje zonder alle montage ongein maar eens op dan zie je dat het allemaal nog wel mee valt.
https://wren.co/join/Devian
neuhDevian schreef op maandag 27 juni 2016 @ 11:45:
[...]
Ik stel voor dat we met zijn allen niet gaan zoeken maar dat je gewoon het linkje hier post?
Je doet je avatar eer aan
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Jay Leno is al eens te gast geweest. S13E07, zijn autohistorie was inderdaad wat langer.DrivinUCrazy schreef op maandag 27 juni 2016 @ 10:15:
Nou de schade aan de auto spreekt hier prima, daar hoef ik geen extra filmpje voor te zien,Kaasplank schreef op maandag 27 juni 2016 @ 11:40:
zoek het filmpje zonder alle montage ongein maar eens op dan zie je dat het allemaal nog wel mee valt.
Deze heeft duidelijk een paar keer om gerold.
Leuk programma trouwens verder dat Jay Leno's garage.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
YouTube: Bob Riggle's crash with Jay Leno without the editing magicDonstil schreef op maandag 27 juni 2016 @ 19:38:
[...]
Nou de schade aan de auto spreekt hier prima, daar hoef ik geen extra filmpje voor te zien,
Deze heeft duidelijk een paar keer om gerold.
Leuk programma trouwens verder dat Jay Leno's garage.
Ja dit kan net zo goed de andere kant op Ge-edit zijn natuurlijk.
Hoe komt een Youtuber met 61 volgers aan dit zogenaamd originele materiaal?
Check anders even de lijnen op het asfalt met de 2e keer dat je de auto van buiten ziet rollenDonstil schreef op maandag 27 juni 2016 @ 19:59:
[...]
Ja dit kan net zo goed de andere kant op Ge-edit zijn natuurlijk.
Hoe komt een Youtuber met 61 volgers aan dit zogenaamd originele materiaal?
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Fun to drive, and practical...
Uhm, geen ramen, geen dak, geen kofferbak. Nee lekker praktisch.
Verder lichtgewicht, 725 kg.
Komt de laptime... 1:25

hoe krijg je dat voor elkaar.
Ja praktisch! Wat er niet is, gaat ook niet stuk, en hoef je ook niet schoon te houden.Viper® schreef op maandag 27 juni 2016 @ 21:30:
Mooi die zenos.
Fun to drive, and practical...
Uhm, geen ramen, geen dak, geen kofferbak. Nee lekker praktisch.
Geen dak, in Engeland... het enige land waar het zo'n beetje vaker regent dan in Nederland.downtime schreef op maandag 27 juni 2016 @ 21:53:
[...]
Ja praktisch! Wat er niet is, gaat ook niet stuk, en hoef je ook niet schoon te houden.
Oh, en ze horen niet bij de EU
Nee, die voorruit gaat er een keer uit en die ligt op het asfalt, wat je daarna nog een keer ziet is het raamrubber.Melkunie schreef op maandag 27 juni 2016 @ 20:57:
Let ook op de voorruit. Die popt er meerdere keren uit.
Maar ik vind hoe die auto opeens over de kop gaat wel heel erg nep.
Signatures zijn voor boomers.
Ja, het eerste stukje over de Zenos, dat was erg matig. Chris Evans is de ene helft van het probleem, en de andere helft is de auto zelf - in combinatie met het behoorlijk positieve oordeel, zonder een directe vergelijking met een vergelijkbare auto, terwijl ze er in het begin een stuk of 10 lieten zien... en dan blijkt de laptime ook nog tegen te vallen. Desalniettemin een leuke auto om eventjes naar te kijken en het camerateam van Top Gear blijft daar erg goed mee.
Matt en de Rolls Royce daarentegen? Dikke prima! Een paar subtiele grapjes + Matt die prima bij de auto past en er een eerlijk oordeel over geeft. Als Top Gear alleen maar uit dit soort items bestond, vond ik het best een waardige opvolger van het oude Top Gear. De vergelijking later met de oude Rolls (inclusief het BRXT nummerbord, lol) was eigenlijk ook prima, al was het wellicht beter geweest zonder Evans.
Item over de BMW M2 was ook best goed voor elkaar en hoewel het item over de Jaguar erg scripted was (heuj, het blijft Top Gear
Vind dat het steeds beter word, maar hoop wel dat de BBC achteraf durft te concluderen dat Evans niet de juiste persoon is. Ik skip de 'star in a rally car' inmiddels standaard. Weet niet of Rory en Harris goede sidekicks zouden zijn, maar het is een poging waard imo.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Verwijderd
Als je op het tandwiel klikt kun je de afspeelsnelheid op 0.25 zetten. Duidelijk tweemaal het rubber én de ruit.Maasluip schreef op maandag 27 juni 2016 @ 22:23:
[...]
Nee, die voorruit gaat er een keer uit en die ligt op het asfalt, wat je daarna nog een keer ziet is het raamrubber.
Maar ik vind hoe die auto opeens over de kop gaat wel heel erg nep.
UK is juist een land perfect voor cabrio's het is net iets warmer dan in NL (teminsten in het zuiden) en het is niet te heet dat je het dak dicht moet doen..Viper® schreef op maandag 27 juni 2016 @ 21:58:
[...]
Geen dak, in Engeland... het enige land waar het zo'n beetje vaker regent dan in Nederland.
Oh, en ze horen niet bij de EU
In australia zag je amper cabrios, het was immers te heet ervoor.. En mijn nicht in Portugal heeft haar volvo C70 om die reden ook verkocht, ze reed amper open..
was dit trouwens al genoemd?
http://www.autoblog.com/2...-threatens-quit-top-gear/
(excuses als het al besproken is, het brexit verhaal en druk op het werk zorgt dat ik een beetje achter loop in dit topic)
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
En op "tv", dat is ook een leuke show.Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 00:35:
laat hij vooral doorgaan met Jay Leno's garage op Youtube
Hey, die had ik gemist. Zou ik erg jammer vinden als ze geen andere zender vinden in ieder geval.dodge_911 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 16:00:
TG USA gaat ook ff stilliggen : http://jalopnik.com/top-g...istory-channel-1782663776
Verwijderd
Sommige mensen doen nog wel wat anders dan minutieus fora bijhouden...Erwin schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 22:34:
[...]
No shit sherlock, dat was reeds 40x gepost toen de naam bekend werd.
Pretendeer ook niet het wiel uitgevonden te hebben
En btw het is Mr. Holmes voor jou
zie ook; http://www.standard.co.uk...s-is-sacked-a3281071.htmlToolkiT schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 01:26:
[...]
UK is juist een land perfect voor cabrio's het is net iets warmer dan in NL (teminsten in het zuiden) en het is niet te heet dat je het dak dicht moet doen..
In australia zag je amper cabrios, het was immers te heet ervoor.. En mijn nicht in Portugal heeft haar volvo C70 om die reden ook verkocht, ze reed amper open..
was dit trouwens al genoemd?
http://www.autoblog.com/2...-threatens-quit-top-gear/
(excuses als het al besproken is, het brexit verhaal en druk op het werk zorgt dat ik een beetje achter loop in dit topic)
ik hoop echt dat ze het doorzetten; evans eruit, le blanc erin houden. evans is rede dat ik nieuwe TG niet kijk
Zit net Extra Gear te kijken, en Harris heeft ook een apple watch. Toeval?Duesenberg J schreef op maandag 27 juni 2016 @ 02:01:
Rory's apple watch te prominent in beeld (product placement? Ik dacht dat dat ding een enorme flop was?)
Ik vermoed toch product placement, in combinatie met de iphones die de gouden enveloppe hebben vervangen bij de challenges. Al mag dat geloof ik niet van de BBC. Maarja, zolang Apple de heren gewoon gratis een klokje stuurt mag het wel natuurlijk.
Hetzelfde zou in principe ook kunnen zijn gebeurd bij de oude drie, nu ik er over nadenk, al zijn deze producten een stuk herkenbaarder dan 'gewoon' een duur horloge. Wellicht heb ik gewoon iets tegen de apple watch dat ik er nu zo over val.
Maar het blijft natuurlijk wel een theorie. Tenminste totdat ze in een volgende aflevering ineens met beats koptelefoons rondlopen. Dan weet ik het pas zeker.
In het studiostukje in het begin van extra gear komt LeBlanc trouwens heel oprecht over. Totaal niet meer zo gemaakt en ingestudeerd als bij zijn studiostukjes in het normale top gear. Als hij een personage ergens daar tussenin weet te vinden voor op tv is het wat mij betreft een prima presentator.
edit: Verdomme! Nu staat er iemand achter Rory in het publiek met óók een klokje van een zekere fruitfabrikant.
fair enough. Dan is het toch een groter succes dan ik dacht.Donstil schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 22:55:
[...]
Yup toeval. Harris droeg in zijn YouTube video's ook geregeld een Apple watch.
Zelfde geld voor "die neger" trouwens, draagt niet alleen binnen TopGear een Apple watch.
[ Voor 17% gewijzigd door Duesenberg J op 29-06-2016 22:56 ]
Yup toeval. Harris droeg in zijn YouTube video's ook geregeld een Apple watch.Duesenberg J schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 22:50:
Zit net Extra Gear te kijken, en Harris heeft ook een apple watch. Toeval?
Zelfde geld voor "die neger" trouwens, draagt niet alleen binnen TopGear een Apple watch.
Voer voor een ander topic maar met een markt aandeel van 60% en een geschatte verkoop van ca 7 12 miljoen stuks in het eerste jaar mag je het idd wel een succes noemen.Duesenberg J schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 22:50:
fair enough. Dan is het toch een groter succes dan ik dacht.
Verwijderd
Ik neem aan dat Apple die dingen gewoon sponsort voor die Youtubers, daar ligt namelijk hun doelgroep. Wanneer een van de presentatoren een IWC of een Patek Philippe om zou hebben gaan kijkers echt niet opeens spontaan die klokken kopen, die zijn serieus te duur voor de gemiddelde sterveling en bovendien stukken minder herkenbaar.
Maar wat je zegt, zo'n i-horloge valt op omdat het een rechthoekige vorm heeft, zo'n Omega lijkt gewoon op een (duur) horloge. Prima marketing van Apple want nu zie je ze overal en wanneer het op een normaal horloge geleken had zou niemand zo'n ding herkennen.
Doe mij toch maar die Omega Seamaster van Jeremy...
(James Bond draagt ook zoiets en dat werkt marketingtechnisch ook wel aardig)
...and now... back to the show!
Extra Gear was weer leuk om te zien alleen vond ik dat stukje met Ricciardo en DC nogal stom, zat mij wel af te vragen hoe dat zou gaan want mevrouw Horner (van RedBullRacing) is een ex van Chris Evans, kon mij zo voorstellen dat Redbull en Evans niet echt lekker samen door een deur komen maar blijkbaar zit daar geen oud zeer meer.
Ben benieuwd welke heerlijke sneren naar Top Gear May, Hammond en Clarkson gaan maken, want reken maar dat die genieten van de reuring rond hun oude programma.
Ze gaven zo af en toe ook wel eens (min of meer) subtiel commentaar op Fifth Gear dus verheug me op wat komen gaat.
Ik geloof dat ik de enige ben hoor. Geef ook toe dat het wat overtrokken is.Viccers schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 09:21:
Ik snap niet waarom iedereen zich zo druk maakt over de product placement... bij de oude Top Gear was Jeremy toch ook geregeld in de weer met zijn iPhone; wat hij er ook expliciet bij vermeldde vaak. Niks nieuws.
Wel opvallend dat jullie gezien hebben dat het specifiek Apple producten zijn en meteen vanuitgaan dat het gesponsord is. Alsof Apple anders niet voorkomt in het wild ? Genoeg bedrijven die hun personeel voorzien van smartphones.
[ Voor 4% gewijzigd door Phuncz op 30-06-2016 16:52 ]
En de AppleWatch zie ik hier in de UK ook heel regelmatig.. niet dat het een exclusief ding is.. de horloges van het oude trio waren veel exclusiever..Phuncz schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 16:51:
Niet alles is product placement, doorgaans hebben mensen in de Westerse wereld behoefte aan producten en zeker als je loon het toelaat wagens te kopen van 6 cijfers. Zolang we nog geen beeld in de lucht kunnen projecteren van onze telefoon en de tijd kunnen aflezen aan de binnenkant van onze oogbol, lijkt het me nogal logisch dat ze deze producten soms zichtbaar hebben. Ik hoor niemand klagen over de kledij ?
Wel opvallend dat jullie gezien hebben dat het specifiek Apple producten zijn en meteen vanuitgaan dat het gesponsord is. Alsof Apple anders niet voorkomt in het wild ? Genoeg bedrijven die hun personeel voorzien van smartphones.
Dit is al jaren een trend die je oa online veel ziet.Viccers schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 09:21:
Ik snap niet waarom iedereen zich zo druk maakt over de product placement... bij de oude Top Gear was Jeremy toch ook geregeld in de weer met zijn iPhone; wat hij er ook expliciet bij vermeldde vaak. Niks nieuws.
Wordt er op tv (buiten acteer dingen om) een Apple product gebruikt dan is het "product placement".
Wordt er echter een Android of Windows phone product gebruikt dan hoor je niemand.
Die 1.000.000.000 actieve iOS apparaten moeten ergens blijven. Daar zal heus wel eens een "bekendheid" tussen zitten.
Zo gek is het toch niet dat Clarckson of Harris gewoon te vreden zijn met hun iPhone of Apple Watch?
Maar goed het merk Apple staat duidelijk als een huis. Het wordt door niet Apple gebruikers namelijk overal herkend, dat doet Apple gewoon erg goed. Ik (Als Apple gebruiker) zou bv mijn god niet weten hoe de laatste Samsung of Lg Smartwatch eruit ziet.
[ Voor 13% gewijzigd door Donstil op 30-06-2016 18:19 ]
Verwijderd
Die gekke laarsjes van Evans zullen wel zijn omdat hij zo graag naar zijn eigen gezeik luistert dat hij anders natte sokken krijgt
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
NSX mmmm genieten
Die special effects mogen wel wat minder....
Lieve sinterklaas en kerstman... die witte graag
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2016 21:12 ]
Ik heb deze aflevering met plezier bekeken.
De stem van Chris Evans kan die man niks aan doen. Maar die bril. Hebben ze bij de BBC geen stylist die de man eens een make-over kan geven zodat hij er ook nog een beetje acceptabel gaat uitzien? Hij zou nu echt niet misstaan in "Revenge of the Nerds".
[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij
De Engelse specials was wel een stukje zelf verheerlijking en voegde niet zoveel toe. Zowel de Aston als Jag waren al eens op TG geweest (de Aston wel erg lang geleden).
Als je het dan over recreations hebt;
Verwijderd
Ze zullen al wel druk aan het draaien zijn voor volgend seizoen momenteel iig voor de specials.
Ben benieuwd hoe ze al het commentaar wat ze op C.E. hebben gekregen gaan verwerken in de volgende serie.
Ben ik het opzich wel eens mee met Harris in de 911R maar Tegelijk had Matt nog geen enkele echte feature gehad buiten de Nomad om.Tortelli schreef op zondag 03 juli 2016 @ 23:46:
Had graag Harris de 911R zien reviewen (en op het TG circuit, al mis je daarmee wel het hele punt van de auto natuurlijk).
De Engelse specials was wel een stukje zelf verheerlijking en voegde niet zoveel toe. Zowel de Aston als Jag waren al eens op TG geweest (de Aston wel erg lang geleden).
Als je het dan over recreations hebt;
[video]
En wat dat betreft mag hij ook wel wat meer in de interessantere auto's te rijgen Eerlijk gezegt heeft Harris veel geluk dat hij echt al die auto's die hij nu to in TG EG heeft gereden. Dacht echt dat wegens de Star power van Evans (Die schijnt populair te zijn in UK) en Matt al overal op voorrang krijgen.
Plus voor de Harris fans natuurlijk, Maar Matt zal waarschijnlijk nog wat extra ervaring op moeten doen voor hij echt met de dure speeltjes los mag mogelijk misschien nog een Race Licentie/Workshop iets doen.
Rory moet volgens mij wel alles volgens het Boekje doen van de BBC/TG, hopelijk mag hij wel wat meer zijn eigen ding doen volgend seizoen.
Jordan vind ik nog het grootste raadsel snap dat hij in het wereldje zit het is ook wel wat een karakter. Maar erg '' eeeh voeg hem maar toe'' gehalte. Sabine geen problemen mee maar Engels is niet echt makkelijk voor haar.
Hoewel veel ellende met de nieuwe cast en ook nog veel kritiek wat ik er op heb, hoop ik wel dat de show door gaat. Evans eruit en er zijn nog genoeg over. Hij hoeft niet vervangen te worden, het is al druk genoeg.
Denk niet dat hij eruit gaat maar we shall see.
Harris kan rijden, vertellen en reviewen als geen ander. Het heeft mijn inziens helemaal niets met geluk te maken dat hij de interessante auto's krijgt. Dit lijkt me juist zijn rol in deze serie.Psyonara schreef op maandag 04 juli 2016 @ 00:09:
[...]
En wat dat betreft mag hij ook wel wat meer in de interessantere auto's te rijgen Eerlijk gezegt heeft Harris veel geluk dat hij echt al die auto's die hij nu to in TG EG heeft gereden. Dacht echt dat wegens de Star power van Evans (Die schijnt populair te zijn in UK) en Matt al overal op voorrang krijgen.
Verder heb ik me prima vermaakt met deze zes afleveringen, ik moest een beetje wennen zoals zovele maar uiteindelijk is het me goed bevallen. Als ik het voor het zeggen had zou ik die schreeuwer, dat Duitse grietje en die oude man lekker schrappen en doorgaan met Harris, Joey en die donkere jongen. Vooral Joey heeft me positief verrast.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
En sinds hij ook voor TG Magazine schrijft is de kwaliteit van dat blad vooruit gegaan.Donstil schreef op maandag 04 juli 2016 @ 00:21:
[...]
Harris kan rijden, vertellen en reviewen als geen ander. Het heeft mijn inziens helemaal niets met geluk te maken dat hij de interessante auto's krijgt. Dit lijkt me juist zijn rol in deze serie.
Weer een echt trio, auto adepten. Ik zou het wel weten voor seizoen 2.
EDIT: Die Mustang. Kost 30k euro (in de US)

[ Voor 39% gewijzigd door PWM op 04-07-2016 14:55 ]
En wat minder grijssteveman schreef op maandag 04 juli 2016 @ 01:07:
De vorige keer dat Joey een Porsche had was ie net wat grappiger

/▌

VLNR:
Rory Reid; Sabine Schmitz; Matt LeBlanc; Chris Evans;Chris Harris; Eddie Jordan; The Stig
[ Voor 17% gewijzigd door Afvalzak op 04-07-2016 16:30 . Reden: Lol, ik vergat Chris Harris :D; Chris Evans is weg ]
http://www.nu.nl/media/42...presentator-top-gear.html
[ Voor 50% gewijzigd door Moby op 04-07-2016 16:28 ]
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
http://www.bbc.co.uk/medi...ements/top-gear-statement
[ Voor 62% gewijzigd door KrazyJay op 04-07-2016 16:30 ]
Verwijderd
Voor de internationale verkoopbaarheid van TG was dat ook wel nodig.
De overgebleven presentatoren zijn met z'n allen leuk genoeg
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de afleveringen steeds beter vond worden, maar dat kwam ook voor een deel doordat Chris Evans iedere aflevering minder te horen was. Matt, Rory en Chris zijn wat mij betreft de drie die TopGear gaan maken of breken. Die I am ze German and I am ze best Sabine mag van mij weg, net als die oudere meneer en ja Chris Evans is dan al weg.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Deze aflevering viel me op dat hij zelfs ging zitten voor hij iets ging vertellen. Even tot rust komen ipv de adhd-er uithangenkuusj98 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 17:51:
Yes!
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de afleveringen steeds beter vond worden, maar dat kwam ook voor een deel doordat Chris Evans iedere aflevering minder te horen was. Matt, Rory en Chris zijn wat mij betreft de drie die TopGear gaan maken of breken. Die I am ze German and I am ze best Sabine mag van mij weg, net als die oudere meneer en ja Chris Evans is dan al weg.
Maargoed, ik vond het een prima seizoen. Jammer dat het zo weinig afleveringen zijn.
/▌
http://www.topgear.com/videos/category/145671
Daar is zijn On cars feature heen gegaan.
Meende op zijn twitter te lezen dat hij nog de 911R gaat doen geen idee welke source dat uiteindelijk komt.
[ Voor 47% gewijzigd door Psyonara op 04-07-2016 19:22 ]
Ik zou ze skippenWeAreLegion schreef op maandag 04 juli 2016 @ 17:06:
Goed nieuws, heb de nieuwe afleveringen nog niet gezien omdat ik die Chris Evan echt een kwal vind, maar zal het maar eens een kans geven nu die toch weggaat.
Want? Ik heb 4 en 5 ook niet gekeken. Maar, aflevering 6 met de NSX (Harris), Mustang (Reid) en 911R (LeBlanc) is gewoon Top Gear goud (die 3 items dan
Ik zou skippen als Evans in beeld komt, gezien Korumera hem een kwal vind.PWM schreef op maandag 04 juli 2016 @ 19:52:
[...]
Want? Ik heb 4 en 5 ook niet gekeken. Maar, aflevering 6 met de NSX (Harris), Mustang (Reid) en 911R (LeBlanc) is gewoon Top Gear goud (die 3 items dan)
[ Voor 5% gewijzigd door anessie op 04-07-2016 19:57 ]
De items met Reid, Harris en LeBlanc zijn goed te pruimen.
Blij dat die Chris Evans opstapt, misschien dat het dan nog wat kan worden met Top Gear. :-)
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
Haha ja zal ze wel eens kijken en mute hem gewoonanessie schreef op maandag 04 juli 2016 @ 19:57:
[...]
Ik zou skippen als Evans in beeld komt, gezien Korumera hem een kwal vind.
[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Alle auto's in de VS zijn veel goedkoper, al zit er nog wel een locale tax boven op (4-8% geloof ik?). Een BMW M2 betaal je in de VS $50k voor. In NL zo'n €80k........PWM schreef op maandag 04 juli 2016 @ 14:52:
Harris, Reid en Matt. De rest weg.
Weer een echt trio, auto adepten. Ik zou het wel weten voor seizoen 2.
EDIT: Die Mustang. Kost 30k euro (in de US)Vandaar overigens ook dat je er 200 tegenkomt nog voordat je van het vliegveld bent
Wat me wel altijd verbaasd in "cheapass auto challanges" is dat goedkope $1.000 auto's in de VS echt super slecht zijn. In Nederland kun je met wat zoeken prima een auto kopen van €1.000 die enigsinds toonbaar is.
LeBlanc en Jordan mogen ze houden en de rest van de sidekicks mogen van mij ook wieberen. Weet nog steeds niet wie die twee kerels waren die een enkel item hadden en die Duitse moet niet praten. En nou er een eigen show van maken en niet de verkrampte remake die het dit seizoen was.
De Nederlandse M2 is ook 50k, net als in de US. Het zijn puur de taxes die het hem doen, daar kunnen de automerken niets aan veranderen.Tortelli schreef op maandag 04 juli 2016 @ 20:32:
[...]
Alle auto's in de VS zijn veel goedkoper, al zit er nog wel een locale tax boven op (4-8% geloof ik?). Een BMW M2 betaal je in de VS $50k voor. In NL zo'n €80k
Wat ik wel opvallend vind is dus dat Ford een Mustang V6 kan maken voor (verkoop ex belasting) 20k en een Golf 2.0T (verkoop ex belasting) 24k kost.
Cheapy plastic interieur en inferieure techniek kom je een heel eind met besparingen. Zoals gezegd in de aflevering was dit de eerste mustang zonder starre achteras. Zo zijn er nog wel meer dingen die in fatsoenlijke auto's al jaren vervangen zijn voor iets beters.PWM schreef op maandag 04 juli 2016 @ 21:14:
[...]
De Nederlandse M2 is ook 50k, net als in de US. Het zijn puur de taxes die het hem doen, daar kunnen de automerken niets aan veranderen.
Wat ik wel opvallend vind is dus dat Ford een Mustang V6 kan maken voor (verkoop ex belasting) 20k en een Golf 2.0T (verkoop ex belasting) 24k kost.

Eddie is eigenlijk de vervanger can Captain SlowS_Chief schreef op maandag 04 juli 2016 @ 23:43:
Gelukkig dat Evans ermee kapt.. Misschien een beetje sneu, maar hij paste totaal niet bij Top Gear.. Harris, LeBlanc en Reid als standaard zou erg leuk zijn. Sabine vind ik ubergaaf, maar het presenteren gaat niet al te best bij haar.Logisch ook gezien Engels niet haar moedertaal is. En Eddie? Ik vind 'em lachen.
![]()
Mag wat mij betreft best af en toe terugkomen.
Dus hij mag inderdaad blijven
Ik denk dat bij Old New Top Gear de banter bij challenges ook maar voor een deel gescript was, en dat was prima.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=K4Ry8n3pM2I]
YouTube: Tom Matthews
Een stel gasten die Top Gear nadoen in GTA5, ik heb gisteren een paar filmpjes gekeken en ik vind het echt prachtig
Tijdje al subscribed, daar zitten best grappige stukken tussen. Ze doen ook guest in the avarage car, dat heeft wel humor, al wil ik nog steeds Chaotic zienAfvalzak schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 09:02:
Aangezien het pauze is, en GT nog niet begonnen is, ik kwam gisteren (weer) dit kanaal tegen:
YouTube: Tom Matthews
[video]
Een stel gasten die Top Gear nadoen in GTA5, ik heb gisteren een paar filmpjes gekeken en ik vind het echt prachtig
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Die "oudere meneer" is Eddie Jordan, ex-eigenaar van het voormalig F1 team met dezelfde naam en tegenwoordig presentator naast o.a. David Coulthard van de F1 verslaggeving op Channel 4, daarvoor BBC. Hij heeft best wel een eigenwijze kijk op bepaalde zaken, enkel vind ik het spijtig dat hij dit seizoen in TG wat als "het dutsje" werd neergezet. Van mij mag hij gerust terugkomen, maar laat hem dan eens een volwaardige solo-feature doen...kuusj98 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 17:51:
Yes!
De laatste ep vond ik eigenlijk wel goed. Weeral amper 6 eps in een seizoen.. pfff
Van mij mag TG gewoon bestaat uit Matt+Harris+Rory, die kennen er wat van en zijn aangenaam om naar te kijken, al moet ik toegeven dat de laatste feature met de MGB van Evans eigenlijk nog zo slecht niet was. Echter kan dat zijn tenenkrommende presentatie van de 5 voorgaande eps niet echt goedmaken en TG zal zeker niet slechter zijn zonder hem...
Alleen... ik zie in Matt, Harris & Rory misschien wel vrienden, maar dan vooral brave vrienden, te braaf... Ik zie met hen nog lang geen "cocking about" scenes gebeuren, geen typische "banter" van het oude trio. Het oude vlees/kaas/whatever-it-was verbergen in de ventilatie van een of andere auto van May tijdens een of andere special. De deuren tegen elkaar openslaan (en de deadpanning), of hilarische scenes als deze
[ Voor 33% gewijzigd door Buzz_Fuzz op 05-07-2016 11:05 ]
Terwijl Eddy Jordan juist perfect geschikt zou zijn voor 'enfant terrible' (even negeren dat hij al eeuwen geen enfant meer isBuzz_Fuzz schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 10:54:
[...]
Die "oudere meneer" is Eddie Jordan, ex-eigenaar van het voormalig F1 team met dezelfde naam en tegenwoordig presentator naast o.a. David Coulthard van de F1 verslaggeving op Channel 4, daarvoor BBC. Hij heeft best wel een eigenwijze kijk op bepaalde zaken, enkel vind ik het spijtig dat hij dit seizoen in TG wat als "het dutsje" werd neergezet. Van mij mag hij gerust terugkomen, maar laat hem dan eens een volwaardige solo-feature doen...
De laatste ep vond ik eigenlijk wel goed. Weeral amper 6 eps in een seizoen.. pfff
Van mij mag TG gewoon bestaat uit Matt+Harris+Rory, die kennen er wat van en zijn aangenaam om naar te kijken, al moet ik toegeven dat de laatste feature met de MGB van Evans eigenlijk nog zo slecht niet was. Echter kan dat zijn tenenkrommende presentatie van de 5 voorgaande eps niet echt goedmaken en TG zal zeker niet slechter zijn zonder hem...
Alleen... ik zie in Matt, Harris & Rory misschien wel vrienden, maar dan vooral brave vrienden, te braaf... Ik zie met hen nog lang geen "cocking about" scenes gebeuren, geen typische "banter" van het oude trio. Het oude vlees/kaas/whatever-it-was verbergen in de ventilatie van een of andere auto van May tijdens een of andere special. De deuren tegen elkaar openslaan (en de deadpanning), of hilarische scenes als deze
[video]
'Matt LeBlanc wordt enige presentator Top Gear'
Matt LeBlanc is voor het nieuwe seizoen van Top Gear de enige presentator van het programma. BBC heeft naar verluidt besloten dat de Friends-acteur een grotere rol krijgt.
Dat melden bronnen aan Variety. De opnames van het 24ste seizoen beginnen in september.
Chris Evans kondigde maandag zijn vertrek aan als co-presentator bij het auto-programma. Er wordt volgens de website niet naar een nieuwe presentator gezocht. Chris Harris, Eddie Jordan, Rory Reid en Sabine Schmitz blijven aan als gasten.
LeBlanc gaat de komende maanden aan de slag met de Amerikaanse komedieserie Man With a Plan, maar dat moet geen obstakel vormen voor de opnames van het nieuwe seizoen. Naar verluidt heeft de BBC daar al langere tijd rekening mee gehouden.
Chris Evans
Evans werd vorig jaar aangesteld als de vervanger van Jeremy Clarkson, nadat die door de BBC werd ontslagen na een conflict met een producer. Het nieuwe seizoen van Top Gear werd echter niet enthousiast ontvangen. Ook zouden LeBlanc en Evans niet goed met elkaar om kunnen gaan.
Het nieuws van zijn vertrek volgde op aantijgingen dat Evans door de politie verhoord zou worden na aantijgingen over seksueel misbruik.
Verwijderd
edit: verkeerde Chris
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2016 02:21 ]
Zo lees ik het niet. Zij werden als gastpresentatoren beschouwd (doen filmpjes maar geen studiopresentatie) en dat verandert niet.Richh schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 23:36:
Rare keuze, waarom zouden ze Chris Harris en Rory Reid niet verder bij de serie betrekken?
Slechter dan die ginger kon het in elk geval niet. Als je die vent zijn kop ziet weet je gelijk al dat het een navrante kwal is. Ik heb van de nieuwe topgear amper 5 minuten gezien.
Het is gewoon een ander programma.
De oude waren echt, deze zijn allemaal nep. Spelen dat ze zo zijn. (braak smiley hier)
[ Voor 3% gewijzigd door MrMonkE op 07-07-2016 01:30 . Reden: syntox arror ]
★ What does that mean? ★
dan heb je heel wat leuke delen met echte mensen toch echt gemist.MrMonkE schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 01:29:
Ik las net ergens dat ze een vrouw zoeken.
Slechter dan die ginger kon het in elk geval niet. Als je die vent zijn kop ziet weet je gelijk al dat het een navrante kwal is. Ik heb van de nieuwe topgear amper 5 minuten gezien.
Het is gewoon een ander programma.
De oude waren echt, deze zijn allemaal nep. Spelen dat ze zo zijn. (braak smiley hier)
https://twitter.com/thegrandtour/status/750992954626572288
/post