Daar had ik ook regelmatig last van. Zit je wat te kijken, komt er een F303 naar voren. Paar seconden later weer weg. Of als je idd iets pauzeert en paar minuten later weer vervolgt, krijg je een error en kan je niet meer verder kijken waar je was. En omdat je ondertussen al een half uur bezig bent, en de zender je niet laat doorspoelen, kan je niets meer dan verder gaan waar live is.copykat schreef op maandag 22 april 2019 @ 14:30:
[...]
Ik zit een beetje aan het zelfde te denken.
Telfort ITV geeft vaker errors laatste tijd, moet je zender wisselen terwijl je vertraagd kijkt => weg materiaal.
download niet echt hoog maar upload van 20Mb dus voldeed voorlopig.
Mijn upload is overigens net zo beroerd als m'n download: 2 Mbps up.
Mijn grootste probleem met die tekst is dat KPN/Reggefiber een paar jaar lang geen meter aan glasvezel heeft uitgerold. Voor ik verhuisde had ik glasvezel. Lag door het hele dorp. Toen trok KPN de stekker uit die provider en het glas zou 'ongeschikt' zijn voor hun netwerk. Investeren in apparatuur om het wel geschikt te maken wilde men dus niet. Klanten overzetten op het inferieure VDSL kon wel. Ziggo heeft toen een hoop klanten erbij gekregen.Die prijsverhoging is vrij onrechtmatig: "we moeten investeren blabla" wie? Telfort? die gaan toch stoppen? Dus KPN wil nog even cashen.
Jep, de zenders die ze eruit gooien gaan onder het mom van 'werd niet/te weinig gekeken, geen animo voor'. Ze hadden gewoon geen zin meer om er voor te betalen. Op deze manier verhogen ze hun winst nog wat.Inderdaad NATGeo keek ik nog wel eens.
De replacement " LoveNature" is volledig onbekend en vermoedelijk gewoon lekker goedkoop.
Bij mij scheelt het dat de kabelaansluiting achter m'n TV hoek zit. Kabel van 1,5 meter is al genoeg om de mediabox midden onder m'n TV kwijt te kunnen.Nadeel aan UPC/Ziggo is dat mn kabel in de woonkamer binnenkomt, moet ik alles omgaan bouwen.
los van het feit dat ik niet weet of de kabel nog wel goed is...
Vorig jaar vond ik het al idioot dat de prijs omhoog ging, terwijl ik niets extra kreeg of ook maar enige verbetering zag. Nu met de verhoging dit jaar twijfelde ik al een beetje, maar het eruit gooien van NatGeo heeft mij doen besluiten om weg te gaan. Ze kunnen spreekwoordelijk de pot op.Feit blijft dat ik tot op vorige maand nog zoiets had van t werkt dus lekker laten zitten zoals t zit.
Maar nu voel ik me een beetje bestolen als vaste klant van Telfort.![]()
ga me maar eens orienteren.
Er zijn nog te veel plaatsen waar KPN internetsnelheden durft aan te bieden die 10-15 jaar geleden als 'bovengemiddeld' werden aangemerkt. Nu is het eerder ver onder gemiddeld. Geen enkele investering voor verbetering of wat dan ook.
Voor het idee, toen m'n ouders zo'n 2-2,5 jaar geleden naar Ziggo waren overgestapt hadden ze 120 Mbps. Datzelfde abonnement biedt nu 250 Mbps.
Commandline FTW | Tweakt met mate