Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64119

birdibird schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 13:04:
@ Telfort Webcare

Ik heb een brief gekregen met een verlengingsaanbod omdat ik al jaren klant ben (Tiscali).
Hierbij zou het abonnement van 20 Mb/s voor 20,79 naar 30 Mb/s 20,- per maand gaan.

Volgens de postcodecheck is de snelheid op dit adres 14 Mb/s, dus in snelheid zou ik er niet op vooruit gaan. Echter lees ik hier op tweakers wel dat er een nieuw modem is en de lijn op vdsl gezet zou kunnen worden, wat wellicht interessant is voor de toekomst.

Het nummer op de brief 0800 8353678 is echter niet meer bereikbaar. Ik had onthouden t/m 31 oktober, maar er blijkt op de brief te staan vóór 31 oktober.

Nu logde ik in om het abonnement online over te zetten, maar daar staat dat ik dan voor het nieuwe modem 15.- zou moeten betalen. Dit vind ik een beetje raar voor een 'goed aanbod' voor mij als vaste klant.

Kunnen jullie het abonnement alsnog overzetten zonder dat ik kosten hoef te betalen voor het modem?
Anders laat ik de situatie zoals die is.
Beste Biridbird,

Ik bevind me ook in een lastige overgangssituatie bij telfort waarbij het aanbod en de communicatie vanaf telfort mij nogal stevig tegenvallen. Ik begrijp dus heel goed wat je bedoelt......

De brief die je hebt ontvangen was die via post (snailmail) of email ?
(ik vraag dat omdat verder niemand die ik ken met telfort een brief of email heeft gehad)
De snelheden van de postcodecheck lijken steevast niet te kloppen. (dus neem dat met een korrel zout)
Vaste klanten standaard laten bijbetalen voor een mogelijk langzamere verbinding + de verplichting een nieuw jaarcontract aan te gaan is imho ronduit klantonvriendelijk. Ik ben hier dan ook niet akkoord mee geaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:30

Speedmaster

Make my day...

Dat jouw persoonlijke ervaring met Telfort niet optimaal is, betekend nog niet dat Telfort per definitie kwalitatief slecht is. Er zijn mensen die gewoon tevreden zijn met Telfort en de diensten die worden aangeboden. Snelheid die middels de postcode check wordt getoond is de meest betrouwbare die er op dit moment is, als het er op aankomt zijn ze zelfs nog aan de voorzichtige kant. Dat de communicatie van Telfort (lees Webcare) op dit moment niet optimaal is komt eerder door onderbezetting en drukte dan dat het policy is van Telfort om niet op zaken in te gaan. Door het Webcare team wordt hard gewerkt om via dit forum extra service te verlenen, let wel ze hoeven het niet, maar doen het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-04 20:55
@trm001:
De brief was een echte papieren :)

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWPVDW
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:08
[quote]brambo123 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 07:36:
@JWPVDW
Wat geeft de postcode check aan?

Postcodecheck zegt:
Snelheid op jouw adres: 21 Mb/s

Zou wellicht dus wel wat schelen.. ik wacht af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Speedmaster schreef op donderdag 01 november 2012 @ 18:45:
[...]

Dat jouw persoonlijke ervaring met Telfort niet optimaal is, betekend nog niet dat Telfort per definitie kwalitatief slecht is. Er zijn mensen die gewoon tevreden zijn met Telfort en de diensten die worden aangeboden. Snelheid die middels de postcode check wordt getoond is de meest betrouwbare die er op dit moment is, als het er op aankomt zijn ze zelfs nog aan de voorzichtige kant. Dat de communicatie van Telfort (lees Webcare) op dit moment niet optimaal is komt eerder door onderbezetting en drukte dan dat het policy is van Telfort om niet op zaken in te gaan. Door het Webcare team wordt hard gewerkt om via dit forum extra service te verlenen, let wel ze hoeven het niet, maar doen het graag.
Veel zaken zijn toch echt structureel mis bij Telfort (wat feiten):

Postcodecheck snelheden die structureel niet overeenkomen met de werkelijkheid.
Zeggen dat je vaste lage prijzen hanteerd terwijl je vaste klanten meer laat betalen dan nieuwe klanten.
Niet alle klanten op de hoogte brengen van het feit dat de tarieven zijn verlaagt.
Klanten moeten zelf contact opnemen om uberhaupt in aanmerking te komen voor lagere tarieven.
Klanten zijn in dat geval verplicht een nieuw jaarcontract aan te gaan, voor n.b. exact hetzelfde product.
Klanten krijgen dan standaard te maken met extra kosten ipv trouwe klanten korting.
Vragen via DM op de telfort website worden nooit behandeld door webcare.
(dit laatste staat wel netjes aangegeven op hun site maar blijft een misser)

Eigenlijk is het enige positieve aan telfort op dit moment de service die hugo (telfort webcare) hier verleend.
Wanneer ik dat vergelijk met 4 jaar geleden is telfort imho echt heel erg hard achteruit gegaan.

Mijn persoonlijke ervaringen met Telfort van dit jaar zijn het bovenstaande lijstje maar dan in t kwadraat.
(breek me de bek niet open......)

Luister niet naar mij maar vraag eens aan willekeuirge vaste klanten* die sinds juli van dit jaar tussen de 5 en de 15 euro per maand meer betalen dan nieuwe klanten wat ze er van vinden dat telfort dit niet netjes even laat weten dat ze in aanmerking komen voor de lagere tarieven. En dat ze dan ook nog een nieuw jaarcontract met extra kosten dienen aan te gaan voor hetzelfde product wat ze al jaren hebben.
Dit terwijl het eigenlijk de normaalste zaak van de wereld zou moeten zijn dat deze tarieven automatisch verlaagd zouden moeten worden + trouwe klanten korting.

*mensen die niet iedere maand het internet afstruinen, waaronder n.b. bij hun eigen provider, of ze wellicht niet te veel betalen.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-04 09:37

dCY

Ik krijg bericht/email dat mijn huidige internet abbo is omgezet naar de Internet Standaard abbo. (26-10)
Kan ik nog de nieuwe modem verwachten of moet ik er zelf achtergaan om te zien waar ie blijft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Om in te haken op die postcodecheck: ik zit ook te kijken naar een andere provider, en als ik mijn postcode invoer bij "Telfort Persoonlijk" , zou ik zowel de 8 als 30 en 49 mbit (ipv. de volle 50) moeten kunnen halen op mijn adres.

Frappant, want:
-ik zit bijna 3 kilometer van de centrale (volgens de BBned-check)
-m'n vorige ADSL-abo's kwamen nooit boven de 8 mbit
-op de postcodecheck van "Telfort Zakelijk" komt als uitkomst dat de snelheid TOT max. 8 mbit is (wat dus overeenkomt met wat ik meestal haal)

Afdeling verkoop gebeld, die zeggen dat de snelheden gegarandeerd zijn "omdat de postcodecheck dat zegt" 8)7
Per mail een bevestiging gevraagd, maar (zoals verwacht) niet gekregen.
Typische KPN-achtige verkooptruc of wat anders?

[ Voor 5% gewijzigd door 3dfx op 02-11-2012 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-04 20:28
Dan komt VDSL niet uit de centrale waar je aansluiting 3km vandaan zit maar vanuit een kast in de wijk veel dichterbij je woning. Dat maakt die hogere snelheden mogelijk dan vroeger met ADSL vanuit de centrale met VDSL op veel kortere lijn.

[ Voor 30% gewijzigd door bjck op 02-11-2012 09:37 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
bjck schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 09:36:
Dan komt VDSL niet uit de centrale waar je aansluiting 3km vandaan zit maar vanuit een kast in de wijk veel dichterbij je woning. Dat maakt die hogere snelheden mogelijk dan vroeger met ADSL vanuit de centrale met VDSL op veel kortere lijn.
Ja, zoiets zou ik inderdaad verwachten, maar blijf het vreemd vinden dat Telfort Zakelijk dan kennelijk wel vanuit die andere/oude centrale een (8 mbit) ADSL-lijn levert?
Of is dat omdat VDSL nog als soort van "experimenteel" beschouwd wordt en men liever niet met SLA om de oren geslagen wordt als het niet goed werkt/zo vlot is als beloofd ;)

Blijf toch ietwat skeptisch gezien eerdere beloftes van andere providers en het feit dat men niets per mail bevestigt :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
*never mind*

}:O

[ Voor 103% gewijzigd door Jesh op 02-11-2012 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:50
Zojuist was ik TV aan het kijken, en bam TV ontvanger geeft opeens aan dat de LAN kabels niet goed geconnect zijn (!?). Mijn vriending kon vanmorgen ook al haar bekeken programma's niet meer wissen uit de opnamelijst. Opnieuw aan- en uit gezet, geen TV, wel deze foutmelding:

0

org.mozilla.javascript.Underdefined@5d3c17c

Hierna het hele apparaat gereset (fabrieksinstellingen en software verwijderd van de ontvanger) volgens de helpdesk handleiding, zodra deze de programmagids gaat laden, deze foutmelding:

-1

org.mozilla.javascript.Underdefined@5d2cbaa

Nu zitten we dus zonder TV.

Op de website staat wel deze storing (maar gisteren en eergisteren had ik gewoon TV):

http://www.telfort.nl/med...e-vastlopen-tv-ontvanger/

En nu inmiddels ook deze: http://www.telfort.nl/med...g-interactieve-televisie/.

Edit: Dit probleem lag dus aan tweede storing, toen deze opgelost was, was ook bovenstaand probleem weg.

[ Voor 5% gewijzigd door Jumpman op 05-11-2012 20:22 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-05 18:48
Ik heb een tijdje geleden op een nieuw contract gereageerd namelijk 30mb voor€20 inplaats van 20mb voor 25+ wat ik had. Nu zou dit 24 oktober ingaan maar mijn snelheid is nog 20mb(21.5mbps volgens speedtest).

Ik weet dat de modem even moet intrainen(of iets dergelijks) en deze is niet uit gegaan.
Kan ik verwachten dat de snelheid nog omhoog gaat?

noise margin upstream: 5 db
output power downstream: 5 db
attenuation upstream: 0 db
noise margin downstream: 6 db
output power upstream: 14 db
attenuation downstream: 25 db
loop length is 1524m
SRA upstream: init
SRA downstream: init
bitswap upstream: enabled
bitswap downstream: enabled
current rate upstream: 1816 kbps
interleaving delay upstream: 4.25 ms
impulse noise protection upstream: 1.0 symbols
current rate downstream: 22948 kbps
interleaving delay downstream: 8.50 ms
impulse noise protection downstream: 1.0 symbols
attainable rate upstream: 2032 kbps
attainable rate downstream: 22969 kbps
linetype: VDSL2
Profile: 8b
operational uptime: 5 days, 2:17
CodeViolations near end: 851
FEC near end: 129443
CodeViolations far end: 1
FEC far end: 160
Bandborders upstream:
nReturn=0 nDirection=0 nNumData=2

[ Voor 249% gewijzigd door kadooosh op 03-11-2012 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epoxus
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05 13:28
Ik ben ook recent een nieuw contract aangegaan (de 30mbit voor €20 ipv 20mbit voor €25)
Nieuw modem gekregen en ongeveer 1 week prima gebruikt op het oude abbonnement.

Vervolgens 1 november netjes een mail gehad:
Hierbij bevestigen wij dat uw huidige Telfort internetabonnement met gebruikersnaam 'xxxx@telfort.nl' per 2012-11-01 omgezet is naar een Internet Standaard-abonnement.

Sindsdien ligt het internet er volledig uit, dus maar even de probleemoplosser via de website gedaan:
Internet werkt helemaal niet
Verbinding is opgeleverd
Power lampje brandt ononderbroken
DSL lampje brandt helemaal niet
Aansluiting gecontroleerd, lampje brandt nog niet
Modem gereset, lampje brandt nog steeds niet
DSL kabel vervangen, lampje brandt niet

Ik heb verder geen splitter en neem aan dat aderparen niet verwisseld hoeven te worden aangezien ik gewoon al internet heb gehad hiervoor, zowel met mijn oude als mijn huidige modem? Wegens drukte is de klantenservice vervolgens slecht bereikbaar. Mooi is dat ..

Volledige factory-reset ook al uitgevoerd. Oude modem blijkt ook niet meer te werken.Iemand nog suggesties? Bij voorbaat dank.

[ Voor 5% gewijzigd door Epoxus op 03-11-2012 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Dit zijn de maximale snelheden die je kan verwachten op dit moment:

[ Voor 7% gewijzigd door Jumpman op 03-11-2012 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-05 18:48
Jumpman schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 13:19:
[...]

Dit zijn de maximale snelheden die je kan verwachten op dit moment:

Yup dacht ik al, kan ik nog verwachten dat dit omhoog gaat?
Of ligt dit gewoon aan de fysieke lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
kadooosh schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 13:21:
[...]

Dat is het maximale op dit moment van je lijn. Of het omhoog gaat kan ik niet zeggen, ik werk niet bij Telfort. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online
kadooosh schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 13:21:
[...]

Ik vrees dat je niet veel hoger gaat komen
loop length is 1524m

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/81/VDSL2_Snelheid.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-04 11:06
Op dit moment heb ik Bellen, TV en internet in een van Telfort. Ik heb het thuis sinds maart. Alles werkt goed, op de laatste dagen na. Mijn moeder had namelijk problemen met bellen. Ik weet niet of dit aan Telfort of de telefoon ligt.

Als je telefoon overgaat wordt die natuurlijk opgenomen, maar dan hoor je niks. Ik had het zelf getest. Als ik met mijn mobiel belt, gaat die over, maar dan gaat de vaste telefoon nog niet over. Pas 15seconde later. Dan hoor je dus even niks en na een tijdje wel, maar vaag. Als ik met de huis telefoon naar mijn mobiel bel, dan gaat die niet over. Hij gaat meteen de secondes tellen(dat zie je als je hebt opgenomen of de ander heeft opgenomen), terwijl ik met mijn mobiel nog niet heb opgenomen. Hij ging nog geeneens over!

Als telefoon heb ik de Gigaset AS300a DUO. Ik heb de telefoons wel een reset gegeven, maar nog niet helemaal terug naar de fabrieksinstellingen. Ik vraag me namelijk af of het aan de aansluting of de telefoon is. Waarschijnlijk de telefoon zelf. Dus als iemand me kan helpen, hoor ik het graag!

Edit: de telefoons heb ik nu een reset gegeven. Ook het basisstation zelf. Dit werkte niet. Intern bellen werkt gewoon perfect. De telefoon gaat nu wel over en hoor ik de ander perfect.

Edit 2: modem reset werkt! Had nu pas reset geprobeerd, omdat vanmiddag andere ook nog van het netwerk gebruik maakten.

[ Voor 12% gewijzigd door Michielodc op 06-11-2012 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150104

-

[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 150104 op 13-02-2017 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 464382

Anoniem: 150104 schreef op maandag 05 november 2012 @ 17:40:
@telfort webcare

Ik heb nog steeds geen antwoord gekregen op welke manier ik gecompenseerd wordt voor een maand zonder verbinding zitten? Ik had deze vraag op 19 oktober gesteld en sinds die tijd word ik aan het lijntje gehouden dat ik 'morgen' een antwoord krijg. Sinds een week krijg ik helemaal geen reactie meer. Ik werd perfect geholpen om van mij weer een betalende klant te maken met de belofte dat ik gecompenseerd zou worden voor mijn situatie maar nu alles geregeld is hoor ik niets meer terwijl ondertussen het geld wel weer van mijn rekening gehaald word.. Een beetje jammer.
Ik begin het ook best irritant te vinden dat ik al dagen wacht op een antwoord. Maar Hugo hebt het druk sinds die nieuwe klanten dus daar kunnen we hem niet kwalijk op nemen. Wel vindt ik dat er wat meer naar bestaande/trouwe klanten moet worden gekeken. Bestaande klanten worden bijna niet op de hoogde gehouden en komen in het zwarte kleine hoekje terwijl nieuwe klanten als koning behandeld worden. Ik ben er zeker van dat meerdere bestaande klanten hetzelfde voelen als ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:57

OgWok

U.N.C.L.E.

Anoniem: 464382 schreef op maandag 05 november 2012 @ 18:58:
[...]

Ik begin het ook best irritant te vinden dat ik al dagen wacht op een antwoord. Maar Hugo hebt het druk sinds die nieuwe klanten dus daar kunnen we hem niet kwalijk op nemen. Wel vindt ik dat er wat meer naar bestaande/trouwe klanten moet worden gekeken. Bestaande klanten worden bijna niet op de hoogde gehouden en komen in het zwarte kleine hoekje terwijl nieuwe klanten als koning behandeld worden. Ik ben er zeker van dat meerdere bestaande klanten hetzelfde voelen als ik.
Geen goede ontwikkeling bij Telfort Webcare zo te lezen. Het is belangrijk nieuwe klanten goed te helpen. Nog belangrijker is het bestaande klanten ook goed te blijven helpen. Zeker hier bij Tweakers, omdat de meeste Tweakers met de juiste info van Webcare problemen kunnen oplossen en een bron van belangrijke info voor Telfort kunnen zijn.

Het is een bekende valkuil bij de providers. Mooie (tijdelijke) aanbiedingen geven een flinke toestroom van nieuwe klanten. Helpdesk heeft minder tijd voor de bestaande klanten en een gedeelte daarvan gaat (ontevreden) weg.

Ook de "reorganisatie" bij Webcare zal het er niet makkelijker op maken.

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartOtten
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-05 12:56
@Webcare:

Als ik inlog op MijnTelfort krijg ik op elke pagina het volgende te zien:
U kunt de gevraagde pagina niet meer opvragen. Doordat u uw abonnement heeft beëindigd, kunt u een aantal functionaliteiten van Mijn Telfort niet meer gebruiken. Als gevolg daarvan kunt u een aantal pagina's niet meer opvragen.
Het is moeilijk om zo Interactieve TV aan te vragen..... Gegevens staan in PM

edit: De inloggegevens kreeg ik via telefonische helpdesk maar er schijnen meerdere combinaties in omloop te zijn....Na zorgvuldig uitzoeken van de medewerkers dus alsnog de verkeerde combo gekregen :|

[ Voor 19% gewijzigd door BartOtten op 06-11-2012 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murata
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-05 15:20
@webcare,
als je Interactieve TV vraagt als bestaande klant, heb je dan ook te maken met 1 week afkoelperiode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 481766

@Telfort webcare

Sinds een aantal weken is de download snelheid bij ons van ongeveer 2200 KB/s ineens gezakt naar 1600 KB/s. Daarnaast heeft de modem een slecht wifi signaal om de zoveel tijd. Dan zakt het signaal op een paar meter ineens naar bijna niets.

Kunnen jullie zien wat er aan de hand is?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 481766 op 06-11-2012 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OgWok schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 08:27:
[...]

Geen goede ontwikkeling bij Telfort Webcare zo te lezen. Het is belangrijk nieuwe klanten goed te helpen. Nog belangrijker is het bestaande klanten ook goed te blijven helpen. Zeker hier bij Tweakers, omdat de meeste Tweakers met de juiste info van Webcare problemen kunnen oplossen en een bron van belangrijke info voor Telfort kunnen zijn.

Het is een bekende valkuil bij de providers. Mooie (tijdelijke) aanbiedingen geven een flinke toestroom van nieuwe klanten. Helpdesk heeft minder tijd voor de bestaande klanten en een gedeelte daarvan gaat (ontevreden) weg.

Ook de "reorganisatie" bij Webcare zal het er niet makkelijker op maken.
Inderdaad. Tweakers is een belangrijke bron voor Telfort. Voor zowel feedback als problemen. Helaas krijgen nieuwe klanten tot op het heden nog steeds voorrang. Het is dus wachten tot Hugo na die reorganisatie wat meer collegas krijgt. Zodat hij er niet alleen voor staat.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 464382 op 06-11-2012 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doublehelix
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:26
@ Telfort Webcare
Kunt u mij van dienst zijn. Vorige week heb ik mijn telfort internet en iTV abonnement verlengd en wel als alles in. Hiervoor heb ik een persoonlijke aanbod gekregen. Inmiddels heb ik een bevestigend brief thuis gekregen m.b.t vast bellen maar geen brief waarin de persoonlijke aanbod staat. Inmiddels heb ik de klantenservice gebeld en te horen gekregen dat de aanbod niet middels een thuisgestuurde brief wordt bevestigd. De medewerker was ook niet bevoegd om zelfs een bevestigende email te sturen. De aanbod staat wel in zijn systeem maar het lijkt mij logisch dat dit schriftelijk word bevestigd. De klantenservice kon mij niet helpen en heeft alleen een notitie gemaakt. Hierdoor overweeg ik de bestelling te annuleren. Het schrifftelijk niet willen bevestigen van een aanbod vind ik niet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doublehelix
Inmiddels heb ik deze gevonden: Recht op een schriftelijke bevestiging
De verkoper moet u per brief of per mail een bevestiging van de koop sturen. Daarin moeten alle gegevens staan die u voor of na de koop moet weten. Dit voor zover u die gegevens niet al weet. De verkoper moet u (schiftelijk) per brief op de hoogte stellen, hoe u gebruik kunt maken van uw herroepingsrecht. De verkoper kan hier alleen maar aan voldoen als hij uw adres weet. Daarom hoort u bij iedere koop op afstand uw adres op te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-05 10:15
doublehelix schreef op woensdag 07 november 2012 @ 12:55:
@ Telfort Webcare
Kunt u mij van dienst zijn. Vorige week heb ik mijn telfort internet en iTV abonnement verlengd en wel als alles in. Hiervoor heb ik een persoonlijke aanbod gekregen. Inmiddels heb ik een bevestigend brief thuis gekregen m.b.t vast bellen maar geen brief waarin de persoonlijke aanbod staat. Inmiddels heb ik de klantenservice gebeld en te horen gekregen dat de aanbod niet middels een thuisgestuurde brief wordt bevestigd. De medewerker was ook niet bevoegd om zelfs een bevestigende email te sturen. De aanbod staat wel in zijn systeem maar het lijkt mij logisch dat dit schriftelijk word bevestigd. De klantenservice kon mij niet helpen en heeft alleen een notitie gemaakt. Hierdoor overweeg ik de bestelling te annuleren. Het schrifftelijk niet willen bevestigen van een aanbod vind ik niet kunnen.
Sorry maar ben je niet een beetje vreemd bezig? wacht gewoon de eerste factuur af en ontbind de koop als er toch iets fout gaat. Als de medewerker het gewoon bevestigd is het toch goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doublehelix
Vreemd zou ik het niet noemen. Bij verkoop op afstand hoor je een schriftelijke bevestiging te krijgen. Bij het aanvragen van een abbonement gebeurt deze automatisch maar bij een persoonlijke aanbod bij verlenging niet. Dat is m.i tegenstrijdig en niet te verklaren. Een verzoek tot schriftelijke bevestiging gaat gewoon moeilijk en deze snap ik gewoon niet. Ik heb wel een bevestiging via email gekregen en daar staan de gewone prijzen op en niet van de aanbod. Dus vreemd bezig ben ik niet.
[...]

Sorry maar ben je niet een beetje vreemd bezig? wacht gewoon de eerste factuur af en ontbind de koop als er toch iets fout gaat. Als de medewerker het gewoon bevestigd is het toch goed?
[/quote]

[ Voor 10% gewijzigd door doublehelix op 07-11-2012 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-04 20:55
Ondertussen heeft Hugo gereageerd en een verlenging aangeboden met gratis nieuw modem, geen verzendkosten en 1e maand gratis.
Pluim voor Hugo!!

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

[quote]birdibird schreef op donderdag 08 november 2012 @ 00:05:
Ondertussen heeft Hugo gereageerd en een verlenging aangeboden met gratis nieuw modem, geen verzendkosten en 1e maand gratis.
Pluim voor Hugo!!
[/quote]

:?
Nu wordt ik even goed pissig, dit houdt dus in dat als je maar gaat zeuren, je van alles gedaan krijgt. En ik, de niet zeurende (doch wél trouwe én tevreden) klant betaal dus gewoon 15 euro (nog niet trouwens, ik heb net het modem ontvangen, maar nog geen factuur), omdat ik bereid ben netjes dit te betalen :X .
Sorrie hoor, maar dit is echt de omgekeerde wereld :(

@Telfort webcare (Hugo): dit soort praktijken vind ik absoluut niet eerlijk tegenover bestaande klanten die de 15 euro wél moeten betalen :-(

Was al gefixt (via Telfort forum), was vergeten dit ook hier te melden

[ Voor 5% gewijzigd door KillerBee op 16-11-2012 07:22 ]

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

doublehelix schreef op woensdag 07 november 2012 @ 22:34:
Vreemd zou ik het niet noemen. Bij verkoop op afstand hoor je een schriftelijke bevestiging te krijgen. Bij het aanvragen van een abbonement gebeurt deze automatisch maar bij een persoonlijke aanbod bij verlenging niet. Dat is m.i tegenstrijdig en niet te verklaren. Een verzoek tot schriftelijke bevestiging gaat gewoon moeilijk en deze snap ik gewoon niet. Ik heb wel een bevestiging via email gekregen en daar staan de gewone prijzen op en niet van de aanbod. Dus vreemd bezig ben ik niet.
Precies, ik zou het ook schriftelijk bevestigd willen hebben, probeer een andere Telfort-mederwerker maar eens wijs te maken welke 'deal' jij hebt gesloten met werknemer X die al 2 weken niet meer bij Telfort werkt ;) Ik heb dit ook wel eens meegemaakt bij andere bedrijven en daar zijn de beloofde 'deals' uiteindelijk toch niet doorgegaan, ik pas er dus ook flink mee op :)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doublehelix
Hugo, where are u ?
MensionXL schreef op donderdag 08 november 2012 @ 11:46:
[...]

Precies, ik zou het ook schriftelijk bevestigd willen hebben, probeer een andere Telfort-mederwerker maar eens wijs te maken welke 'deal' jij hebt gesloten met werknemer X die al 2 weken niet meer bij Telfort werkt ;) Ik heb dit ook wel eens meegemaakt bij andere bedrijven en daar zijn de beloofde 'deals' uiteindelijk toch niet doorgegaan, ik pas er dus ook flink mee op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doublehelix
Wat is Telfort toch een vrezelijk bedrijf. De administratie is een puinhoop. Vandaag heb ik nog een keer gebeld naar de klantenservice dat ik nogsteeds geen schriftelijke bevestiging heb gekregen mbt de persoonlijke aanbod ivm verlenging. De medewerker was wel behulpzaam en vriendelijk maar kan de aanbieding in haar systeem niet vinden terwijl een collega van haar dat gisteren wel kon en heeft zelf de bedragen genoemt. Vervolgens heeft zij mij in contact gebracht met een leidinggevende. Zij kan het ook niet vinden en heeft vervolgens contact opgenomen met afdeling abbonementen. Deze afdeling had geen tijd en er is een afspraak gemaakt dat ik morgenavond tussen 6 en 7 teruggebeld zou worden. Volgens mij heb ik een uur aan de lijn gezeten. Vraag is of ik uberhaupt word teuggebeld. Vertrouwen in dit bedrijf heb ik inmiddels niet meer. Heb gelukkig nog een aantal dagen de tijd om te annuleren. Puinhoop gewoon. Franz Kafka zou zich rot lachen.

[ Voor 5% gewijzigd door doublehelix op 08-11-2012 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:57

OgWok

U.N.C.L.E.

@doublehelix:

geloof dat ik je niet snap. "Hugo, where are you?" gevolgd door een quote van MensionXL.
Wat wil je daarmee duidelijk maken/wat is je vraag?

Overigens is vreselijk met een s....

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doublehelix
Vind ik persoonlijk niet slecht geschreven voor een engelsman. Zoals je kan lezen heb ik problemen met het bedrijf Telfort. Lees mijn berichten goed door en misschien kom je wel tot dezelfde conclusie. Dezelfde, Is dat geschreven met een s of een z. Misschien kan ik bijles van je krijgen. Inmiddels heb ik wel een reactie mogen ontvangen van Hugo op een andere forum. Waarvoor mijn dank. Desondanks is mijn mening over Telfort niet veranderd
OgWok schreef op donderdag 08 november 2012 @ 18:02:
@doublehelix:

geloof dat ik je niet snap. "Hugo, where are you?" gevolgd door een quote van MensionXL.
Wat wil je daarmee duidelijk maken/wat is je vraag?

Overigens is vreselijk met een s....

[ Voor 11% gewijzigd door doublehelix op 08-11-2012 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doublehelix
Nog een bericht van Hugo. Mijn dank. Hij wil mij graag helpen. Hopelijk kunnen wij wel uitkomen. Ik was al bezig met een annuleringsbrief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266026

Wellicht een idee voor Telfort om voor hun oude trouwe lieve klanten die overgaan van ADSL op VDSL en derhalve een nieuw modem nodig hebben dit kosteloos af te laten halen in een van de Telfort winkels met een door Telfort naar hen verstuurde bevestigingsmail met barcode bijvoorbeeld.

Nu moet er een zg. gereduceerd tarief van €15 betaald worden voor de verzendkosten en modem (nieuwe klanten betalen hiervoor €25), in mijn ogen een zeer minimaal voordeel. Ben zelf klant sinds de Albert Heijn Tiscali actie, ergens in zomer 2002 dacht ik.
Heb begin van deze week de upgrade naar VDSL met bijpassend modem aangevraagd.

Ik had het absoluut redelijk gevonden wanneer die €15 NIET in rekening zouden worden gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ribbekassie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-04 23:24
Vind ik ook wij zijn ook meerjarige klant en heb mij ook geërgerd aan de 15 euro verzendkosten als je het abonnement wilt upgraden.
Wij betaalden al jaren 20 euro voor een 7/8 Mbit abonnement en als je zelf niet reageert zou dat tot ver in de toekomst zo blijven terwijl men voor het zelfde bedrag een veel sneller abonnement zou kunnen genieten.
Het zou Telfort sieren als zij hun bestaande klanten een kosteloze upgrade aanbieden en leid naar mijn inziens alleen maar naar tevredener klanten.
Het vastleggen van het abonnement voor een jaar kan ik inkomen maar kosten berekenen is ergerlijk die worden bijv. ook niet berekend bij een telefoonabonnement verlenging of upgrade.
Heb daar zelfs nog enkele mailtjes aan Telfort gespendeerd maar daar wordt domweg niet op gereageerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doublehelix
Ik ben net gebeld door de afdeling abonnementen en er is mij verteld door een zeer zakelijk en onvriendelijk persoon dat de aanbieding welke mij is toegedaan op 2 november helemaal niet mag. Vervolgens heeft deze medewerker mij een nieuwe aanbod gedaan. Deze was natuurlijk een stuk minder goed. Vervolgens ben ik niet akkoord gegaan. Hierop reageerde de medewerker dat de verlenging van een jaar niet ongedaan kan worden. Hierop heb ik duidelijk gemaakt dat volgens consumentenrecht men 7 dagen bedenktijd heeft bij verkoop op afstand en dat ik ook geen schriftelijke bevestiging thuis had ontvangen van de aanbieding. Volgens de email welke ik wel ontvangen heb staat ook dat men 7 WERKDAGEN de tijd heeft om de overeenkomst ongedaan te maken. Om misverstanden te voorkomen heb ik de medewerker geinformeerd dat ik al twee aangetekende brieven naar telfort had gestuurd vandaag om de verlengingsaanbod te annuleren.. Hierop reageerde de medewerker dat zij direct de verlengingsaanbod zou annuleren. Dus in eerste instantie werd ik geintimideerd met uitspraken dat het helemaal niet geannuleerd kan worden en toen ik met gefundeerde tegen argumenten kwam was het wel mogelijk. Dit bedrijf is afschuwelijk. Als alles geregeld is ga ik overstappen. Inmiddles ben ik uren aan de telefoon geweest en in gesprek met 4 verschillende afdelingen. Zoals ik eerder heb gezegd, Frans Kafke zou zich rot lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doublehelix
Niet te geloven. Ik heb een email gekregen dat het geannuleeerd is. Wat een snelle service (ironisch bedoeld). Ga z.s.m overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ribbekassie schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 11:43:
Vind ik ook wij zijn ook meerjarige klant en heb mij ook geërgerd aan de 15 euro verzendkosten als je het abonnement wilt upgraden.
Wij betaalden al jaren 20 euro voor een 7/8 Mbit abonnement en als je zelf niet reageert zou dat tot ver in de toekomst zo blijven terwijl men voor het zelfde bedrag een veel sneller abonnement zou kunnen genieten.
Het zou Telfort sieren als zij hun bestaande klanten een kosteloze upgrade aanbieden en leid naar mijn inziens alleen maar naar tevredener klanten.
Het vastleggen van het abonnement voor een jaar kan ik inkomen maar kosten berekenen is ergerlijk die worden bijv. ook niet berekend bij een telefoonabonnement verlenging of upgrade.
Heb daar zelfs nog enkele mailtjes aan Telfort gespendeerd maar daar wordt domweg niet op gereageerd.
Breek me de bek niet open.......maar er zijn nogal wat mensen pissig over dit soort fratsen.

Helaas is de stemming hier in dit topic dat alle telfort fratsen helemaal geweldig worden gevonden.
Zolang men er zelf maar geen last van heeft is alles goed en dat echt heel veel klanten al maanden te veel dokken word afgedaan als: ja dat zijn stomme sukkels die de prijzen niet goed in de gaten houden.

Voor dit soort tweakers zal de wereld echter te klein zijn wanneer ze later hoogbejaard zijn en ze zelf een poot word uitgedraaid door een bedrijf met fratsen......kun je de klok op gelijkzetten.... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Bestaande abonnementen 'oneindig' door laten lopen met dezelfde condities en prijs, terwijl de ontwikkelingen al verder zijn gebeurt overal. Het siert een bedrijf klanten te wijzen op een goedkopere of snellere verlenging, maar verplicht is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

doublehelix schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 19:14:
Niet te geloven. Ik heb een email gekregen dat het geannuleeerd is. Wat een snelle service (ironisch bedoeld). Ga z.s.m overstappen.
Wat een raar gedoe allemaal, ik snap dat je daar pissig van wordt. Welke provider gaat het nu eigenlijk voor je worden?

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jumpman schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 08:40:
Bestaande abonnementen 'oneindig' door laten lopen met dezelfde condities en prijs, terwijl de ontwikkelingen al verder zijn gebeurt overal. Het siert een bedrijf klanten te wijzen op een goedkopere of snellere verlenging, maar verplicht is het niet.
Behalve dat het dan geen vaste prijzen meer zijn wanneer er voor 1 product vele prijzen worden gehanteerd.
Vaste lage prijzen is een standaard onderdeel van de reclame van telfort wat dus misleidend is.
RCC procedure loopt al, ze hebben meer info gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwtje123
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-05 16:26
Ik overweeg om alles in 1 aan te schaffen. Nu heb ik ziggo en daar zijn de HD zenders gewoon beschikbaar vanaf voorkeuze 1. Bij telfort zitten ze blijkbaar vanaf 700. Betekent dit dat ik altijd naar die hoge zenders moet zappen om ze in HD te kunnen zien of is daar een oplossing voor zodat ze toch vanaf 1 beschikbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaOdie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-07-2015

ThaOdie

Daar ben ik...

Elke modene tv heeft de mogelijkheid om favorieten op te slaan. Dat lijkt mij niet zo'n punt. ;)

Zeg wat of zeg niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9741

offtopic, inderdaad

[ Voor 138% gewijzigd door IEF op 13-11-2012 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Ik vraag me af wanneer de Webcare (Hugo) de PB's gaat behandelen, ik wacht nu acht dagen, en sommigen personen misschien al langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wing Ho
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-04 00:23
Ons internet is al enkele weken zeer instabiel en sinds 3 dagen hebben we helemaal geen internet meer. Ik heb zelf geen idee waar het aan zou kunnen liggen.

Gegevens:
- 4 jaar geleden abonnement afgesloten.
- Modem: Zyxel P-2602HW-D1A.
- IS/RA: hoofdstopcontact in woonkamer. Modem is direct hierop aangesloten. Geen splitter, geen vertakkingen.
- Twee PC aangesloten middels UTP kabels.
- Gebruik voor casual internetten, Diablo 3, geen torrentprogramma’s.

Wat is gedaan heb:
1. Telefoonkabel (tussen IS/RA en modem) vernieuwd.
2. Gecontroleerd op firmware-updates (was er niet).
3. Meerdere factory resets, zowel via webinterface als via resetknop achterin (=alle kabels los, reset knop ingedrukt houden, spanning erop, resetknop nog ca. 30 sec ingedrukt houden, daarna alle kabels weer aansluiten)
4. Aderparen IS/RA punt gewisseld. Was oranje/wit, omgewisseld naar rood/blauw en weer terug.

Probleem:
Initieel was er sprake van heel veel “DSL link up/downs”. Dit verbeterde meestal door restarts (zowel via webinterface als via knop achterop de modem). Omdat het probleem frequenter voordeed heb ik de telefoonkabel vervangen, met goed effect voor een etmaal. Daarna wederom dezelfde problemen, waarop een factory reset via webinterface. Goed effect voor 3 dagen, waarna wederom dezelfde problemen. Sindsdien meerdere restarts en factory resets, met steeds korter effect. Afgelopen week viel op dat de modem zichzelf vaak opnieuw herstartte (Power lampje viel dan uit, waarna knipperen en weer stabiel). Sinds 4 dagen hebben we praktisch geen internet meer (werkt max 60 minuten per dag). Sinds gister kan de modem uberhaupt geen DSL verbinding meer maken na herstartten (DSL lampje blijft >5 min knipperen en in de webinterface staat “detect signal”). Aderparen wisselen had geen effect.

Opmerkingen:
- Ik beschik niet over een andere modem.
- Ik heb op een gegeven moment screenshots gemaakt van de logs op webinterface (kom er nu pas achter dat ik ze ook had kunnen mailen naar mezelf): http://db.tt/5Dw7Xd5r
- Ik heb geen aanwijzingen dat er sprake zou kunnen zijn van interferentie, aangezien het probleem zich ook voordeed/voordoet als alle andere apparaten zijn uitgeschakeld.
- Ik post nu via m’n telefoon, dus hopelijk komt het een beetje duidelijk over.

Bij voorbaat dank voor jullie hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Heb de laatste weken wel echt problemen met telfort, slechte lijn noem maarop.

Nu is DLM weer gerest, en ging van 43mbit naar 25mbit, en had nergens last van verder (kon gewoon internetten noem maarop). Hoop dat DLM hem wel weer omhoog schakeld. Weet wel dat ik het jammer vind dat ik weer jaar aan vast zit alleen door een upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doublehelix
De Kafkaiaanse saga rondom Telfort blijft actueel. Na het ontvangen van een email van telfort afgelopen vrijdagavond waarin mij werd verzekerd dat de "omzetting" van mijn abo zou zijn geanuleerd (Hiermee bevestigen wij de annulering van uw aanvraag voor de omzetting van uw huidige Telfort internetabonnement met gebruikersnaam ......) blijven de contract gegevens via Mijntelfort onveranderd met verlenging tot 02-11-2013. Blijkbaar zijn bepaalde databases niet aan elkaar gekoppeld anders was er een automatische terugzetting van de contractgegevens naar de oorspronkelijke data waardes. Dit in tegenstelling tot het verlengen van een contract. Deze gebeurd bijna direct (wel in mijn geval) en het ongedaan maken niet. Je kan je wel voorstellen denk ik dat ik nogsteeds geen vertrouwen heb dat deze fatsoenlijk wordt afgehandeld. Strakjes ga ik kijken of mijn aangetekende brieven wel aangekomen zijn. Conclusie tot nu is dat afdelingen bij dit bedrijf niet kunnen communiceren en beloftes worden niet nageleefd. Mijn enige hoop op korte termijn is dat Hugo, de community manager, een oplossing kan bewerkstelligen. Hij heeft het ontzettend druk begrijp ik maar heeft geweldige werk verricht in het verleden. Tot nu toe ben ik wel tevreden met het product maar de manier waarop men omgaat met het oplossen van problemen vind ik ronduit schandelijk.

[ Voor 7% gewijzigd door doublehelix op 12-11-2012 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-04 16:30
erwtje123 schreef op zondag 11 november 2012 @ 11:52:
Ik overweeg om alles in 1 aan te schaffen. Nu heb ik ziggo en daar zijn de HD zenders gewoon beschikbaar vanaf voorkeuze 1. Bij telfort zitten ze blijkbaar vanaf 700. Betekent dit dat ik altijd naar die hoge zenders moet zappen om ze in HD te kunnen zien of is daar een oplossing voor zodat ze toch vanaf 1 beschikbaar zijn?
Volgens mij kan dat gewoonweg om dit moment niet bij Telfort, KPN, XS4all om ze zelf niet de HD zenders zetten op de plek van de SD versie. Daarnaast kun je zenders niet sorteren in de favorietenlijst (althans de laatste keer dat ik het gebruikte).
ThaOdie schreef op zondag 11 november 2012 @ 15:50:
Elke modene tv heeft de mogelijkheid om favorieten op te slaan. Dat lijkt mij niet zo'n punt. ;)
Je kunt in de decoder die bij Telfort wordt geleverd volgens mij helemaal niet de zenders sorteren. Volgens mij is het helemaal niet mogelijk om Telfort IPTV zenders te sorteren op je tv want je zenderlijst staat vast in de Telfort tv decoder. Je kunt weliswaar wel 'zenders verbergen' zoals telfort het in de handleiding (op pagina 43) noemt of 'Persoonlijke zenderlijst maken' (pagina 47) maar daar kun je zenders niet in sorteren waardoor je nog steeds vast zit aan de volgorde van de zenders van Telfort enkel kun je zenders weglaten (Ned 1,2,3,enz. in SD en dan beginnen met de HD versies maar dan mis je dus wel Discovery, Comedy Central e.d. of die staan er dan weer voor.

Bij Ziggo zit die functionaliteit waarmee je HD zender wel kunt sorteren en daar zitten zelfs de HD zenders al op de plek van een SD zender in de bestaande decoders of als je een CI+ slot gebruikt kun je sorteren op je tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwtje123
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-05 16:26
funrider schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:17:
[...]

Volgens mij kan dat gewoonweg om dit moment niet bij Telfort, KPN, XS4all om ze zelf niet de HD zenders zetten op de plek van de SD versie. Daarnaast kun je zenders niet sorteren in de favorietenlijst (althans de laatste keer dat ik het gebruikte).

[...]

Je kunt in de decoder die bij Telfort wordt geleverd volgens mij helemaal niet de zenders sorteren. Volgens mij is het helemaal niet mogelijk om Telfort IPTV zenders te sorteren op je tv want je zenderlijst staat vast in de Telfort tv decoder. Je kunt weliswaar wel 'zenders verbergen' zoals telfort het in de handleiding (op pagina 43) noemt of 'Persoonlijke zenderlijst maken' (pagina 47) maar daar kun je zenders niet in sorteren waardoor je nog steeds vast zit aan de volgorde van de zenders van Telfort enkel kun je zenders weglaten (Ned 1,2,3,enz. in SD en dan beginnen met de HD versies maar dan mis je dus wel Discovery, Comedy Central e.d. of die staan er dan weer voor.

Bij Ziggo zit die functionaliteit waarmee je HD zender wel kunt sorteren en daar zitten zelfs de HD zenders al op de plek van een SD zender in de bestaande decoders of als je een CI+ slot gebruikt kun je sorteren op je tv.
Daar was ik al bang voor. Bedankt voor je uitgebreide reactie, ik ga er nog eens goed over nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Mijn verbinding is erg slecht momenteel, 1000 ping's geven 20% packet loss terwijl er niks met de verbinding gebeurt verder... Meer mensen met dit probleem?

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambo123
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-05 11:52
@Wing Ho
Het lijkt er op dat het modem aan het dood gaan is of dat de lijn dood is.
Aangezien Hugo niet erg aanwezig is hier kun je het beste even bellen met de klantenservice.
Of even je vraag stellen in het forum van Telfort zelf, daar zijn meer medewerkers aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wing Ho
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-04 00:23
brambo123 schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:46:
@Wing Ho
Het lijkt er op dat het modem aan het dood gaan is of dat de lijn dood is.
Aangezien Hugo niet erg aanwezig is hier kun je het beste even bellen met de klantenservice.
Of even je vraag stellen in het forum van Telfort zelf, daar zijn meer medewerkers aanwezig.
Dank voor je snelle reactie. Ik heb inderdaad hetzelfde ook gepost op hun forum. Daarop heeft nog niemand gereageerd. Ik zal morgen dus bellen!

Edit: via de tweede lijn technische dienst krijg ik met spoed (=binnen 3 dagen) een nieuw modem. Hopen dat het helpt!

Edit2: nieuw modem binnen en het feit dat ik nu via mn PC post zegt denk ik genoeg :) (nu hopen dat de verbinding stabiel blijft, hehe)

[ Voor 19% gewijzigd door Wing Ho op 15-11-2012 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWPVDW
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:08
JWPVDW schreef op donderdag 01 november 2012 @ 21:57:
[quote]brambo123 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 07:36:
@JWPVDW
Wat geeft de postcode check aan?

Postcodecheck zegt:
Snelheid op jouw adres: 21 Mb/s

Zou wellicht dus wel wat schelen.. ik wacht af!
Even de update: met het nieuwe modem train ik in op 22016/2056 kbps
7MB er bij; flinke sprong vooruit ; ik ben blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsjha
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-01-2024
Afgelopen maandag de 12e zou mijn internet signaal overgaan op Telfort, ik kom van Online. Signaal is echter nog niet weggevallen en volgens ip check is het signaal gewoon nog online. Ff het Telfort modem eraan gehangen, maar dan dus geen signaal. Is Telfort vaker traag met het omzetten en dus het niet nakomen van afspraken?? Gelukkig niet volledig zonder internet, anders was ik definately not amuzed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sipjohn
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-05 21:15
quote:
Telfort Webcare schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 18:40:

[...]
Nee, de orderlogica bepaalt dit zelf. Indien mogelijk wordt er altijd over VDSL opgeleverd. We kunnen wel na oplevering binnen een uur terugschakelen naar ADSL.

Hugo

Oplevering heeft vandaag plaatsgevonden, tenminste dat denk ik, want nu geen internet meer. :-(
Kunt u snel terugschakelen naar ADSL2+ ?

Internet KPN 37/27Mbps; Modem Experia v8; Router Fritz!box 7260; Telefoon Siemens C470IP; VSP in: NL>budgetphone.nl, PL>plfon.pl ; VSP uit: cosmovoip.com; Zon 10x365Wp zuidoost; Omvormer Trannergy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

@sipjohn: ik denk dat het in dit geval, waarbij enige spoed vereist is (neem ik aan), beter is om Telfort even te bellen. Webcare is namelijk al enkele dagen niet online geweest (dit kan ik zien in m'n PM omgeving).

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sipjohn
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-05 21:15
Het is inmiddels opgelost.

Bovengenoemde Hugo heeft wel reeds beantwoord doorgegeven aan KPN(met de verwachting dat morgenochtend pas iets gedaan zou worden. Maar blijkbaar werkte er iemand over bij KPN, want sinds +/- 18:00 reeds weer verbinding.

Ik had vanmiddag overigens ook gebeld, maar die medewerker(en collega's) kon mij niet verder helpen.

Blijkbaar zitten de deskundigste medewerkers bij telfort niet aan de telefoon.

Internet KPN 37/27Mbps; Modem Experia v8; Router Fritz!box 7260; Telefoon Siemens C470IP; VSP in: NL>budgetphone.nl, PL>plfon.pl ; VSP uit: cosmovoip.com; Zon 10x365Wp zuidoost; Omvormer Trannergy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-05 20:55
Een vraagje aan Webcare (Hugo):

Heb momenteel kabel maar wil toch de overstap maken naar VDSL.
Daarnet heb ik even een planning van VDSL-buitenring doorgespit,
kwam er dus achter dat er op zo'n 1.1/1.3 km afstand een VDSL-kast moet staan.
Als ik de telfort postcodecheck echter uitvoer, krijg ik TOT 9 mbit als uitkomst.
Hetzelfde met de check van DDS.

Mijn vraag: kan ik ook evt. op de VDSL-kast aangesloten worden ipv de centrale 3.2 km verderop?
Scheelt nogal wat snelheid, zeker als het om VDSL2 gaat...

Hebben 2 aderparen uit ISDN-tijd. ZOu dat betekenen dat pairbonding ook mogelijk is bij ons?

Ook: betreft een oude, inactieve lijn naar een oud huis. Kan misschien vanuit de centrale/kast de lijnkwaliteit worden beoordeeld? En mocht de lijnkwaliteit na de activatie zodanig slecht zijn dat de verbinding onstabiel is, kan ik de overeenkomst dan ontbinden?

Alvast dank voor het beantwoorden ! _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door timmie1 op 14-11-2012 22:48 ]

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doublehelix
Hugo is goud waard voor telfort. Hij heeft voor mij ook de nodige problemen opgelost.
sipjohn schreef op woensdag 14 november 2012 @ 22:24:
Het is inmiddels opgelost.

Bovengenoemde Hugo heeft wel reeds beantwoord doorgegeven aan KPN(met de verwachting dat morgenochtend pas iets gedaan zou worden. Maar blijkbaar werkte er iemand over bij KPN, want sinds +/- 18:00 reeds weer verbinding.

Ik had vanmiddag overigens ook gebeld, maar die medewerker(en collega's) kon mij niet verder helpen.

Blijkbaar zitten de deskundigste medewerkers bij telfort niet aan de telefoon.

• Maartenvs
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:50

Maartenvs

For Sale

Even een vraag tussendoor, ik heb een internet standaard abonnement. Dit zou betekenen download tot 20mbit. Echter kom ik helaas maar tot 8mbit. Als ik echter de modem uitlees laat deze bij attainable een veel hogere waarde zien (±20mbit). Wat begrenst nu mijn snelheid? Noise? Modem? Telfort?

noise margin upstream: 7 db
output power downstream: 13 db
attenuation upstream: 1 db
noise margin downstream: 26 db
output power upstream: 12 db
attenuation downstream: 5 db
current rate upstream: 1028 kbps
interleaving delay upstream: 0.00 ms
impulse noise protection upstream: 0.0 symbols
current rate downstream: 8000 kbps
interleaving delay downstream: 3.50 ms
impulse noise protection downstream: 6.9 symbols
attainable rate upstream: 1089 kbps
attainable rate downstream: 24320 kbps
linetype: ADSL_2plus

• timmie1
Maartenvs schreef op donderdag 15 november 2012 @ 00:13:
Even een vraag tussendoor, ik heb een internet standaard abonnement. Dit zou betekenen download tot 20mbit. Echter kom ik helaas maar tot 8mbit. Als ik echter de modem uitlees laat deze bij attainable een veel hogere waarde zien (±20mbit). Wat begrenst nu mijn snelheid? Noise? Modem? Telfort?

noise margin upstream: 7 db
output power downstream: 13 db
attenuation upstream: 1 db
noise margin downstream: 26 db
output power upstream: 12 db
attenuation downstream: 5 db
current rate upstream: 1028 kbps
interleaving delay upstream: 0.00 ms
impulse noise protection upstream: 0.0 symbols
current rate downstream: 8000 kbps
interleaving delay downstream: 3.50 ms
impulse noise protection downstream: 6.9 symbols
attainable rate upstream: 1089 kbps
attainable rate downstream: 24320 kbps
linetype: ADSL_2plus
Je kunt gewoon de volle adsl2+ snelheid halen, dus ik neem aan dat je in een verkeerd DSLAM-profiel zit?
Dus dan zou Telfort de snelheid afknijpen... (correct me if im wrong)
Of is de verbinding onstabiel(veel uitval?), dan schakelt hij volgens mij terug om de lijn stabieler te krijgen...

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

doublehelix schreef op woensdag 14 november 2012 @ 22:46:
Hugo is goud waard voor telfort. Hij heeft voor mij ook de nodige problemen opgelost.
[...]
:Y
Daarom hoop ik ook dat Telfort inziet hoe belangrijk webcare is op de diverse fora, deze medewerkers verdienen een pluim d:)b

Fijn dat het opgelost is sipjohn! ;)

[ Voor 5% gewijzigd door KillerBee op 15-11-2012 06:26 ]

(Al gefixt) :)

[ Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 464382 op 16-11-2012 00:06 ]

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-04 18:36

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Kan het kloppen dat emails met grote attachments (groter dan 8MB lijkt het) geblokt worden?

• RadioAir
  • Laatst online: 03-05 13:44
Maartenvs schreef op donderdag 15 november 2012 @ 00:13:
Jij zit nog op het WBA-A netwerk met een 8Mbit profiel. Dit wordt gecapped omdat de rest van de centrale grotendeels nog ADSL1 is/was en je anders oneerlijke snelheidsverschillen zou krijgen. Je kan proberen je laten te migreren naar het WBA-E netwerk bij Telfort (maak anders daar op 't forum ook even een bericht aan), maar ik vrees dat je zal moeten verlengen. Punt is wel dat als je 20Mbit kan halen vanuit de centrale nu, dat VDSL waarschijnlijk ook wel beschikbaar is, dus dan krijg je een verhoging van 8/1 naar 30/3. Check dat echter via de postcodecheck van Telfort.nl, als daar Snelheid op jouw adres 30Mb staat dan klopt mijn verhaal :)

• Maartenvs
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:50

Maartenvs

For Sale

Coenen schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:03:
Kan het kloppen dat emails met grote attachments (groter dan 8MB lijkt het) geblokt worden?
Volgens mij hadden ze een limiet van 5mb. Ben hier ook al vaker tegenaan gelopen als ik andere mensen iets moest toezenden.

@tha_bulldog
Verlengen is voor mij geen probleem. De check op de telfort site geeft een foutmelding op dit moment maar xs4all e.d. kunnen voortaan wel 40mbit leveren op mijn huislocatie dus dan neem ik aan dat telfort dat ook kan :) Toch maar eens een telefoontje aan wagen. Hopelijk zitten er geen extra kosten aan de overstap naar VDSL.

• RadioAir
Het punt is dat verlengen vaak dus 15 euro kost, maar Hugo deze vaak weer crediteert. Check dat dus even van tevoren :)

• BartOtten
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-05 12:56
@Hugo @Webcare: zie PM

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

tha_bulldog schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:03:
Het punt is dat verlengen vaak dus 15 euro kost, maar Hugo deze vaak weer crediteert. Check dat dus even van tevoren :)
@ Webcare/Hugo:

Hmm, ik zag het ook al voorbij komen maar heb het verder laten gaan. Is het mogelijk dat dit ook nog voor mij gecrediteerd wordt? ;)

Goedkoop bellen via VoIP

Anoniem: 266026

@ Webcare/Hugo:

dat verlengen met meer snelheid, modem en jaarcontract vorige week ook gedaan, modem moet nog binnenkomen maar die credit van €15 zou ik ook wel erg op prijs stellen :*)

(ruim 10 jaar klant/internet en mobiel)

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 266026 op 15-11-2012 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ribbekassie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-04 23:24
Idem Hugo...
MensionXL schreef op donderdag 15 november 2012 @ 21:59:
[...]

@ Webcare/Hugo:

Hmm, ik zag het ook al voorbij komen maar heb het verder laten gaan. Is het mogelijk dat dit ook nog voor mij gecrediteerd wordt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsjha
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-01-2024
Hier is iig eindelijk het internet omgezet..3 dagen later dan afspraak. Heb gelukkig niet 3 dagen zonder gezeten, dus das geluk bij ongeluk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
Nog even 2 vraagjes aan allen hier:

-Wat zijn jullie ervaringen met Telfort IPTV en het modem?
-Migreren van adsl naar vdsl: Hoe zit dat?
Volgens postcodecheck kunnen we alleen adsl hebben, maar er staat wel een wijkkast in de buurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 483151

Deze vraag ook al gesteld op telfort forum maar daar geen reactie

Sinds 2 weken krijg ik niet alle mail binnen die naar mij wordt verstuurd.
de dagelijkse mails waar ik op ben geabboneerd komen niet,
vrienden die mailen daar komt de ene wel van binnen en de volgende niet, ook staat de mail niet op de webmail??
wat is er aan de hand.
Er is niks veranderd op de pc, geen ander mail programma geen andere virusscanner.
Iemand een idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-04 00:12

fulgore

goud

@ Webcare/Hugo:

Eh...
Wij hebben vandeweek ook verlengd met nieuw modem en dus nieuw jaarcontract, modem moet nog binnenkomen maar die credit van €15 zou ik ook wel erg op prijs stellen.

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 483182

@Webcare

Een week geleden, 9 november, via de site een wijziging naar internet standaard aangemeld.
Direct een bevestiging per mail met als bijlage een overeenkomst ontvangen.
De bestelstatus blijft echter heel erg leeg.
15 November een mail gestuurd naar de klantenservice waarin ik mij verontrust afvraag of dit wel in orde is.
Tot en met nu geen reactie. Is dit wat Telfort onder standaard verstaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Anoniem: 483182 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:04:
@Webcare

De bestelstatus blijft echter heel erg leeg.
Dit klopt, heeft denk ik te maken met het feit dat er voor bestaande klanten die een contract verlenging aangaan (en dus geen nieuw contract) geen ordernr. wordt aangemaakt. Hierdoor ontbreekt een bestelstatus (dit is althans mijn vermoeden :) ).
Ik ben afgelopen maandag probleemloos omgezet, bij elkaar duurde het zo'n 3 weken (enkele dagen voor omzetting ontvang je het modem).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Of omdat er een week bedenk tijd opzit ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-05 16:33
Vraagje aan de mensen die Telfort tv hebben, bevalt het ?
Ik heb de max. snelheid voor mijn abbo (32000 kbps) dus aan de bandbreedte zou het niet moeten liggen maar hoe zit het met storingen, beeldkwaliteit, tweede tv aansluiting... etc. ?

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

chucky666 schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 11:20:
Of omdat er een week bedenk tijd opzit ;)
Nee, gedurende de hele looptijd (dus tot aan omzetting) is er geen bestelstatus oproepbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Anoniem: 300018 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:06:
Even de belangrijkste, de rest kom ik later vandaag op terug!

[...]

Graag ontvang ik het serienummer en MAC-adres van de 2e ontvanger via DM, dan laat ik beide nogmaals ontkoppelen.

Hugo
Het probleem is inmiddels opgelost., de HD zenders zijn er weer. Na het ontkoppelen, duurde het activeren stuk langer als de vorig keer.

Telefonisch was er niet uit te komen met de klantenservice medewerkers (drie keer gebeld).

Het lijkt erop dat @Telfort Webcare Tweakers in de steek heeft gelaten?

[ Voor 27% gewijzigd door Jumpman op 17-11-2012 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ditbenikecht
  • Laatst online: 09:49
Mijn sip account bij telfort wil zich niet meer registreren. Ik krijg een SIP Registration: SIP:xxxxxxx: Register Fail, error_cause 387 (response code: 0)

Weet iemand wat je hier aan kunt doen? Een reboot helpt niet.

Google resultaat van de 387:

SIP-User-Authorization-Type AVP Values (387)
AVP Values Attribute Name Reference
0 REGISTRATION [RFC4740]
1 DEREGISTRATION [RFC4740]
2 REGISTRATION_AND_CAPABILITIES [RFC4740]

[ Voor 33% gewijzigd door ditbenikecht op 17-11-2012 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-05 21:44
Landelijke storing vaste telefonie...

http://www.telfort.nl/med...-met-telefonie-landelijk/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ditbenikecht
  • Laatst online: 09:49
Bedankt, toen ik keek stond hij nog niet tussen de storingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toad
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-04 10:11
Hier in Vlaardingen ook al vele uren lang storingen met vastbellen. Ik vind dit niet kunnen, dit duurt veel te lang. Begint een beetje op het begin van Telfort te lijken, toen ook vele malen urenlang geen telefoon.

Maar eens bij UPC kijken bij het einde van het contract. Ik hoor daar goede berichten over bij familie.

Jammer dat ik nog zo lang aan Telfort vast zit.

Vergat ik nog te zeggen: internetsnelheid valt ook tegen: paar maanden geleden overgestapt op nieuw abo met 30 Mb. De eerste maand haalde ik die snelheid wel, maar de laatste tijd is het weer ingekakt. Ik zit nu op 13 Mb max.

Ik heb het gehad met Telfort: instabiel, zeer langdurige storingen bij telefonie. Diep treurig.

[ Voor 30% gewijzigd door Toad op 17-11-2012 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 483151

Ik hoor net van een vriend die mij een e mail stuurde dat hij de mail terug kreeg met de melding : mailbox geblokkeerd"
vandaag helemaal geen mail gehad, is er hier iemand die kan helpen??
Anoniem: 483151 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 16:26:
Deze vraag ook al gesteld op telfort forum maar daar geen reactie

Sinds 2 weken krijg ik niet alle mail binnen die naar mij wordt verstuurd.
de dagelijkse mails waar ik op ben geabboneerd komen niet,
vrienden die mailen daar komt de ene wel van binnen en de volgende niet, ook staat de mail niet op de webmail??
wat is er aan de hand.
Er is niks veranderd op de pc, geen ander mail programma geen andere virusscanner.
Iemand een idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Nevermind Chrome had wat issiues :)

[ Voor 90% gewijzigd door WeAreLegion op 18-11-2012 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

:X

[ Voor 102% gewijzigd door Help!!!! op 18-11-2012 20:09 . Reden: Verkeerde topic ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
Zeker weten dat die post hier hoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 461590

Hallo allemaal,

Telfort verkoopafdeling belde mij vrijdag met de vraag of ik telfort standaard internet ovet wil zetten naar instap. Reden snelheid is 7mb, daarbij bieden ze tv en telefonie aan voor €31,50.
Opzeg is dit voldoende voor mijn ouders zijn wat op leeftijd.
Ben alleen bang dat 7mb te weinig is om normaal tv te kijken, het moet werken en blijven werken.

Wie heeft ervaring met alles in 1 met deze snelheid of vergelijkbare snelheid?

Trouwens telfort rekent eenmalig €25 hiervoor, wat ik eindelijk belachelijk vind ben al sinds 2007 klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turralyon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06:12
Net een lieftallig telfort verkoopstertje aan de lijn die eerst netjes vraagt of ik tevreden ben over mijn telfort internet verbinding. (Dat ben ik) om vervolgens mij te vertellen dat ik een maximale snelheid van 12mbit kan halen op mijn adres, maar als ik overstap naar alles in 1 ben ik en goedkoper uit dan wat ik nu heb. En dan iets wat mij zeer verbaasde en er dan vervolgens een "geheime" 4mbit vrij gemaakt werd op mijn koperlijn puur en alleen dedicated voor mijn TV signaal waarmee ik 2x HD tv kon kijken en nog steeds 12mbit internet zou hebben.
8)7 Maar niet op ingegaan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambo123
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-05 11:52
@man007
Ik vind het schandalig dat ze tv willen aanbieden op een 7Mb lijn.
Ja, het kan wel, maar dan moet je niet ondertussen willen internetten.
En HD zenders gaat ook niet werken ben ik bang.
Zie zelfs dat ze 2 tv's op een 8Mb lijn durven te doen.
Als je op de ene tv HD gaat kijken en de andere SD ben je al +- 12Mb nodig.
Dus dan hou je nog -6 Mb over |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 461590

brambo123 schreef op maandag 19 november 2012 @ 16:26:
@man007
Ik vind het schandalig dat ze tv willen aanbieden op een 7Mb lijn.
Ja, het kan wel, maar dan moet je niet ondertussen willen internetten.
En HD zenders gaat ook niet werken ben ik bang.
Zie zelfs dat ze 2 tv's op een 8Mb lijn durven te doen.
Als je op de ene tv HD gaat kijken en de andere SD ben je al +- 12Mb nodig.
Dus dan hou je nog -6 Mb over |:(
Vanmiddag belden ze mij terug, toen ik aangaf dat ik tv niet wil omdat dit nooit goed zou gaan, interneten en tv kijken tegelijk, werd er gezegd dat het prima ging, alleen download snelheid zou minder zijn.

Toen ik zei tv laat ik links liggen maar wil wel mijn internet standaard downgraden naar instap en daarnaast telfonie wil, kon dit niet en de verkoper veranderde helaas van toon.

Dit ga ik alsnog doen via mijn telfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik heb echt een raar probleem

Ik heb een nieuw modem gehad wou het wachtwoord veranderen, nou dat gedaan dat lukte allemaal maar tot mijn jverbazing kon ik na tijdne niet meer inloggen. reset op het modem ingedrukt, weer veranderd, en na tjidje kon ik gewoon weer niet inloggen, met oude en nieuw wachtwoord niet, weet iemand wat dat is is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-04 18:36

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

M'n telefonie doet het nog steeds niet. Ik zie alleen een Storing in Den Helder, maar daar woon ik niet. ;)
Zijn er meer mensen bij wie telefonie niet werkt?

Nevermind, m'n SIP 1 account was niet active, geen idee waarom, maar ik kan weer bellen. :)

[ Voor 24% gewijzigd door Coenen op 19-11-2012 23:14 . Reden: fixed ]

Pagina: 1 2 ... 57 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Telfort xDSL, andere onderwerpen horen in:
- Mobiel: [Telfort] Ervaringen & Discussie
- Glasvezel: [Telfort Glasvezel] Ervaringen & Discussie