Ik zit nu met mijn zonnebril op de site te bekijken.
Verder vind ik het wel overzichtelijker, nog wel een beetje wennen.
Verder vind ik het wel overzichtelijker, nog wel een beetje wennen.
Inderdaad of een groot deel slaat aan het modden van de pagina zelf (wat overigens ook al gebeurde) op welke manier dan ook.CyBeR schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 20:25:
[...]
Mah. Gewend.
Dit is vaker gebeurd. Over een tijdje geeft iedereen het klagen op omdat er toch nooit echt iets gebeurt. Maar dat betekent niet dat men tevreden is.
Sowieso, als je eraan "moet wennen" is er meestal iets mis imo.
Want op grond van het oordeel dat je velt, zal er over je geoordeeld worden, en met de maat waarmee je meet, zal jou de maat genomen worden.
Bij mij ziet het er zo uit:redfoxert schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 20:26:
[...]
Nu nog de forum in dezelfde achtergrond en je bent mijn held
Vul daar dan deze css in:redfoxert schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 20:35:
[...]
Misschien met Stylish, niet met de Custom CSS van Tweakers.net zelf
Sorry hoor, maar als je als gebruiker dit soort dingen moet gaan doen... Nee. Dit wil ik niet snappen en wil ik ook niet doen als ik een website bezoek.ikbenwouter schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 20:31:
[...]
Even de style editten via de Stylish addon (rechtermuisknop op de Style dan edit en dit toevoegen:
Cascading Stylesheet:
1 2 @-moz-document domain("tweakers.net") { }
De bestaande code plaats je tussen de { }
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Dat is een bekend probleem en wordt opgelostredfoxert schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 20:35:
[...]
Misschien met Stylish, niet met de Custom CSS van Tweakers.net zelf
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Dit kan, nog, niet helaas.tomaat23 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 20:36:
Hoe moet ik nu zoeken binnen een draadje?
Daarom vraag ik me af of dit door de devvers niet gezien wordt als een 'feature' want zo leer je de leden ook ietsc70070540 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 20:36:
[...]
Sorry hoor, maar als je als gebruiker dit soort dingen moet gaan doen... Nee. Dit wil ik niet snappen en wil ik ook niet doen als ik een website bezoek.
En kom niet met de onzinargumenten dat ik een Tweaker ben en dat dus maar moet snappen of me er in moet verdiepen! Ik ben een gebruiker in deze.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Verwijderd
't-is wat behelpen, maar voorlopig werkt 't:tomaat23 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 20:36:
Hoe moet ik nu zoeken binnen een draadje?
Over 2 iteraties gaan we een systeem opzetten waarbij jullie features kunnen aandragen en zelf kunnen kiezen wat er in de volgende iteratie gefixt gaat worden. Dat zullen niet enorme overhauls zijn maar 'relatief' kleine dingen die in 20 à 30 uur gefixt kunnen worden. Er moeten nog even een paar dingen gefixt worden om dat soepel te laten draaien dus het is niet meteen nu ingegaan. (Los van het feit dat er hier en in LD nog de nodige [bugs] en [feat]'s worden aangedragen.SinergyX schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 19:48:
Als ik nu zie wat sommige al doen met de CSS (nu dan enkel dus nog via plugins), dan heb ik nog ergens beetje hoop, maar gemis van bepaalde features blijft
Dat klinkt heel tof. Ik zeg, wederom, FOTO ALBUM! :-)zeef schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 20:41:
[...]
Over 2 iteraties gaan we een systeem opzetten waarbij jullie features kunnen aandragen en zelf kunnen kiezen wat er in de volgende iteratie gefixt gaat worden. Dat zullen niet enorme overhauls zijn maar 'relatief' kleine dingen die in 20 à 30 uur gefixt kunnen worden. Er moeten nog even een paar dingen gefixt worden dus het is niet meteen nu ingegaan. (Los van het feit dat er hier en in LD nog de nodige [bugs] en [feat]'s worden aangedragen.
Oftewel: (te) veel klikken, had die fixeer optie beter als dropdown gekunt naar mijn idee of als radiobuttons. Aangezien er toch veel lege ruimte is nu, moet daar wel ruimte voor zijn, bijvoorbeeld door alleen 'links' en 'rechts' neer te zetten, met eventueel een ingevulde title attribuut.zeef schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:27:
[...]
Klik op tracker, dan op fixeer rechts, die wordt daarna automatisch fixeer links, nog een klik en u bent klaar.
[afbeelding]
Om alle ideeën op te kunnen slaan (en om discussie over "Mijn feature is beter dan de jouwe" te voorkomen) komt er een apart mailadres voor. Ik verwacht dat we over een week of 3 kunnen beginnen met inventariseren.Perkouw schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 20:42:
[...]
Dat klinkt heel tof. Ik zeg, wederom, FOTO ALBUM! :-)
Can't wait!
Nickname does not reflect reality
Erg leuk idee, ben benieuwd wat er voor zinvolle ideeën ingestuurd gaan worden en welke worden opgepakt!zeef schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 20:44:
[...]
Om alle ideeën op te kunnen slaan (en om discussie over "Mijn feature is beter dan de jouwe" te voorkomen) komt er een apart mailadres voor. Ik verwacht dat we over een week of 3 kunnen beginnen met inventariseren.
[ Voor 21% gewijzigd door M2M op 18-10-2012 20:46 ]
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
Ow jullie beginnen nu al met inventariseren?zeef schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 20:44:
[...]
Om alle ideeën op te kunnen slaan (en om discussie over "Mijn feature is beter dan de jouwe" te voorkomen) komt er een apart mailadres voor. Ik verwacht dat we over een week of 3 kunnen beginnen met inventariseren.
En dáár heb je een tracker voor, een van de icoontjes rechtsbovenin naast je (eventuele) avatar. Vervolgens fixeer je de tracker aan de kant die je wil en klaar.M2M schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 20:45:
Eigenlijk ben ik het wel eens met de TS. Veel te licht is 1 ding, maar wat mij nog meer stoort is dat bijvoorbeeld de meuktracker verweven is tussen de nieuwsposts. Behoorlijk irritant, want 99% van de softwareupdates heeft voor mij geen interesse.
Volgens mij had tweakers.net misschien beter een open beta kunnen houden ipv wat metrogeile knakkers.
Verwijderd
Wegens het huidig gebrek aan een zoek mogelijkheid in de topics, maar even zonder 'bewijs url'. Maar er heeft een betá tester gereageerd in ditzelfde topic en hier zijn onvrede geuit. De betá testers zijn dus niet per se ook tevreden met Tweakers 7.M2M schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 20:45:
Eigenlijk ben ik het wel eens met de TS. Veel te licht is 1 ding, maar wat mij nog meer stoort is dat bijvoorbeeld de meuktracker verweven is tussen de nieuwsposts. Behoorlijk irritant, want 99% van de softwareupdates heeft voor mij geen interesse.
Volgens mij had tweakers.net misschien beter een open beta kunnen houden ipv wat metrogeile knakkers.
Hier is al een bugreport voor ingediend, zoniet meerdere.Vozze schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 20:46:
Misschien een overbodige van mijn kant en is dit al gemeld in het topic, maar ik mis de zoekfunctie waarmee je kan zoeken binnen een topic. Als die er was geweest, was deze vraag misschien ook overbodig geweest
[ Voor 21% gewijzigd door Perkouw op 18-10-2012 20:48 ]
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2012 20:48 ]
Tenzij je scherm smaller is dan 1500 pixels, dan kan dat fixeren niet. (al zal daar met een scriptje best omheen te werken zijn.)CptChaos schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 20:46:
[...]
En dáár heb je een tracker voor, een van de icoontjes rechtsbovenin naast je (eventuele) avatar. Vervolgens fixeer je de tracker aan de kant die je wil en klaar.
Maar hoe kan het dat ideeën nu pas worden bekeken? Dit is toch een community? Het blijkt toch dat om een commercieel gerichte site gaat ipv dat er naar de userbase wordt geluisterd.zeef schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 20:44:
[...]
Kan wat hierboven met Stylish wordt gedaan binnen 20 a 30 uur worden geimplementeerd?zeef schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 20:41:
[...]
Over 2 iteraties gaan we een systeem opzetten waarbij jullie features kunnen aandragen en zelf kunnen kiezen wat er in de volgende iteratie gefixt gaat worden. Dat zullen niet enorme overhauls zijn maar 'relatief' kleine dingen die in 20 à 30 uur gefixt kunnen worden. Er moeten nog even een paar dingen gefixt worden om dat soepel te laten draaien dus het is niet meteen nu ingegaan. (Los van het feit dat er hier en in LD nog de nodige [bugs] en [feat]'s worden aangedragen.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Dan blijf je nog steeds en groot wit vlak over links of rechts op je scherm houden.....CptChaos schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 20:46:
[...]
En dáár heb je een tracker voor, een van de icoontjes rechtsbovenin naast je (eventuele) avatar. Vervolgens fixeer je de tracker aan de kant die je wil en klaar.
Daar zul je vast gelijk in hebben, ik heb nog niet alle posts uit dit topic gelezenPerkouw schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 20:47:
[...]
Wegens het huidig gebrek aan een zoek mogelijkheid in de topics, maar even zonder 'bewijs url'. Maar er heeft een betá tester gereageerd in ditzelfde topic en hier zijn onvrede geuit. De betá testers zijn dus niet per se ook tevreden met Tweakers 7.
Er wordt nagedacht over verbetering van de tracker. Ook in combinatie met kleinere schermbreedte. Of en hoe daar iets op gevonden wordt dat weet ik (nog) niet.CptChaos schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 20:42:
[...]
Oftewel: (te) veel klikken, had die fixeer optie beter als dropdown gekunt naar mijn idee of als radiobuttons. Aangezien er toch veel lege ruimte is nu, moet daar wel ruimte voor zijn, bijvoorbeeld door alleen 'links' en 'rechts' neer te zetten, met eventueel een ingevulde title attribuut.
Ik heb geen idee hoe men is omgegaan met de feedback van betá testers en/of dat hier bij elke betá tester naar is gevraagd. Maar ongetwijfeld hebben meer mensen 'voor' gestemd dan 'tegen'.M2M schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 20:49:
[...]
Daar zul je vast gelijk in hebben, ik heb nog niet alle posts uit dit topic gelezen. Maargoed, uiteindelijk heeft toch iemand de keuze moeten maken om voor deze layout en opzet te gaan? Ik ben dan eigenlijk wel benieuwd naar de beweegredenen daarvoor.
Hoe kan minder info op dezelfde hoeveelheid pixels nu een verbetering zijn? Versie 6 was al uberoverzichtelijk, nu is het gewoon verspilling van de beschikbare ruimte, imo.
[ Voor 4% gewijzigd door Perkouw op 18-10-2012 20:50 ]
Ik ga ervan uit dat er wel het een en ander verbeterd gaat worden. Zo is dat bij de vorige grote site updates ook geweest.zeef schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 20:50:
Er wordt nagedacht over verbetering van de tracker. Ook in combinatie met kleinere schermbreedte. Of en hoe daar iets op gevonden wordt dat weet ik (nog) niet.
Omdat jouw scherm niet breed genoeg is voor een losse tracker..c70070540 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 20:50:
De tracker werkt niet optimaal in alle situaties:
[afbeelding]
Zit gewoon over de rest van mijn scherm heen...
[ Voor 10% gewijzigd door GAIAjohan op 18-10-2012 20:52 ]
Wat wordt opgepakt wordt door jullie besloten. We pakken uit de inzendingen 5 items die in die tijd gefixt kunnen worden en die gaan dan in een poll.Perkouw schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 20:45:
[...]
Erg leuk idee, ben benieuwd wat er voor zinvolle ideeën ingestuurd gaan worden en welke worden opgepakt!
Vamiddag kon ik nog kiezen om de tracker links of rechts te plaatsen. Nu kan dat helemaal niet meer. Ik kan de tracker alleen openen door erop te klikken, meer opties zijn er niet.c70070540 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 20:50:
[afbeelding]
[ Voor 22% gewijzigd door PilatuS op 18-10-2012 20:55 ]
Niet zoals het hoort natuurlijk, maar ik denk dat dit aan jou resolutie ligt. Ik kan hem namelijk fixeren, links danwel rechts. En dit probleem heb ik dan ook niet. Echter wanneer ik hem niet fixeer ziet het er bij mij hetzelfde uit als op jou screenshot.c70070540 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 20:50:
[afbeelding]
Dan mag ik wel een heuse campagne gaan voeren om het foto album aan te pakken, haha.zeef schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 20:52:
[...]
Wat wordt opgepakt wordt door jullie besloten. We pakken uit de inzendingen 5 items die in die tijd gefixt kunnen worden en die gaan dan in een poll.
[ Voor 24% gewijzigd door Perkouw op 18-10-2012 20:52 ]
ware het niet dat als ik het mij goed kan herinneren, er enkel meer informatie tegelijk op het scherm verscheen en meer dingen aanpasbaar waren zonder CSS, in tegenstelling tot wat we nu voorgeschoteld krijgen aan lege ruimte.CptChaos schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 20:51:
[...]
Ik ga uit dat er wel het een en ander verbeterd gaat worden. Zo is dat bij de vorige grote site updates ook geweest.
Speciaal voor Tweakers.net een extensie moeten installeren!GAIAjohan schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 20:50:
Forum met de stylish aanpassing:
[afbeelding]
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Verwijderd
WTF, resolutieprobleem? Ik heb een FullHD resolutie en aan beide kanten van de browser een kleine marge. Niet full screen...Perkouw schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 20:52:
[...]
Niet zoals het hoort natuurlijk, maar ik denk dat dit aan jou resolutie ligt. Ik kan hem namelijk fixeren, links danwel rechts. En dit probleem heb ik dan ook niet. Echter wanneer ik hem niet fixeer ziet het er bij mij hetzelfde uit als op jou screenshot.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Vanmiddag had je wss een breder scherm tot je beschikking (in pixels natuurlijk)PilatuS schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 20:52:
[...]
Vamiddag kon ik nog kiezen om de tracker links of rechts te plaatsen. Nu kan dat helemaal niet meer. Ik kan de tracker alleen openen door erop te klikken, meer opties zijn er niet.
Wanneer je het scherm niet fullscreen hebt, heb je dit probleem inderdaad ook.c70070540 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 20:53:
[...]
WTF, resolutieprobleem? Ik heb een FullHD resolutie en aan beide kanten van de browser een kleine marge. Niet full screen...
Mag ik die stylish code nog even van je, kan hem niet meer terug vinden ?GAIAjohan schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 20:50:
Forum met de stylish aanpassing:
[afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door Albert020 op 18-10-2012 20:57 ]
Perkouw schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 20:54:
[...]
Wanneer je het scherm niet fullscreen hebt, heb je dit probleem inderdaad ook.
[ Voor 6% gewijzigd door Gé Brander op 18-10-2012 20:58 ]
Goed idee.M2M schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 20:57:
Kunnen we niet terug naar de oude variant voor alle desktop mensen, en de nieuwe houden voor tablet / smartphonevolk?
Want op grond van het oordeel dat je velt, zal er over je geoordeeld worden, en met de maat waarmee je meet, zal jou de maat genomen worden.
jay03 in "Poll: Tweakers 7 verbetering of achteruitgang"Albert020 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 20:56:
[...]
Mag ik die stylish code nog even van je, kan hem niet meer terug vinden ?
Klopt inderdaad, ruimte genoeg. Maar helaas kunnen we daar nu even niets aan doen.c70070540 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 20:57:
[...]
[afbeelding]
Zie dan hoeveel wit er zit. Ruimte genoeg! En dan dit soort dingen?
Ik kan toch wel bedenken dat er dan iets niet goed in het ontwerp zit.
Toch hoop ik echt dat dit aangepast gaat worden. Ben je betalend abonnee omdat je geen reclames wilt zien en dan kan je niet volledig gebruik maken van je ruimte in je browser omdat ik rekening moet houden met reclames....![]()
Echt een grote denkfout volgens mij.
[ Voor 14% gewijzigd door Perkouw op 18-10-2012 20:59 ]
Was er al achter gekomen. Mijn browser draait niet fullscreen thuis. Moet mijn window een stuk groter maken om de tracker ernaast te krijgen en zit nu met een gigantisch wit vlak wat nergens voor dient. Word nu dus verplicht mijn window groter te maken dan ik wil om vervolgens tegen een wit vlak aan te kijkenGAIAjohan schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 20:53:
[...]
Vanmiddag had je wss een breder scherm tot je beschikking (in pixels natuurlijk)
Enyaq iV 80 - 5135 Wp
Nope... struisvogel tactiek.shoombak schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 20:57:
Heeft Tweakers eigenlijk al een reactie gegeven?
Ik zit nu al een aardig lange tijd op de website te browsen, maar echt heel fijn voelt het niet voor me ogen. En dat in met licht overgoten ruimte.Kodess schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 20:59:
Dit is hilarisch.
Dag van tevoren is iedereen enthousiast, ik dacht nog: raar, nederlanders haten verandering.
En jawel hoor, volgende dag komt alle haat
Dat het te wit is vind ik complete onzin, als dat pijn doet aan je ogen dan heb je niet genoeg natuurlijk licht om je scherm heen en beschadigd het zoiezo je ogen.
Het zijn mensen met een baan en dus ook gewoon werktijden, ze werken geen 24 uur hé.
[ Voor 17% gewijzigd door Perkouw op 18-10-2012 21:00 ]
Ja man, in mijn zolderkamertje zit wel 1 raam. (niet zo serieus hier) Alleen het donker buiten. Dus dat natuurlijk licht kan ik wel vergeten.Kodess schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 20:59:
Dit is hilarisch.
Dag van tevoren is iedereen enthousiast, ik dacht nog: raar, nederlanders haten verandering.
En jawel hoor, volgende dag komt alle haat
Dat het te wit is vind ik complete onzin, als dat pijn doet aan je ogen dan heb je niet genoeg natuurlijk licht om je scherm heen en beschadigd het zoiezo je ogen.
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Dat snap ik wel. Maar niet iedereen wenst zijn werkwijze aan te passen aan 1 enkele site... Ik wil niet altijd full screen. Soms snap ik vensters naast elkaar waardoor ik twee dingen naast elkaar kan bekijken. Dan moet het toch niet zo zijn dat je beperkt wordt? Daar moet de site rekening mee houden. Ik vind het niet erg om een beetje te scrollen bij niet full screen, maar als ik bij niet full screen de tracker moet uitschakelen om de tekst te kunnen lezen, dan is het volgens mij gewoon een designfout.Perkouw schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 20:58:
[...]
Klopt inderdaad, ruimte genoeg. Maar helaas kunnen we daar nu even niets aan doen.
NietVerwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 21:03:
Hoe kan ik nu met één klik naar myreact???
In een van de vele klaagtopics wel.shoombak schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 20:57:
Heeft Tweakers eigenlijk al een reactie gegeven?
Precies. Op alle 8 systemen waar ik GoT op zou willen gebruiken om een zgn. gewenste 'vernieuwing' te compenseren. Hoe is dat gebruikersvriendelijk?c70070540 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 21:04:
[...]
Een bookmark in je browser? Snelkoppeling op je taakbalk/bureablad
[ Voor 19% gewijzigd door PromWarMachine op 18-10-2012 21:05 ]
Een bookmark in je browser? Snelkoppeling op je taakbalk/bureabladVerwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 21:03:
Hoe kan ik nu met één klik naar myreact???
NietPromWarMachine schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 21:03:
[...]
Precies. Op alle 8 systemen waar ik GoT op zou willen gebruiken om een zgn. gewenste 'vernieuwing' te compenseren. Hoe is dat gebruikersvriendelijk?
[ Voor 38% gewijzigd door Gé Brander op 18-10-2012 21:08 ]
Liefhebber van Tweakers
hmm, ik heb 1 browser altijd op halfscherm open, ongeveer 1280 breed, en het doet mij niet echt pijn aan mijn ogen...Perkouw schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 21:00:
[...]
Ik zit nu al een aardig lange tijd op de website te browsen, maar echt heel fijn voelt het niet voor me ogen. En dat in met licht overgoten ruimte.
Enyaq iV 80 - 5135 Wp
Waar moet ik dat dan instellen? Heel CSS zegt mij geen drol.pino85 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 21:04:
Ik gebruik nu zo lang dit maar:
rvdv12773 in 'reviews: Tweakers 7: wat is nieuw?'
Is een stuk rustiger voor de ogen en een oplossing tot er vanuit tweakers zelf wat word ondernomen op dit punt.
Ik zal je even een dm sturenc70070540 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 21:05:
[...]
Waar moet ik dat dan instellen? Heel CSS zegt mij geen drol.
Liefhebber van Tweakers
Verwijderd
Echt niet???
Of je moet een bookmark in de browser maken. Dan kan t welVerwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 21:07:
[...]
Echt niet???
Dat betekent dus 'looks over functionality'. Lijkt wel een UI speciaal voor Apple-hipsters. Eigenlijk gewoon ruk dus. Jammer hoor.
Heb je ook iets voor het forum want daar werkt het niet..pino85 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 21:04:
Ik gebruik nu zo lang dit maar:
rvdv12773 in 'reviews: Tweakers 7: wat is nieuw?'
Is een stuk rustiger voor de ogen en een oplossing tot er vanuit tweakers zelf wat word ondernomen op dit punt.
Wat is dat toch? Alsof Appple gebruikers de nieuwe UI wel mooi vinden?Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 21:07:
[...]
Echt niet???
Dat betekent dus 'looks over functionality'. Lijkt wel een UI speciaal voor Apple-hipsters. Eigenlijk gewoon ruk dus. Jammer hoor.
Verwijderd
Ik doe niet aan bookmarks/snelkoppelingen. Tot nu toe nog nooit nodig gehad op de internets, dus ik was ook niet van plan daar nu ineens mee te beginnen.c70070540 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 21:04:
[...]
Een bookmark in je browser? Snelkoppeling op je taakbalk/bureablad
Helaas heb ik daar niets voor..Humma Kavula schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 21:08:
[...]
Heb je ook iets voor het forum want daar werkt het niet..
Verder moet ook ik erg wennen aan de layout maar erger, al dat wit! En het fijne van een scherm van 1400 x 900 waardoor ik de tracker niet kan instellen. Die mis ik enorm.
Liefhebber van Tweakers
Verwijderd
Verwijderd
Ik vind de nieuwe UI wel mooi. Maar qua functionaliteit er niet beter op geworden. En dat probleem heb ik nou ook altijd met Apple-producten.911GT2 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 21:08:
[...]
Wat is dat toch? Alsof Appple gebruikers de nieuwe UI wel mooi vinden?
Ik ben een apple gebruiker (zou mezelf geen hipster noemen) maar ik ind de nieuwe UI ook echt flink zuigen!
+100000 internet voor jou!Yv3z schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 21:10:
[afbeelding]
Gewoon wat minder wit en kleinere marges doet veel![]()
stylish hier: http://userstyles.org/sty...eakers-7-0-grey-compacted
Verwijderd
Ahh dat is al wat beter! ThanksYv3z schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 21:10:
[afbeelding]
Dat ziet er idd een stuk rustiger uitYv3z schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 21:10:
[afbeelding]
The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm
Dat geld toch enkel voor de fp of ook het forum?Yv3z schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 21:10:
[afbeelding]
[ Voor 104% gewijzigd door pino85 op 18-10-2012 21:14 ]
Liefhebber van Tweakers
FF Grey compacted pakken, editen totdat de kleur weer match met de tracker bar, en voila.
Nee, alleen oude full abo's hebben nog 'paars' en 'silver'. De rest is allemaal vervangen vanwege incompatibiliteit met de huidige site.Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 21:10:
Hoe zit het nou met classic GoT? komt die template nog terug of mag iedereen gaan kutten met custom CSS?
en met classic GoT bedoel ik dit
[afbeelding]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
500 "The server made a boo boo"
Er is een closed bèta geweest met naast de mods een flinke club abo's en wat mensen uit /A61. In totaal bijna 150 man. De test heeft gelopen van 18 juli t/m nu.Jester-NL schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 21:13:
Ik heb een paar jaar geleden met een serieuze overhaul te maken gehad toen ik moderator was op Last.fm.
Toendertijd was er de optie om gebruik te maken van de gewone site en de beta-versie. Met keuze mogelijkheid... en een mogelijkheid om op ALLES te schieten. Na een aantal maanden beta draaien (waarbij steeds meer gebruikers betrokken raakten) werd uiteindelijk de site live gegooid. En net als hier waren daar voorstellen tot stakingen en heel erg boze gebruikers.
Het jammere is dat die beta-periode hier overgeslagen lijkt... mogelijk met uitzondering van de modforce.
Ik weet van dat gebeuren op Last.fm dat je (uiteindelijk) het eindproduct kunt en moet verdedigen. Ik weet ook hoe vreselijk veel (onderbouwde én onderbuik) kritiek ik heb geplaatst. Voor ons, gewone gebruikers, is deze nieuwe versie er-rug wit, vre-sul-luk onhandig en (vanwege allerlei nieuwigheden, bugs en veranderingen) on-tie-gul-luk kut.
Natuurlijk is dat over een paar dagen minder erg... we hebben allemaal tijd nodig om te wennen... en te verbeteren. Desalniettemin is het vreselijk hautain en onrespectvol om dat (als modforce) maar over ons heen te storten. Zeker met een opmerking dat we nu terugverlangen naar de k*t-site van 4 jaar terug. Da's kul... Die baggersite van dag 1, vier jaar terug hoef ik niet terug. Ik heb wel een beetje last van heimwee naar de site van gister. En over vier jaar zit ik niet te springen om de bende van vandaag... maar wel de gestroomlijnde versie van vlak voor de uitrol van Tweak8.
Zoals het ook ongemanierd is om de site na 13 seconden al af te serveren als 'achteruitgang'. Ik denk dat een beta-periode veel van de bugs van vandaag had kunnen voorkomen, en de gewenning had kunnen stroomlijnen.
Kortom... als ik nu echt niet mag klagen zonder geklooit te hebben, ga dan eens als de sodemieter bugs uitroeien en opties aanbieden
Ik hink nog op twee gedachten...
[ Voor 4% gewijzigd door zeef op 18-10-2012 21:22 ]
Zou je daar een topic over willen maken in LD? Want dit is een weggevallen feature en dus een bug.Vaan Banaan schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 21:16:
Ik mis op de frontpage vooral het "bekijk archief" linkje om door de headlines van ouder nieuws te kunnen grasduinen.
Ik kom niet elke dag op de Frontpage. Net zoals nu bijvoorbeeld, wil ik de headlines van gisteren ook even bekijken. Interessante headlines opende ik dan in tabs op de achtergrond.
Maar als ik nu op het Tweakers logo klik, is die optie er niet meer onder aan de pagina.
Nu moet ik op nieuws klikken, dan vouwen alle nieuwsberichten van vandaag uit. Aan het eind van de pagina staat daar nieuws van gisteren.
Maar ook dan krijg weer alle nieuwsberichten volledig in een gigantische lap tekst onder elkaar. Dat is me veel te druk.
Het voelt nu aan als een tijdschrift zonder inhoudsopgave.
Dan hadden jullie blijkbaar 150 man die absoluut niet representatief waren voor de tweakers usergroup.zeef schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 21:18:
Er is een closed bèta geweest met naast de mods een flinke club abo's en wat mensen uit /A61. In totaal bijna 150 man. De test heeft gelopen van 18 juli t/m nu.
ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq