Hoe komt het dat sinds T7 live is en ik met mijn samsung galasy s2 tweakers.net bezoek dat nu elke keer android internet browser de onderstaande melding geeft? Deze melding had ik met T6 nooit.

Dit heb ik ook. Ik zoom op GoT in om de tracker te doen laten verdwijnen die ik wél wil op Tweakers maar niet op GoT.josje94 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 18:21:
Hierbij ook een bug:
Wanneer ik in Chrome uitzoom in het forum (90%) (doe ik altijd) dan staat de zoek knop onder de zoekbalk. Wanneer de zoom gewoon op 100% staat is dit niet het geval.
100%
[afbeelding]
90%
[afbeelding]
Sinds de update heb ik mijn browser eigenlijk altijd op 90% zoom staan in Tweakers.
[ Voor 40% gewijzigd door SpitfireNL op 25-10-2012 20:02 ]
Ook een S2, maar geen problemen, met Opera Mobile dan. Stock browser gebruik ik nooitSpitfireNL schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 19:30:
Hoe komt het dat sinds T7 live is en ik met mijn samsung galasxy s2 tweakers.net bezoek dat nu elke keer android internet browser de onderstaande melding geeft? Deze melding had ik met T6 nooit.
[afbeelding]
[ Voor 9% gewijzigd door Raven op 25-10-2012 19:51 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Godsamme, wat ben je toch ook heerlijk veeleisend.Exorcist schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 19:41:
[...]
Dit heb ik ook. Ik zoom op GoT in om de tracker te doen laten verdwijnen die ik wél wil op Tweakers maar niet op GoT.
Vroeger, in de goede oude tijd (vorige week dus), kon je gewoon een afwijkende tracker instellen voor 't forum.hyptonize schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 20:13:
[...]
Godsamme, wat ben je toch ook heerlijk veeleisend.
Maar je kan je ook die moeite besparen door wat custom CSS op die tracker toe te passen.
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Ik ben helemaal niet veeleisend. Ik had gewild dat ik de keuze had, zoals voorheen. Ik vind het eveneens belachelijk om met custom CSS te moeten werken voor iets dat vroeger met een simpel vinkje kon worden afgedaan. Voor de rest verrichten "ze" goed werk door alles zo vlot op te pakken.hyptonize schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 20:13:
[...]
Godsamme, wat ben je toch ook heerlijk veeleisend.
Maar je kan je ook die moeite besparen door wat custom CSS op die tracker toe te passen.
Dat is valsspelen door Zeef! Toen ik het schreef was dat er zeker nietRaven schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 18:40:
Ik weet niet of je de warning al hebt bekeken, maar kijk eens wat er is gedaan?
Is al een LD topic overjosje94 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 18:21:
Hierbij ook een bug:
Wanneer ik in Chrome uitzoom in het forum (90%) (doe ik altijd) dan staat de zoek knop onder de zoekbalk. Wanneer de zoom gewoon op 100% staat is dit niet het geval.
100%
[afbeelding]
90%
[afbeelding]
Sinds de update heb ik mijn browser eigenlijk altijd op 90% zoom staan in Tweakers.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
[ Voor 30% gewijzigd door SpitfireNL op 25-10-2012 21:24 ]
Zonder de Custom CSS werkt het prima. (En met de custom CSS die ik nu gebruik werkt de zoekbalk ook prima. Hij staat bij mij boven mijn nickname.)SpitfireNL schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 21:18:
Ow fijn hoor.. leuk dat er nieuwe functionaliteit is maar ze (zoekknop en zoekveld) passen nu helemaal niet meer op mijn scherm sinds de "zoek in topic" update. ze komen onder elkaar te staan.. ze zijn echt veel te groot.
Ik heb een professionele custom CSS waar het ook niet meer op past. Deze had ik gekopieerd van een pro-CSS-er. en heb zelf geen verstand van dat. Wordt dus wachten tot ik weer ergens een fix tegenkom wat mogelijk weer een week ofzo gaat duren.
Ook zonder custom CSS is zoekveld en zoek-in-topic knop veel te groot en niet alleen in forum maar op alle paginas.. sorry maar het zoekveld is echt veels te groot en de hele horizontale balk neemt te veel ruimte in wat een zeer negatief effect heeft op de informatiedichtheid.
NiveauSvenUilhoorn schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 21:20:
Waarom worden irrelevante/offtopic reacties eigenlijk nooit geminimaliseerd weergegeven bij nieuwsberichten? Vooral in nieuws met een hoge flamekans zou dat wel een uitkomst zijn. Of is dit al in te stellen?
[ Voor 4% gewijzigd door Exorcist op 25-10-2012 21:28 ]
Verwijderd
Ik hou het wel bij mijn meescrollende zoekblokje, stukken handiger en het neemt geen ruimte in..yannickie111 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 21:23:
[...]
Zonder de Custom CSS werkt het prima. (En met de custom CSS die ik nu gebruik werkt de zoekbalk ook prima. Hij staat bij mij boven mijn nickname.)...
Verwijderd
Klikschuw lijkt me niet het juiste woord, maar als het idd. zo is dat ze het minder erg vinden dan hardcore (intensieve) gebruikers, komt dat omdat ze er veel minder intensief mee bezig zijn. Ik hoor het vaak om me heen: 'Wat maakt die ene extra klik nou uit.' of 'Het is toch niet zo erg als je 0,1 sec. langer moet wachten.'. Dat klopt, zolang je een functie niet veelvuldig gebruikt, zul je dat ook niet zo erg vinden. Maar dat is het nu juist, intensieve gebruikers maken er juist wel eh.. intensief gebruik van. Ze repeteren hun handelingen als het ware. Een normale gebruiker zal misschien af en toe, als-ie wat nodig heeft, de pricewatch raadplegen voor een beperkt aantal producten. Zo'n gebruiker zal het waarschijnlijk niet zo erg vinden, of het niet eens in de gaten hebben, dat-ie wat vaker moet klikken. Maar als je, zoals sommigen blijkbaar doen, bijna dagelijks vele producten raadpleegt, zal zo'n enkele extra klik, doordat-ie vele malen terugkeert, uiteindelijk storend gaan werken. Vergelijk het met een loop (of subroutine), waar een overbodige 0,1 sec. vertraging in zit. Loopt die loop maar korte tijd, dan merk je er nauwelijks iets van. Maar als je 'm maar vaak genoeg aanroept, wordt je programma uiteindelijk uitermate traag.Femme schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 09:59:
[...]
Een overzicht van 55 categorieën waarin je moet scrollen heeft ook een leercurve. We stoppen mensen nu in een trechter en houden de keuzes beperkt. Ik heb de indruk dat veel gebruikers helemaal niet zo klikschuw zijn als sommige hardcoregebruikers in dit topic. De categoriebrowser geeft instant respons dus je hoeft nergens op te wachten.
Ik had nog niet begrepen, dat je nu ook op subcategorie kon zoeken. Maar nu ik het heb uitgeprobeerd: Inderdaad, voor gericht zoeken is dit ook wel een lekker snelle manier. Het werkt net zo als FARR (voor experts) of Launchy (voor de minder veeleisende gebruiker). Het laat zich niet raden aan welke ik verknocht benTevens gebruiken nieuwskomers vaak het zoekformulier. De hardcoregebruikers zijn gewend dat dit niet werkt, maar je kunt nu dus prima van elke pagina op de site een categorie vinden via het zoekformulier.
Voor die filteroptie blijkt ook mijn voorkeur te liggen: Op de oude site gebruikte ik wanneer het kon ook al vaak de filteroptie boven de directe link naar een subcategorie. Maar een breadcrumb met een directe link naar bv. de hoofdcategorie zou toch wel fijn zijn. Want nu moet je daar 3x voor klikken, en dat is, zoals uitgelegd, best storend bij veelvuldig gebruik. Bovendien staan er bij de individuele artikelen wél breadcrumbs. Dan zou het juist de consistentie bevorderen als er bij de overzichten óók breadcrumbs zouden staanIn de oude site kon je ook niet terug via de breadcrumb (kon wel maar dan kwam je gewoon terug op de homepage van de Pricewatch). De laag subcategorieën op het niveau van sata- / ata- / sas-hardeschijven of ati- / nvidia-videokaarten hebben we vervangen voor specs wat een veel nettere oplossing is. De categoriebrowser maakt het wel makkelijker om nu toch iets te doen met breadcrumbachtige navigatie naar het segment en de hoofdcategorie.
* yannickie111 heeft de hele header gefixeerd. Alles scrollt dus mee, inclusief zoekvakVerwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 21:29:
[...]
Ik hou het wel bij mijn meescrollende zoekblokje, stukken handiger en het neemt geen ruimte in..
Verwijderd
Werkt ookyannickie111 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 21:31:
[...]
* yannickie111 heeft de hele header gefixeerd. Alles scrollt dus mee, inclusief zoekvak
Die heb ik niet nodig met zo'n hoge informatiedichtheid van tweakers!Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 21:34:
[...]
Werkt ookAlleen ben je wel wat verticale ruimte kwijt.
Verwijderd
Ik 1080, maar ik heb wel een zooi padding kleiner gemaaktyannickie111 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 21:42:
[...]
Die heb ik niet nodig met zo'n hoge informatiedichtheid van tweakers!
En daarbij, ik heb een whopping 900 (!) pixels in de hoogte.
Ow wacht....![]()
![]()
Ik ben toch malle pietje niet!
Verwijderd
Ik nog nooit, ik heb bookmarks in de browser voor het forum en de FP.The Legend schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 21:54:
...
Ik klik ook voor het eerst via de FP naar het forum, dat heb ik in de 12 jaar hiervoor nooit gedaan
got.tweakers.net is sneller getikt.Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 22:05:
[...]
Ik nog nooit, ik heb bookmarks in de browser voor het forum en de FP.
En bij iemand anders tiep ik gewoon gathering.tweakers.net in als ik op het forum moet wezen
Now breaks my wooden shoe! Toch nog een leermoment deze dag! Ik dank u vriendelijk!
Ik weet niet bijster veel van zowel Tweakers backend als frontend, maar heb wel ervaring met databases en (web)applicatie development op databases.... en nee, zoals jij denkt werkt het niet (helaas).CaptJackSparrow schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:03:
Ik blijf ondanks alle verklaringen toch mijn twijfels houden.
Ik ben geen webdesigner/developer en ik heb begrepen dat het nieuwe back-end niet zondermeer aansloot op het V6 front-end echter...
Een grote hedendaagse website bestaat in essentie uit een database waar de 'content' in zit opgeslagen waar de front-end code de informatie uit ophaalt en met een bepaalde vormgeving en user interface met diverse menu's en knopjes aan de gebruiker aanbiedt.
Ik maak me sterk, maar kan me vergissen, dat het overgrote deel van de front-end code (CSS/scripts/etc.) als functie heeft die vormgeving/UI te bepalen en dat maar een relatief klein deel van de code dient voor het communiceren met dat back-end van de site/het ophalen van de content uit de database(s).
Als dat inderdaad zo is dan had men lijkt mij alleen in dát deel van de code de nodige aanpassingen moeten maken om te zorgen dat het V6 front-end de benodigde content uit het V7 back-end aan de gebruiker kan uitserveren.
In retrospect wellicht niet. Maar het stadium waarin die keus gemaakt had kunnen worden zijn we al 2 jaar ontwikkelen voorbij. Het is niet mogelijk om de Twk7 backend aan te sluiten op de Twk6 frontend, als dat ook maar in de buurt van haalbaar was dan was het waarschijnlijk al gebeurd of in gang gezet.Was dat nou echt zoveel werk geweest? Was dat méér werk geweest dan een nieuwe front-end maken en die weer helemaal van nieuwe functionaliteit te voorzien [...]
[ Voor 4% gewijzigd door Cheetah op 25-10-2012 22:47 ]
ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz
De menuknop 'Nieuws' ofwel www.tweakers.net/nieuws/vorlox schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 22:10:
Ik weet nog of ik de vraag goed stel echter ik mis bij de nieuws items het klikken op een dag en dat je dan lekker door alle nieuws van vandaag kan scrollen... Ik deed niet anders bij v6
Verder mis ik gezelligheid. Maar goed hoe je dat bouwt .geen idee
[ Voor 3% gewijzigd door Palomar op 25-10-2012 22:14 ]
Verwijderd
Ach, die 2ms
Net zoals Zaanstad nu znstd is zeker
Het toepassen is inderdaad niet zoveel werk. Maar het moet wel in het design passen, en dat is niet zo moeilijk als veel mensen denken.Palomar schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 22:14:
Vind het wel jammer dat het tabje 'My Active Topics' op de indexpagina van het forum er nog steeds niet bij staat. Dat is toch 2 minuutjes werk om even toe te voegen?
Moet nu aldoor heel omslachtig op 'MyReact' klikken en met de muis naar beneden gaan om op 'aantal berichten' te klikken.
Verwijderd
Verrek, je hebt gelijk. Dat ziet er idd. écht niet uitVerwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 22:18:
[...]
Ach, die 2ms
gathering.tweakers.net zit gewoon in mijn vingers qua volgorde, ik hoef er niet eens over na te denken
[...]
Net zoals Zaanstad nu znstd is zeker
Verwijderd
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 22:22:
[...]
Verrek, je hebt gelijk. Dat ziet er idd. écht niet uit
Verwijderd
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2012 22:33 ]
eeeh... ik heb het over dit:hyptonize schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 22:18:
[...]
Het toepassen is inderdaad niet zoveel werk. Maar het moet wel in het design passen, en dat is niet zo moeilijk als veel mensen denken.
net als de nieuws item.fespen schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:57:
Dit kan toch echt niet.
Ik moest 4 keer kijken voordat ik zag dat het geen aso was die op mijn V&A reactie reageerde.
"Ik heb je een DM gestuurd" had trouwens niet veel uitgemaakt.
[afbeelding]
[ Voor 9% gewijzigd door fespen op 25-10-2012 22:42 ]
Verwijderd
In Greasemonkey iets als dit aanmaken:Palomar schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 22:34:
[...]
eeeh... ik heb het over dit:
[afbeelding]
Er is nog bakken met ruimte en in de code zijn dat gewoon <li>'tjes. Lijkt me heel simpel, of het forum moet gebruik maken van een heel omslachtig framework/template-systeem.
1
2
| var activetopics = $("div#forumheading"); activetopics.append('<br><a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_activetopics">Active Topics</a>'); |
Die kende ik nog niet! Thanks.
Verwijderd
Gewoon een tattoo laten zetten..PromWarMachine schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 23:15:
[...]
...
Dat betekent dat ik met got.tweakers.net sneller klaar ben dan met got.twk.rs, maar ik ga hem proberen te onthouden.
Volgens mij geen ander font, maar wel kleiner iddfespen schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 22:37:
[...]
dit is letterlijk wat je leest. alleen als ik heel goed kijk is "en" in een ander lettertype. (als ik het goed heb hoor)
Verwijderd
Of meer terug:555Henny555 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 23:56:
Geef mij maar gewoon terug tweakers 6, deze was voormij veel beter op mijn gsm. Nu moet ik elke keer in en uitzomen en opzij scrollen om iets te kunnen lezen ...
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Wat heb je liever? Dat er daadwerkelijk aan de punten gewerkt wordt waarvan gezegd is dat die waarschijnlijk binnen 2 weken live staan, of dat de verantwoordelijken continu minuscule, nietsbetekenende updates aan je gaan geven in dit topic waar je vervolgens niets aan hebt omdat de fixes zelf nog niet klaar zijn?franssie schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 02:03:
we zijn nu een week+ onderweg, forum search is terug (haat liefde ding), plan is ook al weer drie dagen oud.
Consolidated update please.
Tsja, een rollback gaat niet gebeuren. En als je verwachtte dat ál je problemen binnen een week ineens op magische wijze opgelost zouden zijn dan zit er een fout in jouw verwachtingspatroon. Er gaat nou eenmaal tijd overheen. Ben blij dat de belangrijkste issues ook echt opgepakt worden, niet elke site zou zo de hand in eigen boezem steken...Wat ik nu tot nu toe nog zie ben ik nog steeds voor een roll-back, sorry voor alle moeite maar het is te weinig zichtbaar.
[ Voor 3% gewijzigd door NMe op 26-10-2012 02:12 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Verwijderd
Er zijn inderdaad vast sites die het niet doen inderdaad, maar die sites hebben na een maand of 2 waarschijnlijk dan ook nog 3 unieke bezoekers ofzo...NMe schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 02:11:
[
[...]
Tsja, een rollback gaat niet gebeuren. En als je verwachtte dat ál je problemen binnen een week ineens op magische wijze opgelost zouden zijn dan zit er een fout in jouw verwachtingspatroon. Er gaat nou eenmaal tijd overheen. Ben blij dat de belangrijkste issues ook echt opgepakt worden, niet elke site zou zo de hand in eigen boezem steken...
[ Voor 28% gewijzigd door Steephh op 26-10-2012 08:22 ]
_@/'
Als je met linker muis knop op het menu klikt en dan met ctrl+klik (of de scroll indrukken) op de link klikt waar je heen wilt werkt het wel.Steephh schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 08:21:
Merk ook dat CTRL+klik niet werkt in menu's (bijvoorbeeld 'Meer' of 'Gebruikersnaam'). Is dat bewust gedaan?Vind het soms wel handig om iets in een apart tabje te openen.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Welk blauw balonnetje? Ik probeer het te reproduceren, maar ik zie alleen blauwe balonnetjes van posts in mijn posthistory/AT.Senor Sjon schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 08:51:
Alleen jammer dat de search het niet doet als je in myreact op het blauwe ballonnetje klikt. Dan ben je opeens de keuzeoptie bovenin kwijt. Komt om een of andere vage reden door de url ofzo?
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Ik heb het idee dat het niet werkt als je een link hebt naar een specifiek bericht ipv een pagina. Als ik bijvoorbeeld de URL van jou bericht pak (Senor Sjon in "Poll: Tweakers 7 verbetering of achteruitgang *update*") dan werkt het ook niet.Senor Sjon schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 08:51:
Alleen jammer dat de search het niet doet als je in myreact op het blauwe ballonnetje klikt. Dan ben je opeens de keuzeoptie bovenin kwijt. Komt om een of andere vage reden door de url ofzo?
[ Voor 17% gewijzigd door Rupie op 26-10-2012 08:58 ]
Dat lijkt het inderdaad te zijn ja. Ik snapte ook al niet waarom het er de ene keer wel stond en de andere keer nietRupie schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 08:57:
[...]
Ik heb het idee dat het niet werkt als je een link hebt naar een specifiek bericht ipv een pagina. Als ik bijvoorbeeld de URL van jou bericht pak (Senor Sjon in "Poll: Tweakers 7 verbetering of achteruitgang *update*") dan werkt het ook niet.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
1
| http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/39173577#39173577 |
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Da's een bugje in combinatie met IE8, is gemeld alRupie schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 09:29:
Dacht dat ik dat al eerder gemerkt had maar dat dat op een gegeven moment wel weer werkte. Of ligt dat aan mij/IE8?
[ Voor 14% gewijzigd door Carpento op 26-10-2012 09:36 ]
Dan is dat het, kom het topic niet vinden. En dan heb ik het waarschijnlijk op mijn eigen laptop wel zien werkenCarpento schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 09:32:
[...]
Da's een bugje in combinatie met IE8, is gemeld al
edit:
Link met anchor (naar posting) werkt niet goed is het topic
Dan zoek je toch op het artikel? Met 2 karakters wordt er al gezocht naar zo'n merk, type, aanduiding what so ever.Stinow schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:16:
Met name hoe je nu door de pricewatch heen moet vind ik ronduit slecht. Je moet nu eigenlijk weten binnen welke catagorie iets valt,
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Verwijderd
Ik zie je nu al twee keer achter elkaar een oneliner posten die niets bijdraagt en enkel is om te bashen. Als je zo wanhopig op zoek bent naar een reactie op je gestook, dan bij deze: komt er een derde oneliner dan ga ik je actief helpen op zoek te gaan naar een andere site om je geweldig constructieve bijdragen te ventilerenVerwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 04:22:
Bij niet elke site was het uberhaupt nodig geweest dat te doen. Denk daar maar eens over na.
[ Voor 12% gewijzigd door zeef op 26-10-2012 12:36 ]
Ik denk niet dat dat makkelijk gaat zonder een aanduiding van het actieve segment in de broncode ergenszeef schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:05:
Wie heeft er in zijn of haar CSS een oplossing voor [feat][Got] Kleurverschil forumonderdeel gemaakt? Als het niet teveel moeite is zou ik graag screenshots willen van de forumlisting, een subforum en een topic. Zet ze alsjeblieft in [feat][Got] Kleurverschil forumonderdeel. Alvast dank!
Intentionally left blank
_eXistenZ_ heeft dat verwerkt in zijn CSS echter werkt dit niet bij elke browser (bij mij bijvoorbeeld niet in Chrome Versie 22.0.1229.94 m).zeef schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:05:
Wie heeft er in zijn of haar CSS een oplossing voor [feat][Got] Kleurverschil forumonderdeel gemaakt? Als het niet teveel moeite is zou ik graag screenshots willen van de forumlisting, een subforum en een topic. Zet ze alsjeblieft in [feat][Got] Kleurverschil forumonderdeel. Alvast dank!
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Ik ben benieuwd naar jullie screenshots dus kom maar op. Er zullen vast wel meer versies rondzwerven.Laguna schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:20:
[...]
_eXistenZ_ heeft dat verwerkt in zijn CSS echter werkt dit niet bij elke browser (bij mij bijvoorbeeld niet in Chrome Versie 22.0.1229.94 m).
Echter ik geloof dat de poster van dat topic niet genoeg karma heeft behaald in het afgelopen half jaar om gebruik te kunnen maken van een custom CSS.
Verwijderd
Selectief lezen is ook een vak? Volgens mij heb ik tussen de frustratie door netjes een beschrijving gedaan van v&a functionaliteit die niet correct werkt. Als je de pest aan me hebt is dat prima en druk je fijn op die ban-knop als je middag daar beter van wordt. Kan ik in het vervolg constructief bedoelde opmerkingen helemaal achterwege laten, daar lees je immers toch gewoon door/overheen.Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:05:
[...]
Ik zie je nu al twee keer achter elkaar een oneliner posten die niets bijdraagt en enkel is om te bashen. Als je zo wanhopig op zoek bent naar een reactie op je gestook, dan bij deze: komt er een derde oneliner dan ga ik je actief helpen op zoek te gaan naar een andere site om je geweldig constructieve bijdragen te ventileren
Bedoel je dit: Zartok in "[Feat] [GoT] Gekleurde forummapjes terug?"?zeef schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:05:
Wel met userscripts en nasty innerHTML opvragingencrisp schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:08:
[...]
Ik denk niet dat dat makkelijk gaat zonder een aanduiding van het actieve segment in de broncode ergens
[ Voor 27% gewijzigd door BtM909 op 26-10-2012 12:36 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Screenshot daarvan zie je zodra je op z'n naam klikt in mijn post.zeef schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:23:
[...]
Ik ben benieuwd naar jullie screenshots dus kom maar op. Er zullen vast wel meer versies rondzwerven.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
JaBtM909 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:34:
[...]
Bedoel je dit: Zartok in "[Feat] [GoT] Gekleurde forummapjes terug?"?
[...]
Wel met userscripts en nasty innerHTML opvragingen. Kunnen we een forum niet de afkorting <scr'+'ipt type="text/javascript" src="http://tweakers.net/lemmings.js"></sc'+'ript> geven
![]()
Klopt maar nu nog een subforum en een post.Laguna schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:36:
[...]
Screenshot daarvan zie je zodra je op z'n naam klikt in mijn post.
Dankje!Exorcist schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 21:27:
[...]
Niveau
FAQ
Minimum niveau van de zichtbare reacties.
Mijn Voorkeuren
Kan al sinds mensenheugenis..
Dreigen met bans in een topic van users die zeer ontevreden zijn. Goed bezig!Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:05:
[...]
Ik zie je nu al twee keer achter elkaar een oneliner posten die niets bijdraagt en enkel is om te bashen. Als je zo wanhopig op zoek bent naar een reactie op je gestook, dan bij deze: komt er een derde oneliner dan ga ik je actief helpen op zoek te gaan naar een andere site om je geweldig constructieve bijdragen te ventileren
Helaas werkt bij de Wayback Machine alleen de FP, zodra je iets aanklikt kom je op T7 uit..einstein schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:44:
[...]
Dreigen met bans in een topic van users die zeer ontevreden zijn. Goed bezig!
Bij mij op de afdeling IT wordt de site nauwelijks nog gebruikt door de medewerkers. Ik zou me daar zorgen om maken ipv je frustratie te uiten over woordkeuze die je niet aanstaat.
Een rollback gaat niet gebeuren is al meermalen door de devs gemeld. Nou, dan meld ik ook iets: als de vormgeving in grote lijnen zo blijft dan gaat er iets anders ook niet meer gebeuren: mijn frequente bezoek.
Verbeteringen aan de huidige omgeving? Vraag me sterk af of dat voldoende is om uitloop te voorkomen.
Ben benieuwd of Tweakers iets is waar ik over een paar jaar alleen nog via wayback.org naar toe kan surfen.
Ik heb niet alle commentaar en reacties gelezen, maar regelmatig meen ik als reactie op de volgens sommigen slecht werkende pricewatch te lezen, dat je gebruik kunt maken van de zoekenfunctie. Dat werkt natuurlijk alleen als je weet hoe hetgeen heet waar je naar zoekt. En dit kon ook al in de vorige versie. Vaak is het echter ook zo dat je d.m.v. filters wilt browsen door een bepaald aanbod. En juist dat werkt nu vele malen minder goed.Outerspace schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 11:49:
[...]
Dan zoek je toch op het artikel? Met 2 karakters wordt er al gezocht naar zo'n merk, type, aanduiding what so ever.
Op het moment dat die user een stoorzender is? Ja. Zeiken om het zeiken, daar wordt niemand beter van. Ze willen op kantoor best de grote problemen oplossen maar als je alleen in een oneliner roept dat het allemaal maar kut is kan er niks opgelost worden en lopen de frustraties aan beide kanten hoog op.einstein schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:44:
[...]
Dreigen met bans in een topic van users die zeer ontevreden zijn. Goed bezig!
Gezien het feit dat een groot deel van de mensen in dit topic heeft aangegeven dat de beloofde wijzigingen de site weer leefbaar zullen maken deel ik die zorgen niet.Verbeteringen aan de huidige omgeving? Vraag me sterk af of dat voldoende is om uitloop te voorkomen.
Ben benieuwd of Tweakers iets is waar ik over een paar jaar alleen nog via wayback.org naar toe kan surfen.
Zou het doel niet moeten zijn dat de site beter wordt dan T6? Zowel voor power-user als minder frequente bezoeker? Dan is leefbaar misschien niet het juiste begripNMe schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:56:
[...]
Gezien het feit dat een groot deel van de mensen in dit topic heeft aangegeven dat de beloofde wijzigingen de site weer leefbaar zullen maken deel ik die zorgen niet.
Wat ik tot nu toe gezien heb is dat de site er vrijwel hetzelfde uit zou kunnen zien als T6 nadat alle huidige fixes live gaan. Voor de poweruser die met T6 geen problemen had verwacht ik dus geen problemen meer. Nieuwe gebruikers kennen de oude site niet en kunnen, denk ik, met de nieuwe site beter overweg.jn0077 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:00:
[...]
Zou het doel niet moeten zijn dat de site beter wordt dan T6? Zowel voor power-user als minder frequente bezoeker?
Dat komt vast wel goed.Dan is leefbaar misschien niet het juiste begripHet zou in elk geval wel eerlijk zijn om na enkele weken/maanden, als T7 'af' is, alsnog die vergelijking te maken. Pas dan weten we waar T7 staat.
Vraagje wat dit betreft. Ik zie inderdaad veel beloofde wijzigingen, maar in hoeverre gelden die ook voor niet ingelogde gebruikers ? m.a.w. wat wordt standaard anders en wat alleen via user preferences ?NMe schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:56:
[...]
Gezien het feit dat een groot deel van de mensen in dit topic heeft aangegeven dat de beloofde wijzigingen de site weer leefbaar zullen maken deel ik die zorgen niet.
De gekleurde iconen in de newsfeed op de frontpage als het goed is vandaag, de aanpassing van de achtergrondkleur en dichtheid maandag.hylke94 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:10:
Is er al bekend wanneer er nieuwe fixes online komen? Bijvoorbeeld de gekleurde nieuws-icons en hogere informatiedichtheid?
Ik ben niet van de planning, maar begin volgende week moet dat wel online zijn, met heel veel mazzel misschien eerderhylke94 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:10:
Is er al bekend wanneer er nieuwe fixes online komen? Bijvoorbeeld de gekleurde nieuws-icons en hogere informatiedichtheid?
Dan kijk ik (en vast ook nog heel wat andere tweakers) nou al uit naar maandag.Femme schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:22:
[...]
De gekeurde iconen in de newsfeed op de frontpage als het goed is vandaag, de aanpassing van de achtergrondkleur en dichtheid maandag.
De achtergrondkleur en dichtheid zal automatisch ingesteld worden op basis van beeldschermresolutie en tijdstip. De automatisch instelling kun je overrulen en je kunt een voorkeur met extra hoge dichtheid selecteren (er komen drie settings waarvan twee automatisch worden ingesteld). Dit werkt voor alle gebruikers.locke960 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:16:
[...]
Vraagje wat dit betreft. Ik zie inderdaad veel beloofde wijzigingen, maar in hoeverre gelden die ook voor niet ingelogde gebruikers ? m.a.w. wat wordt standaard anders en wat alleen via user preferences ?
(vraag van iemand die alleen inlogt als hij wat te melden heeft )
Het 1e gedeelte van deze zin heb ik meerdere malen gelezen vanuit crew toen het over T7 ging.WoutF schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:23:
[...]
intern heb ik het hier al gezien (en het ziet er vet uit!), maar ik weet niet of alles al helemaal af is.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
The devil is in the details.
Ik denk dat ze dat intern ook al lang weer hebben aangepast. Alleen krijgen wij het nog niet te zien. Misschien dat dat vanavond of maandag ook ineens anders is, wie weet...Hahn schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:30:
De tijden bij nieuwsposts lijkt me ook wel duidelijk wat het moet worden, met bijna 10.000 stemmen heeft 83% op 24-uurs-notatie gestemd
De tijden komen samen met de gekleurde bullets, maar er zijn helaas nog wat issues met de verticale uitlijning van de bullets in verschillende browsers waardoor het vandaag niet lukt om dit te releasen.Hahn schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:30:
De tijden bij nieuwsposts lijkt me ook wel duidelijk wat het moet worden, met bijna 10.000 stemmen heeft 83% op 24-uurs-notatie gestemd
Maar die komen toch gewoon op de plaats van de oude bullets? Die staan wel overal goed (neem ik aan, heb nog niet in elke browser gekeken). Of zijn de nieuwe bullets ook meteen groeter/kleiner.Femme schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:40:
[...]
De tijden komen samen met de gekleurde bullets, maar er zijn helaas nog wat issues met de verticale uitlijning van de bullets in verschillende browsers waardoor het vandaag niet lukt om dit te releasen.
[ Voor 16% gewijzigd door Hydra op 26-10-2012 16:32 ]
https://niels.nu
Verwijderd
Dat stemt mij inderdaad toch wat gerust. Ik ging me soms al afvragen (overigens niet alleen door T) of ik wellicht de enige was, die daar niets in zietHahn schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 15:30:
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq