ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz
Ik krijg acht resultaten als ik filter op 1155 + quad-core + core i7.Cheetah schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:16:
[...]
Ik denk dat het gewoon een voorbeeld is.
Hij wil bijvoorbeeld een i7 processor die tevens een Quadcore is. Dat lukt kennelijk niet met de criteria, ondanks die wel bestaan.
Ik zie het. Apart dat dat bij hem niet goed gaat dan, want dat screenshot van hem is wel leeg...Femme schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:18:
Ik krijg acht resultaten als ik filter op 1155 + quad-core + core i7.
[ Voor 46% gewijzigd door Cheetah op 25-10-2012 13:24 ]
ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Full Specz
Als ik deze filters kies: intel -> socket 1155 - > quad heb ik al geen resultaten meer. Het werkt dus niet goed.Femme schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:18:
[...]
Ik krijg acht resultaten als ik filter op 1155 + quad-core + core i7.
[ Voor 10% gewijzigd door EnigmaNL op 25-10-2012 13:24 ]
Wat doe je dan precies, want ik krijg 8 resultaten:EnigmaNL schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:23:
Als ik deze filters kies: intel -> socket 1155 - > quad heb ik al geen resultaten meer. Het werkt dus niet goed.
http://tweakers.net/categ...bGlmZKsbU6SsZGKKIWQMHaWgA
Full Specz
http://tweakers.net/categ...NjSzOl2FodJWMjFFELoGBtLQA
En inderdaad 8 als ik ook een search naar "i7" doe.
[ Voor 8% gewijzigd door Bundin op 25-10-2012 13:30 ]
Precies wat ik zeg.Cheetah schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:26:
[...]
Wat doe je dan precies, want ik krijg 8 resultaten:
http://tweakers.net/categ...bGlmZKsbU6SsZGKKIWQMHaWgA
Vanaf deze pagina: http://tweakers.net/categorie/46/processors/producten/
Ik klik in de linker kolom eerst op intel, daarna op socket 1155 en daarna op quad en dan zijn er geen resultaten.
EDIT: Now breaks me the wooden shoe! Nu werkt het wel. Sluit mij maar op

[ Voor 5% gewijzigd door EnigmaNL op 25-10-2012 13:30 ]
En dat heb je consequent bij elke pageviews? Het is incidenteel, bijv. afhankelijk van een webserver (die data lokaal draait in de java-engine).EnigmaNL schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:28:
[...]
Precies wat ik zeg.
Vanaf deze pagina: http://tweakers.net/categorie/46/processors/producten/
Ik klik in de linker kolom eerst op intel, daarna op socket 1155 en daarna op quad en dan zijn er geen resultaten.
Kun je ook een url posten van de pagina waarbij de resultaten wegvallen?
Wanneer komt de optie voor Desktop gebruikers om de frontpage weer in te stellen zoals hij was??? of misschien iets als zelf de frontpage samenstellen, welke elementen erop zichtbaar zijn. ik kijk al een paar dagen op rij naar een frontpage met weinig informatie, dezelfde 4 uitgelichte nieuwsitems, weinig directe links naar interessante items, kortom saai om te bezoeken. Ik kon mij voorheen een half uurtje vermaken wanneer ik op de frontpage terecht kwam, en na doorklikken vaak zelfs langer, nu hooguit 5 minuten, dit kan niet de bedoeling zijn. voor de rest maakt mij de layout niet zoveel uit, als de functionaliteit maar voorop staat.
grt
een altijd trouwe bezoeker, opzoek naar nieuwtjes op software en hardware gebied...
Dan is het denk ik een issue met de java-engine.EnigmaNL schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:28:
[...]
EDIT: Now breaks me the wooden shoe! Nu werkt het wel. Sluit mij maar op
Blijkbaar is het incidenteel, ik probeer het nog wel een paar keer.Femme schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:30:
[...]
En dat heb je consequent bij elke pageviews? Het is incidenteel, bijv. afhankelijk van een webserver (die data lokaal draait in de java-engine).
Kun je ook een url posten van de pagina waarbij de resultaten wegvallen?
Ik krijg zonder "i7" er 48 net als Budin en Zeef. Welke browser gebruik je?
<edit> Spuit-11 alweer

[ Voor 10% gewijzigd door Cheetah op 25-10-2012 13:32 ]
Full Specz
Ik gebruik Google Chrome. Heel raar want nu gaat het steeds wel goed. Toen het fout ging werd het vinkje bij Intel ook weggehaald nadat ik 1155 en quad aangevinkt had.Cheetah schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:31:
Bij mijn vorige resultaat ( 8 ) had ik nog een filter op i7.
Ik krijg zonder "i7" er 48 net als Budin en Zeef. Welke browser gebruik je?
<edit> Spuit-11 alweer
We zijn op dit moment bezig met het ontwerpen van een kick-ass tracker. Als we de ideeën volledig kunnen implementeren wordt hij beter dan de oude tracker. Met tracker aan kun je perfect volgen wat er gaande is op de site.Tweak86 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:30:
even kort mn teleurstelingponeren:
Wanneer komt de optie voor Desktop gebruikers om de frontpage weer in te stellen zoals hij was??? of misschien iets als zelf de frontpage samenstellen, welke elementen erop zichtbaar zijn. ik kijk al een paar dagen op rij naar een frontpage met weinig informatie, dezelfde 4 uitgelichte nieuwsitems, weinig directe links naar interessante items, kortom saai om te bezoeken.
Tevens wordt er gewerkt aan filters voor contenttype op de frontpage. Een keuze tussen een portalachtige layout met blokken per contenttype en een geaggregeerde lijst wordt uiteindelijk ook mogelijk. Met een combinatie van beide kun je grotendeels doen wat in het verleden mogelijk was met een custom frontpage.
Ik wil niet ongeduldig overkomen. Maar ik ben bang dat mijn vraag anders verdwijnt in dit grote topic.Perkouw schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:13:
Geen bug in Tweakers 7. Maar kan iemand mij vertellen wat de file size limit is bij de privatestorage ? Een bestand van 20MB lijkt al te groot te zijn, uploaden gaat gewoon vlot dus daar lijkt het probleem hem niet te zitten.
Voorbeeld: MSIAfterburnerSetup224.zip ongeveer 20MB, maar krijg hem maar niet geüpload.
Anyone ?
Volgens formulier:Perkouw schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:36:
[...]
Ik wil niet ongeduldig overkomen. Maar ik ben bang dat mijn vraag anders verdwijnt in dit grote topic.
Anyone ?
1
| <input type="hidden" name="MAX_FILE_SIZE" value="15728640"> |
Dat is 15MB.
Dank u. Goede vondst van je, gewoon pagina bron bekeken o.i.d. ?Femme schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:42:
[...]
Volgens formulier:
code:
1 <input type="hidden" name="MAX_FILE_SIZE" value="15728640">
Dat is 15MB.
+1Tweak86 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:30:
even kort mn teleurstelingponeren:
Wanneer komt de optie voor Desktop gebruikers om de frontpage weer in te stellen zoals hij was??? of misschien iets als zelf de frontpage samenstellen, welke elementen erop zichtbaar zijn. ik kijk al een paar dagen op rij naar een frontpage met weinig informatie, dezelfde 4 uitgelichte nieuwsitems, weinig directe links naar interessante items, kortom saai om te bezoeken. Ik kon mij voorheen een half uurtje vermaken wanneer ik op de frontpage terecht kwam, en na doorklikken vaak zelfs langer, nu hooguit 5 minuten, dit kan niet de bedoeling zijn. voor de rest maakt mij de layout niet zoveel uit, als de functionaliteit maar voorop staat.
grt
een altijd trouwe bezoeker, opzoek naar nieuwtjes op software en hardware gebied...
Met andere woorden volgend jaar kunnen we eindelijk weer als vanouds over de FP struinenFemme schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:34:
[...]
We zijn op dit moment bezig met het ontwerpen van een kick-ass tracker. Als we de ideeën volledig kunnen implementeren wordt hij beter dan de oude tracker. Met tracker aan kun je perfect volgen wat er gaande is op de site.
Tevens wordt er gewerkt aan filters voor contenttype op de frontpage. Een keuze tussen een portalachtige layout met blokken per contenttype en een geaggregeerde lijst wordt uiteindelijk ook mogelijk. Met een combinatie van beide kun je grotendeels doen wat in het verleden mogelijk was met een custom frontpage.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Wij gaan er van uit dat het niet zo lang gaat durenLaguna schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:48:
Met andere woorden volgend jaar kunnen we eindelijk weer als vanouds over de FP struinen
Zoals bij elke goede en uitgebreide review van gebruikersSenor Sjon schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 12:05:
[...]
Ook zou het een fijne optie zijn om het artikel in één keer te kunnen lezen middels een link. Dan zou de inhoudsopgave als een soort anchor kunnen dienen..
voorbeeldje
De vorige en volgende linkjes in topics zijn weer terug

Ik had graag gezien dat dit "knopjes" worden, in plaats van een stukje tekst. (Maar dit kan ook met custom CSS eventueel).
[ Voor 55% gewijzigd door yannickie111 op 25-10-2012 13:55 ]
Ik ben geen webdesigner/developer en ik heb begrepen dat het nieuwe back-end niet zondermeer aansloot op het V6 front-end echter...
Een grote hedendaagse website bestaat in essentie uit een database waar de 'content' in zit opgeslagen waar de front-end code de informatie uit ophaalt en met een bepaalde vormgeving en user interface met diverse menu's en knopjes aan de gebruiker aanbiedt.
Ik maak me sterk, maar kan me vergissen, dat het overgrote deel van de front-end code (CSS/scripts/etc.) als functie heeft die vormgeving/UI te bepalen en dat maar een relatief klein deel van de code dient voor het communiceren met dat back-end van de site/het ophalen van de content uit de database(s).
Als dat inderdaad zo is dan had men lijkt mij alleen in dát deel van de code de nodige aanpassingen moeten maken om te zorgen dat het V6 front-end de benodigde content uit het V7 back-end aan de gebruiker kan uitserveren.
Was dat nou echt zoveel werk geweest? Was dat méér werk geweest dan een nieuwe front-end maken en die weer helemaal van nieuwe functionaliteit te voorzien die, naar nu gebleken is, niet bepaald aanslaat en functioneel op de meeste punten door de meeste gebruikers als inferieur aan de vorige versie wordt beschouwd en waar nog heel veel werk in moet om hem op een enigszins vergelijkbaar niveau als V6 te brengen?
Ik heb er nog steeds moeite mee om dat aan te nemen, ook al snap ik dat er eventuele hiaten in mijn informatie hierover zitten waar ik geen beschikking heb over bepaalde, mogelijk relevante, informatie.
Neem nou ook de discussie over de PW. Ik lees vooral meningen dat de nieuwe navigatiestructuur bewerkelijker/tijdrovender is dan de oude. Dan wordt er aangevoerd dat de zoekfunctie verbeterd is/wordt en dat je die kunt gebruiken. Alsof het een OF/OF beslissing zou moeten zijn. Als je aan navigatiecomfort inlevert maar er aan zoekfunctionaliteit enige winst wordt behaald dan ga je er netto dus niet echt op vooruit. Dat vind ik geen vooruitgang/verbetering. Behoudt dan de oude navigatiestructuur en voeg daar een verbeterde zoekfunctionaliteit aan toe. EN/EN dus. Dan is het voor iedereen duidelijk dat er een verbetering heeft plaatsgevonden.
Verder die twee jaar werk die steeds genoemd worden. Ik veronderstel/mag hopen dat dit vooral werk aan dat back-end is geweest.
En dan nog even die Top 5 waarvan de eerste drie aangepakt zouden worden en de laatste twee later nog wel eens zouden komen, en later weer nieuwe Top 5's? Ehhh....
Het is een TOP 5!!! Geen Top 100. Dat je bij een Top 100 de onderste veertig punten als minder belangrijk kwalificeert zou ik kunnen billijken maar in een situatie dat er véél meer dan 5 grote grieven zijn onder de gebruikers ga je toch niet nummers 4 en 5 voorlopig niet aanpakken?
Ik lees ook over de tracker en browserbreedte. Men lijkt te vergeten dat de browserzoom (Ctrl+) ook van invloed is. Op de default grootte krijg ik hem wel in beeld maar zodra ik inzoom is ie weer weg. Dat was niet zo bij V6. Laat het maar aan mij en mijn browser over om te bepalen of het er allemaal nog goed uit ziet of niet. Heel hinderlijk dat dit nu zo werkt.
Ik ben het nl. roerend eens met het verhaal waar eerder naar gelinkt werd dat veel websites achterlijk kleine fontgrootten gebruiken. Ik vergelijk het ook met een boek dat je op dezelfde afstand zou lezen. De letters van een boek zijn vaak beduidend groter terwijl je dat boek geacht wordt op een kleinere afstand te lezen. Me dunkt dat men boeken al lang genoeg in gebruik heeft om zo langzamerhand een beetje te weten wat de mensen een prettige lettergrootte vinden. Ik kan die kleine fonts wel lezen maar ik vind het wat groter gewoon comfortabeler.
Gelieve daar dus ook rekening mee te houden.
Er staat levensgroot in de topicwarning een actueel overzicht met de belangrijkste known issues die opgepakt gaan worden. Daarnaast natuurlijk nog tientallen kleinere aanpassingen die onmogelijk allemaal opgenoemd en bijgehouden kunnen worden. Geen idee waarop jij baseert dat er een top 5 zou zijn waarvan alleen de eerste drie prioriteit zouden krijgen.CaptJackSparrow schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:03:
En dan nog even die Top 5 waarvan de eerste drie aangepakt zouden worden en de laatste twee later nog wel eens zouden komen, en later weer nieuwe Top 5's? Ehhh....
Het is een TOP 5!!! Geen Top 100. Dat je bij een Top 100 de onderste veertig punten als minder belangrijk kwalificeert zou ik kunnen billijken maar in een situatie dat er véél meer dan 5 grote grieven zijn onder de gebruikers ga je toch niet nummers 4 en 5 voorlopig niet aanpakken?
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Denk dat hij eerder doelt op het plan om in komende iteratie's(als meeste al gefixed is) de users dingen aan te laten dragen die ze graag nog zouden willen zien en dan wordt er gestemd doormiddel van een poll en de nummer 1 wordt dan gedaan. De nummer 2 en 3 gaan de week er na opnieuw meedoen aan de poll en 4 en 5 vallen voor de eerste 3 maanden af.Senor Sjon schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:21:
Die top5jes zijn nog van van het weekend. Toen de users met brandende fakkels en hooivorken klaarstonden.
Had net ook een dergelijk probleem.Femme schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:30:
[...]
Dan is het denk ik een issue met de java-engine.
Ik had een filter voor was SSDs, en bij SATA-600 stond (5). Toen zette ik die filter aan en er werd niets gevonden.
Was "op te lossen" door expliciet op producten te klikken. Mogelijk is er verwarring mbt uitvoeringen/producten in de filter engine.
https://github.com/omoerbeek/e2pv
Zoiets was het ja, en ik vind het dus niet logisch dat je die dan zo'n lage prioriteit geeft.Pompi schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:25:
[...]
Denk dat hij eerder doelt op het plan om in komende iteratie's(als meeste al gefixed is) de users dingen aan te laten dragen die ze graag nog zouden willen zien en dan wordt er gestemd doormiddel van een poll en de nummer 1 wordt dan gedaan. De nummer 2 en 3 gaan de week er na opnieuw meedoen aan de poll en 4 en 5 vallen voor de eerste 3 maanden af.
Dat gaat om heel iets anders dan waar we nu mee bezig zijn. In de normale situatie zijn er altijd verbeterpunten, ergernisjes of features die gevraagd worden. Daar hebben we het afgelopen jaar nauwelijks tijd voor gehad. Dat gaan we straks dus anders doen na de zaken die in de waslijst van verbeterpunten staan. En niet even maar altijd. Ik heb het genoemd om aan te geven dat het ons menens is, niet alleen nu de brand blussen maar elke iteratie weer.CaptJackSparrow schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:33:
[...]
Zoiets was het ja, en ik vind het dus niet logisch dat je die dan zo'n lage prioriteit geeft.
De ergernissen top5 heb ik gevraagd om te kijken wat we als eerste moesten aanpakken. Mijn inschatting werd redelijk breed gedragen en een aantal andere losse punten pakken we ook meteen mee.
Ik moest 4 keer kijken voordat ik zag dat het geen aso was die op mijn V&A reactie reageerde.
"Ik heb je een DM gestuurd" had trouwens niet veel uitgemaakt.

[ Voor 12% gewijzigd door fespen op 25-10-2012 15:05 . Reden: andere host ]
Je plaatje doet het niet dus ik begrijp even niet wat het probleem is.fespen schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:57:
Dit kan toch echt niet.
Ik moest 4 keer kijken voordat ik zag dat het geen aso was die op mijn V&A reactie reageerde.
"Ik heb je een DM gestuurd" had trouwens niet veel uitgemaakt.
[afbeelding]
Hij denkt nu dat het knopje "Reageer" bij de reactie hoor.zeef schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 15:00:
[...]
Je plaatje doet het niet dus ik begrijp even niet wat het probleem is.
Er staat:
"DM
Reageer"
Reageer komt dan niet echt vriendelijk over.
Misschien is het idee om allerlei van dit soort linkjes te veranderen in "knopjes". (Kan ook met CSS.)
ik bedoel dat de "reageer" knop helemaal niet duidelijk is en het lijkt alsof een commando van de reageerder is.
Daar stoorde ik me inderdaad ook erg aan. Ik moet toevoegen, je front-end helemaal herschrijven is een erg moeilijke klus en iedereen tevreden houden is erg lastig. Maar dat "Reageer" is echt door een idioot bedacht. Begrijp me niet verkeerd, maar het lijkt gewoon onderdeel te zijn van de "content" zoals hierboven genoemd.fespen schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 15:06:
plaatje ergens anders gehost.
ik bedoel dat de "reageer" knop helemaal niet duidelijk is en het lijkt alsof een commando van de reageerder is.
Ik heb erg veel respect voor de dev's en vind het ook jammer dat ze na al hun bloed zweed en tranen zoveel kritiek krijgen. (beste stuurlui staan aan wal) Maar misschien is het toch handiger om de volgende keer een beta-test te houden met wat meer dan 100 man.
Is er al bekend of de uitrol van 7 tot minder pageviews heeft geleid? (na de initiele probeerfase, dus zeg maar maandag, dinsdag, woensdag en donderdag?)
Handig dat in de update list de afgewerkte punten worden doorgestreept:)
Die mening wordt en masse gedeeld, maar voegt, na een week van ranten, flamen en een hoop frustratie, weinig meer toe aan dit topic
Mocht je nog constructief commentaar hebben of concrete issues waar je tegenaan loopt dan zien we dat graag in dit topic
[ Voor 43% gewijzigd door eL_Jay op 25-10-2012 15:16 ]
Ik had het over de oude situatie en dan versie 1.1... toen de tijden nog achter de artikelen stonden / staanDaniel schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 12:28:
[...]
Als je dat doet krijg je een rare verspringing in de listing (relatieve tijd past er nooit voor), of witruimte (ook raar)
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Als je niet zegt wát er zuigt kan er niks aan gedaan worden en blijft het zuigen.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Tweakotine is toch ook behoorlijk variabel. Als jij veel op de site hangt zal je een hoge Tweakotine hebben, anders ligt deze een stuk lager.eL_Jay schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 15:13:
Mijn tweakotine is al gehalveerd i.v.m. een week terug.
eL_Jay schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 15:13:
Mijn tweakotine is al gehalveerd i.v.m. een week terug.
Is er al bekend of de uitrol van 7 tot minder pageviews heeft geleid? (na de initiele probeerfase, dus zeg maar maandag, dinsdag, woensdag en donderdag?)
Handig dat in de update list de afgewerkte punten worden doorgestreept:)
zeef schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 01:23:
[...]
Het forum had donderdag een spike maar draait gewoon op niveau qua posts. Een lichte verhoging streep ik weg tegen de toegenomen activiteit in LD & LA.Views : zelfde verhaal. Dus in de realiteit merken we er niet zoveel van.
Dat laat onverlet dat je over zo'n korte periode geen steekhoudende conclusies kan trekken. Dan moet je echt over een kwartaal doen wil je significante verschillen kunnen aantonen.
Met ^^^Die mening wordt en masse gedeeld, maar voegt, na een week van ranten, flamen en een hoop frustratie, weinig meer toe aan dit topic![]()
Mocht je nog constructief commentaar hebben of concrete issues waar je tegenaan loopt dan zien we dat graag in dit topic
Je geeft zelf aan geen verstand te hebben van dit soort spul, maar vervolgens doe je een stapel aannames en kromme vergelijkingen waar de gemiddelde ijslandse beleggingsbank trots op zou zijn. Om nog maar te zwijgen van het feit dat ze vrijwel allemaal niet kloppen. Sorry om het zo te zeggen, maar dat klinkt echt enorm dom.CaptJackSparrow schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:03:
Ik ben geen webdesigner/developer en ik heb begrepen dat het nieuwe back-end niet zondermeer aansloot op het V6 front-end echter...
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Dat weet ik, was ook niet een bugmelding, maar een reality-check dan wel hard-op-gezegde constatering dat ik niet meer tweakers.net verslaafd benTERW_DAN schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 15:21:
[...]
Tweakotine is toch ook behoorlijk variabel. Als jij veel op de site hangt zal je een hoge Tweakotine hebben, anders ligt deze een stuk lager.
[slowchat mode off]
Is het mogelijk om de notificatie- button uit te schakelen?? Dat groene icoontje leidt me namelijk steeds af (ben nogal gevoelig voor kleuren
[ Voor 13% gewijzigd door eL_Jay op 25-10-2012 15:58 ]
De aandacht ligt nu eerst even op het live krijgen van de weergavevoorkeuren voor achtergrondkleur en dichtheid van de layout. Dit hopen we morgen gereed te hebben. De kleuren en tijden op de frontpage zijn ook bijna klaar.
Verwijderd
http://www.meldpunt.nl/!!!!!!Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:05:
Ik blijf 1660x768 om de tracker te kunnen zien(in de toekomst) discriminatie vinden, 1660*768 gebruikers worden uitgesloten!!!!!
Hieruit maak ik op dat de tracker op een 1366*768 scherm onmogelijk blijft?Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:05:
Ik blijf 1660x768 om de tracker te kunnen zien(in de toekomst) discriminatie vinden, 1660*768 gebruikers worden uitgesloten!!!!!
Ik zou afgaan op wat wij vertellen. Niet op de aannames van anderen.eL_Jay schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:10:
[...]
Hieruit maak ik op dat de tracker op een 1366*768 scherm onmogelijk blijft?
[ Voor 12% gewijzigd door zeef op 25-10-2012 16:16 ]
Verwijderd
Ik kan het zo snel niet vinden, maar volgens mij zegt femme een paar pagina`s terug(vandaag gepost) dat het alleen mogelijk word voor 1660*768zeef schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:15:
[...]
Ik zou afgaan op wat wij vertellen. Niet op de aannames van anderen.
(shame on me voor deze slordigheid)
En dat lijkt me een hele goede oplossing want zelfs incourante schermen als 1240*1024 kunnen er dan nog gebruik van maken.
1366*768 begint denk ik toch langzaam de minimum resolutie te worden (die door het gros van de mensen worden gebruikt)
(Ik denk 1080P>1366*768>1680*1050>rest qua hoeveelheid dagelijks gebruikte schermen in Nederland)
[ Voor 62% gewijzigd door eL_Jay op 25-10-2012 16:20 ]
Klik anders even op het linkje wat zeef geeftVerwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:17:
[...]
Ik kan het zo snel niet vinden, maar volgens mij zegt femme een paar pagina`s terug(vandaag gepost) dat het alleen mogelijk word voor 1660*768
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Mag je toch even aanwijzen waar hij dat gezegd heeft, want de eerste reactie die die resolutie vermeld is je eigen rant...Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:17:
[...]
Ik kan het zo snel niet vinden, maar volgens mij zegt femme een paar pagina`s terug(vandaag gepost) dat het alleen mogelijk word voor 1660*768
Misschien moet je even de topic warning lezen voor je rants post, want daarin staat toch echt dat het vanaf 1150 pixels al gaat werken
Virussen? Scan ze hier!
Volgens mij loop je de boel gewoon een beetje te stangen. Want in je rants heb je ook nog eens last van 'inflatie'. We doen graag een paar passen extra om dingen te fixen maar aan dit soort geklier heb ik helemaal niks.Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:17:
[...]

WTF is dat voor een resolutie? Omgevallen monitor ofzo?Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:05:
Je was in je eerste postings nog vol lof en iedereen die commentaar had behoorde tot de oude garde die niet wou veranderen... watskeburt?
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Huh? 1660x768 = 1660*768Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:05:
Verwijderd
nee de post in jouw pic was ik kwijt, naar mijn inziens zegt hij daar dat mensen die lager dan 1366 hebben geen permanente tracker kunnen hebben.zeef schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:25:
[...]
Volgens mij loop je de boel gewoon een beetje te stangen. Want in je rants heb je ook nog eens last van 'inflatie'. We doen graag een paar passen extra om dingen te fixen maar aan dit soort geklier heb ik helemaal niks.
[afbeelding]
excuses ik zie het al ik schreef 1660 ik bedoel natuurlijk 1360
als je er op klikt, dan laat de pagina opnieuw met de link (post) helemaal boven aan!
Echt geen nut IMO
Dat lijkt me heel nuttig om naar een specifieke post te kunnen linken (dus deze link naar jouw postHomePlayer schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:45:
Waarom is "Donderdag 25 oktober 2012 11:10" rechts naast de username klik baar,
als je er op klikt, dan laat de pagina opnieuw met de link (post) helemaal boven aan!
Echt geen nut IMO
Dat is dus een directe link naar die reactie. Zodat als je iemand anders op een bepaalde reactie wilt wijzen, dat ie direct goed uitkomtHomePlayer schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:45:
Echt geen nut IMO
Dat is bijvoorbeeld ook handig als je over een bepaalde reactie een topicreport wilt maken, of op een andere manier aan de crew wilt melden dat een bepaalde specifieke reactie niet in orde is.
Dit is sowieso ook altijd al zo geweest en niets nieuws in T7.
[ Voor 4% gewijzigd door Orion84 op 25-10-2012 16:49 ]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Wel een nuttig iets -,-". Als je bv in het mod forum een verkeerd gemodde reactie wilt posten, of gwn naar een reactie wilt verwijzen voor wat voor reden etc.HomePlayer schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:45:
Echt geen nut IMO
Edit: dubbel ninja'd. Je had het hier zeker op het forum (ik dacht dat je in FP reacties bedoelde), maar het nut blijft hetzelfde.
[ Voor 12% gewijzigd door witeken op 25-10-2012 16:50 ]
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
Verwijderd
1360*768 natuurlijk excuses moiSenor Sjon schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:27:
[...]
WTF is dat voor een resolutie? Omgevallen monitor ofzo?
Je was in je eerste postings nog vol lof en iedereen die commentaar had behoorde tot de oude garde die niet wou veranderen... watskeburt?
Ik ben nog steeds vol lof maar ik zie de tracker zoals ik eerder ook al aangaf wel als een verbeterpunt eis, wat ze gelukkig ook doen.
Ik zeg me niet professioneel met de materie bezig te houden en vooral niet over complete informatie te beschikken. Als het niet klopt dan graag ook vertellen wat er niet aan klopt en hoe het dan wel is.MueR schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 15:52:
[...]
Je geeft zelf aan geen verstand te hebben van dit soort spul, maar vervolgens doe je een stapel aannames en kromme vergelijkingen waar de gemiddelde ijslandse beleggingsbank trots op zou zijn. Om nog maar te zwijgen van het feit dat ze vrijwel allemaal niet kloppen. Sorry om het zo te zeggen, maar dat klinkt echt enorm dom.
Hoe minder onderbouwde argumenten des te minder overtuigend je stellingname is. Alleen zeggen dat iets zo is maakt het niet tot waarheid. Ik wil een standpunt best herzien maar alleen als men mij daar van overtuigt met degelijk onderbouwde (verifieerbare) argumenten.
Dat staat daar helemaal niet. Er staat alleen dat het op die resolutie ook werkt, er wordt helemaal niet gesproken of het op lagere resoluties wel of niet werkt.Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:44:
[...]
nee de post in jouw pic was ik kwijt, naar mijn inziens zegt hij daar dat mensen die lager dan 1366 hebben geen permanente tracker kunnen hebben.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
@PCRPCR schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:40:
[...]
Aan de ene kant begrijp ik dat je minder vaak op Tweakers gaat kijken omdat je de site minder overzichtelijk en leesbaar vindt. Ik deel die mening overigens niet. Maar toch vind ik dit wel wat te makkelijk. Met dit bericht help je niemand. Ik denk dat je beter wat opbouwende kritiek kunt leveren zodat jouw wensen eventueel meegenomen kunnen worden. Hoeveel sites bestaan er nu eenmaal die gebruikersinput accepteren en het zelfs meenemen in hun overwegingen om de site te verbeteren?
Je hebt gelijk, het is erg makkelijk om een dergelijke opmerking te maken. Maar wat moet ik dan?
Als je ziet welke opmerkingen gemaakt en welke voorstellen al gedaan zijn, lijkt het me niet erg zinnig om in herhaling te vallen. Het leek me belangrijker om aan te geven, dat er nog een stem is tegen DEZE veranderingen.
Het gaat me er alleen om, dat de site voor zoveel mogelijk lezers/tweakers een aangename en interessante ervaring is. Volgens mij ervaart men dit als een cultureshock.
Voor alle duidelijkheid, ik heb veel respect voor allen, die veel tijd en moeite hebben gestoken in het moderniseren en het verbeteren van de gebruikersvriendelijkheid. Maar het mag evengoed duidelijk zijn, dat de ideeën hiervoor niet helemaal aansluiten bij de wensen van de meerderheid van de gebruikers.
Het tweaken van de site door de achterliggende processen te stroomlijnen en versnellen, de site gescheiden te houden voor pc en mobiel lijkt me meer in lijn te liggen met de filosofie van Tweakers.net.
Bedenk maar waarom Tweakers.net tot beste site is uitgeroepen.
T.
Overigens is dit (zolang ik het forum al ken) een mogelijkheid geweestHomePlayer schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:45:
Echt geen nut IMO
Dus feitelijk gooi je een hoop halve waarheden en wazige opmerkingen de ruimte in die niet gebaseerd zijn op daadwerkelijke feitenkennis en dan moeten wij gaan aantonen dat wat je zegt niet klopt? Onderbouw jij je post anders eerst eens met feiten en cijfers?CaptJackSparrow schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:50:
[...]
Ik zeg me niet professioneel met de materie bezig te houden en vooral niet over complete informatie te beschikken. Als het niet klopt dan graag ook vertellen wat er niet aan klopt en hoe het dan wel is.
Hoe minder onderbouwde argumenten des te minder overtuigend je stellingname is. Alleen zeggen dat iets zo is maakt het niet tot waarheid. Ik wil een standpunt best herzien maar alleen als men mij daar van overtuigt met degelijk onderbouwde (verifieerbare) argumenten.
Klopt, en daarnaast is het de enige plek waar je makkelijk aan een link komt naar het bericht zodat je die aan iemand anders door kan geven.BtM909 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:50:
[...]
Overigens is dit (zolang ik het forum al ken) een mogelijkheid geweest
[ Voor 16% gewijzigd door NMe op 25-10-2012 16:59 ]
"One fool can ask more questions than seven wise men can answer". Als je de devvers bestookt met niet onderbouwde aannames en verwacht dat ze deze voor jou gaan ontkrachten, heb je het denk ik mis.CaptJackSparrow schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:50:
[...]
Ik zeg me niet professioneel met de materie bezig te houden en vooral niet over complete informatie te beschikken. Als het niet klopt dan graag ook vertellen wat er niet aan klopt en hoe het dan wel is.
Een template (view) is in software (dus ook websites) helaas vaak nog erg sterk gebonden aan het datamodel en de aflevering van deze data. Dit zijn lagen die jij als bezoeker niet ziet, maar die door de evolutie van software behoorlijk complex kunnen worden. Met T7 zijn deze tussenlagen opnieuw opgebouwd, waardoor de templates (pas op, aanname) voor 99% onbruikbaar zijn geworden en het dus een hoop werk zou kosten om de oude templates weer geschikt te maken voor de nieuwe tussenlagen.
[ Voor 23% gewijzigd door CodeCaster op 25-10-2012 17:18 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
In de topics zijn de kleuren van de paginanummers altijd blauw.
Dit maakt het lastiger bij te houden welke pagina's bezocht zijn.
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
Klopt, alleen nog een ticket aanmaken dat de placeholder netjes meeverandertHeikanu schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 17:04:
Zo te zien kunnen we ook weer zoeken op het forum en binnen topics
Hallelujah, praise the Lord!!!Heikanu schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 17:04:
Nu wordt het eindelijk weer mogelijk om grote topics te lezen, want dat was een regelrechte crime.
Virussen? Scan ze hier!
Waarom maak je geen topic in Lieve Devvers aan (als bug of feat. req)?Nextron schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 17:05:
In de topic lists staan de topics in het blauw wanneer de pagina nog niet bezocht is en het wordt paarsachtig wanneer die wel bezocht is. De paginanummers erachter zijn altijd grijs, zonder differentiatie tussen wel of niet bezocht.
+1000Heikanu schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 17:04:

Ik moet met incomplete informatie werken omdat ik geen toegang heb tot die informatie. Daarmee geef ik dus zelf al aan dat ik voor een deel met aannames moet werken. Noem het een 'educated guess'.NMe schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:58:
[...]
Dus feitelijk gooi je een hoop halve waarheden en wazige opmerkingen de ruimte in die niet gebaseerd zijn op daadwerkelijke feitenkennis en dan moeten wij gaan aantonen dat wat je zegt niet klopt? Onderbouw jij je post anders eerst eens met feiten en cijfers?
Ik ben alleen nooit onder de indruk van beweringen dat het zo heel erg evident onjuist zou zijn want als dat zo zou zijn zou het dus blijkbaar heel makkelijk moeten zijn om de onjuistheid met meerdere argumenten aan te tonen.
Als ik die argumenten dan maar niet lees dan raak ik dus ook niet overtuigd.
mag ik die karma incasseren? kthnxbye
13:11 rob_erwt: de kennis van onze taal wordt ook alleen maar slechter bij die jonge generatie he... :P | 13:16 trigen: de oudere generatie kan het gewoon niet goed overbrengen :+
Dat noem ik het per definitie niet. Een educated guess is per definitie een aanname op basis van een bepaald expertiseniveau, waarbij je details mist. Wat jij doet is meer een uneducated guess, oftewel wilde aannames gebaseerd op nagenoeg niets.CaptJackSparrow schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 17:07:
Ik moet met incomplete informatie werken omdat ik geen toegang heb tot die informatie. Daarmee geef ik dus zelf al aan dat ik voor een deel met aannames moet werken. Noem het een 'educated guess'.
Om jou te overtuigen zou ik je eerst de basis van software architectuur uit moeten leggen, dan de fijnere kneepjes van het MVC model, daarna nog eens de problemen die je gaat tegenkomen wanneer je een bestaande architectuur omver schopt door het hele datamodel om te gooien. Daar heb ik geen tijd en zin in.
Een zeikpuntje; de standaardtekst in het zoekvak is "Zoek in het forum". Misschien mooi als dat aangepast wordt naargelang de keuze die je maakt? "Zoek in dit topic" Zoek in dit topic (poster)"?
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Prima, dan ben je niet overtuigd en denk je maar wat je wil.CaptJackSparrow schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 17:07:
[...]
Als ik die argumenten dan maar niet lees dan raak ik dus ook niet overtuigd.
Vertel dan alleen eens hoevel procent van de regels V6 code voor de layout en UI zorgt en hoeveel procent voor het communiceren met het back-end.MueR schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 17:11:
Om jou te overtuigen zou ik je eerst de basis van software architectuur uit moeten leggen, dan de fijnere kneepjes van het MVC model, daarna nog eens de problemen die je gaat tegenkomen wanneer je een bestaande architectuur omver schopt door het hele datamodel om te gooien. Daar heb ik geen tijd en zin in.
We weten die werking nog niet helemaal optimaal is, daar staat nog een ticket voor om later nog helemaal netjes te krijgen. Voor dit moment vonden we het terugbrengen van de functionaliteit an sich even belangrijkerMaximusTG schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 17:12:
Hey, zoeken in topics! Netjes!
Een zeikpuntje; de standaardtekst in het zoekvak is "Zoek in het forum". Misschien mooi als dat aangepast wordt naargelang de keuze die je maakt? "Zoek in dit topic" Zoek in dit topic (poster)"?
....en wat denk je met het antwoord op die vraag te kunnen aantonen behalve dat degene die je die cijfers vertelt niet goed wijs is vanwege de tijd die het kost om dat uit te rekenen/na te tellen?CaptJackSparrow schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 17:15:
[...]
Vertel dan alleen eens hoevel procent van de regels V6 code voor de layout en UI zorgt en hoeveel procent voor het communiceren met het back-end.
Maar natuurlijk.
1 kilo karma voor meneer *geeft karma-check*
Dat zou je aan de devvers moeten vragen. Contrary to popular belief hebben wij moderators, zelfs degenen die professioneel ontwikkelaar zijn, geen toegang tot de code van tweakers.CaptJackSparrow schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 17:15:
[...]
Vertel dan alleen eens hoevel procent van de regels V6 code voor de layout en UI zorgt en hoeveel procent voor het communiceren met het back-end.
Moeten we je nu echt die update query gaan voorkauwen?johnydoe schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 17:08:
mag ik die karma incasseren? kthnxbye
[ Voor 18% gewijzigd door MueR op 25-10-2012 17:19 ]
Ligt vast aan mij maar hoe zoek ik dan binnen een topic? Ik zie nergens iets nieuws en de zoekbalk lijkt gewoon nog in het forum te zoeken, niet in het topic.Daniel schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 17:16:
[...]
We weten die werking nog niet helemaal optimaal is, daar staat nog een ticket voor om later nog helemaal netjes te krijgen. Voor dit moment vonden we het terugbrengen van de functionaliteit an sich even belangrijker
Ik zie gewoon een dropdown er voor hoor NMe.NMe schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 17:19:
[...]
Ligt vast aan mij maar hoe zoek ik dan binnen een topic? Ik zie nergens iets nieuws en de zoekbalk lijkt gewoon nog in het forum te zoeken, niet in het topic.
[edit]
Ah, direct na een post zie je die niet, als je gewoon naar het topic gaat wel.
[ Voor 12% gewijzigd door MueR op 25-10-2012 17:20 ]
Bovenin:NMe schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 17:19:
[...]
Ligt vast aan mij maar hoe zoek ik dan binnen een topic? Ik zie nergens iets nieuws en de zoekbalk lijkt gewoon nog in het forum te zoeken, niet in het topic.

Virussen? Scan ze hier!
Dan kun je nog niet zoeken in het topic.
Ga je gewoon naar het topic, dan wel. Nog een klein bugje lijkt me. (wie pakt de vliegenmepper?)
Ik verwacht ook niets nauwkeurigers dan een... laten we het hier 'informed guess' noemen. Met een redelijke foutmarge dus. Aantonen? Ik wil me alleen graag een indruk kunnen vormen van de orde van grootte waar we het dan over hebben.NMe schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 17:16:
....en wat denk je met het antwoord op die vraag te kunnen aantonen behalve dat degene die je die cijfers vertelt niet goed wijs is vanwege de tijd die het kost om dat uit te rekenen/na te tellen?
Dus jij werkt ook met incomplete informatie. Maar daar kun jij wel zeer besliste conclusies uit trekken.MueR schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 17:18:
Dat zou je aan de devvers moeten vragen. Contrary to popular belief hebben wij moderators, zelfs degenen die professioneel ontwikkelaar zijn, geen toegang tot de code van tweakers.
Verwijderd
Bijna net zo dom als dit hele spul na 2 jaar even over de muur te gooien?MueR schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 15:52:
[...]
Je geeft zelf aan geen verstand te hebben van dit soort spul, maar vervolgens doe je een stapel aannames en kromme vergelijkingen waar de gemiddelde ijslandse beleggingsbank trots op zou zijn. Om nog maar te zwijgen van het feit dat ze vrijwel allemaal niet kloppen. Sorry om het zo te zeggen, maar dat klinkt echt enorm dom.
Nextron schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 17:05:
In de topic lists staan de topics in het blauw wanneer de pagina nog niet bezocht is en het wordt paarsachtig wanneer die wel bezocht is. De paginanummers erachter zijn altijd grijs, zonder differentiatie tussen wel of niet bezocht.
......BtM909 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 17:06:
[...]
Waarom maak je geen topic in Lieve Devvers aan (als bug of feat. req)?
[bug] [GoT] kleurverschil bezochte/niet bezochte links

[ Voor 39% gewijzigd door Raven op 25-10-2012 17:45 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Verwijderd
V&A aangeboden: Compaq Presario 7210
Hmmcrap da's een bug. Pakken we morgen opyannickie111 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 17:23:
Als je een link naar post gebruikt, zoals MueR in "Poll: Tweakers 7 verbetering of achteruitgang *update*"
Dan kun je nog niet zoeken in het topic.
Ga je gewoon naar het topic, dan wel. Nog een klein bugje lijkt me. (wie pakt de vliegenmepper?)
Zie dit topic in LD: Daniel in "[BUG] Moet inloggen terwijl ik dat al ben voor een V&A ad"Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 17:47:
Valt me overigens op dat als ik sommige (hele) oude advertenties nog eens wil bekijken ik de melding krijg dat ik in moet loggen, terwijl ik ingelogd ben. Ik kijk die oude dingen nog wel eens terug om te lachen. Voorbeeld:
V&A aangeboden: Compaq Presario 7210
Niet te zeggen. Ik hoop dat we morgen de gekleurde bullets + absolute tijdsaaanduiding gereed hebben, plus de instelbare achtergrondkleur + compact-modus. Hangt er ook van af wat we verder nog voor dingen tegenkomen en hoe snel we dingen kunnen testen. Bijvoorbeeld de tracker verbouwen kost wel wat tijd, we willen dingen zo veel mogelijk netjes oplossen en vieze hacks in de backend voorkomen (hebben we later alleen maar meer last van).
[ Voor 57% gewijzigd door Daniel op 25-10-2012 18:22 ]
Als je in de topic warning kijkt zie je dat er 2 punten opgelost zijn
Kan dus nog wel 2 weken duren, w8 het wel afjosje94 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 18:12:
[...]
Als je in de topic warning kijkt zie je dat er 2 punten opgelost zijn
Wanneer ik in Chrome uitzoom in het forum (90%) (doe ik altijd) dan staat de zoek knop onder de zoekbalk. Wanneer de zoom gewoon op 100% staat is dit niet het geval.
100%

90%

Sinds de update heb ik mijn browser eigenlijk altijd op 90% zoom staan in Tweakers.
[ Voor 63% gewijzigd door Raven op 25-10-2012 18:41 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Niet alleen op 90%, met Firefox 16 ook gewoon op 100%. Oeps, laat maar. Ik gebruik natuurlijk custom CSS die dit nog niet goed heeftjosje94 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 18:21:
Hierbij ook een bug:
Wanneer ik in Chrome uitzoom in het forum (90%) (doe ik altijd) dan staat de zoek knop onder de zoekbalk. Wanneer de zoom gewoon op 100% staat is dit niet het geval.
100%
[afbeelding]
90%
[afbeelding]
Sinds de update heb ik mijn browser eigenlijk altijd op 90% zoom staan in Tweakers.
[ Voor 6% gewijzigd door HaTe op 25-10-2012 18:53 ]
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Dit topic is gesloten.
Een paar antwoorden op veel gestelde vragen in dit topic.
Nieuwe update : Tweakers 7: de puntjes op de i
.Plan - Een dag met Tweakers 7 Reactie van Tweakers over veel gestelde vragen over de layout, kleur etc. etc.
Search in topics
[Feat] [GoT] Gekleurde forummapjes terug?
Tweakers 7 Ultimate CSS Competition - Inzendtopic CSS scripts voor Tweakers 7
[Feat] Tracker meescrollen
Tracker fixeren op minder brede schermen : Gaan we fixen
Het nieuwsoverzicht komt terug
Update 24-10
Known issues die zeker opgelost gaan worden (timing nog niet te zeggen, maar binnen nu en 2 weken moet het overgrote deel gedaan zijn, niet op volgorde van prio)
Zoeken in topicsDONE
Night mode (donkere achtergrond)DONE (zie hieronder)
Instelbaar contrast (wit tot grijs) van achtergrond naast de content-area als night mode je te donker isDONE
Informatiedichtheid (regelafstand + padding) instelbaar op 3 niveau's (normal / cozy / compact, waarbij cozy more or less Tweakers 6-stijl is)DONE, wordt nog aan gesleuteld
- Nieuwslisting filteren op soorten content, meuk/video kunnen weergegeven worden als aparte contentblokken buiten de nieuwslisting
-
Tracker fixeerbaar. Klik hier voor het Bèta testen!DONE
- Op het forum worden active topics, posthistorie, myReact en bookmarks vanaf elke pagina toegankelijk gemaakt. Posthistorie wordt toegevoegd aan de tabs op de forumindex
-
Absolute tijdsweergave in de nieuwslisting (20:00 uur ipv '2 uur geleden')DONE
-
Klikbare datums boven nieuwslisting om naar dagoverzicht te gaanDONE
-
link naar nieuws van voorgaande dagen onderaan nieuwslisting op frontpageDONE
-
categoriekleuren in de nieuwslistingDONE
-
Betere pagina-navigatie op het forum (volgende pagina-knop)DONE
- Daarnaast natuurlijk bugfixing van allerlei kleinere en triviale issues, en oplossen van layout-inconsistenties.
Heb je andere wensen voor TWK 7 dan hierboven staan? Stuur ze in voor de Community Top5. Lees hier hoe dat werkt. Bugs kun je melden in Lieve Devvers.