Poll: Tweakers 7 verbetering of achteruitgang *update*

Pagina: 1 ... 37 ... 58 Laatste
Acties:
  • 190.398 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 20:34:
Ik mis de MEUK.Ik heb me rot gezocht en niks gevonden.Ik zie Tweakers als NU.NL.Hoofd pagina met koste berichten en doorlinken naar het hele bericht.Het kost minder tijd om op de hoogte te blijven.Heb ik per ongeluk uit boosheid nog een verkeerde stem uitgebracht.Het moet dus zijn:ik wil 6.
http://tweakers.net/meuktracker/

Meuktracker kan je ook veranderen voor poll, nieuws, video, reviews, etc.

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
zeef schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 20:57:
[...]

Wat een strak plan! Tweakers in comic sans! :+
Dan was het iig wel duidelijk geweest dat het een grote grap was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 16:12
Perkouw schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 20:28:
Ik dacht even kijken of de uitslag al bekend is. Maar het topic kan ik niet meer openen ?
zeef in "Win een kaart voor de grote Tweakers 7 launch party!"
Alle winnaars krijgen morgen een mail. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Bulls schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 19:40:
Ik vind eigenlijk dat in de nieuws berichten niet zomaar er tussen door de video's moeten komen te staan of software updates, kan dat niet onder een apart kopje? Lijkt zo rommelig nu als je de nieuwsberichten bij langs gaat en is nogal storend.
Voor nu geldt: Works as designed.... ;) Gaat echter aangepakt worden. :)

Zie overigens gelukkig een hele hoop goede dingen en veel punten van mijn annoyance list onderaan in het roze blok staan. :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help!!!! schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 21:13:
[...]

Voor nu geldt: Works as designed.... ;) Gaat echter aangepakt worden. :)

Zie overigens gelukkig een hele hoop goede dingen en veel punten van mijn annoyance list onderaan in het roze blok staan. :)
Niets roze :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Xpvh6iQCL1veF26BJki45zMf/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt dat pulldown menu voor handige navigatie over het forum weer terug? En wordt op GoT het Tweakers logo weer gelinkt met gathering.tweakers.net in plaats van tweakers.net?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet zeker of het al bekend is, maar volgens mij zit er toch één of andere fout in het reactiesysteem. Ik had het al bij deze reactie van mij (ik reageerde echt niet op mezelf ;) ), maar nu blijkt het bij deze reactie net zo te zijn gegaan, en ook deze reageerde duidelijk niet op de reactie waar het nu op lijkt, maar op 2 reacties daarboven.

// en de afstand tussen het voorbeeldscherm en het invoervak wordt nu wel erg groot door dat roze scherm ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2012 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 21:34:
...

// en de afstand tussen het voorbeeldscherm en het invoervak wordt nu wel erg groot door dat roze scherm ;)
Cascading Stylesheet:
1
2
3
fieldset.modbreak {
display: none !important;
}

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 21:41:
[...]

Cascading Stylesheet:
1
2
3
fieldset.modbreak {
display: none !important;
}

:P
Heet dat veld 'modbreak' en wordt-ie hiermee niet getoond? Maar wat moet die '!important' dan?

Ik moet me hoognodig eens in CSS gaan verdiepen :P

Ohhh, ze kunnen sommige items wellicht ook een 'important'-status meegeven, die dan hierdoor wél getoond worden?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2012 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 21:47:
[...]

Heet dat veld 'modbreak' en wordt-ie hiermee niet getoond? Maar wat moet die '!important' dan?

Ohhh, je kunt sommige items wellicht ook een 'important'-status meegeven, die dan hierdoor wél getoond worden?
Nee, je moet je in CSS gaan verdiepen :P

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyBeR schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 21:53:
[...]

Nee, je moet je in CSS gaan verdiepen :P
Jah, het staat hoog op de .plans bij mij ;)

// Ah, tnx TERW_DAN, ik ben een stukje wijzer geworden ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2012 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 21:47:
[...]

Ohhh, ze kunnen sommige items wellicht ook een 'important'-status meegeven, die dan hierdoor wél getoond worden?
!important zorgt ervoor dat die style niet overschreven wordt door een andere. Handig als je meerdere styles op eenzelfde class of id toe past en je zeker wilt weten dat die niet overschreven wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TERW_DAN schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 21:55:
[...]

!important zorgt ervoor dat die style niet overschreven wordt door een andere. Handig als je meerdere styles op eenzelfde class of id toe past en je zeker wilt weten dat die niet overschreven wordt.
Niet helemaal waar, browsers gaan daar weer verschillend mee om :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 22:02:
[...]

Niet helemaal waar, browsers gaan daar weer verschillend mee om :X
Dat is inderdaad ook wel weer zo. Maar er zijn niet veel dingen in browserland waar dat niet voor geldt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royale de Luxe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09 21:06

Royale de Luxe

The limit is out there

Het is nu toch al enkele dagen dat de nieuwe site online staat... en ik moet zeggen: ik haat het! Tweakers 6 was zoveel beter op vele manieren. Zoeken was eenvoudig, je favoriete onderdelen zaten op de juiste plaats direct zichtbaar.

Deze ommedraai is zoals van win 7 naar win 8, maar het grote verschil is dat Win 8 een nieuwe interface krijgt die intuïtief werkt en tweakers al zijn elan van hiervoor niet heeft weten te verwerken in wat voor mij een een site is voor mensen die juist dat beetje meer zoeken op een eenvoudige manier. Nu heb ik sinds enkele dagen weer het gevoel dat ik andere sites moet gaan raadplegen om de info eenvoudig te vinden.

Als ik bij een waarzegster ga, weet zij dan ook op voorhand dat ik geen geld bij heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plurkis In©
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 01:22
Hoi,

Even mijn gedachte over de nieuwe site.

First of all, long time lurker. Heb wel ooit 's een acount gehad, maar eigelijk niks mee gedaan, dus echt recht van spreken heb ik niet.

Maar:

Ik heb het hele topic gevolgd. Ja, echt alles, vind het intressant leesvoer Je zou er een boek over kunnen schrijven. ;-)

Maar ik hink hier een beetje op 2 gedachten, en ik merk dat eigelijk over heel deze discussie heen.

Ik vind dat er een enorme inspanning is geweest, zeker om de onderliggende structuur aan te passen. Ondanks dat ik geen IT achtergrond heb weet ik wel wat een inspanning dat is. (Een goede vriend van mij is hardcore database progger.) Daarover niets dan lof.

Maar nu het tere punt, de fp. Hier gaat voor mij het hinkelen beginnen.

Laat ik beginnen met het feit dat ik veel fotosoep, en daarom een dual monitor setup heb. 1 x 22 '' 1920 -1200 in Landscape en 1680 - 1050 in portrait.

In portrait vind ik de site best wel te pruimen tot aan het hoofdje van : uit de community.
Dan komt in ieder geval de design keuze's voor overzicht redelijk tot hun recht.
Daaronder vind ik het te rommelig en totaal uit de toon vallen met de rest.

v.b. :

De Devschuur Coffee Corner - Iterat....
Poll: Tweakers 7 verbetering of acht....

Geef gewoon 4 itens weer over volle breedte in plaats van 10, en laat deze door ''Ajax'' gewoon om de zoveel tijd vervangen. Heeft het voordeel dat je niet van die gekke afbrekingen hebt. Geef het de de zelfde achtergrond als de blokken rechts en je heb een prachtige aansluiting bij de layout van de pagina.

Maar in Landscape, komt het helaas niet zo over.
Dan word voor mij de beleving helaas een stuk minder. Hier mis ik eigelijk wel de mous-overs voor een snelle navigatie. Dit juist om dat je overzicht minder is.
Ik weet dat die er voor tablet enzo er uit gehaald zijn. Maar is het echt niet mogelijk om die voor desktop gebruikers er in te zetten met gewoon de zelfde layout ? Dus desktop mous-over, tablet klik.

Wat ik wel erg jammer vind '' let op : ik '' is dat de dynamiek uit de site is. Is een ''gevoel'' , i know, maar het allemaal wat flets. Wat dat betreft is de mock-up die Femme poste om 14.33 al beter, door de gekleurde bullets.

Kan de zoekbalk niet links uitgelijnd worden of rechts bij de tabjes komen ?
Hij zit nu visueel een beetje in de weg vind ik zo tussen de tabs en nav. bar.

Wat ik ook vreemd vind is de tijds aanduiding hier en daar. Frontpage, zoveel tijd geleden.
In het Forum waar ik het wel zou verwachten is het wel exacte aanduiding. 19.01 of 23-1 18.54 e.d. Dat geeft mij geen swingend gevoel van daar moet ik zijn, daar zou het spannender zijn dat wel te doen.

Gisteren geeft mij een andere beleving als 23-10 18.15 (ff kijken hoor, o dat is gisteren !). Idem geeft 8 minuten geleden een urgenter gevoel als 18.39 . Hier geeft een f.b. timeline wel wat meer swung denk ik.

Zou het fontje in onderwerpen bij het forum overzicht een pixeltje groter mogen ?
Nu het visueler wat kaler is, zwemmen die een beetje, wat het lezen wat lastiger maakt.

Wat ik ook wat minder vind is het grijze kadertje om de reactie score's. Het valt wat minder op.
Mischien licht grijs voor weinig reactie's tot donker grijs voor veel ?

Nog een bugje ? als ik op m.n android tablet nieuws aanklik (op f.p.), verkleurt ook het tweakers logo blauw.

Wat ik ook jammer vind, is dat je als gewone bezoeker niet de mogelijkheid hebt om de tracker te fixeren. Vroeger was het vanzelfsprekend dat die er was, nu dus niet meer.

Ik heb gelezen dat er aan gewerkt wordt, maar is dat ook voor de casual bezoeker zonder account ?

Pfft, einde typ exercise !

p.s.

Mijnheer Max3d kunt u met links komen naar wetenschappelijk onderzoek, ben n.l. wel benieuwd.

p.p.s.

Cheetah, bedankt voor het aanzwengelen, intressant leesvoer over de perceptie van ''iets.''.

p.p.p.s

Crew bizar dat jullie zo cool gebleven zijn !

Disclaimer : Geschreven vanuit mijn standpunt als bezoeker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die tijdsaanduiding lijkt me geen goed idee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plurkis In©
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 22:19:
Die tijdsaanduiding lijkt me geen goed idee :+
Mag ik u vragen waarom ?

Op de f.p. is exacte aanduiding veel handiger, zeker als je op meerdere device's werkt.
Maar in fora is het voor mij handiger en duidelijker met notatie's als gisteren en 1 kwartier i.p.v. dat ik eerst in gedachten moet gaan converteren.

Ieder mens is anders, en daarom vraag ik het u ook. Wat is voor u het voordeel van een exacte tijds aanduiding ?

m.v.g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Nog één klein verzoekje:

Afbeeldingslocatie: http://i1143.photobucket.com/albums/n629/alexbl69/T7weg.jpg

Dank u :) .

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royale de Luxe schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 22:08:
Nu heb ik sinds enkele dagen weer het gevoel dat ik andere sites moet gaan raadplegen om de info eenvoudig te vinden.
Je bent niet de enige. Ik denk dat ik sinds 2002 al rondloop en dit , sorry gezegd, de ergste refresh vind tot nu toe.

Als er de mogelijkheid zou zijn om terug te gaan desnoods via een betaalde abo, so be it. Ik zou het dolgraag nemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:27

HaTe

haat niet

Plurkis In© schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 22:36:
[...]

Mag ik u vragen waarom ?

Op de f.p. is exacte aanduiding veel handiger, zeker als je op meerdere device's werkt.
Maar in fora is het voor mij handiger en duidelijker met notatie's als gisteren en 1 kwartier i.p.v. dat ik eerst in gedachten moet gaan converteren.

Ieder mens is anders, en daarom vraag ik het u ook. Wat is voor u het voordeel van een exacte tijds aanduiding ?

m.v.g.
Als ik hier even op mag antwoorden. Ik vind de niet-exacte aanduiding echt vreselijk, totaal niet overzichtelijk. Gewoon direct de exacte tijd zien is toch veel makkelijker?
"dit bericht is 4 dagen geleden geplaatst"... oke, welke dag was dat ook alweer?

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:14
Goeie paint skillz :9
Misschien kan die info beter naar de TS, met een link in de topic waarschuwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plurkis In© schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 22:36:
[...]

Mag ik u vragen waarom ?

m.v.g.
Ik ben in een goed humeur vandaag, dus ik wil er niet teveel over schrijven, dat ik heb ik de hele afgelopen week al gedaan ;) Je kunt evt zoeken op m'n naam als je wilt, in het roze vak staat hoe dat moet.
Op het forum zal het misschien voor de casual gebruiker die 1-2x per dag even kijkt wellicht handig zijn, maar als je vaker kijkt wordt het alleen maar vervelend. Omdat de tijdsaanduidingen dan telkens verspringen moet je iedere keer gaan terugrekenen wat je wel en niet gelezen hebt, wanneer je bv. even weg bent geweest. Zeker bij de fora, omdat daar itt de FP dezelfde titels telkens terugkeren. Met zoveel subfora en topics een hopeloze zaak. Ook is het is lastig om een post aan te duiden. Bv. ik wil later terug naar een reactie waarvan ik weet dat-ie omstreeks 14:00 geschreven is. Bij een tijdsaanduiding die telkens verandert, blijf je dan terugrekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royale de Luxe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09 21:06

Royale de Luxe

The limit is out there

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 22:41:
[...]

Je bent niet de enige. Ik denk dat ik sinds 2002 al rondloop en dit , sorry gezegd, de ergste refresh vind tot nu toe.

Als er de mogelijkheid zou zijn om terug te gaan desnoods via een betaalde abo, so be it. Ik zou het dolgraag nemen. :)
Ik loop hier ook al even lang rond en dit is gewoonweg niet werkbaar. Ik dacht toch even mijn gal hier te spuiten als ancien hoop je maar dat ze ook even luisteren. Indien niet dan zal het bezoek navenant ook wel zakken, dat is iets wat ik nu al aanvoel.

Als ik bij een waarzegster ga, weet zij dan ook op voorhand dat ik geen geld bij heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
Digital-DNA schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 19:32:
[...]

Dat jij Azuro op je computer hebt is mooi voor jou, ik heb het niet. Arial is een van de weinige fonts die praktisch altijd beschikbaar is. Ja je kunt het integreren, maar dan krijg je weer gezeur met FOUT (Flash of Unstyled Text), kost snelheid en noem maar op. Windows Phone 7 ondersteunt trouwens überhaupt geen custom fonts.

Ja met Arial zie ik niet het verschil tussen een kleine L of een hoofdletter I, maar dat is niet iets waar ik echt wakker van lig. Ik vind Arial verder prima, niet origineel, but who cares, it gets the job done en dat vindt waarschijnlijk 99% van de mensen hier.
Hakker schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 19:35:
[...]

Je vergeet dat je al eeuwen prefered fonts in kan stellen en je dus altijd fallbacks kan gebruiken. bv Azuro dan Arial dan Tahoma etc etc Het is echt niet ineens onleesbaar ofzo.
Nee, wat ik voorstel is te doen wat Gawker (>500 millioen pageviews per maand), the New York Times en duizenden andere websites al lang doen en dat is fonts on the fly serveren. De snelheid daarvan is zo hoog dat de css vaak nog niet eens geladen is als het font al binnen is, en dan heeft iedereen de beschikking over het correcte font, welke je ook kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

max3D schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 22:55:
[...]

...

Nee, wat ik voorstel is te doen wat Gawker (>500 millioen pageviews per maand), the New York Times en duizenden andere websites al lang doen en dat is fonts on the fly serveren. ...
Ben je nu nog aan het miepen over een font?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvd-nl
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 18:02
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 23:00:
[...]

Ben je nu nog aan het miepen over een font?
Laten we kijken of het werkt als we geen aandacht meer geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Uit de warning: Tracker fixeerbaar (jury is still out over meescrollen) op smallere viewports (vanaf ±1150 px)

Waarom pas vanaf 1150 pixels?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plurkis In©
HaTe schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 22:42:
[...]

Als ik hier even op mag antwoorden. Ik vind de niet-exacte aanduiding echt vreselijk, totaal niet overzichtelijk. Gewoon direct de exacte tijd zien is toch veel makkelijker?
"dit bericht is 4 dagen geleden geplaatst"... oke, welke dag was dat ook alweer?
Zondag !

Kon 't niet laten :) Daar hoef ik dus niet over na te denken. Ik heb dat dus precies andersom. Nooit echt bij stilgestaan. Dank !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvd-nl
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 18:02
Raven schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 23:08:
Uit de warning: Tracker fixeerbaar (jury is still out over meescrollen) op smallere viewports (vanaf ±1150 px)

Waarom pas vanaf 1150 pixels?
Neem de breedte van dit topic (grijze deel) en de tracker bij elkaar: dat is al (bijna) 1150px. Wanneer je nog smaller wilt gaan, kun je de tracker dus niet simpelweg naast de content plaatsen. Dan krijg je dus zoiets als de mouseover-tracker in T6, ook niet ideaal. Bovendien is minimaal 1200px breed tegenwoordig wel gemeengoed.

[ Voor 5% gewijzigd door jvd-nl op 24-10-2012 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En zou het max aantal items in de tracker weer op 20 gezet kunnen worden.
Deze is nu 10 maar voor mij te weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jn0077 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 23:17:
[...]

Neem de breedte van dit topic (grijze deel) en de tracker bij elkaar: dat is al (bijna) 1150px. Wanneer je nog smaller wilt gaan, kun je de tracker dus niet simpelweg naast de content plaatsen. Dan krijg je dus zoiets als de mouseover-tracker in T6, ook niet ideaal. Bovendien is minimaal 1200px breed tegenwoordig wel gemeengoed.
Links, rechts het maakt niet uit met een beetje CCS:

Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
.popup {
  background-color: #666666;
  background-image: -moz-linear-gradient(center top , #888888 50px, #000000 100px) !important;
  box-shadow: 0 2px 5px rgba(0, 0, 0, 0.25);
  position: fixed !important; 
  left:100px !important;
  z-index: 9999;
}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-09 11:23

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik ben bezig met het ontwerp van de nieuwe tracker. Ik wil ook een wat betere oplossing maken voor als er geen ruimte is om 'm in beeld weer te geven. De overlay is ruk omdat je die alleen bovenaan de pagina kunt aanroepen en daar ben je niet als je de tracker nodig hebt (zoals na het lezen van reacties of een forumpost).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Femme schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 23:40:
Ik ben bezig met het ontwerp van de nieuwe tracker. Ik wil ook een wat betere oplossing maken voor als er geen ruimte is om 'm in beeld weer te geven. De overlay is ruk omdat je die alleen bovenaan de pagina kunt aanroepen en daar ben je niet als je de tracker nodig hebt (zoals na het lezen van reacties of een forumpost).
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/GRcP20rjBZt1vOjoMYZswonl/thumb.jpg

Hoezo alleen bovenaan aanklikken? Beweegt gewoon mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 00:00:
[...]

[afbeelding]

Hoezo alleen bovenaan aanklikken? Beweegt gewoon mee.
Jij hebt de taak op je genomen Tweakers NOG lelijker te maken? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Het is een ruk oplossing maar de TS wordt nog minder goed gelezen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Niet online
zeef schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 00:22:
[...]

Het is een ruk oplossing maar de TS wordt nog minder goed gelezen. 8)7
De meeste forums staan permanent in read only mode Zeef ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-08 18:45

Blue_Entharion

Lasercannoneer

Ik maak nogal veel gebruik van de Pricewatch, en ik wil wel even zeggen dat de overzichten veel comfortabeler zijn, meer witruimte bijv. al moet ik wel wennen aan het filter overzicht aan de linkerkant.

Nu vind ik de navigatie (structuur) van de Pricewatch er echt niet op verbeterd, als je nu bijv. een normale harde schijf zoekt moet je nu eerst op computers klikken, dan verwacht je dat het een basiscomponent is, want logischerwijs zonder opslag werkt een machine niet echt lekker. Barebones zijn wel essentiële onderdelen want die staan er dan wel tussen...

Harde schijven kunnen nu door middel van scrollen in het lijstje onder "Opslag" gevonden worden, ik snap de poging, maar had even iets beter doordacht moeten worden.

Goed, als je dan in de lijst met harde schijven zit, maar toch naar een SSD wilt zoeken is er geen enkele logische manier om binnen de site terug te navigeren naar het overzicht, het zelfde geldt trouwens wanneer je naar een artikeloverzicht kijkt, hoe kom je (zonder de back button te gebruiken o.i.d.) terug naar de lijst van artikelen, zonder dat al je filters gereset worden? wellicht is het een idee om de filters op te slaan in de breadcrumb, en deze er dan later weer uit te halen.

In Tweakers.net 6 werd er ook veel beter gebruik gemaakt van de ruimte, laat dat wel duidelijk zijn. Hoewel het nu allemaal wat leesbaarder is heb ik liever meer IPI (info per inch) op mijn scherm.

Hopelijk kan de tweakers.net crew wat met deze info :)

[ Voor 0% gewijzigd door Blue_Entharion op 25-10-2012 00:54 . Reden: logica fix ]

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03:58
Ik snap de hele drama rondom de tracker niet..de hele site moet toch tot een zeker niveau mee-resizen als ik mijn scherm kleiner maak? v6 deed dat zo ontzettend strak! Soms speelde ik daar gewoon mee. Maar ook erg prettig dat v6 gewoon ontzettend goed gebruik kon maken van de gehele ruimte. V7 resized helemaal niet mee.. :( volgens mij begint met dat probleem dan ook het tracker issue.. want daar is gewoon bijna geen ruimte meer voor..
Liefst heb ik nog een tracker links en rechts.. maar ok.. niet teveel eisen :)

Vanaf 1150px is wel veel.. hopelijk komt er toch goeie resize functie. Natuurlijk zijn de meeste schermen misschien wel 1280 (desktop, niet mobile devices). Maar juist op desktops willen veel mensen nog een beetje ruimte naast hun scherm voor snel aanklikken van items op desktop of gewoon ruimte voor programmas op de achtergrond waar je in dat lege stukje van je scherm dan dus een deel van die programmas kan zien (makkelijk op klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 10:21

boesOne

meuh

Ik heb het idee dat de boel aan het stabaliseren is. De fixes die er gaan komen gaan 90% van de grieven wegnemen en de discussie is zich nu een 'beetje' aan het herhalen of gaat over minor details.
Ik zou zeggen maak een plan met een tijdspad met de fixes.. Dan en dan wit weg, dan condensed, dan tracker en t.net is weer back in business.
Een snelle fix van het wit gaat veel gejuich opleveren denk ik.

Anyhow, respect voor de houding van de de crew in deze tijden. Het is echt goed om te zien dat er geluisterd wordt en er met de feedback dingen gedaan worden. Vooral het vermogen om tussen de heibel en gedoe, de echte grieven te zien vind ik goed en van commitment getuigen. Keep it up!

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wannial
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 02:26
Nog mijn gal maar eens spuwen.

Ik probeer al dagen te wennen, maar ben echt nog niet blij :(
vooral die zoekfunctie op de fp, zoek je iets, krijg je van elke categorie de resultaten, dat wil ik helemaal niet, ik wil het gewoon gescheiden zoals vroeger dat ik direct de categorie krijg waar ik in aan het zoeken ben :(
En categorien toeveoegen aan je V&A ads kan nieteens meer op subcategorie?! wtf, ik kan bijvoorbeeld enkel nog als processor, maar niet meer als AMD of nog dieper bijv Opteron.
Daarbij vind ik de categorieweergave om bij het product te komen wat je zoekt (met de plaatjes) er onhandig, het oude systeem was imho vele malen gemakkelijker, ben nu ook vaak genoeg dingen kwijt, zo staan hdd's bijvoorbeeld niet onder basis pc componenten maar onder storage, super onhandig.

En dan die meuqtracker, hij past nou ineens niet meer, komt helemaal over mijn tekst heen te staan overal inplaats van braaf aan een zijkant.. sigh. (op welke resolutie tot full hd aan toe dan ook)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/FaGt8KnqPXLfmqAMPvp16mB3/thumb.png

Heb ook dat script draaien wat de achtergrond donkerder maakt, echt blij mee! (maar ook daar is een fix voor binnenkort zie ik, hulde!)
http://userstyles.org/styles/76816/tweakers-old-background

Oja, en notificaties blijven ook als ongelezen staan, terwijl ik ze misschien al wel 20 keer heb aangeklikt..

Tevens erg onhandig dat alle meuq news en andere rommel op 1 pagina word gepleurd, maar daar kwam een fix voor had ik gelezen, goddank.

aargh, ook nogsteeds onhandig dat de preview en postknop omgewisseld zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03:02
Nee, staat prima zo, anders ziet vrijwel iedereen het over het hoofd.

En juist omdat het tekstvak nu zo groot geworden is valt alles lekker op. Ik zie het ook net pas nou ik wat wilde gaan posten, dus ben er juist dankbaar voor dat die info hier stond en niet in de TS waar iedereen na pagina 1 niet meer komt. Ook in deze waarschuwing een link naar de TS zetten werkt niet, want daar klikt vrijwel niemand op om dat daar weer te moeten gaan zoeken.
Blue_Entharion schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 00:40:
Nu vind ik de navigatie (structuur) van de Pricewatch er echt niet op verbeterd, als je nu bijv. een normale harde schijf zoekt moet je nu eerst op computers klikken, dan verwacht je dat het een basiscomponent is, want logischerwijs zonder opslag werkt een machine niet echt lekker. Barebones zijn wel essentiële onderdelen want die staan er dan wel tussen...

Goed, als je dan in de lijst met harde schijven zit, maar toch naar een SSD wilt zoeken is er geen enkele logische manier om binnen de site terug te navigeren naar het overzicht, het zelfde geldt trouwens wanneer je naar een artikeloverzicht kijkt, hoe kom je (zonder de back button te gebruiken o.i.d.) terug naar de lijst van artikelen, zonder dat al je filters gereset worden? wellicht is het een idee om de filters op te slaan in de breadcrumb, en deze er dan later weer uit te halen.
Precies dit heb ik eerder ook al aangekaart en hier gepost. Ik mis al die navigatielinks waarmee je vanuit elke pagina in 1x naar elke pagina terug kan, zonder dat er instellingen verloren gaan.

En dan nog even over de inhoud van de topic-waarschuwing:
Update 24-10
Known issues die zeker opgelost gaan worden (timing nog niet te zeggen, maar binnen nu en 2 weken moet het overgrote deel gedaan zijn, niet op volgorde van prio)

- Zoeken in topics
- Night mode (donkere achtergrond)
- Instelbaar contrast (wit tot grijs) van achtergrond naast de content-area als night mode je te donker is
- Informatiedichtheid (regelafstand + padding) instelbaar op 3 niveau's (normal / cozy / compact, waarbij cozy more or less Tweakers 6-stijl is)
- Nieuwslisting filteren op soorten content, meuk/video kunnen weergegeven worden als aparte contentblokken buiten de nieuwslisting
- Tracker fixeerbaar (jury is still out over meescrollen) op smallere viewports (vanaf ±1150 px)
- Verbetering navigatie naar myreact/activetopics en bookmarks
- Absolute tijdsweergave in de nieuwslisting (20:00 uur ipv '2 uur geleden')
- Klikbare datums boven nieuwslisting om naar dagoverzicht te gaan
- link naar nieuws van voorgaande dagen onderaan nieuwslisting op frontpage
- categoriekleuren in de nieuwslisting
- Betere pagina-navigatie op het forum (volgende pagina-knop)
- Daarnaast natuurlijk bugfixing van allerlei kleinere en triviale issues, en oplossen van layout-inconsistenties.
Klinkt goed allemaal _/-\o_

[ Voor 30% gewijzigd door Knightwolf op 25-10-2012 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wannial schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 01:20:
Nog mijn gal maar eens spuwen.

[...]

Daarbij vind ik de categorieweergave om bij het product te komen wat je zoekt (met de plaatjes) er onhandig, het oude systeem was imho vele malen gemakkelijker, ben nu ook vaak genoeg dingen kwijt, zo staan hdd's bijvoorbeeld niet onder basis pc componenten maar onder storage, super onhandig.
Als ex PC-dealer begrijp ik die categorie storage dan weer heel goed. Elke zichzelf respecterende distributeur had destijds een aparte storage-afdeling gevuld met alles op het gebied van eh... storage ;)
C2000 had zelfs een speciaal maandelijks storage-magazine vol met harddisks, controllers, opticals, tapestreamers, etc. In dat opzicht moet je storage ook ruim zien, PC-gebruik is slechts één functie, hoewel het hier idd. eigenlijk ook wel een basisfunctie is.
[...]

aargh, ook nogsteeds onhandig dat de preview en postknop omgewisseld zijn....
BOFH :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Blue_Entharion schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 00:40:

Categorie-aliassen staan op de todo zodat interne harde schijven ook bij basiscomponenten gezet kunnen worden.
Goed, als je dan in de lijst met harde schijven zit, maar toch naar een SSD wilt zoeken is er geen enkele logische manier om binnen de site terug te navigeren naar het overzicht
Bedoel je met dit overzicht de categoriebrowser? Daar kun je naartoe door op Pricewatch te klikken in de hoofdnavigatie. Wat wel mogelijk is dat we een breadcrumb maken met het segment (Computers, Beeld en geluid enz.) en de hoofdcategorie (Basiscomponenten) die linkt naar de Pricewatch-homepage waarbij het betreffende segment en de hoofdcategorie al zijn geopend in de categoriebrowser.
, het zelfde geldt trouwens wanneer je naar een artikeloverzicht kijkt, hoe kom je (zonder de back button te gebruiken o.i.d.) terug naar de lijst van artikelen, zonder dat al je filters gereset worden? wellicht is het een idee om de filters op te slaan in de breadcrumb, en deze er dan later weer uit te halen.
Terug naar een gefilterde lijst kan momenteel alleen met behulp van de backknop van de browser. Hiervoor moet nog eens een terugknop gemaakt worden die blijft staan als je door tabs de van het onderwerp bladert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheetah
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-06-2022

Cheetah

Try to live without WWW ;)

Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 02:08:
Als ex PC-dealer begrijp ik die categorie storage dan weer heel goed. Elke zichzelf respecterende distributeur had destijds een aparte storage-afdeling gevuld met alles op het gebied van eh... storage ;)
C2000 had zelfs een speciaal maandelijks storage-magazine vol met harddisks, controllers, opticals, tapestreamers, etc. In dat opzicht moet je storage ook ruim zien, PC-gebruik is slechts één functie, hoewel het hier idd. eigenlijk ook wel een basisfunctie is.
Het punt is ook niet dat het onbegrijpelijk is. Het punt is dat het niet voor iedereen intuitief is, omdat nu eenmaal niet iedereen dezelfde gedachtengang/redenatie heeft.
Door de categoriebrowser moet je nu eerst nadenken en dan 3x klikken om erachter te komen dat waar jij intuitief dacht een HDD te gaan vinden niet klopt. Vervolgens moet je opnieuw nadenken, en weer 3x klikken om dan dit keer hopelijk wel de juiste categorie te hebben.
Bij Tweakers6 zag je direct of je goed zat of niet, omdat de subcategorieen klikbaar onder de hoofdcategorie stonden.

Of zoals ik elders wel eens heb uiteengezet:

Het idee achter de categorieenbrowser in V&A en PW is me duidelijk, en werkt prima als ik uit een koffie-automaat een koffie/cappucino trek en dan nog in het submenu moet kiezen of ik hem sterk of slap wil en met of zonder suiker... maar ik denk oprecht dat dit echt niet de meest efficiente methode is om V&A/PW categorieen te 'browsen', zeker met het oog op de "don't make me think" metodologie.

Ondanks ik de categorieen al jaren goed ken betrap ik mezelf nu in T7 op het volgende use-scenario:
- {Klik} V&A (of PW).
- Scan populaire categorieen of de categorie die ik zoek daar toevallig tussen staat [tijd].
- *Denkt: Nee, jammer. ok categorie kiezen... waar hangt het ook alweer tussen?*. [tijd]. [scan] {klik} [scan] {klik} (categorie+subcategorie) -> Scan of ik goed zit [tijd] -> Nee, toch niet.
- *Denkt: ships, dat was m niet, wat was m ook alweer..?* [tijd]. [scan] {kik} [scan] {klik} -> Scan of ik goed zit [tijd]
- *Denkt: oh ja, daar is ie* {klik} -> klaar

Dat was onder T6:
- {Klik} V&A (of PW).
- Muiswiel 2 of 3 tandjes naar beneden
- Scan categorieen op hoofd, dan subcategorie [tijd] -> {klik} -> klaar

Dat de topnavigatie (breadcrumbs, klikbare [categorie]->[subcategorie]) in de V&A en PW onder T7 verdwenen is maakt dit lastiger. Want zodra je iets wilt wijzigen, zelfs terug wil naar hoofdcategorie moet je bij T7 vanaf [Start] in de categoriebrowser opnieuw beginnen.

Dat is nog afgezien van dat er subcategorieen verdwenen zijn die m.i. behoorlijk onmisbaar waren. Notebookschijven en desktopschijven staan tegenwoordig bijvoorbeeld gewoon door elkaar heen in PW. (intussen al min of meer gefixed met een search-selectie zie ik, mooi :)). In V&A staat de hele boel nu ongecategoriseerd kris kras door elkaar heen (AMD/nV videokaarten van alle varianten en generaties, 2.5"/3.5"/SATA/IDE schijven etc etc) met alleen free tekst search om te pogen onderscheid te maken.

ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheetah

Cheetah

Femme schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 05:44:
Categorie-aliassen staan op de todo zodat interne harde schijven ook bij basiscomponenten gezet kunnen worden.
Dit is een work-around, maar nog steeds slechts een partieele fix voor het issue dat niet iedereen hetzelfde denkt. Daarnaast een nadeel: het maakt ook de categoriebrowser-resultset weer een stuk onoverzichtelijker. Er moet nu bij sommige categorieen al gescrolled worden om alle resultaten te zien, en dat wordt met aliassen alleen maar erger...

Indien mogelijk zou ik graag de optie / instelling krijgen om in plaats van de categoriebrowser de categorieen gewoon op Hoofd- en daaronder Subcategorie uitgeschreven met clickable linkjes te krijgen, vergelijkbaar met Twk6. Dat overzicht werkte voor mij veel sneller/directer... en kostte meestal ook maar 1 klik feitelijk zonder denkwerk, i.p.v. minimaal 3 kliks + denkwerk.
zeef schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 21:08:
Oops, missed this one. Had best wel over een glas met jullie willen babbelen over T7. Oh well... ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Cheetah op 25-10-2012 06:41 ]

ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Full Specz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cheetah schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 05:51:
[...]
Het punt is ook niet dat het onbegrijpelijk is. Het punt is dat het niet voor iedereen intuitief is, omdat nu eenmaal niet iedereen dezelfde gedachtengang/redenatie heeft.
Door de categoriebrowser moet je nu eerst nadenken en dan 3x klikken om erachter te komen dat waar jij intuitief dacht een HDD te gaan vinden niet klopt. Vervolgens moet je opnieuw nadenken, en weer 3x klikken om dan dit keer hopelijk wel de juiste categorie te hebben.
Bij Tweakers6 zag je direct of je goed zat of niet, omdat de subcategorieen klikbaar onder de hoofdcategorie stonden.
Wat ik alleen bedoelde, is dat ik voor HDD's sneller onder 'storage' zou kijken, dan anderen waarschijnlijk zouden doen. Maar ik zie nu, dat de Nederlandse naam 'opslag' is gebruikt. Dat maakt de kans toch weer wat kleiner. Ja, het is hetzelfde, maar 'opslag' klinkt niet zo vertrouwd als je al zolang ingeburgerd bent met het woord 'storage' ;)

Dat het jammer is dat je geen subcategorieën meer ziet, ben ik met je eens, daar had ik geloof ik al eens een opmerking over gemaakt. Precies om wat je schrijft, ook ik zit al snel op meerdere categorieën te klikken als ik een 'nieuw' artikel zoek. Nou zul je na een tijdje wellicht wel beter de weg daarin leren kennen, maar het is toch makkelijker als alle subcategorieën (bv. duidelijk gegroepeerd per hoofdcategorie) in één overzicht voor je neus staan. Eén keer een pagina scannen werkt bij mij toch wat sneller, dan meerdere keren een subpagina. En het blijft beter hangen, want alle subcategorieën blijven voor je neus staan. Bij subpagina's moet je ze toch in je hoofd hebben, want die zie je niet meer als je van categorie verandert.

En het lijkt me juist ook voor nieuwe of incidentele bezoekers minder handig, want die moeten hun weg nog leren vinden. Terwijl het me eigenlijk de bedoeling lijkt, dat je zonder 'leercurve', in één klap (of click ;) ) de juiste categorie kunt vinden. Weet een nieuweling bv. al meteen of-ie onder 'Basiscomponenten' of 'Aanvullende componenten' moet zoeken? Zijn optische drives tegenwoordig nog een basiscomponent, of een aanvullende? Niet elke nieuweling zal in één keer goed klikken. Dat zal-ie echter wél doen, wanneer die subcategorieën ook op de pagina staan. Hij kijkt dan bv. eerst onder 'Basiscomponenten', ziet in één oogopslag dat het daar niet staat, en 'scant' meteen door naar de 'Aanvullende componenten', om vervolgens gelijk op de juiste categorie te klikken. Volgens mij gaat dit net wat sneller, geeft meer houvast, en het scheelt 2 klikken bovendien ;)

En nou hoef je natuurlijk ook weer niet álles op 1 pagina te zetten, maar bv. per hoofdgroep: 1 pagina voor Computers, 1 pagina voor Beeld en geluid, etc.
Ondanks ik de categorieen al jaren goed ken betrap ik mezelf nu in T7 op het volgende use-scenario:
- {Klik} V&A (of PW).
- Scan populaire categorieen of de categorie die ik zoek daar toevallig tussen staat [tijd].
- *Denkt: Nee, jammer. ok categorie kiezen... waar hangt het ook alweer tussen?*. [tijd]. [scan] {klik} [scan] {klik} (categorie+subcategorie) -> Scan of ik goed zit [tijd] -> Nee, toch niet.
- *Denkt: ships, dat was m niet, wat was m ook alweer..?* [tijd]. [scan] {kik} [scan] {klik} -> Scan of ik goed zit [tijd]
- *Denkt: oh ja, daar is ie* {klik} -> klaar
Ik doe het nu al een paar keer zo: Als ik het niet helemaal weet, zoek ik eerst een artikel op waarvan ik zeker weet dat-ie in mijn gezochte categorie aanwezig is. Heb ik die gevonden, dan klik ik op het artikel, kijk bovenin naar de breadcrumbs, en click daar op de gewenste categorie. Blijkbaar verkies ik dit boven het struinen (klikken) door subcategorieën, maar het moet toch minder omslachtig kunnen ;)
Dat de topnavigatie (breadcrumbs, klikbare [categorie]->[subcategorie]) in de V&A en PW onder T7 verdwenen is maakt dit lastiger. Want zodra je iets wilt wijzigen, zelfs terug wil naar hoofdcategorie moet je bij T7 vanaf [Start] in de categoriebrowser opnieuw beginnen.
Ik open elke subcategorie in een nieuw venster, als ik terug wil hoef ik dan alleen het venster te sluiten ;) Maar het blijft een workaround, een breadcrumb bovenin die terugverwijst naar de vorige categorieën of het afgelegde pad zou een hele verademing zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer een verdwenen, doch zeer nuttige functie gevonden: Ik krijg een mail dat er een Logitech kortingsactie aan de gang is. In zo'n geval kijk ik altijd even op het forum, want ik weet zeker dat er daar ervaringen gedeeld worden.

Dus ik zoek op title:Logitech en krijg alle resultaten. Ze staan standaard op 'relevantie', dus er staan meestal oudere topics bovenaan. Maar dit is een heel recente actie, dus ik moet sorteren op 'tijd laatste reactie'. Geen probleem, ik klik wel even op dat pulldown-menu. Maar die is verdwenen :o

Die optie komt toch wel terug toch, ik gebruik dat heel erg vaak. En nou weet ik dat je veel van die opties ook handmatig kunt invoeren, met de juiste parameters in de URL via de adresbalk. Nou weet ik helaas al die parameters niet uit m'n hoofd, maar zijn die ergens bekend, of is er een lijstje van?

Lamaar, het pijltje is te klein of ik ben kippig :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2012 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Het werkt toch gewoon? Is bij jou het zoekspecificatieveld niet gewoon ingeklapt?

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dirk schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 08:43:
Het werkt toch gewoon? Is bij jou het zoekspecificatieveld niet gewoon ingeklapt?
Zie edit :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BUR
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-05 09:42

BUR

...aan het typen

Waarom hebben ze de nieuwe tweakers site niet gewoon een maand of twee separaat laten lopen. Dan had niet iedereen zo'n klap in het gezicht gekregen!!!
Als het separaat lopen het geval is geweest hadden ze daar wat meer ruchtbaarheid aan mogen geven, dan hadden ze bij de release een beter product gehad.

Ik was zelf van narigheid maar ff naar de tweakers.mobi site gegaan om maar beter naar de dagoverzichten te gaan. i.p.v. terug klikken onderaan de dagoverzichten, welke dus crashed bij meer dan 2 dagen terug klikken.

[ Voor 1% gewijzigd door BUR op 25-10-2012 09:08 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

BUR schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 09:07:
Waarom hebben ze de nieuwe tweakers site niet gewoon een maand of twee separaat laten lopen. Dan had niet iedereen zo'n klap in het gezicht gekregen!!!
Als het separaat lopen het geval is geweest hadden ze daar wat meer ruchtbaarheid aan mogen geven, dan hadden ze bij de release een beter product gehad.
Ik vermoed dat dat niet kon. Onder de motorkap is T7 ook heel anders dan T6, het is niet alleen een andere layout ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Nu online

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie

Ik was zelf van narigheid maar ff naar de tweakers.mobi site gegaan om maar beter naar de dagoverzichten te gaan. i.p.v. terug klikken onderaan de dagoverzichten, welke dus crashed bij meer dan 2 dagen terug klikken.
Jij stelt dus dat http://tweakers.net/nieuws/list/1350926754 of http://tweakers.net/nieuws/list/1350828420 stuk is? Want daar heb ik nog niemand anders iets over zien zeggen.

[ Voor 65% gewijzigd door Dirk op 25-10-2012 09:48 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:14

Lees dit topic maar eens terug. Of gebruik de search :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 08:05:
[...]
En het lijkt me juist ook voor nieuwe of incidentele bezoekers minder handig, want die moeten hun weg nog leren vinden. Terwijl het me eigenlijk de bedoeling lijkt, dat je zonder 'leercurve', in één klap (of click ;) ) de juiste categorie kunt vinden.
Een overzicht van 55 categorieën waarin je moet scrollen heeft ook een leercurve. We stoppen mensen nu in een trechter en houden de keuzes beperkt. Ik heb de indruk dat veel gebruikers helemaal niet zo klikschuw zijn als sommige hardcoregebruikers in dit topic. De categoriebrowser geeft instant respons dus je hoeft nergens op te wachten.

Tevens gebruiken nieuwskomers vaak het zoekformulier. De hardcoregebruikers zijn gewend dat dit niet werkt, maar je kunt nu dus prima van elke pagina op de site een categorie vinden via het zoekformulier.
Ik open elke subcategorie in een nieuw venster, als ik terug wil hoef ik dan alleen het venster te sluiten ;) Maar het blijft een workaround, een breadcrumb bovenin die terugverwijst naar de vorige categorieën of het afgelegde pad zou een hele verademing zijn.
In de oude site kon je ook niet terug via de breadcrumb (kon wel maar dan kwam je gewoon terug op de homepage van de Pricewatch). De laag subcategorieën op het niveau van sata- / ata- / sas-hardeschijven of ati- / nvidia-videokaarten hebben we vervangen voor specs wat een veel nettere oplossing is. De categoriebrowser maakt het wel makkelijker om nu toch iets te doen met breadcrumbachtige navigatie naar het segment en de hoofdcategorie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

jn0077 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 23:17:
[...]

Wie heeft het over het forum? Ik wil dat ding zoals voorheen op de FP, niet op het forum.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09 10:31
Vergis je niet in de halfHD breedtes (1680/1920). Door het venster naar de linker- of rechterzijkant van een scherm te slepen heb precies de helft van het scherm. Voor de meeste sites werkt dat prima en kan je goed twee vensters vergelijken, of een excelletje naast de pricewatch etc.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 22:55

ShadowBumble

Professioneel Prutser

zeef schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 21:08:
[...]

Ik ben benieuwt ik wens bij deze alvast alle winnaars plezier alvast

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hylke94
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-07 18:59
Senor Sjon schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:16:
Vergis je niet in de halfHD breedtes (1680/1920). Door het venster naar de linker- of rechterzijkant van een scherm te slepen heb precies de helft van het scherm. Voor de meeste sites werkt dat prima en kan je goed twee vensters vergelijken, of een excelletje naast de pricewatch etc.
Dus maximaal 840px breed, bedoel je. Dan zal er nog wel wat moeten veranderen aan de indeling van de fp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Na een tijdje met versie 7 gewerkt te hebben kan ik er niet echt blij om worden. Teveel scroll werk, ik mis de frontpage polls, etc.
En om dan achteraf de mogelijkheid te gaan geven om de layout aan te passen vind ik ronduit belachelijk. Eerst ga je iets verslechteren en daarna los je het op met lapmiddelen.
Het vervelende is, dat je eerst op de site in moet loggen om jouw eigen gekozen layout te gaan zien. Even snel op een andere dan je eigen computer naar tweakers.net gaan betekent hiermee dat je de default 7 layout voorgeschoteld krijgt. En ik ga absoluut niet op iedere niet-eigen computer mijn inloggegevens (naam en wachtwoord) intikken met het risico dat dit door een keylogger of één of ander backdoor virus opgepikt wordt.

Sorry, maar geef ons alsjeblieft versie 6 terug.

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hylke94 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:19:
[...]

Dus maximaal 840px breed, bedoel je. Dan zal er nog wel wat moeten veranderen aan de indeling van de fp.
Ze kunnen mooi kijken hoe het bij v6 werkte.
Daar kon je prima op half scherm werken met tracker en al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
hylke94 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:19:
[...]

Niet persé, bij een breedte van 840 moet wel de hoofdcontent in beeld zijn, maar voor een sidebar kan ik horizontaal scrollen met de muis.
Wat bijvoorbeeld wel irritant is, is dat het forum (inclusief loos wit waar alleen bovenin iets staat) bij een topic links staat uitgelijnd en makkelijk past, maar dat een forumoverzicht rechts het beeld uit loopt omdat dat breder is. Dat zie je ook al bij het reactievenster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hylke94
Senor Sjon schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:25:
[...]

Niet persé, bij een breedte van 840 moet wel de hoofdcontent in beeld zijn, maar voor een sidebar kan ik horizontaal scrollen met de muis.
Wat bijvoorbeeld wel irritant is, is dat het forum (inclusief loos wit waar alleen bovenin iets staat) bij een topic links staat uitgelijnd en makkelijk past, maar dat een forumoverzicht rechts het beeld uit loopt omdat dat breder is. Dat zie je ook al bij het reactievenster.
Ja klopt. Het uitgebreide reactieformulier is een stuk breder dan het forum zelf. Maar dit lijkt mij makkelijk aan te passen. Het is vooral de warning die rechts een eind uitsteekt en de headers/labels aan de linkerkant kunnen ook nog wel een stukje naar links. Dan zijn de al een heel eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheetah

Cheetah

Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 08:05:
Ik doe het nu al een paar keer zo: Als ik het niet helemaal weet, zoek ik eerst een artikel op waarvan ik zeker weet dat-ie in mijn gezochte categorie aanwezig is. Heb ik die gevonden, dan klik ik op het artikel, kijk bovenin naar de breadcrumbs, en click daar op de gewenste categorie. Blijkbaar verkies ik dit boven het struinen (klikken) door subcategorieën, maar het moet toch minder omslachtig kunnen ;)
[...]
Dit is precies wat ik bedoel... Dit zijn feitelijk beide work-arounds om een systeem dat niet prettig werkt (die categoriebrowser) algeheel te omzeilen.
Ik ben het met je eens dat wat jij doet inderdaad nog sneller is dan (zeker bij meer producten) met de categoriebrowser hannessen, maar ook hier moet je dus nadenken en een aantal extra handelingen verrichten voordat je komt waar je wilt zijn. En zeker bij dat 2e veel meer windows openen en weer sluiten wat ik persoonlijk ook onhandig/onoverzichtelijk vind.

Terwijl het ook gewoon met een korte pagina-scan en dan 1 klik kan, zoals Twk6...

Ff snel een systeem bij elkaar klikken in PW is er met de categoriebrowser echt niet meer bij. Ik schat dat ik 2-3x zo veel tijd kwijt ben als onder Tweakers 6, en ik verwacht niet dat dat - met het huidig systeem - veel gaat verbeteren met de tijd.
Femme schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 09:59:
Een overzicht van 55 categorieën waarin je moet scrollen heeft ook een leercurve. We stoppen mensen nu in een trechter en houden de keuzes beperkt.
Probleem is dus dat niet iedereen intuitief zijn weg weet te vinden in die trechter (ook ik met mijn categoriekennis sinds V&A/PW bestaat niet), en ook al vind je je weg je nog steeds langer bezig bent dan wanneer je een overzichtelijke lijst klikbare links hebt, met die 55 categorieen op [Hoofd] en [Sub] gesorteerd.

Zeker als er in de cat-browser nog een zooi aliassen tegenaangegooid worden om 1st time hits te vergroten wordt de resultset nog onoverzichtelijker, omdat er dan vrm geregeld offpage gescrolled moet worden in die resultset.
Ik heb de indruk dat veel gebruikers helemaal niet zo klikschuw zijn als sommige hardcoregebruikers in dit topic. De categoriebrowser geeft instant respons dus je hoeft nergens op te wachten.
Ik heb de indruk dat heel wat meer mensen dan je schijnbaar verwacht mis-klik-schuw en onnodig-denk-schuw zijn... ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Cheetah op 25-10-2012 10:46 ]

Full Specz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Laatst online: 15-09 15:44

Daniel

Kapitein NCC-1701
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:23:
[...]

Ze kunnen mooi kijken hoe het bij v6 werkte.
Daar kon je prima op half scherm werken met tracker en al.
De smalst mogelijke weergave van 6 zonder horizontale scrollbalk was 1000 pixels breed.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ntn8YCylX30sTpjlvGbAvddz/medium.png
Daarbij werd de tracker zo sterk ingekrompen dat er feitelijk geen leesbare regels overbleven. Op een half scherm van 1680px heeft nooit gekund zonder de hele tracker uit beeld te houden.

De smalst mogelijke 'normale' weergave was zo'n 1140 pixels.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/NWnbxRVnv6FBXG1Z6sqv6YIw/medium.png

De 1150px waar we nu waarschijnlijk op uitkomen (980px voor de content en 150px voor de tracker) wijkt daar niet veel van af.

[ Voor 5% gewijzigd door Daniel op 25-10-2012 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Geen leesbare regels? Ik heb heel lang op ~900-1000 pixels gewerkt en alles was (al dan net niet 100%) leesbaar. Tracker, nieuws ernaast, meuk daar weer naast. zonder problemen.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Raven schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:49:
Geen leesbare regels? Ik heb heel lang op ~1000 pixels gewerkt en alles was (al dan net niet 100%) leesbaar. Tracker, nieuws ernaast, meuk daar weer naast. zonder problemen.
Ik doel op leesbare regels in de tracker. Ik kan me moeilijk indenken dat jij veel informatie kon halen uit een tekst als 'vingerafdrukken nie..' of 'Bug in Deep Blue hi..'
Op de rest van de site had het smaller maken geen invloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daniel schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:39:
[...]

De smalst mogelijke weergave van 6 zonder horizontale scrollbalk was 1000 pixels breed.
[afbeelding]
Daarbij werd de tracker zo sterk ingekrompen dat er feitelijk geen leesbare regels overbleven. Op een half scherm van 1680px heeft nooit gekund zonder de hele tracker uit beeld te houden.

De smalst mogelijke 'normale' weergave was zo'n 1140 pixels.

[afbeelding]

De 1150px waar we nu waarschijnlijk op uitkomen (980px voor de content en 150px voor de tracker) wijkt daar niet veel van af.
Dat snap ik en je hebt daar helemaal gelijk in.
Maar in de oude situatie moest je gewoon horizontaal scrollen zodat je het hem zo op je scherm had dat het voor je werkte. Bij mij was dat dat de tracker in beeld was en hij rechts afliep.
Nu kan dit niet meer omdat de tracker automatisch weggaat op half formaat en dat vindt ik jammer omdat ik niet de keuze krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:54:
[...]

Dat snap ik en je hebt daar helemaal gelijk in.
Maar in de oude situatie moest je gewoon horizontaal scrollen zodat je het heel zo op je scherm had dat het voor je werkte. Bij mij was dat dat de tracker in beeld was en hij rechts afliep.
Nu kan dit niet meer omdat de tracker automatisch weggaat op half formaat en dat vindt ik jammer omdat ik niet de keuze krijg.
Je vraagt dus feitelijk om een horizontale scrollbalk op het moment dat het venster te smal is om de site nog weer te geven? Vind ik op zich niet heel elegant (of we moeten 'automatisch verbergen' een optie maken die je uit kunt zetten)

Ik heb even teruggezocht en Tweakers 4 was de laatste layout die standaard op een kleinere viewport van 1000px gebruikt kon worden (die paste in 800) - gezien het feit dat die layout vijf jaar geleden in de motteballen is gegaan denk ik niet dat we ons daar nog aan moeten spiegelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik vind horizontaal scrollen voor de tracker minder erg. Na een topic gelezen te hebben, kan je deze nog bekijken voor je volgende 'jump'. Iets waar dat ding volgens mij voor bedoelt is. De auto-hide optioneel maken is daarbij een uitstekende optie lijkt me. Hij stond altijd links, maar rechts is imo beter. Dan hoef je niet op elke pagina horizontaal te schuiven, maar alleen als je dat wilt om bij de tracker te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheetah

Cheetah

Daniel schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:51:
Ik doel op leesbare regels in de tracker. Ik kan me moeilijk indenken dat jij veel informatie kon halen uit een tekst als 'vingerafdrukken nie..' of 'Bug in Deep Blue hi..'
Op de rest van de site had het smaller maken geen invloed.
Op ~half scherm kwam ik met een mouse-over [= full text] op de tracker items een heel eind... ;)
Kon zo makkelijk de boel in de gaten houden terwijl ik tegelijkertijd ook met andere dingen bezig was.

Nog een vraagje over de compacte modus die ontwikkeld wordt:
Gaan daarbij ook de FP posts (weer) verder in elkaar worden gedrukt?

Even ter voorbeeld van hoe het nu is, om duidelijk te maken wat ik bedoel:
Vb FP posts

Er passen op mijn hele (office) scherm van 1024 hoog dus ~5 FP posts met samen in totaal 12 regels tekst (incl. open regels / spaties in de user-bruikbare ruimte). Wordt dat (aanmerkelijk) meer bij de cozy en/of condensed lay-out?
Als je je een beetje kwaad maakt kan deze info effectief op 1/3 of i.i.g. 1/2 van de ruimte die het nu inneemt (zonder usericons + naam poster en datum op 1 regel zoals Twk6 + flink inkrimpen marges), met behoud van dezelfde lettergrootte, zonder dat onduidelijk wordt wie wat gepost heeft..

[ Voor 15% gewijzigd door Cheetah op 25-10-2012 11:25 ]

Full Specz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werkte als volgt.

Tweakers halfformaat links en rechts een andere site of game film of whatever.
Zo kon je via de tracker mooi alles in de gaten houden wat je bezig hield op tweakers.

Ook om producten te vergelijken en zo was dat perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Cheetah schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 11:10:
[...]
Op ~half scherm kwam ik met een mouse-over [= full text] op de tracker items een heel eind... ;)
Kon zo makkelijk de boel in de gaten houden terwijl ik tegelijkertijd ook met andere dingen bezig was.
Precies, voor de dingen die toch net niet goed leesbaar waren iswas er de mouse-over.

@Daniel
Wat (voor mij) een optie zou kunnen zijn is links de tracker, en daarnaast de nieuws met overige stuff (video/review/softwareupdates) er tussen mits deze niet samengevoegd worden en een soort van markering krijgen dat dit iets anders dan nieuws is. Bijvoorbeeld een andere kleur tekst of een gekleurd bolletje of klein icoontje ervoor. Dan is er meer dan zat ruimte. Dat spul wat nu rechts staat doe ik niets mee indien de tracker weer terug is.

edit: Ik zie net dat er al andere icoontjes voor staan. Kunnen die niet verschillende kleuren krijgen? Dan valt het wat meer op :P
Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/bullets/frontpage-bullets.png

[ Voor 48% gewijzigd door Raven op 25-10-2012 11:25 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben (denk ik) absoluut niet representatief voor de gemiddelde tweaker maar ik blijf genoeg issues houden om er dan maar een post aan te wijden. Misschien dat het deels gewenning is hoor maar echt niet alles. ;)

- hoeveelheid wit. (niet borrelen de avond voor je tweakers bezoekt :+ )
- pricewatch vind ik lastig ingedeeld. Ik 'word' gedwongen links verder te klikken.
- FP kom ik maar nooit meer, het is zo overzichtelijk dat ik niet doorklik naar andere onderwerpen en dat was juist de charme voor mij persoonlijk.
- al met al een vrij klinische ervaring.
- categorieën op het forum, dat behoeft vast geen uitleg.

Advertentie technisch zal het vast handig zijn om dingen zo in your face op de site te plaatsen maar ik vind het maar een vrij sobere ervaring. De 'rommeligheid' (in hoeverre je daarvan kon spreken) vond ik altijd zo fijn aan tweakers, doorklikken op dingen waar je normaal gesproken niet direct interesse in had maar wel kon krijgen. Nu is het net een disneytour waar je vooral niet te ver buiten de paden moet komen of extra moeite moet doen om dat juist wel te doen. Jammer.

Ik zal tweakers blijven bezoeken voor de kennis, tips en nieuws maar deze layout zit me meer in de weg dan dat het me helpt. Ik vind het oprecht jammer voor iedereen die hieraan mee heeft gewerkt maar 'ruimte' is niet altijd positief en in deze meer een nadeel dan een voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hylke94
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 11:16:
Ik ben (denk ik) absoluut niet representatief voor de gemiddelde tweaker maar ik blijf genoeg issues houden om er dan maar een post aan te wijden. Misschien dat het deels gewenning is hoor maar echt niet alles. ;)

- hoeveelheid wit. (niet borrelen de avond voor je tweakers bezoekt :+ )
- pricewatch vind ik lastig ingedeeld. Ik 'word' gedwongen links verder te klikken.
- FP kom ik maar nooit meer, het is zo overzichtelijk dat ik niet doorklik naar andere onderwerpen en dat was juist de charme voor mij persoonlijk.
- al met al een vrij klinische ervaring.
- categorieën op het forum, dat behoeft vast geen uitleg.

Advertentie technisch zal het vast handig zijn om dingen zo in your face op de site te plaatsen maar ik vind het maar een vrij sobere ervaring. De 'rommeligheid' (in hoeverre je daarvan kon spreken) vond ik altijd zo fijn aan tweakers, doorklikken op dingen waar je normaal gesproken niet direct interesse in had maar wel kon krijgen. Nu is het net een disneytour waar je vooral niet te ver buiten de paden moet komen of extra moeite moet doen om dat juist wel te doen. Jammer.

Ik zal tweakers blijven bezoeken voor de kennis, tips en nieuws maar deze layout zit me meer in de weg dan dat het me helpt. Ik vind het oprecht jammer voor iedereen die hieraan mee heeft gewerkt maar 'ruimte' is niet altijd positief en in deze meer een nadeel dan een voordeel.
Zoals is te lezen in de header/warning boven het reageer-formulier proberen ze veel van de 'problemen' binnen twee weken nog op te lossen. Dit betreft onder andere ook de (achtergrond)kleuren. Dus nog even geduld, misschien wordt het nog wel wat met v7 ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Cheetah schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:32:
[...]

Probleem is dus dat niet iedereen intuitief zijn weg weet te vinden in die trechter (ook ik met mijn categoriekennis sinds V&A/PW bestaat niet), en ook al vind je je weg je nog steeds langer bezig bent dan wanneer je een overzichtelijke lijst klikbare links hebt, met die 55 categorieen op [Hoofd] en [Sub] gesorteerd.

Zeker als er in de cat-browser nog een zooi aliassen tegenaangegooid worden om 1st time hits te vergroten wordt de resultset nog onoverzichtelijker, omdat er dan vrm geregeld offpage gescrolled moet worden in die resultset.
Er zijn veel categorieën waarbij het duidelijk is waar ze staan. Niemand gaat een digitale camera onder Computers zoeken. Het gaat om een aantal randgevallen die in meerdere hoofdcategorieën verwacht kunnen worden.

Verder zou je als poweruser ook gewoon eens kunnen proberen om gebruik te maken van de mogelijkheden. Je hoeft maar 'ha' in te tikken in de search en je krijgt al een suggestie voor interne harde schijven. Dat kan vanaf elke pagina op de site dus je hoeft niet eens naar Pricewatch te navigeren. Als je hier efficiënt gebruik van maakt ben je sneller bij een categorie dan in de oude site. Dit is puur een kwestie van gewenning en het aanleren van nieuwe trucjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheetah

Cheetah

Femme schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 11:26:
Verder zou je als poweruser ook gewoon eens kunnen proberen om gebruik te maken van de mogelijkheden. Je hoeft maar 'ha' in te tikken in de search en je krijgt al een suggestie voor interne harde schijven. Dat kan vanaf elke pagina op de site dus je hoeft niet eens naar Pricewatch te navigeren. Als je hier efficiënt gebruik van maakt ben je sneller bij een categorie dan in de oude site. Dit is puur een kwestie van gewenning en het aanleren van nieuwe trucjes.
Ik ben hiermee eens aan de slag gegaan, en dit werkt inderdaad wel aardig goed voor PW. Zie dat je ook met aliassen een redelijk eind komt. Goede tip dus :)

Alsnog 2 toch kanttekeningen rond deze methode:
- Je moet van tevoren nadenken over hoe de categorie heet voor je hem in de search gooit. Ik kan me voostellen dat dit voor newbies niet zo handig is (en een newbie zal ook niet snel doorhebben dat hij de search ook op die manier kan gebruiken; hiervoor had ik dat ook niet goed in de gaten).
- Via de Search is een [muis] -> [keyboard] -> [muis] actie: [klik op seach] -> [van muis naar keyboard, voer in zoekterm] -> [klik op searchresultaat]

Ik verwacht nog steeds niet sneller te zijn dan met de 'oude' lay-out, in ieder geval niet voor de hoofdcategorieen die bovenaan stonden, maargoed... het is een redelijk alternatief. Ik denk dat ik hier op termijn inderdaad veel beter mee overweg kan dan met de categoriebrowser.

[ Voor 6% gewijzigd door Cheetah op 25-10-2012 11:52 ]

Full Specz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

De inhoudsopgaves in reviews staan ook een beetje vreemd gepositioneerd. Zie bijvoorbeeld reviews: Forza Horizon - racen in partystyle. Je zou immers verwachten dat je eerst de inhoudsopgave krijgt te zien, waardoor je niet eerst naar beneden hoeft te scrollen en gelijk naar een bepaalde pagina kan springen, bijvoorbeeld de conclusie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josje94
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:20
CptChaos schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 11:55:
De inhoudsopgaves in reviews staan ook een beetje vreemd gepositioneerd. Zie bijvoorbeeld reviews: Forza Horizon - racen in partystyle. Je zou immers verwachten dat je eerst de inhoudsopgave krijgt te zien, waardoor je niet eerst naar beneden hoeft te scrollen en gelijk naar een bepaalde pagina kan springen, bijvoorbeeld de conclusie.
Stond dat niet altijd al zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Met versie 6 stond het rechts, naast de content dus, nu staat het er onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josje94
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:20
CptChaos schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 12:01:
[...]
Met versie 6 stond het rechts, naast de content dus, nu staat het er onder.
Ohja, nu je het zegt :) Het was mij nog niet eens opgevallen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
CptChaos schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 11:55:
Nee, dat was al zo. Anders moet je na het lezen elke keer omhoog scrollen.
De t'rug naar huus link mis ik wel. Ook zou het een fijne optie zijn om het artikel in één keer te kunnen lezen middels een link. Dan zou de inhoudsopgave als een soort anchor kunnen dienen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wannial
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 02:26
Femme schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 11:26:
[...]

Er zijn veel categorieën waarbij het duidelijk is waar ze staan. Niemand gaat een digitale camera onder Computers zoeken. Het gaat om een aantal randgevallen die in meerdere hoofdcategorieën verwacht kunnen worden.

Sorry maar dit werkt echt waardeloos, zoals ik eerder ook al aangaf bestaan hele subcategorien niet meer, als ik bijvoorbeeld op alle intel cpu's wil zoeken kan dat nieteens meer (in de V&A iniedergeval) alleen maar op processoren.

Daarbij wil ik ook nog benadrukken dat ik het systeem van de breadcrumbs navigatie (zoals nog wel in het forum aanwezig) erg vervelend dat dit weg is in de V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hylke94 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 11:24:
Zoals is te lezen in de header/warning boven het reageer-formulier proberen ze veel van de 'problemen' binnen twee weken nog op te lossen. Dit betreft onder andere ook de (achtergrond)kleuren. Dus nog even geduld, misschien wordt het nog wel wat met v7 ;).
Ach dat witte e.d. zal best opgelost worden maar als ik dan Femme's reactie lees dan is het meer 'doe het er maar mee'. Prima hoor maar als je niet aangeeft dat je iets dwars zit dan wordt je stem ook nooit gehoord. Daarom mijn post. ;)

Om dan ook nog maar even te miereneuken, ik zoek nooit op interne schijven. Prijsverschil met extern is dusdanig klein dat ik liever een externe koop, daar de schijf uithaal, oude in de behuizing -> marktplaats. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cone-e3
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-09 09:39
Goede morgen,

Ik moet zeggen dat het heel erg wennen is en ik op dit moment nog steeds liever 6 had gehad.
Maar ik maak deze post eigenlijk omdat ik 2 dingen mis die volgens mij makkelijk zijn toe te voegen.

Nummer 1:
Je had vroeger volgens mij een optie dat je rechtstreeks in een topic op het forum kon zoeken.
(de reden dat ik het dus ook niet heb kunnen checken in de andere 140+ pagina's)

Het 2e,
er zijn geen sorteer opties meer bij b.v. intern geheugen in de V&A. maar ook niet in andere topics

voor de rest keep on going the good work, er is nog genoeg te verbeteren en ik heb er het vertrouwen in dat het gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Femme schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:33:
Hierbij een ontwerp van de frontpage met gekleurde bullets en tijden voor de headlines:

[afbeelding]
Ik vind het erg jammer dat we weer van relatieve tijden afgaan. Als compromis zou dit wel een mooie zijn:
max3D schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 17:54:
Overigens is er nog wel een mooi compromis mogelijk voor die tijdsaanduiding bij nieuwsartikelen. Vers van de pers krijgt een xx minuten geleden aanduiding en ouder dan een uur wordt het gewoon een tijd.

Dat zou vooral de late nieuwsberichten (zeg die van 8 uur) van een ´heet van de pers´ stempel voorzien dat ze missen met een tijdsaanduiding. Best of both worlds...
Hiermee push je nieuwe HTML5 elementen (want er wordt wel degelijk op usage gekeken) en kunnen mensen straks nog zelf bepalen hoe ze dat willen vormgeven (als browsers het dan ook beter gaan presenteren).

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
BtM909 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 12:20:
[...]
Hiermee push je nieuwe HTML5 elementen (want er wordt wel degelijk op usage gekeken) en kunnen mensen straks nog zelf bepalen hoe ze dat willen vormgeven (als browsers het dan ook beter gaan presenteren).
Als je dat doet krijg je een rare verspringing in de listing (relatieve tijd past er nooit voor), of witruimte (ook raar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
[...]

Ik vind het erg jammer dat we weer van relatieve tijden afgaan. Als compromis zou dit wel een mooie zijn:
Dik 80% is er wel blij mee. Voor je relatieve tijden genot kan je op Twitter en Failbook terecht . ;) Zonder autorefresh hebben die relatieve tijden namelijk geen nut en ik vind het ook nog eens erg rommelig staan achter een topictitel. Na 0.00 waren ook de relatieve tijden van de voorgaande dag pleite. Nee, ik ben blij dat die dingen weer de deur uit gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Daniel schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 12:28:
Als je dat doet krijg je een rare verspringing in de listing (relatieve tijd past er nooit voor), of witruimte (ook raar)
Zeker mobiel ziet dat er erg raar uit bij beperkte breedte, ook omdat de tijdindicatie niet klikbaar is voor het nieuwsbericht, wil je nog wel eens mis'tappen' :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Wannial schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 12:07:

Sorry maar dit werkt echt waardeloos, zoals ik eerder ook al aangaf bestaan hele subcategorien niet meer, als ik bijvoorbeeld op alle intel cpu's wil zoeken kan dat nieteens meer (in de V&A iniedergeval) alleen maar op processoren.

Daarbij wil ik ook nog benadrukken dat ik het systeem van de breadcrumbs navigatie (zoals nog wel in het forum aanwezig) erg vervelend dat dit weg is in de V&A
Het onbreken van de breadcrumbs is op wel meer plekken onhandig gebleken, we zijn nog aan het kijken hoe we dit goed op kunnen lossen. In tegenstelling tot de oude site zijn er nu geen vaste paden meer naar bepaalde pagina's (je kunt op vier verschillende manieren bijvoorbeeld op de review van de telefoon uitkomen) en in de breadcrumb moeten we dan natuurlijk wel enkel het pad weergeven dat je daadwerkelijk hebt gevolgd.

Het zou handig zijn om de merkfiltering die in de PW zit ook in V&A terug te laten komen.
Wel is het natuurlijk zo dat we in V&A veel minder controle hebben over de invoer. Zolang iemand keurig een advertentie maakt van een product dat voorkomt in onze database is er geen probleem, maar het is niet verplicht om dat te doen bij het aanmaken van een advertentie. We moeten die advertenties echter wel kunnen tonen, ook al kiest iemand voor een vrije invoer. Stel dat iemand een oud model Intel-processor aanbiedt dat niet meer in onze db staat, dan zou bij filtering op Intel die advertentie wegvallen - tenzij een gebruiker handmatig merk en serie kan selecteren zodat we toch weten in welk hokje we die advertentie moeten plaatsen.

Overigens heb ik goede hoop dat de search in een topic vandaag weer terugkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
[...]

Ik vind het erg jammer dat we weer van relatieve tijden afgaan.
Dan ben je in de minderheid, ik ben er heel erg blij mee dat we weer naar echte tijden terug gaan.

In mijn ogen is alles wat in de buurt van T6 komt beter. Ik heb niet voor niets Tweakers als beste site (in meerdere categorieën) gestemd. Als de stemming was geweest met de huidige layout had ik een andere site als beste aangemerkt :)

[ Voor 29% gewijzigd door EnigmaNL op 25-10-2012 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Daniel schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 12:44:
[...]

Overigens heb ik goede hoop dat de search in een topic vandaag weer terugkomt.
Dat is echt goed nieuws top! :)

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.Ramakers
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-08 11:10
Beste mensen,

Ik weet niet of het al gemeld is maar ga geen 140+ pag lezen om te kijken of het zo is.

De pricewatch is gewoon helemaal naar de kl*ten! Elke search (door filter) komt uit op "Er zijn geen uitvoeringen gevonden die aan het filter voldoen"

Wat natuurlijk belachelijk is zoals je kunt zien volgens volgende screens:

Hier heb je nog 40+ items:
Afbeeldingslocatie: http://i960.photobucket.com/albums/ae89/Azurak86/20121025_PWfilters.png
Hier heb je niets meer:
Afbeeldingslocatie: http://i960.photobucket.com/albums/ae89/Azurak86/20121025_PWfilters2.png

En dit is ongeveer met 70% van de items die ik wil opzoeken!

Verder hoe moet je nog dingen in je wenslijst / inventaris plaatsen?

Mvg,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:23

Laguna

Connaisseur

Laguna schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 17:56:
Van de 9 secties die op de FP van Tweakers 6 stonden zijn er in Tweakers 7 nog maar 5 van over (los van de tracker) en van die 5 zijn ze er 4 wezenlijk veranderd en in mijn ogen helaas niet in positieve zin.
Komt er nog een mogelijkheid waarmee je zelf kan bepalen welke categorieën van Tweakers 6 je krijgt te zien in de rechterkolom? Ik wil namelijk graag de rechterkolom exact zoals bij Tweakers 6, die was namelijk perfect.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andyk125
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:54
Al het technische gedeelte achter de site is niet voor iedereen even interessant. Er zijn misschien paar kleine verbeteringen maar zoals uit de poll in ieder geval is gebleken, is dat de site op deze manier voor veel mensen een behoorlijke achteruitgang is.

Ik kan me best voorstellen dat er aan deze site hard gewerkt is maar zoals hier zo vaak door reviewers van games, producten, etc gezegd wordt, is dat belangrijk en positief dat er naar de communitie geluisterd wordt. De communitie zorgt er namelijk voor of iets wel of niet een succes wordt.

Wat ik erg jammer vindt is dat de communitie van tweakers hier erg weinig tot gewoon niet bij betrokken is.
Ik wist in ieder geval nergens van en het was voor mij een complete verassing. Een site waar ik voorheen zeker dagelijks naar keek en welke naar mijn mening erg goed in elkaar stak, wordt op deze manier voor mij in ieder geval verprutst ;( Beetje jammer om na de grote wijziging een thread aan te maken om te vragen voor reacties, had liever gezien dat dit voor de aanpassing gedaan was!

Ik ben wel weer van de partij als er grote aanpassingen/verbeteringen gedaan zijn, richting versie 6!

Daarnaast snap ik ook de gedachte niet, beelschermen en resoluties worden steeds groter en wat gebeurd er met de site. Ze maken de startpagina minder druk en overzichtelijker, maar met 20% van de informatie die er voorheen was te zien op de startpagina..

[ Voor 10% gewijzigd door Andyk125 op 25-10-2012 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
D.Ramakers schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:02:

Mvg,
Eerst de makkelijke vraag, dat doe je met willen (wenslijst) en hebben (inventaris)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/CK9V7eOJQaFZRbJOoypYBE31/medium.png
Beste mensen,

Ik weet niet of het al gemeld is maar ga geen 140+ pag lezen om te kijken of het zo is.

De pricewatch is gewoon helemaal naar de kl*ten! Elke search (door filter) komt uit op "Er zijn geen uitvoeringen gevonden die aan het filter voldoen"

Wat natuurlijk belachelijk is zoals je kunt zien volgens volgende screens:

Hier heb je nog 40+ items:
[afbeelding]
Hier heb je niets meer:
[afbeelding]

Wat zoek je precies? Het begint tegenwoordig bij de zoekbalk. Je screenshots zijn een tikkie aan de kleine kant maar ik maak eruit op dat je quadcore i7 zoekt. Tik gewoon i7 in de zoekbalk en zie wat er komt :

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/NV8SKLKvz6c8hnePMo4xCiWX/medium.png

Dan kies je voor de 9 i7 producten en kom je op het totale overzicht :

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/JFXn8cxqhxGvkoHDVT4swSML/medium.png

Vroeger moest je wel met filters zoeken. Dat hoeft tegenwoordig niet meer. Probeer het eens op deze manier en kijk even of 't lukt. :)

Edit :

Overigens kom ik op jouw manier toch nog op 48 CPU's. Kan het zijn dat je iets anders hebt ingevuld?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/mZde2U2W6VlVjzcRGH9OqyZV/medium.png

[ Voor 69% gewijzigd door zeef op 25-10-2012 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheetah

Cheetah

Daniel schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 12:44:
Het onbreken van de breadcrumbs is op wel meer plekken onhandig gebleken, we zijn nog aan het kijken hoe we dit goed op kunnen lossen. In tegenstelling tot de oude site zijn er nu geen vaste paden meer naar bepaalde pagina's (je kunt op vier verschillende manieren bijvoorbeeld op de review van de telefoon uitkomen) en in de breadcrumb moeten we dan natuurlijk wel enkel het pad weergeven dat je daadwerkelijk hebt gevolgd.
Als we praten over V&A en PW kan de breadcrumb toch gewoon altijd de [Categorie]->[Subcategorie] zijn?

Als ik zoals Femme aanbeveelt in het vervolg via de Search de PW in duik wil ik daarna echt niet met een breadcrumb terug naar de pagina van waaruit ik de zoekopdracht startte. Ik wil dan in PW bivakkeren ;)
Het zou handig zijn om de merkfiltering die in de PW zit ook in V&A terug te laten komen.
Wel is het natuurlijk zo dat we in V&A veel minder controle hebben over de invoer. Zolang iemand keurig een advertentie maakt van een product dat voorkomt in onze database is er geen probleem, maar het is niet verplicht om dat te doen bij het aanmaken van een advertentie. We moeten die advertenties echter wel kunnen tonen, ook al kiest iemand voor een vrije invoer. Stel dat iemand een oud model Intel-processor aanbiedt dat niet meer in onze db staat, dan zou bij filtering op Intel die advertentie wegvallen - tenzij een gebruiker handmatig merk en serie kan selecteren zodat we toch weten in welk hokje we die advertentie moeten plaatsen.
Bij Twk6 kon je bij het aanmaken van een advertentie voor Processors "Intel" selecteren, en dan alsnog ervoor kiezen "dieper" te gaan of niet.
Het zou wel handig zijn als dit ook kon bij Twk7, naast dat de (overige) Pricewatch search categorieen in ieder geval ook gedeeltelijk beschikbaar komen op V&A.

Alleen is voor zover ik begrijp [Intel] inmiddels geen database categorie meer maar een property van de processor?

Afgezien van bovengenoemd heb ik er persoonlijk trouwens een sterke voorkeur voor om de searchcriteria bovenaan de pagina te zetten in een optioneel uitklapmenu ofzo.
Ik merk in PW dat ik eerst een stuk naar beneden moet scrollen om al mijn criteria in te stellen, en daarna weer terug omhoog moet om mijn selectie te zien. Dit was in 6 ook al zo, maar gezien ook de criteria-bar nu aanmerkelijk meer vertikale ruimte inneemt (o.a. door veel meer ledige ruimte) dan onder 6 is ook dat veel meer scrollwerk.

[ Voor 4% gewijzigd door Cheetah op 25-10-2012 13:13 ]

Full Specz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:16

Perkouw

Moderator General Chat
Geen bug in Tweakers 7. Maar kan iemand mij vertellen wat de file size limit is bij de privatestorage ? Een bestand van 20MB lijkt al te groot te zijn, uploaden gaat gewoon vlot dus daar lijkt het probleem hem niet te zitten.

Voorbeeld: MSIAfterburnerSetup224.zip ongeveer 20MB, maar krijg hem maar niet geüpload.

[ Voor 16% gewijzigd door Perkouw op 25-10-2012 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Filteren op socket 1155 + quad-core levert bij mij gewoon resultaten op. Weet je zeker dat er niet nog een ander filter aanstaat dat ervoor zorgt dat er geen resultaten gevonden kunnen worden?
Klikken op willen of hebben in de header van een product.
Pagina: 1 ... 37 ... 58 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Een paar antwoorden op veel gestelde vragen in dit topic.

Nieuwe update : Tweakers 7: de puntjes op de i

.Plan - Een dag met Tweakers 7 Reactie van Tweakers over veel gestelde vragen over de layout, kleur etc. etc.

Search in topics
[Feat] [GoT] Gekleurde forummapjes terug?
Tweakers 7 Ultimate CSS Competition - Inzendtopic CSS scripts voor Tweakers 7
[Feat] Tracker meescrollen
Tracker fixeren op minder brede schermen : Gaan we fixen
Het nieuwsoverzicht komt terug

Update 24-10
Known issues die zeker opgelost gaan worden (timing nog niet te zeggen, maar binnen nu en 2 weken moet het overgrote deel gedaan zijn, niet op volgorde van prio)

• Zoeken in topics DONE
  • Night mode (donkere achtergrond) DONE (zie hieronder)
  • Instelbaar contrast (wit tot grijs) van achtergrond naast de content-area als night mode je te donker is DONE
  • Informatiedichtheid (regelafstand + padding) instelbaar op 3 niveau's (normal / cozy / compact, waarbij cozy more or less Tweakers 6-stijl is) DONE, wordt nog aan gesleuteld
  • Nieuwslisting filteren op soorten content, meuk/video kunnen weergegeven worden als aparte contentblokken buiten de nieuwslisting
  • Tracker fixeerbaar. Klik hier voor het Bèta testen! DONE
  • Op het forum worden active topics, posthistorie, myReact en bookmarks vanaf elke pagina toegankelijk gemaakt. Posthistorie wordt toegevoegd aan de tabs op de forumindex
  • Absolute tijdsweergave in de nieuwslisting (20:00 uur ipv '2 uur geleden') DONE
  • Klikbare datums boven nieuwslisting om naar dagoverzicht te gaan DONE
  • link naar nieuws van voorgaande dagen onderaan nieuwslisting op frontpage DONE
  • categoriekleuren in de nieuwslisting DONE
  • Betere pagina-navigatie op het forum (volgende pagina-knop) DONE
  • Daarnaast natuurlijk bugfixing van allerlei kleinere en triviale issues, en oplossen van layout-inconsistenties.

Heb je andere wensen voor TWK 7 dan hierboven staan? Stuur ze in voor de Community Top5. Lees hier hoe dat werkt. Bugs kun je melden in Lieve Devvers.