En met welke functie zou je dat moeten dan doen? De pagination die geweldig was in V5 is nu niet meer aanwezig. Wat ik in 1 oogopslag kon zien waar ik gebleven was met lezen, is foetsie.
Ik ben wel van het motto "stilstand is achteruitgang", maar dan moet je zelf niet 10 jaar terug de tijd in gaan, en zeggen dat het anno 2012 is.
Ik vind de gekozen manier van content voorschotelen gewoon totaal niet passen voor een nieuwssite waar je bij elk bericht moet gaan rekenen wanneer je Tweakers voor het laatste hebt gelezen. Immers, de tracker, waar ik GENOEG ruimte voor hem, is niet te fixeren.
Ik heb simpelweg een andere website nodig om uberhaupt een tracker te krijgen op m'n scherm. De tracker van Tweakers komt dan ook nog een keer over de tekst heen, en checken of ik nog wat moet bijlezen of niet, geeft me toch 2 clicks. Eerst de tracker zichtbaar krijgen, om hem vervolgens weer weg te klikken, om weer verder te lezen.
Pas je interface aan naar hoe de website wordt gebruikt, ipv een interface voorschotelen die eigenlijk als een tang op een achtereind van een varken slaat.
Ik moet gewoon een RSS-reader hebben wil ik op een fatsoenlijke manier artikelen willen kunnen volgen gezien op tweakers niet een normale tijdsnotitie staat.
Leuk voor zaken als Twitter en/of Facebook wellicht, hier is het gewoon de plank finaal misslaan.
De gebruiksvriendelijkheid is gewoon weg. Ik heb juist met enige negatieve input gewacht in de hoop dat na die paar dagen er spijker met koppen geslagen zou worden.
Ik ben niet tegen de devvers, maar eerder tegen de beslissingen die genomen zijn in hoe de boel in elkaar gestoken is. De devvers zullen ook maar moeten doen wat hun opgedragen worden.
Het is puur van hogerhand af waar men gewoon niet meer weet wat er binnen de community leeft en speelt en wat zij belangrijk vind.
150 testers op een userbase van 400.000 ??????? Dat weet je vanaf het begin toch wel dat dat verre van representatief is. Net als die reclames op TV over een huisproduct waar staat: 80% beveeld %product aan aan hun vrienden/kennisen. en er in de kleine lettertjes staat: 150 mensen zijn gevraagd... Tjah... Zegt dus totaal geen ene malle moer.
Met 1% aan testers heb je al 4 duizend mensen nodig, en zelf dat is niet representatief.
Ey!! Macarena \o/