Nu een aantal dagen en fixes en forum berichten verder.
Begin ik wel te wennen aan het layout, niet dat ik er blijer van wordt. Maar denk dat k wel een conclusie moet gaan trekken over tweakers, en dan niet alleen betrekking tot het nieuwe layout.
- Tweakers kraakt ongevraagt mijn wachtwoord! (Hier ben ik nog pissig om)
- Tweakers, wilt ten koste van wat dan ook voorkomen dat ze aangezien worden als hackers site. Hierdoor komen bepaalde bericht niet meer naar voren. En reacties worden weg gemod.
- Nieuws komt vaak laat door (of helemaal niet), vind nu.nl soms sneller.
- Tweakers is heel selectief in de nieuws items.
- De nieuws items, worden vaak geschreven met de personelijke mening van de schrijven en niet neutraal.
Het is duidelijk te merken dat tweakers.net, andere type bezoekers aantrekt.
Al deze punten bij elkaar, doet de spreekwoordelijke emmer overlopen.
Nu opzoek, naar de mogelijkheid, om mijn profiel te laten verwijderen, en alle andere data die aan mijn profiel gekoppelt zijn. Iemand een link?
Jammer, kwam hier altijd graag.
@Femme en andere crew members en tweakers, van voor de overnamen. Bedankt voor jullie werk en moeite. Was een leuke tijd!
Begin ik wel te wennen aan het layout, niet dat ik er blijer van wordt. Maar denk dat k wel een conclusie moet gaan trekken over tweakers, en dan niet alleen betrekking tot het nieuwe layout.
- Tweakers kraakt ongevraagt mijn wachtwoord! (Hier ben ik nog pissig om)
- Tweakers, wilt ten koste van wat dan ook voorkomen dat ze aangezien worden als hackers site. Hierdoor komen bepaalde bericht niet meer naar voren. En reacties worden weg gemod.
- Nieuws komt vaak laat door (of helemaal niet), vind nu.nl soms sneller.
- Tweakers is heel selectief in de nieuws items.
- De nieuws items, worden vaak geschreven met de personelijke mening van de schrijven en niet neutraal.
Het is duidelijk te merken dat tweakers.net, andere type bezoekers aantrekt.
Al deze punten bij elkaar, doet de spreekwoordelijke emmer overlopen.
Nu opzoek, naar de mogelijkheid, om mijn profiel te laten verwijderen, en alle andere data die aan mijn profiel gekoppelt zijn. Iemand een link?
Jammer, kwam hier altijd graag.
@Femme en andere crew members en tweakers, van voor de overnamen. Bedankt voor jullie werk en moeite. Was een leuke tijd!