Poll: Tweakers 7 verbetering of achteruitgang *update*

Pagina: 1 ... 25 ... 58 Laatste
Acties:
  • 190.383 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swifty_DK
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-05 02:55
Ik ben helemaal niet tevreden met de nieuwe site, meeste wat ik er fout aan vind is al zovaak gezegd.
Ik wil het effe op "papier" zetten dat het een slechte website is geworden.

en als pageviews de lucht ingaan simpele oplossing: ik kom voorlopig dan niet meer op tweakers. zullen de pageviews een tikkie omlaah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieterdebie
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-07-2024
Speciaal voor deze update heb ik custom css gekocht in de karmastore. Wonderbaarlijk wat een lichtgrijze achtergrond van verbetering aanbrengt.

Aan de devs, laat jullie zeker niet ontmoedigen door alle kritiek, tweakers blijft een steengoede site ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-09 13:54
crisp schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 01:17:
[...]

inderdaad, ex-frontpage zijn de pageviews juist een stuk hoger zelfs vergeleken met vorige week :)
da's waarschijnlijk omdat je vanaf de frontpage nu door moet klikken om bij de info te komen die eerste gewoon direct in beeld stond. De enige andere optie is de tracker bomvol proppen met al die info die eerst aan de rechterkant stond (die nu zo goed als leeg is), en dan 4000 pixels omlaag scrollen om de meuktracker te lezen.

verzamelt -1's en -2's in hoog tempo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:11

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Statistieken zijn bij een wisseling niet echt betrouwbaar.
Er komen gebruikers en gasten op dit nieuws af. Je zou zelfs van ramptoerisme kunnen spreken nu. ;)
Ook zijn er een aantal draadje die heel hard gaan. Deze en de CSS.
Die in mijn bookmarks gaan veel minder dan gebruikelijk.

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dat de pageviews nu hoger zijn zal idd grotendeels ook te 'danken' zijn aan het feit dat je nu soms wel 7-8 klikken nodig hebt om de info te bereiken die je wil, waar dat vroeger met 3-4 klikken kon. Ja, zo gaan de
pageviews idd wel omhoog, dat geloof ik graag ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En zo ook de advertentie inkomsten, slim gedaan Tweakers! Straks krijg je per request een pagina vol met alleen maar advertenties waar je na 15 seconden op een minuscuul "ga verder" linkje kan klikken. Of komt dat pas met Tweakers 8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• einstein
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-03 18:12
Die pageviews komen in ieder geval niet van mij. Ik merk dat ik zowel op mijn iPad als op de laptop Tweakers al aan het mijden ben. Doorgaans geef ik nieuwe of vernieuwde sites wel een kans. Dit is echter zo'n achteruitgang dat ik me er aan erger. Het argument dat dit soort vernieuwing nou eenmaal tijd kost gaat alleen op als de site een kans krijgt. En die krijgt het van mij niet; daarvoor is de ergernis te groot.

Ik meld me wel weer als het verbeterd is. Zo niet? Nou, dan maar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 09:20:
En zo ook de advertentie inkomsten, slim gedaan Tweakers! Straks krijg je per request een pagina vol met alleen maar advertenties waar je na 15 seconden op een minuscuul "ga verder" linkje kan klikken. Of komt dat pas met Tweakers 8?
Meer pageviews is absoluut geen doel. We hadden al meer dan genoeg inventory voor verkochte banners. Sterker nog: op de frontpage werd en wordt maar bij 10% van de pageviews een bannertag geplaatst. Het forum is zelfs bijna bannerloos...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn reactie was een sarcastische poging de extra benodigde pageviews te verklaren. ;)

Niet dat ik daadwerkelijk ook maar ergens banners zie, gelukkig is het Tweakers banner free abbo niet gesneuveld met de overgang :P

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2012 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:44
einstein schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 09:24:
Die pageviews komen in ieder geval niet van mij. Ik merk dat ik zowel op mijn iPad als op de laptop Tweakers al aan het mijden ben. Doorgaans geef ik nieuwe of vernieuwde sites wel een kans. Dit is echter zo'n achteruitgang dat ik me er aan erger. Het argument dat dit soort vernieuwing nou eenmaal tijd kost gaat alleen op als de site een kans krijgt. En die krijgt het van mij niet; daarvoor is de ergernis te groot.

Ik meld me wel weer als het verbeterd is. Zo niet? Nou, dan maar niet.
Hier ook... ik mijd atm bewust zowel de FP, PW als V&A. Het enige waar ik nog kom is het forum dat nog te doen is met custom CSS en mn profiel. Mja ik weet eigenlijk ook niet waarom ik dit meld, want wat heeft het ook voor zin... :/

Completere reacties dan bijv. Cheetah kan ik toch niet schrijven of de humor die sommige mensen in hun reactie verwerken (hulde!)... ik vermoed dat het extra reageren weinig uithaalt, dus dat doe ik dan maar niet. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:58

Matis

Rubber Rocket

Ik vind het nog steeds waardeloos om te navigeren op mijn mobiele telefoon. Zonder Custom CSS en de mogelijkheid tot sneltoetsen is het forum haast niet te bezoeken.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:01
Loop er nu heel erg tegen aan dat ik niet meer in een topic kan zoeken, alleen in het hele forum. Kan dat alstublieft weer aangezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlietje01
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-06-2023
Ik kijk toch iedere dag wel even op tweakers maar denk wel dat nu een beetje minder gaat worden.
wat ik in tweakers 7 mis is in ieder geval een direct overzicht van het vakje, drivers en updates.
sterker nog ik kan het helemaal niet meer vinden, of zie ik iets over het hoofd?

verder is de site wel oke hoor, en of het nu te helder is? NU.nl is bijna ook helemaal wit en toch best wel veel hits dacht ik zo.

het verschil is duidelijk dat tweakers nu wel erg ruim is opgezet en persoonlijk heb ik daar niet een voorkeur voor.
Deze site moet vooral compact, overzichtelijk en tweakers info bevatten.
iets wat de oude site zeker had qua layout en de nieuwe site op dit moment niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

dcl! schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 10:21:
Loop er nu heel erg tegen aan dat ik niet meer in een topic kan zoeken, alleen in het hele forum. Kan dat alstublieft weer aangezet?
Dat is een van de functionaliteiten die uit de site gesloopt is...

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hitek2003
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 13:00
Ik ben het met vlietje01 eens, daar waar ik voor kwam kijken zie ik niet direct op de voorpagina. Verder mis ik ook nog iets bij de pricewatch. Voorheen stond daar een tag bij hoeveel winkels het artikel verkochten wat voor mij een reden was te kijken of niet (als het artikel bij 1 winkel wordt verkocht of bij 34 is bij mij een criterium om hem daar dus niet te kopen, daar het in veel gevallen om een uitlopend produkt gaat) of ben ik de enige die dat mist??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul - K
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-08 22:59
Ik merk dat ik nu minstens 50% minder op Tweakers zit op een dag. Vroeger controleerde ik soms wel 1x per uur de frontpage. Nu veel minder vaak op een dag, Op mijn laptop zag ik vroeger direct het laatste nieuwslijstje, nu moet ik bijna gaan scrollen. Ook de meuktracker netjes rechts vond ik handiger, .Plan daar en nog vele andere dingen. De informatiedichtheid op de homepage is voor mij echt een breekpunt. (Samen met het pijnigen van pijn ogen aan de felheid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benniep
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:44
Schandalig dat ze zo na jaren met ons trouwe bezoekers omgaan en dit door de strot duwen...
Laat ze gewoon de gebruiker laten kiezen tussen 6 en 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

mijn ergenissen dan maar na enkele dagen gebruik

- tracker verschijnt pas bij een mega resolutie en dat terwijl ik al een reso heb van 2500 nog wat
- wit achtergrond (opgelost met css)
- breadcrumbs weg. meest irritante puntje dit. Klik je vanaf de tracker bv op een va item maar geraak je niet meer in va zelf door minimaal te klikken of kan je niet zien in welke categorie die geplaatst is
- meuksoftware tussen het nieuws

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

zeef schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 21:40:
[...]

Er zijn er al een paar, zoals [BUG][FP] Tracker niet te fixeren Spreek daar je steun uit. Heb dat vandaag ook al gedaan bij de devvers want ik mis 'm ook op mijn MBP met 13" scherm. :)

Zie ook Daniel in 'plan: Een dag met Tweakers 7'
Dus als gebruiker heb ik alle veranderingen maar te slikken, omdat Tweakers een commerciële website is waarvan de pijp ook moet roken. Dit zijn letterlijk Femme's woorden in de afgelopen dagen. Maar als er advies nodig is mogen de gebruikers gratis advies gaan geven over hoe het had moeten worden? Ik vraag €85,- p.u. voor goed gedegen advies, immers moet bij mij ook de pijp roken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, maar ik kan er na enkele dagen nog steeds totaal niet aan wennen. Heb steeds de neiging om terug te verlangen naar de oude layout en interface.

Op de frontpage kom ik nu helemaal niet meer, die is imho nutteloos geworden. Het 'pakt' gewoon niet meer, trekt niet meer de aandacht en je moet teveel scrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hidra000
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-09 00:09
De nieuwe Tweakers 7 lijkt idiaal voor tablet en smartphone gebruikers.
Echter zullen de echte tweakers voornamelijk rustig achter hun pc / laptop alles willen ervaren.
Dan komen de meeste gebreken/ergernissen aan het licht.

Als tweakers 7 speciaal voor tablets en smartphones gemaakt is had dit beter direct de Mobile verzie kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

De snelheid van zowel de FP als het forum lijkt momenteel trouwens weer helemaal down the drain te gaan.... ik weet niet, maar draait tweakers tegenwoordig op een 486 ofzo? ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is imho ook gewoon allemaal te 'stylish' geworden met al die gladde, kleurloze nietszeggende iconen.

Leuk voor de style-fanaten op hun ipads met retinascherm. Maar ik heb liever gewoon duidelijke functionaliteit, waarbij ik meteen kan raden wat er gebeurt als ik erop klik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pieterdebie schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 08:25:
Speciaal voor deze update heb ik custom css gekocht in de karmastore. Wonderbaarlijk wat een lichtgrijze achtergrond van verbetering aanbrengt.

Aan de devs, laat jullie zeker niet ontmoedigen door alle kritiek, tweakers blijft een steengoede site ;)
Het zou tof zijn als ze voorlopig iedereen custom CSS gratis gaven. Ik heb, om onduidelijke redenen, niet genoeg Karma. Ben actief op het forum, lees veel de FP en al 12 jaar lid. Je zou toch verwachten dat je dan genoeg Karma had.

Tweakers zou deze hele discussie redelijk snel kunnen beslechten door een soort van custom CSS aan iedereen aan te bieden en het dan Fixed CSS ofzo te noemen en daar 4 of 5 vaste CSS'en in vast te zetten die nu door de users gemaakt zijn. Dan hoef je aan je code niks te doen ala minuut, en de mensen zijn een stuk tevredener. Het haalt wat druk van de ketel zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _matt_
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online

_matt_

Never forget T6

Na het een tijdje aangekeken te hebben betrap ik mij erop dat ik steeds minder op t.net kom. Dit ondanks het feit dat t.net nog steeds mijn homepage is! Voorheen was ik vaak even aan het kijken (met dank aan de tracker) of er nieuws was. De tracker bracht me vaak op forum onderwerpen waar ik nog van gehoord had of die interessant leken. Dit alles is een stuk minder geworden en ik moet mezelf er echt toe zetten de vaste forum onderwerpen langs te lopen en bij te houden. Nieuwe onderwerpen ontdekken is er al helemaal niet meer bij omdat het gewoon niet meer uitnodigt. Op de een of andere manier is t.net anders geworden ook al is de inhoud niet veranderd. Dit vind ik zorgwekkend en niet goed voor de toekomst. De posts in de diverse T7 threads lezend zit ik een hoop te hoofdknikken bij de zorg die mensen hebben over t.net. (de CSS tech discussie laat ik even liggen). Ik sta open voor verandering maar... dit levert niet de verbetering op die jullie voor ogen hadden. Succes met de iteraties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 10:57:
[...]

Het zou tof zijn als ze voorlopig iedereen custom CSS gratis gaven. Ik heb, om onduidelijke redenen, niet genoeg Karma. Ben actief op het forum, lees veel de FP en al 12 jaar lid. Je zou toch verwachten dat je dan genoeg Karma had.
Je moet ff betalen. ;)

Zo werkt het internet anno 2012, omdat al die kleautenreclame niet genoeg geld meer oplevert. Mensen zijn zolangzamerhand immuun geworden voor al die bakken reclame die ze de hele dag over zich uitgestort krijgen (of raken er alleen maar door geïrriteerd), zeker jongeren.

Babyboomers en bejaarden kun je nog wel verleiden met wat toverballen en geschreeuw, die kun je alles nog wijsmaken. ;) Maar daar is deze site niet voor bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

OK. Ik ga het nog één keer goed uitleggen.

In welke landen op deze aardkloot gaat het over het algemeen het best met dat land/de mensen erin?

Niemand? ;)

In die landen die het langst geleden te maken hebben gehad met Revolutie(s)!

In de afwezigheid van Revolutie heeft een land namelijk de mogelijkheid(!) om zich te ontwikkelen volgens de principes van Evolutie. Wat houdt dat in? Simpel.

BEHOUDT HET GOEDE EN VERBETER HET SLECHTE!

Als je dat doet dan leidt elke (kleine en goed doordachte) verandering steeds tot een nieuwe situatie die beter is dan de vorige en zo evolueer je uiteindelijk naar een steeds hoger/beter niveau.

Fantastisch toch? :)

Laten we nu eens een parallel trekken met, laten we zeggen een willekeurige website of zoiets.

Je hebt een website. Die heb je ooit opgezet. Die website had toen goede punten en slechte punten/kinderziektes. Op een gegeven moment wordt je je bewust van die slechte punten en kinderziektes en die pak je stuk voor stuk aan en mede op feedback van de bezoekers van die site wordt zo elke volgende iteratie van die site weer een klein beetje beter dan de vorige. Dat doe je zo dik tien jaar en dan, na jaren finetunen en tweaken (hee... waar ken ik dat woord ook al weer van ;)) heb je uiteindelijk een site die STAAT met een grote, trouwe en tevreden schare bezoekers. Je wint er zelfs prijzen mee. Dan doe je blijkbaar iets goed. Dat zijn dus de gevolgen van Evolutie.

Jij hartstikke blij natuurlijk, en je bezoekers ook. Kortom... iedereen happy.

Op een gegeven moment, door onbekende oorzaak, besluit je om al dat werk en ervaring voor een heel groot deel overboord te gooien en de site bijna van de grond af opnieuw op te bouwen, vorm te geven en van functionaliteit te voorzien. Da's dus Revolutie!

Wat kun je dan DUS verwachten? Dat je dan wéér een site hebt met... goede punten en slechte punten/kinderziektes en dan kun je DUS overnieuw beginnen om al die slechte punten en kinderziektes er wéér uit te halen.

Gevolg? Bezoekers niet blij/ongelukkig/gefrustreerd/teleurgesteld. Jij niet blij/ongelukkig/gefrustreerd/teleurgesteld. Kortom... iedereen unhappy.

En daarom, jongens en meisjes, is Evolutie dus goed, en is Revolutie dus slecht.

En toen kwam er een olifant met een lange snuit... en die blies dit verhaaltje(/deze nachtmerrie?)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-09 10:21

boesOne

meuh

Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 10:57:
[...]

Tweakers zou deze hele discussie redelijk snel kunnen beslechten door een soort van custom CSS aan iedereen aan te bieden en het dan Fixed CSS ofzo te noemen en daar 4 of 5 vaste CSS'en in vast te zetten die nu door de users gemaakt zijn. Dan hoef je aan je code niks te doen ala minuut, en de mensen zijn een stuk tevredener. Het haalt wat druk van de ketel zeg maar.
Ik heb meer dan 40K karma en ben net zo lang lid als jij. De catch is dat je per half jaar 500 karma moet genereren om custom CSS te mogen kopen. Volgens mij moet je dus ook elk half jaar afrekenen voor die CSS optie.
Anyhow: Stylish en/of greasemonkey/tampermonkey kunnen het ook. IE users vallen buiten de boot, maar who cares ;)

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
eL_Jay schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 12:03:
Edit 6
"Stille" tocht naar Tweakers.net HQ?? ik zeg doen O-)
(kan me nog een dergelijke actie herinneren van een boze boer, volle tank mest en een gemeentehuis ;))
Nieuwe poll voor deze meeting @ tweakers HQ?
Misschien beetje volwassener reageren?

Denk dat de onbeschoftheid en kinderachtigheid een groot deel is waarom mensen dit niet ernstig nemen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 11:01:
[...]

Je moet ff betalen. ;)

Zo werkt het internet anno 2012, omdat al die kleautenreclame niet genoeg geld meer oplevert. Mensen zijn zolangzamerhand immuun geworden voor al die bakken reclame die ze de hele dag over zich uitgestort krijgen (of raken er alleen maar door geïrriteerd), zeker jongeren.

Babyboomers en bejaarden kun je nog wel verleiden met wat toverballen en geschreeuw, die kun je alles nog wijsmaken. ;) Maar daar is deze site niet voor bedoeld.
Ik betaal al door te kijken naar alle reclames.
boesOne schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 11:05:
[...]

Ik heb meer dan 40K karma en ben net zo lang lid als jij. De catch is dat je per half jaar 500 karma moet genereren om custom CSS te mogen kopen. Volgens mij moet je dus ook elk half jaar afrekenen voor die CSS optie.
Anyhow: Stylish en/of greasemonkey/tampermonkey kunnen het ook. IE users vallen buiten de boot, maar who cares ;)
Net zo lang net zo lang, een jaar korter ;)

Nee serieus, de hoeveelheid karma is geen probleem. Maar dat half jaar wel blijkbaar. En het zou toch zot zijn als ik nu allemaal onzin moet gaan posten om karma te krijgen?

En al die tools wil ik niet gebruiken, zit op wisselende werkplekken en heb niet altijd Firefox in de buurt.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2012 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwijntjesdrecht
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Nu zijn we een paar dagen verder, maar het nieuwe design van Tweakers.net wil nog altijd niet wennen, in plaats van dat alles perfect en goed aanvoelt, heeft dit plaats gemaakt voor irritatie.

Inmiddels heb ik al een andere startpagina ingesteld. Een pagina wel direct met alle informatie in één oogopslag. Jammer hoor.

Ik hoop voor de overige users dat Tweakers.net toch nog aangepast wordt, zoals de meeste van jullie dat willen, anders vrees ik het ergste voor Tweakers.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees steeds dat dit design tablet-vriendelijker zou moeten zijn. Nu is tweakers geen site die ik dagelijks of wekelijks bekijk op ipad dus het is moeilijk om deze te vergelijken met de oude, maar was de oude zo slecht dan op ipad? Ik heb er in ieder geval nooit problemen mee gehad. Je moet wel ERG dikke vingers hebben gehad als je problemen had met de oude tweakers op een ipad, of wat was het probleem daar precies mee? Wat me het meest opvalt op ipad is dat de header en die 4 plaatjes ("featured" artikelen?) zo gigantisch veel schermruimte in beslag nemen. Het pricewatch hokje heeft ook weinig waarde zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

De regelafstand van de Nieuwsberichten is al iets kleiner gemaakt. Dat is in ieder geval al iets.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul_db
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-09 09:01
Ik heb begrepen dat deze layout tablet vriendelijk moet zijn. Ik vind hem op mijn iPad 2 helemaal niet zo handig. Ik ben ieder overzicht kwijt, ben continu aan het scrollen, mijn wensenlijst zit nu verstopt in mijn profiel.
Nee, ik vind Tweakers 7 absoluut geen vooruitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 11:14:
[...]

Ik betaal al door te kijken naar alle reclames.
Ja, maar zoals ik al schreef: dat levert niet meer genoeg op. Je moet méér betalen. :P

Maken we hier misschien het einde van het business-model van het internet mee, waarvan de inkomsten eigenlijk uitsluiteind gebaseerd zijn op reclame, reclame en nog meer reclame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
Mocht dat zo zijn, dan gaan een fors aantal websites over de uiterste houdbaarheidsdatum heen, maar ik mag toch hopen dat het zo ver niet zal komen, voor wat betreft jouw en mijn punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Het is toch gewoon zonde dat 10 jaar ontwikkeling aan de vorige iteraties door het putje gaat en dat nu de meest logische dingen weer middels LD teruggebouwd moeten worden? Het voelt in ieder geval niet aan dat hier al twee jaar aan gewerkt wordt.

Normaal volg ik religieus een aantal topics, maar in de meeste heb ik sinds donderdag niet meer gereageerd. De FP probeer ik wel, maar kan nauwelijks mijn aandacht daar houden.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfs met een addblocker is de frontpage nog steeds totaal nutteloos op een standaard laptopscherm (1366x768). :X

Zonder te scrollen zie ik maar één of twee nieuwsberichten. Wel vier hele grote blokken met (gesponsord?) "nieuws" dat me totaal niet interesseert Dat kan toch echt niet de bedoeling zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raven schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 10:27:
[...]

Dat is een van de functionaliteiten die uit de site gesloopt is...
Dat is totale onzin, zoals ik meen daniel al eerder melde, is de functie niet gesloopt maar hebben ze slechts de juiste zoekbalk niet terug geplaats, een groot verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 11:38:
Zelfs met een addblocker is de frontpage nog steeds totaal nutteloos op een standaard laptopscherm (1366x768). :X
Je weet dat adblockers op tweakers.net verboden zijn en je een ban kunnen opleveren? ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Laatst online: 13-09 17:57

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

SYQ schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 10:33:
mijn ergenissen dan maar na enkele dagen gebruik

- tracker verschijnt pas bij een mega resolutie en dat terwijl ik al een reso heb van 2500 nog wat
- wit achtergrond (opgelost met css)
- breadcrumbs weg. meest irritante puntje dit. Klik je vanaf de tracker bv op een va item maar geraak je niet meer in va zelf door minimaal te klikken of kan je niet zien in welke categorie die geplaatst is
- meuksoftware tussen het nieuws
Rechts naast de advertentie kun je zien in welke categorie hij hoort. Verder klikken naar de homepage van Vraag & Aanbod kan via de link in de hoofdnavigatie. Even wennen dus.

De tracker gaan we verbeteren, het witgebruik verminderen. Voor de frontpage komen er uiteindelijk customizationmogelijkheden. Wil je expliciet meuk volgen dan kan via de tracker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boesOne

boesOne

meuh

Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 11:38:
[...]

Dat is totale onzin, zoals ik meen daniel al eerder melde, is de functie niet gesloopt maar hebben ze slechts de juiste zoekbalk niet terug geplaats, een groot verschil.
Vanuit gebruikers oogpunt is het geen totale onzin. Oude site had functionaliteit X. Nieuw site heeft X niet. Het is er dus uitgesloopt.
In jouw optiek zou je een witte pagina zonder content kunnen presenteren en aangeven dat ze slechts de content niet terug geplaatst hebben.. een groot verschil.. :o

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

partyondude schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 11:34:
Mocht dat zo zijn, dan gaan een fors aantal websites over de uiterste houdbaarheidsdatum heen, maar ik mag toch hopen dat het zo ver niet zal komen, voor wat betreft jouw en mijn punt.
Ik denk wel dat het (op termijn) zover gaat komen. Het hele (commerciële deel van het) internet zoals we dat nu kennen staat of valt met de inkomsten die gegenereerd worden door reclame. En reclame wordt steeds ineffectiever.

Een eigenaar van website zal steeds harder zijn best moeten doen om een website rendabel te maken en te houden. De concurrentie wordt nog steeds elke dag groter, terwijl het aantal gebruikers niet hard meer toeneemt. Daarbij lopen de inkomsten uit reclame terug.

Wat houd je dan nog over? Abonnementen. Maar daar zit bijna niemand op te wachten.

Wat er feitelijk gebeurt (voor de economen onder ons ;)), is dat we heel langzaam maar zeker weer terugkeren van een aanbod-gestuurde economie, waarin mensen alles maar kopen wat ze met een leuk sausje er overheen voorgeschoteld krijgen (dat sausje noemen we dan "reclame"), naar een traditionele, "ouderwetse" vraag-gestuurde economie, waarin mensen alleen datgene kopen wat ze werkelijk nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 11:39:
[...]

Je weet dat adblockers op tweakers.net verboden zijn en je een ban kunnen opleveren? ;)
Is dat een dreigement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:08
boesOne schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 11:45:
[...]

Vanuit gebruikers oogpunt is het geen totale onzin. Oude site had functionaliteit X. Nieuw site heeft X niet. Het is er dus uitgesloopt.
In jouw optiek zou je een witte pagina zonder content kunnen presenteren en aangeven dat ze slechts de content niet terug geplaatst hebben.. een groot verschil.. :o
Laten we er van maken dat het vergeten is. Hebben jullie beiden gelijk en blijft het nog steeds oliekoekendom. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Nee hoor, het staat gewoon in de Algemene Voorwaarden, waar je zelf mee akkoord gegaant bent (bij registratie).

Adblockers zijn niet toegestaan op deze site en kunnen een ban opleveren.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Nee, dat zijn de huisregels. Maar om eerlijk te zijn is dat op dit moment het laatste waar ik me druk over maak. Natuurlijk vind ik het belachelijk dat je hier wel eisen stelt maar ondertussen onze verdiencapaciteit saboteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:12
Handhaving is echter niet actief dus het is maar een preek van tweakers.net. Als de moderator gelijk zou bannen :P.

Het effect wat volgens mij nu optreed is dat de vaste groep gebruikers haar content niet meer kan vinden en de site minder bezoekt. Ik vind het persoonlijk geen verbetering geworden.

[ Voor 4% gewijzigd door Termi op 21-10-2012 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boesOne

boesOne

meuh

Femme schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 11:43:
[...]
De tracker gaan we verbeteren, het witgebruik verminderen. Voor de frontpage komen er uiteindelijk customizationmogelijkheden. Wil je expliciet meuk volgen dan kan via de tracker.
Met een tracker altijd in beeld ondevang je ook de infotmatiedichtheid klacht.
Verder zou je a la gmail een ''compact pref'' kunnen maken met kleinere regelafstand tussen de nieuwsitems, dit voor de users met lage verticale resolutie.

Nogmaals pluim voor de constructieve houding ondanks al het gezeik :)
In de tussentijd red ik me wel met een custom CSS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Na enkele dagen gewerkt te hebben met de nieuwe layout vind ik het niet gecentreerd zijn van het forum het meest negatieve deel. Op een tablet krijg je hierdoor nog steeds rechts een witruimte die enigzins overbodig is.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Termi schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 11:51:
[...]

Handhaving is echter niet actief dus het is maar een preek van tweakers.net. Als de moderator gelijk zou bannen :P.

Het effect wat volgens mij nu optreed is dat de vaste groep gebruikers haar content niet meer kan vinden en de site minder bezoekt. Ik vind het persoonlijk geen verbetering geworden.
En als ik daar bovenop nog eens mensen zou gaan bannen voor adblocken, dat lijkt me niet zo verstandig. Eerst maar eens alle usablity klachten oplossen. Daarna zien we wel weer verder. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeef schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 11:50:
[...]

Nee, dat zijn de huisregels. Maar om eerlijk te zijn is dat op dit moment het laatste waar ik me druk over maak. Natuurlijk vind ik het belachelijk dat je hier wel eisen stelt maar ondertussen onze verdiencapaciteit saboteert.
Ik 'eis' sowieso helemaal niks. :)

Het is jullie site, dus jullie moeten zelf weten hoe je hem inricht. Ik kan alleen maar aangeven welke zaken er volgens mij (nog) niet helemaal goed uitzien of niet lekker werken. Wat t.net daarmee doet moet t.net helemaal zelf weten.

Vooralsnog houd ik er vertrouwen in dat het allemaal goedkomt. Net zoals met de vorige versie, die in het begin ook geen onverdeeld succes was (maar wel beter dan deze versie ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 11:55:
[...]

Ik 'eis' sowieso helemaal niks. :)

Het is jullie site, dus jullie moeten zelf weten hoe je hem inricht. Ik kan alleen maar aangeven welke zaken er volgens mij (nog) niet helemaal goed uitzien of niet lekker werken. Wat t.net daarmee doet moet t.net helemaal zelf weten.

Vooralsnog houd ik er vertrouwen in dat het allemaal goedkomt. Net zoals met de vorige versie, die in het begin ook geen onverdeeld succes was (maar wel beter dan deze versie ;)).
Gelukkig maar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:39

PCR

Even objectief gesteld: als het een hele goede layout zou zijn dat dan zou die toch niet verdedigd hoeven te worden door T.net-mensen? Of is dat te simpel gesteld? :)

Codedivision | Freedom Internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 14-09 01:12
PCR schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 12:01:
Even objectief gesteld: als het een hele goede layout zou zijn dat dan zou die toch niet verdedigd hoeven te worden door T.net-mensen? Of is dat te simpel gesteld? :)
Ik snap niet helemaal wat je probeert over te brengen met je stelling :P Is dat positief naar de T.net-mensen toe om te zeggen 'als het goed is, hoef je jezelf niet te verdedigen' of juist als kritiek 'als het goed zou zijn zouden er geen klachten zijn en hoef je het niet te verdedigen'?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCR

PCR

Hahn schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 12:05:
[...]

Ik snap niet helemaal wat je probeert over te brengen met je stelling :P Is dat positief naar de T.net-mensen toe om te zeggen 'als het goed is, hoef je jezelf niet te verdedigen' of juist als kritiek 'als het goed zou zijn zouden er geen klachten zijn en hoef je het niet te verdedigen'?
Nu je het zo zegt zou je het inderdaad op meerdere manieren kunnen uitleggen. :)
Wat ik ermee bedoel te stellen is dat een goede layout voor zichzelf spreekt en niet 'uitgelegd' zou hoeven te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Nou simplificeer je wel erg de andere kant op. Want als we onze plannen verdedigen is het blijkbaar een slecht plan. Zo werkt 't niet. ;) Er zijn dingen waar we ons gewoonweg op verkeken hebben. Te wit, informatie te ver van elkaar etc. etc. Er zijn ook domme dingen zoals de search in topics. Dat moet gefixt worden en als iemand daar een opmerking over heeft (of over iets anders) dan geven we daar in principe gewoon een antwoord op.

[ Voor 72% gewijzigd door zeef op 21-10-2012 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:09
zeef schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 12:07:
[...]

Nou simplificeer je wel erg de andere kant op. Want als we onze plannen verdedigen is het blijkbaar een slecht plan. Zo werkt 't niet. ;) Er zijn dingen waar we ons gewoonweg op verkeken hebben. Te wit, informatie te ver van elkaar etc. etc. Er zijn ook domme dingen zoals de search in topics. Dat moet gefixt worden en als iemand daar een opmerking over heeft (of over iets anders) dan geven we daar in principe gewoon een antwoord op.
Ook het in 1 klink terug kunnen naar myreact heeft een fix nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCR

PCR

[...]

Maar in algemene zin: als een layout niet fijn aanvoelt of niet fijn is om mee te werken dan verandert dat toch niet als je uitlegt of verdedigt waarom de layout zo is ontwikkeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Ik mis bij de forum posts, bij de gebruikersprofielen, ook het icoontje waarmee je kan zien of iemand online is of niet / wanneer iemand voor het laatst online was ( :$ )

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
PCR schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 12:07:
[...]

Nu je het zo zegt zou je het inderdaad op meerdere manieren kunnen uitleggen. :)
Wat ik ermee bedoel te stellen is dat een goede layout voor zichzelf spreekt en niet 'uitgelegd' zou hoeven te worden.
Ah, zo. Nou, laat ik het eens anders stellen. Het probleem is niet zozeer uitleggen. Want alles werkt wel en mensen kunnen hetgeen ze zoeken meestal wel vinden. In de usability tests die we hebben gedaan waarbij we mensen opdrachten hebben gegeven om de nieuwe en oude site te testen ('zoek deze telefoon' etc. etc.) scoorde de nieuwe site beduidend beter. Maar dat is in grote maten niet het probleem. Men vind het design niet mooi. De uitstraling irriteert. (even los van bugs & features). Daar wringt het. En dat moeten we gewoon fixen.
PCR schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 12:11:
[...]

Maar in algemene zin: als een layout niet fijn aanvoelt of niet fijn is om mee te werken dan verandert dat toch niet als je uitlegt of verdedigt waarom de layout zo is ontwikkeld?
Ook al werkt het nog zo fijn, is de site aantoonbaar sneller, als je je irriteert aan de uitstraling dan wordt het niets. Dat moeten we nu gewoon fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:44
KillerBee schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 12:12:
Ik mis bij de forum posts, bij de gebruikersprofielen, ook het icoontje waarmee je kan zien of iemand online is of niet / wanneer iemand voor het laatst online was ( :$ )
Oui, ik ook... kan natuurlijk wel via iemand eigen Myreact pagina, maar dat is weer meteen zo omslachtig.

Edit:
Ik dacht btw dat ik daar een post in het Lieve Devver topic heb gezien. :)
Dat dus @ zeef... dank je. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Aardwolf op 21-10-2012 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
KillerBee schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 12:12:
Er is een topic hierover in LD ([bug] Online status niet meer zichtbaar) maar het kan geen kwaad om daar even een post bij te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sr_Ogel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:55

Sr_Ogel

Klop klop klop

In het forum maakte ik voorheen gebruik van de tags om forumtopics te filteren. Wanneer ik dat in Tw7 doe dan wordt ik naar een pagina van de desbetreffende tag gestuurd.

Geen idee of dit al gemeld is, maar de reacties gaan zo snel dat ik het niet allemaal meer kan lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCR

PCR

zeef schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 12:15:
[...]

Ah, zo. Nou, laat ik het eens anders stellen. Het probleem is niet zozeer uitleggen. Want alles werkt wel en mensen kunnen hetgeen ze zoeken meestal wel vinden. In de usability tests die we hebben gedaan waarbij we mensen opdrachten hebben gegeven om de nieuwe en oude site te testen ('zoek deze telefoon' etc. etc.) scoorde de nieuwe site beduidend beter. Maar dat is in grote maten niet het probleem. Men vind het design niet mooi. De uitstraling irriteert. (even los van bugs & features). Daar wringt het. En dat moeten we gewoon fixen.

[...]

Ook al werkt het nog zo fijn, is de site aantoonbaar sneller, als je je irriteert aan de uitstraling dan wordt het niets. Dat moeten we nu gewoon fixen.
Duidelijk. Blijft overigens ook overeind dat hier gewoon smaken verschillen van toepassing is.

Subjectief intermezzo: ik vind de layout mooi. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Laatst online: 21:12
Verandering is weerstand, zelf al zou de layout 'perfect' zijn dan nog brengt dit weerstand op. Smaken verschillen, wat ik mooi vind, vind mijn buurvrouw gruwelijk lelijk. Vind ik de Heinz ketchup lekker, mijn buurvrouw vindt de Aldi Ketchup lekker :). Wel is er denk ik een optimum waarin de gebruikers en de ontwikkelaaars elkaar moeten vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
alexkroeze schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 12:20:
In het forum maakte ik voorheen gebruik van de tags om forumtopics te filteren. Wanneer ik dat in Tw7 doe dan wordt ik naar een pagina van de desbetreffende tag gestuurd.

Geen idee of dit al gemeld is, maar de reacties gaan zo snel dat ik het niet allemaal meer kan lezen.
Dat is bekend en pakken we op nadat we de grootste irritaties hebben opgelost. Staat iig op de fixlijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Termi schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 12:21:
[...]

Verandering is weerstand, zelf al zou de layout 'perfect' zijn dan nog brengt dit weerstand op. Smaken verschillen, wat ik mooi vind, vind mijn buurvrouw gruwelijk lelijk. Vind ik de Heinz ketchup lekker, mijn buurvrouw vindt de Aldi Ketchup lekker :). Wel is er denk ik een optimum waarin de gebruikers en de ontwikkelaaars elkaar moeten vinden.
Dat, en we zijn op Tweakers individueler en veeleisender dan gemiddeld. Daar moeten we nog meer rekening mee houden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

zeef schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 12:16:
[...]

Er is een topic hierover in LD ([bug] Online status niet meer zichtbaar) maar het kan geen kwaad om daar even een post bij te zetten.
Ah, thanks, ik heb 't hier ook nog even bij gezet idd.
Ik moet dit subforum ook echt wat vaker lezen! :$ ;)

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
[...]

Dat "te wit" vind ik eigenlijk geen goede omschrijving van het probleem. The Verge is bijvoorbeeld ook behoorlijk wit, maar het leest redelijk weg. Het grootste probleem is dat er geen content in die lege vlakken staat. Niet perse dat het wit is.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Termi schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 12:21:
[...]

De mening van de ontwikkelaars is alleen belangrijk voor zover gaat het om de onderliggende techniek.

Uiteindelijk gaat het om de mening van de gebruikers. Die moeten tevreden gehouden worden. Zoniet, dan zullen ze de site langzaam maar zeker verlaten. Gebruikers moeten zich ook niet aan hoeven te passen aan de 'grillen' van ontwikkelaars.

Al zou een ontwikkelaar een bepaalde website die hij zelf bouwt spuuglelijk vinden, zolang de gebruikers ermee weglopen is het prima.

Wel is het zo dat onder die gebruikers de smaken ook erg verschillen. Het is dus aan de ontwikkelaars om dáár het optimum in te vinden. Dus niet het optimum tussen ontwikkelaar en gebruikers, maar het optimum onder de gebruikers, met de beschikbare techniek als randvoorwaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 09:32

Gé Brander

MS SQL Server

Ik merk nu al dat ik minder op het forum ben dan eerst doordat de bookmark post optie is verdwenen. Gewoon omdat ik geen zin heb om te zoeken waar ik gebleven ben. Dat kan toch niet de bedoeling zijn?

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:19

BTU_Natas

Superior dutchie

Mijn 2 centjes

Ik doe ze even in handige puntjes.:

- te wit, gaarne alles in 100 verschillende grijstinten
- op 2560*1440 krijg je monsterachtige grote lege vlakken op tweakers, gevuld met WIT! Eerst stond er informatie, nu niks meer.
- te weinig informatie op je scherm (helemaal gezien het oppervlakte)
- Ik heb geen tablet, waarom kom ik nog op een site, die primaire voor tablets is gemaakt?
- Wees dankbaar dat je gebruikers uberhaupt de moeite nemen hier feedback te geven.

succes

Edit.: Een knop met "back to top" zou wel heel handig zijn met deze opzet, als je toch de site op 9gag wilt laten lijken, pak dan ook ff die handige functie mee.

[ Voor 14% gewijzigd door BTU_Natas op 21-10-2012 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelGo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:29
Kan ik mijn stem op website van het jaar nog veranderen?

duurzaam is de weg, 14020 Wp solar, warmtepomp, EV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCR

PCR

MarcelGo schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 12:46:
Kan ik mijn stem op website van het jaar nog veranderen?
Wat mankeert er volgens jou aan Tweakers 7? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 01:30
PCR schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 12:50:
[...]

De topic-waarschuwing staat vol genoeg.
Op de pricewatch na zou ik zeggen: "Wat is er beter?" --> Niets imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
0
PCR schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 12:50:
[...]

Ik zou zeggen, lees even rond op de FP en hier... T6 -/- 60% = T7. Dat is geen website van het jaar actie.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 12:33:
[...]
Uiteindelijk gaat het om de mening van de gebruikers.
Welke gebruiker? de echte oude tweakers die zichzelf zien als het enige echte authentieke tweaker volk en die denken dat ze nog steeds een meerderheid vormen en hier baasje mogen spelen? of hebben we het over het mainstream volk waar t.net zich graag op richt de laatste jaren, die deze site wel kunnen en waarderen en die ik hier niet hoor!! de site is gewoon comercieel gebouwd, en is comercieel en marketing technisch gewoon perfect, voor het mainstream volk.

Jullie moeten je eens eindelijk gaan bedenken dat het mainstream volk een veel grotere groep is dan de oude tweakers, dus dat de oude garde hier nu zo hoog van de toren blaast en met een poll(waar alleen de oude garde heeft gestemd) in de hand staat te krijsen dat alles anders moet is naar mijn mening zeer onterecht en vooral arrogant, jullie sluiten een grote groep gebruikers uit en weigeren naar hun mening te luisteren of je te realiseren dat hun een andere mening hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yannickie111 schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 12:55:
[...]

De topic-waarschuwing staat vol genoeg.
Op de pricewatch na zou ik zeggen: "Wat is er beter?" --> Niets imho
Positief is dan wel dat jij een van de weinigen bent die de pricewatch daadwerkelijk een verbetering vindt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Wat ik me nu even afvraag, alle klachten aangaande het wit. Maar wat gebeurt er als er een Take-Over gaat draaien (die veelal zwart / donker is).

Gaat dan alles naar zwart/donker of krijgen we opeens donkere achtergrond met witte vlakken erin?

Ik ben heel erg benieuwd hoe een TO er nu uit zou zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCR

PCR

Senor Sjon schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 12:55:
0
[...]

Ik zou zeggen, lees even rond op de FP en hier... T6 -/- 60% = T7. Dat is geen website van het jaar actie.
Ik moet ook eens leren om te begrijpen dat sommige stijlfiguren niet altijd 'dalen' :P

Degene die ik quote wilde ik opbouwende kritiek ontlokken. Sorry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Ik mis vooral de portalachtige frontpage, waardoor ik (icm de tracker) goed m'n weg kon vinden en ik geattendeerd werd op nieuwe items en berichten. Werd ik niet verleid tot het lezen van iets, of door een advertentie van iemand, dan kon ik via het menu met één klik naar MyReact waar ik direct naar de topics kon waar ik interesse in heb. Nu is alles waar de tweaker gebuik van maakte 'verstopt'. Maar dat het verstopt is, is nog niet het ergste. Dat het verstopt is om de 'gewone gebruiker' te bevredigen. Dat is imo het allerergste.

Ik heb echt nog nooit iemand horen zeuren over informatiedichtheid, over het donkere thema, over het menu, over de tracker bij lagere resoluties, etc. Allemaal dingen die veranderd zijn omdat wij dat zouden willen. Tweakers stond bij mij echt hoog als ik kijk naar indeling, navigatie en informatie.

En dan die overdreven aanweizge PW. Ja, dat is een erg goed product. Ja, dat is iets wat veel breder toegepast kon worden. Verkoop het verdomde ding dan. Probeer het niet te integreren in de website. Er is geen één tweaker gebaad bij het feit dat dat ding zo prominent aanwezig is. Weet je wie wel? De gewone gebruiker. En als de nieuwe manier van zoeken zo fijn zou zijn, waarom is die dan niet gewoon als enkele stap alleen op PW zelf doorgevoerd?

Ik kwam normaal dagelijks op Tweakers. Ik gebruik zo'n beetje elk aspect van de website. Ik voel me nu totaal niet meer aangetrokken dit nog te blijven doen. Ik moet nu alles zelf opzoeken en word nergens meer toe verleid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 01:30
Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 12:57:
[...]

Positief is dan wel dat jij een van de weinigen bent die de pricewatch daadwerkelijk een verbetering vindt :)
Ja, zeker het idee van verschillende uitvoeringen (kleuren bijvoorbeeld) van producten groeperen als 1 product. (Ok, er zitten nog wat kleine foutjes in, maar het idee is goed.)

Als ik bijvoorbeeld een review wil van een iPhone (ik ben een tweaker, ik wil geen iDevice :> :P ) dan is het handig als wit en zwart bij elkaar staat. Aangezien het dezelfde telefoons zijn, met een ander kleurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 11:10
[...]
Welke gebruiker? de echte oude tweakers die zichzelf zien als het enige echte authentieke tweaker volk en die denken dat ze nog steeds een meerderheid vormen en hier baasje mogen spelen? of hebben we het over het mainstream volk waar t.net zich graag op richt de laatste jaren, die deze site wel kunnen en waarderen en die ik hier niet hoor!! de site is gewoon comercieel gebouwd, en is comercieel en marketing technisch gewoon perfect, voor het mainstream volk.

Jullie moeten je eens eindelijk gaan bedenken dat het mainstream volk een veel grotere groep is dan de oude tweakers, dus dat de oude garde hier nu zo hoog van de toren blaast en met een poll(waar alleen de oude garde heeft gestemd) in de hand staat te krijsen dat alles anders moet is naar mijn mening zeer onterecht en vooral arrogant, jullie sluiten een grote groep gebruikers uit en weigeren naar hun mening te luisteren of je te realiseren dat hun een andere mening hebben.
Ik zie mijzelf als mainstream tweaker en vind deze site ook een achteruitgang. Alleen ik voel niet de behoefte om te klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Jullie moeten je eens eindelijk gaan bedenken dat het mainstream volk een veel grotere groep is dan de oude tweakers, dus dat de oude garde hier nu zo hoog van de toren blaast en met een poll(waar alleen de oude garde heeft gestemd) ....
Iedereen kan toch stemmen in die poll? Ook die 'nieuwe garde' en dat 'mainstream volk'. Als die zo massaal happy zouden zijn met de nieuwe versie zou het resultaat van die poll dat toch moeten reflecteren lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaptJackSparrow schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 13:06:
[...]

Iedereen kan toch stemmen in die poll? Ook die 'nieuwe garde' en dat 'mainstream volk'. Als die zo massaal happy zouden zijn met de nieuwe versie zou het resultaat van die poll dat toch moeten reflecteren lijkt me.
Nee dat zijn mensen die t.net gebruiken om het laatste nieuws te scannen en meestal in een of 2 subforums rondhangen(naar hun intressen.), meestal zijn deze mensen niet forumbreed te vinden.
Die slaan siteberichten en de onderste categorie van het forum over.

Je ziet duidelijk la en ld net als het hk voornamelijk word bevolkt door de oude garde.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2012 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

En dat weet jij omdat? je moet mensen niet zo over 1 kam scheren. :)
Ken genoeg mensen die onder mainstream volk kunnen vallen maar die ook op deze poll hebben gestemd omdat ze willen laten weten wat ze er van vinden, deze hebben zelfs gereageerd en zo zullen er veel meer mensen zijn, alle posts hier zijn echt bij lange na niet van * oude garde volk* en dat geld ook voor de poll.. meer dan 4000 votes nu komen echt bij lange na niet van * de harde kern* of * oude garde*
Zelfde geld voor de reacties op de frontpage, dat zijn ook mainstream mensen die hun mening hebben gegeven. :)

[ Voor 150% gewijzigd door pino85 op 21-10-2012 13:14 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

PCR schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 13:01:
[...]

Ik moet ook eens leren om te begrijpen dat sommige stijlfiguren niet altijd 'dalen' :P

Degene die ik quote wilde ik opbouwende kritiek ontlokken. Sorry!
Waarom sorrie? Je hebt imho gewoon gelijk. Als je T7 helemaal niets vind, onderbouw dit dan ook netjes, zodat hier aan gewerkt kan worden.
Puur en alleen zo'n (non-)reactie plaatsen, vind ik persoonlijk een troll, het voegt totaal niets toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 14:50
Ik vind TW7 ook een grote achteruitgang. Kan me volledig aansluiten bij Tarabass hierboven bijv.
Op 1920x1440 is het grootste deel wit en ik zoek en scroll me wezenloos. Het gemak is voor een groot deel verdwenen en dat kan uiteindelijk niet anders dan resulteren in minder bezoek.
Dat kan toch niet de bedoeling zijn.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pino85 schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 13:09:
En dat weet jij omdat? je moet mensen niet zo over 1 kam scheren. :)
Ken genoeg mensen die onder mainstream volk kunnen vallen maar die ook op deze poll hebben gestemd omdat ze willen laten weten wat ze er van vinden, deze hebben zelfs gereageerd en zo zullen er veel meer mensen zijn, alle posts hier zijn echt bij lange na niet van * oude garde volk* en dat geld ook voor de poll.. meer dan 4000 votes nu komen echt bij lange na niet van * de harde kern* of * oude garde*
Als je gaat kijken wie hier rondhangen in dit topic, zie je dat ze bijna allemaal van voor 2007/2010 zijn naar mening de twee grootste omslagpunten van t.net

hmm ik zie nu je edit: die 4000 votes zijn nog steeds maar 1.6 procent van het totaal aantal geregistreerde.
Ik heb trouwens niks tegen de vernieuwde doelgroep of vernieuwde strategie zoals zeef eerder beweerde, ik vind het wel prettig.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2012 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Bij 4000 stemmen heb je zelfs als je iedereen die onder de "oude garde" te rekenen valt en nog steeds enigszins actief is wel gehad en dan nog heb je nog honderden, misschien zelfs duizenden, stemmen niet uitgelegd. Ik denk niet dat je er bang voor hoeft te zijn dat de poll niet redelijk representatief is voor de demografie op deze site.

Zelfs als 4k maar één procent van alle geregistreerde gebruikers is moet je even in het achterhoofd houden dat veruit de meeste van de ruim 400k gebruikers niet actief is.

[ Voor 20% gewijzigd door NMe op 21-10-2012 13:23 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 10:41

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

[...]

Je vergeet voor het gemak dat er zonder de "oude garde" er geen tweakers is. Alle mainstream noobs komen met hun vragen op verschillende sub fora. Het zijn de "oude garde" die ze er vaak graag mee helpen als de vragen goed onderbouwd zijn. Zonder die "oude garde" zou GOT hetzelfde forum zijn als bijvoorbeeld Fok, waar je dus alleen nog maar domme ongefundeerde opmerkingen krijgt zoals "RMA die shit ouwe" of "merk x is kut".

Dus een beetje luisteren naar de "oude garde" kan geen kwaad want je zal meer missen dan je denkt als die weg is.
Ook de rest van mijn vrienden die meer mainstream zijn vinden het nieuwe uiterlijk zwaar mislukt, maar hun mening telt zeker ook niet.

[ Voor 0% gewijzigd door Sp3ci3s8472 op 21-10-2012 13:29 . Reden: tikfout! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boesOne

boesOne

meuh

Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 13:14:
[...]
Als je gaat kijken wie hier rondhangen in dit topic, zie je dat ze bijna allemaal van voor 2007/2010 zijn naar mening de twee grootste omslagpunten van t.net

hmm ik zie nu je edit: die 4000 votes zijn nog steeds maar 1.6 procent van het totaal aantal geregistreerde.
Ik heb trouwens niks tegen de vernieuwde doelgroep of vernieuwde strategie zoals zeef eerder beweerde, ik vind het wel prettig.
T.net wil, zoals aangegeven door Daniel en zeef, helemaal niet van de oude garde af.
Ik vind de manier waarop je de ''oude garde'' omschrijft als autistisch, behoudend, star en wars verandering nogal trollerig, dom en getuigen van inzichtloos simplisme.
T.net wil primair een site zijn voor IT professionals. De oude garde is ooit eind jaren 90, begin 00's hier komen rondhangen als jonge nerd. Nu hebben ze banen in de IT en de site groeit met die oude garde mee. Heck, Femme en Daniel zijn zelf oude garde. Professionalisering is de issue niet.

De ''oude garde'' weet echter wel heel goed wat en waarom iets goed of slecht is en durft zich te laten horen en kan het beargumenteren. Daarom hoor je ze. T.net kan daar haar voordeel mee doen. Deze users zijn begaan met de site.

Jouw argumentatie bestaat alleen maar uit iets van ''als je het niet bevalt dan ga je toch lekker weg'' en ''oude lullen houden niet veradering, dus ze moeten sowieso hun mond houden''.

McDonalds verkoopt de meeste maaltijden, maar is het daarom het beste restaurant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Allemaal leuke excusen, verandering is weerstand blablabla.

Maar als je ongeveer overal een verhouding van 1 tekstregels op de 4 hebt (dus zeg maar ruwweg 3 lege regels tussen de tekst) op de frontsite, das gewoon belabberde opmaak.
Je zit tegenwoordig kilometers langer te scrollen om iets te lezen.
Merk nu zelf al, dat ik minder op de site kom, want het is gewoon knudde qua bedieningsgemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adijos
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-05 19:59
Erg jammer deze verandering ,zo blijkt maar weer dat het niet altijd een verbetering is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 13:14:
[...]

Volgensmij sla je de plank een "beetje" mis.
  1. Het lijkt me evident dat met zo'n overweldigende hoeveelheid kritiek (in de poll en FP topics) dat dit niet alleen vd oude garde komt.
  2. Oude garde gebruik je nogal denigrerend. Lui die hier al lang rondlopen en in het verleden misschien wat hebben bijgedragen maar vooral niet meer mee kunnen. Want kunnen niet tegen verandering.
  3. Oude garde is sowieso een loos begrip want de mening vd "oude garde' vind ik niet het meest relevant.
  4. Wat ik wel relevant vind is of de veranderingen er voor zou kunnen zorgen dat mensen die zinvolle content bijdragen aan deze site,, of ze nou in 99 of in 2012 geregistreerd zijn, evt. weglopen dan wel minder komen. Dit is niet zo makkelijk objectief vast te stellen maar subjectief zou me dat niet zo verbazen.
Verder sta je sowieso nogal alleen in je opvatting lijkt me.

En ja het is natuurlijk belachelijk dat users die ook veel in Tweakers hebben geinvesteerd danwel hier veel komen in opstand komen. Want als een bedrijf stap X zet heb je het maar te accepteren, het is jouw bedrijf immers niet.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boesOne schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 13:33:
[...]

T.net wil, zoals aangegeven door Daniel en zeef, helemaal niet van de oude garde af.
Ik vind de manier waarop je de ''oude garde'' omschrijft als autistisch, behoudend, star en wars verandering nogal trollerig, dom en getuigen van inzichtloos simplisme.
T.net wil primair een site zijn voor IT professionals. De oude garde is ooit eind jaren 90, begin 00's hier komen rondhangen als jonge nerd. Nu hebben ze banen in de IT en de site groeit met die oude garde mee. Heck, Femme en Daniel zijn zelf oude garde. Professionalisering is de issue niet.

De ''oude garde'' weet echter wel heel goed wat en waarom iets goed of slecht is en durft zich te laten horen en kan het beargumenteren. Daarom hoor je ze. T.net kan daar haar voordeel mee doen. Deze users zijn begaan met de site.

Jouw argumentatie bestaat alleen maar uit iets van ''als je het niet bevalt dan ga je toch lekker weg'' en ''oude lullen houden niet veradering, dus ze moeten sowieso hun mond houden''.

McDonalds verkoopt de meeste maaltijden, maar is het daarom het beste restaurant?
Je blijft maar vergeten dat new generation(mainstream) een compleet andere (consumptie) behoefte heeft dan de oude garde, andere eisen stelt en vooral gewoon het nieuws wilt scannen en zich niet zo druk maakt over de website of het nu wel of niet goed in elkaar zit, het gaat erom dat ze hun nieuws snel en gemakkelijk kunnen scannen.

Je kunt de mcdonalds en een 3 sterrenrestaurant niet verenigen in een zaak, dat gaat niet. je bent of een mcdonalds of een 3 sterrenrestaurant, en het moge duidelijk zijn wat t.net was en wat het nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:21

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ik vind de informatievoorziening een stuk vooruit gegaan. Je kan nu makkelijker op artikelen en inhoud zoeken, alleen de layout is echt wennen. Ook erg jammer dat de Meuktracker verstop is achter het pull-down menu.

Mijn vader (die regelmatig als non-member) over de site surft zat zich echt rot te zoeken naar de meuktracker, waarna ik hem te hulp schoot door even het pulldownmenu open te trekken. Ik vind dat alles makkelijk bereikbaar moet zijn, en zou het beter vinden als er wat meer verwijzigingen in de menubalk terrecht kwamen. u is het soms een (mijlen)-lange zoektoch naar de pagina die je nodig hebt.

Met de responsive-layout zou hierin kunnen worden ingegrepen... :) Zou wel tof zijn.

De layout is ook te wit, gelukkig heb ik met custom-CSS om het hele geheel beter kunnen stylen naar mijn voorkeuren, maar een standaard grijze achtergrond had zeker niet misstaan.

Ik ben van mening dat Tweakers 7 tijdens de testronde meer input had mogen krijgen van users, dan alleen maar bugs te melden. Dat laten melden van bugs zou je als laatste moeten doen.

Ik ben niet geheel van mening dat Tweakers in mijn opzicht nu waardeloos geworden is, maar ik vind het gedeeltelijk een voor- en een achteruitgang. Ik heb verder alle volle vertrouwen in dat de devvers alles eraan zullen doen om zo veel mogelijk kritiek van de gebruikers aan te pakken, en deze in Tweakers 7.1 te gieten.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coehinator
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-08 08:54

Coehinator

Hocus Pocus!

Het leuke ook is, dat ze niet meer met hun pageviews lopen te pronken. voorheen stond er in de titelbalk de aantal pageviews per minuut enz enz. waarschijnlijk is het nu zo dramatisch gezakt dat ze het niet meer durven tonen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Coehinator schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 13:45:
Het leuke ook is, dat ze niet meer met hun pageviews lopen te pronken. voorheen stond er in de titelbalk de aantal pageviews per minuut enz enz. waarschijnlijk is het nu zo dramatisch gezakt dat ze het niet meer durven tonen :+
De auto refresh staat uit, anders zou de FP iedere keer naarboven schieten en dan hebben we nog meer boze mensen die terug moeten scrollen. Op unieke views zitten we iets boven vorig jaar. Maar dit is echt veel tekort om conclusies te trekken, dat kun je pas doe na 1-3 maanden.
Pagina: 1 ... 25 ... 58 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Een paar antwoorden op veel gestelde vragen in dit topic.

Nieuwe update : Tweakers 7: de puntjes op de i

.Plan - Een dag met Tweakers 7 Reactie van Tweakers over veel gestelde vragen over de layout, kleur etc. etc.

Search in topics
[Feat] [GoT] Gekleurde forummapjes terug?
Tweakers 7 Ultimate CSS Competition - Inzendtopic CSS scripts voor Tweakers 7
[Feat] Tracker meescrollen
Tracker fixeren op minder brede schermen : Gaan we fixen
Het nieuwsoverzicht komt terug

Update 24-10
Known issues die zeker opgelost gaan worden (timing nog niet te zeggen, maar binnen nu en 2 weken moet het overgrote deel gedaan zijn, niet op volgorde van prio)

• Zoeken in topics DONE
  • Night mode (donkere achtergrond) DONE (zie hieronder)
  • Instelbaar contrast (wit tot grijs) van achtergrond naast de content-area als night mode je te donker is DONE
  • Informatiedichtheid (regelafstand + padding) instelbaar op 3 niveau's (normal / cozy / compact, waarbij cozy more or less Tweakers 6-stijl is) DONE, wordt nog aan gesleuteld
  • Nieuwslisting filteren op soorten content, meuk/video kunnen weergegeven worden als aparte contentblokken buiten de nieuwslisting
  • Tracker fixeerbaar. Klik hier voor het Bèta testen! DONE
  • Op het forum worden active topics, posthistorie, myReact en bookmarks vanaf elke pagina toegankelijk gemaakt. Posthistorie wordt toegevoegd aan de tabs op de forumindex
  • Absolute tijdsweergave in de nieuwslisting (20:00 uur ipv '2 uur geleden') DONE
  • Klikbare datums boven nieuwslisting om naar dagoverzicht te gaan DONE
  • link naar nieuws van voorgaande dagen onderaan nieuwslisting op frontpage DONE
  • categoriekleuren in de nieuwslisting DONE
  • Betere pagina-navigatie op het forum (volgende pagina-knop) DONE
  • Daarnaast natuurlijk bugfixing van allerlei kleinere en triviale issues, en oplossen van layout-inconsistenties.

Heb je andere wensen voor TWK 7 dan hierboven staan? Stuur ze in voor de Community Top5. Lees hier hoe dat werkt. Bugs kun je melden in Lieve Devvers.