Aghanim schreef op maandag 09 september 2013 @ 21:27:
Qua software helemaal eens met bovenstaande ervaringen maar bouwkwaliteit van de iPhone vind ik persoonlijk toch vrij bagger hoor. iPhone 3GS op moeten sturen met haarscheurtjes en later nog met defecte aan/uit knop, iPhone 4S op moeten sturen met defecte aan/uit knop en iPhone 5 opgestuurd met vlekken/strepen op de camera.
Weliswaar nette garantie afhandeling maar wel bij iedere iPhone een hardware defect gehad. Tussendoor een DesireHD en Galaxy Nexus gehad en daarmee nooit hardware problemen gehad.
Heb je zonder tussenkomst van een verkoper de garantie geregeld (dus direct via Apple)? En hebben ze pick-up & return bij Apple of moet je naar een Apple Store om een vervangend model (refurbished) te krijgen?
Mijn aan/uit knop van mijn iPhone 5 vertoont kuren, vooral sinds iOS 7 (officiële release) reageert deze knop echt heel erg slecht, bij iOS 6.1.4. was dit nog niet zo en in de tussentijd dat ik iOS 7 bèta's gedraaid heb was het ook niet zo geloof ik, wellicht toeval... maar er is een mogelijkheid dat het softwarematig is en dus aan iOS 7 ligt. Heb 'm gekocht bij de lokale Phone House, moet ik voor de garantie daar heen of meteen naar Apple? De iPhone is in december 2012 gekocht dus nog niet eens een jaar oud..
Ik kan mijn iPhone's scherm ook niet aan doen met de aan/uit knop, hier moet ik dan de home-knop voor gebruiken. Erg vervelend... en nog vervelender is, is dat ik het scherm dus helemaal niet uit kan doen zodra ik dat wil. Soms lukt het wel met de aan/uit knop om het scherm aan of uit te zetten, maar dan moet ik 'm eigenlijk best lang inhouden..(ongeveer 1 seconde)
Kom er zojuist achter dat de knop het alleen doet als ik 'm helemaal aan de linkerkant indruk, in het midden reageert ie ongeveer 1 uit de 5 keer en rechts al helemaal niet
[
Voor 16% gewijzigd door
Selmer op 23-09-2013 23:36
]