• Ultimation
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-05 10:00

Ultimation

Het is als Appels en peren

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Inleiding
Apple heeft de goedkopere iPhone op een persevenement onthuld en het is niet helemaal wat velen ervan verwacht zullen hebben. De iPhone 5c heeft inderdaad een plastic behuizing en ziet er minder high-end uit dan de iPhone 5, maar hij is nog altijd flink aan de prijs. Er zijn nog geen officiële prijzen voor Nederland genoemd, maar in de rest van Europa gaat het 16GB-model 599 euro kosten en het 32GB model 699 euro.

Tegelijkertijd met de iPhone 5c is de iPhone 5s gepresenteerd: [iPhone 5s] Ervaringen en Discussie
Inhoudsopgave

Ontwerp

Features
Inhoud.

iOS 7
[iOS 7] Ervaringen & Discussie

Specificaties
CPU ChipsetApple A6
CPU snelheidOnbekend
Intern geheugen16GB / 32GB / 64GB
WerkgeheugenOnbekend
GPS Glonass-ondersteuningOnbekend
Flash geheugenNiet mogelijk
Scherm4,00" 1136 x 640 retina
Camera achterkant8.0MP AF, ƒ/2.4 aperture, Flash/Pulsed LED, 1080P video
Camera voorkant1.2MP, 720P video
Fysieke cameraknopNee (maar vol+ kan daarvoor worden gebruikt)
GSM-frequenties850, 900, 1800, 1900 MHz
LTE-banden1, 2, 3, 5, 7, 8, 20
NL'se LTE-supportJa
Accu (mAh, standby, spreektijd)1507mAh, 250 uur, 10 uur
Afmetingen 124.4 x 59.2 x 8.9 mm
Gewicht 132 gram
Bijgeleverde headsetApple Earpods
Adviesprijs16GB €599,00 / 32GB €699,00
BijzonderhedenMaakt gebruik van nano-simkaart
Apple specificatieshttp://www.apple.com/iphone-5c/
Topics[iPhone 5c] Ervaringen en Discussie

Galerij

Nieuws
• 13-09-2013: nieuws: Nieuwe iPhones hebben grotere accu's dan iPhone 5
• 10-09-2013: nieuws: Apple presenteert twee nieuwe iPhones
• 03-09-2013: nieuws: Apple bevestigt iPhone-event op 10 september
• 03-09-2013: nieuws: Quick start guides duiden op Nederlandse release plastic iPhone 5C
• 16-08-2013: nieuws: Gerucht: processor nieuwe iPhone is eerste op ARMv8-architectuur
• 25-06-2013: nieuws: Foto toont nieuwe A7-soc in prototype Apple iPhone 5S

Bronnen
Inhoud.

Log
11-09-2013: Topic start, Fietsbel en CLB toegevoegd als mede auteurs.

[Voor 92% gewijzigd door Ultimation op 21-09-2013 10:58]

MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-05 21:40
Topic nog in aanbouw. Gezocht: iemand die mogelijk wilt helpen.
Ik vraag me bij voorbaat af of iemand serieus van plan is om dit model aan te schaffen, laat staan daar een topic over wil onderhouden. :)

Na het een dagje te hebben laten bezinken denk ik dat de 5C nog wel eens een heel problematisch model zou kunnen gaan worden voor Apple. Prijstechnisch zit ie wel erg dicht bij de 5S, wat me een veel aantrekkelijker toestel lijkt. Ik ben echt benieuwd of er hier mensen zijn die van plan zijn om dit toestel te gaan kopen.

• PeterPanda
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-04 19:34
beantherio schreef op woensdag 11 september 2013 @ 18:55:
[...]

Ik vraag me bij voorbaat af of iemand serieus van plan is om dit model aan te schaffen, laat staan daar een topic over wil onderhouden. :)

Na het een dagje te hebben laten bezinken denk ik dat de 5C nog wel eens een heel problematisch model zou kunnen gaan worden voor Apple. Prijstechnisch zit ie wel erg dicht bij de 5S, wat me een veel aantrekkelijker toestel lijkt. Ik ben echt benieuwd of er hier mensen zijn die van plan zijn om dit toestel te gaan kopen.
Hij is vooral bedoeld voor de Chinese markt, Chinezen blijken van kleurtjes te houden :9
Apple heeft een contract afgesloten met China mobile welke 945 miljoen abonnees hebben.
Waarschijnlijk de moeite waard ;)

[Voor 8% gewijzigd door PeterPanda op 11-09-2013 18:59]

Mijn naam is niet Peter!

461943

PeterPanda schreef op woensdag 11 september 2013 @ 18:57:
[...]

Hij is vooral bedoeld voor de Chinese markt, Chinezen blijken van kleurtjes te houden :9
Voor deze prijs? Chinezen zijn zeer zeker niet gek.

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:02
461943 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 18:59:
[...]

Voor deze prijs? Chinezen zijn zeer zeker niet gek.
Dan ben je zeker nog nooit in mainland China geweest en/of de grote steden ;). Je wilt niet weten wat je daar tegenkomt..

Ik ben benieuwd naar de motivatie om voor de 5C te gaan. Okay, de 5S is 100,- duurder, maar zijn er andere goede redenen naast de ''bestendigheid'' van het plastic, of omdat sommige mensen juist geen vingerafdruk willen achterlaten?
Persoonlijk zou ik een 2e hands iPhone 5 op de kop tikken!

Tweakers redactie kan op dit moment ook nog niet echt zeggen wat ze met de iPhone 5C aanmoeten:

''Het is duidelijk dat Apple met de 5c een nieuwe doelgroep wil aanspreken, maar wij vragen ons af of de groep die echt graag een gele telefoon met roze hoesje wil, bereid is om daar meer dan 600 euro voor neer te leggen. Zeker als die telefoon er niet uitziet of aanvoelt als andere telefoons in dezelfde prijsklasse.

We hebben beide nieuwe telefoons nu gezien en gebruikt en voor 100 euro extra lijkt de nieuwe 5s veel meer waar voor je geld te bieden met zijn supersnelle soc, vingerafdrukscanner en verbeterde camera. De iPhone 5c is absoluut niet slecht, maar in deze hele hoge prijscategorie hoort hij voor ons gevoel niet thuis.''

[Voor 43% gewijzigd door keanu_ op 11-09-2013 19:42]

461943

keanu_ schreef op woensdag 11 september 2013 @ 19:39:
[...]

Dan ben je zeker nog nooit in mainland China geweest en/of de grote steden ;). Je wilt niet weten wat je daar tegenkomt..

Ik ben benieuwd naar de motivatie om voor de 5C te gaan. Okay, de 5S is 100,- duurder, maar zijn er andere goede redenen naast de ''bestendigheid'' van het plastic, of omdat sommige mensen juist geen vingerafdruk willen?
Persoonlijk zou ik een 2e hands iPhone 5 op de kop tikken!
Ik zie zelf inderdaad ook geen reden om een 5c te kopen. Zoals je zegt is een oude 5 veel aantrekkelijker.

Wat chinezen betreft, weet je zeker dat je het niet over te "tweaker-chinezen" hebt? Ik kan me niet voorstellen dat iemand die geen fanboy of tweaker is een 5c zou kopen. Maar het zou uiteraard kunnen, ik ben nog nooit in China geweest ;)

• Ultimation
  • Laatst online: 23-05 10:00

Ultimation

Het is als Appels en peren

Topicstarter
[...]

Tweakers deed een verzoekje naar een topic als deze. Als er geen interesse is dan zal het hier ook niet druk zijn en weinig te onderhouden. ;-)

MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:26

alienfruit

the alien you never expected

Ik wil wel een gele iphone maar niet voor dit bedrag. Ik dacht meer aan 400euro ofzo. Immers jaar oude hardware :P

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:23

Nitai

Feels good man

461943 schreef op woensdag 11 september 2013 @ 19:43:
[...]

Ik zie zelf inderdaad ook geen reden om een 5c te kopen. Zoals je zegt is een oude 5 veel aantrekkelijker.

Wat chinezen betreft, weet je zeker dat je het niet over te "tweaker-chinezen" hebt? Ik kan me niet voorstellen dat iemand die geen fanboy of tweaker is een 5c zou kopen. Maar het zou uiteraard kunnen, ik ben nog nooit in China geweest ;)
Ik was een kleine 3 weken nog in Shanghai, men loopt daar met tablets, meerdere smartphones in alle kleuren en formaten over straat. In de metro tuurt iedereen naar een Samsung of iPhone 5 of 4 met allerlei weirde cases. De Apple Store in Shanghai heeft nog steeds rijen voor de deur als je in de namiddag gaat.

Hoe dan ook, als ze niet voor een echte 5c of 5s gaan, dan kopen ze wel een kloon dan bijna niet van een echte te onderscheiden is (hardwarematig). :+

Vinnu#2173 | Thats all folks!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:24

Fiber

Beaches are for storming.

Prima smartphone volgens mij, maar veel te duur voorlopig. Als de prijs ruim onder de 300 Euro (zonder abbo) zakt ga ik hem zeker overwegen.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:55
Vergeet niet dat China ook enorm veel inwoners heeft. Een stad als Shanghai heeft al meer inwoners dan Nederland. De markt is enorm. Sommige Chinezen gebruiken hun smartphone voor alles. In Nederland bijvoorbeeld gebruiken we ernaast nog een desktop of laptop. Die kosten ook minimaal een paar honderd euro. Als je geen desktop of laptop hebt, kun je mooi dat bespaarde geld gebruiken voor een telefoon.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Is dat soms ook de reden voor de benaming 5c? Niet 5c als in: iPhone5 cheap version, maar iPhone 5 China version? :? Zo maar een ideetje n.a.v. de laatste berichten in dit topic. Want tig felle dan wel pastel kleurtjes vindt gretig aftrek in China ja als ik zo zie hoeveel Chinaphones in de meest knalkleuren uitkomen. Ieder zo zijn meug zou ik zeggen, maar doe mij maar 'saai' classy wit/zwart :)
5 Color lijkt me meer waarschijnlijk.

Why did the programmer quit his job? - He didn't get arrays.

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-05 21:40
PeterPanda schreef op woensdag 11 september 2013 @ 18:57:
[...]

Volgens dit artikel van ABC News is het erg twijfelachtig dat ze voor de 5C zullen gaan. Quote uit dat artikel:
Chinese news agencies are reporting that the 5C will likely have a hard time in China. A survey conducted by Sina Corp said that less than 3 percent of over 9,000 users say they would buy an iPhone 5C. A worker in Zhongguancun, the Chinese equivalent of Silicon Valley, told Xinhua News Agency that while it's good for Apple to see its Chinese customers as important, "the prices are a little high."

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-04 22:57
beantherio schreef op woensdag 11 september 2013 @ 23:38:
[...]

Volgens dit artikel van ABC News is het erg twijfelachtig dat ze voor de 5C zullen gaan. Quote uit dat artikel:

[...]
Ik ben ook erg benieuwd hoe/of deze telefoon voor deze prijs gaat aanslaan. Het is een mooi staaltje marketing, maar de prijs zonder abonnement is toch wel heel erg hoog. Maar goed, de prijs is het makkelijkste wat je aan een device kan veranderen.. mogelijk dat ze (net zoals bij de eerste iPhone) de prijs wel snel verlagen als blijkt dat ze het verkeerd hebben ingeschat..

• opa_paul
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 25-10-2021
Nog even een leuke opmerking tussendoor... In de recensies wordt er ingegaan op de belachelijke kleuren van de 5C die met extra hoesjes NOG meer geaccentueerd kunnen worden. 'Wie koopt zoiets nou?' en 'voor iets meer geld koop je een 5S die een veel luxere uitstraling heeft, die Apple klanten juist vaak aantrekt ivm status'

Nou laat ik gisteravond mijn vriendin wat foto's zien vd 5C en het eerste wat ze zegt is: "oooh leuk! Gave kleuren, die zou ik wel willen. Kan je ze zelfs combineren met meerdere ander gekleurde hoesjes" 8)7

Haha. ;) Das dus precies waar Apple denk ik op hoopt. Een rage in fel gekleurde achterlijke kleuren!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-05 09:19
Ik vermoed dat Apple de retail-prijs hoog moet houden om zo de providers tegemoet te komen. Zij zullen het toestel zeer voordelig en competitief aanbieden aan de klanten, maar daardoor moet Apple hun retail-prijs wel extreme hoog houden zodat de providers geen inkomsten mis lopen.

Het is dus een strategische zet waar de consument de dupe van is, en dat is best treurig van een bedrijf als Apple.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:54

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

opa_paul schreef op donderdag 12 september 2013 @ 09:28:
Nog even een leuke opmerking tussendoor... In de recensies wordt er ingegaan op de belachelijke kleuren van de 5C die met extra hoesjes NOG meer geaccentueerd kunnen worden. 'Wie koopt zoiets nou?' en 'voor iets meer geld koop je een 5S die een veel luxere uitstraling heeft, die Apple klanten juist vaak aantrekt ivm status'

Nou laat ik gisteravond mijn vriendin wat foto's zien vd 5C en het eerste wat ze zegt is: "oooh leuk! Gave kleuren, die zou ik wel willen. Kan je ze zelfs combineren met meerdere ander gekleurde hoesjes" 8)7

Haha. ;) Das dus precies waar Apple denk ik op hoopt. Een rage in fel gekleurde achterlijke kleuren!
Hier precies hetzelfde. Mijn vrouw boeit die 5S niks, een 5C vond ze wel heel tof eruit zien. Snelheid/andere features interesseerd die doelgroep niks, hij is vast snel zat voor de eenvoudige games die ze speelt en voor facebook en whatsapp. En verder ziet het er leuker uit dan een saaie zwarte/zilveren/gouden/witte iPhone. Prijs, tja, als het een beetje goed te doen is icm een abo is het ook al goed.

• croxz
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:59
Wat mensen hier, denk ik, vooral steekt is dat Apple oude wijn in nieuwe duurdere zakken probeert te verkopen. De hardware van de oude 5 in een nieuw goedkopere behuizing voor een hogere prijs wegzetten, zet kwaad bloed. Al zouden ze maar iets onder de prijs van de oude 5 gaan zitten, dan zou al een boel kritiek verstommen.

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-06 15:18
Koetjeboe schreef op donderdag 12 september 2013 @ 10:23:
[...]

Hier precies hetzelfde. Mijn vrouw boeit die 5S niks, een 5C vond ze wel heel tof eruit zien. Snelheid/andere features interesseerd die doelgroep niks, hij is vast snel zat voor de eenvoudige games die ze speelt en voor facebook en whatsapp. En verder ziet het er leuker uit dan een saaie zwarte/zilveren/gouden/witte iPhone. Prijs, tja, als het een beetje goed te doen is icm een abo is het ook al goed.
En laat nou net die doelgroep het grootst (belangrijkst) zijn. Op een techsite als tweakers wordt gesproken in Ghz, MB's, PPI en fps maar in de praktijk wordt er voornamelijk gekeken naar handig, leuk en mooi. En dat niet alleen bij vrouwen.

Feit is dat de 5C een zeer goede telefoon is, zowel kwa werking als kwaliteit. Ik verwacht een wat stevigere behuizing als de HTC One X vanwege een kleiner formaat. En dat zat bij de HTC al goed.

T809

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-04 22:57
croxz schreef op donderdag 12 september 2013 @ 11:03:
Wat mensen hier, denk ik, vooral steekt is dat Apple oude wijn in nieuwe duurdere zakken probeert te verkopen. De hardware van de oude 5 in een nieuw goedkopere behuizing voor een hogere prijs wegzetten, zet kwaad bloed. Al zouden ze maar iets onder de prijs van de oude 5 gaan zitten, dan zou al een boel kritiek verstommen.
De prijs LIGT onder die van de iPhone 5.. hij is 100 dollar goedkoper..

• croxz
  • Laatst online: 18:59
Eswip schreef op donderdag 12 september 2013 @ 13:12:
[...]
De prijs LIGT onder die van de iPhone 5.. hij is 100 dollar goedkoper..
Nee, de prijs ligt onder die van de iPhone 5s, maar is ongeveer gelijk aan die van de oude iPhone 5:
Er zijn nog geen officiële prijzen voor Nederland genoemd, maar in de rest van Europa gaat het 16GB-model 599 euro kosten, meer dan je nu voor een iPhone 5 moet neerleggen; die kost nu bij enkele webwinkels ruim onder 600 euro.
Je kan natuurlijk geen adviesprijs vergelijken met een daadwerkelijke productprijs.
Of pak de adviesprijs van de iPhone 5 erbij van toen, of kijk over een jaar naar de 5C prijs ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

De iPhone 5S vind ik een leuk apparaatje, mits hij verkocht zou worden voor iPod Touch prijzen ofzo :s
Waarom er alleen gekozen is voor een zwarte voorkant en geen witte begrijp ik niet helemaal, lijkt me mooi net zoals de nieuwe iPod Touches met gekleurde achterkanten. Iets grotere batterij, iets betere frontcam, en meer LTE-banden maar al met al dus geen vernieuwde hardware... Alleen het uiterlijk, waar je dus van moet houden of niet. Ik hoop eigenlijk gewoon dat dit een grote flop wordt op elke markt dan ook, want hier (vanaf)prijzen voor durven vragen van €599,00 is natuurlijk buitengewoon absurd 8)7 Vandeweek nog een artikel gelezen over de erbarmelijke omstandigheden waarin medewerkers iPhones 5C moeten produceren met veel te lange werkda- gen en zonder normale lonen, maar wel allemenselijkebedragen vragen voor je zut, kom op Apple, pissed me!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:04
croxz schreef op donderdag 12 september 2013 @ 11:03:
Kritiek van wie? Android fans, techies en reviewnerds?

Je moet het juist vragen aan mensen die gewoon een leuke telefoon willen:
- Welke wil je, deze roze die alles kan of deze metalen die alles kan + iets met vingerdingetje voor 100,- extra?
* Roze, zei je een. roze. iPhone? :+

M'n vriendin heeft mijn oude Iphone 4.. met roze hoesje. 5C lijkt me ideaal voor haar, geen hoesje meer nodig!

My prediction: we'll evolve into a digital form.

Voor €599,00 kun je nog veel meer roze hoesjes kopen voor die iPhone 4 zou ik zeggen...

• NiGeLaToR
CLB schreef op donderdag 12 september 2013 @ 16:27:
Voor €599,00 kun je nog veel meer roze hoesjes kopen voor die iPhone 4 zou ik zeggen...
Njah, vijgenblad volstaat ook - maar ik zie haar toch ook graag in haar mooie kleren ;)
Je gaat nog steeds voorbij aan het feit dat niet iedereen altijd alles koopt omdat het qua nut en noodzaak het beste is - maar gewoon omdat het fancy en roze is. Nu is mijn meis met telefoons totaal niet bezig, dus een roze hoesje volstaat, maar er zijn er genoeg die er liever 4 hebben passend bij elke outfit :+
Zal me niets verbazen als er een markt voor overpriced coloured fruit blijkt te zijn.

NiGeLaToR schreef op donderdag 12 september 2013 @ 16:29:
Je gaat nog steeds voorbij aan het feit dat niet iedereen altijd alles koopt omdat
het qua nut en noodzaak het beste is - maar gewoon omdat het fancy en roze is.
Ik vraag me af in hoeverre Apple plasticness weet te verkopen voor €599,00, dat moeten we eerst maar is zien

• popcorn
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-05 11:32
CLB schreef op donderdag 12 september 2013 @ 16:08:
De iPhone 5S vind ik een leuk apparaatje, mits hij verkocht zou worden voor iPod Touch prijzen ofzo :s
Waarom er alleen gekozen is voor een zwarte voorkant en geen witte begrijp ik niet helemaal, lijkt me mooi net zoals de nieuwe iPod Touches met gekleurde achterkanten. Iets grotere batterij, iets betere frontcam, en meer LTE-banden maar al met al dus geen vernieuwde hardware... Alleen het uiterlijk, waar je dus van moet houden of niet. Ik hoop eigenlijk gewoon dat dit een grote flop wordt op elke markt dan ook, want hier (vanaf)prijzen voor durven vragen van €599,00 is natuurlijk buitengewoon absurd 8)7 Vandeweek nog een artikel gelezen over de erbarmelijke omstandigheden waarin medewerkers iPhones 5C moeten produceren met veel te lange werkda- gen en zonder normale lonen, maar wel allemenselijkebedragen vragen voor je zut, kom op Apple, pissed me!
Ze worden ook onder 'interessante' omstandigheden verscheept in de Nederlandse distributiecentra; Nederlandse (/ in Nederland gevestigde) bedrijven doen er gewoon aan mee.

• NiGeLaToR
popcorn schreef op donderdag 12 september 2013 @ 17:52:
[...]

Ze worden ook onder 'interessante' omstandigheden verscheept in de Nederlandse distributiecentra; Nederlandse (/ in Nederland gevestigde) bedrijven doen er gewoon aan mee.
Dat het een dog-eat-dog markt is verbaast met niet - maar dat de Apple's en Samsung's van deze aarde in het kader van shareholder value mensenlevens misbruiken is wel ziek. Marges zijn geweldig hoog, dus het is niet eens nodig ook.

• koekjeh
  • Laatst online: 03-06 10:43
Heb wat info van vodafone duitsland. Daar zal een iphone 5c met RED L (69 pm) 1 euro gaan kosten. Dat is denk ik te vergelijken met RED super in nederland(van € 65
voor € 50).

M3 - LR AWD / Pearl White / Black / 19" - https://ts.la/florian39171

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
CLB schreef op donderdag 12 september 2013 @ 16:32:
[...]

Ik vraag me af in hoeverre Apple plasticness weet te verkopen voor €599,00, dat moeten we eerst maar is zien
Inderdaad, ik hoop er stiekem nog een beetje op dat hij slecht gaat verkopen, en ze de prijs laten zakken (hebben ze met de eerste iPhone immers ook gedaan).

Zoals Tweakers in hun review ook noemt snap ik de marktpositionering niet helemaal, het gat met de 5S is nu echt vreemd klein. Tenzij hij er echt puur en alleen is om de opstap naar de 5S kleiner te laten lijken, zoals ARS technica denkt: iPhone 5C will sell more 5S models than the iPhone 5 ever would.

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:34

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Die iPhone 5C gaat vooral met contracten interessant worden vermoed ik. Daar zullen ze op mikken, hij zal dan een stuk gunstiger zijn dan een gewone iPhone normaal gesproken. De losse verkoop is, gezien de prijsstelling, duidelijk niet het hoofddoel.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• GekkePrutser
  • Niet online
BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 10:48:
Die iPhone 5C gaat vooral met contracten interessant worden vermoed ik. Daar zullen ze op mikken, hij zal dan een stuk gunstiger zijn dan een gewone iPhone normaal gesproken. De losse verkoop is, gezien de prijsstelling, duidelijk niet het hoofddoel.
Maar dan nog, er gaat hooguit 100 euro af van de aanbetaling, is dat nu echt zo'n groot verschil? Want abo of niet, je gaat die telefoon toch betalen... Of zouden de telefoonmaatschappijen extra korting krijgen? Dat zou wel mooi zijn, dan zien we hem uiteindelijk wel voor een stuk minder in de webshops terug lijkt me.

• kmf
  • Niet online
De iPhone 3GS heeft wat mij betreft nooit "minderwaardig" aangevoeld qua materiaal. Het is niet goedkoop, slap plastic zoals de bekende concurrenten.

De iPhone5C zal ook wel kwalitatief goed aanvoelen. Ik vind het wel jammer. Als ze 399 hadden gekost, dan had ik er 2 gekocht voor mijn ouders als kado. Voor 599 zal dat 'm niet worden denk ik.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

GekkePrutser schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 11:10:
[...]

Maar dan nog, er gaat hooguit 100 euro af van de aanbetaling, is dat nu echt zo'n groot verschil? Want abo of niet, je gaat die telefoon toch betalen... Of zouden de telefoonmaatschappijen extra korting krijgen? Dat zou wel mooi zijn, dan zien we hem uiteindelijk wel voor een stuk minder in de webshops terug lijkt me.
Je hoort veel mensen zeggen dat 499 beter had gepast. Bovendien is 100 euro eraf wel een verschil van zo'n 17%, een korting die je op een vast toestel niet zult vinden.

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-01 19:15
Snap dat gezeur over 5C niet. Is iedereen vergeten dat de 3GS ook gewoon van plastic was? En wat voor plastic.. 9/10 vertoonde na verloop van tijd scheurtjes. Met de 5C heeft apple hopelijk daarvan geleerd en is de behuizing van de 5C stukken beter. En nou wat betreft de prijs, het kost ongeveer hetzelfde als een 3GS tijdens release.
Dat was toen het neusje van de zalm in smartphoneland, exclusief en 'de shit', nu... tsjaa...

• GekkePrutser
  • Niet online
BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 11:50:
[...]
Je hoort veel mensen zeggen dat 499 beter had gepast. Bovendien is 100 euro eraf wel een verschil van zo'n 17%, een korting die je op een vast toestel niet zult vinden.
Maar het is helemaal geen 'korting', het is gewoon een stuk minder toestel voor dat geld.

Als je ziet wat je er voor die 100 euro allemaal voor terug krijgt is die 17% een bijzonder klein verschil. Dat is wat ik zo vreemd vind aan de beprijzing.

• Ibix
CLB schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:04:
Dat was toen het neusje van de zalm in smartphoneland, exclusief en 'de shit', nu... tsjaa...
Dat is het juist... de 5C is een Iphone 5 met meer personality en de 5s is wat we van alle (s) upgrades gewend zijn, namelijk een klein hardware bump en geen revolutionaire ontwerp veranderingen. De Iphone 5s i.c.m. iOS 7 echt one hell of a package.

• kmf
  • Niet online
Ibix schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:00:
Snap dat gezeur over 5C niet. Is iedereen vergeten dat de 3GS ook gewoon van plastic was? En wat voor plastic.. 9/10 vertoonde na verloop van tijd scheurtjes. Met de 5C heeft apple hopelijk daarvan geleerd en is de behuizing van de 5C stukken beter. En nou wat betreft de prijs, het kost ongeveer hetzelfde als een 3GS tijdens release.
Klopt. Mijn 3GS kreeg ook scheurtjes. Kreeg er (na 23 maanden gebruik) een refurbished versie terug. Toen ik de 4 had gekocht. Die 3GS is nu door mijn vader in gebruik en er zijn geen scheurtjes meer erin gekomen. Dus ze hebben er zeker van geleerd. Maar wat belangrijker is, de 5c is met metaal versterkt.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

GekkePrutser schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:07:
[...]

Maar het is helemaal geen 'korting', het is gewoon een stuk minder toestel voor dat geld.

Als je ziet wat je er voor die 100 euro allemaal voor terug krijgt is die 17% een bijzonder klein verschil. Dat is wat ik zo vreemd vind aan de beprijzing.
Ik doel op de opmerking boven die van mij, waarbij een extra 100 euro korting (dus in totaal 200 euro t.o.v. de 5S) wordt aangedragen als voorbeeld. Dus je koopt hem met contract en dan krijg je 100 euro korting op de vaste toestelprijs, wat overeenkomt met 17% ten opzicht van de oorspronkelijke 599 dus. Probeer dat maar eens te krijgen op een los toestel.

Maar goed, ik val in herhaling...

[Voor 18% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 13-09-2013 15:38]

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of de 5c in de praktijk beter tegen vallen kan dan de 5s. Ik laat me telefoon namelijk iedere dag wel een keer vallen....

Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl en zet Drinkwaterspots op je telefoon.

• Jiriki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:47
Nu gaan we hier nog uit van 599 voor de 16GB versie, maar in de Pricewatch staat intussen zelfs 699. Dat zal best nog wat zakken maar hoe gaan ze dat verkopen? Zo te zien wordt hij dan gratis bij een abonnement van 60 in de maand...

Hij ziet er wel leuk uit, zou de achterkant nog te verwisselen zijn later voor een andere kleur?

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

Dat is via een third party verkoper = nog ff pre-orderen en winst pakken...

Verwisselen nee, is een unibody, wel opletten ;)

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

mhr-zip schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 14:47:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of de 5c in de praktijk beter tegen vallen kan dan de 5s. Ik laat me telefoon namelijk iedere dag wel een keer vallen....
Ben je nou serieus? Je kan je dan afvragen of een mobiele telefoon uberhaupt geschikt is voor jou, je zal een apparaat moeten hebben met zo'n koordje voor om je nek. :+

Signature van nature

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:33
Om op de vraag in te gaan. Ik verwacht van wel eigenlijk. Met mijn 3GS was ik een stuk minder voorzichtig (lees, stuk jonger + veel stappen ermee) en die heeft het zeer lang volgehouden, op een paar scheuren na.

De iPhone 5 is een ander verhaal, boterzachte behuizing, en elke buts blijf je zien.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Sircuri schreef op zondag 15 september 2013 @ 10:55:
[...]

Ben je nou serieus? Je kan je dan afvragen of een mobiele telefoon uberhaupt geschikt is voor jou, je zal een apparaat moeten hebben met zo'n koordje voor om je nek. :+
Ik ben geen telefoon waard nee. :+
wesleytjuh schreef op zondag 15 september 2013 @ 11:31:
Om op de vraag in te gaan. Ik verwacht van wel eigenlijk. Met mijn 3GS was ik een stuk minder voorzichtig (lees, stuk jonger + veel stappen ermee) en die heeft het zeer lang volgehouden, op een paar scheuren na.

De iPhone 5 is een ander verhaal, boterzachte behuizing, en elke buts blijf je zien.
Hoe hij er uit ziet, zal me een zorg zijn. Als me scherm maar niet (te erg) scheurt.

Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl en zet Drinkwaterspots op je telefoon.

• wesleytjuh
Scherme ligt bij beide modellen volgens mij net zo bloot, als je hem op de verkeerde manier laat vallen is het einde verhaal.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Na het een dagje te hebben laten bezinken denk ik dat de 5C nog wel eens een heel problematisch model zou kunnen gaan worden voor Apple. Prijstechnisch zit ie wel erg dicht bij de 5S, wat me een veel aantrekkelijker toestel lijkt.
Draai dat eens andersom. Je betaald 100 euro meer en wat krijg je daar voor? Zijn dat features die je daadwerkelijk gaat gebruiken? De 5s is er voor wie de fingerprint reader erg belangrijk vindt en/of het game aspect. Daarnaast is ie ook leuk voor wie wil knutselen met die sensoren. Voor ieder ander biedt de 5s geen meerwaarde boven de 5c (voor diezelfde 100 euro meer heb je wel een 32GB iPhone 5c dus meer muziek, video, foto's, documenten). Beide iPhones zullen het wel goed doen. Ze richten zich beiden op een wat ander publiek.
keanu_ schreef op woensdag 11 september 2013 @ 19:39:
Ik ben benieuwd naar de motivatie om voor de 5C te gaan. Okay, de 5S is 100,- duurder, maar zijn er andere goede redenen naast de ''bestendigheid'' van het plastic, of omdat sommige mensen juist geen vingerafdruk willen achterlaten?
Het feit dat ie 100 euro goedkoper is en een plastic achterkant heeft die mooi afgerond is. Dit ding is veel ergonomischer dan de metalen versie (iPhone 5 en 5s). Voor wie allergisch is voor metaal is dit ook de enige iPhone na jaren die ze kunnen vasthouden. Een ander ding is natuurlijk de kleur. Dit is wat meer onderscheidend dan de 3 kleurschema's van de 5s. Alle 3 zijn bij de 5s wel op te lossen met een hoesje maar dat maakt de 5s zeer waarschijnlijk wat breder, hoger en dikker dan de 5c.

Ik ben benieuwd wat de prijs hier in Nederland zal zijn voor zowel een los toestel als eentje met abonnement. Dan zien we voor hier pas echt wat het verschil is en welke van de 2 het buitenbeentje zal zijn.
Ibix schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 13:00:
Is iedereen vergeten dat de 3GS ook gewoon van plastic was? En wat voor plastic.. 9/10 vertoonde na verloop van tijd scheurtjes.
Dat lag niet aan het plastic maar eerder aan hoe mensen met hun telefoons omgaan. Als ze zo met hun kinderen zouden omgaan zit half Nederland achter tralies :X Daarom ook het geklaag bij de iPhone 4, 4s en 5 over brekend glas, krassen en verbogen iPhones. Als je nou eens normaal met dingen omgaat dan valt dat allemaal reuze mee (krassen zijn echter onvermijdelijk met welk materiaal dan ook). Onvoorstelbaar hoe mensen het toch steeds weer voor elkaar krijgen om een telefoon binnen een half jaar er 5 jaar ouder uit te laten zien...

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-05 14:06

Underworld

+1 Inzichtvol

Wellicht geen goede prijskeuze voor de Europese markt op dit moment, maar wellicht over een jaar dat hij voor een betere prijs wordt aangeboden en dat menig 'kind' een iPhone 5C bezit. Kijk maar eens naar de iPhone 4 een toestel van inmiddels vier jaar oud die nu aan kinderen van twaalf wordt verkocht. Kinderen willen geen prima werkende Samsung S3 van nog geen 1-1,5 jaar oud (met betere camera) maar een iPhone 4.
Dit gebeurde eerder met de Blackberry toestellen in Nederland, die hype duurde gelukkig bij de kinderen niet lang door de vele problemen met de toestellen, bij de iPhone blijkt het (langer) te werken.

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06 11:39

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ik vraag me inderdaad af of ze de prijs niet gewoon langzaam willen afbouwen. Als ze de iPhone 5C nu voor 399 zouden verkopen komen ze nooit meer van hun voorraad "duur" geproduceerde iPhone 4S modellen af die ze nu nog voor 399 kunnen verkopen.
Op het moment dat de iPhone 4 serie helemaal uitgefaseerd is ga je mogelijk wel een verschuiving zien denk ik.

Kia e-Soul MY2020 64kWh ExecutiveLine

• GekkePrutser
  • Niet online
--MeAngry-- schreef op maandag 16 september 2013 @ 09:19:
Ik vraag me inderdaad af of ze de prijs niet gewoon langzaam willen afbouwen. Als ze de iPhone 5C nu voor 399 zouden verkopen komen ze nooit meer van hun voorraad "duur" geproduceerde iPhone 4S modellen af die ze nu nog voor 399 kunnen verkopen.
Op het moment dat de iPhone 4 serie helemaal uitgefaseerd is ga je mogelijk wel een verschuiving zien denk ik.
Ik denk het niet.. Apple heeft maar heel zelden een produkt verlaagd in prijs tijdens de levensduur. Alleen met de iPhone 1 hebben ze het een keer gedaan maar elke iPhone, iPod, MacBook enz. daarna is dezelfde prijs geweest tot de dag dat er een nieuw model kwam (anders dan bijv. bij Dell waar een model dat al een tijdje oud is in prijs werd verlaagd).

Ik vraag me af of Apple daar aan zal beginnen aangezien ze dan de verwachting scheppen dat ze het altijd gaan doen, en bovendien lijkt het volgende model dan duurder.

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:59
ppl schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:46:

Draai dat eens andersom. Je betaald 100 euro meer en wat krijg je daar voor? Zijn dat features die je daadwerkelijk gaat gebruiken? De 5s is er voor wie de fingerprint reader erg belangrijk vindt en/of het game aspect. Daarnaast is ie ook leuk voor wie wil knutselen met die sensoren. Voor ieder ander biedt de 5s geen meerwaarde boven de 5c (voor diezelfde 100 euro meer heb je wel een 32GB iPhone 5c dus meer muziek, video, foto's, documenten). Beide iPhones zullen het wel goed doen. Ze richten zich beiden op een wat ander publiek.
Minder verschil als tussen de 4s en 5 , nochtans verkocht de 5 beter dan de 4s hoor .
Het feit dat ie 100 euro goedkoper is en een plastic achterkant heeft die mooi afgerond is. Dit ding is veel ergonomischer dan de metalen versie (iPhone 5 en 5s). Voor wie allergisch is voor metaal is dit ook de enige iPhone na jaren die ze kunnen vasthouden. Een ander ding is natuurlijk de kleur. Dit is wat meer onderscheidend dan de 3 kleurschema's van de 5s. Alle 3 zijn bij de 5s wel op te lossen met een hoesje maar dat maakt de 5s zeer waarschijnlijk wat breder, hoger en dikker dan de 5c.
Na de 4 en 4s is het wel duidelijk dat ergonomie weinig uitmaakt. En hoesjes van 0.5-1mm zijn volop beschikbaar waardoor het beperkt blijft van volume. Niet dat dit veel zal uitmaken, 4 & 4s werden volop met hoesjes en cases gebruikt .
Ik ben benieuwd wat de prijs hier in Nederland zal zijn voor zowel een los toestel als eentje met abonnement. Dan zien we voor hier pas echt wat het verschil is en welke van de 2 het buitenbeentje zal zijn.
599 dacht ik? Werd toch in verschillende kranten gezegd .
Dat lag niet aan het plastic maar eerder aan hoe mensen met hun telefoons omgaan. Als ze zo met hun kinderen zouden omgaan zit half Nederland achter tralies :X
Complete onzin, mijn 3g had na enkele weken al haarscheurtjes zonder ooit 1 keer zelfs hard op een tafel gelegd geweest te zijn.

Nee dat was een constructie fout, maar ongetwijfeld zal apple wel geleerd hebben van dit.
Daarom ook het geklaag bij de iPhone 4, 4s en 5 over brekend glas, krassen en verbogen iPhones. Als je nou eens normaal met dingen omgaat dan valt dat allemaal reuze mee (krassen zijn echter onvermijdelijk met welk materiaal dan ook). Onvoorstelbaar hoe mensen het toch steeds weer voor elkaar krijgen om een telefoon binnen een half jaar er 5 jaar ouder uit te laten zien...
Onvoorstelbaar hoe dat sommige mensen een merk maar blijven verdedigen. Dit is een gebruiksvoorwerp,

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:59
http://www.dailymail.co.u...-orders-overwhelming.html

Has the Apple bubble burst? Pre-orders for the iPhone 5C have not been 'overwhelming'
k995 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 06:27:
Minder verschil als tussen de 4s en 5 , nochtans verkocht de 5 beter dan de 4s hoor .
De iPhone is een product dat in de loop der tijd steeds populairder is geworden. De 3G verkocht beter dan de 2G, de 3GS beter dan de 3G, de 4 beter dan de 3GS, de 4s beter dan de 4, de 5 beter dan de 4s. Er zit wellicht wat verschil in hoe groot de verschillen zijn maar dat is het dan ook wel.
Na de 4 en 4s is het wel duidelijk dat ergonomie weinig uitmaakt. En hoesjes van 0.5-1mm zijn volop beschikbaar waardoor het beperkt blijft van volume. Niet dat dit veel zal uitmaken, 4 & 4s werden volop met hoesjes en cases gebruikt .
Net als de 2G, 3G en 3GS. Die werden en worden nog steeds veel met een hoesje gebruikt. Mensen willen hun spullen beschermen en gebruiken dan vaak een hoesje. Niet omdat het ergonomischer is. Er zijn echter zat mensen die weigeren een hoesje te gebruiken omdat dit onhandig werkt en/of omdat het lelijk is. Voor velen is een hoesje dus geen optie.
Gek genoeg zullen mensen na het vasthouden van een 3G/3GS en iets van een 4, 4s of 5 unaniem de 3G/3GS aanwijzen als de meest comfortabele. En dat is niet zo raar want de vormgeving is wat vloeiender. Het nadeel van strak design zijn die rechte lijnen, dat is niet comfortabel. De vloeiende lijnen van de 3G/3GS zijn dat wel maar die ogen wat minder mooi. Het lijkt erop dat ze bij de 5c een mix van de twee hebben gevonden. Daardoor zal hij ongetwijfeld comfortabeler zijn dan de 4, 4s, 5 en 5s maar is het afwachten of hij comfortabeler of net zo comfortabel is als de 3G/3GS.
599 dacht ik? Werd toch in verschillende kranten gezegd .
Dat zijn de inschattingen op basis van de prijzen in o.a. Duitsland en Frankrijk. We hebben in het verleden gezien dat het vaak daar wel in de buurt zit, zo niet exact hetzelfde is. Dat zijn echter alleen de prijzen voor de losse toestellen. Die met abonnement valt niet te vergelijken omdat onze markt anders is dan de rest van de wereld.
Complete onzin, mijn 3g had na enkele weken al haarscheurtjes zonder ooit 1 keer zelfs hard op een tafel gelegd geweest te zijn.
Complete onzin, legio mensen met een 3G en 3GS die daar totaal geen last van hebben tot op de dag van vandaag. Dit zijn dan ook nog eens de eerste eigenaar van het ding. Je maakt hier de fout door je eigen ervaring te projecteren op iedere 3G en 3GS. Heel veel schade is domweg user abuse en dat zie je pas als je oplet (lees eens wat rond op internet, doe in het echte leven ervaring op, etc.). Het is eerder gewoonte dan uitzondering om smartphones bij sleutels in de jaszak te stoppen. De hoeveelheid smartphones met gebroken schermen die je bijv. in het openbaar vervoer ziet is ook erg hoog. Dat is echt geen constructiefout of productiefout maar valschade.
Nee dat was een constructie fout, maar ongetwijfeld zal apple wel geleerd hebben van dit.
Nee dat was geen constructiefout. Dat is eerder een productiefout omdat je het maar bij een beperkt aantal zag. Als het een constructiefout zou zijn zie je dat bij ieder model en dat is geenszins het geval.
Onvoorstelbaar hoe dat sommige mensen een merk maar blijven verdedigen/afzeiken. Dit is een gebruiksvoorwerp,
Nou staat het goed ;) Het is een gebruiksvoorwerp en dus krijg je er krassen op. Krasvrije telefoons zijn telefoons die je net uit de verpakking haalt en die ongebruikt in een afgesloten vitrine staan. Ieder ander die het ding gewoon gebruikt weet er krassen op te krijgen. Dat voorkom je op geen enkele andere wijze dan het doosje gesloten te laten of het ding ongebruikt in een afgesloten vitrine te zetten. Dat voortdurende streven naar volledige perfectie is echt van de zotte en het wordt helaas steeds erger. Op het Macrumors forum is er al iemand die z'n MBA terug heeft gebracht omdat er onderop het ding een ultraklein krasje dat alleen zichtbaar is met een macrolens te zien was 8)7

Hetgeen wat onvoorstelbaar is, is het complete gebrek aan realiteitszin en verantwoordelijkheidsgevoel bij menig consument vandaag de dag }:|

• wesleytjuh
Feit is wel dat de iPhone 5 enorm gemakkelijk beschadigd op de rand, het enige stuk wat niet geanodiseerd is, maar gelakt. Mijn iPhone 4S ziet er na 1.5 jaar normaal gebruik door mijzelf, en 1 jaar in gebruik door mijn vriendin er nog prima uit. Dat is inclusief een aantal keer vallen, en zonder overdreven voorzichtig te zijn. De iPhone 5 is een ander verhaal. Binnen 1 week zat de rand al vol met plekjes zonder lak.

Ik denk dat de 5C dat een stuk beter doet :). Verwacht eigenlijk wel dat ze hier een goede kunststof voor uitgekozen hebben, die daar allemaal een stuk beter tegen kan. De 3GS kon ook heel wat hebben, zelfs met haarscheurtjes.

Verder wel eens hoor, als je kijkt hoe sommige met hun telefoon omgaan is het niet gek dat het glas stuk is. Maar de 5 beschadigd te snel, naar mijn mening, het valt er nog net niet uit zichzelf vanaf aan de randen.

[Voor 24% gewijzigd door wesleytjuh op 19-09-2013 23:57]

• Ibix
Morgen heb ik een 5C 32GB blauw over :) interesse PM please.
Ik heb de 5s inmiddels opgegeven dit jaar ga ik voor funky denk ik :)

• Anoniem: 457821
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
Ik heb hem inmiddels en wat een stevig apparaatje is dit zeg.
ongelooflijk.

Houd ook lekkerder vast dan een normale 5.
Mooi doosje, mooi achtergrond wat overeenkomt met de kleur van je phone.

• Ibix
Anoniem: 457821 schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 12:43:
Ik heb hem inmiddels en wat een stevig apparaatje is dit zeg.
ongelooflijk.

Houd ook lekkerder vast dan een normale 5.
Mooi doosje, mooi achtergrond wat overeenkomt met de kleur van je phone.
Top is die eh :)

• AquaSheep
  • Laatst online: 08:55
Vanaf maandag kun je de iPhone 5C bestellen bij belsimpel.nl. Hun actiepagina staat al online.
http://www.belsimpel.nl/iphone5c

[Voor 2% gewijzigd door AquaSheep op 20-09-2013 20:46. Reden: Verkeerde topic]

• epo
  • Laatst online: 19:34
Dit is marketing, bijna elke vrouw doet een hoesje om haar telefoon met een mooi kleurtje. Nu zit er al een soort van hoes standaard op en met een leuk kleurtje en dat i.c.m IOS 7 = KASSA. Alsof het hun uitmaakt of er een A7 or een Rogue inzit, zolang het er maar leuk uitziet en goed werkt en daar is Apple verreweg de beste in. Kijk naar Samsung en dat verschrikkelijk lelijke hoesje wat je erbij krijgt, afschuwelijk.

De massa koopt nooit een toestel los, altijd i.c.m een abonnement, en daar zullen de prijzen hoogstwaarschijnlijk ook wel lager zijn.

[Voor 10% gewijzigd door epo op 20-09-2013 21:19]

• davidgilmour
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-12-2017
Ik denk dat ze meer van de 5C zouden verkopen als ze alleen maar de roze Hello Kitty variant zouden verkopen.

• Femme
  • Laatst online: 03-06 16:29

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik moet zeggen dat ik mijn mening over de 5C positiever begint te worden nu ik 'm wat vaker heb vastgehouden. Hij voelt minder hoogwaardig aan dan een 5S maar ligt wel erg comfortabel in de hand. Voor een plastic telefoon is de bouwkwaliteit zeer goed. Het plastic biedt om een of andere reden veel grip en dat draagt bij aan de kwaliteitsbeleving. Ik vind 'm veel hoogwaardiger aanvoelen dan een typische plastic Android-telefoon. Het ding heeft maar één issue en dat is de prijs. Ik zou een 5C overwegen als ik voor 599 euro een plastic telefoon met 5S-hardware had gekregen. Misschien overweeg ik 'm alsnog wel als KPN een goede deal biedt ten opzichte van een 5S met abo. De duurzaamheid van de plastic behuizing vind ik wel een groot voordeel ten opzichte van de krasgevoelige behuizing van de 5S. Ik wens een iPhone naakt te dragen en niet in een of ander hoesje dat 'm dikker en lelijker maakt.

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
In Amerika kost hij maar 450 Euro. Lijkt me een prima prijs. Er liggen thuis twee op me te wachten. Helaas eind van de week pas weer thuis, dus kan dan wel wat ervaringen delen :)

Anoniem: 543269

Heb de 5C inmiddels 5 dagen in gebruik en ben er erg enthousiast over. De telefoon is heel prettig om vast te houden, echt even fijner dan de gewone 5. Accuduur ook prima en ik ben heel blij met de geluidskwaliteit tijdens het bellen. Voelt kwalitatief erg goed aan, hoe slijtvast het "plastic" is zal nog moeten blijken natuurlijk. Ik heb hem vooral gekocht omdat ik het design mooi vind, was altijd een grote fan van de 3(gs) en minder van de 4 en de "normale" 5(s). Niet iedereen zal hier hetzelfde over denken natuurlijk, smaken verschillen gelukkig. Ik heb hem trouwens in het wit, een andere kleur zou ik dan weer niet willen....

• cyntax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:41
Sinds vorige week donderdag heb ik de 5c ook in gebruik en ik moet zeggen dat hij een stuk fijner in de hand ligt dan mijn vorige iPhone 5, HTC One of Samsung Galaxy S3. De accuduur is tevens beter dan de HTC One en GS3. Zo heb ik bij gemiddeld gebruik op een normale werkdag van 3 tot 9 nog 55% over t.o.v. de One en S3 waarbij ik maar rond de 15% over had. Ik doe ongeveer het zelfde op de toestellen die ik in gebruik had dus kan daarbij wel goed een vergelijking maken.

De bouwkwaliteit is echt fantastisch naar mijn mening, ik heb het al meerdere malen laten botsen of wrijven tegen metalen constructies op mijn werk (in mijn broekzak), zonder dat het een enige vorm van schade. Bij mijn andere telefoons had ik echt een Armor case nodig omdat anders de telefoon binnen de kortste keren helemaal bekrast was. Ook ben ik over de touchscreen en camera zeer te spreken, het is een hele verademing vergeleken met de One bijvoorbeeld omdat ik nu ongeveer 80% van de gevallen de juiste letters indruk in plaats van de 45% ongeveer op de One. Wat wel ironisch is aangezien de One een veel groter scherm heeft.

In eerste instantie wou ik een 5s halen maar bij nader inzien heb ik toch maar voor een 5c gekozen omdat het weer iets anders is naar mijn mening, de 5s lijkt teveel op de 5. Daarnaast trekt mijn 5c heel erg de aandacht op straat en op werk aangezien ik de blauwe versie heb gekozen (past bij de kleuren van het bedrijf waar ik werk ;)), ook daar zat ik in eerste instantie over te twijfelen. Maar op het laatste moment toch maar voor blauw gekozen in plaats van wit, omdat wit misschien toch een beetje te formeel is vind ik.

Ik zal wellicht nog wel een review schrijven over de 5c wanneer ik tijd heb.

Edit: De prijs is in Europa inderdaad wat aan de hoge kant, maar de mijne komt uit de VS, Grand Central Apple Store. Daar heb ik ongeveer 475 euro voor de 16GB versie betaald. Dat is al een stuk schappelijker .

[Voor 17% gewijzigd door cyntax op 30-09-2013 11:43]

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
cyntax schreef op maandag 30 september 2013 @ 11:38:
Sinds vorige week donderdag heb ik de 5c ook in gebruik en ik moet zeggen dat hij een stuk fijner in de hand ligt dan mijn vorige iPhone 5, HTC One of Samsung Galaxy S3. De accuduur is tevens beter dan de HTC One en GS3. Zo heb ik bij gemiddeld gebruik op een normale werkdag van 3 tot 9 nog 55% over t.o.v. de One en S3 waarbij ik maar rond de 15% over had. Ik doe ongeveer het zelfde op de toestellen die ik in gebruik had dus kan daarbij wel goed een vergelijking maken.

De bouwkwaliteit is echt fantastisch naar mijn mening, ik heb het al meerdere malen laten botsen of wrijven tegen metalen constructies op mijn werk (in mijn broekzak), zonder dat het een enige vorm van schade. Bij mijn andere telefoons had ik echt een Armor case nodig omdat anders de telefoon binnen de kortste keren helemaal bekrast was. Ook ben ik over de touchscreen en camera zeer te spreken, het is een hele verademing vergeleken met de One bijvoorbeeld omdat ik nu ongeveer 80% van de gevallen de juiste letters indruk in plaats van de 45% ongeveer op de One. Wat wel ironisch is aangezien de One een veel groter scherm heeft.

In eerste instantie wou ik een 5s halen maar bij nader inzien heb ik toch maar voor een 5c gekozen omdat het weer iets anders is naar mijn mening, de 5s lijkt teveel op de 5. Daarnaast trekt mijn 5c heel erg de aandacht op straat en op werk aangezien ik de blauwe versie heb gekozen (past bij de kleuren van het bedrijf waar ik werk ;)), ook daar zat ik in eerste instantie over te twijfelen. Maar op het laatste moment toch maar voor blauw gekozen in plaats van wit, omdat wit misschien toch een beetje te formeel is vind ik.

Ik zal wellicht nog wel een review schrijven over de 5c wanneer ik tijd heb.

Edit: De prijs is in Europa inderdaad wat aan de hoge kant, maar de mijne komt uit de VS, Grand Central Apple Store. Daar heb ik ongeveer 475 euro voor de 16GB versie betaald. Dat is al een stuk schappelijker .
Werkt de simlockvrije iPhone 5C uit Amerika altijd in NL? Iemand die me hierop het antwoord kam geven?

• GekkePrutser
  • Niet online
alwaysleft schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 01:01:
[...]
Werkt de simlockvrije iPhone 5C uit Amerika altijd in NL? Iemand die me hierop het antwoord kam geven?
Op 2g en 3G moet dat wel werken, omdat alle modellen alle frequentiebanden ondersteunen, maar met 4G/LTE werkt dat niet op elke mogelijke band. Dat verschilt namelijk per model.

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05:50
Hoezo kunnen sommige winkels de 5c al voor onder de 599 euro verkopen? Is niet eens in NL uit?

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

• alwaysleft
ken schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 22:11:
Hoezo kunnen sommige winkels de 5c al voor onder de 599 euro verkopen? Is niet eens in NL uit?
Omdat die in Duitsland bv ruimschoots op voorraad is bv...import dus

• zozamis
  • Laatst online: 10-05 15:37
Zijn er al mensen die de iPhone 5c binnen hebben, ik ben benieuwd naar ervaringen :)

• alwaysleft
zozamis schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:20:
Zijn er al mensen die de iPhone 5c binnen hebben, ik ben benieuwd naar ervaringen :)
Hij is al wekenlang op wehkamp.nl verkrijgbaar :) ;)

• zozamis
alwaysleft schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:22:
[...]

Hij is al wekenlang op wehkamp.nl verkrijgbaar :) ;)
Ah dat wist ik geeneens. Ik verbaas me over de enorme rust in dit topic t.o.v. de iPhone 5s.

[Voor 5% gewijzigd door zozamis op 25-10-2013 14:27]

• alwaysleft
zozamis schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:26:
[...]
Ah dat wist ik geeneens. Ik verbaas me over de enorme rust in dit topic t.o.v. de iPhone 5s.
Omdat je nog beter ergens nog een iPhone 5 op de kop kan tikken dan een 5C ;) ( behalve dan de volledige 4G ondersteuning van de iPhone 5C)

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:33
zozamis schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:26:
[...]
Ik zou me er in eerste instantie niet over verbaasd hebben, totdat ik vandaag de abonnementsprijzen zag en hoorde van de 5s.
Ik heb dus in plaats van de 5s maar de 5c besteld. Ik kom van een 4s.

Bij Studentmobiel/GSMwijzer "slechts" 32,50 euro per maand en éénmalig 315 euro bij een 1-jarig abonnement.
Ik kreeg nog 330 euro voor mijn 4s, dus goede deal lijkt me.

Nu kan ik mooi volgend jaar gaan kijken naar een iPhone 6 (hopelijk met groter scherm, smallere bezels en NFC)

Morgen krijg ik mijn 5C binnen dus zal dan even een review posten.

[Voor 4% gewijzigd door yorroy op 25-10-2013 14:34]

• alwaysleft
De iPhone 5C bij Groupon voor slechts 500 euro in plaats van 600 euro: http://www.groupon.nl/dea...s-international-/28608895

• zozamis
alwaysleft schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:30:
[...]
Omdat je nog beter ergens nog een iPhone 5 op de kop kan tikken dan een 5C ;) ( behalve dan de volledige 4G ondersteuning van de iPhone 5C)
Ik zit nu in dubio tussen de iPhone 5 en de 5C..
De iPhone 5 vind ik degelijker maar ik vind de 5C eigenlijk ook wel wat hebben (de blauwe).
Ik vind het wel een verfrissende telefoon die niet een standaard zakelijk uiterlijk heeft, de lumnia's van nokia vind ik op hun beurt ook leuk.

Als ik de 5C haal dan doe ik het icm een tele2 abbonement, die hebben de komende tijd toch nog geen 4G geloof ik, dus dat voordeel valt een beetje weg.

• alwaysleft
zozamis schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:42:
[...]

Ik zit nu in dubio tussen de iPhone 5 en de 5C..
De iPhone 5 vind ik degelijker maar ik vind de 5C eigenlijk ook wel wat hebben (de blauwe).
Ik vind het wel een verfrissende telefoon die niet een standaard zakelijk uiterlijk heeft, de lumnia's van nokia vind ik op hun beurt ook leuk.

Als ik de 5C haal dan doe ik het icm een tele2 abbonement, die hebben de komende tijd toch nog geen 4G geloof ik, dus dat voordeel valt een beetje weg.
Absoluut nog voor de iPhone 5 gaan. Veel meer premium look, maar is mijn mening ;)

• zozamis
alwaysleft schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:43:
[...]
Absoluut nog voor de iPhone 5 gaan. Veel meer premium look, maar is mijn mening ;)
Ja ben ik het volledig mee eens dat het veel meer een premium look is, maar ik weet niet of dat is
wat ik zoek in een telefoon. Hmm hier in Delft zijn er nog geen winkels waar ik de iPhone 5c in de hand kan houden..

• yorroy
zozamis schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:46:
[...]

Ja ben ik het volledig mee eens dat het veel meer een premium look is, maar ik weet niet of dat is
wat ik zoek in een telefoon. Hmm hier in Delft zijn er nog geen winkels waar ik de iPhone 5c in de hand kan houden..
Ook nog niet bij Dixons?

iPhone 5 krast wel ontzettend snel heb ik gehoord. Dus eigenlijk moet je er sowieso een hoesje omheen waardoor hij alweer lelijker wordt. Bij de 5C schijnt dit minder nodig te zijn.
The Inquirer heeft ze overigens naast elkaar gezet, hier zeggen ze dat ondanks dezelfde chip de 5C sneller is, een betere batterij heeft, het beter tegen krassen en vallen kan en de frontcamera beter is.

De 5 ziet er weer meer premium uit vind ik. Ook is de 5 heel iets kleiner.

[Voor 46% gewijzigd door yorroy op 25-10-2013 14:58]

• zozamis
Ik ben net even naar de vodafone winkel gegaan en daar hadden ze wel een iPhone 5c liggen.

Hij ligt heel erg prettig in de hand en ziet er prima uit, ik ga voor de 5C geloof ik! :)
Nu nog de kleur kiezen haha.

• yorroy
Net even bij de Mediamarkt geweest om mijn simkaart op maat te laten knippen voor als de 5C morgen binnenkomt. Hij lag er ook als demomodel in de winkel, ik vind hem er verrassend mooi uitzien en ligt heerlijk in de hand, beter dan de 5 die er naast lag. Overigens merk ik ook heel goed het gewichtsverschil met mijn 4S, terwijl het volgens de specs maar een paar gram scheelt.. Tot nu toe erg positief, kan niet wachten tot morgen!

[Voor 7% gewijzigd door yorroy op 25-10-2013 22:26]

• RobKJ
  • Registratie: Januari 2012
Sinds vanmiddag heb ik ook een 5C, de groene. Vind hem echt gigantisch gaaf, ligt superfijn in de hand en is lekker snel. Heb ook wel gekeken naar een gewone 5 maar vooral de behuizing die zo krasgevoelig is heeft mij de 5C doen kiezen :)

• Dhr.Maassen
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-05 15:33
De reacties zijn positief, en ik sluit me er ook helemaal bij aan.
Vandaag hem geprobeerd op me werk en ik was eigenlijk vrij snel verkocht.

De kleurtjes van de toestellen zien er bijzonder leuk uit, en ik werdt helemaal vrolijk van het toestel, misschien zou ik zelfs hem meer de voorkeur geven dan een 5S, dat ik nu uberhaupt over een iPhone aan het praten bent vind ik bijzonder want juist ik was fel tegen de overpriced telefoons, maar zie nu ook wel in dat het wel een mooi stukje technologie is.

Maar dat het even terzijde, ik zit te overwegen om van Android over te stappen naar iOS omdat ik een beetje klaar ben om om de zoveel maanden een nieuwe te nemen omdat iets wel mij ontzettend kan storen. Helaas loopt me contract nog een jaartje door, dus zie ik als alternatief het wel zitten om een iPhone 5C te nemen en te wachten voor de opvolger van de iPhone 5S wanneer ik me abonnement kan verlengen.

Maargoed ik wijk af, ik wil zeggen dat Apple het weer voor elkaar krijgt om een leuke telefoon af te leveren, ik zal daarom adviseren naar Apple geintresseerde om zeker eventueel te kijken naar de iPhone 5C.

• yorroy
Zojuist mijn witte 5C binnengekregen van Studentmobiel. Hij ziet er prachtig uit.
Enige tegenvaller tot nu toe is dat ik een Engels of Amerikaanse stekker geleverd heb gekregen.. Erg slecht

• zozamis
yorroy schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 13:07:
Zojuist mijn witte 5C binnengekregen van Studentmobiel. Hij ziet er prachtig uit.
Enige tegenvaller tot nu toe is dat ik een Engels of Amerikaanse stekker geleverd heb gekregen.. Erg slecht
Hoezo heb je gekozen voor studentmobiel en niet voor belsimpel?

• yorroy
zozamis schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 13:13:
[...]

Hoezo heb je gekozen voor studentmobiel en niet voor belsimpel?
Het scheelde in prijs ongeveer 40 of 50 euro.
Iemand zoiets al eerder gehad? Ik probeerde net studentmobiel te bellen maar die zijn dicht op zaterdag. Ik neem aan dat ik alsnog een Europese lader krijg van ze

• zozamis
yorroy schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 14:33:
[...]

Het scheelde in prijs ongeveer 40 of 50 euro.
Iemand zoiets al eerder gehad? Ik probeerde net studentmobiel te bellen maar die zijn dicht op zaterdag. Ik neem aan dat ik alsnog een Europese lader krijg van ze
Ik verbaas me erg over het verschil in prijs tussen belsimpel en studentmobiel bij dit abbo.

Tele2 smartmix 300 sms of minuten + 1500MB internet

Het kost bij beide webshops 38 euro maar bij belsimpel betaal je nog +/- 80 voor het toestel. Zou dit een foutje zijn van studentmobiel?

[Voor 21% gewijzigd door zozamis op 26-10-2013 18:54]

• PinokkioTV
  • Laatst online: 04-07-2022
Studentmobiel is vaak erg scherp met dit soort aanbiedingen. Ik denk niet dat dit een foutje is. Stiekum hoop ik dat Typhone de 5C ook i.c.m. tele2 gaat aanbieden, maar volgens hun klantenservice mag dit (nog?) niet, men verbaast zich er over dat de concurrentie dit wel doet.

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

• zozamis
PinokkioTV schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 20:15:
Studentmobiel is vaak erg scherp met dit soort aanbiedingen. Ik denk niet dat dit een foutje is. Stiekum hoop ik dat Typhone de 5C ook i.c.m. tele2 gaat aanbieden, maar volgens hun klantenservice mag dit (nog?) niet, men verbaast zich er over dat de concurrentie dit wel doet.
Wat bedoel je met 'men'? En hoezo zou je dit niet als combi mogen verkopen volgens typhone?

• PinokkioTV
zozamis schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 20:46:
[...]

Wat bedoel je met 'men'? En hoezo zou je dit niet als combi mogen verkopen volgens typhone?
De reactie van Typhone op mijn vraag:
Dank voor uw bericht. Helaas is dit nog niet exact bekend, we zijn hierin afhankelijk van Tele2. Concurrentie kunnen deze namelijk nog niet definitief aanbieden. Is dit wel het geval, dan zal de aanbieding met Tele2 maandag op de website verschijnen. Mijn excuses voor het ongemak op dit moment. Heeft u nog vragen, dan vernemen wij deze graag van u! Natuurlijk kunt u ook bellen op werkdagen tussen 9.00 en 21.00 uur naar 040 - 23 53 000.
Ik weet dus niet waarom, dat vertellen ze me niet ;)

En met "men" bedoel ik dus Typhone.

• zozamis
PinokkioTV schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 22:07:
[...]

De reactie van Typhone op mijn vraag:

[...]

Ik weet dus niet waarom, dat vertellen ze me niet ;)

En met "men" bedoel ik dus Typhone.
Apart! ik ben nu heel erg aan het twijfelen of ik via studentmobiel deze actie moet bestellen,
ik weet niet of het te verwachten valt dat er betere aanbiedingen komen in de komende weekjes..

Hoezo bestel jij hem niet gewoon via studentmobiel?

• RobKJ
Heeft er trouwens iemand al een mooi hoesje gevonden voor zijn 5C? Ben nog steeds aan het twijfelen of het nodig is...

• yorroy
RobKJ schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 19:14:
Heeft er trouwens iemand al een mooi hoesje gevonden voor zijn 5C? Ben nog steeds aan het twijfelen of het nodig is...
Ik twijfel ook nog, had het met mijn 4S wel die ik na 2 jaar in perfecte staat kon verkopen.
Ik heb het idee dat deze niet heel snel krast, ik heb de witte versie.

Overigens alvast een eerste indruk:
Ik heb hem nu ongeveer anderhalf dag in huis. Gister aan het begin van de avond rond een uur of 20.00 tot 99% opgeladen (toen moest ik weg), ik heb er vandaag redelijk veel mee gespeeld en zit nu op 32%, dus dat valt me erg mee. Gistermiddag zag ik wel dat bij het terugzetten van de iCloud backup van mijn vorige 4S de procenten eraf vlogen, maar toen werd er ook ongeveer 3,5 GB aan apps en foto's teruggezet. Ik denk dat met normaal gebruik ik 2 dagen gemakkelijk ga halen.

Tjah, wat moet je er verder van zeggen. Technisch is hij natuurlijk net als de iPhone 5, en daar zijn tientallen reviews van. Ik vond mijn iPhone 4S op het laatst nog supersnel, maar de 5C is gewoon weer sneller. Aan het begin even wennen aan iOS7, maar als ik nu iOS6 ernaast zie ziet dat er wel heel erg ouderwets uit.
Het uiterlijk valt me 100% mee. Ik had de 5C nog niet in het echt gezien en maar gewoon op de gok besteld. Ik verwachte een beetje een Samsung achtige telefoon qua plastic, maar dit is eigenlijk niet te vergelijken. Een Samsung ziet er zo ontzettend goedkoop uit, maar dat is bij de 5C helemaal niet het geval. De witte achterkant ziet er echt goed uit, erg chiq! Bij de Keynote van Apple heb ik de designers vervloekt maar dit neem ik bij deze terug.
Eindconclusie is gewoon weer een supersnelle telefoon, prachtig scherm (geen full HD nodig op dit formaat), mooie foto's en video's en iOS7 is na een paar uurtjes wennen toch echt wel fantastisch.

Edit: is er overigens een huisjurist die mij kan vertellen wat voor rechten ik heb mbt Studentmobiel? Ik heb daar dus vrijdag de 5C besteld en kreeg dus een UK versie binnen waardoor ik de oplader niet kan gebruiken. Ik ben niet van plan een lompe wereldstekker te kopen dus ik verwacht wel een tegemoetkoming of een nieuwe lader van ze.

[Voor 73% gewijzigd door yorroy op 27-10-2013 20:53]

• alwaysleft
Leuke aanbieding met Vodafone F&F.
1 jarig abo 400 belminuten/3000 smjses/1GB internet met de iPhone 5C 16 GB voor 455 euro. Kosten 26 euro per maand.

Kosten in totaal 767 euro. Zie: https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/orderform/7917

• RobKJ
yorroy schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 19:59:
[...]

Ik twijfel ook nog, had het met mijn 4S wel die ik na 2 jaar in perfecte staat kom verkopen.
Ik heb het idee dat deze niet heel snel krast, ik heb de witte versie.
Dat heb ik dus ook, voor mijn gevoel krast het niet zo snel. En met de meeste hoesjes wordt het geheel direct zo groot en log. Of de kleur wordt totaal weggefilterd. Lastig haha

• PinokkioTV
zozamis schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 12:11:
[...]

Apart! ik ben nu heel erg aan het twijfelen of ik via studentmobiel deze actie moet bestellen,
ik weet niet of het te verwachten valt dat er betere aanbiedingen komen in de komende weekjes..

Hoezo bestel jij hem niet gewoon via studentmobiel?
Als Typhone dezelfde aanbieding gaat voeren, krijg ik daar nieuwsbriefkorting :9

Maar voor de zekerheid wel bij Studentmobiel alvast een bestelling gedaan O-)

• zozamis
PinokkioTV schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 21:17:
[...]

Als Typhone dezelfde aanbieding gaat voeren, krijg ik daar nieuwsbriefkorting :9

Maar voor de zekerheid wel bij Studentmobiel alvast een bestelling gedaan O-)
Kun je die bestelling nog annuleren dan? Hoe groot is die korting?

[Voor 3% gewijzigd door zozamis op 27-10-2013 21:23]

Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Importeren en / of losse koop
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - deel 3
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee