Tja, houd ik het ding in mijn hand, zonder 'm te gebruiken, dan zie ik toch ook de zijkant en de zwarte voorkant. En het zwarte appeltje op de witte achterkant. Ik heb het niet altijd zo met de combi zwart wit.
Qua specs zijn de iPhone 5 en 5C gelijk. Wat voor mij een groot voordeel van de 5C is, is de plastic achterkant. Die krast namelijk lang niet zo erg als de aluminium achterkant van de normale 5. Daar moet je, als je hem mooi wil houden, een hoesje voor de achterkant. En inderdaad de ondersteuning voor 4Gglnk schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 19:54:
Ik twijfel nog tussen een iphone 5 al dan niet tweedehands of een 5c. Overigens zie ik niet waarom een tweedehands, maar nieuwe iphone 5 (in seal) duurder zou moeten zijn dan een nieuwe 5c. De 5c is toch beter dan de iphone 5?
Dat snapt iedereen wel, maar...Dancing_Animal schreef op zondag 01 december 2013 @ 00:59:
Tja, houd ik het ding in mijn hand, zonder 'm te gebruiken, dan zie ik toch ook de zijkant en de zwarte voorkant.
...dat deel zie je maar zelden. Als je hem gebruikt dan heb je hem in je hand en zie je het niet of je hebt hem op z'n rug op het bureau liggen of hij zit ergens in. Wat zie je dan van die achterkant?En het zwarte appeltje op de witte achterkant. Ik heb het niet altijd zo met de combi zwart wit.
Dan kun je net zo goed gaan zitten miepen over de kleur van de printplaat in de iPhone. Je maakt er in ieder geval een groter probleem van dan dat het eigenlijk is. De enigen die er echt last van hebben dat zijn andere mensen want die zullen het meest de achterkant van je iPhone zien. Daar moet je je niks van aantrekken
Eigenlijk vind ik je antwoord te stom om nog op te reageren, maar ik doe het toch.ppl schreef op zondag 01 december 2013 @ 21:12:
[...]
Dat snapt iedereen wel, maar...
[...]
...dat deel zie je maar zelden. Als je hem gebruikt dan heb je hem in je hand en zie je het niet of je hebt hem op z'n rug op het bureau liggen of hij zit ergens in. Wat zie je dan van die achterkant?
Dan kun je net zo goed gaan zitten miepen over de kleur van de printplaat in de iPhone. Je maakt er in ieder geval een groter probleem van dan dat het eigenlijk is. De enigen die er echt last van hebben dat zijn andere mensen want die zullen het meest de achterkant van je iPhone zien. Daar moet je je niks van aantrekken
Ik houd de iPhone vaak genoeg op allerlei manieren in m'n handen als ik niet aan het bellen ben, dus ik zie ook de achterkant.
Als je vindt dat mensen miepen als ze de kleur van een iPhone 5C niet mooi vinden, wat doe je dan in dit topic?
Kennelijk is de kleur van je telefoon een veel groter probleem dan zaken als de vuurwerkramp, de overstromingen daar in Azie, die neergestortte heli in Schotland en ga zo maar door
Ga eens bij jezelf na waar je in hemelsnaam mee bezig bent. Het is een non-issue en de manier waarop je nu bezig bent is ook niet bepaald goed voor je gezondheid.
Is die telefoon nou werkelijk zo belangrijk?

Misschien offtopic maar toch. Je krijgt nu 15% op de cadeaukaarten bij de AH gratis voor Wehkamp.nl. Betekend dus dat je voor 501 euro een iPhone 5C kunt kopen met die cadeaukaarten. Is maar een tip!
[ Voor 5% gewijzigd door alwaysleft op 03-12-2013 19:43 ]
Hoe vind je zo'n deal?Anoniem: 324818 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:33:
Is overigens ook weer bij Groupon te koop voor 500.
Just to be sure, een vriend van mij gaat deze week naar de US en is van plan om voor mijn vrouw een 5C mee te nemen. Als hij de Tmobile versie koopt, dan is deze toch simlock vrij? En kan hier gebruikt worden (ik dacht dat dan bv Tele2 4G niet werkt, maar 3G wel?)
Hoort in het importeren topic thuis
Hoort in het importeren topic thuis
[ Voor 8% gewijzigd door B2 op 08-12-2013 21:31 ]
JIJ begon anders met deze nutteloze discussie met de dooddoener dat je de achterkant minder vaak ziet dan de voorkant... Je had je ook kunnen bezighouden met zaken als de vuurwerkramp, de overstromingen daar in Azie, die neergestortte heli in Schotland en ga zo maar door ipv te reageren...ppl schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:31:
Kennelijk is de kleur van je telefoon een veel groter probleem dan zaken als de vuurwerkramp, de overstromingen daar in Azie, die neergestortte heli in Schotland en ga zo maar doorGa eens bij jezelf na waar je in hemelsnaam mee bezig bent. Het is een non-issue en de manier waarop je nu bezig bent is ook niet bepaald goed voor je gezondheid.
Zojuist vandaag een iPhone 5C besteld! Ik vroeg mij af, kun je de lightning kabel en stekker van de iPad Mini gewoon gebruiken om de iPhone 5C mee op te laden? Dan kan ik ze gewoon voor beide devices gebruiken.
Ja dat kan gewoon!justin1992 schreef op zondag 15 december 2013 @ 13:19:
Zojuist vandaag een iPhone 5C besteld! Ik vroeg mij af, kun je de lightning kabel en stekker van de iPad Mini gewoon gebruiken om de iPhone 5C mee op te laden? Dan kan ik ze gewoon voor beide devices gebruiken.
De 5C is misschien niet zo populair, maar wel de enige iphone die ik nog enigszins te betalen vind.
Voor 520 euro (pricewatch) heb je dan toch een prima toestel.
699 euro voor een 5S gaat hem niet worden
Voor 520 euro (pricewatch) heb je dan toch een prima toestel.
699 euro voor een 5S gaat hem niet worden
Ask yourself if you are happy and then you cease to be.
Deze set heb ik nu ook en bevalt goed. Beter dan de hoesjes van andere merken die net niet mooi zitten om de 5C.Mizojojo schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 18:17:
[...]
Groen, met een zwarte iphone case van apple
Ik heb zojuist voor mezelf een iPhone 5C (wit) besteld voor zakelijk gebruik. De afgelopen 2 jaar heb ik met veel plezier een Samsung Galaxy SII gebruikt, maar het o zo wijze hoofdkantoor heeft een jaar geleden besloten dat Android in de ban moet dus mogen alleen nog iPhones en Blackberries gebruikt worden... Meer dan €500 uitgeven voor een telefoon vind ik belachelijk en met een Blackberry wil ik nog niet dood worden gevonden, dus dan maar een 5C... 
Ik heb ook een qMust Wallet Case erbij besteld. Bij de Galaxy heb ik altijd zo'n simpele "pouch" gebruikt. Werkte heel goed om de telefoon te beschermen maar was toch niet echt handig in het gebruik eigenlijk...
De iPhone 5C 16GB gaat waarschijnlijk ook de standaard iPhone zijn die ik voor mijn collega's ga bestellen. Tot nu toe was dat nog de 4S 16GB maar die is niet meer leverbaar. Waarom de 5C als standaard? Hij is minder beschadigingsgevoelig dan de 5S, €200 minder duur (net onder die magische grens van €500) en laten we wel wezen, voor zakelijk gebruik is een 5C ook ruim voldoende.
(Naast de iPhone 5C hebben "we" ook de Blackberry Q5, Z10 en Z30 in ons "assortiment"...)
Ik heb ook een qMust Wallet Case erbij besteld. Bij de Galaxy heb ik altijd zo'n simpele "pouch" gebruikt. Werkte heel goed om de telefoon te beschermen maar was toch niet echt handig in het gebruik eigenlijk...
De iPhone 5C 16GB gaat waarschijnlijk ook de standaard iPhone zijn die ik voor mijn collega's ga bestellen. Tot nu toe was dat nog de 4S 16GB maar die is niet meer leverbaar. Waarom de 5C als standaard? Hij is minder beschadigingsgevoelig dan de 5S, €200 minder duur (net onder die magische grens van €500) en laten we wel wezen, voor zakelijk gebruik is een 5C ook ruim voldoende.
(Naast de iPhone 5C hebben "we" ook de Blackberry Q5, Z10 en Z30 in ons "assortiment"...)
[ Voor 26% gewijzigd door Mx. Alba op 10-01-2014 16:19 ]
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Gaven ze nog een reden waarom Android in de ban moet?
Vanwege de beveiliging. De iPhone worden met Mobile Iron beveiligd en zo'n systeem is er volgens hun niet voor Android, waarop IBM Traveler wordt gebruikt...Lethalis schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 18:08:
Gaven ze nog een reden waarom Android in de ban moet?
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Daar ben ik het dan juist niet mee eens. Juist voor zakelijk gebruik is Touch ID ideaal en dan kom je op een 5S uit. Ik ben blij dat ik niet meer tientallen keren per dag die code hoef in te voerenMx. Alba schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:34:
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Maar ja, dan blijft hij gelijk houden met zijn 2 punten:Hoedje schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 18:47:
[...]
Daar ben ik het dan juist niet mee eens. Juist voor zakelijk gebruik is Touch ID ideaal en dan kom je op een 5S uit. Ik ben blij dat ik niet meer tientallen keren per dag die code hoef in te voeren
- Niet meer dan 500 euro uitgeven aan een telefoon
- De 5C is minder gevoelig voor schade
En op die punten ben ik het eens met hem. Als de 5C er niet zou zijn, dan zou ik serieus Android overwegen inmiddels.
Maar ik stel mijn aankoop voorlopig nog even uit, omdat ik er nog niet helemaal uit ben of het echt noodzakelijk is. Ik vond mijn iPhone 4 erg traag met iOS 7. Collega van mij maar beweren dat ik nooit had moeten upgraden naar iOS 6. Hebben we gisteren toevallig de telefoons (beide iPhone 4) naast elkaar gelegd en gekeken welke sneller is.. die van mij won het met alle apps die we hebben getest (Facebook, nu.nl, whatsapp)
Alles startte sneller op bij mij. Tot zover die beleving dat iOS 7 trager is..
Het zijn volgens mij ook vooral de apps die steeds meer vragen van een telefoon. Ik vond 10 seconden wachten op Facebook compleet idioot, maar toen was ik wel in de veronderstelling dat het op een iPhone 5S binnen 1 seconde op het scherm stond. En niet dat het op zo'n dure telefoon er alsnog 5 seconden over doet

Ook heeft de upgrade van Tweakers mij doen inzien dat een goede website vele malen sneller is op mijn toestel dan eentje waar geen rekening met mobiele apparaten wordt gehouden. Oftewel: naarmate steeds meer bedrijven hun websites upgraden, is de beleving van mijn toestel ook anders.
[ Voor 57% gewijzigd door Lethalis op 11-01-2014 09:02 ]
Yes, hij is er. Wel even wennen want ik was jaren lang Android gewend. Maar de 5C werkt prettig en heerlijk snel.
Ik heb een 5 en een 5c, ik moet wel zeggen dat de 5c wat prettiger in de hand ligt, en hij voelt dunner aan! Ik vind het een super toestel!
Klopt, de 5C ligt heel goed in de hand. Voelt ondanks het plastic helemaal niet goedkoop aan, lekker zwaar dus je hebt echt wat in je hand zeg maar. Ik zag wat op tegen het feit dat het schermpje zo'n stuk kleiner is dan dat van de Galaxy SII die ik hiervoor had maar het went heel snel moet ik zeggen.Studiocitroen schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 19:29:
Ik heb een 5 en een 5c, ik moet wel zeggen dat de 5c wat prettiger in de hand ligt, en hij voelt dunner aan! Ik vind het een super toestel!
Alleen heel erg wennen aan dat toetsenbord. Ik vind het verschrikkelijk irritant dat je voor alle leestekens naar het cijfertoetsenbord moet omschakelen. Behalve de punt dan, want twee spaties worden vervangen door een punt en een spatie zoals ook op Blackberries...
Hmm, als je je vinger op de cijfertoetsen houd en dan ingedrukt houd en dan naar de cijfer 1 sleept en dan weer los laat springt ie gelijk weer terug naar het normale toetsenbord.
Uh, watte?Studiocitroen schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 10:31:
Hmm, als je je vinger op de cijfertoetsen houd en dan ingedrukt houd en dan naar de cijfer 1 sleept en dan weer los laat springt ie gelijk weer terug naar het normale toetsenbord.
Vorige te snel getypt. 
Als je aan het typpen bent op het toetsenbord, en je wil een cijfer gebruiken, druk je op het knopjecijfertoetsenbord, maar je houd je vinger op het cijfertoetsenbord. Dan schuif je je vinger naar het cijfer wat je wilt gebruiken, en laat dan los. Dan springt het toetsenbord automatisch weer terug naar de letters
Als je aan het typpen bent op het toetsenbord, en je wil een cijfer gebruiken, druk je op het knopjecijfertoetsenbord, maar je houd je vinger op het cijfertoetsenbord. Dan schuif je je vinger naar het cijfer wat je wilt gebruiken, en laat dan los. Dan springt het toetsenbord automatisch weer terug naar de letters
Studiocitroen schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 11:28:
Vorige te snel getypt.
Vandaag weer!alwaysleft schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:39:
De iPhone 5C bij Groupon voor slechts 500 euro in plaats van 600 euro: http://www.groupon.nl/dea...s-international-/28608895
Ik blijf het trouwens een lastige keuze vinden, de 5C of de 5S. Kleur en fijne achterkant vs vingerafdruk en nog sneller foto's maken. Vind de 5S soms wat ruw aan de randen voelen.
[ Voor 24% gewijzigd door Dancing_Animal op 19-01-2014 01:06 ]
Haha er is me net iets cools opgevallen. Zal vast niet specifiek 5C zijn maar gewoon een feature van iOS 7: als je de telefoon kantelt dan beweegt het achtergrondplaatje iets ten opzichte van de icons waardoor een 3D effect ontstaat… het is natuurlijk nergens goed voor maar het is wel cool
Nergens goed voor maar is zeker een leuke toevoeging, het is alleen niet echt meer spannend na 34 keer heen en weer bewegen...Mx. Alba schreef op maandag 20 januari 2014 @ 19:37:
Haha er is me net iets cools opgevallen. Zal vast niet specifiek 5C zijn maar gewoon een feature van iOS 7: als je de telefoon kantelt dan beweegt het achtergrondplaatje iets ten opzichte van de icons waardoor een 3D effect ontstaat… het is natuurlijk nergens goed voor maar het is wel cool
En een aanslag op je accu, dus snel weer uitzettenDASC schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 16:05:
[...]
Nergens goed voor maar is zeker een leuke toevoeging, het is alleen niet echt meer spannend na 34 keer heen en weer bewegen...
Ik wil graag een 5c bestellen bij Groupon maar ik heb ernstige twijfels over de garantie die je krijgt bij Groupon. Het bedrijf die de iphone opstuurt zit in spanje..
Ik wil wel graag 2 jaar garantie als ik zo'n duur ding koop
Anoniem: 324818
Heb onlangs garantie moeten gebruiken en kon gewoon bij de Apple Store terecht (voor vervangen scherm wat niet goed gelijmt was). Kreeg een hele nieuwe mee naar huis overigenstommymeerNL schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 19:47:
Ik wil graag een 5c bestellen bij Groupon maar ik heb ernstige twijfels over de garantie die je krijgt bij Groupon. Het bedrijf die de iphone opstuurt zit in spanje..
Dat was zeker binnen 12 maanden?Anoniem: 324818 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:07:
[...]
Heb onlangs garantie moeten gebruiken en kon gewoon bij de Apple Store terecht (voor vervangen scherm wat niet goed gelijmt was). Kreeg een hele nieuwe mee naar huis overigens.
Op Gravis.de kun je nu de 5C bestellen voor 479€ (excl 15€ verzending) ter ere van valentijn..
XBL: AntichristSupa
Sinds december ben ik ook in het bezit van een Iphone 5C. Na 3 weken gebruik merkte ik op dat het scherm links midden wat veerde in de behuizing. Na een week begon het te kraken.
Apple gebeld en deze heeft toen het toestel vervangen.
In januari 2de toestel ontvangen en deze kreeg in februari weer het kraak/los scherm probleem.
Weer Apple gebeld en deze vonden het vreemd dat het alleen bij mij voorkwam. Ik heb toen een filmpje gemaakt en gezocht op internet of het vaker voorkomt. Op het apple support forum zijn meer mensen met dit probleem, dus ik was gelukkig niet de enige.
Februari nieuwe toestel ontvangen en deze heeft een maand geen problemen gehad tot ik gisteren merkte dat het scherm nu links onder klikt en kraakt bij zachtjes drukken. Wederom Apple gebeld en ik krijg weer een nieuw toestel.
Mijn collega heeft ook een 5C van een paar weken oud en bij deze begint het scherm ook al links onder te veren.
Zijn er meerdere mensen met dit probleem of ben ik toevallig de enige hier die zo kritisch is?
In januari 2de toestel ontvangen en deze kreeg in februari weer het kraak/los scherm probleem.
Weer Apple gebeld en deze vonden het vreemd dat het alleen bij mij voorkwam. Ik heb toen een filmpje gemaakt en gezocht op internet of het vaker voorkomt. Op het apple support forum zijn meer mensen met dit probleem, dus ik was gelukkig niet de enige.
Februari nieuwe toestel ontvangen en deze heeft een maand geen problemen gehad tot ik gisteren merkte dat het scherm nu links onder klikt en kraakt bij zachtjes drukken. Wederom Apple gebeld en ik krijg weer een nieuw toestel.
Mijn collega heeft ook een 5C van een paar weken oud en bij deze begint het scherm ook al links onder te veren.
Zijn er meerdere mensen met dit probleem of ben ik toevallig de enige hier die zo kritisch is?

Zal het vanmiddag eens bekijken bij de telefoon van mijn vriendin, heb haar er nog niet over gehoord
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Bij die van mij ook geen probleem. Ook nog geen collega's hierover gehoord...
Ik heb dit ook bij diverse 5S iPhones gehad. Inmiddels ben ik erachter dat er stof ophoopt tussen de plastic rand van het scherm en de behuizing. Nu heb ik het stof met een dun papiertje verwijderd en het klikken van het scherm is opgehouden. Klinkt stom, maar bij mij werkt het.sdh1981 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 10:59:
Sinds december ben ik ook in het bezit van een Iphone 5C. Na 3 weken gebruik merkte ik op dat het scherm links midden wat veerde in de behuizing. Na een week begon het te kraken.
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Helaas geen stof zichtbaar, maar heb wel een filmpje op youtube gezet : YouTube: Iphone 5C screen clicking noiseBillSpaarbank schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 13:48:
[...]
Ik heb dit ook bij diverse 5S iPhones gehad. Inmiddels ben ik erachter dat er stof ophoopt tussen de plastic rand van het scherm en de behuizing. Nu heb ik het stof met een dun papiertje verwijderd en het klikken van het scherm is opgehouden. Klinkt stom, maar bij mij werkt het.
Net even geprobeerd en nergens last van
.
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Vanmiddag de blauwe 5C binnen gekregen. Wat een geweldig geluid (in vergelijking met vorige mobieltje) komt er uit de headphone jack!
Werkt perfect en snel. Iemand nog tips voor leuke/belangrijke apps?
Donderdag overgestapt van de 4s naar de 5c, wat een heerlijke telefoon. Had niet verwacht dat die paar " extra scherm zoveel extra gebruikersgemak met zich mee zou brengen. Bij de 4s moest autocorrect vaak inspringen maar op de 5c zit ik veel minder vaak op de verkeerde letter. Toetsaanslagen zijn ook responsiever. Daarbij bevalt de plastic achterkant ook prima, ligt lekker in de hand. Scherm oogt helderder en ook de camera is een vooruitgang. Ik ben er enorm blij mee!
Het standaard gratis Apple-pakket met Pages, Numbers, Keynote, iPhoto, iMovie, GarageBand. QuickOffice voor het openen en bewerken van MS Office documenten. iZip voor zip-bestanden. En als je muziek speelt, Cleartune voor het stemmen van instrumenten.DGonlag2 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 20:51:
Sinds zaterdag ook eigenaar van de iPhone 5c, eerste indruk is erg goed. Telefoon ligt lekker in de hand, lekker snel en het scherm is heel goed.
Ik heb hiervoor alleen maar Nexus telefoons gehad maar vond de nieuwe Nexus en andere android telefoons totaal niet aantrekkelijk of veel te groot.
Ik heb wel nog een probleempje, het lijkt erop dat mijn Google Agenda niet lekker sync op de iPhone. Kan het zijn dat er een delay in zit, of zijn dat sync instellingen?
Ik heb hiervoor alleen maar Nexus telefoons gehad maar vond de nieuwe Nexus en andere android telefoons totaal niet aantrekkelijk of veel te groot.
Ik heb wel nog een probleempje, het lijkt erop dat mijn Google Agenda niet lekker sync op de iPhone. Kan het zijn dat er een delay in zit, of zijn dat sync instellingen?
Dat zit waarschijnlijk in je sync instellingen. Googlegegevens kunnen op een iPhone niet gepusht worden, alleen gefetcht, en dan heb je de keuze tussen elk kwartier, elk half uur, elk uur of handmatig...
Is dat ook zo als je CalDav gebruikt in plaats van de standaard Google Instelling?Mx. Alba schreef op maandag 07 april 2014 @ 16:29:
Dat zit waarschijnlijk in je sync instellingen. Googlegegevens kunnen op een iPhone niet gepusht worden, alleen gefetcht, en dan heb je de keuze tussen elk kwartier, elk half uur, elk uur of handmatig...
Geen ervaring mee maar ik neem aan van wel. Op een iPhone kunnen alleen Apple services via push worden gesynched. Services van derden alleen via fetch.
Huh? Exchange nog nooit gebruikt? Betaalde Google Apps is ook zeker push. Jefsnare kan het eens proberen met https://support.google.com/calendar/answer/151674?hl=en.
iPhone 5C 8GB exclusief bij PhoneHouse te koop per vandaag http://www.iphoneclub.nl/...one-5c-nederland-te-koop/
8GB is wel heel weinig... Ik heb de 16GB en niet eens zo heel veel apps geïnstalleerd; geeft aan 11,5GB in gebruik, 1,7GB vrij. Dat houdt in dat ik maar zo'n 13GB opslag heb. Met een 8GB is dat dus maar 5GB...
Kortom, de 8GB zou ik zeer afraden. Je zal binnen no time met je handen in het haar zitten wegens ruimtegebrek. En je kan er niet zoals bij een Android-toestel een MicroSD-kaartje bij prikken...
Kortom, de 8GB zou ik zeer afraden. Je zal binnen no time met je handen in het haar zitten wegens ruimtegebrek. En je kan er niet zoals bij een Android-toestel een MicroSD-kaartje bij prikken...
En voor die prijs kun je een 16GB uit de pricewatch scoren
39
Held! Gelukt met de informatie daar inderdaad. DankjeVerbal_Kint schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 11:30:
Huh? Exchange nog nooit gebruikt? Betaalde Google Apps is ook zeker push. Jefsnare kan het eens proberen met https://support.google.com/calendar/answer/151674?hl=en.
Mijn 5c heeft al een paar weken een hele verticale lijn dode pixels op het scherm. Nu zie je het amper, doordat de pixels op een retina-scherm minuscuul zijn maar met name in foto's is het goed zichtbaar.
Alleen mag ik van de Apple service site het ding niet opsturen (het systeem geeft helaas geen reden, enkel dat de optie niet beschikbaar is...) en moet ik maar een afspraak maken bij de Apple Store in Amsterdam. Daar word ik behoorlijk chagrijnig van, want ik woon in Groningen, dus ik heb het een beetje uitgesteld.
Ik kan er wel mee leven maar ik ben wel bang dat het dan ineens buiten de garantieperiode erger wordt en dan zit ik met de gebakken peren.
Iemand ervaring met displayproblemen met de 5(c)? En doet Apple daar heel moeilijk over of krijg ik gewoon meteen een nieuwe in m'n handen gedrukt en is het dan klaar?
In ieder geval: mooi spul dat Apple maakt maar ik ben totaal niet te spreken over de Apple Store als webshop. Volgende keer koop ik wel weer bij een third party.
Alleen mag ik van de Apple service site het ding niet opsturen (het systeem geeft helaas geen reden, enkel dat de optie niet beschikbaar is...) en moet ik maar een afspraak maken bij de Apple Store in Amsterdam. Daar word ik behoorlijk chagrijnig van, want ik woon in Groningen, dus ik heb het een beetje uitgesteld.
Ik kan er wel mee leven maar ik ben wel bang dat het dan ineens buiten de garantieperiode erger wordt en dan zit ik met de gebakken peren.
Iemand ervaring met displayproblemen met de 5(c)? En doet Apple daar heel moeilijk over of krijg ik gewoon meteen een nieuwe in m'n handen gedrukt en is het dan klaar?
In ieder geval: mooi spul dat Apple maakt maar ik ben totaal niet te spreken over de Apple Store als webshop. Volgende keer koop ik wel weer bij een third party.
Waarom niet gewoon Apple bellen? (0900) 7777 703, leg het probleem uit en ik weet zeker dat ze het voor je oplossen. Als je een creditcard hebt, kost een express replacement 29 euro. De gratis reparatie duurt een dag of 5. UPS haalt het toestel dan gratis bij je op en brengt de eventuele nieuwe gratis bij je thuis. Ik zou er niet voor naar Amsterdam reizen in ieder geval.
Ik had bij mijn 5s 64GB die ik in de Duitse Apple Store had gehad, welgeteld 1 rood oplichtende pixel. De 5s was nog niet uit in Nederland en ik hoopte er ook mee kunnen te leven. Na 2 dagen zag ik niets anders dan die ene rode pixel. Ik heb mijn iPhone opgestuurd nadat ik met Apple had gebeld. Bij navraag bleek dat ze mijn verzendnummer niet meer konden vinden in het systeem (dus ik had geen bewijs dat ik het had opgestuurd met UPS, met notabene Apple's eigen verzendlabel en doos die ze mij hadden gestuurd). Na een week bellen kreeg ik uiteindelijk mijn telefoon weer terug. Ik heb toen een afspraak gemaakt in de Nederlandse Apple Store zodra de iPhone uit was in Nederland. Bij de Genius Bar keken ze er naar en ik kreeg direct een nieuwe (refurbished hadden ze nog niet).m-m schreef op woensdag 16 april 2014 @ 16:13:
Ik moet zeggen dat dit de enige keer fout is gegaan bij de online Apple Store. Voorgaande jaren heb ik uitstekende service gehad met betrekking tot mijn Macbook Pro, iMac etc.
[ Voor 6% gewijzigd door Nitai op 17-04-2014 07:38 ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Op de een of andere manier kom ik met mijn in november gekochte 5c (die ook door hun systeem wordt herkend als iPhone 5 door het serienummerBillSpaarbank schreef op donderdag 17 april 2014 @ 07:13:
Waarom niet gewoon Apple bellen? (0900) 7777 703, leg het probleem uit en ik weet zeker dat ze het voor je oplossen. Als je een creditcard hebt, kost een express replacement 29 euro. De gratis reparatie duurt een dag of 5. UPS haalt het toestel dan gratis bij je op en brengt de eventuele nieuwe gratis bij je thuis. Ik zou er niet voor naar Amsterdam reizen in ieder geval.
Je hebt ze al gebeld dus? Of alleen online geprobeerd? Je hoort gewoon garantie te hebben.
[ Voor 25% gewijzigd door BillSpaarbank op 17-04-2014 10:44 ]
Na van 5C naar Samsung S4 gegaan te zijn (weet eigenlijk niet waarom...). Meteen weer terug naar de 5C, ik vind het een top toestelletje.
Dat vind ik mooi. Vriend van mij heeft de S4 ook, maar ik zou ook nooit willen ruilen. Android is het gewoon net niet vind ikitsmemax schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:58:
Na van 5C naar Samsung S4 gegaan te zijn (weet eigenlijk niet waarom...). Meteen weer terug naar de 5C, ik vind het een top toestelletje.
Hebben anderen ook last van loszittende schermen? Ik heb twee weken geleden een nieuw toestel gekregen omdat mijn scherm (weer) los zat nadat dit een half jaar goed is gegaan en nu is dit nieuwe toestel weer stuk met een flink krakend scherm.
Zit er aan te denken dit maar eens hogerop bij support te zoeken want ik ben nu ondertussen al 15 werkdagen mijn toestel kwijt (dus 3 weken) van de 8 maanden dat ik hem heb.
Zit er aan te denken dit maar eens hogerop bij support te zoeken want ik ben nu ondertussen al 15 werkdagen mijn toestel kwijt (dus 3 weken) van de 8 maanden dat ik hem heb.
Mijn vader heeft een probleem met zijn 5c het scherm stopt gewoon spontaan te reageren op het lockscreen maar als ik de aan uit knop ingedrukt hou krijg ik nog steeds de power off knop die wel gewoon werkt en na een reboot is alles weer normaal iemand die dit herkend of een oplossing weet?
11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd
Meisjes iPhone 4S was verrot, had al een 5 gehad, maar die is nergens meer te verkrijgen...
Abbo was klaar dus nieuwe bij Hi afgesloten met pinky iPhone 5C voor 2 tientjes in de maand.
Kek toestelletje, gewoon een veredelde iPhone 5, maar in een meer dan prima behuizing, seht gut aus!
Abbo was klaar dus nieuwe bij Hi afgesloten met pinky iPhone 5C voor 2 tientjes in de maand.
Kek toestelletje, gewoon een veredelde iPhone 5, maar in een meer dan prima behuizing, seht gut aus!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Heb dus een 5C op de kop getikt vandaag. Qua look-and-feel en vorm is het een uitstekende telefoon. Ik kwam van WP8.1 wat ik nog steeds een geweldig OS vind, maar ik mis gewoon bepaalde apps die ik wel op mijn 4s had.
Nu heb ik dus nog geen nano-simcard dus zit ik sip te kijken naar mijn gave telefoon.....
Nog een paar dagen volhouden en dan ontvang ik een nieuwe.... pfff
Nu heb ik dus nog geen nano-simcard dus zit ik sip te kijken naar mijn gave telefoon.....
Nog een paar dagen volhouden en dan ontvang ik een nieuwe.... pfff
[webhero.nl]
Even de schaar in die simkaart zetten dus. Ik heb voor de 5c van mijn vrouw vorige week nog een Vectone simkaart op maat geknipt. Werkt uitstekend, en dat voor 1 eurocent per MB. Bellen doet ze er nooit mee.
Lekker!
Hij doet het, ben zeker tevreden. Dit was de eerste keer dat ik niet voor de high-end versie ga van een telefoon, maar ik ben blij met mijn keuze.
Telefoon is heerlijk snel, reageert goed en (naar mijn mening) mooier dan de 5s.
Telefoon is heerlijk snel, reageert goed en (naar mijn mening) mooier dan de 5s.
[webhero.nl]
De iPhone 5C is nu alleen nog maar verkrijgbaar in de 8 GB-variant. Erg jammer dit. Ik had liever gezien dat ze de 16GB er in hadden gehouden en die had dan met €500 nog €100 onder de 5S gezeten.
Het is nu voor de basisuitvoeringen dus (bij Apple zelf):
5C 8 GB €399 (was 549 ofzo, dus goed gezakt)
<< geen toestel voor €499 >>
5S 16 GB €599 (was €699)
6 16 GB €699
6+ 16 GB €799
Had mooi geweest om voor €499 een 5C met 16 GB te kunnen kopen.
Het is nu voor de basisuitvoeringen dus (bij Apple zelf):
5C 8 GB €399 (was 549 ofzo, dus goed gezakt)
<< geen toestel voor €499 >>
5S 16 GB €599 (was €699)
6 16 GB €699
6+ 16 GB €799
Had mooi geweest om voor €499 een 5C met 16 GB te kunnen kopen.
[ Voor 40% gewijzigd door Dancing_Animal op 14-09-2014 12:38 ]
Ik heb mijn 5C ge-upgrade naar iOS8, maar heb wel de indruk dat de snelheid iets omlaag is gegaan. het is nog prima te doen, maar echt supersnel is de telefoon nu al niet meer te noemen.
Hoe is jullie ervaring?
Hoe is jullie ervaring?
[webhero.nl]
Apart, ik bedoel de enige echte verschil tussen de 5(C) en de 5S die de snelheid kan beïnvloeden is de 64-bit CPU in de 5S, en qua snelheid is de 5S nou niet echt gigantisch veel (laat staan merkbaar) sneller onder iOS 7 dan de 5(C), dus raar dat het plots onder iOS 8 wel zo is.koekiemonster schreef op donderdag 18 september 2014 @ 17:27:
Ik heb mijn 5C ge-upgrade naar iOS8, maar heb wel de indruk dat de snelheid iets omlaag is gegaan. het is nog prima te doen, maar echt supersnel is de telefoon nu al niet meer te noemen.
Hoe is jullie ervaring?
Ik begin gewoon echt het gevoel te krijgen dat Apple bewust iOS trager maakt op de oude hardware, ik neem Android KitKat als voorbeeld, een zwaarder OS dat vloeiend op hardware dat vergelijkbaar is als die van de 4S draait, terwijl iOS 8 op de 4S best traag aanvoelt, begrijp mij niet verkeerd maar ik denk dat de iPhone hardware het prima aan kan maar dat Apple het gevoel wilt geven dat het oud is door het trager te maken zodat mensen de neiging krijgen om een nieuwe iPhone te halen.
[ Voor 3% gewijzigd door Mizgala28 op 19-09-2014 11:27 ]
- sorry, dubbelpost -
[ Voor 96% gewijzigd door Mizgala28 op 19-09-2014 11:26 ]
Misschien kijk ik verkeerd, maar ik heb nog geen aanbieding kunnen vinden voor een 5C met 2 tientjes in de maand...CLB schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 23:26:
Meisjes iPhone 4S was verrot, had al een 5 gehad, maar die is nergens meer te verkrijgen...
Moest je nog wat bijbetalen?
Meer 5C eigenaars die dit vinden? Zo ja, erg hoor...koekiemonster schreef op donderdag 18 september 2014 @ 17:27:
Hoe is jullie ervaring?
Ik zie hier geen verschil tussen iOS7.1 en 8 anders dan wat functionele dingetjes (sharing en widgets met name).
Edit: ik heb de upgrade via iTunes gedaan zonder dingen opnieuw te installeren.
Edit: ik heb de upgrade via iTunes gedaan zonder dingen opnieuw te installeren.
[ Voor 27% gewijzigd door ppl op 29-09-2014 22:41 ]
Ik merk geen snelheidsverschil tussen 7 en 8. Heb wel een clean install gedaan. Doe ik altijd als er een major update is.
Beste mensen,
Voor mijn moeder (60jaar, heeft al n iPad en wil beetje met tijd mee gaan) ben ik op zoek naar nieuwe telefoon.
Nu zag ik aanbiedingen voor de iPhone 5C voorbij komen voor rond de 30 euro per maand. Zelf ben ik in het bezit van een 5S welke mij uitstekend bevalt, maar die is beetje overkill voor mn moeder omdat ze alleen wil kunnen bellen, internetten, whatsappen enzo.
Is de iPhone 5C naar jullie mening nog geschikt als telefoon om minimaal 2 jaar mee vooruit te kunnen?
Onder m'n vrienden die ik om mening gevraagd heb kwam niet echt duidelijk advies naar boven. Dus hoopte dat jullie me misschien zouden kunnen helpen!
Grt. Niels
Voor mijn moeder (60jaar, heeft al n iPad en wil beetje met tijd mee gaan) ben ik op zoek naar nieuwe telefoon.
Nu zag ik aanbiedingen voor de iPhone 5C voorbij komen voor rond de 30 euro per maand. Zelf ben ik in het bezit van een 5S welke mij uitstekend bevalt, maar die is beetje overkill voor mn moeder omdat ze alleen wil kunnen bellen, internetten, whatsappen enzo.
Is de iPhone 5C naar jullie mening nog geschikt als telefoon om minimaal 2 jaar mee vooruit te kunnen?
Onder m'n vrienden die ik om mening gevraagd heb kwam niet echt duidelijk advies naar boven. Dus hoopte dat jullie me misschien zouden kunnen helpen!
Grt. Niels
Qua updates gaat hij zeker nog 2 jaar mee, dus dat is zeker geen probleem.NielsK92 schreef op maandag 29 december 2014 @ 17:34:
Beste mensen,
Grt. Niels
Wel een hoesje nemen, ik hoor vaak dat er snel krassen op de achterkant komen.
[ Voor 4% gewijzigd door Mizgala28 op 29-12-2014 19:00 ]
Zijn er mensen hier die ervaringen hebben met iOS 9 op de 5C?
Mijn vriendin durft namelijk niet upgraden om haar 5C niet te vertragen en op internet vind je toch wisselende verhalen. De ene zegt dat hij enkel iets trager opstart, de andere vindt toch dat het een stuk minder vloeiend gaat allemaal.
Op mn ipad mini 1st gen gaat het alleszins niet echt vlot (maar dat was het ook al niet met iOS 8 ), maar die heeft nog de hardware van de iPhone 4S, terwijl de 5C toch een generatie nieuwer is.
Mijn vriendin durft namelijk niet upgraden om haar 5C niet te vertragen en op internet vind je toch wisselende verhalen. De ene zegt dat hij enkel iets trager opstart, de andere vindt toch dat het een stuk minder vloeiend gaat allemaal.
Op mn ipad mini 1st gen gaat het alleszins niet echt vlot (maar dat was het ook al niet met iOS 8 ), maar die heeft nog de hardware van de iPhone 4S, terwijl de 5C toch een generatie nieuwer is.
Ik heb al sinds de public beta iOS 9 op mijn 5C, works like a charm. N=1...
Werkt hier ook prima op mijn iPhone 5c. Werkt beter dan op een iPhone 5s.
Ik vind het uiteraard fijn dat jouw 5C prima werkt. Maar ik vind het vreemd dat een 5C (grotendeels gebaseerd op de iPhone 5 uit 2012) beter werkt dan een 5S snellere (64 bit) chip uit 2013. Ik heb het inderdaad vaker gelezen. Mijn iPhone 5S is overigens nog goed te doen, maar draait niet meer volledig snappy wat bij 8.x nog wel was. Ik denk wel dat er in 9.1 en later wat optimalisaties zijn die de 5S weer goed krijgen of iig beter dan nu.Studiocitroen schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 07:39:
Werkt hier ook prima op mijn iPhone 5c. Werkt beter dan op een iPhone 5s.
Zo vreemd is dat niet. iOS 9 is de eerste versie die selectief functies uitschakelt om de performance op oudere devices te verbeteren. Ik vermoed dat er op de 5 / 5C dus iets is uitgeschakeld dat op de 5S juist is ingeschakeld omdat die dat wel aan kan maar waardoor hij per saldo wat trager wordt?
Mijn vriendin heeft twee stuks 5S (een zakelijk en een privé) en ik merk inderdaad dat mijn 5C niet trager aanvoelt dan de 5S ondanks het verschil in specs.
Mijn vriendin heeft twee stuks 5S (een zakelijk en een privé) en ik merk inderdaad dat mijn 5C niet trager aanvoelt dan de 5S ondanks het verschil in specs.
Bedankt voor de geruststelling! Nu haar 5C eens updaten
Hmmm, mijn iPhone 5C is plotseling overleden. Ging zomaar *floep* uit en wil met geen mogelijkheid meer aan. Recovery mode werkt ook niet...
Mooi excuus om een iPhone 6 te bestellen.
Mooi excuus om een iPhone 6 te bestellen.
Mijn meest recente versie van de 5C begint ondertussen wat kuren te vertonen, de 'telefoon/bel'-app start soms niet meer op en dan blijft het scherm blank. Daarnaast heeft de GPS moeite gekregen om de locatie te bepalen. Dit was eerst snappy, tegenwoordig duurt het zo'n 3 minuten. Restarten heeft geen effect meer waar dit eerder wel het geval was.
Naast het eens een keer volledig opnieuw installeren zouden dit onderwerpen zijn welke ik nog bij Apple aan zou kunnen kaarten ivm garantie of goodwill? Of zal het toestel zo rond de twee jaar dan toch tegen het einde van zijn leven komen? Qua accu kan ik dit nog begrijpen, qua andere hardwarematige zaken vind ik dit toch wat teleurstellend...
Naast het eens een keer volledig opnieuw installeren zouden dit onderwerpen zijn welke ik nog bij Apple aan zou kunnen kaarten ivm garantie of goodwill? Of zal het toestel zo rond de twee jaar dan toch tegen het einde van zijn leven komen? Qua accu kan ik dit nog begrijpen, qua andere hardwarematige zaken vind ik dit toch wat teleurstellend...
Op dit moment is de iPhone 5c nieuw te koop voor € 193,-
Nu heb ik op dit moment ruim 4 jaar een pricewatch: Samsung Galaxy Y S5360 Grijs (toentertijd in de aanbieding voor € 35 kunnen kopen). Hij begint echter steeds meer kuren te vertonen. Slecht bereik e.d.
Nu doe ik zelf niet veel met een telefoon. Bellen, SMS, 9292, mail checken. Oftewel, geen social media, geen navigatie etc. Ook zou ik graag af willen van android wegens het update gezeur en de optie willen hebben om redelijke foto's te maken met mijn telefoon (naast mijn DSLR).
Oftewel, zouden jullie mij deze telefoon aanraden voor deze prijs. Gezien mijn huidige telefoon begrijpen jullie wellicht dat ik dit voor mijn perspectief veel geld vind voor een nieuwe telefoon. Maar daarnaast vind ik enige prijs/kwaliteit ook erg belangrijk.
Nu heb ik op dit moment ruim 4 jaar een pricewatch: Samsung Galaxy Y S5360 Grijs (toentertijd in de aanbieding voor € 35 kunnen kopen). Hij begint echter steeds meer kuren te vertonen. Slecht bereik e.d.
Nu doe ik zelf niet veel met een telefoon. Bellen, SMS, 9292, mail checken. Oftewel, geen social media, geen navigatie etc. Ook zou ik graag af willen van android wegens het update gezeur en de optie willen hebben om redelijke foto's te maken met mijn telefoon (naast mijn DSLR).
Oftewel, zouden jullie mij deze telefoon aanraden voor deze prijs. Gezien mijn huidige telefoon begrijpen jullie wellicht dat ik dit voor mijn perspectief veel geld vind voor een nieuwe telefoon. Maar daarnaast vind ik enige prijs/kwaliteit ook erg belangrijk.
Sinds de 2 dagen regel reageer ik hier niet meer
Gezien dit artikel (nieuws: Apple brengt publieke bèta van iOS 11 uit zou ik je helemaal niet aanraden een 5C te kopen, maar voor een 5S te gaan. De 5C wordt binnenkort niet meer ondersteund, de 5S voorlopig nog wel.
De 5S is wel een stuk duurder, maar via Tweakers Vraag&Aanbod goed te verkrijgen.
De 5S is wel een stuk duurder, maar via Tweakers Vraag&Aanbod goed te verkrijgen.
Is het überhaupt aan te raden om een telefoon via de V&A te kopen? Nog nooit gedaan namelijkHeineken schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 18:05:
Ik heb er diverse telefoons gekocht en verkocht, ging altijd goed en is een stuk prettiger dan bijvoorbeeld Marktplaats omdat de verkopers beoordeeld kunnen worden.CurlyMo schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 18:07:
[...]
Is het überhaupt aan te raden om een telefoon via de V&A te kopen? Nog nooit gedaan namelijk
Oude simkaarten kunnen iets dikker zijn dan nanokaarten. Niet doen dus als je niets wilt verbuigen.Napsju schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 22:06:
Even de schaar in die simkaart zetten dus. Ik heb voor de 5c van mijn vrouw vorige week nog een Vectone simkaart op maat geknipt. Werkt uitstekend, en dat voor 1 eurocent per MB. Bellen doet ze er nooit mee.
Edit : beetje reply op beetje oude post
[ Voor 4% gewijzigd door Dancing_Animal op 29-07-2017 18:12 ]
Oftewel, beter een 2de hands 5s voor € 200,- dan een nieuwe 5c?Heineken schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 18:09:
[...]
Ik heb er diverse telefoons gekocht en verkocht, ging altijd goed en is een stuk prettiger dan bijvoorbeeld Marktplaats omdat de verkopers beoordeeld kunnen worden.
Dat is helaas niet zonder meer het geval, je moet gewoon tegen elkaar afwegen, wat belangrijk voor je is.CurlyMo schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 18:20:
[...]
Oftewel, beter een 2de hands 5s voor € 200,- dan een nieuwe 5c?
Qua toestel zou ook ik de voorkeur geven aan een 5s, en hier in V&A kun je van een vertrouwde verkoper (dus met veel goede feedback) prima kopen, heb hier zelf pas nog 'n mooie 5s voor schoonmoeder gekocht.
Maar een nieuwe telefoon heeft volledige garantie, is compleet met alle, nog ongebruikte, accessoires, en heeft een nieuwe accu, ook niet onbelangrijk.
Wat ik belangrijk vind is bellen, smsen, mailen, 9292 achtige apps en mooie foto's. Ook wil ik een paar dagen met een accu kunnen doen want ik gebruik vrijwel nooit internet op mijn mobiel (alleen wanneer het nodig is) en doe niet aan social media. Daarbij liever geen android en niet te duur. Aardig anders dan de masssaMarly schreef op zondag 30 juli 2017 @ 03:18:
[...]
Dat is helaas niet zonder meer het geval, je moet gewoon tegen elkaar afwegen, wat belangrijk voor je is.
Qua toestel zou ook ik de voorkeur geven aan een 5s, en hier in V&A kun je van een vertrouwde verkoper (dus met veel goede feedback) prima kopen, heb hier zelf pas nog 'n mooie 5s voor schoonmoeder gekocht.
Maar een nieuwe telefoon heeft volledige garantie, is compleet met alle, nog ongebruikte, accessoires, en heeft een nieuwe accu, ook niet onbelangrijk.
Volgende maand als ios 11 uitkomt ligt de 5C vast voor nog minder op Marktplaats.
Ik heb in Oktober er eentje met 8 gb verkocht voor 80 euro.
Tegen die tijd krijg je voor dat bedrag vast een versie met 32 gb.
Zelf heb ik die nu ook en blijf die nog gebruiken tot ik het niet langer aandurf wbt de veiligheid ivm het ontbreken van updates.
Ik heb in Oktober er eentje met 8 gb verkocht voor 80 euro.
Tegen die tijd krijg je voor dat bedrag vast een versie met 32 gb.
Zelf heb ik die nu ook en blijf die nog gebruiken tot ik het niet langer aandurf wbt de veiligheid ivm het ontbreken van updates.
Kijk ook eens naar de SE als €336 voor een nieuw toestel je niet te veel is. Op de selfie camera en scherm uiteraard na de hardware van de 6s. Hij is snel en gaat lang met z'n accu mee. Plus nieuw en dan weet je zeker dat accu etc. nog goed zijn.CurlyMo schreef op zondag 30 juli 2017 @ 09:29:
[...]
Wat ik belangrijk vind is bellen, smsen, mailen, 9292 achtige apps en mooie foto's. Ook wil ik een paar dagen met een accu kunnen doen want ik gebruik vrijwel nooit internet op mijn mobiel (alleen wanneer het nodig is) en doe niet aan social media. Daarbij liever geen android en niet te duur. Aardig anders dan de masssa
Dank voor de tip. Ik heb uiteindelijk een tweede hands 5C gekocht voor € 100,- Gaat op dit moment een week mee op een volle accu en met 2G.
Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Importeren en / of losse koop
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - deel 3
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Importeren en / of losse koop
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - deel 3
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.