Hmm twijfel nog tussen de blauwe en de witte, ben bang dat de witte meteen zo'n ladyphone is..yorroy schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 19:59:
[...]
Ik twijfel ook nog, had het met mijn 4S wel die ik na 2 jaar in perfecte staat kon verkopen.
Ik heb het idee dat deze niet heel snel krast, ik heb de witte versie.
Overigens alvast een eerste indruk:
Ik heb hem nu ongeveer anderhalf dag in huis. Gister aan het begin van de avond rond een uur of 20.00 tot 99% opgeladen (toen moest ik weg), ik heb er vandaag redelijk veel mee gespeeld en zit nu op 32%, dus dat valt me erg mee. Gistermiddag zag ik wel dat bij het terugzetten van de iCloud backup van mijn vorige 4S de procenten eraf vlogen, maar toen werd er ook ongeveer 3,5 GB aan apps en foto's teruggezet. Ik denk dat met normaal gebruik ik 2 dagen gemakkelijk ga halen.
Tjah, wat moet je er verder van zeggen. Technisch is hij natuurlijk net als de iPhone 5, en daar zijn tientallen reviews van. Ik vond mijn iPhone 4S op het laatst nog supersnel, maar de 5C is gewoon weer sneller. Aan het begin even wennen aan iOS7, maar als ik nu iOS6 ernaast zie ziet dat er wel heel erg ouderwets uit.
Het uiterlijk valt me 100% mee. Ik had de 5C nog niet in het echt gezien en maar gewoon op de gok besteld. Ik verwachte een beetje een Samsung achtige telefoon qua plastic, maar dit is eigenlijk niet te vergelijken. Een Samsung ziet er zo ontzettend goedkoop uit, maar dat is bij de 5C helemaal niet het geval. De witte achterkant ziet er echt goed uit, erg chiq! Bij de Keynote van Apple heb ik de designers vervloekt maar dit neem ik bij deze terug.
Eindconclusie is gewoon weer een supersnelle telefoon, prachtig scherm (geen full HD nodig op dit formaat), mooie foto's en video's en iOS7 is na een paar uurtjes wennen toch echt wel fantastisch.
Edit: is er overigens een huisjurist die mij kan vertellen wat voor rechten ik heb mbt Studentmobiel? Ik heb daar dus vrijdag de 5C besteld en kreeg dus een UK versie binnen waardoor ik de oplader niet kan gebruiken. Ik ben niet van plan een lompe wereldstekker te kopen dus ik verwacht wel een tegemoetkoming of een nieuwe lader van ze.
Ik heb nu een iPhone 4 dus een betere batterijcapaciteit zou wel een verademing zijn..
Ik vond idd de 5C erg degelijk aanvoelen voor een plastic telefoon, verbaasde mij wel echt.
[ Voor 5% gewijzigd door zozamis op 27-10-2013 21:26 ]