Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie dat je bij kpn een actie hebt waar je de eerste 3 maanden slecht 25 euro hoeft te betalen. Nu heb ik even ingevuld dat ik graag een samsung Galaxy S2 wil met een abo van 1 jaar. Daar heb ik hem op zijn top gezet van 1500 min en 1750 MB internet. Nu hoef ik maar 49,95 bij te betalen terwijl ik na 3 maanden het abonnement al lager mag gaan zetten naar laten we zeggen: 100 min/sms 100MB voor € 30,00 voor de overige 9 maanden.

Snap ik het nu niet of is dit een foutje van KPN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb al verschillende keren gelezen dat dit inderdaad klopt, is ook door KPN bevestigd. Als je KPN zelf belt zullen ze dat je ook zo vertellen en weet je het helemaal zeker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3lvinG
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 16:28
Nee dit is geen fout van kpn :)
Op studentmobiel is de s2 zelfs gratis.
Actie geld tot 31 maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeerenburgCola
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 15:56
Je betaalt dus voor het eerste jaar minimaal: 49.95 + 3 x 25,- + 9 x 30,- = €394.95

Ook is het zo dat als je over je bundel gaat je toch weer dik zit bij te betalen.
(Bijvoorbeeld internet gaat dan van 2 cent naar 10 cent per MB, wat 400% meer is !!!)

Met het kiezen van een bundel word je altijd opgelicht, of je kiest te weinig en je zit dik bij te betalen op het moment dat je over je bundel gaat of je kiest een bundel die duurder is maar die je toch niet helemaal gebruikt.
In beide gevallen verdient KPN er dik aan.
En je gaat een abbo aan voor nog steeds minimaal 30,- per maand, dit is minimaal €360,- per jaar.

Vergelijk dit met mijn sim only abbo van een tientje per maand wat niet eens de goedkoopste is !
Jij betaalt dus 240,- per jaar meer dan ik in dit geval (in het geval van een "minimaal abonnement").
Ok, je hebt dan wel een smartphone maar feit is dat je het uiteindelijk wel zelf betaalt.

(mijn 0.02 eurocent)

[ Voor 8% gewijzigd door BeerenburgCola op 23-03-2012 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
M3lvinG schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 21:24:
Nee dit is geen fout van kpn :)
Op studentmobiel is de s2 zelfs gratis.
Actie geld tot 31 maart.
Jah alleen dan mag je de eerste 4 maanden een korting genieten die de overige 8 maanden verdubbelt!
BeerenburgCola schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 21:38:
Je betaalt dus voor het eerste jaar minimaal: 49.95 + 3 x 25,- + 9 x 30,- = €394.95

Ook is het zo dat als je over je bundel gaat je toch weer dik zit bij te betalen.
(Bijvoorbeeld internet gaat dan van 2 cent naar 10 cent per MB, wat 400% meer is !!!)

Met het kiezen van een bundel word je altijd opgelicht, of je kiest te weinig en je zit dik bij te betalen op het moment dat je over je bundel gaat of je kiest een bundel die duurder is maar die je toch niet helemaal gebruikt.
En je gaat een abbo aan voor nog steeds minimaal 30,- per maand, dit is minimaal €360,- per jaar.

Vergelijk dit met mijn sim only abbo van een tientje per maand wat niet eens de goedkoopste is !
Jij betaalt dus 240,- per jaar meer dan ik in dit geval (in het geval van een "minimaal abonnement").
Ok, je hebt dan wel een smartphone maar feit is dat je het uiteindelijk wel zelf betaalt.

(mijn 0.02 eurocent)
Zowieso betaal je je telefoon zelf, dat vind ik niet meer dan logisch. Maar als je zoals ik graag een smartphone wilt dan kan ik niet het toestel los kopen en er een simonly abo bij nemen. Simpelweg omdat het aanschaffen van de telefoon teveel is om ineens te betalen. Beter verspreid over 12/24 maanden. En dan hopen dat ik net als de vorige telefoon zuinig genoeg ermee ben om er weer 1-2 jaar een simonly abo tegenaan te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

Wat heb jij voor een tientje per maand dan?

Het heeft verder niets met dit topic te maken, maar ik hoor mensen vaker zeggen dat je beter een sim only abo kan nemen en zelf een toestel kopen. Maar ik ben nog nooit iets voordeligers tegen gekomen. Reken het me eens voor met vergelijkbare abo's. Ik geloof er nl geen reet van dat je voor €10 een abo kunt hebben met een fatsoenlijk aantal belminuten en een behoorlijke databundel.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-09 00:07
Verwijderd schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 23:12:
[...]

Jah alleen dan mag je de eerste 4 maanden een korting genieten die de overige 8 maanden verdubbelt!
[...]
Wat bedoel je daar precies mee? Abonnement bij studentmobiel zijn ook gewoon Personal-B&S&W abonnementen die je na 3 maanden naar beneden kan schroeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er staat op de siteb van vodaphone het volgt:Ja, je kunt je abonnement altijd verlagen. Als het langer dan 6 maanden geleden is dat:

•je abonnement is aangesloten of
•je contract is verlengd
dan kun je je abonnement met één stap onder het niveau van je oorspronkelijke abonnement laten verlagen. Dit kost € 20.
Hou er rekening mee dat eventuele kortingen en acties die bij je huidige abonnement horen vervallen en je niet al je beltegoed behoudt als je je abonnement wijzigt. De einddatum van je contract blijft ongewijzigd.

Dus dan betaal je 27,50 de eerste 4 maanden. Dan betaal je 2 maanden € 55,- om de rest van het jaar (overige 6 maanden) € 48,50 waarbij komt dat je ook die 20 euro voor het verlagen nog betaal. Totaal 531 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:45
Waar komt de 49,95 vandaan? De aansluitkosten zijn toch 29,95?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:45
Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2012 @ 10:32:
Er staat op de siteb van vodaphone het volgt
Wat heeft de site van Vodafone met een KPN abo te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Vrijdag ook een Samsung Galaxy S2 besteld met éénjarig abonnement voor iemand, dit waren de goedkoopste die ik kon vinden:

Jumpman in "[ABO] Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic"

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:43

(mijn 0.02 eurocent)
De smartphone betaal je zelf, no shit. Het is geen liefdadigheidsinstelling. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:43
Jumpman schreef op zondag 25 maart 2012 @ 22:18:
Vrijdag ook een Samsung Galaxy S2 besteld met éénjarig abonnement voor iemand, dit waren de goedkoopste die ik kon vinden.

Jumpman in "[ABO] Samsung Galaxy SII levertijden- en abonnemententopic"
Kan dus goedkoper met zo'n KPN abbo die je terugschroeft.
Uiteindelijk ligt het aan je bel/surf gedrag welke optie goedkoper is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeerenburgCola
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 15:56
SCIxX schreef op zondag 25 maart 2012 @ 22:19:
[...]

De smartphone betaal je zelf, no shit. Het is geen liefdadigheidsinstelling. :+
Dat was ook precies mijn punt! Uiteindelijk betaal je toch.
truckermich vroeg zich ook af of KPN een "foutje" had gemaakt. Eg nie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dit lijkt heel erg op persoonlijk aankoopadvies, vandaar dat ik het topic naar Mobile Aankoopadviesforum verplaats.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1