Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Volgens mij heeft de iPhone 5 vrijwel dezelfde specs als de iPhone 5c die nog steeds nieuw verkrijgbaar is. Ik verwacht dat ze de updates voor beide telefoons nog zeker wel 2 jaar door voeren. Je kunt dus ook een 5c overwegen als je de plastic behuizing geen probleem vindt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:17
Darkstar schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 13:02:
[...]

Het blijft altijd een gok, maar het lijkt me wel aannemelijk dat de 5 nog een update krijgt naar iOS 9, vermoedelijk zonder een aantal nieuwe functies. De 4 en 4S hebben bijvoorbeeld ook nog de update naar iOS 8 gekregen maar moeten het stellen zonder een aantal zaken zoals AirDrop, etc.
De 4 heeft helemaal geen update naar iOS 8 gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H1MSELF1SH
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 07:05
Mijn iPhone 5 is momenteel opgestuurd naar Apple omdat er stof achter de cameralens zat wat vage vlekken veroorzaakte op foto's. Volgens Google ben ik niet de enige met dat probleem. Aangezien mijn iPhone nog geen 2 jaar oud is (dus nog binnen garantie) verwacht ik een refurbished toestel terug te krijgen.

Ik heb ondertussen wel een iPhone 6 gekocht en ga mijn "nieuwe" iPhone 5 verkopen. Enig idee wat ik daar nog voor zou kunnen krijgen? Het doosje, de lader en oortjes heb ik ook nog in nieuwstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:09

Maxow

Hidden Sound System

Er staan er genoeg tussen V&A, kijk daar en trek je conclusies zou ik zo zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grunfeld
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Helaas nog geen reacties in mijn topic. Heeft iemand hier enig idee?

Scherm valt af en toe uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Hallo,
Ik wil graag weten of een iPhone A1429 GSM, op 800 en 2600Mhz 4G kan. vind verschillende sites die wel 2600 aangeven, maar Apple niet en hier ook niet.

Het gaat om de kwestie met Tele2 4G, wat ik ook heb besproken in iOS10 topic.Tele2 zegt nu dat het aan mijn SIM ligt en sturen één nieuwe op. Pa zegt dat Tele2 4G netwerk 800 en 2600Mhz gebruikt, dus kan mijn iPhone 5 niet eens op hun netwerk. :'(

Help please :>

Ms Hackus

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:17
iPhone 5 heeft hele gebrekkige ondersteuning voor 4G (alleen 1800MHz wordt in Nederland ondersteund). Helaas.
Pagina: 1 ... 33 34 Laatste

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:

[iPhone] Importeren en / of losse koop
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - deel 3
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.