Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• KNZ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-10 13:06

KNZ

"Basic Bear" $199
1.7Ghz Snapdragon 600 CPU.
2GB RAM
Stock Android 4.2.1 (Jelly bean)
4-inch IPS display (1136 x 640)
8 mega-pixel rear camera
2 mega-pixel front.
2300mAh battery
http://techdy.com/shop/basic-bear/

Leuke specs en prijs maar echt of scam? Alleen jammer van het kinderlogo
http://www.gizchina.com/2...phone-or-an-impersonator/
Lastig te zeggen, dat is afwachten tot hij uit komt. Wellicht hebben ze goedkoop in kunnen kopen en verkopen ze met marginale tot zelfs geen winst om zo naamsbekendheid te krijgen.
Ze zeggen dat hij compatible is met cases voor de nieuwe iPhone, dat zou wel grappig zijn :o

[ Voor 20% gewijzigd door Tsurany op 08-07-2013 18:54 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Het logo is idd wel wat kinderachtig, maar als ze idd naamsbekendheid hebben zal niemand zich daar nog druk over maken. Wel mooi specs voor de prijs :o
Persoonlijk vind ik Snapdragon toch een plus. Die CPUs hebben hun kunnen keer op keer bewezen en nooit geen issues zoals met Mediatek en GPS... Nu in hoeverre die issues aan de antenne of de software liggen dan aan de soc zelfs is een andere zaak.

Ik had eigenlijk ook liever wat intel atom gezien.
Momenteel enkel de K900 en die is groot en redelijk prijzig ^^"

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11 14:25
KNZ schreef op maandag 08 juli 2013 @ 18:48:
"Basic Bear" $199
2GB RAM
8 mega-pixel rear camera
2 mega-pixel front.
2300mAh battery

De Bear Pro is nog indrukwekkender met een full HD scherm en volledig aluminium, net als de HTC One. Ik vraag me af of het geen scam is. De prijs van 250 dollar voelt niet geloofwaardig.

PSN: speedrazor3

Betaal je met creditcard en PayPal, ben je verzekerd. Strategie is wel slim, de telefoon verkopen als compatibel met alle cases en dergelijken voor die merktelefoons die ze namaken. Toch mooie reclame.

[ Voor 58% gewijzigd door Tsurany op 08-07-2013 21:21 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

KNZ schreef op maandag 08 juli 2013 @ 18:48:
"Basic Bear" $199
2GB RAM
8 mega-pixel rear camera
2 mega-pixel front.
2300mAh battery

Er loopt op Tweakers ook al een topic van, maar ik vertrouwvhet niet zo.
Een gevalletje "to good to be true"

- of hij gaat nooit uitkomen en is 1 grote hype
- of de prijs ligt een stuk hoger
- of de hardware een stuk lager.

Want de prijs/hardware verhouding kan nu nooit uit..

• Tc662
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 00:49
Heb epo werkend gekregen, verschil is zeker aanwezig.

Had eerst ong 10 seconden nodig om een fix te krijgen, nu met epo werkend lukt het binnen 3 seconden.
Morgen is kijken hoe de "first fix" gaat.

Hier zijn beide bestanden die je nodig hebt:

https://www.dropbox.com/s/scl9o9r4l8ti8ki/EPO.DAT
https://www.dropbox.com/s/by1cbui9itc67zh/EPO.MD5

Gewoon in /data/misc zetten.

Hopelijkt zorgt dit voor een snellere fix voor de meeste mensen, dit bestand moet wel elke maand geupdate wordt indien mobiel het niet zelf doet.
Vraag me af in hoeverre EPO een verschil kan maken van 10 naar 3 seconden. Kan daar zelf geen logische technische verklaring voor bedenken.

Tsurany schreef op maandag 08 juli 2013 @ 21:50:
Vraag me af in hoeverre EPO een verschil kan maken van 10 naar 3 seconden. Kan daar zelf geen logische technische verklaring voor bedenken.
Je kunt er anders wel bekers mee winnen.(en vervolgens weer verliezen) :+

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

sander817 schreef op zondag 07 juli 2013 @ 19:20:
waarom hebben sommige telefoons wel epo en a-gps settings, en andere niet in location services?
De Cubot GT99 heeft deze instellingen helaas niet. Via MobileUncle kan ik alleen PowerGPS inschakelen, maar ik zie niets over EPO en a-GPS.

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:40

Zenix

BOE!

schaduw schreef op maandag 08 juli 2013 @ 22:07:
[...]

De Cubot GT99 heeft deze instellingen helaas niet. Via MobileUncle kan ik alleen PowerGPS inschakelen, maar ik zie niets over EPO en a-GPS.
Heeft hij wel instellingen > locatietoegang > druk op gps satellieten, daaronder zitten instellingen voor EPO en a-gps. Tevens kan je het ook vinden met MobileUncle, maar daar moet je naar engineer mode gaan.

Alleen kan maar geen epo data downloaden, server daarvan lijkt niet te werken. Maar daar hebben meer mensen last van. Maar je kan epo data manueel downloaden zie paar posts hierboven.

[ Voor 16% gewijzigd door Zenix op 08-07-2013 23:48 ]

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-11 13:56
hansdegit schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 16:11:
:(

Heel jammer....In 1e instantie best blij met mijn JiaYu G2s, cool ding. Alleen: ik krijg die klere GPS echt niet aan de praat. Antennemods, gpsfix, apps...Niets, nada, noppes.

Terugsturen zie ik niet zitten, niet in de laatste plaats omdat ik 'em al opengehaald heb. Misschien maar op MP of V&A dumpen.

Leergeld heet dat, geloof ik....
*O* :)F

YES! GPS draait. Een stukje jumperwire van 4,5cm bevestigd aan het onderste bovenste contactpunt van de antenneconnectoren. De originele plakantenne was al eerder verwijderd.

Zelfs binnen zie ik nu satellieten, alhoewel ik daar geen lock krijg.

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:26
Tc662 schreef op maandag 08 juli 2013 @ 21:42:
Heb epo werkend gekregen, verschil is zeker aanwezig.

Had eerst ong 10 seconden nodig om een fix te krijgen, nu met epo werkend lukt het binnen 3 seconden.
Morgen is kijken hoe de "first fix" gaat.

Hier zijn beide bestanden die je nodig hebt:

https://www.dropbox.com/s/scl9o9r4l8ti8ki/EPO.DAT
https://www.dropbox.com/s/by1cbui9itc67zh/EPO.MD5

Gewoon in /data/misc zetten.

Hopelijkt zorgt dit voor een snellere fix voor de meeste mensen, dit bestand moet wel elke maand geupdate wordt indien mobiel het niet zelf doet.
Volgens mij is die epo server van mediatek down ofzo. Op 23 juni heb ik namelijk wel een epo bestand kunnen downloaden, maar de laatste paar dagen lukt het niet. Toch zou het met alleen agps wel werkend minstens zo snel moeten zijn als met alleen epo.

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

• FlowDesign
hansdegit schreef op maandag 08 juli 2013 @ 22:58:
[...]

YES! GPS draait. Een stukje jumperwire van 4,5cm bevestigd aan het onderste contactpunt van de antenneconnectoren. De originele plakantenne was al eerder verwijderd.

Haha, nice. Goed getweaked :P

Verwijderd

Beste mensen,

Ik zoek wat advies bij het vinden van een goede smartphone.
Heeft iemand ervaring met de Zhijian D1, 5" 2gb/32gb/1.7ghz. Kan daar bar weinig over vinden, maar specs zijn wel interessant :)
Dan zijn er nog 2 tal andere die de aandacht trekken.
Iocean X7 Young 5" 1gb/4gb/1.2ghz

Als er tips zijn mbt gelijke toestellen, hoor ik het graag _/-\o_

• ophidian877
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-11-2013
dataSlut schreef op maandag 08 juli 2013 @ 15:43:
FAEA heeft een nieuwe firmware uitgebracht voor de F1, versie 0.8.
Deze is te vinden op: http://pan.baidu.com/shar...=2182383946&uk=1245035967

De "change log" is vrij onduidelijk, maar wat ik er met Google Translate uit haal schijnt de touchscreen sensitiviteit verbeterd te zijn en wordt 'mobile standby', 'headphone plug' en 'ringtones small' genoemd.

Ik heb de ROM zelf nog niet getest, maar zal dit in de loop van de week wel doen en eventuele bevindingen posten.
Hey,

Misschien heb je al verteld over je gebruikerservaring met de F1 en heb ik overheen gelezen maar zo niet ben ik zeer geinteresseerd naar je bevindingen tot nu toe. Voornamelijk de bouwkwalteit, bediening en het scherm benieuwen mij zeer. Heb hem al 2 weken in bestelling bij Pandawill maar de voorraad is op... :(
Verwijderd schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 02:03:
Beste mensen,

Ik zoek wat advies bij het vinden van een goede smartphone.
Heeft iemand ervaring met de Zhijian D1, 5" 2gb/32gb/1.7ghz. Kan daar bar weinig over vinden, maar specs zijn wel interessant :)
Dan zijn er nog 2 tal andere die de aandacht trekken.
Iocean X7 Young 5" 1gb/4gb/1.2ghz

Als er tips zijn mbt gelijke toestellen, hoor ik het graag _/-\o_
Die zhijjan heb ik hier nog nooit voorbij zien komen. Kan m ook alleen vinden bij Fastcardtech en daar is is ie "out of stock". Nou is Fastcardtech niet de meest betrouwbare webshop en veranderd de prijs vaak als een artikel wel weer op voorraad is. De zhijjan gaat zeker niet voor 200 USD verkocht worden. De iOcean darentegen wel.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
ophidian877 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 08:26:
[...]
Voornamelijk de bouwkwalteit, bediening en het scherm benieuwen mij zeer.
Zoek op zijn nick in dit topic.. :)
dataSlut schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 19:27:
Typ dit bericht vanaf de Faea F1. Eerste indrukken van het toestel zijn goed. Mooi scherm, goeduitouwkwaliteit, nette snelheid. Wifi en nfc werkt goed. Bluetooth, gps en mobiele functionaliteit nog niet getest moet nog een micro sim adapter hebben. In dit toestel gaan 2 grote simkaarten.

Notification light zit in de homebutton heb rood groen en blauw gezien. Ook haptic feedback is aanwezig.
Android lijkt over het algemeen stock. En is stabiel. Geen nederlands geinstalleerd helaas.

• schaduw
  • Niet online

schaduw

schaduw

Zenix schreef op maandag 08 juli 2013 @ 22:42:
[...]

Heeft hij wel instellingen > locatietoegang > druk op gps satellieten, daaronder zitten instellingen voor EPO en a-gps. Tevens kan je het ook vinden met MobileUncle, maar daar moet je naar engineer mode gaan.
...
Vaag, ik heb de instellingen niet in het menu :? Misschien doordat ik direct na ontvangst van de telefoon een factory reset heb uitgevoerd, al zou dit niet uit mogen maken.
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2itg80p.png

Via Mobile Uncle Enigeer mode heb ik ze nu wel ingeschakeld.

• Tc662
Je moet op GPS satellieten klikken om in dat menu te komen

• schaduw
  • Niet online

schaduw

schaduw

Tc662 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 09:29:
Je moet op GPS satellieten klikken om in dat menu te komen
:F

• Tc662
Net in 13 seconden me eerste fix van de dag.. denk eerder geluk dan dat het aan epo ligt, want dit zou dan wel echt een gigantisch verschil zijn..

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/300w8c2.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door Tc662 op 09-07-2013 09:42 ]

• -Roy-
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-11 11:50
ophidian877 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 08:26:
[...]

Hey,

Misschien heb je al verteld over je gebruikerservaring met de F1 en heb ik overheen gelezen maar zo niet ben ik zeer geinteresseerd naar je bevindingen tot nu toe. Voornamelijk de bouwkwalteit, bediening en het scherm benieuwen mij zeer. Heb hem al 2 weken in bestelling bij Pandawill maar de voorraad is op... :(
Bij de FAEA F1 heb ik het vermoeden dat deze zwaar tegenvalt, deze draait namelijk op een adreno 203 gpu, en dat is nou niet echt een krachtpatser. In het dagelijks gebruik zal je hier waarschijnlijk niet veel last van hebben, maar als je eens een 3d spelletje wilt spelen is het niet de beste keus.

• Blastpe
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:56
Naast de Iocean X7Youth, X7Youth Turbo en X7Elite komt nu ook de X7Plus. :)

[ Voor 27% gewijzigd door Blastpe op 09-07-2013 10:51 ]

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-11 21:40
Er is ook een nieuwe OrientPhone Mega of de Firefly V65 voor 383 dollar voor een 1080p 6.5" T processor 1gb RAM 16gb Rom en 2x 3150 mAh batterijen. Hij ziet er uit als een Samsung, maar persoonlijk vind ik hem best wel strak (in ieder geval mooier dan de Galaxy Mega).

http://www.gizchina.com/2...let-i-would-actually-own/ bericht op gizchina en hier te koop http://www.orientdeal.com...ra-android-4.2-phone.html

Ook te koop bij antelife, maar stukje duurder http://www.antelife.com/f...0-1g-16g-dual-camera.html

[ Voor 14% gewijzigd door dangerousp op 09-07-2013 10:36 ]

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-11 19:38

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

hansdegit schreef op maandag 08 juli 2013 @ 22:58:
[...]

YES! GPS draait. Een stukje jumperwire van 4,5cm bevestigd aan het onderste bovenste contactpunt van de antenneconnectoren. De originele plakantenne was al eerder verwijderd.

heb je een fototje of iets anders van wat je gedaan hebt en waaraan?

Verwijderd

Die Zhijian D1 is toch in stock bij FastCardTech?
http://www.fastcardtech.com/goods.php?u=57053&id=8958

lol ... dan wel dan niet. wtf!?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2013 10:57 ]

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-11 13:56
sander817 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 10:50:
[...]

heb je een fototje of iets anders van wat je gedaan hebt en waaraan?
hansdegit in "Mobiele telefonie: zwak GPS signaal, hoe te verbeteren"

Even een ander topic geopend in EL, ik ben nog niet tevreden.

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

• sander817

sander817

sander817 schreef op maandag 08 juli 2013 @ 10:22:
[...]

krijg wel redelijk snel een fix nu, maar onbruikbaar onnauwkeurig. Fietstochtje van 13 km, komt op 54 km uit. Gister een avond hardlopen, endomondo komt uit op 127km ipv de werkelijke 7 km
volgens mij is het meer een android probleem, fix krijg ik redelijk snel, maar alle gps/sport apps geven een dergelijke afwijking. Er zijn ook al meer meldingen van afwijkingen in endomondo, maar dat gaat over cyanogenmod
Het kan ook zijn dat de GPS locatie niet nauwkeurig genoeg is en die applicaties de meetpunten niet ver genoeg omzetten naar rechte lijnen.

• sander817

sander817

de route die ik fiets klopt wel, daar zit geen afwijking in

• w1t
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-06-2023

w1t

Beste Tweakers, ik zou jullie advies willen vragen om het volgende:
Binnenkort bied ik m'n Samsung Galaxy S2 ter reparatie aan en ik zoek vervanging in de tussentijd voor mijn werk. Ik sta open voor elke telefoon (chinees/non-chinees) die aan de volgende eisen voldoet:

* Stabiele werking
* >4.0" scherm
* <200 euro
* Accu gaat dag mee bij normaal gebruik
* Prima belkwaliteit (spreken/luisteren)
* Ondersteunt huidige en toekomstige Nederlandse frequentiebanden
* Ondersteunt MS Exchange (ActiveSync)
* Nauwkeurige GPS-functie (voor Flitsmeister en Google Maps app)
* Primawerkende Whatsapp

+ Kwalitatief hoogwaardige geluidschip is een pre (maar geen eis).

Video's, games, etc. doe ik er niet op en internet soms.

Wellicht kunnen jullie mij een richting geven van merk/type?
Mijn dank is groot.

[ Voor 3% gewijzigd door w1t op 09-07-2013 13:13 ]

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:23
w1t schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 13:07:
Beste Tweakers, ik zou jullie advies willen vragen om het volgende:
Binnenkort bied ik m'n Samsung Galaxy S2 ter reparatie aan en ik zoek vervanging in de tussentijd voor mijn werk. Ik sta open voor elke telefoon die aan de volgende eisen voldoet:

* Stabiele werking
* >4" scherm
* <200 euro
* Accu gaat dag mee bij normaal gebruik
* Prima belkwaliteit (spreken/luisteren)
* Ondersteunt huidige en toekomstige Nederlandse frequentiebanden
* Ondersteunt MS Exchange (ActiveSync)
* Nauwkeurige GPS-functie (voor Flitsmeister en Google Maps app)
* Primawerkende Whatsapp

+ Kwalitatief hoogwaardige geluidschip is een pre (maar geen eis).

Video's, games, etc. doe ik er niet op en internet soms.

Wellicht kunnen jullie mij een richting geven van type/merk?
Mijn dank is groot.
FAEA F1? Is lekker goedkoop (130-140eu) en draait op een Qualcomm processor. GPS werkt dus prima.
Helaas, geen een telefoon voldoet aan die eisen.

• dangerousp
Als je het geluid belangrijk vind kun je wellicht kijken voor de Neo N003, die heeft een aparte Yamaha audichip. Wil je een super snelle en super goede GPS, dan is het verstandig om geen Mediatek chip te nemen, maar bijvoobeeld een qualcomm of exynos 4412 chip.

Is GPS minder belangrijk, dan denk ik dat een Jiayu G3S al prima is.

Verwijderd

Beste tweakers,

Heeft iemand enig idee waar ik nog een zwarte versie van de Jiayu G2s zou kunnen bestellen?
Er is alleen nog maar de witte versie verkrijgbaar op de Verkoopsites die ik ken. Ik krijg telkens het antwoord dat de fabriek gestopt is met het produceren van het zwarte model. Wordt deze dan niet meer gemaakt?

• Spete
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-11-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 13:32:
Beste tweakers,

Heeft iemand enig idee waar ik nog een zwarte versie van de Jiayu G2s zou kunnen bestellen?
Er is alleen nog maar de witte versie verkrijgbaar op de Verkoopsites die ik ken. Ik krijg telkens het antwoord dat de fabriek gestopt is met het produceren van het zwarte model. Wordt deze dan niet meer gemaakt?
Als er wordt gestopt met de productie is het normaal zo dat deze inderdaad niet meer wordt gemaakt.... :O

• dangerousp
Beste tweakers,

Misschien een stomme vraag, maar waarom de G2S en niet de G3S bijvoorbeeld. Een quadcore tov dualcore, 720p tov qHD voor slechts 15 euro meer.

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Beste tweakers,

http://www.aliexpress.com...tive_id=SB_20130709045014
dangerousp schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 13:15:
Als je het geluid belangrijk vind kun je wellicht kijken voor de Neo N003, die heeft een aparte Yamaha audichip. Wil je een super snelle en super goede GPS, dan is het verstandig om geen Mediatek chip te nemen, maar bijvoobeeld een qualcomm of exynos 4412 chip.

Is GPS minder belangrijk, dan denk ik dat een Jiayu G3S al prima is.
Sowieso geen MediaTek chip aangezien hij 4G en 3G op 900Mhz wilt. Dan valt de MediaTek chip dus al af.

• dangerousp
Tsurany schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 14:56:
[...]

Sowieso geen MediaTek chip aangezien hij 4G en 3G op 900Mhz wilt. Dan valt de MediaTek chip dus al af.
Ik las het als 'als hij nu maar op het netwerk kan en in de toekomst op het netwerk kan'. Niet dat hij ook de nieuwste frequenties wil.

Verwijderd

dangerousp schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 14:48:
[...]

Misschien een stomme vraag, maar waarom de G2S en niet de G3S bijvoorbeeld. Een quadcore tov dualcore, 720p tov qHD voor slechts 15 euro meer.
Vind de G3s net iets te groot voor mij, anders had ik deze wel genomen.
Op aliexpress heb ik trouwens gisteren 1 besteld. Eerst een mailtje gestuurd of ze nog zwarte modellen op voorraad hadden, die gaven aan ze nog te hebben. Maar na betaald te hebben komt er in 1x een mailtje later dat ze toch niet geleverd kunnen worden..... Wel in het wit, duh!
Tja, ik blijf gewoon vrolijk verder zoeken, is niet zoveel andere keus met hetzelfde formaat toestel (4 inch).
dangerousp schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 15:58:
[...]

Ik las het als 'als hij nu maar op het netwerk kan en in de toekomst op het netwerk kan'. Niet dat hij ook de nieuwste frequenties wil.
Hij noemt expliciet toekomstige frequenties, dan neem ik aan dat hij 4G en 3G op 900Mhz bedoelt. Als dat niet zo is heeft hij het wat krom neergezet :+

• FlowDesign
Tc662 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 09:40:
Net in 13 seconden me eerste fix van de dag.. denk eerder geluk dan dat het aan epo ligt
Afbeeldingslocatie: http://olie.home.xs4all.nl/fok/smilies/Smilies/snuiven.gif ?

• Momus
Verwijderd schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 16:00:
[...]

Vind de G3s net iets te groot voor mij, anders had ik deze wel genomen.
Op aliexpress heb ik trouwens gisteren 1 besteld. Eerst een mailtje gestuurd of ze nog zwarte modellen op voorraad hadden, die gaven aan ze nog te hebben. Maar na betaald te hebben komt er in 1x een mailtje later dat ze toch niet geleverd kunnen worden..... Wel in het wit, duh!
Tja, ik blijf gewoon vrolijk verder zoeken, is niet zoveel andere keus met hetzelfde formaat toestel (4 inch).
Aliexpress is niet 1 winkel. Er zitten ontelbare resellers die hem hebben daar.

• boppos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-11 15:48
Momus schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 16:23:
[...]

Aliexpress is niet 1 winkel. Er zitten ontelbare resellers die hem hebben daar.
zat net met een seller te chatten omdat ik opzoek ben naar de Jiayu G4 basic zwart 300mAh 1/4gb en met de geupdate MTK6589T Zie hier het resultaat:
Ik(2013-7-9 16:8:36)
Hi
I see that you are selling the Jiayu G4 with the mtk6589T procesor. Can you confirm that the black 1gb/4gb 3000mAh version has an mtk6589T and not the mtk6589 (without the T)?

Verkoper(2013-07-09 07:09:26)
MTK6589T
Ik(2013-7-9 16:10:0)
And is it in stock?
Verkoper(2013-07-09 07:10:26)
Yes
Ik(2013-7-9 16:12:30)
in the pictures it is still with the older MTK6589 (1.2MHz)
Verkoper(2013-07-09 07:13:56)
sorry, the picture have not updated
Ik(2013-7-9 16:16:20)
so you can sell me a Jiayu G4 basic or youth (1gb/4gb) from the new batch with the mtk6589T in black with 3000mAh?
Verkoper(2013-07-09 07:19:15)
can i reply to you tomorrow? now I'm at home, tomorrow i will go to company to check it.
Ik(2013-7-9 16:20:47)
Thats fine. Thank you for the information. Have a nice day!
Verkoper(2013-07-09 07:20:56)
handshake poppetje

Beetje jammer.... wil em zo graag |:(

Edit: misschien maar hier bestellen dan http://www.dhgate.com/pro...ore/165588805.html#s1-1-1

Edit 2: heb hem besteld nog een paar dagen wachten en dan komt hij binnen met dhl hoop ik :9~

[ Voor 7% gewijzigd door boppos op 09-07-2013 18:00 ]

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:48

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:55
Ziet er erg gelikt uit, maar de verhouding tussen prijs en specs maakt dat ik het niet geloof. Te mooie specs voor dat geld zeg maar. Bijna gelijkwaardig aan de Xiaomi Mi2S voor de helft van het geld.

• rolandmegens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:08
Heeft iemand ervaring met de winkel: hotmid.com?

Ik wil een Xiaomi m2a kopen, en die is daar 10-30 dollar goedkoper als op andere websites, en nu zie ik dat de m2s in de aanbieding is voor maar 330 usd (http://hotmid.com/xiaomi-...nch-capacitive-touch.html)

Is dit te vertrouwen? Want die m2s is ook al 30-50 usd goedkoper als elders.

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:45
Vraagje over mijn zopo c2 platinum.

Ik heb met my tracks een 20 minuten met de hond gelopen (2.5km) maar hij verschiet vaak van positie, ook tijdens autorijden pakt hij soms zijwegen. Zijn hier instellingen voor te vinden?
Heb EPO en AGPS aangevinkt. Heb een fix binnen enkele seconden, ook binnenhuis. alleen is de locatie aanduiding niet altijd even precies en consequent.

https://maps.google.com/m...570.0004e112c7597aeb96902

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

• Robinator
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-10 00:25
Oggy schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 17:33:
Vraagje over mijn zopo c2 platinum.

Ik heb met my tracks een 20 minuten met de hond gelopen (2.5km) maar hij verschiet vaak van positie, ook tijdens autorijden pakt hij soms zijwegen. Zijn hier instellingen voor te vinden?
Heb EPO en AGPS aangevinkt. Heb een fix binnen enkele seconden, ook binnenhuis. alleen is de locatie aanduiding niet altijd even precies en consequent.

https://maps.google.com/m...570.0004e112c7597aeb96902
stomme vraag misschien, maar heeft de platinum versie nu beter verlichte buttons? want bij de C2 vond ik dat ze maar heel zacht licht gaven (zelfs in het donker)
Verder kan ik enkel zeggen dat de gps snel beinvloed kan worden door hoge gebouwen en kwaliteit van de antenna strip, zoals sommige hier zeggen kan je deze hardware matig modden, mar daar hangen risico's aan.
Mijn gewone C2 deed het goed, dus kan hier eigenlijk niet veel meer info over geven.

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:45
Op gizchina.com staat een review van de t variant. Ik kan niet vergelijken met de normale c2 want die heb ik nog nooit gezien.

Ze doen het voldoende in het donker en in het huis zie ik het ook. Maar niet zo fel als een sgs1 maar ongv even fel ala een sgs2, klein beetje minder fel.

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

• Arietje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-10 23:27
Voor aankoopadvies graag het daarvoor bestemde forum gebruiken.

[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 09-07-2013 21:37 ]

• Lord_Dain
  • Laatst online: 20-11 20:16
@Arietje, de proc is een MTK6589 dus die zal ook wel kampen met GPS problemen (aannemelijk gezien de GPS issues met de meeste MTK6589 telefoons).

Verder lijkt me de informatie niet te kloppen. Het zou om een 6589T proc gaan en daarna staat in de quick overview dat het om de 1.2Ghz quadcore gaat, dat is de normale zonder 'T'. Vervolgens in de specs hebben ze het weer over 1.5Ghz. Screen lijkt me geen Gorilla Glass, als je dat belangrijk vindt natuurlijk.

Voor de rest niet veel bijzonders op te merken behalve dat het het zoveelste 6589 telefoontje is, als het de T is, wel voor een nette prijs en als het je smaak is.. zou voor mij de enige reden om hem niet te kopen zijn dat er geen apart draadje van is op dit forum :)

@Hans, hmm, alhoewel je het nu hebt opgelost, krijg je je telefoon nog normaal dicht? Ik vind het maar doffe ellende dat je een phone hardware matig moet modden om hem werkend te krijgen. Hoeveel tijd gaat daar wel niet in zitten? Nee, ik ben persoonlijk blij dat ik GPS niet/amper gebruik, maar anders zou het voor mij echt een showstopper zijn die brakke GPS.

[ Voor 19% gewijzigd door Lord_Dain op 09-07-2013 21:48 ]

Tweakers luisterd naar mij en vele anderen als reactie op de shootout van De middenklasse-smarphones:
Redactie vraagt hulp: shootout Chinaphones

Ze hebben alleen (nog) geen toestellen..
En als ik het bericht moet geloven, een beperkt budget. Ze vragen daarom of er Tweakers bereid zijn om. Hun toestel uit te lenen...

En ik maar denken dat chinaphones zo goedkoop zijn.... :)

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
misschien niet heel obscuur want in NL nu vrij uitgebreid in de markt gezet, maar zijn er misschien al ervaringen met de Huawei Ascend P6?

Een erg dun toestel op het eerste gezicht met looks die vrij high end aan doen maar specs die het meer een goede mid range maken was mijn indruk.
Geen ervaringen maar afgaande op de specificaties is het mijn inziens een telefoon die je enkel voor de looks koopt. De prijs is gewoon net iets te hoog voor de specificaties van die telefoon. De concurrent doet het beter.

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-11 21:51
dutchgio schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 23:15:
Tweakers luisterd naar mij en vele anderen als reactie op de shootout van De middenklasse-smarphones:
Redactie vraagt hulp: shootout Chinaphones

Ze hebben alleen (nog) geen toestellen..
En als ik het bericht moet geloven, een beperkt budget. Ze vragen daarom of er Tweakers bereid zijn om. Hun toestel uit te lenen...

En ik maar denken dat chinaphones zo goedkoop zijn.... :)
Goede tip. Heb mijn X7 Elite ter beschikking gesteld :)

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:26
Luitjes, ik zit nog steeds te knooien met mijn chineesje, waarbij tijdens het bellen met de carkit, degene aan de andere kant mij heel slecht verstaat. Mijn telefoon draait op standaard android 4.2.1.
Heeft iemand misschien een tip of een patch, om dit op te lossen ?

• FlowDesign
De Bluetooth software zit in de ROM ingebakken, dus als er geen andere ROM beschikbaar is dan ben ik bang van niet.

• w1t
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-06-2023

w1t

Tsurany schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 16:03:
[...]

Hij noemt expliciet toekomstige frequenties, dan neem ik aan dat hij 4G en 3G op 900Mhz bedoelt. Als dat niet zo is heeft hij het wat krom neergezet :+
Ik doelde inderdaad op toekomstige frequenties (4G). Ik las dat KPN het evt. uitfaseren van 3G jaren van te voren zal aankondigen. Als ze hun woord houden voldoet 3G dus prima en heb ik 4G niet nodig :P
Wat is iOcean toch aan het doen? Allerlei varianten introduceren met marginale verschillen. Lijkt me nou niet echt handig om het nog uit elkaar te houden.

• Momus
Tsurany schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 09:57:
Wat is iOcean toch aan het doen? Allerlei varianten introduceren met marginale verschillen. Lijkt me nou niet echt handig om het nog uit elkaar te houden.
Als het maar verkoopt :)
Tsurany schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 09:57:
Naast de bootanimatie nemen ze nu ook de verkooptechniek van samsung over...

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:18
Ik volg dit interessante topic al een tijdje, en de diverse specifieke topics ook. Maar ik kan maar geen telefoon vinden die 'alles' heeft wat IK zoek:
Dual-Sim (eis no1), goed werkende GPS (eis no2), high end (eiS no3).
Schermgrootte is niet zo spannend, maar ergens tussen 4.3 en 5 inch. BT en Wifi moeten het natuurlijk ook goed doen, en ik wil niet solderen. Moet Out of the box gewoon goed werken. Spelen met customroms en firmware etc doe ik graag, maar niet op dag 1. Of zie ik een telefoon over het hoofd en is die er wel??

• FlowDesign
w1t schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 09:15:
[...]

Ik doelde inderdaad op toekomstige frequenties (4G). Ik las dat KPN het evt. uitfaseren van 3G jaren van te voren zal aankondigen. Als ze hun woord houden voldoet 3G dus prima en heb ik 4G niet nodig :P
Heeft vrij weinig te maken met woord houden, dit soort zaken zijn gewoon wettelijk vastgelegd.
Daarnaast is KPN voor Nederland een bedrijf dat een officiële maatschappelijke verantwoording heeft, dat komt er dus op neer dat KPN er altijd alles aan zal doen om ervoor te zorgen dat alles en iedereen in heel het land over de nodige middelen (lees: frequenties) kan beschikken, zelfs als dat meer is dan wat wettelijk verplicht is.

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-11 12:11

Pathogen

Shoop Da Whoop

marcelmg2 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 11:36:
Ik volg dit interessante topic al een tijdje, en de diverse specifieke topics ook. Maar ik kan maar geen telefoon vinden die 'alles' heeft wat IK zoek:
Schermgrootte is niet zo spannend, maar ergens tussen 4.3 en 5 inch. BT en Wifi moeten het natuurlijk ook goed doen, en ik wil niet solderen. Moet Out of the box gewoon goed werken. Spelen met customroms en firmware etc doe ik graag, maar niet op dag 1. Of zie ik een telefoon over het hoofd en is die er wel??
Mis ik iets? Echt élke MTK6589 telefoon heeft wat je vraagt. En wat is "High-end"?

• FlowDesign
marcelmg2 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 11:36:
Jij zoekt een Oppo Find 5 of een Nexus 4, maar dan met Dual SIM :+

• marcelmg2
Thrackan schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 11:38:
[...]

Mis ik iets? Echt élke MTK6589 telefoon heeft wat je vraagt. En wat is "High-end"?
Elke MTK6589 heeft GPS, maar bijna geen enkele een goed werkende GPS.
En high-end is wat mij betreft een MTK6589 of beter.
FlowDesign schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 11:38:
[...]

klopt......

[ Voor 23% gewijzigd door marcelmg2 op 10-07-2013 11:43 ]

FlowDesign schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 11:38:
[...]

Mijn oplossing was om de tweede simkaart te laten verdwijnen, dat maakt de wereld een stuk makkelijker :*)

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

marcelmg2 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 11:41:
[...]

Elke MTK6589 heeft GPS, maar bijna geen enkele een goed werkende GPS.
En high-end is wat mij betreft een MTK6589 of beter.

[...]

klopt......
Elke MTK6589 heeft dezelfde chip. Mocht het puur een antenneprobleem zijn, dan kan ik je vertellen dat mijn GPS prima werkt (Jiayu G3S).

• partyondude
Over het algemeen lees je meer negatieve, dan positieve MTK6589 icm GPS verhalen...Dat is hier niet anders, gisteren een minuut of 20 buiten gelegd, helemaal niks. Droevig.

Voor wat betreft de eisen van Marcel, Die heb ik ook, maar vooralsnog zijn die niet te vinden in één toestel.

• Tc662
Ik vind de GPS op mijn toestel echt niet zo slecht, het is zeker niet geweldig, maar het lijkt alsof ik het wel beter heb dan anderen, vandaag duurde het 5:56 voor mijn eerste fix en alle fixes komen nu binnen 5 seconden binnen, dit is binnen en met een siliconen hoesje eromheen, morgen is buiten proberen, het regent nu hier :(

• Lord_Dain
Dat is dus wat mij er van weerhoud te bestellen. het is het nét niet, zeg maar. De oppo vind ik een heel mooi toestel maar geen dual-sim. Ik heb ook overwogen om naar 1 SIM te gaan (zakelijk) maar dat heeft een aantal nadelen (zoals privé bellen over zakelijk en altijd voor je werk bereikbaar zijn terwijl je dat misschien ff niet wil). Ik heb ook overwogen om alle zakelijk telefoontjes door te schakelen en dan met de privé SIM, maar dan moet je dus ook vanaf je privé kosten gaan maken. Grrr.

• DaBuzzzzz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-12-2022
GPS testen door alleen te kijken naar je fixtijd is een beetje suf.

Ga eens hardlopen of fietsen met een tracker zoals sports-tracker en als de gps goed is heb je een keurige route met nette vlakke gemiddelde snelheden. Is de gps brak dan ren je van links naar rechts in rechten lijnen met snelheden ver boven de 200 kmph en is je afgelegde afstand bijna dubbel van de daadwerkelijke afstand. Mijn Nokia E7 is loepzuiver daarmee en als mn G4 ergens deze week binnen is heb ik goed vergelijkingsmateriaal,

• guapper
  • Laatst online: 22:55
DaBuzzzzz schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 12:29:

Ga eens hardlopen of fietsen met een tracker zoals sports-tracker en als de gps goed is heb je een keurige route met nette vlakke gemiddelde snelheden. Is de gps brak dan ren je van links naar rechts in rechten lijnen met snelheden ver boven de 200 kmph en is je afgelegde afstand bijna dubbel van de daadwerkelijke afstand. Mijn Nokia E7 is loepzuiver daarmee en als mn G4 ergens deze week binnen is heb ik goed vergelijkingsmateriaal,
+1

praktische tests zeggen altijd meer dan hoe snel er een fix is.
Kennis van me heeft bovenstaand probleem overigens ook met zijn Nokia Lumia 800 regelmatig als hij gaat fietsen. Dit is dus niet alleen een probleem met de MediaTek chipsets.

• bartvanobart
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:28
Ik heb gisteren de teveel bestelde Faea F1 binnengekregen van Dataslut. Erg mooi apparaatje, iedereen waaraan ik hem laat zien is onder de indruk. Bouwkwaliteit is erg goed. Ik heb hem dus nog maar kort in gebruik dus een uitgebreide review kan ik jullie nog niet geven. Die gaat er wel komen! Ik heb nog wel een vraagje over rooten en flashen. Dit is namelijk volledig nieuw voor me. Ik heb op needrom 2 rom's gevonden voor deze telefoon. bijvoorbeeld deze: http://www.needrom.com/mobile/faea-f1-2/

Is het risicoloos om de rom te installeren? Ik ben denk ik wel handig genoeg om dit zelf te doen, maar ben ook weer een beetje bang dat er wijzigingen gaan ontstaan waarop ik niet zit te wachten. Hierover staat in de beschrijving niks vermeld. Jullie hebben dit ongetwijfeld al eens gedaan, dus kunnen me hopelijk een eenvoudig antwoord geven :)

• Redinox
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-11 11:16
guapper schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 12:52:
[...]

+1

praktische tests zeggen altijd meer dan hoe snel er een fix is.
Kennis van me heeft bovenstaand probleem overigens ook met zijn Nokia Lumia 800 regelmatig als hij gaat fietsen. Dit is dus niet alleen een probleem met de MediaTek chipsets.
Cubot M6589, slechts kort in mijn bezit gehad omdat hij al meteen naar zijn nieuwe bazinnetje ging maar gisteren toch goed de GPS kunnen testen. Out of the box, binnenshuis getest en nagenoeg meteen een fix: secondenwerk (uiteraard duurde het de eerste keer wel even). Nu is de GPS voor de nieuwe eigenaar totaal niet van belang, maar naar aanleiding van de verhalen hier was ik er zelf wel nieuwsgierig naar (zeker omdat ik zelf ook in de markt ben voor een Chinaphone), dus even getest. Stukje fietsen (km of 5) werd goed getracked, geen rare uitschieters van snelheid of afstand. Daarna ook een autoritje van 60km zonder enig probleem getracked.

Uitzondering? Wellicht, maar na deze korte testjes kan ik niet anders concluderen dat de GPS op dat specifieke toestel goed (genoeg) werkte

Je zal altijd sneller de negatieve verhalen horen, vandaar dat ik dit toch even deel (maar uiteraard geen garanties! :) )

[ Voor 1% gewijzigd door Redinox op 10-07-2013 13:53 . Reden: verduidelijking gps binnenshuis ]

D3 Profile

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

partyondude schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 12:04:
Over het algemeen lees je meer negatieve, dan positieve MTK6589 icm GPS verhalen...Dat is hier niet anders, gisteren een minuut of 20 buiten gelegd, helemaal niks. Droevig.

Voor wat betreft de eisen van Marcel, Die heb ik ook, maar vooralsnog zijn die niet te vinden in één toestel.
Over het algemeen lees je meer slechte GPS ervaringen met Chinaphones. Dit heeft, naast de bugs in de MTK6577 chipset, niets te maken met de MTK6589 chipset, maar met brakke antennes van diverse fabrikanten.

De GPS in de MTK6589 chipset heeft bewezen gewoon te werken. Dit wordt bevestigd door mensen die hardware mods doen om de antenne te verbeteren.

• Lord_Dain
@Redinox, Het is niet risicoloos, maar als je voorzichting en handig bent kan je de risico's beperken. Eerst toestel rooten en een custom recovery installeren, vanuit de recovery een backup maken van je huidige systeem is aan te bevelen, dan kan je terug als je gare ROM's flasht.

• Tc662
Redinox schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 13:51:
[...]

Cubot M6589, slechts kort in mijn bezit gehad omdat hij al meteen naar zijn nieuwe bazinnetje ging maar gisteren toch goed de GPS kunnen testen. Out of the box, binnenshuis getest en nagenoeg meteen een fix: secondenwerk (uiteraard duurde het de eerste keer wel even). Nu is de GPS voor de nieuwe eigenaar totaal niet van belang, maar naar aanleiding van de verhalen hier was ik er zelf wel nieuwsgierig naar (zeker omdat ik zelf ook in de markt ben voor een Chinaphone), dus even getest. Stukje fietsen (km of 5) werd goed getracked, geen rare uitschieters van snelheid of afstand. Daarna ook een autoritje van 60km zonder enig probleem getracked.

Uitzondering? Wellicht, maar na deze korte testjes kan ik niet anders concluderen dat de GPS op dat specifieke toestel goed (genoeg) werkte

Je zal altijd sneller de negatieve verhalen horen, vandaar dat ik dit toch even deel (maar uiteraard geen garanties! :) )
Welke app heb je gebruikt om te tracken?

• Redinox
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-11 11:16
Tc662 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 14:00:
[...]

Welke app heb je gebruikt om te tracken?
My Tracks

D3 Profile

• partyondude
Thrackan schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 13:51:
[...]

Over het algemeen lees je meer slechte GPS ervaringen met Chinaphones. Dit heeft, naast de bugs in de MTK6577 chipset, niets te maken met de MTK6589 chipset, maar met brakke antennes van diverse fabrikanten.

De GPS in de MTK6589 chipset heeft bewezen gewoon te werken. Dit wordt bevestigd door mensen die hardware mods doen om de antenne te verbeteren.
De slechte verhalen over GPS hebben zo goed als altijd met de MTK65** chip te maken, niet met een Chinees toestel met een Qualcomm bijv.

Waar het aan ligt doet er niet echt toe volgens mij, feit is gewoon dat het merendeel slecht, of niet werkt. Tenzij je bereid bent risico's te nemen en de boel open maakt om vervolgens met draad en soldeerbout aan de slag te gaan.

• marcelmg2
Welke zou dan het beste modbaar zijn? Als ik dan al iemand moet laten solderen, dan wel op de makkelijkst te modden telefoon. Welke atechnische met 2 linkerhanden uitgeruste tweaker heeft zijn eigen MTK6589 telefoon eenvoudig gewijzigd opdat de GPS nu voorbeeldig werkt?

• partyondude
Hier staan wat tips :)

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1554154

Volgens mij zelfs zonder solderen.

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:16

greatgonzo

schit-te-rend!

ik ben wel benieuwd naar de hoe de GPS van de Mtk6589t chips zich houd

• partyondude
De mijne vind niets, ook niet na 20 minuten buiten gelegen te hebben.

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
greatgonzo schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 14:30:
ik ben wel benieuwd naar de hoe de GPS van de Mtk6589t chips zich houd
Niet lang zoals ik poste enige weken geleden, de nieuwe mtk chip komt er al aan.
Dus de gps chip zal zoals nu van de 6577 naar de 89 weer beter worden.

[ Voor 11% gewijzigd door Supertip op 10-07-2013 14:55 ]

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Supertip schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 14:54:
[...]

Niet lang zoals ik poste enige weken geleden, de nieuwe mtk chip komt er al aan.
Dus de gps chip zal zoals nu van de 6577 naar de 89 weer beter worden.
Dat is de vraag, als de chip zelf prima is en het aan de implementatie van de fabrikanten ligt hoef je geen vooruitgang te verwachten.

• G33st
  • Laatst online: 00:45
bartvanobart schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 13:44:
Ik heb gisteren de teveel bestelde Faea F1 binnengekregen van Dataslut. Erg mooi apparaatje, iedereen waaraan ik hem laat zien is onder de indruk. Bouwkwaliteit is erg goed. Ik heb hem dus nog maar kort in gebruik dus een uitgebreide review kan ik jullie nog niet geven. Die gaat er wel komen! Ik heb nog wel een vraagje over rooten en flashen. Dit is namelijk volledig nieuw voor me. Ik heb op needrom 2 rom's gevonden voor deze telefoon. bijvoorbeeld deze: http://www.needrom.com/mobile/faea-f1-2/

Is het risicoloos om de rom te installeren? Ik ben denk ik wel handig genoeg om dit zelf te doen, maar ben ook weer een beetje bang dat er wijzigingen gaan ontstaan waarop ik niet zit te wachten. Hierover staat in de beschrijving niks vermeld. Jullie hebben dit ongetwijfeld al eens gedaan, dus kunnen me hopelijk een eenvoudig antwoord geven :)
Ondersteunt het toestel de Nederlandse taal?

Verwijderd

Dit ziet er ook leuk uit :)

http://www.aliexpress.com...erCat=5090301&groupsort=1

Precies wel een HTC One clone, maar het ding heeft wel een snapdragon 600 soc ipv de MTK6589 soc.
Scherm is wel 960x640... qHD? Wel geen dual sim. Voor de rest lijken het toch wel nette specs. Zeker de 3G connectivity.

Kun je die ook beschouwen als een goede bang for buck phone?

• sander817

sander817

DaBuzzzzz schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 12:29:

dat is niet waar, mijn h9500+ logt in endomondo prima de track, zonder erlangs te gaan.
Toch kloppen de snelheid en afstand totaal niet, zie hier:
http://www.endomondo.com/workouts/213060465/1036559
lijkt mij eerder ergens een fout tussen app en android/ gps?

deze is met mapmyride, die doet de afstand en snelheid wel weer goed, afgelegde route klopt ook(afgezien van het feit dat de gps een tijdje uit was..
http://www.mapmyride.com/workout/323744461

• Momus
Verwijderd schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 15:06:
Dit ziet er ook leuk uit :)

http://www.aliexpress.com...erCat=5090301&groupsort=1

Precies wel een HTC One clone, maar het ding heeft wel een snapdragon 600 soc ipv de MTK6589 soc.
Scherm is wel 960x640... qHD? Wel geen dual sim. Voor de rest lijken het toch wel nette specs. Zeker de 3G connectivity.

Kun je die ook beschouwen als een goede bang for buck phone?
Niks leuks aan. Wat een baggerscherm.
En die camera... :X

• FlowDesign
Redinox schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 13:51:
[...]

Eindelijk iemand met hetzelfde toestel als ik heb die dit ook bevestigd :)

• DaBuzzzzz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-12-2022
sander817 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 15:07:
[...]

dat is niet waar, mijn h9500+ logt in endomondo prima de track, zonder erlangs te gaan.
Toch kloppen de snelheid en afstand totaal niet, zie hier:
http://www.endomondo.com/workouts/213060465/1036559
lijkt mij eerder ergens een fout tussen app en android/ gps?

deze is met mapmyride, die doet de afstand en snelheid wel weer goed, afgelegde route klopt ook(afgezien van het feit dat de gps een tijdje uit was..
http://www.mapmyride.com/workout/323744461
Het is WEL waar, en daarbij gaan de verschillende apps verschillend om met de gps glitches. Neemt niet weg dat als de bron niet goed is (GPS Sirf ontvanger, chip en of antenne) het uiteindelijke resultaat slecht is.

• Supertip
  • Niet online
Kunnen we de naam van dit topic niet wijzigen in, onbekende Chinese navigatie apparatuur.

[ Voor 65% gewijzigd door Supertip op 10-07-2013 15:54 ]

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Heh, dat topic is er al: Het GPS / Glonass topic
Was alleen niet zo populair. :P

• Supertip
  • Niet online
:?
Soldaatje schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 15:59:
Heh, dat topic is er al: Het GPS / Glonass topic
Was alleen niet zo populair. :P
Wist ik moderator André heeft daar een spin-off voor gemaakt, maar aangezien ik geen moderator ben wilde ik er niet belerend naar verwijzen.
Maar die gps discussie hebben we onderhand toch wel gehad?
Het is handig als het goed werkt maar om nu hier eindeloos over door te gaan?
Daar is het andere topic toch echt voor bedoeld,.

• FlowDesign
Supertip schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 16:46:
:?
[...]

Wist ik moderator André heeft daar een spin-off voor gemaakt, maar aangezien ik geen moderator ben wilde ik er niet belerend naar verwijzen.
Maar die gps discussie hebben we onderhand toch wel gehad?
Het is handig als het goed werkt maar om nu hier eindeloos over door te gaan?
Daar is het andere topic toch echt voor bedoeld,.
Helemaal met je eens. Volgens mij is alles wat er over te zeggen valt inmiddels wel in dit topic genoemd.

.

Pagina: 1 ... 58 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
<b>LET OP!!!</b>
Dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijzen/levertijden/winkels zie

<b><a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1548343>[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.</a></b>

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!

S.v.p. on-topic blijven, off-topic berichten worden verwijderd! Lees je ook altijd goed in voordat je een vraag stelt, een grote kans dat het antwoord al voorbij is gekomen.