Hij is nog niet uit, dus dan zal ie niet makkelijk verkrijgbaar zijn nee.patrickkok schreef op zondag 16 maart 2014 @ 23:16:
Ik snap het echt niet meer met de umi x3 octa core.....
De ene zeg octa core 1.7 en 2g ram, de ander 2.0 octa core met 2g ram, en weer andere octa core 2.0 3g ram.
Zijn er meerdere versies van het model want volgens mij is die nog niet makkelijk verkrijgbaar.
De sony M2 Dual in ieder geval wel: http://www.sonymobile.com...ual/features/#performanceM-Opensource schreef op maandag 17 maart 2014 @ 07:26:
[...]
Helaas niet, deze heeft geen dual sim. Er is wel een dual sim versie van de Vibe Z, maar die heeft geen 4G.
ik zie eigenlijk bij alle shops ook gewoon 900 wcdma staan, heb jij linkje met bewijs dat het er niet op zit dan? maar dat is sowieso geen afknapper voor mij hoor, alleen uit interessestomatol schreef op zondag 16 maart 2014 @ 18:10:
[...]
Had ook al naar die telefoon zitten kijken, pas wel op dat die in tegenstelling tot wat er overal eerst gemeld werd géén 900 wcdma heeft.
Met die coupon ziet de prijs er best interessant uit. Goedkoopste elders dat ik gezien had was Hier voor $213 met wat prulletjes en paypal mogelijkheid
Franse review waaruit blijkt dat er geen 900mhz op zit en dat usb otg niet werkt.
Ok, ik ga em vanmidda bestellen met dhl verzendingstomatol schreef op maandag 17 maart 2014 @ 13:00:
Franse review waaruit blijkt dat er geen 900mhz op zit en dat usb otg niet werkt.
Volgens website Huawei:stomatol schreef op maandag 17 maart 2014 @ 13:00:
3C 2GB - H30-U10 (Unicom) : 3G: UMTS 900/2100MHz; 2G: GSM 900/1800/1900MHz
3C 2GB - H30-T00 (GSM) : G: TD-SCDMA Een band (2010 ~ 2025MHz) / F-band (1880 ~ 1920MHz)
3C 1GB - H30-T10 (GSM) G: TD-SCDMA Een band (2010 ~ 2025MHz) / F-band (1880 ~ 1920MHz)
Volgens de officiële huawei mall ondersteund de 2GB H30-U10 versie, zoals in dat fransje filmpje wel 3G 900Mhz. Nu kan ik geen Frans en weet ik niet wat er precies in dat filmpje gezegd wordt.
[ Voor 13% gewijzigd door benbaba op 17-03-2014 13:40 ]
Hij zegt dus dat het niet werkt en de franse site die de telefoons verkoopt meldt ook enkel 2100mhz. Mocht je hem bestellen, meld het hier dan anders eens of het werkt of niet. Voorlopig ga ik ervan uit dat de fabrikant iets te optimistisch was met de specificatiesbenbaba schreef op maandag 17 maart 2014 @ 13:38:
[...]
Volgens de officiële huawei mall ondersteund de 2GB H30-U10 versie, zoals in dat fransje filmpje wel 3G 900Mhz. Nu kan ik geen Frans en weet ik niet wat er precies in dat filmpje gezegd wordt.
Kan je al iets zeggen over de accuduur van dit toestel?Anoniem: 287843 schreef op maandag 10 maart 2014 @ 14:44:
Heb net de Elephone P8 binnen gekregen van Pandawill.
Vorige week zondag besteld.
Geen extra kosten hoeven betalen...
Mooi toestel, en echt razendsnel.
Voelt zelfs sneller aan als mijn Galaxy S4.
Ook de gps fix is nice. Vind ik opzich wel belangrijk.
In 7 seconden een fix, in het boeren brabant
Als iemand iets wil weten, let me know.
Cogitationis poenam nemo patitur
kan iemand ff deel 2 makenBullet NL schreef op maandag 17 maart 2014 @ 17:35:
[modbreak] We willen binnenkort een slotje op dit topic zetten omdat hij qua aantal berichten een beetje uit de klauwen aan het groeien is. Als er een nieuw deel geopend is dan horen we het graag, ik zal de vermelding richting dat nieuwe topic dan opnemen in de slottekst. [/]
[ Voor 10% gewijzigd door krissie100 op 17-03-2014 17:48 ]
Nieuw topic, deze gaat dicht! Benbaba bedankt voor het aanmaken van een nieuwe!
Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 2
Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 2
Cogitationis poenam nemo patitur
Dit topic is gesloten.
Let op:
<b>LET OP!!!</b>
Dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijzen/levertijden/winkels zie
<b><a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1548343>[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.</a></b>
Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!
S.v.p. on-topic blijven, off-topic berichten worden verwijderd! Lees je ook altijd goed in voordat je een vraag stelt, een grote kans dat het antwoord al voorbij is gekomen.
<b>LET OP!!!</b>
Dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijzen/levertijden/winkels zie
<b><a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1548343>[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.</a></b>
Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!
S.v.p. on-topic blijven, off-topic berichten worden verwijderd! Lees je ook altijd goed in voordat je een vraag stelt, een grote kans dat het antwoord al voorbij is gekomen.