Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 271 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste
Acties:
  • 32.276 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
Boeboe schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 13:06:
Ik snap de link niet echt tussen raid-ready zijn en alle rep asap op revered krijgen.
OK, je krijgt toegang tot epic valor gear, maar je kan toch niet sneller gear kopen dan dat je valor verdient :?
Komt ook nog bij dat tegen de tijd dat je Shado-Pan en Celestials op revered hebt, je vast al items voor die slots verdient hebt in MSV. Zeker met charms erbij heb je best wel een boost in loot.

Nee, de rep vereisten voor VP loot vind ik zeker niet zo broodnodig. Niet zo nodig als dat jp/heroic loot is om MSV binnen te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Toch zijn rep items als je hardcore raid belangrijk , ook is het maar 0,5% dps increase.
Je kan er maar 1 in de zoveel tijd kopen dat klopt , maar wat als de shado-pan revered nou net dat item heeft wat die extra DPS increase geeft en in de raids wil een vergelijkbaar item niet droppen?

Over raid ready.
Als je het mij vraagt ben je voor normaals meer dan raid ready als je heroic dungeon gear hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:12
IntToStr schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 10:22:
Ik heb van meer mensen gehoord dat ze problemen met ilvl en LFR hadden. Meestal kwam het er op neer dat ze niet ilvl 460 equipped hadden. Misschien iets qua gear gewisseld?
Daar dacht ik ook aan, maar zover ik nu kan zien was dit niet aan de hand.
Opeens sprong (tijdens het raiden?) 460 naar 459 blijkbaar.

Ik zal eens checken met een addon (True Level) om het echte itemlevel te achterhalen. Misschien dat het met afronden misgaat, maar dit zou dan on the fly niet mogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
Henkje.doc schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 13:28:
[...]

Daar dacht ik ook aan, maar zover ik nu kan zien was dit niet aan de hand.
Opeens sprong (tijdens het raiden?) 460 naar 459 blijkbaar.

Ik zal eens checken met een addon (True Level) om het echte itemlevel te achterhalen. Misschien dat het met afronden misgaat, maar dit zou dan on the fly niet mogen.
Gewoon je calculator erbij pakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Kaap schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 13:15:
[...]

Komt ook nog bij dat tegen de tijd dat je Shado-Pan en Celestials op revered hebt, je vast al items voor die slots verdient hebt in MSV. Zeker met charms erbij heb je best wel een boost in loot.

[..]
HAH! Grapjas :|

Moet LFR en MSV wel gear droppen. Of Charms iets anders geven dan gold. Ik heb persoonlijk zeer zeker ShadoPan rep nodig,want ik heb nog geen cloak of trinket gezien. Of chest. Of tier gear. Of iets anders. :P

Ik heb gisteren, na 4 weken, eindelijk mijn 463 helm in Niuzao zien droppen. Als een kind zo blij, zeker aangezien er een balance druid mee was die ook rollde. En die me op mijn lage DPS wees vlak voor we de eerste boss pullden. Als healer... Terwijl hij zelf nauwelijks over de 20k uitkwam op AoEpulls...
Guildie de leather gloves laten craften, en mocht er nou deze reset weer geen drol aan gear droppen ga ik mijn opgepotte VP aan een SP of AC item uitgeven. Je zal namelijk net zien dat ik vanavond de SP trinket koop, en dat ding in de eerstvolgende raid in MSV dropt :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:06
Ik heb alleen faction rep nodig voor de mounts. Gear kan je altijd nog wel ergens scoren (afhangend van RNG), maar die mounts vind ik veel interessanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Blistimo schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 13:44:
[...]

HAH! Grapjas :|

Moet LFR en MSV wel gear droppen. Of Charms iets anders geven dan gold. Ik heb persoonlijk zeer zeker ShadoPan rep nodig,want ik heb nog geen cloak of trinket gezien. Of chest. Of tier gear. Of iets anders. :P

Ik heb gisteren, na 4 weken, eindelijk mijn 463 helm in Niuzao zien droppen. Als een kind zo blij, zeker aangezien er een balance druid mee was die ook rollde. En die me op mijn lage DPS wees vlak voor we de eerste boss pullden. Als healer... Terwijl hij zelf nauwelijks over de 20k uitkwam op AoEpulls...
Guildie de leather gloves laten craften, en mocht er nou deze reset weer geen drol aan gear droppen ga ik mijn opgepotte VP aan een SP of AC item uitgeven. Je zal namelijk net zien dat ik vanavond de SP trinket koop, en dat ding in de eerstvolgende raid in MSV dropt :P
Zo loop ik al een tijdje op de belt in scholomance te jagen (feral druid) en 1 van de guild tanks op de helm uit Scarlet Monestary. Ook al aardig wat runs gedaan, 0 drops.

Maar zal inderdaad zo zijn, de item dropt en dag erna in LFR (of iets soortgelijks) dropt hetgeen wat je al weken nodig hebt. Zit nu zelf ook al ruim 2 weken zonder een upgrade (1x leather legs in LFR gehad, dankzij een coin) voor de rest, 4 coins en 11 kills (1x full MSV LFR, 1x half MSV LFR, 2x Sha of anger) zonder loot.

Had het tijdens TBC zo erg, ruim 30 weken karazhan gedaan (zat in een guild die niet echt veel meer kon dan dat), eindelijk King's defender gekregen (Was een warrior tank). Week later met de community (raiding community) in BT dropt de Brutalizer... Typisch.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Ik had ook net de VP neck gekocht voordat we naar MSV gingen. Dat was m'n laatste JP item en stats waren goed voor mijn beide specs, dus leek me een mooie eerste upgrade. Moet zeggen dat ik wel even ongerust was dat er misschien een neck voor een tank zou droppen bij de eerste boss :p Maar goed, waar maakte ik me zorgen om, raid was epic fail bij gebrek aan een 2e tank :p

Gisteren ipv MSV voor de grap even Halion hc gedaan voor de guild achievement. Behoorlijk wat mensen weten dat nog te verkloten op level 85-90. Geen idee hoe ze het allemaal voor elkaar kregen, maar pas bij 3e try lag ie plat. Ik stond telkens als laatste overeind als ret paladin, maar dan healt ie weer alles terug omdat je niet in beide realms bezig bent, dus dat was kansloos. Toen maar gaan tanken ipv de 85 tank en toen bleven beide tanks ten minste in leven en kon ik samen met nog een paar losse overgebleven personen die draak neerhakken :p

Tijdens het wachten had ik een duel gedaan met een lvl 86 blood dk. Duurde geloof ik 10 minuten of zo. Moet zeggen dat het niet hielp dat ik tussendoor een dc had waarbij hij weer helemaal kon healen... Zelf gebruikte ik eigenlijk bijna geen def. cds of healing, maar omdat ik sla als een mietje zonder vengeance en hij uiteraard wel alles in de strijd gooide qua cds was het echt een eindeloze bedoeling :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:45
IntToStr schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 13:56:
Ik had ook net de VP neck gekocht voordat we naar MSV gingen. Dat was m'n laatste JP item en stats waren goed voor mijn beide specs, dus leek me een mooie eerste upgrade. Moet zeggen dat ik wel even ongerust was dat er misschien een neck voor een tank zou droppen bij de eerste boss :p
Er is een gelijkaardig probleem met de huidige JP items. Waarom zou ik 2000nogwat JP uitgeven voor een ilevel 450 item, en waarbij ik het 'risico' loop dat er in de heroics meteen een upgrade volgt?

Risico op upgrades, zover is het dus al gekomen, hah :D

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Overloot gesproken 1e x LFR 1e 3 bosjes 1 item, 2e 3 bosjes nog 1 item.

1 item van HH
1 item van Brewfest
1 item van VP
1 item van Sha
2 Epic's van LFR
Zo gaat het best hard, vanavond weer en hoop maar is te kijken wat ik kan krijgen :), en nee geen charms gebruikt nergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

De schaarste van VPs zorgt er wel voor dat je iets voorzichtiger moet zijn met het spenderen, maar dat is eigenlijk niet anders dan de eerste weken DS, FL, T11, etc. JP vul je in no time weer aan, dus daar val je je niet zo'n breuk aan.

En als we in de toekomst gear kunnen upgraden dmv VP (patch 5.1 afaik) wordt het bewaren ervan nog iets vitaler, met een cap van 3k. Maar da's nog ver weg :>

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Nu online
Er moet toch een dag komen dat die Sha ook iets voor mij dropt zou je zeggen. Vanavond of morgen maar weer proberen en uiteraard met coin. Zou toch leuk zijn om eens iets te winnen ipv zelf kopen of gratis holiday/event epics.

Coins op LFR vind ik zonde, dan gebruik ik ze liever op normal (als ik dat ooit nog ga meemaken) en ik ben niet van plan om die dingen oneindig te gaan farmen bij dailies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik snap de link niet echt tussen raid-ready zijn en alle rep asap op revered krijgen.
OK, je krijgt toegang tot epic valor gear, maar je kan toch niet sneller gear kopen dan dat je valor verdient :?

Ik doe 1 factie per keer (tot revered, tillers/serpents tot exalted) en heb nog lang niet alles kunnen kopen wat al unlocked is, dat zal nog vele weken duren. Ik snap niet goed wat men probeert te bereiken met iedere dag ALLE factions te doen (om dan achteraf te klagen dat er niets meer te doen is).

Mijn item level is nu 470 en speel momenteel hooguit 2 uur per avond, vanavond is onze eerste 25-man raid. Moest ik hiervoor hardcore farmen en vele uren investeren zoals sommige elitisten hier doen overkomen? Helemaal niet. Blauwe gear sleep je uit instances (geen nood aan justice gear), gratis trinket en ring van direbrew en headless horseman, Questreward van Sha of Anger en enkele lucky drops in LFR. Heb deze week 1 stukje valor gear gekocht.
Reputation speedfarmen is volledig nutteloos, het is heel gemakkelijk om degelijk gegeared te raken. Op lange termijn is het handig om ontbrekende stukken te vervangen, maar dat kan nog rustig wachten.
Je hebt raid-ready voor de casuals zoals jij bedoeldt en je hebt raid-ready voor de Progression Raiders (of Elitisten zoals jij ze noemt). Als Progression Raider maakt het dus wel een hoop uit. Niet iedereen is zo gelukkig met drops, dus de Shadow Pan trinkets bijvoorbeeld zijn nog een goede upgrade voor sommigen. De hoeveelheid Valor Points is beperkt ja maar sommige items zijn echt de moeite waard om voor te gaan.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:40
Zo werkt het altijd, je koopt een item en de volgende raid dropt iets voor hetzelfde slot. Had ik zelf met mijn neckpiece. Ik koop dat ding, 2,5 uur /played later dropt de neck van de 2de baas in MSV. Voor firemages een betere statverdeling dan mijn Valor neckpiece, maargoed, een andere caster had de neck gelukkig nog harder nodig. Netto voor de raid dus een vooruitgang!

Over het sociale aspect in wow: Ik vermaak me nog prima in wow, de guild is gezellig en ik heb contact met verschillende mensen van andere guilds op de realm…

Ik was gister tijdens de dailies van de Tillers in staat om een oud guildie van me te redden van een groep boze mobs. De dag ervoor werd ik zelfs door een horde speler gered van de ondergang toen ik overmoedig een groepje van 8 mobs pullde. :)

Het gaat erom wat je er zelf van maakt. Een beetje mazzel daarbij met een leuke groep mensen om je heen kan zeker geen kwaad. Wat er bij mij voor heeft gezorgd dat ik vanaf opening MC tot nu vrijwel non-stop heb gespeeld is dat ik altijd relatief met mate heb gespeeld… Ik hoop dat zo vol te houden en veel plezier uit het spelletje te blijven halen.

Trouwens: de shadowpan trinket/ trashtrinket uit MSV... hoe goed is die voor firemages? Lijkt me een ideale trinket in combinatie met mijn DMC.

[ Voor 6% gewijzigd door hulkie op 24-10-2012 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
IntToStr schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:13:
Coins op LFR vind ik zonde, dan gebruik ik ze liever op normal (als ik dat ooit nog ga meemaken) en ik ben niet van plan om die dingen oneindig te gaan farmen bij dailies.
Die coins doen toch niks op normals? Of heb ik dat verkeerd begrepen?

[edit] Ik ging er dus vanuit dat die coins alleen bij world bosses en LFR werkte :P heb ik dat even verkeerd begrepen :(

[ Voor 15% gewijzigd door Uhmmie op 24-10-2012 14:59 ]

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uhmmie schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:55:
[...]

Verkeerd begrepen :).

Want LFR is geen Normal en daar kan je zelfs al coins gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Uhmmie schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:55:
[...]

Volgens mij werken de coins op elke difficulty level (70 % kans op extra gold, 30 % kans op een class / spec based item van de baas).
Waarom zou dat niet op normal / heroic werken?

Ik zorg ervoor dat ik altijd 2 coins bij me heb voor de raid (2e en 4e baas wil ik graag items van).
Verder dan dat zullen we toch voorlopig niet komen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Mektheb schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:57:
[...]

Verkeerd begrepen :).

Want LFR is geen Normal en daar kan je zelfs al coins gebruiken ;)
Ik dacht juist dat ze alleen op LFR en world bosses werkte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Uhmmie schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:58:
[...]

ik ook :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Nu online
Sabrac schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:58:
[...]

Volgens mij werken de coins op elke difficulty level (70 % kans op extra gold, 30 % kans op een class / spec based item van de baas).
Waarom zou dat niet op normal / heroic werken?

Ik zorg ervoor dat ik altijd 2 coins bij me heb voor de raid (2e en 4e baas wil ik graag items van).
Verder dan dat zullen we toch voorlopig niet komen :).
Als het echt 30% kans op gear is ga ik nog mooie tijden tegemoet als de rng zich wat gaan uitmiddelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uhmmie schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:58:
[...]

Ah :D, selectief lezen he haha sorry :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

IntToStr schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:59:
[...]

Als het echt 30% kans op gear is ga ik nog mooie tijden tegemoet als de rng zich wat gaan uitmiddelen :D
Weet niet of het echt 30 % is, maar dat is de trend die ik in veel 'coin' topics langs zie komen.

Zit zelf op 25 % gear en 75 % gold dus ja.. wie weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sabrac schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:02:
[...]

Weet niet of het echt 30 % is, maar dat is de trend die ik in veel 'coin' topics langs zie komen.

Zit zelf op 25 % gear en 75 % gold dus ja.. wie weet :)
RNG is toch RNG.

Ik verwacht weinig van charms, als content een beetje op farm is ben je zo gegeared.
dan verzamel je ze voor nada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Ik heb nu 9 coins uitgegeven en pas 1 item uit LFR (en geen van SHA).

Tot nu toe:
9 normal rolls in LFR: 0 items.
7 coin rolls in LFR: 1 item.

2 normal rolls op SHA: 0 items.
2 coin rolls op SHA: 0 items.

Ik baalde er al van dat ik vooral die daileys farmen zo weinig terug krijg..
Nu ik weet dat ik ze ook had kunnen bewaren voor normals baal ik helemaal :(..

[ Voor 36% gewijzigd door Uhmmie op 24-10-2012 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb geen coins gebruikt en al 2 items geloot uit de zelfde LFR, mijn rl maatje gistere ook op ze 1e LFR 2 items.
En niets coins gebruikt.

Ik neem die coins echt met een korrel zout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021

Ik doe 1 factie per keer (tot revered, tillers/serpents tot exalted) en heb nog lang niet alles kunnen kopen wat al unlocked is, dat zal nog vele weken duren. Ik snap niet goed wat men probeert te bereiken met iedere dag ALLE factions te doen (om dan achteraf te klagen dat er niets meer te doen is).
2 van de factions geeft als je exalted wordt een quest met een epic reward, 1 van de items is een ring, de ander een neck ?

Zelf loop ik ook tegen het probleem aan, wel de reps maar niet de valor om het te kunnen kopen. Maar voor mij is het niet het moeten, maar het willen. Ik wil gewoon mijn 70 exalted factions halen voor "the beloved". Raiden start voor ons toch pas over 2 weken dus voor mij zit er nog niet veel haast in. Ben alleen benieuwd of mijn shadowgear "raid-ready" is. Weet niet of onze shaman-healer zwaar aan het overdrijven is, maar als ik hem moet geloven is niemand in de guild raidready yet. LFR is een ander verhaal, 6 keer mijn token gebruikt, welgeteld 0 items mogen ontvangen. Kan de eerstkomende 8 weken gewoon mijn 3 tokens per week ophalen zonder nog een daily te hoeven doen :p

@DerHans, in welke healingspec ben je nu aan het raiden. Ik denk dat mijn shadowspec gear nu wel aardig up to date is, echter wordt mij ook verzocht of ik kan werken aan mijn offspec (=healing) set. Ik hoor alleen zulke slechte berichten over disc, en weet dus niet of ik nu holy of toch disc moet gaan. Healing-setup wordt dan weer druide/shaman/priest

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 21:00
Kan blue niet meer vinden, maar als goed herinder,
als in normale raid je goude coin gebruikt en het geeft een extra item,
dan is wordt deze daarna te verdeelt via strandaard loot systeem dan wel roll/lootmaster

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Teunis schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:19:
Kan blue niet meer vinden, maar als goed herinder,
als in normale raid je goude coin gebruikt en het geeft een extra item,
dan is wordt deze daarna te verdeelt via strandaard loot systeem dan wel roll/lootmaster
Ik heb het net opgezocht en de coin roll is dus ten alle tijden een item voor jou voor het spec waarin je je bevond toen de boss gepulled wordt (snel switchen van spec voor het looten heeft dus geen zin). Het gebruiken van je Elder Coin is, zoals vele hier al zeiden, mogelijk op alle raid bosses uit MoP.

Dus in LFR heb je een 2e "blinde" roll.

En in normals/hc dropt er dus gewoon group loot zoals het vroeger het geval was, maar heb je met de Elder Coin nog eens een keer extra kans op loot specifiek voor jou.

[ Voor 25% gewijzigd door Uhmmie op 24-10-2012 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 coins uitgegeven, 3 items

LFR Polearm
LFR Headpiece
LFR Trinket

in mijn ogen geen slechte run. helaas daarna 0 items :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Je krijgt eerst de loot te zien voordat je die coins in kan zetten?

Zie ik zojuist op het AH dat een guildie van mij een Darkmoon Card verkoopt die ik nog nodig heb, vraag ik even of hij de kaart wilt ruilen krijg ik deze kaart + de laatste die nodig is van hem via de mail gratis binnen. Dat is dan wel weer aardig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Nu online
Je krijgt vanzelf een popup te zien waarin je kunt aangeven of je een coin wilt gebruiken. Je ziet niet waarvoor, dit is gewoon een random item uit de loot table voor je spec. Dus van tevoren goed kijken waar je de meeste kans op een leuk item hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

EJSchuiteman schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:38:
Je krijgt eerst de loot te zien voordat je die coins in kan zetten?

Zie ik zojuist op het AH dat een guildie van mij een Darkmoon Card verkoopt die ik nog nodig heb, vraag ik even of hij de kaart wilt ruilen krijg ik deze kaart + de laatste die nodig is van hem via de mail gratis binnen. Dat is dan wel weer aardig :)
zeer netjes,ik vraag voor guildies ook nooit iets.(wel even bijzeggen dat dit voornamelijk de vaste groep is waar ik veel mee op ventrilo zit)
vorige week ook,heb ik lokaties laten zien voor de lorewalker meuk. krijg ik wisper erna wat ik er voor wil hebben.....niets hoor :P ...really?.. yup , happy to help :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
IntToStr schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:41:
Je krijgt vanzelf een popup te zien waarin je kunt aangeven of je een coin wilt gebruiken. Je ziet niet waarvoor, dit is gewoon een random item uit de loot table voor je spec. Dus van tevoren goed kijken waar je de meeste kans op een leuk item hebt :)
Ik bedoel weet je op het moment van het inzetten al of je op de standaard manier al loot hebt gewonnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het grote 'probleem' met economie is dat hoe meer gold er in omloop is des te groter de bedragen worden. Een inflatie dus. Dat heeft altijd negatieve gevolgen voor de economie. Gold seller farmen dag-in-dag-uit gold om te verkopen aan andere spelers. Hiermee komt dus een hoop gold in het spel wat overigens we legaal is, tenzij er een bot wordt gebruikt hiervoor. Echter het grote probleem is dat dit goud ook nog eens snel verspreid wordt onder de spelers door de verkoop ervan. Als het gold allemaal bij 1 (of handjevol spelers) zou blijven was het allemaal niet zo'n probleem. Maar tegenwoordig heeft iedereen bakken met goud tot zijn beschikking. En als je aankomt dat je geen goud hebt (minder dan 5k) dan wordt je keihard uitgelachen door gros van de community.

Nadelen zijn dus volgens mij:
- Snel veel gold verspreid
- Grote bedragen worden normaal
- Beginnende spelers en spelers die moeite hebben met gold verkrijgen om wat voor reden dan ook zijn het dupe.

Het enige wat blizzard doet is de bron aanpakken. Het beetje gold wat via vendors en de black market auction house het spel wordt weggesluist is verwaarloosbaar. Blizzard moet niet alleen bij de bron blijven kijken, maar zou aan de andere kant meer moeten doen. Meer items op de black market auction house zetten kan helpen. Ipv gear scaling zou blizzard ook een goldscaling kunnen introduceren voor algemene items. Geen idee. technische beperking door bepaalde regio's uit te sluiten van het inloggen kan ook helpen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Nu online
EJSchuiteman schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:55:
[...]

Ik bedoel weet je op het moment van het inzetten al of je op de standaard manier al loot hebt gewonnen?
Ja, dit komt tegelijk op het scherm. Je ziet dus wat je wel/niet hebt gewonnen of nog voor moet rollen en je hebt dan x seconden om je coin in te zetten.

Wel opschieten met rollen dus als het om normal/heroic raids gaat, anders win je het item misschien wel dubbel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
IntToStr schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:57:
[...]

Ja, dit komt tegelijk op het scherm. Je ziet dus wat je wel/niet hebt gewonnen of nog voor moet rollen en je hebt dan x seconden om je coin in te zetten.

Wel opschieten met rollen dus als het om normal/heroic raids gaat, anders win je het item misschien wel dubbel :p
Je kan in de LFR toch pas die lootbag openen nadat je het roll window weg geklikt hebt? Ik kreeg het iig niet voor elkaar om die loot bag te openen, tot ik dat roll window weg klikte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:09
Uhmmie schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 16:23:
[...]

Je kan in de LFR toch pas die lootbag openen nadat je het roll window weg geklikt hebt? Ik kreeg het iig niet voor elkaar om die loot bag te openen, tot ik dat roll window weg klikte.
Nee hoor dat is gewoon mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
Uhmmie schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 16:23:
[...]

Loot Bag == gold
Er zouden ook mats in zitten volgens eerdere blue's posts, maar tot nu toe nog niet gezien.

Anders krijg je direct je item.. dus dan weet je direct dat je je token niet voor niks gebruikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Bartske schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 16:23:
[...]

Nee hoor dat is gewoon mogelijk.
Hmm dan zal het door 1 van mijn addons komen.. Achja ik ga ze nu iig op sparen aangezien we deze week of volgende week met normals beginnen.. En ik het nu zonde vind om die coins op te maken in LFR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Zeror schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:56:
[...]
Het enige wat blizzard doet is de bron aanpakken. Het beetje gold wat via vendors en de black market auction house het spel wordt weggesluist is verwaarloosbaar. Blizzard moet niet alleen bij de bron blijven kijken, maar zou aan de andere kant meer moeten doen. Meer items op de black market auction house zetten kan helpen. Ipv gear scaling zou blizzard ook een goldscaling kunnen introduceren voor algemene items. Geen idee. technische beperking door bepaalde regio's uit te sluiten van het inloggen kan ook helpen.
Black Market is inderdaad maar een druppel op een hete plaat. Misschien zou Blizz beter meerdere items aanbieden met een buy out optie, die dan uiteraard wel 'belachelijk hoog' is?

Daarbij moet er ook een incentive zijn om zaken te willen kopen. Niet elke speler met 'cash to burn' wilt persé oude set items kopen. Mounts en/of TCG items zijn populairder vermoed ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Deze expansion heb ik weinig geluk met drops. 42 keer Coren moeten runnen voor de trinket. Heb nog steeds mijn heroic bracers en belt nodig, en ook shoulders. HH hoef ik niet voor de ringen dat scheelt.
En nog 0 items uit de coins, en 0 uit de Sha kills.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Zo ze hebben eindelijk die Halloween masks zo gemaakt dat ze je headpiece niet meer vervangen en dus daadwerkelijk over je headpiece heen gaan 8) . F yeah, kan ik eindelijk dungeons en bg's in met m'n masks op :9 .

Nu nog even 32 pound catfish, spring circlet en/of hallowed helm transmogable maken en ik ben een gelukkig man 8).

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapoen schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 17:54:
[...]

Black Market is inderdaad maar een druppel op een hete plaat. Misschien zou Blizz beter meerdere items aanbieden met een buy out optie, die dan uiteraard wel 'belachelijk hoog' is?

Daarbij moet er ook een incentive zijn om zaken te willen kopen. Niet elke speler met 'cash to burn' wilt persé oude set items kopen. Mounts en/of TCG items zijn populairder vermoed ik...
Blizzard zou digitale blizzstore items ook via die Black Market Auction aan kunnen bieden voor een hoog bedrag iets als 25k per euro ofzo.

Oh, en laten we even dat gezellige Inn muziek erbij opzetten in dit topic :9

[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 24-10-2012 18:27 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:12
Yeey, domme vraag. heb lopen google'n maar m'n wowhead ligt eruit? op een of andere rare manier kan ik niks geen talent builds zien.

Ik zoek namelijk een build voor mijn warrior arms. ze zeggen dat ik nou niet echt de beste build gebruik atm. en dat ik veel meer damage kan doen (zit momenteel aan 30k damage).

Gebruik deze talent build: http://www.noxxic.com/wow...major-glyphs-minor-glyphs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en karazhan gesloopt. BBwolf dood, deuren gaan niet open. Waarschijnlijk is die death touch iets te enthousiast..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:12
Ik ga 't even doorlezen alvast bedankt iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Damn op mijn server is de markt voor de MOP JC mounts zo goed als kapot.

Sinds een paar dagen zie je regelmatig gasten in trade de Onyx mount voor 60/70K aanbieden.
Mensen kopen het en zetten ze met een kleine winst op AH.

Nu staan er op AH diverse Onyx mounts voor een prijs welke onder de kost prijs zit (zelfs lager dan de prijs voor de vendor mat.
Ik had er gelukkig nog geen gemaakt maar ken 2 mensen die er een gemaakt hebben voor de verkoop en hem nu niet kwijt kunnen tenzij ze hem met verlies willen verkopen.

Kunt dan wel die lvl1 gasten die ze in trade verkopen reporten maar daar gebeurt toch niets nuttigs mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
junglebeast schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 17:57:
Deze expansion heb ik weinig geluk met drops. 42 keer Coren moeten runnen voor de trinket. Heb nog steeds mijn heroic bracers en belt nodig, en ook shoulders. HH hoef ik niet voor de ringen dat scheelt.
En nog 0 items uit de coins, en 0 uit de Sha kills.
Ik heb de dodge trinket van Coren maar 1x zien droppen in de tig runs die ik gedaan heb, gelukkig heb ik het ding dan ook meteen gewonnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:59

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Deadsy schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 20:37:

Sinds een paar dagen zie je regelmatig gasten in trade de Onyx mount voor 60/70K aanbieden.

Nu staan er op AH diverse Onyx mounts voor een prijs welke onder de kost prijs zit (zelfs lager dan de prijs voor de vendor mat.
Ik had er gelukkig nog geen gemaakt maar ken 2 mensen die er een gemaakt hebben voor de verkoop en hem nu niet kwijt kunnen tenzij ze hem met verlies willen verkopen.

Kunt dan wel die lvl1 gasten die ze in trade verkopen reporten maar daar gebeurt toch niets nuttigs mee.
ook bij mij op de realm is de markt inmiddels aardig ingestort.
golden lotus van 250-300g/stuk zijn nu nog iets van 110g.
en dan heb ik het nog niet eens over snow lily's, green thea leaf, silkweed of fool's cap,
ghost iron ore, etc.

begint een drama te worden, en bijna niks meer op te verdienen.
( gatheren van de herbs is natuurlijk altijd winst, maar denk ook eens aan de tijd die je er in stopt )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:06
WishmasterNL schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 22:45:
[...]

ook bij mij op de realm is de markt inmiddels aardig ingestort.
golden lotus van 250-300g/stuk zijn nu nog iets van 110g.
en dan heb ik het nog niet eens over snow lily's, green thea leaf, silkweed of fool's cap,
ghost iron ore, etc.

begint een drama te worden, en bijna niks meer op te verdienen.
( gatheren van de herbs is natuurlijk altijd winst, maar denk ook eens aan de tijd die je er in stopt )
Ik kan er niet zo rouwig om zijn, ook al verkoop ikzelf ook spul op AH. De prijzen op mijn server gingen echt nergens meer om en er werd met een gerust hart 500K gevraagd voor een transmog zwaardje.
Voor een simpele enchant (50 agi) werd ook nog gerust 5K gevraagd. Die prijzen zijn de laatste week echt goed gekelderd. Blij toe, want het ging echt nergens meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Items met een level restrictie zou je eigenlijk alleen mogen verhandelen wanneer jezelf het juiste level hebt om het te kunnen gebruiken. Dan vallen gelijk al die lvl 1 sellers in het water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Eindelijk gister dan de stone guards neer gehaald. Wederom 2 mensen moeten puggen door no-shows.

Setup:

Healers: 2x Holy Paladin, 1x Resto druid
Tanks: 1x Blood DK, 1x Prot warrior
DPS: 1x Frost DK, 1x Feral Druid, 2x Hunter, 1x Mage.

Tactiek was het probleem niet, behalve voor de pugs die moesten wennen aan de chains en het ontwijken van alles op de grond, de pug hunter lag ruim 70 % van de raid dood (rebirth etc werd bewaard voor de 3 top dps of een healer / tank en deze hunter stond ver onderaan).

Op zich wel opmerkelijk, guild hunter, ilvl 450-455 - 32k dps.
pug hunter, ilvl 470-473 - 29k dps.

Ken daarnaast ook nog een kameraad die hunter speeld die met ilvl 440 ook 30-35k dps haalt.. ach ja, je moet je klasse kennen.

Bij poging 5 of 6 had de pug healer (Holy pala) de chains wel door en dit was ook te zien (wipe door enrage i.p.v. mensen die voortijdig doorgingen, hele gevecht met maar 4 dps moeten doen vanwege de dode hunter). Zelf zat ik constant aan een hunter gechained (guild hunter) en moest af en toe meerennen zodra ze met Deterence wat cobalt mines konden clearen.

Zelfs met het af en toe niet kunnen aanvallen vanwege mine clearing duty, toch ruim 47k dps kunnen doen. Hoogste was de DK die makkelijk 55k deed, maar die hoefde ook nergens anders op te letten.

Daarna bij Feng the accursed aangekomen en daar bleek de reactie tijden van de offtank toch wat te slecht te zijn, lightning fist werd te vaak gemist waardoor een epicenter niet geinterrupt werd.

Uiteindelijk maar opgegeven, erg jammer gezien er 3 upgrades voor me konden droppen. Maar goed, volgende week meer geluk, hopelijk dan wel in een volledige guild groep.

Toch soms wel jammer, 1x raiden per week.. maar aan de andere kant wel relaxed :)

/end wall of text

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Zeror schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 23:50:
[...]

Items met een level restrictie zou je eigenlijk alleen mogen verhandelen wanneer jezelf het juiste level hebt om het te kunnen gebruiken. Dan vallen gelijk al die lvl 1 sellers in het water.
Waarom? Veel spelers maken gebruik van een AH alt (met soms ook nog een eigen guild met GB voor extra sotrage). Dan hoeven ze met hun main niet continu bij het AH te staan om dingen te verhandelen.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Nu online
Tja, gisteren stond weer een poging tot een raid op het programma, maar zelfs de raid leader was het vergeten... Laat staan genoeg mensen online. Dat wordt nu dus echt maar eens zoeken naar een raiding community / andere guild.

Sha was uiteraard weer 2x gold... Al met al dus al een paar weken frustraties op een aantal vlakken, naast m'n afkeer van dailies. Tijd om dat eens om te gaan draaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Sabrac schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 08:08:
Toch soms wel jammer, 1x raiden per week.. maar aan de andere kant wel relaxed :)
Wij raiden tegenwoordig ook 1x in de week van 19.45 t/m 23.00 en wij zitten ook pas op 4/6 normal. Gewoon relaxed raiden. Verschil is wel dat iedereen zijn gear heeft gegemmed en enchant en ze hebben altijd pots, flasks en food bij zich, dus wij zitten niet met zo'n lage dps.

[ Voor 4% gewijzigd door Ryack op 25-10-2012 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 21:00
Altijd al vrij veel moeite gehad met goud maken via de AH, dat was beetje compenseerbaar door middel van veel dailies doen.
(meeste geld voor mop heb gekregen via de BoE VP stuff verkopen, maar dat is ook exit game)
Nu zijn de dailies qua goud echt belachelijk laag, terwijl veel gold prijzen idiot hoog zijn.
kan niet zien hoe ik ooit die 100k bij elkaar ga sprokkelen om de vendor mount te kunnen kopen.
ben blij dat nu veel meer relaxed ben qua bis items kopen gemmen etc want anders zou ik al lang china hebben moet bezoeken om het allemaal te kunnen betalen.

Ben poging aan het doen met een tgc mount om aan goud te komen maar die verkoopt van geen meter.
Begin beetje radeloos te worden, ik zou graag de crafted + vendor mount willen krijgen. maar met huidige dailies rewards ben daar ongeveer dan 2 jaar mee bezig @ 20 g per daily en 20 per dag
niet echt een pretig voor uitzicht

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Ryack schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 08:28:
[...]

Wij raiden tegenwoordig ook 1x in de week van 19.45 t/m 23.00 en wij zitten ook pas op 4/6 normal. Gewoon relaxed raiden. Verschil is wel dat iedereen zijn gear heeft gegemmed en enchant en ze hebben altijd pots, flasks en food bij zich, dus wij zitten niet met zo'n lage dps.
Meeste mensen zijn nog niet eens volledig heroic gegeared bij ons, laat staan enchants.
Daarnaast raiden we van 20:00 tot 22:30 (vaak is het 20:30 tot 22:30).

Denk dat het in ons geval nog wel een week of 2 duurt voordat we 3/6 of 4/6 halen :).

Flasks en food heeft iedereen wel altijd bij zich. Hoe het kan dat men z'on lage dps doet... beats me..
Zelf ben ik ook niet tevreden met m'n 47k, heb het gevoel dat ik nog veel meer eruit kan halen (als ik niet aan de mine clearing hunter gechained ben).

Mijn druid: http://eu.battle.net/wow/...r/veknilash/Zabrac/simple
Gear is niet m'n dps gear zie ik nu, trinkets zijn anders in m'n dps spec :).

Daarnaast zou ik DoC kunnen nemen voor hogere dps, maar gister bleek toch dat ik met HotW de raid een paar keer heb kunnen redden (HotW poppen en mee helpen met healen zodat de andere resto zijn mana kon herstellen of tranquility tijdens een faal Epicenter om mensen in leven te houden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Laatst online: 11-09 15:24
IntToStr schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 08:21:
Tja, gisteren stond weer een poging tot een raid op het programma, maar zelfs de raid leader was het vergeten... Laat staan genoeg mensen online. Dat wordt nu dus echt maar eens zoeken naar een raiding community / andere guild.

Sha was uiteraard weer 2x gold... Al met al dus al een paar weken frustraties op een aantal vlakken, naast m'n afkeer van dailies. Tijd om dat eens om te gaan draaien :)
Tja na gisteren kan ik je geen ongelijk geven, dat Luni het een keer vergeet ok maar ook veel mensen die nooit naar de calendar kijken en roepen oh was er een raid, ja dat schiet niet op. Ikzelf ben absoluut nog niet bezig met de raid gedachte dus aan mij heb je ook niet veel wat dat betreft ;).
Dit komt mede omdat ik de ret pala op dit moment niet lekker vind spelen daarom ben ik met andere classes bezig om te kijken of die voor mij beter aanvoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lateralus010
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-09 09:32

Guildy van me die keek even vluchtig in de AH en zag de Onyx mount voor 300g (!!!) er in staan. Heeft hem direct gekocht en teruggezet voor 88.000g. Bleek dat die gast die hem verkocht een foutje had gemaakt. Ging hem ook direct whisperen of hij hem terug mocht, omdat het een fout van hem was. Jammer maar helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
gisteren eerste dungeon getankt aan lvl 15, wel zonder triple xp van friend request. hoe absurd is die xp wel niet :/ volledig lvl in kwartiertje spelen. als het blijft zo vlot gaan zal ik rap 80 halen :p

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

kowlier schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 09:21:
gisteren eerste dungeon getankt aan lvl 15, wel zonder triple xp van friend request. hoe absurd is die xp wel niet :/ volledig lvl in kwartiertje spelen. als het blijft zo vlot gaan zal ik rap 80 halen :p
Met m'n monk + heirlooms (monk heeft die 50 % xp buff) van lvl 20 naar 30 in 1,5 uur gegaan, vooral 20 tot 25 was elke 5 minuten een nieuwe level, met quests en plantjes plukken.

Gaat nu wel iets langzamer, denk dat 30 tot 40 me 2 uur gekost heeft, maar kan net zo goed 1,5 zijn geweest. Moet ik vanavond even kijken.

Levelen gaat inderdaad bizar snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Teunis schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 08:34:
Altijd al vrij veel moeite gehad met goud maken via de AH, dat was beetje compenseerbaar door middel van veel dailies doen.
Gisterochtend ben ik eindelijk begonnen m'n meuk eens op de AH te zetten. Heb al m'n gems, cooking mats en weet ik veel wat allemaal richting 1 character geduwd en via de Remote AH te koop gezet. Op m'n werk tussendoor gechecked of er wat verkocht was. Dan nog op andere chars random meuk te koop gezet tot ik uiteindelijk het max aantal toegestane auctions per dag heb gehaald :|

Profit so far: 13k and counting :p

Je kunt bijna alles kwijt aan mensen. Vooral de cooking reagents doen het in verhouding echt goed, stukken beter dan gecraftte zaken.Heb een stack van 80 gestreepte meloenen verkocht voor bijna 1k!!! Dat is 1 dag zaadjes in je farm duwen (als je 16 plots hebt) ... fuck golden lotus :p

Ik vond cashen eigenlijk nooit echt moeilijk, als je wist waar de meeste vraag naar was, maar nu is het (naar mijn optiek) wel erg makkelijk geworden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:43

vhal

ಠ_ಠ

De cooking mats gaan inderdaad als warme broodjes over de toonbank. Maakt mij niet uit want ik verkoop de raw mats voor meer dan dat ik kwijt ben voor mijn 275/300 agi food. Maar die markt zal ook wel op den duur verzadigen.

Gisteren met de guild LFR gedaan en van de 6 bosses 1 item gekregen die ik toevallig nog niet had(Elegon agi trinket). Bij de laatste boss een coin gebruikt maar helaas weinig geluk. De rest bewaar ik wel voor Sha of die andere worldboss die nooit spawned. :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
60/70k voor die mounts van JC ?.

WoW is dat niet een beetje TE ?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Ja hoor... we zijn 90 :P en gelijk me PvP set geregeld/enchants en hop de Arena in.

Dood... dat wordt oefenen als Disc Priest en is het correct dat ze ManaBurn weg gehaald hebben [die miste ik gisteren].

Nu twijfel om me Shaman of Lock te gaan lvl-en, wat is het 'beste' voor een Shaman momenteel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Maduth schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:33:
Dood... dat wordt oefenen als Disc Priest en is het correct dat ze ManaBurn weg gehaald hebben [die miste ik gisteren].
Ze hebben alle mana burn ability's ingame verwijderd. Ben er persoonlijk wel blij om, het was het enige waar ik echt een gruwlijke hekel aan had in pvp.

Aan de andere kant, dit maakt healers wel moeilijker neer te krijgen. })

[ Voor 8% gewijzigd door ValHallen op 25-10-2012 10:36 ]

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maduth schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:33:
Ja hoor... we zijn 90 :P en gelijk me PvP set geregeld/enchants en hop de Arena in.

Nu twijfel om me Shaman of Lock te gaan lvl-en, wat is het 'beste' voor een Shaman momenteel?
Disc Priest is the meest UP Healer ATM. Paladins gaan nooit OOM Monks die kan je niet raken en vliegen weg als een torpedo en Druid die hebben de beste CC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Mektheb schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:32:
60/70k voor die mounts van JC ?.

WoW is dat niet een beetje TE ?:P
Voor de Onyx heb je 4x de andere mounts nodig, 4x de orb van 16k a piece (op exalted) zit je al op 64k.
Dan nog living steel en de gems erbij, no way dat je dus met 60/70k winst draait :p
60/70k voor de individuele mounts i.p.v. de gecombineerde is wel erg veel ja.

Zelf zie ik op het moment mensen die het ook voor 60-70k proberen te verkopen (de combi versie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 15:41
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:47:
[...]

Disc Priest is the meest UP Healer ATM. Paladins gaan nooit OOM Monks die kan je niet raken en vliegen weg als een torpedo en Druid die hebben de beste CC.
En hoe staan Shammy's qua healing? Ik vind het super lastig, dus vraag me af, ben ik zo slecht of zijn we nu zo slecht geplaatst t.o.v. andere healing classes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoTCoast schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 11:32:
[...]

En hoe staan Shammy's qua healing? Ik vind het super lastig, dus vraag me af, ben ik zo slecht of zijn we nu zo slecht geplaatst t.o.v. andere healing classes?
Shaman heeft wel goede healing door earthshield. En die AoE stun totem is lekker en natuurlijk Hex. Maarja Shaman staat wel op mijn lijstje van NUKEHEMDIEISZODOOD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Krijg het gevoel dat deze manier van denken op alle shammies van toepassing is. Als enhancement ren ik dan het veld op en wordt me een partij neergefocussed ... Zal wel onder het mom: "Better safe than sorry" zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

detheavn schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 11:40:
[...]

Krijg het gevoel dat deze manier van denken op alle shammies van toepassing is. Als enhancement ren ik dan het veld op en wordt me een partij neergefocussed ... Zal wel onder het mom: "Better safe than sorry" zijn :p
Nou ik speel een warrior :P dus ja ik OMFGZERGROFLPOPCOOLDOWNSDIENOW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
NERF!!! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister PTR test gedaan. Brawling guild is echt heel slecht gedaan.

Ik kan gewoon iedereen tegenhouden door in de arena de boss 2 uur rond te kiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Kan best zijn dat het voor testing purposes gewoon nog undertuned is. Het is een PTR, er kan nog van alles gebeuren. Maar goed dat je het negatieve er alvast even uit hebt gelicht, zijn er ook nog leuke kanten aan de Brawler's Guild? :)

* detheavn gaat er van uit dat het meer is dan alleen dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is leuk, maar erg apart

1.) je moet op je beurt wachten, er kan meer 1 speler tegelijk vechten
2.) Als deze speler dus constant kite, kan hij het voor andere mensen verpesten
3.) De gevechten zelf? Geweldig! insta kill abilities, echt moeten opletten. heerlijk. Dit gaat niet voor de mensen zijn die alles makkelijk willen hebben, 1x een ability missen = dood.`

Moet zeggen, ben te spreken over het idee. De uitvoering valt tegen, maar inderdaad, PTR is nog altijd PTR. Kan genoeg gebeuren.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2012 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Er is zoveel phasing ingame, en dan hebben ze the brawler's guild maar op 1 char only?

Ook lekker logisch :S

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ValHallen schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:14:
Er is zoveel phasing ingame, en dan hebben ze the brawler's guild maar op 1 char only?

Ook lekker logisch :S
anders is het geen fightclub dat je toe gaat kijken, dan gaat iedereen elke keer in de que

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-08 13:34

Yintha

We'll stay gold forever

Kan iemand mij helpen met de reforging gemming en enchanting van mijn affli lock?

ik heb het idee dat er iets niet klopt en sites als mmo champion noxic en askmrrobot spreken elkaar alleen maar tegen (vooral over hitcap prio of niet)

http://eu.battle.net/wow/...vanas/Genophobia/advanced

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:08:
het is leuk, maar erg apart

1.) je moet op je beurt wachten, er kan meer 1 speler tegelijk vechten
2.) Als deze speler dus constant kite, kan hij het voor andere mensen verpesten
3.) De gevechten zelf? Geweldig! insta kill abilities, echt moeten opletten. heerlijk. Dit gaat niet voor de mensen zijn die alles makkelijk willen hebben, 1x een ability missen = dood.`

Moet zeggen, ben te spreken over het idee. De uitvoering valt tegen, maar inderdaad, PTR is nog altijd PTR. Kan genoeg gebeuren.
Kijk dat klinkt naar mijn mening al een stuk interressanter :D Dat vond ik bij de pandaria rares ook leuk. Zaten abilities bij welke dikke damage kunnen doen, maar op zich makkelijk voorkomen kunnen worden ... alleen werden deze na verloop van tijd toch wel een beetje saai omdat er te weinig variatie :p

Nu wil ik alleen nog weten hoe ik die fist weapon heirlooms kan krijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
Hitcap is altijd prio nummer 1 toch? (15%)
Gemiste spell is 0dps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Ik heb nu dus ~8% chance to miss en haalde op feng wel 60k dps net als vorige week in destro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

hit>haste>mastery even uit mijn hoofd

heb op mijn destro nu op raid hc 0,3% miss kans geloof ik :P maar weet ik ff niet 100% zeker

[ Voor 56% gewijzigd door mrsar op 25-10-2012 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:46

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Het is toch vooral belangrijk voor melee chars om de spell hit op cap te hebben? (iig voor enh shaman)
Melee hit hebben we niet op cap iig. Of 'moeten' ranged chars altijd op ranged hit cap zitten?

Ben nu level 89 en rustig de quests in Kun-Lai aan het afmaken. Ik maak dus alle quests in elke zone af, ondanks dat je dan iets langzamer levelt.
Vraag me wel zo langzamerhand af hoe lang dit spel me nog gaat boeien. Maar goed, heb nog een hoop dingen die ik nog niet gedaan heb (dungeons, dailies, proberen gold te verdienen)

Wat is op dit moment de snelste manier van levelen van 80 naar 85? Quests of dungeons? Heb nog een affl warlock alt op 80 staan met enchanting op 425.

[ Voor 58% gewijzigd door Blitzdoctor op 25-10-2012 14:12 . Reden: verhaaltje er bij ]

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
Yintha heb je daar een log van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

Nope, kan er eventueel straks een maken van Elegon, welk programma is eventueel handig? (addon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Blitzdoctor schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:06:
Het is toch vooral belangrijk voor melee chars om de spell hit op cap te hebben? (iig voor enh shaman)
Melee hit hebben we niet op cap iig. Of 'moeten' ranged chars altijd op ranged hit cap zitten?

Ben nu level 89 en rustig de quests in Kun-Lai aan het afmaken. Ik maak dus alle quests in elke zone af, ondanks dat je dan iets langzamer levelt.
Vraag me wel zo langzamerhand af hoe lang dit spel me nog gaat boeien. Maar goed, heb nog een hoop dingen die ik nog niet gedaan heb (dungeons, dailies, proberen gold te verdienen)

Wat is op dit moment de snelste manier van levelen van 80 naar 85? Quests of dungeons? Heb nog een affl warlock alt op 80 staan met enchanting op 425.
Sinds de nerf van xp van 80-85 gaat questen erg hard en ben je zo 85 :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
Yintha

Als addon kan je gebruiken: http://www.curse.com/addons/wow/loggerhead

Als je klaar bent met loggen kan je de logfile uploaden naar www.worldoflogs.com , daar word alles wat in het gevecht gebeurd is duidelijk in kaart gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
In het verleden hadden we als enhance shammies idd 17% spell hit nodig, maar dat is eigenlijk niet meer aan de orde. Je hebt voor je spells nu 15% spell hit nodig. Hiervan cap je 7,5% met je hit rating, zodat al je special attacs ook daadwerkelijk connecten op raid bosses. De overige spell hit wordt nu door expertise gecompenseert. Je hebt 7,5% expertise nodig zodat een raidboss je attacks niet meer dodged. Dit same is 15%

Er zijn dan natuurlijk nog altijd wel white melee hits die missen, aangezien dual wield white hits standaard een miss chance van 26,5% hebben, maar het is vrijwel nutteloos zo ver te willen komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha

Yintha

We'll stay gold forever

kowapanga schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:26:
Yintha

Als addon kan je gebruiken: http://www.curse.com/addons/wow/loggerhead

Als je klaar bent met loggen kan je de logfile uploaden naar www.worldoflogs.com , daar word alles wat in het gevecht gebeurd is duidelijk in kaart gebracht.
Thanks vanavond na de raid zal ik hem eens posten : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:08
je kunt ook realtime loggen overigens, maar hoe dat werkt zul je even op de WoL site op moeten zoeken. ik vermoed door het installeren van een client/addon. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Kan je als JC ook epic gems craften, en zo ja, waar kan je deze patterns dan aanschaffen
Heb nu 6 harmony of spirit en aangezien dit toch alleen maar een mining/JC alt is ga ik hem niet gebruiken voor andere zaken. Ik zag de rep-based recipies van factions bekeken en het enige wat ik tegen kwam waren pets/mounts dmv cloudserpent rep.

Zit nu dus echt in dubio, de 6 harmony gebruiken om 2 extra cuts te vinden of wachten totdat ik misschien ooit de harmony toch nodig zou hebben.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Las net dat Korea in 5.1 weer aparte lockouts krijgen voor 10 en 25m raids.

Wat denken jullie. Ook weer doen voor onze servers?

http://www.mmo-champion.c...1-10-25-Seperate-Lockouts
We received several feedbacks regarding raid instance lockouts and 10/25 rewards, and we appreciate your opinions and deep interests. We thought that Korean players wish to enjoy the most hardcore contents more flexibly and according to their play styles. Therefore, from the upcoming patch we decided to change the raid instance lockout rules for all KR servers. Raids, as usual, will be reset every 7 days following maintainance checks. However, after 5.1 patch 10 man and 25 man raids will have seperate lockouts.

From now on, players could play raid instances, such as Mogu-Shan Vaults, in both 10 man and 25 man difficulty. Normal and Heroic difficulty raid of same instance will share same lockout as usual. Furthermore, the loots of 25 man raids has been buffed, and will offer higher iLV compared to same 10 man instance. For example, Terrace of the Endless Spring in 25 man difficulty will drop loots with iLV of 504, wile 10 man will drop 496.

We wish that players will further enjoy the contents and gain satisfactory rewards, and decided to offer the system that suits most well with the KR players.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graag, 25 man raiding is echt bijna dood. Alles om het weer terug te brengen zou geweldig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

mja,lig iedere keer wel weer dubbel in lfr waar minimaal de helft geen idee heeft wat ze aan het doen zijn :P duidelijk te zien wie al aan het raiden is en wel automatisch uit meuk op de vloer stapt enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Graag ! :D dan kan ik naast guild dingen ook nog met anderen mee !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Terug naar het WotLK model met 4 lockouts lijkt mij wel weer wat :)
- 10 normal
- 10 Heroic
- 25 normal
- 25 heroic

Maar ja, dan beginnen er vast wel weer mensen te zeuren dat het allemaal weer verplichingen worden ... LFR style :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep mrsar, leuke wipes van de afgelopen week:

Hondjes, iedereen petrified, splat
Elegon, tanks blijven op platform staan met 3 healers
Flanking order, iedereen blijft er constant instaan, healers gaan daarna door andere aoe dood.

LFR is meer vermaak dan voor de loot heb ik soms het gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Ja, maar LFR is ook voor het vermaak. De reden dat Blizzard dit in het leven heeft geroepen is zodat mensen content kunnen zien :D
Stukje leedvermaak maakt het soms veel leuker :p
Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.