Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
Is het niet dailies dan wel weer dungeons die ze 'verplicht' moeten runnen..
[ Voor 7% gewijzigd door bechown op 31-10-2012 11:36 ]
Het is niet echt gezaag... maar ik vind dailly's gewoon sinds TBC niet mee echt leuk om te doen. Besteed mijn tijd liever aan het runnen van dungeon met wat guildy's. Er is geen altnernatief nu... om de VP uit te geven moet je nu dailly's doen.ValHallen schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:33:
Ik snap het gezaag over de dailies dus totaal niet, eerst zeiken mensen dat er te weinig te doen is. Nu wordt er gezeikt dat er teveel te doen is. Je bent niet verplicht om de dailies te doen...
Tot dusver vindt ik het alleen maar mooi dat er zoveel te doen is. Aan de andere kant, wat mij wel stoort is dat je bepaalde daily's beter niet vanaf smiddags een uur of 3 tot aan raid tijd kunt doen. Gewoon puur omdat bepaalde mobs platgefarmed worden, en de items een lage droprate hebben.
Heb geen tijd om dagelijks de dailly's te doen als ik ook nog andere dingen wil doen als ik logg.. Kan me nu niet meer zo goed voorbereiden op raiden. Maar dat hoort ook bij het spelen van een mmo incombinatie met een baan en sociale activiteiten
Kan me er ook niet echt kwaad om maken...
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik probeer nu elke dag 1 random dungeon te doen voor de VP en vaak ook een satchel. Was wel grappig gisteren. Healer was nog in dps spec, maar ik was maar vast begonnen met trash pullen. We waren vrolijk aan het dps'en en healer merkt op dat ik eigenlijk bijna geen heals nodig heb en de dps spelers deden ook allemaal 50k+ dps. Toen hebben we maar de hele dungeon zonder healer gedaan. Ging echt als een malle zo snel.
Als je de dailies niet doet en je loopt tegen de VP cap aan kan je er niet veel mee...ValHallen schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:33:
Ik snap het gezaag over de dailies dus totaal niet, eerst zeiken mensen dat er te weinig te doen is. Nu wordt er gezeikt dat er teveel te doen is. Je bent niet verplicht om de dailies te doen...
Ik zeur niet over de drempels voor het gearen. Zoals ik reeds zei: ik wil niets gratis. Als een item pakweg 3 weken kost om bij elkaar te grinden mag dat gerust zo blijven, maar ik zou wel willen kiezen hoe ik die 3 weken invul.bechown schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:34:
Maar op je main niet eens dat kleine beetje moeite willen doen voor je gear en dan lopen zei.. bedoel zeuren.. Hoop dat we snel van de spelers af zijn die alleen gratis moeiteloos gear willen..
Is het niet dailies dan wel weer dungeons die ze 'verplicht' moeten runnen..
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Rep door tabards hoeft van mij echt niet, dat maakte reputation krijgen veel te makkelijk, of het moeten al aantallen zijn als 1 rep per kill, 5 per boss of zo
Dailies doe ik alleen maar als ik 'te veel' tijd over heb die dag en / of even uitgekeken ben op m'n heroic runs of alts levelen.
En over het "niet de moeite willen doen" en "niet verplicht" klopt, het is een keuze, maar ze hadden wel een alternatieve manier voor reputation kunnen bedenken. Gear kun je op genoeg manieren krijgen, maar neem bijvoorbeeld de Cloud serpents, hier hoef je niet per sé de dailies te doen, ga als een gek eitjes zoeken en je krijgt ook rep. Nu vindt ik de rep daar ook wel wat te extreem, maar je hebt daar wel een keuze hoe je je rep wilt verzamelen.
Desnoods is er een alternatieve manier die 3x zo lang duurt voor rep dan de dailies, alles beter dan de dailies (in my opinion). Sommige dailies zijn wel leuk, maar de meeste raak ik alleen maar geirriteerd door, sorry hoor, maar dan sla ik ze liever over dan mezelf in de frustraties werken
Mounts e.d. kunnen mij gestolen worden totdat de revered double rep buff er komt.
http://www.wowhead.com/item=89291vhal schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:58:
Ach, de noodzaak om dailies te "moeten" doen komt voor mij ook te vervallen. Ik heb redelijk wat geluk met LFR en normal raid drops waardoor ik niet perse de VP items hoeft te hebben. De enige items die nu nog 463ilv hebben zijn mijn bow, head en bracers. Voor een bow kan je geen VP exemplaar krijgen (de enige rep ranged weapon is een blue 463 gun voor Klaxxi exalted...wtf Blizzard), de bracers krijg je pas bij ShadowPan revered en ik dacht dat er geen mail VP headpiece is.
Mounts e.d. kunnen mij gestolen worden totdat de revered double rep buff er komt.
Mail VP headpiece, shado-pan revered
Alhoewel Bracers geloof ik August Celestials of de Klaxxi was.
http://www.wowprogress.com/guild/us/zul-jin/Dual%C3%ADty
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Op level 90 eerst een aantal normal dungeons doen voor ilvl (of in die plaats quests doen tot ilvl goed is) daarna hc dungeons in die toch wel een pak moeiljker mogen dan ze nu zijn. (Heb al x aantal dagen geen dungeon meer binnen geweest, valt toch niets te rapen) In hc dungeons kan je ook een klein aantal reputation verdienen met kills per mob (zoals in tbc het geval was) en daarnaast kan je ook nog dailies doen. Heb je geen tijd/zin voor de dailies doe je gewoon de hc dungeon en ben je toch voor een stuk reputation mee.
Tabard ben ik geen voorstander van aangezien het dan erg grinden aanvoelt met lfg. Liever reputation gebonden aan dungeon zodat je niet farm moet/kunt houden voor die epic items.
JoeBravo schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 08:48:
15, 10 en 1,5% wipe op elegon gisteravond, maar die kill wilde er nog altijd niet van komen
http://www.worldoflogs.co...b25cf8ncqijjjq/dashboard/
Kan alleen wat tips voor je Holy Paladin geven met betrekking tot mana.JoeBravo schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 09:11:
mwah, onze warriortank is het minst gegeared van onze groep (net boven de 460 tijdens onze 1e kill denk ik) en we doen het (noodgedwongen) met 2 healers.
Laat hem zo snel mogelijk Judgement, Crusader Strike en Hammer of Wrath van zijn bars af halen
Zijn het alle 3 niet waard qua mana/dps om te gebruiken. Als ie al moet mee dps-en, alleen Denounce laten gebruiken. Verder kan ie als er Pylons zijn gelijk die gaan auto attacken. Krijgt ie wel wat mana van terug. Hij gebruikt geen potions zo te zien. Mana Potion of Potion of Focus scheelt al weer een hoop. Verder zou ik als ik hem was een Spirit flask nemen ipv een Intellect Flask. Scheelt toch weer wat regen, zeker als je geen priest in de raid hebt.
Hoop dat jullie hier wat aan hebben. Succes !
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
spiritflask/food proberen we juist zoveel mogelijk te vermijden. je loopt 1000 itempoints mis op die manier (dubbele stats aan spirit op gems/gear, maar niet op flask/food).Zertaxka schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 12:35:
[...]
[...]
Kan alleen wat tips voor je Holy Paladin geven met betrekking tot mana.
Laat hem zo snel mogelijk Judgement, Crusader Strike en Hammer of Wrath van zijn bars af halen.
Zijn het alle 3 niet waard qua mana/dps om te gebruiken. Als ie al moet mee dps-en, alleen Denounce laten gebruiken. Verder kan ie als er Pylons zijn gelijk die gaan auto attacken. Krijgt ie wel wat mana van terug. Hij gebruikt geen potions zo te zien. Mana Potion of Potion of Focus scheelt al weer een hoop. Verder zou ik als ik hem was een Spirit flask nemen ipv een Intellect Flask. Scheelt toch weer wat regen, zeker als je geen priest in de raid hebt.
Hoop dat jullie hier wat aan hebben. Succes !
Geloof ook niet dat onze paladin echt klachten had over mana.
geen fouten maken en stabiel het geplande aantal sparks neer krijgen was meer een probleem.
een wave missen betekend een burnfase missen en daarmee met een te hoge bosshp% de laatste fase ingaan.
de enige keer <35% leverde ons de 1,5% wipe op, bij 38% of meer kwamen we niet in de buurt.
Tnx, dus toch. Helaas een dikke 2250 VP. AugustC geeft inderdaad de bracers @ honored. Die is dan wel wel haalbaar binnen een normale tijd.Sabrac schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 12:00:
[...]
http://www.wowhead.com/item=89291
Mail VP headpiece, shado-pan revered2 redenen voor de shado-pan lijkt me dan
Alhoewel Bracers geloof ik August Celestials of de Klaxxi was.
Shadowpriest bij je? Die knalt er een bak healing uit op het eind waar je eng van wordt! Hier onze logs van de kill van maandag:JoeBravo schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 12:49:
[...]
spiritflask/food proberen we juist zoveel mogelijk te vermijden. je loopt 1000 itempoints mis op die manier (dubbele stats aan spirit op gems/gear, maar niet op flask/food).
geen fouten maken en stabiel het geplande aantal sparks neer krijgen was meer een probleem.
een wave missen betekend een burnfase missen en daarmee met een te hoge bosshp% de laatste fase ingaan.
de enige keer <35% leverde ons de 1,5% wipe op, bij 38% of meer kwamen we niet in de buurt.
http://www.worldoflogs.co...ealingDone/?s=1891&e=2430
Check de healing van Aarsplug (onze shadowpriest)... We gingen de burn phase in met ongeveer 35% en 1 van onze DKs was bij de laatste phase change het gat in gevallen.
[ Voor 4% gewijzigd door hulkie op 31-10-2012 13:01 ]
zondag wel, gisteren niet.hulkie schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 13:00:
[...]
Shadowpriest bij je? Die knalt er een bak healing uit op het eind waar je eng van wordt! Hier onze logs van de kill van maandag:
http://www.worldoflogs.co...ealingDone/?s=1891&e=2430
Check de healing van Aarsplug (onze shadowpriest)... We gingen de burn phase in met ongeveer 35% en 1 van onze DKs was bij de laatste phase change het gat in gevallen.
en mijn ascendance+ancestral guidance is gelijkwaardig: http://www.worldoflogs.co...lingDone/?s=10369&e=10933
edit: hulkie, hoeveel sparks killen jullie in beide p2's? 4 en 3 (9 stack op boss) of 5+5 (12 stacks op boss)?
[ Voor 7% gewijzigd door JoeBravo op 31-10-2012 13:15 ]
Loremaster addon is je vriend. Deze kun je ook aan TomTom koppelen. In de database van Loremaster staan alle questgivers, ook die met nog te unlocken quests. Dat kan verwarrend zijn, maar ze zijn in ieder geval veel makkelijker te vinden.IntToStr schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 08:38:
Met dat tooltje voor welke quests je nog moet afronden heb ik inderdaad de quest chains in Townlong Steppes weer op kunnen pakken. Uiteraard met Hallow's End rep bonus en ben nu ineens 2k/12k naar revered na ook een setje dailies Shadow Pan. Ik wil toch die trinkets hebben, dus dan maar ~8 dagen dailies doen alsnog...
Succes allemaal weer met /roll deze week
Dat ookvhal schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 12:51:
[...]
Tnx, dus toch. Helaas een dikke 2250 VP. AugustC geeft inderdaad de bracers @ honored. Die is dan wel wel haalbaar binnen een normale tijd.
valor items hebben hoger ilvl dan de LFR loot. sha geeft maar voor een beperkt aantal slot loot.Mektheb schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 13:29:
[...]
Dat ook, maar alsnog als je elke week LFR / Sha etc doet heb je eigenlijk al vervangers binnen de tijd dat je exalted / revered ben daar.
Ook niet helemaal waar, ligt er een beetje aan hoe mazzelig je bent.Mektheb schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 13:29:
[...]
Dat ook, maar alsnog als je elke week LFR / Sha etc doet heb je eigenlijk al vervangers binnen de tijd dat je exalted / revered ben daar.
Heb tot nu alleen maar een 376 cape uit lfr (zowel lfr als sha ook niets met bonusrolls) en heb ze alle weken tot nu toe gedaan
Ja dat is wel zo, maar als je stel van de 12 slots ( even zo gegokt ) er 5 heb van hoger VP ilvl en de rest heb je van LFR.JoeBravo schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 13:31:
[...]
valor items hebben hoger ilvl dan de LFR loot. sha geeft maar voor een beperkt aantal slot loot.
Dan kan je prima mee doen lijkt me in Raids ?.
En tuurlijk heeft het met luck te maken, maar als ik me eigen char bekijk ( die echt nog niet goed gegeared is )
zit op 368 zo even uit me hoofd,( 8 epic's ) maar heb nog echt 0,0 moeite gedaan om de gear te krijgen.
Terwijl in LFR kwa dmg toch rond de 1e 6 sta.
En natuurlijk zijn de beste items natuurlijk het best en doe ik die quests ook wel om uit enidelijk de rep te hebben.
Maar het is niet zo van je MOET ze hebben om maar te kunnen raiden, want zo zwaar is normal toch ook weer niet ? ( of wel ? gaan vanavond voor het eerst )
Voor m'n gevoel hebben wij meer moeite met MV normal dan we met DS heroic hadden.Mektheb schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 13:35:
[...]
Ja dat is wel zo, maar als je stel van de 12 slots ( even zo gegokt ) er 5 heb van hoger VP ilvl en de rest heb je van LFR.
Dan kan je prima mee doen lijkt me in Raids ?.
En tuurlijk heeft het met luck te maken, maar als ik me eigen char bekijk ( die echt nog niet goed gegeared is )
zit op 368 zo even uit me hoofd,( 8 epic's ) maar heb nog echt 0,0 moeite gedaan om de gear te krijgen.
Terwijl in LFR kwa dmg toch rond de 1e 6 sta.
En natuurlijk zijn de beste items natuurlijk het best en doe ik die quests ook wel om uit enidelijk de rep te hebben.
Maar het is niet zo van je MOET ze hebben om maar te kunnen raiden, want zo zwaar is normal toch ook weer niet ? ( of wel ? gaan vanavond voor het eerst )
Maar je bent al beter gegeared dan een aantal van onze vaste raiders (extreem pech met drops), dus qua ilvl zit je wel goed ja.
Ah, Nou laat ik zeggen ik ga het beoordelen vanavond, dan gaan wij voor de 1e keer de instance in met de Guild.JoeBravo schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 13:39:
[...]
Voor m'n gevoel hebben wij meer moeite met MV normal dan we met DS heroic hadden.
Maar je bent al beter gegeared dan een aantal van onze vaste raiders (extreem pech met drops), dus qua ilvl zit je wel goed ja.
En er zitten er al een paar rond de 370+.
Pech hebben met drops komt helaas vaker voor, en ik heb misschien geluk, maar ik heb ook al items gehad die ik al 2keer geloot heb.
Ik ben benieuwd naar de fights en de moeilijkheid, als je zegt dat DSheroic het zelfde ong is kwa moeilijkheid dan kan het wel is leuk worden !
mag ik heel eerlijk zeggen dat ik blij ben er niet bij te zijn?Mektheb schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 13:43:
[...]
Ah, Nou laat ik zeggen ik ga het beoordelen vanavond, dan gaan wij voor de 1e keer de instance in met de Guild.
En er zitten er al een paar rond de 370+.
Pech hebben met drops komt helaas vaker voor, en ik heb misschien geluk, maar ik heb ook al items gehad die ik al 2keer geloot heb.
Ik ben benieuwd naar de fights en de moeilijkheid, als je zegt dat DSheroic het zelfde ong is kwa moeilijkheid dan kan het wel is leuk worden !
Haha geen idee ?JoeBravo schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 13:50:
[...]
mag ik heel eerlijk zeggen dat ik blij ben er niet bij te zijn?
Zag aan de signups al dat in iedergeval alleen de "goeie mensen er zijn"
En ook mensen die weer back zijn alleen rerolled.
Maar toch nog steeds de vaste kliek behalve jij dan
Verwacht toch zeker wel een kil te krijgen vandaag
Ben geïnteresseerd in de 2H-sword, wil gewoon dus weten of ik eerder de conquest 2H of 1 van de HC dungeon 2H zou hebben. (Heb al 2700 CP verzameld dit seizoen)
- Voor PvP hé -
Als er geen mana problemen zijn dan gebruik je idd de Intellect flask.JoeBravo schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 12:49:
spiritflask/food proberen we juist zoveel mogelijk te vermijden. je loopt 1000 itempoints mis op die manier (dubbele stats aan spirit op gems/gear, maar niet op flask/food).
Stacken jullie wel op het einde zonder de stacks te resetten ? Blijf het raar vinden dat er vlak voor de Heroism/Bloodlust een vrij hoge healing output is en vlak voor de eerste mensen omvallen de healing zo verschrikkelijk laag is. Kan zijn door mana problemen of dat beide healers zich voornamelijk op hun groep/tank focussen.
Maar goed, als je er een Spriest bijkrijgt dan moet het wel goed komen.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
~1k rep per dag + 2k per overgangJimDB schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 14:23:
Hoe lang duurt het ongeveer om van friendly(3325/6000) naar exalted te gaan bij The Klaxxi ?
Ben geïnteresseerd in de 2H-sword, wil gewoon dus weten of ik eerder de conquest 2H of 1 van de HC dungeon 2H zou hebben. (Heb al 2700 CP verzameld dit seizoen)
- Voor PvP hé -
(3k+12k+21k-4k)/1k=32 dagen
ongeveer.
Ok, bedankt !JoeBravo schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 14:26:
[...]
~1k rep per dag + 2k per overgang
(3k+12k+21k-4k)/1k=32 dagen
ongeveer.
Dat wordt dus HC dungeons farmen, ....

[ Voor 0% gewijzigd door JimDB op 31-10-2012 14:30 . Reden: Typo ]
Waarom ?, je krijgt geen rep voor de faction door een dungeon te doen toch ?.JimDB schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 14:30:
[...]
Ok, bedankt !
Da wordt dus HC dungeons farmen, ....
Nee, hij wil de 2h als drop krijgen met dungs farmen...Mektheb schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 14:30:
[...]
Waarom ?, je krijgt geen rep voor de faction door een dungeon te doen toch ?.
Neen, maar ik ga veel eerder een drop in 1 van de dungeons hebben dan een maand rep liggen farmen, trouwens in iets langer/korter dan een maand (weet het niet juist) heb ik al mijn CP 2HMektheb schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 14:30:
[...]
Waarom ?, je krijgt geen rep voor de faction door een dungeon te doen toch ?.
Ah zoJimDB schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 14:32:
[...]
Neen, maar ik ga veel eerder een drop in 1 van de dungeons hebben dan een maand rep liggen farmen, trouwens in iets langer/korter dan een maand (weet het niet juist) heb ik al mijn CP 2H
Dringend ook eens MoP rep farmen
Wij hebben alleen echt een klein muurtje moeten slopen op Elegon. Stone Guards en Feng gingen onze eerste raid down, tweede raid gingen Garajah en Spirit Kings doen, derde raid brick wall Elegon wipes met aan het eind van de avond Elegon down, vierde raid Will plat.
In DS deden we over de eerste 5 kills ongeveer 8 weken, zonder nou echt een heel lastige horde tegen te komen.
Ik vind normal MV vergelijkbaar met normal T11.
En waarmee ik het kan vergelijken.
Maar hoop wel op een paar kills vanavond
we gaan richting de 100 wipes inmiddels.Blistimo schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 15:49:
Welke moeilijkheidsgraad van DS Heroic hebben we 't over? Die van aan het eind van de expansion met 35% nerf of die van week 2?
Wij hebben alleen echt een klein muurtje moeten slopen op Elegon. Stone Guards en Feng gingen onze eerste raid down, tweede raid gingen Garajah en Spirit Kings doen, derde raid brick wall Elegon wipes met aan het eind van de avond Elegon down, vierde raid Will plat.
In DS deden we over de eerste 5 kills ongeveer 8 weken, zonder nou echt een heel lastige horde tegen te komen.
Ik vind normal MV vergelijkbaar met normal T11.

als jullie 2 kills halen doen jullie het al heel er goed.Mektheb schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 16:11:
Dat weet ik ook niet, ben er nog niet in geweest dus ik heb geen idee hoe ik het kan noemen.
En waarmee ik het kan vergelijken.
Maar hoop wel op een paar kills vanavond.
Dan log ik speciaal een altje om een buiging voor je te doen
We proberen er 2 keer 4 te killen (dus 10 stacks op de boss). Volgens mij ging het bij de eerste keer niet helemaal goed, dus zijn we met 9 stacks en 9 man de burn phase in gegaan.JoeBravo schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 13:04:
[...]
edit: hulkie, hoeveel sparks killen jullie in beide p2's? 4 en 3 (9 stack op boss) of 5+5 (12 stacks op boss)?
Voordat we de eerste sparks killen (dus zonder x% damage buff op de boss) zitten we vaak met 4-5 man rond de 100k dps. Bij jullie logs staan de dpsers wat lager.
Weet de ranged dat ze doormiddel van springen hun stack kunnen resetten als ze op het randje staan?
Helaas ken jij ons en zou je wel gelijk hebben, maar ik blijf optimistisch !.JoeBravo schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 16:18:
[...]
als jullie 2 kills halen doen jullie het al heel er goed.
Dan log ik speciaal een altje om een buiging voor je te doen
Anoniem: 63072

Gaan we dan met een team MV doen en later in de week met de spelers die niet mee konden en wat verder nodig is ToF? (of andersom).
Gaan we eerst focussen op MV heroics of laten we die liggen tot we voldoende gear uit MV normal en ToF hebben?
Keuze wordt niet makkelijker met betere loot uit ToF versus MV, maar heroic gear uit MV weer beter dan beide.
Verder vandaag besloten om mijn hele UI maar weer eens te pimpen.. In cataclysm gebruikte ik hiervoor altijd GUIS Gui ofzoiets, maar die bestaat helaas niet meer.. Dus ik gebruikte totnu toe helemaal niks (behalve bartender).. Maar nu ga ik eens kijken hoe ElvUI is.. Opzich ziet die er wel lekker strak en minimalitisch uit, dus ik ben benieuwd
Currently playing: MTG Arena (PC)
Mochten jullie nog een tank nodig hebben om in te vallen of zoUhmmie schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 16:26:
Zat ik hier van de week hier nog te zeuren over mijn guild.. Heeft mijn guild leader gisteren in eens het licht gezien.. In eens stopt hij veel meer moeite in iedereen raid ready te krijgen. Doet hij er alles aan om problemen op te lossen (zoals frustraties tussen diverse mensen), en wordt er veel strenger opgetreden tegen de mensen die de sfeer lopen te verzieken.. Dus ik ben nu wel benieuwd hoe dat afgaat lopen..
Verder vandaag besloten om mijn hele UI maar weer eens te pimpen.. In cataclysm gebruikte ik hiervoor altijd GUIS Gui ofzoiets, maar die bestaat helaas niet meer.. Dus ik gebruikte totnu toe helemaal niks (behalve bartender).. Maar nu ga ik eens kijken hoe ElvUI is.. Opzich ziet die er wel lekker strak en minimalitisch uit, dus ik ben benieuwd.

Al gaan we het vanavond ook zelf proberen...
terecht. En ik zie in dit gevaal graag dat ik ongelijk heb.Mektheb schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 16:24:
[...]
Helaas ken jij ons en zou je wel gelijk hebben, maar ik blijf optimistisch !.
Same here.GeertJam schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 16:28:
ElvUI, ik kan niet meer zonder!
Soms zou ik nog wel wat extra bars willen voor bijvoorbeeld mijn mounts of andere speciale dingen, maar over het algemeen erg strak en neemt weinig ruimte in beslag.
je kunt in elvui zelf de extra bars activeren. Het max aantal bars blijft echter altijd gelijk omdat. Dit is hetzelfde als bij bartender.EJSchuiteman schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 16:35:
[...]
Same here.
Soms zou ik nog wel wat extra bars willen voor bijvoorbeeld mijn mounts of andere speciale dingen, maar over het algemeen erg strak en neemt weinig ruimte in beslag.
Nee niet zoals ik wil hahaHelza schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 16:37:
[...]
je kunt in elvui zelf de extra bars activeren. Het max aantal bars blijft echter altijd gelijk omdat. Dit is hetzelfde als bij bartender.
Met 2 healers is de dps wel in orde maar te weinig healing op het einde en met 3 healers hitten we de enrange time als boss op rond de 10% is.
Beetje frustrerend maar hij zal deze week hopelijk wel neergaan.
In het begin is het ff uitzoeken qua configuratie maar als je er eenmaal aan gewend bent en je hebt het precies zo staan als je wilt dan is het een hele mooie addon.
Dan snappen je healers de Spirit realm niet goed. Duik erin, spam als een malle je snelste heal, in eerste instantie zo snel mogelijk iedereen naar full, en daarna tot een seconde of 2 vor de debuff afloopt heals blijven spammen, met name op de 2 DPS die mee zijn. Zo bouwen je DPS meer dmg buff op, en bouwen je healers meer spirit regen op. Ookal spam je daar je verreweg meest inefficiente heal, dat maakt de regen buff die je krijgt 1000% goed. Je komt dan standaard met 100% mana de Spirit realm uit.dubbeltop schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 16:39:
Wij blijven maar wipen op Spirit binder.
Met 2 healers is de dps wel in orde maar te weinig healing op het einde en met 3 healers hitten we de enrange time als boss op rond de 10% is.
Thanks voor de tip, zullen dit eens proberen later in de week als we daar weer zijnBlistimo schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 16:42:
[...]
Dan snappen je healers de Spirit realm niet goed. Duik erin, spam als een malle je snelste heal, in eerste instantie zo snel mogelijk iedereen naar full, en daarna tot een seconde of 2 vor de debuff afloopt heals blijven spammen, met name op de 2 DPS die mee zijn. Zo bouwen je DPS meer dmg buff op, en bouwen je healers meer spirit regen op. Ookal spam je daar je verreweg meest inefficiente heal, dat maakt de regen buff die je krijgt 1000% goed. Je komt dan standaard met 100% mana de Spirit realm uit.
Bij ons gaan de healers (waaronder ikBlistimo schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 16:42:
[...]
Dan snappen je healers de Spirit realm niet goed. Duik erin, spam als een malle je snelste heal, in eerste instantie zo snel mogelijk iedereen naar full, en daarna tot een seconde of 2 vor de debuff afloopt heals blijven spammen, met name op de 2 DPS die mee zijn. Zo bouwen je DPS meer dmg buff op, en bouwen je healers meer spirit regen op. Ookal spam je daar je verreweg meest inefficiente heal, dat maakt de regen buff die je krijgt 1000% goed. Je komt dan standaard met 100% mana de Spirit realm uit.
Daarna roteren we de dps, zodat degene die de spiritrealm in zijn gegaan, op de boss gaan, en degene die op de boss gingen, de spiritrealm in gaan.
Zo krijg iedereen de DPS increase buff. Pop wat heals in de laatste fase, en de boss ligt.
edit:
en de healer die NIET in de spiritrealm zit, zit heals te spammen als een gek. Met een beetje geluk kan hij de volgende totem de spirit realm in om weer op 100% mana uit te komen.
[ Voor 8% gewijzigd door Nibbz op 31-10-2012 17:25 ]
13:37

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Begin van de avond, had ik een gemiddelde ilvl van 468.
Sha of anger groep, dus mee gegaan, bag of gold en met de coin, ja hoor.. T14 gloves.
Wilde de 2 LFR direct klaar hebben en met de VP van deze raids kon ik shoulders kopen met VP.
Tijdens LFR dropt de belt voor me (yey, 2 item pieces).
Uiteindelijk dus genoeg VP en de Golden Lotus shoulders gekocht (yey, 3 item pieces).
Daarna de guild raid, en bij de 2e baas dropt de agility cloak die ik win (roll van 96 tegen de 95 van een hunter) (yey, 4 item pieces).
En uiteindelijk kom ik de avond uit met een ilvl van 474
Nu zal ik de komende maand wel weer geen upgrade krijgen
Wij hebben em gewoon met 3 healers gedaan, tis wel pushen met de dps maar we hadden wel het gevoel dat 3 healers "relaxter" is, nadat we heroism + alle cd's na 5 sec na de pull deden ipv na de laatste portal, en op ong 2min tot 1:40min voor het einde de laatste portal pakten hadden we er weining moeite mee. Mage en hunter en vooral pala healer in de portal, onze priest en resto shammy beide 1x in de portal om mana regen op ~40% en 35% boss HP Waarbij de mage telkens direct naar boven porte wanneer ie op 100% zat en de hunter in de spirit realm clearde, healer blijft ook beneden om alleen maar heals te spammen op de hunter.Blistimo schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 16:42:
[...]
Ga ik op een gegeven moment de spirit realm in met een resto druid, ik alle targets bij langs en Rake + Rip op de targets (op die manier hoef ik alle spirits maar 2x te raken en gaan ze gegarandeerd dood). Roept de healer ineens over mumble "Why aren't you killing the spirits".. Gelukkig hadden we nog 10 sec in de spirit realm dus ik vroeg em eens goed naar de mobs te kijken
Lukte me in m'n eentje best makkelijk om z'on 10 á 15 minions te killen in de tijd dat ik in de spirit realm zit, zelfde telde voor de DK en de hunter, dus was wel een kwestie van oefenen, 2 dps 1 healer portal in, healer gooit 1 dps naar vol die weer terugkeert met buff, andere dps (ik / de dk of de hunter dus) blijven achter en killen zo veel mogelijk minions.
Kwam geregeld uit de realm met een 20 tot 25 % damage buff, dus de overhealing in de spirit realm zat wel goed
Talents uitgezocht en een guildie aangesproken wat ik op level 58 het beste kon gaan doen/gebruiken en al snel ging het lekker vlot. Eerst pull je één voor één maar dat gaat te makkelijk. Later ren je langs 6 mobs en voilá, daar liggen ze.
Dan na een uur level 60, yay! Kijken wat ik allemaal erbij krijg, maar volgens mijn spec scherm moet ik ook Heart Strike krijgen nu, welke niet beschikbaar is. Zie ik tot mijn verbazing dat de Learn knop nog niet gebruikt is. Wist niet dat je twee keer op de knop moet drukken om een spec totaal te gebruiken?
Na nogmaals op de knop gedrukt te hebben krijg ik wel deze spell en ontvang ik de passives van Blood welke voor meer damage zullen zorgen en ook mijn frost en unholy runes gelden vanaf nu als Blood. Dus de eerstvolgende keer zal het nog beter moeten gaan
Weet niet of dit een foutje van ElvUI was, want de eerste keer dat ik de spec koos kreeg ik ook al nieuwe spells, nieuwe actionbars en moest ik mijn talents opnieuw kiezen.....
Gelukkig wil de GM van mijn eigen guild helpen met recruitment zodat we toch een tweede raidgroup kunnen starten. En hij wil kijken of er wellicht mogelijkheden zijn om ons mee te nemen in de eerste groep tot er een tweede groep is. Fingers crossed dus.
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Graag gedaanSabrac schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 23:28:
IntToStr, enorm bedankt voor je /roll wensen van vanochtend.
Begin van de avond, had ik een gemiddelde ilvl van 468.
Sha of anger groep, dus mee gegaan, bag of gold en met de coin, ja hoor.. T14 gloves.
Wilde de 2 LFR direct klaar hebben en met de VP van deze raids kon ik shoulders kopen met VP.
Tijdens LFR dropt de belt voor me (yey, 2 item pieces).
Uiteindelijk dus genoeg VP en de Golden Lotus shoulders gekocht (yey, 3 item pieces).
Daarna de guild raid, en bij de 2e baas dropt de agility cloak die ik win (roll van 96 tegen de 95 van een hunter) (yey, 4 item pieces).
En uiteindelijk kom ik de avond uit met een ilvl van 474
Nu zal ik de komende maand wel weer geen upgrade krijgen.
Bij ons was het weer 3x niks. Andere tank maakte er een zootje van qua taunten, dus telkens kwamen in een situatie met een onvermijdbare overload van de verkeerde guardian. Daarna maar LFR gaan doen en daar 5/6 gedaan. Helaas was het al veel te laat nadat de groep faalde op de emperors. 12 minuten fight en dan opnieuw moeten beginnen om 0:00 had ik geen zin meer in. Maar ik heb te veel geluk naar Sabrac overgeheveld, want zelf uiteraard weer alleen maar gold bags...
Volgens mij geeft Sha alleen maar 2 tier-items (gloves/legs) voor zowel PvP als PvE met daarnaast een enkel ander item. Ik heb geluk gehad dat ik met 2 runs als beide tier-items heb voor mijn shadowspec, maar als ik zou moeten gaan voor zeker zou ik toch kiezen voor rep.Mektheb schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 13:29:
[...]
Hoe zit het nou eigenlijk met de tokens die je kan gebruiken in raids. Een collega speelt ook WoW en is al in een normal geweest en hij zei dat de tokens niet werken. Normal is gewoon dmv lootmaster.
Is het gebruik van tokens in normal/heroic raid een mogelijkheid tot het droppen van loot speciaal voor jouw of extra boss-loot waar ook andere mensen op kunnen rollen. (resultaat, mensen zonder coins rollen op items waar de persoon met coins ze voor heeft bewaard)
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
In welk opzicht werken de coins niet volgens hem?sabriel schreef op donderdag 01 november 2012 @ 08:30:
[...]
Volgens mij geeft Sha alleen maar 2 tier-items (gloves/legs) voor zowel PvP als PvE met daarnaast een enkel ander item. Ik heb geluk gehad dat ik met 2 runs als beide tier-items heb voor mijn shadowspec, maar als ik zou moeten gaan voor zeker zou ik toch kiezen voor rep.
Hoe zit het nou eigenlijk met de tokens die je kan gebruiken in raids. Een collega speelt ook WoW en is al in een normal geweest en hij zei dat de tokens niet werken. Normal is gewoon dmv lootmaster.
Is het gebruik van tokens in normal/heroic raid een mogelijkheid tot het droppen van loot speciaal voor jouw of extra boss-loot waar ook andere mensen op kunnen rollen. (resultaat, mensen zonder coins rollen op items waar de persoon met coins ze voor heeft bewaard)
Door een coin te gebruiken krijg jij een extra kans op loot, deze is dan specifiek voor jou class en kan ook niet aan anderen gegeven worden. Over het algemeen levert z'on coin 1 op de 5 keer een item op en de resterende keren gold op. (aantallen bij benadering).
[EDIT] Gister had een hunter in onze normal raid ook een coin gebruikt en op deze manier nieuwe boots gekregen, dus ook op normal / heroic werken ze gewoon
[ Voor 6% gewijzigd door Sabrac op 01-11-2012 08:34 ]
1e boss hadden we de combinatie zonder de Chains, dus zoals gezegt de meest simpele combo, na een paar keer klunzen tussen de tanks ging het wel redelijk uit eindelijk 5try's gingen ze neer, net voor de enrage lol.
2e boss het zelfde eigenlijk het klungelen tussen de stun en de bubble duurde het langst om onder de knie te krijgen het healen en de dps viel erg mee kwa fouten.
Beste try voor we er mee gingen stoppen was 19%.
Ben er wel van overtuigd ze Vrijdag avond hem neerpoetsen en we dan naar de 3e kunnen.
Het viel me nog wel mee!, had erger verwacht
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik dacht altijd dat die Greater Charms niet werken in Normal of Heroic. Blijkbaar dus wel als ik zo google. Maar zon extra roll is altijd persoonlijk en komt dus niet via de Master Looter van wat ik begrijp.sabriel schreef op donderdag 01 november 2012 @ 08:30:
[...]
[ Voor 16% gewijzigd door JeroenNietDoen op 01-11-2012 10:22 ]
rolls werken idd wel in normal/hc en zijn strikt individueel. Ik bewaar ze dus ook voor onze normal (en straks heroic, hoop ik) runs.Kaap schreef op donderdag 01 november 2012 @ 10:20:
[...]
Ik dacht altijd dat die Greater Charms niet werken in Normal of Heroic. Blijkbaar dus wel als ik zo google. Maar zon extra roll is altijd persoonlijk en komt dus niet via de Master Looter van wat ik begrijp.
Dat doet me eraan denken dat ik voor vanavond nog even moet bekijken waar ik m'n extra rolls ga gebruiken.
De 2e baas is makkelijker dan de 1e (zelfs met de simpele combo) en heeft slechts wat goede coordinatie nodig (op tijd bubble / stun in phase 1, in phase 2 alle wildfires bij elkaar plaatsen en bubbelen zodat de baas geen buff krijgt, in phase 3 zorgen dat je een paar ranged uit de groep hebt staan (arcane resonance prefereerd ranged targets) en de rest samenstacken en weer de bubble goed gebruiken en je hebt het gevecht neer.Mektheb schreef op donderdag 01 november 2012 @ 09:51:
Zo Avond 1 raiden voor het eerst deze EXP.
1e boss hadden we de combinatie zonder de Chains, dus zoals gezegt de meest simpele combo, na een paar keer klunzen tussen de tanks ging het wel redelijk uit eindelijk 5try's gingen ze neer, net voor de enrage lol.
2e boss het zelfde eigenlijk het klungelen tussen de stun en de bubble duurde het langst om onder de knie te krijgen het healen en de dps viel erg mee kwa fouten.
Beste try voor we er mee gingen stoppen was 19%.
Ben er wel van overtuigd ze Vrijdag avond hem neerpoetsen en we dan naar de 3e kunnen.
Het viel me nog wel mee!, had erger verwacht
Baas 3 daarentegen is wel een muur waar je tegen aan loopt, maar mocht je dat halen, dan is Baas 4 ook zo een kill
Uiteindelijk in 8.5 uur een lvl 28 panda rogue.
Maar wat me opviel, vanaf het moment dat ik een proffesion heb gekozen staat er +10 bij beide proffesions. Is dat iets van een Panda? (Ik kan geen racial vinden die dit regeld). Of komt dit ergens anders vandaan? Ik zat toen nog niet in een guild.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Coins bewaren heeft niet zo heel veel zin, daar je er maar 10 kan hebben maximaal. De beste methode welke ik tot nu toe heb gezien om minimaal 3 coins per week te gebruiken (wanneer je bijv geen normaal nog doet, of nog niet de bosses met de juite gear voor je) is er een te gebruiken op Sha of Anger, 1 op Galleon als je het geluk hebt deze te killen, en 1 in LFR op de boss die een wapen voor je spec dropt (als je dit wapen natuurlijk niet al hebt). Anders eventueel op een LFR boss die een goede trinket oid dropt.JoeBravo schreef op donderdag 01 november 2012 @ 10:26:
[...]
rolls werken idd wel in normal/hc en zijn strikt individueel. Ik bewaar ze dus ook voor onze normal (en straks heroic, hoop ik) runs.
Dat doet me eraan denken dat ik voor vanavond nog even moet bekijken waar ik m'n extra rolls ga gebruiken.
Nu heb ik de normal run coin nog nooit hoeven te gebruiken, de 1e baas dropte maar 1 upgrade en was de moeite niet waard en bij de 2e baas krijg ik in LFR de belt en op normal mode de cloak, waardoor deze terug is gebracht naar 1 upgrade, welke ook nog eens de kleinst mogelijke upgrade is voor me atm.
Dus vanaf nu is het 1 coin op Sha, 1 coin op de spirit kings (om de weapon te krijgen) en 1 voor de normal runs voor als we voorbij baas 3 komen
aangezien ik nu tegen de max van 10 aan zit, gebruik ik er nu 3 per week, niet meer. de overige 7 bewaar ik dus voor hogere tier/heroicDennism schreef op donderdag 01 november 2012 @ 11:01:
[...]
Coins bewaren heeft niet zo heel veel zin, daar je er maar 10 kan hebben maximaal. De beste methode welke ik tot nu toe heb gezien om minimaal 3 coins per week te gebruiken (wanneer je bijv geen normaal nog doet, of nog niet de bosses met de juite gear voor je) is er een te gebruiken op Sha of Anger, 1 op Galleon als je het geluk hebt deze te killen, en 1 in LFR op de boss die een wapen voor je spec dropt (als je dit wapen natuurlijk niet al hebt). Anders eventueel op een LFR boss die een goede trinket oid dropt.
Mwah, gezien 90 lesser coins 3 dagen aan Lotus dailies is, komt het nog wel goedIntToStr schreef op donderdag 01 november 2012 @ 11:17:
Aangezien je dailies moet doen voor de lesser charms bewaar ik ze nu nog even tijdens LFR. Ik gebruik ze dus alleen op Sha of Anger. Ik heb nog een voorraadje lesser charms, maar over 2 maanden heb ik echt geen zin in dailies, dus bewaar ik ze voor daar nog even.
Mocht ik wel besluiten alles naar revered te brengen, dan heb ik nog een leuk voorraadje aan coins.
Uiteindelijk kom je toch op het punt dat je nog maar 1 of 2 item upgrades ergens over hebt, waardoor je niet meer door je 3 coins per week heenkomt.
Als ik mij niet vergis gaan lesser coins vanaf 5.1 ook dienen als currency, maar voor wat weet ik niet juist (kan ik weer niet verifiëren op dit moment).IntToStr schreef op donderdag 01 november 2012 @ 11:17:
Aangezien je dailies moet doen voor de lesser charms bewaar ik ze nu nog even tijdens LFR. Ik gebruik ze dus alleen op Sha of Anger. Ik heb nog een voorraadje lesser charms, maar over 2 maanden heb ik echt geen zin in dailies, dus bewaar ik ze voor daar nog even.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Het was toch dat ze dan gewoon als currency verschijnen zodat je ze niet in je bags hebt?Kapoen schreef op donderdag 01 november 2012 @ 11:30:
[...]
Als ik mij niet vergis gaan lesser coins vanaf 5.1 ook dienen als currency, maar voor wat weet ik niet juist (kan ik weer niet verifiëren op dit moment).
In plaats van een item dat bag space inneemt wordt het currency inderdaad. Verder blijven ze hetzelfde werken dacht ik.Kapoen schreef op donderdag 01 november 2012 @ 11:30:
[...]
Als ik mij niet vergis gaan lesser coins vanaf 5.1 ook dienen als currency, maar voor wat weet ik niet juist (kan ik weer niet verifiëren op dit moment).
@hierboven, je krijgt er inderdaad 3 voor 90 lesser.
Holy O_o en ik dacht dat een guildie met 500 al aan het no-life daily questen was o_o waar vindt je in hemelsnaam de tijd ervoorDennism schreef op donderdag 01 november 2012 @ 11:34:
Volgens mij heb ik nog iets van 1600 lesser charms nu, voor de komende tijd ruim voldoende ;-)
Anoniem: 477565
We zullen uiteraard beginnen met Bronze modes en van daar uit kijken hoe ver we komen. Silver ziet er ook wel haalbaar uit, en met oefening zal Gold ook moeten lukken.
Info:
- Ik speel Alliance.
- In principe is elke class prima, ik probeer uiteraard wel een evenwichtige setup te krijgen.
- Voorlopig ga ik uit van de reguliere 1 tank, 1 healer en 3 dps, afhankelijk van de dungeon en de mensen die sign-uppen zal dit evt. worden aangepast.
Qua skills is focus het belangrijkste, dat je het kunt opbrengen om ook als we na 10-15 runs een medal nipt missen wederom die dungeon te runnen. Om die reden wordt enige (heroic)raid ervaring enorm op prijs gesteld. Qua DPS e.d. valt er niet heel veel te zeggen, Challenge modes zijn dynamischer dan raiden en zullen dus andere vaardigheden vereisen.
Hoe alles uitpakt zullen we wel zien. Afhankelijk van de animo zullen er waarschijnlijk een aantal try-out sessies volgen om te kijken hoe alles klikt en of iedereen qua verwachtingen en skills een beetje bij elkaar past.
- Gear: full ilvl463+, maximaal 1 á 2 ilvl358 justice pieces. Uiteraard full gemmed,reforged en enchanted. Bracer enchant en duurste weapon enchant zijn een pré maar vooralsnog niet mandatory, de rest wel.
- Preparation: Flask, food en potions zijn required, waaronder ook invis potions en run speed potions.
Overig:
- De run is niet gebonden aan tweakers, dus guildies of andere friends zijn ook welkom.
- Mic is required, we gebruiken in principe TS3 of skype. Mochten daar bezwaren tegen zijn dan kan evt worden overgestapt naar een ander programma (er zal dan wel voor een server gezorgd moeten worden)
- In principe speel ik Mage. Kan evt. switchen naar (disc) Priest.
- Uitgangspunt is een weekly run te maken. Dagen die wat mij betreft in aanmerking komen zijn donderdag, vrijdag en zaterdag, van 20:00/20:30 tot 23:00 of iets dergelijks.
Signuppen: DM of reply hierop, geef aan welke class je speelt (en link naar armory) en welke spec(s), welke dagen je beschikbaar bent en evt overige voorkeuren.
Hopelijk kunnen we een mooi team opzetten
Groet,
Hera
Ja, voor challenge modes moet je de dungeon 'in lopen' dus het kan ook best cross realmIntToStr schreef op donderdag 01 november 2012 @ 12:21:
Kan dat wel x-realm? Helaas heb ik er de tijd niet voor, had me anders wel leuk geleken.
Zelf heb ik al een challenge mode run gedaan (ruim 10 minuten van brons af, maar dat kwam omdat we er met de verkeerde mindset in gingen).
Dit weekend gaan we wederom een poging wagen, maar dan met betere coordinatie en voice chat
[EDIT] Nu was onze setup ook niet ideaal, 2 druids, 2 dk's en een warrior. Dus weinig verschil in buffs en een volledig melee gefocused team. Ook hadden de meeste mensen rond die tijd een hoop ilvl 440 tot 450 items. Voor zover ik weet worden die niet opgeschaald naar 463, daar waar alles boven de 463 wel naar beneden wordt geschaald
Tot nu toe zijn we wel de snelste alliance guild die de challenge gedaan hebben en de 6e (5 als je unieke groepen telt) van de server (en de op 1 na langzaamste van de server
[ Voor 30% gewijzigd door Sabrac op 01-11-2012 12:37 ]
Dailies, dailies, dailies, gelukkig nu wel bijna klaar, GL, Cloudserpents, Tillers en Klaxxi zijn exalted. Shado Pan vandaag exalted, en nog een paar daagjes voor de augist celestials en anglers en dan done met alle dailies tot 5.1Sabrac schreef op donderdag 01 november 2012 @ 12:15:
[...]
Holy O_o en ik dacht dat een guildie met 500 al aan het no-life daily questen was o_o waar vindt je in hemelsnaam de tijd ervoor
Ik ben wel geintresseerd in deze runs op vrijdag en zaterdag avond, heb zelf een guildraid op donderdagen.Anoniem: 477565 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 12:17:
Signuppen: DM of reply hierop, geef aan welke class je speelt (en link naar armory) en welke spec(s), welke dagen je beschikbaar bent en evt overige voorkeuren.
Hopelijk kunnen we een mooi team opzetten
Groet,
Hera
Ik bied, een Human Priest Holy/Disc @ Alliance (Heratix@Hellscream), 471 iLevel, alle items minimaal 463. Ik kan nu niet op Armory komen, dus edit als ik thuis kom deze post met een armory link.
qua speech kunnen we eventueel ook de openraid ventrillo gebruiken, gebruik liever geen skype, gezien ik soms nog wel de neiging heb om te gaan schelden als het niet wil
[ Voor 56% gewijzigd door ValHallen op 01-11-2012 13:43 ]
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
Priest heal & 2x druid heal. Eerst geprobeert met 2x druid maar dat lukte gewoon niet. Daarna met priest erbij maar dat ging nogsteeds redelijk
Voor mij is het de eerste keer dat ik "echt" raid heal op druid, behalve wat dungeon's en wat sterk generfde DS normal raids nooit echt aan de bak gemoeten.
Afgelopen dinsdag herkansing gehad, wel weer met 3heal maar nu met pries/druid/shaman.
Veel gefaal (inclusief mezelf) op knop drukken. Ik was geswitched van DBM naar BigWigs, maar ik had mezelf dus gelereerd naar de countdown te luisteren ipv m'n debuff te kijken. en die heeft Bigwigs niet.
Na die fail van mij maar snel terug geswitched naar DBM
Alleen waren er meerdere andere core raiders op alts die dus ook faalden hierop (?) raid leader natuurlijk over de zeik
Ik heb wel een boel geleerd in dat gevecht over hoe te healen.. pfftt eerste avond ging het echt slecht, CD gebruikt was eigenlijk gewoon niet goed. Nadat ik het een beetje doorhad ging het al stukken beter maar liepen we tegen enrage aan of waren er teveel spirits up en gingen we door de burst dmg ten onder. Toen ik m'n cd's beter onder controle had en dps de spirits was het voornamelijk enrage. De uiteindelijke kill was ik halfverwege het gevecht oom (alleen de eerste totem de buff kunnen krijgen, daarna rest van het gevecht voodoo doll geweest). Maar even wat aanpassingen in gebruikte healing spells was voldoende om toch tot het einde door te gaan. Wel 10k lagere healing (32k ipv 42-50k)
Uiteindelijk is het dus wel gelukt wat voor mij wel een redelijke overwinning was als healer
Daarna spirit kings 1shot met faal aan mijn kant (muurtje 2x gepakt waarbij laatste keer ik dood ging). Helaas maar 2 tries op Elegon kunnen doen, maar dat zag er niet echt goed uit qua DPS op de orbs en het werd laat en zijn we maar gestopped. Jammer ik kwam net een beetje op dreef met de healing
filmpjes van de eerste 2 bazen:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=itMGen72izo]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=30m684iWaM8]
De tweede baas is een erg leuk gevecht
Geen idee of het gemeld is, maar 1 op de X aanroepen van MMO-Champion gaat mijn NOD32 over de zeik met de waarschuwing dat het een aanval heeft tegen gehouden van een trojan. Het zal dus wel weer in een banner zitten.
Currently playing: MTG Arena (PC)
Gezellig avondje oude content aan de Alliance kant
ICC10 moet ik er nog twee voor de mount, Ulduar moet ik vrijwel alles nog
Welke wapens gebruiken jullie het liefst als je een mage speelt?
Ik weet nog in het verleden was een staff voor een mage/warlock echt nice!
Maar met al die statprio veranderingen vraag ik me toch af of het niet beter is om met een dagger en een offhand rond te huppelen....wat is volgens jullie nou het beste om een mage mee rond te laten spartelen.
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
bij gelijk ilvl zou een 2h en een 1h+offhand dezelfde hoeveelheid stats op moeten leveren. dus het hangt van de secondary stats/gemslots/etc op deze items (en of offhand-enchant meegewogen is door blizz) af wat beter is.Donnas-A schreef op donderdag 01 november 2012 @ 14:54:
Even een mage vraagje...
Maar met al die statprio veranderingen vraag ik me toch af of het niet beter is om met een dagger en een offhand rond te huppelen....wat is volgens jullie nou het beste om een mage mee rond te laten spartelen.
Ligt er helemaal aan wanneer, ik moet zaterdat tot ~17:00 werken, zal zo rond 21:00-21:30 wel online zijn, dan kan ik met mijn hunter wel komen, die moet de 2 epic enchanting recipes nog hebben, dus daarvoor en voor de achievements hobbel ik graag mee, character zit momenteel nog wel op 85...EJSchuiteman schreef op donderdag 01 november 2012 @ 14:39:
Wie o wie heeft er zaterdagavond zin om ICC/Ulduar achieves te gaan halen?
Gezellig avondje oude content aan de Alliance kant
ICC10 moet ik er nog twee voor de mount, Ulduar moet ik vrijwel alles nog
Zal proberen em nog wat verder omhoog te krijgen, hij zit al bijna op 86, en evt wat gear te upgraden
[ Voor 7% gewijzigd door EelcoB op 01-11-2012 15:21 ]
Ik had zelf een uur of 20:00 / 21:00 in gedachten.EelcoB schreef op donderdag 01 november 2012 @ 15:15:
[...]
Ligt er helemaal aan wanneer, ik moet zaterdat tot ~17:00 werken, zal zo rond 21:00-21:30 wel online zijn, dan kan ik met mijn hunter wel komen, die moet de 2 epic enchanting recipes nog hebben, dus daarvoor en voor de achievements hobbel ik graag mee, character zit momenteel nog wel op 85...
Zal proberen em nog wat verder omhoog te krijgen, hij zit al bijna op 86, en evt wat gear te upgraden
Ik deed op m'n level 85 pally meer damage dan op level 86 volgens mij. Mijn gear uit DS was ook nog meer dan genoeg. Upgraden heeft dus weinig zin denk ik en misschien kun je zelfs beter 85 blijven dan 86EelcoB schreef op donderdag 01 november 2012 @ 15:15:
[...]
Ligt er helemaal aan wanneer, ik moet zaterdat tot ~17:00 werken, zal zo rond 21:00-21:30 wel online zijn, dan kan ik met mijn hunter wel komen, die moet de 2 epic enchanting recipes nog hebben, dus daarvoor en voor de achievements hobbel ik graag mee, character zit momenteel nog wel op 85...
Helaas kan ik zaterdag niet, anders had ik ook wel even meegelopen.
Ligt aan je racial ook.Donnas-A schreef op donderdag 01 november 2012 @ 14:54:
Even een mage vraagje...
Human/Gnome mage met Sword krijgt 1% expertise dus 1% hit.
Gnome krijgt ook nog een 1% met Daggers.
Scheelt je weer hit rating.
Staff of 1handed/offhand
Stats zouden ong gelijk moeten zijn alleen kan je 165 int op je offhand enchanten.
Dus kijk vooral naar stats en Max Int staff vs Main/Offhand+enchant.
Dus human/gnome met swords of gnome met dagger is het dus MH/OH+enchant
Anders ligt het puur aan de stats die op de items zitten.
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Kan vast wel wat regelen, mn vriendin is niet zo heel lastig wat dat betreftEJSchuiteman schreef op donderdag 01 november 2012 @ 15:41:
[...]
Ik had zelf een uur of 20:00 / 21:00 in gedachten.
HEY! Ik ben niks vergeten!Bartske schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 10:27:
Ik zag dat Zeror vergeten was een link naar het nieuwe deel te maken, bij deze:
Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 272
Had gewoon geen tijd om het nieuwe deel aan te maken.
Dus hierzo het nieuwe deel. Graag daar verder!!!

Wel het goeie deurtje kiezen
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dank allemaal voor de tipsdubbeltop schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 16:39:
Wij blijven maar wipen op Spirit binder.
We hebben hem woensdag avond neer gekregen.
We hebben het gedaan met een pally/holy priest healer en hij ging netjes neer.
De laatste 20% hero gepopped en verder geen probleem met healing het laatste stukje gehad
Hierna 2 tries op de 4e boss geprobeerd en we kwamen tot aan de 3e mini-boss.
Zondag verder en het zal me niets verbazen als deze dan ook neer gaat.
Wij zijn een social raiding groepje en vindt het al knap dat we tot dusver zover gekomen zijn
Dit topic is gesloten.