![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 100% gewijzigd door Zeror op 12-10-2012 13:49 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 100% gewijzigd door Zeror op 12-10-2012 13:49 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 03-10-2012 20:35 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
[ Voor 16% gewijzigd door Baiko op 04-10-2012 00:59 ]
Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB
Waar is dat goed voor?Dennism schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 01:15:
in de laatste zone idd lvlen als retri en dan wanneer je een Q klaar hebt (of een serie) respeccen naar holy bij het inleveren.
[ Voor 4% gewijzigd door junglebeast op 04-10-2012 11:38 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Quest loot is gebaseerd op spec in MoP, dus als je al healer wil lvllen als DPS doe je de eerste 4 zones (behalve in de laatste een na laatste zone,townslong al de blue q's) inleveren als dps. bij het inleveren van blue q's en in de laatste zone alle q's die gearr geven respec je ff naar je healing spec zodat je healing gear krijgt ipv dps gear.
Want a cookie?!
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Dus als ik je goed begrijp, vanaf Townlong Steps/Dread Wastes/ iedere keer even in je Healing spec gaan staan en dan pas inleveren?Dennism schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 03:03:
[...]
Quest loot is gebaseerd op spec in MoP, dus als je al healer wil lvllen als DPS doe je de eerste 4 zones (behalve in de laatste een na laatste zone,townslong al de blue q's) inleveren als dps. bij het inleveren van blue q's en in de laatste zone alle q's die gearr geven respec je ff naar je healing spec zodat je healing gear krijgt ipv dps gear.
Hierdoor kun je lvlen als DPS, maar kom je wel ong 440 ilvl (uitgaande van bijna 0 rested, dus alle q's gedaan) gear aan op lvl 90.
Mijn vriendin kon bij het inleveren van de quest altijd kiezen voor 2 stukken loot: een dps item en een healing item.IntToStr schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 08:47:
Als een quest gear als reward geeft krijg je een item dat bij je huidige spec hoort, dus je kunt vlak voor het inwisselen even naar holy gaan.
Gisteren ook nog een poging tot sha of anger gedaan, maar dat was een drama. Volgende keer beter dan maar...
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
[ Voor 9% gewijzigd door Nitai op 04-10-2012 09:10 ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Drama was nog een understatementIntToStr schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 08:47:
Gisteren ook nog een poging tot sha of anger gedaan, maar dat was een drama. Volgende keer beter dan maar...
BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen
Ik zie dat alleen met blue gear en green trinkets; met andere gear krijg je geen keus.Boeboe schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 09:02:
[...]
Mijn vriendin kon bij het inleveren van de quest altijd kiezen voor 2 stukken loot: een dps item en een healing item.
Het lijkt me dat spec switchen niet echt nodig is.
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Anoniem: 429308
Zoals de tooltip aangeeft krijg je dus mana wanneer je gegeven Shield volledig weggeslagen isMaduth schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 09:38:
Nou gisteren weer 30% bij mogen schrijven op mijn Disc Priest
Vind het wel langzaam lvl-en als Disc Priest want ik kan niet ech AOE DPS doen maar vooruit, kan wel gewoon healen in dungeons. Nu mijn vraagn:
- Hoe werkt dat Rapture nu precies eigenlijk? Lees er veel over maar heb er nog niet echt grip op.
- Stat 1 voor Disc is SPIRIT maar daarna verschlt men nogal. Is het dan Intellect of toch moet ik gaan voor Mastery of Hast?
- Glyphs, momenteel switch ik tussen glyphs als ik quest en als ik de dungeon in duik. Bij questing heb Smite/Instant Holy Fire en shield. Bij een dungoen worden de eerste twee gewisseld voor Penance/PMending. Iemand een tip?
- How to use Spirt Shell, iemand een korte maar krachtige uitleg?
Cheers.
[ Voor 10% gewijzigd door EJSchuiteman op 04-10-2012 09:53 ]
Bloemen scheiden het gras in de tuin.
Yep. onderhoud of zoEJSchuiteman schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 09:38:
Ligt het Auction House er bij jullie ook uit op de site en mobiel?
Nee. Alle mobs op Pandaria hebben evenveel kans om die te droppen. Je kan er hier en daar wel op andere manier aan raken, bv onrechtstreeks via Golden Lotus quests (maar dan nog moet je geluk hebben)Thommmyy schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 09:56:
is er eigenlijk al een plek vaar je die motes of harmony kan farmen?
Bloemen scheiden het gras in de tuin.
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Dat is wel lekker ja. Als je alles met je main al gezien/gedaan hebt voor een faction is het wel lekker dat je al die moeite niet nog eens moet doen met je Alts. Dan gaat de schik er toch sneller af!Erycius schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 09:56:
Hmm ze gaan een systeem invoeren waarbij repgain voor alts sneller gaat gaan, aldus Zarhym op de twitter. Leuk
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 3080 Suprim X, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Nee is helaas random drop van mobs in Pandaria. Ik heb er zelf nog 63 nodig voor mijn epic staffThommmyy schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 09:56:
is er eigenlijk al een plek vaar je die motes of harmony kan farmen?
Even gereageerdEJSchuiteman schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 09:45:
[...]
Voor Rapture raad ik je de addon Ingela's Rapture aan. Check, ga ik vanavond bekijken
Volgens Icy-veins is stat priority: Intellect; Spirit; Mastery Rating; Haste Rating; Critical Strike Rating.
Volgens Noxxic is het: Spirit > Intellect > Mastery > Haste = Crit.
Dacht dat Crit voorheen altijd belangrijke stat was omdat je mensen auto shield wanneer je crit, maar blijkbaar is dit in MoP niet meer belangrijk??
Helaas kan ik site niet bezoeken nu ivm werk maar daar las ik het volgende: Spirit > Mastery > Intellect.
Dus beetje verwarrend voor me
Spirit Shell gebruik ik zelf nog niet, snap het voordeel er nog niet vanSame
Waarom nog 18 dagen dan (Is toch de inscription staff die je kan maken?)EJSchuiteman schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 10:00:
[...]
Nee is helaas random drop van mobs in Pandaria. Ik heb er zelf nog 63 nodig voor mijn epic staff![]()
Nog 18 dagen dan moet ik ze bij elkaar hebben!
Anoniem: 429308
Je hebt daar 20 * een bepaald item voor nodig, die je maar 1 keer per dag kan makenbrainshead schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 10:04:
[...]
Waarom nog 18 dagen dan (Is toch de inscription staff die je kan maken?)
Ja, dit is zeker storend… We gaan ook strenger selecteren voor het raidteam. Alleen de mensen die voorbereid zijn, het maximale uit hun gear halen, goede attendance hebben en gewoon ‘goed’ pelen’ krijgen een spot in het eerste team.temp00 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 09:59:
@Hulkie: vind je dat niet vreselijk storend dan? Ik raid zelf niet meer, maar of je nu hardcore of normal raid, die mensen kunnen op zn minst ff de tactics lezen (helemaal nu ...nieuwe content). Verdienen gewoon een schop onder hun reet als je het mij vraagt
Je hebt inderdaad 20 Scroll of Wisdom's nodig en die mag helaas maar 1x per dag gemaakt worden. Heb er momenteel twee.Anoniem: 429308 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 10:06:
[...]
Je hebt daar 20 * een bepaald item voor nodig, die je maar 1 keer per dag kan maken
Het lijkt me sterk dat Mastery voor Intellect komt, maar wie weet hebben ze een goede reden. Zodra ik de 90 aantik ga ik me meer verdiepen in items en stats. Wat ik al wel hoor hier en ingame is dat Spirit écht noodzaak is haha.
[ Voor 36% gewijzigd door EJSchuiteman op 04-10-2012 10:10 ]
Maar lees het complete artikel want er staat iets meer infoYour Basic Secondary Stat Priority Should Be:
1. Spirit up to the point you are comfortable with regen
2. Mastery given its direct impact to PW: Shield, DA, and Spirit Shell (See the Spirit Shell section of this guide for more information)
3. Crit and Haste are of similar priority, and are roughly equal and can vary based on spell usage and healing role.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Maduth schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 09:38:
Nou gisteren weer 30% bij mogen schrijven op mijn Disc Priest
Vind het wel langzaam lvl-en als Disc Priest want ik kan niet ech AOE DPS doen maar vooruit, kan wel gewoon healen in dungeons. Nu mijn vraagn:
- Hoe werkt dat Rapture nu precies eigenlijk? Lees er veel over maar heb er nog niet echt grip op.
- Stat 1 voor Disc is SPIRIT maar daarna verschlt men nogal. Is het dan Intellect of toch moet ik gaan voor Mastery of Hast?
- Glyphs, momenteel switch ik tussen glyphs als ik quest en als ik de dungeon in duik. Bij questing heb Smite/Instant Holy Fire en shield. Bij een dungoen worden de eerste twee gewisseld voor Penance/PMending. Iemand een tip?
- How to use Spirt Shell, iemand een korte maar krachtige uitleg? ---Voordeel van Spirit Shell is voornamelijk wanneer je het gevecht goed kent en damage kan verwachten. Zeg maar 3-4 seconden voordat er AoE damage komt, Spirit Shell aan, Prayer of Healing groep 1, Prayer of Healing groep 2 en de hele raid heeft een schild van 40-60k(? ligt aan Critical heal of niet). Zo gebruik ik Spirit Shell momenteel, iets in de richting van '' Beter voorkomen dan genezen ''Andere vragen had je al antwoord op zag ik!
Cheers.
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
4-5 uur is normaal voor een lvl zelfs zonder de Guide hoorBaiko schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 00:53:
Vandaag toch maar besloten het spel te kopenLevel 87.3 op mijn paladin nu. Moet zeggen dat ik aardig door de content heen rush d.m.v. Zygor's Guide. Gemiddeld ongeveer 4-5 uur per level met af en toe een kleine pauze van 5min.
Now, inweze is voor disc gearing en reforging erg makkelijk.EJSchuiteman schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 09:45:
[...]
Zoals de tooltip aangeeft krijg je dus mana wanneer je gegeven Shield volledig weggeslagen is![]()
Maar dit kan alleen elke 12 sec dus als je mana wilt je Shield alleen poppen wanneer deze niet actief is, tenzij in nood.
In addition, when your Power Word: Shield is completely absorbed or dispelled you are instantly energized with mana equal to 150% of your Spirit. This effect can only occur once every 12 sec.
Voor Rapture raad ik je de addon Ingela's Rapture aan.
Volgens Icy-veins is stat priority: Intellect; Spirit; Mastery Rating; Haste Rating; Critical Strike Rating.
Volgens Noxxic is het: Spirit > Intellect > Mastery > Haste = Crit.
Dacht dat Crit voorheen altijd belangrijke stat was omdat je mensen auto shield wanneer je crit, maar blijkbaar is dit in MoP niet meer belangrijk??
Spirit Shell gebruik ik zelf nog niet, snap het voordeel er nog niet van
Spirit Shell can een erg hoge bubble plaatsen.Voordeel van Spirit Shell is voornamelijk wanneer je het gevecht goed kent en damage kan verwachten. Zeg maar 3-4 seconden voordat er AoE damage komt, Spirit Shell aan, Prayer of Healing groep 1, Prayer of Healing groep 2 en de hele raid heeft een schild van 40-60k(? ligt aan Critical heal of niet). Zo gebruik ik Spirit Shell momenteel, iets in de richting van '' Beter voorkomen dan genezen '' Andere vragen had je al antwoord op zag ik!
[ Voor 26% gewijzigd door Derr_Hans op 04-10-2012 10:36 ]
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Net even een stukje van die guide gelezen.Derr_Hans schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 10:18:
[...]
Now, inweze is voor disc gearing en reforging erg makkelijk.
Mastery is goed, maar zoo ook Crit (crit zorgt voor beter spirit shell) maar haste is ook goed voor de sneller heals.
Disc is meer balance van de 3 stats, er is niet echt een stat dat met kop en schouders bovenuit staat.
Spirit tot je comfy bent met je mana > Mastery/crit/haste aan hoe jouw speel style en raid setup is.
Vind je casts te traag, haste is divine aegis te laag wat crit erbij en crit/mastery scalen beide met spirit shell.
Er staan 2 hele goed doordachte healing priest guides (disc en holy) als je dat nodig acht op howtopriest.com er is meer info te vinden over shadow priests als je dat ook interesant vind (heel shadowpriest.com is naar howtopriest gegaan geloof ik).
BTW, Leer om te gaan met spirit shell gebruik deze skill..
Deze CD zorgt ervoor dat ik Divine Hymn totaal niet miss het is een erg goede spell.
Many many thanx!Spirit Shell can een erg hoge bubble plaatsen.
AoE Fights als je snell een hoop shield moet opbouwen doe je (als je die heb) Power Infusion + Spirit SHell.
Goedkoop mass shielding, g1 > g2 > g1 > g2 > Gheal tank > Rinse Repeat
Zijn wat dingen die je niet met SPirit Shell moet gebruiken.
Inner Focus CD en ArchAngel, deze 2 CD's maaken spirit shell niets beter en dus een waste of CD use.
Scaling van Spirit Shell is Crit en Mastery en stacked bovenop PW:S en Divine Aegis.
Ideale Buffer is dus PW:S Tank > Inner Focus > PoH tank groep> PI+SS gebruiken > PoH PoH PoH PoH en als nodig is een Gheal tank. Innerfocus is 100% crit dus heb je op 1 groep al een leuke Divine Aegis buffer met daar boven op Spirit Shell en PW:S op de Tank. Dit is als snel zo'n +200k shield op je raid zolang je de fights maar ken
Alle ander healers kunnen mana besparen, tijdens dit shield geweld.
In 5 man heroics, gebruik ik Spirit Shell op zo'n beetje alle bosses en voordat de tank een grote pack pull.
[ Voor 29% gewijzigd door EJSchuiteman op 04-10-2012 10:39 ]
Pre shield je zelf met spirit shell, pw:s en een crit van Gheal met inner focus en pull meerEJSchuiteman schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 10:36:
[...]
Net even een stukje van die guide gelezen.
Zo te zien ga ik eerst voor Spirit > Mastery & Crit > Haste. Kijken hoe dat bevalt.
Spirit Shell zal ik inderdaad aan moeten leren, maar momenteel quest ik alleen dus totaal niet in die spell verdiept.
Haha gaan we doen!Derr_Hans schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 10:40:
[...]
Pre shield je zelf met spirit shell, pw:s en een crit van Gheal met inner focus en pull meer
Heb even disc geprobeerd met dailies, erg traag maar dit was dan wel weer leuk.
Hoop mobs op je, en wat Holy Nova's verder en insta Holy fire's en je kan fijn AoE looten.
Maar ja, als shadow waren deze mobs al 3keer dood gegaan in die tijd
Holy Nova is enkel beschikbaar via een glyph.EJSchuiteman schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 10:45:
[...]
Haha gaan we doen!
Holy nova is beschikbaar onder Disc?
Shield Glyph converts 20% shield in een heal, dus je shield 20% minder maar heal wel een persoon.Maduth schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 09:38:
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Anoniem: 364278
niet juist er zijn mobs die 33% kans hebben op drop dan andere die pakken lager liggen.Erycius schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 09:59:
[...]
Nee. Alle mobs op Pandaria hebben evenveel kans om die te droppen. Je kan er hier en daar wel op andere manier aan raken, bv onrechtstreeks via Golden Lotus quests (maar dan nog moet je geluk hebben)
Maar mensen vergeten dat die mensen echt de skills hebben en 70% van WoW zijn toch kidsBoeboe schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 11:53:
Alles gold in de eerste twee weken. Laten we steenhard klagen bij Blizzard dat alles te gemakkelijk is en iedere speler gold kan steamrollen en BC toch zoveel beter was
(Ik durf er geld opzetten dat exact dit soort commentaren snel genoeg zullen verschijnen)
Is die staff het wel waard? Bij ons op de serverr gaan de DM cards nu als een malle, en voor idiote prijzen. Denk dat je met een beetje mazzel daar zoveel geld mee kan verdienen de eerste 2 DMF's dat je de halve auction house aan boe epics voor je class kan opkopenEJSchuiteman schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 10:00:
[...]
Nee is helaas random drop van mobs in Pandaria. Ik heb er zelf nog 63 nodig voor mijn epic staff![]()
Nog 18 dagen dan moet ik ze bij elkaar hebben!
Ok, ik ga nu heel lullig zijn denk ik. Maar goed. Dat moet dan maar. Is ook totaal niet persoonlijk bedoelt!hulkie schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 09:38:
Goede morgen,
Wij hebben gister ook geraid. Helaas had slechts ongeveer de helft van de raiders tactieken gekeken en was ik de eerste 15 minuten van de raid bezig met gear enchanten…
Het was een beetje uitvogelen hoe de trash werkte, maar dat was vrij snel duidelijk. Meteen een dikke DPS trinket voor onze DK. Toen begon het wipen op de eerste baas.
Onze tanks waren er niet, dus hadden we 2 dpsers die offspec moesten tanken. Qua gear niet ideaal, maar vooral qua ervaring was het lastig. Aangezien de eerste baas vooral een tankfight is hebben we de hele avond gewiped.
Het werkt gewoon niet lekker als ik DBM moet lezen, moet nadenken, de tanks moet vertellen welke ze moeten taunten, beetje ventrilo lag erbij, tanks die moeten nadenken, en taunten maar…
Een aantal tries hebben we wat goede explosies op rij gehad. Maar verder dan 65-70% zijn we niet gekomen. Zondag gaan we gewoon weer proberenDan hebben we waarschijnlijk wel gewoon 2 tanks online die VEEL ervaring hebben!
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Hahah sja,..Boeboe schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 11:53:
Alles gold in de eerste twee weken. Laten we steenhard klagen bij Blizzard dat alles te gemakkelijk is en iedere speler gold kan steamrollen en BC toch zoveel beter was
(Ik durf er geld opzetten dat exact dit soort commentaren snel genoeg zullen verschijnen)
misschien bedoelde hij reflective shield. heb zelf ook smite,instant holy fire en reflective shield en switch eigenlijk niet bij het questen en dungeons runnen.Derr_Hans schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 10:52:
[...]
Shield Glyph converts 20% shield in een heal, dus je shield 20% minder maar heal wel een persoon.
Vind zelf die tradeoff onlogisch en gebruik deze dus niet in Dungeons of Questing, 1 voordeel hier aan is dat rapture sneller procced maar is ook weer een nadeel als je met 2 sec tegaan op de rapture cd weer PW:S op de tank gooi dan in die 2sec breekt.
Penance is lopen en casten, zou ik eerder met questen gebruiken dan de shield.
20% mana increase in dungeons ga je voelen met low gear, in 5mans ga ik dan ook voor PMending + Smite en Holy Glyph. En bij raids Penance/PMending af wisselen afhankelijk van de fight, heb op het moment Holy Nova omdat ik dailies als disc ging testen
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Die staff is het in zo verre waard dat ik hem op mijn main en twee alts kan gebruiken wanneer ik er een upgrade voor heb. Probleem van die Darkmoon cards is dat je ook hier weer een Scroll of Wisdom voor nodig hebt en je er dus maar 1 per dag kan maken.Dennism schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 12:15:
[...]
Is die staff het wel waard? Bij ons op de serverr gaan de DM cards nu als een malle, en voor idiote prijzen. Denk dat je met een beetje mazzel daar zoveel geld mee kan verdienen de eerste 2 DMF's dat je de halve auction house aan boe epics voor je class kan opkopen
[ Voor 25% gewijzigd door Dennism op 04-10-2012 12:28 ]
[ Voor 19% gewijzigd door Dennism op 04-10-2012 12:35 ]
Daarom doe ik er ook echt 0,0 moeite voor en zorg ik ik wel raid ready ga worden met Heroic gear en dan daarna drops etc.Kaap schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 12:50:
Zodra men de raid tier door is, dondert de waarde van DM cards in elkaar. Zelfde met epics van proffessions. In het begin veel waard, gaat men raidcontent door, praktisch waardeloos...
Rapture geeft jou 150% van je spirit als mana terug, wanneer je schild ''op'' is doordat je damage krijgt dat groter is dan het schild absorbeert.Maduth schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 13:01:
Even terugkomen op de DISC comments, dank.
Heb alles even bij elkaar geveegd en ga eens kijken wat er nu pcies allemaal kan zodat ik mijn eigen setup kan maken. Rapture is nog een beetje onduidelijk wat het nu precies doet maar daar kom ik vanavond wel achter.
Spirit Shell uitleg is briljant, helpt a lot
[ Voor 39% gewijzigd door EJSchuiteman op 04-10-2012 13:10 ]
Dit dus..Slickx schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 13:06:
[...]
Rapture geeft jou 150% van je spirit als mana terug, wanneer je schild ''op'' is doordat je damage krijgt dat groter is dan het schild absorbeert.
Er is echter wel een cooldown van 12 seconden voor de "150% van spirit terug als mana"
Ja ik ook niet. Een tank bij ons heeft al voor 175k uitgegeven aan spullen. Maar dat is zijn keuze. Het heeft wel wat geholpen want zijn team staat voor op de onze.Mektheb schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 12:52:
[...]
Daarom doe ik er ook echt 0,0 moeite voor en zorg ik ik wel raid ready ga worden met Heroic gear en dan daarna drops etc.
Maar ga er echt geen duizenden voor uitgeven.
ja tracked rapture en weapon enchants of de tailor cloak enchant ..EJSchuiteman schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 13:14:
CooLLine ICD tracked ook Rapture? Mooi dan ga ik die gebruiken i.p.v. Ingela's, ziet er niet uit in mijn UI namelijk
Ja mijn bar is niet bijster groot, maar dat is makkelijk aan te passenDerr_Hans schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 13:19:
[...]
ja tracked rapture en weapon enchants of de tailor cloak enchant ..
Als jij je bar klein heb ingesteld zie je dus weining meer
Heb mijn bar iets groter ingesteld en alles is overzichtelijk nu
Zal een een keer mijn "always WiP" ui posten
[ Voor 60% gewijzigd door EJSchuiteman op 04-10-2012 13:29 ]
Hey man,lanerios schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 12:16:
[...]
Ok, ik ga nu heel lullig zijn denk ik. Maar goed. Dat moet dan maar. Is ook totaal niet persoonlijk bedoelt!
1.) Tactics niet kennen, dan faal je gewoon. Sorry, gewoon niet inviten totdat ze een idee hebben wat ze moeten doen. Zelfs ik ken de raid tactics van de bosses al, en ik ben nog geen 90!
2.) Nog bezig met enchanten, hoewel het kan voorkomen dat je daar geen tijd voor hebt, lijkt me dat vooral in deze situatie zeer sterk. Je hebt enkele weken voorbereiding gehad
Misschien ben ik te grof als raider, maar ik verwacht 100% inzet. Als mensen tijdens raid invites komen met "Sorry ik ken de tactics niet" "Sorry ik moet nog enchanten" Dan gaat het gewoon fout.
Als om 2015 (als voorbeeld) de invites beginnen, dan wil ik om 2030 uiterlijk 2045 bij de instance beginnen met clearen, en niet tot 2130 een keer bezig zijn om iedereen voor te bereiden.
En ja mensen, zelfs met een 50 urige werk week kan je dat makkelijk redden. Ja ik heb dat gedaan in een echt harde raiding enviroment
Again! Dit is totaal niet op de guild gericht, maar meer mijn visie op raiden, en waarom ik voorlopig ermee stop. Als ik mezelf inzet, dan verwacht ik dat ook van anderen. Ik ga me niet 100% inzetten als een zooi mensen gewoon lopen te slacken.
AGAIN:
Dit is een algemene observatie van raiden in WoW
We hebben ook geen site/forum meerhulkie schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 13:48:
Nope, we hebben zelfs geen website… Er was er wel een, maar de jongen die dat ding had gemaakt en beheerde speelt al een tijdje geen WoW meer. Er was iemand die ook bezig was met een nieuwe website, maar die verwacht ik eerlijk gezegd ook niet meer.
Sorry voor de ‘abuse’ van dit forum…
@ Mages: ik vind onze Tier 6 talent echt super irritant. Elke 40 seconden 6 seconden stilstaand evocation channelen om 25% buff te krijgen begint in raid environments wel irritant te worden. Zit te denken aan de talent waarbij je in je eigen pooltje moet staan. Iemand ervaring mee?
[ Voor 8% gewijzigd door Derr_Hans op 04-10-2012 13:55 ]
hehe merk ik daar interesse?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Je hoeft er maar 1 te kopen (neem er een met 4 skill up) en dan maak je deze 5x en hup 600 op tailoring, heb ik gisteren ook zo gedaan... Kost je een mote of hupuldepup (weet ff niet mee hoe die dingen nou in MoP heten) :-)IntToStr schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:06:
Ik heb gisteren trouwens een epic mount van direbrew gewonnenWas zowaar een feat of strength. Beetje raar om een rng ding een feat of strength te maken, maar goed. Niet slecht na 5 pogingen in totaal.
Ook heb ik nu alle 3 de tank trinkets. Wat doen die 2 stamina trinkets eigenlijk on use? Is dat puur een gimmick of is dat ook echt bruikbaar?
Had ook nog even snel op m'n mage ingelogd. Blijkbaar had ik 600 cloth verzameld op m'n paladin dus heb meteen een hele berg tailoring gedaan. Moest bij 575 alleen recipes gaan kopen, dus toen hield het op.. Nu nog even enchanting door alle gevonden/crafted green items te dissen, maar zal daarna toch echt ook die moeten levelen
Ik heb altijd interesse in fatsoenlijke guild te spelenhmr schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:01:
[...]
hehe merk ik daar interesse?Op dit moment de enige rogue in guild maar ben benieuwd hoe de progress zal gaan.. en moet nog op 90 komen
Tailoring Greenies gaan helemaal tot aan skill 600.IntToStr schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:06:
Ik heb gisteren trouwens een epic mount van direbrew gewonnenWas zowaar een feat of strength. Beetje raar om een rng ding een feat of strength te maken, maar goed. Niet slecht na 5 pogingen in totaal.
Ook heb ik nu alle 3 de tank trinkets. Wat doen die 2 stamina trinkets eigenlijk on use? Is dat puur een gimmick of is dat ook echt bruikbaar?
Had ook nog even snel op m'n mage ingelogd. Blijkbaar had ik 600 cloth verzameld op m'n paladin dus heb meteen een hele berg tailoring gedaan. Moest bij 575 alleen recipes gaan kopen, dus toen hield het op.. Nu nog even enchanting door alle gevonden/crafted green items te dissen, maar zal daarna toch echt ook die moeten levelen
Bij mij komt hij met de internet AH op errorEJSchuiteman schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 13:26:
Ik ga vanavond eens proberen, dan laat ik het wel weten!
Eindelijk werkt de AH weer, en idd die Darkmoon Cards staan voor genoeg gold op de AH.
Nu twijfel ik weer of ik er vanavond 3 ga maken of dat ik voor de staff ga....
Yep bij mij nu ook weer. Kon nog net even wat spullen nakijken en erop zettendestroye schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:20:
[...]
Bij mij komt hij met de internet AH op error
Kijk, ik wil best wel weer gaan raiden. maar wat er gewoon gebeurde in DS stoorde ik me enorm aan. Maar ik PM je evenhulkie schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 13:29:
[...]
Hey man,
Ik vat het niet op als een aanval, ben het zelfs grotendeels met je eens… Ik was wel voorbereid, en ik heb een drukke werkweek en meer van dat soort onzin - dus het is inderdaad prima mogelijk, meer een kwestie van instelling.
Toch vind ik het wel een beetje vreemd dat je dit zo meldt. Je bent namelijk bij ons gekomen om weer hardcore te raiden in MoP. We hebben je in DS HC geboost en super snel aan ontzettend goede gear geholpen. Vervolgens heb ik een tank application met potentie afgeslagen omdat we al een betrouwbare paladin tank hadden (jij). Een paar dagen voordat we willen beginnen met raiden laat je ineens via het forum (niet direct aan mij) weten dat je helemaal niet wil gaan raiden omdat je het veel leuker vind om petbattles en alts te levellen.
Moet je natuurlijk lekker zelf weten, het is een spelletje, en iedereen moet doen waar hij zelf zin in heeft. Maar dan is het niet helemaal gepast om commentaar te hebben op mensen die wel gewoon komen opdagen voor een raid
Ik heb uit 5 direbrew runs 3 tank trinkets gewonnenMik! schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:46:
Ugh direbrew.. Ik ben er stiekem heel erg klaar mee. Gister redelijk gefarmed voor de dps trinket. Welgeteld 1 keer zien droppen en die werd gewonnen door de tankToch vanavond maar weer een poging wagen in de hoop die trinket te pakken te krijgen. Wish me luck...
Over tanks gesproken, ik begreep van guildies dat tanks momenteel een frustratiepuntje zijn in heroics. Pullen zonder ook maar te kijken of de groep compleet is, of de healer in de buurt is/mana heeft of pullen meer dan ze eigenlijk aankunnen. Ook is het blijkbaar heel normaal voor tanks om opeens te gaan needen op dps gear. Begint meer en meer een trend te worden. Nu begrijp ik dat ook tanks andersom last hebben van dps die op tankgear needen, maar het valt gewoon op dat ze als een blind paard maar doorraggen zonder ook maar ergens op letten. Zitten ze nog in Cata-mode ofzo?
Veel al mensen die snel willen gearen en tank gaan voor de snelle queue's.Mik! schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:46:
Ugh direbrew.. Ik ben er stiekem heel erg klaar mee. Gister redelijk gefarmed voor de dps trinket. Welgeteld 1 keer zien droppen en die werd gewonnen door de tankToch vanavond maar weer een poging wagen in de hoop die trinket te pakken te krijgen. Wish me luck...
Over tanks gesproken, ik begreep van guildies dat tanks momenteel een frustratiepuntje zijn in heroics. Pullen zonder ook maar te kijken of de groep compleet is, of de healer in de buurt is/mana heeft of pullen meer dan ze eigenlijk aankunnen. Ook is het blijkbaar heel normaal voor tanks om opeens te gaan needen op dps gear. Begint meer en meer een trend te worden. Nu begrijp ik dat ook tanks andersom last hebben van dps die op tankgear needen, maar het valt gewoon op dat ze als een blind paard maar doorraggen zonder ook maar ergens op letten. Zitten ze nog in Cata-mode ofzo?
Heb net AH gechecked via mijn PC en teamviewerdestroye schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:20:
[...]
Bij mij komt hij met de internet AH op error
Maar dan kan je in ieder geval uitleggen waarom. Ik had gister een warrior tank die keihard need op een 2handed weapon, dat is geen 'best in slot tank gear'IntToStr schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:49:
[...]
Ik heb uit 5 direbrew runs 3 tank trinkets gewonnen
Maar over tanks die dps gear needen. Voor paladins is de beste strategie op het moment de volgende stat prio om en nabij aan te houden:
hit (7,5%) -> mastery -> expertise (7,5%) -> haste -> parry -> dodge
Ik ga dus inderdaad needen op wat voor velen dps gear zal lijken te zijn ja.
Inderdaad, vooral DK's hebben hier een handje van. 'Ach, de queue is zo lang als dps, laat ik maar gaan tanken in mijn dps gear'.Derr_Hans schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:52:
[...]
Veel al mensen die snel willen gearen en tank gaan voor de snelle queue's.
Deze tanks letten inderdaad nergens op.
Ik laat ze lopen en dood gaan of gebruik life grip om een punt te maken.
Ik ga gewoon vrolijk mijn mana bij drinken/eaten als ik dat nodig heb.
Maar ja, de meeste tanks gaan gewoon HoT 5-Man style door de dungeons.
Geen probleem zolang ik mana heb, en aangezien ik geen shaman met een erg goeie mana regen zal ik gewoon mijn mana bar bij moeten vullen.
Die coren blijft open tot de 14de, dus je heb nog ffkes de tijd
Heb de DPS Caster ook nog niet hoor, die healer trinket in de eerste run maar caster trinket nog niet zien droppen.
Volgens mij heb ik nog wel cobalt ore voor je liggen, een stack of 5 ofzo. Als ik je er blij mee kan maken, laat het me even weten. Sowieso moet ik mijn druid nog verder levelen dus daar komt geheid nog wel meer ore bij.Derr_Hans schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:00:
[...]
Nog een paar, heb nog een lange mining weg te gaan.
300 Fel Iron Ores 130 Adamantite en 550 Cobalt ores met nog zo'n 180 saronite ores.
Dan weer kijken wat ik nodig heb, obsidium heb ik nog in stash liggen alleen geen idee meer hoeveel
Heb net dus ook maar meteen dingen gecraft van wat ik gekocht heb van de AH.
Scheelt mij weer tijd vanavond
Man wat is Blacksmith een dure bedoeling om te gaan powerlvl'en o0
[ Voor 19% gewijzigd door Mik! op 04-10-2012 15:04 ]
JA, altijd matig als een tank iets need wat eigenlijk niet voor zijn tank spec is.Mik! schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:00:
Inderdaad, vooral DK's hebben hier een handje van. 'Ach, de queue is zo lang als dps, laat ik maar gaan tanken in mijn dps gear'.
Ik blijf ook rustig doorfarmen hoor, maar ik heb er gewoon een teringhekel aan. RnG = RnG, maar als er vervolgens een trinket dropt gaat de tank er mee vandoor. *Grrrmblll*
ooooooooo daar zeg ik absolute geen nee tegen, stuur maar whisper als je online bent op battletag of naar mijn druid (shift) en zeg maar wat je ervoor wilt hebbenVolgens mij heb ik nog wel cobalt ore voor je liggen, een stack of 5 ofzo. Als ik je er blij mee kan maken, laat het me even weten. Sowieso moet ik mijn druid nog verder levelen dus daar komt geheid nog wel meer ore bij.
En voor ghost iron ore heb ik ook nog wel een adresje voor je.
[ Voor 29% gewijzigd door Derr_Hans op 04-10-2012 15:18 ]
Impressive als lvl 80 DKGixxer27 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:16:
Zow gister de eerste 2 raid bosses neer vanavond maar eens kijken of we nr 3 en 4 ook de grond kunnen laten kussen
oeps zal het ff aan passenDerr_Hans schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:19:
[...]
Impressive als lvl 80 DK
/points at sig
Had jij mijn battletag nou wel of niet? Ik zal je vanavond in ieder geval wel even in mijn friendslist zetten, zie ik direct of jij online bent of niet.Derr_Hans schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:14:
[...]
ooooooooo daar zeg ik absolute geen nee tegen, stuur maar whisper als je online bent op battletag of naar mijn druid (shift) en zeg maar wat je ervoor wilt hebben
Scheelt gewoon weer wat tijd
Ghost Iron is geen probleem, mijn Druid is bezig met mining te lvl'en en dan komt daar een hoop mee binnen.
Ik zelf gebruik incanters ward met die super passive die erop zit (dus zodra je de spell niet gebruikt altijd +6% dmg en +65% manaregen). Degen die jij wilt gaan proberen is behoorlijk klote als je moet bewegen en niet heel het gevecht stil kan staan. En kan me niet voorstellen dat je heel de raid stil kan staan.hulkie schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 13:48:
Nope, we hebben zelfs geen website… Er was er wel een, maar de jongen die dat ding had gemaakt en beheerde speelt al een tijdje geen WoW meer. Er was iemand die ook bezig was met een nieuwe website, maar die verwacht ik eerlijk gezegd ook niet meer.
Sorry voor de ‘abuse’ van dit forum…
@ Mages: ik vind onze Tier 6 talent echt super irritant. Elke 40 seconden 6 seconden stilstaand evocation channelen om 25% buff te krijgen begint in raid environments wel irritant te worden. Zit te denken aan de talent waarbij je in je eigen pooltje moet staan. Iemand ervaring mee?
Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq