Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Mik! schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:22:
[...]

Had jij mijn battletag nou wel of niet? Ik zal je vanavond in ieder geval wel even in mijn friendslist zetten, zie ik direct of jij online bent of niet.

Zodra je blacksmithing en engineering op 500 hebt zitten is het trouwens alleen maar een kwestie van een shitload aan ghost iron ore. Ik heb engineering puur en alleen met ghost iron ore geleveld, zelfs geen speciale recipes gekocht of wat dan ook. Blacksmithing is ook redelijk rap te levelen in MoP. Het is dus vooral nu doorbijten ;)
Ja klopt, heb engineering al op 600 met mijn priest, mijn mage heeft 565 engineering dus een paar trinkets maken voor shards (disenchanten want verkoop levert ook niets meer op) en points en is hij ook zo skill 600.

Engineering is zo wie zo makkelijk te lvl'en en cheap.

Blacksmith low lvl stuff is zoo duur vooral om dat je echt enorm veel ores nodig heb, daarnaa is net als met tailoring, greens maken tot je 600 en aangezien Ghost Iron net zo vaak voorkomt als Green Tea vormt dat geen probleem :D

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikzelf ben DK tank en ik need geen dps gear om te tanken dit is gewoon de dps onde de pluimen knallen
enige dat mij stoort is mr paladin die precies 8 speccs heeft en op alles need wat ie maar kan zulke mensen mogen ze bannen zonder meer leer gearen met het gear dat je moet usen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:43:
ikzelf ben DK tank en ik need geen dps gear om te tanken dit is gewoon de dps onde de pluimen knallen
enige dat mij stoort is mr paladin die precies 8 speccs heeft en op alles need wat ie maar kan zulke mensen mogen ze bannen zonder meer leer gearen met het gear dat je moet usen
zelfde met andere hybrids ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 09:28
Ik need alleen op dps gear als ik het gevraagd heb of niemand anders het nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:00
ik doe die dingen alleen met de guild en anders niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gixxer27
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-09 08:18
Mektheb schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:57:
ik doe die dingen alleen met de guild en anders niet :)
What he said :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik tank dan need ik op Agi leather en als er verder geen Agi user is, dan need ik Natuurlijk ook op Agi trinkets omdat m'n offspec Feral is. Lijkt me niet echt asso, voor de rest need ik nooit op Int gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
Als ik als enige plate user erin zit need ik ook gewoon zonder te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:58
Ik zal ook nooit op intellect plate needen, maar gezien de huidige stats (eigenlijk alle strength plate behalve crit is goed voor een pally tank) ga ik dus wel op de rest needen als het een verbetering voor me is, zeker als er geen andere plate user is, dan ga ik ook gewoon voor plate met crit voor m'n dps spec. Als er wel een plate dps is vraag ik het gewoon.

Het voelt nog wel raar om dodge/parry gear eigenlijk te negeren :p Al is het uiteraard beter dan quest greens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Merkte dat er gisteren weer dubbele chatberichten verschenen als dialogen van NPC's werden weergegeven in chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke combo hadden jullie eigenlijk op de eerste baas? Wij hadden de lastigste combo :S Jade (groen), Cobalt (blauw) en Paars, of is dat voor iedereen gelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gixxer27
Wij hadden ook die combi maar na 3 keer wipen en beter communicatie tussen mij en de OT
ging hij vrij gemakkelijk neer met achivement

Tweede boss hebben we wat langer over gedaan voor de shield timing in phase 2 is cruciaal.

Boss 3 lopen we tegen de enrage aan van 6 min de ranged dps is nog wat te laag dus komen net niet in phase 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:54
Kaap schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 12:50:
Zodra men de raid tier door is, dondert de waarde van DM cards in elkaar. Zelfde met epics van proffessions. In het begin veel waard, gaat men raidcontent door, praktisch waardeloos...
Is dat dit keer zo? In cata was bijv voor Warlocks DMC: Volcano BiS tot of FL HM of zelfs DS (Spec afhankelijk). Ruim een jaar plezier van gehad voor een investering van destijds rond de 20k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gixxer27 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 16:43:
Tweede boss hebben we wat langer over gedaan voor de shield timing in phase 2 is cruciaal.
Tweede baas ging bij ons juist erg goed, eerste 2 phases onder controle na 20 minuten, daarna was het raidend, dus zal vanavond wel neer gaan en kunnen we verder naar NR3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gixxer27
Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 16:47:
[...]

Tweede baas ging bij ons juist erg goed, eerste 2 phases onder controle na 20 minuten, daarna was het raidend, dus zal vanavond wel neer gaan en kunnen we verder naar NR3 :)
2de boss duurde langer bij ons omdat de andere tank de shields elke keer verkeerd timde dus een hoop extra healing dus healers OOM.

Nr is voor de tank echt simpel alleen dps moet omhoog want nu lopen we elke keer tegen de enrage aan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Vandaag eindelijk de knoop doorgehakt die ik al veel eerder door had moeten hakken, ik ga met m'n raid team de guild uit en een eigen raiding guild maken. Sommige mensen in dit spel zijn wel echt te treurig.

Oh well, zonet mooi mijn 2e dagger uit Scarlet Halls gehaald, en vandaag de VP necklace en de 476 boots van Sha of Anger gehaald. Het gaat best lekker zo, nog maar 2 items(cape en bracers) maar die zooi wil maar niet droppen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
En het is gebeurt!

Panda Shaman die met elke LB "Chidori" als yell macro had.

me: "Why do you have a girls name macro'd to your spell?"
him: "OMG noob it's the name of an attack in Naruto, it means Thousand Blade attack, it's not a girls name"

>_>

serieus mensen, als je naruto kijkt. KEN JE GEEN JAPANS! >_>

en natuurlijk komt er iemand

"deeerp maar als je uberhaupt anime kijkt ken je geen japans" duh

[ Voor 13% gewijzigd door corset op 04-10-2012 20:02 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Net voor de 2e keer Sha of Anger gedowned en weer een reward :D.
Vorige week had ik mazzel om de gloves te krijgen en deze keer kreeg ik pants (en uiteraard de boots van de quest).
Ik gebruikte ook een token voor een 2e roll en daar kreeg ik wat goud mee (achteraf dus spijt).

Een paar mensen hadden een idee wanneer hij spawnde en de 10 minuten ervoor maakten ze een groep en vlogen we met zn allen over Kun Lai maar kwamen al snel erachter dat er ook een Alliance groep was.

Ally tagde hem eerst maar gingen kansloos ten onder en vlak voor hun wipe merkten we dat er ook een 2e Horde group was maar wij tagden hem eerst en met slechts 3 healers ging hij best vlug neer :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunderlight
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 13:08

thunderlight

Tja...

Nitai schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 09:09:
Vroeg me trouwens af of jullie wel eens WOW gespeeld hebben op een mobiele internet connectie? Verbruikt WOW veel data?
moet zeggen dat het mee valt na ongeveer 3 uurtjes wow heb ik 120Mb down en 18Mb upload verwerkt.
met een datalimiet word je hier niet erg vrolijk van dat is bekend maar goed het is in theorie mogelijk om het een avondje te doen.

denk dat het grootste probleem je latency word daar de snelheid via een dongle niet erg supper is natuurlijk

> There is no Real Life, It's just Away From Keyboard! <

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Serieus, staat de Mithril Wristwatch niet op de loottabel van Coren?!!?!!!

Zeker al 30 kills en niks.. nada .. nop. En natuurlijk willen de HC trinkets ook niet droppen. Loop als meer dan week met zo'n stom groen ding.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

junglebeast schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 23:11:

Zeker al 30 kills en niks.. nada .. nop. En natuurlijk willen de HC trinkets ook niet droppen. Loop als meer dan week met zo'n stom groen ding.
Jawel hoor. Hij dropt alleen als je 3 melee dps het.. :P Wij hebben zo'n 25 kills moeten doen voordat we onze trinkets hadden(Tank, healer, warlock, rogue)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Gister wel een leuk avondje gehad ook al was het met de loot weer triest gesteld ;) Ik wilde wel mee met een guildgroepje voor heroics. Scheelt een hoop frustraties. Eenmaal in de groep kwamen ze met het idee om de achievements te gaan doen voor de meta. Eind van de avond een stuk of 15, 16 achievements rijker, ook omdat een groot deel van de heroics voor mij nog onbekend terrein waren. Sommige achievements zijn best lastig als je de baas uberhaupt nog nooit hebt gezien. Maar goed, ik heb niets verkloot dus dat is al weer een voordeeltje ^^

Verder ook begonnen met de dailies, daar heb je gewoon letterlijk een dagtaak aan joh. Zo onwijs veel dailies. Maar wel tof om te doen eigenlijk.
En ik heb een tanksetje in orde gemaakt om eens voorzichtig te beginnen met het tanken als DK. Eens zien of ik het een beetje in de vingers krijg ^^

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:40
junglebeast schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 23:11:

Is dat de dodge trinket? Want die heb ik inderdaad nog niet zien droppen, wel de bitterest... blabla stamina trinket. Die heb ik al umpteen keren zien vallen 8)7 Gepekelde eieren en bitter bier bij de vleet, maar de dodge trinket ho maar... ;)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Kapoen schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 08:03:
[...]

Is dat de dodge trinket? Want die heb ik inderdaad nog niet zien droppen, wel de bitterest... blabla stamina trinket. Die heb ik al umpteen keren zien vallen 8)7 Gepekelde eieren en bitter bier bij de vleet, maar de dodge trinket ho maar... ;)
Dodge trinket is brawler's statue en die heb ik toevallig gister geloot op m'n dk voor haar OS. Daarentegen ben ik nog steeds bezig met de melee dps trinket ^^

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Ik maak hier uit op dat dit de enige boss is die ook daadwerkelijk random loot geeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-09 13:27
Gisteravond 2e raid, en na een goed uurtje ook de 2e baas neergekregen, agi mail boots, en caster waist gedropped, aangezien ik de enige mailwearer was, beide items dus momenteel in mijn bezit.

3e boss zijn we nog niet helemaal uit over hoe de dmg increase buff werkt, Zitten momenteel met de boss op 23% bij enrage

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Ach ik heb weer eens een heroic gedaan, fijn al dat spirit loot :D
Alleen weer jammer dat het mail en plate is wat constant drop >.>

Weer even wat rond gevlogen voor mining nodes in outland, wat een bagger zooi is dat.
Outland geeft altijd weining nodes voor mij :(

Heb wat saronite's gemined, nog 50 en dan ben ik er mee klaar, neem ik gelijk wat titanium mee voor mijn Incomplete Jeeves :P

Dan ga ik beginnen met de Cobalt ores, dankzij Mik hoef ik nu zo'n 112 ore's minder te farmen en net wat goedkopere ore's/bar's van de AH af gehaald. Maar dan moet ik nog steeds een leuke +300 ores, borean tundra is niet echt goed in het geven van die nodes, na vragen blijk ik de enigste te zijn. Vanavond Howling Fjord maar eens proberen.

Nog even doorbijten, en dan een paar Obdesium ores doen en dan klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
Ik ben nu een monk van lvl 36 maar heb niet echt een rotation. Heeft iemand er een voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
destroye schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 09:06:
Ik ben nu een monk van lvl 36 maar heb niet echt een rotation. Heeft iemand er een voor mij?
Op lvl 36 is het meer knopjes drukken want alles wat je doet is toch wel leuk.. ;)

Er is niet echt een rotatie op lvl 36 voor de meeste classes, geld denk ik voor de monk ook zo.
Op Beta deed ik gewoon wat chi op bouwen met een mep en dan die kick en alles lag neer op low lvl zonder enige inspanning :)

Aan de lvl'de monks, ik deed op beta als mistweaver lvl'en en deed ook DPS er mee in dungeons daar deed ik meer dps als mistweaver dan de dps spec. Reden was Mana, ik kon alles blijven spammen zonder de melding te krijgen "out of energy" nu is dat wel een tijdje geleden maar is het nog steeds zo dat je als mist weaver met een mana bar nog steeds meer dps er uit mept low lvl ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:54
Ik denk dat als je in je spellbook kijkt bij core abilities, en je deze op de juiste manier in je rotatie verwerkt naarmate ze beschikbaar komen je een eind komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
Vroeg het me alleen maar af omdat ik nu alleen maar doe: jab 2x/ tiger ... / blackout kick en repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
op 36 is er weinig te doen als monk. Vooral met Mistweaver.. tot 32 heb je in totaal 1 heal >_>

Pas vanaf 40+ wordt het wat leuker om te spelen

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
Gisteravond alleen maar even Herbs geplukt. Van 88.1 naar 88.2 gegaan en een Darkmoon Card gemaakt. Nu maar hopen dat we hem ook verkopen :)

Is die Starlight Ink alleen maar te verkijgen via Herbs of voor 1 Spirit of Harmony? De kans dat ze droppen is namelijk echt laag.

Vanavond/morgen zorgen dat ik de 89 aantik zodat ik Coren nog even kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunderlight

thunderlight

Tja...

EJSchuiteman schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 09:40:
Gisteravond alleen maar even Herbs geplukt. Van 88.1 naar 88.2 gegaan en een Darkmoon Card gemaakt. Nu maar hopen dat we hem ook verkopen :)
Nu lees ik al een paar dagen dat men darkmoon cards maak maar ik kom ze nog nergens tegen op de AH.
ook op wowhead zie ik geen nieuwe variant van de 359 uitvoering of ik moet verkeerd zoeken.
iemand toevallig wat meer informatie hier over ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
thunderlight schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 09:55:
[...]

Nu lees ik al een paar dagen dat men darkmoon cards maak maar ik kom ze nog nergens tegen op de AH.
ook op wowhead zie ik geen nieuwe variant van de 359 uitvoering of ik moet verkeerd zoeken.
iemand toevallig wat meer informatie hier over ?
Kijk even naar deze comments. Dit zijn de nieuwe benamingen.

Darkmoon Card Of Mists

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunderlight

thunderlight

Tja...

tnx EJSchuiteman. is kijken of we daar wat van kunnen vinden op de AH.

wel apart want als ik zoek op darkmoon card binnen wowhead kwam ik deze niet tegen of moet er overheen gekeken hebben kan natuurlijk ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:04
Goede morgen,

Gister geen tijd om te spelen. Wel even snel mijn priest gelogd om zo'n speciale cloth te maken. (Level 85, direct naar de Silken Fields toe gerend toen ik eenmaal in Pandaria was.)
Ik zag namelijk dat er met tailoring BoE epics te maken zijn die voor mijn mage goed bruikbaar zijn.

De vraag is alleen… Welke moet ik nou nemen? Hands kosten 4 cloth, chest ongeveer 6 van die krengen.

Ook heb ik mijn hunter richting pandaland gegooid. Die mag plantjes voor me gaan plukken. Weet nog niet wie ik voor minen ga gebruiken, mijn pala (met BS) of mijn rogue (met Engi). Ik denk dat het uiteindelijk degene wordt die het best kan supporten voor mijn main. Iemand hier handige gedachten bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:47

Nibbz

Postmaster General

EJSchuiteman schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 09:56:
[...]

Kijk even naar deze comments. Dit zijn de nieuwe benamingen.

Darkmoon Card Of Mists
Gister avond stomme fout gemaakt.. erg slaperig.. toch maar ff naar de Action house gegaan. Stonden geen Three of mists op.. wou ik hem erop zetten voor 15K.. vergat ik een 0.. vanochtend was hij al verkocht.. inc amount 1480ish G :(.

Nooooit meer slaperig AH'en!

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
thunderlight schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 09:58:
tnx EJSchuiteman. is kijken of we daar wat van kunnen vinden op de AH.

wel apart want als ik zoek op darkmoon card binnen wowhead kwam ik deze niet tegen of moet er overheen gekeken hebben kan natuurlijk ook
Ze staan inderdaad nog niet verwerkt op Wowhead (de nieuwe trinkets)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:40
Mik! schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:46:
Ugh direbrew.. Ik ben er stiekem heel erg klaar mee. Gister redelijk gefarmed voor de dps trinket. Welgeteld 1 keer zien droppen en die werd gewonnen door de tank :/ Toch vanavond maar weer een poging wagen in de hoop die trinket te pakken te krijgen. Wish me luck...

Over tanks gesproken, ik begreep van guildies dat tanks momenteel een frustratiepuntje zijn in heroics. Pullen zonder ook maar te kijken of de groep compleet is, of de healer in de buurt is/mana heeft of pullen meer dan ze eigenlijk aankunnen.
Bij mij ging het zo: *ding 89*, queue met DK (blood spec) voor Direbrew. 10 minuten later al 3 trinkets rijker (2x stamina en 1x melee crit), gewoon omdat niemand anders ze moest hebben. Helaas alleen de dodge trinket nog niet zien droppen, maar dat komt nog.

En mijn tank ervaring is net omgekeerd: ik kom veelal het 'gogogogoooo' dps type tegen. Zij pullen vrolijk alles en verwachten dan dat ik van ze overneem. Ik kijk altijd met een half oog naar de mana stock van de party, maar met al die triggerhappy maloten moet je meestal wel vooruit blijven gaan *zucht*.

Ik vrees dat ik gewoon te 'old school' ben als tank (ik speel al sinds vanilla verschillende tank klasses) en dat ik blijkbaar als te langzaam overkom.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Earning reputation with various factions has long been an important part to World of Warcraft and as time has gone on, we've made tweaks and changes to the system to make it more interesting and to give players access to unique items. For example, we recently hotfixed the game to apply a change to some reputation items which you can read about in our recently updated blog that allows players to purchase certain items much sooner. And we're not done!

Coming in a future patch, earning reputation is going to become much more fluid. Basically, once one of your characters has reached at least Revered reputation with a faction, all other characters on the same Battle.net account will then earn reputation with the same faction at twice the rate. Going one step further, and as an added bonus, your main character who reached Revered will also begin to earn double the reputation as he or she climbs to Exalted.

Here's a simplified break down:
Any single character earns Revered reputation with a faction
All other characters on the Battle.net account begin to earn double reputation for that one same faction
The Revered character earns double reputation as he or she works toward Exalted
???
Profit

We’ll keep you posted as this change is closer to being implemented. In the meantime, we’d love to hear your feedback!
Srsly....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
hulkie schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 10:02:
Goede morgen,

Gister geen tijd om te spelen. Wel even snel mijn priest gelogd om zo'n speciale cloth te maken. (Level 85, direct naar de Silken Fields toe gerend toen ik eenmaal in Pandaria was.)
Ik zag namelijk dat er met tailoring BoE epics te maken zijn die voor mijn mage goed bruikbaar zijn.

De vraag is alleen… Welke moet ik nou nemen? Hands kosten 4 cloth, chest ongeveer 6 van die krengen.

Ook heb ik mijn hunter richting pandaland gegooid. Die mag plantjes voor me gaan plukken. Weet nog niet wie ik voor minen ga gebruiken, mijn pala (met BS) of mijn rogue (met Engi). Ik denk dat het uiteindelijk degene wordt die het best kan supporten voor mijn main. Iemand hier handige gedachten bij?
Waarom heb je 2x mining ?

BS of Engi ja, welke profs heeft je main ?
Met BS kan je goedkoop greenies maken voor disenchanten en met Engineering kan je tja niet veel bijzonders voor je main, trinket kan je maken maar dingen gaan al voor 66g op de AH weg dan heb je de cogwheel gems voor die trinket. Daar heb je niet veel Ghost Ore voor nodig om dat te halen.

Maar die trinket is wel weer cheap om te maken en je maak er een aantal voor je proffesion lvling en dus weer handig om Shards te krijgen met je enchanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Als ik dit zo lees dan is van Honored > Revered 12k en van Revered > Exalted in de praktijk 10.5k 8)7
En voor je Alts alles door de helft. Dat snap ik dan weer wel.

[ Voor 13% gewijzigd door EJSchuiteman op 05-10-2012 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Geweldig :D

Ja, ik ben niet zo van het rep grinden, en als mijn alts sneller gaan hierdoor dan ben ik alleen maar blij.
Moet nog steeds op de normale snelheid naar revered toe op mijn main. Bij revered heb je VP gear unlocked dus gear wise veranderd niet zo veel (behalve dat er nu een paar epics als honored zijn).

Alleen snap ik dat sommige mensen wel hun bedenkingen hebben bij het Revered > Exalted gedeelte.
Maar dat zijn dat alleen vanity items, iig een reden voor mij om dan toch maar voor exalted tegaan.
Anders was ik vrolijk bij revered gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Derr_Hans schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 10:14:
[...]

Waarom heb je 2x mining ?

BS of Engi ja, welke profs heeft je main ?
Met BS kan je goedkoop greenies maken voor disenchanten en met Engineering kan je tja niet veel bijzonders voor je main, trinket kan je maken maar dingen gaan al voor 66g op de AH weg dan heb je de cogwheel gems voor die trinket. Daar heb je niet veel Ghost Ore voor nodig om dat te halen.

Maar die trinket is wel weer cheap om te maken en je maak er een aantal voor je proffesion lvling en dus weer handig om Shards te krijgen met je enchanter.
Tja, waarom 2 keer mining? Zijn allebei alts die ik weinig speel. Voor mijn tank was het destijds een goede prof omdat stamina belangrijk was. Voor mijn rogue was het ter ondersteuning van mijn engi.

Misschien is het handig om mijn paladin te pakken dan. Die kan tenminste nog beltbuckles maken! Die krengen zijn duur.

Mijn main heeft JC en Enchanting. Allebei al op voldoende niveau om alles eruit te halen voor raiding.

Die Darkmoon kaartjes zien er wel goed uit trouwens. Ben benieuwd hoe duur die gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
hulkie schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 10:21:
[...]

Tja, waarom 2 keer mining? Zijn allebei alts die ik weinig speel. Voor mijn tank was het destijds een goede prof omdat stamina belangrijk was. Voor mijn rogue was het ter ondersteuning van mijn engi.

Misschien is het handig om mijn paladin te pakken dan. Die kan tenminste nog beltbuckles maken! Die krengen zijn duur.

Mijn main heeft JC en Enchanting. Allebei al op voldoende niveau om alles eruit te halen voor raiding.

Die Darkmoon kaartjes zien er wel goed uit trouwens. Ben benieuwd hoe duur die gaan worden.
Heb je een transmute alt ?
Alchemy is ook cheap te lvl'en en je eigen living steel transmuten is erg handig.
Vooral dus om dat je 1 living steel nodig heb voor je Beltbuckle.

En ja die dingen zijn 3k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Laatst online: 11-09 16:01
Derr_Hans schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 10:25:
[...]

Ja, heb je een transmute alt ?
Alchemy is ook cheap te lvl'en en je eigen living steel transmuten is erg handig.
Voordus om dat je dus 1 living steel nodig heb voor je Beltbuckle.

En ja die dingen zijn 3k
hehehe, ik zit ze elke dag wel te maken omdat ik iedereen er over hoorde.. maar gebruikt heb ik ze nog niet :P
en met die oneindige transmute als je de motes gebruikt vind ik het vreemd dat die prijs nog zo hoog is.

dubbel check: 1k bij ons op de realm blijft duur

[ Voor 14% gewijzigd door Helza op 05-10-2012 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Derr_Hans schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 10:25:
[...]

Ja, heb je een transmute alt ?
Voordus om dat je dus 1 living steel nodig heb voor je Beltbuckle.

En ja die dingen zijn 3k
Mijn hunter is herbalist en heeft alchemy. Wil mijn alts voorlopig gebruiken ter ondersteuning denk ik. De eerste die ook voor het spelen naar 90 gaat is waarschijnlijk mijn oomkin/ guardian druid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunderlight

thunderlight

Tja...

die darkmoon cards zijn bij mij op de realm nog nog te krijgen helaas.
dus als ze er eenmaal zijn betalen we direct de hoofdprijs zoals gebruikelijk.
dus nog maar even afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
heerlijk die reputation change

1.) de change maakt het voor mij als altoholic heerlijk om alts te hebben
2.) de QQ van de self proclaimed elitists die denken dat ze een mening hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slickx
  • Laatst online: 24-12-2023
lanerios schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 10:35:

Alleen om punt 2 is het al leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
jep, gewoon kansloos gezeur zoals altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
lanerios schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 10:35:

die snap ik niet ?, en volgens mij heeft elke individu een mening ? dus denken ze het niet, maar hebben ze het.
En nee ik voel me niet aangevallen maar ik snap hem niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
hulkie schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 10:27:
[...]

Mijn hunter is herbalist en heeft alchemy. Wil mijn alts voorlopig gebruiken ter ondersteuning denk ik. De eerste die ook voor het spelen naar 90 gaat is waarschijnlijk mijn oomkin/ guardian druid :)
Alchemy, koste mij 500g tot 700g om van 500 naar 600 te brengen en als jouwe al 525 zou zijn dan is het nog goed koper.

500 a 600g voor alchemy is nog steeds goedkoper als 2,5k betalen voor een living steel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
Gisteren 2x raid avond gehad en 3 basen down wat ons op 4 brengt. Helaas de laatste 2 bazen moeten uitzitten (tja 14 raiders :( ) en ik had vorige raid ook een van de lagere ilvl's (maar wel ok dps) maar dat was na de eerste raid alweer gecorrigeerd

Ik kreeg wel een verbaasde reactie op m'n dps van Feng, deed 2de dps. Om een of andere reden dachten ze dat hunters niet zo goed zouden zijn .. gelukkig dus het tegendeel kunnen bewijzen terwijl m'n CD usage nog zeker te wensen overlaat en ik ik niet kon prepotten bij de pull (tank pulled binnen 1,5s nadat hij het aankondigd). Toen tank zij dat we gingen en hij 1 zij ik snel prepotten... zegt iemand wachten.. grrr.. 30s later wordt er wel gepulled :(.. Jammer is zo'n heerlijke burst (was nu nogsteeds goed gelukkig) met potion erbij :)

Wel nog het missende stukjes informatie aangeleverd waarom de wipten op Feng waardoor het bij de 2de pull dus een kill was :P (barrier moet gebruikt worden op de laatste draw flames, omdat je anders wiped op de flames aoe + arcane velocity dmg, en dat de wildfire sparks mensen naar de zijkanten moesten zodat de flames bij de draw flame niet door ons heen gingen :P) dus dat gaf wel een goede indruk volgens mij, maar helaas toch gebenched voor de 2 vervolg fights

Spirit binder helaas moeten uitzitten voor onze rogue. Die baas was ook een 1shot :P maar vervolgens bugde hij en dropte maar 1x loot en "kill" commando verstuurd waardoor de logs niet geldig waren. Maar iedereen kreeg dus wel een legendary item (is multi loot, wooot!) behalve ik omdat ik dus uitzat ... GRRR.. en Four kings was zelfs een one shot :P
Gelukkig sta ik zondag wel weer in de lineup. Elegon is een grote drempel voor de meeste guilds en ranged heeft een zeer groot voordeel op dat gevecht met het in/uit lopen voor de buff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
gewoon weer standaard hopeloze spelers die denken dat ze beter zijn, vinden dat het spel te makkelijk wordt, en uberhaupt er 0 seconden over nadenken. Dat gemekker bedoel ik mek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
lanerios schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 10:39:
gewoon weer standaard hopeloze spelers die denken dat ze beter zijn, vinden dat het spel te makkelijk wordt, en uberhaupt er 0 seconden over nadenken. Dat gemekker bedoel ik mek
Ah ja mee eens :), al was mijn 1e reactie op de changes ook niet echt van jeeeej ofzo :), meer zo van moet dat nou ?.
Maar aan de andere kant als het het spel levend houd prima :).
Kan ik ook is altoholic worden dat heb ik nog niet gedaan xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Requirement voor LFR wordt waarschijnlijk toch verlaagd:
We're currently looking into reducing the item level requirement for Mogu'Shan Vaults LFR from 463 to 460. This should mean that more players will be ready to go once LFR is rolled out, but their gear should still be at an appropriate level for the fights.
Heb gisteren een aantal heroics gedaan en de guild aan de dungeon achievement geholpen. Helaas maar 2 upgrades gewonnen in 4 dungeons. Ach ja, zaterdag maar eens flink meer dungeons spammen en sha of anger nog eens neerhoeken. Hopelijk krijg ik nu dan wel dat quest item, want een gratis 476 item is altijd welkom :)

Voorlopig is het allemaal nog een beetje van "shit wat ga ik nu doen, nog zoveel te doen!" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 00:50

hmr

lanerios schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 10:39:
Beschuldigde jij mij nou laatst van het hebben van een attitude omdat ik een lmgify poste? :-) 8)7

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ik ben eitjes aant zoeken op het eiland voor de Serpent Faction, tot nu toe 13eggs gevonden :).
Wel lekker druk maar k heb zo me eigen rondje ik moet en zal die mounts hebben ZSM :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Mektheb schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 10:40:
[...]

Ah ja mee eens :), al was mijn 1e reactie op de changes ook niet echt van jeeeej ofzo :), meer zo van moet dat nou ?.
Maar aan de andere kant als het het spel levend houd prima :).
Kan ik ook is altoholic worden dat heb ik nog niet gedaan xD
Aan de ene kant zeuren mensen dat het spel niets meer te bieden heeft zodra ze alles klaar hebben en aan de andere kant zeuren ze dat het te lang duurt.

Voor 1 char het revered > exalted brengen sneller wordt is in wezen onlogisch en niet echt nodig en verkort ook weer de tijd dat je main iets te doen heeft. Daarnaast zijn de mounts allemaal account shared dus moet het dan echt 2x zo snel naar exalted ?

Voor alts juich ik het alleen maar toe :)

Mij maakt het niets uit want ik doe niet actief rep grinden of de dailies nu al 2 dagen gemist want heb wel betere dingen te doen zoals minen >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
@hmr, dat zit je echt dwars he?

ik kan niet wachten op de rep changes, ik heb genoeg alts die rep nodig hebben haha.

Bijna 50 op mn Monk.. Join een guild op 33, en al halverwege naar exalted met de guild. die rep speed slaat nergens meer op zeg. Heerlijk snel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

lanerios schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 10:52:
@hmr, dat zit je echt dwars he?

ik kan niet wachten op de rep changes, ik heb genoeg alts die rep nodig hebben haha.

Bijna 50 op mn Monk.. Join een guild op 33, en al halverwege naar exalted met de guild. die rep speed slaat nergens meer op zeg. Heerlijk snel :p
Kan niet zo goed tegen een potje die de ketel wat verwijt :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
hmm, kan je dan even quoten waar ik precies zeg dat het spel te makkelijk is, en dat het daardoor een slecht spel is geworden? Daar heb ik het namelijk over. Ja ik wil een directe quote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

lanerios schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 10:55:
hmm, kan je dan even quoten waar ik precies zeg dat het spel te makkelijk is, en dat het daardoor een slecht spel is geworden? Daar heb ik het namelijk over. Ja ik wil een directe quote.
Ging meer over het feit dat je mij aansprak onder het mom van : als je niets aardigs te melden hebt, houdt dan gewoon je mond. En nu flame je hem zelf lekker :D

Die hele discussie over WoW - te makkelijk of niet - wil ik me niet eens in mengen...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynazap
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:31

Dynazap

Go Hard Or Go Home

Momenteel 4e Holy din van de server ( Ravencrest ), bosses van raids zijn echt TE makkelijk... met niet eens full HC dungeon gear is het al te clearen.

Hoop dat HC raids wat meer te bieden hebben, anders is blizzard straks veel subs kwijt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
hmr schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 10:57:
[...]

Ging meer over het feit dat je mij aansprak onder het mom van : als je niets aardigs te melden hebt, houdt dan gewoon je mond. En nu flame je hem zelf lekker :D

Die hele discussie over WoW - te makkelijk of niet - wil ik me niet eens in mengen...
waar flame ik een persoon hier dan? Sorry hoor, maar als jij dat erin leest, dan zie je het toch echt verkeerd. Maar goed..

Vanavond proberen 55-58 te halen, uiteindelijk naar Outland. Heb nu Azeroth wel gezien voorlopig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Boh, het is een entry level raid he, ik verwacht de twee andere raids toch pittiger te zijn.

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

lanerios schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 11:00:
[...]

waar flame ik een persoon hier dan? Sorry hoor, maar als jij dat erin leest, dan zie je het toch echt verkeerd. Maar goed..

Vanavond proberen 55-58 te halen, uiteindelijk naar Outland. Heb nu Azeroth wel gezien voorlopig :p
Haha! Lees je post nog maar een keer terug O-) maaaaaar zoals altijd het boeit me ook niet zoveel, kan hier altijd wel om lachen!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-09 14:22
gisteren zonder voorbereiding en een paar verse lvl 90-ers de vaults ingelopen. Behoorlijk lopen klungelen op de 1e boss. Gevecht was al snel onder controle, alleen de healers manabar haalde het einde van het gevecht niet -> 2x <2% wipe >_<
Uiteindelijk toch gelukt. daarna nog even de 2e boss geprobeerd, maar daar hedden we niet echt veel tijd meer voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 15:57

Nitai

Live the life you love.

thunderlight schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 23:08:
[...]

moet zeggen dat het mee valt na ongeveer 3 uurtjes wow heb ik 120Mb down en 18Mb upload verwerkt.
met een datalimiet word je hier niet erg vrolijk van dat is bekend maar goed het is in theorie mogelijk om het een avondje te doen.

denk dat het grootste probleem je latency word daar de snelheid via een dongle niet erg supper is natuurlijk
Cool, thanks! Ga het eens een keer uitproberen.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik heb het een keer gedaan via tethering (raid DS LFR) en inderdaad, zelfde data use ongeveer. En ging wel lekker. Was T-mobile in zoetermeer, dus volledige H snelheid.
Had ongeveer 60-110 ms. Was als tank goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 31-08 18:49
Erycius schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 11:00:
Boh, het is een entry level raid he, ik verwacht de twee andere raids toch pittiger te zijn.
Idd las ergens dat ilvl 450 al genoeg moest zijn voor de eerste paar bazen in die instance :P

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Wat voor gear hebben de mensen die al zijn gestart met raiden? Moet ik dan denken aan ~460 met volledig gegemmed en enchanted gear?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Overigens gister tot 88% van level 88 gekomen.... kon daarna niet meer opbrengen om verder te gaan. Dit weekend ga ik toch eindelijk de 90 aantikken! En dan maar eens rete snel no-life heroics rammen!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-09 14:22
IntToStr schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 11:16:
Wat voor gear hebben de mensen die al zijn gestart met raiden? Moet ik dan denken aan ~460 met volledig gegemmed en enchanted gear?
onze groep variëerde van ~430 tot ~470, en zeker niet volledig gemmed/enchanted. (heb zelf geen meta/buckle bijvoorbeeld)

[ Voor 12% gewijzigd door JoeBravo op 05-10-2012 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunderlight

thunderlight

Tja...

Nitai schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 11:06:
[...]

Cool, thanks! Ga het eens een keer uitproberen.
moet wel toegeven heb daarnaast nog wat data verbruikt voor teamspeak maar dit zit hier ook bij. heb eigenlijk niet gekeken hoeveel dat was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha. Na 2 jaar dus vrijwel inactief te zijn, mijn panda zitten levelen sinds vorige week heel casually (lvl12 pas).

Ontdekte ik net voor ik uitlogde dat ik nog geen specialization tree had gekozen en dus vrijwel zonder stanse aan het questen was. Hetgeen soms vrij tricky was tegen 3 mobs tegelijk
spoiler:
en al helemaal toen ik die quest had dat ik het eiland moest healen terug
.

En sommige van die quests zijn best grappig.
Don't roll in your own poo if you don't want to smell like poo all day. lalalal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
hmr schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 11:23:
Overigens gister tot 88% van level 88 gekomen.... kon daarna niet meer opbrengen om verder te gaan. Dit weekend ga ik toch eindelijk de 90 aantikken! En dan maar eens rete snel no-life heroics rammen!
Schiet toch eens op man ;)
lvl 88 tot 90 ging voor mij gevoel veel sneller dan 85-88 wat aanvoelde als hell.

ilvl voor de raid, tja wij hebben een week extra genomen, en zijn dus de raid nog niet in geweest.
Woensdag zal de eerste zijn en denk dat iedereen tegen die tijd zo rond de ilvl 460 zal zitten.

Sommige zitten nu al boven de 465 en hebben de raid nog niet gezien.

Niet dat het nodig is maar voor proggressie wel lekkerder om ietsje ruimer in ilvl te zitten vooral voor mij persoonlijk aangezien priest wederom wat issues hebben bij het starten van een nieuwe expansion.
Harder werken dan andere healers goed op je mana letten en dan nog tussen de 40 a 30% minder healing doen >.>

Zal woensdag wel merken hoeveel echte issues er zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Derr_Hans schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 11:38:
[...]

lvl 88 tot 90 ging voor mij gevoel veel sneller dan 85-88 wat aanvoelde als hell.

ilvl voor de raid, tja wij hebben een week extra genomen, en zijn dus de raid nog niet in geweest.
Woensdag zal de eerste zijn en denk dat iedereen tegen die tijd zo rond de ilvl 460 zal zitten.

Sommige zitten nu al boven de 465 en hebben de raid nog niet gezien.

Niet dat het nodig is maar voor proggressie wel lekkerder om ietsje ruimer in ilvl te zitten vooral voor mij persoonlijk aangezien priest wederom wat issues hebben bij het starten van een nieuwe expansion.
Harder werken dan andere healers goed op je mana letten en dan nog tussen de 40 a 30% minder healing doen >.>

Hehe was ik nog maar student ;) dan had ik al een geruime tijd op 90 gestaan hoor Hans !

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slickx
  • Laatst online: 24-12-2023
[...]

Ik merkte zelf als priest inderdaad de issues met mana, vergeleken met druid en shaman healer in de raid. Healing done was ongeveer wel hetzelfde, scheelde vaak maar enkele procenten (some zelfs erboven...)

Gelukkig ook shadowpriest en dus shaman in de raid voor meer mana cooldowns. (Hymn of hope / mana tide )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eergisteren na 71 geworden te zijn uitgelogd en gisteren net aan 74,5. Ik heb gewoon niet meer tijd.

Erg frustrerend om dan op mumble de guild te horen wipen (mede) door onervaren healers. Ik wordt minstens twee keer per avond gevraagd wanneer ik 90 ben :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
[...]

dat had ik dus ook, die eerste 3 levels gingen zo traag, maar zodra je eenmaal halfverwege kung lai summit en richting dreadwastes/townlong steppes gaat krijg je zoveel meer xp dat het ineens geen probleem meer is..

Zoiezo merk ik met mn alt de rested goed. hierdoor is die being grind al een stuk minder, bonus xp ftw :) Ik heb 2x ingelogt met m'n alt en 1 of 2 dungeon gelopen en tijdens de queue iets gequest (healer queue dus behoorlijk snel) en hoewel het misschien max 1 uurtje played totaal is zit ik al halverwege de 85-86.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

gister lvl 90 geworden met me monk mistweaver, speelt erg leuk maar na een boel heroics te hebben gedaan nog steeds geen betere loot, de bosses droppen altijd dezelfde loot

[ Voor 7% gewijzigd door Streepje op 05-10-2012 12:08 ]

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IntToStr schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 11:16:
Bij ons zit het tussen 458 en 470 denk ik, en de meeste zijn wel volledig gemmed en enchanted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 12:08:
[...]

Bij ons zit het tussen 458 en 470 denk ik, en de meeste zijn wel volledig gemmed en enchanted.
Bij ons was het allemaal tussen de 456 en 463 waarbij de 456 echt laag is en de meeste rond de 460 waren, maarja bacher geluk met drops elke avond sinds 90 (en dat was snel) 13+ hc's en geen drops voor 3 slots. Na de rep change en een 1 boss kill later 466 :P

Iedereen is vanzelfsprekend fully gemmed/enchanted. In MoP zijn de meeste mats wel goedkoop en de gems ook (paar honderd per gem max, behalve de diamond's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Van wat ik zo lees moet onze guild waarschijnlijk nog maar niet willen raiden denk ik. De meesten van jullie spelen in veel betere raid teams en er zijn er nog maar heel weinig die boven de 450 zitten bij ons. Ik ga dus maar gewoon dungeons spammen als tank (instant queue ftw!) en hopen op betere drops en wie weet kan ik nog eens ergens met een pug mee of komen we zowaar ooit nog aan een groep van 10 met 460+ gear :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
IntToStr schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 12:14:
Van wat ik zo lees moet onze guild waarschijnlijk nog maar niet willen raiden denk ik. De meesten van jullie spelen in veel betere raid teams en er zijn er nog maar heel weinig die boven de 450 zitten bij ons. Ik ga dus maar gewoon dungeons spammen als tank (instant queue ftw!) en hopen op betere drops en wie weet kan ik nog eens ergens met een pug mee of komen we zowaar ooit nog aan een groep van 10 met 460+ gear :p
Wel belangrijk voor de healers om veel spirit te hebben. Die eerste baas is mana drain als mensen niet oppassen waar ze staan :P (een foutje wordt afgestraft met 250k dmg).. who cares about dps.. stay of of the shit!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een vraag. In de guild zegt een Officer dat PvP gear niet goed is, omdat er iets mee gebeurt als je er PvE mee speelt, maar ik kan me eigenlijk niet herinneren dat ik dat ooit heb gelezen op MMO-champion.

En als ik specifieke Feral sites ga kijken, dan geven ze daar aan dat Epic PvP gear wel degelijk viable is voor PvE in vergelijking met 463 items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 12:33:
Ik heb nog een vraag. In de guild zegt een Officer dat PvP gear niet goed is, omdat er iets mee gebeurt als je er PvE mee speelt, maar ik kan me eigenlijk niet herinneren dat ik dat ooit heb gelezen op MMO-champion.

En als ik specifieke Feral sites ga kijken, dan geven ze daar aan dat Epic PvP gear wel degelijk viable is voor PvE in vergelijking met 463 items.
PvP vs PvE is een klein verschil.

de PvP heeft minder primaire stats en meer stamina, de honored versie is geen epic pvp meer maar rare 458 gear nu. Secondaire stats zijn ong gelijk en dan hebben ze nog pvp power er bij en resilliance.

Dus, je doet minder DPS in PvP gear in PvE maar zolang de pvp item in kwestie beter primaire stats heeft dan de PvE item in dat slot, dan zijn ze beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht er nog iemand een scroll of resurrection willen .... -> PM me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Derr_Hans schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 12:37:
[...]
PvP vs PvE is een klein verschil.

de PvP heeft minder primaire stats en meer stamina, de honored versie is geen epic pvp meer maar rare 458 gear nu. Secondaire stats zijn ong gelijk en dan hebben ze nog pvp power er bij en resilliance.

Dus, je doet minder DPS in PvP gear in PvE maar zolang de pvp item in kwestie beter primaire stats heeft dan de PvE item in dat slot, dan zijn ze beter.
Ja, die officer zei dat ze de helft zo goed werden in PvE, wat dus complete onzin is en die feral site heeft dus gelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Voor hoeveel gaat de Ruby Panther bij jullie weg? Bij ons staat die nu 35k.
Ik vind hem echt gaaf, maar is wel veel gold......

De goedkoopste is momenteel de Sunstone (geel) voor 30k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
dat valt nog reuze mee :).

Heb gistere een bid gedaan op Tier 3 voor Pally shoulders op de black market !.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Zo Sha of Anger is ook weer dood :)
@ lvl 87 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Mektheb schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 13:31:
dat valt nog reuze mee :).

Heb gistere een bid gedaan op Tier 3 voor Pally shoulders op de black market !.
Voor hoeveel is zo'n Panther te maken? M.a.w, wat is de winst voor die persoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
EJSchuiteman schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 13:38:
[...]

Voor hoeveel is zo'n Panther te maken? M.a.w, wat is de winst voor die persoon?
Een item van 20k gold, 4 living steel, 20 rare gems en 2 JC only items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
IntToStr schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 13:42:
[...]

Een item van 20k gold, 4 living steel, 20 rare gems en 2 JC only items.
En dat geldt voor alle vier de panthers?
Dan valt 35k inderdaad wel mee.

edit: even gekeken wat de mats etc kosten en dan kom je uit op ongeveer 26k. Vanavond eens in de guild vragen of iemand er één voor me kan maken :)

Verder zoek ik nog een profession voor m'n monk waarmee wel wat te verdienen valt. Heb Mining maar wat erbij. Blacksmithing, Engineering of Jewelcrafting. Deze mis ik nog....

[ Voor 38% gewijzigd door EJSchuiteman op 05-10-2012 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Security schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 13:35:
Zo Sha of Anger is ook weer dood :)
@ lvl 87 :)
Moet ik toch ook echt even gaan doen met mijn rogue...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik mis trouwens echt een alchemist voor professions. Voor JC heb ik regelmatig spullen van een alchemist nodig en dan heb je ook nog de transmute optie. Maar ja, geen tijd om m'n druid te levelen he... :p
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.