lanerios schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 19:47:
wow.. wacht even..
jij vergelijkt geld wat je hebt verdient via werk/drugs/prostitutie met een spel? ok... daar ga ik niet eens op in.
Buiten dat om. Waarom de cel in? Gaan we dan elke hacker van een mmo de cel ingooien? Dat gaat leuk worden.
Nee ik vergelijk het niet met het spel, maar met het basis idee van : hacken is verboden.
En ja buiten dat om, is het hetzelfde als een service zoals Facebook gehackt is, het kost het bedrijf indirect geld.
Vanwege de mankracht etc het nodig is om het terug te draaien / lek te dichten etc.
Dus nogmaals het is niet alleen een pixel maar ik doel meer op het idee erachter, en dat het lol is dat het nu bij WoW gebeurt ja daar kan ik inderdaad smakelijk om lachen.
Maar het kost Blizzard wel geld.
Eigenlijk is een Account hacken ook een vorm van diefstal, maar omdat het digitaal gebeurt wil niet zeggen het mag of je er mee weg kan komen als je gepakt word.
En een hacker die bijvoorbeeld in een schiet spell een wallhack gebruikt is toch wel even anders als dit, want dit is niet zomaar even een script kiddie denk ik, helemaal omdat het om meerdere realms gaat is dit gewoon een big security issue.
En ja tuurlijk is dat Blizzard ze verantwoordelijkheid, en moeten hun dit oplossen en verbeteren, maar nogmaals het is niet toegestaan en verboden om dit soort dingen te doen, dus ja zou mij niks verbazen dat als zo iemand gepakt is dat hij ervoor de cell in gaat.
Wel in the US..
Hoe dat hier zou gaan geen idee, maar om kort te houden
Persoonlijke mening : LOL !
Maar ik begrijp wel er anderen zijn die er anders over denken.
edit : ik lees ook nu her en der de lui die er voor verantwoordelijk zijn, de zelfde lui zijn die ook de servers lieten crashen een paar weken geleden..
[
Voor 4% gewijzigd door
Mektheb op 07-10-2012 20:00
]