Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 01:28
de kill exploit is nu gefixed volgens blizz

http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/5616171565
http://www.mmo-champion.c...-the-Month-Weekly-Roundup

[ Voor 37% gewijzigd door Ketho op 08-10-2012 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

ik geef het op voor vandaag.
morgen nieuwe ronde nieuwe prijzen.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-09 13:27
Gister baas 3 & 4 ook neergekregen, waardoor we nu 6e op de realm staan.

Vanavond weer een raid, nieuwe ronde nieuwe kansen!

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
Zaterdag ook mijn mage weer opgepakt nadat mijn Priest de 89 heeft aangetikt.

Tailoring naar 575 gebracht dankzij de guild, maar nu schijn ik eerst 87 te moeten worden om de patterns te kunnen kopen om me naar 600 te brengen. Dus nu bijna 86 en deze week maar ff door rammen naar 87. Questen gaat in ieder geval stukken sneller dan mijn Disc Priest :)

Ook weer een Darkmoon Card verkocht voor 17.5k. Goede tip geweest, waarvoor dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01:36
GeertJam schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 08:45:
Gister baas 3 & 4 ook neergekregen, waardoor we nu 6e op de realm staan.

Vanavond weer een raid, nieuwe ronde nieuwe kansen!
Wij ook gisteren maar dat is bij ons helaas maar goed voor plaats 20/21 van de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:24

JSchut

.....

Sinds vorige week weer terug in wow na iets langer dan een jaar gestopt te zijn. Nog wel een scroll ontvangen ergens in juni. Echter heb ik toen mijn account na die week niet direct verlengt.

Gelijk begonnen met het levelen van een pandaren monk. Deze is inmiddels alweer 61. Echter wordt het levelen mij nu zo goed als onmogelijk gemaakt door de gankers in outland. (pvp server)

Nu vindt ik het uiteraard niet erg om af en toe eens geganked te worden door lvl 90-ers, maar als je ook nog constant gecamped wordt dan is het wel erg vervelend. Doordat de zones in outland nu cross realm zones zijn, zijn er constant wel een 10 tal max levels die iedereen oneshotten en campen.

Ik hoop dat dit alleen veel gebeurd in Hellfire en dat het daarna minder wordt. Dan doe ik wel een paar levels dungeons. Iemand ervaring met pvp cross realm zones na Hellfire?

Deze week wat minder tijd maar hoop deze week toch wel in Northrend te geraken, zodat ik binnen een week of 2 aan de nieuwe content ga beginnen.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:45

vhal

ಠ_ಠ

Phase 3 van Feng the Accursed 25M is een b*tch. Iedereen loopt dan als een mantid zonder kop rond te rennen waardoor de halve raid geoneshot wordt door die Arcane Resonance :X

Ook lijkt de baas zomaar opeens 24 stacks aan Wildfire te krijgen en kunnen de tanks hun crystal niet klikken :/

Lekker buggy weer.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
zo, 1 week precies en level 70. Geen heirlooms, geen RAF, en heb het lekker rustig aan gedaan.

Monk bevalt me wel goed, in ieder geval beter dan mn pala die ik al sinds vanilla beta speel haha

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Laatst online: 11-09 16:01
Gisteren weer een leuk raid avondje gehad. Elegon & Will of the emporer stonden op het programma.

Ik zag dat het gross van de guilds op 4/6 stonden en allemaal vastliepen op de dps check van Elegon, dus ik hield m'n hard al vast en verwachte een redelijk wipe avondje. Gelukkig bleek niks anders waar. & wipes (+3 van de raid avond daarvoor) en we hadden hem plat ;) We kwamen niet eens in de buurt van de enrage :)
We kwamen er achter dat we 3 tot 4 waves van adds aankonden wat voor een sterke debuff zorgt op de baas :)
en optijd je stacks resetten voordat hij hoog oploopt in de laatste phase is echt belangrijk. zodra je teveel stacks hebt kan je niet meer naar buiten want dan 1shot die buitenste aoe je :)
Doordat de laatste fase zo snel ging durfde ik niet te wachten tot m'n cd's samenvielen en ook nog vergeten om m'n potion te gebruiken zorgde ervoor dat ik maar rank 165 behaalde in wol. Tja, dat kan veel beter :( Wel gekloot als hunter zijnde met de pet. Regelmatig tijdens de tries ging hij spontaan dood (platform afgevallen?) of switchde hij veel te laat tijdens de waves van de adds. Toch maar eens /petattack macro'en want dit kost ons dus de 4de wave op onze kill

Daarna hadden we Will of the Emporer zelfs plat op onze 3de try. Wow.. cool fight, heerlijk chaotisch.
Wel bizar om dus voor Elegon & Will of the Emporer gecombineerd minder tries nodig te hebben dan de eerste baas (14) :|

Helaas geen nieuwe loot mogen ontvangen. 2x caster dps trinkets en tanking gear. De bonus roll gaf me well de hands, maar ik had al de Tier hands van Sha ontvangen, dus daar had ik niks aan helaas

We zijn nu 476 wereldwijd.. jippie :P.. maarja normals zeggen natuurlijk niks.
We waren ook 2de van de server (boooh) maar die hebben de eerste dag van de raids een complete dag ge-raid en hebben 2 avonden gewiped op Elegon vergelijk dat met onze tijden en het verschil is duidelijk :P

Ik ben benieuwd, er zijn wel plannen om volgens week heroics te gaan doen, wipes incoming!!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:24
Security schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 22:02:
inmiddels 6 heroics verder.. nog steeds niks...
I am doomed! :'(
Gisteren mijn eerste heroic gedaan met mijn DK, meteen 3 items ;)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
vhal schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:30:
Phase 3 van Feng the Accursed 25M is een b*tch. Iedereen loopt dan als een mantid zonder kop rond te rennen waardoor de halve raid geoneshot wordt door die Arcane Resonance :X

Ook lijkt de baas zomaar opeens 24 stacks aan Wildfire te krijgen en kunnen de tanks hun crystal niet klikken :/

Lekker buggy weer.
We hadden gisteren ook gigantisch veel last van niet klikbare objecten. 2x moesten mensen wow herstarten om uberhaupt de baas te kunnen klikken, en het aantal keren dat na een wipe de mensen in de verkeerde instance zaten, pfft.. kom op blizz

24 stacks aan wildfire? Of je dps is extreeeeeeeem laag (5k?) of mensen staan heel gezellig in de het vuur om nieuwe fire's te creeeren :)

Tijdens die fire fase waren we in dit gevecht als dps zijnde versprijd over de binnenste circle. Als dan de earthquake kwam stackten we en versprijden daarna direct. De baas caste 9/10 keer de lightning wave attack direct na de earthquake, die daarna dus precies door het midden ging terwijl wij alweer naar de randen waren, hierdoor werd niemand geraakt.
Als iemand daarna wild spark kreeg ding deze persoon naar links-rights afhankelijk van de positie, hierdoor komt het vuur helemaal aan de buitenste rand en bij draw flames worden die naar binnen getrokken zonder iemand te raken (en je hoefde niet eens uit te kijken daardoor).

Arcane resonance is a bitch :P Om de baas versprijden zodat je nooit meer dan 1 persoon raakt, stacken voor de arcane velocity (?) en 1 seconde voor het einde van de arcane velocity direct weer spreaden. direct na die aoe doet hij namelijk weer een arcane resonance ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
MoP content is voor de shad priest soms extreem lastig. Op een gegeven moment deed ik de quest bij de Yan-zee rivier. Waar ik graanzakken moest oppikken, ik werd belaagd door vogels. Ik gooide shield op om rustig te kunnen casten. Trok nog wat andere vijandelijke zooi mee, die mij steeds achteruit gooiden.
Shield leek dus enige optie. Ook gecheckt of shield nog actief was. Ik merkte dat de vogels ondanks het shield mijn spellinduction steeds interrupten. Tsja, bugged of shield penetrating attack? Daar lag ik dan, in een plas bloed.

Of stuns in pve content die 20s duren. Wat is daar nu het nut van? Iets te irri imo.

[ Voor 4% gewijzigd door Hurtebise op 08-10-2012 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraag van een heel andere orde:

Zijn er (of waar kan ik ) foto's vinden van de avond release van de nieuwste WoW editie die laatst was?
Normaliter zijn de releases een grote happening maar ik ben er weinig van tegengekomen. Of ik heb niet goed gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 00:50

hmr

Zoo heb op 2 heroics na nu alle heroics gedaan... Gaat snel, al valt het wel mee na weekendje - brak - no-life spelen haha!

Wel echt enorm teleurgesteld dat een healing shaman een heroic mace won ipv ik zelf... dus nu nog met 2x 429 wapens :((

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 21:00
- 13 dagen of zo verslag -
Na 2 dagen was ik 90 op mijn paladin, na de eerste heroic viel me meteen al op dat HC's een stuk eenvoudiger zijn
Zover is de moeilijkste instance toch wel Shado-Pan Monastery, zeker de trash na die saaie monk dude, met zijn trainees. Beetje elke tank item dropte vrij snel, dus ben ik Zondag maar aan de Monk begonnen.
Maar aangezien al vrij snel merkte dat ik een miner op 90 wou/moest hebben. ben ik dinsdag aan de hunter begonnen (in BM spec was het echt easy leveling), ook deze was in 2 dagen 90.
Deze zondag besloten om Shaman naar 86 te levelen aangezien dan de farm kon unlocken.
heb zo'n +20 Spirit of Harmony nodig voor de BoA staffs.

Aangezien de Shaman al healend door dungeons heen geleveld heb twijfel ik heel erg of de shaman of de monk als healer op 90 wil hebben, argh zoveel keuze, maar over x weken zijn toch alle 11 level 90

Pet battles zijn fijne manier om de 19 min que voor DPS de tijd beetje te verdoen.

[ Voor 4% gewijzigd door Teunis op 08-10-2012 10:19 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Teunis schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:12:
- 13 dagen of zo verslag -

Pet battles zijn fijne manier om de 19 min que voor DPS de tijd beetje te verdoen.
Zeg dat niet te hard, dan krijg je mensen dei zeggen dat het nutteloos is e.d. Ben het wel met je eens :P Pet battles zijn geweldig

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:48
Nou, zaterdagmiddag heb ik alle heroic dungeons gelopen met wat guildies. Ging allemaal vrij soepel. Who needs tactics? Beetje reageren op dbm en het kwam al snel goed als tank. Ik heb ondertussen een ilvl van 463. Trinkets van coren, 2 JP items ter opvulling en de rest heroic dungeon gear. Alleen beetje jammer dat ik een mix van tank en dps gear heb. 5 items hebben crit helaas. Beetje op gevoel reforged naar tegen de 7,5% hit en expertise en anders naar mastery. Zie http://eu.battle.net/wow/...e-cartel/Haelden/advanced. (Hier staan JP items nog als 450 ipv 458, maar ilvl is dus 462/463.) In ieder geval genoeg om lfr in te kunnen woensdag, aangezien ik niet verwacht dat de guild genoeg mensen raid klaar heeft.

Verder rust er een vloek op de sha of anger. Dit weekend diverse pogingen gedaan, maar telkens niet gelukt. Slechte groep, horde die hem net voor ons neer had, horde die onze poging volledig om zeep helpt door zich in het gevecht te mengen. En ik wil toch echt dat quest item (epic en vervangt een crit item voor mij) :p En een kans op T14 stuff natuurlijk...

Ook maar eens wat dailies gedaan en een draakje begonnen groot te brengen en rep met de black prince verzamelen. Moet nog even uit gaan zoeken hoe ik dat allemaal het beste aan kan pakken, maar er is een begin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:45

vhal

ಠ_ಠ

Helza schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:48:
[...]

We hadden gisteren ook gigantisch veel last van niet klikbare objecten. 2x moesten mensen wow herstarten om uberhaupt de baas te kunnen klikken, en het aantal keren dat na een wipe de mensen in de verkeerde instance zaten, pfft.. kom op blizz

24 stacks aan wildfire? Of je dps is extreeeeeeeem laag (5k?) of mensen staan heel gezellig in de het vuur om nieuwe fire's te creeeren :)

Tijdens die fire fase waren we in dit gevecht als dps zijnde versprijd over de binnenste circle. Als dan de earthquake kwam stackten we en versprijden daarna direct. De baas caste 9/10 keer de lightning wave attack direct na de earthquake, die daarna dus precies door het midden ging terwijl wij alweer naar de randen waren, hierdoor werd niemand geraakt.
Als iemand daarna wild spark kreeg ding deze persoon naar links-rights afhankelijk van de positie, hierdoor komt het vuur helemaal aan de buitenste rand en bij draw flames worden die naar binnen getrokken zonder iemand te raken (en je hoefde niet eens uit te kijken daardoor).

Arcane resonance is a bitch :P Om de baas versprijden zodat je nooit meer dan 1 persoon raakt, stacken voor de arcane velocity (?) en 1 seconde voor het einde van de arcane velocity direct weer spreaden. direct na die aoe doet hij namelijk weer een arcane resonance ..
Geen idee wat het is met Wildfire. DPS zit wel goed, de meeste mensen zitten tussen de 40k-69K met enkele uitschieters (tanks dus). Dus of het zijn de mensen die hun wildfire niet goed droppen of er iets anders aan de hand. Op de forums lees ik ook wel eens dat hij 'opeens' >20 stacks krijgt. Overigens hebben wij een vergelijkbare tactic voor P2

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
IntToStr schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:23:
Nou, zaterdagmiddag heb ik alle heroic dungeons gelopen met wat guildies. Ging allemaal vrij soepel. Who needs tactics?

Ook maar eens wat dailies gedaan en een draakje begonnen groot te brengen en rep met de black prince verzamelen. Moet nog even uit gaan zoeken hoe ik dat allemaal het beste aan kan pakken, maar er is een begin :)
Lorewalker Stonestep, Strife and Peril
lol heb in normal al paar keer moeten healen waar ze 1 voor 1 target neer halen ipv neetjes bij 6/immune switchen
als ze dat doen ben ik aan eind van gevecht toch echt oom. laat staan in de HC variant. maar je hebt gelijk in verlijklen tot Cata HC in de blue toen is dit makkelijk. (en imo is zo beter)

Black Prince, zo lang je maar het kopje thee met hem gedronken hebt en daarna al de dailies van de andere facties (waar je ook VP spul kan kopen) doet komt van zelf wel goed.

Rest van dailies kost me ongveer 2 to 3 om te doen, zuch vondt cata beter :nocomment:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
EJSchuiteman schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:19:
Zaterdag ook mijn mage weer opgepakt nadat mijn Priest de 89 heeft aangetikt.

Tailoring naar 575 gebracht dankzij de guild, maar nu schijn ik eerst 87 te moeten worden om de patterns te kunnen kopen om me naar 600 te brengen. Dus nu bijna 86 en deze week maar ff door rammen naar 87. Questen gaat in ieder geval stukken sneller dan mijn Disc Priest :)

Ook weer een Darkmoon Card verkocht voor 17.5k. Goede tip geweest, waarvoor dank!
Nergens voor nodig, gewoon door craften die green skills items :P
Heb daardoor ook nog eens mijn enchanting gelvl'd.

En daardoor meteen veel stacks in de GB.

[ Voor 3% gewijzigd door Derr_Hans op 08-10-2012 10:35 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 10:56
JSchut schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:24:
Sinds vorige week weer terug in wow na iets langer dan een jaar gestopt te zijn. Nog wel een scroll ontvangen ergens in juni. Echter heb ik toen mijn account na die week niet direct verlengt.

Gelijk begonnen met het levelen van een pandaren monk. Deze is inmiddels alweer 61. Echter wordt het levelen mij nu zo goed als onmogelijk gemaakt door de gankers in outland. (pvp server)

Nu vindt ik het uiteraard niet erg om af en toe eens geganked te worden door lvl 90-ers, maar als je ook nog constant gecamped wordt dan is het wel erg vervelend. Doordat de zones in outland nu cross realm zones zijn, zijn er constant wel een 10 tal max levels die iedereen oneshotten en campen.

Ik hoop dat dit alleen veel gebeurd in Hellfire en dat het daarna minder wordt. Dan doe ik wel een paar levels dungeons. Iemand ervaring met pvp cross realm zones na Hellfire?

Deze week wat minder tijd maar hoop deze week toch wel in Northrend te geraken, zodat ik binnen een week of 2 aan de nieuwe content ga beginnen.
Het wordt beter althans in Nagrand heb ik er veel minder last van ben na Hellfire naar Nagrand gegaan. Enige waar je nog wel last kan hebben van 90s is bij de Ring of Blood. Of wanneer je een Node aan het minen bent en een 90 land net omdat hij die ook wil hebben ;)

Ik ben inmiddels 67 en heb erg veel lol met mijn Monk. Wel veel spells, die je ook nog regelmatig gebruikt. Gister voor de lol even wat duels gedaan met een Mage. Erg leuk, mage won wel vaak maar dat is ook weer leren en mijn keys goed binden :) Ook de healing spheres zijn erg zinvol, instant cast en healen vaak 50% van je hp en met een crit 100%.

Die panda racial is ook wel ideaal, less falling dmg. Hoe vaak ik al van een cliff ben afgerold of gevlogen met mijn karate trap :) Geniaal. Wat ik wel vreemd vind is dat mijn Spinning Fire Blossom meer dmg doet dan Blackout kick voor helft van de chi cost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Overigens ben ik op dit moment ook aan het twijfel over een realm change na 7 jaar Neptulon. Of een guild change, merk dat er weer heel erg aan vaste groepjes gedaan wordt en het raiden wil nog niet echt op gang komen. Al ben ik nu wel de enige rogue op 90 in de guild :D ach we zien wel

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iets verander in het kopen van Mounts bij een ride trainer?
Ik ben nu lvl 21, wou een mount gaan kopen, maar der is niks te koop bij een ride trainer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Ben bijna 2 weken later eindelijk weer eens op m'n werk. De afgelopen 2 weken niet veel anders gedaan dat levelen, rep sprokkelen, professions maxen (tot in hoeverre mogelijk was) en wat centen verdiend :) (en m'n ouder geholpen bij hun verhuizing terug naar Nederland :|)

Zo loopt m'n pala er nu bij: http://eu.battle.net/wow/...r/mazrigos/thisway/simple
(incoming namechange iig :p)

Stiekem ben ik echt heel blij met de use van mijn cloak: Use: Increases Spirit by 1,000 for 1 hour. Counts as both a Battle and Guardian elixir. This effect persists through death.
Zolang mijn cloak nog niet aan upgraden toe is heb ik dus geen flasks nodig. Zodra er een upgrade is wel, aangezien het effect weg gaat op het moment je je cloak unequipped :p

Ben wel blij dat rep/dailies op zich vrij vlot gaat bij de meeste factions. Zo was Lorewalkers wel heel makkelijk (yay mount!) en ben ik inmiddels revered met de Tillers en heb ik daar items voor lopen farmen zodat deze allemaal mijn beste vriendjes zijn :D

Ben tot nu toe best tevree met MoP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
hmr schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:40:
Overigens ben ik op dit moment ook aan het twijfel over een realm change na 7 jaar Neptulon. Of een guild change, merk dat er weer heel erg aan vaste groepjes gedaan wordt en het raiden wil nog niet echt op gang komen. Al ben ik nu wel de enige rogue op 90 in de guild :D ach we zien wel
Als je een ret met holy offspec pally was geweest had ik nog wel een plekkie ;)

Eindelijk 90 ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
detheavn schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:40:
Ben bijna 2 weken later eindelijk weer eens op m'n werk. De afgelopen 2 weken niet veel anders gedaan dat levelen, rep sprokkelen, professions maxen (tot in hoeverre mogelijk was) en wat centen verdiend :) (en m'n ouder geholpen bij hun verhuizing terug naar Nederland :|)

Zo loopt m'n pala er nu bij: http://eu.battle.net/wow/...r/mazrigos/thisway/simple
(incoming namechange iig :p)

Stiekem ben ik echt heel blij met de use van mijn cloak: Use: Increases Spirit by 1,000 for 1 hour. Counts as both a Battle and Guardian elixir. This effect persists through death.
Zolang mijn cloak nog niet aan upgraden toe is heb ik dus geen flasks nodig. Zodra er een upgrade is wel, aangezien het effect weg gaat op het moment je je cloak unequipped :p

Ben wel blij dat rep/dailies op zich vrij vlot gaat bij de meeste factions. Zo was Lorewalkers wel heel makkelijk (yay mount!) en ben ik inmiddels revered met de Tillers en heb ik daar items voor lopen farmen zodat deze allemaal mijn beste vriendjes zijn :D

Ben tot nu toe best tevree met MoP :)
Alleen zit er toch charges op die cloak ?
Dus charges op = flask nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-08 21:57
detheavn schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:40:
Voor zover ik weet en heb gelezen in gchat heeft die cloak ook nog eens een 2x use en daarna is die "gratis" flask ook voorbij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Derr_Hans schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:43:
[...]
Alleen zit er toch charges op die cloak ?
Dus charges op = flask nodig :)
Kom die instance zo vaak in. Gewoon nieuwe cloak farmen. Flasks zouden in principe alleen nodig moeten zijn in raids :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
vhal schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:31:
[...]

Geen idee wat het is met Wildfire. DPS zit wel goed, de meeste mensen zitten tussen de 40k-69K met enkele uitschieters (tanks dus). Dus of het zijn de mensen die hun wildfire niet goed droppen of er iets anders aan de hand. Op de forums lees ik ook wel eens dat hij 'opeens' >20 stacks krijgt. Overigens hebben wij een vergelijkbare tactic voor P2
elke keer dat iemand in het vuur staat dan spawned are weer een nieuwe fire. Als je een fire midden in de groep krijgt dan exploderen het aantal wild fires al snel exponensieel, dus met wild spark buff direct aan de kant, en bij het draw flames moet melee goed oppassen en zo nodig aan de kant om niet geraakt te worden door die fire's en net op het einde ineens een zooi fire's erbij spawnen. En vergeet niet om bij de laatste draw flames voor de overgang naar P3 de barrier op de boss te gebruiken. Dan krijgt hij helemaal geen stacks, anders is het bij de eerste de beste arcane velocity al snel game over door de dubbele aoe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Derr_Hans schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:42:
[...]

Als je een ret met holy offspec pally was geweest had ik nog wel een plekkie ;)

Eindelijk 90 ^^
Heb een pally op level 85 staan ;) haha

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

IntToStr schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:23:
Verder rust er een vloek op de sha of anger. Dit weekend diverse pogingen gedaan, maar telkens niet gelukt. Slechte groep, horde die hem net voor ons neer had, horde die onze poging volledig om zeep helpt door zich in het gevecht te mengen. En ik wil toch echt dat quest item (epic en vervangt een crit item voor mij) :p En een kans op T14 stuff natuurlijk...
Ik heb de Sha of Anger deze zondagvoormiddag kunnen doen. De hardcore spelers liggen dan nog in bed te ronken, dus je hebt weinig competitie. We konden rustig volk verzamelen en met de Sha of Anger voor onze neus tactics uitleggen en de elite mobs clearen alvorens hem neer te halen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Boeboe schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:49:
[...]

Ik heb de Sha of Anger deze zondagvoormiddag kunnen doen. De hardcore spelers liggen dan nog in bed te ronken, dus je hebt weinig competitie. We konden rustig volk verzamelen en met de Sha of Anger voor onze neus tactics uitleggen en de elite mobs clearen alvorens hem neer te halen :)
Er mist een punt achter je laatste zin.

:+ Sorry kon het niet laten na het lezen van het onderschrift onder jouw username.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
hmr schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:45:
[...]

Heb een pally op level 85 staan ;) haha
Ik zeg kom gerust en lvl die, je heb net de smaak te pakken met het lvlen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Derr_Hans schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:32:
[...]

Nergens voor nodig, gewoon door craften die green skills items :P
Heb daardoor ook nog eens mijn enchanting gelvl'd.

En daardoor meteen veel stacks in de GB.
Zie nu dat die 450 patterns alleen pvp zooi is |:(
Vanavond maar even +5 pakken tijdens de Darkmoon faire en dan de Priest naar 90 brengen.

Alleen die chest en hands (476) van de Golden Lotus zijn dan wel nuttig, maar om daarvoor mijn mage nu al naar 90 te rammen. Eerst maar eens zien wat de wonderlijke wereld van 90 voor mijn Priest te bieden heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
EJSchuiteman schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:04:
[...]

Zie nu dat die 450 patterns alleen pvp zooi is |:(
Vanavond maar even +5 pakken tijdens de Darkmoon faire en dan de Priest naar 90 brengen.

Alleen die chest en hands (476) van de Golden Lotus zijn dan wel nuttig, maar om daarvoor mijn mage nu al naar 90 te rammen. Eerst maar eens zien wat de wonderlijke wereld van 90 voor mijn Priest te bieden heeft.
pvp zooi, zijn wel enchanting shards en die dingen maken stelt ook weinig voor qua mats.
Heb nu max lvl tailoring zonder maar 1 voet te hebben gezet in Pandaria met mijn mage.

Heb gewoon cloth gemaakt, cheap items met 7 bolts per item, geven ook een leuke aantal dusts en essences. Kwam uit op 596 en die laatste puntes met darkmoon gepakt, kon ook wel cloth verkopen maar die dingen verkoop je voor een habbekrats aan goud en dan liever enchanting mats dus :D

[ Voor 84% gewijzigd door Derr_Hans op 08-10-2012 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Over professions: Weet iemand waarom er alleen een tanking set te maken is via Blacksmithing? De ret en healing patterns zitten ook gewoon in het spel, maar ze zijn alleen bij geen enkele vendor te krijgen. Een idee waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Derr_Hans schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:15:
[...]

pvp zooi, zijn wel enchanting shards en die dingen maken stelt ook weinig voor qua mats.
Heb nu max lvl tailoring zonder maar 1 voet te hebben gezet in Pandaria met mijn mage.

Heb gewoon cloth gemaakt, cheap items met 7 bolts per item, geven ook een leuke aantal dusts en essences. Kwam uit op 596 en die laatste puntes met darkmoon gepakt, kon ook wel cloth verkopen maar die dingen verkoop je voor een habbekrats aan goud en dan liever enchanting mats dus :D
Dit ben ik ook maar gaan doen :) Ben zelf tot 591 gekomen inclusief darkmoon faire, maar als ik weer extra cloth gespaard heb komen die laatste punten ook wel goed. M'n record staat op 5 essences van 1 item!

Overigens heb ik nu 20M rested exp. Levelen op mage gaat vrij vlot zo hoop ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
IntToStr schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:20:
[...]

Dit ben ik ook maar gaan doen :) Ben zelf tot 591 gekomen inclusief darkmoon faire, maar als ik weer extra cloth gespaard heb komen die laatste punten ook wel goed. M'n record staat op 5 essences van 1 item!

Overigens heb ik nu 20M rested exp. Levelen op mage gaat vrij vlot zo hoop ik :D
Vanavond proberen tot 600 te komen dan. Nog +16 skill nodig van Cloth en met de +5 van de Darkmoon Faire zou dat toch moeten kunnen. Heb nog iets van 80 bolts liggen.

Ik dacht eerst dat je 450 gear kon maken wat nuttig zou zijn voor mijn Priest, maar aan pvp gear heb ik niks :'(

Pas kwam hier op het forum een post voorbij dat je in elke Pandaria zone een Vendor hebt waar je offspec gear kan kopen (Greenies). Is hier een overzicht van? Kan niet echt een goed overzicht vinden op wowhead (misschien dat ik niet goed zoek...)

[ Voor 23% gewijzigd door EJSchuiteman op 08-10-2012 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
EJSchuiteman schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:22:
[...]

Vanavond proberen tot 600 te komen dan. Nog +16 skill nodig van Cloth en met de +5 van de Darkmoon Faire zou dat toch moeten kunnen. Heb nog iets van 80 bolts liggen.

Ik dacht eerst dat je 450 gear kon maken wat nuttig zou zijn voor mijn Priest, maar aan pvp gear heb ik niks :'(

Pas kwam hier op het forum een post voorbij dat je in elke zone een Vendor hebt waar je offspec gear kan kopen (Greenies). Is hier een overzicht van? Kan niet echt een goed overzicht vinden op wowhead (misschien dat ik niet goed zoek...)
Je kunt tot 600 de hoedjes op geel blijven maken, dus 11x5 = 55 bolts nodig (+ een paar extra voor als je geen skillup krijgt), dus je hebt er genoeg :)

En ja, je kunt overal van die vendor greenies kopen. Heb er geen overzicht van, maar ben er verschillende tegengekomen. Ik denk alleen dat de AH goedkoper is dan die stuff kopen en disenchanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-09 14:22
EJSchuiteman schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:22:
[...]

Pas kwam hier op het forum een post voorbij dat je in elke Pandaria zone een Vendor hebt waar je offspec gear kan kopen (Greenies). Is hier een overzicht van? Kan niet echt een goed overzicht vinden op wowhead (misschien dat ik niet goed zoek...)
de 450 pvp gear zal beter zijn dan de te kopen offspec questgear. pvp stats tellen niet of nauwelijks mee in ilvl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Ben al een week bezig geweest te minen om zo mijn BS en Engi op mijn holy paladin te lvl'en.
Zo'n 4k ores later is ze nu 586 BS en 585 Enginering :D

In die 4k aan ores zitten zeker een 1,5k aan ghost iron in.
Heb een leuke grot gevonden vol met Ghost Iron en Soms Trillium nodes, heel veel snow lilly die ook wel eens een golden lotus is. Helaas had ik ander grot in jade forest totdat ik lvl 86 werd, ik daar minen als een idioot en vond het wel welletjes dus ik ging even naar mijn farm tuintje op de druid en ben nog geen 5 min uit die grot iemand in general helemaal blij, vind hij die lost treasure item in de grot. Is een BoA mining pick die kans geeft om ook gems te vinden tijdens mining >.>

iig is mij druid is van lvl 85 naar 86,8 gegaan puur met gathering skills en exploration.

in totaal 15 golden lotus gevonden, 50 stacks snow lilly's verkocht rest in GB en persoonlijke bank (60g per stack) en alle ghost iron ore gebruikt voor Prospecten (eindelijk JC ook maxed sinds gister), BS lvling en 2x Engineering lvling (mage is nu 565 :) ) en alle items weer disenchanten. Heel veel herbs gebruikt voor Pots in de gb en een paar flasks voor mij zelf.

Die trillium mooi smelten en Living Steel maken nog 3 en dan die transmute Quest doen en hopen op procs volgende keren nadat ik transmute master ben.

Iedereen vraagt zich af of ik ziek ben, ik ben namelijk zo'n persoon die normaal gewoon van de AH af koopt omdat farmen zo saai is lol :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

Heeft iemand een idee hoe het komt dat soms de mobs voor de laatste boss in Shado-Pan Monastery maar niet dood gaan en de boel alleen maar lopen te absorben? (geen regenerating sha's, geen spells gevonden dat dit zou moeten veroorzaken op wowhead)

normaal loop ik er fluitend doorheen als healer maar ik ging op gegeven moment ging ik dus oom toen die mobs maar niet dood gingen. (en uiteraard was ik toen een slechte healer en nog meer gehuil .. want ja in de aoe,death cones blijven staan is natuurlijk wel goed)

[ Voor 12% gewijzigd door knightofn1 op 08-10-2012 11:36 ]

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
knightofn1 schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:33:
Heeft iemand een idee hoe het komt dat soms de mobs voor de laatste boss in Shado-Pan Monastery maar niet dood gaan (wowhead geeft geen uitsluitsel) en de boel alleen maar lopen te absorben? (geen regenerating sha's)

normaal loop ik er fluitend doorheen als healer maar ik ging op gegeven moment ging ik dus oom toen die mobs maar niet dood gingen. (en uiteraard was ik toen een slechte healer en nog meer gehuil .. want ja in de aoe,death cones blijven staan is natuurlijk wel goed)
Ergens achter die mobs zweeft een dode panda, die moet je klikken. doe je dat niet dan zijn ze unkillable
(gewoon 1 dps toewijzen die zich daar op focused)
Mobs hebben ook paarse zandloper debuff, zolang die hebben kun je ze niet killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:44

Nibbz

Postmaster General

Teunis schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:38:
[...]

Ergens achter die mobs zweeft een dode panda, die moet je klikken. doe je dat niet dan zijn ze unkillable
(gewoon 1 dps toewijzen die zich daar op focused)
Mobs hebben ook paarse zandloper debuff, zolang die hebben kun je ze niet killen.
Normaal gesproken doe ik als Healer dat. Flinke hot op de tank voor hij pulled, en dan sta ik er al bij.. te klikken op de dooie panda :p. (meer dps op de adds dan als een dps'er het doet ;))

Maar dps kan natuurlijk ook prima :).

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:16

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:40:
Is er iets verander in het kopen van Mounts bij een ride trainer?
Ik ben nu lvl 21, wou een mount gaan kopen, maar der is niks te koop bij een ride trainer.
Sta je bij het goede mannetje? Je hebt aparte riding trainers en mount vendors.

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1

knightofn1

Don't say that word

ah ok dat was het dus. Ze pakten ook al niet daarvoor de regenerating sha's als eerst, dus niemand zal de tactics hebben geweten. Wordt dat ergens in het spel ook uitgelegd eigenlijk ? achteraf wel logisch, maar goed dat is nu.

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
knightofn1 schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:53:
ah ok dat was het dus. Ze pakten ook al niet daarvoor de regenerating sha's als eerst, dus niemand zal de tactics hebben geweten. Wordt dat ergens in het spel ook uitgelegd eigenlijk ? achteraf wel logisch, maar goed dat is nu.
moeilijkste stuk uit die hele dungeon.. de trash voor de laatste baas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Die 2 mobs boven aan trap leggen het principe uit, als daar op wiped is toch wel meer aan de hand
valt zo ie zo op veel trash nu meer gericht is om de mechanics te laten zien wie je op de baas kan verwachten.

ps Regen sha zijn minst erg, Destroy > Consume > Regen. zal de naam zijn of zo maar van wat ik heb gezien doet Regen echt 0.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1

knightofn1

Don't say that word

eerste twee mobs gingen wel

regen blijft alle mobs in de buurt healen totdat hij dood is. dus als dps flut is dan kan je lang doorgaan.
maar ik moet zeggen dat die destroying sha's inderdaad het meest irritant zijn, vooral als de rest van de melee dps ook fijn naast de tank gaat staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor

Blitzdoctor

knightofn1 schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:53:
Staat dat niet in het dungeon journal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

het is geen bossfight, dus zal niet in de journal staan ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Dagboek

Eindelijk als lvl90 alle questst afgerond in alle gebieden en druk bezig met de dailies
Lorewalker afgerond en druk bezig met cooking, als het goed is wordt ik vanavond revered en hoop ik weer een stuk grond erbij te krijgen.

Tevens een stuk of 10 heroics gerund, en in totaal 7 items al kunnen vervangen. Hadden er meer kunnen zijn maar aangezien ik al zoveel heb gekregen van passes van guildies heb ik de paar items die hun wouden hebben gewoon voor gepassed. Ben nu ilvl460 (welk lvl wordt LFR-requirment) en hoop binnen 2 dagen mijn eerste epic binenn te kunnen halen. Heb 1280 valour (maxed voor deze week) en 3800 JP.
Ben tot op heden wel tevreden met mijn DPS. Schommeld per boss tussen de 30-50k DPS. Alleen mijn AOE vindt ik tegenvallen. Met mindsear kom ik maar tot 40k DPS terwijl mages/DK's/elemental shamans makkelijk 60-70k DPS eruit kunnen pompen met hun AOE. Halo reken ik niet tot subtained AOE, en is gevaarlijk is crowded area's. Hoogste DPS tot op heden voor 2s met halo was 240k DPS in de brew.... HC-dungeon, dat gaf wel een paar leuke comments op ventrilo. Maar heb wel begrepen dat er al priests gekicked zijn door het "stom" gebruik van de Halo-skill.

Van mijn professions tailoring op max lvl en braaf elke dag 1 imperial silk maken. Mijn alchemy staat nog op een laag pitje omdat ik mijn lock nog moet lvl-en. Tevens archeology al op 600 met al 4 pristine items en fishing ook op 600. Cooking was ik bezig met alle 6 cooking-ways, maar gezien de benodigheden voor de laatste 25 punten toch maar focussen op 1. Gaat de bonus van 5 skill-up door tot skilllevel 600 ?

* einde dagboek *

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
sabriel schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 13:31:
Dagboek

Eindelijk als lvl90 alle questst afgerond in alle gebieden en druk bezig met de dailies
Lorewalker afgerond en druk bezig met cooking, als het goed is wordt ik vanavond revered en hoop ik weer een stuk grond erbij te krijgen.

Tevens een stuk of 10 heroics gerund, en in totaal 7 items al kunnen vervangen. Hadden er meer kunnen zijn maar aangezien ik al zoveel heb gekregen van passes van guildies heb ik de paar items die hun wouden hebben gewoon voor gepassed. Ben nu ilvl460 (welk lvl wordt LFR-requirment) en hoop binnen 2 dagen mijn eerste epic binenn te kunnen halen. Heb 1280 valour (maxed voor deze week) en 3800 JP.
Ben tot op heden wel tevreden met mijn DPS. Schommeld per boss tussen de 30-50k DPS. Alleen mijn AOE vindt ik tegenvallen. Met mindsear kom ik maar tot 40k DPS terwijl mages/DK's/elemental shamans makkelijk 60-70k DPS eruit kunnen pompen met hun AOE. Halo reken ik niet tot subtained AOE, en is gevaarlijk is crowded area's. Hoogste DPS tot op heden voor 2s met halo was 240k DPS in de brew.... HC-dungeon, dat gaf wel een paar leuke comments op ventrilo. Maar heb wel begrepen dat er al priests gekicked zijn door het "stom" gebruik van de Halo-skill.

Van mijn professions tailoring op max lvl en braaf elke dag 1 imperial silk maken. Mijn alchemy staat nog op een laag pitje omdat ik mijn lock nog moet lvl-en. Tevens archeology al op 600 met al 4 pristine items en fishing ook op 600. Cooking was ik bezig met alle 6 cooking-ways, maar gezien de benodigheden voor de laatste 25 punten toch maar focussen op 1. Gaat de bonus van 5 skill-up door tot skilllevel 600 ?

* einde dagboek *
LFR 463 ilvl
Die feats gaan idd tot aan 600, levert dus 25 feasts op per way (5 x 5 :) ) heb je wel even genoeg in raids voor nu.

Alchemy is cheap en makkelijk om te lvlen met de AH.
Geen tea is 50g per stack nu en je heb er niet heel veel nodig.
Coste mij 800g van 500 naar 600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-08 21:57
MMO stond gisteren al post dat ze het aanpassen naar 460.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
DarthNeo schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 13:38:
[...]

MMO stond gisteren al post dat ze het aanpassen naar 460.
Das mooi, kan ik even wachten met de VP ring te kopen :)

463 is ook eigenlijk ook gek om als ilvl tegebruiken voor lfr, 460 is logischer.
Heb mmo nog niet gekeken voor nieuws :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
LFR Item Level Requirement Reduction
We're currently looking into reducing the item level requirement for Mogu'Shan Vaults LFR from 463 to 460. This should mean that more players will be ready to go once LFR is rolled out, but their gear should still be at an appropriate level for the fights.

Bron: MMO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 18:33
sabriel schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 13:31:
Ben tot op heden wel tevreden met mijn DPS. Schommeld per boss tussen de 30-50k DPS. Alleen mijn AOE vindt ik tegenvallen. Met mindsear kom ik maar tot 40k DPS terwijl mages/DK's/elemental shamans makkelijk 60-70k DPS eruit kunnen pompen met hun AOE.
Als spriest moeten we net wat meer moeite doen dan de rest, alle mobs af voor een VT - SW:P, en dan pas searen. De 60-70 is dan goed haalbaar :) Alleen als de zut te snel good gaan heb je een "probleem".

Halo is een geweldig spel idd, vooral om de hoeveelheid extra trash die je er soms mee binnensleept O-)

Maargoed, na een half jaartje pauze toch mijn priest naar 90 gehaald, zeer mooie zones, leuke dungeons, vermaak me wel weer :) Beetje veel gung-ho tanks merk ik bij het (disc) healen; letten weinig op mana, hebben weinig awareness voor wat er allemaal gebeurd of wie er allemaal wel en niet in LoS zijn, maar met wat blues is het al snel weer te compenseren. Zie wel heel veel druids tanks, beina evenveel DKs, dan warrios, dan als verre vierde paladins en een enkele brewmaster monk.Toch mijn paladin ook maar naar 90 halen dan...

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Hmmm Der_hans misschien wel even mijn paladinnetje overzetten, en die een beetje gaan levellen! Veranderen van spijs doet eten...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor

Blitzdoctor

Boeboe schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 12:28:
het is geen bossfight, dus zal niet in de journal staan ;)
Aha. Tja ben er nog niet geweest; ben net 87 en rustig aan het questen. Heb nog geen zin gehad om dungeons in te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ook ergens een guide voor Pet-Battle leveling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:30
Derr_Hans schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 13:36:
[...]

LFR 463 ilvl
Die feats gaan idd tot aan 600, levert dus 25 feasts op per way (5 x 5 :) ) heb je wel even genoeg in raids voor nu.

Heb je hier een website voor? Een 'guide' om Alchemy te levelen?

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Zit ik met meer dan 300 Ink of Dreams in mijn bags omdat ik Herbs mill om Starlight Ink te kunnen maken lees ik net een leuke tip. Maak http://www.wowhead.com/item=87582 voor 3 Ink of Dreams en verkoop aan Vendor voor 18.75G.

Kan er meer dan 100 maken dus dat is wel easy money. Die Inks zijn ook veel te makkelijk te farmen :)
Xerox schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 14:06:
[...]

Site die ik veel gebruikt heb:
wow-professions

[ Voor 32% gewijzigd door EJSchuiteman op 08-10-2012 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Xerox schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 14:06:
[...]

http://www.wow-profession...chemy_leveling_guide.html

Eerste hit van google ;) kan even niet checken want site wordt geblocked hier

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:30
hmr schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 14:09:
[...]

http://www.wow-profession...chemy_leveling_guide.html

Eerste hit van google ;) kan even niet checken want site wordt geblocked hier
Ah, die site wilt ie bij mij ook niet openen, vandaar dat ik het moest vragen. ;)

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

EJSchuiteman schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 14:08:
Zit ik met meer dan 300 Ink of Dreams in mijn bags omdat ik Herbs mill om Starlight Ink te kunnen maken lees ik net een leuke tip. Maak http://www.wowhead.com/item=87582 voor 3 Ink of Dreams en verkoop aan Vendor voor 18.75G.
LOL nice, die wordt vast snel generft. Ook nog maar even gebruik van maken.

Ik mis wel een beetje de ink trader die we in Cata hadden.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
NMe schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 14:20:
[...]

En ik zie dat 20 Ink of Dreams momenteel 99G kost op het AH. Zou betekenen dat je zo'n 30G per stack pakt.
Komende dagen in de gaten houden of deze nog gaan zakken, dan wordt het wel heel interessant haha.
NMe schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 14:20:
[...]

In Cata heb ik Inscription naar 525 gebracht en er verder helemaal niets mee gedaan. Nu verdien ik er zowaar nog gold mee ook.

[ Voor 29% gewijzigd door EJSchuiteman op 08-10-2012 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Naar aanleiding van mijn eerdere post over het ganken van low levels ben ik van plan mijn nieuwe toon te moven naar een pve realm. Enige reden dat ik bijna al mijn toons op de pvp server Shattered halls heb staan is dat een groot aantal mensen uit mijn vanilla guild toen rerollde op deze server.

Nu heb ik wat servers bekeken en nu zijn er vier "medium populated" die mij nog aanspreken.

Mazrigos
A: 32.369
H: 39.742

Quel'Thalas
A: 43.013
H: 31.442

Stormrage
A: 50.156
H: 34.351

Vek'nilash
A: 40.405
H: 32.982

Nu speel ik enkel nog horde. Zijn er hier mensen die op een van deze realms spelen en hem kunnen aanbevelen?

Edit: Een server afraden kan natuurlijk ook ;)

[ Voor 3% gewijzigd door JSchut op 08-10-2012 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blitzdoctor schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:50:
[...]

Sta je bij het goede mannetje? Je hebt aparte riding trainers en mount vendors.
Dan zal het wel zijn dat ik bij de verkeerde npc sta. Straks eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphyxion
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:42

Asphyxion

I am, therefor I think

Vandaag mijn MoP game ontvangen, zit er geen authentication key bij! Even contact gezocht met Blizzard, maar het wordt voorlopig toch terugsturen naar Nedgame. Wat foto's gemaakt van de DVD case op advies van Blizzard en nu wordt het afwachten.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Derr_Hans schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 13:36:
[...]
LFR 463 ilvl

Dat betekend dat ik iets te veel shrimps heb gefished gisteren maar dat kunnen we wel weer ergens anders voor gebruiken :p
En van alchemy was wel een goede tip. Mijn alt was net begonnen in Jade dus green tea heb ik nog 4 stacks van liggen na het levelen dus die hoef ik niet meer aan te schaffen. Toch maar even de leveling guide erbij pakken. Maar is het ook niet mede afhankelijk van de discoveries die je krijgt hoe ver je kan levelen.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
sabriel schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 14:54:
[...]

Dat betekend dat ik iets te veel shrimps heb gefished gisteren maar dat kunnen we wel weer ergens anders voor gebruiken :p
En van alchemy was wel een goede tip. Mijn alt was net begonnen in Jade dus green tea heb ik nog 4 stacks van liggen na het levelen dus die hoef ik niet meer aan te schaffen. Toch maar even de leveling guide erbij pakken. Maar is het ook niet mede afhankelijk van de discoveries die je krijgt hoe ver je kan levelen.
Potions zijn erg cheap om te maken, en discovery vliegt om je oren ;)
Ik heb me vol gelvl'd met 40x Alchemist potion (60k health en 30k mana pots) daarna 30x Mana pots met een paar int potions en een elixir hier en daar. Ligt een beetje aan de prijzen van de herbs op jouw realm.

Met alleen die Alchemist Pots krijg je al veel discoveries, zodra ik mana pots kon maken ben ik overgestapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-09 14:22
JSchut schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 14:45:
Naar aanleiding van mijn eerdere post over het ganken van low levels ben ik van plan mijn nieuwe toon te moven naar een pve realm. Enige reden dat ik bijna al mijn toons op de pvp server Shattered halls heb staan is dat een groot aantal mensen uit mijn vanilla guild toen rerollde op deze server.

Nu heb ik wat servers bekeken en nu zijn er vier "medium populated" die mij nog aanspreken.

Mazrigos
A: 32.369
H: 39.742

Quel'Thalas
A: 43.013
H: 31.442

Stormrage
A: 50.156
H: 34.351

Vek'nilash
A: 40.405
H: 32.982

Nu speel ik enkel nog horde. Zijn er hier mensen die op een van deze realms spelen en hem kunnen aanbevelen?

Edit: Een server afraden kan natuurlijk ook ;)
heb 2 alts gelevelled op Quel'Thalas (alliance). voelde wmb niet anders dan Dragonblight (horde) of Bladefist (alliance,pvp).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Hier speel ik op het moment ook horde side. Weet niet precies wat ik hierover kan vertellen ... Is eigenlijk niet veel anders als andere servers. Veel volk wat trade 'onveilig' maakt, ook veel idioten in PUGS, maar dat heb je overal wel denk ik. Over het algemeen ik moet wel zeggen dat ik me gewoon vermaak. Heb geraid in PUGs, maar ook met m'n guild.
Mijn eerste server. Ik kom hier eigenlijk amper nog, maar een kameraad van mij speelt hier nog steeds. In vanilla heb ik hier wel in een semi hardcore raiding guild gezeten wat me op zich wel beviel, maar uiteindelijk ben ik met een deel van m'n chars ge-realmtransferred naar een andere server waar collega's van mij zaten.

Ik denk dat het leuke aan een realm gewoon ligt aan je guild en de directe mensen om je heen. Als je zelf een gezellig persoon bent trek je dat soort volk ook wel aan lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
72 gehaald op mn Monk. heerlijk om eens een keer in een guild te zitten waarin de members zichzelf niet al te serieus nemen. Hebben wat dungeons gedaan, en totaal geen gezeik, gewoon lekker doorgaan en levellen.

Dat is wel iets wat ik de laatste jaren mis in WoW, er zijn nu teveel self entitled mensen die denken dat ze de god van alles zijn en me overal rond mogen commanderen. Helaas werkt dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

detheavn schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 15:32:
[...]
Ik denk dat het leuke aan een realm gewoon ligt aan je guild en de directe mensen om je heen. Als je zelf een gezellig persoon bent trek je dat soort volk ook wel aan lijkt me :)
Dat is deels natuurlijk waar :) Echter heb ik geen zin in een verlaten Orgrimmar of een server met een bar slechte economie. Vandaar dat ik opzoek ben naar mensen die met plezier op een van deze servers spelen. zodat ik in iedergeval niet naar een hele dode of slechte realm ga verhuizen.

Aangezien het medium populated realms zijn verwacht ik dat ze allemaal geen/of korte queue hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
JSchut schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 15:37:
Dat is deels natuurlijk waar :) Echter heb ik geen zin in een verlaten Orgrimmar of een server met een bar slechte economie. Vandaar dat ik opzoek ben naar mensen die met plezier op een van deze servers spelen. zodat ik in iedergeval niet naar een hele dode of slechte realm ga verhuizen.

Aangezien het medium populated realms zijn verwacht ik dat ze allemaal geen/of korte queue hebben.
Ah zo, nee, joe hoeft op zowel Mazrigos of Stormrage niet bang te zijn om in een deserted Org te staan. Sinds MoP moet ik wel zeggen dat het stukken drukker is dan anders, maar je voelt je zeer zeker niet alleen :)

En queues? Die heb ik in jaren niet meer gezien, zoniet op Mazrigos, Stormrage als Eonar. (dé 3 servers waar ik het meeste op gespeeld heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Zijn er mensen die scenarios hebben uitgeprobeerd? Is het wat en is er eigenlijk een beetje leuke loot te krijgen? Heb me er helemaal nog niet mee beziggehouden eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

IntToStr schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 16:15:
Zijn er mensen die scenarios hebben uitgeprobeerd? Is het wat en is er eigenlijk een beetje leuke loot te krijgen? Heb me er helemaal nog niet mee beziggehouden eigenlijk.
Ik vind ze - zelfs als lore liefhebber - tegenvallen. Veel verhaal wordt er niet in verteld (dat is eigenlijk ook niet mogelijk op 15 minuten). Loot kan je krijgen als beloning voor een random scenario te kiezen in de vorm van wat Valor Points en een bag die een ilvl 463 item KAN bevatten. Meestal niet overigens.

In de Arena of Annihilation is wel éénmalig, door een quest, een ilvl 450 wapen te krijgen, en zo denk ik dat we dat scenario als de spirituele opvolgers van de Ring of Blood en Ring of Anguish en zo mogen beschouwen.

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
scenarios zijn ook bedoelt ipv group quests. Dus je moet ze echt niet gaan beschouwen als nieuwe dungeons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Erycius schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 16:18:
[...]

Ik vind ze - zelfs als lore liefhebber - tegenvallen. Veel verhaal wordt er niet in verteld (dat is eigenlijk ook niet mogelijk op 15 minuten). Loot kan je krijgen als beloning voor een random scenario te kiezen in de vorm van wat Valor Points en een bag die een ilvl 463 item KAN bevatten. Meestal niet overigens.

In de Arena of Annihilation is wel éénmalig, door een quest, een ilvl 450 wapen te krijgen, en zo denk ik dat we dat scenario als de spirituele opvolgers van de Ring of Blood en Ring of Anguish en zo mogen beschouwen.
Hmm ok, dus die ga ik ooit 1x lopen voor de achievements en dat was het wel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius

Erycius

I came on Eileen.

Inderdaad, de scenarios zijn niet gemaakt om meer dan één keer te lopen, of tot je de achievements hebt idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Jep ery, helaas denken spelers dat het gelijk goede loot moet geven en nuttig zijn etc. Daar zijn ze totaal niet voor

(Pynnock Ridders horst? Echt cool, geweldig om meer mensen te zien die zulk soort dingen doen)

[ Voor 29% gewijzigd door corset op 08-10-2012 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik vind het altijd wel leuk om zo veel mogelijk te kunnen zien van het spel, maar er is nu eenmaal zo veel op het moment dat je zult moeten kiezen. Iedereen heeft z'n eigen voorkeuren. Scenarios zijn dus niet nuttig (want ze vertellen blijkbaar niet eens iets nuttigs qua lore/verhaal) en geven geen leuke loot. Voor mij valt het dan af. Laat dat je niet tegenhouden om ze wel te doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius

Erycius

I came on Eileen.

hehe ik ben dan zo wel iemand die alles eens moet gezien of gedaan hebben (behalve PvP, en zelfs dan...) Ik lees ook de boeken en zo van die dingen, ik laat me graag onderdompelen in dat hele verhaal. Eigenlijk hoor ik thuis op een RP server (ik antwoord altijd "Kharanos" als iemand mij vraagt waar ik woon :p ) maar ja, historische redenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
haha klopt inderdaad :)

Trouwens, vraagje.

Waar komt de intolerantie vandaan bij WoW spelers over het algemeen? Laat ik 2 voorbeelden nemen:

1.) Larp (Wikipedia: Live action role-playing game) -> Iemand in een guild begon erover. Gelijk iemand anders die bijna begon te schreeuwen (ging nog net niet uit zn dak, maar scheelde bijna niks) dat we er over op moesten houden, dat het voor losers was etc. 90% van de guild was het met hem eens. Ik en een andere raid member werden uitgelachen dat we het deden (dacht dat je als een guild samen werkte, maar blijkbaar niet). Let wel op, ik zei er 1 ding over! vanaf daar is het gelijk losgegaan in de guild, met schreeuwerd (boven genoemd), en de rest van de clowns die het nodig vonden mij en de ander belachelijk te maken.
2.) Nieuwe class/race/whatever. Ik ben nu 72, vanaf 65 ben ik in 50% van de groups uitgemaakt voor lifeless bastard with no friends, en ergere dingen omdat ik een monk speel. Ben ook vaak genoeg een groep uitgetrapt omdat ik een monk ben.
3.) Raids. Tank vergeet letterlijk 1 keer te taunten. Vanaf dan elke raid, 1 member (die geen officer is, geen raid leader is) zit gelijk in TS te zeiken dat ik moet taunten, bij elke pull. Hij pulled voordat ik pull, gewoon zodat hij kan zeggen dat ik moet taunten.

Ik ga niet zeggen dat vroegâh alles beter was, maar ik merk wel dat dit de laatste jaren echt steeds erger en erger aan het worden is. Het zit nu gewoon op een niveau dat ik maar op een andere server vanaf 0 weer begonnen ben, gewoon om van al dat gezeik af te zijn.

Hoe moeilijk is het nou om een keer tolerant te zijn in een game.

[ Voor 4% gewijzigd door corset op 08-10-2012 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ian lijkt me dat je in de verkeerde guild zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Dit is meer een beeld over de afgelopen jaren kewi :) verschillende guilds, servers e.d.

Of ik heb weinig geluk, of het niveau is gedaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius

Erycius

I came on Eileen.

lanerios schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 16:33:
Trouwens, vraagje.

Waar komt de intolerantie vandaan bij WoW spelers over het algemeen?
Omdat je niet in een goeie guild zit, in tegenstelling tot mezelf. :p

Zonder die guild was ik al jaren geleden gestopt denk ik, maar het is een kleine, gezellige community van meer dan 10 jaar oud waar ik me heel goed bij voel, we komen geregeld samen (met de Belgische kern om de paar maanden, met de rest jaarlijks) en wij amuseren ons te pletter in game, ook al vorderen we altijd maar traag in de raid instances.

[ Voor 4% gewijzigd door Erycius op 08-10-2012 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-09 13:59
JSchut schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 15:37:
[...]

Ikzelf speel QT horde side. Met veel plezier, ben ooit van Trollbane hier naar gegaan en nooit spijt van gehad.

- Nog nooit last gehad van een queue tijd gehad tijdens het inloggen
- Economie is prima, goede vraag / aanbod en niet al te belachelijke prijzen.
- Fatsoenlijk bevolkt in Ogrimmar, niet super druk zoals ik op Trollbane gewend was, maar absoluut niet dood, altijd genoeg volk.

Weet niet wat je verder nog wilt weten?

-edit-

Verder heb je altijd wel de realm/battlegroup retards. Maar dat heb je overal.

Beste kan je gewoon is een keer een char aanmaken en zelf gaan kijken / AH checken om te zien wat je bevalt :)

[ Voor 11% gewijzigd door Dosed op 08-10-2012 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
@Ery

haha, dat is een groot deel. Moet wel zeggen dat ik in een paar goede heb gezeten. Maar elke keer zijn het dezelfde etters die door de officers worden beschermd (vrienden, fuckbuddies, whatever) die de goede spelers wegjagen. En dat is zo vermoeiend na een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:45

Zorian

What the fox?

Tjonge jonge. Levelen schiet nog steeds niet op. Heb inmiddels 14 uur /played op level 89 en krapaan 31% XP. Zo traag... :/

Levelen is ook bijna onmogelijk, mobs doen echt gigantisch veel pijn en dus moet ik vanzelfsprekend na zowat elk klein gevechtje mijn complete health regennen.

[ Voor 39% gewijzigd door Zorian op 08-10-2012 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Xereon schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 16:47:
Tjonge jonge. Levelen schiet nog steeds niet op. Heb inmiddels 14 uur /played op level 89 en krapaan 31% XP. Zo traag... :/
Dat is erg traag, quests zergen en je zou in iets minder dan 8 uur makkelijk 90 kunnen zijn.

Moet trouwens wel zeggen dat het een stuk trager aanvoelde wanneer ik mijn alt levelde. Komt mischien ook omdat Boomkin bagger dps doet tijdens het levelen (minder dan op level 85).

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Zie edit. :p Questen gaat super traag omdat ik vet veel moet knokken, maar dit me bijna onmogelijk wordt gemaakt door de OP mobs. Haast niet dood te krijgen (ben al gauw minuutje of 2 bezig om 1 mob down te krijgen) en ze hitten mij snoeihard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Xereon schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 16:47:
Dan lijkt het me dat jij je zelf laat verleiden door andere dingen ;)

Tussen de 4 a 5 uur voor mij om van 89 tot 90 te gaan.
Eerdere lvls waren ook zo'n 4-5 uur.

Als je niet 90 hoeft te zijn voor een raid, lekker rustig aan blijven doen :)
End Content loopt niet weg ;)

--edit--
Welke class en spec lvl jij dan ?
Gebruik CC en roots en what ever je heb, dit help echt.

Shadow priest deed ik Root/Fear/Horror/Silence en aggro dump zo dat ze me fiend pakten.
Zo heeft elke class natuurlijk wel zijn dingen.

[ Voor 19% gewijzigd door Derr_Hans op 08-10-2012 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Derr_Hans schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 16:51:
[...]

Dan lijkt het me dat jij je zelf laat verleiden door andere dingen ;)

Tussen de 4 a 5 uur voor mij om van 89 tot 90 te gaan.
Eerdere lvls waren ook zo'n 4-5 uur.

Als je niet 90 hoeft te zijn voor een raid, lekker rustig aan blijven doen :)
End Content loopt niet weg ;)
Voor mijn gevoel ging 88-89 een stuk sneller dan 85-88.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Mja, heb nog 5 alts die geleveld moeten worden. :p Op deze manier weten ze wel hoe ze mensen eventjes zoet moeten houden tot de volgende expansion. :')
En dan ook nog gearen, achievements scoren en alles. Mweh. Might take a looooong while.
Kom bovendien flink geld tekort om straks op 90 flying aan te schaffen, heb slecht een paar honderd gold.

[ Voor 18% gewijzigd door Zorian op 08-10-2012 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Erycius schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 16:18:
[...]

Ow die quest moet ik even oppikken dan! Kan dat gewoon in de scenario zelf?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
EJSchuiteman schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 16:52:
[...]

Voor mijn gevoel ging 88-89 een stuk sneller dan 85-88.
Voor mij ook, denk de 85-88 meer rond de 5 uur misschien 5:30 uur niet echt bij gehouden .. iig 1 lvl per avond :)

Maar Kun Lai summit vond ik erg prettig met lvl'en en dat maakte het voor mij gevoel ook sneller.
Townlong vond ik ook wel leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Dosed schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 16:41:
[...]

Ikzelf speel QT horde side. Met veel plezier, ben ooit van Trollbane hier naar gegaan en nooit spijt van gehad.

- Nog nooit last gehad van een queue tijd gehad tijdens het inloggen
- Economie is prima, goede vraag / aanbod en niet al te belachelijke prijzen.
- Fatsoenlijk bevolkt in Ogrimmar, niet super druk zoals ik op Trollbane gewend was, maar absoluut niet dood, altijd genoeg volk.

Weet niet wat je verder nog wilt weten?

-edit-

Verder heb je altijd wel de realm/battlegroup retards. Maar dat heb je overal.

Beste kan je gewoon is een keer een char aanmaken en zelf gaan kijken / AH checken om te zien wat je bevalt :)
Thnx! De keuze valt op QT. Wellicht vanavond even transferen. Zijn er nog restricties aan items die je mee kan nemen? level 50-70 is een cap van 5k gold maar over items wordt verder niks gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-09 13:59
JSchut schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 17:02:
[...]

Thnx! De keuze valt op QT. Wellicht vanavond even transferen. Zijn er nog restricties aan items die je mee kan nemen? level 50-70 is een cap van 5k gold maar over items wordt verder niks gezegd.
Wat de huidige restricties zijn voor transfers geen idee. Toen ik transferde had ik gewoon alle items die ik mee wilde hebben in m'n bank/bags gedaan. Die kwamen gewoon mee.

Ik zal je een PM sturen met m'n realid, add me maar als je wilt. Ben officer in een guild dus ik kan je zo inviten als je dat zou willen.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.