Gisteren weer een leuk raid avondje gehad. Elegon & Will of the emporer stonden op het programma.
Ik zag dat het gross van de guilds op 4/6 stonden en allemaal vastliepen op de dps check van Elegon, dus ik hield m'n hard al vast en verwachte een redelijk wipe avondje. Gelukkig bleek niks anders waar. & wipes (+3 van de raid avond daarvoor) en we hadden hem plat

We kwamen niet eens in de buurt van de enrage
We kwamen er achter dat we 3 tot 4 waves van adds aankonden wat voor een sterke debuff zorgt op de baas

en optijd je stacks resetten voordat hij hoog oploopt in de laatste phase is echt belangrijk. zodra je teveel stacks hebt kan je niet meer naar buiten want dan 1shot die buitenste aoe je

Doordat de laatste fase zo snel ging durfde ik niet te wachten tot m'n cd's samenvielen en ook nog vergeten om m'n potion te gebruiken zorgde ervoor dat ik maar rank 165 behaalde in wol. Tja, dat kan veel beter

Wel gekloot als hunter zijnde met de pet. Regelmatig tijdens de tries ging hij spontaan dood (platform afgevallen?) of switchde hij veel te laat tijdens de waves van de adds. Toch maar eens /petattack macro'en want dit kost ons dus de 4de wave op onze kill
Daarna hadden we Will of the Emporer zelfs plat op onze 3de try. Wow.. cool fight, heerlijk chaotisch.
Wel bizar om dus voor Elegon & Will of the Emporer gecombineerd minder tries nodig te hebben dan de eerste baas (14)
Helaas geen nieuwe loot mogen ontvangen. 2x caster dps trinkets en tanking gear. De bonus roll gaf me well de hands, maar ik had al de Tier hands van Sha ontvangen, dus daar had ik niks aan helaas
We zijn nu 476 wereldwijd.. jippie

.. maarja normals zeggen natuurlijk niks.
We waren ook 2de van de server (boooh) maar die hebben de eerste dag van de raids een complete dag ge-raid en hebben 2 avonden gewiped op Elegon vergelijk dat met onze tijden en het verschil is duidelijk
Ik ben benieuwd, er zijn wel plannen om volgens week heroics te gaan doen, wipes incoming!!!!