Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard P
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-09 16:54
Ik ben sinds een weekje weer eens begonnen met spelen, na ruim twee jaar niet gespeeld te hebben. Nu met de nieuwe talents, skills etc. van MoP wilde ik wel eens weten hoe de game nu aanvoelt. Tot nu toe heb ik het weer erg naar m'n zin, maar woensdag zit m'n 10 day free trial er al weer op. Nu heb ik van iemand een Scroll of Resurrection gekregen, maar als ik vervolgens daar op in wil gaan krijg ik de boodschap dat het voor mij unavailable is. Komt dat doordat ik al een 10 day free trial gekozen heb? En kan ik dan wel accepteren zodra m'n trial verlopen is? Was nogal een leuke aanbieding namelijk (instantly een character naar level 80, gratis Cataclysm, 7 dagen gratis spelen en nog wat extra's), maar nu zie ik 'm denk ik door m'n vingers glippen. Ik heb Cata nooit gespeeld, dus daar wil ik eerst even wat characters in gaan levelen, heb nu 9 level 80 characters.

Ander vraagje gelijk, zit er een code bij een hard copy van bijvoorbeeld Cataclysm, waarmee je de licentie aan je account kan verbinden? Anno 2012 hoeft dat toch niet meer per CD/DVD? Bij Battle.net is een digitale copy alleen zo ongelooflijk veel duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:18
Je hebt inderdaad alleen de code nodig. Toevoegen op battle.net en je kunt het spel daar verder downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
Xereon schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 16:47:
Tjonge jonge. Levelen schiet nog steeds niet op. Heb inmiddels 14 uur /played op level 89 en krapaan 31% XP. Zo traag... :/

Levelen is ook bijna onmogelijk, mobs doen echt gigantisch veel pijn en dus moet ik vanzelfsprekend na zowat elk klein gevechtje mijn complete health regennen.
Ik neem aan dat 14 played je bedoeld sinds level 85 en niet 89.. anders gaat er iets goed fout. 89-90 ging voor mijn gevoel een stuk sneller dan daarvoor :) Zit je al wel in townlong steppes of beter nog, dreadwaste? hier krijg je 250k xp unrested, gaat als een tierelier zo vlug :)

en mobs op dat niveau die doen wel een beetje pijn ja :P kleinere pulls misschien? meeste moet je toch kunnen bursten zodat ze nagenoeg dood zijn voordat ze bij je in de buurt komen (als je ranged ben)

[ Voor 8% gewijzigd door Helza op 08-10-2012 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard P
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-09 16:54
IntToStr schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 17:47:
Je hebt inderdaad alleen de code nodig. Toevoegen op battle.net en je kunt het spel daar verder downloaden :)
Nice. Zat er aan te denken in verband met online bestellen bij een goedkope webshop, met de vraag of ze alleen de code kunnen mailen. Maar ik zag dat ze bij Mycom bijvoorbeeld al morgen kunnen leveren voor 15 euro. Scheelt weer wat moeite, ook met de code i.p.v. installeren vanaf de DVD. Het meeste staat waarschijnlijk al op m'n PC omdat ik nu de trial van Cata aan het spelen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Kwam ik even bij de buren tegen.

http://games.fok.nl/nieuws/566646/1/1/50/world-of-warcraft-krijgt-minecraft-versie.html

Best ziek als je nog 24gig over hebt. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
beetje laat van fok. Dat project is al tijden bezig :P

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 00:50

hmr

*edit nevermind, iedereen moet doen wat hij leuk vind :)

[ Voor 7% gewijzigd door hmr op 08-10-2012 18:09 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obversarix
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-09-2023
Iemand die mij een Scroll van Resurrection zou willen geven?
Ik wil graag weer spelen en dit is een mooi moment voor iemand om die leuke mount te krijgen ;)

Edit: Vraag is voldaan ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Obversarix op 08-10-2012 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
Tailoring met mijn mage op 597 zitten. Alle recipes zijn nu groen en geven bijna geen skillup meer. Hierdoor heb ik enchanting al wel op 600 :)

Verder maar even naar level 86 gebracht. Levelen gaat zoveel sneller dan de priest.

Zojuist even gekeken naar het Ink of Dreams verhaal. Heb een vracht van anderen opgekocht voor een mooie prijs en zelf even Shoulder enchants maken en voila. In minder dan 5 minuten al 1100G verdiend. Eens kijken of we dit de komende dagen uit kunnen breiden.

edit: en weer een zooi opgekocht waar ik iets meer dan 2k winst op maak. Enige nadeel is het wachten op het craften, maar ach hoef er niets voor te doen verder :)

[ Voor 14% gewijzigd door EJSchuiteman op 08-10-2012 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
EJSchuiteman schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 22:32:
Tailoring met mijn mage op 597 zitten. Alle recipes zijn nu groen en geven bijna geen skillup meer. Hierdoor heb ik enchanting al wel op 600 :)

Verder maar even naar level 86 gebracht. Levelen gaat zoveel sneller dan de priest.

Zojuist even gekeken naar het Ink of Dreams verhaal. Heb een vracht van anderen opgekocht voor een mooie prijs en zelf even Shoulder enchants maken en voila. In minder dan 5 minuten al 1100G verdiend. Eens kijken of we dit de komende dagen uit kunnen breiden.

edit: en weer een zooi opgekocht waar ik iets meer dan 2k winst op maak. Enige nadeel is het wachten op het craften, maar ach hoef er niets voor te doen verder :)
Heb op onze server ook al gekeken en jammer genoeg is de inkt op AH net te duur om dit mee uit te halen.
Best jammer want er staat absurd veel van op AH.

edit:
Bah, ik kom net in een groep, 5 groene vinkjes maar hij loade de dungeon niet en opeens sta ik op het character select screen met de melding: World Server Down.
Nu kan ik weer op mijn realm maar heb de 30min dungeon deserter debuff.

[ Voor 11% gewijzigd door Deadsy op 09-10-2012 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Deadsy schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 00:11:
[...]

Heb op onze server ook al gekeken en jammer genoeg is de inkt op AH net te duur om dit mee uit te halen.
Best jammer want er staat absurd veel van op AH.

edit:
Bah, ik kom net in een groep, 5 groene vinkjes maar hij loade de dungeon niet en opeens sta ik op het character select screen met de melding: World Server Down.
Nu kan ik weer op mijn realm maar heb de 30min dungeon deserter debuff.
Heb nu al meer dan 4k winst gemaakt en het kost je echt alleen maar tijd om te maken. Je moet alleen niet zeggen dat je dit gaat doen, want dan gaan ze het allemaal zelf doen haha. Ik lul wat over m'n alts en voila.

Bij ons staan ze voor 120G buyout met 80-90G bid. Ik heb er al veel voor 60-70G (via trade) kunnen kopen omdat het om zoveel gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 10-09 13:08
EJSchuiteman schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 00:17:
[...]

Heb nu al meer dan 4k winst gemaakt en het kost je echt alleen maar tijd om te maken. Je moet alleen niet zeggen dat je dit gaat doen, want dan gaan ze het allemaal zelf doen haha. Ik lul wat over m'n alts en voila.

Bij ons staan ze voor 120G buyout met 80-90G bid. Ik heb er al veel voor 60-70G (via trade) kunnen kopen omdat het om zoveel gaat.
Niet veel winst per stuk maar aangezien je er echt niets voor hoeft te doen.
Bij ons staan ze op AH voor 8g per stuk dus geen winst te behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SdtThys
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-06 21:44
Ga na 1.5jaar afwezigheid nog eens beginnen met wow, de nieuwe expansie ziet er nog wel tof uit. Iemand die me toevallig een SOR kan sturen?
Ben eens benieuwd om een nieuwe class te rollen met instant 80, ben nog aan het twijfelen tussen een priest of een paladin. Voorstellen? Wat is momenteel zwaar OP? :P

[ Voor 3% gewijzigd door SdtThys op 09-10-2012 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mint
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:38
SdtThys schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 00:34:
Ga na 1.5jaar afwezigheid nog eens beginnen met wow, de nieuwe expansie ziet er nog wel tof uit. Iemand die me toevallig een SOR kan sturen? TsThys at gmail . com
Ben eens benieuwd om een nieuwe class te rollen met instant 80, ben nog aan het twijfelen tussen een priest of een paladin. Voorstellen? Wat is momenteel zwaar OP? :P
Momenteel is een Monk redelijk OP, maar dat zal binnenkort wel veranderen. Toch is het zeker de moeite waard om dat eens te proberen.

Je SoR heb je ontvangen btw. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Bah, net even Coren gedaan in een pug. Ik weet weer waarom ik pugs haat. Gisteren gerespect naar resto omdat ons raiding team een healer mist, dus ik dacht even het healing trinket op te halen. Kom ik dus in een pug terecht met 4 mensen van een Portugees realm die gewoon vrolijk (onbeleefd) in het Portugees tegen elkaar aan het lullen zijn, needt de tank aan het eind van de run zonder een woord te zeggen ook op dat trinket dat daadwerkelijk dropte en rolde mij eruit. Bah. :r

Ik ga morgen wel weer met guildies, laat de pugs maar over aan dat soort losers. Ze verpesten het mooi voor zichzelf.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lcount
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:35
EJSchuiteman schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 00:17:
[...]

je weet dat vanaf woensdag je weer kan traden?
10 dreams naar 1 starlight.

Lcount: Shadow Priest - Twilight's Hammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
NMe schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 01:09:
Bah, net even Coren gedaan in een pug. Ik weet weer waarom ik pugs haat. Gisteren gerespect naar resto omdat ons raiding team een healer mist, dus ik dacht even het healing trinket op te halen. Kom ik dus in een pug terecht met 4 mensen van een Portugees realm die gewoon vrolijk (onbeleefd) in het Portugees tegen elkaar aan het lullen zijn, needt de tank aan het eind van de run zonder een woord te zeggen ook op dat trinket dat daadwerkelijk dropte en rolde mij eruit. Bah. :r

Ik ga morgen wel weer met guildies, laat de pugs maar over aan dat soort losers. Ze verpesten het mooi voor zichzelf.
Das idd wel naatje ja :/
Was de tank een palladin? Dacht dat dit soort dingen namelijk niet meer konden met de nieuw loot rules enzo...

Ach, het Coren gevecht kost je 5 minuten en je hebt instadungeon als healer zijnde.
Gewoon blijven proberen, die trinket is het waard.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 14:01
Renquin schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 08:14:
Was de tank een palladin? Dacht dat dit soort dingen namelijk niet meer konden met de nieuw loot rules enzo...
Ook dan had het niet gekund. Je kan, volgens mij, alleen needen op het item dat geschikt is voor actieve spec. overige specs kan je niet op needen, alleen greeden.

Ik heb al een paar Coren groepen gehad, die gewoon keihard faalden. Heb een aantal wipes gehad :')

[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 09-10-2012 08:19 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvvelzen
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-08 19:20
Derr_Hans schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 16:51:
[...]

Dan lijkt het me dat jij je zelf laat verleiden door andere dingen ;)

Tussen de 4 a 5 uur voor mij om van 89 tot 90 te gaan.
Eerdere lvls waren ook zo'n 4-5 uur.

Als je niet 90 hoeft te zijn voor een raid, lekker rustig aan blijven doen :)
End Content loopt niet weg ;)

--edit--
Welke class en spec lvl jij dan ?
Gebruik CC en roots en what ever je heb, dit help echt.

Shadow priest deed ik Root/Fear/Horror/Silence en aggro dump zo dat ze me fiend pakten.
Zo heeft elke class natuurlijk wel zijn dingen.
Ik heb toevallig gisteren me derde op 90 getikt en er zijn er een paar onderweg en 4-5u voor 88-90 is wat ik ook ongeveer haal. 85-87 is een stuk sneller zo'n 2.5-3u. Let wel dat is zonder dungeons en met rested.

start in jade, meestal bovenste deel van de map in zijn geheel dan ben je zeker 86
dan jump ik valley in tot 87, zodra ik 87 ben direct naar summit. Die speel ik voor het
grootste deel, dan nog even steppes in tot ik 89 ding en dan vanaf 89 questen in dread wastes,
zodat je een 437 setje hebt en hc's in kan.

Me eerste char (raf monk) is loremaster, dus ik hoef nu niet zo nodig meer alle zones volledig te doen.

hth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvvelzen
Zeror schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 08:18:
[...]

Ook dan had het niet gekund. Je kan, volgens mij, alleen needen op het item dat geschikt is voor actieve spec. overige specs kan je niet op needen, alleen greeden.

Ik heb al een paar Coren groepen gehad, die gewoon keihard faalden. Heb een aantal wipes gehad :')
geldt toch alleen in raids die lootrules?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 21:00
Richard P schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 17:38:
Tot nu toe heb ik het weer erg naar m'n zin, maar woensdag zit m'n 10 day free trial er al weer op. Nu heb ik van iemand een Scroll of Resurrection gekregen, maar als ik vervolgens daar op in wil gaan krijg ik de boodschap dat het voor mij unavailable is. Komt dat doordat ik al een 10 day free trial gekozen heb? En kan ik dan wel accepteren zodra m'n trial verlopen is?
Het wel jammer dat Blizzard nergens vertelt dat als je zo'n trial accepteert niet meer in aanmerking komt voor de SoR (tenzij daarna weer 3 maanden wacht). Misschien een post maken op de Wow Forums waarom dit zo is.
[...]
Was het maar waar, het is op heden nog steeds hetzelfde systeem.
Als in een van de spec kan gebuiken mag je erop needen, zo kan ik als hunter nog fijn op alle Strength items needen. (plus melee wapens :S)

Ze willen eerst kijken hoe reacties zijn op de nieuwe LFR loot-systeem, als dat goed uitpakt komt dat ook naar LFG
(persoonlijk geeft de voorkeur aan het huidige systeem ondanks de kans op ninja looting, met andere systeem wordt compleet onmogelijk om een andere spec te gearen)

[ Voor 3% gewijzigd door Teunis op 09-10-2012 08:35 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01:36
IS nog niet zo, kon met mijn Frost-DK gewoon needen op Tank trinkets op Direbrew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Lcount schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 06:03:
[...]

je weet dat vanaf woensdag je weer kan traden?
10 dreams naar 1 starlight.
Ja dan zullen ze door niemand meer verkocht worden. Dan farm ik zelf wel weer.

Voordat ik wilde slapen kreeg ik een whisper van iemand die meer dan 100 stacks had 8)7
100 stacks opgekocht, verwerkt en een uur later 6k winst. Moest me vanavond maar weer melden als ik nog meer wilde.

Totaal meer dan 10k winst gepakt met een paar uurtjes een beetje Shoulder enchants maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

RaDKiLL schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 15:07:
Ben al 2 jr bezig met de Oracles eggs.....

Aged Yolk FTL

/typo
W000t! Gisteren eindelijk de Green Proto drake! Woehoeeeeee!

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 14:01
Teunis schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 08:32:
Was het maar waar, het is op heden nog steeds hetzelfde systeem.
Als in een van de spec kan gebuiken mag je erop needen, zo kan ik als hunter nog fijn op alle Strength items needen. (plus melee wapens :S)

Ze willen eerst kijken hoe reacties zijn op de nieuwe LFR loot-systeem, als dat goed uitpakt komt dat ook naar LFG
(persoonlijk geeft de voorkeur aan het huidige systeem ondanks de kans op ninja looting, met andere systeem wordt compleet onmogelijk om een andere spec te gearen)
Dan denk ik dat ik inderdaad ietswat in de war bent met het LFR loot systeem.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Wat een verademing is het spelen van een blood dk zeg. Als ik dit had geweten dan had ik mijn dk van 85-90 geleveld als blood. Survivability is super, ik kan gewoon grote groepen pullen en dankzij AoE en vengeance gaan ze nog relatief snel down ook. Sinds mijn respec naar blood ben ik nog niet teruggegaan naar mijn dps spec.

Verschillende heroics al getanked om wat handigheid te krijgen met het tanken als dk. Ik begin er al wat meer in te komen, maar zit nog wel een beetje te zoeken naar wanneer je welke cooldown het beste in kan zetten. Het voelt alleen wel erg idioot om zoveel dps te doen in dungeons. Het verschil met dpsers is niet eens zo groot.

Nu maar hopen dat de tweede raidgroep van de grond gaat komen, ik ben toe aan raiden ;)

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-08 21:57
Zeror schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 09:33:
[...]

Dan denk ik dat ik inderdaad ietswat in de war bent met het LFR loot systeem.
Gefeliciteerd! Zelf ook een tijd mee bezig geweest, maar niet ZO lang ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

dvvelzen schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 08:20:
[...]

Ik heb toevallig gisteren me derde op 90 getikt en er zijn er een paar onderweg en 4-5u voor 88-90 is wat ik ook ongeveer haal. 85-87 is een stuk sneller zo'n 2.5-3u. Let wel dat is zonder dungeons en met rested.

start in jade, meestal bovenste deel van de map in zijn geheel dan ben je zeker 86
dan jump ik valley in tot 87, zodra ik 87 ben direct naar summit. Die speel ik voor het
grootste deel, dan nog even steppes in tot ik 89 ding en dan vanaf 89 questen in dread wastes,
zodat je een 437 setje hebt en hc's in kan.

Me eerste char (raf monk) is loremaster, dus ik hoef nu niet zo nodig meer alle zones volledig te doen.

hth
Wow... op zo'n team ding je binnen 6,5 uur 90 als alles goed gaat ;)

* zou bijna zeggen : Zin om een zakcentje te verdienen en mijn pally te levellen? 8)

[ Voor 5% gewijzigd door hmr op 09-10-2012 09:50 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankMennink
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-04 11:34
Darkmoon cards verkopen verdomd lekker moet ik zeggen, na t levelen van 85-87 genoeg voor 4 cards, op AH gezet en een dikke 35k profit mogen ontvangen. Ook de Living Steel transmutes leveren veel op. Tijdens t levelen 85-87 stuk of 30 stacks ghost iron bars binnengehaald. Met minder dan 3 stacks (transmute master) per living steel gaat het hard als ze verkopen voor 1-1.3k ^^ Ook in de eerste paar dage die engineering trinkets gemaakt voor 500G per stuk, toch ook weer 10k mee binnengehaald in twee dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

FrankMennink schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 09:51:
Darkmoon cards verkopen verdomd lekker moet ik zeggen, na t levelen van 85-87 genoeg voor 4 cards, op AH gezet en een dikke 35k profit mogen ontvangen. Ook de Living Steel transmutes leveren veel op. Tijdens t levelen 85-87 stuk of 30 stacks ghost iron bars binnengehaald. Met minder dan 3 stacks (transmute master) per living steel gaat het hard als ze verkopen voor 1-1.3k ^^ Ook in de eerste paar dage die engineering trinkets gemaakt voor 500G per stuk, toch ook weer 10k mee binnengehaald in twee dagen
Die trinkets gaan voor 35g bij ons op de server... :[

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankMennink
hmr schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 09:52:
[...]

Het was ook echt de eerste 2 dagen na de release, gewoon in de valley of four winds gaan staan en spammen dat je die zooi verkoopt. Met het levelen van mn engi char kreeg ik toch vrdomd veel ore en het verkocht prima ^^ Nu zijn die dingen niets meer waard omdat t grootste deel toch al beter heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
hmr schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 09:52:
[...]

Dat is goedkoper dan die losse kaartjes ;)
Pas al twee kaartjes voor 13k verkocht en een ander kaartje voor 18.5. Als je er 8 van nodig hebt, is dat gek zat.

Zodra deze gekte over is maak ik er wel één voor mezelf >:)
Dit zal zeer waarschijnlijk deze woensdag al zijn, aangezien de Inkt dan in overvloed verkrijgbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankMennink
EJSchuiteman schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 09:55:
[...]

Dat is goedkoper dan die losse kaartjes ;)
Pas al twee kaartjes voor 13k verkocht en een ander kaartje voor 18.5. Als je er 8 van nodig hebt, is dat gek zat.

Zodra deze gekte over is maak ik er wel één voor mezelf >:)
Dit zal zeer waarschijnlijk deze woensdag al zijn, aangezien de Inkt dan in overvloed verkrijgbaar is.
Je hebt wel nog steeds n scroll of wisdom nodig, dus heel snel zal t ook weer niet gaan, maximaal 16. Als je daarmee in een keer n deck kan maken heb je verdomd veel geluk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
FrankMennink schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 09:58:
[...]

Je hebt wel nog steeds n scroll of wisdom nodig, dus heel snel zal t ook weer niet gaan, maximaal 16. Als je daarmee in een keer n deck kan maken heb je verdomd veel geluk :P
Ow ik heb er geen haast mee ;) Voor mijn priest heb ik in ieder geval al de Trinket van Coren Direbrew voor als ik 90 wordt. In het andere slot zit de trinket van Engineering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Overigens moet ik even mijn beklag doen over de rogue class.... hij voelt zowel in PVE als in PVP behoorlijk underpowered aan.. De energie regen is te laat in assasination en combat doet zonder cooldowns echt CRAP damage.. wordt er aan alle kanten uit gedpst..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 10:56
Gister ook weer verder gegaan met mijn Monk. Blijft leuk, ben nu level 69 en kan al naar Northrend, ik ga alleen pas als mijn proffs hoog genoeg zijn en ik mijn area heb afgerond. Wil toch een keer Lorewalker krijgen ;).

Nu loop ik alleen tegen het feit aan dat ik in Nagrand nog 14 quests moet, maar ik nergens meer iets kan oppakken. Nu heb ik al op google gekeken en er zijn schijnbaar een aantal scryer quests die meetellen voor de nagrand lijst, maar 14 lijkt me wel veel. Zijn er naast addons andere mogelijkheden om na te gaan welke quest ik wel of niet heb gehad? Speel nu nog namelijk zonder add ons en wil dat voorlopig zo houden ;)

Verder heb ik ook al 4 motes of harmony op mijn 69 monk. Ze zitten in de crates die je kan opvissen bij de darkmoon faire. Geen idee of ik die dingen nodig ga hebben, maar dat zien we dan wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

hmr schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 10:03:
Overigens moet ik even mijn beklag doen over de rogue class.... hij voelt zowel in PVE als in PVP behoorlijk underpowered aan.. De energie regen is te laat in assasination en combat doet zonder cooldowns echt CRAP damage.. wordt er aan alle kanten uit gedpst..
Same goes for priests... :/ Zowel Disc (oom) als Shadow....

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvvelzen
hmr schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 09:48:
[...]

Wow... op zo'n team ding je binnen 6,5 uur 90 als alles goed gaat ;)

* zou bijna zeggen : Zin om een zakcentje te verdienen en mijn pally te levellen? 8)
hehe nee dank je... 't is een combi tussen

1) main monk
2-3) gathering prof chars
4) pvp shammy (88,7)
5) ..... een char terwijl shammy rested staat te krijgen en alvast voor de 5 diff class op 90 achieve

*) en een traag guild qua levelling :P

moet wel zeggen dat lvlen steeds langzamer gaat met al die dailies.... alles op mijn main (bijna lotus op rev dus dan worden het er nog meer) en dan die andere die 90 zijn met tillers zodat je alle landjes krijgt, danwel
voor cooking danwel voor crafting plantjes.... best grappig eigenlijk crops die je enchanting dust geven enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Iemand zin om een scroll of resurrection te sturen? M'n contact is het vergeten geloof ik :)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-08 17:53

MetalPool

Boe!

Mjah wil ik best doen....ben verdomme alleen niet thuis :(

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Donnas-A schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 10:39:
Mjah wil ik best doen....ben verdomme alleen niet thuis :(
Kan dit niet gewoon via de Battle.net site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvvelzen
EJSchuiteman schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 10:40:
[...]

Kan dit niet gewoon via de Battle.net site?
ja, maar als je nooit via bijvoorbeeld je werk inlogt dan heb je kans op een blocked account als je dat ineens wel doet. Gelukkig heb ik mobile-alert dus kon ik hem snel weer aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:46

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Of je authenticator ligt thuis ;)

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Gisteren wilde ik alleen even wat dailies doen, maar wat gaat dat traag zeg. De dailies op zichzelf gaan nog wel redelijk vlug, maar de hoeveelheid rep die je krijgt schiet niet echt op. Dat wordt dus nog nog vele weken hetzelfde doen :( Golden lotus krijg je maar zo'n 1k rep per dag. Die serpent rep is een paar k per dag, maar die moet tot exalted. Heb nog geen enkel onyx egg gevonden om het wat sneller te laten gaan.

Daarna toch nog een snelle poging tot een trinket van direbrew gedaan omdat ik die nog miste. Als tank deed ik > 50% healing done en > 40% damage done :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-08 17:53

MetalPool

Boe!

Ja ik zit namelijk op mijn werk....en die blocked alles wat ook maar met Gaming te maken heeft!
Ik kan je er anders vanmiddag 1 sturen?

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Langolier
  • Laatst online: 02-09-2022
stuur me ff anders berichtje voor scroll met gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorpse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-04 13:50
Snappie88 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 10:39:
Iemand zin om een scroll of resurrection te sturen? M'n contact is het vergeten geloof ik :)
Ik kan dit nu wel direct doen. PM me maar even je email adres door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Langolier
  • Laatst online: 02-09-2022
:) ik zie het wel. PM mij of Dorpse dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
Snappie88 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 10:39:
PM even je mail, stuur ik m direct :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvvelzen
IntToStr schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 10:42:
Gisteren wilde ik alleen even wat dailies doen, maar wat gaat dat traag zeg. De dailies op zichzelf gaan nog wel redelijk vlug, maar de hoeveelheid rep die je krijgt schiet niet echt op. Dat wordt dus nog nog vele weken hetzelfde doen :( Golden lotus krijg je maar zo'n 1k rep per dag. Die serpent rep is een paar k per dag, maar die moet tot exalted. Heb nog geen enkel onyx egg gevonden om het wat sneller te laten gaan.

Daarna toch nog een snelle poging tot een trinket van direbrew gedaan omdat ik die nog miste. Als tank deed ik > 50% healing done en > 40% damage done :D
voordeel van snel levellen :) eerste dag 90 vond ik 45 eggs in 1.5 uur.... daarna was het drama.... maar hij is al een tijdje exalted nu dus die skip ik lekker.

De lotus rep gaat omhoog je krijgt er meer als je op een hoger rep level zit.

Daarbij schijnt er een aanpassing te komen dat je op rev meer rep gaat krijgen en je alts dan ook. (stond volgens mij vrijdag op mmo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Wow, vijf berichtjes 8)7 First come first serve jongens! Mocht de eerste falen, ga ik door naar de tweede O+

Heel er bedankt in ieder geval *O*

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvvelzen
dvvelzen schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 10:48:
[...]
Daarbij schijnt er een aanpassing te komen dat je op rev meer rep gaat krijgen en je alts dan ook. (stond volgens mij vrijdag op mmo)
http://blue.mmo-champion.com/topic/238867-upcoming-reputation-changes/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is gebugged voor de Klaxxi dailys heb er al een post overgemaakt op het eu forum, maar tot op heden nogsteeds geen reactie van blizzard..... zoals gewoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvvelzen
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:02:
[...]

Dit is gebugged voor de Klaxxi dailys heb er al een post overgemaakt op het eu forum, maar tot op heden nogsteeds geen reactie van blizzard..... zoals gewoonlijk.
ow lol wist niet dat die patch al live was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvvelzen schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:05:
[...]

ow lol wist niet dat die patch al live was :)
Ik krijg met andere factions namelijk al wel dubbele rep dus kweet het alleen niet cker, maja vind het wel raar dat ikvoor andere dailys het wel krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Hahaha Inks kopen is ook voorbij. Er gaan nu al mensen profiteren van de nieuwe inkttrader.
I.p.v. rond de 100G staan ze er nu op voor over de 600G. Benieuwd of dit gaat lopen.

[ Voor 8% gewijzigd door EJSchuiteman op 09-10-2012 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Vengeance voor tanks wordt gehotfixed. Gaat nu sneller opbouwen. Ik was zelf voor de verandering eens als prot ipv ret de dailies aan het doen en het viel me al op dat ik echt als een mietje dps deed. Ik kon wel gewoon 3 elites en 8 simpele mobs pullen en m'n health bijna niet onder 80% zien komen... Ging eigenlijk nergens over. Maar nu ga ik dus ook nog eens harder slaan vanaf het begin.

Beetje raar dat ik als tank nu dus alle damage op me neem, de boss bezig hou / positioneer, bovenaan de dps meter sta en bovenaan de hps meter sta (glyph of the battle healer icm seal of insight) :S Kan beter alles solo gaan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
RaDKiLL schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 10:29:
[...]

Same goes for priests... :/ Zowel Disc (oom) als Shadow....
Wat ?

Ik als shadow met Disc reforges gaat echt niet oom in heroics.
haal zo'n 50 tot 55k dps op meeste heroic boss fights en dit is met healing trinkets.

(BTW die coren healing trinket proc op Halo en zo ook de andere "proc on healing spell" trinkets.

Shadow is bij lange na niet Underpowerd of gevoelig om oom te gaan.
Eigenlijk zijn shadow priest heel erg goed op het moment en zijn een van de betere casters.

Heel de weg van 85-90 ben ik niet 1keer oom geweest als shadow.

Disc daar in tegen ben ik met je eens, heroics is geen probleem meer nu maar was het wel.
Gister nog een 2 tal heroics gedaan met hmr :)

Gewoon zelf als disc lekker door pullen, door de tank life grippen naar de next pack en maar door raggen en met een guild tank even snel die pack er achter pullen als die eerste bijna dood is.

Raiding als disc schijnt hard werken te zijn om maar in de buurt te komen van de andere healers zelfde geld voor Holy priests. Bij enorme pulls in heroics gaat ik zeker wel oom en moet ik ffkes de zeilen bij zetten terwijl onze resto shaman wel moet opletten maar zeker niet krap aan zit met iedereen up te houden.

Morgen ga ik het zien hoe raiding is, gaan we eindelijk beginnen :D

Ter info ilvl is nu 465 (shadow 466) en ben wel erg spirit gericht, op chest (green item) en 1 ring na (mastery/haste). Die gloves mogen ook wel weg (ilvl 458 ;) ) als mijn main spec.

[ Voor 8% gewijzigd door Derr_Hans op 09-10-2012 11:58 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
IntToStr schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:35:
Vengeance voor tanks wordt gehotfixed. Gaat nu sneller opbouwen. Ik was zelf voor de verandering eens als prot ipv ret de dailies aan het doen en het viel me al op dat ik echt als een mietje dps deed. Ik kon wel gewoon 3 elites en 8 simpele mobs pullen en m'n health bijna niet onder 80% zien komen... Ging eigenlijk nergens over. Maar nu ga ik dus ook nog eens harder slaan vanaf het begin.

Beetje raar dat ik als tank nu dus alle damage op me neem, de boss bezig hou / positioneer, bovenaan de dps meter sta en bovenaan de hps meter sta (glyph of the battle healer icm seal of insight) :S Kan beter alles solo gaan doen...
Wut, nog sneller opbouwen? Dan zie ik helemaal geen toegevoegde waarde meer om terug te gaan naar dps ^^ Maar de uitdaging van tanken gaat er zo wel een beetje van af zeg :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
Mik! schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:50:
[...]

Wut, nog sneller opbouwen? Dan zie ik helemaal geen toegevoegde waarde meer om terug te gaan naar dps ^^ Maar de uitdaging van tanken gaat er zo wel een beetje van af zeg :/
Nouja, DPS van de tanks zijn nu ook belangrijk geworden. Dus een tank moet overleven en zolang hij dat kan kan hij goede dps doen :P. Als DPS zijnde natuurlijk wel zuur dat de tank NOG belangrijker wordt dan voorheen :)

Voorheen hing de DPS op de dps schouders, nu is het ineens gedeeld tussen tank & dps :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Beetje raar natuurlijk dat de dps spelers volledig gericht zijn op damage doen, maar dat ik als meat shield bijna overal bovenaan sta. Ik vind het wel leuk hoor, hoge dps doen, maar het klopt gewoon niet gezien de rolverdeling. Ik focus me er verder niet op, het gaat er als tank gewoon om dat je threat houdt en in leven blijft en de boss neerzet waar ie moet staan, maar dan alsnog meer dps doen dan een speler die je daar voor bij je hebt is gewoon raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Kan beter alle plate DPS meenemen als Tanks :p

....... damn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Uiteraard heeft een tank alleen vengeance en dus die hoge dps als ie aangevallen wordt, dus je hebt niets aan meer tanks als ze niet iemand hebben om zich door in elkaar te laten meppen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet waarom tanks damage moeten doen.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 15:41
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 12:04:
Ik snap niet waarom tanks damage moeten doen.......
Gewoon omdat het kan en leuk is ;-)

maak niet van jouw verwachting mijn verplichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skassie schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 12:04:
[...]

Gewoon omdat het kan en leuk is ;-)
Het is alleen maar vern**kt in PvP kuch bloodknights kuck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Nu een paar heroics gedaan.. maar wat me opvalt is dat het (weer) te simpel is. Ben maar 1x gewiped vanwege het AFK gaan van de healer.. lol..

Vraag me af hoe lang Blizzard dit kan volhouden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hawker
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19-06 19:15
Iemand die hier Moonkin speelt in heroics? Ik heb namelijk het idee dat moonkin dps wat aan de lage kant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maniak schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 12:05:
Nu een paar heroics gedaan.. maar wat me opvalt is dat het (weer) te simpel is. Ben maar 1x gewiped vanwege het AFK gaan van de healer.. lol..

Heroics horen ook makkelijk te zijn aangezien we nu World of Casualcraft: Grindaria spelen. De Heroic raids lijken mij interresant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:20
maniak schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 12:05:

Dan moet je challange mode gaan doen...

Word wel een beetje moe van dat het is te makkelijk QQ en ondertussen hebben ze nog geen servers first geen heroic kills en geen challange modes op gold.
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 12:09:
[...]

Heroics horen ook makkelijk te zijn aangezien we nu World of Casualcraft: Grindaria spelen. De Heroic raids lijken mij interresant
:Y

[ Voor 20% gewijzigd door Mektheb op 09-10-2012 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 12:09:
Blizzard heeft destijds al aangegeven dat heroics gewoon de nieuwe lvl 90 dungeons zijn en niets aparts meer. De uitdaging ligt er nu gewoon in om in challenge modes gold te halen en van wat ik kan afleiden uitde op MMO-Champ gepostte grafiekjes is dat blijkbaar zo makkelijk nog niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
IntToStr schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 12:02:
Uiteraard heeft een tank alleen vengeance en dus die hoge dps als ie aangevallen wordt, dus je hebt niets aan meer tanks als ze niet iemand hebben om zich door in elkaar te laten meppen ;)
AoE dmg ... gaat hard hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

detheavn schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 12:13:
[...]

Blizzard heeft destijds al aangegeven dat heroics gewoon de nieuwe lvl 90 dungeons zijn en niets aparts meer. De uitdaging ligt er nu gewoon in om in challenge modes gold te halen en van wat ik kan afleiden uitde op MMO-Champ gepostte grafiekjes is dat blijkbaar zo makkelijk nog niet :)
een van de gouden tips voor Challenge Modes: Neem een rogue meer voor die dikke vette party stealth kan je het grootste deel van de trash skippen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 12:14:
[...]

een van de gouden tips voor Challenge Modes: Neem een rogue meer voor die dikke vette party stealth kan je het grootste deel van de trash skippen!
Je moet alleen wel opletten dat je niet teveel skipped, want je moet meestal 50 mobs afmaken per run (om goud te halen ieder geval).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even een dungeon gedaan met mijn lvl80 warrior eindelijk met 5 man erdoorheen gepushed. alles op crit zetten en bam! knallen maar. hierna de ingang verdedigen anders verliezen we de dungeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 12:38:
Net even een dungeon gedaan met mijn lvl80 warrior eindelijk met 5 man erdoorheen gepushed. alles op crit zetten en bam! knallen maar. hierna de ingang verdedigen anders verliezen we de dungeon.
de ingang verdedigen? ik ben ff de draad kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:42
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 12:05:
[...]

Het is alleen maar vern**kt in PvP kuch bloodknights kuck
werkt vengeance weer in pvp dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 12:39:
[...]

The Violet Hold uit WotLK?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 12:39:
[...]

Roleplay ftw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
[...]
Ook een paar keer bijna wipes gehad op Coren met een guildrun
Hadden een warrior mee die welgeteld 9k DPS deed als DPS-er. Won in 3 runs beide tanking trinkets (hij wil een tank zijn). Gisteren hij blij: ik heb eindelijk het ilvl voor heroics, dus kan nu guildrun HC doen, de rillingen liepen over mijn rug. Dus ik met een gekke bek : goh, je raid-character is dus bijna heroic geared, zegt hij nog volmondig ja ook terwijl hem al was medegedeeld dat hij op zijn warrior geen DPS-plek krijgt en dat we geen (slechte) tanks nodig hebben.

Zal dus wel gauw weer guilddrama worden, want als die gozer meegaat ga ik niet :p

@derHans, bedankt voor alchemy tip. Kostte me 500G om alchemy te powerlevelen naar 600 en mis nu nog maar 1 recipy. 4 meer dagen en dan heb ik al mijn professions op 600 (cooking)

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoeBravo schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 12:42:
[...]

werkt vengeance weer in pvp dan?
nee gelukkig niet haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Gewoon 3 elemental shamans meenemen op challenge mode.
infinite chain lightning , ligt alles zo plat ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Helza schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:57:
[...]

Nouja, DPS van de tanks zijn nu ook belangrijk geworden. Dus een tank moet overleven en zolang hij dat kan kan hij goede dps doen :P. Als DPS zijnde natuurlijk wel zuur dat de tank NOG belangrijker wordt dan voorheen :)

Voorheen hing de DPS op de dps schouders, nu is het ineens gedeeld tussen tank & dps :|
Ik ben het met je eens dat het belangrijker wordt, maar ik vind dat een tank op plek 4 hoort qua dps en bij voorkeur met een redelijk grote afstand. En dat is nu niet het geval. Zeker op AoE-fights knal ik ver over de dps heen. Gister een trashpack in Scholomance waar het dreigde mis te gaan. Army gepopt en verder gewoon bloodboil en dnd gebruikt. Bam, 160k dps zonder effort, de eerstvolgende dps stond op 70k. Ander voorbeeld is Sha of Anger. Zaterdagmorgen Sha gedaan als unholy dps en mijn dps was niet om naar huis te schrijven (gear issue telt mee, maar toch), gister als blood tank en mijn dps was minimaal 2 keer zo hoog, misschien zelfs wel 3 keer. Nu zijn het twee voorbeelden met aoe in plaats van single target, maar ik vind het verschil wel echt heel erg groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

hmr schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 16:54:
[...]

Ow die quest moet ik even oppikken dan! Kan dat gewoon in de scenario zelf?
Jep, quest is volledig op te pikken en in te leveren in het scenario. De bossfights zijn er wel leuk overigens!

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Mik! schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 13:08:
[...]

Ik ben het met je eens dat het belangrijker wordt, maar ik vind dat een tank op plek 4 hoort qua dps en bij voorkeur met een redelijk grote afstand. En dat is nu niet het geval. Zeker op AoE-fights knal ik ver over de dps heen. Gister een trashpack in Scholomance waar het dreigde mis te gaan. Army gepopt en verder gewoon bloodboil en dnd gebruikt. Bam, 160k dps zonder effort, de eerstvolgende dps stond op 70k. Ander voorbeeld is Sha of Anger. Zaterdagmorgen Sha gedaan als unholy dps en mijn dps was niet om naar huis te schrijven (gear issue telt mee, maar toch), gister als blood tank en mijn dps was minimaal 2 keer zo hoog, misschien zelfs wel 3 keer. Nu zijn het twee voorbeelden met aoe in plaats van single target, maar ik vind het verschil wel echt heel erg groot.
Rogues zitten ook qua dps ver onder de tank..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
hmr schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 13:11:
[...]

Ik bedoelde het meer algemeen ;) Als tank hoor je niet bovenaan te staan, period. Daar horen de dpsers te staan en hoe het daar verdeelt is, maakt mij weinig uit. Ik gaf alleen mijn eigen voorbeeld, omdat ik op mijn DK heel duidelijk het verschil zie tussen dps en tank nu ik beide heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

rogue is atm egt belachelijk slecht xD kheb met ze te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 13:14:
[...]

rogue is atm egt belachelijk slecht xD kheb met ze te doen
Heb bijna spijt dat ik mijn oude main weer heb opgepakt.... Het is echt verschrikkelijk!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
[...]

Klopt wel een beetje, je hing in de midden moot en op 1 fight zelfs lag ik als disc maar 2 a 3k onder jouw en stond ik wel boven de tank :D

Sholomance 1st boss geloof ik, dit is namelijk een DPS fight voor Disc.

Onze guild rogue is ook wat minder qua dps dan hij was in DS :)

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmr schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 13:15:
[...]

Heb bijna spijt dat ik mijn oude main weer heb opgepakt.... Het is echt verschrikkelijk!
Ik zat te twijfelen om me rogue te knallen toen hij z'n legendarys kreeg, maar koos tog voor me warrior al ongeveer 6 jaar me main nu :D en heb de juiste keus gemaakt. Knetter sterk weer zoals vroeger alleen het jammere is dat je maar 5% van je brein nodig hebt om een warrior goed te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 13:17:
[...]
dat je maar 5% van je brein nodig hebt om een warrior goed te spelen.
Dat is roleplayinggewijs net het hele punt van een warrior dacht ik :p

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erycius schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 13:20:
[...]

Dat is roleplayinggewijs net het hele punt van een warrior dacht ik :p
Nee man een Warrior is een tactischestrijder met een grote OMFGROFLCOPTER axe die over het veld maait en je op het juiste moment weet te pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvvelzen
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 13:22:
[...]
...een grote OMFGROFLCOPTER...
da's toch de nieuwe monk aoe spell ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 13:22:
Nee man een Warrior is een tactischestrijder met een grote OMFGROFLCOPTER axe die over het veld maait en je op het juiste moment weet te pakken
Ligt er net aan of je arms of fury speelt ... Zoals een wijs man ooit zei: “The Arms warrior has pet names for all his weapons, while the Fury warrior shows up for battle drunk and half clothed.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

detheavn schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 13:24:
[...]

Ligt er net aan of je arms of fury speelt ... Zoals een wijs man ooit zei: “The Arms warrior has pet names for all his weapons, while the Fury warrior shows up for battle drunk and half clothed.”
Dat was in Cata :P we zitten nu in MoP muhaaha

@dvvelzen ja spinning crane kick :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Suz Tzu no long warrior friend, now Panda-Monk friend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 13:25:
Dat was in Cata :P we zitten nu in MoP muhaaha
Wat jij wilt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvvelzen
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 13:25:
[...]
@dvvelzen ja spinning crane kick :P
yup.... 't is echt spam 2 buttons op trash.... en als je de tank weer eens overaggro-ed als je wat trigger happy bent dan snel die fists voor stuns :)

Elke guildrun krijg ik wel een opmerking over 'die groene wervelwind doet 70% van je dmg' :/

Fyi; http://eu.battle.net/wow/en/character/aszune/Cuddlebuddy/simple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

dvvelzen schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 13:29:
[...]

yup.... 't is echt spam 2 buttons op trash.... en als je de tank weer eens overaggro-ed als je wat trigger happy bent dan snel die fists voor stuns :)

Elke guildrun krijg ik wel een opmerking over 'die groene wervelwind doet 70% van je dmg' :/

Nu aan het twijfelen wat ik eerder door level ( als mijn rogue gegeared is.. ) Pally of Priest of Hunter

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvvelzen schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 13:29:
[...]

FYI: http://eu.battle.net/wow/en/character/Dunemaul/Yöu/simple
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.