Ik ben sinds een weekje weer eens begonnen met spelen, na ruim twee jaar niet gespeeld te hebben. Nu met de nieuwe talents, skills etc. van MoP wilde ik wel eens weten hoe de game nu aanvoelt. Tot nu toe heb ik het weer erg naar m'n zin, maar woensdag zit m'n 10 day free trial er al weer op. Nu heb ik van iemand een Scroll of Resurrection gekregen, maar als ik vervolgens daar op in wil gaan krijg ik de boodschap dat het voor mij unavailable is. Komt dat doordat ik al een 10 day free trial gekozen heb? En kan ik dan wel accepteren zodra m'n trial verlopen is? Was nogal een leuke aanbieding namelijk (instantly een character naar level 80, gratis Cataclysm, 7 dagen gratis spelen en nog wat extra's), maar nu zie ik 'm denk ik door m'n vingers glippen. Ik heb Cata nooit gespeeld, dus daar wil ik eerst even wat characters in gaan levelen, heb nu 9 level 80 characters.
Ander vraagje gelijk, zit er een code bij een hard copy van bijvoorbeeld Cataclysm, waarmee je de licentie aan je account kan verbinden? Anno 2012 hoeft dat toch niet meer per CD/DVD? Bij Battle.net is een digitale copy alleen zo ongelooflijk veel duurder.
Ander vraagje gelijk, zit er een code bij een hard copy van bijvoorbeeld Cataclysm, waarmee je de licentie aan je account kan verbinden? Anno 2012 hoeft dat toch niet meer per CD/DVD? Bij Battle.net is een digitale copy alleen zo ongelooflijk veel duurder.