Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Is levelen als Brewmaster te doen, of zou ik op lvl 30 toch maar best dualspeccen met de DPS tree?

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvvelzen
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-08 19:20
daar moet toch zeker wel dps uit te halen zijn :) speelde hiervoor altijd arms, maar monk leek me wel lachuh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Geen idee welke specs de rogues spelen hierboven. Maar onze Assi rogue doet flink wat dmg met z'n 459 gear. Kan aardig mee komen gisteren met de ranged en die zitten allemaal rond de 465+. En die in het andere team staat ook 3de qua dps/dmg.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kQf6J.png

We hebben nu ook eindelijk Feng plat (2 shot), en moeten nu alleen nog de healing omhoog krikken voor de Spiritbinder.

Progressie team zit nog vast op Elegon. Al zo'n 19 tries gedaan.

[ Voor 5% gewijzigd door junglebeast op 09-10-2012 13:47 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-08 17:53

MetalPool

Boe!

Nou ja ik hoor zoveel om me heen dat de windwalker spec DE dps spec is....
Maar goed dat zijn maar geruchten....heb mezelf nog niet zo verdiept in die chuck norris shizzle

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvvelzen
Erycius schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 13:36:
Is levelen als Brewmaster te doen, of zou ik op lvl 30 toch maar best dualspeccen met de DPS tree?
allebei is te doen, maar het ligt aan je playstyle imo. Als je 1 voor 1 mobs gaat pullen dan zou ik iig niet als brew gaan. Als je ze per 4+ pulled dan speelt het heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Ik vind het altijd wel treurig als ik als unholy DK netjes 55-60k dps rock in HC's en dat er dan op plek twee een gelijk gegearde mage met 32-35k komt kijken.
Of DK's zijn broken op dit moment of mensen moeten opnieuw uitvinden hoe ze iets moeten spelen.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvvelzen schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 13:40:
[...]

daar moet toch zeker wel dps uit te halen zijn :) speelde hiervoor altijd arms, maar monk leek me wel lachuh.
Single target over het algemeen 40-60k ja :) alleen dit is me pvp gear me pve gear zit al op Ilvl 465 ofzo of hogerzelfs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Wootlock schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 13:54:
Ik vind het altijd wel treurig als ik als unholy DK netjes 55-60k dps rock in HC's en dat er dan op plek twee een gelijk gegearde mage met 32-35k komt kijken.
Of DK's zijn broken op dit moment of mensen moeten opnieuw uitvinden hoe ze iets moeten spelen.
DK's doen het goed op het moment.

Mages op boss fights zouden wel hoger moeten zijn dan 32/35k, bij trash ligt er aan hoe snel dat dood gaat.
Op Trash als ik als shadow een heroic doe dan zit ik ook rond 32k hoor, boss fights stuk hoger.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Derr_Hans schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 14:02:
[...]

DK's doen het goed op het moment.

Mages op boss fights zouden wel hoger moeten zijn dan 32/35k, bij trash ligt er aan hoe snel dat dood gaat.
Op Trash als ik als shadow een heroic doe dan zit ik ook rond 32k hoor, boss fights stuk hoger.
Mages doen heel veel damage onze mage in de guild haalt makkelijk 50k op single target fights

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:20
Ik doe rond de 35k in me PvP gear, dus ik verwacht wel in een Raid met full PVE gear rond de 40k te moeten kunnen doen, in igg als arcane.

Fire voelt erg sloompjes op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 14:09:
Ik doe rond de 35k in me PvP gear, dus ik verwacht wel in een Raid met full PVE gear rond de 40k te moeten kunnen doen, in igg als arcane.

Fire voelt erg sloompjes op het moment.
Nee man fire gaat tering hard. heb je wel nether tempest? dat is een dikke talent atm btr dan living bomb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 14:06:
[...]

Mages doen heel veel damage onze mage in de guild haalt makkelijk 50k op single target fights
Ja, klopt mijn gf haalt 63k op elegon op het moment als fire mage.
In heroics op trash ligt erg aan de groep en hoe snel iets dood is en daarnaast spec ook een verschil.

Geen id wat ilvl wootlock heeft aangezien hij zei een net zo gegearde mage als zijn dk, maar een beetje mage op single target is zeker +50k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Dus wat jullie willen zeggen is dat op dit moment firemages meer dmg doen dan arcanemages?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Donnas-A schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 14:12:
Dus wat jullie willen zeggen is dat op dit moment firemages meer dmg doen dan arcanemages?
Ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Derr_Hans schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 14:10:
[...]

Ja, klopt mijn gf haalt 63k op elegon op het moment als fire mage.
In heroics op trash ligt erg aan de groep en hoe snel iets dood is en daarnaast spec ook een verschil.

Geen id wat ilvl wootlock heeft aangezien hij zei een net zo gegearde mage als zijn dk, maar een beetje mage op single target is zeker +50k.
Kwil keer testen wat ik op Elegon doe zit momenteel op burst al over de 80k voor ong 20s daarna zakt het in tot 40-60k fluctuerend en dan de laatste 20% weer over de 100k xD belachelijk fury dps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Derr_Hans schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:44:
[...]
Raiding als disc schijnt hard werken te zijn om maar in de buurt te komen van de andere healers zelfde geld voor Holy priests. Bij enorme pulls in heroics gaat ik zeker wel oom en moet ik ffkes de zeilen bij zetten terwijl onze resto shaman wel moet opletten maar zeker niet krap aan zit met iedereen up te houden.
Priests zijn op het moment de slechtste healers ingame, merkte het zelf ook wel de eerste run vaults. werdt gewoon geouthealed door een resto druid met veel slechtere gear dan mij... Terwijl ik zelf 460 iLevel zit.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Ik zit nu rond de 45k als frost op bosses. Waarschijnlijk is dat wel rond de 50k met fire. Ga ik de volgende raid ronde testen. Maar het ligt ook aan de rol die je hebt tijdens een raid. Mijn motto is eigenlijk altijd blijven casten. Want elk beetje dmg telt op het einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

Mooi dan ga ik vanavond als een malle respeccen want die arcane komt me mijn strot uit....
Zelfs met dailies (mobs killen) heb ik problemen....en god wat had ik dan gehoopt dat ik mijn DK had geboost naar 85 via zo`n scroll....niet dat ik nu met fire meer dps doe dan een DK...maar iig meer dan mn arcanemage nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Donnas-A schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 14:15:
[...]

Mooi dan ga ik vanavond als een malle respeccen want die arcane komt me mijn strot uit....
Zelfs met dailies (mobs killen) heb ik problemen....en god wat had ik dan gehoopt dat ik mijn DK had geboost naar 85 via zo`n scroll....niet dat ik nu met fire meer dps doe dan een DK...maar iig meer dan mn arcanemage nu!
Ja fire/frost is the way to go. Frost is lekker op adds, tijdens trash. Of bij bosses waar dat nodig is. Fire is de single target dps spec. Al doet Frost dat ook niet zo heel slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

junglebeast schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 14:17:
[...]

Ja fire/frost is the way to go. Frost is lekker op adds, tijdens trash. Of bij bosses waar dat nodig is. Fire is de single target dps spec. Al doet Frost dat ook niet zo heel slecht.
fire is ook heel goed op aoe inprincipe hoef je alleen maar nether tempest te casten op elke add en je doet tyfus veel damage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool

MetalPool

Boe!

junglebeast schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 14:17:
[...]

Mjah met frost moet ik zeggen vind ik het altijd wel fijn dat slowen....al hou je frostnova ook als je firespec bent....ik ga er is even over nadenken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
ValHallen schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 14:12:
[...]

Priests zijn op het moment de slechtste healers ingame, merkte het zelf ook wel de eerste run vaults. werdt gewoon geouthealed door een resto druid met veel slechtere gear dan mij... Terwijl ik zelf 460 iLevel zit.
klopt wij moeten hard werken om een alleen maar een druid in minder gear bij te kunnen houden.

Morgen hebben we een Disc (ik) een Resto Shaman en een Resto Druid (in slechte healing gear, main is boomkin). We gaan het mee maken, is mijn eerste raid van mop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 14:09:
[...]

Nee man fire gaat tering hard. heb je wel nether tempest? dat is een dikke talent atm btr dan living bomb
hmmm nee dus :P

Gelijk vanavond maar is respecce dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Derr_Hans schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 14:23:
[...]

klopt wij moeten hard werken om een alleen maar een druid in minder gear bij te kunnen houden.

Morgen hebben we een Disc (ik) een Resto Shaman en een Resto Druid (in slechte healing gear, main is boomkin). We gaan het mee maken, is mijn eerste raid van mop.
Pas op het eind van de raid kon ik de druid een beetje outhealen, glyphed lightwell (lightspring) en cascade ftw :P. Wel handig zo'n die respecs tijdens de raid om een build van talents en glyphs te vinden waarmee je OP druids kunt outhealen })

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 14:24:
[...]

hmmm nee dus :P

Gelijk vanavond maar is respecce dan ;)
als je aoe-ed met fire hoef je alleen maar Nether Tempest op elke target te gooien de berekening gaat ziek hard namelijk.

5 target = 1x100% en 4x50% dus per target doe je 300% damage xD x 5 targets reken maar uit als je 10 targets hebt om te dotten. meest zieke aoe talent die ze ooit bedacht hebben. je hoeft geen eens comb te spreaden om hoog te komen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

ValHallen schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 14:29:
[...]

Pas op het eind van de raid kon ik de druid een beetje outhealen, glyphed lightwell (lightspring) en cascade ftw :P. Wel handig zo'n die respecs tijdens de raid om een build van talents en glyphs te vinden waarmee je OP druids kunt outhealen })
want iemand outhealen en het hoogst staan op de hps meter is natuurlijk het belangrijkste wat je in 't oog moet houden als healer.

bij ons is de taak van de healers heel anders eigenlijk, wij zorgen ervoor dat er niemand sterft, en als dat toch moet gebeuren, dat we mensen opofferen die op dat moment minder belangrijk zijn. Wij zorgen ervoor dat raids lukken. Onzichtbaar vanachter de rangen. Wij zijn healers.

[ Voor 30% gewijzigd door Erycius op 09-10-2012 14:33 ]

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Erycius schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 14:32:
want iemand outhealen en het hoogst staan op de hps meter is natuurlijk het belangrijkste wat je in 't oog moet houden als healer.

bij ons is de taak van de healers heel anders eigenlijk, wij zorgen ervoor dat er niemand sterft, en als dat toch moet gebeuren, dat we mensen opofferen die op dat moment minder belangrijk zijn. Wij zorgen ervoor dat raids lukken. Onzichtbaar vanachter de rangen. Wij zijn healers.
Ik zeg niet dat hps belangrijk is, de verhouding hps vs overhealing vindt ik interessanter.
Vindt het alleen belachelijk dat een class met 2 healing specs gewoon de slechtsten zijn op het moment.

P.S. Ik laat standaard gnomes of DK's altijd als eerst dood gaan.

[ Voor 4% gewijzigd door ValHallen op 09-10-2012 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 00:50

hmr

junglebeast schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 13:40:
Geen idee welke specs de rogues spelen hierboven. Maar onze Assi rogue doet flink wat dmg met z'n 459 gear. Kan aardig mee komen gisteren met de ranged en die zitten allemaal rond de 465+. En die in het andere team staat ook 3de qua dps/dmg.

[afbeelding]

We hebben nu ook eindelijk Feng plat (2 shot), en moeten nu alleen nog de healing omhoog krikken voor de Spiritbinder.

Is dat een Patchwerk boss?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58

[afbeelding]
Ja maar dat is eppic he , ex NiD!
noem je ook een naam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

ValHallen schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 14:29:
[...]

Oh, druids zijn OP? Damn, ik vond druid healing net zo leuk, hoop niet dat ik al te hard generft word. :P

Morgenavond waarschijnlijk mijn eerste raid als resto druid, samen met een slechte resto shaman en verder geen andere healers. Wordt interessant. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kowapanga schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 14:44:
[...]

Ja maar dat is eppic he , ex NiD!
noem je ook een naam ;)
dps gimmick boss zoiets als majorHomo in FL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 14:45:
[...]

dps gimmick boss zoiets als majorHomo in FL
:? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

hmr schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 14:39:
[...]

Is dat een Patchwerk boss?
Nee dat is de overal dps/dmg van de hele raid die avond. :) Zal wel eens logs posten van volgende week,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvvelzen
Donnas-A schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 14:20:
[...]

Mjah met frost moet ik zeggen vind ik het altijd wel fijn dat slowen....al hou je frostnova ook als je firespec bent....ik ga er is even over nadenken :D
speel op mijn mage fire sinds cata en wil niet anders meet... was dat arcane zo zat.... en frost vind ik persoonlijk niet leuk..... me mage is nu rond de 86 en het blijft leuk om een paar mobs te pullen en dan een rits instapyro's te casten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

[afbeelding]

Op ilvl 459? Als je volledig optimaal reforged, gemmed, enchant, flasks en food buffs neemt haal je dit ja. Neemt niet weg dat er andere klasses zijn die dubbel zoveel dps kunnen doen als ze hetzelfde doen.

Ik speel zelf ook rogue en merk dat we enorme scaling problemen hebben. Als men food buff (panda, +500 agility) vervalt duikt men dps meteen met 10k naar beneden. En dan is er volgens Blizzard niets verkeerd :|.

[ Voor 11% gewijzigd door boe2 op 09-10-2012 14:55 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 31-08 18:49
Ik ben van Nether Tempest juist naar frostbomb gegaan. Doe ik veel meer dps mee dan met NT zeker op grote groepen. Elke 5 seconden na cast zie ik crits van 60-100k om me oren vliegen.... Bovendien eer dat je Nether Tempest op alle targets heb in ene hc zijn ze al dood. Misschien dat dit anders is in raids maar dat zal ik morgen even testen.

Ik doe overigens van 30-70k dps met me firemage. Afhankelijk van hoeveel ik moet lopen op single target. Waarbij het meestal toch rond de 50-60k ligt.

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Joenino schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 15:02:
Ik ben van Nether Tempest juist naar frostbomb gegaan. Doe ik veel meer dps mee dan met NT zeker op grote groepen. Elke 5 seconden na cast zie ik crits van 60-100k om me oren vliegen.... Bovendien eer dat je Nether Tempest op alle targets heb in ene hc zijn ze al dood. Misschien dat dit anders is in raids maar dat zal ik morgen even testen.

Ik doe overigens van 30-70k dps met me firemage. Afhankelijk van hoeveel ik moet lopen op single target. Waarbij het meestal toch rond de 50-60k ligt.
Ja ik had hetzelfde. Heb nu ook living bomb op staan ipv nether. Er zijn uitzonderingen in bepaalde hc's. Heb ook al crits van 150k+ gezien. Jammer dat frost iets minder hoog crit dan bijv fire. Hoop straks ook leuke pyro's te zien van 300-400k ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Erycius schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 14:32:
[...]

Nee klopt, HPS boeit mij ook geen zak.
Maar tis wel leuk als ik ook eens aardige mana bar heb zonder de andere healers te laten stressen.

Priests hebben meeste starts van expansions altijd wel wat issues, cata was wel extreem.
Maar nu ook weer gewoon mana issues, daarnaast klopt het niet als 1 class zo'n 30% minder healing doet terwijl hij het meeste werk er voor moet verichten terwijl de andere healers gewoon normaal kunnen spelen.

Vind het altijd wel een uitdaging maar naar een paar uur raiden ben ik echt bek af, zoals ik was bij start van cata maar dat was al bij een heroic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

NMe schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 14:44:
[...]

Oh, druids zijn OP? Damn, ik vond druid healing net zo leuk, hoop niet dat ik al te hard generft word. :P

Morgenavond waarschijnlijk mijn eerste raid als resto druid, samen met een slechte resto shaman en verder geen andere healers. Wordt interessant. :P
Dit was ook mijn setup die raid incl. de slechte resto shaman (die dps mainspec heeft), die dit mogelijk ook leest, en officer is <3.
Derr_Hans schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 15:10:
[...]

Nee klopt, HPS boeit mij ook geen zak.
Maar tis wel leuk als ik ook eens aardige mana bar heb zonder de andere healers te laten stressen.

Priests hebben meeste starts van expansions altijd wel wat issues, cata was wel extreem.
Maar nu ook weer gewoon mana issues, daarnaast klopt het niet als 1 class zo'n 30% minder healing doet terwijl hij het meeste werk er voor moet verichten terwijl de andere healers gewoon normaal kunnen spelen.
Dit is dus ook mijn grootste ergenis. Zelfs door Alchemy heb ik 1486 spirit van de 1K spirit flask. Nog niet voldoende om een beetje mana over te houden zodat de andere healers minder hoeven te stressen.

Ben zelf nogal gehecht geraakt aan de mogelijkheid om andere healers te kunnen coveren (wat in het verleden nogal vaak nodig was, in één van mijn vorige guilds).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 31-08 18:49
junglebeast schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 15:08:
[...]

Ja ik had hetzelfde. Heb nu ook living bomb op staan ipv nether. Er zijn uitzonderingen in bepaalde hc's. Heb ook al crits van 150k+ gezien. Jammer dat frost iets minder hoog crit dan bijv fire. Hoop straks ook leuke pyro's te zien van 300-400k ofzo.
Mijn Pyro crit regelmattig rond de 180k en heb al 200k gehaald op een mob zonder speciale +dmg debuff behalve die van mezelf.

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 09:28
Wat gaat sneller vanaf 47. Alleen maar dungeons of alleen maar questen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
combo, tijdens wachten questen, dat merk ik tenminste.

1 week = 1-78 :P

Zonder heirlooms, zonder RaF

[ Voor 17% gewijzigd door corset op 09-10-2012 15:40 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
Derr_Hans schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 14:23:
[...]

Shamans & paladin healers.. mmm.. feeling the healing love :P
Ik moet wel zeggen dat onze priest healer goed kon meekomen met de shaman, maar de priest heeft idd een hogere ilvl en raakte sneller oom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
Ik blijf een waardeloze druid healer.. loop nu normals dungeons af en toe en dan is het:

zzzzZZzzzzz...dps dps .. heal.... zzzzZZzzzz dps dps ds dps heal...zzzZZzzzzz dps dps... ZZZzzzzz heal...zzzzZZZ poef een TANK of DPS dood....

uh ..WTF.. heb al m'n cd's nog al mn mana.. maar toch poef dood :P als ik even niet oplet is er toch iemand binnen 2 seconden dood terwijl ik de rest van de tijd me verveel :|

Hoewel gisteren wel lachuh was, voor het eerst een Monk tank gehad.. bizarre dmg die hij nam.. ikkuh stunned door foute positionering.. monk dood binnen 2 seconden ..

priest neemt tanking over (??) (cr had ik al op trash gebruikt omdat ik me verveelde :P ) en die hou ik gewoon zonder problemen in leven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
monk tanking is gewoon erg lastig.

je moet 2 buffs jugglen en ondertussen je chii usage echt goed bijhouden.

Guard+Dodge niet up = snel dood

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
lanerios schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 15:39:

Guildy van mij had binnen 3 dagen played z'n monk op 90. Wel heirlooms, maar geen RaF ...
Zieke vent is het :p

Mijn monk staat inmiddels in z'n heirloom kloffie in Org te wachten op het moement dat ik zoiets heb van: GOOO!!!! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
zit nu net op 3 dagen /played, en net 78 aangetikt. Dus ik ben er in de buurt :P

Dagboekje:

Dus net 78 aangetikt, en in de guild even wat dingen besproken qua raiden. Zodra ik 90 ben wordt ik tank/healer monk, en ga ik waarschijnlijk raidleader/officer worden. Of ik dit accepteer? Geen idee, klinkt wel leuk, en mn monk bevalt me 100x beter dan mn pala.

[ Voor 63% gewijzigd door corset op 09-10-2012 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Mooi op schema toch? Heeft ook allemaal geen haast vind ik zelf, maar goed, Mr Guildy wou er z'n main van maken. Stond er net wat meer druk op de ketel :)

Heeft iemand hier inmiddels een setje Pandaria lvl 86 BoA wapens? Ik heb er tijdens het levelen 2 gevonden; een agi dagger die lijkt op het Klaxxi wapen en een str mace die lijkt op een fakkel, beide ilvl 450.

Qua itemisation zijn ze niet ideaal voor m'n enhance shammy, maar de weapon damage maakt verdomd veel goed op level 86 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Weggehaald om gezeik te voorkomen, korte versie: Niet voor guild gedaan omdat X.

Dus opnieuw begonnen op Azuremyst, en heerlijk op eigen tempo levellen (dus ietsje hoger dan gemiddeld)

[ Voor 46% gewijzigd door corset op 09-10-2012 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
lanerios schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 15:39:

Ik deed questen, dat vind ik nog steeds vlotter voor mijn gevoel. Ik heb het niet zo op randoms. Vanaf TBC deed ik de hellfire dungeons 1 keer als ze beschikbaar kwamen vanwege de quests.

Vanaf 58 t/m 75 zat ik in Hellfire, toen doorgegaan naar Nagrand. Op 68 naar Howling Fjord en 75 ging ik naar Dragonblight. Op Wrathgate dingde ik 79. Level 80 pakte ik vanmiddag in Icecrown.

[ Voor 13% gewijzigd door JeroenNietDoen op 09-10-2012 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
met 1000 pet battles, 8 trainers, en de 150 pet achievement erbij kaap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
lanerios schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 16:09:
met 1000 pet battles, 8 trainers, en de 150 pet achievement erbij kaap :P
Nee, maar wel met een fulltime baan, eigen huis, vriendin en social life ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
same here :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Maakt ook niet uit. Ik ben niet zo'n 1337 WoW'er als jou :> /played 59 uur en 55 minuten vind ik no life zat voor mezelf :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
haha zo bedoel ik het ook niet :P ik stel gewoon hoe eisen aan mezelf qua levellen. als ik tot 80 niet 2 a 3 levels per dag krijg, raak ik geirriteerd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Kaap schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 16:14:
[...]

Maakt ook niet uit. Ik ben niet zo'n 1337 WoW'er als jou :> /played 59 uur en 55 minuten vind ik no life zat voor mezelf :>
Dat is current level right? :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
mrsar schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 16:17:
[...]

Dat is current level right? :P
80 ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:40
Zo, drukke boel IRL, dus amper kunnen spelen, en amper kunnen forum lezen :)

Net ff door de laatste pagina's door gescand, leuk om te lezen!

De guild heeft als beste try 15% op de 2de baas. Morgen is er weer een raid, dus dan kan ik ook eens kijken. Ik miste de 2de raidavond van de week, dus heb de kill op baas nr1 en de tries op baas nr2 niet meegemaakt.

Wel mazzel gehad met Sha: Tier gloves!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
ik zit al in de 300 played >.> oopsie ( 1 char zijn leventje ) en i also have all of the above, GF / House etc

[ Voor 27% gewijzigd door Mektheb op 09-10-2012 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik zit ook ergens tussen de 250 en 300 dagen op mijn main, en nog eens 50 dagen elk op twee van mijn alts... Mijn andere negen alts zitten gelukkig wat lager. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Hehe 24 days op m'n huidige main.
Iets van 130 op m'n oude (van Vanilla/TBC start) en bij elkaar nog iets van 20 op alts gok ik.

En dat met een jaar of 4 pauze tussendoor :D

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Hoppa en Elegon is ook net plat gegaan. Onze sub Rogue heeft zelfs een rank 1 te pakken op WoL. :)

We blijven goed mee doen met de top5 10m guilds op de server.

En Emperor ook down!!

[ Voor 4% gewijzigd door junglebeast op 09-10-2012 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Kaap schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 16:07:
[...]

Ik deed questen, dat vind ik nog steeds vlotter voor mijn gevoel. Ik heb het niet zo op randoms. Vanaf TBC deed ik de hellfire dungeons 1 keer als ze beschikbaar kwamen vanwege de quests.

Vanaf 58 t/m 75 zat ik in Hellfire, toen doorgegaan naar Nagrand. Op 68 naar Howling Fjord en 75 ging ik naar Dragonblight. Op Wrathgate dingde ik 79. Level 80 pakte ik vanmiddag in Icecrown.
van 58 tot 60 Hellfire, dan naar Zangarmarsh rennen tot 64, meteen door naar Nagrand tot 67, dan naar Netherstorm tot 68. Dan ren je door naar Borean Tundra (quests zitten dichter bij elkaar en meer grindquests en als clothy betere rewards) tot 72 snel door naar Dragonblight tot 73, dan naar Grizzly Hills tot 75 en dan naar Zul'Drak tot 77. Dan door naar Sholazar (met wat geluk heb je rested bonus) voor de lange grindquests tot 79 en dan nog een paar in Icecrown tot je 80 dinged. Dan heb je de meeste XP per area en ren je er in 2 dagen doorheen.

Mount Hyjal heeft veel grind quests dicht bij elkaar, Deepholm tot 83, dan Uldum en rap door naar Twilight Highlands. Ding 85! en dan gaat de race niet meer zo hard xD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard P
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-09 16:54
Teunis schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 08:32:
[...]

Het wel jammer dat Blizzard nergens vertelt dat als je zo'n trial accepteert niet meer in aanmerking komt voor de SoR (tenzij daarna weer 3 maanden wacht). Misschien een post maken op de Wow Forums waarom dit zo is.
Inderdaad! Op zich is Cataclysm gratis ook maar een 15 euro voordeel, en een character gratis naar de 80 is ook niet echt je van het. Zeker na twee jaar niet spelen level ik liever zelf een nieuwe char naar de 80, met wat heirlooms, de dungeon finder en alle quest givers in de instance zelf level je echt keihard door. Dan leer je gaanderwijs ook nog eens je character kennen. Maar het blijft jammer, en nogal onhandig dat er geen waarschuwing staat dat je geen Scroll meer kan gebruiken zodra je een trial doet. Zal inderdaad eens kijken of ik er een blue post over kan vinden/krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 18:44:
ik zit al in de 300 played >.> oopsie ( 1 char zijn leventje ) en i also have all of the above, GF / House etc
Laatste keer dat ik keek zat mn paladin een paar daagjes onder de 300 :P (i have more life!)
gisteren maar begonnen met het gear farmen voor mn tank offspecje, queue's zijn ineens een stuk aangenamer :P zooo lang niks meer gepost hier, hoe istie met iedereen? ennuh @ kaap : tankjes aan de wilgen gehangen?

viel me inderdaad zoals eerder genoemd door mensen op dat je als tank best wel achterlijk veel damage doet vergeleken met de rest! was in scholomance hc aan het tanken en had een crit van 180k (ik krabte me achter de oren en dacht WTF?) om vervolgens de 200k even aan te tikken,dat is toch niet normaal?

ik ga trouwens voor een active migitation build op mn prot offspec, eerst ff 7,5% hit en expertise halen en vervolgens mastery spammen, damage die ik dan pak is wel iets hoger maar meer gelijkmatig (heb ik me laten vertellen) t.a.v. de andere mogelijkheden die lager zitten met dmg maar meer last van piek dmg hebben zeg maar. (en nee met build bedoel ik niet de talents maar de stats)

mn mainspec blijft wel retri pvp maar wilde eerst mn tank speccie ff een beetje gearen , kan ik daarna lekker laid back pvpen haha gisteren wel nog 4 heroic drops meegepakt voor mn tank speccie en ook gelijk even die arena scenario gedaan voor het wapentje! verder niet zoveel boeiends gedaan :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2012 06:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Poops_McGhee schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 22:46:
[...]
Mount Hyjal heeft veel grind quests dicht bij elkaar, Deepholm tot 83, dan Uldum en rap door naar Twilight Highlands. Ding 85! en dan gaat de race niet meer zo hard xD.
Ik was zeker van plan die onderwater zone te skippen.

Voor dat stukje vanaf 85 heb ik 3 monk buff quests laten staan. Beetje goed aanpakken en elke dag 3 uur lang die 50% buff.
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 06:25:
[...]
ennuh @ kaap : tankjes aan de wilgen gehangen?
Al een poosje. Steeds meer chances gingen me tegenstaan. Combineer dat met 50,- gold per maand, dan heb je een goede reden om te stoppen :P

[ Voor 24% gewijzigd door JeroenNietDoen op 10-10-2012 06:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Zelf nu een paar dagne 90 als Feral / Guardian druid.

Nog maar 2 heroics gedaan en een paar scenarios, voornamelijk omdat ik nog niet echt zin heb gehad wat meer te doen, vandaag / het weekend even m'n best doen naar 460+ ilvl te gaan.

Moet zeggen dat ik nog wel wat moet wennen, voorheen als lvl 85 kon ik met feral in LFR kwaliteit gear z'on 30-35k dps doen. Nu zit ik op een stabiele 40 met soms pieken van 70k (single target) tot 140k (aoe).

Binnenkort een overstap maken naar een iets actievere guild (qua raiding) en zien hoe goed het dan gaat.

Ook de nieuwe vorm van Bear tanking is even wennen, is nu een kwestie van de juiste combinatie zien te vinden tussen veel Threat / dps en veel survivability (door abilities). Veel abilities kosten geen rage meer, waardoor ik "Savage Defense" eigenlijk een maximale uptime zou kunnen geven (45 % dodge over 6 sec, 3 charges, 9 sec recharge rate). Echter zit ik nog teveel in de cataclysm mindset en spendeer ik dus teveel rage in Maul spamming.

Wel een paar dagen geleden Shado-pan getankt, waarbij iedereen bij de laatste baas doodging (healer ging dood, daarna langzaam alle dps 1 voor 1). Laatste 30 % van de baas door cooldowns en Frenzied regeneration / Renewal *talent* mijzelf in leven gehouden. Via Trash langzaam 1 voor 1 de paarse bollen neer gehaald als ze me naar hun toe trokken (Trash en dan uit hun aura rennen). Gezien ze maar 100k health hebben gingen ze dus vanzelf wel neer.

Eergister weer met dezelfde groep shado-pan gedaan, maar nu stelde het echt niets meer voor, men wist waar ze op moesten letten en hij was in no time neer. :)

Ben erg benieuwd hoe guardian tanking gaat zodra ik eraan gewend ben.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
82 gehaald op mn Monk, en gelijk gevraagd of ik de main tank/healer wil worden. Lastig weer >_> Heb nu dus 4 guilds die aan me lopen te trekken die me willen hebben ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:43

vhal

ಠ_ಠ

Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 06:25:
[...]
viel me inderdaad zoals eerder genoemd door mensen op dat je als tank best wel achterlijk veel damage doet vergeleken met de rest! was in scholomance hc aan het tanken en had een crit van 180k (ik krabte me achter de oren en dacht WTF?) om vervolgens de 200k even aan te tikken,dat is toch niet normaal?
hi2u Vengeance.. :+

Zo, de eerste raidweek zit er weer op en een kleine 3 bosses gekilled (25man). Konden er 4 zijn geweest als we net iets meer dps deden bij de spirit Kings. Maar ik verwacht weinig problemen met deze baas voor de komende week. Elagon schijnt dan weer een aardige dps check te zijn.

De 3e baas (die troll) zit dan wel weer grappig in elkaar waar je in een spirit realm terecht komt om ghosts te killen. Om hier weer uit te komen moet een healer je weer tot 100% healen (je komt binnen met 30%).

Twee items mogen looten, een belt v/d 3e baas en een cloak door middel van de gouden coins (epgp free loot! :P). Helaas leverde een tweede roll geen loot op maar ik vind dit systeem nu al leuk.

Ow, BM burst is eigenlijk wel te idioot voor woorden. Gewoon een dikke 180K dps aantikken gedurende 15 seconden. 8)7

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die 10m raiden? Heb paar vragen over Stone Guards 10m namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
lanerios schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 08:04:
82 gehaald op mn Monk, en gelijk gevraagd of ik de main tank/healer wil worden. Lastig weer >_> Heb nu dus 4 guilds die aan me lopen te trekken die me willen hebben ><
Geen progress guilds dan als ze nu nog een MT zoeken :? Of ben jij zon WoW hero dat je zo gewild bent :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
haha neh totaal niet. Maar heb genoeg raid ervaring, en ben bekend in trade als iemand die graag mensen helpt :p dat levert soms wel goede dingen op.

En progress nu? Dat is pas belangrijk als heroic opengaat, normal progress is niet echt nuttig (voor mij dan als idee)

edit: En azuremyst ligt plat! kan niet meer inloggen.. load screen 80% = d/c ><

[ Voor 13% gewijzigd door corset op 10-10-2012 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
lanerios schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 08:45:
haha neh totaal niet. Maar heb genoeg raid ervaring, en ben bekend in trade als iemand die graag mensen helpt :p dat levert soms wel goede dingen op.

En progress nu? Dat is pas belangrijk als heroic opengaat, normal progress is niet echt nuttig (voor mij dan als idee)
Er is geen progress als je nog geen normal gecleared hebt want inherent daaraan geen HC mogelijkheid.. een guild zonder MT is dus niet nuttig voor progress want kans is klein dat ze een vol clear gedaan hebben met een pug.. Daarnaast zijn monks geen OP tanks op dit moment.. ze doen het niet slecht maar het is geen must om een monk mee te nemen.. Als healer doen we het niet slecht op 25m (bijna OP).. Op 10m zijn we een beetje gelijk aan druids op dit moment met alleen iets meer mana problemen..

Gewoon guild joinen die je leuk lijkt en pas serieus iets doen @ 90.. daarvoor is het gewoon kansloos om serieus te nemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
doe ik ook. Maar voordeel is wel dat ik een hele zooi raid ervaring meeneem (van vanilla tot nu) in echt hardcore raiding guilds. Dat zorgt er wel voor dat je makkelijker een plek krijgt.

En trouwens, monk is niet het enige wat ik beschikbaar heb. Geef me een class en 3 weken, en ik heb de volgende level 90 erbij.

maar wat ik bedoelde met de progress, nu nog een tank zoeken is echt geen issue. Een goede guild kan de huidige content in 2 a 3 resets clearen. Daarna nog 2 resets gearen en aan heroic beginnen is echt geen issue.

Het probleem is gewoon gekomen omdat mensen te gewend zijn geraakt aan de ICC/DS debuff op de mobs. Hierdoor lijkt dit opeens een stuk lastiger.

Zo'n soort guild is ook waar ik lange tijd naar zocht. Niet een guild waar je ziet dat een healer/dps pulled "omdat we het toch al op farm hebben" maar waar constant de focus gewoon goed is. Ik ben er niet om de raiders te vermaken, ik ben er om te tanken of healen en dat goed te doen. Als je grappig wil lijken en constant wil rondklooien, dan is daar LFR voor. Maar dat soort gekneus in mists of DS heroic voor mijn part, accepteer ik gewoon niet.
Hierdoor is het gewoon zo dat als ik gevraagd wordt om een guild te joinen ik 9 van de 10 keer gewoon nee zeg.

Voorbeeld van bovenstaand: Intrepid Society op Doomhammer Horde. Ze wisten niet wat ze deden, in elke raid van de 10 main probeerden er 6 te raidleaden (allemaal officers). En toen ik dat zat werd, en na 6x vragen (in 6 verschillende raids) er nog geen verandering was, ben ik de guild uit gegaan. Resultaat, een guild leader die een Vlog plaatst op Youtube om er over te gaan zeiken.

Dat en ik ben nog geen 90 op azuremyst, en wil eerst even wat goede gear hebben :P

[ Voor 80% gewijzigd door corset op 10-10-2012 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 19:39
Zie net op wowprogress dat er pas 1 guild is met 3 heroic kills en 10 guilds met 2, lijkt toch nog redelijk pittig dus, eens kijken hoe de europeanen het vandaag gaan doen.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Laatst online: 10-08 19:24

Alcmaria

Syntax Error in 10

Ik moet zeggen dat ik niet helemaal begrijp hoe de rol van de tank is neergezet in MoP door Blizzard, in (bijna) alle pugs waar ik in terecht komt doet de Tank (vooral DK'S) anderhalf tot twee keer zoveel schade als ik (Shadowpriest)..
Nou weet ik dat Shadow niet de uitgelezen uberdps'er is, maar 2x minder dan de TANK (met vergelijkbare gear) is niet te verkopen.

Ik ben geen luie dps'er .. ik ken mijn rotations maar toch.. hoger dan 35-40k met 360 ilvl kom ik niet, waar de tank 60-80k dps haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alcmaria schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 09:48:
Ik moet zeggen dat ik niet helemaal begrijp hoe de rol van de tank is neergezet in MoP door Blizzard, in (bijna) alle pugs waar ik in terecht komt doet de Tank (vooral DK'S) anderhalf tot twee keer zoveel schade als ik (Shadowpriest)..
Nou weet ik dat Shadow niet de uitgelezen uberdps'er is, maar 2x minder dan de TANK (met vergelijkbare gear) is niet te verkopen.

Ik ben geen luie dps'er .. ik ken mijn rotations maar toch.. hoger dan 35-40k met 360 ilvl kom ik niet, waar de tank 60-80k dps haalt.
dit was al zo in cata maar het is idd belachelijk. ook op stone guards sta ik als tank 60k te knallen..... terwijl de meeste rond de 40k zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:30
Ik weet niet hoe het bij jullie gaat, maar ik wordt na 3 dagen al helemaal gek van die dailies :p Ben nu op 25 a 30% naar honored met golden lotus en 50% naar revered cloud serpent en 33% naar revered met klaxxi. Gaat zo langzaam elke dag als je bedenkt dat je golden lotus eerst naar revered moet krijgen om dan pas met 2 andere weer verder te gaan...

Uiteraard begrijp ik wel dat niet alles binnen een week klaar moet zijn en dat niet alles maar aan komt waaien, maar elke dag dezelfde saaie dingen doen...

In ieder geval vanavond maar eens LFR proberen met wat guildies. Benodigde ilvl was al even gehaald in ieder geval, dus ben benieuwd. Een groep voor een normal raid zit er helaas nog niet in.

Hoewel ik in het begin heel positief was over MoP vind ik het ondertussen bijna saai worden zolang ik niet kan raiden. Dungeons heb ik ook wel gezien, dat is gewoon blind rennen en af en toe even opletten met specifieke tactics. Pet battles hoeft niet zo van mij.

Misschien dan toch maar wat alts gaan levelen terwijl de guild verder klaar wordt voor raiden. Ik heb heel hard een alchemist nodig namelijk en inscription kan ook geen kwaad, oh ja en blacksmithing misschien :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja de uitbreiding heet ook Mists of Grindaria wordt helemaal gek van die dailys kdoe er 50 per dag ofzo :S heb al meer dan 200 van die kut tokens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
Ja het is vervelend dat we iets te doen hebben ipv in een hoofdstad afken tot de volgende raid.. HC's gearen/dailies/rep/bosses die rondlopen in het wild.. Ik zie zelfs lvl 90ers rondvliegen over alle gebieden bah bah bah.. See what I did there :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:46

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Niemand verplicht je om zo snel mogelijk alle facties tegelijk op exalted proberen te krijgen ;)
De rewards zijn leuk, maar of je ze nou nu of over een jaar pas hebt, maakt toch niks uit?
Het is niet dat je niet kan raiden zonder al die reputations te grinden.

[ Voor 5% gewijzigd door Blitzdoctor op 10-10-2012 10:01 ]

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 19:39
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 09:52:
Ja de uitbreiding heet ook Mists of Grindaria wordt helemaal gek van die dailys kdoe er 50 per dag ofzo :S heb al meer dan 200 van die kut tokens
Zit je ook al op de max van die Greater tokens dan ? misschien is het een idee om ze een dagje niet te doen dan :p

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Ik vind het mooi hoeveel mensen er tegenwoordig over klagen dat het zo veel grinden is, vooral gezien dat er een hele groep aan mensen (zie hierbij MMO-Champion) die constant liepen te huilen hoe 'effort' uit wow weg was en dat het juist het grinden van dungeons, professions en dailies waren welke vanilla en TBC zo goed maakten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zethiel schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:01:
[...]

Zit je ook al op de max van die Greater tokens dan ? misschien is het een idee om ze een dagje niet te doen dan :p
je kan er maar 3 per week krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

detheavn schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:09:
Ik vind het mooi hoeveel mensen er tegenwoordig over klagen dat het zo veel grinden is, vooral gezien dat er een hele groep aan mensen (zie hierbij MMO-Champion) die constant liepen te huilen hoe 'effort' uit wow weg was en dat het juist het grinden van dungeons, professions en dailies waren welke vanilla en TBC zo goed maakten :p
Ik vindt het juist machtig dat ik eindelijk weer eens wat kan grinden. heb me wat afgegrind in tbc/vanilla met holy spec :P. Moet trouwens wel zeggen dat professions levelen belachelijk snel gaat trouwens (met uitzondering van cooking :P). Heb in MoP mijn tweede priest weggedaan, leek niet echt logisch meer door de talent change. Heb in een paar uur zowel mijn druid van 525 enchanting, als mijn hunter van 525 jc voorzien, zo'n 7 K licther beide bij elkaar.

Zodra ik klaar ben met mijn main, dan is mijn druid aan de buurt met rep grinden, gevolgd door mijn hunter (die nu nog lekker @ level 86 rested in de inn staat, (wel met beide main professions op 600)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Laatst online: 10-08 19:24

Alcmaria

Syntax Error in 10

detheavn schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:09:
Het is nooit goed..

Je hoort Farmville, Pokemon, Grindaria..

Ik zou juist blij zijn hoeveel content er nog is als je lvl90 bent.. Hoeveel spellen vallen niet compleet dood als je de hoogste lvl hebt bereikt.. Nu weet ik soms niet eens waar ik moet beginnen zoveel opties zijn er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
junglebeast schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 22:13:
Hoppa en Elegon is ook net plat gegaan. Onze sub Rogue heeft zelfs een rank 1 te pakken op WoL. :)

We blijven goed mee doen met de top5 10m guilds op de server.

En Emperor ook down!!
Gz ! :)
Veel WoL logs zijn op het moment hidden , maar het blijft een nette ranking :)

Hoop dat wij vanavond minimaal 1/16 HC kunnen halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alcmaria schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:14:
[...]

Het is nooit goed..

Ik zou juist blij zijn hoeveel content er nog is als je lvl90 bent.. Hoeveel spellen vallen niet compleet dood als je de hoogste lvl hebt bereikt.. Nu weet ik soms niet eens waar ik moet beginnen zoveel opties zijn er.
Dat ik moet grinden maakt me niet veel uit, maar je kan ook overdrijven. Alleen de golden lotus heb ik nu minstens al 10 dailys van klaxxi 3 fishing 6-7 serpent 8 tillers en er komen nog veel meer bij zoals shadopan en august celestials en elke dag de zelfde wordt redelijk saai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Iedereen wil uiteraard wat anders in de game en ik besef me heel goed dat mijn mening niet de waarheid hoeft te zijn. Ik ben gewoon geen fan van heel vaak hetzelfde doen, ofwel grinden. Wekelijks iets doen vind ik nog ok, maar dagelijks gaat me te ver. Alleen met wekelijks de dailies doen gaat het inderdaad een jaar duren. Ik wil gewoon graag mijn VP kunnen besteden en leuke recipes voor mijn professions kunnen halen. Daarvoor moet ik dailies grinden. Uiteraard kan ik zonder ook spelen en ben ik niet verplicht het te doen, maar ja, met tegenzin doe ik het toch maar regelmatig. Beetje conflicterende wensen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

lanerios schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 09:02:
Voorbeeld van bovenstaand: Intrepid Society op Doomhammer Horde. Ze wisten niet wat ze deden, in elke raid van de 10 main probeerden er 6 te raidleaden (allemaal officers). En toen ik dat zat werd, en na 6x vragen (in 6 verschillende raids) er nog geen verandering was, ben ik de guild uit gegaan. Resultaat, een guild leader die een Vlog plaatst op Youtube om er over te gaan zeiken.
Wat ben je toch fantastisch 8)7

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:52

TiMMieJ

PSN: Orixez

Afgelopen weekend eindelijk lvl 90 geworden op mijn hunter. Heerlijk relaxed als BM geleveld. Maar nu ik in heroics moet gaan DPS'en is dat toch wel erg lastig merk ik zo. En ik twijfel vrij erg aan de rotaties. Ben al volop aan het lezen maar overal zeggen ze als opener wat anders. Ik begin meestal met de CD's van de extra adds raven/spirit beast/stampede en dan over naar BW / KC - AS - AS - AS - KC en dan over naar rapid fire. Hierna de refresh van talents en meteen weer BW en KC - AS - AS - AS - KC. Vervolgens als de ravens weer weg zijn meteen weer die er op. Het is enorm wennen moet ik zeggen. Ik doe in dungeons tussen de 25 - 40k DPS. Meestal op de boss fights zit ik zo rond de 32k + met een max van 40k. Wat doen de andere hunters hierzo?

Mijn gear is als volgt: http://eu.battle.net/wow/.../ragnaros/Hotzpots/simple

Heb sinds WotLK eigenlijk altijd mijn resto druid als main gehad dus ben vrij roestig met DPS merk ik wel ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:59

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

waar kun je eigenlijk de "Lesser charm of good fortune" inleveren? ik heb al gezocht, schijnt is Shrine of two moons te zitten, maar kan het dus echt niet vinden. iemand een idee? en wat leverd het op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 14:12:
[...]

Kwil keer testen wat ik op Elegon doe zit momenteel op burst al over de 80k voor ong 20s daarna zakt het in tot 40-60k fluctuerend en dan de laatste 20% weer over de 100k xD belachelijk fury dps
Ik zag dat een Feral top dps is op Elegon met 150k :o en in andere gevechten zitten ze ook wel regelmatig in de top 10, dus ik wil wel heel graag feral gaan spelen, om te zien of ik ook 100K kan doen op Elegon en natuurlijk wat mijn dps is op de andere bazen, maar zal wel weer guardian worden vermoed ik :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
83 gehaald! Nog maar 2 levels te gaan >_> Wat blijft Cata een rot gebied.

[ Voor 86% gewijzigd door corset op 10-10-2012 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
WishmasterNL schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:26:
waar kun je eigenlijk de "Lesser charm of good fortune" inleveren? ik heb al gezocht, schijnt is Shrine of two moons te zitten, maar kan het dus echt niet vinden. iemand een idee? en wat leverd het op?
Je moet een quest aannemen. Als je dan 90 van die lesser charms hebt kun je de quest inleveren en krijg je 3 greater charms. Die kun je inleveren bij een roll op een raid boss en betekent een extra roll op loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WishmasterNL schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:26:
Je kan ze inleveren bij die rep gastjes daar, 1 ervan kan je 90 Lesser charm omwisselen voor 3 greater charms of hoe die dingen ook heten.

Met deze items kan je in raids (dus ook op sha of Anger) een extra kans op loot krijgen. Je krijgt dan een extra schermpje waar je kan aangeven of je de charm wil gebruiken of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Alcmaria schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:14:
Zo zonde dat iedereen de Tilles associeert met Farmville ipv Harvest Moon. Items als de Blue Feather zijn een directe referentie naar dat spel. Was echt een leuk spel op m'n SNES :)

I'm getting old I guess :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Harvest Moon is echt geweldig :p Jammer dat mensen inderdaad farmville zien ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Tilles moet ik nog aan beginen,nog druk genoeg met dailies,hc's,archievs. mischien vanavond eens aan beginnen :)
tot dusver vermaak ik me goed,heb nog steeds het idee dat ik te weinig avond heb in mijn dag om aan wow te besteden :P toen ik 90 dingde had ik echt zoiets van....euhm...waarmee ga ik beginnen :P profs op main zijn iig op 600,heb loremaster of panderia,die flying cloud en een zooi andere archievs :Pgolden lotus nu bijna klaar mee zodat ik ook de andere kan gaan doen :)

[ Voor 62% gewijzigd door mrsar op 10-10-2012 10:43 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

lanerios schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:39:
Harvest Moon is echt geweldig :p Jammer dat mensen inderdaad farmville zien ><
Ik heb zowel Harvest Moon als farmville niet gespeeld. Dus wat mij betreft is het een hele leuke toevoeging.
Ik heb wel Pokémon gespeeld (yellow en ruby volgens mij). Vindt het totaal geen goede vergelijking, ingame pet battle systeem heeft er wel veel van weg, maar is toch iets anders. Gezien je niet zelf kunt bepalen welke skils je pets leren, die staan gewoon vast op een bepaald level.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.