Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:08
de noodzaak voor 1 van de factions is bij mij iig al verdwenen: klaxxi reverred. Deze kan ik dus evt weer oppakken als ik het minder druk heb voor de mounts. Cloud serpent is hopelijk de volgende, maar dan heb ik shado pan er wss al wel weer bij.

M'n casual raidgroep heeft gisteravond feng sneller dan verwacht plat gekregen, na er zondag een hele avond op te wipen, maar de spiritbinder lijkt nu echt een brick wall te zijn: onvoldoende dps. Maar eens zien hoe snel we dat op kunnen lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 14:30:
[...]

als je aoe-ed met fire hoef je alleen maar Nether Tempest op elke target te gooien de berekening gaat ziek hard namelijk.

5 target = 1x100% en 4x50% dus per target doe je 300% damage xD x 5 targets reken maar uit als je 10 targets hebt om te dotten. meest zieke aoe talent die ze ooit bedacht hebben. je hoeft geen eens comb te spreaden om hoog te komen zo.
Places a Nether Tempest on the target which deals 2784 (+ 17.4% of SpellPower) Arcane damage over 12 sec. Each time Nether Tempest deals damage, an additional 50% of that damage is also dealt to a random target within 10 yards.
Ik lees nergens dat het schade doet op alle mobs, slechts 1 extra mob per tick?

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 06:38:

Al een poosje. Steeds meer chances gingen me tegenstaan. Combineer dat met 50,- gold per maand, dan heb je een goede reden om te stoppen :P
ja hier hetzelfde, wel enorm vermaakt in wot hoor maar het spel ging gewoon een andere kant op dan mij haha als kroon op mn korte wot carriere nog wel een gamersmuis gescoord in "the pit" op gamescom :P

zo'n ding met 20 knoppen erop dus ik kan mn toetsenbord straks wegdoen haha nog geen idee hoe ik dat ga doen met al die knoppen

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2012 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:29:
[...]
Waar zeg ik dat dan? Verklaar je zelf graag. Als ik me niet thuis voel in een guild, dan ga ik er uit. Zo simpel is het, dat een of andere zielige guild leader dan besluit een video erover te maken, dan voel ik me gevleid, het heeft hem blijkbaar zo geraakt dat hij er zoveel tijd in steekt.
Ik begrijp je volkomen :) bij ons hebben we 2 raid groepen, en groep1 (zitten 5 officers in) heeft niet echt één duidelijke leider, maar iedereen zit maar door elkaar heen te praten met tactieken en is gewoon erg rommelig.

Groep2 is later opgestart met veel nieuwe members en socials en 1 Officer, en daar is de Officer dus ook de leider. Natuurlijk wordt er wel overlegd, maar de Officer duidelijk degene die de beslissingen neemt, wat veel prettiger werkt omdat iedereen duidelijk weet waar ze aan toe zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
klopt inderdaad, een situatie als Groep 2 zal ook een stuk sneller progress krijgen. Waarom? Juist omdat er duidelijk 1 leider is, en er dus ook geen verwarring kan ontstaan.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IntToStr schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 09:51:
Ik weet niet hoe het bij jullie gaat, maar ik wordt na 3 dagen al helemaal gek van die dailies :p Ben nu op 25 a 30% naar honored met golden lotus en 50% naar revered cloud serpent en 33% naar revered met klaxxi. Gaat zo langzaam elke dag als je bedenkt dat je golden lotus eerst naar revered moet krijgen om dan pas met 2 andere weer verder te gaan...
Je hoeft niet alle dailies te doen, want je krijgt toch niet genoeg valor points\Charms om ze elke week uit te kunnen geven, dus het is helemaal niet erg als je af en toe een dag geen dailies doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:59:
[...]

Je hoeft niet alle dailies te doen, want je krijgt toch niet genoeg valor points\Charms om ze elke week uit te kunnen geven, dus het is helemaal niet erg als je af en toe een dag geen dailies doet.
maar dan krijg ik me mount minder snel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
JoeBravo schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:43:
de noodzaak voor 1 van de factions is bij mij iig al verdwenen: klaxxi reverred. Deze kan ik dus evt weer oppakken als ik het minder druk heb voor de mounts. Cloud serpent is hopelijk de volgende, maar dan heb ik shado pan er wss al wel weer bij.

M'n casual raidgroep heeft gisteravond feng sneller dan verwacht plat gekregen, na er zondag een hele avond op te wipen, maar de spiritbinder lijkt nu echt een brick wall te zijn: onvoldoende dps. Maar eens zien hoe snel we dat op kunnen lossen.
Ik haal niet eens de valor cap meer per week.
Reden, het duurt wel even voor ik honoured ben met de golden lotus.

Heb al meerdere dagen skipped, vind leuk de dailies alleen na een tijdje heb ik er al minder zin in.

Als ik tijd en zin heb doe ik ze wel even, en uiteindelijk haal ik revered wel.
Alleen door de VP op die items zie ik hhet nut er niet van in om te haasten.
Heb de epic Neck gehaald van klaxxi, nu heb ik dus weer 2 weken de tijd om de VP te halen want na 1 week heb ik nog geen 1250 VP's en honored te worden met golden lotus.

Heb wel elke dag de Tillers gedaan, gewoon handig om nu 12 mote's of harmony te planten. (revered met tillers) en dus 1 Spirit of Harmony per dag. Dat is 3 golden lotus per dag wat weer handig is voor Gem transmutes, doe anders niets met die spirit's. Kan wel 3 spirits gebruiken voor gem discovery, maar 3 golden lotus = 3 gems voor transmute (meer met procs) en kan ik gericht een discovery doen.

Mijn alt (lvl 87 puur door herbs/mining amper een q gedaan) plant de groente wel voor de feasts en ander way's :)

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:42
Haha dat zeiden ze bji mij in de guild ook, van Mek waarom ben je die en die faction aan het doen ?.
je moet die en die doen voor gear voor het raiden..

De helft van de guild

Mounts first for mek ! :P.
./nod.

Ach ja :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:30
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:59:
[...]

Ik doe ook alleen maar golden lotus en cloud serpent op het moment en ook niet echt elke dag. Soms ook klaxxi. Maar zelfs dit vind ik al veel :p

Ach ja, misschien maar een beetje afwisselen met tillers of zo. Als je een spirit of harmony per dag kunt krijgen daarmee is dat ook wel interessant. Op dit moment heb ik alleen maar iets aan spirits voor nieuwe rare gem recipes, maar ik verwacht dat die dingen over een paar maanden wel boa worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IntToStr schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:12:
[...]

Ik doe ook alleen maar golden lotus en cloud serpent op het moment en ook niet echt elke dag. Soms ook klaxxi. Maar zelfs dit vind ik al veel :p

Ach ja, misschien maar een beetje afwisselen met tillers of zo. Als je een spirit of harmony per dag kunt krijgen daarmee is dat ook wel interessant. Op dit moment heb ik alleen maar iets aan spirits voor nieuwe rare gem recipes, maar ik verwacht dat die dingen over een paar maanden wel boa worden.
Ja, ik doe zelf de Golden Lotus, de Tillers, fishing dailies en de Klaxxi. Die laatste sla ik wel eens over want die vind ik echt zwaar irritant en ze kosten ook nog veel tijd.

Deze week zal het wel extra leuk worden, omdat we 4 dagen raiden, dus dan moet er na 11 of 12 uur nog eens 2 uur die @!#^&(@# dailies doen :( zal blij zijn als ik er vanaf ben.
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:00:
maar dan krijg ik me mount minder snel :(
Ja, maar dan ga je specifiek voor de mounts en niet de Gear :) Als je de mounts asap wilt, ja dan moet je wel alles doen :D

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2012 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-09 13:27
Ik doe 's ochtends voor stage meestal even snel de Tillers daily's, en vlieg ik alvast naar de Anglers, dan na stage deze snel doen, naar Klaxxi vliegen (met de kites) en ondertussen even gaan eten. Daarna Klaxxi doen en dan samen met een vast groepje de GL doen (duurt zo maar ong 10 min).

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Laatst online: 10-08 19:24

Alcmaria

Syntax Error in 10

GeertJam schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:18:
Ik doe 's ochtends voor stage meestal even snel de Tillers daily's, en vlieg ik alvast naar de Anglers, dan na stage deze snel doen, naar Klaxxi vliegen (met de kites) en ondertussen even gaan eten. Daarna Klaxxi doen en dan samen met een vast groepje de GL doen (duurt zo maar ong 10 min).
haha zoals jij het brengt voelt het bijna als werk :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Laatst online: 01-09 21:00
Derr_Hans schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:03:
[...] Dat is 3 golden lotus per dag wat weer handig is voor Gem transmutes, doe anders niets met die spirit's. Kan wel 3 spirits gebruiken voor gem discovery, maar 3 golden lotus = 3 gems voor transmute (meer met procs) en kan ik gericht een discovery doen.
Lol heb nog geen eens aan gedacht en ik maar ore kopen (via SoH) om te prospecten, kleine doh moment nu.

Verder doe liever nu dailies voor de mounts en zo, maar op 1 char kan me niet schelen dat de vp nooit kan gebuiken op alts.
een tabart dragen terwijl ik dungeon doe prima, maar met zo'n 1k per dag aan rep ga echt niet herhalen op een alt (en ja ik weet dat gaan dubbelen, maar zelfs dan niet)

Lorewalker, check
Serpants, check
Tillers, check
vanavond de Shadow, Celestials dailies erbij *O* ,

en ja dat kost zo'n 3 uur, maar zou niet weten wat anders moet gaan doen.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Nog een tip voor degenen die lorewalkers nog niet gedaan hebben: op wowhead staan tomtom coordinaten van alle benodigde items die je moet zoeken. Even inladen en je kunt zo alles oppakken en je bent meteen exalted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
En daarna moet je 600 filmpjes kijken bij elke scroll die je inlevert, en ondertussen ,../yawn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Mektheb schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:33:
En daarna moet je 600 filmpjes kijken bij elke scroll die je inlevert, en ondertussen ,../yawn
10-12 ofzo, maar ok.
En ik vond ze best vermakelijk eigenlijk, maakte eea weer wat duidelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ja dat is wel zo :), maar ik vondt er zoveel achter elkaar toch teveel :P.

Als ik het opnieuw zou doen zou ik er 1 doen en dan inleveren en dan weer een nieuwe achievment zoeken :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Mektheb schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:36:
Ja dat is wel zo :), maar ik vondt er zoveel achter elkaar toch teveel :P.

Als ik het opnieuw zou doen zou ik er 1 doen en dan inleveren en dan weer een nieuwe achievment zoeken :P.
als ik het vantevoren had geweten, ik ook _O-
Desondanks er een leuke zondagmiddag mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-09 13:27
Inleveren -> Uitloggen -> Inloggen -> Nieuwe inleveren :P

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Ik vond die lorewalker dinkies ook leuk. Ben best een lore liefhebber, dus vooral gezien er nog zo weinig bekend was over de Pandaren en Pandaria heb ik me toch goed vermaakt :)

Ik vond het wel grappig dat de Aliiance eigenlijk met 'gemuteerde' Murlocs samen aan het werken was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
GeertJam schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:37:
Inleveren -> Uitloggen -> Inloggen -> Nieuwe inleveren :P
dat duurt bij mij langer dan de duur van zo'n filmpje :')

Ook fijn: tijdens de raid logden er een aantal oldbies in --> achievementspam1, raidwarning, achievementspam2, raidwarning, raidwarning, achievementspam3 *FREEZE*

leek zeker enkele minuten te duren voor ik überhaupt het programma kon afbreken >_<

Wel grappig om te zien overigens dat er meerdere guildies nu terugkomen die cata compleet hebben overgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Teunis schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:21:
[...]

Lol heb nog geen eens aan gedacht en ik maar ore kopen (via SoH) om te prospecten, kleine doh moment nu.
^^
Ja, daarnaast als je het eventueel voor verkoop zou doen.
Ore stack kost zo'n 85 a 90g per stack.

Golden lotus gaan voor 270g weg op de AH op het moment.

Dan had je voor 1 spirit 3 lotus gehad verkopen voor 810g totaal en kan je 9 stacks van ores voor halen :)

-edit-
Aangezien ik in 1 uurtje door een bepaalde grot heen te lopen al een stack of 10 tot 15 ghost ore heb en wat trillium en ong ook 10 tot 15 stacks snow lily's, ga ik geen ores kopen. De kans dat ik veel rare gems vind met prospecten van ghost iron ore is toch best klein. Heb nu zo'n 100stacks gehad en heb zo'n 15 rare gems gehad, RNG is a bitch dus dan maar voor zekerheid en transmuten met hopelijk procs.

[ Voor 29% gewijzigd door Derr_Hans op 10-10-2012 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ixbitz
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-09 20:14
Ik speel ook al heel lang Disc, en ik raad je toch echt aan om voor Spirit te gaan, daarna int. Dan zou ik je alleen nog maar focussen op haste! (Alles reforgen etcetc.)

Dit is gewoon heel lekker voor als je shield, Penance op cooldown zijn.

Verder, Spirit Shell is heel erg handig om massive damage te voorkomen, activate de skill, cast een stuk of 5-6 keer Prayer of Healing(voor Raidhealing) en je voorkomt rond de 150-200k damage(Lekker toch?) Als alleen je tank spike damage neemt, heal dan met greater heal etc. Zo gebruik je niet half je mana voor Prayer of Healing.

Grtz
EJSchuiteman schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 09:45:
[...]

Zoals de tooltip aangeeft krijg je dus mana wanneer je gegeven Shield volledig weggeslagen is :*)
Maar dit kan alleen elke 12 sec dus als je mana wilt je Shield alleen poppen wanneer deze niet actief is, tenzij in nood.

In addition, when your Power Word: Shield is completely absorbed or dispelled you are instantly energized with mana equal to 150% of your Spirit. This effect can only occur once every 12 sec.

Voor Rapture raad ik je de addon Ingela's Rapture aan.

Volgens Icy-veins is stat priority: Intellect; Spirit; Mastery Rating; Haste Rating; Critical Strike Rating.
Volgens Noxxic is het: Spirit > Intellect > Mastery > Haste = Crit.

Dacht dat Crit voorheen altijd belangrijke stat was omdat je mensen auto shield wanneer je crit, maar blijkbaar is dit in MoP niet meer belangrijk??

Spirit Shell gebruik ik zelf nog niet, snap het voordeel er nog niet van 8)7

Yesterday is history. Today is a gift. Tomorrow is mystery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lateralus010
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-09 09:32
GeertJam schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:18:
Haha doe hetzelfde hier! 's Ochtends m'n oogst harvesten en gelijk nieuwe planten (voornamelijk ores en één crop voor de daily), daarna doorvliegen om te vissen voor Anglers. Tot slot naar Klaxxi vliegen en uitloggen. Hele dag werken en na werk Klaxxi, Golden Lotus en Cloud Serpent. 's Avonds voor uitloggen nog resterende Tillers dailies en daar weer uitloggen. Langzaam maar steady gaat de rep omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Ixbitz schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:51:
Ik speel ook al heel lang Disc, en ik raad je toch echt aan om voor Spirit te gaan, daarna int. Dan zou ik je alleen nog maar focussen op haste! (Alles reforgen etcetc.)
[...]
We hebben geen andere keuze dan spirit ;)
Mana issues ftw !

Moet mijn eigen reforges nog doen, maar wacht nog op epic tailor chest/gloves die van een Horde (gf) moet komen ;). Maar met mana issues en veel haste maak jij je nog sneller oom, ik ga zelf voor iets meer balance. We hebben een reforge mount en reforge ik wel haste bij on the fly mocht ik het nodig hebben.

Heb nog niet geraid, maar dat doe ik vanavond en zal ik kijken hoe het voelt en welke reforge kant ik op ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Lateralus010 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:56:
[...]

Haha doe hetzelfde hier! 's Ochtends m'n oogst harvesten en gelijk nieuwe planten (voornamelijk ores en één crop voor de daily), daarna doorvliegen om te vissen voor Anglers. Tot slot naar Klaxxi vliegen en uitloggen. Hele dag werken en na werk Klaxxi, Golden Lotus en Cloud Serpent. 's Avonds voor uitloggen nog resterende Tillers dailies en daar weer uitloggen. Langzaam maar steady gaat de rep omhoog.
Hoeveel ores krijg je nou per plantje ?
Een guildy heeft het getest en kreeg 1 ore, 1 leather enz enz.

Dus zou je 12 ores hebben per dag met revered en 16 ores als je exalted ben.

Dan is 1,2 Spirit of Harmony per dagof 1,6 bij exalted nog steeds beter want 1 spirit of harmony is 20 ores of verkoop de golden lotus en koop 180 ores terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trunksmd
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-06 12:17
Voor degenen, die balen van grinden voor rep levels. Kom eens als Aliance naar Twisting Nether om te grinden. Als je het niet s´ochtends vroeg doet, zul je elke 4-5 min dood gaan vanwege de stortvloed aan horde, die ook grind. Het ergelijke, onze guild is er nog niet over uit of we gaan verhuizen. Niet iedereen wil 25 euro betalen voor een verhuizing.
Bedankt Method voor naar onze server te komen. Jullie hebben zoveel noob en crap Horde meegetrokken, omdat ze zo nodig willen spelen waar 1 van de beste Guilds speelt.
Voor jullie informatie Twisting Nether Aliance/Horde 0.04/1 .

op dit moment kan ik alleen Heroics doen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik zit niet voor niets op een (RP) PVE server ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trunksmd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 12:04:
Voor degenen, die balen van grinden voor rep levels. Kom eens als Aliance naar Twisting Nether om te grinden. Als je het niet s´ochtends vroeg doet, zul je elke 4-5 min dood gaan vanwege de stortvloed aan horde, die ook grind. Het ergelijke, onze guild is er nog niet over uit of we gaan verhuizen. Niet iedereen wil 25 euro betalen voor een verhuizing.
Bedankt Method voor naar onze server te komen. Jullie hebben zoveel noob en crap Horde meegetrokken, omdat ze zo nodig willen spelen waar 1 van de beste Guilds speelt.

ikheb op magtheridon alliance 1/33 horde dat is pas erg.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

detheavn schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:42:
Ik vond het wel grappig dat de Aliiance eigenlijk met 'gemuteerde' Murlocs samen aan het werken was :)
haha grappig, ik vond het wel vermakelijk dat de horde samenschoolde met die primaten club daar ..banana anyone?

Op Auchindoun pvp ligt de balance ongeveer op 2 of 3 tegen 1 in het voordeel vd alliance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trunksmd
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-06 12:17
Hoe doe je dan je dailies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 19:39
Mektheb schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:33:
Als paladin kun je gewoon bubble doen en alles snel inleveren, misschien werkt zoiets ook met iceblock ?

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lateralus010
Derr_Hans schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 12:03:
[...]

Hoeveel ores krijg je nou per plantje ?
Een guildy heeft het getest en kreeg 1 ore, 1 leather enz enz.

Dus zou je 12 ores hebben per dag met revered en 16 ores als je exalted ben.

Dan is 1,2 Spirit of Harmony per dagof 1,6 bij exalted nog steeds beter want 1 spirit of harmony is 20 ores of verkoop de golden lotus en koop 180 ores terug.
Krijg gemiddels 2 tot 4 Ghost Iron Ores als ik een plantje harvest. Af en toe ook 2x Kyparite Ore bij een plantje harvesten. Op dit moment revered en dus 12 plekken. Per dag bijna een stack ores. Moet m'n JC en Blacksmithing nog lvlen dus ga hier ff voor. Harmony krijg ik toch genoeg met mobs afmaken voor overige dailies! Wie weet switch ik later wel over. Heb nog 2 alts die ook gaan farmvillen voor mats/ores/motes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvvelzen
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-08 19:20
Teunis schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:21:
[...]
vanavond de Shadow, Celestials dailies erbij *O* ,
mazzelaar jij ook al :P wordt helemaal gek van die dailies... gelukkig is tillers en klaxxi al een goed eind op weg naar ex dus die gaan er binnenkort vanaf.... en die cloud serp heb ik al een tijd dus die skip ik ook lekker :)

ow ja; en nog 2 alts waar ik tillers op doe :/

[ Voor 5% gewijzigd door dvvelzen op 10-10-2012 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 12:09:
haha grappig, ik vond het wel vermakelijk dat de horde samenschoolde met die primaten club daar ..banana anyone?
En daarom heb ik altijd heel trui mijn golden banana bij me :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

dvvelzen schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 12:26:
[...]

ow ja; en nog 2 alts waar ik tillers op doe :/
Ik zou met alts nog even wachten met rep gainen tot de nieuwe reputation change live zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

detheavn schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 12:28:
[...]

En daarom heb ik altijd heel trui mijn golden banana bij me :p
ik heb het enkel vd alliance kant gezien (heb eigelijk nog nooit een horde char gemaakt op een lvl 1 na dan die ik gebruikte om een laatste southshore vs tarren mill fight te regelen met enkele horde guilds want er met twee raid grous heengaan om vervolgens er een gank feest van te maken vond ik niet echt uitdagend)

maareh weer ff terug, wel mooi gedaan van blizz ik kwam pas achter dat de horde met de aapjes heulde toen dat filmpje werd gedraait waarbij de twee partijen elkaar tegenkwamen.

grinden heb ik me trouwens nog niet echt aan gewaagd, eerst rustig naar lvl 90 gegaan en nu wat heroic tank spul bij elkaar aan het schrapen maar er is gewoon zoveel te doen! pet battles,boertje spelen en een hoop rep farms, eigelijk altijd wel wat te doen en te weinig tijd natuurlijk haha

en tja natuurlijk hebben we allemaal wel altijd wat te zeiken maar daar staan wij als wow communitie een beetje bekend om he? :P en dat geeft helemaal niks maar ik vind dat blizzard aardig zn best heeft gedaan om wat met de feedback te doen en dat te verwerken in het eind product :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 12:35:
maareh weer ff terug, wel mooi gedaan van blizz ik kwam pas achter dat de horde met de aapjes heulde toen dat filmpje werd gedraait waarbij de twee partijen elkaar tegenkwamen.
Het is dat ik in de beta de alliance kant een stukje doorgespeeld had, anders wist ik dat ook niet. Horde side krijg je een aantal quests waar je in de huid kruipt van een paar andere (wat je alliance side ook hebt, met dei dwerg ... met z'n wasbeertje :)) en daar kom je uiteindelijk tot de conclusie dat de alliance met de Jinyu samen werkt.

Wat ik dan wel weer jammer vind is dat je na een tijd hier niets meer van merkt. Uiteindelijk zijn bepaalde Jinyu dorpjes voor horde oog gewoon friendly en bepaalde Hozen zijn ineens weer hostile. Ik had het persoonlijk cool gevonden als ze daar iets meer mee hadden gedaan. Maar misschien komt dat nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 12:35:
[...]
tja natuurlijk hebben we allemaal wel altijd wat te zeiken maar daar staan wij als wow communitie een beetje bekend om he? :P en dat geeft helemaal niks maar ik vind dat blizzard aardig zn best heeft gedaan om wat met de feedback te doen en dat te verwerken in het eind product :)
Op een paar puntjes na vind ik het erg leuk in pandaria.
Vermaak me wel, heeft nu al een betere indruk gemaakt dan cata deed in begin.

Vond de feedback tijdens beta ook erg goed, helaas alleen maar op de US forums >.>

Al met al, vind ik MoP erg goed in elkaar steken hopen dat de content patches ook goed worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Ligt het aan mij, of is de DPS van Boomkins aan de lage kant? Mijn rotatie:

Moonfire
Sunfire
Cast Starsurge als die up is
Blijf Wrath casten tot de lunar eclipse
Cast Moonfire (en Sunfire als die verlopen is)
Cast Starfire tot solar eclipse.
etc..

Wat mijn opvalt is dat de description van Moonfire en Sunfire is dat ze verlengt worden door Starfire en Wrath.. maar dit zie ik niet gebeuren.. mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

maniak schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 13:02:
Ligt het aan mij, of is de DPS van Boomkins aan de lage kant? Mijn rotatie:

Moonfire
Sunfire
Cast Starsurge als die up is
Blijf Wrath casten tot de lunar eclipse
Cast Moonfire (en Sunfire als die verlopen is)
Cast Starfire tot solar eclipse.
etc..

Wat mijn opvalt is dat de description van Moonfire en Sunfire is dat ze verlengt worden door Starfire en Wrath.. maar dit zie ik niet gebeuren.. mis ik iets?
Alleen bij crits ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
mmmm twitter news wat ik op een priest forum tegen kwam.
Ghostcrawler wrote:
We made a buff to PoH and PoM (for D&H) yesterday.

Ghostcrawler wrote:
@Venaliter It may not be live if you haven't seen it. I don't want to get in the habit of announcing hotfixes on Twitter. +25% PoH and PoM.
Klinkt leuk :)
Nu wachten tot het live gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donvincento
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-08 15:33
PoH en PoM - Wat is dat ook alweer? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Donvincento schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 13:18:
PoH en PoM - Wat is dat ook alweer? :P
Prayer of Healing and Prayer of Mending ^^
Met PoM buffed is Divine Insight talent voor Holy Priest extra intressant geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ghost iron ore plaats gevonden als miner 1 uur 80 stacks WOEHOE 90g stack en gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

Ben bang dat ze alleen met het buffen van die twee spells er niet komen om de holy priest nog een beetje mee te laten doen met healing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wroekel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:55

Je ziet inderdaad niet veel Allies op Twisting Nether. Ben gelukkig een horde ;) maar de paar allies die je ziet bij de daily's worden meestal door 10 man besprongen.

Diablo 3 profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Alcmaria schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 13:22:
Ben bang dat ze alleen met het buffen van die twee spells er niet komen om de holy priest nog een beetje mee te laten doen met healing.
Nee, maar iig een begin.
Disc is nog iets minder dan Holy en PoH buff is daar ok weer goed.

Healing Power wordt iets beter dus heb je minder mana nodig om mensen te toppen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunderlight
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 13:08

thunderlight

Tja...

zijn hier nog Holy priests aanwezig die toevallig al wat MOP raids gedaan hebben.
Ben vooral benieuwd naar jullie ervaringen.
Tot op heden alleen nog maar wat dungeons gedaan en moet zeggen dat ik redelijk snel door men mana heen knal in sommige fights, en daardoor goed moet timen wanneer ik men CD's gebruik.

Vanavond staat de eerste raid op de planning met de guild ben alleen bang dat mana mij de nek om gaat doen.
Weet dat de eerste prio spirit is op het moment maar goed hoeveel spirit moet je stacken voordat de mana regen weer normaliseert in fights en niet halverwege de fight oom gaat.

p.s momenteel in shadow spec uitgelocht maar kan vertellen dat men healing gear volledig is voorzien van gems en enchants

[ Voor 9% gewijzigd door thunderlight op 10-10-2012 13:36 . Reden: extra toevoeging ]

> There is no Real Life, It's just Away From Keyboard! <

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onze priest (world 1st KJ met SK) is voor het eerst in zijn wow carriere geswitched naar zijn shaman voor hardmodes....wij nemen ook geen enkele healing priest mee op het moment tot ze gebuffed worden.

Andere healers zijn gewoon zoveel beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunderlight
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 13:08

thunderlight

Tja...

Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 13:36:
Onze priest (world 1st KJ met SK) is voor het eerst in zijn wow carriere geswitched naar zijn shaman voor hardmodes....wij nemen ook geen enkele healing priest mee op het moment tot ze gebuffed worden.

Andere healers zijn gewoon zoveel beter
dat had ik liever niet gelezen Pooli0

> There is no Real Life, It's just Away From Keyboard! <

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

thunderlight schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 13:37:
[...]

dat had ik liever niet gelezen Pooli0
Het is jammergenoeg de waarheid.. ik ben van holy naar shadow gegaan omdat ik het healen zo ongelooflijk zat was. Mana problemen was numero uno en ik heb op bijna al mijn 463 gear spirit hoeveel moet ik hebben??

(gelukkig dat spirit zich vertaald naar hit bij een shadowpriest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Bij onze werden de priest ook vrij vlot eruit gehaald en vervangen door andere healing classes , en het ligt echt niet aan de spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry :(

Het gaat vooral over mana regen en healing output...maar ongetwijfeld gaat Blizzard hier wat aan doen...en ik denk snel ook.

Het gaat ons vooral om hardmodes die vanaf vandaag starten dus ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
thunderlight schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 13:34:
zijn hier nog Holy priests aanwezig die toevallig al wat MOP raids gedaan hebben.
Tot op heden alleen nog maar wat dungeons gedaan en moet zeggen dat ik redelijk snel door men mana heen knal in sommige fights, en daardoor goed moet timen wanneer ik men CD's gebruik.

Vanavond staat de eerste raid op de planning met de guild ben alleen bang dat mana mij de nek om gaat doen.
Weet dat de eerste prio spirit is op het moment maar goed hoeveel spirit moet je stacken voordat de mana regen weer normaliseert in fights en niet halverwege de fight oom gaat.
H.Priest hebben 2 issues, heals zijn minder krachtig vergeleken met de ander healers op Disc na en mana is regen is het laagst van alle healers op Disc na. Disc heeft altijd wat lager HPS eerste raids omdat disc meer leren hoe de fights zijn en goed reageren met mitigation skills zodra dat onder de knie is zal disc gelijk zijn met holy.

We zijn viable en het gaat allemaal wel maar je moet gewoon wat harder werken en goed je mana in de gaten houden.

Heb nu ong 7,5k spirit unbuffed en denk dat ik daarmee ok zit en kijken hoe het gaat raid buffed als het blijkt dat ~9k spirit (buffed) mij geen mana issues geeft ga ik daar voor gearen en ga ik Int flask/food gebruiken.

Heb er iig zin in om vanavond weer eens te raiden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

Derr_Hans schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 13:44:
[...]

H.Priest hebben 2 issues, heals zijn minder krachtig vergeleken met de ander healers op Disc na en mana is regen is het laagst van alle healers op Disc na. Disc heeft altijd wat lager HPS eerste raids omdat disc meer leren hoe de fights zijn en goed reageren met mitigation skills zodra dat onder de knie is zal disc gelijk zijn met holy.

We zijn viable en het gaat allemaal wel maar je moet gewoon wat harder werken en goed je mana in de gaten houden.

Heb nu ong 7,5k spirit unbuffed en denk dat ik daarmee ok zit en kijken hoe het gaat raid buffed als het blijkt dat ~9k spirit (buffed) mij geen mana issues geeft ga ik daar voor gearen en ga ik Int flask/food gebruiken.

Heb er iig zin in om vanavond weer eens te raiden :)
7.5k spirit?? bedoel je mana regen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvvelzen
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-08 19:20
Alcmaria schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 12:29:
[...]
Ik zou met alts nog even wachten met rep gainen tot de nieuwe reputation change live zijn.
ach eind van de middag als ik het doe zijn de meeste guildies nog niet online.....

als ik dat afweeg tegen coren farmen voor trinkets waarbij ze de godganze tijd worden geninja-ed

dan doe ik wel gewoon me dailies ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Alcmaria schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 13:48:
[...]

7.5k spirit?? bedoel je mana regen?
Nope bedoel 7.5k spirit..
Als ik mana regen bedoelde dan ben ik zwaar de klos.
Combat regen met mijn 4k spirit in shadow gear staat al op 6k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

thunderlight schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 13:34:
Hier een Holy priest, mana regen ten opzicht evan andere classes is een hel. Je moet je het zweet uit je lichaam werken om zo'n beetje mee te kunnen komen met een andere class die ook nog eens zo'n 20 iLevels lager aan gear heeft.

Qua heroics is het een makkie aan mana regen in verhouding tot raiden. Ik hoop dat ze priests snel buffen, vooral qua mana vs healing..

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Zal net al dat een stel EU guilds de op 2/6 HC staan. Die zijn er ook vroeg bij :) Envy zelfs op 25m. Zeker een paar weken vrij genomen om alles te clearen?

Bij de Tillers ben ik inmiddels ook revered en heb dus 12 plekken voor de songbell planten. En ik las ook een leuke farm plek waar ik mijn NT kan rond strooien en zo meat en harmony te krijgen.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
Moet je level 90 zijn om bij The Tillers rep te verkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
EJSchuiteman schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:03:
Nope, 86 om de quest te krijgen (86 weet ik zeker, misschien ook wel 85).
geen dialies ofc, dus je krijgt maar 55 rep per plantje

[ Voor 10% gewijzigd door Teunis op 10-10-2012 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
EJSchuiteman schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:03:
Wel voor Daily Rep...
Teunis schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:04:
[...]

Nope, 86 om de quest te krijgen (86 weet ik zeker, misschien ook wel 85).
geen dialies ofc, dus je krijgt maar 55 rep per plantje
Teunis was me voor :)

Je moet idd 86 zijn om die begin Quest te doen om je farm te krijgen.

[ Voor 43% gewijzigd door Derr_Hans op 10-10-2012 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Volgens mij is het 86 omdat je inderdaad de begin quests door moet spelen om de dailies vrij te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

junglebeast schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:01:
En ik las ook een leuke farm plek waar ik mijn NT kan rond strooien en zo meat en harmony te krijgen.
Waar is dat ? Zou zelf wel graag mote of harmony willen krijgen.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Oke thanx. Vanavond eens bekijken hoe dat allemaal werkt. Heb nog wel wat Harmony nodig namelijk en als je dat ook via die plantjes kan krijgen is dat ideaal.

Is inderdaad al vanaf level 85 8)7 Weer te laat achter gekomen dus...

You can get your farm at level 85, since the entire introductory quest line, which is started by A Helping Hand, only requires level 85. So you will be able to start farming reputation with the Tillers right away, as each time you harvest a farming spot, you receive 50 reputation.

Everything besides the introductory quest line is reserved to level 90 players.

Zojuist even deze handige guide gelezen en als ik dus direct al 4 Songbell Seed plant, krijg ik elke dag 4 Motes?

[ Voor 73% gewijzigd door EJSchuiteman op 10-10-2012 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 31-08 18:49
EJSchuiteman schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:10:
Oke thanx. Vanavond eens bekijken hoe dat allemaal werkt. Heb nog wel wat Harmony nodig namelijk en als je dat ook via die plantjes kan krijgen is dat ideaal.

Is inderdaad al vanaf level 85 8)7 Weer te laat achter gekomen dus...

You can get your farm at level 85, since the entire introductory quest line, which is started by A Helping Hand, only requires level 85. So you will be able to start farming reputation with the Tillers right away, as each time you harvest a farming spot, you receive 50 reputation.

Everything besides the introductory quest line is reserved to level 90 players.

Zojuist even deze handige guide gelezen en als ik dus direct al 4 Songbell Seed plant, krijg ik elke dag 4 Motes?
Moet je juist niet al een bepaalde rep hebben om dat plantje uberhaupt te kunnen kopen?

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Joenino schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:23:
[...]

Moet je juist niet al een bepaalde rep hebben om dat plantje uberhaupt te kunnen kopen?
Dat is alleen als je de speciale wil..

De normale seeds kan je gewoon kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Derr_Hans schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:24:
[...]

Dat is alleen als je de speciale wil..

De normale seeds kan je gewoon kopen.
Dus je kan niet direct 4 Motes of Harmony seeds planten voordat je level 90 bent en de juiste rep hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donvincento
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-08 15:33
:o Motes of Harmony seeds? Heb ik iets gemist? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Donvincento schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:27:
:o Motes of Harmony seeds? Heb ik iets gemist? :+
Songbell Seed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 00:50

hmr

Ik vond je wel goed hoor Der_Hanss ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zo, 85 gehaald. 1,5 week precies. Zonder heirlooms of RAF of whatever. Nu maar het laatste makkelijke stuk. Ik merk wel dat Jade Forest NIET gemaakt is voor mensen die met T highlands quest gear daar komen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

lanerios schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:33:
Zo, 85 gehaald. 1,5 week precies. Zonder heirlooms of RAF of whatever. Nu maar het laatste makkelijke stuk. Ik merk wel dat Jade Forest NIET gemaakt is voor mensen die met T highlands quest gear daar komen.
Kon je niet greenies kopen van LFR kwaliteit? Correct me if im wrong :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
jep, maar ga geen gold wasten op dingen die ik in de eerste quests replace. Dan maar wat moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
lanerios schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:37:
jep, maar ga geen gold wasten op dingen die ik in de eerste quests replace. Dan maar wat moeilijker.
Dat kost je misschien 200G ofzo? Verdien je zo weer terug in de quests

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
EJSchuiteman schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:26:
[...]
Dus je kan niet direct 4 Motes of Harmony seeds planten voordat je level 90 bent en de juiste rep hebt?
Minimaal revered on zaadjes te kunnen kopen en ofc zijn ze zaadjes ook BoP,

op 3k friendly is 14 dagen to honored,
+ daarna 28 dagen tot revered, dat had ik beter niet kunnen uitrekenen. :sadpanda: (dit is gebasserd op puur plantjes farmen)

[ Voor 4% gewijzigd door Teunis op 10-10-2012 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Bartske schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:38:
[...]

Dat kost je misschien 200G ofzo? Verdien je zo weer terug in de quests
niet echt, Azuremyst horde, 1 piece = 120-130G AH wise

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Teunis schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:38:
[...]

+ daarna 28 dagen tot revered, dat had ik beter niet kunnen uitrekenen. :sadpanda: (dit is gebasserd op puur plantjes farmen)
ehrm, ben zelf anders binnen anderhalve week revered geworden vanaf friendly met de tillers. ben benieuwd naar je berekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Teunis schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:38:
[...]

|:( |:( |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:48
Iemand anders ook problemen met zijn farm? Gister zaadjes geplant, en deze staan allemaal nog op growing ipv dat ik ze kan harvesten. Zeer irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
lanerios schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:38:
[...]

niet echt, Azuremyst horde, 1 piece = 120-130G AH wise
npc questgear vendor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
waar is die? Oo dan moet ik daar gelijk heen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Dat was ook iig wat ik bedoelde maar goed..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lateralus010
Dennism schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:42:
Iemand anders ook problemen met zijn farm? Gister zaadjes geplant, en deze staan allemaal nog op growing ipv dat ik ze kan harvesten. Zeer irritant.
Voor zover ik weet duurt dit ca. 24 uur voordat je ze kunt harvesten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lateralus010 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:43:
[...]

Voor zover ik weet duurt dit ca. 24 uur voordat je ze kunt harvesten...
nee gaat in dagen als je op dinsdag plant dan is het woensdag klaar. maakt niet uit welke tijd je het plant op dinsdag. ook al is het 23:59 dan kan je meteen harvesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:45:
[...]

nee gaat in dagen als je op dinsdag plant dan is het woensdag klaar. maakt niet uit welke tijd je het plant op dinsdag. ook al is het 23:59 dan kan je meteen harvesten.
Dat is wel ideaal dan. Tijd om vanavond 3 farms te starten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Ze gaan growing, naar farmable gelijk met dailies reset zover ik weet, zal wel een server patch fout zijn

[ Voor 19% gewijzigd door Teunis op 10-10-2012 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teunis schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:46:
Ze gaan growing, naar farmable gelijk met dailies reset zover ik weet, zal wel een server patch fout zijn
ze resetten niet met de dailys. ze resetten om 24:00 het is met phasing je moet dan even wegvliegen van je farm en dan weer terug vliegen. dan zijn ze klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lateralus010
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:45:
[...]

Ah thanks! Wist dit niet. En ik altijd maar uitstellen om langs de farm te gaan omdat ze 'er toch nog niet zijn'.... Handig om te weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Lekker handig, had idd verwacht dat het met de dailies ging, gister niet veel tijd gehad, dus na 00:00 pas kunnen planten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennism schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:55:
Lekker handig, had idd verwacht dat het met de dailies ging, gister niet veel tijd gehad, dus na 00:00 pas kunnen planten.
dan zijn ze morgen pas klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
lalaland traag..

Dacht echt dat het lvl 86 was om te beginnen..
Mooi als ik thuis kom even mijn alts een farm beginnen.

4 alts waarvan er 1 al een tuin heeft.

[ Voor 77% gewijzigd door Derr_Hans op 10-10-2012 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
net ook mijn eerste epic alweer vervangen. Spelltwister gloves voor sha-skin gloves. Beetje jammer dat Sha niet de legs kon geven ipv de gloves, was me beter uitgekomen, daar ik de legs nog niet zo goed had als de gloves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
hmr schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:31:
[...]

Ik vond je wel goed hoor Der_Hanss ;)
thx ;)

Zal je nog eens mee nemen dan, snellere queue timers :P
Heb alleen niet super veel meer nodig ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

ValHallen schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:07:
[...]

Waar is dat ? Zou zelf wel graag mote of harmony willen krijgen.
Turtles aoe-en bij Pools of Purity in de Valley. Net ook 10 stacks op de AH gezet voor 2700g. :)
En zo'n 33 motes kunnen farmen. Nog geen uurtje nodig gehad.

Mage tip: Nether Tempest...

[ Voor 14% gewijzigd door junglebeast op 10-10-2012 15:20 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
junglebeast schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:16:
[...]

Turtles aoe-en bij Pools of Purity in de Valley. Net ook 10 stacks op de AH gezet voor 2700g. :)
En zo'n 33 motes kunnen farmen. Nog geen uurtje nodig gehad.
Thanks ;)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.