JoeBravo schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:43:
de noodzaak voor 1 van de factions is bij mij iig al verdwenen: klaxxi reverred. Deze kan ik dus evt weer oppakken als ik het minder druk heb voor de mounts. Cloud serpent is hopelijk de volgende, maar dan heb ik shado pan er wss al wel weer bij.
M'n casual raidgroep heeft gisteravond feng sneller dan verwacht plat gekregen, na er zondag een hele avond op te wipen, maar de spiritbinder lijkt nu echt een brick wall te zijn: onvoldoende dps. Maar eens zien hoe snel we dat op kunnen lossen.
Ik haal niet eens de valor cap meer per week.
Reden, het duurt wel even voor ik honoured ben met de golden lotus.
Heb al meerdere dagen skipped, vind leuk de dailies alleen na een tijdje heb ik er al minder zin in.
Als ik tijd en zin heb doe ik ze wel even, en uiteindelijk haal ik revered wel.
Alleen door de VP op die items zie ik hhet nut er niet van in om te haasten.
Heb de epic Neck gehaald van klaxxi, nu heb ik dus weer 2 weken de tijd om de VP te halen want na 1 week heb ik nog geen 1250 VP's en honored te worden met golden lotus.
Heb wel elke dag de Tillers gedaan, gewoon handig om nu 12 mote's of harmony te planten. (revered met tillers) en dus 1 Spirit of Harmony per dag. Dat is 3 golden lotus per dag wat weer handig is voor Gem transmutes, doe anders niets met die spirit's. Kan wel 3 spirits gebruiken voor gem discovery, maar 3 golden lotus = 3 gems voor transmute (meer met procs) en kan ik gericht een discovery doen.
Mijn alt (lvl 87 puur door herbs/mining amper een q gedaan) plant de groente wel voor de feasts en ander way's