Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
junglebeast schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:16:
[...]

Turtles aoe-en bij Pools of Purity in de Valley. Net ook 10 stacks op de AH gezet voor 2700g. :)
En zo'n 33 motes kunnen farmen. Nog geen uurtje nodig gehad.
:)
Zo zijn er wel meer plekken, ook for skyshards (om die draak in eternal blossoms te targetten).

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
zo, cooking op 500, 1e 4 crops neer gegooid, en maar weer verder gaan. Bedankt voor de vendor tip, maakt echt een gigantisch verschil

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Derr_Hans schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:58:
Nee dailies reset is nog steeds 3uur s'morgens of s'nachts ligt er aan hoe je het bekijkt :)
Dailies reset is inmiddels 4 uur. Is onlangs veranderd iirc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:33
Ik dacht dat het te maken had met de zomer/winter tijd, en dat het daarom 4 uur was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Volgens mij niet. Ik heb in het verleden altijd een reset om 3 uur meegemaakt, ongeacht jaargetij. Nu was het echter om 4 uur 's nachts "Your dailies have been reset lolkekbur" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:08
interessant leesvoer voor de healers:
http://iam.yellingonthein...to-your-healing-problems/

tl;dr: vergeet spirit food/flask, je mist daarmee 250-300 (of dubbele voor pandarens) en 1000 statpoints versus int food/flask en daarbij is spirit niet zo healer-prestatie verbeterend als de meesten denken.

reden 1 is duidelijk (spirit gem heeft dubbele waarde vs int gem, dus int flask en full spirit gemmen levert meer op dan andersom), reden 2 valt over te discussieren, maar de aangedragen argumenten snijden hout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trunksmd
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-06 12:17
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 12:06:
[...]

ikheb op magtheridon alliance 1/33 horde dat is pas erg.......
Wow progress heeft de verhouding bijgesteld en weerspiegelt nu een realistischer beeld. Verhouding aliance/horde 0,01/1 . Ofwel voor elke aliance speler zijn 100 horde spelers. Daarbij is Twisting Nether een highly populated server. Dus als je wil questen of rep farmen als Aliance, VEEL SUCCES. Je moet redelijk masochistisch zijn ingesteld.
Levelen kan alleen nog via dungeons in MOP...anders gaat het heeel lang duren als Aliance. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
Ik probeer zelf Alliance redelijk met rust te laten op mijn server, hoewel die shaman me gisteren de neus uit begon te hangen nadat ie me 2x aanviel terwijl ik op mn druid aan het levelen was en telkens op 50% health zat. Levelen toen eventjes op pauze gezet en shaman was het na 3x geraped worden zat en deed een alt+f4 :P

[ Voor 5% gewijzigd door Helza op 10-10-2012 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

junglebeast schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:16:
[...]

Turtles aoe-en bij Pools of Purity in de Valley. Net ook 10 stacks op de AH gezet voor 2700g. :)
En zo'n 33 motes kunnen farmen. Nog geen uurtje nodig gehad.

Mage tip: Nether Tempest...
Oh wacht verkeerde turtles :P

[ Voor 4% gewijzigd door Jerry op 10-10-2012 16:57 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Teunis schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:46:
Ze gaan growing, naar farmable gelijk met dailies reset zover ik weet, zal wel een server patch fout zijn
Nope.

Farm reset 0:00
Fishing reset #1 03:00
Fishing dailies reset #2 04:00
General dailies reset 04:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
en weer zo'n rot resto druid die need op mn agi items, die ik als tank best wel nodig heb. >_> krijg een beetje heel erg een hekel aan druids nu.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:33
Trunksmd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 16:33:
[...]

Wow progress heeft de verhouding bijgesteld en weerspiegelt nu een realistischer beeld. Verhouding aliance/horde 0,01/1 . Ofwel voor elke aliance speler zijn 100 horde spelers. Daarbij is Twisting Nether een highly populated server. Dus als je wil questen of rep farmen als Aliance, VEEL SUCCES. Je moet redelijk masochistisch zijn ingesteld.
Levelen kan alleen nog via dungeons in MOP...anders gaat het heeel lang duren als Aliance. :(
Wegwezen daar zou ik zeggen dan.......

Net trouwens LFR gedaan, wat een zerg fest weer. wel 2 van die sigils meegepakt en een sidegrade robe, welke misschien voor OS leuk is.

[ Voor 10% gewijzigd door Dennism op 10-10-2012 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:27

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik heb probleem met het starten van WoW sinds de laatste patch. Als ik in de launcher op 'Play' klik dan gaat ie vrolijk terug naar de launcher. Start ik wow.exe in mijn WoW map op gaat ie ook naar de launcher ipv de game.

Meer mensen hier last van?

Edit: Blijkbaar denkt de launcher dat ik in USA speel. Eens zien hoe ik dit kan fixen zonder al te veel moeite.

[ Voor 20% gewijzigd door Zeror op 10-10-2012 22:49 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard P
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-09 16:54
Zeror schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 22:35:
Ik heb probleem met het starten van WoW sinds de laatste patch. Als ik in de launcher op 'Play' klik dan gaat ie vrolijk terug naar de launcher. Start ik wow.exe in mijn WoW map op gaat ie ook naar de launcher ipv de game.

Meer mensen hier last van?

Edit: Blijkbaar denkt de launcher dat ik in USA speel. Eens zien hoe ik dit kan fixen zonder al te veel moeite.
Misschien heeft het te maken met je Hosts file. Hier kan je vinden hoe je die reset: https://eu.battle.net/sup...g-your-windows-hosts-file Ik had problemen met inloggen in Diablo III daardoor, misschien dat bij jou hetzelfde met WoW gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Nee, hosts file is in orde. Het schijnt een probleem met de laatste patch te zijn. Meer mensen hebben er last van op het WoW forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Niet toevallig een 'rechts klikken>uitvoeren als admin' probleem? Ik had iets van 1,5 jaar geleden ook dat soort problemen en dat heeft het toen tijdelijk opgelost (geen id hoe ik het later permanent had opgelost)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Nee, helaas. zowel launcher als wow.exe uitvoeren als admin werkt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard P
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-09 16:54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Helaas werkt dat ook niet. Ik ga WoW maar opnieuw installeren. Hopelijk lost dat het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:18
Ik heb zelden zulke slechte droprates gezien. Doe nu 2 dagen Heroics maar slechts 1 keer een drop gehad waar ik werkelijk iets aan had, qua armor. Ringen en neck dropten redelijk snel, maar de basic armor......... heb het gevoel dat Elemental Shamans alweer geneukt worden.... zo weinig gear drops...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ley
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-09 14:28

Ley

!Tranquilo!

Pfff, al sik dit allemaal zo lees wou ik dat ik iets meer tijd had om te WoWen... =O
Hopelijk volgende week eindelijk 90 dingen, kan ik ook meepraten hier! :P

*Zijn Is Wezen Zoals Het In Wezen Bedoeld Is Om Te Zijn Zoals Het Is... Toch?!?*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Poops_McGhee schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 00:56:
Ik heb zelden zulke slechte droprates gezien. Doe nu 2 dagen Heroics maar slechts 1 keer een drop gehad waar ik werkelijk iets aan had, qua armor. Ringen en neck dropten redelijk snel, maar de basic armor......... heb het gevoel dat Elemental Shamans alweer geneukt worden.... zo weinig gear drops...
Dat had ik ook op mijn rogue, gewoon volhouden. Op een gegeven moment krijg je 4 items in een HC en dan voelt 't al een beetje beter :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:30
Iemand al een leuke gear guide kunnen vinden om optimaal naar het voor LFR benodigde Ilvel te komen.
Onbeperkt dungeons doen is een optie, maar zou toch ook anders moeten kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:20

vhal

ಠ_ಠ

LFR :F _O-

OK, we gingen dan wel met 25m uit de guild maar ik dacht dat het wel iets moeilijker zou zijn dan LFR DS. De meeste boss abilities doen gewoon een factor 2-3 minder damage. Bij Feng kan je de bubble gewoon bij elke epicentre gebruiken en bij de Troll baas kan je gewoon zergen zonder je druk te maken over de spirit realm.

Uiteindelijk 1 ring via de coins en 1 belt als reward geloot. Helaas had ik de normale versie al van deze belt :+

Maar goed, na 25 minuten stonden we weer buiten :P

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Gister van guild gewisseld en een paar dungeons met ze gedaan.

Ging opzich niet slecht, met een ilvl van 454 z'on 40k tot 45k dps tijdens de heroics.
Enkele items vervangen en deze begonnen met enchanten / gemmen.

Zodra ik alles op minstens een ilvl van 463 heb (dus alles minstens heroic kwaliteit gear) ga ik wel beginnen met reforgen om m'n dps te optimaliseren.

Werd tijdens de dungeons wel enorm out-dps'ed door een DK (frost), maar achteraf bleek deze een ilvl van 468 te hebben, dus m'n doel is gezet, ik wil ook 70k dps doen met z'on ilvl :)

Daarna in een heroic een druid tank gehad met enkele caster items, healer bleek het niet te merken, maar na het bekijken van z'n gear was het nou niet echt iets geweldigs, of hij maakte goed gebruik van SD / FR of het houd gewoon in dat ik met m'n eigen gear ook al heroics zou kunnen tanken. Voorlopig houd ik het nog even op DPS :).

http://eu.battle.net/wow/...r/veknilash/Zabrac/simple

@Vhal, is LFR zo erg? des te meer reden voor me om zo snel mogelijk 460 ilvl te halen voor wat makkelijke epics dan :)

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-09 13:27
LFR was inderdaad vrij makkelijk, waren met 23 man uit de guild gegaan. 1e boss gewoon alle 3 de statues bij elkaar getankt en cleaven maar. Met de bonus roll hier de mail agi belt gewonnen. 2e baas gewoon nuken, fire net buiten de raid droppen en verder gaan. 3e boss af en toe spirit realm ingedoken en ook zonder problemen neer, hier nog de agi mail chest mogen looten.

Terugkomend in town was er een Sha of Anger up, deze ook maar even neergehoekt en met de bonus roll de Enhancement tier gloves te pakken gekregen. Ook meteen maar even valor neck gekocht.

Meteen ook maar even Anzu mount proberen te krijgen, en ja hoor, na zo'n 300 tries, eindelijk!

Nu op ilvl 471 :)

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gister ook voor de lol LFR gedaan en ik lachte me rot.
Voor de gein heb ik in alle slechte dingen gestaan en ik overleefde het zonder overdreven veel gehealed te worden. en stone guards en wtf tank ze alle 3 bij elkaar en het is een kill..... je hoeft je ook geen zorgen te maken over de chains, want je gaat toch niet dood.

Al met al is deze LFR makkelijker dan DS LFR xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
LFR is voor mij in ieder geval een gevalletje Looking For Rage. Ik tankte samen met een guildie. Hij had al ervaring met de fights op normal, ik helemaal niet. Vraag ik in g-chat voor de eerste boss naar tactics, krijg ik als antwoord 'als jij nou de linkse pakt en dan daar gaat tanken komt het wel goed'. Zo gezegd, zo gedaan. En vervolgens een wipe op 5% omdat we die debuff op ons kregen. Andere tank 'oh ja, my bad, ik lette niet op'. Poging 2, wederom een wipe omdat ik geen klap kon met de uitleg. Derde was dan wel een kill, maar wat ik nou gedaan heb, geen idee ^^

In raidchat was er vervolgens wel een en al rage. Kick de tanks, ze zuigen blablabla. Er is echt geen greintje geduld meer tegenwoordig. In plaats van een poging wagen om uit te leggen wat ze moeten doen is het meteen bleren om een kick. Kom op zeg, zeker in de eerste week mag je iets meer geduld hebben.

Maar goed, als ik de reacties hier lees kan je ze alledrie bij elkaar tanken en dan loop je er wel doorheen. Goed om te weten voor een volgende keer.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Poops_McGhee schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 00:56:
helemaal geen last van.
Ik blijf de shaman lootwhore reputatie hoog houden. :P

edit:
raar, het 3 statues bij elkaar tanken werkte dus niet bij ons, dus werden ze de 2e poging toch maar uit elkaar gehaald. Heb me wel ongelofelijk staan vervelen als healer, in alledrie de gevechten.

[ Voor 17% gewijzigd door JoeBravo op 11-10-2012 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
RNG is RNG :P

Gister weer begonnen als tank. Shuffle uptime hoog houden is echt een stuk lastiger dan ik dacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Laatst online: 01-09 21:00
Krijg zoals in cata nog steeds tier tokens in LFR of krijg je meteen de item ?

Verder lekker als dps gequed, met shocking 34k op 21de plaats. volgende keer que wel als tank only.
en nee gedult is niet meer te vinden in veel LF spul, gelukkig kan ik in een LFG gewoon eigen snelheid behouden, en vinden het niet goed genoeg kicken ze me maar (tank is nog steeds instand que anyway)

zit te twijfelen wat ik als volgende ga levelen, zou wel graag blood dk willen gaan proberen, maar weinig zin om door blizz nieuwe reward systeem bijna nergens meer de keuzen te krijgen voor tank of dps item.
(zou fijner hebben gevonden als de quest rewards class based waren en niet spec based)

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
je beseft je dat je gewoon kan respeccen naar dps role als je gaat inleveren oid en dan krijg de dps item :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Gisteren was het de bedoeling dat we 1/16 HC zouden gaan halen , maar helaas niet gelukt :(

Qua tactiek hadden we het gevecht redelijk onder controle , vooral het laatste raid uurtje.
Alleen de bug met het niet kunnen klikken van de crystals heeft ons aardig de nek omgedraaid.

Verschillende tactieken geprobeerd om iets te plannen tegen deze bug maar dan kwam meneer RNG weer om de hoek kijken.
Was bijvoorbeeld Jade empowered dan kon je er donder op zeggen dat de enige persoon in de raid die jade kon klikken gechained was aan een healer.
Dit leidde uiteraard alleen maar tot frustratie , iets wat de prestatie van het raid team niet ten goede kwam.

De andere 25m guild heeft hem wel gekilled , maar als ik zo naar de tijd van de kill kijk was misschien de hotfix al live gegaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Teunis schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 09:06:
Krijg zoals in cata nog steeds tier tokens in LFR of krijg je meteen de item ?

Verder lekker als dps gequed, met shocking 34k op 21de plaats. volgende keer que wel als tank only.
en nee gedult is niet meer te vinden in veel LF spul, gelukkig kan ik in een LFG gewoon eigen snelheid behouden, en vinden het niet goed genoeg kicken ze me maar (tank is nog steeds instand que anyway)

zit te twijfelen wat ik als volgende ga levelen, zou wel graag blood dk willen gaan proberen, maar weinig zin om door blizz nieuwe reward systeem bijna nergens meer de keuzen te krijgen voor tank of dps item.
(zou fijner hebben gevonden als de quest rewards class based waren en niet spec based)
1e raidinstance heeft geen tiertokens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Eerder hadden we het over de Tillers reputatie en wanneer je moest beginnen ... Daarin zei ik het volgende:
detheavn schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:06:
Volgens mij is het 86 omdat je inderdaad de begin quests door moet spelen om de dailies vrij te maken :)
Ben ik gisteren toch even gaan kijken op m'n priest welke daadwerkelijk alleen nog maar Pandaria ingevlogen is en verder geen enkele quest gedaan heeft. Deze stond al een tijdje in de Silken Fields cloth te bouwen, maar had dus ook in VotFW niets gedaan. Wat blijkt nu ...

Ik kon met Farmer Yoon praten en gewoon de begin quest oppikken om zijn veldje schoon te maken. Ik ben hier dan niet mee verder gegaan, maar dit geeft dus wel aan dat er geen 'prerequisites' zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:39
detheavn schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 09:39:
Eerder hadden we het over de Tillers reputatie en wanneer je moest beginnen ... Daarin zei ik het volgende:

[...]

Ben ik gisteren toch even gaan kijken op m'n priest welke daadwerkelijk alleen nog maar Pandaria ingevlogen is en verder geen enkele quest gedaan heeft. Deze stond al een tijdje in de Silken Fields cloth te bouwen, maar had dus ook in VotFW niets gedaan. Wat blijkt nu ...

Ik kon met Farmer Yoon praten en gewoon de begin quest oppikken om zijn veldje schoon te maken. Ik ben hier dan niet mee verder gegaan, maar dit geeft dus wel aan dat er geen 'prerequisites' zijn :)
Nadat je een aantal quests heb gedaan, krijg je alleen nog maar dailies en quests voor de votes van de tillers, voor deze moet je wel level 90 zijn. (Ben overigens al dicht bij vote #5 :D 11751/21000)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Ik moet nog 2 votes en dan ben ik zo goed als klaar :)

Ik moet ook zeggen dat je dubbele rep na revered behoorlijk goed merkt. Bepaalde reputation factions gaan nu echt lekker vlot, zo zal m'n draakje nog vlotter binnen zijn ... ik ga nu geen tijd meer steken in een potentieel ei vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
detheavn schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 09:39:

[...]

Je kunt de start quest (en nog een paar erna) doen en ontvangt 4 farming slots. Dan ben je ook Friendly met Farmer Yoon. Je kunt de standaard seeds planten en volgens mij leveren deze alleen 50 rep per plant op.

Wanneer je Revered bent is het mogelijk andere seeds te kopen en kun je Motes of Harmony, Cloth, Ores ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Zo kijken of we Gall neerkrijgen met een pug..
alliance was er ook net maar gingen hard neer :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Laatst online: 01-09 21:00
detheavn schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 09:45:
Ik moet ook zeggen dat je dubbele rep na revered behoorlijk goed merkt. Bepaalde reputation factions gaan nu echt lekker vlot, zo zal m'n draakje nog vlotter binnen zijn ... ik ga nu geen tijd meer steken in een potentieel ei vinden :)
Volgens mij is dit nogsteeds niet geimplanteerd, (maar 1k rep @ klaxxxi per dag, en 10k in rev.)
Alleen krijg je bij sommige facties meer rep dan bij andere.

Vermoed dat de rep per daily ook naar beneden gaat bij elke change (friendly > honored > revered)

Sinds gisteren kreeg geen rep meer voor het harvesten, heb maar ticket gemaakt. geen idee of bug of feature is

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Leuke bug ontdekt:

Van dinsdag op woensdag om 0:05 mijn farm leeg gehaald en opnieuw beplant.
Even mijn cloth CD gebruikt in silken fields.

Logde in woensdag rond 19:30, en alles was al weer gereset. Dubbel fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Teunis schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:06:
Volgens mij is dit nogsteeds niet geimplanteerd, (maar 1k rep @ klaxxxi per dag, en 10k in rev.)
Alleen krijg je bij sommige facties meer rep dan bij andere.
Ik kreeg bij de Serpent Riders toch echt dubbel de rep dan ik voorheen kreeg. Als het een bug hoor je mij nog steeds niet klagen iig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Darkangle schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:06:
Leuke bug ontdekt:

Dat is geen bug. Het reset om 0300 dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:17:
[...]

plantjes resetten om 24:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Profession CDs en farm plantjes resetten om 00:00

Is misschien gewoon een server restart geweest waar je net je voordeel uit hebt gehaald oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
aah :p ok, verklaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

en hijs neer :)
15 alliance ventjes die ons wilde stoppen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 00:50

hmr

owowowo moet echt zsm even hogere ilevel regelen dus... want wil LFR in!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adufresne
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-07-2019
Kunnen jullie mij even van wat advies voorzien? Ik heb vorige week WOW weer opgepakt, nadat ik eerder gestopt ben met spelen tijdens/aan het einde van lifecycle TBC (geboorte dochter). Ik zat destijds in een social raiding guild (Eonar - PVE - Horde) waar heel relaxed werd gerageerd als je een keer niet kon komen opdagen. Ik ben nu helemaal opnieuw begonnen op Bladefist (PVP - Alliance), omdat een maat van mij daar ook speelt. Zijn guild is in de tussentijd sterk achteruit gegaan qua leden, dus dat is geen optie. Als ik echter zo zit te googelen, heb ik nog niet echt een guild gezien/gevonden die bij mijn eisen past op deze realm:
- sociaal, fun
- niet hardcore (heb ik de tijd niet meer voor), maar wel heroics
- Engels (of Nederlands)
- 18+ members

Hebben jullie suggesties op welke realms ik (wel) dergelijke guilds kan vinden?. Moet wel op een redelijk goed bevolkte server zijn (maar geen queus!!) en de verhouding A/H moet niet teveel uiteen liggen. PVP/PVE/RP maakt me eerlijk gezegd niet zoveel uit. Ook Horde of Alliance is geen issue, al neig ik toch meer naar de Horde-kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
[...]

Darkangle schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 17:00:
[...]
Nope.

Farm reset 0:00
Fishing reset #1 03:00
Fishing dailies reset #2 04:00
General dailies reset 04:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Iemand die zin heeft om mijn pala te levellen?1 O-) O-) O-)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
hmr schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:33:
Neem mijn pala ook mee dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
hmr schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:33:
Sure, geef je gegevens maar. Kans is wel groot dat ik iedereen naakt achterlaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
detheavn schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:39:
[...]

Sure, geef je gegevens maar. Kans is wel groot dat ik iedereen naakt achterlaat ;)
Aaah heb je dat niet over voor een mede tweaker !
Niet echt sociaal ingesteld zie ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
Gisteren voor de raid begon zijn we met z'n alleen ook nog even de LFR ingedoken, in totaal ongeveer 15 guildies dus dat scheelt al een hoop :)

Verder was het allemaal extreem simpel, stone guards lekker alles bij elkaar tanken en nuken met die hap, alleen in het begin even eentje iets langer apart houden om er zo voor te zorgen dat niet alle 3 de explosies op exact hetzelfde moment komen. Op zich overleeft iedereen het wel met 3x explosies ineens maar dan moet iedereen full health zijn. Als je er eentje iets later bij de group zet dan explodeerd die iets later wat volgende moet zijn voor de healers om iedereen weer boven de 20%-30% health te krijgen (ongeveer de dmg die ze doen).

Feng is op al een stukje gevaarlijker, de laatste fase kan nogsteeds je groep wipen als iedereen stacked en er 1 persoon met de debuff midden in de groep staat. Gewoon baas in het midden en iedereen spreiden (maar niet te ver). de dmg arcane velocity zelf valt nog wel te healen. De eerste arcane resonance stond bij ons iedereen echter nog redelijk op elkaar dus toen ging de helft van de raid dood :P de andere helft kon toen zonder problemen de baas killen :P

Spirit kings.. tja... ik zag die hele totems niet eens omdat ze nu objecten zijn die je moet klikken ipv een enemy npc die je moet killen, dus in het begin stond ik maar te zoeken waar ze nou bleven, terwijl er dus al 2 bleken te staan :) de hele debuff die je oneshot heb je ook al niks meer mee te maken, dus nuke.. click.. nuke.. click.. achja beetje saai op die manier..

Daarna de echte raid nog heroic Stone Guard geprobeerd, helaas die pogingen uitgezeten omdat ze nu het wouden proberen met iets meer melee die vorige week uitzaten en een ranged die ook uitzat. Na een paar uurtjes hebben ze dat opgegeven. Die chains combinatie was echt een nachtmerrie, is al moeilijk genoeg om alle shit te ontwijken, maar 3 seconden te lang uit elkaar met de chains en je bent al dood als die debuff niet er is, en als je net moest omlopen om alle pools & ice traps te ontwijken is dat al heel snel.

Daarna hebben de het op normal geprobeert, maar de combo melee + chains bleek ook daar te problematisch. Dus toch maar full ranged gegaan (14-15 raiders is behoordlijke keuze) en toen kon ik dus ook weer mee :)..

Helaas wel op het einde doodgegaan. Was echt een nachtmerrie op het einde, nauwelijks ruimte om te moven en dan gechained zij. Tijdens de laatste 10% kon ik geen kant meer op door slechte positionering (mede door chain partner) en toen werd ik chain stunned (lol) door de ice traps, was frozen en master's call was op CD. op het moment dat die frozen debuff ophield stond ik echter alweer in een nieuwe trap voordat ik weg kon... bagger.

Gelukkig wel een kill, maar al met al teveel wipes on de volgende baas nog te proberen.

Melee is erg ongelukkig met stoneguard en niet erg blij met Blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
Darkangle schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:06:
Leuke bug ontdekt:

server restart ftw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
JoeBravo schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 08:55:
[...]

helemaal geen last van.
Ik blijf de shaman lootwhore reputatie hoog houden. :P
Ik heb met mijn legertje alts nimmer een probleem gehad met gearen, mijn mage was (preraid), met 10 runs HoT instances volledig 378 geared. De anderen deden er iets langer over, maar je kon makkelijk gearen. Nu heb ik zeker een run of 20 gedaan en van alle bossen slechts 1 armor drop voor een Elemental Shammy. Na 2 dagen staat mijn shammy nog steeds in 5 green pieces en een hoop quest rewards.
Trinks komen van Coren Direbrew. Als je die niet kan krijgen, dan is er echt iets mis ^^

Nouja, hopen dat dit weekend betere drops komen. Er is tijd genoeg, want het wordt toch slecht weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
Ohja, gisteren ging het wel lekker met de gear.

De agility chest gemaakt met LW
De cloak gewonnen op LFR
De PVP ring gewonnen van Sha (was ook een upgrade over mijn 463 ring)
En als bonus nog de Boots van de Sha quest item die een upgrade was :)

Uiteindelijk van 467 naar 471 gegaan in ilvl :)

Morgen nog een kleine 300 rep nodig voor golden lotus en dan wordt het tijd voor shadonpan & august dailies :)

yay, more dailies :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Derr_Hans schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:40:
[...]

Aaah heb je dat niet over voor een mede tweaker !
Niet echt sociaal ingesteld zie ik ;)
Wilde er best wat voor betalen hoor ;) maaaaaar helaas weinig vertrouwen nu in de tweakers community ;')

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
hmr schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:47:
Wilde er best wat voor betalen hoor ;) maaaaaar helaas weinig vertrouwen nu in de tweakers community ;')
Zoals het vaker in de IT wereld gaat is het wel de bedoeling dat je heel specifiek bent in wat je wél en niet wilt. Stond nergens bij dat ik ze niet mocht strippen, dus ik vind het iig netjes dat ik dat van tevoren vermeld :p

Ik heb vroeger vaker ingelogd op accounts van m'n kameraden om in vakantieperioden een paar dailies of zo te doen. Ik vond het dan ook leuk om al hun gear in de bank te duwen, old Ironforge in te glitchen en de hearthstone te deleten :p

Is voor zo'n mensen best schrikken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
hmr schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:47:
[...]

Ik neem mijn tijd er voor ;)

Doe gewoon de alt lvl'en die op dat moment het meeste rested EXP heeft :)
LvL doorspelen en weer in SW neer planten, en terug naar mijn Druid (nu 87) en weer Herbes/Ores farmen en als ik zin heb wat van die dailies op mijn main of mijn RAF monk of Warlock even verder lvl'en.

Mijn druid was in 1 avond farmen al 86 met rested en staat nu op 87,5 de pala heeft nu al 1,5 lvl aan rested exp staan zo ook mijn 2 andere alts nog. Ga wel af wisselen, alt runs zitten er toch niet in aangezien op het moment maar 1 alt 90 van een guildy en 2 alt 89 van 2 andere.

Dus geen haast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

detheavn schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:54:
[...]

Zoals het vaker in de IT wereld gaat is het wel de bedoeling dat je heel specifiek bent in wat je wél en niet wilt. Stond nergens bij dat ik ze niet mocht strippen, dus ik vind het iig netjes dat ik dat van tevoren vermeld :p

Ik heb vroeger vaker ingelogd op accounts van m'n kameraden om in vakantieperioden een paar dailies of zo te doen. Ik vond het dan ook leuk om al hun gear in de bank te duwen, old Ironforge in te glitchen en de hearthstone te deleten :p

Is voor zo'n mensen best schrikken :D
Ik zou inderdaad beter moeten weten ... ben nota bene advocaat :X

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:30
Nou LFR gisteren was nou ook niet echt boeiend, maar dat was ook wel een beetje de verwachting. Met de guild groep deden we op de eerste boss wel netjes ze uit elkaar houden, maar een hunter pet was de boel aan het verkloten. Toen kreeg ik een disconnect en was ik automatisch uit de raid gekicked... Na 40 (!) minuten zonder resultaat in de queue te hebben gestaan als tank voor poging 2 daarna maar voor poging 3 als tank/dps opnieuw gequeued en toen zat ik er in een minuut in :S

Ook hier werden ze alle drie gewoon neer genuked op elkaar. Helaas weer netwerkproblemen waardoor ik het halve gevecht heb gemist en ook buitengesloten raakte bij boss nummer 2. Die heb ik dus alleen van een afstandje gezien. Vooral arcane resonance leek daar wel hard huis te houden op het eind. Boss 3 was gewoon nuken en af en toe spirit world in. Ging wel lekker snel, maar eigenlijk veel te simpel als je bedenkt dat iedereen alleen maar een hoger ilvl zal gaan krijgen.

Wel 2 Sigil of Power gewonnen, maar helaas geen gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slickx
  • Laatst online: 24-12-2023
IntToStr schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:00:

Wist niet dat de Sigils ook in LFR droppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Slickx schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:04:
[...]

Blijkbaar ook dus :) In normal krijgt geloof ik de hele raid de sigil, maar ik kreeg ze dus net als of in plaats van dat je gear krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slickx schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:04:
[...]
In LFR droppen weer andere. Je hebt er 10 van Normal nodig en 10 van LFR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slickx
  • Laatst online: 24-12-2023
IntToStr schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:06:
[...]

Blijkbaar ook dus :) In normal krijgt geloof ik de hele raid de sigil, maar ik kreeg ze dus net als of in plaats van dat je gear krijgt.
Ah door middel van de extra roll met de lucky coins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
IntToStr schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:00:
Nou LFR gisteren was nou ook niet echt boeiend, maar dat was ook wel een beetje de verwachting. Met de guild groep deden we op de eerste boss wel netjes ze uit elkaar houden, maar een hunter pet was de boel aan het verkloten. Toen kreeg ik een disconnect en was ik automatisch uit de raid gekicked... Na 40 (!) minuten zonder resultaat in de queue te hebben gestaan als tank voor poging 2 daarna maar voor poging 3 als tank/dps opnieuw gequeued en toen zat ik er in een minuut in :S

Ook hier werden ze alle drie gewoon neer genuked op elkaar. Helaas weer netwerkproblemen waardoor ik het halve gevecht heb gemist en ook buitengesloten raakte bij boss nummer 2. Die heb ik dus alleen van een afstandje gezien. Vooral arcane resonance leek daar wel hard huis te houden op het eind. Boss 3 was gewoon nuken en af en toe spirit world in. Ging wel lekker snel, maar eigenlijk veel te simpel als je bedenkt dat iedereen alleen maar een hoger ilvl zal gaan krijgen.

wow, nice.. 2 sigils.. lucky bastard :)
Helaas maar 1tje ontvange hier. Maar aan de andere kant.. woot een sigil!!! :)

Hunter pets FTW! Ik kwam er gisteren in een HC ook nog achter dat een van m'n pets in de stable nog taunt op auto had staan, dus elke keer bij stampede werd de tank boos :P buahahaha zielige tank, wees blij dat je even geen dmg krijgt.. maar nee hoor :)

In LFR is de sigil gewoon een persoonlijke drop. In normal/heroic is het voor de gehele groep volgens mij

[ Voor 3% gewijzigd door Helza op 11-10-2012 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ah, wist niet dat je zowel uit normal als uit LFR nodig had. Ik ging er vanuit dat ze beide zouden droppen in beide versies.

Maar ik heb ze niet met de bonus roll gekregen, gewoon standaard. Mijn bonus roll gaf een beetje gold....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lateralus010
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-09 09:32
Helza schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:07:
[...]

Hunter pets FTW! Ik kwam er gisteren in een HC ook nog achter dat een van m'n pets in de stable nog taunt op auto had staan, dus elke keer bij stampede werd de tank boos :P buahahaha zielige tank, wees blij dat je even geen dmg krijgt.. maar nee hoor :)
Daar zijn tanks toch voor, om klappen te vangen en bosses op zich te houden, zodat je lieve pet niet oneshotted wordt ;-) ? Ben zelf warrior tank en boeit me niets als een pet taunt, daar hebben tanks taunt voor om hem terug te pakken! Helaas heb je van die ragers soms ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
In sommige gevallen is het ook echt irritant, maar dat heeft dan eerder met de bossmechanics te maken zoals in Scarlet Halls waar die nieuwe Armory baas een party zo heel snel aan gort kan cleaven. Maar goed, dan leren ze het ooit misschien nog eens af :p

Ik las wel iets dat Blizzard al een paar bazen immune voor pet taunts had gemaakt of ging maken. Wel beperkt tot raids volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Lateralus010 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:10:
[...]

Daar zijn tanks toch voor, om klappen te vangen en bosses op zich te houden, zodat je lieve pet niet oneshotted wordt ;-) ? Ben zelf warrior tank en boeit me niets als een pet taunt, daar hebben tanks taunt voor om hem terug te pakken! Helaas heb je van die ragers soms ;p
Bij die eerste boss in MV moet je als tanks taunten om de bosses te swappen. Als tijdens die swap een pet taunt en dus de boss terughaalt staan ze ineens met 3 bij elkaar. Dan moet ik wachten op mijn taunt cd om hem alsnog terug te krijgen, maar gebeurt hetzelfde verhaal opnieuw. Toen wilde ik de boss zelf maar op gaan halen daar, maar toen er van alles boem. Healers waren daar niet op berekend. Als je van tevoren afspreekt dat je alle 3 bij elkaar houdt moet het wel kunnen. Maar was dus nogal irritant :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:06:
[...]

In LFR droppen weer andere. Je hebt er 10 van Normal nodig en 10 van LFR
Dat is mooi klote dan, verplicht faceroll content doen met een stel retards (uitzonderingen daar gelaten), om je legendary te krijgen.

Ik dacht dat het één soort sigil was tussen twee verschillende instances.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

ValHallen schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:16:
[...]

Dat is mooi klote dan, verplicht faceroll content doen met een stel retards (uitzonderingen daar gelaten), om je legendary te krijgen.

Ik dacht dat het één soort sigil was tussen twee verschillende instances.
Waar kan ik een begin maken met de legendary quest? :0 wil het graag opzoeken maar die sites worden hier geblocked!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-08 21:57
hmr schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:17:
[...]

Waar kan ik een begin maken met de legendary quest? :0 wil het graag opzoeken maar die sites worden hier geblocked!
Black Prince in Tavern in the Mists in The Veiled Stair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

hmr schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:17:
[...]

Je krijgt een mail van een zekere Wrathion zodra je 90 dingt. Geen paniek, hij stelt zichzelf en zijn missie uitgebreid aan je voor in een mooi cutscene.

En dat je voor die andere sigils LFR moet doen is onzin. Die droppen gewoon van de rest van de bosses in Mogu'shan Vaults.

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvvelzen
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-08 19:20
Teunis schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:38:
[...]

Minimaal revered on zaadjes te kunnen kopen en ofc zijn ze zaadjes ook BoP,

op 3k friendly is 14 dagen to honored,
+ daarna 28 dagen tot revered, dat had ik beter niet kunnen uitrekenen. :sadpanda: (dit is gebasserd op puur plantjes farmen)
beetje laat maar toch :P

hoe verder je komt hoe meer dailies je krijgt -> extra rep.
met meer landsjes verbouw je meer -> meer rep.

tevens heb je nog quests die je de vote's geven. Die q's zijn eenmalig maar geven ook rep, deze unlocken op vaste rep punten (ook bv op 6000/12000) -> extra rep.

En je hebt nog dat stranger -> best friend geneuzel met gifts en food al weet ik niet zeker of dat ook tillers rep geeft.

hth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
net voor het eerst een 85 instance getanked. Heerlijk om te doen als Brewmaster. Wel krijg ik de P van warlocks/hunters die taunt op hun pets laten staan. /headdesk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

En je krijgt een drankje van hem :P

pfff gister met aantal guildies hele avond hc's lopen doen om te gearen.....1x item voor healer,verder alleen maar gear voor die warrioir die nu zowel voor dps als tank gegeared is....ik wil ook gear :( heb erg weinig geluk met de drops (lees geen drops)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangeQuin
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12-2022
Gisteren voor het eerst geraid als Mistweaver Monk, ik had nog maar een ilvl van 444, niet echt gelukkig geweest met de drops.
Was nog niet helemaal gewend om in 25 man te healen dus voor mij was het voornamelijk uitproberen en kijken hoe het ging.
Nou zonder weinig moeite te doen, buffs op houden hier en daar wat dps op de boss stond ik met gemak eerste op de healing met 49k hps, voornamelijk door gebruik van uplift en renewing mist
Terwijl de overige healers bijna full 463 zijn aangevuld met wat epics.

Ik vermoed vrij snel een nerf op 1 van 2 bovengenoemde spells

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

mistweaver bevalt me erg goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erycius schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:19:
[...]

Je krijgt een mail van een zekere Wrathion zodra je 90 dingt. Geen paniek, hij stelt zichzelf en zijn missie uitgebreid aan je voor in een mooi cutscene.

En dat je voor die andere sigils LFR moet doen is onzin. Die droppen gewoon van de rest van de bosses in Mogu'shan Vaults.
Ja, denk dat ik wat door elkaar gehaald heb (of kwestie van slecht lezen van MMO).

Net even gechecked Sigil of Power is van MV en Sigil of Wisdom is blijkbaar van de bosses in HoF en ToES, maar dat staat er ook niet heel duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
LangeQuin schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:25:
Gisteren voor het eerst geraid als Mistweaver Monk, ik had nog maar een ilvl van 444, niet echt gelukkig geweest met de drops.
Was nog niet helemaal gewend om in 25 man te healen dus voor mij was het voornamelijk uitproberen en kijken hoe het ging.
Nou zonder weinig moeite te doen, buffs op houden hier en daar wat dps op de boss stond ik met gemak eerste op de healing met 49k hps, voornamelijk door gebruik van uplift en renewing mist

JA is al aangegeven, monk healer nerfs incoming..

Gister 50min kunnen raiden helaas :(
Maar ja, het is inderdaad duidelijk geworden dat priests wel zeker issues heeft.
>.> Uit me naad gehealed en proberen zo min mogelijk overhealen zodat mana wel besteed is.
Mana sure is a bitch voor priests op het moment.

Ik ilvl 468 disc, r.shaman 457 en r.druid (main boomkin) met weinig spirit (4k) hebben verre weg betere healing en met het gear verschil tussen ons 3e heb ik nog de steeds meeste mana issues.

overhealing ben niet hoger gekomen dan 15%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

LangeQuin schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:25:

Nah, die hoeft geen nerf. De andere healers zijn aan het slacken zo te zien :P.

Gisteren met de guild eerst LFR ingedoken en daar loop je lekker snel doorheen. Een sigil of power kunnen looten en een shoulder upgrade gekregen. Eerste keer dat ik een raid deed met deze guild dus een LFR is lekker om even in te komen.
Daarna werd ik gekozen om mee te gaan met heroic stone guards 25 man terwijl ik de normal versie nog niet eens gedaan heb :P. Wat een clusterfuck is dit gevecht op 25 man zeg :X.
Minder gear dan de meeste healers in de guild, maar toch elke keer in de top 3 healing done eindigen is toch wel lekker. Helaas waren de taunts van de tanks wat traag waardoor we elke keer rond de 60-70% dood gingen door explosies. Hopelijk wordt dat vanavond iets beter afgehandeld.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

[...]

In LFR is de sigil gewoon een persoonlijke drop. In normal/heroic is het voor de gehele groep volgens mij
Dude, weet je hoe f#*!ng irritant het is als je aan tanken ben en 1 of andere malloot heeft taunt, threat generatiod e.d. op zn pet niet uitgezet. Je taunt wil je trouwens op cd houden voor wanneer het echt nodig is en bovendien is het vervelend om elke keer te moeten kijken of je aggro verliest aan zo'n noob pet of ergens anders aan (en dus in moet grijpen)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

temp00 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:52:
[...]

Dude, weet je hoe f#*!ng irritant het is als je aan tanken ben en 1 of andere malloot heeft taunt, threat generatiod e.d. op zn pet niet uitgezet. Je taunt wil je trouwens op cd houden voor wanneer het echt nodig is en bovendien is het vervelend om elke keer te moeten kijken of je aggro verliest aan zo'n noob pet of ergens anders aan (en dus in moet grijpen)
Ik had ook zo'n hunter op de Brewfest boss en ik werd er ook helemaal gek van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
temp00 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:52:
[...]

Threadplates/Tidyplates is je vriend. Kan je heel makkelijk zien van welke mob je threat verliest en kun je hem dus ook sneller weer taunten. Het is alleen inderdaad rete irritant als het continue gebeurd en je taunt niet beschikbaar is. Maarja, alles wat ik niet terug kan taunten om die reden is jammer voor diegene, maar die tanked die mob dan maar zelf^^

Voorheen waren het de huntards die met tauntende pets aankwamen. Tegenwoordig is er ook een lading noob warlocks bijgekomen. Heb ze zelfs gezien die met voidwalkers een raid ingingen, terwijl ze meegevraagd waren om puur te zergen. Er zijn zoveel mensen die hun class niet kennen.....
Maarja, met de "moeilijkheidsgraad" van de meeste content is de raidgroup de grootste uitdaging. Dat maakt het dan wel weer grappiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
[...]

En weet je hoe goede tanks daartegen aan kijken?

buahahaha zielige hunter, kansloos, weet niet eens hoe die zn eigen class moet spelen. Zo simpel is het, jij kan je pet duidelijk niet onder controle houden, dus wordt je zo aangekeken. Zo simpel is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
lanerios schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 12:22:
[...]

En weet je hoe goede tanks daartegen aan kijken?

buahahaha zielige hunter, kansloos, weet niet eens hoe die zn eigen class moet spelen. Zo simpel is het, jij kan je pet duidelijk niet onder controle houden, dus wordt je zo aangekeken. Zo simpel is het.
Sterker nog, na 2 keer waarschuwen kicken zo'n gast. Als je je eigen class niet eens kent, hoe ga je dan constructief goed in een raid mee? Niet, inderdaad. DPS zat, dus insta kick, alleen al het voor het janken dat de tank boos wordt.
In een 5man zou het me niet te hard boeien, maar in een raid moet je toch wel beter opletten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
zelfs in een 5 man zou ik kicken, en doe ik dat ook. Te lui om 1 knopje te klikken? Dus te lui om je best te doen, byebye

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lateralus010
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-09 09:32
Pets die aggro pakken gewoon dood laten gaan. Kost de hunter/warlock weer tijd/mana/shards/embers/dps/whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Gisteren een ander soort fucktard in een groep die een lootroll verloor voor een ring. Die was van mening dat hij meer recht had op die ring dan ik. Lauw, ik kan hem net zo goed gebruiken, dus jammer maar helaas. Blijft ie je spammen met Trade windows en "can I have it pls" whispers, terwijl je nog druk bezig met de instance bent.
Hup, staat er weer ineens een trade request voor je neus, midden in een fight. Gekker maak je me niet, dus al was ik vsn plan om te traden, op die manier natuurlijk echt niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donvincento
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-08 15:33
lanerios schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 12:32:
zelfs in een 5 man zou ik kicken, en doe ik dat ook. Te lui om 1 knopje te klikken? Dus te lui om je best te doen, byebye
Dat is het zelfde als te lui zijn om je AutoTaunt van je pet te halen? Hoe moeilijk is het..... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
daar doel ik ook op Poops :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poops_McGhee schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 12:34:
Gisteren een ander soort fucktard in een groep die een lootroll verloor voor een ring. Die was van mening dat hij meer recht had op die ring dan ik. Lauw, ik kan hem net zo goed gebruiken, dus jammer maar helaas. Blijft ie je spammen met Trade windows en "can I have it pls" whispers, terwijl je nog druk bezig met de instance bent.
Hup, staat er weer ineens een trade request voor je neus, midden in een fight. Gekker maak je me niet, dus al was ik vsn plan om te traden, op die manier natuurlijk echt niet meer.
Heb ik gelukkig geen last van, want me warrior heet Yöu dus als ik iets win staast er.
Yöu recieves loot: [Item naam] en dan denken ze allemaal mooi die heb ik gewonnen :P en zitten ze de hele instance te kijken waar het item in hun inventory is beland :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Donvincento schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 12:34:
[...]

Dat is het zelfde als te lui zijn om je AutoTaunt van je pet te halen? Hoe moeilijk is het..... :S
Voor een hoop is dat heel moeilijk, want ze weten niet eens dat hun pet uberhaupt een autotaunt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ik heb threatplates. Erg handig :). Toch blijft het vervelend als er zo'n malloot mee loopt die zn pet laat taunten want wanneer je threat verliest (en dat gebeurt vaak wanneer er zo'n pet in de groep zit) moet je telkens kijken aan wie je threat verliest (pet of andere dps). Pets ga ik namelijk niet terug taunten, maar als je een goeie tank wilt zijn moet je natuurlijk wel van dps terug taunten. Ook erg irri is het als ergens remote een add spawned, jij 'm taunt om 'm naar je toe te trekken en zo'n pet steelt je agro en houd m uit je range.

@010:
Was het maar zo. Healers houden ze vaak levend.

[ Voor 5% gewijzigd door temp00 op 11-10-2012 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Als DPS aggro trekt doen zij iets verkeerd. Ik taunt al sinds TBC (toen threat nog daadwerkelijk uitmaakte en niemand mee mocht raiden zonder Omen) niet meer van DPS tenzij de raid leader vlak daarvoor heeft geroepen dat de DPS compleet los moet gaan omdat we anders de enrage niet halen. Van healers taunt ik uiteraard wel. Pets? No way in hell. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 12:35:
[...]

Heb ik gelukkig geen last van, want me warrior heet Yöu dus als ik iets win staast er.
Yöu recieves loot: [Item naam] en dan denken ze allemaal mooi die heb ik gewonnen :P en zitten ze de hele instance te kijken waar het item in hun inventory is beland :P
In een LFG maak ik me niet druk als ik een lootroll verlies. Ik kom waarschijnlijk toch nog wel 100 keer in die instance terug. Al was het straks alleen maar om JP/VP te farmen of iets dergelijks, of Challenges.
Win ik niet? Jammer dan, better luck next time. Ik baal er wel van als de items gewoonweg niet eens droppen.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.