Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 271 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 31.957 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Hurtebise schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:44:
Vind dat xrealm echt behoorlijk lastig soms. Soms is het gewoon wachten op spawns wegens (te) veel volk in een oude zone.
Nog niet gehad, wel dat de quest zones van 10 tot 58 tenminste niet helemaal verlaten zijn en dat je vaak wel 3-6 mensen per zone tegenkomt.. meer dan dat is me tot nu toe nog niet overkomen.

Zal bij de outlands zones wel veranderen, ergens deze week kom ik daar wel aan toe :).

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
IntToStr schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:34:
[...]

Het is inderdaad niet echt druk op SWC. Maar door jou nieuwe char zijn we van low naar medium gegaan *O* Helpt bij dailies soms, al kan het daar nog steeds best dringen zijn met een paar man om tags te krijgen. Whisper me maar op Haelden als je ook wat aanspraak in /g wilt hebben :) Misschien ben ik er vanavond nog even en anders woensdag wel. Hopelijk eindelijk een serieuze raidpoging :)
Zal je deze week wel een keer whisperen :)
Nog even denken of ik een DK, Druid of een Priest ga levelen. Wil wel graag een healer, maar een DK lijkt me ook interessant en je start op lvl 55 ;)

[ Voor 6% gewijzigd door EJSchuiteman op 30-10-2012 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-04 20:58
Sabrac schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:45:
[...]

Nog niet gehad, wel dat de quest zones van 10 tot 58 tenminste niet helemaal verlaten zijn en dat je vaak wel 3-6 mensen per zone tegenkomt.. meer dan dat is me tot nu toe nog niet overkomen.

Zal bij de outlands zones wel veranderen, ergens deze week kom ik daar wel aan toe :).
Ik heb het meest extreme gezien in Zangarmushroom (enkele weken geleden). Ben daar zelfs party moeten gaan om het nog enigszins doenbaar te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Hurtebise schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 14:07:
[...]

Ik heb het meest extreme gezien in Zangarmushroom (enkele weken geleden). Ben daar zelfs party moeten gaan om het nog enigszins doenbaar te houden.
Ik zal me alvast voorbereiden. Misschien toch maar helfire > Terokkar > Nagrand doen om outlands door te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:26
Voor als je net als ik niet meer kon vinden waar je was gebleven met questen, probeer dan http://icy-veins.com/completed-quests-checker-wow eens :)

Met behulp hiervan zag ik dat ik halverwege een quest chain ben en weet ik dus waar de quest giver zou moeten staan. Bij het rondvliegen moet je altijd maar afwachten op je map snel genoeg rendert om de uitroeptekens te zien...

Vanavond maar even snel kijken of ik nu wel die quest kan vinden zodat ik die zone af kan maken en meteen een hele hoop rep voor shado pan kan krijgen incl hallow's end rep buff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-04 17:27
IntToStr schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 14:29:
Voor als je net als ik niet meer kon vinden waar je was gebleven met questen, probeer dan http://icy-veins.com/completed-quests-checker-wow eens :)

Met behulp hiervan zag ik dat ik halverwege een quest chain ben en weet ik dus waar de quest giver zou moeten staan. Bij het rondvliegen moet je altijd maar afwachten op je map snel genoeg rendert om de uitroeptekens te zien...

Vanavond maar even snel kijken of ik nu wel die quest kan vinden zodat ik die zone af kan maken en meteen een hele hoop rep voor shado pan kan krijgen incl hallow's end rep buff :)
Geinige tool. Hoewel ik niet weer hoe waardevol/nauwekeurig hij is. De quests die ik zie zijn bv (Hozen in de mist) quests die je krijg nav een achievement die je behaald die je vervolgens gemailed wordt.

Uiteindelijk klopte de informatie dus wel maar moet ik goed kijken om er achter te komen dat dit zo was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Helza schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 14:41:
[...]

Geinige tool. Hoewel ik niet weer hoe waardevol/nauwekeurig hij is. De quests die ik zie zijn bv (Hozen in de mist) quests die je krijg nav een achievement die je behaald die je vervolgens gemailed wordt.

Uiteindelijk klopte de informatie dus wel maar moet ik goed kijken om er achter te komen dat dit zo was
Klopt, er stonden een hoop extra quests bij die niet tot de hoofdlijnen horen, maar ze stonden wel op volgorde van de normale quest chains bij mij. In combinatie met een overzicht van de verhaallijnen op wowpedia kon ik precies zien welke delen van welke lijnen ik moest doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:18
Sabrac schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 14:28:
[...]

Ik zal me alvast voorbereiden. Misschien toch maar helfire > Terokkar > Nagrand doen om outlands door te komen :)
Met heirlooms kan je gewoon hellfire -> nagrand gaan :) Eventueel met een of twee dungeons tussendoor.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:05

JSchut

.....

Kapoen schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:54:
[...]

Met heirlooms kan je gewoon hellfire -> nagrand gaan :) Eventueel met een of twee dungeons tussendoor.
Idd. Ik ben met 3 Heirlooms (Head, Shoulders en Cloak) op level 58 in Hellfire begonnen en deze helemaal leeggespeeld. Toen naar Nagrand gegaan en iets over de helft van de quests 68 gedinged en direct naar Northrend gegaan.

Ik denk dat ik 2 keer de daily buff heb renewed dus zo'n 4-5 uur 50% extra xp.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05:34
JSchut schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 16:51:
[...]

Idd. Ik ben met 3 Heirlooms (Head, Shoulders en Cloak) op level 58 in Hellfire begonnen en deze helemaal leeggespeeld. Toen naar Nagrand gegaan en iets over de helft van de quests 68 gedinged en direct naar Northrend gegaan.

Ik denk dat ik 2 keer de daily buff heb renewed dus zo'n 4-5 uur 50% extra xp.
Ik ren met cloak, chest en shoulder voor de exp gain, guild perk en trinkets + staff rond en ben eigenlijk nog te lui om de dagelijkse daily exp boost te halen. Het gaat echt snel zat met de dubbele rested bonus voor Pandaren. Ik doe zoveel mogelijk instances en tussendoor wat quests. Je werkt hooguit 1 questhub per area af en kan alweer door naar de volgende. 2 instances en je bent al bijna een level verder. Ik wil toch niet teveel aan het rappe elvelen wennen, want van 85 naar 90 gaat een stuk langzamer. Anders is de tegenslag zo groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Kapoen schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:54:
[...]

Ow, en dan als monk met 50 % xp buff en alle heirlooms (behalve ring) zal dat dan ook wel lukken zonder dungeons :).

dat is dus al z'on 95 % extra xp totaal :) moet lukken.

[ Voor 9% gewijzigd door Sabrac op 31-10-2012 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Met dat tooltje voor welke quests je nog moet afronden heb ik inderdaad de quest chains in Townlong Steppes weer op kunnen pakken. Uiteraard met Hallow's End rep bonus en ben nu ineens 2k/12k naar revered na ook een setje dailies Shadow Pan. Ik wil toch die trinkets hebben, dus dan maar ~8 dagen dailies doen alsnog...

Succes allemaal weer met /roll deze week :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-03 13:58
15, 10 en 1,5% wipe op elegon gisteravond, maar die kill wilde er nog altijd niet van komen :(

http://www.worldoflogs.co...b25cf8ncqijjjq/dashboard/

[ Voor 26% gewijzigd door JoeBravo op 31-10-2012 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Succes met de /roll zal inderdaad wel eens leuk zijn :).

Gister een andere guild geholpen in MSV, ze hadden nog een DPS nodig en één van de raid leaders kende me, dus ik ging mee naar de Spirit binder.

Wat een gevecht is dat, op zich heel simpel opgezet, maar de dmg requirement / healing requirement is best strak.

Eerst geprobeert met 3 healers, 5 dps maar toen liepen we tegen een 17 % enrage aan.
Daarna meerdere pogingen met 2 healers, 6 dps, echter lukte het ons niet eens om bij de 20 % in de buurt te komen voordat men dood ging.

Daarna terug naar 3 healers, 5 dps en z'on hoog mogelijke tijd in de spirit realm (eruit met 1 á 2 seconde over). Wipe op 10 %.. Wipe op 9 %.. prepotting dan maar erbij Wipe op 1 % en ja hoor, uiteindelijk bij poging 10 (oid) was de spirit binder neer.

DPS lag tussen de 50k (2 dk's) en de 76k (Fire mage).

Zelf zat ik samen met een Survival hunter in de middenmoot (58-60k dps).

Nu ben ik me ervan bewust dat recount niet alle dmg toont (van mensen die in de spirit realm zitten terwijl jij in de normale realm zit bv.) dus ik denk dat de dps van de DK's nog wel hoger lag, gezien ik nooit tegelijk met hun in dezelfde realms zat.

Helaas, cloth shoulders en een fist weapon (zonder fist weapon gebruikers).
En ook de coins hielpen niet =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Gisteravond een DK aangemaakt op SWC en voor het eerst uit de startzone gekomen :) Loop al in Hellfire Peninsula rond en ben bijna 59. Ik heb geen heirlooms, maar wel de guildbuffs (waarvoor dank :) ).

Ik heb gekozen om als Frost te levelen, maar moet nog wel wat handigheid krijgen in mijn spells rotation. Vaak dan heb ik mijn Runes al verbruikt en heb ik ook geen rune power meer en dan is het auto-attack :p

Icy-veins laat alleen de tactiek zien van level 85-90, dus moet nog ergens een goede guide vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
Sabrac schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 08:49:
Succes met de /roll zal inderdaad wel eens leuk zijn :).

Gister een andere guild geholpen in MSV, ze hadden nog een DPS nodig en één van de raid leaders kende me, dus ik ging mee naar de Spirit binder.

Wat een gevecht is dat, op zich heel simpel opgezet, maar de dmg requirement / healing requirement is best strak.

Eerst geprobeert met 3 healers, 5 dps maar toen liepen we tegen een 17 % enrage aan.
Daarna meerdere pogingen met 2 healers, 6 dps, echter lukte het ons niet eens om bij de 20 % in de buurt te komen voordat men dood ging.

Daarna terug naar 3 healers, 5 dps en z'on hoog mogelijke tijd in de spirit realm (eruit met 1 á 2 seconde over). Wipe op 10 %.. Wipe op 9 %.. prepotting dan maar erbij Wipe op 1 % en ja hoor, uiteindelijk bij poging 10 (oid) was de spirit binder neer.
Wij zaten tegen hetzelfde.. 65k dps ongeveer gemiddeld voor het gevecht met 3 healers.. Met 2 healers is het belangrijk dat je tanks goed gegeared zijn anders is het onmogelijk (voor mijn gevoel).. Wij hebben een 2de pala tank die volgens askmrrobot was gereforged.. totem op hem en 2 andere waren niet meer omhoog te healen.. Vanavond maar weer verder met upgrades en een anders reforged tank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

bechown schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 08:56:
[...]

Wij zaten tegen hetzelfde.. 65k dps ongeveer gemiddeld voor het gevecht met 3 healers.. Met 2 healers is het belangrijk dat je tanks goed gegeared zijn anders is het onmogelijk (voor mijn gevoel).. Wij hebben een 2de pala tank die volgens askmrrobot was gereforged.. totem op hem en 2 andere waren niet meer omhoog te healen.. Vanavond maar weer verder met upgrades en een anders reforged tank :)
Mjah, vooral in het begin van de avond voelde het echt aan als '2 healers en de damage is onmogelijk', '3 healers en de enrage timer is onmogelijk'.

Maar langzamerhand d.m.v. oefenen kreeg men toch steeds iets hogere dps en lukte het met 3 healers. Zo hoog mogelijke stacks halen, maar daarentegen, ook weer niet onnodig lang in de spirit realm blijven, zijn alle spirits dood, ga dan maar terug, heeft dan geen zin om in de spirit realm rondjes te lopen.

Vaak kwam ik de spirit realm uit met een 12 of 15 % buff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
bechown schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 08:56:
[...]

mwah, onze warriortank is het minst gegeared van onze groep (net boven de 460 tijdens onze 1e kill denk ik) en we doen het (noodgedwongen) met 2 healers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkUnreal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-04 09:52

DarkUnreal

Postmaster General

JoeBravo schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 09:11:
[...]

mwah, onze warriortank is het minst gegeared van onze groep (net boven de 460 tijdens onze 1e kill denk ik) en we doen het (noodgedwongen) met 2 healers.
Same here. We hebben een OT pala tank, ook net 460 iLvl. Wel een dik verschil met de MT iLvl 470 / 475 ofzo. Maar die pala gebruikt zn CD's goed.

Deze fight duo healen wij ook (resto shaman (ik) en een holy priest)

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:49
Vandaag ga ik revered worden met de Golden Lotus. Eindelijk van die meuk af :/ Dan begint de grind voor Shado-Pan en Celestials. Geven die dailies ook zo weinig rep :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Kaap schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 09:32:
Vandaag ga ik revered worden met de Golden Lotus. Eindelijk van die meuk af :/ Dan begint de grind voor Shado-Pan en Celestials. Geven die dailies ook zo weinig rep :?
Hoe lang doe je er over om Golden Lotus naar Revered te krijgen? Als je elke dag je dailies zou doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

JoeBravo schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 08:48:
15, 10 en 1,5% wipe op elegon gisteravond, maar die kill wilde er nog altijd niet van komen :(

Wanneer zijn je healers oom? Waar verliezen ze de meeste mana?

Ik weet uit ervaring dat resto druids nogal problemen hebben met de orb phase. De damage volgt elkaar te snel op om het met Rejuv alleen af te kunnen, waardoor je het risico loopt nogal kwistig met de mana om te gaan. Ik pop specifiek daarom ToL(+NV) voor de Orb phase. Lifeblooms op mijn 5 targets + Regrowth op CC procs. Desondanks zit ik dan vaak alweer laag in m'n mana, maar aangezien de fase hierna begint zonder raid dmg is dat het ultieme moment voor Innervate + Spi trinket + Potion of Focus. Dat geeft mij ongeveer 150-200k mana terug, zodat ik genoeg mana heb voor de burn phase. Wij gebruiken vlak voordat de burn phase begint trouwens nog een boomkin (+HotW) tranq en een Symbiosis Tranq van een priest, al is dat soms overkill. Als je druid oom is: mushrooms planten. Die krengen zijn gratis, alleen de explosion kost 6k mana, maar die regen je in 2 seconden terug. Met de +healing received buff is de AoE healing meer dan de moeite waard.

Ik zag trouwens dat het voor heroic Elegon aan te raden is de debuff niet te clearen maar in melee te clumpen, dus dat lijkt me voor normal ook een haalbare strategie. Al hebben wij dat zelf nog nooit geprobeerd.
EJSchuiteman schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 09:33:
[...]

Hoe lang doe je er over om Golden Lotus naar Revered te krijgen? Als je elke dag je dailies zou doen?
Ik ben er 3 weken mee bezig geweest, volgens mij. Tot aan Friendly heb je 5 quests à 110 rep tot je beschikking. Inclusief alle opstartquests die rep geven ben je daar niet heel lang mee bezig. Max 6 dagen, in elk geval. Tot aan Honored 10 dailies, dus dat is 6 dagen voor de 6000 rep. Vanaf honored tot aan Revered krijg je 14 dailies, wat neer komt op 8 of 9 dagen voor 12000 rep. Tussendoor verschijnen er nog wat verhaal quests die ook rep geven, dus je kan er meestal wel een dagje vanaf schrapen per rep level.

En dan ik vergeet ik expres nog de Guo Lai chest Keys. Deze droppen randomly, en geven toegang tot random chest, die random een rep item bevatten die 175 of 350 rep geven. Daar zit geen limit op, dus als je echt niks anders te doen hebt kun je die ad infinitum grinden. Om vervolgens in een gesticht terecht te komen :P

[ Voor 26% gewijzigd door Blistimo op 31-10-2012 09:41 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:56

Damn, dat is close. Wij hadden maandag een simpele kill uiteindelijk. Onze pala healer deed meer burst op het laatste stukje en we hadden dit keer een shadowpriest mee. We liepen niet het midden uit, iedereen zat boven de 80% HP toen Elegon ging liggen! :)

Toen de laatste baas: zwaar undertuned... Eerste try 80%, tweede try 46%, derde try een kill.

Vanavond de nieuwe raid in, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-04 17:43
Gisteravond level 79 aangetikt met de DK. nog 1 leveltje en dan weer verder met BS en JC levelen.
Heb al wat stacks ghost iron klaar staan.

Begin dat tanken toch leuk te vinden en die xp vliegt omhoog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 11:21
Hurtebise schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:44:
Vind dat xrealm echt behoorlijk lastig soms. Soms is het gewoon wachten op spawns wegens (te) veel volk in een oude zone.
Welkom terug in vanilla, het enige verschil zijnde dat mensen elkaar niet meer inviten om samen te questen.
Wat zijn we toch verwend geweest al die jaren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
EJSchuiteman schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 08:50:
Gisteravond een DK aangemaakt op SWC en voor het eerst uit de startzone gekomen :) Loop al in Hellfire Peninsula rond en ben bijna 59. Ik heb geen heirlooms, maar wel de guildbuffs (waarvoor dank :) ).

Ik heb gekozen om als Frost te levelen, maar moet nog wel wat handigheid krijgen in mijn spells rotation. Vaak dan heb ik mijn Runes al verbruikt en heb ik ook geen rune power meer en dan is het auto-attack :p

Icy-veins laat alleen de tactiek zien van level 85-90, dus moet nog ergens een goede guide vinden.
Ik kan even niet op de naam komen, maar er is een glyph die je in een gratis death strike voorziet wanneer je een mob killed die xp geeft. Zeker een aanrader voor het levellen, zo kan je vaak hele groepen afslachten en nog steeds full hp hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Kapoen schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 09:52:
er is een glyph die je in een gratis death strike voorziet wanneer je een mob killed die xp geeft.
mehedit: dark succor idd :p

ben blind vandaag :p

[ Voor 19% gewijzigd door detheavn op 31-10-2012 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Kapoen schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 09:52:
[...]

Ik kan even niet op de naam komen, maar er is een glyph die je in een gratis death strike voorziet wanneer je een mob killed die xp geeft. Zeker een aanrader voor het levellen, zo kan je vaak hele groepen afslachten en nog steeds full hp hebben.
Ah ik heb nog neit naar Glyphs gekeken. Is m'n eerste char op deze realm en heb nog niet veel gold om wat te doen. Ik denk dat je Glyph of Dark Succor bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Ja die zal het zijn (kan het niet verifiëren van hieruit helaas) :) Ik heb natuurlijk geen idee van de glyph prijzen op jouw realm, maar deze was een goed hulpmiddel bij het levellen van mijn eigen DK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Kapoen schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 10:03:
Ja die zal het zijn (kan het niet verifiëren van hieruit helaas) :) Ik heb natuurlijk geen idee van de glyph prijzen op jouw realm, maar deze was een goed hulpmiddel bij het levellen van mijn eigen DK.
Net even gekeken en zag dat die 40G is momenteel. Laat ik nu net pas 43G hebben haha.
Wil wel proberen direct flying skill te kopen wanneer mogelijk, dus nog even kijken of ik hier gold aan ga uitgeven.

Is het verstandig om als Frost verder te gaan of zeggen jullie je moet direct Blood speccen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Laatst online: 08:22
EJSchuiteman schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 09:59:
[...]

Ah ik heb nog neit naar Glyphs gekeken. Is m'n eerste char op deze realm en heb nog niet veel gold om wat te doen. Ik denk dat je Glyph of Dark Succor bedoelt?
Ik zal je nog wel even wat toestoppen, zal ook kijken of ik nog netherweave heb voor wat tassen.
En ik zal ook even kijken welke DK glyphs ik kan maken met mijn scribe.

[ Voor 8% gewijzigd door Carthrax op 31-10-2012 10:09 ]

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik kan je ook wel wat gold geven voor glyphs indien nodig en mijn mage heeft ook nog wel wat netherweave om bags van te maken. Komt wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
EJSchuiteman schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 10:06:
[...]

Net even gekeken en zag dat die 40G is momenteel. Laat ik nu net pas 43G hebben haha.
Wil wel proberen direct flying skill te kopen wanneer mogelijk, dus nog even kijken of ik hier gold aan ga uitgeven.

Is het verstandig om als Frost verder te gaan of zeggen jullie je moet direct Blood speccen.
Dual spec is redelijk goedkoop, dus probeer beide specs zou ik zeggen. Blood is niet persé nodig om te levellen, frost gaat sneller en je hebt niet zoveel downtime. Als je graag wil leren tanken is blood wel een must natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Carthrax schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 10:07:
[...]

Ik zal je nog wel even wat toestoppen, zal ook kijken of ik nog netherweave heb voor wat tassen.
En ik zal ook even kijken welke DK glyphs ik kan maken met mijn scribe.
IntToStr schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 10:08:
Ik kan je ook wel wat gold geven voor glyphs indien nodig en mijn mage heeft ook nog wel wat netherweave om bags van te maken. Komt wel goed :)
Thnx, heb gister al wel twee 16 slots bags gewonnen in een dungeon ;) Dus dat is al een begin haha.
Voelt echt fijn om weer helemaal vanaf 0 te beginnen >:)

[ Voor 22% gewijzigd door EJSchuiteman op 31-10-2012 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-04 10:57

MetalPool

Boe!

EJSchuiteman schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 10:06:
[...]

Lekker frost blijven spelen joh....heerlijke dps als je het mij vraagt...en dus ook fijn om mee te levelen...
Aan blood moet je lekker pas gaan denken als je dungeons/raids wil gaan tanken!

[ Voor 4% gewijzigd door MetalPool op 31-10-2012 10:16 ]

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Ik vond het blood levelen door de pandaria areas een stuk makkelijker, gewoon een zooi mobs pullen en rustig aan neermaaien. Effectief zal dat weinig schelen dan als je in frost alles single of double target pakt, maar gevoelsmatig ging het voor mij allemaal een stuk sneller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Blood heeft wel het voordeel dat je vrij gemakkelijk die rare spawns (in Pandaria) aankan moest je ze plots tegenkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Laatst online: 07-04 10:57

MetalPool

Boe!

detheavn schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 10:19:
Ik vond het blood levelen door de pandaria areas een stuk makkelijker, gewoon een zooi mobs pullen en rustig aan neermaaien. Effectief zal dat weinig schelen dan als je in frost alles single of double target pakt, maar gevoelsmatig ging het voor mij allemaal een stuk sneller :)
Mjah weet je....ik denk dat het echt geen donder uitmaakt met een DK hoe je gespecced bent qua questen....je gaat niet dood door deathstrike en die lifeleachspell ( weet even de naam niet zo uit mn hoofd) je doet dps als een malle....met een DK moet je gewoon lekker spelen wat jou het lekkerste aanvoelt...een DK is gewoon Destruction! :P

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
detheavn schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 10:19:
Ja ik zal eens dual speccen en kijk wel wat me het meest bevalt. Als het dps verschil niet al te groot is lijkt Blood wat makkelijker te spelen in latere content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Donnas-A schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 10:22:
met een DK moet je gewoon lekker spelen wat jou het lekkerste aanvoelt
Deze vlieger gaat voor elke class op eigenlijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Gara'Jal hebben wij met 2 healers 1x geprobeerd maar zijn eigenlijk direct weer teruggegaan naar 3 healers. Wat de doorslag was voor ons was de tank DPS en een hoge uptime op de boss. Het valt op het eerste gezicht misschien niet op maar mensen hebben de neiging om op te houden met DPSen als ze iets anders doen(Naar totems rennen o.i.d.) en dat tikt wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-04 15:43
Ik zag dat Zeror vergeten was een link naar het nieuwe deel te maken, bij deze:

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 272

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Nice try ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Bartske schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 10:27:
Ik zag dat Zeror vergeten was een link naar het nieuwe deel te maken, bij deze:

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 272
You got trolled by YouTube!!!
The uploader has not made this video available in your country.
Achter een firewall in Praag zitten heeft z'n voordelen :p

Maar misschien ben ik wat te oud of zo ... Waarom storen mensen zich zo aan dat nummer. Was echt een hit toen ik jong was :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 07:49
EJSchuiteman schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 09:33:
[...]

Ik ben nu 18 dagen level 90 en ben er toen vrijwel meteen mee begonnen. Ik heb in die tijd volgens mij 3 of 4 avonden geen dailies gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En vandaag weer LFR en verrassend weer 2 de zelfde items geloot als alle weken tot nu toe >.<

Gloves / Shoulders haha..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Kaap schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 10:44:
[...]

Ik ben nu 18 dagen level 90 en ben er toen vrijwel meteen mee begonnen. Ik heb in die tijd volgens mij 3 of 4 avonden geen dailies gedaan.
Ik ben er onlangs nog maar mee begonnen en ik ben die dailies nu al zat. Ze voelen voor mij aan als verplichte kost jammer genoeg. Als ik ze niet doe zit ik binnenkort aan de VP cap en kan ik ze niet uitgeven.

Tot nu toe vind ik MoP een heel fijne xpac, naar mijn smaak zelfs beter dan Cata. Toch vind ik de entry level gearing fase niet goed afgewerkt. Nutteloze JP, quasi verplichting tot het doen van dailies... en op de koop toe voel ik me een dommekl**t wanneer ik de dailies doe omdat ze toch ooit generfed gaan worden.

*edit* voor de duidelijkheid: ik ben niet tegen het leggen van drempels op het gearpad, verre van. Ik hoef/wil niets gratis, maar ik wil wel keuzes kunnen maken.

[ Voor 9% gewijzigd door Kapoen op 31-10-2012 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Kapoen schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:10:
[...]

Ik ben er onlangs nog maar mee begonnen en ik ben die dailies nu al zat. Ze voelen voor mij aan als verplichte kost jammer genoeg. Als ik ze niet doe zit ik binnenkort aan de VP cap en kan ik ze niet uitgeven.

Tot nu toe vind ik MoP een heel fijne xpac, naar mijn smaak zelfs beter dan Cata. Toch vind ik de entry level gearing fase niet goed afgewerkt. Nutteloze JP, quasi verplichting tot het doen van dailies... en op de koop toe voel ik me een dommekl**t wanneer ik de dailies doe omdat ze toch ooit generfed gaan worden.
Ken het gevoel, vorige week eindelijk Lotus op revered gekregen (eens per 2/3 dagen de dailies gedaan) en om de mogelijk laatste upgrade te krijgen die in MSV voor feral dropt (de helm / trinket / chestpiece) van elegon en will of the emperor heb ik dus de lotus als shado-pan op revered nodig.

Nu ga ik deze week nog de shoulders van lotus kopen waardoor ik ongeveer 2-3 weken heb om shado-pan op revered te krijgen, om zo de helm te kopen. 11000 rep te gaan en dus z'on 20 dagen (ruim genomen).

zolang ik maar 500 rep per dag haal dus, aka, 3 á 4 dailies per dag :) moet goed komen :D.

Alhoewel ik eerder denk dat ik er helemaal gek van wordt voor ik revered ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-04 18:55

hmr

Gister helaas niet mijn Pala naar 90 kunnen krijgen, maar wel mijn nieuwe computer binnen gekregen! Eindelijk verlost van gamen op een Macbook 13" .... :D vanavond maar eens kijken hoe het nieuwe beestje het doet!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Kapoen schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:10:
[...]

*edit* voor de duidelijkheid: ik ben niet tegen het leggen van drempels op het gearpad, verre van. Ik hoef/wil niets gratis, maar ik wil wel keuzes kunnen maken.
Echt iedereen die ik er over hoor is er negatief over haha. Tot nu toe heb ik ze ook links laten liggen.
Mijn Priest heeft ilevel 461 en heeft echt zero moeite gekost. Ik kan LFR doen en eventueel met de guild mee met raids, maar ook dat zie ik nog wel.

Ik wacht er dan ook lekker mee tot er nog wat aangepast wordt, want ik wil wel graag de mounts hebben. Eerst de DK maar eens naar 90 brengen en achieves/mounts scoren >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

EJSchuiteman schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:17:
[...]

Echt iedereen die ik er over hoor is er negatief over haha. Tot nu toe heb ik ze ook links laten liggen.
Mijn Priest heeft ilevel 461 en heeft echt zero moeite gekost. Ik kan LFR doen en eventueel met de guild mee met raids, maar ook dat zie ik nog wel.

Ik wacht er dan ook lekker mee tot er nog wat aangepast wordt, want ik wil wel graag de mounts hebben. Eerst de DK maar eens naar 90 brengen en achieves/mounts scoren >:)
Ik ben vooral tegen het feit dat ze de tabards hebben afgeschaft.... ik run liever mindless dungeons dan dat ik daily's doe omdat ik questen gewoon absoluut niet boeiend vind...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Ik vind dat ze ergens een gulden middenweg hadden moeten verzinnen. Rep gain met tabards gewoon ziekelijk laag maken, en dailies er gewoon naast laten. Het rep grinden met tabards was namelijk gewoon te makkelijk, je hoefde geen dailies te doen, maar ook totaal nergens op te letten, alleen of je de achiev kreeg van de bijbehorende faction.

Maar goed, ik heb zelf niet zo'n probelemen met dailies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
hmr schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:19:
[...]

Ik ben vooral tegen het feit dat ze de tabards hebben afgeschaft.... ik run liever mindless dungeons dan dat ik daily's doe omdat ik questen gewoon absoluut niet boeiend vind...
Een story-line volgen lukt me nog wel, maar iedere dag dezelfde dailies kan ik me (nog) niet voor motiveren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

EJSchuiteman schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:24:
[...]

Een story-line volgen lukt me nog wel, maar iedere dag dezelfde dailies kan ik me (nog) niet voor motiveren :P
De horror van de Shattered Sun daillies....

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-04 16:59
Ik zou wel bijzonder blij zijn als je bijvoorbeeld Shadow-Pan kan doen als je Golden Lotus nog niet op revered heb. Shadow-Pan eindig je één daily ronde vanaf honored als je de quest zones doet, en daar kan je dus weken en weken niets mee tot je op iedere afzonderlijke toon GL tot revered hebt. Zonde, voor mijn gevoel. Heb echt een goede 3000 VP op mijn paladin ofzo, en kan er voor mijn gevoel nog niets mee. (die toon loopt achter op mijn priest que rep, priest is vanavond revered Shadow Pan terwijl Paladin vandaag of morgen pas honored GL haalt :))

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Registratie: September 2005
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Ik snap het gezaag over de dailies dus totaal niet, eerst zeiken mensen dat er te weinig te doen is. Nu wordt er gezeikt dat er teveel te doen is. Je bent niet verplicht om de dailies te doen...

Tot dusver vindt ik het alleen maar mooi dat er zoveel te doen is. Aan de andere kant, wat mij wel stoort is dat je bepaalde daily's beter niet vanaf smiddags een uur of 3 tot aan raid tijd kunt doen. Gewoon puur omdat bepaalde mobs platgefarmed worden, en de items een lage droprate hebben.

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
Golden lotus kon je ring halen na 2 weken.. 1250VP en de rest ben ik rustig aan af en toe aan het meepakken elke dag.. Geen verplichting ofzo.. levert motes/gold op dus win win.. Snap dat negatieve gedoe niet helemaal.. Als je revered bent ben je in principe klaar met de faction voor gear.. Voor alts is het minder.. Maar op je main niet eens dat kleine beetje moeite willen doen voor je gear en dan lopen zei.. bedoel zeuren.. Hoop dat we snel van de spelers af zijn die alleen gratis moeiteloos gear willen..

Is het niet dailies dan wel weer dungeons die ze 'verplicht' moeten runnen..

[ Voor 7% gewijzigd door bechown op 31-10-2012 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

ValHallen schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:33:
Ik snap het gezaag over de dailies dus totaal niet, eerst zeiken mensen dat er te weinig te doen is. Nu wordt er gezeikt dat er teveel te doen is. Je bent niet verplicht om de dailies te doen...

Tot dusver vindt ik het alleen maar mooi dat er zoveel te doen is. Aan de andere kant, wat mij wel stoort is dat je bepaalde daily's beter niet vanaf smiddags een uur of 3 tot aan raid tijd kunt doen. Gewoon puur omdat bepaalde mobs platgefarmed worden, en de items een lage droprate hebben.
Het is niet echt gezaag... maar ik vind dailly's gewoon sinds TBC niet mee echt leuk om te doen. Besteed mijn tijd liever aan het runnen van dungeon met wat guildy's. Er is geen altnernatief nu... om de VP uit te geven moet je nu dailly's doen.

Heb geen tijd om dagelijks de dailly's te doen als ik ook nog andere dingen wil doen als ik logg.. Kan me nu niet meer zo goed voorbereiden op raiden. Maar dat hoort ook bij het spelen van een mmo incombinatie met een baan en sociale activiteiten :9

Kan me er ook niet echt kwaad om maken...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik had ook echt zoveel liever een tabard gehad voor rep. Al had het me 2x zoveel tijd gekost. Meer content betekent in mijn ogen niet elke dag dezelfde mobs doden. Uiteraard kun je dan zeggen dat elke dag een paar dungeons ook elke keer hetzelfde is, maar daar zit voor mijzelf dan in ieder geval meer afwisseling in. Ach ja, ieder z'n ding he.

Ik probeer nu elke dag 1 random dungeon te doen voor de VP en vaak ook een satchel. Was wel grappig gisteren. Healer was nog in dps spec, maar ik was maar vast begonnen met trash pullen. We waren vrolijk aan het dps'en en healer merkt op dat ik eigenlijk bijna geen heals nodig heb en de dps spelers deden ook allemaal 50k+ dps. Toen hebben we maar de hele dungeon zonder healer gedaan. Ging echt als een malle zo snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
ValHallen schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:33:
Als je de dailies niet doet en je loopt tegen de VP cap aan kan je er niet veel mee...
bechown schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:34:
Maar op je main niet eens dat kleine beetje moeite willen doen voor je gear en dan lopen zei.. bedoel zeuren.. Hoop dat we snel van de spelers af zijn die alleen gratis moeiteloos gear willen..

Is het niet dailies dan wel weer dungeons die ze 'verplicht' moeten runnen..
Ik zeur niet over de drempels voor het gearen. Zoals ik reeds zei: ik wil niets gratis. Als een item pakweg 3 weken kost om bij elkaar te grinden mag dat gerust zo blijven, maar ik zou wel willen kiezen hoe ik die 3 weken invul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

de Shattered Sun dailies heb ik allemaal gedaan, elke dag, maar je kreeg ook Rep met de shattered sun door de Heroic Magister Terrace te doen, oftewel, alternatieve manieren om rep te krijgen.

Rep door tabards hoeft van mij echt niet, dat maakte reputation krijgen veel te makkelijk, of het moeten al aantallen zijn als 1 rep per kill, 5 per boss of zo :) dan duurt het alsnog lang.

Dailies doe ik alleen maar als ik 'te veel' tijd over heb die dag en / of even uitgekeken ben op m'n heroic runs of alts levelen.

En over het "niet de moeite willen doen" en "niet verplicht" klopt, het is een keuze, maar ze hadden wel een alternatieve manier voor reputation kunnen bedenken. Gear kun je op genoeg manieren krijgen, maar neem bijvoorbeeld de Cloud serpents, hier hoef je niet per sé de dailies te doen, ga als een gek eitjes zoeken en je krijgt ook rep. Nu vindt ik de rep daar ook wel wat te extreem, maar je hebt daar wel een keuze hoe je je rep wilt verzamelen.

Desnoods is er een alternatieve manier die 3x zo lang duurt voor rep dan de dailies, alles beter dan de dailies (in my opinion). Sommige dailies zijn wel leuk, maar de meeste raak ik alleen maar geirriteerd door, sorry hoor, maar dan sla ik ze liever over dan mezelf in de frustraties werken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:01

vhal

ಠ_ಠ

Ach, de noodzaak om dailies te "moeten" doen komt voor mij ook te vervallen. Ik heb redelijk wat geluk met LFR en normal raid drops waardoor ik niet perse de VP items hoeft te hebben. De enige items die nu nog 463ilv hebben zijn mijn bow, head en bracers. Voor een bow kan je geen VP exemplaar krijgen (de enige rep ranged weapon is een blue 463 gun voor Klaxxi exalted...wtf Blizzard), de bracers krijg je pas bij ShadowPan revered en ik dacht dat er geen mail VP headpiece is.

Mounts e.d. kunnen mij gestolen worden totdat de revered double rep buff er komt.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

vhal schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:58:
Ach, de noodzaak om dailies te "moeten" doen komt voor mij ook te vervallen. Ik heb redelijk wat geluk met LFR en normal raid drops waardoor ik niet perse de VP items hoeft te hebben. De enige items die nu nog 463ilv hebben zijn mijn bow, head en bracers. Voor een bow kan je geen VP exemplaar krijgen (de enige rep ranged weapon is een blue 463 gun voor Klaxxi exalted...wtf Blizzard), de bracers krijg je pas bij ShadowPan revered en ik dacht dat er geen mail VP headpiece is.

Mounts e.d. kunnen mij gestolen worden totdat de revered double rep buff er komt.
http://www.wowhead.com/item=89291

Mail VP headpiece, shado-pan revered :) 2 redenen voor de shado-pan lijkt me dan

Alhoewel Bracers geloof ik August Celestials of de Klaxxi was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-04 15:18

junglebeast

hier staat iets

Inmiddels heeft een US guild ook al 6/6 Heart of Fear staan.

http://www.wowprogress.com/guild/us/zul-jin/Dual%C3%ADty

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Laatst online: 15-04-2024
Ben nu niet zo een fan van het hele reputation gebeuren maar vind het nu ook zo slecht niet. Had het echter liever in combinatie gezien met een beter uitgewerkt dungeon systeem.

Op level 90 eerst een aantal normal dungeons doen voor ilvl (of in die plaats quests doen tot ilvl goed is) daarna hc dungeons in die toch wel een pak moeiljker mogen dan ze nu zijn. (Heb al x aantal dagen geen dungeon meer binnen geweest, valt toch niets te rapen) In hc dungeons kan je ook een klein aantal reputation verdienen met kills per mob (zoals in tbc het geval was) en daarnaast kan je ook nog dailies doen. Heb je geen tijd/zin voor de dailies doe je gewoon de hc dungeon en ben je toch voor een stuk reputation mee.
Tabard ben ik geen voorstander van aangezien het dan erg grinden aanvoelt met lfg. Liever reputation gebonden aan dungeon zodat je niet farm moet/kunt houden voor die epic items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

JoeBravo schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 09:11:
Kan alleen wat tips voor je Holy Paladin geven met betrekking tot mana.
Laat hem zo snel mogelijk Judgement, Crusader Strike en Hammer of Wrath van zijn bars af halen :P .
Zijn het alle 3 niet waard qua mana/dps om te gebruiken. Als ie al moet mee dps-en, alleen Denounce laten gebruiken. Verder kan ie als er Pylons zijn gelijk die gaan auto attacken. Krijgt ie wel wat mana van terug. Hij gebruikt geen potions zo te zien. Mana Potion of Potion of Focus scheelt al weer een hoop. Verder zou ik als ik hem was een Spirit flask nemen ipv een Intellect Flask. Scheelt toch weer wat regen, zeker als je geen priest in de raid hebt.

Hoop dat jullie hier wat aan hebben. Succes !

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Zertaxka schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 12:35:
[...]

[...]

Kan alleen wat tips voor je Holy Paladin geven met betrekking tot mana.
Laat hem zo snel mogelijk Judgement, Crusader Strike en Hammer of Wrath van zijn bars af halen :P .
Zijn het alle 3 niet waard qua mana/dps om te gebruiken. Als ie al moet mee dps-en, alleen Denounce laten gebruiken. Verder kan ie als er Pylons zijn gelijk die gaan auto attacken. Krijgt ie wel wat mana van terug. Hij gebruikt geen potions zo te zien. Mana Potion of Potion of Focus scheelt al weer een hoop. Verder zou ik als ik hem was een Spirit flask nemen ipv een Intellect Flask. Scheelt toch weer wat regen, zeker als je geen priest in de raid hebt.

Hoop dat jullie hier wat aan hebben. Succes !
spiritflask/food proberen we juist zoveel mogelijk te vermijden. je loopt 1000 itempoints mis op die manier (dubbele stats aan spirit op gems/gear, maar niet op flask/food).
Geloof ook niet dat onze paladin echt klachten had over mana. :)

geen fouten maken en stabiel het geplande aantal sparks neer krijgen was meer een probleem.
een wave missen betekend een burnfase missen en daarmee met een te hoge bosshp% de laatste fase ingaan.
de enige keer <35% leverde ons de 1,5% wipe op, bij 38% of meer kwamen we niet in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:01

vhal

ಠ_ಠ

Sabrac schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 12:00:
[...]

http://www.wowhead.com/item=89291

Mail VP headpiece, shado-pan revered :) 2 redenen voor de shado-pan lijkt me dan

Alhoewel Bracers geloof ik August Celestials of de Klaxxi was.
Tnx, dus toch. Helaas een dikke 2250 VP. AugustC geeft inderdaad de bracers @ honored. Die is dan wel wel haalbaar binnen een normale tijd.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
JoeBravo schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 12:49:
[...]

spiritflask/food proberen we juist zoveel mogelijk te vermijden. je loopt 1000 itempoints mis op die manier (dubbele stats aan spirit op gems/gear, maar niet op flask/food).

geen fouten maken en stabiel het geplande aantal sparks neer krijgen was meer een probleem.
een wave missen betekend een burnfase missen en daarmee met een te hoge bosshp% de laatste fase ingaan.
de enige keer <35% leverde ons de 1,5% wipe op, bij 38% of meer kwamen we niet in de buurt.
Shadowpriest bij je? Die knalt er een bak healing uit op het eind waar je eng van wordt! Hier onze logs van de kill van maandag:

http://www.worldoflogs.co...ealingDone/?s=1891&e=2430

Check de healing van Aarsplug (onze shadowpriest)... We gingen de burn phase in met ongeveer 35% en 1 van onze DKs was bij de laatste phase change het gat in gevallen.

[ Voor 4% gewijzigd door hulkie op 31-10-2012 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
hulkie schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 13:00:
[...]

Shadowpriest bij je? Die knalt er een bak healing uit op het eind waar je eng van wordt! Hier onze logs van de kill van maandag:

http://www.worldoflogs.co...ealingDone/?s=1891&e=2430

Check de healing van Aarsplug (onze shadowpriest)... We gingen de burn phase in met ongeveer 35% en 1 van onze DKs was bij de laatste phase change het gat in gevallen.
zondag wel, gisteren niet.

en mijn ascendance+ancestral guidance is gelijkwaardig: http://www.worldoflogs.co...lingDone/?s=10369&e=10933 :P

edit: hulkie, hoeveel sparks killen jullie in beide p2's? 4 en 3 (9 stack op boss) of 5+5 (12 stacks op boss)?

[ Voor 7% gewijzigd door JoeBravo op 31-10-2012 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Laatst online: 05:34
IntToStr schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 08:38:
Met dat tooltje voor welke quests je nog moet afronden heb ik inderdaad de quest chains in Townlong Steppes weer op kunnen pakken. Uiteraard met Hallow's End rep bonus en ben nu ineens 2k/12k naar revered na ook een setje dailies Shadow Pan. Ik wil toch die trinkets hebben, dus dan maar ~8 dagen dailies doen alsnog...

Succes allemaal weer met /roll deze week :p
Loremaster addon is je vriend. Deze kun je ook aan TomTom koppelen. In de database van Loremaster staan alle questgivers, ook die met nog te unlocken quests. Dat kan verwarrend zijn, maar ze zijn in ieder geval veel makkelijker te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vhal schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 12:51:
[...]

Tnx, dus toch. Helaas een dikke 2250 VP. AugustC geeft inderdaad de bracers @ honored. Die is dan wel wel haalbaar binnen een normale tijd.
Dat ook :), maar alsnog als je elke week LFR / Sha etc doet heb je eigenlijk al vervangers binnen de tijd dat je exalted / revered ben daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Mektheb schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 13:29:
[...]

Dat ook :), maar alsnog als je elke week LFR / Sha etc doet heb je eigenlijk al vervangers binnen de tijd dat je exalted / revered ben daar.
valor items hebben hoger ilvl dan de LFR loot. sha geeft maar voor een beperkt aantal slot loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeltop
  • Laatst online: 28-04 19:48
Mektheb schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 13:29:
[...]

Ook niet helemaal waar, ligt er een beetje aan hoe mazzelig je bent.

Heb tot nu alleen maar een 376 cape uit lfr (zowel lfr als sha ook niets met bonusrolls) en heb ze alle weken tot nu toe gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JoeBravo schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 13:31:
[...]

valor items hebben hoger ilvl dan de LFR loot. sha geeft maar voor een beperkt aantal slot loot.
Ja dat is wel zo, maar als je stel van de 12 slots ( even zo gegokt ) er 5 heb van hoger VP ilvl en de rest heb je van LFR.
Dan kan je prima mee doen lijkt me in Raids ?.

En tuurlijk heeft het met luck te maken, maar als ik me eigen char bekijk ( die echt nog niet goed gegeared is )
zit op 368 zo even uit me hoofd,( 8 epic's ) maar heb nog echt 0,0 moeite gedaan om de gear te krijgen.
Terwijl in LFR kwa dmg toch rond de 1e 6 sta.

En natuurlijk zijn de beste items natuurlijk het best en doe ik die quests ook wel om uit enidelijk de rep te hebben.
Maar het is niet zo van je MOET ze hebben om maar te kunnen raiden, want zo zwaar is normal toch ook weer niet ? ( of wel ? gaan vanavond voor het eerst )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Mektheb schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 13:35:
[...]

Ja dat is wel zo, maar als je stel van de 12 slots ( even zo gegokt ) er 5 heb van hoger VP ilvl en de rest heb je van LFR.
Dan kan je prima mee doen lijkt me in Raids ?.

En tuurlijk heeft het met luck te maken, maar als ik me eigen char bekijk ( die echt nog niet goed gegeared is )
zit op 368 zo even uit me hoofd,( 8 epic's ) maar heb nog echt 0,0 moeite gedaan om de gear te krijgen.
Terwijl in LFR kwa dmg toch rond de 1e 6 sta.

En natuurlijk zijn de beste items natuurlijk het best en doe ik die quests ook wel om uit enidelijk de rep te hebben.
Maar het is niet zo van je MOET ze hebben om maar te kunnen raiden, want zo zwaar is normal toch ook weer niet ? ( of wel ? gaan vanavond voor het eerst )
Voor m'n gevoel hebben wij meer moeite met MV normal dan we met DS heroic hadden.
Maar je bent al beter gegeared dan een aantal van onze vaste raiders (extreem pech met drops), dus qua ilvl zit je wel goed ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JoeBravo schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 13:39:
[...]

Voor m'n gevoel hebben wij meer moeite met MV normal dan we met DS heroic hadden.
Maar je bent al beter gegeared dan een aantal van onze vaste raiders (extreem pech met drops), dus qua ilvl zit je wel goed ja.
Ah, Nou laat ik zeggen ik ga het beoordelen vanavond, dan gaan wij voor de 1e keer de instance in met de Guild.
En er zitten er al een paar rond de 370+.

Pech hebben met drops komt helaas vaker voor, en ik heb misschien geluk, maar ik heb ook al items gehad die ik al 2keer geloot heb.
Ik ben benieuwd naar de fights en de moeilijkheid, als je zegt dat DSheroic het zelfde ong is kwa moeilijkheid dan kan het wel is leuk worden !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Mektheb schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 13:43:
[...]

Ah, Nou laat ik zeggen ik ga het beoordelen vanavond, dan gaan wij voor de 1e keer de instance in met de Guild.
En er zitten er al een paar rond de 370+.

Pech hebben met drops komt helaas vaker voor, en ik heb misschien geluk, maar ik heb ook al items gehad die ik al 2keer geloot heb.
Ik ben benieuwd naar de fights en de moeilijkheid, als je zegt dat DSheroic het zelfde ong is kwa moeilijkheid dan kan het wel is leuk worden !
mag ik heel eerlijk zeggen dat ik blij ben er niet bij te zijn? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JoeBravo schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 13:50:
[...]

mag ik heel eerlijk zeggen dat ik blij ben er niet bij te zijn? :P
Haha geen idee ? :D, denk het wel mee valt hoor zo erg is het niet :P.

Zag aan de signups al dat in iedergeval alleen de "goeie mensen er zijn"
En ook mensen die weer back zijn alleen rerolled.

Maar toch nog steeds de vaste kliek behalve jij dan :P.
Verwacht toch zeker wel een kil te krijgen vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Hoe lang duurt het ongeveer om van friendly(3325/6000) naar exalted te gaan bij The Klaxxi ?

Ben geïnteresseerd in de 2H-sword, wil gewoon dus weten of ik eerder de conquest 2H of 1 van de HC dungeon 2H zou hebben. (Heb al 2700 CP verzameld dit seizoen)

- Voor PvP hé -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
JoeBravo schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 12:49:

Als er geen mana problemen zijn dan gebruik je idd de Intellect flask.
Stacken jullie wel op het einde zonder de stacks te resetten ? Blijf het raar vinden dat er vlak voor de Heroism/Bloodlust een vrij hoge healing output is en vlak voor de eerste mensen omvallen de healing zo verschrikkelijk laag is. Kan zijn door mana problemen of dat beide healers zich voornamelijk op hun groep/tank focussen.

Maar goed, als je er een Spriest bijkrijgt dan moet het wel goed komen.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
JimDB schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 14:23:
Hoe lang duurt het ongeveer om van friendly(3325/6000) naar exalted te gaan bij The Klaxxi ?

Ben geïnteresseerd in de 2H-sword, wil gewoon dus weten of ik eerder de conquest 2H of 1 van de HC dungeon 2H zou hebben. (Heb al 2700 CP verzameld dit seizoen)

- Voor PvP hé -
~1k rep per dag + 2k per overgang
(3k+12k+21k-4k)/1k=32 dagen
ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik wacht in ieder geval zeker totdat die dubbele rep bonus komt vanaf revered. Dan ga ik er wel aan denken om wat factions naar exalted te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
JoeBravo schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 14:26:
[...]

~1k rep per dag + 2k per overgang
(3k+12k+21k-4k)/1k=32 dagen
ongeveer.
Ok, bedankt !
Dat wordt dus HC dungeons farmen, .... :/

[ Voor 0% gewijzigd door JimDB op 31-10-2012 14:30 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JimDB schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 14:30:
[...]

Ok, bedankt !
Da wordt dus HC dungeons farmen, .... :/
Waarom ?, je krijgt geen rep voor de faction door een dungeon te doen toch ?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeltop
  • Laatst online: 28-04 19:48
Mektheb schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 14:30:
[...]

Nee, hij wil de 2h als drop krijgen met dungs farmen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Mektheb schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 14:30:
[...]

Neen, maar ik ga veel eerder een drop in 1 van de dungeons hebben dan een maand rep liggen farmen, trouwens in iets langer/korter dan een maand (weet het niet juist) heb ik al mijn CP 2H :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JimDB schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 14:32:
[...]

Neen, maar ik ga veel eerder een drop in 1 van de dungeons hebben dan een maand rep liggen farmen, trouwens in iets langer/korter dan een maand (weet het niet juist) heb ik al mijn CP 2H :D
Ah zo :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Gelijk ook eens mijn Prot spec terug boven halen, heb sinds ik 90 ben me enkel bezig gehouden met PvP (in retri ofc) en oude content (ICC, ulduar, eindelijk Netherwing en Sha'tari Skyguard exalted, etc.).

Dringend ook eens MoP rep farmen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Welke moeilijkheidsgraad van DS Heroic hebben we 't over? Die van aan het eind van de expansion met 35% nerf of die van week 2?

Wij hebben alleen echt een klein muurtje moeten slopen op Elegon. Stone Guards en Feng gingen onze eerste raid down, tweede raid gingen Garajah en Spirit Kings doen, derde raid brick wall Elegon wipes met aan het eind van de avond Elegon down, vierde raid Will plat.

In DS deden we over de eerste 5 kills ongeveer 8 weken, zonder nou echt een heel lastige horde tegen te komen.

Ik vind normal MV vergelijkbaar met normal T11.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat weet ik ook niet :), ben er nog niet in geweest dus ik heb geen idee hoe ik het kan noemen.
En waarmee ik het kan vergelijken.

Maar hoop wel op een paar kills vanavond :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Blistimo schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 15:49:
Welke moeilijkheidsgraad van DS Heroic hebben we 't over? Die van aan het eind van de expansion met 35% nerf of die van week 2?

Wij hebben alleen echt een klein muurtje moeten slopen op Elegon. Stone Guards en Feng gingen onze eerste raid down, tweede raid gingen Garajah en Spirit Kings doen, derde raid brick wall Elegon wipes met aan het eind van de avond Elegon down, vierde raid Will plat.

In DS deden we over de eerste 5 kills ongeveer 8 weken, zonder nou echt een heel lastige horde tegen te komen.

Ik vind normal MV vergelijkbaar met normal T11.
we gaan richting de 100 wipes inmiddels. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Mektheb schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 16:11:
Dat weet ik ook niet :), ben er nog niet in geweest dus ik heb geen idee hoe ik het kan noemen.
En waarmee ik het kan vergelijken.

Maar hoop wel op een paar kills vanavond :).
als jullie 2 kills halen doen jullie het al heel er goed.
Dan log ik speciaal een altje om een buiging voor je te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
JoeBravo schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 13:04:
[...]
edit: hulkie, hoeveel sparks killen jullie in beide p2's? 4 en 3 (9 stack op boss) of 5+5 (12 stacks op boss)?
We proberen er 2 keer 4 te killen (dus 10 stacks op de boss). Volgens mij ging het bij de eerste keer niet helemaal goed, dus zijn we met 9 stacks en 9 man de burn phase in gegaan.

Voordat we de eerste sparks killen (dus zonder x% damage buff op de boss) zitten we vaak met 4-5 man rond de 100k dps. Bij jullie logs staan de dpsers wat lager.

Weet de ranged dat ze doormiddel van springen hun stack kunnen resetten als ze op het randje staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JoeBravo schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 16:18:
[...]

als jullie 2 kills halen doen jullie het al heel er goed.
Dan log ik speciaal een altje om een buiging voor je te doen :P
Helaas ken jij ons en zou je wel gelijk hebben, maar ik blijf optimistisch !.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Hmm raiding wordt interessant. Twee raids om uit te kiezen nu en door de dooie server anderhalf raid team over :/

Gaan we dan met een team MV doen en later in de week met de spelers die niet mee konden en wat verder nodig is ToF? (of andersom).

Gaan we eerst focussen op MV heroics of laten we die liggen tot we voldoende gear uit MV normal en ToF hebben?

Keuze wordt niet makkelijker met betere loot uit ToF versus MV, maar heroic gear uit MV weer beter dan beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-04 17:46
Zat ik hier van de week hier nog te zeuren over mijn guild.. Heeft mijn guild leader gisteren in eens het licht gezien.. In eens stopt hij veel meer moeite in iedereen raid ready te krijgen. Doet hij er alles aan om problemen op te lossen (zoals frustraties tussen diverse mensen), en wordt er veel strenger opgetreden tegen de mensen die de sfeer lopen te verzieken.. Dus ik ben nu wel benieuwd hoe dat afgaat lopen..

Verder vandaag besloten om mijn hele UI maar weer eens te pimpen.. In cataclysm gebruikte ik hiervoor altijd GUIS Gui ofzoiets, maar die bestaat helaas niet meer.. Dus ik gebruikte totnu toe helemaal niks (behalve bartender).. Maar nu ga ik eens kijken hoe ElvUI is.. Opzich ziet die er wel lekker strak en minimalitisch uit, dus ik ben benieuwd :D.

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Uhmmie schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 16:26:
Zat ik hier van de week hier nog te zeuren over mijn guild.. Heeft mijn guild leader gisteren in eens het licht gezien.. In eens stopt hij veel meer moeite in iedereen raid ready te krijgen. Doet hij er alles aan om problemen op te lossen (zoals frustraties tussen diverse mensen), en wordt er veel strenger opgetreden tegen de mensen die de sfeer lopen te verzieken.. Dus ik ben nu wel benieuwd hoe dat afgaat lopen..

Verder vandaag besloten om mijn hele UI maar weer eens te pimpen.. In cataclysm gebruikte ik hiervoor altijd GUIS Gui ofzoiets, maar die bestaat helaas niet meer.. Dus ik gebruikte totnu toe helemaal niks (behalve bartender).. Maar nu ga ik eens kijken hoe ElvUI is.. Opzich ziet die er wel lekker strak en minimalitisch uit, dus ik ben benieuwd :D.
Mochten jullie nog een tank nodig hebben om in te vallen of zo O-)

Al gaan we het vanavond ook zelf proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
  • Laatst online: 25-04 10:36
ElvUI, ik kan niet meer zonder!

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Mektheb schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 16:24:
[...]

Helaas ken jij ons en zou je wel gelijk hebben, maar ik blijf optimistisch !.
terecht. En ik zie in dit gevaal graag dat ik ongelijk heb. ;)
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.