Ik wil graag wat Challenge Modes doen, maar ik heb echter de indruk dat in mijn guild dar niet heel veel animo voor is. Vandaar heb ik het idee postgevat om via Tweakers een steady group te beginnen.
We zullen uiteraard beginnen met Bronze modes en van daar uit kijken hoe ver we komen. Silver ziet er ook wel haalbaar uit, en met oefening zal Gold ook moeten lukken.
Info:
- Ik speel Alliance.
- In principe is elke class prima, ik probeer uiteraard wel een evenwichtige setup te krijgen.
- Voorlopig ga ik uit van de reguliere 1 tank, 1 healer en 3 dps, afhankelijk van de dungeon en de mensen die sign-uppen zal dit evt. worden aangepast.
Qua skills is focus het belangrijkste, dat je het kunt opbrengen om ook als we na 10-15 runs een medal nipt missen wederom die dungeon te runnen. Om die reden wordt enige (heroic)raid ervaring enorm op prijs gesteld. Qua DPS e.d. valt er niet heel veel te zeggen, Challenge modes zijn dynamischer dan raiden en zullen dus andere vaardigheden vereisen.
Hoe alles uitpakt zullen we wel zien. Afhankelijk van de animo zullen er waarschijnlijk een aantal try-out sessies volgen om te kijken hoe alles klikt en of iedereen qua verwachtingen en skills een beetje bij elkaar past.
- Gear: full ilvl463+, maximaal 1 á 2 ilvl358 justice pieces. Uiteraard full gemmed,reforged en enchanted. Bracer enchant en duurste weapon enchant zijn een pré maar vooralsnog niet mandatory, de rest wel.
- Preparation: Flask, food en potions zijn required, waaronder ook invis potions en run speed potions.
Overig:
- De run is niet gebonden aan tweakers, dus guildies of andere friends zijn ook welkom.
- Mic is required, we gebruiken in principe TS3 of skype. Mochten daar bezwaren tegen zijn dan kan evt worden overgestapt naar een ander programma (er zal dan wel voor een server gezorgd moeten worden)
- In principe speel ik Mage. Kan evt. switchen naar (disc) Priest.
- Uitgangspunt is een weekly run te maken. Dagen die wat mij betreft in aanmerking komen zijn donderdag, vrijdag en zaterdag, van 20:00/20:30 tot 23:00 of iets dergelijks.
Signuppen: DM of reply hierop, geef aan welke class je speelt (en link naar armory) en welke spec(s), welke dagen je beschikbaar bent en evt overige voorkeuren.
Hopelijk kunnen we een mooi team opzetten

Groet,
Hera