PSN - ps4 : sir_kowlier
Mocht ik als doel hebben alleen één character op l90 te krijgen voor deze expo, gaat 't dat gewoon gratis en voor niets lukken
met een beetje pech is dit gewoon een trial. en kun je niet verder dan, ik meen, lvl 20garagaholic schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 19:08:
Schijnbaar geeft Blizzard om iedere scheet tegenwoordig Free playtime weg. Vóór MoP kreeg ik al (via een mail) 7 dagen speeltijd voor nop. En nu, nu log ik in op b.net om eens te zien wat en hoe (en misschien maar dan ook heel misschien tijd te kopen), staat er bij "Free 10 day MoP trial". En vervolgens kan ik gewoon 10 dagen spelen...
Mocht ik als doel hebben alleen één character op l90 te krijgen voor deze expo, gaat 't dat gewoon gratis en voor niets lukken
Speel nu gewoon op m'n priest @ l85 in Pandaria.. Valt dus meeWishmasterNL schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 19:22:
[...]
met een beetje pech is dit gewoon een trial. en kun je niet verder dan, ik meen, lvl 20
Zelfs mn DPS OS heeft nu alles HC dus de dungeons kan ik wel dromen en doe ik dus alleen voor VP

Net eindelijk MoP gekocht bij de MM in heerlen, doosje was netjes gesealed en het kartonnen doosje nooit geopend ---> key already has been claimed!!!!
Direct een ticket aangemaakt en de bijbehorende foto's toegevoegd, maar dit is natuurlijk volstrekt belachelijk!!!
Nu kan ik natuurlijk 1 tot 4 dagen wachten terwijl ik morgen vrij heb, en dat gaat natuurlijk lekker van mn active subscribtion af
Verwijderd
Bij honored/revered kun je extra kamers in met meer chests, maar je kunt ook gewoon doodgaan en aan de andere kant van de deuren spawnen.Erycius schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:10:
Ik ben nu al een paar keer in die Guo-Lai halls binnengeweest, maar ik heb er nog nooit een kistje zien staan, is die spawnkans heel laag dan of zo?
Ik heb de laatste 300K maar lekker gegrind en niet meer op zoek gegaan naar een quest. Die komen me echt de neus uit nu xD.
Had gister alleen wel een aparte bug, mijn buff had nog '0' seconde over toen ik deze ververste.. en heb daarna nog ruim een half uur gespeeld, tijdens deze tijd stond de buff constant op '2h' duratie over.
Over de display was bugged waardoor de duratie van de buff niet goed werd aangegeven of je kan je buff verdubbelen als je deze op tijd ververst.. (vraag me af, als je elke dag inlogt om de daily xp quest te doen, tot hoeveel zal het stacken?)
[ Voor 5% gewijzigd door Sabrac op 23-10-2012 07:53 ]
ik veelal gedaan nog even de daily/level quest met nog 2/3 min op buff te doen en daarna zit je weer op 2h. en als je toch rond sw bent ook even een vuurtje stoken is weer een extra 10%.
Na een paar dungeon was monk lfr ready dus de eerste 3 bazen gehealt beviel erg goed, vanavond de laatste 3 ook proberen af te vinken.
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

De protecter dude pulled halve veld als je niet uit kijkt (als iemand op legale manier deze achief heeft gekregen chapo)
Tijdens de assisn quest ben je gezellig met +10 mensen bezig om elk 4 elite te killen, waarvan er maar 5/6 spawnen.
(denk dat gisteren +5 min bezig ben geweest met alleen het zoeken naar die elite)
Enige die tot op heden nog beetje te doen is die met de draken aan eind.
[ Voor 9% gewijzigd door Teunis op 23-10-2012 09:10 ]
triple quest xp is wel geschift. een half lvl per ingediende quest

PSN - ps4 : sir_kowlier
Die is prima te doen, ware het niet dat je dat echt NIET op prime time wilt proberenTeunis schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 08:46:
Shadow-Pan
De protecter dude pulled halve veld als je niet uit kijkt (als iemand op legale manier deze achief heeft gekregen chapo)
Tijdens de assisn quest ben je gezellig met +10 mensen bezig om elk 4 elite te killen, waarvan er maar 5/6 spawnen.
(denk dat gisteren +5 min bezig ben geweest met alleen het zoeken naar die elite)
Enige die tot op heden nog beetje te doen is die met de draken aan eind.
Ik was er zaterdagochtend braaf aan begonnen. Heel voorzichtig gepulled. Yi tankt echt goed, dus van afstand een Yaungol pullen, Yi pakt AoE aggro, ook op de ghosts, main mob slopen, Spirits AoEen. Uiteraard de Shadow Crash ontwijken, wat prima gaat, want mooie paarse void zone. Maar alles uiterst voorzichtig. Vanaf de rand pullen, NIET midden in het veld gaan staan, want respawns in je rug zijn echt niet leuk.
Dus ik voelde me goed. 't was rustig, dus geen competitie, want die Shadow Crashes willen nog wel eens de halve zone naar een random ander persoon schieten, en dat wil je eigenlijk ook niet. Zeker niet als de landing animation bugt, en je die niet ziet. En je dus ineens door een Crash van letterlijk de halve zone verderop geraakt wordt. Omdat je de animation niet ziet. GRRRRRRRRRR.
Ik weet wel dat je kan abandonen en opnieuw proberen, maar ik had er geen zin meer in
De Bombing quest moet je ook voorzichtig aanpakken. Probeer nooit meer dan 10 targets tegelijk te bomben, want dan ovrleven ze de explosion, en beginnen ze op je te schieten. De Yaungol in het camp waar je de bombs vandaan haalt zijn ook erg vervelend. Daar wil je je eigenlijk de Earthshakers niet proberen te killen, want die hebben een instant Earthquake. De Pot throw dudes kun je ontwijken, maar de explosion range is groter dan je denkt. Voor de bosses wordt aangeraden het in party te doen en gewoon lekker ergens om een hoekje te gaan staan. Die dude in het bombing camp spawnt standaard met en Earthshaker, dus da's nasty.
Belangrijke noot: een guildy van me leverde de quests mounted in, en kreeg geen credit. Terwijl hij nergens door was geraakt. Ook niet fijn.
Terug naar de winkel en omruilen, je product is immer non-conform en je hebt recht op een vervangend item!RMB schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 23:40:
Lekker dan!
Net eindelijk MoP gekocht bij de MM in heerlen, doosje was netjes gesealed en het kartonnen doosje nooit geopend ---> key already has been claimed!!!!
Direct een ticket aangemaakt en de bijbehorende foto's toegevoegd, maar dit is natuurlijk volstrekt belachelijk!!!
Nu kan ik natuurlijk 1 tot 4 dagen wachten terwijl ik morgen vrij heb, en dat gaat natuurlijk lekker van mn active subscribtion af
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Gister hebben we flinke progress geboekt op Elegon. Alleen persoonlijke fuckups en een beetje zwakke healing van onze paladin healer heeft ervoor gezorgd dat we geen kill hebben.
De dikke dps requirements halen we met gemak. We komen ruimschoots voor de 3de add op 85% en de laatste try stonden we nog voor de overgang naar de tweede cycle van adds killen al met 4 man tussen de 85k en 100k dps.
Onze tactiek is om de eerste keer 4 sparks te killen (lukt maar net aan) en de tweede keer 3 sparks, dan zit je op 90% damage increase in de laatste fase.
Hetgeen ons het meeste nekt (naast persoonlijke fouten) is het verzamelen en AoE’en van de adds voordat je aan een nieuwe cycle begint. Iemand nog tips?
Omdat trash respawnde zijn we helaas 20 minuten voor tijd gestopt. Wel nog even met een guildgroepje de laatste achievement gehaald voor Panda Dungeon Hero. ‘Cleaning up’ uit mijn hoofd. Ik moet nu zelf nog een stuk of 5 relatief makkelijke achievements voor de Mount. Misschien dat ik daar binnenkort maar eens achteraan ga!
Wat wij nu uiteindelijk doen is AoE DPS inhouden tot iedereen weer in de beginpositie staat, single target alvast wat adds slopen, en zodra het platform weer up is zsm het platform op voor extra healing en DPS op de adds, AoEfest tot ze down zijn, en dan weer de standaard rotatie beginnen.
Oh, en wij redden precies 10 stacks op de boss, inclusief een healer offspec als DPS, die overigens behoorlijk hulp krijgt van de tanks, waardoor we toch twee keer 4 adds kunnen slopen.
Ik merkte als druid healer dat ik voornamelijk tijdens de orb fases heel hard door m'n mana heen ga. De add explosies volgen elkaar zo snel op dat manaconservatief healen bijna onmogelijk is, en omdat je redelijk spread out bent is AoE healen ook vrij ineffectief. Misschien toch maar een ToL-CD voor bewaren. Tijdens onze laatste kill ging het tot aan P3 echt gelijk op tussen mij en onze pally healer, met ~50k HPS elk. Tot de zerg-fase, waar ik zo goed als oom in ging, en hij 280k mana doorheen kon pompen. Wat hij uiteindelijk ook deed, daar niet van
Beste try was 30%. Gelukkig gaat er een extra healer gerecruit worden, die hopelijk wel vatsoenlijk kan healen. Een andere healer die wel zijn taak goed doet, kon gister helaas niet raiden
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Vond het niet al te gek voor een hunter die net in MoP komt kijken en nog geen stukje gear gehaald heeft
Verwijderd
Je kan deze boss ook perfect doen met een 3 healer setup.ValHallen schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 10:27:
Gister een paar pokes gedaan op de derde boss in vaults. Leuke fight, maar niet als je samen healed met een druid die of constant dood gaat, de totems geregeld mist, en mensen dood laat gaan als ie er in z'n eentje voor staat zodra ik in de spirit world zit... (2 man healer setup btw)
Beste try was 30%. Gelukkig gaat er een extra healer gerecruit worden, die hopelijk wel vatsoenlijk kan healen. Een andere healer die wel zijn taak goed doet, kon gister helaas niet raiden.
Hierbij blijftde DPS & de healer in de spirit realm tot ze er echt uit moeten. Dps killed gewoon de adds en healer spammed constant heals op de DPS zodat deze max damage buff krijgen.
Met de Mobile Armory (android, iphone) is dit mogelijk ja.Hurtebise schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:20:
Is het mogelijk om outgame mails te sturen naar ingame chars? Ik denk aan het systeem van eve-online via evegate, eventueel een app ofzo.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Je kunt natuurlijk ook gewoon teruggaan naar de MM. Aangezien zij verplicht zijn je ook een functionerend product te leveren. Ze zullen je dan wel proberen door te verwijzen naar de home page van Blizzard, maar in weze heb je een koopovereenkomst met de MM en niet met Blizzard.RMB schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 23:40:
Lekker dan!
Zo heb ik dit ook al eens eerder meegemaakt met andere spellen waar een online activatie voor nodig was en ben toen ook gewoon terug gegaan naar de winkel. Hun probleem moet niet jouw probleem worden.
Mails sturen is nog steeds niet mogelijk toch? (iphone tenminste niet)Boeboe schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:24:
[...]
Met de Mobile Armory (android, iphone) is dit mogelijk ja.
Met Android ook niet hoor.Thorval schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:30:
[...]
Mails sturen is nog steeds niet mogelijk toch? (iphone tenminste niet)
We hebben helaas DPS die maar liefst 30 K dps doen, ook meteen de reden waarom we 2 man healen (wat imo makkelijk te doen is als beide healers opletten)Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 10:53:
[...]
Je kan deze boss ook perfect doen met een 3 healer setup.
Hierbij blijftde DPS & de healer in de spirit realm tot ze er echt uit moeten. Dps killed gewoon de adds en healer spammed constant heals op de DPS zodat deze max damage buff krijgen.
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
De persoon op de stream (soort q/a van 4 bekende mmo's streamers) was iets aan het vertellen over waarom zoveel WoW spelers zo snel uitgekeken waren op GW2. Hij kwam een beetje tot de conclusie dat veel WoW spelers eigenlijk helemaal niet echt dol zijn op MMO's maar dat ze WOW vanwege de gear grind spelen
Ik heb zelf geen GW2 gespeeld juist vanwege het gebrek aan eind content, en het levelen vind ik zelf nooit zo leuk (ook waarom gestopt ben met SWTOR vanwege het levelen en gebrek aan eind content).
Maar toen ging ik eens nadenken. Ik speel wow puur en alleen voor de progession raid's ..
Questen/Levelen, vind ik niks aan..
Dailies vind ik niks aan..
Dungeon's eigenlijk ook niet omdat ze te makkelijk zijn ..
PVP heb ik geprobeerd maar beviel me ook niet zo denderend (toegegeven dit komt omdat in cata op mn hunter binnen 3 seconden dood was door rogue's)
AH bespelen vind ik ook niet leuk..
Achievements laten me koud
Mounts zijn geinig, maar ik ga er over het algemeen niet al te veel moeite voor doen (ok ok, uitgezonderd proto drake dan
Raiden vind ik leuk, maar dan eigenlijk ook alleen progression raids.
Levelen, dungeon's en dailies doe ik puur voor de gear zodat ik goed gegeared ben voor Raid's (gear/vp's)..
Tegenwoordig log ik al verveeld in alleen al denkend aan de dailies
uuuh.. eigenljk is het wel heel bizar om een spel maar voor zo'n klein onderdeel te spelen
Gelukkig heeft MoP veel nieuwe raid's, dus ik kan nog wel ff vooruit
Dit komt er eigenlijk ook al op neer dat ik helemaal niet van de mmo's ben en eigenlijk meer van de fps'ers ofzo
Zijn er nou veel mensen die dit hebben met WoW/MMO's?
[ Voor 5% gewijzigd door Helza op 23-10-2012 14:47 ]
Verwijderd
Voordat ik Wow begon te spelen was ik helemaal into FPS games, maar omdat mijn hele clan zo'n beetje MMO's speelde ben ik er ook mee begonnen, eerst Silkroad en daarna Wow.
In DS kwam ik alleen nog maar online op de raiding days, maar dat is nu helaas niet meer mogelijk met al die klote dailies.
Moet zeggen dat het wel heel erg veel weg heeft van de reden waarom ik WOW speel.Helza schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:41:
>Knip<
andere MMO's heb ik nooit gespeeld om eerlijk te zijn dus kan daar niet over oordelen
Ook ik ga elke avond online om men char te maximaliseren om te kunnen beginnen aan raids.
lvlen en daily's is een "verplichting" echter als ze eenmaal max lvl log ik er wel sneller op in om ze te gaan gearen voor raids.
Achiefment zijn leuk als je ze "spontaan" haal, Maak er in elk geval niet echt veel werk van.
dus al met al ja kijk er eigenlijk met de zelfde ogen naar
> There is no Real Life, It's just Away From Keyboard! <
En ergens na 1000 andere dingen ALTS ETC
Rift ben gestop door missen van LFG/LFR, en te veel keuzes in talents.
GW2 ligt op plank, geen idee wat moest gaan doen toen ik eindelijk 80 was. WvWvW is onberijkbaar op pimetime, en ook geen LFG/LFR
Veel spelers kijken eemalig als niet bevalt komen ze daarena niet meer terug. wat kill voor elke mmo, als geen mensen zijn is gewoon veelste dure rpg
Hoop vanavond even op mijn priest te kunnen levelen en even wat dailies te doen op mijn main.
(Social) Raiden komt ergens op de 3de plek denk ik, en dan wat PvP als ik een paar classes naar 90 heb gebracht. RBG's zijn ook erg leuk om te doen met de guild bijv.
Ben niet zo'n dungeon crawler, en mounts/pets boeit me ook niet. Alle losse uurtjes spendeer ik meestal met het farmen van spul en hier en daar wat dailies. Al beginnen die mij ook de keel uit te hangen.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Ik kan me voor een groot deel vinden in je post. Ik speel vooral voor het raiden, en dan inderdaad voor de progressie raids… Hierin speelt het sociale aspect ook zeker een rol, je moet namelijk als team hordes zien te overwinnen!Helza schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:41:
Raiden vind ik leuk, maar dan eigenlijk ook alleen progression raids.
Levelen, dungeon's en dailies doe ik puur voor de gear zodat ik goed gegeared ben voor Raid's (gear/vp's)..
Tegenwoordig log ik al verveeld in alleen al denkend aan de dailies
uuuh.. eigenljk is het wel heel bizar om een spel maar voor zo'n klein onderdeel te spelen
Gelukkig heeft MoP veel nieuwe raid's, dus ik kan nog wel ff vooruitmisschien dat ik me eens wat meer moet verdiepen in challenge mode's
Dit komt er eigenlijk ook al op neer dat ik helemaal niet van de mmo's ben en eigenlijk meer van de fps'ers ofzo
Aanstaande woensdag is onze volgende raid, zou goed kunnen dat we gewoon de eerste 4 bazen pakken zodat we zondag kunnen progressen op nummertje 5. Ik merk aan mezelf dat ik het helemaal niet erg vind om woensdag te passen. Ik sta toch vrijwel elk gevecht nummer 1 of 2 dps, aan mijn inzet zal het niet liggen of we de kill pakken of niet.
Als ik het gevoel heb dat ik progress tegen hou door gebrek aan gear/ skills, dan doe ik er ook alles aan om mezelf zo snel mogelijk te verbeteren…
Naast raids ga ik binnenkort inderdaad maar eens aan de challengemodes! Uitdaging op gebied van skills vind ik wel leuk, uitdaging op gebied van geduld/ tijd vind ik een stuk minder leuk.
Maar zoals je zelf zegt het ontspannen en met vrienden / kennissen samen gamen maakt het leuk
Verwijderd
Ik vind dat zelf juist niks. Als ik merk dat de members met wie ik raid geen moeite doen omdat ze
a de dailies niks vinden
b te lui zijn
c het "Ja maar ik werk x uur per week" smoesje gebruiken
dan hoeven ze ook niet te verwachten dat ze meeraiden.
Feasts maken? Als je dat nu nog niet kan als je 90 bent, ben je lui. Zo simpel is het. Cooking is makkelijk te levellen.
Bandages maken? See above
Ik vind het heerlijk. Ik kan voordat ik ga raiden (nog niet, zoals gemeld, komt later voor mij) bezig met de dailies, die 10 minuten kosten. (ik doe alleen Tillers+golden lotus op het moment). Ik maak de feasts, bandages. Ik herb wat voor de alchemist voor wat potions, en ik sta 40 minuten later klaar voor de raid.
Oh, en "Ik sta vrijwel elk gevecht op nummer 1 of 2 dps" ga je niet ver mee komen in heroic content. Daar maakt je lieve dps meter niks uit. Ga maar eerst zorgen dat je alle tactics vlekkeloos kan uitvoeren, en dan met dps bezig. (Als je dit al doet, geweldig, maar ik merk teveel raiders, ook in mijn guild, die te dps obsessed zijn)
En niet alleen vanwege WERK, maar ook na al sinds WoW Beta te spelen ben ik nu wel een beetje klaar met het questen en rep farmen en doe ik inderdaad liever alleen maar de Heroic encounters
Verder DOE ik de quests wel, maar als het had gekunt had het me zeker 1.5uur per dag gescheeld.
En kwa game model hou ik inderdaad het meeste van TBC
Betekent niet ik nu de game niks meer vind, maar ik ben wat minder snel geneigd een dungeon te doen dan vroeger.
[ Voor 22% gewijzigd door Mektheb op 23-10-2012 16:30 ]
Ah heerlijk maanden (8 inmiddels) weg en nog steeds de eeuwige discussie wie wel en niet te lui is om progressie te raiden.
Soms heb ik dit even nodig om mijn vrije tijd die ik nu heb te koesteren
/waves naar alle oude-gedienden die er nog zijn.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
ShadowShadowBumble schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:29:
Topic ninja van een oude Progressie Raider
Ah heerlijk maanden (8 inmiddels) weg en nog steeds de eeuwige discussie wie wel en niet te lui is om progressie te raiden.
Soms heb ik dit even nodig om mijn vrije tijd die ik nu heb te koesteren
/waves naar alle oude-gedienden die er nog zijn.

Toch blijft het leuk om soms even in dit topic te kijken, om vervolgens tot de conclusie te komen dat het gemaakte besluit een goed besluit was
Meer vrije tijd ftw! Beetje casual PlanetSide2 spelen bevalt mij prima dusver
Geen idee waar jij dat uit hulkie's of uberhaupt iemands posts vandaan haaltVerwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:26:
Hulkie (en alle anderen die zo denken), dan was cata zeker dé expansion voor je? Nergens moeite in hoeven te steken qua voorbereidingen, en alleen maar progression raids doen.
Ik vind dat zelf juist niks. Als ik merk dat de members met wie ik raid geen moeite doen omdat ze
a de dailies niks vinden
b te lui zijn
Feasts maken? Als je dat nu nog niet kan als je 90 bent, ben je lui. Zo simpel is het. Cooking is makkelijk te levellen.
Ik vind het heerlijk. Ik kan voordat ik ga raiden (nog niet, zoals gemeld, komt later voor mij) bezig met de dailies, die 10 minuten kosten. (ik doe alleen Tillers+golden lotus op het moment). Ik maak de feasts, bandages. Ik herb wat voor de alchemist voor wat potions, en ik sta 40 minuten later klaar voor de raid.
Oh, en "Ik sta vrijwel elk gevecht op nummer 1 of 2 dps" ga je niet ver mee komen in heroic content. Daar maakt je lieve dps meter niks uit. Ga maar eerst zorgen dat je alle tactics vlekkeloos kan uitvoeren, en dan met dps bezig. (Als je dit al doet, geweldig, maar ik merk teveel raiders, ook in mijn guild, die te dps obsessed zijn)
Ik ben persoonlijk vaak de persoon die de feasts & cauldron leverde (tenminste, toen je die er nog was) en op dit moment drop ik 9/10 nogsteeds de feasts. Ook heb ik altijd wel potions en andere shit bij me en lees ik me waarschijnlijk het meest in over de fights van alle anderen :0
Het gaat er om dat die voorbereidingen daarvoor (levelen, dailies etc) niet onderdeel is van het spel dat ik zelf leuk vind. Ik doe het omdat het moet voor de progressie raids. Niet omdat ik die onderdelen leuk vind.
Nadat de progress runs voorbij waren op het einde van cata logde ik idd vaak alleen nog maar voor de raids in om die even snel te doen en om te afk'en voor de lost proto drake en vond ik wow nou niet echt leuk om te spelen, en dat heeft dus enkele maanden geduurd.
Nu met MoP heb ik als een gek m'n hunter geleveld en alle rep's naar revered etc gebracht en doe ik een aantal dailies nogsteeds, ook m'n farm is nog druk in gebruik.
Echter merk ik ook nu alweer dat het telkens maar wachten is op de raid avonden. in de tussentijd ook nog mn druid geleveld en ben die nu druk aan het geared, maar dat lukt me nu alleen nog als ik een wijntje of 2 op heb
Maarja dat ik ook de reden voor het levelen van de druid, ipv 3 raid avonden hopelijk straks weer 4-5
Ik vind het zo apart dat eigenlijk het hele mmo gebeuren me dus niet aanspreek maar wel wow speel. Misschien eens rond kijken naar andere games waarin je alleen het "raid" aspect kan vinden, maar dat is juist het gene wat wow dus zo "uniek" maakt volgens mij.
Alles goed Mekt ?
Ach ik heb me tussendoor goed vermaakt met Diablo 3, 250 EUR in battle.net balance en bijna 1600 in PaypalThysiej schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:34:
Haha, ik heb precies hetzelfde ShadowMumble ShadowBumble! Ergens een maand voor de release van MoP gestopt en nog niet de behoefte gehad de xpac te kopen![]()
Toch blijft het leuk om soms even in dit topic te kijken, om vervolgens tot de conclusie te komen dat het gemaakte besluit een goed besluit was![]()
Nu voornamelijk bezig met dailies en professions levelen + gold verzamelen (ben slechte spaarder). Haal bijna iedere dag wel een achievement binnen en dat blijft een leuke drijfveer. Nog mensen hier die achievement gek zijn?
Ik ben al eigenlijk sinds ik WoW speel een progressie raider, en ik moet helaas zeggen dat ik sinds deze expansion toch echt "smoes" C moet gebruiken.Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:26:
Hulkie (en alle anderen die zo denken), dan was cata zeker dé expansion voor je? Nergens moeite in hoeven te steken qua voorbereidingen, en alleen maar progression raids doen.
a de dailies niks vinden
b te lui zijn
Als ik om 7uur uit me werk kom heb ik tijd om te eten en douchen en dan begint de raid.
Na de raid ga ik slapen omdat ik de volgende dag weer vroeg op moet om te werken.
Tuurlijk heb ik alles op orde qua food/flask/pots/tactics.
Maar tijd om mijn dailys te doen voor rep heb ik simpelweg niet dan, hierdoor mis ik toch gear dat ik kan gebruiken bij progressie.
Daar ben je !Thysiej schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:34:
Haha, ik heb precies hetzelfde ShadowMumble! Ergens een maand voor de release van MoP gestopt en nog niet de behoefte gehad de xpac te kopen![]()
Toch blijft het leuk om soms even in dit topic te kijken, om vervolgens tot de conclusie te komen dat het gemaakte besluit een goed besluit was![]()
Helaas ben je der niet meer, maar mocht je de tijd hebben en weer willen je weet ons te vinden
@ Shadow ja lekker met jouw ook ?
Ik bevond mezelf laatst weer eens in ICC.. en kreeg spontaan er een aantal achievements bij, maar moet zeggen dat ik me echt afvroeg wat ik daar deed (nouja, behalve dan m'n fellow guildies gek maken).Grompie schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:38:
Ik speel eigenlijk voor maar 1 reden en das achievements. Zit nu bijna an 12500 en moet me nog even toeleggen op heel wat nieuwe achievements in mop. Raiden vind ik wel leuk maar vind het nogal moeilijk om er veel tijd voor te maken en er iedere avond te staan. PVP laat ik heel erg vaak links liggen, vind het wel leuk voor een korte match maar het verveeld me gewoon te snel om het lang te doen. Leukste van allemaal vind ik eigenlijk oude content solo doen. Als shadow priest best een toffe uitdaging (speel bijna alleen maar op men priest) Zo onlangs nog voor 1 achievement (de killing blow op de hover disc bij malygos) eerst sapphiron in naxx 25 gesoloed en dan malygos 25 tot 50% moeten brengen, was best spannende fight
. Ga binnenkort ook eens ulduar 10 solo proberen, zien hoever ik geraak.
Nu voornamelijk bezig met dailies en professions levelen + gold verzamelen (ben slechte spaarder). Haal bijna iedere dag wel een achievement binnen en dat blijft een leuke drijfveer. Nog mensen hier die achievement gek zijn?
Solo'en kan idd nog wel interessant zijn, maar ik vermoed dat ik me toch maar moet gaan concentreren op de challenge mode's als ik een paal guildies kan vinden die dat ook leuk vinden.
Ik denk dat omdat ik niet van de "oude" garde ben ik die oude raids ook niet leuk vind. Ze hebben geen speciale betekenis voor mij omdat ik toen die content nog een uitdaging was ik nog geen wow speelde
Hmm, ik heb een goede drukke baan, ik heb een leuk sociaal leven en ik vind raiden eigenlijk het leukst in het spelletje. Ook het sociale aspect van raiden vind ik leuk. Dat jij daaruit opmaakt dat ik en anderen lui zijn en nooit ver in heroic raiding zullen komen… ik zie het verband niet.Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:26:
a de dailies niks vinden
b te lui zijn
Oh, en "Ik sta vrijwel elk gevecht op nummer 1 of 2 dps" ga je niet ver mee komen inheroic content. Daar maakt je lieve dps meter niks uit. Ga maar eerst zorgen dat je alle tactics vlekkeloos kan uitvoeren, en dan met dps bezig. (Als je dit al doet, geweldig, maar ik merk teveel raiders, ook in mijn guild, die te dps obsessed zijn)
Oh, en "Ik trek veel te snel conclusies uit een random post" ga je niet ver mee komen in dit topic
Ik lead de raid, pak doorgaans minste damage en doe aan het einde van de rit de meeste damage op de juiste targets (en totaal). Dat jij denkt dat ik dan een metergeile kleuter ben die easy epics wilt zegt waarschijnlijk meer over jou en je guild dan over mij.
kowapanga schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:39:
[...]
Ik ben al eigenlijk sinds ik WoW speel een progressie raider, en ik moet helaas zeggen dat ik sinds deze expansion toch echt "smoes" C moet gebruiken.
Als ik om 7uur uit me werk kom heb ik tijd om te eten en douchen en dan begint de raid.
Na de raid ga ik slapen omdat ik de volgende dag weer vroeg op moet om te werken.
Tuurlijk heb ik alles op orde qua food/flask/pots/tactics.
Maar tijd om mijn dailys te doen voor rep heb ik simpelweg niet dan, hierdoor mis ik toch gear dat ik kan gebruiken bij progressie.
(exalted eind quest van klaxxi bv dan uitgesloten)
hulkie schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:41:
[...]
Hmm, ik heb een goede drukke baan, ik heb een leuk sociaal leven en ik vind raiden eigenlijk het leukst in het spelletje. Ook het sociale aspect van raiden vind ik leuk. Dat jij daaruit opmaakt dat ik en anderen lui zijn en nooit ver in heroic raiding zullen komen… ik zie het verband niet.
Oh, en "Ik trek veel te snel conclusies uit een random post" ga je niet ver mee komen in dit topicEerste dps had ik misschien anders moeten verwoorden.
Ik lead de raid, pak doorgaans minste damage en doe aan het einde van de rit de meeste damage op de juiste targets (en totaal). Dat jij denkt dat ik dan een metergeile kleuter ben die easy epics wilt zegt waarschijnlijk meer over jou en je guild dan over mij.

Mwa niet veel, logde met tegenzin in alleen om te raiden en nadat progressie klaar was van Cata HC 25 Man Madness mid januari was het genoeg geweest en heb ik bye bye gezegt. Sindsdien geen seconde spijt van gehad tbh.Mektheb schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:41:
@ Shadow ja lekker met jouw ook ?, dacht al van waar is hij gebleven
.
Ja ik begin ook met meer tegen zin te spelen, en ook zo van moet het nou allemaal ?, denk ik beu begin te worden, dat had ik met Cataclysm ook al een beetje.ShadowBumble schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:44:
[...]
Mwa niet veel, logde met tegenzin in alleen om te raiden en nadat progressie klaar was van Cata HC 25 Man Madness mid januari was het genoeg geweest en heb ik bye bye gezegt. Sindsdien geen seconde spijt van gehad tbh.
Maar het gevoel word er niet minder op het is en blijft bin there done that.
Ach ik blijf het vast wel spelen en aanmodderen tot de stekker eruit gaat, want op het moment is er weinig anders wat boeit, behalve Crusader Kings 2 en straks misschien Rome total war 2.
Ben wel erg gecharmeerd van de Theme in WoW op het moment, maar ik zit me nu al af te vragen als ik straks die factions op Exalted heb wat er dan nog te doen blijft.
Sha'of anger is dan allang Trivial content en hoef ik ook niet te doen, dan blijven Dungeons / Scenario's en Raids over.
Wat dus weer neerkomt op elke dag een paar uurtjes als het nodig is of niet.
En natuurlijk komt er weer nieuw content maar mja.
Hierdoor heb ik wel later gear kunnen halen , later de shado-pan unlocked, dingen die allemaal meetellen.Helza schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:43:
[...]
geen gear door het niet doen van de rep.. tja. . je kan maar 1000 vp's per week behalen, dus misschien 1 of max 2 keer elke 2 weken zou een item kunnen kopen .. ik heb me voor niks zitten haasten om al die rep te behalen
(exalted eind quest van klaxxi bv dan uitgesloten)
Gelukkig werd ik geholpen in mijn zoektocht door de BMAH.
Afgelopen zondag stond Binder's Chain of Unending Summer erin.
83K verder en ze waren van mij
Volgens mij kunnen wij elkaar de hand schudden. Ik vraag mezelf ook af wat het voor mij gaat worden zodra ik alle rep op Exalted heb staan.Mektheb schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:48:
[...]
Ja ik begin ook met meer tegen zin te spelen, en ook zo van moet het nou allemaal ?, denk ik beu begin te worden, dat had ik met Cataclysm ook al een beetje.
Maar het gevoel word er niet minder op het is en blijft bin there done that.
I call bullshit. Als je in 10 minuten klaar bent met Golden Lotus heb je nog nooit de Guo Lai Runestone daily gehad. Wat een bitch is dieVerwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:26:
[..]
Oh, en kunnen we stoppen met het hokjesdenken? Er is geen casual, en er is geen hardcore. Wat er wel is, is tig verschillende tinten daartussenin, en iedere guild geeft daar zijn eigen invulling aan. Wij raiden drie keer in de week, van 20-24. Wij verwachten dat mensen gemmed, enchanted, flasked, prepared en offspec-ready zijn. Gebeurt dat een keer niet? Meh. En we beginnen wel eens een kwartier later omdat mensen net nog even Sha willen meepakken, of een flask moeten regelen. Da's best een aardige mix van Casual en Hardcore, als je die termen dan toch persé wilt gebruiken.
En zo vindt iedereen uiteindelijk wel de voor hem (of haar) perfecte raiding guild. Sevoth zit meer in het hoekje waarbij vrij rücksichtslos mensen worden gebencht omdat ze niet prepared zijn. Hulkie zit in een guild waar het niet erg is dat iemand zijn dailies niet gedaan heeft omdat hij daar geen zin in had. Bij mijn weten zitten we niet met z'n allen in één guild, dus even goede vrienden, toch?
Verwijderd
Als je een baan hebt, en je hebt flasks, feasts e.d. bij je voor het gevecht. Geen enkel probleem.
Maar waar ik meer op doel:
Raider 1: Ja ik kan me niet voorbereiden op de raid, en kan geen tactics inlezen want ik werk 20 uur per week, en dus heb ik het veels te druk om daar moeite aan te besteden. En waarom zou ik flasks en food meenemen, daar heb ik toch helemaal geen tijd voor?
Raider 2: Ik werk 40 uur per week, en (zoals bovenstaande mensen) heb flasks bij me en weet wat ik doe.
Ik doel meer op het Raider 1 type. Ik ken er daar teveel van.
Toch maar:
Hulkie,
Waar zeg ik dat je lui bent en nooit ver in heroics zal komen? Nergens, dat haal jij erbij. Op een bepaalde manier klopt het wel, en niet. Met alleen raiden kan je genoeg bereiken. Echter, is het toch raadzaam om bepaalde faction dailies te doen om items te krijgen. Het is niet compleet nodig, maar om die lastige slots te vullen die niet willen droppen, altijd handig.
Ik trek veel te snel conclusies, pot verwijt de ketel much?
Als ik lees "ik sta altijd op 1 en 2 op dps" dan ga ik ervanuit dat het recount lovers zijn. Waarom? Omdat dat 90% van de tijd zo is in het spel. En ook de eerste die doodgaan.
Zie LFR, veel LFR groups waar ik in zit, (2x 90 om te gearen) hebben bets lopen op de recount lovers. Elegon, platform valt weg. Raad eens wie 90% van de tijd dood gaan.
Dat type mensen doel ik op
Ik val geen mensen aan. En inderdaad.
Definitie van Casual en Hardcore bestaan niet. Er is niet 1 lijn te trekken die alles verteld en verklaart. Ik zit in een casual guild, en we benchen over het algemeen geen mensen. Waarom? Omdat mijn regels niet gelden in de guild. Ik ben een erg slechte raid leader. Ik kick te snel, en zorg te snel dat mensen niet mogen raiden. Dat wil ik niet in de guild(s) waar ik nu inzit, daar is het allemaal te gezellig voor.
Het werkt heerlijk voor de meer hardcore guilds, maar voor de social waar ik nu inzit? niet echt.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2012 17:50 ]
[ Voor 3% gewijzigd door junglebeast op 23-10-2012 18:10 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
i lolled!junglebeast schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 18:10:
Hmm heeft Lanerios zijn account hernoemt naar Sevothtarte?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Wat meer on topic:
Heeft iemand een beetje idee hoe betrouwbaar Icy veins is? Ik zie dat veel mensen de site gebruiken, maar dat deden spelers al tijden met EJ, en die zat er ook vaak genoeg naast. (weaponspeeds van Enhancement Shaman ten tijde van TBC, de stats van paladins ten tijde van wotlk en nog meer fouten)
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2012 18:18 ]
Verwijderd
Ik heb altijd een stack flasks voor iedere spec/class bij me. Maar nu de hamvraag: Hebben ze al wat aan die abominabele rate van golden lotus gedaan? Als ik nu rondvlieg vind ik niet eens genoeg om mezelf van flasks te voorzien. De realm is redelijk dood (TVC) , dus raiders zonder herbalist kunnen niet eens aan flasks komen.
Verwijderd
voor degenen die Challenge modes willen doen:
YouTube: Scarlet Halls - GOLD Aftermath Challenge Mode Guide
http://www.mmo-champion.c...hallenge-Mode-Gold-Guides
voor het topic hierover
heeft van elke instance een guide
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2012 18:45 ]
Ja, ik speel ook voornamelijk voor achievements / mountjes en dat soort spulGrompie schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:38:
[ Voor 43% gewijzigd door Zethiel op 23-10-2012 20:38 ]
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

En Blizzard heeft teveel inspiratie uit pokemon gehaald deze expansion. Check de shaman shoulders van Challenge mode gold: klikkerdeklik. Het lijkt net Blastoise! LOL
[ Voor 31% gewijzigd door Zeror op 23-10-2012 21:24 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Oh ja? Kan ik me niks van herinneren andersHelza schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:36:
[...]
Geen idee waar jij dat uit hulkie's of uberhaupt iemands posts vandaan haalt
Ik ben persoonlijk vaak de persoon die de feasts & cauldron leverde (tenminste, toen je die er nog was
Sterker nog, hoorde vaak dat jij 1 van de weinigen was die er niks voor aanleverde
Wow wat een hoop onzin staat hier zeg.Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:26:
a de dailies niks vinden
b te lui zijn
Als je mensen met reden A en B in je guild hebt als progression guild heb je zowiezo al een verkeerd recruitment beleid.
Reden C is gewoon valid, soms ontkom je er niet aan.
Cooking lvl. Ja als Progression verwacht men die maxed te hebben voor jouw specc. Makkelijk om aan mats te komen ? In het begin dus mooi niet. Moest nogal wat farmen om mats bij elkaar te krijgen. Nu pluk je het van de AH ja.
Bandages ? Waarom ? Als Progression gaat het dus in tegenstelling tot wat je verder nog verteld wel degelijk om je DPS en HPS. Dus tijd om een bandage te gebruiken is verloren DPS/HPS. Er is geen gevecht waar je even stil kan staan om te bandagen.
10 min voor alle Golden Lotus Quests ? Maak daar maar minimaal 20 van. En je zit te zeuren om mensen die de dailies niet doen, maar zelf doe je de dailies voor Klaxxi, Shadow Pan en Celestials niet. Terwijl je daar ook mooie items kan halen op Revered

Leuk maar zoals je zelf al zegt raid jij op dit moment helemaal niet

Je weet niet waarover je praat. Kom maar eens terug als je een paar avonden op Gara'jal the Spiritbinder HC hebt lopen wipen. Ja tactiek is belangrijk, maar je DPS/HPS is net zo belangrijk zoniet belangrijker.Verwijderd schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 16:26:
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Verwijderd
Mag ik graag even weten wie je bent uit m'n guild? Aangezien je waarschijnlijk totaal niet bij mij zit, en nooit hebt gezeten.toolkist schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 21:37:
[...]
Oh ja? Kan ik me niks van herinneren anders
Sterker nog, hoorde vaak dat jij 1 van de weinigen was die er niks voor aanleverde
en Zer, reageer graag op m'n latere post. Die eerste was helaas wat minder genuanceerd, en is later ook verklaard.
Over DPS, ja het is belangrijk. Maar DPS en niet alle tacctics volgen? Neh. Over heroic content, m'n guild begint er als het goed is vandaag of volgende reset aan. Dus ben nieuwsgierig, juist omdat er zo wordt gedaan over heroic content kijk ik er naar uit. (ben zelf nu 88 op mijn derde raiding character, dus moet zelf nog enkele resets wachten)
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2012 06:29 ]
junglebeast schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 18:10:

Verwijderd
Ex guildie van me, ook nederlander, is gold seller geworden. misbruikt/gebruikt de AH om enkele honderden k per dag te verdienen. Hij bied nu steeds aan om mij gold te geven, al m'n spullen te betalen qua gear etc als cadeautje.
Ik blijf dit weigeren, puur omdat ik niks met goldseller etc te maken wil hebben.
Probleem is, ik geef dit aan bij blizzard. (ik ben daar heel makkelijk in, goldsellers verpesten het spel, ze worden aangegeven al is het familie/vrienden) Die geven aan "We doen onderzoek" en 3 manden later, nog steeds geen issues. Hij speelt nog steeds, verdient bakken met geld. En geeft zelfs in /trade aan dat hij voor X euro Y gold levert. Dus aan gebrek aan bewijs kan het niet liggen.
Weten jullie een manier waarop blizzard dit wel een keer gaat aanpakken? Of is het gewoon hopen dat ze een keer iets doen?
de inn muziek tovert iedere keer eenZeror schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 21:13:
OMFG. Ik dacht laat ik eens de Warcraft muziek aanzetten tijdens het spelen. Werd mijn eigen muziek tijdens het spelen een beetje beu. Maar wat een briljante muziek zit er in deze expansion. Ik kwam echt helemaal niet meer bij toen ik de Inn-muziek (in Shrine of two moons/seven stars) hoorde LOL![]()
Die is echt hilarisch!!!

Het muziekje wat je krijgt als je de Skyrace quest hebt gedaan is dan wel irritant.
Ow ja...0.9% wipe op elegon...een kleine 7 miljoen hp dus

Vziw banned Blizzard bot/goldsell accounts in groepen, nooit op individuele basis.Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 07:01:
Weten jullie een manier waarop blizzard dit wel een keer gaat aanpakken? Of is het gewoon hopen dat ze een keer iets doen?
Clowns to the left of me, Jokers to the right
http://www.worldoflogs.co...wt/?enc=bosses&boss=60410
edit: blijf me wel verbazen over wat een idiote burstdps ik heb als elemental shaman. Ik zie consequent pieken van 250-330k, daar komen alleen incidenteel onze warrior en mages aan.

[ Voor 24% gewijzigd door JoeBravo op 24-10-2012 09:02 ]
Ik moest stiekem een beetje lachen…junglebeast schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 18:10:
Gister helaas weinig tijd gehad voor wow. Alleen even wat Tillers en Golden Lotus dailies gedaan en toen weer gelogd. Vanavond mis ik de raid, een mooie kans voor de iets mindere raiders om zichzelf te bewijzen…
Nu nog even iemand vinden die de logs kan opnemen voor worldoflogs. Dat in combinatie met raidbots.com/epeen is een redelijke basis om iemands prestatie en voortgang te meten.
@ 7mil wipe op Elegon: Das mooi klote man. Maar als je zo ver komt zit een kill er zeker in. Wij gaan hem deze reset (ik denk zondag) ook pakken, een mooie stap naar 6/6!
Heb je dan ook je bruine hemd aan?Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 07:01:
Nu even een andere vraag, misschien kunnen jullie wat meer ideeën hebben dan Blizzard.
Probleem is, ik geef dit aan bij blizzard. (ik ben daar heel makkelijk in, goldsellers verpesten het spel, ze worden aangegeven al is het familie/vrienden)
Opzich is het bespelen van AH niet een bannable offence... Het verkopen van goud natuurlijk wel.. maar zolang hij via AH 100.000 gold per dag maakt wil ik hem best een eurootje of 10 betalen om mij het truukje te leren
[ Voor 21% gewijzigd door hmr op 24-10-2012 09:28 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Flauw, want hij heeft volkomen gelijk. Goldsellers verpesten op diverse manieren het spel, niet alleen door de economie te verpesten, maar ook door het hacken/ scammen van accounts van goedbedoelende en nietsvermoedende burgers.
Zoals al aangegeven, Blizzard bant goldsellers/ farmers in grote groepen, vaak in combinatie met het inbouwen van eventuele veiligheidssoftware/ aanpassingen van code etc. Als ze dit dagelijks zouden moeten doen blijven ze dagelijks bezig met dit soort handelingen. Wat uiteindelijk onvermijdelijk is, maar ik gok ook dat ze het zo doen om bepaalde delen van hun staff niet gek te laten worden. Zelfbescherming, zeg maar
@Sevoth: Dit topic wordt weliswaar in de gaten gehouden door mods, maar er heerst ook een behoorlijk zelfregulerend vermogen onder de oude garde en vaste bezoekers. Echte modbreaks zul je niet snel meemaken. Het is een stuk minder serieus dan andere delen van het forum, en posts die jij als trolls beschouwt zouden ook kunnen worden gezien als het niet ingaan op flamebait, al dan niet bedoeld. Daarnaast loopt een aantal man hier al 8 jaar in het topic rond *kuch*. Die gaan bepaalde patronen herkennen, wat voor ontzettende incrowd opmerkingen kan zorgen.
Neem het niet te serieus
[ Voor 26% gewijzigd door Blistimo op 24-10-2012 09:31 ]
Waar heb ik jou gequote of op jou gereageerd dan? Ik reageerde op Helza...Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 06:27:
[...]
Mag ik graag even weten wie je bent uit m'n guild? Aangezien je waarschijnlijk totaal niet bij mij zit, en nooit hebt gezeten.

Raid groups are no longer necessary to enter pre-Mists of Pandara raid dungeons.
[ Voor 29% gewijzigd door Kapoen op 24-10-2012 09:59 ]
Toen een tweede poging gedaan en stond er opeens dat mijn item level volgens het LFR scherm op 459 stond en dat ik dus niet in de dungeon mocht. In het Char screen stond wel netjes 460.
Kan het zijn dat hierdoor er tijdens de eerste LFR sessie geen nieuwe leden meer bijkwamen omdat mijn toon de boel ophield (want ik voldeed niet aan de eisen en mocht eigenlijk helemaal niet in de dungeon zitten? Of was het gewoon toevallig dat er weinig healers online waren?
Nice ! gistere als mage zijnde alle bosses behalve 1 in VOA gesolo'dIntToStr schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 09:52:
Leuk voor als je nog eens wat oude content solo wil doorlopen:
[...]
Afgelopen dagen niet veel gedaan, beetje herbs plukken voor de Darkmoon cards en bijna de Serpents set compleet. Nog twee kaarten zien te ruilen en dan is deze gereed.
Ook Tushui Pandaren via heroics naar exalted gebracht en maar liefst twaalf schildpadden toegevoegd, wat het totaal brengt naar 82.
Maar toch het gevoel dat ik te laat begonnen ben met mounts + achieves. Het is nu meer een must om het te halen, dan dat ik er plezier uit put. En dat ik dan niet aan al die dailies hoef te beginnen.
En dat alle bekenden uit de guild niet meer online zijn helpt ook niet echt
Eens zien of ik dit weekend de Trinket card voor een mooi bedrag kan verkopen (ze staan voor rond de 50K op AH) en dan maar alles doneren aan een guildie. Heb nu zelf ook rond de 50K.
Verwijderd
Vorige week ook voor een maandje betaald (speel al een paar maanden niet meer en nog geen MoP gekocht) maar ik denk dat ik er maar niet meer aan begin, kon mezelf gewoon niet meer motiveren om iets te doen. Nooit verwacht maar ik ben echt klaar met WoW denk ik..EJSchuiteman schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 10:35:
Zojuist mijn subscription maar weer eens stopgezet. Kan nog 5 dagen spelen
Afgelopen dagen niet veel gedaan, beetje herbs plukken voor de Darkmoon cards en bijna de Serpents set compleet. Nog twee kaarten zien te ruilen en dan is deze gereed.
Ook Tushui Pandaren via heroics naar exalted gebracht en maar liefst twaalf schildpadden toegevoegd, wat het totaal brengt naar 82.
Maar toch het gevoel dat ik te laat begonnen ben met mounts + achieves. Het is nu meer een must om het te halen, dan dat ik er plezier uit put. En dat ik dan niet aan al die dailies hoef te beginnen.
En dat alle bekenden uit de guild niet meer online zijn helpt ook niet echtZit een beetje alleen te spelen in een MMO en dat lijkt me ook niet de bedoeling.
Eens zien of ik dit weekend de Trinket card voor een mooi bedrag kan verkopen (ze staan voor rond de 50K op AH) en dan maar alles doneren aan een guildie. Heb nu zelf ook rond de 50K.
Ik ook niet eigenlijk. Na alle raidproblemen van WotLK een periode weggebleven en tijdens Cata besloten om andere (leuke) dingen te gaan doen. Ook direct mijn char van WotLK verwijderd en mijn Priest weer opgepakt.Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 10:41:
[...]
Vorige week ook voor een maandje betaald (speel al een paar maanden niet meer en nog geen MoP gekocht) maar ik denk dat ik er maar niet meer aan begin, kon mezelf gewoon niet meer motiveren om iets te doen. Nooit verwacht maar ik ben echt klaar met WoW denk ik..
Maar toch mis ik dan het sociale aspect. En dan zie je gisteravond in Trade ook weer de meest kansloze discussies voorbij komen en denk ik, waar ben ik mee bezig

Wie weet zit er over een poos weer een rentree in, maar dat zien we dan wel weer
Ik denk omdat ik elke dag met 4/5 RL mensen het speel het leuk blijft
Verwijderd
Ik denk dat mijn drang om af en toe nog te spelen leunt op de epische herinneringen die ik heb aan TBC/WotLK. Daarna is het eigenlijk nooit meer zo leuk geweest voor mij, zowel social als de game an sich. In die tijd speelde ik met en stuk of 10-15 real life friends, ondertussen ben ik de enige die WoW überhaupt heeft aangeraakt sinds begin Cata (toen is de meerderheid er mee opgehouden)EJSchuiteman schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:00:
[...]
Ik ook niet eigenlijk. Na alle raidproblemen van WotLK een periode weggebleven en tijdens Cata besloten om andere (leuke) dingen te gaan doen. Ook direct mijn char van WotLK verwijderd en mijn Priest weer opgepakt.
Maar toch mis ik dan het sociale aspect. En dan zie je gisteravond in Trade ook weer de meest kansloze discussies voorbij komen en denk ik, waar ben ik mee bezig![]()
Wie weet zit er over een poos weer een rentree in, maar dat zien we dan wel weer
Verwijderd
Tenminste 1 persoon die sociaal reageert. Bedankt.Blistimo schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 09:26:
[...]
Flauw, want hij heeft volkomen gelijk. Goldsellers verpesten op diverse manieren het spel, niet alleen door de economie te verpesten, maar ook door het hacken/ scammen van accounts van goedbedoelende en nietsvermoedende burgers.
Zoals al aangegeven, Blizzard bant goldsellers/ farmers in grote groepen, vaak in combinatie met het inbouwen van eventuele veiligheidssoftware/ aanpassingen van code etc. Als ze dit dagelijks zouden moeten doen blijven ze dagelijks bezig met dit soort handelingen. Wat uiteindelijk onvermijdelijk is, maar ik gok ook dat ze het zo doen om bepaalde delen van hun staff niet gek te laten worden. Zelfbescherming, zeg maar
@Sevoth: Dit topic wordt weliswaar in de gaten gehouden door mods, maar er heerst ook een behoorlijk zelfregulerend vermogen onder de oude garde en vaste bezoekers. Echte modbreaks zul je niet snel meemaken. Het is een stuk minder serieus dan andere delen van het forum, en posts die jij als trolls beschouwt zouden ook kunnen worden gezien als het niet ingaan op flamebait, al dan niet bedoeld. Daarnaast loopt een aantal man hier al 8 jaar in het topic rond *kuch*. Die gaan bepaalde patronen herkennen, wat voor ontzettende incrowd opmerkingen kan zorgen.
Neem het niet te serieus
Situatie met de goldseller:
Hij verdient 100k per dag. Verkoopt dit voor een euro of 20 aan guildies. Zo komt hij ook aan zn gametime. Ik weet inderdaad dat Blizzard per groepen banned, maar hij is al sinds begin wotlk zo bezig, dus zijn groep zou al gekomen moeten zijn
Net even chat gehad met de officers hierover, en hij kan op zoek naar een nieuwe guild. Vooral omdat, als dit bekend wordt, je als guild toch een zeer slechte naam kan krijgen. Ik en anderen hebben hem ook al meerdere malen waarschuwingen gegeven.
En over dat bruine hemd gebeuren, hmr, jij vind dus dat ik het maar moet laten gaan en gewoon moet accepteren dat mensen de economie zo verpesten?
Ik "gebruik" de AH zelf ook, 30k per week is ongeveer wat ik binnenhaal. Is het veel? Totaal niet, maar het is genoeg. Heb de vendormounts al (Dalaran en de nieuwe) en buiten dat heb ik niet veel nodig. Enige verschil is, ik sloop een markt niet door zwaar te undercutten. Ik bekijk rustig wat goed loopt, en speel erop in.
Op het moment dat je de markt te laag haalt. (Copper bar per stack naar 50S bijvoorbeeld), dan ga je zelf juist ook weer minder verdienen, en maak je het voor concullega's het makkelijker om je eruit te werken.
Ik zit al jaren op dezelfde server en ken er veel die de game ook op die wijze spelen. Soms doe je wat samen, soms alleen, maar altijd ongedwongen en geen verplichtingen tegenover andere spelers. Perfecte combo.
Dat hoorde ik nou afgelopen week ook van 3 vrienden... zijn per direct gestopt.Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 10:41:
[...]
<b>Nooit verwacht maar ik ben echt klaar met WoW denk ik..</b>
Zat afgelopen paar dagen ook 'alleen' te spelen (paar guildies erbij.. maar dat zijn geen irl vrienden).. ben bang d'r ook een beetje klaar mee te zijn.
13:37
sorry lag helemaal dubbel en moest het even kwijt
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Verwijderd
Op de manier die jij omschrijft ben ik Cata doorgekomen nadat alle RL friends weg waren en de guild opeens de noodzaak zag om een server change te doen. (niet meegegaan) Maar zelfs dit trek ik gewoon niet meer, het kleine beetje sociaal contact dat ik met andere spelers had in de open world is door alle finders, portals e.d. ook al lang verpest. Om een char te levelen hoef je eigenlijk je capital city niet uit en dat doet dan ook bijna iedereen. Nee laat ze maar al die meuk er uit slopen en gewoon weer in de general chat op zoek gaan naar die ene tankPoops_McGhee schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:57:
Ik speel gewoon lekker door. Het lijkt wel of velen spelers het raiden tot een echte taak maken. Dan gaat het wel vervelen ja. Het mooie van deze game vind ik nou net het vrije karakter. Doe maar lekker wat je wilt, het is jouw game. Speel het zoals je wilt. Ik meet me ook echt niet aan wat een ander doet. Dat houdt voor mij het plezier er goed in. Pet battles, achievements, af en toe wat gearen, char levelen, beetje AH en mounts verzamelen, ik kom mijn tijd wel door. Het is allemaal voor de ontspanning na lange drukke werkdagen, of op die dagen dat je geen klap anders te doen hebt en heerlijk in het wereldje van WoW kan wegvliegen.
Ik zit al jaren op dezelfde server en ken er veel die de game ook op die wijze spelen. Soms doe je wat samen, soms alleen, maar altijd ongedwongen en geen verplichtingen tegenover andere spelers. Perfecte combo.
Ik ervaar WoW eigenlijk niet echt meer als een Open World MMORPG, er is nog maar weinig noodzaak om met andere mensen (vreemde) in de open world te communiceren om iets te bereiken. Het enige wat je nog hoeft te doen is jezelf in een één of ander lijstje te gooien en een 10 minuten later ben je aan het PvPen/Dungeon/Raiden whatever.
Daarbij gingen steeds dezelfde 4? dungeons me nogal snel vervelen.
Nee dat klopt, dat viel mij ook al op.. het gaat alleen hard als je flink wat rested xp hebt.Kapoen schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 12:22:
Ik weet niet of het een objectief gegeven is, maar ik vind de MoP 'normal' dungeons eigenlijk niet genoeg XP opleveren om exclusief daarin te kunnen levellen. Ik moest toch echt wel gaan questen op Pandaria om XP te krijgen.
Die 4 dungeons zijn inderdaad op een gegeven moment wel klaar ja, had het niet erg gevonden als ze wat meer heroic dungeons ook normaal beschikbaar hadden gemaakt. (lijkt mij niet heel lastig maar goed)
Verwijderd
Ik kan me nog avondjes Violet Hold grinden herinneren voor de XP, is denk ik de dungeon die het minst effort vereist in WoWKapoen schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 12:22:
Ik weet niet of het een objectief gegeven is, maar ik vind de MoP 'normal' dungeons eigenlijk niet genoeg XP opleveren om exclusief daarin te kunnen levellen. Ik moest toch echt wel gaan questen op Pandaria om XP te krijgen.
Je kunt ervoor kiezen om te levelen in instances en BG's, maar dan ervaar je de game inderdaad op een heel beperkte manier. Het ontwikkelt je char ook heel anders dan dat je zou questen en mensen tegenkomt. Of dat je RL kennissen/vrienden/collega's helpt met het levelen of whatever.Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 12:18:
[...]
Op de manier die jij omschrijft ben ik Cata doorgekomen nadat alle RL friends weg waren en de guild opeens de noodzaak zag om een server change te doen. (niet meegegaan) Maar zelfs dit trek ik gewoon niet meer, het kleine beetje sociaal contact dat ik met andere spelers had in de open world is door alle finders, portals e.d. ook al lang verpest. Om een char te levelen hoef je eigenlijk je capital city niet uit en dat doet dan ook bijna iedereen. Nee laat ze maar al die meuk er uit slopen en gewoon weer in de general chat op zoek gaan naar die ene tankVeel romantischer in mijn ogen!
Ik ervaar WoW eigenlijk niet echt meer als een Open World MMORPG, er is nog maar weinig noodzaak om met andere mensen (vreemde) in de open world te communiceren om iets te bereiken. Het enige wat je nog hoeft te doen is jezelf in een één of ander lijstje te gooien en een 10 minuten later ben je aan het PvPen/Dungeon/Raiden whatever.
Je maakt de game helemaal zelf. En volgens mij is dat ook precies de bedoeling van een game. Jouw game, jouw wereld, jouw beleving.
en ja dat was inderdaad erg saai. maar wel nice om niet weer sommige quest gebieden door te hoeven.
Tja de tijden van je eigen group maken, was prima totdat een iemand GearScore introduceerde.,
daarna was bijna onmogelijk om als slecht gegearde, maar goed spelende persoon nog ergens binnen te komen.
Nu is ilvl (te) bepalend, fijn als mensen +384 voor ICCHC25 willen

Dus ben persoonlijk erg blij met LFG/LFR geen gezeur, van omg enchants/green gear of ander gezeur terwijl je gewoon wel netjes de role goed speelt.
Mis ik de interactie in de party buiten de standaart hi/bye ja zeker, maar er niets wat je stopt om oude manier een groep bij elkaar te zoeken dus succes.
Verwijderd
Klopt inderdaad, mee eens.Poops_McGhee schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:57:
Ik speel gewoon lekker door. Het lijkt wel of velen spelers het raiden tot een echte taak maken. Dan gaat het wel vervelen ja. Het mooie van deze game vind ik nou net het vrije karakter. Doe maar lekker wat je wilt, het is jouw game. Speel het zoals je wilt. Ik meet me ook echt niet aan wat een ander doet. Dat houdt voor mij het plezier er goed in. Pet battles, achievements, af en toe wat gearen, char levelen, beetje AH en mounts verzamelen, ik kom mijn tijd wel door. Het is allemaal voor de ontspanning na lange drukke werkdagen, of op die dagen dat je geen klap anders te doen hebt en heerlijk in het wereldje van WoW kan wegvliegen.
Tillers, pet battles, achievements, alts. En juist daarom vind ik MoP een goede expansion, ze hebben zoveel meer opties gegeven om het spel te spelen. Ben nu zo bezig:
Priest Levelen terwijl ik Archeology, mining en skinning level
Hunter Levelen terwijl ik pet battles level
Death Knight Levelen terwijl ik transmog sets verzamel (dus veel specific dungeons en specifieke quests)
Hierdoor doe je 3x dezelfde content vanaf 60, maar lijkt het toch weer anders omdat je met andere dingen bezig bent. Ik merkte zelf dat in Cata de afwisseling daar nog net iets te klein in was. Ja je had de nieuwe zones en Archeology, maar dat was ook maar een deel. In Pandaria heb je zoveel meer opties.
OK, je krijgt toegang tot epic valor gear, maar je kan toch niet sneller gear kopen dan dat je valor verdient
Ik doe 1 factie per keer (tot revered, tillers/serpents tot exalted) en heb nog lang niet alles kunnen kopen wat al unlocked is, dat zal nog vele weken duren. Ik snap niet goed wat men probeert te bereiken met iedere dag ALLE factions te doen (om dan achteraf te klagen dat er niets meer te doen is).
Mijn item level is nu 470 en speel momenteel hooguit 2 uur per avond, vanavond is onze eerste 25-man raid. Moest ik hiervoor hardcore farmen en vele uren investeren zoals sommige elitisten hier doen overkomen? Helemaal niet. Blauwe gear sleep je uit instances (geen nood aan justice gear), gratis trinket en ring van direbrew en headless horseman, Questreward van Sha of Anger en enkele lucky drops in LFR. Heb deze week 1 stukje valor gear gekocht.
Reputation speedfarmen is volledig nutteloos, het is heel gemakkelijk om degelijk gegeared te raken. Op lange termijn is het handig om ontbrekende stukken te vervangen, maar dat kan nog rustig wachten.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Dit traject heb ik ook gevolgd tot nu toe op mijn nieuwe main (DK). Voor mijn andere chars heb ik helaas de tijd nog niet gehad om ze tot 89 te brengen, dus die vallen uit de boot qua gratis bier/halloween epics.Boeboe schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 13:06:
Blauwe gear sleep je uit instances (geen nood aan justice gear), gratis trinket en ring van direbrew en headless horseman, Questreward van Sha of Anger en enkele lucky drops in LFR.
Misschien moet ik wel eens wat meer op mijn alts gaan spelen, dan zit ik voorlopig niet meer tegen dat teveel aan justice points aan te kijken
Dit topic is gesloten.